Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
Neo105 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:40:
Speel sinds deze week ook DayZ, ik ben zelf al altijd een fan geweest van ARMA en de originele flashpoint van bohemia, dus dit spel is helemaal iets voor mij.

Ik heb zelf al wat aardige loot gescoord zoals een AKS-74 en al het gereedschap om mezelf te kunnen onderhouden (mes, matches, hatchet etc). Het enige wat ik maar niet kan uitvogelen is hoe ik wat van mijn inventory achter kan laten, ik zie wel eens een tent staan, maar zelf heb ik er nog geen eentje gevonden.

Mijn idee was om de loot ergens achter te laten in het bos, en de coordinaten op te schrijven, maar verdwijnt het dan niet als ik uitlog omdat het op de grond ligt en niet in een tent?

Mijn vraag is dus, hoe doen jullie dat met het "storen" van je loot overflow, ik kan me namelijk niet voorstellen dat iedereen alleen datgene in zijn ALICE pack bezit?
Extra gear in voertuig of tent proppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:18
Neo105 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:40:
Mijn vraag is dus, hoe doen jullie dat met het "storen" van je loot overflow, ik kan me namelijk niet voorstellen dat iedereen alleen datgene in zijn ALICE pack bezit?
Tentje vinden en ergens opzetten of anders je loot in een voertuig stoppen. Spuit elf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:39

aKra

Intentionally left blank.

JoSchaap, NL 18 is van mij, er draaien anti script dingen op maar mocht je nog zoiets tegen komen meld dat dan meteen even dan kan ik de log meteen induiken (ding is retegroot dus kan niet zomaar nu even zoeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-10 13:14

BioHazard

*\o/*

Ik en een maat hebben net een confrontatie gehad met 2 anderen bij Staroye. We ondernamen niets, toen we gunshots hoorden en die konden alleen maar op ons gericht zijn. Vuur terug moeten openen, en we hebben het beide gehaald. Gelukkig konden we elkaar van bloed voorzien en hadden we meer dan genoeg bandages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:57
Voor diegenen die door de bomen het bos niet meer kunnen zien, Arma2Beta:94876 en DayZ:1.7.2.3 werken op het moment het beste.

1.7.2.3 http://web.aidelos.de/DayZ-1.7.2.3.rar
94876 ftp://downloads.bistudio..../ARMA2_OA_Build_94876.zip

http://dayzmod.com/forum/...ling-update/page__st__240

[ Voor 22% gewijzigd door kevz op 14-07-2012 17:00 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:27
Zo ben eindelijk weer trotse bezitter van de bus.
Mijn vorige werd op brute wijze ontnomen van mij :'(

Was vanmiddag wat rond mybot aan het toeren. even boodschapjes doen et cetera
Zie ik ineens tot me verschrikking dat er iemand langs de weg liggen met z'n g17 op mij gericht.
Ik geef me toch een ruk aan het stuur huppa eroverheen. Wordt helaas nog niet registreert als murder.
Komt waarschijnlijk wel eens wanneer dayz in een verder stadium verkeert lijkt me ^^

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimage.org/5o1irhthx/bussie.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:07
Gisteren gekilled, net opnieuw begonnen. Ben twee minuten bezig hoor ik al geweerschoten.

Zie ik op een weg een noob liggen, naast het lijk is iemand naar spullen aan het vissen. Heb hem maar wijselijk vermeden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-04 12:59
Mijn fakking eerste ghillie! NICEEEEEE!!! Heb ook een SAW en een coyote backpack! fakking episch!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
20 minuten later word sjakie19445 overhoop geschoten rondom NW airfield xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ook maar eens uitgeprobeerd en meteen gestorven... door dorst.
Echt wel een halve horror game, had dan nog eens het geluk tegen de avond op een server te komen en vervolgens heel de nacht te mogen rondlopen. Nuja, rondjeslopen. 3 kéér in het zelfde dorp aanbeland omdat ik steeds op de loop moest voor zombies. :p

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
jterpstra schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:32:
20 minuten later word sjakie19445 overhoop geschoten rondom NW airfield xD
Zit er in de buurt ja :P maar jij weet niet welke server!!!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Hehe zo gingen wij raiden. 2x machine gun, 2x .50 sniper en dan nog paar man met assault rifles. Come at us bro!

Chicago 21 is up to date naar 1.7.2.3. Private Hive server is atm even down.

[ Voor 26% gewijzigd door spookz0r op 14-07-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:08
Zijn er vanavond even mensen die wat willen ouwehoeren in Cherno/Elektro? Beetje rondrennen en zombies slayen? Of iets anders ofzo ;D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
2 groepjes uitgeschakeld op NW-airfield!!! ECHT FOKKING VET MANNEN!!!!! Verslag volgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Er is er een blij hiero :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
Je moest eens weten! Ben ik de enige die zo`n adrenalinerush krijgt!? :P fakking hell! 6 kills in 10min tijd! Hopelijk ga ik zometeen niet dood als ik reconnect!

[ Voor 30% gewijzigd door sjakie1945 op 14-07-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Nee daar staat dayz bekend om xD kan heel erg intensief zijn sommige situaties
ik schreeuw niet vaak maar is wel eens voorgekomen in dayz dat ik alles bijelkaar schreeuw van de angst of sensatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Iemand weet waar ik een file ~100mb kan uploaden zonder tig accounts aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man, man man, ik probeer al dagenlang een server te joinen en elke keer als het me lukt blijf ik hangen op waiting for character to create.. en alle andere servers zitten vol.... Niet fair als je ziet dat er honderden USA servers zijn maar slechts een handvol NL of EU servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
dropbox ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:58:
Man, man man, ik probeer al dagenlang een server te joinen en elke keer als het me lukt blijf ik hangen op waiting for character to create.. en alle andere servers zitten vol.... Niet fair als je ziet dat er honderden USA servers zijn maar slechts een handvol NL of EU servers
Het hele server browsen en joinen is nog wel behoorlijk brak vind ik. Verder is het voor een alpha op het moment redelijk te doen. Heb ergere alpha's meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:58:
Niet fair als je ziet dat er honderden USA servers zijn maar slechts een handvol NL of EU servers
Join dan ook gewoon een US server? Zeker in servers als NY zul je nog een betere speelervaring hebben ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
Net op LU162 gespeeld. 6 man uitgeschakeld in 10 minuten tijd.

Ik en mijn buddy zouden NW-airfield gaan raiden. Ik lag op een heuvel overwatch te houden in mijn ghilliesuit en met mijn M249. Mijn bud ging de hangars checken. Hij trekt al meteen 8 zombies met zich mee. Aan de andere kant van de airfield zag ik opeens zombies spawnen. Dit kon nooit van hem zijn => dus andere spelers. Ik keek met mijn verrekijker even rond en zag 1 speler.. gevolgd door 3 anderen. Ik overleg met mijn buddy of ik wel het vuur zou openen of niet. Zijn reactie kwam wat laat en heb dus instinctief het vuur geopend vanop een 550m. Van deze vier heb ik er meteen 2 gedood. Hierna hebben we besloten om ff om te lopen zodat we hopelijk zicht op de 2 andere konden krijgen. We lopen door enkele bosjes. En wat zie ik staan... Een motor! Mijn maat pakt de motor en rijdt wat rond. Hij plaatst hem ergens anders. Ik bleef nog achter om hem te coveren. Op dat moment komt er opeens een gek op een fiets aangereden. Ik dacht: 'WTF!?' Hij reed 10 meter langs mij af en zag me niet(GHILLIESUIT?):P Ik liet hem passeren en schoot hem laf in zijn rug.

We besloten om naar de westkant te gaan, om de eerste 2 bodies te looten. Op dat moment zie ik langs de betonnen omheining 3 survivors. Ik laat ze dichterbij komen. Ik schiet vanaf 250 meter op ze waardoor ze zich verspreiden. Ik lag mooi achter een laag muurtje dat bedekt was met mos. Hier vandaan was ik goed gecoverd. Ik schoot er eentje gewond maar hij kroop al redelijk snel achter de betonnen muur. De ander was een veld in gelopen en lag achter een bosje... een makkelijke prooi voor mijn M249. Na 2 minuten stilte was er opeens een smokegranaat gegooid door de speler die ik had verwond. Hij wou naar zijn dode buddy, waarom, weet ik niet!! (Ondertussen loopt mijn buddy langs de westkant om goed zicht op hun te krijgen). Ik schiet hem zonder enige problemen neer.
Dus.. er zit er nog maar 1tje zou je zeggen. Toch niet... ik weet niet waar hij vandaan kwam. Hij kroop naar mij toe maar omdat ik achter een muurtje lag, kon hij niet zien langs welke kant ik hem ging aanvallen. Echt geluk dat ik hem nog had opgemerkt.

Nu wist ik zeker dat er nog maar 1 persoon over was. Ik stuur mijn buddy er op af. Hij weet waar hij ligt, ongeveer toch. Hij sluipt er naar toe met zijn m4a1CCO en probeert zicht te krijgen op de laatste overlevende. Helaas, hij wordt als eerste gezien en wordt neergeschoten. Ik kon geen goed zicht krijgen. Hij was snel uitgelogd en ik bleef nog achter met trillende handen en een schorre keel van het schreeuwen. Echt vet dit spel. Ik heb nog nooit zo`n gevoel van adrenaline gehad in een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Fuelmap is geupdate en een HD versie is te downloaden. http://tinyurl.com/83jmkz7

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cEb9j.jpg

Vipeax kom niet aan zetten dat er nog meer zijn :N

[ Voor 21% gewijzigd door chiIIed op 14-07-2012 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:16

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Iemand die Dennis heet en nu dood is gegaan NL9? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOT AGAIN!!!!

Pffttt, was ik dus een paar dagen geleden afgeknald door een of andere hippie ben ik weer volledig vanaf nul begonnen... via via via ga ik uiteindelijk naar Stary Sobor en toen ik net op de rand van het bos kwam zag ik een speler vlug naar het kamp lopen... ik kruip naar beneden, en boem ik schiet hem neer. Leuk, hij had een AKM en 10 mags! Ook had hij 2 morphine spuiten en zo heb ik een toer naar het hospitaal vermeden voor supply's... Een paar minuten later verlaat ik het kamp en ga ik richting het Noorden, plots zie ik een koe en ik dacht, waarom niet een paar biefstukken halen. Nu heb ik waarschijnlijk de fout gedaan om die koe neer te schieten ipv zoals ik altijd doe stealthy met een bijl te slachten. Ik pak het vlees en ga naar het dichste bos.. terwijl ik gezellig tijdens de nacht een kampvuur aansteek en mijn vlees aan het braden ben hoor ik plots 2 schoten en ja hoor.. ik ben ook dood :'( pfttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

edit: GODVERDOMME DAT WAS IK !!!!!! Waarom man, moest je eventjes gesalute naar mij ging ik je wel laten leven... Hoe heb je me gevonden? :p Veel plezier met al mijn gear! Vergeet ook mijn alice pack niet te plunderen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Stary. Schieten. Lang in de buurt blijven. Niet opletten. That's why you died :>

Edit: Lolz

[ Voor 8% gewijzigd door chiIIed op 14-07-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Jo man, haha sorry ik kon geen risico nemen. Ik was net ingelogd en ik zag oppeens op een paar meter achter mij een kampvuur (valt extreem op in het donker). Ik heb net super goede loot en ik durfde het risico niet echt te nemen. Je volledige lichaam ligt er nog, alleen je military flashlight en al je eten. Maar goed, als ik je nog eens tegenkom krijg je wat spul van me terug :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe...

Dat hele systeem van inloggen op welke server dan ook werkt natuurlijk in het voordeel van de speler zelf maar als je dan net die andere speler bent zoals ik en continue op 1 en 3 zit te drukken om achteruit te kijken en denkt dat de kust veilig is, spawnt er dan zo'n kerel genaamd IRCghost op een paar meter van je :( En het was inderdaad niet zo slim om een kampvuur te starten in het midden van de nacht, maarja, wie had nu gedacht dat op slechts een 25 man server er net ook iemand in de buurt ging zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ja snap je hoor! Ik werd gisteren daar bijna neergeschoten omdat ik ging proefschieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net opnieuw begonnen in het Oosten en ik zeg je:

Afbeeldingslocatie: http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2008/6/5/iwillhuntyou128571747285605486.jpg

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Haha ik loop net naar het oosten, wordt gezellig dan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 21:03
nu inmiddels 2 keer encouter gehad waar enemies direct uitloggen... haalt de fun er wel vanaf als iederen alt+f4 op het moment dat ze iemand zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
chiIIed schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:30:
Vipeax kom niet aan zetten dat er nog meer zijn :N
Ik zal vragen of de rest weggehaald kan worden, zoals Kamyshovo (tip: spoor). :P

Nog 3 meen ik (ik heb ze overigens niet getelt in de steden gezien er daar vaak superveel zijn, er zijn er nog 3 die een beetje afgelegen liggen). Uiteraard zijn er meer aan de buitenkanten gezien je niet echt snel een grote tank gaat neer ploffen in een stad, maar in principe kun je altijd wel binnen een paar minuten ergens tanken.

Al met al heb je goed je best gedaan. :9

[ Voor 41% gewijzigd door Paprika op 14-07-2012 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Lol ik was net denk eventjes de best bewapende man in de game. Maat van mij ging airfield looten, werkt neergeschoten (zijn gear: BAF AS50) ik lag op de overwatch eigenlijk om hem te coveren, zag niemand, hoorde niemand maar goed hij was dood.

Dus ik lag daar, 5 minuten niemand, 10 minuten niemand, en na voor mijn gevoel een uur popt iemand zijn hoofdje omhoog 130 meter voor mij in een bosje. DOH! Zigzaggend rent hij direct naar het lijkje van mijn maat en daar pak ik hem (ik heb ook een BAF AS50, en door een server waar crosshair aan stond wist ik op bijna elke plek bij het airfield welke range het was, en kon dus perfect zeroingen). Maat was gerespawned, ik ging zijn wapen maar redden. Killer had een M4A1 CCO SD en M9SD (kinda verdacht maar goed).

Conclusie: 2! BAF AS50 in mijn backpack, 40 .50 cal kogels, 2 Nightvision kits, M4A1CCO SD met 5 Clips, M9SD met 5 clips, alles helemaal vol gestampt, kon nog een bloodbag bij en wat overige shit.

Mocht iemand mij dood geschoten hebben en geloot, dan was het wel echt de jackpot der jackpots.

Maar nog wel een vraagje ik ben door de patch mijn Ghillie kwijt, is hij nu ook echt kwijt of komt hij met de eerst volgende patch weer terug ?

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:20
Afbeeldingslocatie: http://img13.imageshack.us/img13/687/2012071400001.jpg
>:)

Hoorde flink wat geknal bij Stary Sobor, volgens mij waren het deze drie. (De derde ligt links bij een boom)

Waren alle drie clan-leden, WOOP of zoiets.
Ze waren in elk geval niet al te slim om midden in een open gebied loot te delen. :F

Nu maar weer eens richting NW-airfield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die refuel map is leuk, maar een Crashed Chopper locations map. Dat is pas echt baas. (Dit is een hint).

Ik liep net boven Stary Sobor, zag een koe op een weiland. Ik had vlees nodig, dus ik liep naar die koe. Enkele meters voor die koe, zie ik een enemy kruipend bovenaan de heuvel verschijnen. Ik denk: NEE! Ik was een easy target in dat weiland. Dus ik gelijk achter die levende koe schuilen 8)7 . Die survivor mikte op me. Naja, ik gebruikte die koe als cover en schoot paar keer met m14. Hij kroop weg, ik rende als een gek weer de andere kant op naar de bosjes ong. 20 seconden ver weg :P . Toch wel zwaar lucky dat hij niet omkeek of het was geen pk-er! De koe leefde ook nog. Nice! Morgen meat inslaan, heb al 5 waterbottles. Dan naar Cherno en players snipen tot ik sterf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:49:
Die refuel map is leuk, maar een Crashed Chopper locations map. Dat is pas echt baas. (Dit is een hint).
Die is er al.
Edit: vraag me af of dat wel zin heeft, in elk groot veld spawnen ze.. zou maar zo kunnen dat de hele map rooie puntjes word XD

[ Voor 22% gewijzigd door chiIIed op 15-07-2012 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 23:27
Zooo..Hevige avond hier :P

Samen met een vriend die pas begonnen is gear aan het verzamelen voor hem..
In elektro is hij heel stom gestorven, een ladder die wat gebugged was blijkbaar want ik zag hem beneden al staan en hij zichzelf ook , tot ik de ladder afging teleport hij naar de ladder en ik duw hem eraf , bam dood :P

Een half uur zijn lijk proberen te beschermen , komt hij terug wil ik hem zijn ak terug geven verdwijnt ie xD Dus maar wat food gezocht voor hem en wat andere standaard shit en naar Balota vertrokken om betere wapens te zoeken voor hem..

Bij dat tenten kamp hoor ik veel schoten en er lopen inderdaad 2 mensen rond zombies af te slachten, mooie ak's hadden ze dus 1tje maar een headshot gegeven (ja ik ben een murderer :P) , de andere heeft 10 minuten niks gedaan..We hoopte dat hij gelogt was maar toen men m8 het kamp in liep werd hij met 3 schoten het hoekje om geholpen :P

Ik nog wat blijven kijken maar hij bleef campen.. Veranderd van locatie zodat ik de airstrip ook wat in de gaten kon houden.. Nog een player gekilled die op te toren stond en mij probeerde te raken.. m8 was ondertussen weer terug aan lopen.. Kwamen er weer 2 mensen naar dat tenten kamp.. 2 headshots later dacht ik dat de kust veilig was kwam er plots een female character op me af gelopen met een soort hysterisch gekrijs uit haar microfoon komend , was duidelijk om me te verwarren en het lukte ook nog xD Maar beginnen lopen want close range is zo een m24 ook niet alles :( Het bos ingedoken om een Z te ontlopen die ook nog achter me aanzat..
Daar aangekomen lag er een lijk die ik wel even wou bekijken, was het een trap , 3 - 4 schoten vlak langs me door , weer beginnen rennen xD

En toen ging men gsm ook nog dus maar even disconnect gedaan om de vriendin aan te spreken..
Men hart ging wel even te keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

chiIIed schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:50:
[...]

Die is er al.
Edit: vraag me af of dat wel zin heeft, in elk groot veld spawnen ze.. zou maar zo kunnen dat de hele map rooie puntjes word XD
Ik heb er al een(met vrijwel alle punten), maar wil hem niet hier posten, maakt het voor anderen minder leuk.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Heb hem ook (als we over dezelfde praten), nog aan meegewerkt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerben
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 17:09
Op welke server zitten jullie allemaal? Ik wil morgen ook beginnen met DayZ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zit op NL18 als er slots zijn. maar tegenwoordig wordt die elke 3 uur herstart door ene dr.Swarch nogwat wat erg irritant is tijdens een druk avondje looten :)
NY server is ook leuk om eens te proberen :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-09 15:17
Gister op UK404 spawnde ik bij Elektro, snel naar de supermarkt en het ziekenhuis geweest, redelijk wat supplies geloot, maar geen wapens, dus toch maar even door naar t firehouse.
Daar aangekomen zie ik zandzakken staan, slecht teken dus, maar ik loop toch naar binnen en overal hoor ik vliegen.
In de toren zie ik bloed met bakken naar beneden komen dus ik loop naar boven, eerste verdieping 2 dode survivors, 2e verdieping nog 2 dode survivors, allemaal met gear. Wat is hier in godsnaam gebeurd?

Heb wel een PDW en Makarov kunnen looten, en wat andere supplies, en ben er levend weg gekomen.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Vraag me sowieso wel vaker af of al die mappen zoveel nut hebben.

Wat betreft fuel is het haast onmogelijk er geen binnen een paar minuten te vinden als je op een weg rijdt.
Wat betreft crashed helicopter spawns zijn er zo gigantisch veel dat je beter gewoon overal kunt lopen waar geen stad & bos is.
En wat betreft loot spawns, het soort loot in een gebouw kun je van 2 km ver al zien aan het gebouw....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Hoi,

Ik ben sinds gisteren begonnen.
Ik merk dat de leercurve best hoog is en overleven als starter niet echt simpel.
Ik heb geen mic en vraag me af hoe ik best communiceer met andere survivors die ik tegen kom.
Kan iemand me enkele goede tips geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
jterpstra schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:03:
Zo ben eindelijk weer trotse bezitter van de bus.
Mijn vorige werd op brute wijze ontnomen van mij :'(

Was vanmiddag wat rond mybot aan het toeren. even boodschapjes doen et cetera
Zie ik ineens tot me verschrikking dat er iemand langs de weg liggen met z'n g17 op mij gericht.
Ik geef me toch een ruk aan het stuur huppa eroverheen. Wordt helaas nog niet registreert als murder.
Komt waarschijnlijk wel eens wanneer dayz in een verder stadium verkeert lijkt me ^^

[afbeelding]
Hmmm...wat moet je in godsnaam alleen in een bus? vind je het gek dat je kapot bent geschoten, je bent makkelijk doelwit. Wij hebben pas een speler idd op brute wijze zijn bus en hem zelf kapot geschoten.

Wie weet was jij dat idd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo105
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-01 14:30
Ik zit me sterk te bedenken of "friendly" roepen enig nut heeft, ik wil mensen niet vermoorden, maar elke keer als ik tot nu toe friendly heb geroepen krijg ik of geen antwoord, of meteen kogels om de oren.

He who sacrifices freedom for security deserves neither.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Neo105 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:03:
Ik zit me sterk te bedenken of "friendly" roepen enig nut heeft, ik wil mensen niet vermoorden, maar elke keer als ik tot nu toe friendly heb geroepen krijg ik of geen antwoord, of meteen kogels om de oren.
Friendly heeft nog weinig zin. Eventueel met noobs die echt net pas spelen, maar over het algemeen krijgt elke andere speler buiten onze groep een kogel.

Op zombies jagen of afschieten is niet echt fun ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Tjah ik denk dat de enige manier om dat te verminderen is een grotere straf te zetten op het vermoorden van mensen of in ieder geval er iets mee doen. Nu is het gewoon heel vaak, jij hebt een goede gear.. je ziet iemand dichtbij staan met een wapen (vaak al op jou deels gericht). Ik wil niet weer al die tijd gaan zoeken dus dan neem je het zekere voor het onzekere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo105
Erg jammer eigenlijk, ik ben altijd wel in voor teamplay. Maar dan moet elke player dus als vijand worden benaderd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerben
Wie wil er met me teamen? Ben net ook alweer neergeschoten door 2 survivors. Ben net begonnen vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-10 13:03

Pos

Ook gisteren laat pas begonnen. Spawnde in eerste instantie in een of ander gehucht waar niks te vinden was behalve zombs.. daar dus ook meteen mijn eerste dood. Daarna spawnde ik in chernogovsk ofzoiets.. er is daar een gebouwtje wat heaven is voor een starter. Meer dan 10 blikken verschillende etenswaar, zoveel soda cans als je kunt dragen, bandages, makarov, winchester, map, watch, binocs.. alles dus om je een comfortabel starters gevoel te geven.

Paar andere players tegen gekomen, maar heb nog niet echt de nood gehad ze af te knallen, en ben zelf ook niet afgeknald.

ik weet nu iig waar ik wezen moet om een goede start te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Een alpha is een ding, maar elke keer spawnen zonder fucking gear word ik een beetje simpel van. Gisteren 4-5 uur gespeeld, en had dikke gear. Ik join net een server, en bam, aan het water. Zonder gear, zonder iets.

Daag DayZ, tot een beta/final. :z |:(

[ Voor 9% gewijzigd door BioHazard op 15-07-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pos schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:57:
Daarna spawnde ik in chernogovsk ofzoiets.. er is daar een gebouwtje wat heaven is voor een starter. Meer dan 10 blikken verschillende etenswaar, zoveel soda cans als je kunt dragen, bandages, makarov, winchester, map, watch, binocs.. alles dus om je een comfortabel starters gevoel te geven.
aka de supermarkt :P Hier ga ik altijd langs met een nieuwe char, inderdaad een super spot voor starter items!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
BioHazard schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:59:
Mensen draaien foute versies waardoor je inmiddels 20x bestaat, tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Voor de 2e maal dood gegaan; Deze keer afgeschoten door een andere speler. Beetje dom van mij eigenlijk, wou net een gebouw binnengaan en zag hem net een trap afkomen, hij had mij echter nog niet gezien. Dus mij snel verstopt en de fout gemaakt nog eens te kijken. Dan zag ik hem met een rifel en wist ik genoeg. Weggelopen en iets later, bang in mijn rug. :(

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerben
Istealyourgun welke server zit je op? Misschien hebben we samen meer kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazat
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 12:28
Een alpha is een ding, maar elke keer spawnen zonder fucking gear word ik een beetje simpel van. Gisteren 4-5 uur gespeeld, en had dikke gear. Ik join net een server, en bam, aan het water. Zonder gear, zonder iets.

Idem hier, kon vanochtend weer opnieuw beginnen ;X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

MrTerror schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:18:
Istealyourgun welke server zit je op? Misschien hebben we samen meer kans :)
Voor nu hou ik er even mee op. Misschien vanavond nog eens beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Recon24 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:01:
[...]

Hmmm...wat moet je in godsnaam alleen in een bus? vind je het gek dat je kapot bent geschoten, je bent makkelijk doelwit. Wij hebben pas een speler idd op brute wijze zijn bus en hem zelf kapot geschoten.

Wie weet was jij dat idd >:)
Beter dan rennen en je kan er veel gear in kwijt.

Zie dat er weer huilie huilie is over PvP. Weet niet hoor maar als ik bij echte zombie apocalypse een wapen had en andere mensen zag met een wapen gingen ze ook dood.

Doei. Het is een suvival game beetje moeite doen hoor. Het is en blijft een alpha dus je kan af en toe verkeerd spawnen. Misschien joinde je verkeerde server en had je daarom geen gear en alles. Kan net zo goed private hive zijn geweest. Join een server waar het nacht is gooi je gamma en brightness omhoog en probeer het dan. Tip om te zien of er andere spelers zijn: als je in de verte al ziet dat er zombies zijn dan zijn er andere spelers. Zombies spawnen pas als je zelf 100 meter van een gebouw af bent.

[ Voor 61% gewijzigd door spookz0r op 15-07-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo105
Iemand hier vroeg om een sniperrifle met 3 clips of ammo, ik heb een CZ550 in de aanbieding met op dit moment 2 clips, maar die kan ik nog wel even één opsnorren in een barn ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Laatst online: 22-09 23:27
Als je zonder items spawnt kan het ook zijn dat de server je gegevens niet goed heeft ingeladen.. Gister begon ik ook zonder items , dingen onpieuw gezocht , toen ging ik dood door een random sniper ,spawnde ik in shock op de plaats waar ik de dag ervoor was uitgelogd :P Met al men items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat is dan 'of' een private hive server 'of' een oude/verkeerde versie geweest.

Het opslaan van data met foute versies moest wel afgeschermd worden. omdat er een versieverschil was waar geen zeds geladen werden en/of anderen je niet konden zien als je een bepaald versieverschil had, maar je wel kon looten en alles opgeslagen werd .. bivendien zijn er items verwijderd die je dan weer zou kunnen vinden enz :)

gisteravond maar opnieuw gespawned omdat ik ergens lag te creperen van de honger en ik overal vliegen hoorde, maar geen lijken zagg..

bij kamenka gespawned en meteen eem mooie run gemaakt :)
kamenka > deerstand > Pavlovo > deerstand > door naar een barn waar ik met name helicopteronderdelen vond (waarom spawnen die nog?)

daar even mn gevonden AK47S en ammo uitgetest op wat zeds en een route geplanned door Zelenogorsk.

daar aardig wat encounters gehad met zowel players als zeds, maar geen kogel nodig gehad, met de zed train naar de andere players gerend, hoekje om en wegkruipen :+ ja zo'n eikel ben ik >:)

uiteindelijk daar alleen de supermarkt nodig gehad om eten, drinken en een kompas te bemachtigen. uit de supermarkt met verstand op 0 green mountain opgerend om de radiotoren en deerstands te plunderen. Helaas was t al laat en kwam er 'weer' een server restart aan.. dus.. volgende week weer verder op reis :)

:)

Al met al vermaak ik me nog prima en het spawnen zonder wapen was in het begin ff wennen, maar inmiddels vind ik het geen belemmerring meer. :)

ik vond dit trouwens een geniaal filmpje : YouTube: DayZ with Drift0r - Shortest Commentary Ever

:+ :D _/-\o_

[ Voor 64% gewijzigd door JoSchaap op 15-07-2012 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
spookz0r schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:31:
[...]

Beter dan rennen en je kan er veel gear in kwijt.

Zie dat er weer huilie huilie is over PvP. Weet niet hoor maar als ik bij echte zombie apocalypse een wapen had en andere mensen zag met een wapen gingen ze ook dood.

[...]

Doei. Het is een suvival game beetje moeite doen hoor. Het is en blijft een alpha dus je kan af en toe verkeerd spawnen. Misschien joinde je verkeerde server en had je daarom geen gear en alles. Kan net zo goed private hive zijn geweest. Join een server waar het nacht is gooi je gamma en brightness omhoog en probeer het dan. Tip om te zien of er andere spelers zijn: als je in de verte al ziet dat er zombies zijn dan zijn er andere spelers. Zombies spawnen pas als je zelf 100 meter van een gebouw af bent.
En makkelijk doelwit, en dus eerder dood. Nee je kan nog beter rennen, dan in een bus rijden en al zeker niet alleen in een bus kan je weinig om je bus te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

belgian1 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 11:26:
Hoi,

Ik ben sinds gisteren begonnen.
Ik merk dat de leercurve best hoog is en overleven als starter niet echt simpel.
Ik heb geen mic en vraag me af hoe ik best communiceer met andere survivors die ik tegen kom.
Kan iemand me enkele goede tips geven?
http://dayzwiki.com/wiki/index.php?title=A_Beginners_Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

Heerlijk die inderdaad. Heb een hoog 'been there, done that' gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:39

aKra

JoSchaap schreef op zondag 15 juli 2012 @ 03:04:
ik zit op NL18 als er slots zijn. maar tegenwoordig wordt die elke 3 uur herstart door ene dr.Swarch nogwat wat erg irritant is tijdens een druk avondje looten :)
NY server is ook leuk om eens te proberen :)
Vreemd, gisteren is hij 's avonds rond 1 uur één keer herstart en daarvoor is hij 's middags nog één keer herstart. Soms vreet de server teveel geheugen en merken we dat er te veel desyncs zijn en is herstarten de enige optie. Meeste servers herstarten om de 6 uur, wij doen het gewoon wanneer het nodig is. We geven altijd aan dat hij herstart wordt zodat je even kunt disconnecten en weer kunt connecten als hij terug is, dan kun je altijd weer nieuwe loot vinden en zijn er nieuwe chopper crashes... Dat is dan ook weer mooi meegenomen toch Johan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
JoSchaap schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:52:
dat is dan 'of' een private hive server 'of' een oude/verkeerde versie geweest.

Het opslaan van data met foute versies moest wel afgeschermd worden. omdat er een versieverschil was waar geen zeds geladen werden en/of anderen je niet konden zien als je een bepaald versieverschil had, maar je wel kon looten en alles opgeslagen werd .. bivendien zijn er items verwijderd die je dan weer zou kunnen vinden enz :)

gisteravond maar opnieuw gespawned omdat ik ergens lag te creperen van de honger en ik overal vliegen hoorde, maar geen lijken zagg..

bij kamenka gespawned en meteen eem mooie run gemaakt :)
kamenka > deerstand > Pavlovo > deerstand > door naar een barn waar ik met name helicopteronderdelen vond (waarom spawnen die nog?)

daar even mn gevonden AK47S en ammo uitgetest op wat zeds en een route geplanned door Zelenogorsk.

daar aardig wat encounters gehad met zowel players als zeds, maar geen kogel nodig gehad, met de zed train naar de andere players gerend, hoekje om en wegkruipen :+ ja zo'n eikel ben ik >:)

uiteindelijk daar alleen de supermarkt nodig gehad om eten, drinken en een kompas te bemachtigen. uit de supermarkt met verstand op 0 green mountain opgerend om de radiotoren en deerstands te plunderen. Helaas was t al laat en kwam er 'weer' een server restart aan.. dus.. volgende week weer verder op reis :)

:)

Al met al vermaak ik me nog prima en het spawnen zonder wapen was in het begin ff wennen, maar inmiddels vind ik het geen belemmerring meer. :)

ik vond dit trouwens een geniaal filmpje : YouTube: DayZ with Drift0r - Shortest Commentary Ever

:+ :D _/-\o_
Haha die zucht doet het hem :P
Recon24 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:11:
[...]

En makkelijk doelwit, en dus eerder dood. Nee je kan nog beter rennen, dan in een bus rijden en al zeker niet alleen in een bus kan je weinig om je bus te beschermen.
Toch raar dat wij al weken in voertuigen rijden en nooit beschoten zijn ;) Geen problemen. Zelfs niet als we alleen voertuigen verplaatsen. Nu crossen wij ook gewoon door een bos heen ipv de weg te nemen.

Meerdere malen alleen in steden geweest zoals Cherno en Elektro met een auto en zelfs daar geen problemen gehad.

[ Voor 13% gewijzigd door spookz0r op 15-07-2012 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazat schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:20:
[...]

Idem hier, kon vanochtend weer opnieuw beginnen ;X
Bij deze de oplossing. Laat je dood gaan door zombies. Ga naar de server lobby en join dan de game opnieuw. Dan heb je je gear weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat de comments al zeggen bij die video, er is geen reden om 'nice' te spelen en andere mensen te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:05

Gundogan

Rip and tear, until it is done

spookz0r schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:31:
Nouuuu, sowieso heb je denk minder vuurwapens tijdens een 'echte' zombie apocalypse en denk je wel twee keer na om een nog levend mens overhoop te knallen (hoop ik :D).

In DayZ is het gewoon griefen tot de max uiteraard. Altijd leuk om op iemand te sneaken als ie denkt dat ie veilig is na wat zombies te hebben afgeschut en hem een volle lading double barrel shotgun juice te geven. >:)

(zelf speel ik heel voorzichtig btw, ik zie deze game niet als een verkapte deathmatch :X)

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 15-07-2012 15:16 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:41
poging .. teveel alweer... en nog steeds geen enkel schot gelost. Wel wapen gevonden in zon houten wachttoren maar zonder ammo.. Ook nog geen 1 eet/drinkbaar item gevonden dus net weer dood door dorst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:17:
poging .. teveel alweer... en nog steeds geen enkel schot gelost. Wel wapen gevonden in zon houten wachttoren maar zonder ammo.. Ook nog geen 1 eet/drinkbaar item gevonden dus net weer dood door dorst..
Ga naar de supermarket

http://dayzmap.info/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of check even waar je zit op de map en vul je water bij, doodgaan door honger/dorst is volgens mij toch best wel moeilijk. Tenzij je natuurlijk net je eerste stappen hebt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:41
elke keer als ik in de buurt kom van steden krijg ik een hele fanfare zombies achter me aan, kan ik weer doelloos rondjes rennen in het bos :P. Kon ik ze nou maar gewoon met mijn vuisten van me afslaan tot ik eindelijk een wapen vind.

En om water bij te vullen heb ik tog eerst een fles nodig ?

[ Voor 12% gewijzigd door Skybullet op 15-07-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Gebouwen in rennen, daar lopen zij altijd langzaam. Dan kun jij snel het hoekje om gaan en een gebouwtje verder gaan liggen.. ben je zo van ze af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:20:
elke keer als ik in de buurt kom van steden krijg ik een hele fanfare zombies achter me aan, kan ik weer doelloos rondjes rennen in het bos :P. Kon ik ze nou maar gewoon met mijn vuisten van me afslaan tot ik eindelijk een wapen vind.

En om water bij te vullen heb ik tog eerst een fles nodig ?
Als je in een dorp / stad komt, moet je liggen. Teminste, dan kun je nog enigzins items verzamelen. Wapen kun je vinden in bijv. de fire station. Ook in de supermarket. Tevens zul je daar ook eten aantreffen. Zoek een server met weinig mensen en ga daar naartoe.

Voor water te vullen heb je een water bottle nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
Iemand zin om mee te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:20
Ik wil vanavond anders wel even een potje spelen? Misschien met een groepje tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:20:
[...]

Of check even waar je zit op de map en vul je water bij, doodgaan door honger/dorst is volgens mij toch best wel moeilijk. Tenzij je natuurlijk net je eerste stappen hebt gezet.
Als de iconen beginnen te knipperen heb je nog 30 min om wat te vinden :) Het is nu zelfs simpeler. In het begin kreeg je ook honger en dorst terwijl je was uitgelogd.

[ Voor 11% gewijzigd door spookz0r op 15-07-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
DeadKnight schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:29:
Ik wil vanavond anders wel even een potje spelen? Misschien met een groepje tweakers?
Mij goed, ik zit in de buurt van de NW-airfield!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:24:
[...]
Voor water te vullen heb je een water bottle nodig
Dat moeten ze toch een beetje aanpassen, kom je bij een waterput en denk je even snel wat te dringen, lukt het niet omdat je een fles nodig hebt. (en blijkbaar zijn lege wiskey flessen niet goed genoeg).
Gundogan schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:14:
[...]

Nouuuu, sowieso heb je denk minder vuurwapens tijdens een 'echte' zombie apocalypse en denk je wel twee keer na om een nog levend mens overhoop te knallen (hoop ik :D).
Denk ik eerlijk gezegd ook. Het is nog steeds virtueel dus easy om iemand te killen, als je stopt met de game ben je in de gewone wereld zonder geweld en je vrienden/famillie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daamn ik voel me schuldig!! Dus ik begin opnieuw en ik rushte een supermarket binnen, plots hoorde ik een blikje opengaan en het was inderdaad een speler. Het enigste verschil was dat hij M1991 pistool en een Enfield had.. terwijl ik niks heb.. heb vlug op de Salute knop gedrukt en gelukkig schoot hij me niet neer.. ik mocht onder toezicht de winkel plunderen. Toen hij naar buiten ging volgde ik hem en voor ik het wist had ik een Makarov gevonden... Ik heb hem daarnaa zelf nog geholpen met zombies af te knallen maar toen kwam de slechte persoon in me op en ik heb hem een headshot gegeven... Spijtig voor hem want ik vond het mooi dat hij me liet leven maar helaas was hem killen de enigste manier om snel gear te hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
Stoute WietKop :P achja.. het is helaas niet anders. Dit hoort ook wel een beetje bij het spel vind ik persoonlijk, al zou ik toch wel pissig zijn als het bij mij gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:31:
Daamn ik voel me schuldig!! Dus ik begin opnieuw en ik rushte een supermarket binnen, plots hoorde ik een blikje opengaan en het was inderdaad een speler. Het enigste verschil was dat hij M1991 pistool en een Enfield had.. terwijl ik niks heb.. heb vlug op de Salute knop gedrukt en gelukkig schoot hij me niet neer.. ik mocht onder toezicht de winkel plunderen. Toen hij naar buiten ging volgde ik hem en voor ik het wist had ik een Makarov gevonden... Ik heb hem daarnaa zelf nog geholpen met zombies af te knallen maar toen kwam de slechte persoon in me op en ik heb hem een headshot gegeven... Spijtig voor hem want ik vond het mooi dat hij me liet leven maar helaas was hem killen de enigste manier om snel gear te hebben :(
Dayz at its finest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjakie1945 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:34:
Stoute WietKop :P achja.. het is helaas niet anders. Dit hoort ook wel een beetje bij het spel vind ik persoonlijk, al zou ik toch wel pissig zijn als het bij mij gebeurde.
Dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:31:
En daarom vertrouw je dus ook geen spelers zonder gun wapen! Zodra iemand een gun wapen vindt killt hij je als nog. Wat is er nu handiger dan meteen de volledige gear van iemand overnemen als he zelf nog niks hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Geen gun nodig om je te killen :P Remove hatchet from toolbelt. Let me axe you a question about your gear :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Haha Wietkop en dan te bedenken dat dit allemaal indirect een resultaat van het doden van jou door mij is xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe IRC >:) maar helaas ben ik het allemaal weer kwijt pft!! Ik loop aan de kanten van Solnichy fzo niet aan de dijk maar zijdelings via de berg richting Berezino, hoor ik in de verte muggen van een dood lijk, als ik dichter kom zie ik effectief een lijk liggen maar toen ik z'n gear wou openen viel ik in een soort van rots spleet... pft! Bam ik breek me benen, bloed zoop eruit en ja ik ben weeral dood. Gelukkig weet ik me lijk ongeveer weten en ga ik blijven reswawnen totdat ik in de buurt ben. Deze namiddag met neerschieten van die andere speler heb ik een recordtempo alle gear dat je maar kan vinden behalve militaire wapens, gps en nvg in ongeveer 10 min. Maar ook in recordtempo weer doodgegaan :'(

Moraal van het verhaal: loop nooit in rots spleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Sowieso wegblijven bij rotsen. Ik ben een keer doodgegaan toen ik er over een heen liep van 50cm hoog :') Vanaf 12000 blood naar you are dead in een stap.

Zelfde als dat je met voertuigen niet over bruggen moet rijden of tegen kleine hoopjes puin

[ Voor 23% gewijzigd door spookz0r op 15-07-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Hoe lang blijft je lichaam eigenlijk liggen, ervan uitgaande dat je niet geloot wordt,.? Tot een server restart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
15-30 min dacht ik. Niet al te lang iig. Soms bugged en ze verdwijnen meteen.

[ Voor 31% gewijzigd door spookz0r op 15-07-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
Gister op een server gezeten, daar hebben lijken sowieso een uur gelegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb in een avond 19:00 - 2:00 3 herstart announces gezien. en gedisconnect. om de zes uur snap ik, ivm memory leaks dat heeft bijna elke gameserver onder windows :)

allicht dat die announcer soms afging zonder een echte restart? :) ik ben altijd netjes weggegaan na de announce van Dr.Swablalba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:46
Hier zouden ze echt een volledige game van moeten maken. Puike graphics, goede ondersteuning en servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus teruggelopen naar mijn lijk en het heeft toch een halfuur geduurd.. maar het ligt er nog, gelukkig!

Het was trouwens zo'n soort rots, dus best nooit in de buurt komen :) Heb weeral iets bijgeleerd aan de harde hand welliswaar :(

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/11aeet3.jpg
Pagina: 1 ... 29 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht