Niet? Daar was ik me niet bewust van. beetje vreemd, we kunnen wel spreken over samen spelen, maar niet over een clan? Maar goed als dat de pollicie is dan houden we er over op.Ircghost schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:06:
Trouwens het is niet toegestaan te praten over Clan vorming op Tweakers.. op een paar uitzonderingen na dus ik weet niet hoe de admins dit vinden..
edit:
Het staat idd gewoon in het beleid:
Mag ik hier leden werven voor m'n clan?
Spielerij is niet de plaats om leden voor een clan te werven of om een nieuwe clan op te richten, hiervoor kun je beter op sites als www.clanbase.com terecht.
Mijn excusses, is niet de bedoeling geweest om leden te werven, meer gewoon meer idee om met mede tweakers samen te spelen
Het staat idd gewoon in het beleid:
Mag ik hier leden werven voor m'n clan?
Spielerij is niet de plaats om leden voor een clan te werven of om een nieuwe clan op te richten, hiervoor kun je beter op sites als www.clanbase.com terecht.
Mijn excusses, is niet de bedoeling geweest om leden te werven, meer gewoon meer idee om met mede tweakers samen te spelen
[ Voor 31% gewijzigd door Heli0s op 13-07-2012 16:17 ]
The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees