Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rexcore schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:31:
[...]

het enige wat ik doe bij een nieuwe beta is de arma2oa.exe uit Arma2\expansions\beta copieren naar de main folder en klaar is kees. als je de steam overlay al voor elkaar hebt gekregen dan zal daar niets aan veranderen.
Ah okey. Ik twijfelde al om dat te doen.

Bedankt voor de snelle hulp heren. Tweakers op zijn best. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spookz0r schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:33:
[...]

Denk dat er weinig willen ruilen. FAL is luid en weinig ammo voor te vinden.
3 fn fals voor 1 nvg:P

vonden een heli crash site met 4 fals en 6 mags. 4 is iets te veel:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:37:
[...]

3 fn fals voor 1 nvg:P

vonden een heli crash site met 4 fals en 6 mags. 4 is iets te veel:P
Alsnog een slechte ruil. FAL is gewoon niet goed in DayZ ook al krijg je er 3 voor NVG. Zit je straks weer met het gezeur van ammo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Ten eerste is hij veel te luid. Ten tweede heb je niks aan allemaal hetzelde wapen. Ammo is vrij zeldzaam en de ironsights zijn verre van ideaal. Daarnaast heb je aan de hogere damage eigenlijk helemaal niet zo veel (Alleen handig op long range, maar dan kun je beter gewoon een DMR nemen, die net zo makkelijk te vinden is en ammo is een stuk handiger). Als je niks anders hebt dan is het prima, maar om nou je NVGs er voor op te geven.. Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 13:17
Ik ben bang dat de enige ruil die nog wel zou kunnen werken is: GPS <-> NVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:17

Vuurvoske

Nunquam cede!

Wat is de toets voor general chat? Echter super irritant dat je niet kan aangeven dat je friendly bent!

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 09:49
Vuurvoske schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:42:
Wat is de toets voor general chat? Echter super irritant dat je niet kan aangeven dat je friendly bent!
General chat? Jij bedoelt denk ik 'Direct Communication Channel'. Met , of . selecteren en dan met / chatten. Je moet wel dichtbij de andere staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Op shooting range afstand moet je zeg maar staan :P

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik gaf hem net per ongeluk een schot hagel, waren het twee gasten. Stond ik in de supermarket. Ik riep nog in group chat ofzo 'sorry', maar keihard neer gemaaid.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-10 13:20

Lig weer dubbel van het lachen! :P

Vanmiddag voor het eerst een GPS bemachtigd, liep richting Stary Sobor. Daar even rondgedwaald in de tenten naderhand twee gasten zien rond lopen in de buurt van de barn dus gauw de berg opgelopen zonder dat ze mij zagen.

Vanaf daar eentje neergeschoten in de buurt van een jeep, de volgende neergeschoten in de barn zelf nadat hij met binoculairs aan het zoeken was naar mij.
CZ schiet toch wel lekker weg, jammer dat hij zo luid is.

Eentje had dus een GPS bij zich! Kaaatjiiing!
Nu alleen nog NVG's.

Tevens loopt 1.7.2 zeer soepel bij mij, nog geen bugs kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Vuurvoske schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:44:
Ik gaf hem net per ongeluk een schot hagel, waren het twee gasten. Stond ik in de supermarket. Ik riep nog in group chat ofzo 'sorry', maar keihard neer gemaaid.
Side channel is globale chat (Dus iedereen op de server kan dat lezen) maar staat op de meeste server uit (Blauwe chat). Group chat is voor je 'group', maar daar heb je alleen wat aan in gewone Arma (Niet in DayZ gebruiken dus). Vehicle chat is voor in je vehicle (Als je in een vehicle zit en die chat staat aan ben je daar veel beter verstaanbaar). Global chat staat sowieso uit (En is eigenlijk gewoon een side channel). Direct communication is dus de '3D' chat. Als je in je mic schreeuwt ben je tot 80 meter verstaanbaar. Typ je in direct comms dan kan je het lezen tot max 40 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Rexcore schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:27:
Ik ben bang dat de enige ruil die nog wel zou kunnen werken is: GPS <-> NVG
GPS is ook redelijk nutteloos. Zonder gps kan je jezelf prima redden. Vooral omdat je op de meeste servers op de map gewoon een marker kan plaatsen. Geen GPS nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Echt kansloos trouwens, elke andere speler die je tegen komt is hostile...
Typ net duidelijk in chat (stonden allebei in de supermarket), friendly, am unarmed. Wordt ik alsnog doodgeschoten...

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ja de game is in pvp veranderd. Gaat al tijden niet meer over overleven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:18

Blijven toch iedere keer weer :D.

[ Voor 28% gewijzigd door Paprika op 12-07-2012 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Paprika schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 18:07:
[video]

Blijven toch iedere keer weer :D.
In je rug geschoten worden door een 'friendly' zo herkenbaar :D

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:16

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

@Vipeax. Ik speelde gisteravond op een Beta 1.7.2. 99700 server en ik werd gehit door een zombie (dom dom ik weet), maar hij sloeg mij in een keer van 11000 naar -7000. Obvious to say, ik was dood.. Enig idee hoe dit komt? (werd niet neergeschoten, kwam namelijk geruimte tijd later terug en ik was niet geloot terwijl ik erg goede gear had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Delicious zombie smackdown? Welcome to hell.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Hehe ik ben al in grote getalen aanwezig in de hell :P Was al lang blij dat ik me gear weer had :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 09:27
Ja die gene die ik vanmiddag tegenkwam dacht waarschijnlijk hetzelfde als Ircghost.
Zag iemand met le enfield door de velden gaan bij Gorka. schot naar schot en hij had een hele vriendengroep gecreëerd. Hij zat bij een boom gehurkt de zombies af te knallen maar het was obvious hij zou het niet halen.

Op dat moment begon hij ineens mijn kant op te rennen dus ik schoot hem 1x door zn kop met me akm.
Hij heeft het niet gezien en dacht wass ook dat de zombie hem een klap gaf :P

Talkin about a bad day :+
Tig zombies achter je aan, met je enfield en dan ook nog eens zo figurant die jouw al geruimte tijd aan het observeren is die vervolgens besluit jouw uit je lijden te verlossen. of is het humaan ? Lastig lastig xD

[ Voor 20% gewijzigd door osmosis op 12-07-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 20:56

Noq

Welke servers spelen jullie hier voornamelijk? Gewoon de NL servers?

Ik ben nog erg nieuw, maar wat ik apart vind is dat zombies mij veel sneller achterna gaan dan bij de filmpjes die ik zag... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Dat hoort erbij, na enige tijd heb je gevoel voor de zombies.
Je weet hoe dichtbij je kan komen, je weet wanneer het verstandig is om de kruipen of zeer stilletjes gehurkt gaan.

In het begin rende ik ook erg vaak rond met een kudde achter me aan :P

Je kan ze ook afleiden met lege blikjes, flares, smoke , et cetera maakt het leven echt tig keer gemakkelijker !

Edit : totaal iets anders.
500K players dear god :P wat gaat dat rap zeg

[ Voor 28% gewijzigd door osmosis op 12-07-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Ircghost schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 18:22:
@Vipeax. Ik speelde gisteravond op een Beta 1.7.2. 99700 server en ik werd gehit door een zombie (dom dom ik weet), maar hij sloeg mij in een keer van 11000 naar -7000. Obvious to say, ik was dood.. Enig idee hoe dit komt? (werd niet neergeschoten, kwam namelijk geruimte tijd later terug en ik was niet geloot terwijl ik erg goede gear had.
Volgens mij kun je geheadshot worden door een zombie, weet ik overigens niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Hmm nou goed, gewoon ze niet zo dichtbij laten komen.. Ik heb vandaag met een vriend even getarget practiced op zombies. Gewoon door kleine dorpejs rennen en iedereen afslachten, snel looten en wegwezen haha. Totaal nutteloos en zonde van ammo.. maar we hebben alle twee zoveel dat we toch meer vinden dan afschieten.

Wat ook mooi is, is samen schieten.. dus aftellen en dan constant hele groepjes aan zombies in 1x afknallen. Als je niet veel latency hebt ziet dat er leuk uit haha :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Sale is going on: http://store.steampowered.com/sub/4639/
ARMA2 20% korting(misschien word het nog een dag aanbieding met meer korting).
Maar hij is ook nog op bistudio met 25% korting: https://store.bistudio.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Vraagje: is het nog mogelijk om wapens in je backpack te stoppen?
Probeerde dit zojuist met een secondary wapen (meermalig, omdat ik in een barn was waar het vol lag) en telkens 'destroyde' deze handeling het wapen.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Je moet natuurlijk wel genoeg ruimte hebben voor het wapen. 10 slots voor een primary en 4 slots voor een secondary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Adanteh schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:49:
Je moet natuurlijk wel genoeg ruimte hebben voor het wapen. 10 slots voor een primary en 4 slots voor een secondary.
Ik ben er vrij zeker van dat het 5 slots is voor een secondary.

edit: jup het is 5 slots voor een secondary.

[ Voor 15% gewijzigd door True op 12-07-2012 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ik heb 6 Slots vrij en ik heb nu al een winchester, 2 x double barrel en 1 x lee enfield geprobeerd.
Allen meteen 'destroyed'.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
"10 slots voor een primary"
"6 Slots vrij"
"winchester, 2 x double barrel en 1 x lee enfield"

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Hahahahah ooh wat baal ik dat ik geen action! had draaien voor het recorden.

Iedergeval, ik zat dichtbij gorka en ik hoorde in de verte iets aankomen, dus ik neem een mooie positie in langs de weg. Ik dacht,.. laat ik eens doodspelen ? misschien werkt het dunnow

Dus ik ga liggen langs de weg met me romp half in de bosjes. 1 minuut later komt er een jeep voorbij... rijdt gewoon verder ik dacht shit ! trap didn't work. Op dat moment stopt de auto en rijdt een stukje terug weer langs mij in de achteruit.
Ik blijf doodstil liggen en hopen dat ze doen wat ik wil, namelijk uitstappen en mijn lichaam komen checken ( wat klinkt dat fout zeg.. ) Ik wacht en ja ! meneer en vriend stappen uit ze lopen heeel heeel voorzichtig naar mij toe. Mijn hart zat in me keel 1,...2,....3,...... KNALLEN KNALLEN ! ik heb wel een hele magazijn geleegd just 2 be sure ^^ Wat heeft het mij opgeleverd ? Geen jeep. deed boem spoeide wat teveel ?

Maar wel genoeg loot van de twee meneren waarvoor ik ze zeer dank
3x morfine 7xbandage 4xbloodbag en dat gaat fijn me ATV in ^^
Daarnaast nog wat munitie en dat soort meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Paprika schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:00:
"10 slots voor een primary"
"6 Slots vrij"
"winchester, 2 x double barrel en 1 x lee enfield"

;)
Uhm...... winchester, 2 x double barrel en 1 x lee enfield geprobeerd... als in 1 voor 1 kijken of ze in mijn inventory zouden passen.
Je lijkt nu te insinueren dat ik zo dom zou zijn om al die guns in mijn backpack te willen hebben.....uhm...geen commentaar.
Om één of andere reden las ik zojuist 6 slots voor een primary. Tijd om maar weer eens te stoppen denk ik zo...

[ Voor 18% gewijzigd door Da_maniaC op 12-07-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ik quote die lijst omdat ze alle 4 primaries zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Jaja, zie edit. Misread.

Ps. Gameplay-wise zie ik hier wel een kleine misfit eigenlijk.
Zo kan in de standaard coyote backpack dus geen wapen.
Echter offer je met 10 slots zoveel inventory space op dat het zou moeten kunnen (omdat het een zeer bewuste speelstijl is, als je zoveel slots op zou willen offeren voor je primary).
Ik kan nu namelijk niet rondlopen met een hatchet als wapen + een primary.
Imo zou de hatchet een secondary moeten zijn of de coyote backpack 10 slots groot.

[ Voor 93% gewijzigd door Da_maniaC op 12-07-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Eh nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:22
Even een heads-up voor iederen die altijd de laatste arma beta patch installeert.
Arma 2 beta patch 94876 brengt arma 2 naar versie 1.61
In tegenstelling tot alle vorige versies die 1.60 draaien.

Het installeren van de laatste beta patch zorgt er effectief voor dat je op geen enkele server kunt inloggen omdat die (bijna) allemaal versie 1.60 draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Laatst online: 21:18
Da_maniaC schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:27:
Zo kan in de standaard coyote backpack dus geen wapen.
Dat klopt.
Echter offer je met 10 slots zoveel inventory space op dat het zou moeten kunnen (omdat het een zeer bewuste speelstijl is, als je zoveel slots op zou willen offeren voor je primary).
De enige reden waarom je met 2 primary's zouden willen rondlopen is voor PvP.
Ik kan nu namelijk niet rondlopen met een hatchet als wapen + een primary.
Waarom zou je iets inferieur willen gebruiken om zombies mee af te slaan?
[b]Da_maniaC schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:27:[/b
Imo zou de hatchet een secondary moeten zijn of de coyote backpack 10 slots groot.
Mee eens, of liever een apart slot als dat mogelijk is. Coyote is goed zo. Vaak vind je in elke supermarket/office een alice dus backpacks zijn geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
chiIIed schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:08:
[...]

Dat klopt.

[...]

De enige reden waarom je met 2 primary's zouden willen rondlopen is voor PvP.

[...]

Waarom zou je iets inferieur willen gebruiken om zombies mee af te slaan?

[...]

Mee eens, of liever een apart slot als dat mogelijk is. Coyote is goed zo. Vaak vind je in elke supermarket/office een alice dus backpacks zijn geen probleem.
.
Ben het er niet mee eens dat met 2 primary rondlopen alleen voor PvP is. Genoeg mensen uit mijn clan hebben 2 primary: sniper + assault rifle. Dit om op afstand dorpen te checken met sniper om vervolgens te switchen naar assault rifle voor het looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
spookz0r schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:45:
[...]

.
Ben het er niet mee eens dat met 2 primary rondlopen alleen voor PvP is. Genoeg mensen uit mijn clan hebben 2 primary: sniper + assault rifle. Dit om op afstand dorpen te checken met sniper om vervolgens te switchen naar assault rifle voor het looten.
Voor alleen het scouten voldoet bino's ook :p Immers zombies zie je prima lopen op afstanden > 300meter met de bino's .

[ Voor 8% gewijzigd door chiIIed op 12-07-2012 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:36
Inderdaad 2 primaries is vooral voor PvP, voor zombies kan je bino's en assault rifle gebruiken.
Wel begrijp ik de vraag naar het gebruiken van een bijl naast bijvoorbeeld een assault rifle. Ik maak liever zombies op stille wijze af met mijn bijl dan dat ik het hele dorp achter me aan krijg door 1 keer te schieten met mijn AKM. Aangezien je bijl in je toolbelt kan lijkt het me veel logischer dat je hem ook in je secondary moet kunnen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
M9SD voor zombies, M4 CCO SD Camo voor de lol in je backpack (eigenlijk voor de nacht i.c.m. NVG, maar AS50 + DMR werkt net zo goed) en AS50 in je handen voor alle kills. No-Crosshair servers met AS50 op 100 range ingesteld en dan no-scope killen blijft toch wel het leukste. Heb er toch ook wel minstens 50 murders mee gemaakt op die manier in dingen als supermarkets, al heb ik ook wel eens no-scopes ermee @ +/- 200 gehad uit haast, al schiet je dan wel uiteraard je hele clip leeg. O+

[ Voor 23% gewijzigd door Paprika op 12-07-2012 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
  • Laatst online: 28-09 10:56
Kan iemand mij helpen?
Ik kreeg melding in Six Launcher : Bad serial number given in setup!
Wat doe ik fout ?
Ik ben nieuw in ARMA en complete leek in Day Z. Arma II+ Combined Operations zijn via Steam aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
Hoe kan je chatten op de server?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Eerst even een keertje los Arma 2 opstarten. Daarna even een keertje Operation Arrowhead los opstarten en het dan nog een keer proberen.

@Centurion
Channels switchen doe je met , en . typen zelf doe je met /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
https://docs.google.com/s...UWltV1UwSWpCUS1LaUE#gid=0

Edit: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jdJHm.jpg

Handig.

[ Voor 24% gewijzigd door chiIIed op 13-07-2012 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
Adanteh schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 00:10:
Eerst even een keertje los Arma 2 opstarten. Daarna even een keertje Operation Arrowhead los opstarten en het dan nog een keer proberen.

@Centurion
Channels switchen doe je met , en . typen zelf doe je met /
Dat heb ik al een paar keer geprobeerd, maar er reageert nooit iemand.

Grootste probleem voor mij is nog food vinden :').

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
@Adanteh
Thanx man ik zal het ff proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Essox_Kill8ox schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 00:12:
@Adanteh
Thanx man ik zal het ff proberen!
Als dat niet werkt moet je bij beide spellen dit doen: Steam afsluiten ->rechtermuisknop steam klikken -> Run as administrator. Dan elk spel eenmaal openen, dan werkt het ook.

Mocht dat ook niet werken moet je rechtermuisknop klikken op steam, compability tapje en dan always run as administrator -> apply. Dan start je steam en krijg je foutmelding die je mag negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
^^ Het is gelukt maar nu krijg ik de volgende bericht als ik probeer op een Day Z server te conecten: Bad Version server rejected connection!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Check even bij six updater welke versie jij draait. Download niet de laatste update want dan kom je blijkbaar niet uit met de Arma versie van de server (moeten nog geupdate worden). Zie een paar berichten terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Gister in Elektro de supermarkt aan het looten, hoor ik inees berkend glas. Zit er op 2mm naast mijn hoofd een crossbow bolt in de ruit, en ik zie een hoofd voor het raam van de pub. Maar even een extra adem gaatje gamaakt met mijn Enfield :+

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:49
Ik lees zojuist op het DayZ forum dat vandaag de nieuwe hotfix uitkomt *O* Hopelijk zijn dan de desync-issues opgelost en kunnen we weer normaal spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
En hopen dat ik weer verder kan gaan met mijn character, gisteren 4 keer lange tijd gespeeld en 4 keer mijn progress niet opgeslagen. sadface.jpg

Wel leuk steeds die shopping runs door Cherno. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s

Heli0s

Is er trouwens een T.net Dayz clan? Is misschien wel leuk. Kunnen we op buitelands servers dood en verderf zaaien >:)

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-04 12:59
Lijkt me epic!! +1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Ow wat een verslavende game! Heel veel ammo gevonden, maar nog geen wapen :D

Is het zo dat als je elektrischeteitpalen volgt, je bij een grotere stad uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noq: Ja dat is zo.. Maar dat kan wel even duren. Kijk gewoon op de map http://dayzdb.com/map
electriciteitspalen zijn die grijze lijnen met streepjes.

Btw, als ik nu via google een thread van het Dayz forum wil bereiken, is gewoon elke pagina deleted:p
Beetje jammer, want ik had een mooie Crashed Chopper map gevonden. Iemand die map voor mij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Noq schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:52:
Ow wat een verslavende game! Heel veel ammo gevonden, maar nog geen wapen :D

Is het zo dat als je elektrischeteitpalen volgt, je bij een grotere stad uitkomt?
Geen idee eigenlijk nog nooit opgelet, zou best kunnen.
Als je een map erbij pakt van de wiki en opnieuw op de server inlogt zie je heel kort je locatie naam, kun je daar uit opmaken waar je bent.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:56:
Noq: Ja dat is zo.. Maar dat kan wel even duren. Kijk gewoon op de map http://dayzdb.com/map
electriciteitspalen zijn die grijze lijnen met streepjes.

Btw, als ik nu via google een thread van het Dayz forum wil bereiken, is gewoon elke pagina deleted:p
Beetje jammer, want ik had een mooie Crashed Chopper map gevonden. Iemand die map voor mij???
Staat er een op de wiki: http://dayzwiki.com/wiki/index.php?title=Map (onder de spoiler) best veel crashsites zo te zien en niet alleen bij Stary (wel veel :p)

[ Voor 39% gewijzigd door Iryl op 13-07-2012 11:59 ]

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 12:03

Multensor

wtf

Hoe weet je eigenlijk waar je spawned? Aangezien je dan nog geen map hebt? Ik wil samen met een vriend gaan spelen, maar zou schelen als je elkaar dan wel kan vinden op het begin :)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
Multensor schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:59:
Hoe weet je eigenlijk waar je spawned? Aangezien je dan nog geen map hebt? Ik wil samen met een vriend gaan spelen, maar zou schelen als je elkaar dan wel kan vinden op het begin :)
Kijk rechtsonder in je scherm zodra je spawned/inlogt daar vind je de naam. Je zou kunnen blijven respawnen totdat je ongeveer op dezelfde plek bent. Kijk ook hier maar eens: http://dayzwiki.com/wiki/index.php?title=Map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 12:03

Multensor

wtf

Ok thanks :). En dan lekker naar een stadje kruipen en zoeken naar spulletjes dus :). Ik verwacht problemen :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
En een hoop lol :D, heb de game alleen nog maar solo gespeeld (al bijna 50 uur nu :s)
Dat ik nog "bang" was voor de zombies in het begin hehe, eerste keer spelen was op een donkere server voordat je een flashlight had (of ik was blind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Ik kom nu in watersnood. Hij geeft bijna volledig rood nu aan. Kom langs velen waters, maar heb alleen een jerry can, kan ik niks mee(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
Noq schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:04:
Ik kom nu in watersnood. Hij geeft bijna volledig rood nu aan. Kom langs velen waters, maar heb alleen een jerry can, kan ik niks mee(?)
Das puur voor benzine, je moet een water bottle vinden en die vullen bij een waterpomp of soda cans vinden, die vind je letterlijk overal. Zelf al zovaak jerrycans gevonden maar nog nooit een vehicle. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Hij knippert nu al, maar ik ben bij de power plant van Elektro! :D Eindelijk in een stad aangekomen. Bij power plant zoeken naar cans o.i.d.. Jammer dat ik over uurtje moet werken... hehe

Hoe spelen jullie eigenlijk met elkaar? Of voornamelijk solo hier iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
Noq schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:09:
Hij knippert nu al, maar ik ben bij de power plant van Elektro! :D Eindelijk in een stad aangekomen. Bij power plant zoeken naar cans o.i.d.. Jammer dat ik over uurtje moet werken... hehe

Hoe spelen jullie eigenlijk met elkaar? Of voornamelijk solo hier iedereen?
Kijk uit in Elektro, wel mooie loot te vinden maar o zo veel bandits. Speel zelf altijd alleen, maar eens op de teamspeak aanschuiven. Zitten er nog regelmatig mensen op de teamspeak btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-04 12:59
Ik speel altijd samen met mijn buddies, althans, als ik goede gear heb. Als ik net dood ben, ga ik graag alleen op pad.

TS heeft naar mijn mening een te grote latency en daarom gebruiken we Skype om te communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik zit met een paar mensen van Tweakers op de Gotbf3 teamspeak server van Dayz.. En speel ook nog samen met een vriend via Skype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flokman
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:12
Haha ik ben zonet ook wel een mooie ervaring rijker geworden!

Ik zou met onze net gerepareerde witte pickup Rakuli ophalen die net uit Cherno kwam en naar Mogilevka kwam lopen. Ik rij op de zand weg vanaf Gugolvo naar de rechterkant van Mogilevka en hoor Rakuli zeggen dat hij zich ook al op die zandweg bevond. Ik zie hem staan en hij stapt in. Ik vraag aan hem over voicechat of hij eens wil rijden en of ik dus even moet uitstappen. Maar toen hoorde ik hem ineens zeggen dat ik eerst maar even naar hem toe moest rijden, het was nog maar een paar honderd meter zei hij want hij hoorde me al. Dus ik zeg, huh jij zit toch al in de auto? Nee is het antwoord. WTF wie zit er nu dan naast me in de auto?! Ik rij snel door naar Rakuli en honderd meter verder staat hij. Ik probeerde al contact te zoeken met de vreemdeling naast mij door direct voice chat. Gelukkig reageert hij ook via voice chat en stappen we uit bij Rakuli. 'Well, this is awkward', is het eerste dat we zeggen. Maar gelukkig blijkt het een nogal nieuwe speler te zijn die nog niet is geïnfecteerd met het 'kill on sight' dus beginnen we vrolijk te praten, gaven we hem een blood transfusion en nadat Rakuli en ik weer in de pickup zitten probeert hij in te stappen. Hij vraagt aan ons waarom het niet lukt en wij moeten hem mededelen dat het maar een 2 zitter is... Maar goed nu we eindelijk een aardig iemand tegen komen besluiten we hem te helpen en bied ik mijn plaats aan aan hem. Hij wou wel naar de deer stand bij Guglovo en Rakuli rijd hem daar heen. Ik loop er ook heen en zie ineens een Crashed Heli op het weiland ten zuiden van Guglovo. Mijn 2de vandaag al! Rakuli komt mij ophalen met de pickup en we rijden naar de Heli. Buit: een AS50 met 3 Nato rounds, een DMR, een FN Fal zonder ammo (3de al in onze pickup, nog steeds geen ammo...) en een Bizon met 2 mags. Ik geef mijn M107 aan Rakuli en pak de AS50, Rakuli ruilt zijn Lee Enfield in voor een Bizon (ik heb er al een bij me) en stopt de M107 in zijn backpack. De DMR stoppen we ook in de Pickup en we vinden bij een dode zombie nog een extra DMR mag. We hoorde in de verte de afgezette survivor schieten met zijn enigste wapen, een dubble barreld shotgun. Na wat overleg besloten we dat het dat we geen 3 DMRs nodig hadden (we hadden nog 2 in ons kamp) en reden we terug naar de deerstand. We zagen de survivor niet meer dus reden we richting Guglovo en daar zagen we hem rennen voor zombies. We toeterde een paar keer en hij rende naar ons toe waarnaar wij wat zombies afschoten. 'We have a gift for you in the pickup, how would you like a sniperrifle?' En dat wou hij maar al te graag! Hij had geen ammo maar voor zijn shotgun dus was hij zeer blij met de DMR. Rakuli gaf hem ook nog zijn Alice backpack en we gaven hem eten en drinken voor onderweg. Volgens mij had hij geen sidearm maar die hadden wij ook niet meer voor hem. Na ons super vaak te hebben bedankt reden wij weer weg en hoorden we even later wat schoten van de DMR. Ik hoop dat hij alles heeft overleeft want als je als enigste wapen een DMR hebt moet je van goede huizen komen om heelhuids door een dorpje te sneaken, zeker met deze zombies. Hij had het er ook nog een paar keer over dat hij wachtte op een vriend en hoe jaloers die wel niet zo zijn. Toen wij terug reden naar ons kamp bleven we maar glimlachen en praten over hoe goed het wel niet voelde om iemand niet neer te schieten maar te helpen.

Naamloze survivor, ik hoop dat je nog lang overleeft en dat je veel plezier beleefd met je DMR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Goed verhaal! Deze ongeplande, plotselinge ontmoetingen met andere spelers zijn echt geweldig in dit spel. Het kan alle kanten op, maar goed om eens te lezen dat het niet altijd in een shoot-out hoeft te eindigen.

[ Voor 44% gewijzigd door schelling op 13-07-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rocketno46
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-09 13:08
Gisteren Arma 2 combined operations aangeschaft, alles geinstalleerd + werkend gekregen. Na eindelijk een op een server aangekomen te zijn is mijn beeld zo blurry, niet te spelen! Hebben meer mensen hier last van?
Heb al van alles geprobeerd met v-sync e.d. maar niets helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
3D(!) Resolution staat gelijk aan die van je interface en post-processing staat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

rocketno46 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:55:
Gisteren Arma 2 combined operations aangeschaft, alles geinstalleerd + werkend gekregen. Na eindelijk een op een server aangekomen te zijn is mijn beeld zo blurry, niet te spelen! Hebben meer mensen hier last van?
Heb al van alles geprobeerd met v-sync e.d. maar niets helpt
Je moet even bij ingame options - video settings kijken en dan het kopje " 3d resolution" . kijk even of die waarde gelijk staat aan 100%. dit verschilt per monitor.

edit

en uiteraard was iemand we net voor :z

[ Voor 4% gewijzigd door Nickbn op 13-07-2012 12:58 . Reden: Hannes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rocketno46
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-09 13:08
3D resolution staat idd gelijk, en post-processing staat ook geforceerd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s

Heli0s

Voor de geïnteresseerde, heb ik even gauw een simpele site in elkaar gedraaid voor de T.net DayZ clan. Als je wilt joinen, tips of commentaar hebt (ook altijd welkom :9 ), hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Heli0s schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:51:
Voor de geïnteresseerde, heb ik even gauw een simpele site in elkaar gedraaid voor de T.net DayZ clan. Als je wilt joinen, tips of commentaar hebt (ook altijd welkom :9 ), hoor ik het graag!
Houdt het dan net zo makkelijk gewoon op het Nederlands :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s

Heli0s

True schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:59:
Houdt het dan net zo makkelijk gewoon op het Nederlands :P
Haha, ik spreek bijna alleen maar engels tegenwoordig, dus vandaar. Maar ik heb het aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Heli0s schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:03:
[...]

Haha, ik spreek bijna alleen maar engels tegenwoordig, dus vandaar. Maar ik heb het aangepast :)
Idem. Denk dat het nu makkelijk is als we het voor elkaar krijgen om een teamspeak servertje op te zetten of er een mogen gebruiken.

Er is een 500man TS3 server waar je ook clan kanalen aanmag maken en aanvragen voor permanente kanalen ipv temp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Juist, net weer paar uur gespeeld.. alles weg van afgelopen sessie sta weer terug waar ik begon vandaag bij joinen andere server.. pff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
Ircghost schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:22:
Juist, net weer paar uur gespeeld.. alles weg van afgelopen sessie sta weer terug waar ik begon vandaag bij joinen andere server.. pff :P
Had ik van de week ook. Van Elektro naar Stary, ff gaan eten en daarna lag ik in Elektro in de supermarkt. Ach ja blijft een beta en ik stoor me er niet aan, kon meteen weer de bandit spelen in Elektro })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Heli0s schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:03:
[...]

Als je wilt dan mag je mijn DayZ server toevoegen. Wellicht een mogelijk eerste meeting point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Zo. de FiPo heb ik ook even aangepast. Als iemand zin heeft om nog een noob guide te maken dan mag dat allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s

Heli0s

schelling schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:38:
Als je wilt dan mag je mijn DayZ server toevoegen. Wellicht een mogelijk eerste meeting point?
Ja is goed, DM me even de info, dan zet ik hem op de home page.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Overigens kan er ook altijd gebruik worden gemaakt van GoTLike.nl (GoTBF3 is maar overgezet in een open community), die Teamspeak server is ook al een tijdje beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ircghost schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:22:
Log om de zoveel minuten even uit en in. Het lijkt alsof hij langere speelsessies niet opslaat, maar als je even kort speelt werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ok thanks.. :) En ik heb de vraag nu al een paar keer gesteld, maar nooit echt een duidelijk antwoord op gekregen:

Kun je van een Beta 94700 naar een Beta 94444 server switchen zonder spullen te verliezen? Heeft iemand hier al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Laatst online: 25-09 09:49
Ircghost schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:54:
Ok thanks.. :) En ik heb de vraag nu al een paar keer gesteld, maar nooit echt een duidelijk antwoord op gekregen:

Kun je van een Beta 94700 naar een Beta 94444 server switchen zonder spullen te verliezen? Heeft iemand hier al ervaring mee?
Volgens mij heeft het wel of niet hebben van gear weinig te maken met welke beta versie je draait. Probeer het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s

Heli0s

Voor zover ik begreep heeft het te maken met het switchen tussen een private hive en een "normale"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hUyxp.jpg

Zijn er nog veel meer vipeax? Anders maar een community project van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
chiIIed schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:10:
[afbeelding]

Nog meer wat ?

Overigens, je kan switchen tussen beta patches zolang deze zich in de 1.60.xxxxx bevinden. De nieuwste zoals eerder vermeld gaat naar beta versie 1.61. Vanaf dan kan je niet meer connecten met oudere beta versie servers.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:39

aKra

Intentionally left blank.

Tankstations ;)

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
chiIIed schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:10:
Kom je nooit in plaatsen als Vyshnoye ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Zojuist een disconnect op de server, BAM al mijn gear kwijt, tenminste datgene ik daar had gevonden allemaal vandaag :( Maar ja, het was wel gezellig met Vuurvoske ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Paprika schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:24:
[...]

Kom je nooit in plaatsen als Vyshnoye ofzo? :P
Vaak genoeg over heen gevlogen maar zag telkens niks. Vanavond maar is beter bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Van de onderste helft van de map mis je er best veel (ook in plaatsen). Waar je grote open vlekken hebt zijn er wel gewoon iig. Drozhino ook, onder een dakje bijvoorbeeld.

[ Voor 59% gewijzigd door Paprika op 13-07-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Hey Vipeax, is er iets waar je altijd een prive server kan herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Heli0s schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:51:
Mooi initiatief, kun je de general chat aanzetten? Zodat we kunnen schreeuwen dat we friendly zijn enzo :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Trouwens het is niet toegestaan te praten over Clan vorming op Tweakers.. op een paar uitzonderingen na dus ik weet niet hoe de admins dit vinden.. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Ircghost op 13-07-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ircghost schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:00:
Hey Vipeax, is er iets waar je altijd een prive server kan herkennen?
Uh, ik speel zelf alleen in volle servers, als ze dan ook nog een nummer hebben (bv US 123), is ie meestal legit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik doe altijd zo'n landscode + nummer server. die redelijk gevuld zijn (30/50) enzo.
Pagina: 1 ... 27 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht