Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-10 13:20
Day Z Development ‏@dayzdevteam

Extended unplanned web outage. Expect it to continue for maximum the next 5 hours. Sorry about this. Hotfix for mod released once website up
Zal dus wel goed komen met 1.7.2! :)

Gisteravond even gespeeld en hij loopt nu veel soepeler dan de vorige versies. *O*

Momenteel maar wachten tot de hotfix er aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

hmm, ligt het nou aan mij of is er een probleem met de servers? ik kan nergens meer joinen, overal blijft hij op het "loading" scherm hangen...

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
net even weer ingelogd en het is weer te doen nu :) zeds zien niet meer zosnel door gebouwen heen. wel staan ze soms ineens bovenin deerstands en daarna er weer naast.. maargoed gewoon ff een flare ernaast en ze zijn er zo weg :+

net voor het eerst verborgen voertuigen gevonden!

eerst een fiets
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KTrnx.jpg

en later een auto (heel en een beetje brandstof)

toch de controls maareens bestuderen want de fiets ging nog, maar de auto werd mn dood. weet nieteens waardoor.. ws een hobbeltje ofzo.. was gewoon ineens dood..

nu ff alles laten inzinken (dit was mn solo survival char die al op day 28 zat helaas)

en straks maareens zien of ik ook in 30 minuten alles weer bij elkaar kan krijgen :+

wel jammer dat t spel erna vastliep toen ik alt tabte om de ss te bekijken.. kan ik niet meer naar mn body terugrennen :(

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Vanavond echt awesome dikke run gehad met Donny
(en later met MrLeeeet en een amerikaanse vriend van me).
Begonnen in Elektro, en het was echt heeeelemaal uitgestorven. Supermarket geloot (Hunting knife, 2 x water bottle, matches, map, watch, sodas, food en voor beide een Czech backpack...), daarna nog even snel naar de hospital (ieder: 4 x blood bags, 2 x morphine, 2 x epinephrine, 3 x extra bandages). de hele mikmak! :)
Voorzichtig weggelopen van de stad en het noorden ingetrokken. Hier en daar wat geloot en dieren geslacht voor food+blood.
Komen we uiteindelijk bij een Deer hut. Rechts 3 Z's, Links 3 Z's, 2 ervoor en 1 erachter!!!
Even gewacht op wat ruimte en erheen geproned.
M14 met AIM sight! Hell yeah! Ff snel getest (mijn eerste keer met dit wapen). Knalde Z's neer spot-on van ~250m afstand. :)
Vervolgens voorzichtig de laatste high value barn in gerent en maar gelogged, zodat we morgen met zijn allen verder kunnen. :P

http://steamcommunity.com...5235302966830/?tab=public

[ Voor 4% gewijzigd door Da_maniaC op 10-07-2012 23:42 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:16

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

@Joschaap, jij bent ook lekker met ja Gamma aan het kutten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-08 22:09
Oke echt waar ik neem terug wat ik voorheen over dit spel gezegd heb. Ik had al aardig wat kilometers gelopen nadat ik gespawnd ben in Kamyshovo, maar nu ben ik aangekomen in het zuidelijke stukje bij Berezino bij de 3 boerderijen.

Ik kwam daar aan met een CZ550 met 2 volle clips, in boerderij nummer 1/3 vind ik een Double Barreled Shotgun, in boerderij 2 vind ik 2 MK 48 mod 0's, in boerderij 3 vind ik een Winchester 1866 en een Lee Enfield.

Ik heb uiteindelijk de MK48 gehouden omdat die de meeste ammo heeft maar echt WTF, hele tijd geen wapens gevonden, nu vind ik er opeens 5 in hetzelfde gebied 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Da_maniaC schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 23:40:
M14 met AIM sight! Hell yeah! Ff snel getest (mijn eerste keer met dit wapen). Knalde Z's neer spot-on van ~250m afstand. :)
http://steamcommunity.com...5235302966830/?tab=public
M14 is 1 hit kill, beetje jammer vind ik de sight :(
WitchHunter schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 00:11:
Ik heb uiteindelijk de MK48 gehouden omdat die de meeste ammo heeft maar echt WTF, hele tijd geen wapens gevonden, nu vind ik er opeens 5 in hetzelfde gebied 8)7
Drops zijn totaal random dus kan het inderdaad zijn dat je een heletijd niets vindt ;)

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:18
Forums. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:18
WitchHunter schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 00:11:

Ik kwam daar aan met een CZ550 met 2 volle clips, in boerderij nummer 1/3 vind ik een Double Barreled Shotgun, in boerderij 2 vind ik 2 MK 48 mod 0's, in boerderij 3 vind ik een Winchester 1866 en een Lee Enfield.
Wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Wooooohooo.. ik was een paar keer doodgegaan en werd een beetje panisch door mede spelers.. maar toen raakte ik de jackpot!! (sorry ik ben echt heel blij)

Ik hoor oppeens heel veel schoten in elektro, dus ik blijf een beetje in de buurt (had geen wapens dus maakte me niet veel uit) en zag vanaf een tegenoverliggend gebouw beneden in de supermarkt 4 lijken liggen. Dus ik blijf beetje kijken maar zie niet veel gebeuren, zie alleen 2 mensen bloeden. Dus ik besluit er als een malle heen te rennen en te looten ik pop snel de 2 bloedende mensen neer met een hatchet die er lag en toen gaan looten. Volledige gears, super veel ammo, alice pack, eten drinken you name it en het was er.

Spawnen er oppeens nog 2 mensen met AK's.. schiet ze beide in dood (eerste keer tot nu toe). Na hen ook weer geloot te hebben en alle lijken begraven te hebben loop ik voorzichtig naar buiten.
Na slechts enkele meters hoor ik meerdere sniper schoten om mij heen inslaan (hadden natuurlijk alle AK schoten gehoord). Ze misten mij gelukkig.. ik rende meteen rondom een paar huisjes die naar mijn mening aan de andere kant van de schoten lag (kwam geloof ik van brandweer gebouw ten zuiden). Nu even snel uitgelogd want ik ben echt een beetje te opgewonden en wil geen stomme dingen doen haha!
Voor zover dit verhaal :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Juist toen werd ik in de val gelokt door 3 lui, 1 snipte mij en 2 andere lokten mij met friendly we hebben alleen hatchet.. lullo's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Nu voel je je klote voor de komende twee dagen :D
Welcome to the club :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Haha inderdaad, mooie is ik spawnde redelijk dichtbij mijn lijk. Ze hadden natuurlijk meeste dingen geloot.. maar ik heb nog steeds nu alice pak en compas en food en dergelijke. Mis alleen me matches en combat knife (en natuurlijk me AK).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Ach ja een keer door elektro rennen en je hebt hunting knife en matches ook wel weer terug, er zijn ook nog twee firehouses voor wapens. Een 'normale' AK-47 is niet zo heel super, je vindt vast wel wat leuks om die mee te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Nou sta ergens in het midden in het bos in het Noorden, niet veel eten maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Ircghost schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 03:35:
Nou sta ergens in het midden in het bos in het Noorden, niet veel eten maar goed :P
Ik lig ergens in het Noorden naast mijn fiets. Dat ding kan bergafwaards nog 89km/u xD sneller dan meeste auto's.
Ik denk dat het leuk zou zijn als ze de fiets spawnplekken zouden verdubbelen of zelfs vertrippelen. Het is persoonlijk vervoer en het is veel veel te makkelijk te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Woeh, gisteravond was enerverend! Samen met twee vrienden de Balota airstrip gedaan. Ik op overwatch en zijn dingen raiden. Score: 4 murders en 2 bandit kills. Toen het donker werd andere server uitgekozen en vanuit daar naar boven getrokken. Een auto volledig beladen met 3 M107's, shitload aan aller hande mags en 2 Coyote backpacks. Kaching! Gimme some! Ik wil in de auto stappen, rood linkje en sta weer naast de auto, shit! Het linkje duurde wel erg lang dus de server maar even gerejoined. Ik spawn in de auto en began de gear te raiden. Ik wil weer uitstappen en *CRACK*, you are dead. Well, that sucks.
Ergens ben ik wel weer blij though dat ik opnieuw mag spawnen, een AS50 zorgt ervoor dat je niet al te veel risico gaat nemen. Nu kan ik weer suicide runs in Cherno en Elektro doen totdat ik mijn AS50 weer krijg van mijn vrienden, die ze hebben kunnen salvagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Vanochtend Elektro nog een keer geloot, eindelijk een Makarov en een berg ammo, food en drink, watch en een berg blood paks. Lag nu zoveel spul dat ik geen plek meer heb voor alles :+

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Hing gisteren aan een trap in Cherno bij het medisch/militair camp, zie ik op het dak een speler staan die de andere kant op kijkt. Ik wacht nog ff, besluit omhoog te klimmen. Op het moment dat ik mn makarov pak draait hij zich om met een MP5SD en begin ik te schieten, hij valt neer en ik heb een murder. Hart zit in mn keel, nu weet ik weer waarom deze mod zo geweldig is!

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Oh, en lichaamstemperatuur is weer actief. Daar kwam ik gisteren achter toen ik 's nachts kruipend door de regen een lichaamstemp van 27 graden zag staan en mijn scherm zag bibberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 17:17

Vuurvoske

Nunquam cede!

Wellicht handig om deze handleiding te vermelden?
http://kodabar.blogspot.n...ayz-with-arma-2-free.html

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enig idee waar ik een tent kan vinden? Heb met 100+ uur speeltijd 2 tenten gevonden, allebei in de supermarkt.. Maar das wel btje weinig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
Gisteren ook mijn eerste 3(!) tenten gevonden in elektro. In die school, de supermarkt en het café/bar er tussen in.

Vind dit op de wiki:

http://dayzwiki.com/wiki/index.php?title=Tent
Residential/Civilian, General Military

[ Voor 35% gewijzigd door Iryl op 11-07-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Ik heb net ArmA II CO gekocht speciaal voor deze mod. :)
25% korting bij de bohemia store:
https://store.bistudio.com/arma2-combined-operations

[ Voor 47% gewijzigd door 10K op 11-07-2012 13:58 ]

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
10K schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:52:
Ik heb net ArmA II CO gekocht speciaal voor deze mod
Same here!
Samen met 3 vrienden gisteren begonnen, man wat hebben we gelachen.
Wel veel moeite om soms elkaar te vinden (we zijn 4 frist time noobs)
Na een hele avond spelen 3 keer er in geslaagd mezelf te bewapenen.
1 keer killed by other player, 2 keer killed by door!!
Inderdaad 2 keer eindelijk een wapen gevonden en dan breek ik mijn been door de deut open te smijten, ik wist niet dat ik mezelf kon killen dus en half uur rondkruipen tot dat ik een zombie vond die me kon killen.

Echt leuke mod, vanavond eens proberen wat langer te leven _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Gisteravond ook een vriend van mij spel laten aanschaffen, vanmorgen elkaar opgezocht (ik midden van de kaart hij elektro) duurde even.. maar toen al mijn dubbele spullen aan hem gegeven en samen er op uit gegaan. Goede run tot nu toe :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuuv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09 16:49
en nu spawn ik weer ineens in een leeg open veld, geen bomen, geen huizen, geen zombies. alle loot heb ik nog, maarja wat heb ik er aan.
zijn er weer van die timewarp/update problemen ofzo

iemand nog meer problemen at the moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
Probeer Canada 2 te joinen dan spawn je in een forest, en kan je vanaf daar weer de bewoonde wereld inlopen. Heb dit zelf ook een keer gedaan en het werkte, behalve dat daar iemand stond die me doodschoot :s. Of dit nog opgaat voor 1.7.2 weet ik niet, maar het is het proberen waard anders zit je daar iig vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuuv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09 16:49
je zit me daar dus op te wachten?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:43:
enig idee waar ik een tent kan vinden? Heb met 100+ uur speeltijd 2 tenten gevonden, allebei in de supermarkt.. Maar das wel btje weinig!
in elektro staan ze vaak midden op de weg op volle servers, soms met een fiets of auto ernaast! 8)

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
fuuv schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:03:
je zit me daar dus op te wachten?:D
Hehe, nee zo ben ik niet. Respawn is anders de enigste optie dus zal het toch maar proberen.
JoSchaap schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:04:
[...]

in elektro staan ze vaak midden op de weg op volle servers, soms met een fiets of auto ernaast! 8)

O-)
Ik heb in de 25 uur dat ik dit gespeeld heb nog nooit een vehicle gevonden, op een kapotte fiets na. Zat er wel vrolijk op en liet de bel een paar keer afgaan maar dat was het. :-(
Lijkt me zo fijn om een auto ofzo te vinden en dan meteen richting de mooie loot plekjes te rijden.

[ Voor 52% gewijzigd door Iryl op 11-07-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dit is ook een leuk WTF filmpje (hacked server gok ik)
YouTube: DayZ: The Strangest Thing I Have Ever Seen! Dirty Hackers! Can Someone Explain This?

en wow.. op youtube alleen al 1200 DayZ filmpjes per dag geupload.. _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door JoSchaap op 11-07-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Ok ik ga dit spel ook kopen en Day Z installen :)

Kan 1 van jullie mij vertellen waar ik de laatste versie moet hebben? Zie verschillende dingen staan met Sixupdater enz. Wat is nou de juiste?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
Als je de sixupdater hebt kan je kiezen om de expansion/beta en @DayZ te laten updaten. Maar je moet volgens mij wel eerst de beta patch handmatig installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 20:56

Noq

Ik kom niet langs de Loading screens :'(
Fixed

Moeilijke game denk ik wel :) Beetje raar beeld.. lijkt wel wazig allemaal, kan iemand verifiëren of dit hoort? Speel gewoon High textures 1920 x 1080.

[ Voor 61% gewijzigd door Noq op 11-07-2012 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noq schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:31:
Fixed

Moeilijke game denk ik wel :) Beetje raar beeld.. lijkt wel wazig allemaal, kan iemand verifiëren of dit hoort? Speel gewoon High textures 1920 x 1080.
klopt kunnen twee dingen zijn.

als textures blurry zijn dan heb je niet alle expansions om high textures te hebben(zijn namelijk nog twee expansion van €9 euro de stuk). zoals je main character heeft blurry textures.

is alles blurry dan kun je bij video options twee keer een resolutie zien. maak deze gelijkwaardig .
(dacht iets van 3d res & video res)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Laatst online: 28-09 11:34
Fixed

Bij video options post processing uit en de 3d resolutie op dezelfde resolutie zetten als je speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Ben ik de enige die niet blij is met de patch? Ik heb op alle servers bizarre lag spikes.
Samen werken is onmogelijk omdat alles desynched.

En regelmatig komen er zombies aanrennen terwijl ze je nooit hebben kunnen zien...

Kan iemand zich hierin vinden?

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 17:36
Arnevld schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 16:24:
Ben ik de enige die niet blij is met de patch? Ik heb op alle servers bizarre lag spikes.

En regelmatig komen er zombies aanrennen terwijl ze je nooit hebben kunnen zien...

Lag spikes had ik altijd wel last van, dus dat is voor mij niets nieuws. Wel kan ik me vinden in je standpunt over de zombies, die worden inderdaad wel erg snel geaggro'd (van grote afstand). Ligt waarschijnlijk aan je 'Vision', als die laag is, ben je niet goed zichtbaar, maar als die boven de 100-150 ligt moet je goed oppassen. Wel iets realistischer dus, voorheen kon je namelijk voor een zombie langs lopen of kruipen, hij zou je dan eerder horen dan zien, wat niet logisch is.
Dus goed opletten op de LoS van de zombies en je 'Vision-o-meter'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:24
Heli0s schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:17:
Vanochtend Elektro nog een keer geloot, eindelijk een Makarov en een berg ammo, food en drink, watch en een berg blood paks. Lag nu zoveel spul dat ik geen plek meer heb voor alles :+
Blood packs kan je laten liggen als je alleen speelt, scheelt in backpack ruimte :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arnevld schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 16:24:

inderdaad zien de infected je sneller. viel mij ook op.

maar volgens mij heeft dat nu ook te maken met de distance die je nu rechts in beeld ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-04 12:59
Hatelijk is het geworden... Je bent echt veel te snel zichtbaar naar mijn mening! En op bijna elke server is de sync enorm slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjakie1945 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 17:05:
Hatelijk is het geworden... Je bent echt veel te snel zichtbaar naar mijn mening! En op bijna elke server is de sync enorm slecht!
inderdaad,
net weer even gespeeld.
ze zien je abnormaal snel nu.
terwijl ik gebukt sneak. in gras 50 meter afstand een kruiper aggro.

zo is het gewoon niet meer te doen om een dorp in te komen.
beste tactiek is dorp in rennen alles aggro. schuur door. en dan pas naar plek van bestemming.

dat ze je nu snel zien als je full speed rond rent oke.
maar sneaken met shift en dan al met 50 meter aggro no way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:49
Ik gebruik ook deze handleiding zijn er meer die alleen arma 2 free gebruiken? Is dit gewoon supported bij de mod makers?

[ Voor 27% gewijzigd door Haas_nl op 11-07-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-08 22:09
Haas_nl schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 18:03:
Ik gebruik ook deze handleiding zijn er meer die alleen arma 2 free gebruiken? Is dit gewoon supported bij de mod makers?
Ik gebruik ook arma 2 free.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Net Adanteh en f00f op de private hive gezien volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Fixed

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 16:09:
[...]

klopt kunnen twee dingen zijn.

als textures blurry zijn dan heb je niet alle expansions om high textures te hebben(zijn namelijk nog twee expansion van €9 euro de stuk). zoals je main character heeft blurry textures.

is alles blurry dan kun je bij video options twee keer een resolutie zien. maak deze gelijkwaardig .
(dacht iets van 3d res & video res)
En nog een derde mogelijkheid: als je post-processing in de video-opties aan hebt staan ziet alles er ook een beetje wazig uit en heb je last van motion blur. Gewoon uitzetten, en alles ziet er scherper uit.

Edit: en mogelijkheid vier, in je video opties zorgen dat de schermresolutie en de rendering(?) resolutie hetzelfde zijn, die laatste dus op 100% zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door TheHolyCow op 11-07-2012 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Een vriend van mij speelde vandaag op Beta 99700 en ging daarna naar een 99444, hij werd toen gewoon opnieuw gespawnd.. Toen hij echter van die 99444 server ging naar een 99700 stond hij wel waar hij was (van de 99444 server) erg apart.. iemand ervaring mee? (alles is wel gewoon 1.7.2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
spookz0r schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 18:24:
Net Adanteh en f00f op de private hive gezien volgens mij :P
Ik zat lekker in Elektro en flikkerde toen van een dak af. F00f en chilled gingen dood in zo'n Pick-up truck :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Haas_nl schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 18:03:
Kan wel meer last hebben van bugs als je Arma2 Free gebruikt :)
Adanteh schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 18:28:
[...]

Ik zat lekker in Elektro en flikkerde toen van een dak af. F00f en chilled gingen dood in zo'n Pick-up truck :p
Ah minder man. Schijnt onderdeel van het spel te zijn ;)

[ Voor 40% gewijzigd door spookz0r op 11-07-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Nja, het was die vage sidestep animation die je niet kan stoppen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist weer in de debugwilderniss gespawnd zonder men gear. Is er een manier om nog iets te redden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 08:07
Gisteren mijn crowbar geruild voor een ak74 met 4 mags.

Ben nu Chernogorsk uit, hoorde steeds vuuwapens en kon deze niet plaatsen.

Zag in de wildernis ook ineens wat zombies voorbijrennen, pakte mijn verrekijker en spotte ook de kerel op de fiets waar ze achteraan gingen :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:49
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 19:15:
zojuist weer in de debugwilderniss gespawnd zonder men gear. Is er een manier om nog iets te redden?
Loop richting het oosten en je komt vanzelf weer in de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robpol schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 19:49:
[...]

Loop richting het oosten en je komt vanzelf weer in de map.
ik heb geen kompas.

edit: al men gear is ook gewoon weg....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2012 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Heb je wel een horloge? Zoek dan even op hoe tijd te vinden met kleine wijzer ten opzichte van schaduw.
Anders kijk naar de stand van de zon en de servertijd.. niet moeilijk.. zelfs niet voor onbekenden op dit terrein.

*edit: als alles weg is zou ik gewoon respawnen. leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.. *insert sound* :P

[ Voor 21% gewijzigd door Ircghost op 11-07-2012 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
De wolken gaan ook van west naar oost. Dus dan is het niet moeilijk om de juiste richting te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Pff, helemaal niemand die een opmerking maakt over de forums ;(.

TS kan denk ik inmiddels inderdaad wel wat opfleuring gebruiken. Zelf draai ik al jaren met 100 berichten per pagina, maar ik neem aan dat het topic voor de meesten al behoorlijk wat pagina's heeft.

Voor de mensen die de Rezzed Q&A hebben gezien --> 1.1.

Oh en nog wat statistieken...

[ Voor 19% gewijzigd door Paprika op 11-07-2012 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 09:27
Wou dat mijn bankaccount zulke statistieken erop nahield.

En de dayz forums zien er stukken beter uit ! Ben benieuwd naar de toekomstige integratie met player character :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Paprika schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 20:23:
Pff, helemaal niemand die een opmerking maakt over de forums ;(.

TS kan denk ik inmiddels inderdaad wel wat opfleuring gebruiken. Zelf draai ik al jaren met 100 berichten per pagina, maar ik neem aan dat het topic voor de meesten al behoorlijk wat pagina's heeft.

Voor de mensen die de Rezzed Q&A hebben gezien --> 1 of 1.1 & 2.

Oh en nog wat statistieken...
Het spijt me, was te druk aan het spelen.
Forums zien er awesome uit ;)
EN ze zijn weer up :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:16
Even een oproep aan KPN (glasvezel?) klanten:

Hebben jullie ook vaak last van connection failed bij servers? Ik heb KPN glasvezel en de afgelopen dagen is het een drama. Vrienden met UPC, Ziggo, etc. gaan allemaal overal prima in, maar ik blijf bij het connecten hangen en word weer teruggegooid naar de server browser. Zéér vermoeiend 8)7 Nog meer mensen die dit ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ircghost schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 18:26:
Een vriend van mij speelde vandaag op Beta 99700 en ging daarna naar een 99444, hij werd toen gewoon opnieuw gespawnd.. Toen hij echter van die 99444 server ging naar een 99700 stond hij wel waar hij was (van de 99444 server) erg apart.. iemand ervaring mee? (alles is wel gewoon 1.7.2)
Heeft iemand nog een antwoord op mijn vorige vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Ircghost schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 20:57:
[...]

Heeft iemand nog een antwoord op mijn vorige vraag?
Misschien was het een private hive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
JoSchaap schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:11:
dit is ook een leuk WTF filmpje (hacked server gok ik)
YouTube: DayZ: The Strangest Thing I Have Ever Seen! Dirty Hackers! Can Someone Explain This?

en wow.. op youtube alleen al 1200 DayZ filmpjes per dag geupload.. _/-\o_
Hoe krijgt je die clock onderin rechts. In normale arma2 kreeg je die gewoon in het begin van de missie. Ik wil graag samen met mijn buddies zo'n clock om targets snel door te geven.

Dus: twelve o'clock target kunnen zeggen en dat iedereen dat in een keer door kan hebben.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ipazza: K ingedrukt houden of dubbel K als je 'm continu in beeld wilt. Of was dat nou het kompas.. Een van de letters aan je rechterkant van je toetsenbord iig.
ok het is dus 2x o ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2012 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
Het horloge is O 2x indrukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Jullie lezen niet goed, die klok staat niet aan geloof ik in de Dayz mod.

Het is niet zo moeilijk om hetzelf te doen? Iets voor je is 12, rechts 3, achter je 6 en links van je 9.

[ Voor 8% gewijzigd door Ircghost op 11-07-2012 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Ja die kende ik al. Ik had het over het groene logootje. Als je het filmpje kijkt wat gequoted werd dan zie je aan het einde meerdere malen het icoontjes verschijnen rechts onderin naast de day z icoontjes. Spelen met je compass aan is ook een optie werkt alleen niet bij sniperen/binocs etc.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, ik heb de Barracks bij Stary Sobor net ongeveer 4x geloot, steeds weggelopen en naar andere server gegaan. Was best spannend i.v.m. andere players, maar gelukkig geen tegengekomen. Loot was mager: M4A1 CCO + 6 mags, AK Cobra + 3 mags.. En de standaard zooi. Ik zoek een Sniper!! En NVG/RangeF. Morgen de keuze, of verder looten tot ik een sniper vind, of terug naar Cherno om terreur te zaaien met de M4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
Ben nu Arma II CO aan het downloaden.

Voor nog geen 19 euro een leuke aankoop van mijn Diablo 3 winsten :P.

Denk dat ik er morgen maar mee aan de slag ga, ben erg benieuwd.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

De reden dat wij als mensheid het bij een grote ramp niet gaan redden is zo eenvoudig samen te vatten; een dagje dayZ spelen en het is duidelijk, op het moment dat de samenleving uit elkaar valt gaan we uitsterven.

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
Gisteren richting Stary gelopen en mooie spullen gevonden, log ik uit om wat te gaan eten. Kom ik later terug lig ik in Elektro in de supermarkt met mn vorige wapen, alles kwijt wat ik in de tussentijd had gevonden. Iemand ook problemen mee of zit ik tussen verschillende beta nummers te switchen (z'n gevoel heb ik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik had gisteren wel dat ik volledige health had en ik draaide mij om een zombie te schieten en ik was onmiddelijk dood, het laatste wat ik zag was -7000 health.. Sta je dan met je goede gedrag en volle gear :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s

Heli0s

Vanochtend door een stomme fout dood gegaan. Nu een g17 en enfield gevonden in 10 min. Als je eenmaal weet waar je moet zoeken gaat het steeds sneller.

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
Hebben jullie ook zo`n slechte synchronisatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ja het is echt verschrikkelijk, speel samen met een vriend.. constant verspringt wij door elkaars beeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ik zou voorlopig maar even Amerikaanse servers joinen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Laatst online: 30-09 14:10
Paprika schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:06:
Ik zou voorlopig maar even Amerikaanse servers joinen....
Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
sjakie1945 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:21:
Hebben jullie ook zo`n slechte synchronisatie?
Al heb ik dat verhaal ook al vaak genoeg uitgelegd...

[ Voor 15% gewijzigd door Paprika op 12-07-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
Ah ok,

Ik kan nog geen nieuws vinden over hot fixes en dergelijke. Ik wil ook nog niet updaten naar 1.7.2.

Any eta van Hotfixes ect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Paprika schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:10:
[...]

Al heb ik dat verhaal ook al vaak genoeg uitgelegd...
Neemt niet weg dat het bestaat en dat we het aangeven :). Het is gewoon duidelijker geworden sinds 1.7.2. vandaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Hoe accuraat moet die zijn? Als je ETAs announced verwachten mensen dingen en klagen ze als het anders is (zie 1.7.2 ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
Any eta van Hotfixes ect?

Hoe accuraat moet die zijn? Als je ETAs announced verwachten mensen dingen en klagen ze als het anders is (zie 1.7.2 ).
Nee snap ik, Is ook gevaarlijk om eta's te noemen. Maar is het dagen of meer een maand. Dat was eigenlijk de insteek.

[ Voor 49% gewijzigd door Konjo op 12-07-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Een maand? :P Dag, misschien dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
Paprika schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:31:
Een maand? :P Dag, misschien dagen.
ok cool man, Heb weer zin om de 404 eu te ownen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-10 16:09

Nikeo

Jawelles

Ik had mijn account uitgeleend aan mijn broertje. Had ik niet moeten doen.

Die knaap wil maar niet doodgaan. Hij leeft nu ergens in het noorden in de bossen met z'n shotgun, GPS, alle tools. Hij heeft wat meer geduld voor het spel dan ik en is best goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
robpol schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:49:
[...]
No way, had je me niet een vervangend wapen kunnen geven? :|
Heh, deze post had ik gemist. Je kunt binnenkort waarschijnlijk een nieuwe krijgen. Wilde het even duidelijk maken dat het verdwijnen bekend was voordat de patch online ging :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
ow cool en wat is dit waarschijnlijke nieuwe wapen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s

Heli0s

Een markov :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Beartraps (zijn best dodelijk (weliswaar niet direct), trust me)? :p
Al lijken die niet te spawnen, zal eens kijken waar dat door komt :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 17:36
Iemand NVG's over? Wij ruilen 3 Fn Fals voor een paar NVG's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:18
Moet je toch echt met wat beters komen dan met Fn Fals :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WEet iemand hoe het kan dat mijn Arma2 niet update? Ik heb de patch al wel 4x gedraaid maar het blijft versie 93... en ik wil naar 944444. Ik kan de beta patch wel opstarten via de map van arma 2 oa in steam maar dat is een aparte snelkoppeling en dan werkt Day-z niet en de steam overlay ook niet.. Als ik Arma 2 dus via Steam opstart is het dus nog gewoon die oude versie en niet de nieuwe beta patch.. Wat doe ik verkeerd?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmoh
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-09 12:31
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:10:
WEet iemand hoe het kan dat mijn Arma2 niet update? Ik heb de patch al wel 4x gedraaid maar het blijft versie 93... en ik wil naar 944444. Ik kan de beta patch wel opstarten via de map van arma 2 oa in steam maar dat is een aparte snelkoppeling en dan werkt Day-z niet en de steam overlay ook niet.. Als ik Arma 2 dus via Steam opstart is het dus nog gewoon die oude versie en niet de nieuwe beta patch.. Wat doe ik verkeerd?
Kijk hier even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Dat is wel erg veel gedoe, dan moet je namelijk bij elke nieuwe beta patch dat ding weer kopiëren. Je kan gewoon kijken wat je moet invullen en dan een non-steam game toevoegen. Zelf maak ik mijn shortcuts altijd met de Arma 2 Launcher (Dat ding gebruik ik eigenlijk alleen als programmatje om mijn shortcuts te maken. Geen automagisch gezeik zoals die six launcher) en dat werkt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de link! Ik heb het hele topic even doorgelezen maar als ik het goed begrijp moet ik doen wat de moderator aan het eind zegt?

do not follow these instructions as they will *** your game ...

the author obviously forgot to mention You need copy content of these folders from beta

\beta\dll\

and if you want to get rid of need to use -mod=%beta% or -beta= etc.
\beta\expansion\dta\

seriously why people tend to create 'HOW TO' w/o any knowledge on subject?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmoh
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-09 12:31
Ik heb letterlijk gedaan wat er in de original post staat, game works perfectly. Echter wel pas 3 uur getest ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jelmoh schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:30:
Ik heb letterlijk gedaan wat er in de original post staat, game works perfectly. Echter wel pas 3 uur getest ofzo. :)
Ah okey, duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 13:17
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:27:
[...]

Bedankt voor de link! Ik heb het hele topic even doorgelezen maar als ik het goed begrijp moet ik doen wat de moderator aan het eind zegt?

do not follow these instructions as they will *** your game ...

the author obviously forgot to mention You need copy content of these folders from beta

\beta\dll\

and if you want to get rid of need to use -mod=%beta% or -beta= etc.
\beta\expansion\dta\

seriously why people tend to create 'HOW TO' w/o any knowledge on subject?
het enige wat ik doe bij een nieuwe beta is de arma2oa.exe uit Arma2\expansions\beta copieren naar de main folder en klaar is kees. als je de steam overlay al voor elkaar hebt gekregen dan zal daar niets aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
k4kl44s schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:39:
Iemand NVG's over? Wij ruilen 3 Fn Fals voor een paar NVG's.
Denk dat er weinig willen ruilen. FAL is luid en weinig ammo voor te vinden.
Pagina: 1 ... 26 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht