VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
[ Voor 4% gewijzigd door Flokman op 10-07-2012 10:26 ]
Hoe jij aan een 'chillie suit' komt en wat dat ding doet wil ik graag weten, oneindige hoeveelheid chili con carne?Flokman schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:22:
Is het nou zo dat als je in 1.7.2 spawnd dat je dan je chillie suit kwijt bent? Dat las ik op reddit. Daar zeiden ze ook dat er iets met de camo's helemaal veranderd was ofzo, dus is dit een bug waar nog een hotfix voor komt of hoort dit zo en hoef ik niet te gaan wachten met updaten?
Van wat ik begrepen heb is dat alleen als je in 1.7.2 een camo / ghillie suit equipped dat je je inventory kwijtraakt. Jij hebt hem al geëquipped, dus dat lijkt me geen probleem.
http://www.reddit.com/r/d..._suit_dont_log_on_to_172/Sagaris schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:25:
[...]
Van wat ik begrepen heb is dat alleen als je in 1.7.2 een camo / ghillie suit equipped dat je je inventory kwijtraakt. Jij hebt hem al geëquipped, dus dat lijkt me geen probleem.
Klopt, die post had ik nog niet gezien. My bad!
maar gister hele dag gespeeld met 3 personen, vandaag log ik in, lig ik ineens met 4000 blood bij een kust plaats ipv met 12000 blood bij NW airstrip waar ik uitgelogd heb. ook heb ik ineens mijn vorige primary gun, ipv de gun waarmee ik uitgelogd heb. irriteer me dood.
het enige wat ik me kan voorstellen is het volgende. ik had de client gister avond nog geupdate naar 1.7.2. en daarna de server gejoined die op dat moment nog 1.7.1.5 was. toen kreeg ik ingame een tekst in beeld dat de versie verkeerd was en mijn beeld was wazig en knipperde zwart. dus ik log uit. en nu deze zooi. wat een frusterend niet-uitgewerkt niet-gebugchecked niet-speelbaar kutspel.
sorry, moest er ff uit.
Het is geen spel het is een mod die in alpha is, je weet van te voren dat alpha bugged is. Daarnaast wees blij dat je uberhoud nog iets hebt genoeg mensen zijn alles kwijt geraakt en konden gewoon opnieuw spawnen.fuuv schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:14:
ik wordt stront ziek van alle bugs. ik weet het, ik weet het, het is alpha. ik heb elke bug de harde manier moeten uitvinden.
maar gister hele dag gespeeld met 3 personen, vandaag log ik in, lig ik ineens met 4000 blood bij een kust plaats ipv met 12000 blood bij NW airstrip waar ik uitgelogd heb. ook heb ik ineens mijn vorige primary gun, ipv de gun waarmee ik uitgelogd heb. irriteer me dood.
het enige wat ik me kan voorstellen is het volgende. ik had de client gister avond nog geupdate naar 1.7.2. en daarna de server gejoined die op dat moment nog 1.7.1.5 was. toen kreeg ik ingame een tekst in beeld dat de versie verkeerd was en mijn beeld was wazig en knipperde zwart. dus ik log uit. en nu deze zooi. wat een frusterend niet-uitgewerkt niet-gebugchecked niet-speelbaar kutspel.
sorry, moest er ff uit.
Zelfs in beta fase kunnen dit soort bugs nog voorkomen
Ik vind het soms ook jammer als er iets misgaat, maar daarnaast ben ik ook al eens van 6000 naar 12000 blood gegaan na een storing
in 1.7.1.5 ergerde ik me juist aan de wallhack zombies, en toen besloten pas in te loggen als 1.7.2 uit was. dus vanavond maareens kijken wat er van mn char over is
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
mijn vorige bericht vraagt natuurlijk om de "ja duh het is beta"-reply's. maar het blijft gewoon bizar hoe buggy het allemaal is. en overal is iedereen super lief voor de devs.
achja... we respawnen maar weer.
Wat waren je verwachtingen dan? No offence, maar als je vantevoren weet dat het een mod in alpha status is en dat daar een bepaalde hoeveelheid bugs bij horen dan klopt het toch niet dat je na het ervaren van die bugs gaat klagen dat het spel zo buggy is? Do not compute...fuuv schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:47:
insta broken bone na 1 hit. natuurlijk is mijn morphine ook lost in space. ragequit.
mijn vorige bericht vraagt natuurlijk om de "ja duh het is beta"-reply's. maar het blijft gewoon bizar hoe buggy het allemaal is. en overal is iedereen super lief voor de devs.
achja... we respawnen maar weer.
ik bedoel; het spel is niet voor iedereen.. Je moet wel van een bepaalde manier van spelen houden. En daar hoord dus ook bij dat het spel in alfa zit, en je dus geen waarde moet hechten aan al je gear of camps of vehicles. Het is het gewoon niet waard, want je raakt het toch weer kwijt op 1 of andere manier. Slikken en weer doorgaan!! iets anders kun je niet..
[ Voor 86% gewijzigd door Rexcore op 10-07-2012 12:26 ]
Intentionally left blank.
Verwijderd
alleen bij mensen die niet weten wat een alpha is. Het is geen spel wat je speelt, als je Day-Z installeert en opstart ben je gratis testwerk aan het doen voor wat mensen die gratis hun tijd spenderen aan het bouwen van een stukje software. Als je geen zin hebt om onbetaald testwerk voor hobbysoftware te doen, wacht dan gewoon tot het spel uit Beta komt en op Steam te koop is voor een paar tientjes. Kun je zelfs eerst een review lezen om te zien of het het geld waard is. Ik heb alleen Arma2 en geen zin om voor een alpha build geld uit te geven aan de expansion dus dit is ook mijn strategie. Ik kijk wel mee met anderen die spelen, en laat hen zich ergeren aan de controls (die waren in Arma2 sowieso al beroerd) en kijk als het ding in Beta gaat nog wel eens.fuuv schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 12:20:
klopt... maarja de hype van het spel vliegt wel snel over zo.
Alpha testen en dan mekkeren over bugs

Verwijderd
zijn op het moment problemen met de hive/servers.Zoijar schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:14:
Ik heb een tijdje niet gespeeld en wilde weer eens wat proberen, dus alles geupdatet, beta 94444, 1.7.2, maar elke keer als ik een game join blijft hij nu hangen op "waiting for character to create". Hoe komt dat? Het viel me op dat de beta updater dit keer ineens zei "wrong cd key" maar verder wel werkte. Ik krijg ook soms in het rood een bericht over "illegal copies may degrade", of krijgt iedereen dat? Ik heb namelijk gewoon CO al een tijd geleden gekocht via steam.
ofwel niemand kan echt spelen nu.
Vanavond is kijken of ik 1.7.2 aan de praat krijg
Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl
Ok, bedankt. Stom toeval dus dat ik het net nu probeerVerwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:15:
zijn op het moment problemen met de hive/servers.
ofwel niemand kan echt spelen nu.
Stond op twitter, voor de mensen die dat niet volgen
Weet iemand hoeveel devs er eigenlijk zijn?
[ Voor 11% gewijzigd door Ircghost op 10-07-2012 13:21 ]
Nope, ook last van. Alsof mijn muis pointer door stroop heen moet. Not the worst thing in the world though.WitchHunter schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:46:
Ben ik trouwens de enige waarbij mijn muis heel raar (spastisch) beweegt in sommige menu's als je dood bent?
Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl
Kan het je niet zo 1,2,3 vertellen maar op een ander Day-Z forum.. natuurlijk niet bevestigd.. maar goedRexcore schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:41:
en waar heb jij die wijsheid betreffende de ghilly suit mogen ontvangen?
E: laat maar, ik spawnde in een 1.7.1.5 server omdat ik hem dus nog niet geupdate had, is mijn ghillie daar ook weg...
[ Voor 24% gewijzigd door Flokman op 10-07-2012 14:32 ]
DIe vind je alleen in de grotere steden in ziekenhuizen of in military camps. Dus respawn maar want dat gaat je kruipend toch niet lukkenPirate-Bozz schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:03:
Net een hatchet gevonden, dus maar voorzichtig een dorpje ingegaan. 3 zombies gemold, de vierde breekt mijn botten. Dus nu mezelf maar naar buiten slepen op zoek naar morfine.
Rocket heeft zelf gisteren op de forums gezegd dat hij de cammo clothing / ghillie suit voorlopig zal uitschakelen omdat het allerlei problemen oplevert.Ircghost schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:15:
[...]
Kan het je niet zo 1,2,3 vertellen maar op een ander Day-Z forum.. natuurlijk niet bevestigd.. maar goed
Momenteel ligt de site eruit, maar het staat in de thread 'rolling update 1.7.2'
Er is ook op reddit een bericht over de problemen met cammo http://www.reddit.com/r/d...o_switch_clothing_in_172/
Ja misschien wil iemand het wel ruilen met een sniper rifle of gps of NVG, is het meest stille wapen in de game(samen met M9SD).WitchHunter schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:14:
Ik heb zojuist mijn eerste vuurwapen gevonden, het is een MP5SD6 uiteraard zonder ammo, ik heb wel MP5 ammo in mijn rugzak maar die kan ik niet gebruiken -.-, is het waard om deze MP5SD6 te houden zonder ammo?
AKM
Full 0
Zeroing 300
Weet iemand wat dit precies betekent?
Als je een tent ergens hebt staan wel; SD (silenced) wapens zijn wat mij betreft ideaal om zombies uit te schakel en toch stealthy te blijven. Maar de sd ammo voor jouw wapen spawnt niet zo heel vaak, dus kan even duren voordat je er ammo voor hebt gevonden. In de tussentijd kost het je 10 slots in je backpack. aan jou de keus.WitchHunter schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:14:
Ik heb zojuist mijn eerste vuurwapen gevonden, het is een MP5SD6 uiteraard zonder ammo, ik heb wel MP5 ammo in mijn rugzak maar die kan ik niet gebruiken -.-, is het waard om deze MP5SD6 te houden zonder ammo?
Als je het besluit te houden zul je echt naar military loot spots moeten gaan om meer kans te maken sd ammo te vinden.
Dat hij volautmatisch is en ingesteld is op een afstand van 300 meter en dat je geen kogels hebt.WitchHunter schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:21:
Oeh en heb in hetzelfde gebouw een AKM gevonden. Als ik deze aandoe staat er:
AKM
Full 0
Zeroing 300
Met page up of page down kan je zeroing aanpassen
AKM is een van de betere AK's die er is, maakt wel herrie dus gebruik hem niet tegen zombies
[ Voor 55% gewijzigd door spookz0r op 10-07-2012 15:22 ]
Combinatie van beide. De uitvoering is vrij slim, maar het idee is natuurlijk niet nieuw. Kijk dit ook maar even. Daar zie je dat Rocket zelf ook wel snapt dat het niet één of andere revolutionair idee is. Er waren ook al andere zombie mods voor Arma trouwens.spookz0r schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:16:
Is DayZ slim bedacht of goed gejat: http://www.zdaygame.com/index.php ????
Over de MP5SD... Zolang je ammo hebt is het een prima gun, maar alleen voor close range eigenlijk. Je hebt alsnog 3 bodyshots nodig. Je kan trouwens MP5SD mags en M9SD mags gebruiken in dat ding. M9SD is een waardeloze pistol, maar dat hij silenced is is wel verdomme handig.
Geen ammo. Full auto (kan je switchen met F). Zeroing is eigenlijk de aanpassing van je ironsights. Als je hem zerod op 100 meter dan compenseert de crosshair bullet drop voor 100 meter. Staat hij op 200 meter dan compenseert hij de bulletdrop voor 200 meter en ga zo maar verder. Met snipers is dat ook zo. Als je hem zerod op 300 meter en je schiet op 500 meter heb je natuurlijk bullet drop. Wat je dan kan doen is je scope aanpassen zodat hij eigenlijk iets hoger aimt (Je ziet verder niks veranderen aan de scope)WitchHunter schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:21:
Oeh en heb in hetzelfde gebouw een AKM gevonden. Als ik deze aandoe staat er:
AKM
Full 0
Zeroing 300
Lijkt mij teveel op elkaar zelfs de naam.Adanteh schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:22:
[...]
Combinatie van beide. De uitvoering is vrij slim, maar het idee is natuurlijk niet nieuw. Kijk dit ook maar even. Daar zie je dat Rocket zelf ook wel snapt dat het niet één of andere revolutionair idee is. Er waren ook al andere zombie mods voor Arma trouwens.
Over de MP5SD... Zolang je ammo hebt is het een prima gun, maar alleen voor close range eigenlijk. Je hebt alsnog 3 bodyshots nodig. Je kan trouwens MP5SD mags en M9SD mags gebruiken in dat ding. M9SD is een waardeloze pistol, maar dat hij silenced is is wel verdomme handig.
Die is in 2010 een stille dood gestorven. Daar is ook eigenlijks niets van de grond gekomen. Dus gejat... neeh. en het idee van het spel.. ach, dat is eigenlijk ook niets nieuws toch?spookz0r schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:16:
Is DayZ slim bedacht of goed gejat: http://www.zdaygame.com/index.php ????
I don't hate you, I nothing you
Ja, problemen met camo. Pech hebben voor hem hij kan overnieuw beginnen. Ghillie suit laat je in de oceaan spawnen. Zwemmen moet je sowieso NOOIT doen want dan raak je gear kwijt.ipazza schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:55:
Een maat van mij vermeldt dat hij zijn Ghillie suit aantrok na de patch (1.7.2) en begon met zwemmen en nu alles kwijt is ? Klopt het dat je niet meer met Ghillie kan lopen?
Beter wachten op de hotfix
[ Voor 3% gewijzigd door spookz0r op 10-07-2012 15:59 ]

Andere tactiek geprobeerd, tegen een steile helling opslalommen, een kwartier lang rennen naar die helling toe. 5 minuten lang slalommen, gaan liggen en wegkruipen en alsnog heb je aggro van 2 zombies, gaat toch helemaal fucking nergens over....
Hatchets kan je gewoon weer aan je toolbelt hangen en vice versa.
Known bugs, als je er van af weet valt het allemaal wel mee.
Naja hij was niet aan het zwemmen. Ik lig samen met hem op een plek bij het vliegveld te snipen (yeah i know). Midden in het land en hij heeft een zwem animatie. Hij is nog wel hier, echter is zijn 50cal BAF AS50 verdwenenspookz0r schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:58:
[...]
Ja, problemen met camo. Pech hebben voor hem hij kan overnieuw beginnen. Ghillie suit laat je in de oceaan spawnen. Zwemmen moet je sowieso NOOIT doen want dan raak je gear kwijt.
Het is ook een beetje oefenen, youtube videos bekijken, dan wist je dat je zombies makkelijk kwijt kan raken op heuvels/gebouwen. Het backpack systeem is gewoon een kwestie van de tutorial van Arma volgen.
huisje aan voorkant in, aan achterkant er weer uit... opgelost! itsasimple..WitchHunter schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:59:
Wat een gaar kutspel is het toch ook, je bent op de 2e verdieping van een gebouw aan het kruipen, het uur daarvoor toen je naar dat gebouw toe wou, was je ook al aan het kruipen, en ALSNOG aggro je een zombie. De krijg je in geen mogelijkheid van je af zonder wapens, want toen ik mijn hatchet inruilde voor een AKM zonder ammo is die hatchet uiteraard spoorloos verdwenen![]()
Andere tactiek geprobeerd, tegen een steile helling opslalommen, een kwartier lang rennen naar die helling toe. 5 minuten lang slalommen, gaan liggen en wegkruipen en alsnog heb je aggro van 2 zombies, gaat toch helemaal fucking nergens over....
en wat betreft hatchet -> right click -> add to toolbelt. alweer opgelost!
maar zoals ik al eerder zei: het spel is niet voor iedereen weggelegd.
[ Voor 8% gewijzigd door Rexcore op 10-07-2012 16:16 ]
Kan niet meer m.i.v. nieuwe patchRexcore schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:15:
[...]
huisje aan voorkant in, aan achterkant er weer uit... opgelost! itsasimple..
Naar het schijnt rennen de zombies nu ook indoors? Als dat het geval is dan wordt het ergens naar binnen rennen, eventueel een bandage om en weer verder, een stuk lastiger.Rexcore schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:15:
[...]
huisje aan voorkant in, aan achterkant er weer uit... opgelost! itsasimple..
Heb dit zelf nog niet getest.
Als je hulp nodig hebt dan willen we je echt wel helpen, maar een beetje Youtuben naar een tutorial helpt al zoveel dat alle vragen die jij tot nu toe hebt gesteld onnodig zijn, dan houden we het hier ook wat gezelliger
Ik wil graag helpen! =)spookz0r schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:19:
Toch maar is de TS gaan aanpassen denk ik. Zitten genoeg mensen hier met voldoende ervaring
Te veel mensen gaan het nu spelen en klagen erom waardoor ze hun interesse in het spel te snel gaan verliezen. Het was veel beter geweest als de alpha closed was. Mensen gaan nu eenmaal dingen verwachten en gaan het snel een kutspel noemen.
Ikzelf probeer me er niet aan te ergeren maar je doet het toch. 4 uur spelen om eindelijk mooie gear te hebben om vervolgens aan een bosrand binnen 2 shots neer gesniped te worden. Dat is gewoon meteen ragequit.
Ik snap dat dit onderdeel van het spel is, maar gezien hoe lastig het als is om een beetje te gearen en hoeveel tijd het kost is het gewoon niet leuk om op deze manier te spelen.
En ja er zullen inderdaad de gigantisch goeie spelers zijn welke binnen 30 minuten weer de beste guns/ghili + backpack hebben maar hoe ze dit voor elkaar krijgen in 30 minuten (anders dan tentje) snap ik nog steeds niet.
De fun gaat er een beetje af als je 4 uur lekker aan het spelen bent om vervolgens binnen 2 seconden zonder dat je er iets aan kunt doen weer alles kwijt raakt.
Ik stel voor:
- Bij novice nog maar 50% verliezen van je loot (zo hebben player hunters ook nog loot en jij bent niet alles kwijt).
- Bij novice minder snel agro. Dit is naar mijn mening nog erg overdreven.
- Minder snel je been breken. Het is gewoon een must om morphine bij te hebben.. Ik snap de bandages, vind het zels super, de food, het drinken echt briljant. Maar het been breken... ik wordt er echt fucking gek van. Je kunt geen deur open of dicht voordat je 3 keer checkt of je niet tegen iets aan gemikt wordt om zodoende je been weer te breken.
Het is een mod. Die zijn meestal al speelbaar vanaf alpha om interesse te generen en het geeft veel feedback. Vroeger kwamen er veel mods uit voor half-life, quake en UT die nooit verder dan alpha kwamen omdat mensen het niet speelden. Degene die wel goed waren schopten het naar beta of zelfs retail, maar met een publieke alpha weet je als modmaker ook waar je staat en of je wel verder moet gaan met de ontwikkeling.Schnoop schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:53:
Dit spel had nooit een open Alpha moeten krijgen,
Te veel mensen gaan het nu spelen en klagen erom waardoor ze hun interesse in het spel te snel gaan verliezen. Het was veel beter geweest als de alpha closed was. Mensen gaan nu eenmaal dingen verwachten en gaan het snel een kutspel noemen.
Ikzelf probeer me er niet aan te ergeren maar je doet het toch. 4 uur spelen om eindelijk mooie gear te hebben om vervolgens aan een bosrand binnen 2 shots neer gesniped te worden. Dat is gewoon meteen ragequit.
Ik snap dat dit onderdeel van het spel is, maar gezien hoe lastig het als is om een beetje te gearen en hoeveel tijd het kost is het gewoon niet leuk om op deze manier te spelen.
En ja er zullen inderdaad de gigantisch goeie spelers zijn welke binnen 30 minuten weer de beste guns/ghili + backpack hebben maar hoe ze dit voor elkaar krijgen in 30 minuten (anders dan tentje) snap ik nog steeds niet.
De fun gaat er een beetje af als je 4 uur lekker aan het spelen bent om vervolgens binnen 2 seconden zonder dat je er iets aan kunt doen weer alles kwijt raakt.
Ik stel voor:Met deze 3 aanpassingen zou het gewoon nu al 100% speelbaarder zijn voor iedereen + veel minder flame.
- Bij novice nog maar 50% verliezen van je loot (zo hebben player hunters ook nog loot en jij bent niet alles kwijt).
- Minder snel je been breken. Het is gewoon een must om morphine bij te hebben.. Ik snap de bandages, vind het zels super, de food, het drinken echt briljant. Maar het been breken... ik wordt er echt fucking gek van. Je kunt geen deur open of dicht voordat je 3 keer checkt of je niet tegen iets aan gemikt wordt om zodoende je been weer te breken.
En voor de rest is dit vrij hardcore. Het is de bedoeling dat het moeilijk en onvergefelijk is.
[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 10-07-2012 17:02 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Die server van jullie met prive hive (Chicago XX) heeft die een nachtcyclus? Ik heb een idee voor een filmpje en daarvoor moet het op z'n minst schemeren
En ik heb geen zin om te respawnen met m'n huidige karaker.
p.s. kun je het weer ook instellen op zo'n prive hive server?
Dat heeft helemaal niets met Alpha te maken. Dit is gewoon een keuze van de maker van het spel.Schnoop schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:53:
Ik stel voor:Met deze 3 aanpassingen zou het gewoon nu al 100% speelbaarder zijn voor iedereen + veel minder flame.
Gearen is niet lastig in 10-15 min kan je alles hebben wat je nodig hebt om te overleven.Schnoop schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:53:
Het is permdeath: dood is dood dus ook je gear kwijt.
Minder snel aggro? Hell no je speelt meer zoals het is het is makkelijk om zombies te ontwijken.
Been breken ben ik het mee eens.
Dat je doodgaat van 2 sniper schoten klopt. Arma 2 is een military SIM gebaseerd op realisme. 2 schoten van een sniper doen je gewoon de das om zo simpel is het.
Constant je been breken bij deuren: niet in deuropeningen gaan liggen of kruipen problem solved. Heb echt nog nooit mijn been gebroken dankzij een deur. Eerder door bosjes of omdat er een andere speler tegen mij aanloopt.
Ja heeft nachtcyclus en weer instellen weet ik niet.schelling schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 17:03:
@ spookz0r
Die server van jullie met prive hive (Chicago XX) heeft die een nachtcyclus? Ik heb een idee voor een filmpje en daarvoor moet het op z'n minst schemeren
En ik heb geen zin om te respawnen met m'n huidige karaker.
p.s. kun je het weer ook instellen op zo'n prive hive server?
[ Voor 73% gewijzigd door spookz0r op 10-07-2012 17:38 ]
Ik heb nog nooit een spel gehad waarbij ik zoveel waarde aan een 'leven' heb gehecht. Ging een wereld voor me open.Ircghost schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 17:11:
Ik vind het juist super dat je alles maar dan ook echt alles kwijtraakt, ongekende rush die daarbij hoort. Ook het doodschieten hoort daarbij, je weet niet of er iemand is en of diegene vriendelijk is of niet. Ik vind dit een van de heerlijkste spellen die ik gezien heb. En ja ik heb ook al vaak volledige gears verloren .. ja ik baal even, maar extra motivatie om weer te beginnen!
Dank u!spookz0r schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 17:35:
[...]
Ja heeft nachtcyclus en weer instellen weet ik niet.
p.s. onweer / bliksem op bestelling zou geweldig zijn
Gear verliezen is een Arma2 ding, dat is nu met een van de laatste beta patches aanpasbaar voor de server admin.spookz0r schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:58:
[...]
Ja, problemen met camo. Pech hebben voor hem hij kan overnieuw beginnen. Ghillie suit laat je in de oceaan spawnen. Zwemmen moet je sowieso NOOIT doen want dan raak je gear kwijt.
Soms moet ik echter ook helemaal opnieuw beginnnen. Enig idee waar dat aan ligt?
Also, ik weet niet hoe jij constant je benen breekt? Ik heb dat welgeteld één keer gehad in de andere halve maand dat ik spawn (Door een bug that is). Ik doe altijd gewoon op een doodnormale manier deuren open en dicht.
@Spook. Die chicago xx is nu steeds wel leeg en écht leuker vind ik het daar ook niet. Het is handig dat je wat kan omklooien zonder je main character kwijt te raken, maar de gameplay veranderd er eigenlijk niet door.
Offi servers zien er een beetje uit zoals dit:
DayZ - FR35 (V1.7.2/beta 94444) [Expert|3DP:OFF|CH:OFF|GMT+2] dayzmod.com - Hosted by CanardPC.com
(en ja, dit is waar ik vaak uithang opt moment
Lig er natuurlijk ook aan wat de devs vinden van private hive servers. Gisteren is een thread ervan gedelete op het DayZ forum waar een dev een rare uitspraak in deed over private hives en je officiële karakter.
[ Voor 29% gewijzigd door spookz0r op 10-07-2012 18:18 ]
Daarnaast is de steile leercurve ook heerlijk, veel spellen tegenwoordig zijn ontwikkeld zodat mensen onmiddelijk beloond worden. Ja dat is zeker leuk in het begin, maar het wordt ook veel sneller saai door naar mijn (bescheiden) mening.
p.s. Natuurlijk zie ik wel graag wat bugs verdwijnen op den duur, maar nogmaals dat hoort erbij
Maar goed ik rende zo snel dat hij niet echt de tijd had om te reageren. De zombies gaan wel allemaal het huis in maar om een of andere reden blijft hij zitten. Vervolgens hoor ik een paar schoten en dan houdt het op. Na een tijdje besluit ik maar te gaan kijken, hoor al snel wat vliegen .. en ja hoor ligt daar even leuk een dode survivor met wat spullen die ik goed kon gebruiken, thanks haha!
Ja dan doe je iets niet goed.WitchHunter schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:59:
Wat een gaar kutspel is het toch ook, je bent op de 2e verdieping van een gebouw aan het kruipen, het uur daarvoor toen je naar dat gebouw toe wou, was je ook al aan het kruipen, en ALSNOG aggro je een zombie. De krijg je in geen mogelijkheid van je af zonder wapens, want toen ik mijn hatchet inruilde voor een AKM zonder ammo is die hatchet uiteraard spoorloos verdwenen![]()
Als ik in me eentje ben raid ik elk dorp zonder 1 pissig te maken.
Indien ééntje me toch ziet, schiet ik hem snel door zn kop voordat hij z'n vriendjes kan alarmeren
Schiet 3 kogels van mijn m16 in zijn rug en loot hem. Zie ik in eens 'save bike' staan. Stap op de fiets en fiets weg, kijk nog een keer achter mij om en zie nog iemand liggen (lol). Ik stap weer af en schiet die andere vent ook maar neer. Allebij clan buddies.
Cayote backpack, compass, map en fiets leuke loot
Naam?spookz0r schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:11:
Lig er natuurlijk ook aan wat de devs vinden van private hive servers. Gisteren is een thread ervan gedelete op het DayZ forum waar een dev een rare uitspraak in deed over private hives en je officiële karakter.

Verwijderd
The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees
Alles kwijt ik had een M4 met reddot een M9 grote tas voldoende bloed bandages en eten voor dagen...
Spawn je bij kamenka, GG hoor :<
Warhammer en PC games en lego
Heb je er wel opgelet wat voor server je gejoined bent? Een andere ArmA beta versie, andere DayZ versie of een private hive en je laadt een andere (en dus nieuwe) character.Arnevld schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 20:29:
Echt bizar, ik was bij soby toen ik vanmiddag uitlogde, ik log in sta ik op het strand zonder spullen
Alles kwijt ik had een M4 met reddot een M9 grote tas voldoende bloed bandages en eten voor dagen...
Spawn je bij kamenka, GG hoor :<
Gewoon official, ik speel niet op oude versies of een privaté daar let ik altijd specifiek opSagaris schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 21:24:
[...]
Heb je er wel opgelet wat voor server je gejoined bent? Een andere ArmA beta versie, andere DayZ versie of een private hive en je laadt een andere (en dus nieuwe) character.
Warhammer en PC games en lego
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht