Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 21:18
spookz0r schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:08:
Tsjah dan heeft ie pech gehad :P Hij rende met NV en kwam recht op mij af en schoot niet. Met NV ben je voor mij gewoon een doelwit :)
Waarom? Had net zo goed een vriendelijke survivor kunnen zijn. Voor de gear doe je het niet, aangezien je alles al gedaan hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door chiIIed op 09-07-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 26-09 11:42

Metian

Snert is vies

No way, ik login op NL69, van de toren naar beneden om even wat mediboxes op te halen.. sta ik in z'n tent, word ik meteen dood te schoten -_- ugh weer opnieuw beginnen.. xD

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
chiIIed schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:16:
[...]

Waarom? Had net zo goed een vriendelijke survivor kunnen zijn. Voor de gear doe je het niet, aangezien je alles al gedaan hebt.
Was weer opnieuw begonnen en ik vertrouwde die gast gewoon niet op de een of andere manier :P Reageerde niet op direct comms. Daarbij kwam mijn heli pickup er ook aan.

[ Voor 19% gewijzigd door spookz0r op 09-07-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
chiIIed schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:16:
[...]

dus? dat kan je niet ruiken, en dus moet het dood. Je staat er alleen voor, hoeveel vrienden je ook hebt, zodra die dood zijn, sta je er alleen voor.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Daarbij kon die gast mij ook nog eens veel eerder zien met NV dus had hij ook best iets kunnen zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
lanerios schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:43:
[...]

dus? dat kan je niet ruiken, en dus moet het dood. Je staat er alleen voor, hoeveel vrienden je ook hebt, zodra die dood zijn, sta je er alleen voor.
Daar gaat het niet om. Spookzor heeft volgens hem het spel uitgespeeld dus gear maakt hem niet uit, lijkt me.
Het feit dat hij dan zegt dat hij die surivor neer heeft geschoten alleen vanwege de NVG. Vind ik dan vreemd.
Vroeg me af of hij er dan regels op na houd, bijvoorbeeld alle ghillies/NVG'S zijn KoS.

Tevens ben ik het niet met jou eens, op de meeste servers kan je prima samenwerken met anderen. Het feit dat ik er voor kies om iedereen af te schieten (behalve unarmed maar die zie ik toch nooit :P) staat daar los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Klote, hele ochtend lekkere run gehad.. zat helemaal vol met alles wat je maar zou willen (niet veel military maar verder wel).. wordt ik keihard in mijn rug neergeschoten in de middel of nowhere.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Zoals ik al zei: was weer overnieuw begonnen, dan zoek ik mijn gear weer opnieuw. Deze keer ging het alleen wat simpeler dan de vorige keren. Niet reageren op direct chat en voice tsjah dan heb je het risico dat ik gewoon schiet. Daarbij nam die gast nog hordes zombies mee daar had ik ook weinig trek in met alleen een AK74 met 1 mag.

Dit was trouwens op onze private hive server. Daar spawn je dus weer zonder gear :P Gisteren 2 heli's in de lucht in formatie.

Moet nu alleen mijn gebroken pootje zien te fixen. Even zorgen dat er iemand langs gaat komen met morphine :P

[ Voor 26% gewijzigd door spookz0r op 09-07-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
aKra schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:43:
[...]

Dat is raar, hij lijkt server-side volledig gestart te zijn. Ik ga even zelf inloggen om te kijken wat er is!

Edit:
Correct, via Six Launcher krijg ik inderdaad "waiting for host" en via ingame multiplayer lijkt het gewoon te werken... Misschien weet Vipeax wat dat betekend ;)
Hoe join ik dan ingame? Ben niet echt bekend met arma 2 :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Oke, zou overigens hetzelfde gedaan hebben ;)

Private hyve al open? Of nog steeds aan het testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
bloodlynx schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:01:
[...]

Hoe join ik dan ingame? Ben niet echt bekend met arma 2 :P?
Combined ops opstarten en dan via multiplayer uit de lijst je server selecteren (filter is ook erg handig)

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
chiIIed schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:02:
Oke, zou overigens hetzelfde gedaan hebben ;)

Private hyve al open? Of nog steeds aan het testen.
Is open maar we zijn nog met wat dingen bezig kwa voertuigen en wapens en dergelijke. Zijn van plan om hier wat meer mee te doen :)

Server heet: Chicago XX version 1.7.1.5 (beta 94444) Veteran Private Hive Server - Hosted by The Fraternity of Gamers. Ping 100-110 in serverlijst bij mij.

Je begint wel weer met standaard uitrusting. Join je weer normale server dan heb je de spullen nog die je nu in DayZ hebt. De private hive slaat alles apart op.

Heli's werken iig, vlogen er gisteren 2 rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Zal vanavond is even een bezoekje brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Iryl schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:02:
[...]

Combined ops opstarten en dan via multiplayer uit de lijst je server selecteren (filter is ook erg handig)
Misschien een hele domme vraag maar hij geeft aan dat ik een oudere arma versie heb? Hoe moet ik deze dan update? Dacht dat steam dat automatisch deed :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
chiIIed schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:10:
Zal vanavond is even een bezoekje brengen.
Gezellig :) Ik speel meestal in de nacht omdat dan alle gasten uit de clan wakker zijn hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:21
bloodlynx schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:12:
[...]

Misschien een hele domme vraag maar hij geeft aan dat ik een oudere arma versie heb? Hoe moet ik deze dan update? Dacht dat steam dat automatisch deed :X
http://www.arma2.com/beta-patch.php/
http://dayzmod.com/downloads.php

Filter op DayZ, en dan de server die je wilt bezoeken.

http://www.reddit.com/r/d...o_launch_dayz_from_steam/

[ Voor 9% gewijzigd door kevz op 09-07-2012 14:14 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Ja ik had de server al gevonden maar me client version liep achter thx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
spookz0r schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:13:
[...]

Gezellig :) Ik speel meestal in de nacht omdat dan alle gasten uit de clan wakker zijn hehe.
Zomervakantie, moet werken tot 8 daarna tijd zat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:22
spookz0r schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:07:
[...]

Is open maar we zijn nog met wat dingen bezig kwa voertuigen en wapens en dergelijke. Zijn van plan om hier wat meer mee te doen :)

Server heet: Chicago XX version 1.7.1.5 (beta 94444) Veteran Private Hive Server - Hosted by The Fraternity of Gamers. Ping 100-110 in serverlijst bij mij.
Stout hoor!!
http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=32132
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-08 22:09
Hoe kom je eigenlijk aan een wapen? Heb al zo'n 5 uur rondgeslopen in het spel maar ben nog geen enkel wapen tegengekomen. Blijkbaar zijn hatchets en hunting knifes niet dodelijk ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 26-09 11:42

Metian

Snert is vies

WitchHunter schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:10:
Hoe kom je eigenlijk aan een wapen? Heb al zo'n 5 uur rondgeslopen in het spel maar ben nog geen enkel wapen tegengekomen. Blijkbaar zijn hatchets en hunting knifes niet dodelijk ofzo 8)7
Goed zoeken, beste keuze is Military punten, daar is de kans wat hoger voor wapens. Heb ook lang moeten doen om een wapen te kunnen vinden, tot ik een AK74 vond, en lekker in me toren zat >:)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 23:27
Iemand online die een man met een gebroken poot wilt helpen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Is het niet 'verboden' om een private hive te hebben ipv de standaard hive, of is dat requirement vervallen?

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Admin maar even laten kijken naar die post @ DayZ forum. Ik gok dat die mensen net aan het joinen waren toen wij nog bezig waren met scripts en dergelijke.
roy-t schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:17:
Is het niet 'verboden' om een private hive te hebben ipv de standaard hive, of is dat requirement vervallen?
Zou ik niet weten maar ik weet dat er meer zijn die het hebben. Private en standaard hive zijn gescheiden dus heeft geen invloed op elkaar. Ik speel nu met 2 karakters. Heeft eigenlijk alleen maar voordelen tot dusver. Weer heli's en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Laatst online: 02-10 17:36
Zooo, net voor het eerst naar Stary Sobor gegaan.
Op de heenweg, in een dorpje:
-2 tenten
1 crashed helicopter met de volgende loot:
-AS50 zonder kogels
-DMR met 1 mag
-Night Vision Goggles (!!!)

Verder in Stary Sobor:
-M107 mags
-M9 SD
-Meer kogels

Benieuwd of ik lang in leven ga blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Stary is wel nice ja maar altijd goed opletten bij die militaire tenten. Mensen liggen vaak op de heuvel erachter te snipen en dergelijke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
Tja en diezelfde heuvel is eigenlijk net zo gevaarlijk voor snipers zelf, omdat de meeste mensen die plek nu wel kennen.

Anyway, dit heeft maybe niet direct met Dayz te maken...maar is wel ontzettend grappig :P:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:37
roy-t schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:17:
Tuurlijk, maar ze mogen nog genieten nu het nog kan. ;)

Verboden is overigens wel erg zwaar, maar om nou te zeggen dat we het aanmoedigen...

[ Voor 15% gewijzigd door Paprika op 09-07-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Je moet wat he als je heli's wil ;)

Zie dat closed testing van 1.7.2 is begonnen maar afwachten wat dat wordt.

[ Voor 52% gewijzigd door spookz0r op 09-07-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Je was er toch op uitgekeken? Vliegen in een helicopter zal vast niet alles veranderen.
spookz0r schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:07:
Heli's werken iig, vlogen er gisteren 2 rond.
Ook dat verbaast me niet, gezien het gewoon een SQL insert is ;).

[ Voor 56% gewijzigd door Paprika op 09-07-2012 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Oh al stukken meer lol gehad in die paar uren op de private hyve dan op de standaard hyve. Deathmatches en dat soort onzin, verstoppertje spelen in Elektro of elkaar proberen dood te krijgen met whisky flessen :P

Battle-eye draaide dus heli's waren er niet erin gehacked.

[ Voor 12% gewijzigd door spookz0r op 09-07-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ah 1.7.2 in test? das fijn.. kan ik ook eindelijk weer meespelen :+
(mits daarin echt de wallhack voor zombies verholpen is)

en BatllEye doet helemaal nix met 'CreateVehicleLocal' ;)

wbt de private hives. ik vind het soms ook een leuke afleiding (mits ze spelers wel goed duidelijk waarschuwen dat het een private is)

ik snap dat je ze als official staff wilt ontmoedigen. maar als er ooit iemand een bycicles for all server opzet (bijvoorbeeld) zou ik me daar feestelijk in vermaken :+

[ Voor 94% gewijzigd door JoSchaap op 09-07-2012 15:49 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
spookz0r schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:44:
Oh al stukken meer lol gehad in die paar uren op de private hyve dan op de standaard hyve. Deathmatches en dat soort onzin, verstoppertje spelen in Elektro of elkaar proberen dood te krijgen met whisky flessen :P
spookz0r schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:17:
[...]
Gisteren met paar man hele tijd whisky flessen tegen elkaar lopen gooien uit verveling. Midden in Elektro en Cherno rondrennen verstoppertje spelen met zombies.
Nu is het dus wel fun? Misschien begrijp je mijn punt nu.
spookz0r schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:17:
Battle-eye draaide dus heli's waren er niet erin gehacked.
Het enige dat je hoeft te doen om een helicopter te hebben is een simpele SQL query, ook op Live servers. Daar komt geen hacken bij kijken. Punt was ook daar dat jullie admin niets speciaals heeft gedaan, gezien iedereen:
SQL:
1
INSERT INTO `object_data` (`Classname`) VALUES ('UH1H');

kan doen als ie een kopietje draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Paprika schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:49:
[...]

[...]

Nu is het dus wel fun? Misschien begrijp je mijn punt nu.

[...]

Het enige dat je hoeft te doen om een helicopter te hebben is een simpele SQL query, ook op Live servers. Daar komt geen hacken bij kijken. Punt was ook daar dat jullie admin niets speciaals heeft gedaan, gezien iedereen:
SQL:
1
INSERT INTO `object_data` (`Classname`) VALUES ('UH1H');

kan doen als ie een kopietje draait.
Ja maar dat wordt dan toch gezien als een script en daar krijg je toch een ban voor of vergis ik mij? Of kan ik dat in chat typen en een heli spawnen ofzo?

Speciaal is het niet nee maar voor ons maakt het de game weer wat leuker.

Ja ik begrijp je punt maja ene dag vind ik de game geweldig en de andere dag niet. Zijn nu meer dagen dat het niet geweldig is dan wel geweldig. Ik weet nu echt niet wat ik moet gaan doen heb 2 karakters met de gear die ik nodig heb. Weer respawnen? Weer mensen gaan helpen? Weer een voertuig repareren? Whats the point... het levert je niets op. Je overleeft en dan wat wat is het doel verder?

[ Voor 3% gewijzigd door spookz0r op 09-07-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Die query moet uiteraard door ons gedaan worden. Punt is niet dat helis niet werken fysiek, maar dat mensen er soms uitvallen en 1000'en char restores per dag niet leuk is.
Uiteindelijk zullen er altijd burnout momenten komen waar je het allemaal wel gezien hebt. Bij de een duurt dat een lange tijd, bij de ander komt het al wat eerder en sommigen vinden aan bepaalde spellen gewoon helemaal niets leuk. Dit zal bij DayZ zo zijn, bij veel bekende shooters (je moet er toch maar net van houden) en natuurlijk ook bij spellen als WoW (de een speelt het een korte tijd, de ander speelt het nu nog).
Wat betreft private hives ben ik zelf al lang tevreden als men geen Tunngle gebruikt. Al is het natuurlijk leuk als private hive gebruikers af en toe op de main server inloggen, puur voor de statistieken, gezien je toch eigenlijk DayZ speelt :P. Op dit moment toch al 450.000 spelers en bijna 121.000 in de laatste 24 uur. Denk dat samen met alle private servers (en dan ook illegale kopies met Tunggle) er toch wel zo'n 150.000 per dag en een half miljoen in totaal zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Paprika op 09-07-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
chiIIed schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:51:
[...]

Daar gaat het niet om. Spookzor heeft volgens hem het spel uitgespeeld dus gear maakt hem niet uit, lijkt me.
Het feit dat hij dan zegt dat hij die surivor neer heeft geschoten alleen vanwege de NVG. Vind ik dan vreemd.
Vroeg me af of hij er dan regels op na houd, bijvoorbeeld alle ghillies/NVG'S zijn KoS.

Tevens ben ik het niet met jou eens, op de meeste servers kan je prima samenwerken met anderen. Het feit dat ik er voor kies om iedereen af te schieten (behalve unarmed maar die zie ik toch nooit :P) staat daar los van.
Ik ben van mening, vertrouw niemand! Echt niet, vooral niet in zulk soort spelen. Al is iemand nog zo aardig, als het om overleven gaat, slachten ze gewoon de eerste af die ze tegenkomen voor healing items/cannon fodder.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Weet iemand wat er gebeurd is met dayz rescue team van op reddit? :P

Dacht dat er daar wel iemand zou zijn voor een redding maar lijkt me vrij leeg opeens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Het probleem is dat het verdomme makkelijk voor bandits om dat overhoop te halen. Vraag steeds een rescue aan en laat iemand snipen op een afstandje en you're done with.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Paprika schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:09:
Die query moet uiteraard door ons gedaan worden. Punt is niet dat helis niet werken fysiek, maar dat mensen er soms uitvallen en 1000'en char restores per dag niet leuk is.
Uiteindelijk zullen er altijd burnout momenten komen waar je het allemaal wel gezien hebt. Bij de een duurt dat een lange tijd, bij de ander komt het al wat eerder en sommigen vinden aan bepaalde spellen gewoon helemaal niets leuk. Dit zal bij DayZ zo zijn, bij veel bekende shooters (je moet er toch maar net van houden) en natuurlijk ook bij spellen als WoW (de een speelt het een korte tijd, de ander speelt het nu nog).
Wat betreft private hives ben ik zelf al lang tevreden als men geen Tunngle gebruikt. Al is het natuurlijk leuk als private hive gebruikers af en toe op de main server inloggen, puur voor de statistieken, gezien je toch eigenlijk DayZ speelt :P. Op dit moment toch al 450.000 spelers en bijna 121.000 in de laatste 24 uur. Denk dat samen met alle private servers (en dan ook illegale kopies met Tunggle) er toch wel zo'n 150.000 per dag en een half miljoen in totaal zijn.
Ja ik log ook gewoon nog in op de normale server af en toe gewoon beetje rondrennen ofzo. Net naar Elektro geweest gekeken of er iemand hulp nodig had maja was helemaal uitgestorven. Tunggle gebruiken we niet. Iedereen heeft gewoon een legale versie van de game. Server kost ook genoeg dus daar hosten we het gewoon op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Adanteh schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:16:
Het probleem is dat het verdomme makkelijk voor bandits om dat overhoop te halen. Vraag steeds een rescue aan en laat iemand snipen op een afstandje en you're done with.
True True.. Jammer want kan de hulp wel gebruiken :P

Iemand online die een gebroken been kan fixen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
PietjeP89 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:18:
[...]

True True.. Jammer want kan de hulp wel gebruiken :P

Iemand online die een gebroken been kan fixen? :P
Waar lig je, als t in de buurt is kan ik wel ff langskomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Ik lig op het dak van de firestation in elektro op het moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Fijne plek om iemand te redden ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Lol. Tip: Kruip van het dak af, val dood in een hoekje en loop terug voordat je 2 mensen daar hebt liggen.

/me Gaat snel op dezelfde server en marked een X op de map met 'Free kill, check the roof for your target.'

[ Voor 47% gewijzigd door Paprika op 09-07-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
@Pietje, sorry ik lig ongeveer helemaal aan de andere kant van de map. Dat duurt ietsjes te lang...
Kan je niet naar de hospital proberen te kruipen??

[ Voor 20% gewijzigd door k4kl44s op 09-07-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Haha, het is niet dat ik veel keuze had door daar te belanden :P

Ben nu uitgelogd maar heb in totaal een uur of 2 in elektro rondgelopen zonder iemand te zien.. Leuke aan servers met weinig mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
PietjeP89 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:22:
Ik lig op het dak van de firestation in elektro op het moment :P
Heb je belangrijke gear of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Nee dat valt op zich wel mee, genoeg om op men eentje te overleven , maar het enigste wat ik nog niet heb gevonden is iets om mijn broken leg te fixen :P Kga wel opnieuw spawnen , maar was leuk geweest moest er toevallig iemand in de buurt zijn dus vroeg ik het maar even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Toevallig zojuist moeten reageren op een post en daar zit informatie bij die sommigen hier misschien wel interessant en zelfs voor sommigen verbazend nieuws zal zijn.

Van het aantal levende spelers is bijna 20% (18.44%) een bandit (zie website stats alive vs bandits alive), maar van het aantal dode characters is over 40% (43.15%) een bandit. Dit betekend dus dat terwijl bandits verre de minderheid vormen van de community, ze ook nog eens in verhouding veel vaker dood gaan. Waarschijnlijk omdat ze meer clan-acties doen (en dus veel vuurgevechten), maar ook omdat ze zich meer in territoria bevinden zoals airfields voor wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Zijn idd leuke statistieken om te weten :)

Hier sta ik nog steeds van te kijken: Total Walked: 45,498,814km

Aardig wat :P

[ Voor 50% gewijzigd door spookz0r op 09-07-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Nee Vipeax, dat verzin je gewoon. Iedereen weet natuurlijk dat íedereen in dit spel een bandit is en je wordt echt áltijd gekilld door andere spelers :( En nu even serieus, waar ik dan wel benieuwd naar ben is of survivors of bandits langer overleven. Dat het bandits zijn die vaker dood gaat kan ook betekenen dat die gewoon meer spelen (en dus meer dood gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Wordt je nog steeds gezien als bandit door de game met player kills? Aangezien de skin er niet meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Adanteh, dat is sowieso niet per se waar! Vooral als je kijkt naar het hoge aantal nieuwe spelers dan worden veel mensen vermoord door zombies doordat ze of ofkundig zijn of gewoon ongelukkig omgekomen. De hogere spelers (langer inleven) zullen inderdaad waarschijnlijk alleen maar gekilled worden door bandits.

Daarnaast is ook niet iedereen een bandit, ik heb nog nooit iemand hoeven te vermoorden,.. als ik iemand hoor dan werk ik altijd mijn weg langs diegene heen (heb dat nu wel 2x met de dood moeten bekopen.. maar het hoeft dus niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
Dit meen je toch niet, heb dit spel nu al zo'n 8 uur gespeeld, nog nooit een wapen tegengekomen, kom ik in mijn 12e leven ofzo een militair kamp tegen, zie ik een kruisboog (!!!!), wordt de enige ingang van die tent geblokkeerd met zandzakken. Ik begin dit spel al een beetje zat te worden :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Adanteh schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:54:
En nu even serieus, waar ik dan wel benieuwd naar ben is of survivors of bandits langer overleven. Dat het bandits zijn die vaker dood gaat kan ook betekenen dat die gewoon meer spelen (en dus meer dood gaan)
Dat kan ik best makkelijk voor je berekenen ;). Ik zal even iedereen die <= 2 minuten leeft niet meetellen, gezien je dan natuurlijk alle respawners ook krijgt. Dan kom ik bij (dode) survivors op 36.7910 minuten. Bij (dode) bandits is dat 45.1926 minuten. Dus ja de gemiddelde bandit leeft langer, maar ik denk dat dat ook te maken heeft met het feit dat ze vaker in groepen zitten, dus denk aan opgehaald worden in een voertuig, niet de stad in hoeven maar direct naar een kamp/naar hun clubje gaan om nieuwe gear/hun oude gear terug te krijgen.

@WitchHunter, als je er 12 uur voor nodig hebt doe je iets fout, gezien ik durf te wedden dat ik je makkelijk binnen 10 minuten naar een axe kan begeleiden...
spookz0r schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:02:
Wordt je nog steeds gezien als bandit door de game met player kills? Aangezien de skin er niet meer is.
Die teller loopt gewoon nog hoor ;).

[ Voor 19% gewijzigd door Paprika op 09-07-2012 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
WitchHunter schreef op maandag 09 juli 2012 @ 18:49:
Dit meen je toch niet, heb dit spel nu al zo'n 8 uur gespeeld, nog nooit een wapen tegengekomen, kom ik in mijn 12e leven ofzo een militair kamp tegen, zie ik een kruisboog (!!!!), wordt de enige ingang van die tent geblokkeerd met zandzakken. Ik begin dit spel al een beetje zat te worden :r
Over zandzakken kun je bij mijn weten gewoon stappen (V).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
WitchHunter schreef op maandag 09 juli 2012 @ 18:49:
In 8u geen wapen kunnen vinden? Waar zoek jij allemaal dan als ik mag vragen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-09 15:17
Ik had in de eerste paar uur dat ik het speelde een winchester, akm, ak47 en m1024 te pakken.
Dus misschien zoek je op de verkeerde plekken?

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Probeer op dayzdb.com/map naar deerstands te zoeken, ligt vaak wel een ak oid in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
Ik zoek waar ik spawn. De meeste huizen in dit spel kan je niet in en in grote gebouwen vind ik nooit wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

omdat dat low yield gebouwen zijn. als je op dayzmap.info kijkt zie je de gebouwen waar je wel moet zijn voor je loot ;)

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Ik had vanmorgen binnen 5 min een AK, en nog eens 5 min later een axe en twee handpistolen.. Deels door map gebruik maar op een gegeven moment weet je waar de waardevolle spullen liggen :). En waar je niet moet komen als je wilt overleven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
Meestal heb ik flauw idee waar ik ben, als je spawnt zie ik wel een naam staan, ik ben nu bijvoorbeeld gespawned by Chernogorsk, en ik sta nu bij een hijskraan bij een gebouw in aanbouw. Ik zou er graag een screen van maken maar dat gaat niet omdat ik nu fullscreen speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowrune
  • Laatst online: 17-04 18:13

shadowrune

Wie niet waagt...

Vraagje, ik kan ineens niet meer op servers waar ik afgelopen vrijdag wel op kon. Het valt me op dat de versie van mijn multiplay scherm (servers) anders zijn dan die van mijn versie. Nu heb ik in de nieuwe updater gekeken maar hier bak ik geen brood van. Iemand suggesties?

Screenshot
Zie de tekst rechts onderin "required 1.60.93825"

[ Voor 39% gewijzigd door shadowrune op 09-07-2012 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
We zijn er bijna... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
shadowrune schreef op maandag 09 juli 2012 @ 19:44:
Vraagje, ik kan ineens niet meer op servers waar ik afgelopen vrijdag wel op kon. Het valt me op dat de versie van mijn multiplay scherm (servers) anders zijn dan die van mijn versie. Nu heb ik in de nieuwe updater gekeken maar hier bak ik geen brood van. Iemand suggesties?

Screenshot
Zie de tekst rechts onderin "required 1.60.93825"
Op deze pagina http://www.arma2.com/beta-patch.php beta patch 93825 downloaden dan zou het goed moeten zijn :)
100 pagina's in dit topic? :P

[ Voor 11% gewijzigd door spookz0r op 09-07-2012 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
1.7.2? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Bij mij zijn er maar 24 pagina's, dus dat is het niet nee :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowrune

shadowrune

Wie niet waagt...

spookz0r schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:00:
[...]

Op deze pagina http://www.arma2.com/beta-patch.php beta patch 93825 downloaden dan zou het goed moeten zijn :)

[...]
Heb alles aangeklikt, maar al een half uur geen reactie van de servers. Kan het zijn dat FTP gewoon niet lekker loopt in de browsers? (Heb daar met andere websites geen problemen mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

wat zijn de grote veranderingen in de volgende patch? en hoe kunnen we eigenlijk het beste bugs melden..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmoh
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-09 12:31
Ik heb dus zojuist de mod geupdate (al even niet gespeeld) en probeer op servers te komen, het spel laadt gewoon zoals je zou verwachten, ik kom de server in.. En op het moment dat ik zou moeten kunnen spelen blijft het spel 'hangen' op LOADING, met een vol laad balkje erboven, iemand enig idee?
Moet ik gewoon erg veel geduld hebben (wacht nu een kwartier) of is er iets mis?

EDIT: Gewoon veel geduld hebben... 'Waiting for character to create' zie ik nu. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Jelmoh op 09-07-2012 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
shadowrune schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:29:
[...]

Heb alles aangeklikt, maar al een half uur geen reactie van de servers. Kan het zijn dat FTP gewoon niet lekker loopt in de browsers? (Heb daar met andere websites geen problemen mee)
Af en toe is die pagina ongesteld en doet hij wat moeilijk, Ik had toevallig nog een versie staan die ik volgens mij gebruik. Klikklik. Probeer dat even. Versie 93825 heb ik zo niet meer helaas.
Heeft iemand zin om even 94444 te uploaden? :D

[ Voor 4% gewijzigd door Adanteh op 09-07-2012 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Laatst online: 15:21
Spel sluiten, opnieuw proberen. als het probleem zich aanhoud, andere server proberen. 't Is vaak de server, niet de client afaik :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=32371

PS:
The ideal place to load bugs is at the community bug tracker:
https://dev-heaven.net/projects/dayz

Please make sure they are listed to the DayZ project. Feature requests can also be made through this system.

Torrent File (Full Install)

Use Beta patch 94444 or above
Download from http://www.dayzmod.com/beta/ARMA2_OA_Build_94444.zip if having trouble with BI site due to demand (thanks Vipeax!)
@Ircghost, had het los willen posten maar je antwoord staat in de quote ;).

[ Voor 83% gewijzigd door Paprika op 09-07-2012 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:05
UPDATE : 9 JULY 2012

Affected addons:
* dayz_code 1.7.2
* dayz 1.3.1
* dayz_equip 1.3.4
* dayz_anim 0.3

Developer's Note:

Changelog:
* [FIXED] Infected hear perfectly through objects (noise reduced by 50% through an object)
* [FIXED] Animal bodies despawn way too fast (now despawn automatically after 2 minutes)
* [FIXED] Corrupted update data causes people to spawn in debug forest (now will not save corrupted position data)
* [FIXED] States where animal might stop walking around (now should walk around more)
* [FIXED] Animal AI routines consuming large amounts of FPS (now in line with Infected AI routines, reduced FPS usage)
* [NEW] Player Syncing system replaced (increased performance and ammo quantity tracking)
* [FIXED] Error reports are almost invisible (has now been fixed)
* [FIXED] Daylight calculations causing slight FPS issue
* [NEW] Visibility now smoothly alters based on sun, moon, cloud, rain, and fog state
* [NEW] Aubility now dampened in rain and increased by fog
* [FIXED] Object cleanup causing significant (huge) performance issue on servers (reduced by up to 50%, means more players + zombies possible)
* [FIXED] Use of "allMissionObjects" causing performance issue on clients (new engine command "entities" used to improve FPS on clients)
* [FIXED] Too easy to break legs due to infected (reduced probability of leg damage, reduced amount of leg damage)
* [FIXED] Inspection of dead bodies does not work (fix only applies with ArmA2 Beta 94033 and above)
* [NEW] Exponent driven probability introduced into visibility calculation
* [FIXED] Hatchet/Crowbar requires reloading ( https://dev-heaven.net/issues/34903 )
* [FIXED] Unlimited Wire fence/Sandbag/Tank Trap Bug ( https://dev-heaven.net/issues/34283 )
* [FIXED] Duplication Exploit on object pickup ( https://dev-heaven.net/issues/34031 )
* [FIXED] Not full magazines disappear when you reconnect ( https://dev-heaven.net/issues/33998 )
* [FIXED] Dead bodies still have the heart beat for low humanity ( https://dev-heaven.net/issues/35050 )
* [NEW] Set Bear Traps that break player and infected legs, kills animals, when activated
* [NEW] Authentication process streamlined with new ArmA2 Beta commands (publicVariableServer and publicVariableClient)
* [NEW] Authentication for duplicate IDs supportive of the new beta patch (ArmAX users)
_/-\o_

Later in de avond maar even proberen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
En omdat het kan....

Afbeeldingslocatie: http://img694.imageshack.us/img694/4236/automotivator2l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Pb0bD.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QVoFI.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowrune

shadowrune

Wie niet waagt...

Super! Meteen binnen en geüpdate. Nu valt het me op dat de meeste servers achterlopen 8)7
Afijn er zijn inderdaad enkele servers die wel werken, dus kan eindelijk weer even aan de gang.
Dank zover :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmoh
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-09 12:31
Waar kan ik zien welke versie ik op het moment geinstalleerd heb?
De game geeft constant aan dat ik versie 1.60 heb en 1.60.94444 nodig heb, terwijl ik die al enkele malen opnieuw heb geinstalleerd, zowel via de torrent download als via de directe link van Vipeax.

edit; bedenk me nu dat mijn eerste vraag overbodig is gezien ik daar zelf al antwoord op geef.. Sorry, ik ben al sinds 5 uur bezig dit spel weer aan de praat te krijgen en krijg het gewoon met geen mogelijkheid voor elkaar :(

[ Voor 30% gewijzigd door Jelmoh op 09-07-2012 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowrune

shadowrune

Wie niet waagt...

Was te voorbarig :F

Krijg nu de melding dat ik 1.7.2 gebruik terwijl de servers 1.7.1.5 hebben en dat ik een bestand op http://dayzmod.com/downloads moet downloaden. (Doe ik maar niet denk ik).

Misschien is het beter te wachten tot morgen tot de servers dezelfde versie hebben. (heb nu tenminste 1.60.94444 in mijn beeld staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Niet inloggen met ghilie suit, kans dat je in de oceaan begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Zijn er servers die wel werken? Ik zie alles op 1.6 staan.. Niks lijkt te werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 18:49
Fijn, ik join een 1.7.2 server en m'n L85 is weg, ik ben onzichtbaar en onze vehicle is weg :(

Ik dacht dat ze het deze keer wel getest hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
L85 is weg met opzet. ;) Zeg maar doei tegen Thermal. Vehicles zijn niet weg, maar niet geladen omdat ~30.000 man tegelijk inlogde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ja, we zijn maar ff gestopt met onze groep.
Tof dat de update wordt uitgerold hoor, maar we wachten wel ff tot alle server zijn gereset enzo.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 18:49
Paprika schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:45:
L85 is weg met opzet. ;) Zeg maar doei tegen Thermal. Vehicles zijn niet weg, maar niet geladen omdat ~30.000 man tegelijk inlogde.
No way, had je me niet een vervangend wapen kunnen geven? :|

Naja, dan maar even airfield looten in m'n invisible skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:43

aKra

Intentionally left blank.

NL 18 is nu ook geupdate, echter, doordat hij steeds crashde door de duizenden verzoeken van mensen om te joinen is het nu versie 1.3.3.7 geworden wat goed helpt :+

Maar je kunt er wel gewoon op spelen ;)

(Werkt niet altijd goed met de Six Launcher, gewoon even de multiplayer in gaan en de filter aanpassen :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Spookz0r. Zit jij bij die FoG* clan? If so, doe even mijn apologies aan die 64bit gast. Ik moet wel zeggen dat ik me echt kapot heb gelachen :p

edit: Nu even de uitleg nu de server toch offline is. Boy chilled en ik spawnen allemaal in Elektro (Nieuwe character). Ik zie meteen een player met een M16 in het gebouw dat ik ook was. Had een M1911 gepakt maar geen ammo. Ik als een malle in direct comm gillen DONT SHOOT MEEEE.. Hij netjes alle zombies killen. Ik zag toen een revolver clip liggen. Even omgevorm naar M1911 ammo en BAMBAM. Wij allemaal de school in sprinten (ik met een nieuwe M16).. Overal schoten. Overal zombies. Zien we nog een player ;D

[ Voor 65% gewijzigd door Adanteh op 09-07-2012 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Voor de mensen die moeite hebben met wapens en gear te vinden, deze 2 filmpjes hebben mij veel geholpen :P

YouTube: DayZ - Quick Start Elektro

YouTube: DayZ - Quick Start Cherno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

En de server crashed zojuist weer, lijkt wel iets goed mis te zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
aKra schreef op maandag 09 juli 2012 @ 22:47:
NL 18 is nu ook geupdate, echter, doordat hij steeds crashde door de duizenden verzoeken van mensen om te joinen is het nu versie 1.3.3.7 geworden wat goed helpt :+

Maar je kunt er wel gewoon op spelen ;)

(Werkt niet altijd goed met de Six Launcher, gewoon even de multiplayer in gaan en de filter aanpassen :D)
Ik kan niet joinen hij geeft bij mij bij de filter aan dat ik maar van arma zelf 1.6 heb en de server draait een latere versie weet jij hoe ik dit kan oplossen? :) Ik heb zelf arma naar de laatste patch gepatched maar dat mocht niet baten, ik heb echter alleen combined ops is dit mogelijk het probleem?

[ Voor 10% gewijzigd door bloodlynx op 09-07-2012 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04-2022
Main server is overbelast hoor ik :l

Slecht nieuws; ik kwam net in een server.... ALLES kwijt. Ik moet weer opnieuw beginnen.

Mensen met veel waardevolle spullen, wacht even met inloggen!

EDIT: Vals alarm! Ik heb alles nog :P

[ Voor 9% gewijzigd door Frerix op 09-07-2012 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Alle servers zijn zowat overbelast, ik ben al de hele tijd bezig met starten/herstarten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yay 1.7.2 \o/

@vip kun je eens rondvragen hoeveel slots ik op onderstaand 'besje' kan draaien? :)
ik ga uiteraard achter wat beters aan. maar allicht voldoet dit al :)

Intel Xeon 3,2Ghz dualcore met HT
4GB
73 GB SCSI Ultr320 10.000 rpm HDD
100Mbit [DC2/KPN-AMS (XS4ALL)]
geen datalimiet

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik heb toch het idee, dat er een server/hive sided iets is wat het inlog proces onwijs vertraagd (bij grote drukte)?

Ik heb samen met iemand anders, ongeveer 45 min. lang geprobeerd verschillende servers te joinen maar we hangen telkens weer op een zwart 'loading' scherm of op 'waiting for character to create'. :?

[ Voor 3% gewijzigd door Da_maniaC op 10-07-2012 00:07 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Adanteh schreef op maandag 09 juli 2012 @ 22:48:
Spookz0r. Zit jij bij die FoG* clan? If so, doe even mijn apologies aan die 64bit gast. Ik moet wel zeggen dat ik me echt kapot heb gelachen :p

edit: Nu even de uitleg nu de server toch offline is. Boy chilled en ik spawnen allemaal in Elektro (Nieuwe character). Ik zie meteen een player met een M16 in het gebouw dat ik ook was. Had een M1911 gepakt maar geen ammo. Ik als een malle in direct comm gillen DONT SHOOT MEEEE.. Hij netjes alle zombies killen. Ik zag toen een revolver clip liggen. Even omgevorm naar M1911 ammo en BAMBAM. Wij allemaal de school in sprinten (ik met een nieuwe M16).. Overal schoten. Overal zombies. Zien we nog een player ;D
Haha zal het doorgeven aan hem. Dit is dus wel de reden waarom ik iedereen neerschiet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Kunnen we geen spelerlijst maken op de ts trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Da_maniaC schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 00:06:
Ik heb toch het idee, dat er een server/hive sided iets is wat het inlog proces onwijs vertraagd (bij grote drukte)?

Ik heb samen met iemand anders, ongeveer 45 min. lang geprobeerd verschillende servers te joinen maar we hangen telkens weer op een zwart 'loading' scherm of op 'waiting for character to create'. :?
Ik kom er an sich wel snel genoeg in, wellicht ligt het meer aan de server waar je op joined dan? Wel paar keer m'n cliënt herstarten, maar dan ben ik wel met 1-3 minuten binnen :)

Net geprobeerd, blijft nu inderdaad al eventjes op waiting for char to create staan... Gok dat de hive overbelast is :)

[ Voor 9% gewijzigd door aKra op 10-07-2012 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
spookz0r schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 00:06:
[...]
Haha zal het doorgeven aan hem. Dit is dus wel de reden waarom ik iedereen neerschiet :P
Sowieso letten mensen daar niet echt op. Als je denkt "Ah, hij heeft toch geen gun" terwijl iemand naast je zit in firestation... Hij hoeft maar een hatchet te vinden en je bent fucked. Zelf moet ik eigenlijk even aanleren om mensen dan maar gewoon in hun been te schieten. Dan kunnen ze je in ieder geval niet volgen :D

Also, weet jij hier meer over ;)
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/1u183H0s0f0d2e340Z16/2012-07-09_00002.jpg
Iets zegt me dat deze heli normaal niet in DayZ thuis hoort. Ach ja, zolang het op een private hive is vindt ik het niet zo'n probleem. Moet wel zeggen na vandaag wat private hives uitgeprobeerd te hebben ik daar eigenlijk wel de potentie van in zie. Ik was sowieso al altijd voor een hive per 5/10 servers of iets dergelijks. Dan heb je een stuk minder traffic op de map waardoor je al veel beter dingen kunt afbakenen. Nog wel wat server hopping, maar toch al iets minder (Omdat mensen maar vanaf een paar andere servers zomaar kunnen inloggen) en je houdt de mogelijkheid om met groepjes te spelen. Het is verdomme irritant als je een nieuwe speler even wilt hebben en je eerst naar de andere kant van de wereld moet. Dan is het leuker dat je even een andere hive kunt joinen, hem daar wegwijs maken en dat hij later ook je vaste hive joined :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Mooi ik kan weer spelen! Maar goed nu eerst pitten, morgenochtend maar weer!
Ik kreeg trouwens als laatste opmerking voordat ik kon beginnen: "Setup completed .. something something". Dus blijkbaar moet er van de server af iets naar de gebruiker worden gestuurd?

[ Voor 55% gewijzigd door Ircghost op 10-07-2012 01:38 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht