Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
^ Ik ben vandaag serieus 3 ghilliesuits en 2 camo's tegengekomen :D
Heb er meteen wat mensen blij mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol! Geen zin om met iets te ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 03:03:
Lol! Geen zin om met iets te ruilen?
Heb ze al weg gegeven, we spelen met een groep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zondag 08 juli 2012 @ 03:35:
[...]

Heb ze al weg gegeven, we spelen met een groep :)
Spijtig dan is de enigste oplossing jou traceren en vermoorden :) Op welke server speel je? :p En waar ongeveer ben je? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Speel nu 2 weken nonstop en echt nog nooit een voertuig op zijn originele spawn gezien, alleen een fiets van iemand gejat en dat is het. Van mij mag de spawnrate wel omhoog ofzo :/

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:50
Of je kijkt op mappen die niet kloppen (en daar zijn er zat van) en/of je zit op servers die al lang alles weggekaapt hebben en ook nog eens continue gebruikt worden ;). Ik kom er elke dag wel meerdere tegen en ik heb niet eens zoveel tijd om te spelen.... (al weet ik natuurlijk wel alle spawns tot op de punt })).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Ja ik gebruik DayZdb.com

Het zal dan inderdaad aan mijn geluk liggen, or lack there of :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ook die is zeker niet compleet/correct, maar het valt nog wel mee iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag hebben we een ATV op zen kant gevonden. We hebben hem volledig gerepareerd maar kunnen er niet op gaan zitten. We hebben hem geprobeerd met de motor te draaien maar dat werkte niet. Kunnen we deze ATV nog gebruiken of moeten we hem opblazen=

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/1zdabtv.jpg

link voor grote afbeelding:
http://tinypic.com/r/dcr689/6

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Server restart. Dat ie er zo bij ligt betekend dat ie van iemand anders was in de huidige sessie van de server en hij hem op z'n kant heeft gekregen.

[ Voor 82% gewijzigd door Paprika op 08-07-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 11:42

Metian

Snert is vies

unfor schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:27:
[...]

https://store.bistudio.com/ 25% off comb. ops.
Zowel steam als non-steam keys.
Ohh, wat ben ik blij dat ik nog even wat pagina's terug lees. Stond net op het punt om hem te kopen op steam, maar nu via deze weg! Nu maar hopen dat Steam Summer Sale niet langs komt en die even fixe korting geeft, maar goed, 18 euro stelt ook niet veel voor.

Welke servers spelen jullie eigenlijk hier ?.

[ Voor 6% gewijzigd door Metian op 08-07-2012 11:41 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Inderdaad ja, die 18 euro'tjes, support the devs! Daar gaat Arma3 ook op vooruit :)

Ben trouwens wel benieuwt welke richting DayZ op gaat. Rocket weet het zelf ook nog niet maar hij lijkt gelukkig zwaar tegen pay-to-win te zijn. :D

edit; Op het moment switch ik echt tussen allerlei servers. Laatste paar dagen vooral 'FR35' en 'UK London'.
Ik heb van anderen NL69 voorbij zien komen dus die server kan je proberen.

Wel zijn Tenten en Voertuigen server-bound. Dan nog zou je je eigen tent kunnen legen en naar een andere server toe gaan dus je staat niet helemaal met lege handen.

[ Voor 43% gewijzigd door kevz op 08-07-2012 11:44 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Eerst maar even wachten tot alles gedownload en geïnstalleerd is, dan de mod maar even installeren en is gaan kijken. Zit al tijdje te lurken hier in de topic, en moet zeggen ben best benieuwd. Misschien kom ik nog iemand tegen, hoop het niet >:)

Na wat errors enz. zit ik er eindelijk in, alleen snap nog helemaal NIKS van de controllers... volgens mij staat hier ook alles door elkaar heen...

[ Voor 23% gewijzigd door Metian op 08-07-2012 13:59 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
unfor schreef op zondag 08 juli 2012 @ 02:54:
^ Ik ben vandaag serieus 3 ghilliesuits en 2 camo's tegengekomen :D
Heb er meteen wat mensen blij mee gemaakt.
waar kan je die het makkelijkste vinden?

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

ipazza schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:21:
[...]

Je kan die het makkelijkste vinden bij crashed heli's, maar die zijn moeilijk te vinden ;) je kan ze overigens ook in alle residentials vinden(dat is wat makkelijker).

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Laatst online: 17:55
True schreef op zondag 08 juli 2012 @ 02:32:
[...]

Waar ben je meestal? NW als je map in 4en deelt...
Ik ben trouwens heel heel geduldig >:)
Overal en nergens.

Roamen gewoon de map, op zoek naar tentjes/players.

[ Voor 10% gewijzigd door chiIIed op 08-07-2012 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-04 12:59
Welke server spelen jullie over het algemeen het meest? Wil wel met wat mensen samen spelen aangezien mijn 'gamebuddy' momenteel niet aanwezig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Er zitten een hoop mensen op EU #404 nu (waaronder ook veel mensen van de gotbf3 TS server).

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Mocht iemand een GHILLIE overhebben. Ik wil er wel een DMR/M4A3/FAL ter ruiling. eventueel met nog wat bloodbags etc. Met ammo natuurlijk meer dan 60 kogels dmr/210 stanag / 60 fal kogels. Ik hoor het wel.

[ Voor 27% gewijzigd door ipazza op 08-07-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
@Da_maniaC

Liefst mensen van dit forum. "Onbekende mensen" openen hoogstwaarschijnlijk toch meteen het vuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:22
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 10:27:
Vandaag hebben we een ATV op zen kant gevonden. We hebben hem volledig gerepareerd maar kunnen er niet op gaan zitten. We hebben hem geprobeerd met de motor te draaien maar dat werkte niet. Kunnen we deze ATV nog gebruiken of moeten we hem opblazen=

[afbeelding]

link voor grote afbeelding:
http://tinypic.com/r/dcr689/6
Ik heb dit ook gehad; zorg dat wanneer je op een ATV zit nooit, NOOIT!!, over een brug rijdt. Je zult de lucht in worden geslingerd. Ik had het geluk mijn laatste salto te overleven en ben gewoon blijven zitten op m'n gekantelde ATV (was er ooit eerder afgestapt en erachter gekomen dat je niet op een gekantelde ATV kunt gaan zitten)
Vervolgens met veel geduld, gas geven, vooruit en achteruit en volledig naar rechts of links sturen is het toch nog gelukt om de ATV weer recht te krijgen. Maar ja, als je er niet meer op zit kun je het niet meer recht krijgen op deze manier.
Dan blijft alleen nog de mogelijkheid over om te proberen de ATV met een ander voertuig overeind te duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
NU: 2 ghillies en 1 normale dude bij Airport NOORD WEST.. Server NL69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Eindelijk me eerste succesvolle zoektocht gehad. Na tientallen keren vermoord te zijn door zombies en/of andere mensen, me eerst dingen gevonden

- Pepsi
- Pasta
- 2 x waterbottle
en een crowbar.

Ik mag tot nu nog niet klagen, al heb ik serieus geen idee wat ik met de crowbar kan doen. Nvm, ik kan er dus mee slaan, mooi laat de zombies maar komen >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Metian op 08-07-2012 16:06 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 02:37:
Pfft, mijn rugzak en gear zit stampvol met alles wat je maar kan vinden maar ik heb in die weken dat ik het nu speel nog nooit een ghillie suit of night vision goggles gevonden. Verrekijker ben ik kwijt gespeeld toen ik die in me rugzak wou steken :S , steek nooit shit in je volle rugzak want je bent het gewoon kwijt :(

En dat is het eigenlijk van loot, behalve andere wapens? Enigste reden dat me nu nog dit spel laat spelen is andere spelers killen/helpen en campen.. Heb alle uithoeken van de map al gezien en zombies killen is eigenlijk best wel makkelijk :(

[afbeelding]

Als er trouwens iemand medische hulp nodig heeft... ;) ik ben nu omgeving NW airfield
Geen NV en rangefinder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
Metian schreef op zondag 08 juli 2012 @ 16:05:
ik kan er dus mee slaan, mooi laat de zombies maar komen >:)
Gordon, is that you?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik hem vond, haha.

"Ha ha ha, zombines" - Gordon F.

Edit // Ik zou haast denken dat de wereld gelijk staat aan real-life.. begint hier te regenen en in-game begint het ook te regenen :/

[ Voor 22% gewijzigd door Metian op 08-07-2012 16:15 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 23:27
Ik zit hier nu bij een verwoest kasteel overblijfsel ding iets :P

Iemand enig idee waar zich dit op de map bevind? Kan het zo niet onmiddellijk vinden :O

Nevermind , Got it xD

[ Voor 7% gewijzigd door PietjeP89 op 08-07-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
Daar zijn er meerdere van op de map.. welke server spelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ipazza schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:21:
[...]

Ik heb ze allemaal gewoon in huizen gevonden, denk dat 't beginners geluk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Verdorie, zit niet helemaal opletten, ga ik dood =(.. ach ik begin het nu allemaal door te krijgen. Gelukkig had ik nog niet veel spulletjes.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik en een vriend van mij hebben een youtube game channel en doen nu ook DayZ. Echt een vet spel maar soms vind ik het wel echt onmogelijk om in een stad te komen door die zombies. Blijft wel een uitdaging da wel.

YouTube: Luuk en Tijn daar staan ze op :) iemand misschien nog tips over hoe je op een andere manier een stad binnen kan komen zonder gesnapt te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:53

Mavamaarten

Omdat het kan!

Metian schreef op zondag 08 juli 2012 @ 16:05:
Eindelijk me eerste succesvolle zoektocht gehad. Na tientallen keren vermoord te zijn door zombies en/of andere mensen, me eerst dingen gevonden

- Pepsi
- Pasta
- 2 x waterbottle
en een crowbar.

Ik mag tot nu nog niet klagen, al heb ik serieus geen idee wat ik met de crowbar kan doen. Nvm, ik kan er dus mee slaan, mooi laat de zombies maar komen >:)
Het eerste dat ik ooit vond was een blikje cola, painkillers, bandages en een mes. Ik was superblij met een mes, eindelijk iets om zombies mee aan te kunnen... blijkt dat je met een mes helemaal niks kan 8)7 |:( :X

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
"Helemaal niks"? Een knife met een waterbottle zijn al bijna genoeg om nooit dood te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Haha, woot xD Juist een zeer grote nooblet actie uitgevoerd :P

Terwijl ik op de vlucht was voor wat zombies in een bos wou ik snel wat acties uitvoeren in men bag (wat spullen herschikken en bandage gebruiken) Blijkbaar heb ik daar ergens mijn bag gedropt zonder het zelf door te hebben omdat het snel snel moest gaan. Uit het bos gelopen , gezwommen naar een eilandje , hier kreeg ik eindelijk door dat mijn bag weg was.. Terug zitten lopen maar kon het ding nergens vinden , toen wou ik mijn flashlight gebruiken en liet ik mijn gun vallen en was die ook nog weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Mes, matches en water bottle en je red je wel in de bossen. Nog wat visdraad er bij en je hebt de hele Rambo Survival Kit™.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Is het trouwens mogelijk, wanneer je een wapen heb om hem te verbergen ?.. Vind namelijk vrij irritant om telkens een wapen te zien als ik opzoek ben naar nieuwe dingen...

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ipazza schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:56:
Mocht iemand een GHILLIE overhebben. Ik wil er wel een DMR/M4A3/FAL ter ruiling. eventueel met nog wat bloodbags etc. Met ammo natuurlijk meer dan 60 kogels dmr/210 stanag / 60 fal kogels. Ik hoor het wel.
waar zit je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
In de buurt van berezino maar voorzien van voertuigen dus kan bijna overal heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok check je pm even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Eindelijk een degelijk wapen weten te bemachtigen (ak) , ammo genoeg ervoor, gevecht met een andere player overleeft.. Loop je 5 minuten later rond een boerderij , word je geowned door een toilet stall die je been breekt.. En nu lig ik daar :( Geen idee waar ik ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:08
PietjeP89 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 17:45:
Haha, woot xD Juist een zeer grote nooblet actie uitgevoerd :P

Terwijl ik op de vlucht was voor wat zombies in een bos wou ik snel wat acties uitvoeren in men bag (wat spullen herschikken en bandage gebruiken) Blijkbaar heb ik daar ergens mijn bag gedropt zonder het zelf door te hebben omdat het snel snel moest gaan. Uit het bos gelopen , gezwommen naar een eilandje , hier kreeg ik eindelijk door dat mijn bag weg was.. Terug zitten lopen maar kon het ding nergens vinden , toen wou ik mijn flashlight gebruiken en liet ik mijn gun vallen en was die ook nog weg :D
komt omdat je gezwommen hebt.. daar raak je je bag door kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:44
Iemand die me morgenavond na 19u kan helpen om op weg te komen? Ik hoop dat mijn "leverancier" morgenochtend de Steamcode kan toe sturen, zodat ik voor ik aan het werk ga, Arma II kan downen en aan het eind van de middag DayZ kan installen.
Ik heb Skype en kan de map op mijn second monitor douwen, moet te doen zijn, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PietjeP89 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:34:
Eindelijk een degelijk wapen weten te bemachtigen (ak) , ammo genoeg ervoor, gevecht met een andere player overleeft.. Loop je 5 minuten later rond een boerderij , word je geowned door een toilet stall die je been breekt.. En nu lig ik daar :( Geen idee waar ik ben :(
Heb hetzelfde meegemaakt :')

Day Z is erg leuk en frustrerend:

- Breek been (middle of nowhere), geen morphine (respawn)
- Heb een leuke wapen, blood bag, bandages genoeg, morphine etc. Maar kan geen eten vinden ->dood
- Heb een leuke wapen, andere leuke supplies. Zeg ik friendly tegen iemand anders in de militaire hangar. Hij zegt en doet ook niks totdat ik in een hoekje spullen zit te verzamelen. Komt tie naar mij toe en vermoord hij/zij mij.
- Geowned door een toilet stal.

Vandaag weer eens opnieuw proberen. Soms heb ik het idee dat ik alle mensen gewoon meteen dood moet schieten alhoewel ik dat niet wil -O- .
Rexcore schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:41:
[...]

komt omdat je gezwommen hebt.. daar raak je je bag door kwijt ;)
Ook meegemaakt :X

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2012 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

zit ik rustig in het hospital in elektro, staat er een gozer met ghilie voor mn neus :D een m1911 mag door zn str later heb ik nvg, gps, de hele handel xD hij had ook 2x m4a1 bij zich, alleen geen ammo ervoor :(

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:43

aKra

Intentionally left blank.

Gelukkig heb ik "Dr. Bob" die tijdens dat soort botbreuken humanitaire missies opzet om mij te redden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 08:07
Misschien een idee om een lijst met tweakers en regelmatig bezochte servers te maken zodat we meer met elkaar kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

We zijn vandaag met 4 tweakers lekker aan het lopen overal.. vandaag zo'n 8 uur samen overleefd. Erg mooi! Totdat we allemaal werden neergeschoten door een sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Als je alle 4 door 1 sniper word afgeknalt dan doe je toch echt wat verkeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
unfor schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:04:
Als je alle 4 door 1 sniper word afgeknalt dan doe je toch echt wat verkeerd..
Met een AS50 of M107 lig jij dood op de grond voor je het schot hoort :P Lastig wat tegen in te brengen al helemaal als hij van een afstand schiet :)

Maja lijkt mij wel dat iemand iets had moeten merken. Wel klote 4 man dood maja hoort bij het spel :P

[ Voor 13% gewijzigd door spookz0r op 08-07-2012 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Haha tjaah, we zaten echt nogal in de val. Eentje heeft het wel overleefd maar die was wat verder weg.. en toen dus alleen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Ircghost schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:34:
Haha tjaah, we zaten echt nogal in de val. Eentje heeft het wel overleefd maar die was wat verder weg.. en toen dus alleen ;)
Beetje zuur van die 8 uur dan ^^. Ik heb je btw even toegevoegd op Steam, voor het geval dat ik mee mag/kan doen (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik zag het ja. Heb je ondertussen geaccepteerd, ik ga morgenochtend/middag weer beginnen.. Ben nu nog een beetje sip haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
spookz0r schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:34:
[...]

Met een AS50 of M107 lig jij dood op de grond voor je het schot hoort :P Lastig wat tegen in te brengen al helemaal als hij van een afstand schiet :)

Maja lijkt mij wel dat iemand iets had moeten merken. Wel klote 4 man dood maja hoort bij het spel :P
Na het eerste schot gaat iedereen toch als een idioot zigzaggen of cover zoeken? Of ben ik de enige die dat doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Deden we ook ja, maar we zaten vast in de supermarkt tussen de schappen, 6 schoten waren genoeg voor ons alle 4 :(

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Leuk dit ik zit met wat vrienden op een server, eindelijk goede gear goede wapens enz. Opeens worden we na een random locatie geteleport en zijn we alles kwijt en dit is nu ook in andere servers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
unfor schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:53:
[...]

Na het eerste schot gaat iedereen toch als een idioot zigzaggen of cover zoeken? Of ben ik de enige die dat doet :P
Lijkt mij ook. Kende de locatie verder niet :P
Donnie schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:55:
Deden we ook ja, maar we zaten vast in de supermarkt tussen de schappen, 6 schoten waren genoeg voor ons alle 4 :(
Verklaard een hoop. Kut locatie om gespot te worden ja vooral als je aan de voorkant bent.
Ircghost schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:40:
Ik zag het ja. Heb je ondertussen geaccepteerd, ik ga morgenochtend/middag weer beginnen.. Ben nu nog een beetje sip haha!
Wen er maar aan. Afgelopen week mijn karakter kwijtgeraakt die 15 dagen in leven was :)

[ Voor 21% gewijzigd door spookz0r op 08-07-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Kom net even kleine jackpot tegen voor mij (als beginner)

5 x Bloodpacks
10 x Bandage
En nog wat epipens en moprhine.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Metian schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:07:
Kom net even kleine jackpot tegen voor mij (als beginner)

5 x Bloodpacks
10 x Bandage
En nog wat epipens en moprhine.
Kartonnen doos met medical supplies? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

iemand die in de buurt van elektro is en een blood transfusion kan doen? ik heb de bags ervoor.

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

spookz0r schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:08:
[...]

Kartonnen doos met medical supplies? :P
Ja, in totaal 4 dozen, en een tent had een AK-47 _/-\o_

Nu zit ik lekker boven in een toren de omgeving te verkennen, en te onderzoeken waar de schoten vandaan komen.

// Serieus, ik ga liggen om even wat drinken te pakken, kom terug.. YOUR DEAD.. |:( ;w
Kan ik weer opnieuw beginnen.. :F
Om de een of vage reden, sta ik precies op dezelfde plek toen ik dood ging, met alles wat ik had..

Was overigens dood door een zed, die naar boven was gekropen |:(

[ Voor 30% gewijzigd door Metian op 08-07-2012 22:43 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04-2022
Een van de grootste jackpots in mijn Day Z geschiedenis;

Een kist met 5 wapens varierend van AK tot Bison SD met genoeg ammo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Hoe zit het eigenlijk met die chat ?. (Direct communication) op hoeveel afstand kan iemand dit lezen ?

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

weet iemand hoe lang je lijk (lootable) blijft liggen?

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackthunderAwf schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:13:
Iemand die me morgenavond na 19u kan helpen om op weg te komen? Ik hoop dat mijn "leverancier" morgenochtend de Steamcode kan toe sturen, zodat ik voor ik aan het werk ga, Arma II kan downen en aan het eind van de middag DayZ kan installen.
Ik heb Skype en kan de map op mijn second monitor douwen, moet te doen zijn, toch?
ik kan je opzich wel op weg helpen.
skype naam is: kleutscher
ben in de begin avond uren wel online.

zal ik je leren hoe je met de infected over weg moet gaan.
hoe je snel aan wapens/eten/drinken komt etc

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2012 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Metian schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:44:
Hoe zit het eigenlijk met die chat ?. (Direct communication) op hoeveel afstand kan iemand dit lezen ?
Ik dacht iets van; tekst tot 40 meter (sinds beta 93586) / voice tot 80 meter? Zeer beperkt dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:55:
[...]

ik kan je opzich wel op weg helpen.
skype naam is: kleutscher
ben in de begin avond uren wel online.

zal ik je leren hoe je met de infected over weg moet gaan.
hoe je snel aan wapens/eten/drinken komt etc
Ik heb je toegevoegd. Ik hoef blijkbaar morgen niet te werken omdat het zulk strontweer is ;D. Dus kan hopelijk morgenochtend alvast beginnen (: Ik zou graag ook nog met wat meer Tweakers willen spelen

Steam: blackthunderawf

Ik ben op beide altijd wel online (:.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

schelling schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:15:
[...]

Ik dacht iets van; tekst tot 40 meter (sinds beta 93586) / voice tot 80 meter? Zeer beperkt dus
Ah, dat verklaard dan misschien ook wel waarom mensen totaal niet reageerde op mij.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Metian schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:21:
[...]

Ah, dat verklaard dan misschien ook wel waarom mensen totaal niet reageerde op mij.
Als je bedoelt met iedereen; iedereen op de server. Dan ja. Je kunt niet meer met iedereen op de server chatten sinds side chat uitgeschakeld werd.

Als je bedoelt dat iemand in de buurt jouw stem niet kon horen; dit kan erg per server verschillen en heeft volgens mij te maken met de instellingen mbt VON geluidskwaliteit in de armaconfig van de server.
Op sommige servers wekrt het prima en op andere kan iemand naast je je nauwelijks/niet horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoera ik vond weer eens een paar heli's! Ik ging via Devil's Castle naar het zuiden en liep nietsvermoedend langs de bosrand. Wat zie ik daar, crashed chopper! Stukje verder nog 1!!
Nu was de loot niet echt heel boeiend: M107sniper met 2 mags, FN FAL met 5(!) mags. Die heb ik nu allebei.. Moest mijn geliefde mp5 daar achter laten.. Er lag ook nog een L85 met Nightvision scope, maar dat ding was nutteloos omdat ik snachts niet rondloop, oja en er lag 1 ammo bij.. Nu op weg naar de kust om mensen te snipen, zie verder geen doel meer in deze game, wat ik wel jammer vind :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Die FN FAL klinkt heerlijk bruut, maar het trekt alle zombies in een straal van 500m aan :)
Ben nog nooit zo aangevallen als de keer dat ik dat ding afschoot op NWA...ze bleven komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 18:49
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:29:
Hoera ik vond weer eens een paar heli's! Ik ging via Devil's Castle naar het zuiden en liep nietsvermoedend langs de bosrand. Wat zie ik daar, crashed chopper! Stukje verder nog 1!!
Nu was de loot niet echt heel boeiend: M107sniper met 2 mags, FN FAL met 5(!) mags. Die heb ik nu allebei.. Moest mijn geliefde mp5 daar achter laten.. Er lag ook nog een L85 met Nightvision scope, maar dat ding was nutteloos omdat ik snachts niet rondloop, oja en er lag 1 ammo bij.. Nu op weg naar de kust om mensen te snipen, zie verder geen doel meer in deze game, wat ik wel jammer vind :p
Je had beter die L85 mee kunnen nemen... die heeft naast night vision ook thermal vision (handig voor overdag). De FN FAL is waardeloos omdat hij veel te veel lawaai maakt.

Edit: zie onderstaande screenshot

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lYTQO.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Spollie op 08-07-2012 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

schelling schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:28:
[...]

Als je bedoelt met iedereen; iedereen op de server. Dan ja. Je kunt niet meer met iedereen op de server chatten sinds side chat uitgeschakeld werd.

Als je bedoelt dat iemand in de buurt jouw stem niet kon horen; dit kan erg per server verschillen en heeft volgens mij te maken met de instellingen mbt VON geluidskwaliteit in de armaconfig van de server.
Op sommige servers wekrt het prima en op andere kan iemand naast je je nauwelijks/niet horen.
Nee ik had het over Direct Communication. Niet de Side-Chat, daarvan weet ik dat die uitstaat op de meeste servers. Nee, ik doelde op de chat waarmee je met mensen kan praten die binnen een bepaalde range zijn.

Soms is het alleen de vraag of iemand het kan lezen of niet, aangezien dit slecht te zien is. Maar goed, alles dat niet reageert is gewoon dood >:)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Metian schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:37:
[...]
Maar goed, alles dat niet reageert is gewoon dood >:)
Sowieso. Shoot first, ask questions later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

schelling schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:39:
[...]

Sowieso. Shoot first, ask questions later
Inderdaad, zoals net ook. Iemand liep wat rond, ik schoot een keer.. begon meteen de rennen en om zich heen te kijken en te doen. Heerlijk zulke momenten :+

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Welke server zitten de meeste tweakers? Of varieert dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thermal vision, ziet er vet uit! Maja.. als ik moet kiezen tussen iron sight of een night vision/thermal scope als main gun tegen enemy players, dan kies ik liever iron sight :p
500 meter aggro voor de FAL? Was net in een barn, kwamen stuk of 8 zombies op me af na een schot, vie mee! Bij NW airfield zijn al erg veel zombies aanwezig, misschien daardoor :D

Ps. weet iemand hoe ik het kompas in mijn scherm zet, dus uit de map haal en tijdens het lopen kan zien? Solved: moet op K drukken..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2012 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snik!!! Wat een drama pfft zat ik op NW airfield te campen, schiet ik uiteindelijk 2 spelers neer.. ik loop ernaar toe het lichaam verdwijnt plots > disconnect :( uiteindelijk komen er meer dan 30 zombies naar me toe, ik schiet ze allemaal neer maar toch raakt er één me fataal, ik val bewustloos, 5 min later ontwaak ik met 2000 bloed... ik loop naar de velden zie gelukkig een koe, bloedlevel terug boven 10.000... ik loop nonchalant terug naar die barracks en eenmaal daar schiet er iemand mij neer omdat die wss al die schoten heeft gehoord... resultaat: al mijn gear kwijt en ik voel me depressief lol :( Heb nu ATM geen zin om volledig opnieuw te beginnen daar aan het strand want OMG ik heb echt uren hieraan gespeeld/verspild in mijn vrije tijd tot grote ergenis van mijn familie/vriende.. Zal maar gewoon weer Battlefield 3 spelen, kan ik na 3 seconden respawnen met al de wapens die ik heb ge-unlocked :|

;(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2012 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:29:
L85 kan ook Stanag round gebruiken als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 00:41:
Snik!!! Wat een drama pfft zat ik op NW airfield te campen, schiet ik uiteindelijk 2 spelers neer.. ik loop ernaar toe het lichaam verdwijnt plots > disconnect :( uiteindelijk komen er meer dan 30 zombies naar me toe, ik schiet ze allemaal neer maar toch raakt er één me fataal, ik val bewustloos, 5 min later ontwaak ik met 2000 bloed... ik loop naar de velden zie gelukkig een koe, bloedlevel terug boven 10.000... ik loop nonchalant terug naar die barracks en eenmaal daar schiet er iemand mij neer omdat die wss al die schoten heeft gehoord... resultaat: al mijn gear kwijt en ik voel me depressief lol :( Heb nu ATM geen zin om volledig opnieuw te beginnen daar aan het strand want OMG ik heb echt uren hieraan gespeeld/verspild in mijn vrije tijd tot grote ergenis van mijn familie/vriende.. Zal maar gewoon weer Battlefield 3 spelen, kan ik na 3 seconden respawnen met al de wapens die ik heb ge-unlocked :|

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Server "NL 18" is online, ik ben nog aan het experimenteren hoeveel resources het gebruikt dus daarom eerst 40 slots en die zal ik ophogen naarmate de server het bijhoudt :). Ik heb gekozen voor 'regular', maar zit er stiekem toch aan te denken deze naar veteran op te hogen (geen map visibility en geen player names).

Mochten mensen vragen hebben over de server, DM me gerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Net na 8 domme pogingen (gehaast, springen van 5 meter hoog) eindelijk een succesvolle start gemaakt. Heb alle benodigdheden (pri. & sec. weapon, eten&drinken en map + horloge etc.) Hulde! Nu nog even wachten op Tweakers die morgen mee willen gaan en ik voorzie een mooie hunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Zo vandaag was me het dagje wel op de private server BigBo (gebruikt een oude hivesave dus in mijn geval spawnde ik met basic equipment/m16 acog/g17.

Begon allemaal met het regroupen op stary, ik zat in vybor, B0yler zat in lopatino, Critical zat in NE airstrip.
Ik begon met mijn trektocht naar stary via Kabanino ben in de bomenrij tegen over de koeienstal gaan liggen wachten op b0yler. Zie ik ineens een vrouwelijke survivor de stal inlopen met een enorme antenna op de rug, wat maar 1 ding betekent! Ofwel een M107 of een As50 :9~ . Nadat ze de nodige zombies had afgeschoten liep ze mijn kant op, mikken.. wachten.. schieten.. 1ste schot brak haar been. 2 de schot verloste haar uit haar lijden. De overige 4 waren om er zeker van te zijn.

Snel erheen gerend, Coyote pack + M107 geloot de MP5 kon ze houden, body gehide en terug gelopen naar de treeline. Na ongeveer 5 minuten lopen zie ik 2 surivors (weer 1 antenna de ander met een winchester) door mijn M107 scope, jammer genoeg arriveerde b0yler op dat moment ook dus kon ze niet tracken.

Dan maar richting Stary. Via bos naar bos in het noorden van stary aangekomen zie ik 3 tenten staan ( 2 leeg, de ander had een AKS74 Kobra). Na 10 meter gelopen te hebben spotten we een crashed heli. Afgesproken dat b0yler zou gaan looten en ik overwatch gaf. Op het moment dat b0yler bij de heli aankwam opende iemand rechts van mij het vuur. Drie dingen waren zeker.. 1 de schutter was heel dichtbij.. 2 hij had een AKM... 3 B0yler kon me niet helpen. Ik pak me g17 kruip 2 bosjes verder en zie hem zitten. 3 headshots de rest body shots. Hij draait zich om begint te ratelen... YOU ARE DEAD. Kut.

In cherno gespawned autoderp door cherno, zombietrain style appartments ingerend.. eerste wat ik vond was een makarov met 3 mags. Zombies dood, de rest geloot, met een lee enfield/makarov en een kompas, beetje eten/drinken richting Stary gerend. Ondertussen was Critical bij b0yler gearriveerd. Na 20 minuutjes bereikte ik Stary Sobor. Over het veld, langs het military camp waar op dat moment mensen waren (hoorde de zombies geaggroed worden) naar de heli. Bij mijn lijk aangekomen lagen er nog 2 andere, niemand wist hoe dat kwam, Enige wat duidelijk was was dat mijn gear over 3 lijken lag verspreid.. snel alles geloot en weggerend met zijn drieën

Richting North West Airfield. Onderweg niks meegemaakt. (Critical was uitgelogd om Dota 2 te spelen) Op het vliegveld was het verlaten, geen zombies niks. Zuidelijke barack geloot de eerste 5/6? hangers geloot. Op weg naar de Noordelijke barack hoorde we silenced gunshots. Ik ging er heen om te kijken, b0yler ging de baracks looten. Ik richting het geluid, beetje rondgelopen, hoorde niks meer totdat iemand ging drinken. Hij zat in de metalen schuur. Ik open de deur, zie 3 (voor het gemak Personen X, Z, Y) man zitten. 1 op de omloop boven (X),1 recht voor me (Y), en 1 in de hoek (Z). Gelijk full auto op persoon Y. Dood. Omgelopen naar de andere Deur, open full auto op persoon Z. Bewusteloos zo bleek later. Terug gelopen naar de andere deur... halverwege omgedraaid. Zoals ik al dacht zat de schutter op de omloop (X) naar de verkeerde deur te kijken. Headshot. B0yler geroepen dat er loot was. Ondertussen liep ik naar het dichtst bijzijnde lijk (Z) zie ik hem de animatie maken om op te staan. Executie style een headshot gegeven.

De loot: M107; 1 clip, DMR; 3 mags, Bizon SD; 1 mag, 4 NVG's, 3 GPS (Dupers?)
B0yler heeft de M107 geloot, wij beiden hebben NVG'S en GPS. 1 NVG voor Critical meegenomen. De lichamen hebben we begraven.

Daarna wezen rondhangen op control tower, beetje zombies schieten. Nog 1 survivor gezien maar die disconnecte jammerlijk genoeg (had een L85 of FN Fal met de NV scope). Ondertussen was critical weer bij ons aangesloten. Na 1 laatste standoff tegen de zombies, werd b0yler bewusteloos gemept (GO ZAMBIES _/-\o_ ) snel een bandage en dan maar weer gaan.

Richting Stary dan maar weer.
In het zelfde bos als waar ik eerst was neergeschoten werd er weer op ons geschoten. AKM en een 50cal, As50 zo te horen, b0yler down. Wisten niet waar vandaan. Kut. Gelukkig liep b0yler 100meter achter ons. Critical en ik kruipen onder het eerste bosje wat we zien, ongeveer 20 meter van elkaar af. Blijkbaar veilig. Na ~7 minuten horen we een auto aankomen. Een UAZ. Stopte 10 meter voor mij en 10 meter achter critical. Oftewel ingeklemd. Vol vuur met een M4a1 en een M14 op de driver/passagier. Beide dood. Snel een m4a3CCO geloot. Plan was dat ik met de auto weg zou rijden en critical b0ylers lichaam ging zoeken. Ik stap in en rij weg. Op het moment dat ik de weg op draai hoorde ik 1 schot. As50. Critical was killed. Zag de snipert ook zitten, besloten om door te rijden. Ontkomen.

De UAZ geparkeerd, loot bekeken. 1 Bizon, 1 FN FALL, 1 m16a2. Paar bloodbags en de overige troep.

Ondertussen door middel van inwrijving O-) geprobeerd erachter te komen wie ons neerschoot. Je raad het al. De drie surivors (X,Y en Z) samen met nog wat vriendjes, ze waren tenminste met 4.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0JHwt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Kwam zojuist nog een grappig plaatje tegen op 't forum:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0YaX5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
aKra schreef op maandag 09 juli 2012 @ 01:33:
Server "NL 18" is online, ik ben nog aan het experimenteren hoeveel resources het gebruikt dus daarom eerst 40 slots en die zal ik ophogen naarmate de server het bijhoudt :). Ik heb gekozen voor 'regular', maar zit er stiekem toch aan te denken deze naar veteran op te hogen (geen map visibility en geen player names).

Hij blijft bij mij op waiting for host staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

bloodlynx schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:18:
[...]

Hij blijft bij mij op waiting for host staan :/
Dat is raar, hij lijkt server-side volledig gestart te zijn. Ik ga even zelf inloggen om te kijken wat er is!

Edit:
Correct, via Six Launcher krijg ik inderdaad "waiting for host" en via ingame multiplayer lijkt het gewoon te werken... Misschien weet Vipeax wat dat betekend ;)

[ Voor 24% gewijzigd door aKra op 09-07-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik zit in ieder geval weer op EU #404 in de buurt van Vysota (ten noorden van Cherno) Iemand die wil teamen, let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:08
Zit zwaar te dubben om dan toch nog British Armed Forces nog aan te schaffen voor de high res player models.. ziet er toch stukken beter uit:

Camo
Camo
survivor skin

Iemand hier die dit al gedaan heeft? de moeite (het geld) waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Rexcore schreef op maandag 09 juli 2012 @ 12:00:
Zit zwaar te dubben om dan toch nog British Armed Forces nog aan te schaffen voor de high res player models.. ziet er toch stukken beter uit:

Camo
Camo
survivor skin

Ik zou even wachten als je de game op steam hebt, volgende week of eind deze begint de steam sale is het waarschijnlijk 50 of 75% off :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb het hele pakket gekocht en vind t wel fijn kijken ja :)

er is ook een highres map maar die werkt niet op de dayz servers geloof ik..

http://www.armaholic.com/page.php?id=6050

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aKra schreef op maandag 09 juli 2012 @ 01:33:

ik ben benieuwd naar de specs en beleving.. ik heb nog een oud machientje in DC2 maar dat is 'maar' een besje..

- Dual XEON 3.2Ghz
- 4GB
- 73GB 10k rpm Ultra320 SCSI HDD
- 100Mbit in KPN/DC2 (XS4ALL)
- Windows XP SP3 :+

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Camo
Camo
survivor skin

ik zeg ja,
alleen als je Arma2 ook zelf speelt, extra campaign.

voor de textures weet ik niet of je het moet doen, maar als je 4 biertjes minder drinkt in de stad heb je hem al:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ircghost schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:53:
Ik zit in ieder geval weer op EU #404 in de buurt van Vysota (ten noorden van Cherno) Iemand die wil teamen, let me know!
Gister ben ik samen met MrLeeeet afgelogd bij de kleine vuurtoren bij Kamenka ofzo.....
We hadden het idee om dan met zijn allen straks naar de airstrip te gaan en dan mssn verder naar het noorden ofzo.
Heb nog geen wapen sinds mijn laatste spawn en heb (wanneer ik dus geen wapen heb) echt problemen om van creeps af te komen. Zigzaggen, door bosjes rennen en snel gaan liggen, heuvel op heuvel af ..het heeft allemaal geen nut.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed

Camo
Camo
survivor skin

Heb het wel gedaan maar je hebt PMC nodig voor de standaard survivor skins en BAF voor de camo + landrover. Was het beu om tegen gekleurde vlakken te kijken welk een vest voor moest stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chiIIed schreef op maandag 09 juli 2012 @ 12:45:
[...]

Heb het wel gedaan maar je hebt PMC nodig voor de standaard survivor skins en BAF voor de camo + landrover. Was het beu om tegen gekleurde vlakken te kijken welk een vest voor moest stellen :P
8 biertjes minder drinken word het dan:) dan heb je beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Hehe net mazzel gehad. Was weer opnieuw begonnen was lekker donker op de server liep in Cherno supermarkt in lag daar dode speler met een AK74 met 1 mag. Ik verder met spullen zoeken zit ik buiten bij de church. Komt er een auto aanrijden gast in ghillie met NV stapt uit rent langs mij de church in komt er weer uit ik schiet hem neer. NVG Rangefinder, silenced weapons, map, gps hehehehe. Auto was bijna verrot en geen gear helaas.

[ Voor 5% gewijzigd door spookz0r op 09-07-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Haha mooi verhaal spookz0r, lijkt mij helemaal lachen als dat een Tweaker bleek te zijn en die dan hier komt met; ja dat was ik, lul... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Tsjah dan heeft ie pech gehad :P Hij rende met NV en kwam recht op mij af en schoot niet. Met NV ben je voor mij gewoon een doelwit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
Iemand op NL69?
Pagina: 1 ... 23 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht