^ Ik ben vandaag serieus 3 ghilliesuits en 2 camo's tegengekomen 
Heb er meteen wat mensen blij mee gemaakt.
Heb ze al weg gegeven, we spelen met een groepVerwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 03:03:
Lol! Geen zin om met iets te ruilen?
Verwijderd
Spijtig dan is de enigste oplossing jou traceren en vermoorden
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2012 10:28 ]
[ Voor 82% gewijzigd door Paprika op 08-07-2012 10:28 ]
Ohh, wat ben ik blij dat ik nog even wat pagina's terug lees. Stond net op het punt om hem te kopen op steam, maar nu via deze weg! Nu maar hopen dat Steam Summer Sale niet langs komt en die even fixe korting geeft, maar goed, 18 euro stelt ook niet veel voor.unfor schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:27:
[...]
https://store.bistudio.com/ 25% off comb. ops.
Zowel steam als non-steam keys.
[ Voor 6% gewijzigd door Metian op 08-07-2012 11:41 ]
Rupsen, Rapsen.
[ Voor 43% gewijzigd door kevz op 08-07-2012 11:44 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Metian op 08-07-2012 13:59 ]
Rupsen, Rapsen.
waar kan je die het makkelijkste vinden?unfor schreef op zondag 08 juli 2012 @ 02:54:
^ Ik ben vandaag serieus 3 ghilliesuits en 2 camo's tegengekomen
I don't hate you, I nothing you
Je kan die het makkelijkste vinden bij crashed heli's, maar die zijn moeilijk te vinden
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Overal en nergens.True schreef op zondag 08 juli 2012 @ 02:32:
[...]
Waar ben je meestal? NW als je map in 4en deelt...
Ik ben trouwens heel heel geduldig
[ Voor 10% gewijzigd door chiIIed op 08-07-2012 14:43 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
[ Voor 27% gewijzigd door ipazza op 08-07-2012 14:57 ]
Ik heb dit ook gehad; zorg dat wanneer je op een ATV zit nooit, NOOIT!!, over een brug rijdt. Je zult de lucht in worden geslingerd. Ik had het geluk mijn laatste salto te overleven en ben gewoon blijven zitten op m'n gekantelde ATV (was er ooit eerder afgestapt en erachter gekomen dat je niet op een gekantelde ATV kunt gaan zitten)Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 10:27:
Vandaag hebben we een ATV op zen kant gevonden. We hebben hem volledig gerepareerd maar kunnen er niet op gaan zitten. We hebben hem geprobeerd met de motor te draaien maar dat werkte niet. Kunnen we deze ATV nog gebruiken of moeten we hem opblazen=
[afbeelding]
link voor grote afbeelding:
http://tinypic.com/r/dcr689/6
[ Voor 11% gewijzigd door Metian op 08-07-2012 16:06 ]
Rupsen, Rapsen.
Geen NV en rangefinderVerwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 02:37:
Pfft, mijn rugzak en gear zit stampvol met alles wat je maar kan vinden maar ik heb in die weken dat ik het nu speel nog nooit een ghillie suit of night vision goggles gevonden. Verrekijker ben ik kwijt gespeeld toen ik die in me rugzak wou steken, steek nooit shit in je volle rugzak want je bent het gewoon kwijt
![]()
En dat is het eigenlijk van loot, behalve andere wapens? Enigste reden dat me nu nog dit spel laat spelen is andere spelers killen/helpen en campen.. Heb alle uithoeken van de map al gezien en zombies killen is eigenlijk best wel makkelijk
[afbeelding]
Als er trouwens iemand medische hulp nodig heeft...ik ben nu omgeving NW airfield
Gordon, is that you?Metian schreef op zondag 08 juli 2012 @ 16:05:
ik kan er dus mee slaan, mooi laat de zombies maar komen
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik hem vond, haha.
[ Voor 22% gewijzigd door Metian op 08-07-2012 16:15 ]
Rupsen, Rapsen.
[ Voor 7% gewijzigd door PietjeP89 op 08-07-2012 16:26 ]
Ik heb ze allemaal gewoon in huizen gevonden, denk dat 't beginners geluk is
Rupsen, Rapsen.
Het eerste dat ik ooit vond was een blikje cola, painkillers, bandages en een mes. Ik was superblij met een mes, eindelijk iets om zombies mee aan te kunnen... blijkt dat je met een mes helemaal niks kanMetian schreef op zondag 08 juli 2012 @ 16:05:
Eindelijk me eerste succesvolle zoektocht gehad. Na tientallen keren vermoord te zijn door zombies en/of andere mensen, me eerst dingen gevonden
- Pepsi
- Pasta
- 2 x waterbottle
en een crowbar.
Ik mag tot nu nog niet klagen, al heb ik serieus geen idee wat ik met de crowbar kan doen. Nvm, ik kan er dus mee slaan, mooi laat de zombies maar komen
Android developer & dürüm-liefhebber
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
waar zit je nu?ipazza schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:56:
Mocht iemand een GHILLIE overhebben. Ik wil er wel een DMR/M4A3/FAL ter ruiling. eventueel met nog wat bloodbags etc. Met ammo natuurlijk meer dan 60 kogels dmr/210 stanag / 60 fal kogels. Ik hoor het wel.
In de buurt van berezino maar voorzien van voertuigen dus kan bijna overal heen.
komt omdat je gezwommen hebt.. daar raak je je bag door kwijtPietjeP89 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 17:45:
Haha, woot xD Juist een zeer grote nooblet actie uitgevoerd
Terwijl ik op de vlucht was voor wat zombies in een bos wou ik snel wat acties uitvoeren in men bag (wat spullen herschikken en bandage gebruiken) Blijkbaar heb ik daar ergens mijn bag gedropt zonder het zelf door te hebben omdat het snel snel moest gaan. Uit het bos gelopen , gezwommen naar een eilandje , hier kreeg ik eindelijk door dat mijn bag weg was.. Terug zitten lopen maar kon het ding nergens vinden , toen wou ik mijn flashlight gebruiken en liet ik mijn gun vallen en was die ook nog weg
Verwijderd
Heb hetzelfde meegemaaktPietjeP89 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:34:
Eindelijk een degelijk wapen weten te bemachtigen (ak) , ammo genoeg ervoor, gevecht met een andere player overleeft.. Loop je 5 minuten later rond een boerderij , word je geowned door een toilet stall die je been breekt.. En nu lig ik daarGeen idee waar ik ben
Ook meegemaaktRexcore schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:41:
[...]
komt omdat je gezwommen hebt.. daar raak je je bag door kwijt
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2012 19:27 ]
Omdat het kan.
Intentionally left blank.
Met een AS50 of M107 lig jij dood op de grond voor je het schot hoortunfor schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:04:
Als je alle 4 door 1 sniper word afgeknalt dan doe je toch echt wat verkeerd..
[ Voor 13% gewijzigd door spookz0r op 08-07-2012 21:35 ]
Beetje zuur van die 8 uur dan ^^. Ik heb je btw even toegevoegd op Steam, voor het geval dat ik mee mag/kan doen (:Ircghost schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:34:
Haha tjaah, we zaten echt nogal in de val. Eentje heeft het wel overleefd maar die was wat verder weg.. en toen dus alleen
Na het eerste schot gaat iedereen toch als een idioot zigzaggen of cover zoeken? Of ben ik de enige die dat doetspookz0r schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:34:
[...]
Met een AS50 of M107 lig jij dood op de grond voor je het schot hoortLastig wat tegen in te brengen al helemaal als hij van een afstand schiet
Maja lijkt mij wel dat iemand iets had moeten merken. Wel klote 4 man dood maja hoort bij het spel
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Lijkt mij ook. Kende de locatie verder nietunfor schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:53:
[...]
Na het eerste schot gaat iedereen toch als een idioot zigzaggen of cover zoeken? Of ben ik de enige die dat doet
Verklaard een hoop. Kut locatie om gespot te worden ja vooral als je aan de voorkant bent.Donnie schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:55:
Deden we ook ja, maar we zaten vast in de supermarkt tussen de schappen, 6 schoten waren genoeg voor ons alle 4
Wen er maar aan. Afgelopen week mijn karakter kwijtgeraakt die 15 dagen in leven wasIrcghost schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:40:
Ik zag het ja. Heb je ondertussen geaccepteerd, ik ga morgenochtend/middag weer beginnen.. Ben nu nog een beetje sip haha!
[ Voor 21% gewijzigd door spookz0r op 08-07-2012 22:07 ]
Rupsen, Rapsen.
Kartonnen doos met medical supplies?Metian schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:07:
Kom net even kleine jackpot tegen voor mij (als beginner)
5 x Bloodpacks
10 x Bandage
En nog wat epipens en moprhine.
Omdat het kan.
Ja, in totaal 4 dozen, en een tent had een AK-47
[ Voor 30% gewijzigd door Metian op 08-07-2012 22:43 ]
Rupsen, Rapsen.
Rupsen, Rapsen.
Omdat het kan.
Verwijderd
ik kan je opzich wel op weg helpen.BlackthunderAwf schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:13:
Iemand die me morgenavond na 19u kan helpen om op weg te komen? Ik hoop dat mijn "leverancier" morgenochtend de Steamcode kan toe sturen, zodat ik voor ik aan het werk ga, Arma II kan downen en aan het eind van de middag DayZ kan installen.
Ik heb Skype en kan de map op mijn second monitor douwen, moet te doen zijn, toch?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2012 22:57 ]
Ik dacht iets van; tekst tot 40 meter (sinds beta 93586) / voice tot 80 meter? Zeer beperkt dusMetian schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:44:
Hoe zit het eigenlijk met die chat ?. (Direct communication) op hoeveel afstand kan iemand dit lezen ?
Ik heb je toegevoegd. Ik hoef blijkbaar morgen niet te werken omdat het zulk strontweer is ;D. Dus kan hopelijk morgenochtend alvast beginnen (: Ik zou graag ook nog met wat meer Tweakers willen spelenVerwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:55:
[...]
ik kan je opzich wel op weg helpen.
skype naam is: kleutscher
ben in de begin avond uren wel online.
zal ik je leren hoe je met de infected over weg moet gaan.
hoe je snel aan wapens/eten/drinken komt etc
Ah, dat verklaard dan misschien ook wel waarom mensen totaal niet reageerde op mij.schelling schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:15:
[...]
Ik dacht iets van; tekst tot 40 meter (sinds beta 93586) / voice tot 80 meter? Zeer beperkt dus
Rupsen, Rapsen.
Als je bedoelt met iedereen; iedereen op de server. Dan ja. Je kunt niet meer met iedereen op de server chatten sinds side chat uitgeschakeld werd.Metian schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:21:
[...]
Ah, dat verklaard dan misschien ook wel waarom mensen totaal niet reageerde op mij.
Verwijderd
Die FN FAL klinkt heerlijk bruut, maar het trekt alle zombies in een straal van 500m aan
Je had beter die L85 mee kunnen nemen... die heeft naast night vision ook thermal vision (handig voor overdag). De FN FAL is waardeloos omdat hij veel te veel lawaai maakt.Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:29:
Hoera ik vond weer eens een paar heli's! Ik ging via Devil's Castle naar het zuiden en liep nietsvermoedend langs de bosrand. Wat zie ik daar, crashed chopper! Stukje verder nog 1!!
Nu was de loot niet echt heel boeiend: M107sniper met 2 mags, FN FAL met 5(!) mags. Die heb ik nu allebei.. Moest mijn geliefde mp5 daar achter laten.. Er lag ook nog een L85 met Nightvision scope, maar dat ding was nutteloos omdat ik snachts niet rondloop, oja en er lag 1 ammo bij.. Nu op weg naar de kust om mensen te snipen, zie verder geen doel meer in deze game, wat ik wel jammer vind
[ Voor 4% gewijzigd door Spollie op 08-07-2012 23:37 ]
Nee ik had het over Direct Communication. Niet de Side-Chat, daarvan weet ik dat die uitstaat op de meeste servers. Nee, ik doelde op de chat waarmee je met mensen kan praten die binnen een bepaalde range zijn.schelling schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:28:
[...]
Als je bedoelt met iedereen; iedereen op de server. Dan ja. Je kunt niet meer met iedereen op de server chatten sinds side chat uitgeschakeld werd.
Als je bedoelt dat iemand in de buurt jouw stem niet kon horen; dit kan erg per server verschillen en heeft volgens mij te maken met de instellingen mbt VON geluidskwaliteit in de armaconfig van de server.
Op sommige servers wekrt het prima en op andere kan iemand naast je je nauwelijks/niet horen.
Rupsen, Rapsen.
Sowieso. Shoot first, ask questions laterMetian schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:37:
[...]
Maar goed, alles dat niet reageert is gewoon dood
Inderdaad, zoals net ook. Iemand liep wat rond, ik schoot een keer.. begon meteen de rennen en om zich heen te kijken en te doen. Heerlijk zulke momenten
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2012 00:09 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2012 00:44 ]
L85 kan ook Stanag round gebruiken als het goed is.Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:29:
Hoera ik vond weer eens een paar heli's! Ik ging via Devil's Castle naar het zuiden en liep nietsvermoedend langs de bosrand. Wat zie ik daar, crashed chopper! Stukje verder nog 1!!
Nu was de loot niet echt heel boeiend: M107sniper met 2 mags, FN FAL met 5(!) mags. Die heb ik nu allebei.. Moest mijn geliefde mp5 daar achter laten.. Er lag ook nog een L85 met Nightvision scope, maar dat ding was nutteloos omdat ik snachts niet rondloop, oja en er lag 1 ammo bij.. Nu op weg naar de kust om mensen te snipen, zie verder geen doel meer in deze game, wat ik wel jammer vind
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 00:41:
Snik!!! Wat een drama pfft zat ik op NW airfield te campen, schiet ik uiteindelijk 2 spelers neer.. ik loop ernaar toe het lichaam verdwijnt plots > disconnectuiteindelijk komen er meer dan 30 zombies naar me toe, ik schiet ze allemaal neer maar toch raakt er één me fataal, ik val bewustloos, 5 min later ontwaak ik met 2000 bloed... ik loop naar de velden zie gelukkig een koe, bloedlevel terug boven 10.000... ik loop nonchalant terug naar die barracks en eenmaal daar schiet er iemand mij neer omdat die wss al die schoten heeft gehoord... resultaat: al mijn gear kwijt en ik voel me depressief lol
Heb nu ATM geen zin om volledig opnieuw te beginnen daar aan het strand want OMG ik heb echt uren hieraan gespeeld/verspild in mijn vrije tijd tot grote ergenis van mijn familie/vriende.. Zal maar gewoon weer Battlefield 3 spelen, kan ik na 3 seconden respawnen met al de wapens die ik heb ge-unlocked
![]()
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Hij blijft bij mij op waiting for host staanaKra schreef op maandag 09 juli 2012 @ 01:33:
Server "NL 18" is online, ik ben nog aan het experimenteren hoeveel resources het gebruikt dus daarom eerst 40 slots en die zal ik ophogen naarmate de server het bijhoudt. Ik heb gekozen voor 'regular', maar zit er stiekem toch aan te denken deze naar veteran op te hogen (geen map visibility en geen player names).
Mochten mensen vragen hebben over de server, DM me gerust.
Dat is raar, hij lijkt server-side volledig gestart te zijn. Ik ga even zelf inloggen om te kijken wat er is!bloodlynx schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:18:
[...]
Hij blijft bij mij op waiting for host staan
[ Voor 24% gewijzigd door aKra op 09-07-2012 11:45 ]
Ik zou even wachten als je de game op steam hebt, volgende week of eind deze begint de steam sale is het waarschijnlijk 50 of 75% offRexcore schreef op maandag 09 juli 2012 @ 12:00:
Zit zwaar te dubben om dan toch nog British Armed Forces nog aan te schaffen voor de high res player models.. ziet er toch stukken beter uit:
Camo
Camo
survivor skin
Iemand hier die dit al gedaan heeft? de moeite (het geld) waard?
ik ben benieuwd naar de specs en beleving.. ik heb nog een oud machientje in DC2 maar dat is 'maar' een besje..aKra schreef op maandag 09 juli 2012 @ 01:33:
Server "NL 18" is online, ik ben nog aan het experimenteren hoeveel resources het gebruikt dus daarom eerst 40 slots en die zal ik ophogen naarmate de server het bijhoudt. Ik heb gekozen voor 'regular', maar zit er stiekem toch aan te denken deze naar veteran op te hogen (geen map visibility en geen player names).
Mochten mensen vragen hebben over de server, DM me gerust.
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Verwijderd
ik zeg ja,Rexcore schreef op maandag 09 juli 2012 @ 12:00:
Zit zwaar te dubben om dan toch nog British Armed Forces nog aan te schaffen voor de high res player models.. ziet er toch stukken beter uit:
Camo
Camo
survivor skin
Gister ben ik samen met MrLeeeet afgelogd bij de kleine vuurtoren bij Kamenka ofzo.....Ircghost schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:53:
Ik zit in ieder geval weer op EU #404 in de buurt van Vysota (ten noorden van Cherno) Iemand die wil teamen, let me know!
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Heb het wel gedaan maar je hebt PMC nodig voor de standaard survivor skins en BAF voor de camo + landrover. Was het beu om tegen gekleurde vlakken te kijken welk een vest voor moest stellenRexcore schreef op maandag 09 juli 2012 @ 12:00:
Camo
Camo
survivor skin
Verwijderd
8 biertjes minder drinken word het dan:) dan heb je beidechiIIed schreef op maandag 09 juli 2012 @ 12:45:
[...]
Heb het wel gedaan maar je hebt PMC nodig voor de standaard survivor skins en BAF voor de camo + landrover. Was het beu om tegen gekleurde vlakken te kijken welk een vest voor moest stellen
[ Voor 5% gewijzigd door spookz0r op 09-07-2012 13:03 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq