Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Zorg gewoon dat je 3 of 4 volle tanks bij je hebt in de inventory van de auto/truck/quad/motor. Dan kan je snel even bijvullen en door gaan, enige nadeel je zal soms een langere tijd moeten refillen.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Wooo! Vandaag mijn eerste crashed heli site gevonden. DMR ingewisseld voor een fijne AS50 met 3 mags. :*) Jammer dat de Bizon die er naast lag geen ammo had. Honderd meter verderop: pardon? Nog een crashed heli! En toen liep mijn vriend weg met een MK 48 en drie belts. Today was a good day.

Dan heb ik wel nog een vraag, de AS50 zou een naast de RMB zoom in knop nog verder in moeten kunnen zoomen, volgens de wiki met de + (of NUM +). Ik krijg mijn scope met geen mogelijkheid nog verder ingezoomd? Zou iemand kunnen opzoeken hoe die controls voor die functie heten? Zijn het 'Zoom in', 'Zoom in toggle' en 'Zoom out' en 'Zoom out toggle'? Want ik heb de zoom in toggle button al op 3 verschillende keys gezet, maar verder inzoomen lukt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ipazza schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 18:13:
Zorg gewoon dat je 3 of 4 volle tanks bij je hebt in de inventory van de auto/truck/quad/motor. Dan kan je snel even bijvullen en door gaan, enige nadeel je zal soms een langere tijd moeten refillen.
ja precies dat. je bent dus langer bezig met refillen en moet van je daadwerkelijke pad even af.
kun je dus beter lopen.
de ATV is ook de enige waar ik langer op heb gereden en die was snel leeg, weet dus niet of bij de andere voertuigen het ook zo hard gaat.

op een volle tank moet niet zo zijn dat je 5 keer rond de map kan gaan. maar verder dan 2 a 3 dorpjes mag wel:)
als de borders dicht zijn dat vind je ook sneller iemand anders zijn voertuig. kans is dan ook dat er al wat minder benzine inzit.
dan mag van mij benzine wat meer rare worden.

zul je dus vaker voertuigen tegenkomen maar is het moeilijker om ze daadwerkelijk aan het rijden te krijgen.
word het gebruik van de voertuigen ook wat meer tactischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:55
As50 kan niet inzoomen. Zover ik weet kunnen alleen de DMR en de M107 dat in DayZ.

Waren we een beetje aan het rondlopen bij skalka zien we ineens een witte lada over Grozovoy Pass scheuren. Was jammer genoeg te ver weg om het vuur te openen. Besloten om naar het noorden te lopen met de kans dat we een kamp vonden. Na een half uurtje lopen zien we een Ural in de bomen staan, helaas kapot en geen loot.

Uitgelogd in de noord-west corner, morgen maar is verder zoeken naar dat kamp.

Lopen nu ondertussen 2 dagen rond op EU #404, maar nog geen echte tentcity of fatsoenlijk voertuig gevonden, hoop dat we binnenkort maar is een werkende v3s of tenminste een UAZ vinden. Begin het lopen wel beu te worden.

[ Voor 18% gewijzigd door chiIIed op 06-07-2012 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
chiIIed schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 18:32:
As50 kan niet inzoomen. Zover ik weet kunnen alleen de DMR en de M107 dat in DayZ.
Dit is wat de wiki zegt:
While it features more clicks on the scope allowing for zeroing over longer distances compared to the Barrett M107, it does not feature the zoom option available by holding Mouse 2 while aiming the M107, instead a second zoom level is available by pressing the "+" key on the keypad. The second zoom level is still slightly less than that of the M107.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:50
Ja, de AS50 kan zeker inzoomen. Dat moet inderdaad de + van je numpad zijn.

De ATV kan toch zeker wel wat verder komen dan je hier beschrijft, en je moet toch wel heel veel rondjes rijden wil je er minder snel komen dan te voet. Langer met bezine kunnen betekend dat je veel te veilig bent op een vehicle en dat hoort niet in DayZ ;). Gezien het aantal tanks waar je kunt refuelen zou je wat dat betreft geen problemen mogen hebben en ik weet uit ervaring dat je met een gevulde tank van North-East Airfield naar South-West Airfield kunt komen zonder te refuelen, dat is best een aardige afstand in DayZ.

Grotere voertuigen kunnen volledige rondjes maken om de map, maar de ATV is dan ook extreem snel vol..

[ Voor 8% gewijzigd door Paprika op 06-07-2012 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Hm, vreemd mij nog niet gelukt.

Toch slurpt de atv absurd veel fuel ten opzichte van de motor.

Hieronder een kaartje met de plekken waar je lege jerrycans kan refuelen. Aangeduid met een rode stip. Nog niet helemaal compleet, maar beter dan niets :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HubcA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Paprika schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 18:37:
Ja, de AS50 kan zeker inzoomen. Dat moet inderdaad de + van je numpad zijn.
Found it. Moet natuurlijk wel num lock aanzetten. :F Ik ga in een hoekje zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Er missen er nog een best wel wat Chilled, ze zijn niet altijd extreem obvious ;). Al begint ie er goed uit te zien, de meest complete dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:35
Over maps gesproken, dayzdb is compleet revamped: http://www.dayzdb.com/map

En over dat fuel, voertuigen kunnen dingen dragen, dus ook jerrycans die vol zijn. Gooi 3 volle jerrycans achterop een ATV en gaan ;)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:22
Iemand problemen om op een server te komen? Vanmidag geen enkel probleem en nu elke server waar ik probeer in te loggen blijf ik hangen op 'loading' scherm.

Battleye gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd, helaas zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Hey,

Ik kwam dit topic toevallig tegen op mijn werk.. en het lijkt mij eigenlijk super mooi om te spelen! Ik ben nu de Arma 2 + uitbreiding free version aan het downloaden om dit uit te proberen.
Is er een verschil tussen de betaalde versie en de demo met deze mod? En hoeveel mensen spelen het nog? Ik kan vanaf zondag zeer actief mee spelen dus als er iemand is die beetje mee wil surviven lijkt me dat mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Gratis uitbreiding gaat niet werken.

Afbeeldingslocatie: http://vipeax.org/5wF725tTSl8mArm2agGL5szgh0Uu9Z8y92C2NmRQ2abu3.png

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 19:08:
Hey,

Ik kwam dit topic toevallig tegen op mijn werk.. en het lijkt mij eigenlijk super mooi om te spelen! Ik ben nu de Arma 2 + uitbreiding free version aan het downloaden om dit uit te proberen.
Is er een verschil tussen de betaalde versie en de demo met deze mod? En hoeveel mensen spelen het nog? Ik kan vanaf zondag zeer actief mee spelen dus als er iemand is die beetje mee wil surviven lijkt me dat mooi.
de free versie van arma 2 en oa zijn niet aan te raden voor dayz omdat ze simpelweg files missen. (het kan wel maar het werkt niet goed)

de voledige versie is nu wel in de aanbieding: http://www.bistudio.com/e...eries/combined-operations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ik zie op streams wel eens spelers een deur openen of een prikkeldraad weghalen zonder dat het commandschermpje links in beeld komt. Is er een 'use' key zonder dat je scroll wheel hoeft te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ok, jammer (maar deels begrijpeljik) dat het niet lekker werkt met de free versie! Ik ga dit weekend wel even kijken of Arma 2 mij bevalt. Het beviel mij nooit op de laptop, maar dat kwam omdat die gewoon wat te zwak was denk ik! 17eu is ook niks dus sowieso wel een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Blaim schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 19:35:
Ik zie op streams wel eens spelers een deur openen of een prikkeldraad weghalen zonder dat het commandschermpje links in beeld komt. Is er een 'use' key zonder dat je scroll wheel hoeft te gebruiken?
Je scrollwheel direct in klikken, dan gebeurd de actie direct.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:30
chiIIed schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 18:32:
Waren we een beetje aan het rondlopen bij skalka zien we ineens een witte lada over Grozovoy Pass scheuren. Was jammer genoeg te ver weg om het vuur te openen. Besloten om naar het noorden te lopen met de kans dat we een kamp vonden. Na een half uurtje lopen zien we een Ural in de bomen staan, helaas kapot en geen loot.
Dat was onze lada!!! :( Ik had hem in de buurt van Pobeda Dam geparkeerd, bijna off-map, maar toen ik vandaag weer inlogde was hij weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Vanavond hebben we even verder gezocht langs de Noord grens. Plotseling hoorde we een DMR of M24 schieten, Wij snel het bos ingerend, besloten wat nou we gingen doen. Plan was om naar een heuvel noord-oost van ons te kruipen om rond te kijken voor de snipert. Waarna B0yler een tractor zag staan, snel even gekeken maar helaas geen loot, wel in werkende conditie. Eenmaal op de heuvel aangekomen was er niemand in de weide omtrek te zien... maar we zagen wel iets anders. Namelijk op de heuvel direct west van ons bevond zich een heuze tentcity. Alles zat er op en eraan ~7 tenten omsingeld met barbedwire en sandbags. Terwijl b0yler mij coverde kroop ik richting het kamp, niemand te zien. Snel even alle tentjes doorgekeken, zie ik daar toch even mooi een M4SD en 2 M107's. Met als toetje na de maaltijd NVG's.

Loot: M107 met 8 mags voor mij, M4SD met 6 mags + NVG's voor b0yler.
Overmorgen maar is kijken of het kamp er nog is om wat gear voor Konjo te regelen.

Vervolgens rustig richting Pobeda Dam gelopen waar we 2 tentjes spotte zonder enige interessante loot.
Bij Pobeda even de waterbottles gevuld om daarna terug te lopen naar Konjo. Volgen we de Noord grens richting het westen zien we ineens een survivor (zonder gear, maar een behoorlijke hartslag) 3 meter voor ons, zonder nadenken meteen sproeien met de M249 en b0yler volgt met de M4SD. Meneer gaat rustig op de grond liggen, wij denken dat hij buiten bewust is.. niets is minder waar. Na ~2 minuten staat meneer op en loopt vrolijk verder, wij gunde deze heer nog wat meer lood. Deerde hem helemaal niks. We zijn maar toen maar uitgelogd, wisten niet wat er aan de hand was, hacker? bug? wie weet, wij wouden het risico in ieder geval niet nemen.

Verder zonder problemen aangekomen, al met al kunnen we vandaag een klein succesje noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb het maar gewoon aangeschaft haha :) Ben te benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:08
hmmm.. rare avond... (ook op EU404 waar chilled en boyler ook op zaten)

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/5x0rvn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/k1dfg0.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Rexcore op 06-07-2012 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ik zou er vooral in gaan zitten.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
Vipeax jij gebruikt Dxtory toch? Ik heb het geinstalleerd maar wat ik ook doe opnemen ho maar. Lijkt wel alsof de hotkey niet werkt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Wel een folder ingesteld (3e tab bovenaan)? :P En bij Output op de 5e tab "File Output" aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Yup, hij wil gewoon helemaal niet opnemen. Meerdere toetsen geprobeerd, ook verschillende games maar no luck. Met stomheid geslagen atm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

chiIIed schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 18:43:
Aangeduid met een rode stip. Nog niet helemaal compleet, maar beter dan niets :P
[afbeelding]
Nog enkele aanvullingen(link van tankers)
In Elektrozavodsk naast powerplant en zuiden van hospital.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Waarom niet MSI afterburner gebruiken? Het is imo veel beter en nog gratis ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Is het trouwens ook erg als ik de six updater gebruik en het gewoon instaleer op een random plek? Moet ik dan de mod verwijzing anders maken? Of kan ik het spel gewoon opstarten vanuit de Six Launcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
chiIIed schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 23:42:
Waarom niet MSI afterburner gebruiken? Het is imo veel beter en nog gratis ook.
Dxtory is ook gratis ;)

Het werkt nu reinstall gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Ah, wist ik niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Op die manier is alles gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ja mocht het echt bevallen dan koop ik ook een licentie. Ga geen licentie kopen als ik nog niet weet of het bevalt :P

Maar weer on-topic.

Net weer eens in heli gezeten in DayZ. Private hyve server. :) was wel weer even lachen.

[ Voor 32% gewijzigd door spookz0r op 07-07-2012 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
True schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 23:42:
[...]

Nog enkele aanvullingen(link van tankers)
In Elektrozavodsk naast powerplant en zuiden van hospital.
Die van de powerplant staat er al op, en die zuidelijk van de hospital lijkt me een niet werkende tank. Zal morgen even kijken.

Konjo kwam eerder thuis dan ik verwacht had, bij gebrek aan beters hebben we konjo naar het vooraf genoemde kamp geleid. Mooie alicepack bemachtigd samen met wat random zooi. Vervolgens naar het meertje onder Skalka gewandeld zie ik ineens barbed wire in het bos oostelijk van het meertje. Toch wel nieuwsgierig waarom er barbed wire bij het meertje stond. Bleken er 2 tenten in te staan. Met als loot een AS50 en een M4a1, heb mijn pas gejatte M107 + 1 extra M107 clip in het tentje gestopt en de AS50 er uit gehaald. Leek wel me een 'eerlijke' deal.

Leuke afsluiting van een vruchtvolle dag.

[ Voor 34% gewijzigd door chiIIed op 07-07-2012 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 23:27
Haha, net men eerste uurtje erop zitten.. De eerste ladder die ik tegen kom druk ik per ongeluk op de foute knop en donder ik naar beneden.. Gebroken poot als gevolg , staat een fiets vlakbij dus daar maar op gekropen , lopen ging voor geen meter maar fietsen , als een tour de france winnaar :P Dorpje in gereden , geen idee waar, hopen infected achter me aan maar die fiets , onstopbaar xD

De infected wel kwijt gespeeld maar om nu te zoeken naar iets om mijn gebroken been te genezen.. Morgen nog maar eens proberen ^^

Beter kan een spel toch niet starten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

PietjeP89 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 02:44:
Haha, net men eerste uurtje erop zitten.. De eerste ladder die ik tegen kom druk ik per ongeluk op de foute knop en donder ik naar beneden.. Gebroken poot als gevolg , staat een fiets vlakbij dus daar maar op gekropen , lopen ging voor geen meter maar fietsen , als een tour de france winnaar :P Dorpje in gereden , geen idee waar, hopen infected achter me aan maar die fiets , onstopbaar xD

De infected wel kwijt gespeeld maar om nu te zoeken naar iets om mijn gebroken been te genezen.. Morgen nog maar eens proberen ^^

Haha dat is zo mooi, voor geen ene meter lopen maar inderdaad fietsen en springen over hekjes kan nog prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-09 14:10

Morfine zal je been genezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

hopen infected achter me aan maar die fiets , onstopbaar xD
!!!!! Ik wist niet eens dat fietsen ook kon. :9
Ben er nog geen een tegen gekomen.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Wordt deze mod eigenlijk uiteindelijk betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ircghost schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 11:29:
Wordt deze mod eigenlijk uiteindelijk betaald?
Denk het niet, Rocket is in dienst van Bohemia Interactive en zij verdienen momenteel bakken met geld aan deze gratis mod :P
Kijk maar wat de top selling game is op steam de laatste maanden.

Valve is ook zo groot geworden dankzij een gratis 3rd-party mod genaamd CounterStrike :P

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 07-07-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
unfor schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 11:47:
[...]

Denk het niet, Rocket is in dienst van Bohemia Interactive en zij verdienen momenteel bakken met geld aan deze gratis mod :P
Kijk maar wat de top selling game is op steam de laatste maanden.

Valve is ook zo groot geworden dankzij een gratis 3rd-party mod genaamd CounterStrike :P
Volgens mij las ik ergens dat de verkopen van ArmA 2 met 1000% omhoog is gegaan. Ik ga de bron even opzoeken.

*Found it: http://dayzmod.com/forum/...d=3826&pid=34877#pid34877

[ Voor 7% gewijzigd door Sagaris op 07-07-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Sagaris schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 11:54:
[...]

Volgens mij las ik ergens dat de verkopen van ArmA 2 met 1000% omhoog is gegaan. Ik ga de bron even opzoeken.
Daar hoef je geen bewijs voor te zoeken, dat gelooft iedereen zo wel :)
Arma 2 werd voorheen niet echt door een groot publiek gespeeld.
Ik vind het mooi dat BI zo weer op de kaart komt, Operation Flashpoint heb ik destijds veel gespeeld.

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 07-07-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:08
Paprika schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 23:26:
Ik zou er vooral in gaan zitten.... 8)7
hmja, kwam ik ook achter :X gelukkig niet dood, maar wel flink toegetakeld. kudo's voor rob die me nog op tijd kon bandagen.

vanochtend nog snel even in het donker naar NW airfield geweest en nu een NVG goggle en een M136 rocket launcher rijker! vanavond maar even op voertuigen jacht! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
unfor schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 11:47:
[...]
Klopt niet bepaald. Geen idee hoe open ie er zelf over wil zijn, dus zullen maar niet te veel in details gaan, maar je overschat de inkomsten behoorlijk. Project zelf draait verlies en Dean verdient op dit moment amper wat, zeker als je in dollars of euros rekent. Het ligt nogal gecompliceerd, heeft te maken met de toekomst. Betaald ooit? (vrijwel) Zeker. Welk systeem? Nog onbekend, maar subscription heeft de minste kans.

Er zijn op dit moment (van posten) 425.282 spelers. Laten we even schatten dan 65% ARMA2 heeft gekocht na de release van DayZ, een getal gebaseerd op niets, maar zoiets schat ik even. Dan zit je dus op ~275.000 man. Hoeveel zullen ze dan uiteindelijk verdient hebben? Zeker minder dan 5 miljoen. Oftewel maximaal 35.000 dollar per werknemer. Ze zwemmen dus niet spontaan in het geld ofzo... Al is het wel 1 van de betere jaren uiteraard.
Je moet overigens ook even meetellen dat BI nooit echt geld 'te veel' heeft gehad...

[ Voor 45% gewijzigd door Paprika op 07-07-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Onze 2 DayZ servers gaan misschien down :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Paprika schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:32:
[...]

Klopt niet bepaald. Geen idee hoe open ie er zelf over wil zijn, dus zullen maar niet te veel in details gaan, maar je overschat de inkomsten behoorlijk. Project zelf draait verlies en Dean verdient op dit moment amper wat, zeker als je in dollars of euros rekent. Het ligt nogal gecompliceerd, heeft te maken met de toekomst. Betaald ooit? (vrijwel) Zeker. Welk systeem? Nog onbekend, maar subscription heeft de minste kans.

Er zijn op dit moment (van posten) 425.282 spelers. Laten we even schatten dan 65% ARMA2 heeft gekocht na de release van DayZ, een getal gebaseerd op niets, maar zoiets schat ik even. Dan zit je dus op ~275.000 man. Hoeveel zullen ze dan uiteindelijk verdient hebben? Zeker minder dan 5 miljoen. Oftewel maximaal 35.000 dollar per werknemer. Ze zwemmen dus niet spontaan in het geld ofzo... Al is het wel 1 van de betere jaren uiteraard.
Je moet overigens ook even meetellen dat BI nooit echt geld 'te veel' heeft gehad...
Beter dan verlies draaien, ik ga er van uit dat BI nooit echt veel winst heeft gemaakt.
Kost nogal wat om zo'n game als Arma te maken, en dan is de doelgroep piepklein vergeleken met casual games als BF of CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:43

aKra

Intentionally left blank.

spookz0r schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 14:16:
Onze 2 DayZ servers gaan misschien down :o
Welke zijn dat dan? En hoezo?

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Chicago 21 + 22. Wat ik ervan hoorde dacht een van de devs onze clanleader te vertellen wat wij moeten en mogen doen met onze server. Hell no dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Vast iets waar ie dan mee akkoord ging toen ie begon te hosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Oh daar heb ik mij niet in verdiept. Zag dat ze nu nog up zijn op dit moment. Kan nog veranderen. Draaien nu ook private hyve server. Denk dat die wel blijft bestaan. Hadden gisteren iig een werkende heli zonder fuel leaks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Tja, private servers voorkom je niet (zie zowat iedere RPG), maar als jullie je al verveelden zou ik vooral iedereen items en vehicles gaan geven in een spel waar juist dat alles saai maakt :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
We maken 2 teams, spawnen een random heli, team wat de heli als eerste vindt en repareert wint :P

Voor de rest is het gewoon al je spul verzamelen zoals normaal :) Was gisteren een aardig gevecht rond de heli met 6v6.

In DayZ normal is gewoon geen kut meer te doen. Alles is al gedaan wat we kunnen doen in de game. Van kampen overvallen tot mensen helpen.

[ Voor 24% gewijzigd door spookz0r op 07-07-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:53

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pff damn, net mijn eerste keer DayZ geprobeerd. Ik was nog geen minuut bezig en zag al een dikke apache boven mijn hoofd vliegen. "Get in" zeiden ze, "we're friendly"... Ik stap in en in mijn klungeligheid stap ik per ongeluk uit in mid-air... Toen waren we mekaar kwijt. Ze hebben nog gezocht maar ze vonden me niet :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Zou vooral op je 1e dag met cheaters gaan rondhangen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Paprika schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 16:23:
Zou vooral op je 1e dag met cheaters gaan rondhangen :+.
Ze hadden ook wel erg fancy gesilencede wapens enzo, zou inderdaad goed kunnen dat het cheaters waren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Zou wel moeten*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Mavamaarten schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 16:23:
Pff damn, net mijn eerste keer DayZ geprobeerd. Ik was nog geen minuut bezig en zag al een dikke apache boven mijn hoofd vliegen. "Get in" zeiden ze, "we're friendly"... Ik stap in en in mijn klungeligheid stap ik per ongeluk uit in mid-air... Toen waren we mekaar kwijt. Ze hebben nog gezocht maar ze vonden me niet :+
Kijk alsjeblieft hier: http://dayzwiki.com/wiki/index.php?title=Main_Page staan alle wapens en voertuigen op die in DayZ voorkomen. Vindt je een wapen of voertuig wat niet op de wiki staat gebruik deze dan niet. Hackers kunnen namelijk items spawnen die normaal niet voorkomen in DayZ. Bij heli's weet je het helemaal snel: die zitten namelijk niet in de huidige versie :) Enige heli die in de game kan zitten is de Huey maar zoals gezegd zijn helicopters uitgeschakeld.

[ Voor 10% gewijzigd door spookz0r op 07-07-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

spookz0r schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 17:19:
[...]

Kijk alsjeblieft hier: http://dayzwiki.com/wiki/index.php?title=Main_Page staan alle wapens en voertuigen op die in DayZ voorkomen. Vindt je een wapen of voertuig wat niet op de wiki staat gebruik deze dan niet. Hackers kunnen namelijk items spawnen die normaal niet voorkomen in DayZ. Bij heli's weet je het helemaal snel: die zitten namelijk niet in de huidige versie :) Enige heli die in de game kan zitten is de Huey maar zoals gezegd zijn helicopters uitgeschakeld.
Overigens kunnen er meer wapens in DayZ zitten die niet op de wiki staan.
Als je een wapen vindt wat niet op de wiki staat betekend dat niet gelijk dat die niet in DayZ kan spawnen(zonder cheats).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
True schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 17:40:
[...]

Overigens kunnen er meer wapens in DayZ zitten die niet op de wiki staan.
Als je een wapen vindt wat niet op de wiki staat betekend dat niet gelijk dat die niet in DayZ kan spawnen(zonder cheats).
Welke wapens dan? Volgens mij staat alles wat er kan spawnen op de Wiki behalve de double-barrel shotgun. Volgens mij voegen ze niet vaak wapens toe en is het een niet al te grote collectie die in Dayz wordt gebruikt.

[ Voor 11% gewijzigd door spookz0r op 07-07-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Mavamaarten schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 16:25:
[...]

Ze hadden ook wel erg fancy gesilencede wapens enzo, zou inderdaad goed kunnen dat het cheaters waren :+
Zijn niet moeilijk te vinden, military high yield spawns en je hebt er ook 1.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 14:56:
[...]

Beter dan verlies draaien, ik ga er van uit dat BI nooit echt veel winst heeft gemaakt.
Kost nogal wat om zo'n game als Arma te maken, en dan is de doelgroep piepklein vergeleken met casual games als BF of CoD.
Heel klein.
Maar veel respect voor hun en de trouwe community.
Dat gedoe na Opf1 dat ze de rechten van de naam kwijt raakten. Toch Arma1 maakten wat in feite opf 1,5 was zodat ze geld genoeg binnenhaalden om de daadwerkelijke waardige opvolger te kunnen maken Arma2. en nu al Arma3 in ontwikkeling hebben zegt toch dat ze een groeiende lijn in het bedrijf hebben.

Rijk zullen ze er niet snel van worden. maar ze maken in ieder geval iets waar ze zelf achter staan.
Als Arma3 minder buggy en minder zwaar word dan release van arma 1-2 dan zijn ze voor mij al flink geslaagd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Heeft iemand nog tips voor een beginnende spelers? Elke keer als ik gear probeer te krijgen staat de boel overladen vol met zombies en glitchen ze vaak door de muren heen enz. Op zich niet heel erg, maar in de 8 uur tijd dat ik het gespeeld heb , heb ik nog nooit een gun gevonden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
bloodlynx schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:18:
Heeft iemand nog tips voor een beginnende spelers? Elke keer als ik gear probeer te krijgen staat de boel overladen vol met zombies en glitchen ze vaak door de muren heen enz. Op zich niet heel erg, maar in de 8 uur tijd dat ik het gespeeld heb , heb ik nog nooit een gun gevonden :/
Ja, ga met iemand mee die het spel al aardig snapt.
Ik snapte er eerst ook geen kloot van, nu sneak ik door hele steden zonder gespot te worden.
Vandaag opnieuw begonnen, al een ghillysuit, camo en alice pack gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
bloodlynx schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:18:
http://www.dayzdb.com/map

Kijk waar je spawned, ga naar de high yield spawns. Grote schuren hebben vaak shotguns/crossbows/hatchets. Pistolen vind je in high yield Residential. Automatische machinegeweren in Military gebieden.

Als je echt een gebouw in wilt met veel zombies, ga prone en let op hoeveel geluid je maakt en hoe zichtbaar je bent.

edit; Als het nacht is ben je overgens veel meer stealth. Je kan dus naar een server gaan waar het donker is met maanlicht. Zet je gamma op 1.8 en carry on :P

[ Voor 9% gewijzigd door kevz op 07-07-2012 18:34 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:42
Ik ga Arma II vandaag ook kopen. Wacht nog even een dik halfuurtje om te kijken of er ook nog Steamsales zijn, maar anders koop ik Arma II. DayZ is al gedownload. Hopelijk dat ik vanavond dan nog even kan spelen. Iemand die me dan wil begeleiden oid? (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
BlackthunderAwf schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:26:
Ik ga Arma II vandaag ook kopen. Wacht nog even een dik halfuurtje om te kijken of er ook nog Steamsales zijn, maar anders koop ik Arma II. DayZ is al gedownload. Hopelijk dat ik vanavond dan nog even kan spelen. Iemand die me dan wil begeleiden oid? (A)
https://store.bistudio.com/ 25% off comb. ops.
Zowel steam als non-steam keys.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 07-07-2012 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
unfor schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:27:
[...]

https://store.bistudio.com/ 25% off comb. ops.
Zowel steam als non-steam keys.
Nice, bedankt! Maar hoe werkt dat, krijg ik dan een soort gift-code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
BlackthunderAwf schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:29:
[...]

Nice, bedankt! Maar hoe werkt dat, krijg ik dan een soort gift-code?
Geen idee, ik neem aan dat je een code krijgt die je activeert in steam. (games > activate a product on steam)

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 07-07-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
unfor schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:29:
[...]

Geen idee, ik neem aan dat je een code krijgt die je activeert in steam. (games > activate a product on steam)
Ja, dat lees ik. Dan eerst maar Paypal aanmaken... ):
Aww, dat duurt allemaal nog wat langer dus ;-;. Nog even een paar dagen wachten of nu 6-7 euro meer betalen.
Of misschien dat ik iemand kan vinden die voor mij wil betalen op paypal dat ik hem meteen terug betaal... ;D

[ Voor 28% gewijzigd door BlackthunderAwf op 07-07-2012 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Hoe kun je eigenlijk zorgen dat je samen met iemand ergens spawnt als je begint? Wil graag samen met iemand ergens heen gaan want snap er nu nog niet zoveel van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ircghost schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:53:
Hoe kun je eigenlijk zorgen dat je samen met iemand ergens spawnt als je begint? Wil graag samen met iemand ergens heen gaan want snap er nu nog niet zoveel van ;)
Net zo lang respawnen tot je beide bij elkaar in de buurt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Haha ok, lekker praktisch dus! Ik neem aan dat dit wel een puntje is op de ontwikkellijst? Met zo'n groot gebied is het natuurlijk redelijk onhandig als je het aan toeval moet overlaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ircghost schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:56:
Haha ok, lekker praktisch dus! Ik neem aan dat dit wel een puntje is op de ontwikkellijst? Met zo'n groot gebied is het natuurlijk redelijk onhandig als je het aan toeval moet overlaten..
Je spawnt zowiezo langs de kust, je ziet rechts onderin even bij welke locatie je in de buurt bent.
Dan pak je er een map bij op je 2e scherm of steam overlay en zoek je elkaar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

BlackthunderAwf schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:34:
[...]

Ja, dat lees ik. Dan eerst maar Paypal aanmaken... ):
Aww, dat duurt allemaal nog wat langer dus ;-;. Nog even een paar dagen wachten of nu 6-7 euro meer betalen.
Of misschien dat ik iemand kan vinden die voor mij wil betalen op paypal dat ik hem meteen terug betaal... ;D
Ik heb paypal, als je ING hebt en niet erg vind om eerst mij geld over te maken wil ik die moeite wel voor je nemen(met ING heb ik gelijk je geld, met andere banken morgen of maandag pas).
spookz0r schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 17:48:
[...]

Welke wapens dan? Volgens mij staat alles wat er kan spawnen op de Wiki behalve de double-barrel shotgun. Volgens mij voegen ze niet vaak wapens toe en is het een niet al te grote collectie die in Dayz wordt gebruikt.
Het is express niet vrijgegeven welke wapens allemaal te vinden zijn. Misschien dat er ergens nog een 0,10% kans ik bij een downed chopper voor een ander wapen, en vandaar nog niet bekend is.

Dit om hackers makkelijker te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Handig. Zit ik in een dorpje 3bdack (russisch is niet fantastisch O-) ) staat dat niet op de kaart :F
En het stikt hier van de zombies. Eerste kennismaking met dayz is niet al te geweldig, ik vind niks :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
True schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 19:00:
[...]Ik heb paypal, als je ING hebt en niet erg vind om eerst mij geld over te maken wil ik die moeite wel voor je nemen(met ING heb ik gelijk je geld, met andere banken morgen of maandag pas).
Ik heb je even een DM'tje gestuurd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
BlackthunderAwf schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 19:18:
[...]

Ik heb je even een DM'tje gestuurd ;).
Je moet wel nadrukkelijk de steam code aangeven, mits je de game op steam wilt en zo ver ik kon zien stond er alleen cc opties bij. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
bloodlynx schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 19:19:
[...]

Je moet wel nadrukkelijk de steam code aangeven, mits je de game op steam wilt en zo ver ik kon zien stond er alleen cc opties bij. 8)7
Als je op Check Out drukt, kom je een Paypal optie tegen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
BlackthunderAwf schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 19:21:
[...]

Als je op Check Out drukt, kom je een Paypal optie tegen ;).
Ow jammer, nouja game is zeker wel 25 euro waard.Daarnaast lijkt me arma 2 ook leuk genoeg om te spelen. :) Maar nogmaals als je de game op steam wilt je kan daar een aparte steam key kopen voor dezelfde prijs alleen moet je dat wel aangeven ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
bloodlynx schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 19:23:
[...]

Ow jammer, nouja game is zeker wel 25 euro waard.Daarnaast lijkt me arma 2 ook leuk genoeg om te spelen. :) Maar nogmaals als je de game op steam wilt je kan daar een aparte steam key kopen voor dezelfde prijs alleen moet je dat wel aangeven ;) .
Je hebt op die site twee versies: Arma 2: Combined Operations - Steam version en Arma 2: Combined Operations. Lijkt me vrij duidelijk dan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04-2022
Ik las dat als je een loot pile maakt op de grond deze gewoon blijft liggen als je telkens op dezelfde server blijft spelen. Bij mij werkt het niet? Ik speel altijd op NL69 (Vet) en de spullen blijven nooit liggen als ik in- en uitlog.

Doe ik iets verkeerd of moet ik een andere server zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Ik geloof dat loot om de X aantal minuten (15? of 30? Geen idee) door de server opgeruimd word. Ook als je op een spawn locatie niets kan vinden, loop er 60 meter van weg en kom dan terug, kans dat alles gerespawned is. Als je echt dingen wil bewaren heb je een tent nodig, bijna alles daarbuiten blijft niet met 100% zekerheid liggen.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pffffff, djiezes. Mijn onkunde voor dit hele spel is belachelijk :-(
Ik vond eindelijk een military toren en zag opeens dat ik gevolgd werd. Ik sta voor die ladder, en HOE DE FUCK geraak je daar op? Dan is het natuurlijk al te laat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Mavamaarten schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 20:17:
Pffffff, djiezes. Mijn onkunde voor dit hele spel is belachelijk :-(
Ik vond eindelijk een military toren en zag opeens dat ik gevolgd werd. Ik sta voor die ladder, en HOE DE FUCK geraak je daar op? Dan is het natuurlijk al te laat :'(
Scrollwheel is your friend.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Nog even snel een vraagje. Kan ik mijn PS3 controller aansluiten op mijn PC zodat ik DayZ met controller kan spelen of is dat niet mogelijk?

Ah, je hebt veel te weinig buttons om goed DayZ te kunnen spelen ;D.

[ Voor 20% gewijzigd door BlackthunderAwf op 07-07-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

BlackthunderAwf schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 21:19:
Nog even snel een vraagje. Kan ik mijn PS3 controller aansluiten op mijn PC zodat ik DayZ met controller kan spelen of is dat niet mogelijk?

Behalve het feit dat je te weinig buttons hebt om fatsoenlijk te kunnen spelen moet het overigens wel werken.
Je kan het programmaatje "joy2key" gebruiken om toetsenbord & muis te emuleren met je joypad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
BlackthunderAwf schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 21:19:

Shooters op PC met een controller spelen :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 21:42:
[...]

Shooters op PC met een controller spelen :N
werkt bijna sommige games best goed hoor. ;)

speelt hier ook trouwens iemand de a.c.e. mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Net een arme sloeber neergeschoten die aan het vluchten was voor een tiental zombies..
FN Fal gejat en kompas had ik dit leven ook nog niet.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-03 08:58
Iemand ervaring met het hosten van een private server? We hebben wat probleempje omtrend het updaten... In de Six launcher blijft hij aangeven dat de server niet up-2-date is. Dit terwijl we wel alles exactvolgens de instructies hebben gedaan die we hebben gekregen van DayZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Ik weet niet of jij dit weet maar voor zover ik weet mag je niet private hosten, zie server regels op het officiele day-z forum.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-03 08:58
kevz schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 22:40:
Ik weet niet of jij dit weet maar voor zover ik weet mag je niet private hosten, zie server regels op het officiele day-z forum.
Dit is geen antwoord op mijn vraag, maar bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Spookzor is jullie private server open to public? Zoja, hoe heet het?
kevz schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 22:40:
Mag mischien niet maar ik zou graag ook DayZ kunnen spelen wanneer mij groep er niet is. Wat op het moment dus niet kan tenzij je 2x Operation Arrowhead koopt.. Dus in dat opzicht zijn private servers fijn.

Zelf zou ik liever zien dat poppetje gebonden is aan 1 server net als de tenten/voertuigen. Dus dan heb je 1 character per server OF 1 character in totaal en dan kan je pas een andere server joinen als je huidige character dood is. Geen flauw idee of het haalbaar is..

Tevens Vipeax zijn er meer (re)fueltanks (de grote, niet jerry cans) in de DayZ map? Dan in de normale Chernarus map? Kan er geen meer vinden.

[ Voor 86% gewijzigd door chiIIed op 07-07-2012 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Iemand morgen de tijd en zin om even te gaan ontdekken? Dan wel als ervaren speler of samen met iemand die ook nieuws is? Ben pas na 2 uur een ander levend persoon tegengekomen, en in het begin wil je dat toch wel graag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
chiIIed schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 22:45:
Spookzor is jullie private server open to public? Zoja, hoe heet het?

[...]

Mag mischien niet maar ik zou graag ook DayZ kunnen spelen wanneer mij groep er niet is. Wat op het moment dus niet kan tenzij je 2x Operation Arrowhead koopt.. Dus in dat opzicht zijn private servers fijn.

Zelf zou ik liever zien dat poppetje gebonden is aan 1 server net als de tenten/voertuigen. Dus dan heb je 1 character per server OF 1 character in totaal en dan kan je pas een andere server joinen als je huidige character dood is. Geen flauw idee of het haalbaar is..

Tevens Vipeax zijn er meer (re)fueltanks (de grote, niet jerry cans) in de DayZ map? Dan in de normale Chernarus map? Kan er geen meer vinden.
Nee, is gesloten op dit moment. Moet nog wat met de scripts gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Heb even in de editor gekloot, as50/M107 is 1 shot 1 destroy op de meeste voertuigen als je de engine raakt. Enige uitzonderingen blijken de Military offroad en de Ural.

Tevens is het zijglas van de pilotseat (huey) bulletproof? Kan met geen enkel wapen het zijglas doorkomen, voorkant is wel prima.
spookz0r schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 23:57:
[...]

Nee, is gesloten op dit moment. Moet nog wat met de scripts gedaan worden.
Dan maar zolang een andere joinen.

[ Voor 28% gewijzigd door chiIIed op 08-07-2012 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

chiIIed schreef op zondag 08 juli 2012 @ 00:08:
Heb even in de editor gekloot, as50/M107 is 1 shot 1 destroy op de meeste voertuigen als je de engine raakt. Enige uitzonderingen blijken de Military offroad en de Ural.

Tevens is het zijglas van de pilotseat (huey) bulletproof? Kan met geen enkel wapen het zijglas doorkomen, voorkant is wel prima.

[...]

Dan maar zolang een andere joinen.
Waarom niet gewoon op 404 lopen? Daar huppel ik ook rond en kan ik je gear looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Wacht op de rest van me squad. Wel zo netjes. Also come try :P Kunnen we onze nieuwe speeltjes uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bijna in NW Airfield... had er iemand geen morphine nodig?

edit: toevallig hier iemand die Mr. Simms noemt? :p

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2012 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

chiIIed schreef op zondag 08 juli 2012 @ 00:40:
Wacht op de rest van me squad. Wel zo netjes. Also come try :P Kunnen we onze nieuwe speeltjes uittesten.
Waar ben je meestal? NW als je map in 4en deelt...
Ik ben trouwens heel heel geduldig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfft, mijn rugzak en gear zit stampvol met alles wat je maar kan vinden maar ik heb in die weken dat ik het nu speel nog nooit een ghillie suit of night vision goggles gevonden. Verrekijker ben ik kwijt gespeeld toen ik die in me rugzak wou steken :S , steek nooit shit in je volle rugzak want je bent het gewoon kwijt :(

En dat is het eigenlijk van loot, behalve andere wapens? Enigste reden dat me nu nog dit spel laat spelen is andere spelers killen/helpen en campen.. Heb alle uithoeken van de map al gezien en zombies killen is eigenlijk best wel makkelijk :(

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/ifydk5.jpg

Als er trouwens iemand medische hulp nodig heeft... ;) ik ben nu omgeving NW airfield

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2012 02:43 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht