Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Pixeljunk_NL schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:10:
verder nog mogelijkheden de six launcher icm steam te gebruiken?
Ik heb de Six Launcher gewoon toegevoegd als "Non-Steam Game...".
Dat werkt hier prima. :)
Alleen laat de launcher applicatie zelf nog wel wat te wensen over op sommige punten.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
chiIIed schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:51:
Ikzelf heb liever helemaal geen launchers..
Het mooie aan die 'launcher' is, is dat het voor mij meer een wizard is die je helpt om de juist shortcuts te maken. Ik heb dat programma verder niet nodig om DayZ (of Combined Operations) op te starten. Ik ben zelf ook niet echt fan van extra programmas die je áltijd moet gebruiken om de game op te starten. Je hoeft sowieso niet die Arma 2 launcher te gebruiken, maar als je zit te klooien met installatie locaties, mods die niet inladen (Ook al denk je dat je de shortcut goed hebt) en welke startup parameters je eigenlijk wilt hebben is het ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:55
Wat voor een tweaker ben jij nou zeg :P Ik was er denk ik binnen 10min mee klaar met behulp van onze vriend Google. Meerdere wegen leiden naar rome zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miinno0
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 08:20
Is er een soort van Tweakers DayZ community Teamspeak of server waar tweakers spelen met VOIP ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een goed idee. Een soort Infrarood tripwire dat je om je kamp heen kan plaatsen.
Dan download je een DayZ app voor je telefoon, als er dan iemand die infrarood tripwire doorbreekt, krijg je een berichtje op je 06 en dan moet je als de sodemieter op je pc wil je je kamp redden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:44:
Ik heb nog een goed idee. Een soort Infrarood tripwire dat je om je kamp heen kan plaatsen.
Dan download je een DayZ app voor je telefoon, als er dan iemand die infrarood tripwire doorbreekt, krijg je een berichtje op je 06 en dan moet je als de sodemieter op je pc wil je je kamp redden. :D
Je mag drijven, maar niet overdrijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:15
Da_maniaC schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:09:
dat draagt echter wel meer bij aan het feit dat ik het erg jammer vind dat mensen die serieus hun ervaring delen een dergelijke respons krijgen.
Ik vind het wel apart dat er juist na een grote verbetering je zegt dat er grote performance problemen zijn. Het enige waar ik kan denken is een brakke server. Het latency verhaal heb ik al meerdere malen uitgelegd: in de US speelt het net zo goed en daar staat meer dan 80% van de servers.
Misschien dat ik het beter had kunnen verwoorden, maar de andere problemen waren er altijd al (als je ze als probleem telt), het laden is echter juist precies het tegenovergestelde wat er juist die dag zou moeten gebeuren en na ~36 uur daarmee te kloten is het wel meh om dan zoiets te lezen ja. Sowwy. :-(

[ Voor 21% gewijzigd door Paprika op 04-07-2012 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Miinno0 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:21:
Is er een soort van Tweakers DayZ community Teamspeak of server waar tweakers spelen met VOIP ofzo?
Er zijn vaak wel een paar mensen op de teamspeak.gotbf3.nl server. Daar zijn wel een paar channels voor Arma die altijd gebruikt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:34
Ja word eens tijd dat dat netjes in de start topic wordt geplempt.
Dat soort vragen komen te vaak voor, en als ik eerlijk ben ik vindt de start topic in deze conditie niet echt,.. hulpvol

*hoor de TS-en al mompelen * jaja dan doen je het toch lekker zelf * rebel rebel * beste stuurlui staan aan wal. boos gestamp op de gangen, schreeuwende kinderen !

Des noods wil ik mezelf wel opofferen om hier en daar de lap wat op te poetsen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Nja, DayZ is natuurlijk ook een gaar als je niet weet of je de mensen waarmee je samen speelt wel kunt vertrouwen. Ik ben natuurlijk steeds wel onze TS aan het neerplempen, maar zelf gebruik ik die helemaal niet. Sterker nog, ik speel eigenlijk met niemand die in dat channel aanwezig is. Op een gegeven moment krijg je toch je eigen groepje. Overigens gaat GoTBF3 toch over in Gotlike (Denk Quake GODDDDDDDLIKEEEEEEE) en dan zullen we ook kijken of we temporary passwords kunnen doen, zodat je je als groepje iets veiliger kan afsluiten. Die TS blijft wel gewoon open staan, dus no worries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Paprika schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:51:
[...]

Ik vind het wel apart dat er juist na een grote verbetering je zegt dat er grote performance problemen zijn. Het enige waar ik kan denken is een brakke server. Het latency verhaal heb ik al meerdere malen uitgelegd: in de US speelt het net zo goed en daar staat meer dan 80% van de servers.
Misschien dat ik het beter had kunnen verwoorden, maar de andere problemen waren er altijd al (als je ze als probleem telt), het laden is echter juist precies het tegenovergestelde wat er juist die dag zou moeten gebeuren en na ~36 uur daarmee te kloten is het wel meh om dan zoiets te lezen ja. Sowwy. :-(
Ja, de insteek van mijn reactie was dus niet om hier ongegrond over te zeiken. :)
Ik heb een high-end PC, 20 Mbit verbinding en merkte bij 4-5 verschillende servers (met als locatie NL of DE) de voorheen genoemde laadtijden/wachttijden op (waarbij ik ook aangaf momenteel geen beeld te kunnen vormen van de eventuele traffic of file load aangaande DayZ mission files etc).

Kan je me anders een (lieftst nederlandse) server aanbevelen waarbij je zeker weet dat de Specs en Quality wel op orde zijn? :)
Wil het ook best een keer mee testen/debuggen als daar bijv. aparte distro's of tools voor zijn, mocht je naar zoiets op zoek zijn... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Da_maniaC op 04-07-2012 23:47 . Reden: Typo ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazat
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:07
Da_maniaC schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:51:
Kan je me anders een (lieftst nederlandse) server aanbevelen waarbij je zeker weet dat de Specs en Quality wel op orde zijn? :)
Ik speel veelal op NL69, binnen 30 - 45 seconden ben ik dan succesvol aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:44

steveman

Comfortabel ten onder

Adanteh schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:39:
Overigens gaat GoTBF3 toch over in Gotlike (Denk Quake Unreal Tournament GODDDDDDDLIKEEEEEEE)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

steveman schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:39:
Adanteh schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:39:
Overigens gaat GoTBF3 toch over in Gotlike (Denk Quake Unreal Tournament GODDDDDDDLIKEEEEEEE)
UT2004 announcer FTW! d:)b
Interessant. Kun je misschien wat specifieker zijn (de launcher linken)?
Google laat meteen 4 verschillende zien. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Da_maniaC op 04-07-2012 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand is niet blij

en ik ben een bus rijker d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-09 14:10
@Vipeax

Vind je het storend als ik je een vraag via je email stel over Dayz? Weet niet of deze vraag hier thuis hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:30:
iemand is niet blij

en ik ben een bus rijker d-;
ben ik hier dan echt de enige die nooit goede spullen of onderdelen vindt? :'(

mijn beste wapen wat ik tot nu toe heb gevonden is de remington 870 (icm m1911)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04-2022
Ik snap het ook niet :P
Sommigen hier zitten al te klagen dat het spel saai word. Terwijl ik nog elk potje met zweet in m'n bilnaad zit te spelen omdat ik het zo moeilijk vind.

Misschien komt dat ook omdat ik in m'n eentje speel. Ik heb al genoeg goede gear in handen gehad, maar nooit in handen kunnen houden. Vaak heb ik alles wat ik nodig heb en wil ik het bos in vluchten, maar dan ga ik toch op een onmogelijke manier dood. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frerix schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:58:
Ik snap het ook niet :P
Sommigen hier zitten al te klagen dat het spel saai word. Terwijl ik nog elk potje met zweet in m'n bilnaad zit te spelen omdat ik het zo moeilijk vind.

Misschien komt dat ook omdat ik in m'n eentje speel. Ik heb al genoeg goede gear in handen gehad, maar nooit in handen kunnen houden. Vaak heb ik alles wat ik nodig heb en wil ik het bos in vluchten, maar dan ga ik toch op een onmogelijke manier dood. :(
helaas heb ik altijd hetzelfde probleem; ik speel ook alleen en vindt af en toe best goede dingen (bijv. een m16) maar die ben ik zo weer kwijt helaas. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:46

Iemand deze al gezien? lulz _/-\o_

Gister jammer genoeg weer kapot geschoten ;(
Zat op een server waar nameplates aan stonden, dus mijn ghillie-suit had niet veel nut.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

_O-
bazat schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:58:
[...]
Ik speel veelal op NL69, binnen 30 - 45 seconden ben ik dan succesvol aangemeld.
"Receiving mission file" (41 kb volgens mij?)

Prrrrrrt, *Ping*. 3 seconden deze keer. :)

[Edit]
Okay, de echte lange vertraging lijkt hem dus te zitten in het 'loading' scherm.
Ik heb dit op 2-3 verschillende servers getest. Het scherm lijkt eindeloos te duren. Na 6-8 minuten breek ik af, want dat is gewoon niet te doen.

Ik heb vervolgens DayZ een keer met de hand weggegooid en compleet opnieuw laten installeren dmv Six Launcher.

Daarna wederom 3-4 verschillende servers geprobeerd en overal zie ik 6-8 minuten lang een loading scherm en dan besluit ik maar af te breken (hoe lang moet ik wel niet wachten)?
Is dit het syncen met de server wat zo lang duurt?
Kan ik het voorkomen op één of andere manier? (Ik wil spelen!!!!!!!!! :'( )

[Edit2]
Zojuist Six Launcher gestart (maar niet via Steam) en ook server NL40 eens gejoined.
Alles werkte nu wel meteen.
Zou het een server sided probleem zijn, of vind six launcher het toch niet fijn om via Steam te starten?

[ Voor 100% gewijzigd door Da_maniaC op 05-07-2012 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
Yeah, een keer naar het noorden vertrekken ipv rondhangen in het zuiden.
Heeel veeel lopen, magere loots (alleen double barrel shotgun *yawn*)
Stuit ik uiteindelijk op een crash site! YEAH! En wat ligt daar? een FAL met NIGHT VISION biatch :D
"only available from helicopter crashes. This weapon is the one of the rarest finds in the game."

Dus nu als een malle het bos in duiken en een route richting het noorden zoeken

So far mijn lone survivor verhaal :P

[ Voor 38% gewijzigd door Frerix op 05-07-2012 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ook even beginnetje gemaakt met een Teamspeak skin:
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/1L3N3S2y1F2N0I3p2p2O/Image%202012-07-05%20at%2012.09.56%20AM.png
En nee, die banner hoort er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net weereens ingelogd na 4 dagen niet spelen :)

Jammer van de Rollback van 1,5 week, (sta weer waar ik 1,5e week geleden mn flesje leegdronk) (fles is weer vol)
maar dat is onvoorkombaar in een alpha release :)

wel weer full blood ineens (is dat een goedmakertje geweest? speel al meer als 2 weken op 8000 - 7000 blood)

sja, als je maar 1 a 2 uur per week solo speelt dan speel je dit volgens mij heel anders als wanneer je het dagelijks meerdere uren in groepsverband doet :+

3 pogingen gedaan om dolina in te kruipen zonder gezien te worden, niet gelukt, allicht gaat het bij daglicht makelijker :) probeer ik van t weekend even :)

het truukje met zig-zaggend de berg op rennen werkt voor mij goed, achteruit uit het zicht wegkruipen niet want toen stond er een achter me die ik niet kon zien (geen 3rd person view) :+

had me eerder al voorgenomen om op de volgende patch te wachten en dat doe ik nu ook maar :)
wel fijn dat ik (iig op de server waar ik nu speelde) wel maanlicht had. maakt het een stuk speelbaarder (en toch nog eng) :D

[ Voor 27% gewijzigd door JoSchaap op 05-07-2012 00:22 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

ARGH, zonet eindelijk weer even aan het spelen. :)

Sluip ik rond in Elektro, vind ik eindelijk een gun en flink wat bandages...stormt er ineens een player de supermarket binnen.
Opeens hoor ik die kerel met zijn hillbilly stem via global voice chat zeggen:
"You goin down mothafucker!" BAM BAM... en daar lag ik weer. :D

Kan er eigenlijk wel om lachen.....

[ Voor 4% gewijzigd door Da_maniaC op 05-07-2012 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 13:28

Neophyte808

Gadget inspector

Kortgeleden zei iemand: "als je met de laatste patch nog niet aan de zombies kan ontsnappen doe je echt iets fout" en kort daarna werd er een filmpje gepost over hoe je op een heel simpele manier aan een zombie kunt ontsnappen d.m.v. een boom. Nou... ik doe iets fout :+.

Na meerdere filmpjes gekeken te hebben op Youtube, heb ik net even 2 potjes gespeeld en er gebeurde telkens hetzelfde: al pronend ging ik richting het bos, totdat er opeens 20 meter verderop een zombie keihard weg begint te rennen. Ik rol een aantal keer met Q, blijf dan stil liggen en vervolgens komt die zombie recht op mij af (hoe die mij vindt in mijn positie is me een raadsel), neemt 4 vriendjes mee en kan de zombiepolonaise weer beginnen.

Ik probeer van alles, maar niets werkt: ik kreeg hier de tip om om een huisje heen te rennen, maar dan krijg ik juist alleen maar meer zombies achter me aan. Bij een grote fabriek 2 keer om de hoek rennen en dan in prone neerploffen heeft ook geen zin: je ziet dat de zombies de hoek om komen, een stukje uitschieten en vervolgens recht op je positie afstormen.

Verder heb ik ook last van een bug met betrekking tot het gooien van dingen. Als ik een flare/chemlight/can/whiskey bottle wil gooien in prone of crouch mode, gebeurt er het volgende:

1. Mijn survivor gooit vanuit zijn huidige positie het object met een lege hand.
2. Mijn survivor staat op en gooit vanuit staande positie het object, maar deze keer ook ècht.

Dit is vooral leuk als je net een paar meter van een zombie af proned...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je wel vertellen dat als een zombie keihard begint weg te rennen, hij jou al heeft gespot. Dan hoef je niet meer te pronen maar kan je gewoon wegrennen.
Je kruipt misschien wel 20 meter verder weg van die zombie, maar dat is zeker weten op een verharde weg en in zijn gezichtsveld.. Ze zijn niet helemaal blind/doof he. Zorg ook dat ze je niet aankijken als je langs ze sneakt.. Als je op 20 meter afstand in het gras gehurkt langs ze loopt (ik doe het zelfs rennend terwijl ik hurk), dan moet je wel langs ze komen hoor.. Maar ook hier, niet midden voor hun ogen lopen. Buiten gezichtsveld blijven als je kan.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2012 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Konjo schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:48:
@Vipeax

Vind je het storend als ik je een vraag via je email stel over Dayz? Weet niet of deze vraag hier thuis hoort.
DM dan? :P
Da_maniaC schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 23:57:
"Receiving mission file" (41 kb volgens mij?)

Prrrrrrt, *Ping*. 3 seconden deze keer. :)

[Edit]
Okay, de echte lange vertraging lijkt hem dus te zitten in het 'loading' scherm.
Ik heb dit op 2-3 verschillende servers getest. Het scherm lijkt eindeloos te duren. Na 6-8 minuten breek ik af, want dat is gewoon niet te doen.

Ik heb vervolgens DayZ een keer met de hand weggegooid en compleet opnieuw laten installeren dmv Six Launcher.

Daarna wederom 3-4 verschillende servers geprobeerd en overal zie ik 6-8 minuten lang een loading scherm en dan besluit ik maar af te breken (hoe lang moet ik wel niet wachten)?
Is dit het syncen met de server wat zo lang duurt?
Kan ik het voorkomen op één of andere manier? (Ik wil spelen!!!!!!!!! :'( )

[Edit2]
Zojuist Six Launcher gestart (maar niet via Steam) en ook server NL40 eens gejoined.
Alles werkte nu wel meteen.
Zou het een server sided probleem zijn, of vind six launcher het toch niet fijn om via Steam te starten?
Als je echt de tekst "Loading" ziet dan is dat het enige echte puntje dat 100% client-sided is :/. Je character heb je dan al ontvangen. Enige dat ik nog voor je kan doen is kijken of je character niet corrupted is --> heb ik wel je player id nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 05-07-2012 04:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

apart, vannacht eerst met een g17 in electro rondgeslopen, loop ik de trap op met nog 5 kogels resterend, liggen daar 2 gozers in een hinderlaag om me kapot te schieten met ak's. i mean really?

nu het awesome gedeelte: Ik respawn midden in een gebouw in novy sobor, midden in het land dus :S ik loop het eerste de beste gebouw in en vind een crossbow...

Nu ook uitgevonden waarom iedereen een dualbarrel ter hoogte van de vuvuzela plaatst, wat is dat ding traag met herladen...

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-09 14:10
[quote]Paprika schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 04:28:
[...]

DM dan? :P

DM staat uit(kon het niet vinden) bij je vandaar mijn vraag over de email.

Mijn poppetje blijft ook op een loading scherm hangen op sommige servers.
Dacht eerst dat ik zomaar dood was maar op een andere server leef ik weer wel met gear.
Best apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Konjo schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:03:
[quote]
DM staat uit(kon het niet vinden) bij je vandaar mijn vraag over de email.

Mijn poppetje blijft ook op een loading scherm hangen op sommige servers.
Dacht eerst dat ik zomaar dood was maar op een andere server leef ik weer wel met gear.
Best apart.
Volgens mij hangt dat samen met de beta versie van ArmA. Sommige servers draaien verschillende versies. Join ik een server die 94444 draait heb ik mijn gewone character, join ik een server met 93xxx spawn ik opnieuw ergens. Not 100% sure though,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net nog wat vaags meegemaakt; ik loop door elektro, wordt opgemerkt door een zombie, ga rennen en dan wordt ik in een keer bewusteloos geslagen en heb na diezelfde klap 6000 bloed minder. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 10:16
Begin het nu een klein beetje onder de knie te krijgen. Snap alleen nog niet hoe ik aan morphine en bloodpacks kom. Ik was gisteren bij het ziekenhuis in elektro, maar kwam er met geen mogelijkheid binnen. Op het dak was ook niks te vinden. Wat moet ik doen daar? Heb ook geprobeerd de ramen kapot te schieten wat me duur kwam te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 09:08
Rudolf schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:56:
Begin het nu een klein beetje onder de knie te krijgen. Snap alleen nog niet hoe ik aan morphine en bloodpacks kom. Ik was gisteren bij het ziekenhuis in elektro, maar kwam er met geen mogelijkheid binnen. Op het dak was ook niks te vinden. Wat moet ik doen daar? Heb ook geprobeerd de ramen kapot te schieten wat me duur kwam te staan :)
je bent goed bezig geweest. :) je moet namelijk de ramen stuk schieten ja, duurt soms ff met een handgun. Maar ze kunnen stuk! Boven op het dak wil ook nog wel eens een doosje liggen met morfine en/of bloodbags.
Voordeel is wel weer dat zeds niet in het ziekenhuis kunnen komen. dus je bent relatief save zodra je binnen bent. Maar aan de andere kant is het ziekenhuis wel weer een survivor magnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:47:
net nog wat vaags meegemaakt; ik loop door elektro, wordt opgemerkt door een zombie, ga rennen en dan wordt ik in een keer bewusteloos geslagen en heb na diezelfde klap 6000 bloed minder. :?
De kans is groot dat je neer bent geschoten door een andere speler...erg sadistisch maar het is mij ook al eens overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rexcore schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:16:
[...]

je bent goed bezig geweest. :) je moet namelijk de ramen stuk schieten ja, duurt soms ff met een handgun. Maar ze kunnen stuk! Boven op het dak wil ook nog wel eens een doosje liggen met morfine en/of bloodbags.
Voordeel is wel weer dat zeds niet in het ziekenhuis kunnen komen. dus je bent relatief save zodra je binnen bent. Maar aan de andere kant is het ziekenhuis wel weer een survivor magnet.
kom net bij onze tenten...
en schrik
zegt genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
Rexcore schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:16:
[...]

Je kunt ramen ook kapotmaken met een empty can/bottle of hatchet :P

Ik heb ook een vraag;
Hoe equip je je Hatchet als je al een primary weapon (rifle) in je handen hebt?
Ik heb het 2x geprobeerd te doen, maar dan raak ik mijn wapen kwijt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:30
Frerix schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:37:
[...]

Je kunt ramen ook kapotmaken met een empty can/bottle of hatchet :P

Ik heb ook een vraag;
Hoe equip je je Hatchet als je al een primary weapon (rifle) in je handen hebt?
Ik heb het 2x geprobeerd te doen, maar dan raak ik mijn wapen kwijt :'(
Eerst je primary wapen in je rugzak doen (moet je dus wel ruimte voor hebben, 10 slots volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
robpol schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:38:
[...]

Eerst je primary wapen in je rugzak doen (moet je dus wel ruimte voor hebben, 10 slots volgens mij).
Ik had het geprobeerd met 9 slots maar toen was ik mijn wapen kwijt :'(
Dus echt per se 10 slots zijn nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Frerix schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:39:
[...]

Ik had het geprobeerd met 9 slots maar toen was ik mijn wapen kwijt :'(
Dus echt per se 10 slots zijn nodig?
Ja, maar je kunt ook nog je wapen droppen en weer oppakken zodra je klaar bent met de hatchet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:21:
[...]

kom net bij onze tenten...
en schrik
zegt genoeg?
Alles weg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wapentent leeg
andere tent alleen shotgun en wat ammo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Laatst online: 28-09 11:34
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:44:
[...]

wapentent leeg
Mooi klote. Waar stond je tent dan ergens afgelegen of niet? Wij hebben er een ergens in een gebouw en die staat er al een week :P Met de spullen er nog in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:43

aKra

Intentionally left blank.

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:44:
[...]

wapentent leeg
Shit, DMR en camo clothing kwijt dus. Gelukkig had ik m'n NVG en GPS wel op zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Trouwens, als hier iemand is die ARMA C:O nog wil kopen?

Ik heb hem gekocht maar vind het drie keer niks, hou blijkbaar toch niet van dit soort type games terwijl het me bij voorbaat echt geweldig leek.

Mocht er iemand zijn die hem overweegt aan te schaffen, misschien heb je een leuke game te ruil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Paprika schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 04:28:
Als je echt de tekst "Loading" ziet dan is dat het enige echte puntje dat 100% client-sided is :/. Je character heb je dan al ontvangen. Enige dat ik nog voor je kan doen is kijken of je character niet corrupted is --> heb ik wel je player id nodig.
Bedoel je in dit geval mijn Arma 2 Player ID? Zoja, waar vind ik deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Wou weer is DayZ spelen.. Spawn ik midden in cherno in plaats van ons camp.. Meteen maar weer uitgelogd XD
Wacht wel tot vanavond wanneer het wat rustiger is, neem de kans liever niet om op een 50man server rond te gaan lopen met nvg's/gps/ghillie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Zijn er hier mensne die toevallig met Fraps recorden? Daarstraks geprobeerd maar FPS gaan best omlaag en de files zijn best groot. Bijna 1gb per minuut. Zijn er betere alternatieven of bepaalde instellingen in Fraps die ik moet aanpassen?

Wil met iemand DayZ filmpje gaan maken vandaar de vraag :P

[ Voor 11% gewijzigd door spookz0r op 05-07-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spookz0r schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 15:44:
Zijn er hier mensne die toevallig met Fraps recorden? Daarstraks geprobeerd maar FPS gaan best omlaag en de files zijn best groot. Bijna 1gb per minuut. Zijn er betere alternatieven of bepaalde instellingen in Fraps die ik moet aanpassen?

Wil met iemand DayZ filmpje gaan maken vandaar de vraag :P
ik kan wel filmen.

verveel me nu toch dood :Z

edit: ik heb even fraps getest en ik heb tussen de 20 en 25 frames per seconde voor full hd video (bij dayz)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Fraps is best wel zwaar, ik zou als ik jou was Dxtory gebruiken. Je kan daarmee spelen op 1080p en recorden op 720p wat echt heel veel cpu kracht scheelt ;)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik wil over een paar weken ook wel een keer meedoen. Vraag me dan alleen af of het niet handiger is om even een eigen servertje te runnen. Je kan die SP mission gewoon omzetten naar MP mission en die hosten. Zo moeilijk is dat niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:14:
[...]

ik kan wel filmen.

verveel me nu toch dood :Z

edit: ik heb even fraps getest en ik heb tussen de 20 en 25 frames per seconde voor full hd video (bij dayz)
Vind de FPS bij fraps gewoon teveel droppen, speelt niet lekker meer dan. Bedankt voor het aanbod maar film zelf en iemand anders doet de dingen die ik wil filmen. Voornamelijk omdat hij er ook een perfect accent voor heeft :D
kevz schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:16:
Fraps is best wel zwaar, ik zou als ik jou was Dxtory gebruiken. Je kan daarmee spelen op 1080p en recorden op 720p wat echt heel veel cpu kracht scheelt ;)
Thanks daar even naar kijken :). Speel zelf op 1680x1050

[ Voor 10% gewijzigd door spookz0r op 05-07-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ik heb jaren geleden een x Fraps gekocht. Een week of 2 geleden* Dxtory gekocht, mede omdat ik zo 1920x1200 kan opnemen terwijl ik op 3 monitoren speel (en dus alleen de middelste record). Een stuk beter dan Fraps, in alle opzichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Duidelijk, maar eerst eens de testversie downloaden mocht het bevallen dan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net Dxtory even geprobeerd maar ik haal precies hetzelfde aantal frames als bij fraps (20 tot 25)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Mjah 20-25 is voor mij gewoon onspeelbaar. Ga wel wat dingen proberen de komende dagen. Had met fraps ook lelijke kwaliteit video helaas en natuurlijk asociaal grote files. 10 min opgenomen 10gb aan ruimte kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Voor de meesten is ARMA2/DayZ al CPU limited, om dan nog te filmen is dubbelop, zie ook
kevz schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:16:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gaat op een i7 2600K prima :y)

alleen film ik wel op half size ivm mn aso setup..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Met een 2600K (2 GTX680s) kan ik nog niet eens boven de 30 recorden wat ik ook probeer, apart :/. En dat is van SSD naar SSD (dus aparte schijven ook nog).
Hoeveel FPS heb je dan (misschien dat halveren beter is voor je FPS dan alleen de middelste monitor of zo)?

[ Voor 18% gewijzigd door Paprika op 05-07-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het verschil tussen Veteran en Regular in de Six Launcher servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Regular = nametags, 3rd person, crosshair, waypoints etc.
Veteran = (meestal) geen nametags, geen waypoints, 3rd person is 50/50 (staat vaak in de naam), geen crosshair etc.

Zelf speel ik eigenlijk sinds dag 1 alleen maar Veteran (of Hardcore). Nametags zijn echt brak.

[ Voor 22% gewijzigd door Paprika op 05-07-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn specs:

amd athlon x2 @3 ghz
4gb ram
10.000 rpm harddisk (300 gb)
Asus HD7770-DC-1GD5 (1gb, gddr5, 1ghz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beginner = ZEDS zijn aangeduid met witte rondjes, hoe groter hoe dichterbij. Dode medespelers zijn in het groen aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Oh man... heb ik nog nooit zo genoten van 18 uitgegeven euro's. De hoeveelheid belachelijk intense shit die je meemaakt, wow.

Gisteren met een vriend in de schemering naar Stary Sobor gegaan om het tentenkamp te raiden, ik een AK47, hij een M16. Aangekomen, tenten geloot en we wilden weer weggaan. We liepen door de bossen net ten noorden van het kamp toen we geweerschoten hoorden, ik dacht vanuit de bomenrij ten oosten. Duck, cover, oren gespitst. Nog een paar schoten gehoord en toen 5/10 minuten niets. Opeens zagen we die gast door het veld lopen, richting kamp, helaas vonden we het net wat te ver om vuur te openen. Ik kruipend zorgen dat ik goed zicht had op het kamp en mijn vriend snelde zich naar de westelijke kant van het kamp (andere gast ging oostelijke kant binnen). Opeens wordt mijn vriend ter hoogte van een vrachtwagen snoeihard neer geschoten. Hij leefde ternauwernood nog en heeft zich met bandages, pijnstillers, morphine en wat eten tot 2500 bloed gesterkt. Hij lag achter een vrachtwagen en was bedekt voor de vermoedelijke plek van de schutter. We dachten op dat moment dat onze eerste survivor een vriend bij zich had. Ik geluisterd of ik de schutter nog kon vinden, maar helaas. Die andere survivor was dus nog in het tentenkamp, maar heeft nooit geweten waar mijn vriend lag. Hij ging weer verder met tenten looten en mijn vriend kon hem neerschieten. Dan rest nog de vijandelijke schutter, na 5 minuten niks heb ik besloten om een suicide run richting tentenkamp te maken om een bloed transfusie te doen. Gerend, geen schoten. Bloedtransfusie adminstered, geen schoten. Hij zal er dus niet meer zijn. We zijn dus naar de dode gerend, maar geen lijk, wel vliegen. Alt+F4, kut. We live to fight another day.

That other day, vanmiddag. De avond van te voren (dus na vorig incident) nog wat stoms gedaan met een paar vrienden in Prigorodky, ik was vergeten dat zombies blijven spawnen naar mate je meer spelers in de area hebt dus heel wat medicijnen, ammo en eten verspild door een oneindige stroom zombies. Dom dom dom. Vanmiddag stond dus in het teken om dat weer bij te vullen. Ik een redelijk lege server opgezocht en naar Cherno gegaan. Bij het eerste appartementblok aangekomen naar binnen gegaan en een zombie geaggro'd. Neergeschoten, maar dat horen zombies blijkbaar dus héél goed. M1911 clips waren vrij snel leeg, de AK47 maakt nog meer lawaai. Kansloos doodgegaan, shit. Terug in Cherno gespawnd op zoek naar mijn lijk, maar geen succes. Vliegen, maar lijk was weg? Coyote backpack foetsie, *snik*. Ah well, onwards we go! Rest van de appartementenblokken geloot en uiteindelijk had ik een Makarov, wat tools, ammo en voedsel. Not the worst start ever. Opeens hoor ik, terwijl ik op de begane grond van een blok ben, geweerschoten en zie ik een gast de straat over rennen. Een ander kaliber wapen schiet die gast neer en ik vlucht naar binnen, shit. Meer geweerschoten en ik besluit naar het dak te gaan om beter zicht te krijgen. Dak op en ik zie opeens op het andere dak een gast liggen met een AK die mij ook meteen ziet. AK vs. Makarov, underdog wins! No idea hoe ik dat klaarspeelde. Net toen ik besefte dat ik met een Makarov een AK verslagen had... *pats*. Een sniper in de verte gniffelde in zijn vuistje en ik keek tegen een 'You are dead.' scherm aan. Woah, adreline gierde door mijn aderen.

Weer gespawnd en ik kwam bij de airstrip in Balota terecht. Nice! Server was niet heel druk dus meteen de airstrip gaan loten, bijna klaar, AK gevonden en ik een aggro een zombie. En nog een, en nog een. AK was de enige wapen die ik had dus meteen ook de hele zombie populatie op die basis geaggro'd. Ik stond geen schijn van kans. Dood. Het begon donker te worden dus andere server opgezocht en respawn: wilderness. Meh, respawn: airstrip. Yes! Rinse and repeat, weer een AK gevonden, weer geaggro'd. Dood, respawn: Kamarov. Mooi! Weer naar de airstrip. Dit keer maar eerst het tentenkamp met deer stand looten. Een AKS74 Kobra gevonden en ACU backpack, not bad! Ik aggro een zombie in het kamp en moet hem neerschieten. Een paar andere zombies worden aggro'd, maar buiten een waren die allemaal buiten het kamp en konden niet naar binnen. Zombie die door de ingang kwam neergeknald en even bijkomen. Ik loop de ingang en vanuit het niets sniper kogels die naast me inslaan en een die me raakt. KUT! Ik ren weg en al free'lookend zie ik een gast wegrennen naast de airstrip. Hij had een zombie geaggro'd, dus rende uit zicht. Ik dacht, fuck it. Nu wil ik je ook hebben ook. Dus ik sprint de verhoging op zodat ik op hetzelfde level ben als de airstrip en ik zie hem een zombie neerschieten. Ik leg aan met mijn AKS en ik raak hem een keer, hij valt neer en blijft ogenschijnlijk liggen. Ik zag hem niet meer dus langzaam naar hem toegelopen. Ineens staat hij op en ik laat nog een salvo op hem los, 'ROry was killed'. Woohoo. Ik kruip, nog steeds bloedend naar hem toe en zie dat hij een DMR, revolve, medical supplies en een volle Alice pack heeft. Yeeaaahh. Ik equip de DMR maar was helaas vergeten dat mijn geweersalvo's zombies hadden aangetrokken, dus ik moest me met een DMR op close range verdedigen tegen zombies. Not a good idea. Ik was dus weer dood. Holy shit! Ik moet hier weer respawnen om die gear te looten. Na een paar keer respawnen weer in Kamarov gespawnd en heul snel weer naar de plek des onheils. Ik kom van de noord-west kant aan bij de airstrip en zie een speler wegrennen van een zombie de control tower in. Shit shit shit, snel naar mijn gear toe, ik moet wel de eerste zijn. Gesneakt naar mijn gear en godzijdank lag alles er nog. Ik weer alle shit pakken en opeens zie ik een speler lopen. Helaas zat ik weer met een DMR in mijn handen dus toen hij voor me neus stond was ik niet in winnend positie. Ik word vaak geraakt door zijn MP5 maar weet met 2 DMR kogels hem te raken. Hij dood: 'ROry was killed'. HA! Got you twice. }) Helaas verloor ik bewustzijn en ging ik ook dood. Rinse and repeat, warempel spawnde ik weer in Balota! WTF! Snel, maar niet te snel weer naar de airstrip en alles heel gauw geloot. Ik liep weer weg met medical supplies, een DMR +mags, AK+mags, revolver en een boatload aan overig spul. Ik ben de bossen in gesprint en uitgelogd.

Holy McSpaceJesus! _/-\o_ :X 8)7

Excuses voor het lange verhaal, maar dit moest ik echt kwijt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Paprika schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:56:
Voor de meesten is ARMA2/DayZ al CPU limited, om dan nog te filmen is dubbelop, zie ook
[...]
Ja, net Dxtory "aangeschaft" zit even bij de instellingen te kijken hoe ik het beste alles kan instelllen. Zijn nogal wat opties. Iets meer dan in Fraps :P

Heb zelf: 2500k, 8gb ram en 7950 3gb.

[ Voor 12% gewijzigd door spookz0r op 05-07-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Sagaris schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:19:
Alt+F4, kut. Vliegen, maar lijk was weg?
Dat is een bug, bodies kunnen willekeurig despawnen. Soms binnen enkele minuten.
Sagaris schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:19:
Woah, adreline gierde door mijn aderen.
Dat is echt het tofste aan dit spel, als je dood gaat verlies je ook alles en het kan zoooo intens zijn.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Lol vertelde straks tegen teammaat dat ik video wilde maken als mijn huidige character dood was. Kreeg meteen een headshot van hem haha :P Blijkbaar wilde hij dus ook al wat anders doen.

Daarstraks wel weer even gespeeld 15 min in Cherno: voedsel, drinken, 2 wapens, backpack en alle spullen die nodig zijn om te overleven. Too easy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Sommige spelers zijn echt dom. Ik liep bij de legertentjes rond Stary Sobor te zoeken naar wapens en enige wat ik vond was een Lee Enfield. Had geen ammo meer voor m'n huidige guns maar bij die Lee Enfield zaten 8 (!) mags. Toch maar opgepikt en had wel zin om wat herrie te schoppen.

Ik ben die rode fabriekshal ingegaan met gaten in de muren, die naast die legertentjes staat. En ik dacht: sniperen met m'n Enfield op zombies met 80 kogels = niet lang voordat ik zelf word neergehaald door een .50. Ik sta daar lekker op zombies te knallen en ben door de helft van m'n ammo heen als ik een survivor uit een gebouwtje zie kruipen naast de fabriekshal. Hij lijkt mij helemaal niet gehoord te hebben, WTF? Ik plop hem neer en hij heeft een dikke M4 met zoom, ACOG whatever en een MP5SD met 2 SD clips. Kaching...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paprika schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:00:
Met een 2600K (2 GTX680s) kan ik nog niet eens boven de 30 recorden wat ik ook probeer, apart :/. En dat is van SSD naar SSD (dus aparte schijven ook nog).
Hoeveel FPS heb je dan (misschien dat halveren beter is voor je FPS dan alleen de middelste monitor of zo)?
ik had die fps counter uitstaan, net ff geprobeerd en idd de frames droppen van 300 in een keer naar 10 / 15 fps :D WTF nu speel ik vanaf een SSD en record ik naar een 5400RPM SATA schijf :+

en toch leverthet (redelijk) kijkbare filmpjes op :+

YouTube: Testing FRAPS recording in DayZ (eyefinity)

wel jammer want in andere games gaat het stukken vloeiender :+
YouTube: GTR-Evolution snapshot of Astra OPC on the Nordschleife (nurburgring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Persoonlijk denk ik dat je het voor filmpjes moet houden bij 4:3, 16:9 of 16:10 resoluties.
Opnemen met een triple screen resolutie resulteert in een filmpje wat imo niet fatsoenlijk is te kijken op een enkel beeldscherm (zoals je ziet in je YT filmpjes... er is meer black box aanwezig dan daadwerkelijke video).

[Edit]
Iemand trouwens misschien een idee wanneer het gefixt wordt dat infected je niet langer 'dwars door muren' heen kunnen zien? :)
Vind dat nog erg jammer....je sluipt hartstikke netjes over de map heen en dan wordt je meteen gepakt door een paar creeps die je niet eens zelf kon zien omdat ze in een huis of achter een stenen schutting stonden.

[ Voor 35% gewijzigd door Da_maniaC op 05-07-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Da_maniaC schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:51:
Persoonlijk denk ik dat je het voor filmpjes moet houden bij 4:3, 16:9 of 16:10 resoluties.
Opnemen met een triple screen resolutie resulteert in een filmpje wat imo niet fatsoenlijk is te kijken op een enkel beeldscherm (zoals je ziet in je YT filmpjes... er is meer black box aanwezig dan daadwerkelijke video).

[Edit]
Iemand trouwens misschien een idee wanneer het gefixt wordt dat infected je niet langer 'dwars door muren' heen kunnen zien? :)
Vind dat nog erg jammer....je sluipt hartstikke netjes over de map heen en dan wordt je meteen gepakt door een paar creeps die je niet eens zelf kon zien omdat ze in een huis of achter een stenen schutting stonden.
Zodra 1.7.2 uitkomt. ETA unknown :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waar ik het meeste kans heb om night vision goggles kan vinden? Speel het spel nu al een paar weken en heb het nog steeds niet gevonden. Wel al de rest van high end wapens, GPS enzo... Is de enigste plaats op het vliegveld in het Noord Oosten? Heb al meerdere malen die barracks gechecked. geserverhopped.. maar niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Chilled heeft ze. Ik zou dus gewoon chilled gaan opzoeken en hem killen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Ugh, heb tot nu toe al-tijd alleen gespeeld (TRUST NO ONE!!1) maar nu zit ik met gebroken benen op de airfield in Noord Westen. Morgen maar eens mensen smeken op de GoTBF3 TS of ze me een morphine injectie kunnen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ok en op welke server speelt die Chilled?

@Blaim; ik zit op het vliegveld in het Noord Oosten, is ongeveer kwartiertje lopen naar het Westelijke vliegveld... ik heb 4 morphines bij me maar ik had liever met iets geruild? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Ik heb alle accesoires behalve GPS, een M1911 + 6 mags, een AKS 74 Kobra + 4 mags. Wat wil je hebben en kan je het morgen evt ruilen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 21:14:
Hehe, ok en op welke server speelt die Chilled?

@Blaim; ik zit op het vliegveld in het Noord Oosten, is ongeveer kwartiertje lopen naar het Westelijke vliegveld... ik heb 4 morphines bij me maar ik had liever met iets geruild? :)
Nog te zien, onze home server is down gegaan... dagdag motorcycle (de rode), atv, landrover, 3vs, ural vol met highend gear.

Net rond gelopen op Eu #404, met Konjo gemeet om naar lake prud te gaan. Op onze trekttocht het een en ander meegemaakt.

We waren in de buurt van mogilevka hoorde we plots een dmr schot links van ons gelijk naar de grond gedoken zien we even later een survivor midden over straat lopen 8)7 om vervolgens het bos in te lopen. Verloor hem uit het oog.. anders had ik wat lekkere boontjes gehad. Na een klein kilometertje lopen zien we een trekker staan tussen 3 bomen, na een grondige inspectie bleek er geen loot te zijn, onderdelen waar lichtgroen tot geel, weinig benzine. Helaas geen granaat anders hadden we het onding opgeblazen. Iets later, misschien 700 meter verderop, zag ik een tentje, bleek 3 tentjes te zijn samen met een fiets. Na een stevige flank (lees polonaise dans) scheen er niemand te zijn. Tenten maar geloot, resultaat; m249 met 4 mags, BinzonSD met 2 mags, 18 bloodbags, Stanag (sd)mags en de overige useless zooi. Verder naar prud horen we een auto langskomen waar friendlies inzitten maar we hoorde gunfire rechts van onze positie. Probeerde de schutters te flanken maar helaas niet vonden. Vervolgens weer op ons dooie gemak richting Prud, zagen we een Uraltruck in de bomen.. na een nadere inspectie bleek het de hippy van te zijn, geen loot, 5 meter mee gereden om het vervolgens in een meertje te dumpen.

Nu wachten bij prud totdat een B0yler bij ons aansluit.

Mocht je nog interesse hebben in mijn nvg's.. Kom ze maar halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Da_maniaC schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:51:
[..]
dit was ook alleen ff snel om de FPS drops te checken ;)
om naar 1 scherm te schakelen moest ik de game herstarten.. geen zin in enzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaim schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 21:37:
Ik heb alle accesoires behalve GPS, een M1911 + 6 mags, een AKS 74 Kobra + 4 mags. Wat wil je hebben en kan je het morgen evt ruilen? ;)
Alles? Dus dan heb je NVG? :) Ik wil je 2 morphines geven en een GPS in ruil voor die NVG. Anders spreken we morgen af op een bepaald tijdstip, server, locatie

De vraag is natuurlijk, kan ik je vertrouwen? Je kan me evengoed neerschieten en me gear nemen..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2012 05:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 09:08
chiIIed schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:29:
[...]

..... Verder naar prud horen we een auto langskomen waar friendlies inzitten maar we hoorde gunfire rechts van onze positie. Probeerde de schutters te flanken maar helaas niet vonden. ...
Dat was een gedeelte van onze roadtrip van gisteravond. Dodelijk verveeld als we waren (ons kamp was geloot en niemand had zin om nu alweer een nieuwe op te bouwen) hebben we maar een rondje over de map gecrossed in onze lada. 4 black bro's in een lada... dat moet natuurlijk wel een feestje worden :)

Maar al met al is het behoorlijk rustig gebleven gisteravond. We zijn noord oost begonnen en vanuit daar heeft robpol , met subliem stuurwerk, ons eerst naar het westen gereden langs wat mogelijke crashed heli sites, maar niets tegen gekomen. vanuit daar naar het zuiden en, onder begeleiding van zeer interessante touristische informatie van mofo, uiteindelijk in kamenka uitgekomen. We wilden nog een net gespawnde survivor een lift geven, maar daar stak recon weer "proffesioneel" een stokje voor :> Daarna al toeterend door cherno getufd, maar helemaal niemand tegen gekomen. Vanuit daar zachtjes aan weer naar het noorden gereden en maar weer gelogd. Vanmiddag/vanavond maar weer eens een plekje uitzoeken voor een nieuw kamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat mensen het snel beugespeeld geraken.. speel het nu nog maar 3 weken ofzo maar nu al denk ik "hmm.. wat nu?" Heb al de volledige map afgelopen en buiten méér gear en campen/spelers killen valt er eigenlijk niets te doen :( Spijtig dat je geen doel hebt of iets dergelijk.. het lijkt precies Gary's Mod van Half Life, gewoon een grote sandbox en doe maar wat je wil maar na een bepaalde tijd heb je het ook gezien

Pffttttttttt, had ik op server NL11 een tent vol met loot, een ATV en boot is deze al sinds 2 dagen offline, heb via het ip het hostingbedrijf kunnen opzoeken en al redelijk snel een antwoord gekregen:
Beste Dennis,

Bedankt voor je aanvraag.
Het enige wat ik je kan vertellen over de betreffende server is dat deze waarschijnlijk niet meer online gaat komen.
Dit heeft te maken met een opzegging welke zeer recent is ingediend.

Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het uiteraard heel graag.

Met vriendelijke groet,
Wat is dit KUT :N !!! En waarom zeggen ze het op? Omdat er niet meer zoveel mensen Dayz spelen?? :(

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2012 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Pfff, gister voor het eerst gespeelt, man wat cool _/-\o_ . Rond sneaken door een plaatsje, bijl gevonden met wat ammo. Verder sneaken om wat meer te vinden, shit een andere speler met een gun. Gelukkig ziet hij me niet dus ik verder sneaken het donker in. Shit nu zie ik echt niks meer, ho werkt die zaklamp. Ah zo! Fuck 6 zombies. Dood :+

Helaas is mijn pc zwaar crap, dus ik heb vrij lage resolutie en gfx. Toch maar kijken voor een nieuwe GPU / CPU :)

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
Mensen hebben het spel al beugespeeld?
Wooow..

Het langste wat ik ooit heb geleefd is 3-4 uur ofzo. Ik word al niet meer ontdekt door zombies en kan nu sneaken als de beste. Maar andere spelers kosten mij telkens de kop. Ik ben ontelbare keren gesniped :P
Ik speel wanneer het kan op NL4. Heb zo'n gevoel dat ik meestal door iemand hier op Tweakers word gesniped, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Rexcore schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 08:33:
[...]

Dat was een gedeelte van onze roadtrip van gisteravond. Dodelijk verveeld als we waren (ons kamp was geloot en niemand had zin om nu alweer een nieuwe op te bouwen) hebben we maar een rondje over de map gecrossed in onze lada. 4 black bro's in een lada... dat moet natuurlijk wel een feestje worden :)

Maar al met al is het behoorlijk rustig gebleven gisteravond. We zijn noord oost begonnen en vanuit daar heeft robpol , met subliem stuurwerk, ons eerst naar het westen gereden langs wat mogelijke crashed heli sites, maar niets tegen gekomen. vanuit daar naar het zuiden en, onder begeleiding van zeer interessante touristische informatie van mofo, uiteindelijk in kamenka uitgekomen. We wilden nog een net gespawnde survivor een lift geven, maar daar stak recon weer "proffesioneel" een stokje voor :> Daarna al toeterend door cherno getufd, maar helemaal niemand tegen gekomen. Vanuit daar zachtjes aan weer naar het noorden gereden en maar weer gelogd. Vanmiddag/vanavond maar weer eens een plekje uitzoeken voor een nieuw kamp.
Zodat ik kon gaan lopen zeker ;), na..aah. Dan maar een kogel door zijn kop! Trouwens ik weet ik iets heel leuks wat we kunnen doen in de auto later ;-). Iets wat we gister hadden moeten doen terwijl we door alle steden reden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
Dammit! Dat heb ik nou altijd!

Net gespawned, snel naar langs een paar medium yield loot plekken en bij het laatste gebouwtje wat ik ging looten vond ik een ALICE backpack. Ik had een hatchet, een hunting knife, matches en twee flessen water.
Dus ik wil net uit het laatste gebouw uitsluipen om het bos in te rennen. BAM! Sniperkogel in m'n rug. Dood.

Kan ik weer opnieuw beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Daar gaat dit spel om ja, als je dat niks vind is dit niks voor je denk ik ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 03-10 10:16
Ik denk dat om het wat langer houdbaar te houden zouden ze wat rpg elementen er in moeten gooien. Punten verdelen over je character. XP verzamelen etc. Dan doet het extra pijn als je door gaat.

Van de andere kant. Niemand heeft nu een ubercharacter en iedereen kan iedereen killen. Dat heeft ook weer zn charme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Net 'gered' door de Reddit Rescue Force: http://www.reddit.com/r/RedditRescueForce/

Daar kan je berichtje plaatsen met een verzoek voor blood of morphine e.d. en je krijgt vrij snel een reply van iemand die je komt helpen. Net kreeg ik morphine van een gast die ik 10 seconden sprak via de TS van de subreddit en hij kon het vrijwel onmiddelijk brengen. Hij wilde er alleen maar 3 cooked meat voor terug. Bleek ook nog een Nederlander te zijn, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Frerix schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:34:
Mensen hebben het spel al beugespeeld?
Wooow..

Het langste wat ik ooit heb geleefd is 3-4 uur ofzo. Ik word al niet meer ontdekt door zombies en kan nu sneaken als de beste. Maar andere spelers kosten mij telkens de kop. Ik ben ontelbare keren gesniped :P
Ik speel wanneer het kan op NL4. Heb zo'n gevoel dat ik meestal door iemand hier op Tweakers word gesniped, haha
Het houdt op een gegeven moment. In je eentje kan je gear verzamelen dat lukt altijd wel. Voertuig wordt al lastiger omdat je vaak veel moet repareren. Dan ga je in een groep spelen, dan zit je de hele tijd in voertuigen, loot te farmen en locaties te bewaken. Dit wordt ook saai. Dan wordt het PvP en dan ga je uit verveling je eigen clanmaten doodschieten omdat er verder gewoon niets te doen is :)

Gisteren met paar man hele tijd whisky flessen tegen elkaar lopen gooien uit verveling. Midden in Elektro en Cherno rondrennen verstoppertje spelen met zombies.

[ Voor 8% gewijzigd door spookz0r op 06-07-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Speel het spel dan eens van de andere kant... Buschauffeur, bootje varen en zo mensen oppikken/afzetten etc kan ook een leuke lichting geven. Burnout kan altijd, maar er zijn meer dingen dan PvP en met een paar vrienden een setje tenten opzetten. Sandbox => be creative.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Vipeax been there done that got the tshirt. Wat er te doen is in de game is al gedaan. Hebben zelf nieuw gesapwnde mensen gewapende escortes en alles gegeven om gear te verzamelen. Medics rond laten rennen her en der.

Zit gewoon geen uitdaging meer in. Zelfs met respawnen heb je binnen 15-30 min je spullen weer als je moet zoeken.

Laat ik het zo zeggen: bekende verveelde zich zo erg dat hij zelf maar ging proberen heli's in de game te spawnen...

[ Voor 79% gewijzigd door spookz0r op 06-07-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermaak me wel met deze game. als je even erop uit gekeken ben moet je gewoon wat anders gaan doen.
en over maand of paar maand weer spelen.

Merk namelijk dat je nog probeert wat van de game te maken maar dat jullie gewoon tegen een muur aanlopen en niet meer weten.
Gezien je aantal frequente forum posts ben je veel met de game bezig.
Mijn tip is de game even links laten liggen. als je het echt niet kan laten pas over een week weer spelen.
vat dit niet op als een lullige reply.

vandaag een verstopte quad gevonden. leuk ding.
echter gaat de benzine wel extreem snel op.
hadden een volle tank .

hadden hem bij khelm gevonden. van khelm over de airstrip tot bij de dam boven gvozdno en de tank was leeg,
max 10km gereden op een tank.
gegoogled quad heeft ongeveer 8 liter tank.
rijd het bijna 1 op 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Scrapmetal nodig denk ik of fuel parts. Lijkt wel alsof hij lekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
@Vipeax

Weet jij toevallig wat de control button is voor 3rd person view op een mac? (in dit geval Macbook pro). Omdat er geen Num Enter op zit, zou dit toch aangepast kunnen worden bij controls? Kom het alleen nergens tegen en op internet zijn er ook mensen die erom vragen.

Thnx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Tja, mijn beste ervaring was toen ik het voor het eerst speelde. Ik had geen idee welke features de mod had en het was bijna volledig donker. Je probeert je dus een beetje te oriënteren op de omgeving, maar dan zie je opeens een rode flare in de verte een stel huizen oplichtten.. hoezo een hartslag van 150! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:18:
Ik vermaak me wel met deze game. als je even erop uit gekeken ben moet je gewoon wat anders gaan doen.
en over maand of paar maand weer spelen.

Merk namelijk dat je nog probeert wat van de game te maken maar dat jullie gewoon tegen een muur aanlopen en niet meer weten.
Gezien je aantal frequente forum posts ben je veel met de game bezig.
Mijn tip is de game even links laten liggen. als je het echt niet kan laten pas over een week weer spelen.
vat dit niet op als een lullige reply.

vandaag een verstopte quad gevonden. leuk ding.
echter gaat de benzine wel extreem snel op.
hadden een volle tank .

hadden hem bij khelm gevonden. van khelm over de airstrip tot bij de dam boven gvozdno en de tank was leeg,
max 10km gereden op een tank.
gegoogled quad heeft ongeveer 8 liter tank.
rijd het bijna 1 op 1 :P
Het is 60L/tank.
Als je 10km rijd kom je wel langs een fuelpump niet zo'n heel groot probleem dus.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 17:19:
[...]

Het is 60L/tank.
Als je 10km rijd kom je wel langs een fuelpump niet zo'n heel groot probleem dus.
ja maar dat is toch onzin.
60 liter en dan maar 10km.
na dat ritje had ik echt van.

wat is het nut van een voertuig als je constant moet tanken om de 2 dorpen.
kun je beter nog gaan lopen in een rechte lijn.
snap best dat de voertuigen niet eeuwig moeten kunnen rijden. maar half rondje map zou ongeveer wel moeten kunnen op een volle tank.

als straks de borders van de map zijn afgesloten en je voertuigen niet meer buiten de map kan gaan horden, mogen die voertuigen wel wat langer op een tank kunnen rijden,
Pagina: 1 ... 21 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht