Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:28
Zijn er overigens nog mensen die wel een droge stat als gelopen afstand willen weten? Even ter voorbeeld heeft kKaltUu er inmiddels het volgende aantal kilometers achter de rug:
Afbeeldingslocatie: http://vipeax.org/05U9f22119B50Z.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Waar kan je zoiets zien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:31

The Zep Man

🏴‍☠️

Paprika schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 05:51:
Zijn er overigens nog mensen die wel een droge stat als gelopen afstand willen weten? Even ter voorbeeld heeft kKaltUu er inmiddels het volgende aantal kilometers achter de rug:
[afbeelding]
Awesome. Is dat uit de database van een server? Of wordt zoiets ook lokaal opgeslagen?

[ Voor 26% gewijzigd door The Zep Man op 19-05-2012 09:25 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-09 19:08
Adanteh schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 01:45:
Toch jammer die bandit skin. Ik kan nu nergens meer naar toe zonder dat ik meteen kogels om mijn oren krijg. Het probleem is dat in het startersgebied je ook niet echt als bandit kan spelen. Kom je aanzetten met je Makarov tegen twee survivors met een winchester en een AK. Die met zijn AK is in ieder geval dood :')
Ze gaan iets anders doen met de skins. Humanity blijft maar je kan dan skins vinden als loot.

http://www.dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=3693

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 16:35
spookz0r schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 10:51:
[...]

Ze gaan iets anders doen met de skins. Humanity blijft maar je kan dan skins vinden als loot.

http://www.dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=3693
Dat wordt een grote PvP… tenzij je met bekenden op teamspeak zit of met RL vrienden speelt is het op deze manier een veel te groot risico om vreemden te vertrouwen.

Waar bandit worden nu nog een relatief bewuste beslissing is, omdat je er een bullet magnet door wordt, zal het nu totaal implicatieloos zijn. Ik snap dat careerbandits dit nieuws verwelkomen, maar als bewuste survivor vind ik het minder goed nieuws.

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
Klinkt wel goed, alleen zal niemand voor de lol de bandit skin gaan gebruiken. Zelfs als bandit zijnde kan je het beste eerst betrouwbaar overkomen ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:25

GZN

Maakt voor mij niet uit. Ik schoot iedereen neer, bandit of survivor. Nou zal ik wel iets minder wroeging hebben.
Overigens zal ik wel de bandit skin willen dragen vanwege de betere camouflage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
The Zep Man schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 09:18:
[...]
Awesome. Is dat uit de database van een server? Of wordt zoiets ook lokaal opgeslagen?
"de" ;) :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Nou kom maar op met die stats dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Alsof de servers het nog niet zwaar genoeg hebben ook nog overal stats gaan linken? ;)

Haha was net met een maatje bij tentenkamp ik survivor hij bandit. Komt er andere survivor het kamp binnen gaat achter mijn maatje aan ik waarschuw hem. Survivor schiet hem nog wel dood ik die survivor 2 min daarna word ik doodgeschoten door andere survivor. Had een mooie loot al verzameld maar helaas :P Hunting knife en matches zijn wel handig. Vlees van dieren koken geeft 700 blood als je het eet :)

[ Voor 11% gewijzigd door spookz0r op 19-05-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ha, als ik nog 1x iemand hoor klagen dat de database overbelast is, gooi ik er gewoon de grootste query up die mogelijk is, en in een procedure met een oneindige loop ofzo :P ;).

@ kronolith, 53.8984KM
@ The Zep Man, wat is je in-game naam? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Vandaar de ;).

Ik weet iig waar ik voortaan mijn gear ga fixen. Mooie plek gevonden hehe :D Belangrijke dingen voor mij: compass hunting knife en matches :) Daar kom ik al een heel eind mee.

[ Voor 34% gewijzigd door spookz0r op 19-05-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Die centrale database is toch totaal niet overbelast? Tenminste, dat zag ik Rocket posten op het forum. Ben eigenlijk wel blij dat er skins zijn die je kan vinden. Had sowieso wel gewild dat je in ieder geval je basis starting kleren kan aanpassen (Ik wil verdomme niet met een trouw-overhemd in de zombie apocalypse rond lopen). Nu eerst maar eens hopen dat Direct Comms goed gaat werken (En dat mensen het daadwerkelijk gebruiken). Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar wat spelers om een groepje mee te vormen. Misschien anders volgende week maar een keer kijken of er op het forum wat mensen te vinden zijn (Ik heb alleen totaal geen zin om weer een officiële clan te joinen).

Also, als ik nu dood ga ga ik toch gewoon maar Elektro of Cherno in. Gister na een nieuwe spawnen tijden in het platteland rond gelopen, maar zonder wat basic gear kan je daar toch niks uitvoeren. Matches en hunting knife zijn verdomme handig. Altijd wel genoeg voedsel te vinden en lekker wat bloed er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ja idd en je hoeft dan in principe ook geen steden meer in. Misschien af en toe voor wat kogels en dergelijke. Maar als ik opnieuw spawn ren ik altijd Cherno of Elektro in. Binnen 10 min heb je daar zo'n beetje alles. Nu gelukkig ook andere locatie gevonden maar die hou ik even voor mijzelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Heb jij trouwens niet een plekje over voor een bandit companion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 19:44
Adanteh schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:11:
Heb jij trouwens niet een plekje over voor een bandit companion?
Adanteh, ik ga over een paar uur weer spelen, ik zoek ook nog een companion. Begin een beetje gefrustreerd te raken om telkens na een half uur lopen dood te gaan. Maar stoppen met spelen lukt ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:31

The Zep Man

🏴‍☠️

Paprika schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:34:
@ The Zep Man, wat is je in-game naam? :P
Ben nog maar net begonnen met Day-Z en de kans is klein dat ik jouw server bezocht heb. Maar bedankt voor het aanbod. ;)

Net voor de eerste keer 'aangespoeld' (had een willekeurige buitenlandse server gekozen). Dorpje tegengekomen en al snel werd ik opgegeten door zombies. Awesome. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Oke. Ik log weer in. Stond midden in chernogorks. Zie ik een dude lopen. Twee kogels van mijn revolver in zijn hoofd. Die had NV goggles, ragefinders, een G36 SD, een M9 SD. Een complete backpack vol met allemaal gear.... Heb ik net alles opgepakt, wordt ik twee seconden later zelf gekillt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik loop nu in Polana. Ben via de editor een strategie aan het bepalen hoe ik verder hier het hele dorpje onderzoek. Via de editor kan je kijken welke huisjes allemaal bezocht kunnen worden.

Een tip voor iedereen is gewoon wanneer je achterna gezeten wordt door een horde zombies, probeer ergens naar binnen te rennen! Binnen rennen zombies namelijk niet en heb je tijd genoeg om ze dood te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
The Zep Man schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:22:
[...]
Ben nog maar net begonnen met Day-Z en de kans is klein dat ik jouw server bezocht heb. Maar bedankt voor het aanbod. ;)
Dev, die resultaten zijn van alle servers samen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Mijn been is nu gebroken, wat moet ik daarvoor doen? Omdat mijn beeld trilt namelijk...

Heb overigens vlakbij Polana 3 helikopters gevonden met een minigun erop.

[ Voor 53% gewijzigd door Recon24 op 19-05-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
Adanteh schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:25:
Oke. Ik log weer in. Stond midden in chernogorks. Zie ik een dude lopen. Twee kogels van mijn revolver in zijn hoofd. Die had NV goggles, ragefinders, een G36 SD, een M9 SD. Een complete backpack vol met allemaal gear.... Heb ik net alles opgepakt, wordt ik twee seconden later zelf gekillt :(
Speeltip 7: wacht altijd twee minuten als je iemand hebt neergeschoten. De hele omgeving hoort jouw schot en de meeste niet zo vredelievende spelers zullen er op af komen.

Vooral in tentenkampen en op vliegvelden is de kans groot dat je niet alleen bent. De PvP komt vooral neer op "situational awereness", zolang de tegenstander niet weet of je er bent, en vanuit welke richting je komt heb je altijd een groot voordeel (vrijwel altijd onoverkomelijk groot is mijn ervaring).

Voor wie nog handige tips en tactieken zoekt: http://ttp2.dslyecxi.com/ (vooral "The Basic Rifleman" is een aanrader)

@Recon24
Je hebt morfine en/of painkillers nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door HMeijer op 19-05-2012 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik dacht ook even als boordgunner in zo'n heli te stappen. Meteen dood. Dat hele kut eind lopen voor niks. Wel twee 'grappige' medespelers tegen gekomen. Loop je dan met zijn driën rond allemaal met silenced wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
HMeijer schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 17:02:
[...]

Voor wie nog handige tips en tactieken zoekt: http://ttp2.dslyecxi.com/ (vooral "The Basic Rifleman" is een aanrader)
Interessante link, maar vooral de TrackIR die wordt getoond in die link. Toch weer een fascinerend stukje FPS/Flightsim hardware.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Vipeaux, waarom wordt er niet gekozen voor het lokaliseren van de databases? Ik merk dat de NL servers gewoonweg uit hun neus staan te vreten met 50 man (ik laat even de memory leak van de serverclient achterwege) en zoals jij post is de dbserver ook niet belast. Het enige waar ik dan aan kan denken zijn queries die gewoonweg te lang duren om uit te voeren of hoge latency tussen client > gameserver > dbserver. Of is er een andere reden gevonden waardoor de laadtijden zo hoog zijn?

Leuk om te zien dat ik zoveel gelopen heb :)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Ik kom momenteel echt nergens in :( Alle servers zitten vol, en als je dan ergens in komt is het 'waiting for server response'. Tijd om wat capiciteit bij te schakelen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
robpol schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 18:04:
Ik kom momenteel echt nergens in :( Alle servers zitten vol, en als je dan ergens in komt is het 'waiting for server response'. Tijd om wat capiciteit bij te schakelen lijkt me.
Dat is het gevaar met een spel wat zo populair is geworden. Ik kan alleen zeggen: probeer in een server te komen, gebruik windowed mode en doe iets op een ander scherm, uiteindelijk zie je dat je erin zit.

(wat je ook kan doen is op teamspeak komen en kijken of er iemand in een channel zit, vraag aan hem of hij kan waarschuwen als iemand doodgaat of disconnect en dat jij op enter blijft rammen.)

Waarschijnlijk komt er een nieuwe patch uit dit weekend, houd dus http://www.armafiles.info/dayz/DayZ_Changelog.txt in de gaten.

[ Voor 13% gewijzigd door kKaltUu op 19-05-2012 18:07 ]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Als er een qeue is bij het joinen is het meestal gewoon de interne drama van de server applicatie, welke gamespy query port requests doet afhandelen in dezelfde thread als het afhandelen van mensen die gejoined zijn (en in die thread zit natuurlijk ook de communicatie tussen de gameserver en de Hive). Als de Hive SQL errors outspit (iets dat met de nieuwste versie die ik gisteren (pas) gecompiled heb (en we nu pushen, na wat testen) en dus nog niet op servers te vinden is, opgelost is) dan zal die even gerestart moeten worden.
Er was wel even tijdelijk wat maintenance op de DB (tot nouja, nu), kom je er nu in?

De reden voor de centrale DB lijkt me in principe wel duidelijk, echter was er bij het maken niet echt rekening gehouden met het feit dat het spel zo populair zou worden (meer dan ARMA2 zelf, zaten een uur geleden op ~6000 concurrent users), waardoor bepaalde onderdelen binnen het database systemen langzaam aangepast worden. Het is nu dan ook voornamelijk plannen voor de toekomst betreffende scaling.

[ Voor 24% gewijzigd door Paprika op 19-05-2012 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Paprika schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 18:14:
Als er een qeue is bij het joinen is het meestal gewoon de interne drama van de server applicatie, welke gamespy query port requests doet afhandelen in dezelfde thread als het afhandelen van mensen die gejoined zijn (en in die thread zit natuurlijk ook de communicatie tussen de gameserver en de Hive). Als de Hive SQL errors outspit (iets dat met de nieuwste versie die ik gisteren (pas) gecompiled heb (en we nu pushen, na wat testen) en dus nog niet op servers te vinden is, opgelost is) dan zal die even gerestart moeten worden.
Er was wel even tijdelijk wat maintenance op de DB (tot nouja, nu), kom je er nu in?

De reden voor de centrale DB lijkt me in principe wel duidelijk, echter was er bij het maken niet echt rekening gehouden met het feit dat het spel zo populair zou worden (meer dan ARMA2 zelf, zaten een uur geleden op ~6000 concurrent users), waardoor bepaalde onderdelen binnen het database systemen langzaam aangepast worden. Het is nu dan ook voornamelijk plannen voor de toekomst betreffende scaling.
Ik kwam net in een game, maar toen spawnde ik in de vloer van een gebouw :'( Nu probeer ik het opnieuw en ben weer aan het wachten op server response.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ik heb zojuist even mijn servers gerestart en ze zijn best wel instant eigenlijk. Dus vraag de admin even hem te restarten, of join een die al gerestarted is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Paprika schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 18:25:
Ik heb zojuist even mijn servers gerestart en ze zijn best wel instant eigenlijk. Dus vraag de admin even hem te restarten, of join een die al gerestarted is.
Ik zit erin, woohoo! Kwestie van geduld :)

Wat zijn jouw servers eigenlijk? Wat is jouw rol bij DayZ?

[ Voor 9% gewijzigd door Spollie op 19-05-2012 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Servers vind je vast wel als je filtered op "Vipeax" :P. Maar die zijn in de US, m'n rol is vanalles eigenlijk. Als het maar met code te maken heeft.... Oftewel dat kan gaan van in-game drama tot server/db drama. In principe alles dus buiten de website. Op dit moment is de connectie van een gameserver met de centrale DB waar ik vooral mee bezig ben (schuilt in een hoekje met een tinfoil hat).

[ Voor 21% gewijzigd door Paprika op 19-05-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Klopt het dan dat NL1 er net uit vloog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Adanteh schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 18:29:
Klopt het dan dat NL1 er net uit vloog?
Adanteh, join NL2, dan gaan we ff teamen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik zit al weer in NL1. Was bezig met iemand anders en had al verwacht dat hij daar ook weer zou connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Geweldig! Hoe moet ik het trouwens doen als ik toch Steam chat wil hebben bij mijn niet steam versie? Normaal is het gewoon add non-steam game, maar ik gebruik nu een launcher vanwege die mod. Wut do? (Overigens heb ik wel het gevoel dat de sfeer op die Nederlandse servers ook al beter begint te worden). Straks was ik dood gegaan en ging ik meteen op een volle snelheid zo snel mogelijk land inwaards. Uiteindelijk zat ik zonder water en toen met iemand anders gemeet die wel water voor me had. (Toch mooi, aangezien ik wel een bandit skin heb). Daarna met zijn tweeën door naar noordwest airfield. Daar wat rond kruipen.. Ging prima.. totdat hij werd neergehaald door een bandit van de control tower. Toen heb ik die maar een kogel in zijn hoofd geboord met mijn net opgepakte DMR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Ik was nog bij die Factory, ten oosten van Palona maar had painkillers nodig omdat die er niet lagen. Kon er redelijk wat spulletjes vinden alleen had ik al veel maar er lag nergens een painkiller. Op een gegeven moment was ik op het dak en zag ik in de verte achter die heuvel een kopje omhoog steken. Gelukkig was het friendly en bleef hij ook uit de buurt. Jammer genoeg kon ik niet zonder gezien te worden door een zombie buiten de muren komen, waardoor ik keihard rende richting de bossen om ze af te leiden en ze daar neer te knallen. Ben hier ook gestopt met spelen toen en me netjes ergens in de bossen laten disconnecten.

Gelukkig waren het er maar 2 die achter me aan rende. Mijn teller staat nu op 80 Kills als ik me niet vergis.

Misschien dat ik vanavond nog even ga spelen, maar moet dan van te voren even uitzoeken welke richting ik opga.

[ Voor 5% gewijzigd door Recon24 op 19-05-2012 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-08 10:13
Interactieve map: http://www.teamfackin.com/moocow/dayz/map/

En hier nog meer info: http://www.dayzmod.info/

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:26

Distortion

Bottle to Throttle

Weet iemand waar ik een tentenkamp kan vinden?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:50
Oh ik loop hier toch wel erg warm voor :P
Heb dit filmpje even uitgekeken en oh ik wil ook !
YouTube: ◀ArmA 2: DayZ - City SlickerZ

Nu maar even een paar daagjes wachten tot ik ARMA2 kan halen met OA

* iets wat ik niet snel kon vinden, er zijn dus een paar NL servers met waarschijnlijk... voornamelijk NL-ers
Hebben die servers ook teamspeak ? is toch wel iets wat je volgens mij hard nodig hebt in deze game
zodra je enemaal in de shit verkeerd

[ Voor 32% gewijzigd door osmosis op 20-05-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Hij had daar nooit naartoe moeten gaan. Juist omdat het zo rustig is klopt het vaak niet. Iedereen is aan het sneaken in die grote steden en die kan je in je eentje beter vermijden. Nu kijk ik zelf ook uit op Berezino maar deze ga in niet bezoeken in mijn eentje. Ga weer verder het noorden in en dan weer richting het westen naar die grote vliegveld.

Ik kom helemaal van Elektro dus heb al een boel dorpjes gezien ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Dayz heeft 1 teamspeakserver, staat al eerder in het topic gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Gister toch wel drie leuke sessies gehad.
Eerst kwam ik dus die dude tegen met zijn volledige gear (NVGs, silenced weapons, ladingen ammo). Later was het dus zijn maatje die mij had gekilld, maar toen vroegen ze in de chat of ik met hun mee wilden. Altijd leuk natuurlijk. Ze zaten in de docks van Elektro op een dak... Ik maar heel rustig er naar toe sluipen, zodat ik niet werd gekilld. Had verder toch geen gear, dus al werd ik door hun gekilld dan maakte het niet zoveel uit. Ligt dat hele dak vol met voedsel, wapens, tools (compass, maps, etc). Wij met zijn driën naar het noorden trekken. Op een gegeven moment kwamen we door een dorpje, waar ik vriendelijk werd gevraagd een silenced weapon te gebruiken. In één keer een silenced AK-74 op de grond.... En dan krijg je als reactie van een tsjech "We have big backpacks". Toen was het wel duidelijk hoe ze aan al die gear kwamen. In dat dorpje stond een auto.... toen kwamen in één keer de autobanden, windshields en alles uit de rugzak en werd die auto even gerepareerd. Absurd. Anyway, server crash, ik dood. Toen ik weer richting NW Airfield (met alleen starter gear). Halverwege toch zonder drinken komen te zitten en toen kwam een dude mijn kant op met drinken. Samen naar NW airfield gegaan. Toch wel wat spul gevonden... Hij gekilld vanaf air control tower. Ik een DMR gevonden en die dude weer neergehaald. Zijn gear opgepakt en me verschuilt in een hangar toen ik moest uit loggen.

Later weer geconnect en die air control tower in gegaan. Toen hoorde ik wat voetstappen rondom me. Bleek een 'friendly' bandit te zijn (Zelf ook bandit). Wij wachten op één van zijn maatjes en toen even alle gear verdeeld en hun teamspeak gejoined. Toen in één keer meerdere flares. Ik met mijn sniper die lui neer geschoten. Gigantische lading zombies op ons af maar die tower konden we houden. Toen we uiteindelijk toch vluchten werd één dude neer gehaald. Samen met die andere het hele noorden langs gegaan (In het midden van de nacht). Uiteindelijk bij Stravy Sobor gestrand, waar we weer flares in de verte zagen. Geen player kunnen ontdekken, maar uiteindelijk zo lang zitten staren dat we volledig waren ingesloten. Gevlucht naar de kerk die dicht bleek te zijn. Uiteindelijk vast komen te zitten in een schuur waar we in een zombie maaltijd veranderde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:19
Het is vandaag toch wel janken geblazen zeg. Als je niet tegen de ene bug aanloopt, dan is het de andere wel. Ten eerste krijg ik vaak geen connection met de server. Wil dat wel, dan moet er een plekje vrij zijn. Zit je er eindelijk in, moet hij alle data krijgen. Lukt dat wel, dan moet je weer met de server geconnect zijn. Spawn je, ben je dood en zie je de zandloper en gebeurt er niks. Is er een vriend onderweg, verlies je de connectie en kom je er niet meer op omdat het hele circus overnieuw moet. VRESELIJK :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
De zandloper bug is wel te fixen als je het overal hebt, de andere punten die je noemt liggen duidelijk aan de server die je joined. Het joinen van een server die (bijna) vol is, is eigenlijk ook niet al te handig. Ik kan het hele verhaal nog eens uitleggen, maar ik vond Dean zijn summary van mijn verhaal een stuk beter:
Also... ENOUGH ABOUT THE MAIN SERVER!

Waiting for host, waiting for response.... requesting character data....

The main server isn't even breaking a sweat, fuckers. It's the local servers getting fucked because you guys keep DDoS'ing them. ArmA2 wasn't designed to have thousands of people trying to connect to one server by spamming the enter key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Bobbus schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:35:
Het is vandaag toch wel janken geblazen zeg. Als je niet tegen de ene bug aanloopt, dan is het de andere wel. Ten eerste krijg ik vaak geen connection met de server. Wil dat wel, dan moet er een plekje vrij zijn. Zit je er eindelijk in, moet hij alle data krijgen. Lukt dat wel, dan moet je weer met de server geconnect zijn. Spawn je, ben je dood en zie je de zandloper en gebeurt er niks. Is er een vriend onderweg, verlies je de connectie en kom je er niet meer op omdat het hele circus overnieuw moet. VRESELIJK :(
It's all in the name "Alpha "
voor een alpha release vind ik het nog aardig stabiel en te doen

( ook al heb ik het zelf nog niet in bezit, eergister even bij een maat gespeeld en nu " MOST HAVE ! :9~ " )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:19
Paprika schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:45:
De zandloper bug is wel te fixen als je het overal hebt,
[...]
Nou, hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Als je even je in-game naamt geeft... :/

Oh en eindelijk een memory leak gevonden in de HiveAuth (voor zij met een server). Nu zal ie een stuk sneller zijn.

[ Voor 59% gewijzigd door Paprika op 20-05-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
In NL1 is iedereen weer aan de kust gespawnd. Wel heb je gewoon al je gear tot je beschikking maarja...wel vreemd, maar maakt niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Ik dacht laat ik het ook eens proberen als OFP/ArmA speler van het eerste uur...zitten beide NL servers vol :(

M'n arma collectie mocht iig wel weer eens afgestoft worden. Was al bijna vergeten wat een lol ik er altijd mee heb gehad en nu waarschijnlijk nog wel wat meer _/-\o_

Kan het trouwens kloppen dat NL1 een ping heeft van 2500??

[ Voor 9% gewijzigd door ScytheNL op 20-05-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Bobbus schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:35:
Dan huur je een server en kickt mensen die je niet in je server wilt hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Toch knap dat je in kerken volgens die map militaire wapens vind. Nog nooit tegengekomen iig. Bedankt even boookmark van gemaakt met de rest van de mappen die ik gebruik :)
Recon24 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:42:
In NL1 is iedereen weer aan de kust gespawnd. Wel heb je gewoon al je gear tot je beschikking maarja...wel vreemd, maar maakt niet uit!
Server is dus gereset :)

[ Voor 25% gewijzigd door spookz0r op 20-05-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Nee, er zat een klein foutje in het opslaan van de positie data waardoor ie soms meer dan een regel aanpaste in de database. Als fix maar even het probleem opgelost (voor zover bekend) en de posities van iedereen op null gezet.

[ Voor 0% gewijzigd door Paprika op 20-05-2012 16:53 . Reden: vna -> van ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ah dat kan ook idd. Iig goed om te weten dat de servers goed in de gaten worden gehouden :) Keep it up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ach, zolang de "Alpha"-tag er staat... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ja ik heb gisteren ook paar keer 15 min naar waiting for server response zitten kijken. Hoort nou eenmaal bij het feit dat het een Alpha is. Kan me er niet druk om maken iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Gadver wat een leuke game! Heb heel wat uurtjes rond gelopen met Kkaltuu met als hoogte(diepte)punt een relog boven op een dak wat bugged was waardoor ik weer dood viel :( Heb ook iemand moeten dood schieten die geen antwoord gaf of hij friendly was.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Bananenspin schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:01:
Gadver wat een leuke game! Heb heel wat uurtjes rond gelopen met Kkaltuu met als hoogte(diepte)punt een relog boven op een dak wat bugged was waardoor ik weer dood viel :( Heb ook iemand moeten dood schieten die geen antwoord gaf of hij friendly was.
Haha, ik zat bij jou in de game. Ik had na een paar uur looten echt een super dikke uitrusting bij elkaar gesprokkeld, vervolgens wordt ik door een eikel (in normale outfit) neergeknald in de supermarkt... Echt te frustrerend dit spel, maar wel vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Wat een drama weer zeg, dat inloggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Hier deed hij het prima. Gewoon netjes kunnen joinen (EU2) en dat werkte allemaal best aardig. Vanavond laat nog een keer opstarten en kijken hoe het is. Toch blijft het met juiste sneakwerk helemaal niet zo moeilijk om je starting gear bij elkaar te sprokkelen in Elektro (Veel dode spelers op de standaard plekjes). Cherno is vaak uitgestorven, maar heeft wel gewoon de loot, dus als je daar rustig binnen sneaked vindt je ook wel van alles.

Overigens reken ikzelf onder starting gear de gear die ik graag wil hebben, voordat ik überhaubt naar het noorden toe ga (Als ik zo ver al kom)
  • Alice Pack (Of een andere grote rugzak)
  • Twee water bottles + twee blikjes cola (In ieder geval).
  • Vier blikken eten (Of steaks zijn nog beter)
  • Primary met genoeg ammo (Winchester heeft zonder twijfel mijn voorkeur. Overal ammo en redelijk stil. GEEN Lee Enfield. Als je dat ding af schiet dan heb je meteen 200 zombies achter je aan. Zit nog wel steeds in dubio over een tweede wapen. Ik heb nu een CZ 550 in mijn rugzak zitten, maar vorige keer dat ik dat had gebruikte ik hem eigenlijk ook niet. Het neemt wel 8 slots in (Plus nog een keer ammo).
  • 1x Flares
  • 1x Chemlights
  • Kompas!
Het is redelijk globaar, maar zoveel wil ik in ieder geval wel hebben voordat ik verder ga reizen. Ten eerste is het verdomme saai om Walking Simulator te spelen en vindt je nooit genoeg loot als je in je ééntje de dorpjes af gaat speuren. Daarnaast is een fatsoenlijke primary gun toch wel essentieel als je andere spelers tegen komt. Als je in de buurt van Elektro of Chern spawnt duurt het ok echt niet lang je voor je dat bij elkaar hebt. Als ik ergens anders spawn dan is het kijken of ik met iemand een groepje kan vormen en dan gewoon wat om gaan klooien. Vind het toch jammer dat als je dood gaat terwijl je in een groepje zit je vervolgens weer twee uur moet lopen om toch ergens te komen.

@Robpol. Dan weet je ook meteen de reden waarom toch zoveel mensen bandit worden. Op een gegeven moment wordt het erg vervelend als je steeds wordt neergeschoten door wat nieuwe spelers. Als ik nu iemand ergens zie lopen vraag ik of hij friendly is. Zo ja, dan rustig even volgen. Zo nee, dan is hij dood. Als ik iemand zie lopen en ik heb geen tijd om te vragen of hij friendly is, dan krijgt hij een paar kogels in zijn hoofd.

Also, die interactieve maps zijn redelijk slecht. Wat waar nu precies is wordt er niet duidelijk door. Ik gebruik zelf nog gewoon die Avidblur map, die ik wel fijn vindt werken, maar qua aanwijzing heb je daar niks aan. Natuurlijk is het het beste om alles gewoon zonder map te doen (Gister met dat groepje was er dus één dude die aanwijzingen gaf, omdat hij een map gaf. Maar goed, dat ging ook gewoon via Teamspeak en die lui hadden al tijden Arma2 gespeeld.) Ik denk dat het toch wel handig is om als nieuwe spelers even een map er bij te pakken. Die teamfacking map lijkt nog redelijk, hoewel er wel het één en ander ontbreekt naar mijn idee.

Jezus wat een verhaal weer. Nu had ik nog één laatste vraag. Kunnen jullie de beta patch downloaden? Mij lukt het namelijk niet en deze schijnt toch het wel het één en ander op te lossen (Vooral qua direct comms). Voordeel is dat hij gewoon backwards compatible is. Hier zou het downloaden moeten zijn. (Misschien dat Vipeax toevallig een linkje weer heeft? :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
NL1 is wel lekker stabiel...

Het is dat NL2 vrijwel nooit een vrij plekje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
Komt denk ik voornamelijk doordat (beide wel hardcore zijn, maar) NL2 third person mode ondersteunt en NL1 niet ;)

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Er word momenteel alleen maar russian gepraat in de NL2 server? Ik dacht dat ik op de verkeerde zat dus was gedisconnect maar nee helaas de hele chat russian met af en toe een lol. En niemand die antwoord op de vraag of dit NL2 was :P

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:10
Updated changelog:
Yet another update Changelog:
* [NEW] Server cleanup system replaced with a more agressive one
* [NEW] Inventory Interaction system (right-click on items in gear screen to bring up interactions)
* [NEW] Temperature System now implemented (effects are limited)
* [NEW] Water can be filled in ponds, all water pumps, wells, but not the sea
* [NEW] Forced disconnection saving for abort and alt+F4
* [NEW] Zombie's will investigate player deaths
* [NEW] Adrenaline rush from panicing causes greately increased hunger for a while
* [NEW] PROTIP: Use Global Chat/VOIP in populated areas
* [FIXED] Helicopter loot despawning too fast
* [FIXED] Climbing a ladder with a pistol will cause you to fall
* [FIXED] Zombies not attracted to Flares and Chemlights
* [FIXED] Panic noises going apeshit all the time

Bandits will stay till Thursday.

BUILD 1.5.8 will be soaking until I wake up for work in four hours. Screw you guys, I'm going home.
Iemand een idee wat "[NEW] PROTIP: Use Global Chat/VOIP in populated areas" is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:46
FreeShooter schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:40:
Updated changelog:

[...]

Iemand een idee wat "[NEW] PROTIP: Use Global Chat/VOIP in populated areas" is?
Misschien dat het je positie verraad op de map of alle zombies reageren erop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
We hebben er zelfs nog even over gegrapt om ze van extra ver aan te trekken als je Russisch praat over de global comms, maar dat moet nog maar even wachten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-08 23:45

DMZ

Kom ik wel online, zijn er geen zombies in de rest van de speelwereld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Slechte admin, tijd voor een andere server ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
Is het al nacht i/d NL servers? :D

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-08 23:45

DMZ

Vipeax, mocht je willen wetemn waar al dat Russisch over gaat, bied ik me wel aan als vertaler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
O-) Een woordfilter wil ook wel helpen met automatische kick functie op een paar Russische woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Laatst online: 02-09 10:19
* [FIXED] Climbing a ladder with a pistol will cause you to fall F*CK YEA!

Werd er helemaal gek van

[ Voor 5% gewijzigd door RaiseCain op 21-05-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Het is nu wel drama met de main server hoor, ik ben al 3 kwartier bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-09 19:46
Flyby_Wire schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:32:
Het is nu wel drama met de main server hoor, ik ben al 3 kwartier bezig
De laatste 20 min kom ik er gewoon goed in, behalve toen ik midden tussen 10 zeds gespawned werd ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Voor het eerst dat het in de avond een stuk beter ging. Moet zeggen dat ik de afgelopen dagen ook niet eens in het donker heb zitten spelen. Op een gegeven moment weet je een beetje hoe je met die zombies moet omgaan, waardoor het in het donker eigenlijk ook niet echt moeilijk meer is om te spelen.

Morgen eens kijken of ik wat footage kan maken met fraps!

Good night everyone ;-)!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Er is zeker een groot aantal Russen wat op niet-Russische servers speelt, maar daar moet je in principe overheen kijken. Het is jammer dat ArmA naast het latijnse schrift ook cyrilisch ondersteund (maar dan weer geen andere schriften). Dat neemt niet weg dat die lui evenveel recht hebben om te spelen als Greetje uit de polder. Er moeten gewoon meer Russische servers komen zodat het onaantrekkelijk voor hun wordt om te spelen op Nederlandse servers. Je moet ze nu zien als extra loot, als ze niet in het Engels reageren als ze aan de andere kant van je loop staan.

En nu even snel voordat ik wegga voor werk, hebben mensen "last" van te donker beeld 's nachts? Met zelfs gamma en brightness op max nog steeds niets zien? ik zat gisteren met 2 gasten samen, waar er 1 goed in de nacht kon kijken en waar we voor de ander verplicht met chemlights moesten lopen omdat hij geen hand voor z'n ogen kon zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
AMD kaarten hebben het daar nogal wat lastiger mee, maar zelf heb ik er geen last van. Heb in de vroege periode al een NVG gevonden en met de huidige drukte kom ik nooit aan spelen toe, dus die raak ik nooit meer kwijt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Paprika schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:48:
AMD kaarten hebben het daar nogal wat lastiger mee, maar zelf heb ik er geen last van. Heb in de vroege periode al een NVG gevonden en met de huidige drukte kom ik nooit aan spelen toe, dus die raak ik nooit meer kwijt. :P
Ik heb een AMD Radeon HD 7970, maar ik heb nergens last van. Gamma en brightness omhoog en het is prima te doen 's nachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Die andere gast was ik.. om 7:00 was het al zo donker bij mij:

Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/559816336038728373/31C3E10131EC4B4DE268D3F5E4380A97B28258B8/ en iets later was het helemaal niet meer te doen. Heb inderdaad een AMD kaart (6850) maar zelfs daarin iets omhoog gooien mocht niet baten..

Overigens speelde we eregister tot een uurtje of half 9 en toen had ik geen last? En hoefde ik niet eens iets omhoog te gooien

[ Voor 16% gewijzigd door Bananenspin op 22-05-2012 08:59 ]

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Oh shit, ik zie dat je bomen een beetje raar zijn, ik weet nog dat ik iets van post-processing of een andere videosetting uit had gezet en dat het iets beter eruit zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Hmm vanavond maar eens kijken of dat verschil maakt. Zie dat de NL2 server ook geupgrade is naar 64 slots? Hoemeer des te leuker lijkt me :) En van de nieuwe patch zijn al 2 hotfixes uit, kunnen we die binnenkort ook verwachten op de server?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Paprika schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:48:
/giveall? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Heb voorlopig geen tijd om zelf te spelen (:(), maar ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen met de nieuwe patch.
Hoe bevalt het stoken van een vuurtje om op temperatuur te blijven (vooral 's nachts)? Is het nog mogelijk om 's nachts nog licht te maken (flares/chemlight) zonder meteen door zombies onder de voet gelopen te worden? En is de Winchester rifle nog bruikbaar of kan ik beter op zoek naar wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Die witte struiken kun je fixen door in CCC bij anisotrophic filtering het vinkje 'use application settings' uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Thx Rob maar mijn probleem was vooral dat alles zwart was en alleen de lucht niet meer.. waardoor ik dus alleen mn maten kon zien wanneer deze op de horizon liepen. Dat fixed dit zeker niet?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Bananenspin schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:21:
Thx Rob maar mijn probleem was vooral dat alles zwart was en alleen de lucht niet meer.. waardoor ik dus alleen mn maten kon zien wanneer deze op de horizon liepen. Dat fixed dit zeker niet?
Dit had ik gisteren ook, dacht dat het aan de server lag want de avonden daarvoor was het een stuk lichter met gamma en brightness op max :?

Misschien een bug of artifacts (nvidia kaart btw).

[ Voor 3% gewijzigd door Sak3d op 22-05-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Nieuwe menu is wel een aanwinst :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Zat net in een barn met een random iemand die iets triggerde..
De uitkomst was dit:

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/559816336055330513/0276543A2AE10A73B3CDF229F800FE0E8A524F58/

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Hahah holly shit :P massacre

Gisternacht ben ik voor het eerst aan de Dayz gegaan.
Naar een paar x als het ware een rondje gelopen te hebben ( ben nog n00b dus mag.. xD )
Zag ik een figurant met flare in z'n hand en al rennen door een dorp. Dat trok m'n aandacht
dus ik zijn kant op, eenmaal in het dorp was ik van mening dat hij nog in de buurt was.
Kwam geen reactie over side channel, Op gegeven moment hoorde ik overduidelijk schoten relatief dichtbij me. Maar ook echt zwaar kaliber ik was meteen Oh snoes ! elke zombie in de buurt hoort dit.
Dus ik dacht slim te zijn, ga mooi ergens verstoppen in een huisje.

Ik hoorde de schoten dichterbij komen, en ook de manier waarop geschoten werd
leek bijna paniekerig. Ik kijk twee seconden naar buiten. Ja ! daar loopt hij met een.. enorme horde achter zich aan !

En toen.. gebeurde het meest domme van allemaal. ik activeerde me flashlight..... perrongeluk
Meneer in kwestie met enorme horde achter zich aan, zag dat natuurlijk en rende zo het huisje in waar ik in zat. en niet veel later volgende de horde, ik heb er nog 24 kunnen neerschieten en toen was ik K.I.A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
<3 Alpha. Prachtig dorp vol met loot gevonden... Ook een tent. Ik die tent op een nog mooiere plek neerzetten... paar keer heen en weer lopen spul naar elkaar toe brengen. Word ik door een enkele zombie 5 keer op rij bewusteloos geslagen en die dude killt me. Nice! Goed, sprintje naar de tent en hopelijk dat al mijn wapens er nog liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Hehe net loot gevonden werd ik achtervolgt vlucht gebouw in gebouw tegenover mij een gozer en 2 in de heuvels werd helaas gekilled omdat ze blijkbaar op mensen jagen ipv overleven. Vervolgens respawn heel stuk omgelopen om ze te flanken. 2 gasten met lee enfield neergeschoten 1 met makarov :D M1911 + 6 mags, M16A2 3 mags, 10 bloodpacks en nog meer zooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ah kijk dat is tof. Overigens denk ik dat ik van EU9 mijn vaste server maak. Die draait momenteel beta (gewoon backwards compatible). Voordeel is dat je dan zelf wel op alle servers kunt spelen, maar je kan alleen op die server spelen als je de beta hebt geinstalleerd. Veel minder lag omdat er minder mensen leaven en joinen. Vaker een leeg plekje te vinden en waarschijnlijk ook steeds dezelfde servers. Eigenlijk moeten we hier ook gewoon afspreken dat we een vaste server pakken.

Also. Van mijn vorige post. Dus weer een halfuur naar mijn lichaam gerend.... ik spul vervoeren tussen mijn dode character en de tent... wordt ik gekilld toen ik mijn net mijn dode character had geloot.. Kon ik weer een halfuur lopen. Toen ik daar weer was aangekomen was mijn lichaam verstopt (Dus alle loot verdwenen). Gelukkig nog wel een M1911, een bult ammo en wat ander spul van het eerste character af halen. In dat dorpje weer lekker loot opgehaald. Anyway, lekker twee tentjes in volle beschutting en in het midden van de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Ik speel zelf samen met een aantal andere GoTTers op NL2. Ben al een aantal dagen niet dood gegaan en zit dan ook op 197 zombie kills :D Vandaag ook geen enkele speler meer tegen gekomen naast 2 maten waar ik mee had afgesproken dus ook niet in gevaar geweest. Heb het idee dat de problemen toch echt in het zuiden liggen waar iedereen elkaar neer schiet :P

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Weet iemand hoe ik de beta patch het beste kan gebruiken? Ik heb de laatste patch geinstalleerd, Build_92767. Nu heb ik een nieuwe koppeling in mijn Arma folder, "Launch Arma2 OA Beta Patch". Wanneer ik deze start wordt ook ACE e.d gestart, terwij die niet in de eigenschappen staat van het doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Nou Ik ga NL2 ook maar weer even joinen om te kijken of weer wat te halen valt :P. Voor de mensen die willen weten hoe ik daar heet: RaoulW...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Adanteh schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:37:
Ah kijk dat is tof. Overigens denk ik dat ik van EU9 mijn vaste server maak. Die draait momenteel beta (gewoon backwards compatible). Voordeel is dat je dan zelf wel op alle servers kunt spelen, maar je kan alleen op die server spelen als je de beta hebt geinstalleerd. Veel minder lag omdat er minder mensen leaven en joinen. Vaker een leeg plekje te vinden en waarschijnlijk ook steeds dezelfde servers. Eigenlijk moeten we hier ook gewoon afspreken dat we een vaste server pakken.

Also. Van mijn vorige post. Dus weer een halfuur naar mijn lichaam gerend.... ik spul vervoeren tussen mijn dode character en de tent... wordt ik gekilld toen ik mijn net mijn dode character had geloot.. Kon ik weer een halfuur lopen. Toen ik daar weer was aangekomen was mijn lichaam verstopt (Dus alle loot verdwenen). Gelukkig nog wel een M1911, een bult ammo en wat ander spul van het eerste character af halen. In dat dorpje weer lekker loot opgehaald. Anyway, lekker twee tentjes in volle beschutting en in het midden van de map.
Zeker in totaal 4 uur tegen die gasten gestreden over en weer elkaar beide afmaken en proberen te slim af te zijn. Moest helaas eten maar weet nog op welke server ze spelen. Eerst was het 2v2 en toen 2v5 haha ze werden een beetje pissig :P Enige wat die gasten ook deden was op anderen schieten dus tsjah dan ga je bandithunten. Zoveel fun nog niet gehad met deze game :P Met een Enfield mensen 1 shotten is grappig :D

Ook dit nog gevonden: Bushalte in het bos :P

Afbeeldingslocatie: http://img708.imageshack.us/img708/4723/arma2oa2012052218445403.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door spookz0r op 22-05-2012 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik kom dus nooit NL2 in. Dat ding zit altijd verdomme in en ik ben een beetje lui. Overigens vind ik die nacht ook gigantisch irritant en het voordeel was dat NL1 eerst steeds geen nacht had. Misschien of we de admins van NL2 kunnen overhalen om de nacht een paar uur te verschuiven (Zodat het niet al om half 8 donker is). De rate mag je namelijk niet aanpassen, maar de server tijd wel :D

@Bananenspin. Het zuiden is inderdaad gevaarlijk, maar daar heb ik het voordeel dat ik overal gewoon rond kan sluipen omdat ik heel Elektro wel uit mijn kop ken. Nu vind ik zo'n stad door crouchen niet zo'n probleem, maar om nou halverwege de map nog steeds overal te crouchen. Toen ik bij NW Airfield was lag daar ook gewoon een bandit met een sniper op die toren iedereen af te schieten. Even later was ik die sniper (Maar dat was meer om zombies op een afstandje te killen toen ik met wat anderen helemaal ingesloten zaten)

Anyway, als je op steam Adanteh zoekt zou je me gewoon moeten kunnen toevoegen. Dan wil ik binnenkort wel een potje mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:46
Recon24 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:42:
Nou Ik ga NL2 ook maar weer even joinen om te kijken of weer wat te halen valt :P. Voor de mensen die willen weten hoe ik daar heet: RaoulW...
Daar speel ik ook regelmatig, speel onder de naam AJJ.

Wel Die-hard bandit, sinds ik regelmatig afgeknalt ben neem ik nu maar het zekere voor het onzekere.. KoS dus.

[/edit] Zie dus ook juist dat jij ben afgeknalt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door DeadKnight op 22-05-2012 21:43 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht