Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-09 19:08
Grrr spawn ik niet waar ik ben uitgelogd en 10 sec later een headshot van een bandit lekker hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 16:35
Had ik net wat fatsoenlijke loot gevonden, en m'n character op een "veilige" plek geparkeerd alvorens uit te loggen... Val ik nu elke keer dat ik inlog en spawn van een flinke hoogte, en dus dood. (ik log maar snel weer uit voor DayZ het nodig vindt te saven, maar ik vrees dat het weer opnieuw beginnen wordt:/ )

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:46
Nickbn schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 18:36:
[...]

En daar was ie weer. Deadknight, het is inmiddels 10 jaar geleden... ofp? SOC? Oude gewoontes laten je ook al niet los zie ik?
Zo dat is een tijd geleden! :)
Dat waren nog eens tijden, tijdens het spelen met zwetende handjes achter de PC. :P

Oude gewoontes laten mij ook al niet los, werk nu zelf ook in deze industrie mede door dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Lol life expectancy is nu 30 min... was vorige week nog 4u30m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk toch ook wel benieuwd ben, maar hoe spelen jullie dit allemaal? Lijkt me vooral leuk om toch met een paar man op Teamspeak te gaan klooien en dan lekker te klooien.Ach, ik zal misschien over een weekje even kijken. Operation Arrowhead heb ik wel, maar de gewone versie helaas niet. Moet toch zeggen dat mijn ervaring met Arma niet geweldig positief is. Vooral dat het voor geen éne meter speelt. Die controls alleen al... Eigenlijk hopen dat ze misschien de game weer in een steam sale kunnen krijgen (Als je toch ziet dat hierdoor zo'n game weer redelijk populair wordt). Als je toch ziet dat Combined Operations nu gewoon als featured game staat en hij bovenaan staat bij Top Sellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ik speelde eerst met 2 maatjes maja elkaar elke keer opzoeken als er een doodgaat is vervelend. Soms wil je ook zelf spelen en zij niet. Ik speel nu alleen. Regelmatig met vrienden wel op dezelfde server en op teamspeak.

Zag net dat er nederlandse servers tussen stonden in de lijst. Even gejoined begon net nacht te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
zolang ze de DBserver niet upgraden gaat dat echt niet helpen

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:28
Is niet nodig. Maarja, herhalen wat andere, onwetende mensen, zeggen... :+

[ Voor 68% gewijzigd door Paprika op 17-05-2012 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Wie heeft zin om even een server te joinen?

Zit nu in NL2 als ik me niet vergis (RaoulW)

Edit: NL2 is herstart!

[ Voor 47% gewijzigd door Recon24 op 17-05-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 11:48
We zouden eens moeten afspreken om een server te joinen met zijn allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
NL1 zit ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
Inmiddels ook NL1, buitenlandse servers doen er een eeuwigheid over om te laden. Met NL zit ik binnen een minuut in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Ik zit in ieder geval op Teamspeak met de host van NL2.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Hoe pak je een alice pack van de grond? heb mijn standaard pack laten vallen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Jongens! Arma 2 is in de aanbieding op Amazon! Nu heb ik al Operation Arrowhead maar ik moet de gewone Arma2 versie nog hebben. OA heb ik op Steam, zou ik dan wel gewoon op Amazon de 'gewone' Arma2 (Download versie) kunnen kopen en dat combineren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
Hoe heb je Operation Arrowhead? Sinds patch 1.60 moet het werken...

[ Voor 146% gewijzigd door HMeijer op 17-05-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Op Steam (Dat stond al in de post) Overigens schijnt het gewoon de kunnen. Ik zal dus binnenkort ook een keertje mee spelen.
Q: Can i use retail version of A2 with my STEM A2: OA ?
A: Yes, You can as long as the language is supported and ARMA 2 is updated to version 1.08
Note: might not work with Polish and Russian retail releases
Komt van de Arma2 FAQ op de Steam forums af. Ik heb wel de Steam versie, niet de Stem versie. Zou dit problemen kunnen opleveren? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
@Recon, gewoon erop richten zoals altijd en dan even scrollen.
@Adanteh, de Steam install patched alleen en werkt in principe stand-alone (je kunt Steam na installatie verwijderen). Je kunt best de gewone ARMA2 kopen en zelfs je Steam-key gebruiken voor een normale installer. Als je wilt kan ik je zelfs een pack met ARMA2/ARMA2 OA & de 1.60 patch geven. Je kunt dan de key van Amazon en Steam gebruiken bij het installen.

[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 17-05-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Wat bedoel je met dat laatste?
Als je wilt kan ik je zelfs een pack met ARMA2/ARMA2 OA & de 1.60 patch geven. Je kunt dan de key van Amazon en Steam gebruiken bij het installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Na het installeren van ~60 servers was ik het zat alles los te moeten zoeken overal, dus heb ik de installers online gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
En die installers kan ik gewoon gebruiken met mijn key van amazon voor Arma2 en mijn key van Steam voor Operation Arrowhead? If so, dan zou dat welkom zijn. Het is dus niet handig om Arrowhead op Steam te hebben dan?

Edit: Lezen is ook een vak. Die ongestelde vraag had je al beantwoord

[ Voor 14% gewijzigd door Adanteh op 17-05-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Apart is zeker niet handig, gezien je dan registry dama krijgt betreffende de locaties van de expansion files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Recon24 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:19:
Hoe pak je een alice pack van de grond? heb mijn standaard pack laten vallen ofzo
Take alice pack zou er dan moeten komen te staan als je erop richt. Gebeurd dit niet heb je pech kan je hem niet oppakken. Wat vaak ook helpt je eigen backpack nog omhouden wat items eruit droppen dan de alice pack proberen op te pakken.

Bij mij bugde het gisteren ook drotpe mijn eigen pack die verdween en kon alice pack niet oppakken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:20
Nou, het wil nog niet vlotten met DayZ... :(

Ik blijf na het laden van de mission steeds hangen bij 'receiving data' en op den duur word ik er dan uitgegooid en zit ik weer bij de server browser. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
Probeer de NL1 of NL2 servers. Het grootste probleem is momenteel dat elke server contact moet leggen met de centrale server voor de accountgegevens, en de verbinding vanuit de lokale server is niet al te best meestal (hoewel de centrale server het verkeer wel aan schijnt te kunnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Hmm ging wel lekker vandaag. Heb het denk ik zo'n 6 uur uitgehouden.

Had me een weg gebaand naar het grote vliegveld (in het noord-westen) en liep daar al een half uur rond. Had er een hoop mooie dingen gevonden (M16 en een AKM inclusief een hoop ammo) en was ondertussen al in de veronderstelling dat ik daar alleen was. Loop ik een hanger in, wordt ik van achteren gesniperd.... Grrr alles kwijt ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Als je er niet in komt zijn er 3 opties:
  • Centrale database ligt echt plat (dit was gisteren nacht 't geval door data-corruptie, maar is nu zeker niet het probleem).
  • De server is bijna vol en wordt daardoor gespammed op de Gamespy Query poort. Helaas is het connectie systeem van ARMA2 i.c.m. Gamespy best brak waardoor connecties niet afgebroken worden en je dus bij (bijna) volle servers veel mensen hebt die 'Join' spammen en daardoor vaak wel eens per speler meer dan 100 connecties aanmaken (en dan gaat het geheugen verbruik van de server ook behoorlijk omhoog, je kunt makkelijk van 500MB (wat aan de server kant al aardig hoog is, geheugen gebruik is heel laag aan de server kant) naar 10GB gaan dan, en als ik je zeg dat 1 connectie een paar KB is... go figure.
  • De server heeft veel man waardoor ie langzaam aan achter kan raken als er veel mensen connecten/disconnecten, omdat de queries per server in sequence uitgevoerd worden (saven, laden etc worden dan ge'qeued).
Als je er helemaal niet in kunt komen is er iets aan de server kant dood (meestal de Hive-app restarten is dan genoeg).

[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 17-05-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
Vipeax, zou het mogelijk zijn om een servertje uit huis te hosten met een 10 Mbit/s uplink? Ik heb er al eens vaker naar gekeken om een quad-core PC met een SSD en genoeg RAM in te gaan zetten als server, alleen hoor ik meestal geluiden dat ~256Kbit/s uplink per client nodig is voor een Arma 2 server met Benny Warfare bijvoorbeeld. .

Anders zal ik moeten kijken naar een zakelijke connectie, ken ook nog wel een aantal plaatsen waar een rack zo bijgeplaatst kan worden alleen heb ik de server bij voorkeur in de meterkast thuis. De prijzen van een hostingcenter met 1 Gbit/s uplink of meer zijn vrij fors om een dedicated server te hosten, tenzij jij nog een aanrader hebt wat prijs betreft voor een rack.

[ Voor 19% gewijzigd door HMeijer op 17-05-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
In principe wordt dat liever vermeden. Nederlanders en Zweden hebben inderdaad, gemiddeld gezien, erg hoge upload connecties, maar je blijft bij ISPs altijd over goedkopere peers gaan dan een goed datacenter. Een paar minuten geleden zaten we op ~4920 man online. Het aantal server slots online ligt daar nog net wat boven en we hebben nog 50 mails ofzo onbehandelt betreffende servers.
Als we servers opzetten, hebben we dus liever dat we de tijd benutten voor servers die dus ook echt 24/7 zijn, geen problemen opleveren wat betreft brandbreedte/kwaliteit, you name it.

Met 10mbit moet je in principe wel een redelijk aantal kunnen (ik zit nu wat te experimenteren met servers tussen de 70 en 90 man en daarbij trek ik 20 a 30 mbit). Dus in principe 20 a 30 moet met een 10mbit connectie wel lukken, maar je hebt dan totaal geen overhead en het blijft in theorie natuurlijk gewoon een shared uplink met een halve wijk :/.

Al met al liever niet, mocht 't ooit wat rustiger worden (mailbox krijgt meer dan 100 mails per uur, sigh), dan wil ik er best op terugkomen.

PS:
Dergelijke vragen zijn waarschijnlijk meer iets voor IRC. Ben meer een fan van heen en weer gepraat, dan verhaal op verhaal reacties ;).
PPS:
Als ik soms wat bot reageer, laten we 't er maar op houden dat je van sommige vragen gewoon een slecht humeur krijgt (en dat gaat dan zover als: How do I run a .rar program?).

[ Voor 12% gewijzigd door Paprika op 17-05-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
Prima, bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Misschien een domme vraag, maar welke files moet ik nu allemaal downloaden? Via de DayZ mod website kom ik hier op uit: http://cdn.armafiles.info/ Enfin, het lijkt erop dat er nogal wat dubbele dingen en oude versies tussen staan, maar wat je nu wel en niet moet hebben is niet erg duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Afbeeldingslocatie: http://vipeax.org/05w9a5W917i52C.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
het is wel een beetje, spawnen, zoek een wapen, kill wat zombies, get shot in the back vandaag. Daarna moet je een jaar wachten voor je weer kan spawnen omdat de centrale servers overbelast zijn.

momenteel is spawnen onmogelijk, server wordt niet op tijd bereikt en je spawnt als een vogel of als een dude zonder gear in the middle of nowhere.

[ Voor 27% gewijzigd door haarbal op 17-05-2012 18:39 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Met maatje uitgelogd bij een vliegveld. Loggen weer in om wat dingen te onderzoeken ineens survivor voor ons :P Die heeft het niet overleefd. Silenced MP5 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Hier doet hij het ondertussen ook :)
Nou snap ik nog niet de precieze opzet, maar goed, dat komt allemaal nog wel. Heeft iemand toevallig nog een plekje over voor mij? Mijn steam is APostmus en een teamspeak server is ook wel beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
Had zo straks wat meer pech. Logde uit in militaire kamp bij Stary Sobor. Logde weer in lagen er opeens overal zombie-lijken (stuk of 50). Had dus recent een stevige schietpartij plaatsgevonden en ik wou daar zeker geen deelgenoot van worden of de groep ontmoeten die dat gedaan had.

Sneakte dus stilletjes weg, maar iemand zag het kennelijk en fragde me. En uiteraard net wanneer ik me hele gear compleet had met M4A1 Holo (met zaklamp) met 6 mags, M24 met 4 mags, G17 met 4 mags en alle accessoires in het spel.

Vrijwel altijd log ik uit in de middle of nowhere in een bos, behalve deze ene keer 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door HMeijer op 17-05-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
ACh jah shit happens. Ik had alle spullen die ik nodig had. Val van trapje af laatste 3 treden en was dood. Kom terug op delfde plek alleen mijn reet en benen staken nog uit de muur en kon mijn gear niet pakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik krijg wel het idee dat het begin onmogelijk is zonder wat samenspelers. Helemaal nu het merendeel van de servers midden in de nacht is. Daar loop je dan. Als je een flare gebruikt ziet meteen iedereen je en ben je zo dood. Als je geen flares gebruikt kan je niks vinden en loop je zelf wel tegen de zombies aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
Brightness en gamma op max, HDR op maximaal en je ziet prima in het donker ;-). Alleen in sommige gebouwen is het soms wat donker, maar daarvoor zou ik een chemstick gebruiken zodat je niet te zien bent van ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
Tja... 's nachts spelen is een verhaal apart. Ik heb hele mooie (spannende) dingen meegemaakt 's nachts en best aardige loot gevonden. Oók die keren dat ik opnieuw begon in de nacht.

Lopen met een flare naar kleine dorpen is relatief veilig, zeker als je geen noemenswaardige loot te verliezen hebt. Op dat soort plekken zijn op die tijdstippen zombies het grootste gevaar. Maar met prachtige zeldzame loot op zak zou ik 's nachts er niet snel in mijn eentje op uit trekken...

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
's nachts is het juist eenvoudiger in je eentje om niet gezien te worden door andere spelers. Daarnaast is iedereen met een flare een schietschijf :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Precies, maar zonder flare zie je dus bijna niks. Ik heb nu dus die settings zo ingesteld, maar ik zie nog steeds niks. Daarnaast ben ik nu dus net begonnen en speel ik in mijn eentje, dus loot kan ik niet echt vinden omdat overal bij gebouwen redelijk wat zombies staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Net bandit neergeschoten helaas beetje gewond en toen ten prooi gevallen aan zombies. Dag MP5SD

Was ook met iemand onderweg in de nacht. Wij stoppen in een veld om wat te eten en drinken. Allemaal zombies om ons heen. Was wel ff schrikken haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
zie 's nachts eigenlijk prima. Misschien nog iets verkeerd staan?

Afbeeldingslocatie: http://i43.photobucket.com/albums/e355/GHANBURI/arma2oa2012-05-1722-59-40-98.jpg
Brightness 50%
Gamma 50%
HDR Quality: medium

Afbeeldingslocatie: http://i43.photobucket.com/albums/e355/GHANBURI/arma2oa2012-05-1722-59-24-53.jpg
Brightness 100%
Gamma 100%
HDR Quality: very high

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook met een groep een raid op een airfield gedaan in splinter cell style totdat iemand werd gespot. Daarna is het rennen voor je brood naar een gebouw en knallen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ja, dat zijn dus precies de dingen die ik ook graag wil doen. Momenteel is het alleen maar elke zombie ontwijken omdat ik in mijn eentje bar weinig kan (Naar mijn idee dan). Overigens ziet het er bij mij dus totaal niet zo uit HMeijer. Laten we zeggen dat het tussen de twee in ligt. Overigens is mijn normale settings dus ook vele malen donkerder dan dat ik bij jou zie. Als ik rondkijk zie ik dus vaak alleen maar wat sterren. Waar heb jij post processing op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
Post-processing disabled. Het enige dat post-processing doet is het beeld linksom of rechtsom waziger te maken (bijvoorbeeld een waas als je snel rond kijkt). Sommige vinden het mooi, ik vind het alleen maar onhandig en kost ook nog eens rekenkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Post-processing is hier ook totaal niet nodig, want je wilt natuurlijk ook nogal wat zicht hebben en al die leuke effecten zijn nu in deze mod eigenlijk overbodig!

Ben nu NL2 aan het joinen.

[ Voor 8% gewijzigd door Recon24 op 17-05-2012 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik zit ook al steeds in NL2. Zonet wel leuk gelopen met iemand anders. Dan is het al een stuk leuker. Toch een nadeel dat het zo vreemd voelt op direct com te gebruiken. Het zou veel leuker zijn als je gewoon daadwerkelijk met elkaar kan praten. Nu ben je constant aan het typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
NL2 is er weer uitgeklapt, NL1 heeft nog wel plek maar de ping is daar echt verschrikkelijk.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Haarbal en ik hebben elkaar na 2 dagen nu eigenlijk bereikt :D. Maarja nu is NL2 eruit geklapt, deze speelde overdag af wat wel relaxt is!

Kijken of we hij zo weer live is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
NL2 is/was een database aan het overkopieeren. kan zijn dat dat impact heeft gehad. Denk dat je delite daar dan over moet aanspreken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:10
Het klinkt allemaal wel erg gaaf! Toch maar is kijken of ik deze game ga kopen voor de mod. Ben niet de eerste te zien aan de Top Sellers list van steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Hij is nog steeds in de aanbieding op Amazon: http://www.amazon.com/Mer...TF8&qid=1337339095&sr=8-1

15 dollar is toch net wat goedkoper dan 25 euro ;)
Overigens kun je dan dus de game gewoon van Amazon af plukken. Alle keys zijn dus gewoon in te vullen in de game. Als je de Steam versie haalt dan krijg je ook gewoon een standaard CD Key. Vipeax heeft misschien wel een linkje voor je met al de installers. Dat scheelt toch behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Heb deze ook gekocht, ben benieuwd, installatie schijnt lastig te zijn

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:31

The Zep Man

🏴‍☠️

Adanteh schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:06:
Hij is nog steeds in de aanbieding op Amazon: http://www.amazon.com/Mer...TF8&qid=1337339095&sr=8-1

15 dollar is toch net wat goedkoper dan 25 euro ;)
Overigens kun je dan dus de game gewoon van Amazon af plukken. Alle keys zijn dus gewoon in te vullen in de game. Als je de Steam versie haalt dan krijg je ook gewoon een standaard CD Key. Vipeax heeft misschien wel een linkje voor je met al de installers. Dat scheelt toch behoorlijk.
Heb je het wel eens geprobeerd? Amazon staat voor spellen alleen kopers toe vanuit de VS.

En nee, een VPN helpt niet: Amazon controleert het land van het gekozen betaalmiddel. Creditcards van buiten de VS worden niet geaccepteerd.

[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 18-05-2012 14:13 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik heb gister zelf Arma2 nog gehaald. Zolang je iemand zijn adres kan gebruiken komt het goed. Mijn creditcard is van Moneybookers en zou gewoon op mijn Nederlandse adres moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Adanteh schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:17:
Ik heb gister zelf Arma2 nog gehaald. Zolang je iemand zijn adres kan gebruiken komt het goed. Mijn creditcard is van Moneybookers en zou gewoon op mijn Nederlandse adres moeten staan.
Heb de oplossing al, ook al heb je een kredietkaart die niet uit de VS komt. Werkt nog op je normale Amazon account ook. Scheelt omgerekend ongeveer 13 euro met de normale prijs op Steam en de webwinkel van de ontwikkelaars voor Arma 2: Combined Operations (25 euro).

1. Registreer een gratis account bij Shipito.
2. Gebruik het door Shipito geleverde adres als factuuradres (Billing Address):
<naam zoals geaccepteerd bij betalingsprovider>
Eastbiz Corp., 4310 W. 190th St.
Suite #<account nummer hier>
Torrance, CA 90504
United States
Phone: <hier een willekeurig nummer invullen>
3. Zodra het factuuradres is ingesteld, kan de order wel geplaatst worden. Na het plaatsen zijn meteen de sleutels voor ArmA 2 en Operation Arrowhead beschikbaar.

Hoewel het ook mogelijk is om een willekeurig suite nummer te gebruiken, hou je je meer aan de voorwaarden door een 'echt' adres te gebruiken van jezelf. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door The Zep Man op 18-05-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 15:43
Na dit topic gelezen te hebben heb ik het ook maar gekocht :D

Ik zag hier laatst een link naar hoe je het het beste kon installeren, maar die kan ik niet meer vinden, iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik begin het nou wat onder de knie te krijgen, maar ik vertrouw eigenlijk helemaal niemand. En jezus dat gear systeem echt. Toen ik Operatoin Arrowhead speelde had ik er nooit zo'n last van. Maar hier ben je constant bezig met die backpacks. Dan liggen er drie lijken om je heen. Eerst al je shit van je backpack neer gooien. Dan heel veel omklooien totdat je eindelijk een andere backpack kan oppakken. Dan zit daar spul in wat je er weer niet uit kan halen. Ik ben nu al een paar keer dood gegaan omdat ik aan het omklooien was met looten... en in plaats dat je gewoon aanklikt wat je wilt hebben en rechter muis wat je niet wilt hebben moet je eerst spul uit je backpack halen... vervolgens dan vanuit je gear het op de grond gooien. Dan ander spul op pakken. Dat doet toch wel heel erg aan het spelplezier af. Het is nu gewoon onmogelijk om snel raids te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Adanteh schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:22:
En jezus dat gear systeem echt.
Ik denk dat dit niet zozeer komt doordat het een brak systeem is, maar meer omdat dit het klassieke rugzakprobleem probeert te simuleren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Het wel of niet naar een lichaam toe lopen voor het looten behoort inderdaad al een moeilijke keuze te zijn op zichzelf ja.

[ Voor 9% gewijzigd door Paprika op 18-05-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Geweldig ja. Het grootste nadeel lijkt mij vooral dat het lijkt alsof je dingen niet kan plaatsen bij lijken. Als je dus van een paar dingen af wilt, omdat iemand goede loot heeft, moet je dus eerst een paar stappen opzij zetten, dan droppen (Moet het uit je rugtas komen dan moet je het dus eerst ook nog naar je gewone inventory zetten (en daar plek voor hebben)). Dan weer terug en alles binnen slepen. Met losse guns is het helemaal feest. Ik krijg het nauwelijks voor elkaar om een wapen in mijn rugzak te plaatsen. Ach, straks maar weer even kijken. NL1 knalde er zonet uit en ik wil toch wel gewoon op een vaste server spelen. Hopen dat ik mijn progress niet kwijt ben....

Had net wel een mooie stukje bij die power plant van Elektro. Zat daar al een tijdje (klooien met gear) en toen werd ik geraakt van een afstand. Snel verstopt en bandage gedaan. Toen iemand anders opgezocht met blood bags. Daar kwam nog een derde persoon ook bij ons (Ik was bandit, zij survivor. Bleef wel mooi achterop lopen, vertrouwde het voor geen meter). Toen met zijn driën weer naar die power plant gegaan en die dude gekilld. Lagen echt 4 doden boven in die toren met AKS-74u, Enfields, CZ, Winchester, etc. Allemaal kaarten en alice packs.. Dus wij met zijn driën klooien om al die gear op te pakken... Worden we beschoten door een sniper (Alwéér bijna dood door geklooi met gear). Vervolgens begint één van ons te schieten met een enfield, dus allemaal zeds rond die toren. Die gast half dood.. Toen heb ik hem maar uit zijn leiden verlost :') ... Toen kwam er nog een andere dude het dak op die we ook hebben gekilled... Nog steeds ziek veel zeds overal. Even geklooid met gear en toen met mijn winchester de trap af gelopen. Vervolgens een smoke door het raam gegooid en keihard weggerend. Wel jammer dat die laatste dude niet mee kon komen. Dan is het toch jammer dat niemand direct comms gebruikt.

@Vipeax. Het er naar toe lopen vind ik niet zo'n probleem. Maar als je dan ziet dat je alle ruimte hebt en vervolgens twee minuten staat te klooien om op te pakken wat je wilt hebben... Als dan Drag Body nog goed zou werken zodat je in cover kan gaan looten is het niet zo'n probleem. Maar enfin, dat heeft mij altijd al wat geërgerd aan Arma. Het is allemaal wel lekker uitgebreid, maar verdomme omslachtig en het werkt voor geen meter. Hoe moeilijk kan het zijn om een blik bonen vanuit je rugzak om te wisselen voor een paar kogels? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Zo moeilijk heb ik het nooit gehad? :/ Pijltje links voor wat ik wil dumpen, dan pijltje rechts wat ik erin wil hebben en klaar. Wisselen duurt misschien 2 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Misschien doe ik wel iets volledigs verkeerds. Ook al gewoon die newbie guide er bij gehad van het Dayz forum. Het oppakken lukt dus wel gewoon, maar als ik een lijk aan het looten ben kan ik dus vaak niet mijn spul droppen bij een lijk (Ik neem aan omdat van dat lijk alle slots vol zijn.) Ik zal het zo nog een keer rustig proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
Wat betreft rugzak wisselen... ik heb daar eigenlijk alleen moeite mee als de "nieuwe rugzak" op andere loot ligt.

Anders is het gewoon een kwestie van wegkijken zodat je geen loot-icoon in beeld hebt -> middle mouse (je ziet dan je standaard drink en eat opties, mits je dat op zak hebt) vervolgens kijk je om naar de rugzak en scroll je tot je de optie "Take *pack" ziet. Je wisselt dan je eigen pack met de nieuwe, vervolgens doe je "open *pack" op je oude pack die nu dus op de grond ligt, klik je dmv de pijltjes of dubbelklik alle items in je nieuwe zak en klaar.

dus:
-wegkijken van loot
-middle mouse
-terugkijken naar loot en scrollen naar optie "take pack"
-idem voor je oude pack die nu gedropped is maar nu "open pack"
-en overladen en wegwezen

Geen leegladen van je oude pack nodig voor je een andere kunt pakken. Als de pack op loot ligt moet je wel even die loot pakken en droppen een paar meter verder voor je de optie "take *pack" krijgt.

Overigens zie ik zoveel mensen (ook bandits) de fout maken dat ze een gebouw binnenlopen en gaan looten voor ze de boel verkend hebben, makkelijke banditkills dus vaak.

Ik blijf iig nog even pacifist en leef van wat de natuur me te bieden heeft :P (na wel wat fatsoenlijks geloot te hebben in Elektro en wat bandits verrast te hebben) Was voor het eerst een eeuwigheid opzoek naar een ALICE pack vandaag, normaal vind ik ze best snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik zit nu alleen op het moment dat ik niet meer weet wat ik moet doen. Ik sta op behoorlijke min qua humanity en ik heb een sniper en een winchester. Een redelijke lading ammo, genoeg eten en drinken. Wel een paar medical supplies. Ik denk dat ik maar een keer wat noordelijker trek om te kijken of ik mensen kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Hmm, ik krijg telkens foutmeldingen als ik een server wil joinen,

Player StevenzeN connected
StevenzeN : You cannot edit/play this mission.It is dependent on downloadable content that has been deleted.dayz_code dayz_weapons dayz_vehicles dayz_equip

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
Adanteh schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:20:
Ik zit nu alleen op het moment dat ik niet meer weet wat ik moet doen. Ik sta op behoorlijke min qua humanity en ik heb een sniper en een winchester. Een redelijke lading ammo, genoeg eten en drinken. Wel een paar medical supplies. Ik denk dat ik maar een keer wat noordelijker trek om te kijken of ik mensen kan vinden
Kijk maar uit, want ik pak je nog een keer terug! Toevallig dat ik je hier nog tegenkom haha... Ik weet nu dat je niet te vertrouwen bent! :D

Arjannn hier

Overigens, direct comms lijken niet te werken. Zowel chat als microfoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
StevenzeN schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:30:
Hmm, ik krijg telkens foutmeldingen als ik een server wil joinen,

Player StevenzeN connected
StevenzeN : You cannot edit/play this mission.It is dependent on downloadable content that has been deleted.dayz_code dayz_weapons dayz_vehicles dayz_equip

Anyone?
Heb je DayZ wel (goed) geinstalled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Paprika schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:35:
[...]

Heb je DayZ wel (goed) geinstalled?
Ik heb het als volgt gedaan, program files > Steam > Steamapps > common > arma 2 operation arrowhead

daar een mapje gemaakt @dayz > addons > en daarin de modfiles geunzipped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Net ook wel weer wat moois meegemaakt: ik was door m'n eten heen, dus besloot richting Elektrozavodsk te gaan om wat eten op te zoeken. Na zo'n 10 minuten door Elektro gelopen te hebben had ik al heel wat moois verzamelt (onder andere een CZ550), kom ik ineens een bandit tegen. We liepen letterlijk tegen elkaar op. Hij begon gelijk te schieten, ik sprong een huis in, verbond mezelf en maakte dat ik weg kwam. Door de herrie van het schieten zaten al de zombie's die daar te bekennen waren achter me aan, dus rende ik daar door Elektro met een horde Zed's achter me aan :P

Ten einde raad besloot ik via een trap een gebouw te beklimmen zodat de Zed's me niet zo snel konden pakken. Boven op het gebouw pakte ik m'n CZ en keek in het rond. Warempel, waar viel mijn oog op? Jawel: de bandit die mij zojuist van mijn leven probeerde te veroveren! Hij liep heel voorzichtig, waarschijnlijk was hij nog op zoek naar mij. Hij stopte op elke hoek van de straat en keek dan rond. Dat had hij beter niet kunnen doen. Met een welgemikt schot en een ontzettend harde knal kwam het eind aan weer een bandit-leven _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

StevenzeN schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:38:
[...]

Ik heb het als volgt gedaan, program files > Steam > Steamapps > common > arma 2 operation arrowhead

daar een mapje gemaakt @dayz > addons > en daarin de modfiles geunzipped.
Probeer eens BattleEye opnieuw te installeren. Ik had die meldingen ook en bij mij was BattleEye het probleem.

Als je de Steam versie hebt: rechtsklik op ArmaII:AO en dan Reinstall BattleEye

Edit: was deze map al bekend bij jullie?

Afbeeldingslocatie: http://rien-ici.com/dayzmap.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door kronolith op 18-05-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
FreeShooter schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:31:
[...]

Kijk maar uit, want ik pak je nog een keer terug! Toevallig dat ik je hier nog tegenkom haha... Ik weet nu dat je niet te vertrouwen bent! :D

Arjannn hier

Overigens, direct comms lijken niet te werken. Zowel chat als microfoon niet.
Prachtig. Ja ik was je kwijt en zag toen een dode bandit en iemand die allemaal shit op pakte. Daar had ik niet heel veel vertrouwen in. Wel vaag. Ik heb echt 4 mags jouw kant op geschoten door dat raam, maar dat werkte niet. Toen ik naar binnen liep kon ik je wel killen.

Edit: Ik loop nou toch met een paar mensen.

[ Voor 3% gewijzigd door Adanteh op 19-05-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
kronolith schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:39:
[...]

Probeer eens BattleEye opnieuw te installeren. Ik had die meldingen ook en bij mij was BattleEye het probleem.

Als je de Steam versie hebt: rechtsklik op ArmaII:AO en dan Reinstall BattleEye
Hm, als ik daar op druk gebeurd er niks, toestaan dit programma wijzigingen uit te voeren > ja, vanaf dan gebeurd er niks :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
Adanteh schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:47:
[...]

Prachtig. Ja ik was je kwijt en zag toen een dode bandit en iemand die allemaal shit op pakte. Daar had ik niet heel veel vertrouwen in. Wel vaag. Ik heb echt 4 mags jouw kant op geschoten door dat raam, maar dat werkte niet. Toen ik naar binnen liep kon ik je wel killen.
Ik ben, volgens mij, wel 1 of 2 keer geraakt door het raam maar ik hoorde vooral overal glas rinkelen en kogels inslaan. Toen dacht ik veilig te zitten, wilde ik die spullen pakken en ervan doorgaan. Door noobheid duurde het alleen veel te lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
StevenzeN schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:47:
[...]

Hm, als ik daar op druk gebeurd er niks, toestaan dit programma wijzigingen uit te voeren > ja, vanaf dan gebeurd er niks :S
En de mod is wel geladen? Wel zo handig namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Ben het maar opnieuw gaan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Hmm, ik ben nu in de buurt van Mogilevka? Is daar ook iemand anders? If so, dan switch ik even server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Weet niet of er mensen zijn die in Polana een groep willen vormen? Vanaf hier lijkt het mij en Haarbal handig als meerdere mensen met ons samen te werken. Heb nu 2 dagen goed in leven, met wat tegenslagen gehad hier en daar, maar heb me er altijd uit weten te krijgen.

Ik laat wel weer weten zodra ik inlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Ik heb nu al een hele tijd dat die wacht op server response, well kan ik een chat zien en mijn inventory en shit met G, is dit normaal? :) Verder is het scherm helemaal zwart op de chat+waiting on server response na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Normaal gesproken is het dan tijd voor een andere server ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Heb nu Requesting Character data from server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Spelen jullie nou allemaal op vaste servers dan? Ik wil best jullie groep joinen. Vandaag één keer dood gedaan en ben nu bij Sobor aan het rond slenteren (Mijn alice pack vol krijgen met eten en drinken, aangezien ik zonet bijna zonder zat)

Also, is het handig om twee primaries bij je te hebben? Loop nu al tijden met een CZ 550 rond in mijn alice pack (Winchester gebruik ik) omdat het me toch wel handig lijkt als ik bandits zie. Maar dat ding neemt 8 slots op en dan moet je ook nog een keer ammo. Al met al zou ik daarvoor een hele bult drinken en eten kunnen opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Oke, na focking lang wachten eindelijk ingame, sta ik in een groot bos vol met spelers die gewoon niet bewogen. Had geen HUD, geen wapen or whatever.

Dus ik doe ESC > respawn, val ik neer in water en staat er ineens you are dead?

Like wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Paprika schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:43:
Normaal gesproken is het dan tijd voor een andere server ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Adanteh schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:56:
Spelen jullie nou allemaal op vaste servers dan? Ik wil best jullie groep joinen. Vandaag één keer dood gedaan en ben nu bij Sobor aan het rond slenteren (Mijn alice pack vol krijgen met eten en drinken, aangezien ik zonet bijna zonder zat)

Also, is het handig om twee primaries bij je te hebben? Loop nu al tijden met een CZ 550 rond in mijn alice pack (Winchester gebruik ik) omdat het me toch wel handig lijkt als ik bandits zie. Maar dat ding neemt 8 slots op en dan moet je ook nog een keer ammo. Al met al zou ik daarvoor een hele bult drinken en eten kunnen opslaan.
De afgelopen dagen ben ik eigenlijk alleen in NL1/NL2 te vinden. En denk dat het ook makkelijker is als we een groep willen vormen dat we 1 van die 2 proberen te joinen met zen allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
NL1 is alleen bijna de hele dag offline en NL2 kom ik niet in. Ben als een malle aan het refreshen (met pijltjes tussen servers switchen), maar ook na 15 minuten had ik vanmiddag geen succes.

Edit: Voor de mensen die een G13 hebben hier mijn Arma2 profiel. Heb hem gister even bijgewerkt om aan te sluiten bij al mijn andere games, dus M2 en M3 zijn nog niet echt ingesteld. Zoomen doe ik met de duim knopjes op mijn muis (Heb een G700, de bovenste twee gebruik ik voor zoomen, de onderste twee voor Teamspeak push to talk en ingame push to talk). Dan gebruik ik twee knopjes naast mijn wijsvingen om guns te zero'en http://cl.ly/3H2Y3F3Y162O2e0x1T3M

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/1L3G0o292l280N2I2M1G/Image%202012-05-18%20at%207.29.36%20PM.png

[ Voor 59% gewijzigd door Adanteh op 18-05-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
NL1 is idd offline maar NL2 kon ik joinen na ongeveer 7 minuten. Het is even proberen maar je komt er uiteindelijk wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Kom ik met één of andere schietgrage dude in Stary Sobor. Uiteindelijk opgesloten in een huisje met allemaal zombies. Uiteindelijk glitchen die lui alle muren door en ben ik half dood. Die dude die disconnecte. Ach, het is tenslotte een alpha. Nu zit ik vrolijk naar mijn scherm te kijken tot ik dood bloed. Note to self. Die fanatiek met anderen mensen lopen gaan doen als je niet weet hoe ze spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Goeie tips van iemand van het GAF (Neogaf) forum:
Here are my tips for newcomers and experienced people alike. I have played almost 100 hours of this amazing game over the last 8 days and I feel like these are the essential tidbits everyone needs to know. Please read them all, as they are not in any order:

- Nvidia users: Go to control panel and set "Max Pre-Rendered Frames to 8"

- Double tap CTRL to lower your primary weapon (not handgun)

- NumPad Enter to enter 3rd Person Mode (not on all servers)

- Double tapping NumPad "-" (minus) will zoom out and sticky it (better FOV)

- Talk in the Side Channel (blue)

- Don't use in-game VOIP on the above channel. Everyone can hear you and they will hate you

- While climbing ladders, have something other in your hand than your handgun, if you don't have anything and you really must climb a ladder (deer stand with a weapon for an example), leave your handgun on the ground

- Best backpack in the game is not ALICE, it's Coyote Elite (24 slots, Alice has 20)

- You can't succesfully put primary weapons in your bag

- If you attempt to put items in your bag that is full, the added item gets deleted

- Only access your bag while away from corpses and loot on the ground

- If you have shit on your bag and you pick another bag, your bag spawns on the ground with the stuff still inside it. Pick it up

- B is for Binoculars and N for Night Vision Goggles (as if you'll ever find the NVG ;-)

- Canned food restores 200 blood

- Cooked Meat restores 800 blood

- Blood Pack restores full blood

- You get raw meat from animals (with a knife) and you cook it on a fire (made with matches)

- Epipens are a waste of inventory space

- Always carry 2x Bandages, 2x Painkillers and 2x Morphine (I keep one set in my bag and the other in my inventory)

- You can fill empty water bottles in the ocean or in wells in backyards

- You can sometimes fill empty water bottless in ponds and lakes, but not always (Also IRL you'd never want to drink stagnant water)

- There are at least two types of car and two types of helicopter that you can fix. I've only seen on type of boat, but who the fuck would fix a boat anyway?

- If you spawn on the coast and you are unfamiliar where you are, always keep the ocean to your right and keep moving

- If you hear flies buzzing it's either 1) Mass Grave that is just for looks (these are rare) or 2) Most likely it is a player corpse

- Always loot both "Gear" and the backpack on a player body

- Gunshots can be heard really far away. If you hear them, don't panic. Try to listen how far it's coming from and act accordingly to your status (bandit, survivor etc.)

- Don't never ever shoot zombies unless you abso-fucking-lutely have to.

- Because players will hear you

- And because you will aggro like 20 zombies

- Now let's talk about loot. Weapons are usually in barns, deer stands (or military base lookout-towers, they are the same) and in cities in the yellow-brick corner houses and red-brick houses

- Best place for additional gear and ammo is the grocery store and what I call "school" (three storey building with a "tower" in the middle, not the fire houses)

- When ever you see a building you can get inside, pay close attention to it because there are only a couple of buildings in the whole game that have interiors. They all use the same few models

- When you pick up anything that goes in the bottom slots (compass, map etc) all the ammo in your inventory that you don't have a weapon for will be put down on the corpse / loot node you picked the item from

- Best weapons for ammo are Winchester 1866, Lee Enfield, Revolver, CZ550 in that order. AK-74 and AKS are strong contenders, but if you ever will use them with full auto, you will run out of the two clips you find every hour or so in a five minutes

- Makarov (the starting handgun) is a piece of shit. Replace it as soon as you can. Revolver is awesome (not an opinion, a fact :-)

- Handguns like G17 and P9 or w/e it was have almost no ammo down south. Never pick them up

- Winchester 1866 has two kinds of ammo: pellets and slugs. Pellets are low-medium range spread and slugs are higher range single ammo

- Lee Enfield has a (loading?) delay after each shot and is really loud

- CZ550 (sniper) is a piece of shit turd shitty fuck at long range

- You can vault over wire fence, but it might hurt you or break your legs. it's only happened to me twice and I do it every time, but be warned

- Fixing cars is easy. If you ever see a fixable car, DO IT! I can't stress this out more, but driving a car from the middle of Cherno (that you stole from a bandit as he was fueling it) is the best fucking experience you will ever have of having a goal of any sort in this game

- See a jet? Don't enter it

- See a helicopter? If it's green fix it. Gray, forget it

- See a boat? Move on, what the fuck would you do with a boat?

- At night time, use chemlights instead of flares or change servers

- Want to be a bandit? Shoot everyone in sight. Never ever second guess your banditry and help people out or try to approach them. Only approach other players to loot them

- Don't want to be a bandit? NEVER EVER shoot anyone, even in self defense. I'm fucking sick and tired of this "friendly bandit" bullshit.

- See a bandit? You a bandit = shoot and loot, you a survivor = shoot and loot

Here are some tips to get back to adventuring after dying:

-- Go to Elektro and Cherno and loot bandits and dead survivors

-- Go to Elektro and Cherno and loot yellow cornerhouse, red house, market, "school"

-- Want to gear up form small towns? Head inland and loot barns, forget everything else

-- One more thing: Which is better? Looting Elektro and Cherno from dead bodies and buildings and getting full bags of shit in 10 minutes after arriving and maybe dying once or twice -OR- spending a full day killing zombies and looting those annoying two-door black houses you get stuck on? I will guarantee I will gear up to full gear from Elektro and Cherno (even with dying once or twice) and travel to the northen airfields by the time you find your first compass, map etc. in running the smaller towns. Seriously.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Hoe doe je aiming down sights btw? Iemand in de chat zei 1x rechtermuisknop indrukken, maar bij mij doet ie dan niks en wanneer ik indrukken doe, zoomt ie alleen maar in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Een normale rechter klik (terwijl je stil staat) zou inderdaad voldoende moeten zijn. Optics in het 'Controls'-menu.

Overigens even ter "QQ main database load is too high"-drama.

Afbeeldingslocatie: http://vipeax.org/0589U4m018919z.png

[ Voor 34% gewijzigd door Paprika op 18-05-2012 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Aantal vette filmpjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:46
Grrrr, net lekker avondje bezig geweest.

*Alice-pack
*ak-47
*Map, kompas.
*Smokes
*Shitload aan food/water.

Was even buiten Cherno aan het neuzen voor deerhuts, hoor ik allemaal geknal op mij af komen.. Was dus een bandit met 30+ Zombies achter zich aan! Dacht dat hij wel vanzelf dood ging door alle zombies, rent langs mij heen.. stopt even snel, KNALT HIJ MIJ NOG EVEN SNEL NEER! :F

Dus nu maar weer overnieuw beginnen.

Nu dus maar aan het motto houden, Shoot first and ask questions later.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roerbakeitje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 13:48
Misschien handig voor sommige: http://www.worrom.com/ <-------- DayZ updater
Heb het spel zelf niet, en heb deze tool ook niet geprobeerd, maar ik kwam deze link tegen op neogaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Toch jammer die bandit skin. Ik kan nu nergens meer naar toe zonder dat ik meteen kogels om mijn oren krijg. Het probleem is dat in het startersgebied je ook niet echt als bandit kan spelen. Kom je aanzetten met je Makarov tegen twee survivors met een winchester en een AK. Die met zijn AK is in ieder geval dood :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:44
Adanteh schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 01:45:
Toch jammer die bandit skin. Ik kan nu nergens meer naar toe zonder dat ik meteen kogels om mijn oren krijg. Het probleem is dat in het startersgebied je ook niet echt als bandit kan spelen. Kom je aanzetten met je Makarov tegen twee survivors met een winchester en een AK. Die met zijn AK is in ieder geval dood :')
Ja inderdaad, heb er ook last van. Welke server speel je? Anders moeten we even een GoT team oprichten ofzo :P

[ Voor 4% gewijzigd door Spollie op 19-05-2012 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik speel steeds op de Nederlandse. NL1 en NL2. Rondlopen in je eentje is best leuk, maar gaat toch vrij snel vervelen als je wat noordelijker komt. Je komt tijden niemand tegen en als je dan iemand tegenkomt zorgt die vaak er voor dat je dood gaat. Ook in die gewone steden is het natuurlijk veel toffer om gewoon met anderen rond te lopen. Zit nu ook super vaak dat ik allemaal loot tegen kom die ik zelf al heb. Dan is het leuker als je gewoon samen netjes alle supplies hebt.
Pagina: 1 ... 3 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht