Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:28
Alle newbies die de hele tijd "Anyone in Cherno?!" zitten te spammen, waardoor bandits precies weten waar ze zijn. Die gast wordt dan ook neergeschoten en de volgende vraagt: "Who is shooting in Cherno?!", waardoor ook die zal dood gaan. Die gele strepen op het shirt zijn dan ook inkomende bullets.

[ Voor 11% gewijzigd door Paprika op 10-05-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Omdat ik binnenkort deze mod wel eens wil proberen heb ik nog een vraagje.

Op het moment heb ik ARMA2, maar niet de uitbreiding. ARMA2 is gekocht in een fysieke winkel met cd. Voor zover ik weet kan ik deze versie niet activeren op steam. Voor deze mod heb ik dus ook Operation Arrowhead nodig, en gemakkelijkst zou zijn om die via steam te kopen. Kan ik beide (non-steam en steam uitbreiding) combineren?

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Het makkelijkste zou zijn om hem gewoon bij hun zelf te kopen (https://store.bistudio.com/arma2-operation-arrowhead). Je krijgt dan een download URL in je mailbox en die zal zeker wel werken met je key. Non-steam combineren is behoorlijk lastig, zo niet onmogelijk, door de versie nummers die totaal anders zijn bij Steam.

[ Voor 22% gewijzigd door Paprika op 11-05-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:39

Oxigeon

En zo is dat!

Sjeezus, als ik die verhalen hier lees moet ik hem eigenlijk gewoon spelen. Zal hem vanavond/vanmiddag eens instalen op mijn laptop. Misschien loopt dat beter dan via de pc. En hopelijk draait hij daar wel lekker.

Is het geen optie om eerst "lief" tegen een medespeler te doen en als hij dan voor je loopt een kogel te geven :P. Zo heb je direkt zijn loot te pakken. Lijkt me gewoon zo vet om de bad-ass te zijn :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Dat kun je doen, maar buiten dat je waarschijnlijk snel bekend zult zijn op de server voor die acties, zul je ook bandit looks krijgen heel snel en dus vanzelf al niet-friendly overkomen en eerder KOS worden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Paprika schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:45:
Dat kun je doen, maar buiten dat je waarschijnlijk snel bekend zult zijn op de server voor die acties, zul je ook bandit looks krijgen heel snel en dus vanzelf al niet-friendly overkomen en eerder KOS worden ;).
Sowieso, alles wat ik noordelijker zie van Nadezhdino krijgt direct een kogel. Tenzij ze zich kenbaar maken en minimaal 500 meter van mij afblijven en flares gooien waar ze zitten.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Iedereen die niet bij mij op Teamspeak zit krijgt gelijk een kogel, waar het ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:57

superwashandje

grofheid alom

Paprika schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:30:
Alle newbies die de hele tijd "Anyone in Cherno?!" zitten te spammen, waardoor bandits precies weten waar ze zijn. Die gast wordt dan ook neergeschoten en de volgende vraagt: "Who is shooting in Cherno?!", waardoor ook die zal dood gaan. Die gele strepen op het shirt zijn dan ook inkomende bullets.
ok je moet em dus echt (goed) gespeeld hebben om het te snappen :P misschien toch maar kopen ondanks dat ik arma 2 niet gekocht heb omdat het niet goed werkte.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Ik zoek eigenlijk nog een clan of squad om dit samen te spelen via Teamspeak of dergelijk programma. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:25

GZN

Heraclius schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:10:
Ik zoek eigenlijk nog een clan of squad om dit samen te spelen via Teamspeak of dergelijk programma. :)
Er zijn wat mensen van www.arma2.nl die deze mod ook weleens spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Op de mumble server van GoT zitten een aantal lui die dit spelen tbh.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:22
heeft got een mumble server dan?? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Oxigeon schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:41:
Sjeezus, als ik die verhalen hier lees moet ik hem eigenlijk gewoon spelen. Zal hem vanavond/vanmiddag eens instalen op mijn laptop. Misschien loopt dat beter dan via de pc. En hopelijk draait hij daar wel lekker.

Is het geen optie om eerst "lief" tegen een medespeler te doen en als hij dan voor je loopt een kogel te geven :P. Zo heb je direkt zijn loot te pakken. Lijkt me gewoon zo vet om de bad-ass te zijn :P
!! +1, net zoals in het echt. Houdt er wel rekening mee, die ander denkt het zelfde.

Overigens ik vindt het wel hilarisch om terug te lezen, dat mensen dus gewoon niet samen willen werken en elkaar liever neer knallen voor loot als ze er zelf ook maar ietsjes beter van worden. Terwijl samenwerken in veel gevallen misschien handiger is. Ik wil alleen maar zeggen, Walking Dead steek dat groepsdrama in je reet, mensen knallen elkaar eerder neer on sight lol. Mocht er nu ooit een echte zombie apocalyps uitbreken dan weet ik wel dat ik naar aanleiding van dit topic niet al te vriendelijk ga zijn, kans op bandits! :+

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:25

GZN

Het beste wat je kan doen is gewoon de grote steden te vermijden. Want niemand is te vertrouwen! Wat ik doe is gewoon rondhangen in het noorden en overleven door te jagen en bandits killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-09 19:08
Met de bandit skin val je wel minder op dan met de survivor skin.

Ik speel meestal met 2 andere gasten samen. Zij zijn bandit omdat ze wat mensen hebben vermoord die op mij schoten. Alsnog proberen we andere mensen te mijden. Het is wel handig om met meer mensen te zijn kunnen ze eventueel je verloren spullen pakken en dan elkaar weer ergens opzoeken.

Voor de mensen die gedetailleerde map zoeken: http://www.tangodown.nl/forum/thread-447.html 45mb PDF :)

Kleinere versie van de map was geloof ik al bekend hier.

[ Voor 59% gewijzigd door spookz0r op 12-05-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Het zou leuk zijn om met een gehele clan een stad in te nemen. En dan een groepje defense, groepje hunters, groepje bandits, groepje scouts etc. Maar of het ook haalbaar is is een tweede :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Hmmz wel lastig om in leven te blijven zo. Als je bent uitgelogd krijg je alsnog dorst en honger maar het inloggen wil vaak niet lukken vanwege de drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff, vannacht na 4 uur lang loot binnen te hebben gehaald, met maat van me besloten om naar airfield te gaan, waren we na ongeveer uurtje lopen in vybor, op weg naar airfield, ineens overal smoke nades en wordt er op ons geschoten door vier man, gelukkig hebben we samen 3 ervan neer kunnen halen ( silenced mp5 is ZO bruut!! ), vieze bastard bandits dat het waren.. was op dat moment wel heel erg kwaad zeg, jezus. Maar zulke dingen maken het spel wel ontzettend vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Topicstarter
Ik ben stiekem best benieuwd hoe lang ze jullie hebben gevolgd op zoek naar een goede tijd en plaats om jullie neer te halen, ongeduldige bandits delven vaak volledig het onderspit. Wat jullie is overkomen klinkt wel als een meesterstukje, damn.

Moet wel zeggen dat ongeveer hetzelfde is gebeurd bij mij en twee clanmates: we waren de military base bij Stary Sobor aan het looten op zoek naar leuk spul. Worden ze opeens achter elkaar geinstakilld door (waarschijnlijk) een sniper. Ik zelf stierf daarna omdat ik als een mietje in een tent lag te schuilen door een close range bandit. Toen we het voorval nog een keer bekeken een aantal fouten in onze strategie kunnen blootleggen, maar het voelt toch flink rot als je doodgaat zonder dat je er zelf veel in te zeggen hebt. Nou ja, meenemen voor de volgende keer en doorbijten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
WIj waren ook onderweg naar Zelenogorsk. Ineens werden mijn 2 maten neergeschoten. Ik heb me toen verstopt en ben blijven wachten op een afstand van 20 meter omdat hun gear er nog lag. Die gast die mijn maatjes neerschoot kwam na 5 minuten kijken. Toen hem maar neergeschoten en op mijn maatjes blijven wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Ìk heb Combined Operations gekocht, maar nu blijft ie in de mission briefing wachten op: "Receiving data". Iemand een idee? Nu wordt ik a automatisch gekickt en kom ik niet eens meer zo ver. :(

[ Voor 26% gewijzigd door MiliaanR op 13-05-2012 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Andere server proberen? In het weekend en 's avonds is het vaak erg druk waardoor het lang kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Op het moment is het erg druk. Sommige servers lijken de load beter aan te kunnen dan de anderen... Ik merk zelf dat een aantal Amerikaanse servers beter presteren dan de Europese tegenhangers.. Gewoon blijven proberen!

Het is wel enorm frappant om te zien hoe ArmA nu opeens wel opgepakt wordt. Arma staat volgens de steam stats nu op 4120 personen. Dat allemaal vanwege Day-Z. indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Ik heb nu ook gespeeld, ik weet niet hoe ik het gemaakt heb maar het is me gelukt. Ik vindt het tot nu toe wel grappig maar inderdaad doen die servers erg irritant, net in veel servers lang zitten wachten maar geen geluk.
Het spel verkoopt nu volgens mij nu veel beter dankzij een mod :+

[ Voor 5% gewijzigd door MiliaanR op 13-05-2012 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Een paar minuten nadat flappie mij neerschoot:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y1sum.jpg

Raveparty :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
vanavond ook maar eens geprobeerd, probleem dat er geen maan was en je dus de hele tijd met flares aan het gooien bent, of gewoon geen reet ziet. ik zat in die havenstad, ben maar op een dak geklommen en vanaf dat dak 15 zombies neergeknald, misschien zonde van de ammo, maar ik kwam genoeg dode collega noobs tegen om wat pistool mags te hebben.

maar goed, wel een geinige mod, weer es iets anders.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het rode chemlight trouwens best ruk, heb het liefste blauwe en groene.
Ben nu met twee maten in novy sobor aan het rondhangen, want tussen stary en kabanino zijn er ontzettend veel bandits, dus het plan is om uiteindelijk om te lopen via oldfield -> grishino -> airfield. pff, gaan spannende momenten worden morgen..

Weet iemand trouwens wat de "maximale" tijd is dat je weer moet inloggen voordat je char dood is? of gaat ie dan niet dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 02:04:
ik vind het rode chemlight trouwens best ruk, heb het liefste blauwe en groene.
Ben nu met twee maten in novy sobor aan het rondhangen, want tussen stary en kabanino zijn er ontzettend veel bandits, dus het plan is om uiteindelijk om te lopen via oldfield -> grishino -> airfield. pff, gaan spannende momenten worden morgen..

Weet iemand trouwens wat de "maximale" tijd is dat je weer moet inloggen voordat je char dood is? of gaat ie dan niet dood?
is aangepast dat je niet meer doodgaat. wel moet je eten en drinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kKaltUu schreef op maandag 14 mei 2012 @ 02:21:
[...]

Maar als je dat te lang niet doet, ga je toch dood? |:( link, info of iets?
Kan er ook aan liggen dat het 2:30 is haha.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=c638kVO-XPk&feature=g-u-u]

Ik wil deze mod echt is spelen! Vraag is natuurlijk of ik daarvoor ARMA 2 wil kopen...
Ik heb ARMA 3 al op mijn verlanglijstje staan en dacht van ARMA 2 over te slaan. Dus hoop dat ze de mod echt overbrengen naar ARMA 3, of misschien wel een standalone game ervan maken. :)

Er zijn namelijk veel te weinig Horror Survival titles tegenwoordig! Heb Amnesia The Dark Descent al uitgespeeld but I want more :9~ :9~

edit: Zie net dat er een ARMA 2 demo is. Als de base game mij al een klein beetje aanspreekt (ben fan van Battlefield games maar wil gerust iets veel tactischer en realistischer proberen), dan koop ik het in Juli!

[ Voor 18% gewijzigd door Asgaro op 14-05-2012 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op maandag 14 mei 2012 @ 02:37:
[video]

Ik wil deze mod echt is spelen! Vraag is natuurlijk of ik daarvoor ARMA 2 wil kopen...
Ik heb ARMA 3 al op mijn verlanglijstje staan en dacht van ARMA 2 over te slaan. Dus hoop dat ze de mod echt overbrengen naar ARMA 3, of misschien wel een standalone game ervan maken. :)

Er zijn namelijk veel te weinig Horror Survival titles tegenwoordig! Heb Amnesia The Dark Descent al uitgespeeld but I want more :9~ :9~

edit: Zie net dat er een ARMA 2 demo is. Als de base game mij al een klein beetje aanspreekt (ben fan van Battlefield games maar wil gerust iets veel tactischer en realistischer proberen), dan koop ik het in Juli!
Ik heb Arma II hier speciaal voor aangeschaft, en ik moet zeggen, het is het dubbel en dwars waard! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-08 10:13
DayZ Update 1.5.7
UPDATE : 14 MAY 2012
Affected addons:
* dayz_code 1.5.7
* dayz 1.2.4
* dayz_sfx 1.1

Developer's Note:
* ITS MY BIRTHDAY. I AM 31.

Changelog:
* [NEW] Zombie Script converted to Finite State Machine for performance improvement
* [NEW] Zombie Numbers drastically increased
* [NEW] Amazing Draft Zombie sounds provided by Michael Manning (http://www.manningaudio.com)
* [NEW] Terrifying Zombie face provided by GenesisCrys (http://www.lostpoly.com)
* [NEW] Panicing sound effect
* [FIXED] Death when entering crashed heli's
* [FIXED] Hardly any zombies spawning (Lol... uh... like there is lots now)

P.S. Re: Zombie Numbers.... hahah... you're all fucked. deeply fucked. Good luck.
So fucked. Ik las alweer dat veel mensen het TE veel vinden. Vanmiddag maar even kijken :D

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Het is wel een verbetering als je niet van Habbo Hotel, met wapens, houdt, maar van een beetje actie en teamwork. Op teamspeak was Rocket/Dean helemaal happy over de nieuwe zombie faces en geluiden, maar had niks gezegd over de zombie-count verhoging. Met de paar man op TS (waaronder hij dus) dus een test server opgezet voor de release en toen we allemaal bij elkaar waren had ie nog altijd niks gezegd. We komen bij Elektro aan en een van ons schiet een zombie af, nou bad idea dus. We hebben denk ik wel een 30 a 40 minuten staan vechten en veel lol gehad, voor we geownt werden. Balen van die Night Vision en de DRM, maar 't was het wel waard. Nog nooit zo hard gelachen. Toen nog tot 5 uur in de nacht servers zitten omzetten toen was het wel welletjes. Een public server heb ik ook dan nog niet kunnen testen, maar 't lijkt mij een verbetering met wat ik dusver heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Holy shit, ARMA 2: CO staat op de 4de plaats in de Steam Top Sellers list momenteel :D En dat allemaal door deze ene mod, want er is geen recente prijsreductie geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Zelfs de 2e plek is een tijdje in bezet geweest ;) :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Hier was mijn interesse gewekt door rockpapershotgun die met deze mod bezig zijn en hun gebeurtenissen vertellen. Eindelijk een zombie-game/mod dat lijkt aan te voelen alsof er een uitbraak is geweest. Met het bijbehorende overleven, samenwerken, maar toch oppassen dat je niet in je rug wordt gestoken. Een beetje de online versie van stalker.
Binnenkort mijn poging eens wagen, maar het is niet voor deze week jammer genoeg.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Handige survivalguide voor de beginners:

http://desolateshroud.blogspot.ca/

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
kKaltUu schreef op maandag 14 mei 2012 @ 02:21:
[...]

Ja gen eten en drinken dan verlies je bloed tijdens het lopen en dergelijke. Ik had dit gisteren en precies op een server waar geen loot spawnde en de game was dus over voor mij.

Versie 1.5.7 lijkt beter te zijn. Veel meer zombies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Ben nu Arma 2 CO aan het downloaden van steam. Heb nog ergens Arma 2 liggen maar dacht voor die 24 euro, koop ik hem wel opnieuw via steam. 51% en dan ga ik maar eens kijken in de wereld en van DayZ. Moet denk maar eens een goeie headset gaan aanschaffen voor dit spel! Zijn er overigens mensen die een team willen vormen online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
je kan hem ook op https://store.bistudio.com/action-fps-games aanschaffen, is gewoon de retail versie dus dat had 10,- gescheeld. Maar goed, met steam heb je geen omkijken naar patches, dat is ook wat waard, en je kan met ideal betalen ipv paypal.

teamen lijkt me lastig zo lang deze mod zo gigantisch populair is, tenzij je een locked server kan draaien. alle servers zitten namelijk in no time helemaal vol.

[ Voor 33% gewijzigd door haarbal op 14-05-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Klopt is lastig, maar met een klein groepje zou het eventueel kunnen lukken. Ben benieuwd of het allemaal goed zal verlopen. Heb veel filmpjes gezien en het ziet er echt tof uit en geeft je echt het gevoel dat je daar aanwezig bent.

Wel lijkt het me geweldig om dit met een paar mensen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:26
Eeeeecht, waarom verpesten!? Lees dit gwn niet, hoop dat je op een server komt en ga gwn spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Na 3 kwartier kloten omdat hij niet wilde werken, werkt deze mod nu bij mij. Enige probleem is dat ik een film zou kijken met mijn vriendin op de bank, dus niet echt kan testen op het moment. Merk wel dat alle DayZ servers een hoge ping hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Recon, lijkt me leuk om een groepje te vormen, eventueel met meerdere Tweakers hier?
Moeten we wel een Teamspeak/Ventrilo/Mumble server hebben, dat gaat een stuk makkelijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Recon24 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:09:
Merk wel dat alle DayZ servers een hoge ping hebben!
<20 == hoog? Daarbij is alles met <150 makkelijk te doen en dan ook echt goed...

[ Voor 16% gewijzigd door Paprika op 14-05-2012 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
ik heb gewoon nette pings hoor.

ik wil ook wel een avond met wat spelers optrekken, als ik nu een town zie durf ik er amper in omdat ie vol zit met zombies.

[ Voor 67% gewijzigd door haarbal op 15-05-2012 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Haarbal en Heraclius, ik heb jullie eventjes een bericht verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:46
Ben het nu ook al geruime tijd aan het spelen, echt een geniaal spel!

Sinds het nu zo populair is lijken de server het wel een beetje te begeven, zit nu meestal 10 tot 20 min te wachten tot ik een server opkom of ik beland in het debug-forest terecht.

Heb ook wel eens zin om met andere te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Zijn iig teveel zombies ook volgens Rocket. Gisteren bij een schuur liepen er al 30 rond :/ zelfs bij een klein huisje zonder loot al iets van 12 niet normaal meer ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Het zijn er niet te veel. Voorheen was het Habbo hotel met af en toe een zombie. Nu is het tenminste een beetje serieus allemaal. Maarja, als je in april niet hebt gespeeld, is dit inderdaad veel. Het zou handig zijn als de respawntimer lager wordt en ze niet bovenop je kunnen spawnen, maar minder per dorp hoeft echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Nee vandaar dat Rocket zelf zegt dat het een bug is dat er zoveel zombies zijn ;) Heeft hier een topic over gemaakt op het Day Z forum. http://www.dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=2225

"So yes, the zombie numbers weren't my intention - but now that it is here, let us see how they play out. Maybe we might actually learn something from it or maybe everyone just wants to jump to conclusions in the first ten minutes... "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
spookz0r schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:54:
Zijn iig teveel zombies ook volgens Rocket. Gisteren bij een schuur liepen er al 30 rond :/ zelfs bij een klein huisje zonder loot al iets van 12 niet normaal meer ;P
Tis toch de apocalyps? Alle mensen zijn zombie's? Er zijn toch best veel mensen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
spookz0r schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:13:
Nee vandaar dat Rocket zelf zegt dat het een bug is dat er zoveel zombies zijn ;) Heeft hier een topic over gemaakt op het Day Z forum. http://www.dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=2225
Dat maakt het niet te veel ;). Daarbij zei ie op teamspeak wat anders... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:17

kronolith

[EDIT]

Naar aanleiding van dit topic ARMA gekocht. Ik ben het nu aan het downloaden/installeren. Vanavond eens spelen, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Las net dat Arma2 aardig wat keren verkocht is door de mod: http://www.insidegamer.nl...er-zoveel-door-zombie-mod

Hoop dat de gameplay nog hetzelfde blijft en dat het niet enkel en alleen PVP wordt met al die nieuwe mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
spookz0r schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:36:
Las net dat Arma2 aardig wat keren verkocht is door de mod: http://www.insidegamer.nl...er-zoveel-door-zombie-mod

Hoop dat de gameplay nog hetzelfde blijft en dat het niet enkel en alleen PVP wordt met al die nieuwe mensen :)
Spel is als een razende omhoog geschoten in de steam topsellers list. Al een langere tijd. Erg knap want het lijkt alleen door deze mod te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ach, Dean werkt toch bij BIS. Hij zal vast wel een bonus krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Unofficial DayZ Teamspeak Server
I have managed to obtain a 512 slot Teamspeak server exclusively for DayZ use. This server can be used as a meet-up for those people who want to play, talk, get Tech Support, etc. I, personally, will usually be on helping those who need Tech Support. Each server has it's own channel and I encourage server owners to come on and get some text written in their descriptions about themselves. So for those of you who have no where else to go but want to talk with friends and meet other DayZ players, look no further! This server is graciously provided by my friends at Adrenaline Gaming! They also host Dallas #1, so check them out!

All server owners should come in, and then PM me with their Unique ID (click on yourself and look in the right-side pane for Unique ID). I will then add you into the Server Hoster group when I get on and you can edit your channels as you see fit. If you would prefer that players come on your personal Teamspeak, then you may set your channel to 0 max people and add a subchannel noting your Teamspeak!

IP: 129.21.49.9
Port: Default, 9987
Pass: None

Server hosted in Upstate New York. I do not accept monetary payment/donations because it is free and runs off a Non-Profit License.

Fighter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 16:35
Meer mensen problemen om op een server te komen? Ik (en aan de chat te zien anderen met mij) blijven lang hangen in "waiting for server response" om vervolgens bevroren ergens in chernarus te zweven...

Vanmorgen voor werk tot aan de rand van Cherno gelopen (na een nachtelijke sessie tot in Prigorodky met een stel andere gasten gisteren) Dus ik keek nogal uit naar een sessie vandaag :/

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
mark_vb schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:44:
Meer mensen problemen om op een server te komen? Ik (en aan de chat te zien anderen met mij) blijven lang hangen in "waiting for server response" om vervolgens bevroren ergens in chernarus te zweven...

Vanmorgen voor werk tot aan de rand van Cherno gelopen (na een nachtelijke sessie tot in Prigorodky met een stel andere gasten gisteren) Dus ik keek nogal uit naar een sessie vandaag :/
Same problem. Ongeveer 7/10 min in ''Wating for server response''. Nu toevallig in een bos zonder geluid en zie wel allemaal mensen praten, maar daar blijft het ook bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ja dan werkt het dus niet :P Komt het ook de hele tijd tegen vandaag. Denk dat een gedeelte van de game het overleven van het inloggen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Gewoon een goede server nemen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sD7F6UfjroAorWpqhdFVAVal/medium.jpg

Miniguns zijn vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
  • Laatst online: 23-12-2023
Inderdaad één van de beste mods voor Arma, is weer een keer iets anders dan serieus knallen ;).

Toch een aantal kleine punten over de startpost:

"Je deelt de wereld namelijk met tot 150 andere spelers."
Het maximale aantal ligt rond de 60, dit is echter op geen enkele server meer. Momenteel is 50 de praktische limiet, met daarnaast veel servers voor 40 spelers en sommige servers zijn nog iets kleiner. In de praktijk is het echter geen probleem, zelfs 40 spelers zijn nog meer spelers dan me lief zijn ;-) en de hoofdreden om zo snel mogelijk uit het zuidelijke spawngebied naar het Noorden te trekken.

"en pistool, een rol verband en een klein beetje eten en drinken, dat is het wel. Wil je meer, dan zul je de dorpjes en gehuchten die Charnerus rijk is moeten afstropen op zoek daarnaar."
Typfoutje, het is Chernarus ;-).

"Het betekent ook dat als je al met een groepje samen bent en je niet zacht genoeg praat, je kan worden opgemerkt door zombies, of misschien erger: andere, minder vriendelijke spelers. Überhaupt is het zaak om op te passen met wat voor geluiden je maakt: pistoolschoten kunnen van ver worden gehoord en zowel spelers als zombies kunnen hierop reageren."

Andere spelers kunnen inderdaad geluid via de "direct communication" ook opvangen, zombies reageren hier echter niet op. (of ik moet wat hebben gemist). Sowieso is het aan te raden om met een aantal vrienden gebruik te maken van een TeamSpeak server voor een betere geluidskwaliteit en te voorkomen dat anderen je kunnen afluisteren.

Als laatste zou ik iedereen ten zeerste afraden om Arrowhead te kopen en de Arma II: Free Edition te gebruiken. De gratis versie ondersteunt geen mods (en zou dus ook niet werken, hoewel dit kennelijk kan worden omzeild met work-arounds), maar is afgezien hiervan nog steeds verre van ideaal. Het kan voor diverse bugs zorgen en voor een paar euro's meer heb je gewoon het gehele pakket Arma II: Combined Operations met bovendien volledige textures (en geen 800 bij 600 pixels). Combined Operations (CO) is eenvoudig te installeren, zorgt ervoor dat je op elke server terecht kan en is IMO de beste manier om Arma te installeren. Mocht je twee losse versies hebben zul je deze op een speciale manier moeten installeren om er weer CO van te maken, welke vereist is door 99% van alle servers om online te spelen. Met de 1.60 patch gebeurt het herkennen een stuk beter en hopelijk automatisch, maar niet altijd dus...

De Steam versie van Arma zou ik ook afraden, tenzij je alles in één keer koopt. Eenmaal één versie via Steam gekocht, zul je de andere uitbreidingen namelijk ook via Steam moeten kopen of een avond besteden aan het werkend krijgen van het geheel. Daarnaast zijn er in het verleden ook legio problemen geweest met de Steam versie vanwege het updateproces dat automatisch gaat en roet in het eten kon gooien. Voorzichtig dus. Sprocket (van Bohemia Studios/Arma zelf) is de beste manier om te downloaden, je hebt dan in feite een complete normale versie zoals die ook van de DVD zou komen zonder dat hiervoor allemaal workarounds nodig zijn. Sprocket is goed te combineren met echte DVD versies en dus een heel stuk flexibeler.

[ Voor 7% gewijzigd door HMeijer op 16-05-2012 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
:o nu ook te vinden als loot? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
TS aangepast, je kan zulke dingen ook DM'en, dat zie ik eerder.

De steamversie heeft het gunstige voordeel dat je kan verifiëren, ook is het werkend krijgen van dayz een stuk eenvoudiger dan met aparte launchers werken.

Gamma / Brightness aanpassen heeft weinig nut meer helaas, hierdoor is het 's avonds spelen een stuk spannender geworden. Ook de geluiden van de zeds en het panisch gemekker van je eigen speler is een reden om je onprettig te voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
Geen idee waarom je het over aparte launchers hebt, patch 1.60 herkent alles prima waardoor het gewoon een kwestie is van Combined Operations installeren en klaar. Het "probleem" van Steam is dat alles via Steam daarna moet verlopen, dus ook als je BAF of PMC wilt kopen. Met Sprocket kan je nog alle kanten op (en je zit niet vast aan Steam om het spel elke keer op te starten) en de prijs is hetzelfde.

Zo net nog met gamma / brightness en HDR op maximale setting prima beeld 's nachts gehad (1.5.7) trouwens, heb je HDR ook op max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:31

The Zep Man

🏴‍☠️

HMeijer schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 05:06:
Geen idee waarom je het over aparte launchers hebt, patch 1.60 herkent alles prima waardoor het gewoon een kwestie is van Combined Operations installeren en klaar. Het "probleem" van Steam is dat alles via Steam daarna moet verlopen, dus ook als je BAF of PMC wilt kopen. Met Sprocket kan je nog alle kanten op (en je zit niet vast aan Steam om het spel elke keer op te starten) en de prijs is hetzelfde.
Sommigen vinden het prettiger om hun spellen aan Steam gekoppeld te hebben en van wat ik begrepen heb werkt Day-Z ook onder de Steam-versie.

En voor de geduldige spelers: er komt heus wel weer een Steam Sale voor ArmA 2 en uitbreidingen. Alleen denk ik dat ze met de populariteit van de mod op het moment daar even mee zullen wachten. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Tot 50, terwijl mijn servers minimaal 60 man ondersteunen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Gisteren een tijdje gespeeld op de NL1 server. Helaas wordt het tegen de tijd dat ik thuiskom altijd al pikkedonker, maar de tip om je gamma en brightness en HDR zo hoog mogelijk te zetten hielp me genoeg om tenminste een beetje de weg te kunnen vinden. Zo bleef me eenzelfde debakel als de avond ervoor, toen ik van een kade donderde en langzaam doodbloedde terwijl ik in paniek op zoek was naar een stukje land om me te bandagen, bespaard.

Na een tijdje rondzwerven kwam ik in een wat groter havenstadje terecht, waar ik met kloppend hart door de straten kroop op zoek naar vette loot. Uiteindelijk een revolver, een horloge en een kompas gevonden. Nou ja, gevonden in de zakken van dode medespelers, die door nog onbekende oorzaken om het leven waren gekomen. Ook kwam ik een speler tegen die een bivakmuts droeg en (waarschijnlijk) dankzij die bivakmuts ook geen naam had wanneer je op hem richtte. Ik verdacht die gemaskeerde speler er eigenlijk van iets te maken te hebben met mijn dode medespelers, dus ik hield hem goed in de gaten, maar hij vond me er waarschijnlijk onschuldig genoeg uitzien en liet me in leven.

Al bij al was het wel een spannend en vermakelijk eerste echte avondje in Dayz, maar helaas kukelde ik van een ladder zonder aanwijsbare reden, en zit ik nu ergens met een gebroken been en trillend beeld ergens uit te huilen. Vanavond maar weer verder met mijn avontuur.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Gisterenavond een auto aan de praat gekregen! Volgegooid met benzine en karren maar. Met z'n 3'en maakten we de vliegvelden tour voor wat betere bewapening. Onderweg lokale zombies begroet met een enkeltje voorbumper linea recta naar het hiernamaals. Totdat onze bijrijder het nodig vond de chauffeurstoel over te nemen na het looten en als "chauffeur" te dienen. Er is een reden waarom 15 jarigen nog geen rijbewijs krijgen en dat geldt ook voor Arma Day-z. Na een avontuurtje van welgeteld 3 minuten wist meneer onze auto compleet te vernaggelen. Restte ons niks meer om meneer niet te helpen toen hij achtervolgd werd door 30 zombies. Ach, het leven van in Day-Z is onvergeeflijk.

Het werd pas echt interessant toen hele volksstammen als hongerige hyena's op de kapotte auto afkwamen die op het vliegveld geparkeerd stond. Met een m16 heb je het voordeel dat iemand gemakkelijk op 300 meter uitgeschakeld kon worden. Zo veranderde Day-z van een rijsimulator, naar een strafsimulator, naar een kermis-prijsschiet-simulator.

Eindstand? M16 in mijn handen en collega met m107 hoog en droog op een niet nader te noemen vliegveld, wachtend op iemand die de auto probeert te starten. U bent allen alvast gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Geniale verhalen hier :D. Ik probeerde gister samen met Haarbal te joinen. We waren in dezelfde server maar kwamen er niet in. Gisteravond na 23:00 nog eens getest, en ja hoor ik kon voor het eerst spelen. Was pikken donker en gooide wat flares om me heen. Was bij de haven aan de rand met 2 hijskranen. Opeens had iemand getypt dat hij flares zag in de haven (die natuurlijk van mij waren). Ik liep op een gegeven moment naar een huisje aan de rand van het water en zag 2 personen sluipen. Eerst dacht ik dat het van die jumpers waren, maar het waren 2 spelers. Zombies waren ook aanwezig om het huis maar die zagen ons niet. Ik liep langzaam naar die gasten toe om te kijken wat ze zouden doen met mij. Ik had ze denk even moeten laten gaan, maar ze zagen me al en toen ik dichterbij kwam kreeg ik meteen een kogel en was het over.

2e potje heb ik langer volgehouden in diezelfde haven alleen ander gedeelte. Waren teveel zombies om iets te kunnen doen, heb er 1 neergeschoten in het begin en gelukkig hoorde al die andere zombies mij niet. Ik kwam een motor tegen van een auto, maar die kon ik niet dragen omdat ik daarvoor een grotere rugzak voor nodig had?

Uitieindelijk was het zo dat ik in het water terecht kwam, en daar moest sterven. Ik zag namelijk iets zwemmen in het water en ja hoor dat was een zombie. Ik dacht ik ga toch slapen, laat die zombie me maar afmaken. Vandaag ga ik echt beginnen met dit spel misschien dat er hier meer mensen zijn die samen willen spelen als dat lukt? Pas volgende week weer te werken dus nu tijd genoeg gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Vanochtend voor het eerst gespeeld. Eerste potje ging heel aardig, tot ik door iemand werd neergeschoten. Zomaar, uit het niets. Geen idee waar het vandaan kwam :P

Daarna spawnde ik ergens bij Balota (vliegveld) en omdat daar vaak leuke dingen schijnen te liggen, besloot ik daar eens op onderzoek te gaan. Ik als een ware ninja over dat vliegveld crawlen, zie ik ineens 3 bandit's in een toren zitten. Ben maar huilend weggerend op zoek naar een ander dorpje :+.

Ik dus op weg naar Komarovo (dat ligt maar een klein stukje verder), daarvoor hoef je alleen maar de grote weg te volgen. Op het moment dat ik er bijna ben zie ik een groep van wel 6 (!) bandit's mijn kant op komen. Ze hadden me gelukkig niet gezien en liepen dus voorbij. Ik dacht nog:"Dat wordt zometeen feest op het vliegveld". En ja hoor: nog geen 10 minuten later hoorde ik een hele hoop schoten uit die richting komen :P

Vind het nu al een super game, vanmiddag weer eens verder spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
kronolith schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:29:
Vanochtend voor het eerst gespeeld. Eerste potje ging heel aardig, tot ik door iemand werd neergeschoten. Zomaar, uit het niets. Geen idee waar het vandaan kwam :P

Daarna spawnde ik ergens bij Balota (vliegveld) en omdat daar vaak leuke dingen schijnen te liggen, besloot ik daar eens op onderzoek te gaan. Ik als een ware ninja over dat vliegveld crawlen, zie ik ineens 3 bandit's in een toren zitten. Ben maar huilend weggerend op zoek naar een ander dorpje :+.

Ik dus op weg naar Komarovo (dat ligt maar een klein stukje verder), daarvoor hoef je alleen maar de grote weg te volgen. Op het moment dat ik er bijna ben zie ik een groep van wel 6 (!) bandit's mijn kant op komen. Ze hadden me gelukkig niet gezien en liepen dus voorbij. Ik dacht nog:"Dat wordt zometeen feest op het vliegveld". En ja hoor: nog geen 10 minuten later hoorde ik een hele hoop schoten uit die richting komen :P

Vind het nu al een super game, vanmiddag weer eens verder spelen!
Je had eigenlijk vol je vuur moeten openen op die bandit's haha :P. Anyway, hoe kan je weten waar je bent als je geen map hebt? Of kijken jullie puur naar de borden op de weg? Overigens heb ik gister ook maar eens een nieuwe headsetje gehaald van Logitech. is de USB Headset H390. Probleem wat ik had in DayZ was dat ik alle geluid over headset kreeg, maar wanneer ik hem eruit trok, geen geluid had over mijn speakers. Headset er weer in, had ik ook geen geluid over mijn headset. Kan je dat nog regelen in Steam ofzo? Daarbij is er geen tooltje voor, want ik heb liever geluid over speakers en dat ik die mic voor VOIP kan gebruiken.

Tot nu toe via Skype gedaan met Haarbal.

[ Voor 16% gewijzigd door Recon24 op 16-05-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
Inmiddels mijn gear goed op orde: AK-74 Cobra met 6 mags, een G17 automatisch pistool met ingebouwde zaklamp (superhandig) en alle accessoires zoals map, kompas, toolbox, matches, knife etc. De map heb ik niet echt nodig, aangezien ik elke weg, dorp, boerderij en stad al uit mijn hoofd kende (Arma veteraan).

Gisteravond midden in de nacht dook er opeens een rode flare op in de verte op het vliegveld tijdens noodweer. Langzaam dichterbij gesneaked met in de achtergrond donkere objecten zodat ik niet te zien was in de regen. Op 150 meter gekomen hield hij opeens op, waarschijnlijk omdat hij sporen van mij of iemand anders zag liggen. Hij verstopte zich in het dikke struikgewas naast een hangar om de omgeving te verkennen, ik kroop langzaam rond door het gras opzoek naar zijn sporen of enige vorm van beweging.

Na een kat en muisspel van 15 minuten besloot hij dat de kust veilig was en gooide weer een flare midden op het vliegveld. De omgeving werd opgelicht als een schiettent met hem in het midden en dat werd ook het laatste wat hij kon doen in zijn leven. Helaas had hij weinig interessante loot doordat ik alle accessoires eigenlijk al had, alleen de vijf STANAG rounds voor een M16 zouden weleens van pas kunnen komen. Achteraf gezien heeft hij uren gespeeld om zo ver te komen en heb ik weinig gehad aan de kill.

Vandaag terwijl ik in een schuilplaats lag zag ik op 400 meter weer een andere speler over een vliegveld rennen met top-gear. Hij had waarschijnlijk één of meerdere dagen spelen achter de rug en meer dan 500 zombie kills op zijn naam, maar met de vorige matige loot in het achterhoofd heb ik hem dit keer laten leven terwijl hij zich een weg ploeterde door alle zombies.

[ Voor 6% gewijzigd door HMeijer op 16-05-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Recon24 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:40:
[...]

Je had eigenlijk vol je vuur moeten openen op die bandit's haha :P. Anyway, hoe kan je weten waar je bent als je geen map hebt? Of kijken jullie puur naar de borden op de weg?
Gewoon kijken naar de borden op de weg en die naast een kaart op het WWW houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
HMeijer schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:40:
Na een kat en muisspel van 15 minuten besloot hij dat de kust veilig was en gooide weer een flare midden op het vliegveld. De omgeving werd opgelicht als een schiettent met hem in het midden en dat werd ook het laatste wat hij kon doen in zijn leven. Helaas had hij weinig interessante loot doordat ik alle accessoires eigenlijk al had, alleen de vijf STANAG rounds voor een M16 zouden weleens van pas kunnen komen. Achteraf gezien heeft hij uren gespeeld om zo ver te komen en heb ik weinig gehad aan de kill.
Risk/Reward broeder, het is zijn eigen schuld dat hij flares gooit en verwacht niet neer geschoten te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
Sowieso krijg je van flares niets anders dan problemen, helemaal in high-risk area's. Evenals het lopen door een open veld en niet rekening houden met je silhouette tegen de achtergrond. Inderdaad een goede manier om de niet zo ervaren speler bij te leren en hard af te straffen voor fouten >:)

[ Voor 22% gewijzigd door HMeijer op 16-05-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Nickbn schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:33:
Gisterenavond een auto aan de praat gekregen! Volgegooid met benzine en karren maar. Met z'n 3'en maakten we de vliegvelden tour voor wat betere bewapening. Onderweg lokale zombies begroet met een enkeltje voorbumper linea recta naar het hiernamaals. Totdat onze bijrijder het nodig vond de chauffeurstoel over te nemen na het looten en als "chauffeur" te dienen. Er is een reden waarom 15 jarigen nog geen rijbewijs krijgen en dat geldt ook voor Arma Day-z. Na een avontuurtje van welgeteld 3 minuten wist meneer onze auto compleet te vernaggelen. Restte ons niks meer om meneer niet te helpen toen hij achtervolgd werd door 30 zombies. Ach, het leven van in Day-Z is onvergeeflijk.

Het werd pas echt interessant toen hele volksstammen als hongerige hyena's op de kapotte auto afkwamen die op het vliegveld geparkeerd stond. Met een m16 heb je het voordeel dat iemand gemakkelijk op 300 meter uitgeschakeld kon worden. Zo veranderde Day-z van een rijsimulator, naar een strafsimulator, naar een kermis-prijsschiet-simulator.

Eindstand? M16 in mijn handen en collega met m107 hoog en droog op een niet nader te noemen vliegveld, wachtend op iemand die de auto probeert te starten. U bent allen alvast gewaarschuwd.
Bedankt dat je laat weten waar je bent. Misschien heb ik binnenkort dus een M16 of M107 })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Shit, ik ben bandit! Alleen niet echt mijn schuld. Moest hem wel afschieten, uit zelfverdediging. Ach, wel een mooie shotgun (M102?) aan overgehouden :P

[ Voor 3% gewijzigd door kronolith op 16-05-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Maarja, als je nu nou niet gaat spelen als bandit, begin je dan automatisch weer een ''goodguy'' te worden? Gister ook op het punt gestaan om die 2 mensen voor mijn neus die aan het sneaken waren en niks zeiden gewoon neer te schieten. Uiteindelijk ben ik er zelf slecht vanaf gekomen :P

@spookz0r, moet je daarvoor niet in dezelfde server zijn als Nickbn? Probleem is dat die auto daar staat? Maar als je overdag moet werken, dan kan je toch niet meer in de gaten houden wat je daar allemaal hebt? of zie ik het verkeerd en begrijp ik niet helemaal hoe het zit :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ja die auto is dan op die server. Als ik een NickBN in de serverlijst zie weet ik dat ik goed zit :P Overdag kan je dat inderdaad niet in de gaten houden als je bent uitgelogd :) Sowieso zijn er rond de vliegvelden genoeg mensen om af te schieten. Na de zoveelste keer als survivor het loodje te hebben gelegd heb ik besloten om bandit te worden.

[ Voor 32% gewijzigd door spookz0r op 16-05-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

spookz0r schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:05:
Ja die auto is dan op die server. Als ik een NickBN in de serverlijst zie weet ik dat ik goed zit :P Overdag kan je dat inderdaad niet in de gaten houden als je bent uitgelogd :) Sowieso zijn er rond de vliegvelden genoeg mensen om af te schieten. Na de zoveelste keer als survivor het loodje te hebben gelegd heb ik besloten om bandit te worden.
Ik ga de uitdaging graag met je aan op de US-1 server. Autootje staat op noordwestelijke vliegveld, je kan 'm niet missen. Wel even de bandjes plakken voordat je 'm pakt ;) Oh, en hopen dat niemand anders eromheen kampeert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
[b][message=38234612,noline]De Steam versie van Arma zou ik ook afraden, tenzij je alles in één keer koopt. Eenmaal één versie via Steam gekocht, zul je de andere uitbreidingen namelijk ook via Steam moeten kopen of een avond besteden aan het werkend krijgen van het geheel. Daarnaast zijn er in het verleden ook legio problemen geweest met de Steam versie vanwege het updateproces dat automatisch gaat en roet in het eten kon gooien. Voorzichtig dus. Sprocket (van Bohemia Studios/Arma zelf) is de beste manier om te downloaden, je hebt dan in feite een complete normale versie zoals die ook van de DVD zou komen zonder dat hiervoor allemaal workarounds nodig zijn. Sprocket is goed te combineren met echte DVD versies en dus een heel stuk flexibeler.
het is nu gewoon bohemia interactive store. https://store.bistudio.com/action-fps-games

een bijkomend voordeel is dat je je keys eventueel zou kunnen doorverkopen. Het is gewoon de retail versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Nickbn schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:09:
[...]

Ik ga de uitdaging graag met je aan op de US-1 server. Autootje staat op noordwestelijke vliegveld, je kan 'm niet missen. Wel even de bandjes plakken voordat je 'm pakt ;) Oh, en hopen dat niemand anders eromheen kampeert ;)
Oh nee ik ga geen banden plakken met 2 scopes op mij gericht ;) Not my style. Eerst moet ik stukkie lopen ben namelijk niet in de buurt :P De hele auto hoef ik ook niet eerder jullie loot :)

Heb zitten kijken trouwens wat je nodig hebt voor een server voor DayZ. Quadcore cpu, 2gb ram en 2tb traffic de maand. Misschien in de toekomst er maar een hosten mocht de mod zich nog verder gaan ontwikkelen.

[ Voor 16% gewijzigd door spookz0r op 16-05-2012 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
gewoon een hoop rookgranaten rond die auto pleuren joh. als ze je niet zien zullen ze je ook niet raken, bovendien krijgen ze lekker lage fps van de rook dus gaat het mikken moeilijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Zijn genoeg opties, kwam net helaas niet op de server... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Ik zie het wel zitten om in de toekomst met een aantal die dat willen een server te hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

haarbal schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:10:
gewoon een hoop rookgranaten rond die auto pleuren joh. als ze je niet zien zullen ze je ook niet raken, bovendien krijgen ze lekker lage fps van de rook dus gaat het mikken moeilijker :P
Nee, gelukkig komen zombies als een malle op rookgranaten af.. ( functie van rookgranaten in Dayz is het aantrekken / wegjagen van zombies naar de rook toe) ;)

Overigens bespaar je de moeite, uit woede heeft iemand blijkbaar de auto terwijl ik was uitgelogd zo beschadigd dat ik me afvraag of ie nog ooit zal rijden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Zo jammer is dat het :( Iets slopen waar andere moeite voor hebben gedaan. Ach zal wel bij het spel horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
Sluipschutters counteren is best leuk, je hebt alleen wel een binocular nodig om te omgeving zorgvuldig te scannen. Binnen een korte straal zijn er niet eens zo heel erg veel verstopplekken, dus als je het terrein goed kent heb je hem zo te pakken.

Jammer dat er nog geen AS50 in Day-Z zit i.p.v. de M107: groter magazijn, volautomatisch en thermische scope die verder in kan zoomen. Ook een satchel charge zou best leuk zijn voor hinderlagen (lijkt op een lootzak met daarin ammo, maar kan van een korte afstand tot ontploffing gebracht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Wat dacht je ervan als we allemaal nou een team vormen in US1 en zorgen dat we die auto weer kunnen bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
Zal ook wel ff op US1 inloggen, als het goed is ben ik dichtbij het vliegveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Hmm ok ik kom ook op US1 kijken :P

Edit; over welk vliegveld hebben jullie het? Toch niet die grote he?

Edit2; wordt lastig om te spelen vanavond, de main server schijnt overbelast te zijn >:)

[ Voor 81% gewijzigd door kronolith op 16-05-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:46
kronolith schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:52:
Hmm ok ik kom ook op US1 kijken :P

Edit; over welk vliegveld hebben jullie het? Toch niet die grote he?

Edit2; wordt lastig om te spelen vanavond, de main server schijnt overbelast te zijn >:)
Volgens mij is de al geruime tijd overbelast, want ik kom geen enkele server meer in :'(
Krijg alleen maar 'waiting for server response', daarna word ik gedropt midden in een bos met niets.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

DeadKnight schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 18:32:
[...]

Volgens mij is de al geruime tijd overbelast, want ik kom geen enkele server meer in :'(
Krijg alleen maar 'waiting for server response', daarna word ik gedropt midden in een bos met niets.. 8)7
Ja, zelfde hier. Ben al een uur aan het proberen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

DeadKnight schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 18:32:
[...]

En daar was ie weer. Deadknight, het is inmiddels 10 jaar geleden... ofp? SOC? Oude gewoontes laten je ook al niet los zie ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
De mod is sinds vandaag ook zeer bekend op Reddit. Das wrsl de reden waarom de servers zo overbevolkt zijn ;)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/redditDayz.JPG

EXAMS, Y U NO LEAVE ME ALONE? I want to buy Arma 2 and play this game :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Eerste heli gespot van de week 8) .

Jammer alleen dat de enige manier om de forest spawn bug te verhelpen is door te reconnecten (~40 mins) :X

[ Voor 7% gewijzigd door Sak3d op 16-05-2012 21:03 ]

Pagina: 1 2 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht