Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:06
Paprika schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:24:
Hey, niet zo openlijk zitten te exploiten he :P.
Eerlijk gezegd hoop ik dat met de 1.7.2 patch de dupe-bugs worden opgelost. Momenteel zijn echt heel veel items te dupen (backpacks, car parts, sommige ammo, vlees), maar dat haalt wel een beetje de fun van het verzamelen (om bijv. een voertuig te repareren) uit de game. Dus waar blijft die patch? >:)

We zijn met onze groep nu wel zover dat we de essentiele items op voorraad hebben, dus als je dood gaat ren je naar het kamp en pak je een coyote backpack en een M4A3 CCO of een DMR en je kunt weer op pad. Eventueel nog naar je eigen body rijden en wraak nemen op degene die je gedood heeft om je oorspronkelijke gear weer terug te halen >:)

Ik speel de game nog steeds met veel plezier, maar ik merk dat we ons steeds vaker afvragen wat we nu maar weer eens moeten gaan doen. Meestal gaan we dan even off-map rijden om tenten of vehicles te zoeken, maar dat wordt op den duur ook saai en de kans dat je iets tegenkomt is niet echt groot. Wat dan nog overblijft is rondrijden over de wegen en hopen dat je andere spelers tegenkomt; PvP is momenteel de enige uitdaging die nog over is. Daarom hoop ik dat er snel nieuwe content wordt toegevoegd en dat de helicopters weer terugkomen, anders ben ik bang dat veel spelers op termijn toch afhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04-2022
Dit is wel irritant, elke server die ik join "Wait for host"

Probeer al een half uur te spelen. Damn it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
robpol schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:42:
Daarom hoop ik dat er snel nieuwe content wordt toegevoegd en dat de helicopters weer terugkomen, anders ben ik bang dat veel spelers op termijn toch afhaken.
Ik vrees ook dat het spel gewoon iets te vroeg gereleased is. De meeste games heb je na een paar maanden echt wel genoeg van. Ik heb minecraft bijvoorbeeld ook alleen maar in de Alpha uitgebreid gespeeld.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben meerder mensen last van dat de servers bagger lopen.
sinds 12 uur ongeveer.
met zijn drieen meerdere servers geprobeerd.
samen en apart. elke server is gekloot.

edit:
denk dat ze bezig zijn met nieuwe patch.
dayzmod.com ligt er ook uit.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Same here, heb net 1 server gevonden die het wel deed.
Probeer de servers waar al vele mensen op zitten die doen het blijkbaar.

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze doen het wel. maar de connectie is slecht. steeds dat rode en gele icoontje.
kijk is op dayzmod.com bij mij zegt ie dat hun mysql server plat ligt.

zullen wel bezig zijn met patch aangezien die vandaag zou komen.

denk dat de koppeling met hun database server en de servers nu even niet goed verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:15
De website loopt elders, maar die knalt (door een "slecht" gecodeerde stats grabber) eruit als de Hive sterft. Al had dat inmiddels wel opgelost moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flokman
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03:25
Wil iemand graag een keer een MK 48 MOD 0 uitproberen? Ik had gisteren iemand gekilled wie zo'n ding bij zich had, maar aangezien ik de sniper van onze squad ben heb ik hem niet nodig. We hebben ook al iemand in de squad met een MK, en we hebben liever niet meerdere mensen met dezelfde wapens zodat we ammo moeten delen. Ik ben dus bereid hem te ruilen, het liefst tegen een M4 SD met misschien een mag of 2 erbij. Ik lever mijn MK met 1 mag met 100 rounds, en elke kogel heeft een zombie dood :D. Iemand interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil iemand een m16 zonder ammo?

#goedwapenzonderammo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie dat in six launcher der server list flink daalt qua aantal servers en spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:35:
ik zie dat in six launcher der server list flink daalt qua aantal servers en spelers.
yup beetje verdrietig...

was net bij een chrashsite spullen switchen.
liggen een berg mags van me op de grond te kinderachtig )-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfffttt, ik geraak niet meer op Dayz, in de serverbrowser staan mijn favoriete servers er ook niet meer bij :( Hopelijk blijft alles nog intact zoals het was, heb een tentje, atv ergens staan, zou het zonde vinden moest die weg zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:34:
wil iemand een m16 zonder ammo?

#goedwapenzonderammo
in die bistro's in cherno lag het vol met ammo voor dat wapen ;)

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon4ce schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:36:
[...]

in die bistro's in cherno lag het vol met ammo voor dat wapen ;)
alleen jammer dat het daar vol zit met zeds :-(

naast die m16 heb ik geen ander wapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee wanneer de servers terug komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Hoe precies moet dat antwoord zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:58:
Hoe precies moet dat antwoord zijn?
haha zodat het nuttig is d-;
laat ik de vraag anders stellen.
Zijn mijn items daar op de grond verdwenen en de heli chrash site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Dat vast wel ja :X. Of de server moet nog overeind zijn.

[ Voor 49% gewijzigd door Paprika op 02-07-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn ze bezig met de patch te implanteren dat de servers down zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-10 16:45

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hahaha, droog antwoord.

Is er ergens een twitter account ofzo waar wordt gepost als de servers weer up zijn? Of is dit forum in de gaten houden een betere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Twitter account van het dev team: https://twitter.com/#!/dayzdevteam, of daar server statussen worden bijgehouden don't know. Niet als ik hun feed mag geloven.

[ Voor 40% gewijzigd door Sagaris op 02-07-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:00:
Dat vast wel ja :X. Of de server moet nog overeind zijn.
gaat in een hoekje zitten huilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Dat post ik hier sneller dan op Twitter :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:34
Hahah "Dayz Chat channel simulator " momenteel.
iedereen op "waiting for char... "
Gaat er gezellig aan toe op meeste servers in de group channel. nummers die ik in de afgelopen 30 min heb mogen genieten

Toto - Africa
Bomfunk MC's - Freestyler
Baha Men - Who Let the dogs out
Trololo - Eduard Khill
Bonnie Tyler - total eclipse of the heart

En nog enkele.
Maar what's going on ? zover ik heel snel heb kunnen doorscrollen serverside update iets ?

Ik ga maar namens de server spreken op group chan :+
YouTube: Krizz Kaliko "Unstable" Music Video

[ Voor 15% gewijzigd door osmosis op 02-07-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

chiIIed schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:25:
Hm, ik (en zal vast niet de enige zijn) meende dat je alleen bij de witte kon refuelen. Bij de bovenstaande 2 bruine kan je dus ook refuelen? Zodalijk nog maar is een rondje vliegen dan.
Bij deze kun je refuelen.
Op welke server spelen jullie trouwens? En gebruiken jullie TS3 oid?

Afbeeldingslocatie: http://dayzwiki.com/wiki/images/5/55/Misc_Fuel_Tanks.png

[ Voor 3% gewijzigd door True op 02-07-2012 15:18 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Dear god.
Welke server is dit ? de server die de stat shit bijhoud ?
of de server van dayzmod.com ( die vindt het vandaag zo te zien ook niet zo leuk )
3XXX ms ping :X

Of heeft t met de server locatie te maken ?
184.95.33.66
Tempe, Arizona (AZ), United States

http://www.outagecentral.com/statedetails?state=AZ

[ Voor 30% gewijzigd door osmosis op 02-07-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Hydra schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:01:
[...]

Ik vrees ook dat het spel gewoon iets te vroeg gereleased is. De meeste games heb je na een paar maanden echt wel genoeg van. Ik heb minecraft bijvoorbeeld ook alleen maar in de Alpha uitgebreid gespeeld.
LOL
Het heet niet voor niets pre-alpha.
Een insiders only alpha word niet eens gestuurd op stabiliteit van het programma zelf, nu crash DayZ mod bijna nooit ze richten zich op het stabilazeren van de clientside en serverside zodat mensen kunnen spelen en testen, niet spelen omdat het leuk is(wat iedereen toch vind).

Als mensen nu gaan afhaken en later niet meer gaan spelen omdat het spel ruk is, zijn ze hardstikke dom.
Je kan niet bij een Alpha verwachten dat alles soepel loopt. Het is niet voor niets een Alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
jterpstra schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:18:
[...]
Welke server is dit ? de server die de stat shit bijhoud ?
Website is down omdat ie op een antwoord wacht van de Hive voor de stats :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de server van de website, toch? Niet de server van de gamedata.

Wat is/doet de Hive eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:30:
Dat is de server van de website, toch? Niet de server van de gamedata.

Wat is/doet de Hive eigenlijk?
HIVE is zoiets als Mysql alleen dan, correct me if im wrong stukken beter in staat om enorm veel requests te verwerken in korte tijd ( min of meer de werkende motor achter FB )

Twitter gebruikt ook een Mysql variant maar dan weer aangepast aan hun wensen, https://github.com/twitter/mysql

Wikipedia: Apache Hive

[ Voor 15% gewijzigd door osmosis op 02-07-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 14:57

Nikeo

Jawelles

Ik wou ook weer even spelen, vannacht lekker gedroomd en de spannende indrukken verwerkt, maar helaas ligt de boel er nu uit. Dan maar even mijn ervaring vertellen. Ik speel op een xps1702x met ssd. i7 en gt555m.

Met een vriend van me op skype gezeten en wat pogingen gedaan. We spawnden bij Kamenka en Komarovo en liepen naar elkaar toe mbv http://www.dayzdb.com. Ik vond een shotgun in een havengebouwtje samen met 6 shells. Helaas moest ik deze al snel gebruiken omdat ik door onervarenheid met keybinds en mechanics begon te rennen toen ik naast wat zombies stond (volgens mij opende ik mijn backpack met 'G' en toen ging ik volledig overeind staan zoals je met 'C' doet). Gelukkig waren er ook maar 6 zombies die uiteindelijk op het lawaai af kwamen. Ook nog 6 keer raak geschoten met een inkakkende FPS en zigzaggende zombies dus ik was wel trots. Settings kunnen niet heel hoog bij dit spel icm mijn laptop.

Mijn maat kon de hele tijd niks vinden en aggro'de de hele tijd zombies. Geleerd dat door hard rennen en vooral steile heuvels op te rennen of huizen binnen te gaan ze wel afgeschud kunnen worden. Uiteindelijk werd hij bij een farm bij Prigorodky (oostelijk van Cherno) gekilld (daar zitten op de kaart een aantal high value gebouwtjes, dat wisten dus meer mensen :p)

Uiteindelijk zijn we naar Elektro gegaan en vond mijn maat een sniper rifle in een schuur en hebben we de powerplant geloot. Alleen was er niks behalve wat eten en prikkeldraad. Toen schoot mijn maat een zombie dood en kwam er ineens een zombietsunami. Na een kwartier gerend de hebben trokken de zombies aan het langste eind. Ik vond de dood doordat ik in een huisje wou ontsnappen maar een zombieboer met franse baret op versperde de weg en ik spreek geen Frans dus ik was de klos...

Geweldig spannende ervaring en samen is het minder eng. Het duurt even voor je door hebt hoe die AI van de zombies werkt en wat je allemaal kunt maken. Hoe ver kun je sluipen, hoe ver crouch-rennen en al dat soort dingen. Aan die motion blur van als je rent moet je eerst ook even wennen. Ik merk het nu al niet eens meer. Het draagt erg bij aan het realisme van het spel. Ik moet alleen wel de settings ietsje naar beneden schroeven 1366p ipv 1920. Als ik de preset op normal zet dan wordt het echter wel wat blurry en daar krijg ik hoofdpijn van. Maar even wat prutsen zodat er iets optimaals over blijft

Nog een paar vragen die overblijven:
1. We vonden steeds maar erg weinig loot in die kleinere dorpjes/havens. Kunnen we beter gewoon meteen in een van die grote steden gaan rondsluipen of moeten we de binnenlanden in trekken...
2. We vonden wel een aantal bijlen. Van die rode brandweermanbijlen. Maar die konden we niet gebruiken als wapen. Toch dacht ik een andere player er mee te zien rondrennen. Doen wij wat verkeerd met het equippen?
3. Wij zitten op skype. Maar ik meen te begrijpen dat in het spel zelf ook een voice systeem zit dat automatisch gaat als je bij iemand in de buurt bent. Botst dit niet met elkaar?
4. Hoe maak ik screeenshots? Als ik printscreen doe en dat plak in paint dan krijg ik mijn desktop of een tabblad van Chrome als printscreen
5. Kun je ingame ook een kaart vinden? en of een kompas? Dit las ik wel maar al zoveel geloot maar nog niks gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nikeo schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:48:
Nog een paar vragen die overblijven:
1. We vonden steeds maar erg weinig loot in die kleinere dorpjes/havens. Kunnen we beter gewoon meteen in een van die grote steden gaan rondsluipen of moeten we de binnenlanden in trekken...
2. We vonden wel een aantal bijlen. Van die rode brandweermanbijlen. Maar die konden we niet gebruiken als wapen. Toch dacht ik een andere player er mee te zien rondrennen. Doen wij wat verkeerd met het equippen?
3. Wij zitten op skype. Maar ik meen te begrijpen dat in het spel zelf ook een voice systeem zit dat automatisch gaat als je bij iemand in de buurt bent. Botst dit niet met elkaar?
4. Hoe maak ik screeenshots? Als ik printscreen doe en dat plak in paint dan krijg ik mijn desktop of een tabblad van Chrome als printscreen
5. Kun je ingame ook een kaart vinden? en of een kompas?
1* begin eens met deerstands en supermarkten af te sluipen ook het vliegveld naast cherno is een leuk begin
2* remove from toolbelt. komt de bijl in je offhand.
Je kan echter alleen bijlen oppakken die op de grond liggen.
5* JA JA over het algemeen makkelijkst te vinden in supermarkten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Die map die je linkt lijkt me deze vraag beantwoorden. Inderdaad is er in de kustdorpjes niet heel veel te vinden
2. rightmouse en Remove from Toolbelt, dan komt ie in je mainweapon slot
3. De Voice Over Network van het spel gaat via Push-to-Talk (Caps by default). En dat loop prima naast Skype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3. Ja zoals je zegt, je hoort elkaar als je in de buurt bent. en of dat botst geen idee :)
4. met third party software (Fraps bijvoorbeeld) prtscrn werkt inderdaad niet (zal wel met dat gare BatlEye te maken hebben)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 14:57

Nikeo

Jawelles

bedankt, ik had al zo'n vermoeden dat ik snel antwoord zou krijgen met die downtime ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zit op kantoor en niet op Chernarus ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JoSchaap op 02-07-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoSchaap schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:01:
ik zit op kantoor en niet op Cheraunus ;)
ik zit thuis en (helaas) niet op cheraunus

boel moet gauw up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Probeer het nu eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indd hijst erweer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
:s nu spawn ik in de wilderness

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:40:
[...]

alleen jammer dat het daar vol zit met zeds :-(

naast die m16 heb ik geen ander wapen
gewoon gehurkt sluipen, dan heb je van zeds echt geen last ;) in het begin kreeg ik ook steeds aggro's, nu eigelijk bijna niet meer.

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Laatst online: 28-09 11:34
Iryl schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:14:
:s nu spawn ik in de wilderness
Canada 1 of 2 joinen en hopen dat je in debug forest spawned. Je save is op dit moment corrupt :) Heb dit ook gehad. Als je echt in de wilderness zit zonder bomen: 1-2 uur naar het zuid-zuidoosten lopen. Zit je in een bos paar minuten naar het oosten lopen.

Mocht je er andere survivors enzo zien staan en ze doen verder niets: DOOD ZE NIET!!!

[ Voor 10% gewijzigd door spookz0r op 02-07-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
spookz0r schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:15:
[...]

Canada 1 of 2 joinen en hopen dat je in debug forest spawned. Je save is op dit moment corrupt :) Heb dit ook gehad. Als je echt in de wilderness zit zonder bomen: 1-2 uur naar het zuid-zuidoosten lopen. Zit je in een bos paar minuten naar het oosten lopen.

Mocht je er andere survivors enzo zien staan en ze doen verder niets: DOOD ZE NIET!!!
Dat was um, thanks ff uitproberen :D

fijn gekilled in forest, wat een zielig persoon
ag gisteren tentenkamp gevonden, is loeren of ze er nog zijn })

[ Voor 9% gewijzigd door Iryl op 02-07-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ik zou nog ff wachten. Aangezien het net up is wil iedereen gaan inloggen. Zal dus wel een drama zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Valt wel mee. Heb hem nog niet boven de 20% CPU usage gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ging pings checken overal 999 dus tsjah :P CPU usage kan wel wat zeggen maaruh verbinden is kut. Hoop server staan ook niet in de lijst of je krijgt er geen reply van terug.

[ Voor 29% gewijzigd door spookz0r op 02-07-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Gebruik je SixLauncher? Zo ja, loser, tsss! Ik bedoel: probeer het toch maar ;). Dan is het de launcher. Gewoon even het spel normaal starten dan.

[ Voor 16% gewijzigd door Paprika op 02-07-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Gewoon de lijst ingame. Veel minder servers dan normaal. Hoop met ? ? erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Die zijn allemaal nog niet gerestart ;). Gewoon een werkende joinen en je komt er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Naja eerst onze servers maar weer is up krijgen. Speel eigenlijk alleen maar op die :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel werkt zo te zien weer maar ik durf nu niet inloggen! Zit de kans erin dat ik in die debug forrest spawn? Wil echt m'n gear niet missen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:50:
Het spel werkt zo te zien weer maar ik durf nu niet inloggen! Zit de kans erin dat ik in die debug forrest spawn? Wil echt m'n gear niet missen :(
Ja, net bij mij gebeurd, naar canada 1 gegaan en daar in het bos dood geschoten, naja hecht me nooit aan me gear je weet hoe het eraan toe gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ok, not funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRAP! Njah... zal maar effe Battlefield spelen nu zeker?

NL11 server werkt nog steeds niet, maar de "hive" werkt ook nog maar een paar minuten.. Ik hoop, hoop, HOOP echt dat die server binnen x aantal uur terug online komt want ik had zo'n schattig kampeertentje in het NoordWesten met tal van gear, gps enzo.. + een bootje & een ATV :(

http://www.gametracker.com/server_info/91.233.105.52:2302/
Name: DayZ Zombie RPG - NL11 (v1.7.1.5/94364) Hosted by: vpshosting.nl iXec & AciDCooL
Game: ARMA 2 Browse: ARMA 2 Servers
Address: 91.233.105.52 Port: 2302 Status: Dead

Pingen naar 91.233.105.52 met 32 bytes aan gegevens:
Antwoord van 91.233.105.52: bytes=32 tijd=22 ms TTL=120
Antwoord van 91.233.105.52: bytes=32 tijd=21 ms TTL=120
Antwoord van 91.233.105.52: bytes=32 tijd=22 ms TTL=120
Antwoord van 91.233.105.52: bytes=32 tijd=21 ms TTL=120

Ok, ik heb er vertrouwen in!!! Het poortnummer 2302 werkt wel niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net even ingelogd. ben gelukkig gewoon ongeveer op de plek gespawned waar ik laatst was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

Ik kon wel inloggen, drop ik mn ak ff om hem naar mn backpack te verplaatsen, blijkt dat ik niets meer kan oppakken........................

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
NL11 wordt bij mij niet gevonden

Een geel "kettinkje" betekent dat je geen connectie hebt of dat de server eruit ligt.
Je kan dus niks oppakken en andere spelers staan vast op een plek en reageren niet

edit: spelling

[ Voor 77% gewijzigd door Frerix op 02-07-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

ok, ak terug, nu heb ik ineens last van niet dood te krijgen zombies :S je zou toch denken dat een heel ak47 magazijn op point blank genoeg is om hem dood te krijgen :s

doodgeschoten door een sniper. hopelijk hebben mijn bloodbags aids erin ofzo. Als hij me dan toch naait moet hij het risico maar nemen.

[ Voor 29% gewijzigd door dragon4ce op 02-07-2012 17:21 ]

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-10 16:45

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

hive weer vastgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Ik kan er niet meer op :( waiting for character to create....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dat de server een DDoS aanval had of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 17:47:
Ik las dat de server een DDoS aanval had of iets dergelijks?
Indeed:
Day Z Development ‏@dayzdevteam
Experiencing a sustained network issue with our central server that appear to be a major DDoS attack. Most users will not be able to connect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arnevld schreef op maandag 02 juli 2012 @ 17:45:
Ik kan er niet meer op :( waiting for character to create....
zelfde probleem hier :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Iryl schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:50:
[...]

Ja, net bij mij gebeurd, naar canada 1 gegaan en daar in het bos dood geschoten, naja hecht me nooit aan me gear je weet hoe het eraan toe gaat :D
Als je diegene zijn naam weet ff doorgeven. Debug forest mag je namelijk niet killen ;)

@ Vipeax: Status van DDoS?

Vast Russische hackers die gebanned zijn :P

[ Voor 27% gewijzigd door spookz0r op 02-07-2012 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik zie op heel veel filmpjes dat mensen aan de linkerkant van hun scherm een context menu op kunnen roepen en meteen bepaalde acties uit kunnen voeren. Hoe werkt dat precies (krijg het niet voor elkaar) ?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

@ Da_maniac met je muis en scrollen :)

servers weer down up down up down wordt gek vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
http://twitter.com/#!/dayzdevteam

Er is een DDoS aanval geweest op de server van Day Z.
Ze zeggen dat ze het nu onder controle hebben, los van een paar outages...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 09:08
site alweer offline en vast op character to create.. waarschijnlijk nog niet alles opgelost.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 10:47
aaah, dacht ik net even dit spel te spelen lees je net het bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha! De server is terug online, heb gelukkig niks verloren.. oOo

Als er trouwens iemand in het Noord Oosten zijn poten gebroken heeft of enige vorm van medische hulp nodig heeft.. :p Ik heb 10 morphines, 8 painkillers, etc.. etc... :p de hele mikmak dus :)

Ben nu de laatste tijd bezig om winkels, militaire dingen, appartementen en hospitaals te plunderen om dan zodoende vlug met mijn ATV terug te rijden naar mijn kampeertentje ergens in de bossen... Stel dat ik doodga heb ik toch nog ergens op een locatie een heleboel loot. En op een paar km is er een tankstation, superhandig dus.

Blijft sowieso kicken om ergens naar toe te rijden er af te springen, vlug loot pakken en weer terug op de ATV te springen. Vroeger ging ik altijd heel traag ergens binnen maar nu rush ik gewoon, zombies buiten lopen achter je maar binnen wandelen ze, en dan schiet je ze één per één af met de Enfield, heb nu al bijna 100 kills... en als andere bandieten mij willen neerschieten dan zullen ze (ik hoop van niet) een snel reactievermogen moeten hebben. Toch ben ik wel bang dat iemand mijn enigste voertuig zal stelen terwijl ik aan het looten ben.. daarom is het beetje 50/50; net voor de winkel stoppen of een paar km verder parkeren en dan te voet gaan..
Frerix schreef op maandag 02 juli 2012 @ 19:27:
http://twitter.com/#!/dayzdevteam

Er is een DDoS aanval geweest op de server van Day Z.
Ze zeggen dat ze het nu onder controle hebben, los van een paar outages...
Pfftt.. wie doet nu zoiets? Ik kan begrijpen als je lid bent van een zogezegde hackergroepering of wat dan ook dat je bedrijven, instanties wilt platleggen maar wat is de fun om servers plat te leggen waar men op speelt en de devs dit dan nog gratis aanbieden? :(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2012 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Wiethoofd wtf, ik dacht dat je net op steam zei dat je dit spel niet speelde :S

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

kKaltUu schreef op maandag 02 juli 2012 @ 20:40:
Wiethoofd wtf, ik dacht dat je net op steam zei dat je dit spel niet speelde :S
Die gast boven je heet wietkop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 12:43

aKra

Intentionally left blank.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djmaddox schreef op maandag 02 juli 2012 @ 20:47:
[...]

Die gast boven je heet wietkop.
Sorry maar ik ken je niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jammer dat de boel er weer uit ligt. morgen maar weer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wietkop: Jij moet echt een kogel voor je kop krijgen (ingame). Je hecht je teveel aan items. lol.

En die tentenkampen moeten ook weg.. Als je dood gaat = tent verdwijnt. Waarom dit niet?
Nu hebben mensen hele stashes met gear, terwijl ze wel continu doodgaan. Al die lone wolven met goeie gear, maar geen tent, raken ook écht alles kwijt als ze doodgaan. Die groepjes kan het geen f*ck boeien, ze gearen toch wel weer op bij de tenten. Slaat een beetje de hamer mis van het hele concept maargoed.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2012 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Hij biedt aan om mensen te mediccen. Ik denk niet dat je veel hecht aan items als je dat doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adanteh schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:44:
Hij biedt aan om mensen te mediccen. Ik denk niet dat je veel hecht aan items als je dat doet ;)
Nee die liggen allemaal veilig in de tent, kan hem niks verrotten als ie dood gaat denk ik. Alleen wat medic gear kwijt, die vul je zo weer bij lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 17:55
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 10:05:
hoe maak je trouwens een alt + F4 bind? software downloaden? Dan kan ik snel disconnecten, wel handig want al mijn enemies disconnecten ook gelijk als ik op ze schiet.
En gear maak jouw niks uit?

Tevens niks mis met tenten, als er IRL zoiets gebeurd zou ik ook gaan hamsteren. Dus de hamer slaat gewoon raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Toch is dat hamsteren wel leuk. Sowieso voegt dat al wat meer gameplay toe. Ik moet wel zeggen dat ik eigenijk nog steeds niet echt met de beste gear uit ons kamp heb gespeeld en dat komt vooral door een gebrek aan ammo. Als ik een paar DMR mags verspil door wat random zeds en players neer te schieten dan maakt dat niet zoveel uit. M107 mags hebben we echter niet in overvloed, dus daar doe ik het maar niet mee.

Moet wel zeggen dat ik de toevoeging van Tarps niet erg zou vinden. Momenteel is het veel te simpel om bijvoorbeeld voertuigen te spotten. Door die gare textures op grote afstand is het vaak veel makkelijker om dingen te vinden dan gedacht. Also, als ik een paar goede wapens had zou ik deze echt wel in een kist begraven ipv ze in een tentje te zetten... Daarnaast hoop ik dat ook veel meer dingen te combineren zijn.. Boobytraps (Granaat + een touwtje), maar ook gewoon vallen zetten in steden voor andere players (Of voertuigen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:06:
[...]

Sorry maar ik ken je niet :p
Ben jij wiethoofd dan niet? beetje raar om z'n naam dan te pakken.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 12:43

aKra

Gaat weer helemaal mis hier, gigantische de-syncs en ik kan helaas niet meer de servers inkomen op dit moment :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-10 09:19
aKra schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 00:45:
Gaat weer helemaal mis hier, gigantische de-syncs en ik kan helaas niet meer de servers inkomen op dit moment :(
Heb ik de hele dag al last van helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij in IRL items gaat hamsteren en dood gaat, wordt je niet gerespawned om op je dooie gemakje alle verzamelde gear van je voorgaande leven op te pikken 8)7. Als deze game IRL nabootst, zou je na 1x doodgaan gewoon ge-IP banned moeten worden. Dat is IRL. En IRL heb je ook zoiets als SLAPEN. Gebeurt ook nooit ingame. En ook: Moe worden van het rennen, niet aanwezig.
@chilled: die hamer ging toch ernaast.

Mij gaat het om het vergallen van andermans speelplezier, omdat er zogenaamde opslagfunctie is voor je items (de tent), waardoor je na het doodgaan nog steeds al je items hebt.. Totaal onrealistisch, volledig oneerlijk en het zorgt ook nog is voor een inflatie van rare items.

Nu heb je 2 type survivors..

1. De survivor die aan de kust begint en gaat zoeken naar items die essentieel zijn voor overleven. Duurt uren voordat je alle gear hebt.
2. De survivor die aan de kust begint en richting zijn oude tent loopt. Hier pakt hij alle essentiele items, waarschijnlijk in drievoud aanwezig, en gaat vervolgens jagen op andere survivors..
Adanteh hierboven zegt het al.. Eventjes met een sniper uit het tentje wat players afknallen.. Wtf mensen, dit is niet de bedoeling van Dayz!

Durf na het respawnen zonder je gear uit een eerder leven te spelen, of wees een pussy en ren met staart tussen je benen naar je tentje, om vervolgens als fake-pro op mensen te snipen die geen tentje vol met gear hebben.
(ik heb zelf geen tentje, maar loop gewoon rond. Dit werkt prima en ja ik heb ook de allerbeste loot verloren door bugs en glitches, maar ik begin gewoon steeds vanaf scratch like a boss)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 17:55
Adanteh en ik hebben genoeg rondgelopen zonder tentje. Wij zijn nu bij het 'endgame' aanbeland, de trukjes om snel gear te krijgen kennen we al. Zelfs zonder tentje heb ik binnen 2 uur toch wel een alicepack/ hatchet/ knife/ matches met military grade wapens. Genoeg om forever in leven te blijven dus.

Alle wapens die we tegenkomen tijdens het spelen nemen we gewoon mee immers waarom zouden we het laten liggen? Vaak genoeg dat even iemand meespeelt en dan lekker een wapen uit de tent kan pakken zodat wij niet 2 uur hoeven te wachten. Ritje op en neer met de truck/jeep/atv/motor, gear kiezen en gaan met die banaan. En ja, waarom zouden wij niet de vruchten mogen plukken van onze eerdere raids? We hebben de wapens toch geloot?

Ik wordt opgehaald in luxe, bij het kamp afgezet, kan me gear kiezen en 2 uur later zit ik weer op NW NVG's te looten in plaats van een hatchet. Zijn de voordelen van in een groepje spelen. Denk trouwens dat de meeste liever tijd besteden aan high end gear vinden dan van scratch te moeten beginnen. Op een moment heb je dat wel gezien.

Tevens is PvP het belangrijkste onderdeel van heel DayZ imo, de grootste voldoening haal ik uit de epic chopper/gunfights tussen players (die niet disconnecten) en zo af en toe prijsschieten in cherno is ook wel is geinig })

Zit op het moment op dag 22 en wacht met smart op de dag dat ik doodga, kan ik eindelijk een keer mensen afslachten met de hatchet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 01:00:Durf na het respawnen zonder je gear uit een eerder leven te spelen, of wees een pussy en ren met staart tussen je benen naar je tentje, om vervolgens als fake-pro op mensen te snipen die geen tentje vol met gear hebben.
De enige manier waarop je die tentjes in de first place vol krijgt is door constant raids te doen. Overal rond te trekken op zoekt naar helicopters en ga zo maar door. Dat kan jij missichien laf vinden, maar dan vraag ik me toch echt af hoe je denkt dat we aan fatsoenlijke gear zijn gekomen in de first place. En ja, wij zijn ook al regelmatig voertuigen kwijt geraakt... Dan is het inderdaad jammer, maar zo hebben we laatst met veel mazzel onze vehicles terug gevonden met alle loot er nog in. Dat is een compleet ander gedeelte van die game. Ik snap sowieso niet echt dat mensen altijd precies het concept van deze game proberen te snapen. Je zegt het zelf ook al: "DIt is niet de bedoeling van DayZ". Enlighten me, zou ik zeggen. Ik krijg het idee dat het vooral een sandbox is en dat je dus zelf maar moet doen wat je wil. Soms betekent dat random zombies killen of een raid doen op NW met een groepje (En constant in volle turbo over het vliegveld rijden), andere keren betekent het players tracken en precies kijken wat ze doen. Andere keren lig je inderdaad met een sniper ergens in een boom. What's keeping you from killing me?

Als je aan het snipen bent zie je sommige players gigantisch goed reageren (Meteen zigzaggend cover in, maar wel lettend op de zombies). Anderen denken slim te zijn en gaan ergens op een dak zitten. Soms zie je een dude vol sprinten met een lading zeds achter zich aan en één schot in zijn been levert dan een prachtige maaltijd voor die zeds op. De verschillende reacties van spelers zijn best interessant. Zo ging ik laast naar Elektro waar een tent midden op het grasveld bij Power Plant stond. Ik denk dat iedereen met een beetje hersens snapte dat hij daar niet naar toe moest. Nog geen half uur later zag je twee survivors er naar toe pronen. Op een ander moment kroop er ook weer een dude naar toe. Ook die was twee schoten later harstikke dood. Het opvallende was dat hij tot 3 keer aan toe zijn gear probeerde te retrieven.... Dan ben je toch compleet idioot als je dat doet. Als je een keer als zo'n bandit speelt veranderd je complete besef van alles. Dan pas heb je eigenlijk door dat overal wel een sniper kan zitten. Juist daar komt voor mij het plezier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Vandaag met een maat even een paar lui aangevallen bij factory, ze kwamen met een bus aan en hadden twee snipers een mod mk 0 en een ls85 met thermo sight, toch nog even mooi 4 van ze afgeknalt en de bus gejat.
Hoe pro sommige spelers toch zijn van twee idioten met m4a1 kan niemand tegen op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kKaltUu schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 00:37:
[...]

Lees dan eens jongen! Het is je zelfs al voorgezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een spel is dit toch. Echt heerlijk. Ik speel graag domination en chernarus life. Nu heb ik nog een favoriet. Arma is echt hét speelplatform van dit moment voor mij. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Vandaag nog iemand op teamspeak die samen wil spelen?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer problemen bij mij met dayz :(

ik heb weer precies hetzelfde probleem als gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:15:
weer problemen bij mij met dayz :(

ik heb weer precies hetzelfde probleem als gisteren.
Jup ik geloof dat de boel weer offline is :(
Elke keer net als ik wil gaan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kKaltUu schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 00:37:
[...]

Ik wist niet eens dat hij bestond. het is trouwens wietkop, niet wiethoofd

Ennuuh: dayz ligt weeral plat!!!! NL11 pfft ook...

Tjah het is een alpha ja, maar ze hadden het beter closed laten testen ipv het meteen los te laten op het grote publiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Afbeeldingslocatie: http://vipeax.org/8go0L9QZUt5bmA87TvW53oPVq5MprU3TFcc7sz0U7p6ZC.png

Heeft niks met testen, closed, beta, alpha, slechte software, engine, drama of wat dan ook te maken... Relax eens een beetje, hmpf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK WIL SPELEN!!!

Afbeeldingslocatie: http://funnyphotosto.com/wp-content/uploads/2011/11/22/Crying-252BBaby-252BNatural-252BHigh-252Bfor-252BSome-252BMoms.jpg

wat ben ik volwassen!

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maintenence is prima :) Kunnen jullie t ook op de twitter melden? Ergens diep in een draadje genaamd "DayZ back up & running" is niet super duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Moet die info nog even jatten eigenlijk :P. Zal ik meteen even doen.

Edit: komt ie!
https://twitter.com/#!/dayzdevteam

[ Voor 28% gewijzigd door Paprika op 03-07-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice Vipeax, thanks.

Uhm, 4pm GMT dat is 18u hiero ivm zomertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Heb er wat bij gedaan zodat ik me niet hoef te haasten. Komt goed ;). Verwacht ergens in de na-middag.
Pagina: 1 ... 19 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht