Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyangles
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:05
Gropah, 1x rechter muisknop. Ik had dit probleem eerder ook.

Ik zit nu op airstrip, zie 6 ak's hangen aan een soort rek, maar kan er niks mee doen. Hoort dit?

[ Voor 45% gewijzigd door Boyangles op 26-06-2012 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:54
JoSchaap schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:15:
[...]

dit was inderdaad de oplossing! ziet er perfect uit nu! (geen gestretchte hud meer) :)
[afbeelding]

thanks!
Zelf speel ik wel gewoon met de hud gestretched overigens. Chat lees ik niet, debug monitor & status icons zitten in de weg, ammo tel ik zo wel en de inventory opent nog altijd in het midden.
Heb je overigens je FOV handmatig ingesteld, of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
jterpstra schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:45:
Ja maar ik zit in de plain debug en niet de wilderness dus het is echt ontiegelijk ver lopen.
ik heb geen drinken en geen eten dus dat red ik nooit :P is een suicide run van anderhalf uur

( heb al meerdere servers geprobeerd, stuk of 7 alle in plain )
Ga naar Canada 2 daar spawn je in debug forest ipv plain paar minuten naar het oosten lopen en je bent bij Pavlovo.
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:58:
geen idee sorry

maar weet iemand deze 2 dingen.

* crossbow bolts kan ik die hergebruiken of geschoten is op??
* als ik mijn bag open en ik pak een wapen van de grond naar de bag is die weg?? hoe kan dit is dit een bug of?
Hergebruiken kan. Crossbow kost je wel 3 pijlen voor 1 zombie.

Als het wapen kwijtraakt heb je niet genoeg ruimte in je rugzak. Wapen neemt gauw 10 slots in :)

[ Voor 34% gewijzigd door spookz0r op 26-06-2012 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spookz0r schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 17:56:
[...]

Ga naar Canada 2 daar spawn je in debug forest ipv plain paar minuten naar het oosten lopen en je bent bij Pavlovo.

[...]

Hergebruiken kan. Crossbow kost je wel 3 pijlen voor 1 zombie.

Als het wapen kwijtraakt heb je niet genoeg ruimte in je rugzak. Wapen neemt gauw 10 slots in :)
maar waar blijft dat wapen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Verdwijnt. Zo is het spel nou eenmaal :) Altijd goed opletten dus met dingen in je inventory plaatsen en dergelijke.

[ Voor 48% gewijzigd door spookz0r op 26-06-2012 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paprika schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 17:33:
[...]

Zelf speel ik wel gewoon met de hud gestretched overigens. Chat lees ik niet, debug monitor & status icons zitten in de weg, ammo tel ik zo wel en de inventory opent nog altijd in het midden.
Heb je overigens je FOV handmatig ingesteld, of?
ja (afgekeken van een of ander forum waar iemand het helemaal uitgerekend had. toevallig dezelfde resolutie als mij (na bezel compensation) :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flokman
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:05
AAAWWW YYYEEAA!!! Night vision Goggles gevonden! Zo nu nog en een rangefinder en ik ben compleet met AS 50 met 2 mags M107, PDW, Ghillie en dus NVG. Voor nacht sniper kan ik denk ik beter mijn DMR meenemen aangezien deze verder kan inzoomen en met NVG kan worden gebruikt. Wat zou nog een goed 2de primairy zijn om bij deze set-up te gebruiken? We hebben nu toch bijna alle wapens al, maar helaas nog geen L85...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
DE AS50 kan verder zoomen ;) +'je bij je numpad. Daarmee is kills maken op een km makkelijk als je goed bent in predicten van rennende mensen. L85 is een onding en alleen handig als scout die geen ammo heeft. M9SD + AS50/M107/DMR + M4 SD Camo + NVG + Rangefinder.

[ Voor 48% gewijzigd door Paprika op 26-06-2012 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edoras
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-07 07:07
Vanmiddag eerste potje gedaan en toch zo'n 3u weten te overleven! Ik ben hooked! Zijn er mensen die net als ik graag samen willen spelen, of is er een groep die mij in de gelederen wil opnemen? Let me know, het lijkt me met een groep namelijk nog veel leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edoras schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:51:
Vanmiddag eerste potje gedaan en toch zo'n 3u weten te overleven! Ik ben hooked! Zijn er mensen die net als ik graag samen willen spelen, of is er een groep die mij in de gelederen wil opnemen? Let me know, het lijkt me met een groep namelijk nog veel leuker!
er word als een groep gespeeld server ben ik alleen vergeten zo snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 13:28

Neophyte808

Gadget inspector

teamspeak.gotbf3.nl

Dat sowieso, verder lees ik uit de eerdere pagina's van dit topic dat vooral EU10 en EU40 populair zijn. Persoonlijk filter ik op Location in de Six Launcher en kies dan Nederlandse servers en soms EU10 omdat ik weet dat daar GoTters zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Veel te close weer Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/3Y0j3E0c222h2z2P123y/2012-06-26_00002.jpg
Maar.... ik leef nog!

Uiteindelijk ging het snipen in Electro niet al te geweldig. Verdomme weinig players en zelf waren we bijna allemaal dood. Volgende keer toch wat meer om ons heen kijken en iets vaker van plek wisselen. Als ik dan een keer een player zag kon ik ze gelukkig nog wel raken. Ach, oefening baart kunst : ' )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flokman schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:38:
AAAWWW YYYEEAA!!! Night vision Goggles gevonden! Zo nu nog en een rangefinder en ik ben compleet met AS 50 met 2 mags M107, PDW, Ghillie en dus NVG. Voor nacht sniper kan ik denk ik beter mijn DMR meenemen aangezien deze verder kan inzoomen en met NVG kan worden gebruikt. Wat zou nog een goed 2de primairy zijn om bij deze set-up te gebruiken? We hebben nu toch bijna alle wapens al, maar helaas nog geen L85...
Waar heb je dat gevonden? Ik heb al gechecked in de barracks van North West + South Airfield + militaire camp in Berinzo en Stary Sobor.. maar niks gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Damn, gisteren het ziekenhuis en de winkel in Cherno beroofd, mooie alice pack, genoeg ammo voor mijn lee-enfield en makarov (helaas nog niets beters). Wordt ik uiteindelijk betrapt door zombies, meerdere encounters, ze bleven maar komen. Van 0 naar +- 70 kills in een half uur. Nu loop ik een beetje rond aan de west kant van cherno, nog maar 2500 bloed over dus ik val af en toe flauw, en dan kijk je in je backpack... waar ik 7 bloodpacks in heb zitten, oh dat is zo frusterend, durf natuurlijk ook niet zomaar iemand aan te spreken, zou graag een bloedpack delen maarja zo gevaarlijk... geen vrienden online natuurlijk, dus maar uitgelogd.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:46
met knife+matches+hatchet kun je je bloed echt super snel aanvullen. Tegenwoordig lopen er echt idioot veel beesten rond in dayz. dus ff een rondje lopen en dan kom je zeker wel een geit of een koe tegen. (als je bij het noord wester hospital verder door loopt richting NW dan kom je op een open veld waar gegarandeerd beesten rond lopen) (coordinaten: 124-062)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:40

Oxigeon

En zo is dat!

Als ik hier de verhalen zo lees ben ik me bijna aan het denken om alleen voor deze game al een nieuwe pc aan te schaffen :P. Man deze lijkt me echt zo gaaf als ik jullie verhalen lees (op enkele bugs na)

EDIT: Arma speelt wel af. Maar loopt echt niet lekker helaas. Heb dit namelijk met de demo geprobeerd

[ Voor 20% gewijzigd door Oxigeon op 27-06-2012 09:16 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
Ik heb paar mnd geleden de Arma 2 versie gekocht, nu zou ik alleen voor deze Mod Arma 2 Arrowhead moeten kopen. Of is het beter om Arma 2 Combined Operations te kopen?
rgras schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:14:
Combined Operations = ArmA II + Operation Arrowhead. Je hoeft dus alleen OA nog maar aan te schaffen.
Ik weet dat ik alleen nog Arma2 OA hoeft te kopen. Wat ik mij afvraag is zo'n alles in 1 pack beter dan de spellen los te kopen?

[ Voor 50% gewijzigd door noud op 27-06-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Combined Operations = ArmA II + Operation Arrowhead. Je hoeft dus alleen OA nog maar aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Ben ik de enige die (als je net begint) echt kilometers lang maar geen huisjes met goede loot vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is maar net waar je terecht komt en wie er voor jou de huizen al heeft geplunderd. Ik starte gisteren vlakbij Electro en mijn zoektocht door huizen (ook in Electro) resulteerde na 1 uur spelen in niets meer dan 1 wapen, ammo, veel flairs en bandage.

Vorige week kwam ik bij Cherno uit en had binnen een half uur genoeg gear verzameld voor een voettocht richting het Noorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
ProfoundValue schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:22:
Ben ik de enige die (als je net begint) echt kilometers lang maar geen huisjes met goede loot vinden?
www.dayzdb.com/map ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Rexcore schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:07:
met knife+matches+hatchet kun je je bloed echt super snel aanvullen. Tegenwoordig lopen er echt idioot veel beesten rond in dayz. dus ff een rondje lopen en dan kom je zeker wel een geit of een koe tegen. (als je bij het noord wester hospital verder door loopt richting NW dan kom je op een open veld waar gegarandeerd beesten rond lopen) (coordinaten: 124-062)
Een hatchet is geen probleem tegenwoordig, een knife vind ik nog wel eens af en toe, maar matches heb ik 20uur speeltijd pas 1x gevonden, meestal zoek ik in van die appartemtcomplexen en winkels, maar zonder success. 1 koe is al goed voor 4800 bloed, dat zou een hoop helpen.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Vandaag krijg ik mijn 256 GB SSD binnen, die ik in mijn Macbook Pro ga plaatsen. Daar heb ik nu een 128 GB SSD in van OCZ. Ik ga die 128 GB in mijn pc plaatsen en daarop alleen Arma 2 installeren met DayZ.

Ben benieuwd naar de performance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
noud schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:07:
Ik heb paar mnd geleden de Arma 2 versie gekocht, nu zou ik alleen voor deze Mod Arma 2 Arrowhead moeten kopen. Of is het beter om Arma 2 Combined Operations te kopen?

[...]
Ik weet dat ik alleen nog Arma2 OA hoeft te kopen. Wat ik mij afvraag is zo'n alles in 1 pack beter dan de spellen los te kopen?
Nee, 0,0% verschil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:09
Iemand zin in een gewaagde rescue missie ? :P
situatie, kwam in gun battle bij stary sobor. meneer met m16 zat achter me aan :P en ik had alleen handpistool
hij had me twee keer geraakt en wonder boven wonder heb ik hem kunnen besneaken.
één schot in zn hoofd met de m1911 en het was over.

Gevolgd door een aardige horde zombies, dus ik kon mezelf nog steeds niet bandagen
Uiteindelijk heb ik alles van me af kunnen slaan en ik leef nog, met 1920k blood en een gebroken poot

Ik kan mezelf geen bloed transfusie geven maar ik heb wel een bloodbag alleen geen morfine
iemand,.. iemand die toevallig rond stary sobor rondhangt en toevallig pfff 2 of 3 auto injectors heeft en die zich ook nog humaan genoeg voelt op mij te redden ?

Graag DM ^^

Ik kan je niet echt toffe items geven in ruil voor mij helpen, wat ik wel kan doen is de belofte wanneer die gene de klos is en ligt ergens half dood in het bos ik kom je redden ! :+

Tottally different maar ik zag staan @ pending 1.7.2
"Exponent driven probability introduced into visibility calculation "
Wat moet ik me hierbij voorstellen ??

[ Voor 18% gewijzigd door osmosis op 27-06-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Recon24 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:42:
Vandaag krijg ik mijn 256 GB SSD binnen, die ik in mijn Macbook Pro ga plaatsen. Daar heb ik nu een 128 GB SSD in van OCZ. Ik ga die 128 GB in mijn pc plaatsen en daarop alleen Arma 2 installeren met DayZ.

Ben benieuwd naar de performance!
Zou er niet al teveel van verwachten :) Arma 2 engine is van zichzelf niet al te best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Voordeel van SSD hierbij is dat de tijd van start game naar het echt spelen van DayZ wel stukken sneller is, had het eerst op m'n HDD staan en dat duurde echt te lang :s

Maar komt 1.7.2 er nu binnenkort aan? las vorige week dat het maandag (?) al zou worden uitgerolt?

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Is wat uitgelopen i.v.m. wat nieuwe features uit beta patches en bugs die we zelf al tegen zijn gekomen (toch maar eens kijken of het met minder dan 5 hotfixes kan ;)). Daarbij komen er nog een aantal veranderingen (weliswaar niet in-game related, wel voor hosts/de code & de hive) welke allemaal tegelijkertijd uitgerolt gaan worden omdat alle 3 updates her en der vereisen en het zo dus in 1x mooi samen kan. Naar mijn mening is 1.7.1.5 best aardig, dus zo erg kan het niet zijn om nog even te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
idd, de versie die nu draait werkt goed hoor :D.
Was alleen benieuwd wat de status was, zelf de forums niet meer in de gaten gehouden.
Maar is kijken of ik binnenkort is aanschuif bij de TS van T.net, met hoeveel man(/vrouw?) spelen jullie ongeveer?

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Ik heb ook geen haast voor 1.7.2
Behalve dan dat ik erg uitkijk naar minder gebroken poten.
Zodra je bloed onder de 9000k zit is het tamelijk snel raak, je krijgt een slag van zombie en huppa lig je weer.

Mag je hopen dat je nog morfine over hebt, ben al 3 auto injectors verder en nu geen over meer kudt...xD

Misschien een idee ? met de hout die je kan sprokkelen uit het bos dat je daarvan een spalk kan maken mits je ook bandage hebt ? zodat je wel verder kan lopen maar trager

Leek me opzicht wel aardig realistisch, wat zou ik doen in een survival situatie IRL wanneer me poot gebroken is en ik zit in ongerept natuur gebied ? juist hout vinden en wat inelkaar flansen zodat ik ieder geval kan lopen

[ Voor 18% gewijzigd door osmosis op 27-06-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Die map gebruik ik nou ook al sinds hij bestaat. Echter geloof ik niet alle punten op de map. Ik ben bij Black Lake (north van Berezino) geweest op meerdere servers, maar daar is echt geen plek om een auto/quad te spawnen. De heuvels zijn (te) scheef, en in de bossen is geen ruimte naar mijn mening om een auto te spawnen.

Ik heb pas 2 keer een auto gevonden en deze stonden op plekken die niet aangegeven zijn op de map. Dus voor auto's en heli's spawns is hij nog niet echt bruikbaar. Voor de overige punten is hij wel gruwelijk acuraat en bruikbaar.

Btw, zitten er nou wel of niet legaal fietsen in de game? Ik ben namelijk achterna gezeten door een mafketel op een fiets die godzijdank de slechste schutter ever is.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Fietsen zijn zeker legaal. Was een interessant topic over een paar weken terug, gezien de grappige memes betreffende fietsen had ik erop gehamert ze erin te zetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
jterpstra schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:46:
Ik heb ook geen haast voor 1.7.2
Behalve dan dat ik erg uitkijk naar minder gebroken poten.
Zodra je bloed onder de 9000k zit is het tamelijk snel raak, je krijgt een slag van zombie en huppa lig je weer.

Mag je hopen dat je nog morfine over hebt, ben al 3 auto injectors verder en nu geen over meer kudt...xD

Misschien een idee ? met de hout die je kan sprokkelen uit het bos dat je daarvan een spalk kan maken mits je ook bandage hebt ? zodat je wel verder kan lopen maar trager

Leek me opzicht wel aardig realistisch, wat zou ik doen in een survival situatie IRL wanneer me poot gebroken is en ik zit in ongerept natuur gebied ? juist hout vinden en wat inelkaar flansen zodat ik ieder geval kan lopen
Ligt ook aan hoeveel je gegeten en gedronken hebt. Als je eten en drinken rood zijn heb je meer last van klappen van zombies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
zit vrijwel altijd in het groen. mijn ervaring leert echter beneden de 9000k loop je snel risico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nog een klein vraagje wat betreft ArmaII. Arma loopt op dit moment zeer slecht bij mij op windows Vista. Stel ik pleur windows XP erop. Kan het dan zijn dat hij soepeler gaat lopen of is dat vrijwel onmogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ja dat ook ja :) Maar gewoon nog even afwachten breken we iig minder snel onze benen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Log ik in in mijn bosje op een berg bij Elektro... Geen zombie te zien in heel die stad.. Draai ik me om, staat daar een player met zijn binos over de stad te kijken. Die player is nou dood :D

Edit: Hmm, loop ik echt twee seconden weg, is dat lijk al weg. Honderd procent zeker dat niemand hem heeft verstopt. Het leek erop dat dit gister ook al steeds gebeurde bij een speler van ons. Die werd een paar keer gekilld en zijn lichaam was meteen weg ook al had iemand anders er zicht op.

[ Voor 43% gewijzigd door Adanteh op 27-06-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Is een bug die ze nog gaan fixen. Als iemand meteen disconnect nadat jij hem doodschiet verdwijnt het lichaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Oxigeon schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:38:
Nog een klein vraagje wat betreft ArmaII. Arma loopt op dit moment zeer slecht bij mij op windows Vista. Stel ik pleur windows XP erop. Kan het dan zijn dat hij soepeler gaat lopen of is dat vrijwel onmogelijk?
http://forums.bistudio.co...-(low)-performance-issues

en

http://forums.bistudio.co...optimizations-comparisons

Ik zou niet alleen een upgrade doen vanwege Arma. Het werkte bij mij op vista altijd prima. Maar het is sterk afhankelijk van de combinatie aan hardware (proc en vidkaart) en je ingame instellingen. Wil je het maximale eruit halen zul je met meerdere instellingen moeten spelen, het is voor eenieder weer anders. Settings lager zetten betekent niet altijd beter en/of sneller.

[ Voor 0% gewijzigd door Nickbn op 27-06-2012 16:12 . Reden: Hannes gebakkraam in den Dolder ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
@Vipeax: http://www.own3d.tv/Salyaris/live/334802 Hackers op de stream..

Ik heb zonet iemand gekilled die een Soldier Uniform pakje bij zich had.. British Solder uniform ofzoiets. Blijkbaar een gehackt item, staat niet in de loottables ofzoiets. Hacker?

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:28

aKra

Intentionally left blank.

Was lekker aan het rondlopen (net gespawned) kom ik 4 gasten met een 4x4 auto tegen... Schieten mij instant neer, terwijl ik nog zei dat ik net gespawned was en niks bij me had. Wel wist waar twee tankjes 20L brandstof lagen. Dus ik respawn, spawn ik praktisch 100 meter van ze vandaan en door het sniper schot van hun waren ze druk bezig ze allemaal te vermoorden. Stap de auto in, rij weg, keer om, rij er over 3 heen en rij naar mijn maten toe... Kon ze niet vinden, dus ik denk stap effe uit om bordje van het dorp te lezen (moest effe naar de Carglass toe :+) en krijg instant een sniperkogel door mijn hoofd... LEUK!!!!11 auto kwijt :'(

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jterpstra schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:13:
Iemand zin in een gewaagde rescue missie ? :P
situatie, kwam in gun battle bij stary sobor. meneer met m16 zat achter me aan :P en ik had alleen handpistool
hij had me twee keer geraakt en wonder boven wonder heb ik hem kunnen besneaken.
één schot in zn hoofd met de m1911 en het was over.

Gevolgd door een aardige horde zombies, dus ik kon mezelf nog steeds niet bandagen
Uiteindelijk heb ik alles van me af kunnen slaan en ik leef nog, met 1920k blood en een gebroken poot

Ik kan mezelf geen bloed transfusie geven maar ik heb wel een bloodbag alleen geen morfine
iemand,.. iemand die toevallig rond stary sobor rondhangt en toevallig pfff 2 of 3 auto injectors heeft en die zich ook nog humaan genoeg voelt op mij te redden ?

Graag DM ^^

Ik kan je niet echt toffe items geven in ruil voor mij helpen, wat ik wel kan doen is de belofte wanneer die gene de klos is en ligt ergens half dood in het bos ik kom je redden ! :+

Tottally different maar ik zag staan @ pending 1.7.2
"Exponent driven probability introduced into visibility calculation "
Wat moet ik me hierbij voorstellen ??
Damn, ik zit bij de militaire campen in stary sobor, maar heb ook mijn poot gebroken, normaal gezien heb ik altijd 2 morphines bij maar heb ondertussen in het noorden al 1x mijn poot gebroken. Ik had je graag geholpen... maar kruip eens naar die 2 medische barracks... 51% kans dat er daar morphine ligt.. :)

----

Toen ik ongeveer 10 minuten in die struiken zat te campen met voor me die militaire barracks.. besloot ik om er voor tegaan, want ik moet echt die goggles hebben. Terwijl ik al hurkend loop zie ik plots in m'n ooghoek iets zwart voorbij lopen.. wat alsinds geen zombie kan zijn. Hartje begint te kloppen, ik gooi me voor een steen en via 3th person kijk ik voor me. En inderdaad ik zie heel traag een andere speler richting de barracks komen, ik mik >:) , ik schiet, ik schiet ernaast :F Zie ik die speler zo rond hem kijken van wtf!!, ik schiet nog eens, en ik mis verdorie opnieuw!!! Hij loopt terug naar die hangar, ik volg maar plots zie ik hem gewoon verdwijnen = disconnect :(
roy-t schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 08:39:
Damn, gisteren het ziekenhuis en de winkel in Cherno beroofd, mooie alice pack, genoeg ammo voor mijn lee-enfield en makarov (helaas nog niets beters). Wordt ik uiteindelijk betrapt door zombies, meerdere encounters, ze bleven maar komen. Van 0 naar +- 70 kills in een half uur. Nu loop ik een beetje rond aan de west kant van cherno, nog maar 2500 bloed over dus ik val af en toe flauw, en dan kijk je in je backpack... waar ik 7 bloodpacks in heb zitten, oh dat is zo frusterend, durf natuurlijk ook niet zomaar iemand aan te spreken, zou graag een bloedpack delen maarja zo gevaarlijk... geen vrienden online natuurlijk, dus maar uitgelogd.
Persoonlijk vind ik de Enfield één van de beste wapens, want als je juist mikt kan je met 1 kogel zombies en andere spelers killen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:59:
[...]

Damn, ik zit bij de militaire campen in stary sobor, maar heb ook mijn poot gebroken, normaal gezien heb ik altijd 2 morphines bij maar heb ondertussen in het noorden al 1x mijn poot gebroken. Ik had je graag geholpen... maar kruip eens naar die 2 medische barracks... 51% kans dat er daar morphine ligt.. :)
Haha nou mede kreupele als je nou ff twee vind in die medische tenten. Dan spawn ik bij jouw, of net andersom als ik er twee heb gevonden stuur ik DM :P

En zelfde reden, normaal gesproken heb ik ook altijd een veilige hoeveelheid morfine bij me, maar ik had gewoon 2x bad luck |:( was al door me morfine heen na 1,5 uur

[ Voor 12% gewijzigd door osmosis op 27-06-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Zonet een uur of wat liggen snipen bij Elektro toch 6 kills gehaald. Eerste kill was West firestation van Elektro. Zo'n 700 meter met eerste kogel raak. Die gast meteen in cover rollen. Nog een schot in zijn voet en toen was hij unconscious. Hem nog een keer raken was echt verdomme moeilijk geweest, dus snel even rond gekeken. Zie ik een dude North Firestation in rennen... Kijk ik in de toren, zit daar iemand op de bovenste verdieping. Die in de toren meteen een headshot gegeven en toen die andere in mijn zicht stond ook in een paar schoten gekilld. Later zag ik twee lui pronen naar een tent vlakbij North Firestation... (Die tent stond er gister ook al en was duidelijk sniper bait). Eerste dude een headshot, tweede dude in zijn rug geraakt. Hij snel weg rollen, nog een schot in zijn rug en toen was hij ook dood. Tijdje liggen wachten op iemand die respawnde in Elektro zodat ik hem veilig naar Firestation kon guiden.... Hoor ik in één keer een sniper schot langs me komen. Ik sprinten als een malle (Die verleiding om dan Abort te doen is veel te groot) en de berg om gerend. Later hoor ik hem weer twee keer schieten. Ik dichterbij. Kon hem niet vinden... Nog een schot en toen zag ik het stofwolkje... 3(!!) headshots voordat hij dood was. En ja hoor... Hij had NVGs en een ghillie suit plus daarnaast de redelijk standaard gear. Dan weten we ook meteen wie constant op ons aan het jagen was toen we gister bij Elektro waren. En wij ons maar afvragen hoe hij ons had kunnen vinden... Anyway, komt een friendly aan lopen om die gast te looten.. Is hij 10 meter van dat lijk af... NO MESSAGE RECEIVED. Hopen dat ik na de restart nog wel mijn NVGs heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-10 20:01

GZN

[...]

Toen ik ongeveer 10 minuten in die struiken zat te campen met voor me die militaire barracks.. besloot ik om er voor tegaan, want ik moet echt die goggles hebben. Terwijl ik al hurkend loop zie ik plots in m'n ooghoek iets zwart voorbij lopen.. wat alsinds geen zombie kan zijn. Hartje begint te kloppen, ik gooi me voor een steen en via 3th person kijk ik voor me. En inderdaad ik zie heel traag een andere speler richting de barracks komen, ik mik >:) , ik schiet, ik schiet ernaast :F Zie ik die speler zo rond hem kijken van wtf!!, ik schiet nog eens, en ik mis verdorie opnieuw!!! Hij loopt terug naar die hangar, ik volg maar plots zie ik hem gewoon verdwijnen = disconnect :(
Je bedoelt bij die tenten? Dat was ik. Ik moest toevallig pauze nemen ;)
Superlaf natuurlijk, maar iedereen doet het, en zo lang het niet wordt bestraft zal ik het blijven doen.

[ Voor 5% gewijzigd door GZN op 27-06-2012 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Ik moet bekennen, ik heb ook wel eens gedisconnect toen ik aangevallen werd.
Had net een beetje fatsoenlijke gear. stond in het gras ergens bij Msta
zie ik ineens een jeep zo de heuvel op racen waar ik stond aan de bosrand

ik van wablief ?
Jeep probeerde me te raken ik zet het op rennen, stappen er een stuk of 3 lui uit allemaal met goede uitrusting en er kwam me toch een kogelregen =(
Eenmaal buiten hun zicht ben ik gaan liggen, scared as f*ck.. ik kijk naar die ESC knop op me toetsenbord. Zeer verleidelijk,.. ram erop ! en weg ben ik :P

even kop koffie wezen drinken, nog wat te knabbelen gepakt. rondje naar wc
Verder met dayz ^^ levend en wel

[ Voor 9% gewijzigd door osmosis op 27-06-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel het spel samen met een maat van me en 't gaat best lekker. We willen nu eigenlijk een kamp ergens opzetten en vroeg me af of er mensen met ons mee willen doen. Helaas zijn we allebei net dood, maar hebben wel al een tentje en we zijn ervaren genoeg om zo meer spul erbij te krijgen. Helaas ben ik tot nu toe nergens een Nederlandse groep tegen gekomen, dus misschien een leuk idee om hier iets te starten?

Denk dat het het beste is om te beginnen met een kamp en dan in kleine teams bepaalde plekken looten en alles bij het kamp zetten. Mochten we genoeg spul vinden en spelers hebben, kan het altijd bewaakt worden en kunnen er hekken omheen gebouwd worden etc.

Dit is echt een opwelling nu, maar ben wel benieuwd naar de animo. We hebben trouwens altijd contact via Skype

Edit: Dhr. hierboven speel ik altijd mee, jterpstra

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 20:25 . Reden: edit knop gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Spelen mensen ook wel eens samen tegen de zombies? Ik lees dat iedereen maar elkaar afknalt!
Nog even wachten en ik doe mee. Wacht op de SUmmer Sale van Steam!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/44141d0C193w0v1f283m/2012-06-27_00001.jpg
Wel vreemd dat ik hier geen murder voor kreeg. Eerste schot was hij down (Hij lag al te bloeden daar, maar bewoog nog wel). Toen was hij meteen dood (Kill message kwam). Nog maar een schot voor de zekerheid maar geen kill :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Gister zelfde meegemaakt. ik en michel92 waren dichtbij stary sobor, ik gaf cover terwijl hij raid.
Zag ineens een dude, pop hem in het hoofd meteen neer. Twee schoten extra zodat ik zeker weet dat het blijft liggen. Geen murder, maar het lichaam lag er wel en was te looten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt inderdaad. Gister ook een kill en gelijk na het dodelijk schot komt er nog een lichaam en nog een (levend, ernaast te staan), ook maar afgeschoten. Werden niet als kills gerekend dus gwn een bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
[...]

----

[...]

Persoonlijk vind ik de Enfield één van de beste wapens, want als je juist mikt kan je met 1 kogel zombies en andere spelers killen!
Enfield is leuk tegen spelers in een veld zonder zombies. Als je dat ding in Elektro of Cherno afschiet komen de zombies uit de hele stad op je af. Bij Elektro zelfs van de powerplant buiten de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

kan iemand me uitleggen hoe een zombie op me kan aggro'en terwijl ik ruim 10 meter bij hem vandaan stil op de grond lig? wtf, die beesten aggro'en bij mij al als ik knipper....

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
dragon4ce schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 21:34:
kan iemand me uitleggen hoe een zombie op me kan aggro'en terwijl ik ruim 10 meter bij hem vandaan stil op de grond lig? wtf, die beesten aggro'en bij mij al als ik knipper....

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

blijkbaar :s een zombie hoeft zn nagel maar langs mn huid te halen en ik bloed dood, ik kan nergens wapens vinden in de 5 dagen dat ik dit nu speel, heb 2x een wapen gehad voor de rest niets. airfield geloot, niets...

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Ik moet zeggen dat het mij de laatste tijd ook niet echt lukt om wapens te vinden. Vroeger lagen de Lee Enfields en Winchesters voor het oprapen. Vandaag weer een gespeeld, meerdere farms en 4 deerstands geloot. Resultaat: een double barreled shotgun... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rustige server opzoeken misschien? Heb er nooit echt problemen mee, meestal speel ik met servers met 10-25 spelers, meer niet. Gister m249 gevonden (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

thx voor de tip, ga ik meteen ff proberen :p

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baaart900
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-09 18:28
Tot nog toe 3 heli crashes gevonden, waarvan er maar eentje loot had. Is het normaal dat de meeste heli crashes leeg zijn?

Ik had ook iets gehoord dat je dit kan zien aan het model van de helikopter, klopt dit? En waaraan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Leeg == al geloot. Iets wat niet zo gek is gezien iedereen daar tegenwoordig rond dwaalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Oh man net weer een hardverzakkende actie gehad. In mijn eentje vs 3 andere. Zij zagen mij niet dus voel me ook wel weer lullig dat ik ze allemaal helemaal kapot geflanked heb. Ze wisten niet waar ze het moesten zoeken, maar goed verdien je ook als je in een open veld schietend rond huppelt.

Ik kan me nu de frustratie bij hen helemaal voorstellen, zou toch graag zien dat er weer een systeem komt waarmee bandits zichtbaar zijn (skin) en survivors gewoon voordelen hebben (trade/toegang tot veilige zone etc). Enige reden dat ik shoot-on-sight doe is omdat je nul voordeel hebt aan het laten leven van mensen die je ziet behalve bekenden.

Mocht je nog een wapen zoeken binnen 20 minuten kan je de lichamen nog vinden bij de fuel station rechts van Gorka op server UK 22. Ligt mijn oude weapon set up - AKS74-KOBRA met 10 clips. Lagen ook nog wat bloodbags en ander medic stuff.

Overigens heb ik het gevoel dat morphine zeldzamer is geworden en zombies sneller kapotte botten slaan.

[ Voor 21% gewijzigd door ipazza op 27-06-2012 23:35 ]

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Waarom moeten bandits afgestraft worden? Je zegt zelf al dat zij schieten door een veld huppelen. Dan verdien je het toch om kapot geschoten te worden? Zonder of met die skin is er geen voordeel. Gaan mensen nou echt beweren dat iedere survivor nu echt friendly was toen die bandit skins er waren? Ik wilde vaak friendly zijn maar werd keer op keer afgeknald. Sindsdien kill ik alles wat ik tegen kom, zolang het me zelf niet in gevaar brengt. Die gedachte moet je sowieso aanhouden.

@Vipeax. Wat zijn de regels wat betreft het veranderen van de tijd? Ik speel normaal altijd een server die GMT+1 is en dat is de laaste week ook steeds netjes zo geweest. Vaak wel een restart rond de tijd dat het donker wordt zodat de vervelende desyncs ook verholpen worden.. Join ik die server zonet is het 1 uur 's middags. Ik ben al genoeg van die servers tegen gekomen waar het lijkt alsof ze tijd 's avonds achteruit zetten en 's ochtends (Onze tijd) weer vooruit zetten zodat het nooit nacht wordt. Het is verdomme donker, maar die nacht is zo'n belangrijk gameplay element. Je bent veel minder zichtbaar, als je kan navigeren kan je veel veilig reizen, je kamp is moeilijker te vinden en je hebt overal flares + chemlights.... Ik wacht nu wel tot morgen avond om weer een keer naar ons kamp te gaan :/ Ik zou van server kunnen switchen, maar aangezien ik eigenlijk het liefste op de vaste server travel om eventuele kampen te kunnen vinden wacht ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
er zijn ook servers waar het nooit nacht wordt op een of andere manier. speelde 2 dagen terug op een eu server om half 3 's nachts met een heerlijk zonnetje!

hebben de serveradmins hier een ongeschreven regel ontdekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GZN schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:30:
[...]

Je bedoelt bij die tenten? Dat was ik. Ik moest toevallig pauze nemen ;)
Superlaf natuurlijk, maar iedereen doet het, en zo lang het niet wordt bestraft zal ik het blijven doen.
Haha, je meent het? Was jij dat? Zat je toen op FR2 server? :P
jterpstra schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 18:03:
[...]

Haha nou mede kreupele als je nou ff twee vind in die medische tenten. Dan spawn ik bij jouw, of net andersom als ik er twee heb gevonden stuur ik DM :P

En zelfde reden, normaal gesproken heb ik ook altijd een veilige hoeveelheid morfine bij me, maar ik had gewoon 2x bad luck |:( was al door me morfine heen na 1,5 uur
Helaas niks gevonden, heb speciaal geconnect met de server omdat wist dat ie om 21u ging restarten, maar helaas weer niks gevonden in de tenten... die NVG's!!!
Ik ga nu trouwens van Stary Sobor naar Berinzo voor morphine want zonder durf ik de map niet verkenen

Speel trouwens op FR2 en NL11 :) Ik wil gerust friendly zijn hoor! Zeker na het kijken van dit filmpje had ik graag gewild dat niet iedereen hostile was... maar ik speel het spel nu nog maar één week en altijd als ik andere spelers zag en wachtte totdat ze iets gingen zeggen/of zelf typte, kreeg ik leuk een kogel door mijn kop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
ipazza schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 23:32:
(trade/toegang tot veilige zone etc).
Ja dan krijg je van die gasten die ergens in de heuvels wachten tot je die Zone uit loopt. BAM! Dood..

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, daarnet op een 7 man server op Stary Sobor in het midden van de nacht (100% gamma en brightness helpt) plots iemand tegengekomen in die tenten...

Zombie kills: 40
Murders: 1

Heb nu nog steeds geen night vision, wel militaire flashlight... maarja wat ben je daarmee als je het niet eens kan gebruiken, je zou je pistool moeten droppen??? om zodoende licht te hebben

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2012 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 09:49
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:09:
Haha, daarnet op een 7 man server op Stary Sobor in het midden van de nacht (100% gamma en brightness helpt) plots iemand tegengekomen in die tenten...

Zombie kills: 40
Murders: 1

Heb nu nog steeds geen night vision, wel militaire flashlight... maarja wat ben je daarmee als je het niet eens kan gebruiken, je zou je pistool moeten droppen??? om zodoende licht te hebben
Heb je nog morphine nodig? Ik zit ook in Stary Sobor en heb wel even tijd tussendoor om het te brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee bedankt, dat is vriendelijk maar ik heb gelukkig 1 morphine gevonden in een medische tent daar in het militaire camp :)

Weet nu niet goed wat te doen;

Campen? = Grotere kans dat k mijn gear niet kwijtraak
Of naar Berinzo gaan voor meer medische supplies

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het einde... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyangles
Ik weet niet wat er is veranderd, maar mijn spel loopt sinds vandaag echt voor geen meter meer, het is echt niet vooruit te branden. De settings van het spel lijken ook niet veel invloed te hebben, very low, low, high, very high allemaal een slideshow.

Heb al e.e.a. aan de config file proberen te veranderen, maar lijkt niet te helpen. Heeft iemand nog tips om het goed te draaien?

Heb een X4 955, 6870 en 4G ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
sowieso in je launch verwerken:
-cpuCount=4 -exthreads=7

ingame:
videomem op defealt (!) & postprocessing uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boyangles schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:31:
Ik weet niet wat er is veranderd, maar mijn spel loopt sinds vandaag echt voor geen meter meer, het is echt niet vooruit te branden. De settings van het spel lijken ook niet veel invloed te hebben, very low, low, high, very high allemaal een slideshow.

Heb al e.e.a. aan de config file proberen te veranderen, maar lijkt niet te helpen. Heeft iemand nog tips om het goed te draaien?

Heb een X4 955, 6870 en 4G ram.
Ik heb dit probleem ook, maar het ligt aan de servers! Bij de ene server krijg ik een constante 60fps, terwijl op FR2 daarnet ik amper 14fps haalde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Bij dit filmpje ga ik altijd stuk :P. Dit is echt zo'n actie voor Mij, Rexcore, Marc, Chris, en Rob

[ Voor 23% gewijzigd door Recon24 op 28-06-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
hmja zou zomaar kunnen :) net zoals gisteren; presteren om 2 nightvissions kwijt te raken.. :F ;(
en dan durven we onszelf ook nog semi-pro-bro's te noemen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recon24 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:00:
Bij dit filmpje ga ik altijd stuk :P. Dit is echt zo'n actie voor Mij, Rexcore, Marc, Chris, en Rob

[video]
haha humor...

helaas is 404 down )-:

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Pfff, dit is nou al de 2e keer dat iemand achter m'n rug spawnt in z'n gebouwtje. Bye bye gear :-( Een systeem dat er voor zorgt dat je xx meter bij iemand vandaan spawnt zou miss een idee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-09 02:32
Edoras schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:27:
Ik zie dat het probleem bij de beta patch ligt. Wanneer ik deze probeer te installeren krijg ik de melding: Wrong cd key!

Terwijl ik hem dus net heb aangeschaft via steam ;)
Je hebt dus ArmA OA via steam gekocht? Heb je ArmA OA ook al een keer opgestart? Want heb je dat niet dan krijg je inderdaad de 'wrong cd key' error bij het installeren van de beta patch omdat steam/arma het register nog niet heeft bewerkt. Dus starten die handel zonder beta patch!!! afsluiten en dan patchen :)

[ Voor 6% gewijzigd door m0nkm0nk op 28-06-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb nu op verschillende sites gelezen dat het spelen van de singleplayer (ARMAII) meer energie voor de pc kost dan een multiplayer game. Nu is het zo dat een singleplayer bij mij enigsinds stottert. Is dit bij een potje DayZ ook zo? Anders is het wel eens de moeite waard om te proberen.

Verder schijnt het ook zo te zijn dat je de game in window mode kan spelen waardoor hij beter loopt. Merken jullie daar ook verschil in? Als ik dalijk thuis ben maar eens kijken of ik de "demo" van arma II aan de praat krijg fatsoenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
Oxigeon schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:13:
Ik heb nu op verschillende sites gelezen dat het spelen van de singleplayer (ARMAII) meer energie voor de pc kost dan een multiplayer game. Nu is het zo dat een singleplayer bij mij enigsinds stottert. Is dit bij een potje DayZ ook zo? Anders is het wel eens de moeite waard om te proberen.

Verder schijnt het ook zo te zijn dat je de game in window mode kan spelen waardoor hij beter loopt. Merken jullie daar ook verschil in? Als ik dalijk thuis ben maar eens kijken of ik de "demo" van arma II aan de praat krijg fatsoenlijk.
Multiplayer performance ligt vaak aan de server settings, sommige servers hebben meer 'viewdistance' en 'grass' draw distance. Of SP zwaarder is dan MP? Ligt geheel aan de missies.
Arma 2 free is erg outdated met patches ( en dus performance fixes ). Nou moet ik er wel bij zeggen dat de hoofdmap van Arma 2, Chernarus, in dit geval wel zwaarder is dan de hoofdmap van Operation Arrowhead, Takistan. DayZ gebruikt Chernarus omdat hier veel bos in zit.

Windowed mode speel ik regelmatig omdat het makkelijker is met editen/scripten van missies. Of het echt performance winst geeft.. niet dat ik zo kan ontdekken. Draai dan wel vrijwel de zelfde resolutie/settings. Je kan altijd de 3D resolutie lager en alles op low/disabled zetten wat gegarandeerd betere resultaten opleverd. Echter ziet het er wel een stuk minder uit.

Gewoon via Singleplayer even de Editor opstarten, map > Chernarus, dubbel klikken ergens random op de map, OK drukken, en dan Preview rechtsonderin. Simpele test.

Succes :)

[ Voor 3% gewijzigd door m0nkm0nk op 28-06-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyangles
Rexcore schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:44:
sowieso in je launch verwerken:
-cpuCount=4 -exthreads=7

ingame:
videomem op defealt (!) & postprocessing uit.
Ik launch via SixLauncher, daar kan dat volgens mij niet. Heb het wel via Steam geprobeerd en zelfde resultaat. Die instellingen stonden al daarop.
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:59:
[...]

Ik heb dit probleem ook, maar het ligt aan de servers! Bij de ene server krijg ik een constante 60fps, terwijl op FR2 daarnet ik amper 14fps haalde...
Ik zal nog wat meer servers proberen, maar heb nu zeker al een stuk of 5 EU servers gehad en er was geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

Na weer een paar keer dood gegaan zijn heb ik het maar tijdelijk ff opgegeven en ben maar dead rising 2 gaan spelen. Daar wordt je tenminste niet door een husain bolt zombie achternagezeten met het reukvermogen van een herder. als ik door het gras hurk krijg ik nog een aggro van een zombie die vanachter een gebouw komt rennen en me dus noooit gezien kan hebben. echt, iemand ooit zombies gezien alsof ze onder de crack zitten om ff de 100 meter te rennen? ze blijven je over kilometers volgens alsof ze de spelen gaan winnen... + dat je niets tegen ze kan doen, nergens liggen wapens en unarmed combat kan ook niet...

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de berg oprennen de bossen in heeft mij al diverse malen van nutteloos schieten kunnen behoeden :)
na een paar bomen zien ze je niet meer en gaan ze weer in de rondwandel modus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Wat ik zelf ook een leuke vind is om een groot object heenlopen ala een reuze steen of een huis/schuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

schieten kan dus niet, ik heb geen wapens. en zelfs als ik in de bossen blijf rennen blijven ze nog een paar kilometer achter me aanrennen.

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
dragon4ce schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:32:
Na weer een paar keer dood gegaan zijn heb ik het maar tijdelijk ff opgegeven en ben maar dead rising 2 gaan spelen. Daar wordt je tenminste niet door een husain bolt zombie achternagezeten met het reukvermogen van een herder. als ik door het gras hurk krijg ik nog een aggro van een zombie die vanachter een gebouw komt rennen en me dus noooit gezien kan hebben.
* [FIXED] Infected hear perfectly through objects (noise reduced by 50% through an object)

Dacht dat er ook nog een bug was met vision van de zombies die overal door heen konden kijken, maar zou ook al opgelost kunnen zijn :P Stond op de buglist voor komende update, maar daar staat het niet meer dus heb geen idee.

Komende patch :)

http://www.dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=18575

[ Voor 18% gewijzigd door m0nkm0nk op 28-06-2012 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon4ce schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:38:
schieten kan dus niet, ik heb geen wapens. en zelfs als ik in de bossen blijf rennen blijven ze nog een paar kilometer achter me aanrennen.
het werkt namelijk zo. is even lastig om door te krijgen maar als je het systeem snapt ben je ze zo kwijt.
ze raken je kwijt als je uit hun line of sight geraakt. dan zie je ze vaak ook even stil staan en zoeken.
meestal is het zo dat ze je direct weer zien omdat je door blijft rennen.

dus door bossen rennen of om gebouwen stenen etc heeft wel effect.
op moment dat ze je even kwijt raken moet je dus dekking zoeken.
snel liggen bijvoorbeeld. en dan proberen weg te sneaken.
werkt bij mij meestal wel. als ik een wapen heb met genoeg kogels dan re ik naar een rustig stukje en schiet ik ze.

filmpje:
how to evade agressed zombie
[YouTube: http://youtu.be/E1RDRM7Wa6o]

om wapens te vinden kun je beste naar een rustige server gaan. is minder geloot.
grote stad vind ik zelf het makkelijkst. beginnen bij de gebouwen aan de buitenste rand. meestal wat rustiger en meer overzicht.

een Loot map om loot wat makkelijker te vinden.
http://dayzmap.info/
klik op de icoontjes(gele vlekken etc) welke loot er kan liggen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Na weer een paar keer dood gegaan zijn heb ik het maar tijdelijk ff opgegeven en ben maar dead rising 2 gaan spelen. Daar wordt je tenminste niet door een husain bolt zombie achternagezeten met het reukvermogen van een herder. als ik door het gras hurk krijg ik nog een aggro van een zombie die vanachter een gebouw komt rennen en me dus noooit gezien kan hebben. echt, iemand ooit zombies gezien alsof ze onder de crack zitten om ff de 100 meter te rennen? ze blijven je over kilometers volgens alsof ze de spelen gaan winnen... + dat je niets tegen ze kan doen, nergens liggen wapens en unarmed combat kan ook niet...
Dan log je uit als je zombie aggro hebt dan log je weer in en weg zijn de zombies. Als je in een gebouw met loot was is de kans dat de loot daarna ook weg is. Het is lame maar misschien helpt het je.

[ Voor 4% gewijzigd door spookz0r op 28-06-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit hey... Loop ik door het bos, komt er 1 zombie aan. Ik heb 10k bloed, hij slaat me 1x. Gelijk KO, gebroken botten en bloeden. Bloed ik dood... Doei M249, camo suit, alice pack, tentje etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Over een tent gesproken, ik heb al een aantal keer z'n ding gevonden, maar het neerzetten is me nog nooit gelukt... Altijd die melding van: plaats hem op een vlakke ondergrond, geen objecten bla bla.

Z'n tent lijkt me wel handig, al je waardevolle spullen daar in stoppen, voordat je op een wat risicovolle loot zoektocht gaat. En als je dan wordt neergeschoten even je gear ophalen. Of werkt het zo niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verdomme. pokke eind gelopen. eindelijk een sniper. was op meest afgelegen plek in zon uitkijktorentje.
spawned een dude achter mij. pang dood. zal die gast blij zijn met mijn gespaarde voedsel en drinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-10 22:39
HHmmm ik sta nu in een plain field [lege spelwereld ] niks geen bomen. wel af en toe een kippetje :P ... waar moet ik naar toe lopen om dit weer in orde te krijgen ?

Ik spawn dan in Chernarus Wilderniss :'(

[ Voor 11% gewijzigd door MaXeRs op 28-06-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.twitch.tv/pcgamer

Livestream van pcgamer met rocket, voor de komende 2/3 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
maxers1973 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:21:
HHmmm ik sta nu in een plain field [lege spelwereld ] niks geen bomen. wel af en toe een kippetje :P ... waar moet ik naar toe lopen om dit weer in orde te krijgen ?

Ik spawn dan in Chernarus Wilderniss :'(
Ehm je kon ooit daarvoor Canada 2 joinen dan kwam je in een bos terecht dan paar minuten richting het oosten lopen :). Vanaf het lege veld is het 1-2u naar het zuid-zuidoosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
http://twitch.tv/pcgamer/b/322996808

hier de gehele interview. (met vipeax! :))

[ Voor 9% gewijzigd door Rexcore op 28-06-2012 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kerel in onze TS was degene die de 1 man makarov attack launchte op de streamer en Rocket's groep.
Zo ontzettend hilarisch, youtube video gaat over uurtje ofzo omhoog, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Gekke Fries. Wij vandaag rondrijden in onze Ural om een nieuw kamp te zoeken omdat gister ochtend onze V3S en Offroad + een ATV waren gejat. Kom hawkeye Adanteh even aan die een truck op een kilometer afstand ziet staan verstopt in de bomen. Alle gear zat er ook nog in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Heb je ook last van Bulletdrops op lange afstanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-10 20:01

GZN

noud schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:29:
Heb je ook last van Bulletdrops op lange afstanden?
Tuurlijk, dit is geen Call of Duty. Arma is een oorlogsimulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Lolz, ze horen je. Het spel hoort moeilijk te zijn. Gebruik gewoon een lootmap en zoek wat wapens. Je kunt line of sight breaken in gebouwen, dan stoppen ze met volgen. Zorg ervoor dat je niet met wapens zoals de Lee Enfield, de CZ550 of de M1911 in een stad schiet, dan komen de zombies uit de hele stad naar je toe rennen.

BF1 Stats

Pagina: 1 ... 16 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht