Wat een avond, wat een avond
gisteren weer mooie dingen mee gemaakt.
De avond zeer noobish begonnen door te denken dat mijn character ziek was, hij bleef maar kuchen. dus ik in volle sprint naar berezino om daar in het hospital antibiotica te halen. (niets kunnen vinden natuurlijk)
wat blijkt na een tijdje.. zit er iemand op teamspeak die een heel vervelend kuchje heeft opgelopen..
Maar goed, daarna met Recon24 op pad gegaan. gelijk vanuit onze base camp (2 tenten.. jaja

) naar het noorden gegaan om via de oostkust eens op voertuigen/kampen jacht te gaan. Via de black lake nog even op het NE airfield gekeken, maar zoals gewoonlijk viel de loot weer wat tegen.. (ondertussen wel 10 AK mags in mijn bagpack, mag dus niet klagen.) Weer terug naar black lake om vanuit daar naar het noorden te gaan voor een scout rondje. Ik wacht daar even op Recon24, hij was ff uitgelogd om te eten, zie ik daar ineens twee survivors naast het water rennen! Hart in de keel en snel sneaken achter een rotspartijtje op een heuvel.. ze hadden me gelukkig nog niet gezien. Ik zwaar in de stress wachten totdat ze weg zijn. (ze hadden nogal goeie guns). Eindelijk vertrokken, en ik wil me weer bewegen.. vooruit: niets.. achteruit: niets.. links: niets rechts: niets.. ARGH!! zit ik gewoon vast op een stukje steen! alleen crouch en standup werkte nog en het jump knopje. Half uur bezig geweest, maar uiteindelijk weer vrij gekomen door met "v" over de rand te springen en een drop van 5 meter te maken.. (zonder ook maar enige injury's
Robpol was ondertussen ook ingelogd en zou ons meeten in Berezino. Dus wij langs de kust richting Berezino. Wat komen we nog tegen... juist ja.. onze eerste voertuig van vanavond! de speedboat!
Snel erin en richting Berezino gevaren. Daar langs de dijk van de haven uit het zicht liggen wachten op Rob. Rob uiteindelijk wat noordelijker in laten stappen en het scout rondje richting het noorden af gemaakt.
Uiteindelijk niets gevonden, uitgezonderd van een verlaten kamp waar alleen de fences nog van te zien waren. Weer terug richting het zuiden, want de benzine was bijna op en Mofo was ook in het noorden ingelogd. (zonder water, en met heel veel dorst

)
Dus ten zuiden van Berezino eruit en vol ga naar onze basecamp. Daar aangekomen alle loot eruit en overleggen wat te doen. Ik zou bijna stoppen, maar om nog even op mofo te wachten besloten we nog even naar polana te gaan om de supermarkt te looten. wist ik veel dat het daar pas allemaal begon...
Rob, recon en ik chillend in onze basecamp
Dus op naar Polana, ziet Rob onderweg ineens een crashed heli midden op het open veld. Dus snel erheen en de opties bekeken. of sneaken, of rambo style de zeds afknallen rond de heli.. besloten voor het laatste en als een echte firing squad de zeds afgeknald.. helaas geen interessante loot. (weer AK mags voor mij

) verder gelopen naar Polana en de supermarkt in gegaan, daar snel wat eten en drinken gepakt en de resterende huisjes in. Toen we in 1 van de laatste huisjes zaten en net weer terug zouden (mofo was aangekomen) hoorden we ineens een geluid.... een auto!! dus wij uit het huis, zien we ineens een bus rijden in Polana! Snel overleg wat te doen.. gaan we de bus overnemen of laten we hem gaan. overnemen was de conclusie. Toen brak de pleuris pas echt uit. de Bus zou door het dorp richting Gorka rijden, dus snel flanken en toen we een goed schot hadden op de chauffeur schieten. Worden we ineens van alle kanten beschoten!! bleken er een 5-6 man in de bus te hebben gezeten die net waren uitgestapt in Polana. Vrij snel werden Rob en Recon neergeschoten door mensen in het dorp maar de bus reed verder naar Gorka. Dus ik erachteraan. stopt ie halverwege om op de groep te wachten, chauffeur stapt uit en is een easy target voor me. Snel naar de bus en instappen! Zie achter me 2 survivors naar me toe rennen om me te weerhouden om weg te gaan. snel weg gereden verder richting Gorka en zie dat ze het opgeven.. Halverwege weer uitgestapt en snel naar onze basecamp om daar wat spul te dumpen zodat mofo en ik konden proberen om de gear van rob en recon te redden. Weer richting Polana gerend, en eerst nog even de chauffeur van de bus looten. Komen we daar, wordt mofo beschoten!! ARGH!! waar vandaan?? snel achter een hokje gekropen en daar even gezeten. het werd snel weer rustig, en we besloten om eerst die bus maar weg te zetten, want dat ding was 1 grote survivor magneet. Dus in de bus richting Gorka.
Daar de bus laten staan en met een omweg weer naar onze camp.. Komen we daar vanachter aan sneaken ziet mofo ineens een survivor bij onze camp staan, achter een boom, waarschijnlijk te wachten totdat wij weer terug zouden komen. Hij zag ons gelukkig nog niet. Dus beide verplaatsen voor een goed schot, en 3,2,1 SCHIET!. ook deze snel neer.. ff kijken wat hij bij zich had, blijkt hij de complete gear van recon te hebben!! de m16, NVG, GPS & rangefinder. Kijk, dat scheelt ons weer een hoop werk. Maar onze camp is helaas wel ontdekt. Uiteindelijk niet meer naar polana gegaan (we durfden niet meer

) nog even gewacht op Rob, die de m16 mee gegeven en maar snel gelogd. Het was al veel te laat voor mij en we hoorden ook alweer schoten van minimaal 2 man bij de benzine pomp van Gorka. (waarschijnlijk de resterende lui van die group). Nu maar hopen dat onze tenten nog goed gevuld zijn, en dat ze alleen voor de bus kwamen en weer weg zijn gegaan
uiteindelijke resultaat voor mij:
- M4a1 occ
- coyote pack (bedankt mofo!)
- camo kleding (bedankt mofo!)
- G17
- een complete hartverzakking! Wat een spanning en wat een stress.. geweldig dit spel