Kwam deze tegen
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door spookz0r op 24-06-2012 15:49 ]
[ Voor 34% gewijzigd door spl3ndr op 24-06-2012 15:59 ]
Onzin. je kan je tegenwoordig verstoppen voor zombies. Ren een rondje om een huis heen en je bent ze kwijt. Ga in een spar staan en ze kunnen je niet raken. Ga dan crouchen en loop rustig weg van de boom en je hebt geen zombies meer. Als je in een stad bent moet je gewoon kruipen tegenwoordig. Crouch runnen en walken kan ervoor zorgen dat een zombie je ziet/hoort en je dus de lul bent. Pak lege blikjes of flessen op om te gooien zodat je de zombies ergens anders heen laat lopen zodra je ze gooit. Zoveel opties om te overleven. Gisteren waren wij met 5 man in Cherno en geen enkele keer zombie aggro.spl3ndr schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:56:
Nee, nu word je door de eerste beste zombie gekilled die je tegenkomt voor je ook maar in de buurt komt van een gebouw wat heel misschien een wapen heeft
Ik ben ermee akkoord dat ze niet de world of warcraft toer op moeten gaan ( endgame gear bijna in je handen duwen ), maar een startwapen zou ik wel erg apprecieren
[ Voor 17% gewijzigd door spookz0r op 24-06-2012 16:21 ]
[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 24-06-2012 16:46 ]
Ik vroeger vrij veel Operation Flashpoint gespeeld, was dit niet een opvolger?spookz0r schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:53:
Pro tip: speel de tutorial van Arma 2 eerst om aan de controls te wennen. Het is geen normale shooter
spookz0r schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:16:
Nu wordt je tenminste niet meteen bij de kust doodgeschoten omdat je toch amper wat hebt
Juist, niet leuk als iemand tegen jou aan het lamen is maar wel zo leuk om zelf te doen bedoel je?spookz0r schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:15:
[...]
Wat nu echt leuk is. Blikje of lege fles gooien naar iemand zonder wapen
Ik sprak niet over mijzelf maar over de game in het algemeen.Propane schreef op zondag 24 juni 2012 @ 17:19:
[...]
[...]
Juist, niet leuk als iemand tegen jou aan het lamen is maar wel zo leuk om zelf te doen bedoel je?
[ Voor 23% gewijzigd door spookz0r op 24-06-2012 17:40 ]
Aah...je hebt mijn wapen gevonden haha ;-)DeadKnight schreef op zondag 24 juni 2012 @ 17:59:
[afbeelding]
"Say hello to my little friend!"
Nu alleen nog even fresh-meat vinden voor target-practice!
Je kan alleen huizen binnen waarbij je door de ramen kan kijken. Hier is een kaart met alle gebouwen die je inkan: http://dayzdb.com/map.unfor schreef op zondag 24 juni 2012 @ 17:55:
Voor beginners als mij is het wel lastig, ik snap nog niet wat ik moet doen.
Kan ik bijvoorbeeld ieder huis naar binnen? Met welke key open ik de deur
Ik loop een dorpje binnen en meteen 100 zombies komen achter me aan, geen idee wat ik moet doen
Ligt aan DayZ. Als het goed is met 1.7.2 dit gaan oplossenunfor schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:27:
Vreemd, net zat ik in een game waar ik zo'n 80-100 fps had, nu haal ik ineens 10 fps en kom't m'n gpu amper van z'n kont... bekend probleem?
[ Voor 16% gewijzigd door spookz0r op 24-06-2012 18:48 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Paprika op 24-06-2012 20:13 ]
Wat heb je sowieso nodig om een dier te slachten? Ik heb een keer een schaap afgeschoten in de hoop er vlees uit te kunnen halen, druk ik op interact en kan ik kiezen tussen examine body en hide body. Examine body: "His name was unknown and he died from an unknown cause", hilarischspookz0r schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:23:
Ja ligt er maar net aan waar je hem raakt. Geloof dat het normaal 2 schoten is op engine block. Gast uit onze clan schoot eens met die ammo op een koe. Je kan dan geen raw meat krijgen iig. Een grote rode wolk en weg is de koe
[ Voor 13% gewijzigd door Domdo op 24-06-2012 23:02 ]
Wapen om hem te doden, knife voor het verkrijgen van raw meat. Dan box of matches nodig voor vuur en een hatchet of woodpile. Met hatchet kan je zelf hout hakken. Dan maak je een kampvuur (dit doe je via het inventory menu) en kan je het vlees daarop bereiden. Eten van gebraden vlees (cooked meat) geeft ook 800 bloodNeophyte808 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:25:
[...]
Wat heb je sowieso nodig om een dier te slachten? Ik heb een keer een schaap afgeschoten in de hoop er vlees uit te kunnen halen, druk ik op interact en kan ik kiezen tussen examine body en hide body. Examine body: "His name was unknown and he died from an unknown cause", hilarisch. Hide body: het lichaam zakt door de grond.
[ Voor 15% gewijzigd door spookz0r op 25-06-2012 00:37 ]
Maar met een knife ben je er nog niet. Je hebt een bijl nodig om hout te verzamelen, en lucifers om het vuur aan steken dat je gebruikt om je vlees te bakken.Domdo schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:46:
Je hebt een hunting knife nodig om een beest te kunnen slachten. (en een dood beest)
[ Voor 32% gewijzigd door dragon4ce op 25-06-2012 07:27 ]
Omdat het kan.
Is maar goed ook, want de Winchester is 1 van de betere wapens om bijna geluidloos te schieten op zombies of spelers. Is ook veel ammo voor te vinden. Loop nu zelf met een M16 rond en een M9 SD handgun (al 6/7 dagen).dragon4ce schreef op maandag 25 juni 2012 @ 07:03:
Na een aantal uren spelen begin ik het een beetje door te krijgen![]()
had net een super actie, voor het eerst een wapen gevonden (winchester 1866), komt er een zombie uit dat huis gerent, ik schiet m door zn kop, meteen 30 zombies achter me aan, meteen weer dood natuurlijk...
EDIT: net redelijk dichtbij gespawned, heb mn shotgun weer terug + nog een makarov gevonden. Enige wat me opvalt is het geluid van die shotgun, klinkt meer als een gedempt wapen ipv een shotgun...
Verwijderd
Verwijderd
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
[ Voor 29% gewijzigd door Paprika op 25-06-2012 10:49 ]
Je moet sixupdater gebruiken, volgens mij is dat op dit moment de beste manier, die update zowel dayz als ARMA2 naar de nieuwste beta, je moet nog wel een of ander configje hebben voor DayZ zodat Six alles over de mod weet, en dat gaat helaas niet zonder de dayz website.Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:21:
bah had corrupted download.
wil ik hem opnieuw downen. site offline
wat heb ik aan 120mbit op zo'n moment d-;
Verwijderd
en waar vind ik sixupdater?roy-t schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:49:
[...]
Je moet sixupdater gebruiken, volgens mij is dat op dit moment de beste manier, die update zowel dayz als ARMA2 naar de nieuwste beta, je moet nog wel een of ander configje hebben voor DayZ zodat Six alles over de mod weet, en dat gaat helaas niet zonder de dayz website.
Hij vroeg dan ook niet hoe je gekookt vlees kunt krijgen .. Hij vroeg hoe je een beest kunt slachten en voor slachten heb je echt geen hout/lucifers/vuur nodig.Leech_NL schreef op maandag 25 juni 2012 @ 04:18:
[...]
Maar met een knife ben je er nog niet. Je hebt een bijl nodig om hout te verzamelen, en lucifers om het vuur aan steken dat je gebruikt om je vlees te bakken.
thanks ik zal het vanavond proberen!Paprika schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:48:
Edit je config eens en dan zet/add je "triplehead=1;" (actieve profile.ArmA2OAProfile).
[ Voor 45% gewijzigd door JoSchaap op 25-06-2012 11:46 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Blaim op 25-06-2012 11:59 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Rexcore op 25-06-2012 12:04 ]
[ Voor 50% gewijzigd door Paprika op 25-06-2012 12:10 ]
[ Voor 15% gewijzigd door osmosis op 25-06-2012 12:34 ]
[ Voor 3% gewijzigd door osmosis op 25-06-2012 12:43 ]
Ach ja... lees: te moeilijk om te maken en te onderhouden met onzekere kans op succes = te weinig winst = we maken het niet.jterpstra schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:33:
300k uniek en 90k de afgelopen 24u,.. damn xD
Nu jullie weer game industrie met " dit is niet mogelijk dat is niet mogelijk " " dat verkoopt nooit " " perm death blabla " en special voor DICE " hedendaagse engines zijn zooo complex dat modders er niet uitkomen, uh uh uh " en nog een hoop geblaat waarom volgens de bigboys (EA and such ) mods niet de sales opdrijven
Somehow doet het me wat denken aan de gouden periode van counterstrike, die kwam ook ineens de hoek om en vrijwel instant een legende
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Komt dat echt door de engine, dat de cpu er zo snel last van heeft? Zou wel leuk zijn om bijvoorbeeld 200-300 mensen in een server te hebben...Paprika schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:42:
80 kan in principe nu al met een Ivy Bridge (hoge kloksnelheid), denk aan de E3 V2 Xeons of een i7 3770K etc. Een 2500K kan 2 76 slots net op het randje aan op dit moment.
Verwijderd
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
[ Voor 14% gewijzigd door aKra op 25-06-2012 14:59 ]
Intentionally left blank.
Hoe doe je dat eigenlijk? Laat je je dan gewoon afmaken door zombies? Want je positie is toch persistent?Adanteh schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:22:
Respawnen tot je een beetje in de buurt zit
Escape>respawn>abort>disconnect en dan weer opnieuw connecten, dan begin je weer op een nieuwe positieSlaadjeBla schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:42:
[...]
Hoe doe je dat eigenlijk? Laat je je dan gewoon afmaken door zombies? Want je positie is toch persistent?
Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl
Ah gebeurd af en toe. Dan alt-tabben en DayZ sluiten en opnieuw openen als je dan probeert te joinen werkt het vaak wel weer.maxers1973 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:29:
Ik heb zojuist de Dayz files met de laatste versie geupdate en nu blijft het spel hangen op het zwarte loading scherm met geluid van de branding in de achtergrond. Iemand een idee ?
Door wie wordt het als lame beschouwd? Zie het op elke server gebeuren door vrijwel elke speler die doodgaat. Niets persoonlijks maar jij bent de eerste die er wat over zegtJoSchaap schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:57:
Het wordt overigens wel als lame beschouwd!
in het echt hop je ook niet van plaats naar plaats door zelfmoord te plegen
[ Voor 41% gewijzigd door spookz0r op 25-06-2012 16:02 ]
Als deze in de steam sale verschijnt ga ik hem kopen voor deze modjterpstra schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:33:
300k uniek en 90k de afgelopen 24u,.. damn xD
Nu jullie weer game industrie met " dit is niet mogelijk dat is niet mogelijk " " dat verkoopt nooit " " perm death blabla " en special voor DICE " hedendaagse engines zijn zooo complex dat modders er niet uitkomen, uh uh uh " en nog een hoop geblaat waarom volgens de bigboys (EA and such ) mods niet de sales opdrijven
[ Voor 18% gewijzigd door spookz0r op 25-06-2012 16:06 ]
http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=15948spookz0r schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:59:
Door wie wordt het als lame beschouwd? Zie het op elke server gebeuren door vrijwel elke speler die doodgaat. Niets persoonlijks maar jij bent de eerste die er wat over zegt
Ik speel meestal met vrienden/clan als ik dan doodga wil ik liever beetje bij hun in de buurt spawnen dan dat we weer uren naar elkaar toe moeten lopen.
[ Voor 114% gewijzigd door spookz0r op 25-06-2012 16:20 ]
Dan moet je beter kijken want ieder dorp die ik tegenkom heeft een naambord.aKra schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:20:
Het is nou niet echt dat een dorp een bepaald naambordje heeft, dus het is nog steeds heel lastig om jezelf te lokaliseren vind ik.
Als je debugforest bedoelt; daar zijn mensen voor gebanned.spookz0r schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:13:
Ik ben nu op een positie als ik 10-15 min loop kan ik in een keer iedereen op de server killen zonder moeite. Ook hun spullen stelen zonder dat ze het doorhebben. Wordt al sinds tijden gebruikt als exploit maar wordt niets tegen gedaan op het moment.
Allemaal leuk en aardig je kan het nog steeds exploiten terwijl het probleem al lang bekend is.. Als iemand wil zieken dan doet hij dat en killed hij iedereen op elke server die hij joined. Tegen de tijd dat die ban er is is hij al tientallen servers afgegaan met als gevolg dat er al tig mensen hun gear en alles weer zijn kwijtgeraakt.SlaadjeBla schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:27:
[...]
Als je debugforest bedoelt; daar zijn mensen voor gebanned.
[ Voor 72% gewijzigd door spookz0r op 25-06-2012 16:30 ]
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2012 17:16 ]
[ Voor 20% gewijzigd door spookz0r op 25-06-2012 17:34 ]
Verwijderd
+1 wil dan wel weten waar het misgaat misschien kunnen we je verder helpenDomdo schreef op maandag 25 juni 2012 @ 18:04:
Waardoor ben je dood gegaan dan ??? zolang ik geen speler(s) tegenkom kan ik prima beginnen...
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq