Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Paprika schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:54:
Het inventory systeem gaat niet veranderen, als daar iets fout gaat dan doe je het gewoon fout.
...

Zo lastig kan het toch niet zijn...
Het systeem is vast prima, het ligt aan mij en mijn ongeduld :P
Kwestie van gewoon worden dus.
Sorry als ik wat negatief overkwam, niet zo bedoeld.

Bedankt voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Is het een bug dat als je een (nieuwe) accessoire wilt oppakken zoals een watch, hunting knife, compass etc. dat al je munitie op de grond valt? Dat gebeurt me super vaak maar niet in alle gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 16:09
Dat het sneller gaat in WoW is wel bekend ;), punt is dat looten een keuze moet zijn en op dit moment kun je een body binnen 10 seconde in z'n geheel geloot hebben, genoeg tijd om dus door een vriend, van de gedode persoon, weer afgeknalt te worden en te weinig om de halve server aan te trekken.

Als je spullen op de grond vallen door het oprapen van een accessoire die je direct equipped dan lijkt me dat van wel, al is dat iets dat ik zelf nog niet heb gezien (maar ik heb dan ook minstens 50 suits ge-equipped zien worden en nooit iemand in de zee zien vallen :/).

[ Voor 31% gewijzigd door Paprika op 20-06-2012 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Blaim schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:15:
Is het een bug dat als je een (nieuwe) accessoire wilt oppakken zoals een watch, hunting knife, compass etc. dat al je munitie op de grond valt? Dat gebeurt me super vaak maar niet in alle gevallen.
Je dropt in dat soort gevallen inderdaad munitie die je niet kan gebruiken. Als je dus een 3 AK mags in je inventory hebt maar je loopt met een M16 rond dan zullen die mags droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Afbeeldingslocatie: http://vipeax.org/tn_arma2oa_2012-06-20_21-22-15-04.png
Afbeeldingslocatie: http://vipeax.org/tn_arma2oa_2012-06-20_21-22-17-78.png

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ben je in de ruimte gespawned vipeax? Also, onze tenten waren dus wel weer gereset, maar de helft van de gear was weg. Wat interessanter is dat de 3VS er weer was :D

Anyway, Vipeax, hoe zit het nu met off-map? Daar is redelijk wat kritiek op toch? Als je daar spul neerzet blijft dat gewoon staan? Ook met de laatste patches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Tenten niet, vehicles wel. Zat eraan te denken om objecten en spelers die buiten de map eindigen niet meer gesaved worden tot ze weer op de map zijn, dus je kunt er wel zijn maar niet gesaved worden. Ook als je dan in debug forest spawned, spawn je weer bij de map na een relog, omdat je locatie niet opgeslagen wordt. Zal eens kijken hoe realistisch het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Maar dat is momenteel nog niet zo? Ik merk nogal wat verwarring tussen mensen met off-map. Ik ben er zelf nogal terughoudend mee, omdat me de kans erg groot lijkt dat alles verdwijnt, maar dat valt momenteel dus wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Je character en vehicles saven er gewoon, tenten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 13:28

Neophyte808

Gadget inspector

OMG ik ben zojuist gekicked van een server na het volgende scenario:

1 normale speler en 1 noob waren elkaar aan het zoeken, ze communiceerden via de side channel. Ik zei iets in zo'n trant van: the coördinates are given in the side channel, why bother what the environment looks like. Vervolgens kwam er in het rood tekst te staan van de Battleye admin: the numbers in the side-channel aren't coördinates. Dus ik vroeg: "so what are they?". En toen werd ik dus gekicked for no reason. Dit is echt de meest waardeloze, nutteloze, onnodige kick ever.

Overigens vind ik het wel fijn dat de side channel weer enabled is, communiceren met andere spelers in de buurt faalt bij mij ALtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
na veel problemen vanavond eindelijk weer een uurtje kunnen looten :) wel jammer dat ik er na een uur midden in een infested area door batleye gekicked werd :/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tPrxc.jpg

hopen dat ie mn exacte locatie saved, dan hoef ik morgen alleen maar ff die berg op te rennen :)

[ Voor 8% gewijzigd door JoSchaap op 21-06-2012 10:18 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Je was aan het disconnecten.... voor te lang ;).

Psst:
Have fun!

[ Voor 42% gewijzigd door Paprika op 20-06-2012 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Heeft de hive er soms wat moeite mee vandaag? Ik krijg constant battleye kicks samen met een boel anderen en de desync is crazy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Afbeeldingslocatie: http://vipeax.org/06c6l6I220s36a.png
Zal wel meevallen denk ik :/. Al heb ik wel mijn :? bij het netwerk, maarja, niet mijn server.

[ Voor 28% gewijzigd door Paprika op 20-06-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Hmm, nja, het vreemde is dat we het ook tegelijk op verschillende servers krijgen. Maar tenten zijn nu dus officieel weg? Tenten die zijn neergezet of tenten die ook in de inventory zitten?

Also, is trouwens die reset van de tents ook weg? Als je je tent packed dat hij dan na een server restart toch weer staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je de qiery goed leest zie je dat alleen de tenten leeggehaald zijn. Niet verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Nein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:36
vipeax. ik ben benieuwd beetje offtopic maar,.. hoe ben je eigenlijks bij de dev team beland ?
En wat doe je eigenlijk ? ( ik zie je regelmatig voorbij komen met mysql achtige praktijken screenshots, maar wat precies jouw pakkie aan is,.. is me nog niet helemaal duidelijk )

[ Voor 49% gewijzigd door osmosis op 21-06-2012 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 09:49
Gisteren voor het eerst in het donker gespeeld. Ongelooflijk wat is dat moeilijk zeg. Ik ben er nog niet achter hoe ik kan looten in het donker na een respawn. Ik ben ongewapend, kan de zombies nauwelijks/niet zien. Dit geldt ook voor de gebouwen en de omgeving. Als ik mijn zaklamp aanzet word ik gespot door zombies, maar als ik hem niet gebruik zie ik nauwelijks iets.

Naar mijn mening is het te donker 's nachts, maar ik heb ook gelezen dat daar waarschijnlijk niets aan gaat gebeuren omdat dit de bedoeling is. Wat is dan een goede manier om 's nachts te overleven behalve stil liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik gooi meestal een of meerdere flares in de richting waar ik heen wil, maar loop uiteraard niet direct in het licht van de flare of er rechtopaf, maar met boogjes eromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drBunhead
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik ga even schaamteloos mezelf quoten, want mijn post is een beetje ondergesneeuwd. Ik ben toch wel heel benieuwd of ik het kan vergelijken of niet.
drBunhead schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:20:
Dit lijkt me een heel leuk spel, maar het is denk ook het type spel wat mij heel snel zou kunnen gaan vervelen. Daarnaast kan ik mij herinneren dat ik ooit Arma II free heb geprobeerd en dat dit geen succes was... Binnenkort nog maar eens kijken. In hoeverre komt dit spel qua graphics, gameplay, controls etc nog overeen?

Heb namelijk niet veel zin om gelijk 20 - 30 euro uit te geven voor iets wat mij misschien helemaal niet bevalt, hier heb ik iets te weinig geld voor atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:08
Die zombie's zien je wel snel zeg, heb nog niet degelijk kunnen spelen hierdoor. Nog niet eens ergens een gun gevonden, alleen maar mags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
vinom schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:10:
Die zombie's zien je wel snel zeg, heb nog niet degelijk kunnen spelen hierdoor. Nog niet eens ergens een gun gevonden, alleen maar mags.
Ja dat duurde bij mij ook even voordat ik een gun vond. Je moet opzoek gaan naar een schuur (barn), dat is de enige plek waar ik wapens heb gevonden tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ja, moet ik eerst een barn vinden :P
Overigens vind ik het zeer spijtig dat je niet bij je maten kan spawnen, zo vind je elkaar toch nooit?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
vinom schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:13:
Overigens vind ik het zeer spijtig dat je niet bij je maten kan spawnen, zo vind je elkaar toch nooit?!
De opzet van het spel is om zo realistisch mogelijk te zijn. Als er een apocalypse uitbreekt spawn je ook niet bij je maten . ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
jterpstra schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 00:37:
vipeax. ik ben benieuwd beetje offtopic maar,.. hoe ben je eigenlijks bij de dev team beland ?
En wat doe je eigenlijk ? ( ik zie je regelmatig voorbij komen met mysql achtige praktijken screenshots, maar wat precies jouw pakkie aan is,.. is me nog niet helemaal duidelijk )
Ik ook, vertel eens :)

Ah gisteren met 2 vrienden een heerlijk eind wezen rennen, echt een heel stuk opgeschoten, brak een verdwaalde zombie ineens de benen van een vriend van me terwijl op 3/4 van het noordelijkste punt zitten. Maar ach dat mag de pret niet drukken, vandaag eens stiekem even heen en weer rennen naar een ziekenhuis en dan als verassing vanavond zijn beentjes fixen :). Ben benieuwd hoe lang ik er over doe als ik alles vermijd en gewoon die kilometers naar het ziekenhuis ren en terug.

Heb trouwens sinds 1.7.1.4 veel meer plezier met DayZ, ben het niet helemaal eens met de startup inventory aanpassingen, maar alles gaat redelijk soepel en als je eenmaal wat equipment hebt gevonden begint de fun pas echt.

[ Voor 40% gewijzigd door roy-t op 21-06-2012 12:57 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-10 20:17
Lennyz schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:15:
[...]

De opzet van het spel is om zo realistisch mogelijk te zijn. Als er een apocalypse uitbreekt spawn je ook niet bij je maten . ;)
Maar wat als de apocalypse uitbreekt terwijl ik al by mn maten ben :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Lennyz schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:03:
Naar mijn mening is het te donker 's nachts, maar ik heb ook gelezen dat daar waarschijnlijk niets aan gaat gebeuren omdat dit de bedoeling is. Wat is dan een goede manier om 's nachts te overleven behalve stil liggen?
Ik hoop eigenlijk dat ze een maan gaan implementeren, zodat je iig nog een beetje licht hebt, want nu is het wel onrealistisch donker ja.

Ik merk overigens wel dat ik niks bereik in dit spel: ik lees verhalen van mensen die kompassen, kaarten, tenten etc. vinden en zelfs voertuigen aan de praat krijgen, terwijl ik mn coyote patrol pack al nauwelijks vol krijg.

Loot mag overigens ook wel wat meer: soms kom je in een dorpje met een huisje of 6 dan zijn er maar 2 huisjes open ofzo. Waarschijnlijk wordt dit niet meer veranderd omdat een open huisje betekent dat het gebouw op die plek vervangen moet worden en dat je dus een andere map moet maken dan Chernarus "vanilla". Toch zou ik graag zien dat ze dat doen, want het grootste deel van de map is toch onbewoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
vinom schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:13:
Lukt mij meestal wel om maten te vinden zonder map. Je leert vanzelf de plaatsen wel kennen. Gewoon onthouden dat de kust het zuiden is. Heb je deze aan je linkerschouder loop je richting het westen, heb je deze aan je rechterschouder loop je richting het oosten heb je de kust in je rug dan loop je richting het noorden. Verder kan je ook navigeren met behulp van de zon en de schaduw. Misschien heb je hier wat aan: http://dayzdb.com/map
Neophyte808 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:36:
[...]

Ik hoop eigenlijk dat ze een maan gaan implementeren, zodat je iig nog een beetje licht hebt, want nu is het wel onrealistisch donker ja.

Ik merk overigens wel dat ik niks bereik in dit spel: ik lees verhalen van mensen die kompassen, kaarten, tenten etc. vinden en zelfs voertuigen aan de praat krijgen, terwijl ik mn coyote patrol pack al nauwelijks vol krijg.

Loot mag overigens ook wel wat meer: soms kom je in een dorpje met een huisje of 6 dan zijn er maar 2 huisjes open ofzo. Waarschijnlijk wordt dit niet meer veranderd omdat een open huisje betekent dat het gebouw op die plek vervangen moet worden en dat je dus een andere map moet maken dan Chernarus "vanilla". Toch zou ik graag zien dat ze dat doen, want het grootste deel van de map is toch onbewoond.
Ook voor jou een map met de huizen die te looten zijn http://dayzdb.com/map

Gisteren wel gelachen zaten met 8 man in vrachtwagen en gingen even naar onze basis zien we een van onze auto's wegrijden terwijl niemand van ons daar was. Wij die gasten 10km gevolgd stopten zij ergens. Met 8 man eruit en op die gasten schieten. Was echt prachtig om te zien haha. Wij geen gewonden 3 andere gasten neergeschoten en onze auto en spullen terug :D

[ Voor 46% gewijzigd door spookz0r op 21-06-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
op diverse plaatsen in de bossen vind je ook van die verlaten (jagers) kampeerplaatsen (kring houten bankjes en een vuurplaats), ik vind dat daar ook wel wat loot mag liggen :)

en een maan is het enige dat ontbreekt in het donker inderdaad, nu is het echt een chemlight/flare feestje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Eerst was snachts spelen makkelijk omdat de grond licht reflecteerde. Deed je gewoon gamma en brightness omhoog maar blijkbaar is dat gefixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Hoe vet zou het zijn, als er nieuwe feature zou komen in het Dayz, dat er 1 of 2x per dag op elke server een cargo plane over vliegt en ergens een drop doet met 1 of 2 vehicle, en kratten met exotische wapens.

Hierdoor gaan mensen op deze plek af en kan het gevaarlijk zijn natuurlijk, omdat er ook andere spelers zijn die het graag willen. Niet iedereen zal er op afgaan natuurlijk. Het kan dan ook gebeuren dat er een drop is die midden in de stad plaat vind (random dus).

Een idee Vipeax?

Oveirgens als er nou even meer mensen Tweakers TeamSpeak server joinen: teamspeak.gotbf3.nl

[ Voor 9% gewijzigd door Recon24 op 21-06-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Er zijn nu al gemiddeld minstens 5 man per server die een wapenoutfit hebben die vol zit met loot met een drop % die kleiner is dan 2% en dat is dan al op zeldzame plekken (heli crashes & barracks). Om nou iedere server nog meer loot te geven en nog meer vehicles (als ik op een spawn plek sta en 20 keer server hop kom ik 15 vehicles tegen) zie ik niet echt als nuttig. Daarbij vind ik het ook wel behoorlijk onrealistisch om C130s met cargo over te hebben vliegen, gezien dat een Westers land moet zijn dat Oosterlingen in drama helpt en daarbij eigenlijk ook alleen maar het moorden van mensen promote (je hebt echt geen <insert army weapon #21428> nodig om een zombie af te knallen).
Er komen nog heel wat leuke features (vooral forten bouwen uit wood en later steen als je genoeg tijd hebt het te verzamelen, gezien het zeldzamer is etc, welke dan weer beter tegen schade kan), maar het vermakkelijken van 't vinden van wapens/equipment waar nu al eigenlijk veel van is (er is immers ook inflatie, er verdwijnt af en toe wel eens wat, maar over het algemeen worden items van lichamen geloot en dus komen er steeds meer NVGs, ter voorbeeld) zie ik niet echt als een plus punt. Er zullen zeker nog wat events komen, maar met andere "trophies".

Als voor de vraag hoe ik er terecht ben gekomen:
Zelf heb ik nooit ARMA2 gespeeld (of een andere BIS spel). Ik kwam er dan eigenlijk ook oorspronkelijk door een paar vrienden die me een poke gaven (dit was nog in april, toen het dus nog best rustig was). Gezien ik ARMA2 er nog voor moest kopen, ben ik eerst eens een kijkje gaan nemen op IRC en de forums. Toen kwam ik op IRC Dwarden tegen (BIS community manager) en raakte in een gesprek m.b.t. de features die handig zouden zijn om native code aan te kunnen roepen vanuit de engine (zie beta patch die callExtension toevoegde uitiendelijk en welke ik nu gebruik voor de Hive :P). Gezien mijn input vroeg ie wat ik normaal zoal doe en legde hem uit dat ik een beetje vanalles deed, met verschillende engines heb gekloot (denk aan UDK, Source etc), bij RPGs non-beneficial cheats, bots etc. Meesten kennen dat soort verhalen wel denk ik :P. Uiteindelijk kwam ik zo op de officiële Teamspeak terecht wegens een vraag m.b.t. servers. Hier heb ik toen eigenlijk een paar dagen geidled waarna Rocket me vroeg of ik misschien wilde helpen met het project. Al had ik geen idee wat ie precies wilde gaf ik de asociale "sure" terug. Toen kreeg ik eigenlijk al (te) snel access tot informatie (waar de meesten die er al waren, voordat het project live ging, nog niet eens bij konden (denk aan emails, stricte informatie, DayZ code etc)). Toen begon het met een dagje servers opzetten en dat veranderde eigenlijk al heel snel in het fixen van de Hive als een extensie van de game, wat schroot uit de website halen, generieke drama oplossen etc.
Inmiddels ben ik dan eigenlijk ook 1 van de 3 die zowaar overal bij kunnen en eigenlijk niet echt een vaste functie hebben, maar meer moeten oplossen wat anderen niet kunnen/mogen en soms willen :/. Op de forums zijn er nu 18 namen die vallen onder het "dev team". De meesten daarvan zijn server admins, webdesigners, email managers en community managers. Alles wat zij niet fixen zitten wij dus mee in principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
Wat gaaf je bent er dus echt per ongeluk ingerold.
Neophyte808 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:36:
[...]

Er is een maan!

Soms heb ik trouwens het idee dat mensen niet door hebben dat DayZ voortborduurt op ARMA 2 (ondanks het een mod is) want een hoop bugs en wat 'onhandige features' komen direct uit dat spel en worden dan toch de DayZ devs aangerekend.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/558693454490333097/C66FE67F95A66D841CEA0DC3C856228A4E018431/

Weer bijna dood door zo'n duivelse boom!

[ Voor 34% gewijzigd door Adanteh op 21-06-2012 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
NIet uitloggen of opstaan onder bomen ze zijn soms gevaarlijker dan Zeds :P

[ Voor 30% gewijzigd door spookz0r op 21-06-2012 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Dat deed ik dus geen van beide. Ik zou even onder een boom kruipen omdat ik naar de WC moest....
Also, voor Vipeax. Als je naar de lada kijkt dan staat er UAZ, klopt niet helemaal lijkt me :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ah ach gebeurd wel is. Je breekt ook af en toe je benen als je proned in deur opening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:04

Gundogan

Rip and tear, until it is done

spookz0r schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:16:
Ah ach gebeurd wel is. Je breekt ook af en toe je benen als je proned in deur opening :)
Hah dat had ik ook. Mn ventje is meer dan halfdood zowat door m'n gekloot, maar we blijven overleven! :D

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Recon24 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:00:
Overigens* als er nou even meer mensen Tweakers TeamSpeak server joinen: teamspeak.gotbf3.nl
Dat is idd een goeie ja, ik kan namelijk niet communiceren met een andere survivor zonder dat het escaleert, daarom vind ik het ook echt een goede zet van het dev team van DayZ om de Makarov uit het startpakket te verwijderen.

Vanmiddag weer: ik zag een gebouw dat ik niet herkende, toen ik dichterbij kwam bleek het een supermarkt te zijn. Daar heb ik dan eindelijk een ALICE pack gevonden en een Lee (zombie vuvuzela) Enfield.

Na wat looten sloop ik uit de supermarkt toen ik plotseling een andere survivor zag achter een muurtje. Ik sloop naar het muurtje om de kans te verkleinen dat hij me raakte en begon te chatten: "hi". Shit, group channel, channel geswitched naar Direct Communication en nogmaals "hi". Ik kreeg geen reactie, en wilde iets typen als: "if you shoot me we're both dead" (want zombie aggro), maar op dat moment keek ik net in de loop van zijn Winchester en ik dacht: nee niet weer en ik schoot hem neer (leipe rhyme yo 8)7 ). Toen zette ik het op een rennen, want een Lee Enfield bij de supermarkt is als een oranje vuvuzela tussen de Duitse voetbalsupporters.

2 clips en 8 dode zombies later (rennen en schieten is niet makkelijk met de Lee Enfield), besloot ik terug te gaan naar het lichaam van de not-so-survivor om het te looten en wat bleek: hij had helemaal geen kogels in die Winchester zitten, ik had hem voor niets neergeschoten |:(

De kans dat 2 mensen dezelfde intenties hebben in dit spel is 1 op 4: competitieve spelers maken iedereen competitief. Misschien is het een goed idee om een witte vlag of ander item mee te geven als start item, zodat je je (al dan niet gemeende) intenties aan kunt geven.

Maargoed, eerst maar eens even Teamspeak downloaden, want vooralsnog is het een must. Ik hoop eigenlijk dat het DayZ dev team hier iets op verzint, zodat "trust" ook echt een belangrijke factor van het spel wordt zoals ook bedoeld was. Teamspeak is wat dat betreft een beetje een cheat: je kunt er toch wel van op aan dat je gaat samenwerken tenzij je elkaar gaat lopen kutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
Er is toch iets met dat je hart sneller gaat kloppen als er iemand in de buurt is die veel players killed? (Weet niet of dat er nu al in zit) en om je intentie weer te geven om niet te schieten kun je iig twee keer op cltr drukken, zodat je je rifle naar beneden richt, of anders de zaklamp equipen (hoewel tricky als de ander dan begint te schieten)

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Die hartkloppingen komen alleen als je op iemand richt van kortbij. Die mag je dan ook eigenlijk niet te horen krijgen, want dan is het een slechte bandit ;). Dan had je al lang dood moeten zijn :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Jezus, wat een hartkloppingen vandaag (En dat kwam niet omdat ik op iemand aimde die een bandit was). Begin van de middag naar Green Mountain geweest om te kijken bij de Military Offroad. Ding was bijna helemaal kapot en ik had geen spullen bij me om hem te repairen... Wat interessanter was dat er een volledig gerepairde Lada recht tegenover stond (Met 2 M16s en nog wat shit in de kofferbak). Snel dat ding gepakt en keihard (15kmph offroad snelheid) weggereden. f00f en Chris10r opgepakt en wat tussen Zelenogorsk en Pustoschka gereden om repair parts te vinden. Daarna richting Berenzino, maar toen moesten we eten.

<INSERT SUPER DONKERE NACHT!!!>
Daarna tussen Solnicy Factory en Orlovets Factory heen en weer gelopen de hele kofferbak vullen met wielen en shit. Ik en f00f naar Green Mountain toe.. maar toen we door Stary Sobor kwam ik met mijn crappy FPS tegen een wasmachine aan.. twee wielen kapot en overal zombies (Dan weet je ook meteen dat er een player is). Wij proberen rond te rennen en die wielen te repairen en even verstopt in een huise. Ik terug naar de auto verstoppen in een huisje kijken naar dat ding...zie ik een dude met een chemlight rennen.... Vol auto met mijn M4A1 maar geen kill.. even later werd f00f in één keer gekilld. Ik verstoppen weer in dat huisje.... kon echt geen flikker zien. Kijk ik naar buiten zie ik één keer een arm bewegen.. 4 seconden later een granaat die explodeert net buiten het huisje.. Ik echt 10 minuten in dat huisje gewacht.. hoor ik voetstappen direct naast het huisje.. ik lig echt direct naast de ramen.. zie ik een dude door het raam kijken die gaat schieten. Ik doe een rol dichter naar de ramen zodat hij me niet kan raken. Overal zombie aggro voor die dude, dus ik ren naar de deur... zie ik hem daar knockout gaan door een zombie. Een mag full-auto in die dude + zombies geschoten en toen was het weer voorbij. Snel die banden gefixed en er vandoor gegaan... Toen meet-up gedaan met een andere om die offroad te repairen bij green mountain... Ligt er een mooie M249 in :D

Zijn dus in ieder geval 3 andere mensen geweest die ook hebben geprobeerd te repairen (Vanochtend was er nog geen lada bij de offroad), maar we hebben hem wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Disconnecte omdat mijn internet plat ging. Nu blijf ik buiten de map spawnen in wilderness zonder map en kompas heel fijn :') SChijnt dat ik 1-2 uur moet lopen naar het zuidoosten. Zonder voedsel en drinken.

[ Voor 25% gewijzigd door spookz0r op 22-06-2012 05:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
Oké, ik stel mijn mening iets bij. Vannacht was het een stuk lichter dan gisternacht. Dat is gewoon briljant. Zorg wel dat je voldoende flares hebt, dat is altijd wel handig.

Als het te donker is 's nachts en je hebt geen flares, dan kan je het beter de volgende dag weer proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Je kan dan toch gewoon disconnecten en een andere server zoeken? Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 22:09
@Adanteh

Was leuk gisteren ja :D
Jammer dat Ventrilo zo traag mic inschakelt of zelfs helemaal niets doet als je begint te praten, ook al staat sensitiviteit op 10.
In dat opzicht is teamspeak beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Ga vanavond ook maar weer eens spelen. Zag gister niemand op Teamspeak, dus ik had ook niet zoveel zin toen om te gaan spelen.

Overigens is er iemand die iets tegenover mijn AS50 sniper rifle heeft om te ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik de enige die echt nog met een papieren map speelt? :)
Ik vond dat alt-tab gedoe maar te risky, zeker nu zombies je door muren heen zien

klim voor de gein in prone, in een 3 floor barn, eens de twee trappen op naar de nok, en let op je zichtbaarheids meter echt te raar gewoon, van niets ineens naar 3/4 strepen. Direct aggro als je daar staat.
Gelukkig is het makkelijk hoofdjes knallen als ze de trap op kruipen (mits je een wapen hebt)

De papieren map op A3 formaat, werkt eigenlijk alleen als je er ruimte voor hebt op je bureau.
Wij hebben eettafels als bureau's dus dat zit wel goed. (soms markeer ik ook mn locatie voor ik uitlog)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/?UserID=14917&FotoID=7590
map links naast tobo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Ik heb gewoon 2 schermen, waarvan ik de rechter een Map kan zetten of op mijn Macbook Pro, waar ik dat ook weleens doe. Dan kan ik ondertussen ook nog beetje internetten terwijl ik zit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Ik heb m'n map op m'n 2e of 3e scherm staan. Als ik alt-tab druk ik altijd eerst op escape zodat als ik terug kom in het escape-menu zit en niet per ongeluk half Chernarus wakker schiet :')

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Gewoon die map uit je hoofd leren yo! Meesten zijn toch volledig incompleet en onjuist, op plaatsnamen na dan :+.

[ Voor 50% gewijzigd door Paprika op 22-06-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Paprika schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:28:
(...) volledig incompleet (...)
De ironie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Hahaha geweldig
Was even alleen richting polana omdat daar meestal toch geen ruk gebeurd :P
Moest even wat voedingsmiddelen en m1911 mags scoren daaro

Ik loop polana in, ineens een dude voor me op 50m afstand ofzo met een m1014 hij schiet en mist
ik beantwoord vuur met me m1911 waar ik nog maar 3 kogels voor had
2 raak, 1 mis. ik zag dat hij bloede. op dat moment ineens een shitload aan zombies zijn kant op !
die m1014 trekt nogal wat aandacht :P

Ik dacht,.. hij kan zichzelf nu niet oplappen want hij heeft een horde achter zich aan.
Zag hem met z'n nieuwe vrienden groep de bosjes in rennen
Zet de achtervolging in,.. blijf op zo'n 10tallen meters achter hem, ineens zie ik " Bandits killed 0->1 "
ik YES ! xD dood gebloed. ik had ook niet meer denderend veel 5.5k
ik zoek naar z'n rottende korps.
Buit : 4 bloodbags , 3 m1911 mags, 2 STANAG mags, 2x morfine , 2x pijnstillers

Danku domme bandit die dacht dat shotguns geweldig zijn in dorpen :+

[ Voor 3% gewijzigd door osmosis op 22-06-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon die map uit je hoofd leren yo! Meesten zijn toch volledig incompleet en onjuist, op plaatsnamen na dan :+.
ik vind t wel wat hebben om ouderwets op een kaart te moeten kijken voor een spel :)

vroeger kon je de steambrowser vanuit spellen aanroepen, dat zou helemaal mooi zijn..
shift+tab = map :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
JoSchaap schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:16:

vroeger kon je de steambrowser vanuit spellen aanroepen, dat zou helemaal mooi zijn..
shift+tab = map :+
Dat kan nu toch alsnog? Maar idd het is wel leuk om de map gewoon uit te printen en vervolgens een idee te hebben waar je bent en waar je naartoe gaat

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ik ken hem wel redelijk.

Geprobeerd weer in de map te komen maar wil niet lukken :( Ben midden in de Wilderness met kilometers niets om mij heen. Weet niet wat ik nu moet doen. Als ik op een andere server spawnde kwam ik in debug forest terecht maar weet niet welke kant ik op moet. Jammer dat de devs het niet meer resetten aangezien er veel mensen nog last van hebben. Echt kut dit. Op forum staat dat je dan Canada 2 kan joinen. Die draait 1.7.1.4 en dan heb ik 5 fps.... weet het echt even niet meer. Dit is redelijk game breaking voor mij.

[ Voor 12% gewijzigd door spookz0r op 22-06-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
Kom je met elke respawn daar terecht? Of wil je niet respawnen ivm gear/items die je vergaard hebt en zit je stuck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als ik iets geleerd heb is het wel niet gehecht te raken aan je items :)
al zit ik nu met mn char op dag 7 en zou ik wel ff balen natuurlijk. hoort t er wel gewoon bij.
vroeg of laat spot een bandit me in de bossen, of zie ik een horde zombies over het hoofd.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Laatst online: 19-09 12:27
Ik hoop dat er snel een manier komt dat het elkaar helpen in surviven beloond wordt. Elke keer als ik nu een survivor tegenkom, dan wordt ik 99/100 keer gelijk door me kop geschoten terwijl ik toch echt vriendschappelijke bedoelingen heb. Vaak probeer ik me dan zo te positioneren en richten op zombies om friendly over te komen of gewoon keihard de saluut knop inbashen. Maar vaak wordt ik dan alsnog in me kop geschoten...

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Iryl schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:37:
Kom je met elke respawn daar terecht? Of wil je niet respawnen ivm gear/items die je vergaard hebt en zit je stuck?
Ja kwam daar met elke spawn terecht. Wilde mijn gear niet kwijtraken idd. Had wat spullen bij mij die ik wilde houden maar heb het kunnen oplossen. 1.7.1.4 code gepakt die in de map van Dayz gegooid. Canada 2 gejoined daar spawn je namelijk in debug forest. Had maar 5 fps stuk naar het oosten gekomen toen kwam ik gelukkig in Pavlovo. Toen disconnect. 1.7.1.5 code weer in de Dayz map gegooid, andere server gejoined en ben nu net buiten Pavlovo :D

[ Voor 6% gewijzigd door spookz0r op 22-06-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Laatst online: 04-10 09:11
Mijn 13 dagen oude character is doodgegaan door een spar.. Kroop eronder voor cover (had ghillie) en was meteen dood. Nu bij kamenka gespawned, maar is terug lopen naar me lijk.

Edit: Uurtje daarvoor gingen we met zijn alle naar NW vonden we een ural truck in het bos :D. Wat een bakbeest is dat, maar moeilijk te verstoppen, helemaal blauw met een witte cover.

[ Voor 34% gewijzigd door chiIIed op 22-06-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ja bomen zijn evil beter bij wegblijven :P Geen gear in de Ural? Je kan er iig ontzettend veel indoen

[ Voor 41% gewijzigd door spookz0r op 22-06-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Laatst online: 04-10 09:11
Drinken, eten en magere wapens; m16acog en een m4a? holo grenadelauncher flashlight combo, wat ammo. Meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:36
spookz0r schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:23:
[...]

Ik ken hem wel redelijk.

Geprobeerd weer in de map te komen maar wil niet lukken :( Ben midden in de Wilderness met kilometers niets om mij heen.
Ik ben vanuit wilderness 10 minuten oostwaarts gelopen (let op de zon en schaduwen) en kwam toen een zombie tegen. Omdat ik toen al bijna niets meer zag door te weinig food en water, heeft die zombie mij gedood. Maar ik was dus terug in de bewoonde wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ik was bij andere wilderness die je 1-2 uur lopen kost. Vandaar dat ik dus andere sever ben gejoined met 1.7.1.4 :) Daar kwam je in debug forest en dat is 1-2km ten westen van Pavlovo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Meestal ga ik na een spawn eerst naar Cherno of Elektro en vertrek daar vaak met een buttload aan eten en drinken en met geluk een Makarov of M1911, mijn laatste spawn was bij het airfield en daar een hele mooie AKS-74 Kobra met 3 mags gevonden. Nog nooit een automatische rifle gevonden in de game dus ik was behoorlijk blij er mee.

Heeft wel lang geduurd om alles te ontwijken daar dus nu heb ik oranje eten en drinken. Vanavond eens kijken in het dorpje wat er naast ligt voor snaaierij.

Weet iemand hoe lawaaierig die AKS Kobra is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flokman
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:07
Is iemand toevallig in de buurt van Berezino? Ik ben namelijk een klein stukje boven Berezino uitgelogd omdat ik door de 1.4 zombies in 1 keer aan het bloeden was geslagen. Ik had geen bandage meer dus kan mezelf nu niet verbinden... Zou iemand mij te hulp willen schieten? Ik heb nog wel wat dingen om als dank te geven, bv m19 mags, g17 mags, stanag mags, akm mags, veel (raw) meat, smoke grenades en drinken! Ik weet vrij zeker de positie waar ik ben uitgelogd, maar ik weet niet hoelang na het inloggen ik het nog vol hou met het bloed verliezen dus mocht iemand willen helpen, dan moeten we het wel goed timmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
Build 1.7.2: Target date is Monday. Backup is for Saturday during offpeak time.

Changelog:
* [FIXED] Infected hear perfectly through objects (noise reduced by 50% through an object)
* [FIXED] Animal bodies despawn way too fast (now despawn automatically after 2 minutes)
* [FIXED] Corrupted update data causes people to spawn in debug forest (now will not save corrupted position data)
* [FIXED] States where animal might stop walking around (now should walk around more)
* [FIXED] Animal AI routines consuming large amounts of FPS (now in line with Infected AI routines, reduced FPS usage)
* [NEW] Player Syncing system replaced (increased performance and ammo quantity tracking)
* [FIXED] Error reports are almost invisible (has now been fixed
:D Maandag 1.7.2 ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Tering net 2 uur gewasted op een server die niet aan de hive geconnected is/was. Zo stom dat het toegelaten wordt en dat die server admins het gvd niet in de servernaam zetten.

BTW, kan iemand die een vehical vind die repaireerbaar is, is een keer een foto van maken. Ik kan maar geen repareerbare auto's vinden.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Kijk op de forums. Daar staat een complete guide met alle vehicles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Adanteh, ga jij nog toevallig spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik ben constant aan het spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Zie je niet op teamspeak? of zit je in een hele andere teamspeak server.

[ Voor 48% gewijzigd door Recon24 op 22-06-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Dat klopt inderdaad. Sommige mensen vonden het leuk om het o-zo-geweldige Ventrilo te gebruiken... Zucht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
ipazza schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:49:
Tering net 2 uur gewasted op een server die niet aan de hive geconnected is/was. Zo stom dat het toegelaten wordt en dat die server admins het gvd niet in de servernaam zetten.
Het enige dat we kunnen doen om een server te stoppen is hem niet met de Hive te laten connecten (en dat doet ie al niet). Wat kunnen we verder doen? Een C&D sturen met een EULA die er niet is? :X Zowat iedere RPG heeft private servers...

[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 22-06-2012 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Nee neem het jullie niet kwalijk. Zo bedoelde ik het niet, maar ik vind het wel apart dat server eigenaren het niet even netjes vermelden in de naam.

Kan iedereen nou zo'n server hosten ? If so zou ik wel een keer zelf met een paar maten met een heli rondjes willen vliegen en zo de map wat beter leren kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Als je de DayZ code "kraakt", vast wel. Helicopters vliegen op die map kun je makkelijk in ARMA2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Het is dus niet legaal om je eigen hive/database te draaien ?

En true, je kan heli's in arma vliegen, maar zou graag met de standaard 4 man waarmee ik speel navyseal achtige acties doen. Maar komt vast nog wel we hebben/hadden een tent die goed verstopt was met alle heli parts erin, moeten alleen nog een vinden die te fixen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Nogmaals, legaal is een behoorlijk duur woord, maar wij zijn er 100% tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
Getver, lukt het me eindelijk om in een brandweerkazerne te raken zonder Z's achter me aan te hebben.
Zit het ding vol prikkeldraad. Na wat wroeten eindelijk erdoor/erover geraakt.
Loot : Dubbele shotgun, win ! En aan alles zit een keerzijde : zombie krijgt me te pakken 30 seconden later.
1 x schieten met de shotgun en in no-time had ik 4 Z's bij me.
Helaas maar 3 cartridges, dus 1tje overleefde en die brak gelijk me benen.
Dan maar naar boven gesleept , wat vind ik op de 3e verdieping? AK47 :9 met 3 mags.
Helaas was ik al aardig uitgebloed en had ik geen bandages meer... Game over.

Even een smeekbede aan de dev's : mag er aub terug een basis-wapen in je start-pakket? Hoeft geen makarov te zijn, een hatchet ofzo. Ik vind het een rare beslissing bij een zombie apocalypse van wel een zaklamp mee te nemen, maar geen basiswapen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steam browser werkt inderdaad gewoon goed met de online maps :)
Afbeeldingslocatie: http://img707.imageshack.us/img707/8899/arma2mapingame.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/0u3s2v3t1U3r2U0O440o/2012-06-23_00001.jpg
Lekker in mijn eentje bij het kampvuur. :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flokman
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:07
Jajaa in je eentje ja, en wat doet die struik met ledematen daar dan achter het kampvuur? :+

E: ooh haha en links van het vuur en voor het vuur? :P

[ Voor 24% gewijzigd door Flokman op 23-06-2012 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lols, Vipeax kan je zorgen dat deze ingame komt?

Tof om te horen hoe je bij het project bent gekomen. Ik zag ook laatst de stream met Elahti toen je dood ging |:(
Zou je niet voor BI willen werken?

Heeft iemand een verklaring voor het feit dat ik veel sneller ren dan mijn broer? Als we naast elkaar crouch-runnen loop ik op hem uit :? Evenveel blood, en ik sleep veel meer equipment met me mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 09:06:

Tof om te horen hoe je bij het project bent gekomen. Ik zag ook laatst de stream met Elahti toen je dood ging |:(

Heeft iemand een verklaring voor het feit dat ik veel sneller ren dan mijn broer? Als we naast elkaar crouch-runnen loop ik op hem uit :? Evenveel blood, en ik sleep veel meer equipment met me mee.
Hebben jullie dezelfde tas?

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft de begin bag, en ik de ALICE pack. Dat zou het verschil wel kunnen zijn, hoewel je zou denken dat hij dan juist sneller is met zn kleine rugzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Uhm zijn er meer die nu heel erg veel moeite hebben in morfine vinden ?
Gister en vandaag constant lopen zoeken ervoor,.. nada noppes =(

Uiteindelijk heb ik maar een arme survivor moeten afknallen, ik had een gebroken pootje en meneer in kwestie wou niet traden wou hem g17 + 3 mags geven voor de morphine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
jterpstra schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:16:

Uiteindelijk heb ik maar een arme survivor moeten afknallen, ik had een gebroken pootje en meneer in kwestie wou niet traden wou hem g17 + 3 mags geven voor de morphine
Gister nog in het ziekenhuis geweest, meer morphine en bloodbags gevonden dan ik in mijn eentje mee kon nemen, soms vindt je het ook in die leger ziekenhuis tenten.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
jterpstra schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:16:

In Cherno heb je die military tents. Daar is altijd wel medisch spul te vinden :) Als ik 1 set morfine zou hebben zou ik het ook niet traden voor een G17 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Dat is het probleem :P ik ben al die locaties afgegaan gister, veldhospitaal @ stary sober, NW airfield. die andere vliegveld. berezino, supermarkten en ziekenhuis

Misschien lag het aan de server,.. dunnow ga vanavond wel weer kijken
( gister had ik het echt echt nodig, kreeg beef met zombie, 1 tik me poot gebroken )

( ik had nog wel andere dingen in de aanbieding dan een G17 + 3 mags maar daar wou ik graag vanaf :+ )
me bloodbags en shit ga ik niet traden :P

[ Voor 18% gewijzigd door osmosis op 23-06-2012 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Als de dozen leeg zijn --> helemaal leeg halen (gewoon op de grond dumpen) -> naast de doos staan -> scrollen --> rearm --> nieuwe doos met 20 blood bags etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Ik ben net bij de deer stands geweest tegenover de airstrip vlakbij cherno, het was echt waardeloos: 2 van die deer stands bevatten alleen ammo en de andere 2 waren al geloot door een andere survivor. Toen hij de 3e wilde gaan looten kwam hij dus op mij af, dus ik met caps in die direct communication: FRIENDLY. Verrassend genoeg kreeg ik een response: "ok". Dit is echt de eerste keer dat het niet mis ging terwijl ik een survivor tegenkwam, maar een samenwerking was het ook niet echt.

In de medical tents in hetzelfde kamp als de deer stands vond ik trouwens een rek helemaal vol met AK47s, ik kon er alleen geen oppakken omdat het, net als alle dode soldaten buiten het kamp, gewoon onderdeel is van het decor. Wat mij betreft mag een moeilijk te infiltreren military camp ook wel wat waardevolle loot bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Hmm, alles wat we hadden is weg. Voertuigen en tentjes... Tentjes zijn ook niet platgereden en niemand die ze heeft gepacked. Sowieso zouden ze dan na een restart nog te zien moeten zijn toch Vipeax? Zou het kunnen dat ook vehicles raar doen door een restart? Dat is eigenlijk het enige vreemde er aan... Al zouden alle vehicles gejat zijn, dan zouden de tentjes er nog steeds horen te staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Serverschopje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Hmmm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
Is er een versie van dayz die compatibel is met alle servers ? want ik tel nu zo'n 7 verschillende versies die ik niet kan joinen.
En degene die ik wel kan joinen geven het eindeloze loading screen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 09:06:

ALs je 2x op W drukt ren je iets sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
spl3ndr schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 20:18:
Is er een versie van dayz die compatibel is met alle servers ? want ik tel nu zo'n 7 verschillende versies die ik niet kan joinen.
En degene die ik wel kan joinen geven het eindeloze loading screen |:(
Gewoon de latest Arma 2 beta patch downloaden en DayZ 1.7.1.5 downloaden en je komt zonder problemen in het merendeel van de servers :)
Pagina: 1 ... 13 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht