Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tak77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-06-2022
dank je dan heb ik toch een ordernr 41015673xx... en maar beweren dat het niet op de betalingsbewijs staat.. :(

DUAL AMD XP 2200+ -> MP 2600+ :) (16x133) MSI K7D-L rev 1.0 bios 1.83b Cpu1: 61 C, Cpu2:65 C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:57
Painore schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:41:
[...]

Haha het horen er 10 te zijn.
Mijn bestelling via het web had 10 karakters (niet te volgen op de website). Daarna via de telefoon besteld, bestelnummer met 7 karakters gekregen welke wel is te volgen op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb er net een bij hi in rotterdam alexandrium gescoord. Nu nog de internetbestelling cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-08 23:16
Note to self:
leermoment, altijd "betalen bij aflevering" selecteren & eerst local stores proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-10 22:25
ik heb deze: 41410153
@ tak77, heb je niet 4141 ipv 4101?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-10 20:33
Kpn winkel in Lelystad had er gewoon nog 1 (en misschien wel meer) op voorraad, dus gelijk maar even daar gehaald. Nu even internet bestelling annuleren, en de flyer opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tak77
ik heb de bestelling op donderdag geplaatst en het is echt 41015673xx 8)7

DUAL AMD XP 2200+ -> MP 2600+ :) (16x133) MSI K7D-L rev 1.0 bios 1.83b Cpu1: 61 C, Cpu2:65 C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:35
Raar de meeste hebben allemaal 414101xxxx

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:45
hier ook 4141

Donderdag geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:42
Zojuist de HTC Flyer geannulleerd. Gezien de meeste bronnen erop wijzen dat Android ICS 4.0 niet officieel ondersteund gaat worden. Ook in de winkel wordt mij gezegd dat dit één van de redenen is dat de HTC Flyer nu voor dumpprijzen weggaat.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:46
Jumpman schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:10:
Zojuist de HTC Flyer geannulleerd. Gezien de meeste bronnen erop wijzen dat Android ICS 4.0 niet officieel ondersteund gaat worden. Ook in de winkel wordt mij gezegd dat dit één van de redenen is dat de HTC Flyer nu voor dumpprijzen weggaat.
Boeiend? Gewoon een custom rom erop? Ze zijn er al heel ver mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Niet online

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

HBSVDK schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:51:
iemand nog aan het twijfelen of die (als wehkamp doorzet) de flyer moet inruilen voor een heuse samsung? stiekem hoop ik dat het niet de samsung tablet wordt bij hen maar een ps3, hoef ik ook niet te kiezen ;)
Dat wordt wel de samsung denk ik. Maar ik twijfel ook nog, als het de SGT 8.9 3G is ga ik voor de samsung, Zoals het nu staat voor de Flyer maar dat komt omdat ik al een IPAD 3 Wifi/32GB heb. Maar ik heb nog even om er over na te denken, ik heb de SGT wel al geliked, just in cas men alleen likers laat komen ingeval van een te kort. En misschien gaat iemand de PS3 nog omhoog liken....

Volgens de reviews die ik lees is de Samsung op veel vlakken beter (sneller processor, beter en groter scherm, ICS (ICS op de flyer komt volgen geruchten in q2012 en dat zijn we alweer geweest)), alleen de flyer heeft meer features dus als extras 3G, meer intern ( 1 GB vs 512, of je dat merkt geen idee) en opslag geheugen (32 tegen de Samsung 16), een SDHC slot (maar daar heb je de 1day fly aanbieding voor, dus die ook maar bestellen, je kan hem altijd afzeggen...)

Bovenstaande is even voorlopig mijn conclusie na een google sessie en deze Review

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-10 19:19
BounceMeister schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:57:
Ik heb er net een bij hi in rotterdam alexandrium gescoord. Nu nog de internetbestelling cancellen.
Weet je misschien hoe de voorraad daar was? Ga jk ook ff langa en de andere annuleren

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:59
S-Off nodig, dus niet zo één twee drie er op te zetten aangezien de Flyers nu allemaal locked zijn.

Net in Leiden mijn gisteren gehaalde Flyer omgeruild, ondersteunde geen Nederlands en de SD-card werkte niet. Werd meteen een nieuwe doos gepakt, getest of deze goed was en mocht weer gaan. Erg netjes.

[ Voor 18% gewijzigd door Brad Pitt op 17-04-2012 14:46 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
Brad Pitt schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:45:
[...]

S-Off nodig, dus niet zo één twee drie er op te zetten aangezien de Flyers nu allemaal locked zijn.

Net in Leiden mijn gisteren gehaalde Flyer omgeruild, ondersteunde geen Nederlands en de SD-card werkte niet. Werd meteen een nieuwe doos gepakt, getest of deze goed was en mocht weer gaan. Erg netjes.
S-Off heeft niks met simlock te maken, dat gaat over de bootloader en die is altijd locked bij HTC. En er makkelijk af te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
bas-r schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:49:
S-Off heeft niks met simlock te maken.
Je meent het. Waar gaat dit opeens over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
Brad Pitt schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:51:
[...]

Je meent het. Waar gaat dit opeens over?
Omdat je erover begint dat de Flyers 'nu' allemaal locked zijn, maar blijkbaar had je het niet over simlock. Ze zijn altijd s-on geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
bas-r schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:54:
Omdat je erover begint dat de Flyers 'nu' allemaal locked zijn, maar blijkbaar had je het niet over simlock. Ze zijn altijd s-on geweest.
Als mensen een random link neerplempen van een zogenaamd "even makkelijk te flashen" ICS Rom leek het mij handig om de minder wetenden hier te waarschuwen dat het niet zo eenvoudig IS.

Maar goed, blijkbaar is dat het wel en ben ik zelf een n00b, hoop dat iedereen veel plezier heeft van ICS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nu ontopic

nog nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-10 19:34
werkt alles eigenlijk in die versie van ics (wifi en camera's etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
davevogel0 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:05:
werkt alles eigenlijk in die versie van ics (wifi en camera's etc.)
het HTC Flyer Tablet topic - deel 1

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
k heb nu orderbevestiging van hi dat hij bezorgt gaat worden.
Al meerdere een mail gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij wie stond meer Artikel(en) niet op voorraad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Krijg net een mail binnen dat die zo snel mogelijk bezorgd wordt. We wachten af
securitymayo schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:13:
k heb nu orderbevestiging van hi dat hij bezorgt gaat worden.
Al meerdere een mail gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkromkamp
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-07-2018
Jeroen10 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:16:
Krijg net een mail binnen dat die zo snel mogelijk bezorgd wordt. We wachten af

[...]
Wanneer hebben jullie de tablet besteld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 11:36
Hi,

Bedankt voor jouw bestelling bij Hi. Jouw bestelling wordt zo snel mogelijk gratis door PostNL bezorgd op het door jou opgegeven adres. De dag voordat jouw bestelling wordt bezorgd, ontvang je van ons per sms of e-mail een afleverbevestiging. Als je niet in de gelegenheid bent de bestelling in ontvangst te nemen, wordt het pakket na twee keer aanbieden, afgeleverd op het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt.
Dit mailtje? Gisteren ook gehad, en volgens @hi_webcare kan het nog wel even duren voor die geleverd word..

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MoiZie schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:13:
[...]

Boeiend? Gewoon een custom rom erop? Ze zijn er al heel ver mee.
Custom roms zijn echt niet altijd goed hoor, juist bij ICS custom roms zie ik dat terug, niet werkende camera's zijn vaak een van de problemen met zulke custom roms.

En wat huidige feiten waarvoor ik even op XDA in de Flyer development section een kijkje neem en dan een port van HTC One V welke makkelijk te porten is omdat de base hardware hetzelfde is:
[ROM][05-april-12][ICS/403] ICSSense OneXXL 1.0
ISSUES (as this is a port and not a developed rom)
- no hardware video playback (yet).
- no camera
- no pen
- no bluetooth (yet)
- usb2pc support not working correctly yet (work in progress)
Als we verder kijken dan kom ik nog een ICS rom tegen namelijk [ROM] [ICS] Ice Cream Panini en naja het zelfde liedje behoorlijk buggy rom.

En voor rest kan ik niet echt een ICS rom vinden. Er zijn HTC smartphones zoals de HTC Evo 3D die wel al goeie ports hebben en op zijn minst de front camera werkt en buiten de camera en 3D is dat een goeie rom.

Maar voor de Flyer zou ik niet teveel hopen op een goeie custom rom voor ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puc van S. schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:18:
[...]

Dit mailtje? Gisteren ook gehad, en volgens @hi_webcare kan het nog wel even duren voor die geleverd word..
hier hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:27

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:19:
[...]

Custom roms zijn echt niet altijd goed hoor, juist bij ICS custom roms zie ik dat terug, niet werkende camera's zijn vaak een van de problemen met zulke custom roms.

En wat huidige feiten waarvoor ik even op XDA in de Flyer development section een kijkje neem en dan een port van HTC One V welke makkelijk te porten is omdat de base hardware hetzelfde is:

[...]

Als we verder kijken dan kom ik nog een ICS rom tegen namelijk [ROM] [ICS] Ice Cream Panini en naja het zelfde liedje behoorlijk buggy rom.

En voor rest kan ik niet echt een ICS rom vinden. Er zijn HTC smartphones zoals de HTC Evo 3D die wel al goeie ports hebben en op zijn minst de front camera werkt en buiten de camera en 3D is dat een goeie rom.

Mwa, wat niet is kan nog niet komen ;) Maar je hebt gelijk ik zou ook niet verwachten dat je gegarandeert een custom ICS ROM krijgt die alle functionaliteit die je met eerdere ROM's had zal waarborgen.

Zelfde zie je bijvoorbeeld bij de motorols Defy, redelijk goede ports (En ze worden steeds beter) maar nog steeds geen werkende cam, rare data problemen etc. Ver van stabiel, en ver van geschikt voor dagelijks gebruik.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10 21:45

iChaos

It's Lupus.

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:19:
[...]

[...]

O nee? Er staat hier een ICS klaar die de grafische issues bijna gefixt zou moeten hebben, en WiFi en bluetooth nog niet werkend heeft. Verder heb ik al een ICS die alles werkend heeft. En voor WiFi en BT heb ik wel een vermoeden wat er gefixt moet worden, maar ik wil eerst de grafische issues oplossen omdat die momenteel mijn hoofd breken.

Ik beloof nog niks, maar het zou moeten lukken.

(we hebben het hier dan btw over een AOKP ICS, zonder Sense dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
mkromkamp schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:18:
[...]

Wanneer hebben jullie de tablet besteld? :)
donderdag rond 12 uur tussen de middag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
iChaos schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:23:
[...]

O nee? Er staat hier een ICS klaar die de grafische issues bijna gefixt zou moeten hebben, en WiFi en bluetooth nog niet werkend heeft. Verder heb ik al een ICS die alles werkend heeft. En voor WiFi en BT heb ik wel een vermoeden wat er gefixt moet worden, maar ik wil eerst de grafische issues oplossen omdat die momenteel mijn hoofd breken.

En zolang jij de Flyer en Desire hebt, ben ik ook gedekt :+ (Of heb je de Desire niet meer? Ik zie je daar niet meer posten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iChaos schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:23:
[...]

Het kan best dat er toch een volledig functionele ICS custom rom komt, maar ICS is al een tijdje uit en er is zelfs nog niet een hele functionele ASOP ICS rom.

Dus ik zou die flyer niet kopen en dan later teleur gesteld raken omdat die volledig functionele ICS custom rom maar niet uit komt. Want dat zie ik op XDA allemaal van die halve roms en maar een paar word er echt door bij ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-10 22:56
Haal em toch gewoon bij de KPN winkel en annuleer je bestelling.

Dat je bij de KPN winkel een KPN prepaid card krijgt ipv van Hi, zal toch het bezwaar niet kunnen zijn :+

@ topicstarter: misschien topictitel aanpassen?

[ Voor 15% gewijzigd door dirkjesdirk op 17-04-2012 15:47 ]

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Zou het dan toch,
Status:

Laatste update: 17-04-2012

Order verzonden

Voor TNT pakket informatie klik hier
alleen bij Track & trace staat dit
Door een technische storing worden de tijdvakken van vandaag (dinsdag 17 april 2012) niet goed getoond.
Pakketten worden wel gewoon bezorgd, maar waarschijnlijk niet binnen de getoonde tijdstippen.
Onze excuses voor het ongemak.

Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.
Ben benieuwd wat er vanavond staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terribleweak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-10 11:21
Mijn vriendin is net naar de Hi winkel geweest in Veenendaal, ze wisten er niks vanaf en geloofde haar niet.
Toen heeft ze gepikeerd naar de website gewezen en erop aangedrongen de Flyer aan haar te verkopen.
Dit lukte, heb 2x geprobeerd te bestellen via de Hi site en beide geen gehoor dus die worden geannuleerd!
Dus sturen ze je weg gewoon voet bij stuk houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10 21:45

iChaos

It's Lupus.

MoiZie schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:34:
[...]

En zolang jij de Flyer en Desire hebt, ben ik ook gedekt :+ (Of heb je de Desire niet meer? Ik zie je daar niet meer posten)
De Desire heb ik uiteraard nog, ben nog wel eens bezig met wat kleine zaken, maar nu ICS er is en goed ontwikkeld wordt door andere developers steek ik er weinig tot geen tijd meer in ;) Wanneer Jelly Bean uit is zal ik ook weer mijn best doen om ook die draaiend te krijgen, en ik leg momenteel ook de prioriteiten bij ICS voor de Flyer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Er zijn met de andere orders, dus mensen die bijvoorbeeld iPhone besteld hebben, ook problemen met geen simkaarten meer volgens de hi Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:39
ben hem nu aan het uitpakken, heb hem net gekregen via PostNl. Zit ook een simcard bij.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
rambocus schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:25:
ben hem nu aan het uipakken, heb hem net gekregen via PostNl. Zit ook een simcard bij.
Ze komen dus toch nog wel los daarzo:)

Wanneer had je hem besteld??

En hoe zit de simkaart er bij?

[ Voor 7% gewijzigd door mathy_ op 17-04-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rambocus schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:25:
ben hem nu aan het uipakken, heb hem net gekregen via PostNl. Zit ook een simcard bij.
3

simlockvrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:39
heb hem nu aan de oplader, hoe controleer je simlockvrij? Hen hier geen andere telefoon nu met data-simcard

Besteld afgelopen donderdag om 20.00 uur

Simcard zit in een apart mapje in de doos waarin ook de doos zat met de htc erin

[ Voor 21% gewijzigd door rambocus op 17-04-2012 16:32 ]

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:59

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hmm zondag besteld. Zal dus nog wel een tijdje duren tot ie binnen is

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkromkamp
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-07-2018
F.West98 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:32:
Hmm zondag besteld. Zal dus nog wel een tijdje duren tot ie binnen is
Vanmorgen besteld dus ik verwacht hem deze week niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
peugeot206gt schreef op zondag 15 april 2012 @ 10:36:
Hi heeft in twitter geroepen dat er een simlock opzit. De mijne uit de winkel heeft heeft deze niet (heb er namelijk al een buitenlandse kaart inzitten).

Echter, de bestelde versie heeft nog niemand bevestigd of deze een simlock heeft. Niemand heeft deze nog ontvangen namelijk. Let daar dus wel op.
Is er inmiddels iemand die kan bevestigen of de Hi HTC Flyer webshop versie (dus niet verkregen via de winkel) ook simlockvrij zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Voor de mensen die hem in Leiden willen kopen. Hi is uitverkocht. De KPN winkel had er nog 1, die nu voor mijn neus op tafel ligt. Ik dacht even dat er geen hoesje bij zat, maar die zit tegen het deksel aangeplakt haha!

KPN verwacht morgen een nieuwe levering van zo'n 50 stuks!

[ Voor 12% gewijzigd door MoiZie op 17-04-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Niet online
wsmaal schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:35:
[...]

Is er inmiddels iemand die kan bevestigen of de Hi HTC Flyer webshop versie (dus niet verkregen via de winkel) ook simlockvrij zijn?
De mijne online gekocht bij kpn.
Vandaag afgeleverd en vodafone sim erin en het werkt.
Dus de mijne is simlock vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Heb het ook gehaald bij de kpn winkel hoogstraat Rotterdam. Hi alexandrium en Hi Rotterdam centrum hadden het niet meer. Ook kpn alexandrium had het niet meer. Ff opladen thuis nu, mevrouw zei dat er 5 € data tegoed was erop. En nu de andere annuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03-2024
Net bij de Hi winkel in Utrecht geweest (Elisabeth straat) maar deze wilde 'm niet aan me mee leveren. Vrij arrogante/asociale gast achter de kassa ook. Beetje jammer, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tak77
ik heb ook eindelijk een order bevestiging.. en kan mijn status opvragen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne net gecanceld en 1 in de winkel gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tak77
als je betaald hebt ga je minder snel cancellen.. kreeg te horen dat geld pas na 4 weken teruggestort krijgt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook betaald maar was het bellen zat en Hi geeft ook niet bepaald duidelijke info over bestellingen en lever data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-08 23:16
uroy schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:50:
[...]

De mijne online gekocht bij kpn.
Vandaag afgeleverd en vodafone sim erin en het werkt.
Dus de mijne is simlock vrij
Just checking, maar neem aan dat pennetje + hoesje erbij zit in doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
TheMatrixHasYou schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:26:
[...]

Bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Niet online
TheMatrixHasYou schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:26:
[...]

Ja die zitten netjes erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10 21:20
Net ook eentje gescored in kpn van wormerveer. Was de laatste ;-)
Nou maar die van online annuleren, als ordernummer doorgevoerd is.

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:24
Ik heb mijn tablet vandaag ook opgehaald in de KPN winkel, bevalt prima, nu wil ik graag mijn bestelling bij Hi annuleren.
Weet iemand welk nummer ik moet bellen? Gewoon het standaard nummer: 06-12001200? Of 1200 op je mobiel? Is dat nummer gratis?

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
thijssie schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:33:
Ik heb mijn tablet vandaag ook opgehaald in de KPN winkel, bevalt prima, nu wil ik graag mijn bestelling bij Hi annuleren.
Weet iemand welk nummer ik moet bellen? Gewoon het standaard nummer: 06-12001200? Of 1200 op je mobiel? Is dat nummer gratis?
0800-0105 (gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:24
Dankjewel ;)

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
morgen wordt hij bezorgt bij mij:)

Wel gek dat ik niet aan de deur kan pinnen trouwens.
Pin zit 100 meter van me vandaan maar toch raar dat ik eerst moet gaan pinnen om het daarna weer aan de chauffeur te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-10 22:16
Ik heb een hele domme vraag: bestaat er ook een htc flyer 32GB wifi only variant?

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Denk niet dat er een wifi 32GB variant is, kan alleen een 16GB vinden.

Hmm het is echt een bende daar bij Hi door de storing denk ik 8)7 Heb net gebeld en kreeg te horen dat er helemaal geen bestelling is van mij en dat het geld uiterlijk binnen 2 weken is teruggestort (ze had het over 5 werkdagen, maar denk niet dat dat lukt :p) Kijken hoe het met hun terugbetaling is geregeld...

De mijne is out of the box ook HC, maar zal een tijdje wachten met het rooten enzo. Het scherm is wel heel wat beter dan die van mijn Dropad :)

[ Voor 26% gewijzigd door Musta op 17-04-2012 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg pas als de sim-kaartjes die erbij komt weer op voorraad zijn. Ze zeiden via Twitter dan de Htc Flyers wel genoeg op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:43:
Ik krijg pas als de sim-kaartjes die erbij komt weer op voorraad zijn. Ze zeiden via Twitter dan de Htc Flyers wel genoeg op voorraad zijn.
Ze weten het zelf niet. Zojuist gebeld met HI en ze vertelde dat de tablets uitverkocht zijn en ze wachten op nieuwe. Je krijgt er een brief over thuis gestuurd.

Edit: er waren er vrijdag al 5 keer zoveel besteld als hun voorraad. Geen idee wat de voorraad was :+

[ Voor 11% gewijzigd door Yrck op 17-04-2012 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-10 22:36
Heb er even een product review over geschreven (eigenlijk meer een hands-on). Misschien handig voor de twijfelaars.

Edit:

wel de link toevoegen :S

productreview: HTC Flyer 32GB 3G review door Rene

[ Voor 43% gewijzigd door Rene op 17-04-2012 18:50 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:52
Je kan ook gewoon naar KPN (i.p.v. Hi) bellen en daar de bestelling plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Yrck schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:49:
[...]

Ze weten het zelf niet. Zojuist gebeld met HI en ze vertelde dat de tablets uitverkocht zijn en ze wachten op nieuwe. Je krijgt er een brief over thuis gestuurd.

Edit: er waren er vrijdag al 5 keer zoveel besteld als hun voorraad. Geen idee wat de voorraad was :+
Ik heb werkelijk geen idee waar ze mee bezig zijn. Die teller werkt dus sowieso al niet. Waarom halen ze de aanbieding niet gewoon offline of willen ze PhoneHouse achterna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
danielkraak schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:40:
[...]

Ik heb werkelijk geen idee waar ze mee bezig zijn. Die teller werkt dus sowieso al niet. Waarom halen ze de aanbieding niet gewoon offline of willen ze PhoneHouse achterna?
Ze benadrukte dat wij een brief krijgen. Ik vroeg hoelang het gaat duren, weken? Nee meneer, misschien eind van dr week en anders begin volgende week. We krijgen wekelijks de bestellingen binnen.

We zullen het zien, vind wachten niet erg maar wil gewoon zeker weten dat we de tablet krijgen! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-10 14:11
Ik krijg hier net een eimail dat mijn bestelling zo snel mogelijk door post nl verstuurd wordt. In de bijlage de algemen voorwaarden. Ben erg benieuwd.... Order overigens van donderdag middag. Mensen met een hoger ordernummer komen hier al langs, en die hebben hem in het bezit... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
thefox154 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:55:
Ik krijg hier net een eimail dat mijn bestelling zo snel mogelijk door post nl verstuurd wordt. In de bijlage de algemen voorwaarden. Ben erg benieuwd.... Order overigens van donderdag middag. Mensen met een hoger ordernummer komen hier al langs, en die hebben hem in het bezit... 8)7
Ja, ik heb ook vandaag een bevestiging gehad. Verwachte leverdatum staat op 18 april, morgen dus. Dat geloof ik niet helemaal, maar het ziet er wel veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
danielkraak schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:07:
[...]

Ja, ik heb ook vandaag een bevestiging gehad. Verwachte leverdatum staat op 18 april, morgen dus. Dat geloof ik niet helemaal, maar het ziet er wel veelbelovend uit.
thefox154 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:55:
Dat betekend alleen dat je je bestelling nu kunt volgens via hi.reviva.nl. Ik heb die mail gisteren al ontvangen waarin werd aangegeven dat vandaag de verwachte leverdatum was, heb hem niet ontvangen.
Als je kijkt op hi.reviva.nl zie je waarschijnlijk dat hij niet op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
_O- Wil ik net mijn goede nieuws met jullie delen... heeft iedereen het er al over :+

Datum van jouw bestelling 17-04-2012
Verwachte leverdatum 19-04-2012

7(8)7 17-4... 12-4 bedoel je zeker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-10 18:31
Bij jullie zit er tenminste vooruitgang in :+
Heb afgelopen vrijdagmorgen al besteld en nog niks geen reactie of wat dan ook gehad na het automatische orderbevestigingsmailtje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik had donderdag 23.45 besteld. Jij krijgt je mail vast morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Vandaag mijn bestelling geannuleerd en naar een Hi winkel gegaan.
Medewerkster was arrogant, kon niet voor die prijs blablabla, gelukkig was er een andere behulpzame collega die wat meegaander was.
Flyer meegekregen voor de online prijs.
Leuk dingetje, vooral 3g en 32gig zijn handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
dolby schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:50:
Vandaag mijn bestelling geannuleerd en naar een Hi winkel gegaan.
Medewerkster was arrogant, kon niet voor die prijs blablabla, gelukkig was er een andere behulpzame collega die wat meegaander was.
Flyer meegekregen voor de online prijs.
Leuk dingetje, vooral 3g en 32gig zijn handig.
En dat was dus in dezelfde winkel :o Wat zei die medewerkster toen je het ineens wel mee kon krijgen van haar collega?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alve
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-07-2024
Waar kan ik die aanbieding vinden?
HBSVDK schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:51:
iemand nog aan het twijfelen of die (als wehkamp doorzet) de flyer moet inruilen voor een heuse samsung? stiekem hoop ik dat het niet de samsung tablet wordt bij hen maar een ps3, hoef ik ook niet te kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
alve schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:06:
Waar kan ik die aanbieding vinden?

[...]
Kijk eens verder dan je neus lang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alve
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-07-2024
Ik ga even kijken, dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb het welbekende mailtje gekregen. Hij is nu ook te volgen op de site. Ik heb hem 8 min. eerder dan Freakster86 (of gewoon Freek) besteld. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Even wat kopjes om het overzichtelijk te houden.

Winkel
Vanmiddag bij de Hi winkel (R'dam Poolsterstraat), dus m'n Flyer gekocht. De verkoper wist waar ik het over had en ik hoefde niet moeilijk te doen. Hij heeft nog wel uitvoerig gesproken over de opties voor abonnementen en een 10 euro duurdere prepaykaart waarbij de data goedkoper zou zijn.
Ook hier werd de verpakking (ongevraagd) opengemaakt om de inhoud te laten zien. Maar dan weet je wel gelijk dat alles compleet is. Verder wel een goede indruk.

Internetbestelling
De internetbestelling annuleren via het 0800 nummer lukte nog niet omdat de order nog niet in het systeem staat. Ze heeft wel een aantekening gemaakt. Donderdag moest ik nog eens bellen om te kijken of de order vindbaar was en of hij dan te annuleren was.

Eerste indruk van de Flyer:
Hij ziet er echt goed uit en hij voelt degelijk aan. Ook het scherm is beter dan ik eerder bij de mediamarkt gezien had (of dacht gezien te hebben). Het scherm is net als een iPhone wat geler dan het blauwige Samsung Galaxy S scherm. De kijkhoeken zijn erg goed. Wel zit er een vreemde connector op, geen normale micro-usb dus.

Ik heb de Flyer eerst opgeladen en toen het lampje groen was het ding aangezet. Ik heb er nog niet veel op gedaan, maar internetten via wifi gaat echt stukken beter dan op mijn Samsung Galaxy S. (Op de SGS moet ik regelmatig ontzettend lang wachten op het laden van een pagina en het klikken op knopjes van tweakers.net doet het pas na gemiddeld 3 tot 5 keer.) Op de Flyer gaat het allemaal stukken sneller en stukken beter. Voordeel is ook dat ik in landscape modus tweakers.net gelijk kan lezen. Op de telefoon zijn de lettertjes dan te klein (logisch).

Android
Er staat standaard Android 3.2.1 op en de knoppen in de rand werken dus niet. Op zich wel prettig omdat m'n zoontje (bijna 2jr) dan niet per ongeluk die knoppen indrukt als hij hem vastpakt. Nadeel is dat de knoppen nu plek op het scherm innemen.
Het is met deze Android versie wel even wennen waar alles staat en ik heb zelf maar de handleiding bij HTC gedownload, want die kon ik op het toestel zelf niet vinden. Dat had gewoon handig geweest. De papieren quickstart guide staat vooral vol met dingen de de meesten van ons al weten.
Ik moet nog even uitvinden hoe ik het aantal vensters van het "bureaublad" kan reduceren.

AAAA
Ik heb het pennetje nog niet geprobeerd, maar het viel me wel op dat er een vreemd batterijtje in moest. Type AAAA, nog dunner dan AAA dus. Die had ik nog nooit gezien. Daar nog even een goedkope winkel voor zoeken, mocht hij snel leeg zijn.

Tot slot nog even op eBay gaan zoeken naar wat leuke accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer heb jij bestelt dan? Ik zondag avond, en is volgens twitter helpdesk vertraging door dat de sim-kaartjes opzijn.

Edit;
@hierboven.
http://azerty.nl/0-1584-5...-alkaline-25a-batter.html Zijn die AAAA baterijtjes.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:20:
Wanneer heb jij bestelt dan? Ik zondag avond, en is volgens twitter helpdesk vertraging door dat de sim-kaartjes opzijn.

Edit;
@hierboven.
http://azerty.nl/0-1584-5...-alkaline-25a-batter.html Zijn die AAAA baterijtjes.
Volgens de "gewone" helpdesk zijn de tablets zelf op en komen ze deze week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10 21:20
Medetweakers... Vandaag flyer gehaalt bij kpn met simmetje. Ik krijg de 3G niet aan de praat. Ik heb de netwerk verbinding opties aangezet. Ging het bij jullie probleemloos?

Edit:
Gevonden, moest apn aanpassen naar prepaidinternet

[ Voor 14% gewijzigd door shaowoo op 17-04-2012 23:05 ]

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb ondertussen ook e.e.a. bijgeleerd. :)

De USB aansluiting is tot mijn prettige verrassing WEL in staat om OOK een gewone micro-USB plug te accepteren. Toen ik iemand op YouTube een unboxing zag doen en die het over een proprietary connector had nam ik vooralsnog aan dat deze persoon wist waar ie het over had.

De HTC plug heeft in aanvulling op de micro-USB plug nog wat extra metaal om naar ik vermoed de verbinding wat steviger en minder kwetsbaar te maken. Een goede keuze want ik vind persoonlijk micro-USB iets te fragiel voor mijn smaak. Dan liever iets groter maar ook robuuster in de vorm van mini-USB maar dit is een redelijk compromis. Als je er een micro-USB kabeltje in steekt (afgeronde kant boven) voelt die ook lang niet zo stevig aan als de eigen HTC kabel maar als je de Flyer ooit ergens aan een 'vreemde' computer wilt aansluiten dan kan dat dus wel degelijk met een standaard micro-USB kabeltje.

Uit een aantal stukjes informatie trek ik de conclusie dat ik het uitkomen van ICS voor de Flyer een logische stap vind en die hoogstwaarschijnlijk wel zal uitkomen.

1.
Vanwege deze informatie van een (naar zijn eigen zeggen, tenzij dat onwaar is natuurlijk) Sense ontwikkelaar bij HTC. Het lijkt me dat deze persoon dicht genoeg bij het vuur zit om te weten waar hij het over heeft. Hij heeft die informatie ook niet aangepast wat hij lijkt mij wel zou doen als HTC ICS niet uit zou gaan brengen voor de Flyer.

2.
Vanwege dit bericht dat zegt:
Om deze reden wordt vanaf nu een nieuwe weg ingeslagen waarbij tablets even op de tweede plek komen. HTC zal niet uit de tabletmarkt stappen maar wil zich voorlopig focussen op het produceren van hoge kwaliteit smartphone hardware en een optimale gebruikservaring. Ook HTC Nederland liet onlangs weten voorlopig geen tablets meer in Nederland te zullen lanceren.
Ook al wordt er ook het gerucht gemeld dat HTC zich met Windows 8 tablets zou gaan bezighouden lijkt me het Android marktaandeel ondertussen toch dusdanig groot dat het erg riskant zou zijn om die links te laten liggen en zich uitsluitend op Windows 8 te richten. Alle ervaring met Android die HTC al heeft ga je niet onbenut laten lijkt me. De Flyer is voor HTC een ideaal platform om zijn ontwikkelaars meer ervaring op te laten doen met ICS en Sense op tablets en om die 'optimale gebruikservaring' op te kunnen ontwikkelen waar ze dan van de Flyergebruikers weer uitgebreide feed-back op kunnen krijgen zodat ze voor een volgende Android tablet al die ervaring kunnen gebruiken om een nog beter product te kunnen maken. Het overgrote deel van al het ontwikkelwerk dat ze in de Flyer stoppen zullen ze ook weer kunnen hergebruiken voor die nieuwe Android tablet lijkt me.

3.
ICS schijnt te detecteren of een tablet hardware touchbuttons heeft en activeert die in dat geval ten gunste van de taskbar die dan zou verdwijnen. Ik lees ook dat veel mensen die taskbar (net als ik) hinderlijk veel ruimte vinden innemen en daarom evt. willen downgraden naar Gingerbread en dat HTC die mensen de gelegenheid zou geven de Flyer terug te sturen zodat zij dit voor die mensen kunnen doen aangezien er geen officiële downgrademogelijkheid is. Het is dan veel logischer om zichzelf die potentieel grote moeite van het downgraden van flink grote aantallen Flyers te besparen als ze die mensen ook weer tevreden kunnen maken met ICS.

Makes sense to me. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Ik heb HTC een vriendelijke mail gestuurd om de ontwikkelingen met betrekking tot updates toe te lichten. In diverse berichten hebben ze het namelijk over phones en niet over tablets. Tevens is het raar dat ze dit niet doen om de redenen zoals hierboven genoemd.

Tot slot zijn er ook minder populaire HTC telefoons welke ook een ICS update krijgen.

Ik hoop dat hij komt, echter de tablet werkt nu vloeiend, en zolang ik de voordelen niet weet moet ik eerlijk zeggen dat ik het nu niet mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook besteld, na al die annuleringen die hier voorbij komen hebben ze vast wel een exemplaar voor mij over ;) . Ik heb uiteraard wel voor betalen aan de deur gekozen. Ik heb de tijd, komt hij niet is het jammer, komt hij wel heb ik een mooie tablet voor weinig geld. Ben vooral benieuwd naar de scribe functie en de agenda, officemogelijkheden en mail zijn voor mij ook belangrijk. Wil hem voor mijn studie gaan gebruiken, hoef ik mijn studiegidsen en opdrachten niet altijd uit te printen. Mijn ipod- touch is toch echt te klein voor comfortabel gebruik van die mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

BounceMeister schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:20:
Het is met deze Android versie wel even wennen waar alles staat en ik heb zelf maar de handleiding bij HTC gedownload, want die kon ik op het toestel zelf niet vinden. Dat had gewoon handig geweest.
Er staat een Engelstalige en een Duitstalige handleiding in PDF formaat in het mapje UM (User Manual :)) op de Flyer zelf. Is met de ingebouwde PDF reader prima te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-10 16:46
Verwachte leverdatum 18-04-2012

Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:50:
Ik heb hem ook besteld, na al die annuleringen die hier voorbij komen hebben ze vast wel een exemplaar voor mij over ;) . Ik heb uiteraard wel voor betalen aan de deur gekozen. Ik heb de tijd, komt hij niet is het jammer, komt hij wel heb ik een mooie tablet voor weinig geld. Ben vooral benieuwd naar de scribe functie en de agenda, officemogelijkheden en mail zijn voor mij ook belangrijk. Wil hem voor mijn studie gaan gebruiken, hoef ik mijn studiegidsen en opdrachten niet altijd uit te printen. Mijn ipod- touch is toch echt te klein voor comfortabel gebruik van die mogelijkheden.
De agenda is ruk, ik moet nog even een goede vinden. Zo kan je bijvoorbeeld geen aangepast (2 wekelijks) terugkeerpatroon kiezen, of helemaal customizen. Ook weeknummers had ik fijn gevonden. Tot slot kan je niet kiezen of de afpraak bijvoorbeeld voorlopig is of dat je bezet bent. Al met al erg beperkt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
.joepiedepoepie schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:02:
[...]

En dat was dus in dezelfde winkel :o Wat zei die medewerkster toen je het ineens wel mee kon krijgen van haar collega?
Die keek een beetje sip, meisje doet denk ik ook maar wat haar is verteld door een manager ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-10 23:17

pythagorasABC

A²+B²=C²

peugeot206gt schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:49:
Heb er even een product review over geschreven (eigenlijk meer een hands-on). Misschien handig voor de twijfelaars.

Edit:

wel de link toevoegen :S

productreview: HTC Flyer 32GB 3G review door Rene
Wat vind je van het bijgeleverde hoesje? Ik heb want mensen een ander hoesje zien bestellen, deze kon je staand en liggend op verschillende standen zetten. Of gebruik je het hoesje helemaal niet tijdens het gebruik van de tablet?

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Dat hoesje wat jij beschrijft heb ik besteld. Ook al ben ik gecharmeerd van de meegeleverde hoes. Ziet er netjes en chique uit. Maar het vervelende is dat je altijd weer met 2 items zit, en ik mis de mogelijkheid om het hoesje als standaard te gebruiken voor bijvoorbeeld een film in het vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
Ik hoor net op de radio dat Hi met de deals is gestopt wegens klachten van niet nederlanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Laatst online: 30-09 21:55
audiojunk schreef op woensdag 18 april 2012 @ 06:13:
Ik hoor net op de radio dat Hi met de deals is gestopt wegens klachten van niet nederlanders
Werd er ook verteld wat die klachten waren? Want wat heeft Hi met een random buitenlands persoon te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
:? Raar verhaal... welke radiozender? Gewoon op het nieuws? Geloof er niks van :Y

[ Voor 5% gewijzigd door Freakster86 op 18-04-2012 06:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Wallie

Herr

Nou, staat nog gewoon op de site hoor ;)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 16-10 15:54
Net op RTL Nieuws. KPN stop met actie 50% korting voor 100% Nederlanders. Heeft niks met de HTC Flyer te maken dus ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste

Let op:
Dit is een topic in het Shopping Forum en is bedoeld voor discussie rond de aanbieding en de afhandeling van de bestellingen die gedaan zijn. Discussie over het product zelf hoort in het HTC Flyer Tablet topic - deel 1 thuis.