Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Voor de duidelijkheid hier een linkje:
http://www.rtl.nl/(/actue..._Nederlanders-korting.xml

(Natuurlijk die fransen weer...)
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:07:
De USB aansluiting is tot mijn prettige verrassing WEL in staat om OOK een gewone micro-USB plug te accepteren. Toen ik iemand op YouTube een unboxing zag doen en die het over een proprietary connector had nam ik vooralsnog aan dat deze persoon wist waar ie het over had.
Een gewone mirco-usb connector past inderdaad ook. De pc herkent hem ook gewoon.
Ik ben nu wat filmpjes aan het kopiëren, met 2,5MB/s, dat duurt dus nog wel even...

[ Voor 62% gewijzigd door BounceMeister op 18-04-2012 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:50

wtu

Net ook even gebeld en navraag gedaan naar de status van mijn order (heb een ordernummer).

Mij werd verteld dat alle orders zullen worden verwerkt en geleverd, maar dat het wat langer gaat duren. Haar verwachting was dat mijn orderstatus op het einde van de week te zien zou moeten zijn, en de verwachte levering zou pas volgende week zijn.

Ze krijgen, zei het vrouwtje van de servicelijn, maar een keer per week een levering van de fabrikanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:45
Zonder er zelf achteraan te zijn gegaan, is mijn order verwerkt (heb net een email gehad). Waarschijnlijk wordt hij morgen afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moogles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 23:11
In deze review van peugeot206 (productreview: HTC Flyer 32GB 3G review door Rene) zegt hij dat de tablet simlock vrij is. Ik heb deze vraag echter aan HTC gesteld en kreeg 't volgende antwoord:

"Hi,

Bedankt voor je e-mail.

Je geeft aan dat je wilt weten of de HTC Flyer simlock vrij is. Dit is niet het geval. Op de HTC Flyer zit een simlock. Je kunt alleen een simkaart van Hi gebruiken."

Kan iemand iets meer duidelijkheid hierover geven? Ik wil hem kopen, maar alleen als het simlock vrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
Moogles schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:58:
In deze review van peugeot206 (productreview: HTC Flyer 32GB 3G review door Rene) zegt hij dat de tablet simlock vrij is. Ik heb deze vraag echter aan HTC gesteld en kreeg 't volgende antwoord:

"Hi,

Bedankt voor je e-mail.

Je geeft aan dat je wilt weten of de HTC Flyer simlock vrij is. Dit is niet het geval. Op de HTC Flyer zit een simlock. Je kunt alleen een simkaart van Hi gebruiken."

Kan iemand iets meer duidelijkheid hierover geven? Ik wil hem kopen, maar alleen als het simlock vrij is.
Is ook al 100x behandeld, iedereen die hem tot nu toe heeft ontvangen geeft aan dat hij simlock vrij is, Hi geeft echter aan van niet (zie ook twitter). Niemand kan het dus garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

"Hi,

Bedankt voor je e-mail.

Die van kpn is simlock vrij

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moogles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 23:11
uroy schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:05:
[...]

Die van kpn is simlock vrij
Dank. Ik ga maar eens bij de KPN winkel kijken. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:46

Geckoo

Good news, everyone!

En sim gelocked... dat moet toch geen problemen zijn voor ons tweakers

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:34

"Hi,

Bedankt voor je e-mail.

Voor de duidelijkheid. De mijne is fysiek in de winkel aangekocht. De Hi winkel in Spijkenisse. Mijn tablet heeft GEEN simlock. Een buitenlandse kaart is reeds getest en ik kon hier gewoon mee sms'en. Ook andere tweakers bevestigen dat de winkelversie simlock vrij is.

Hoe het met de online bestellingen zit zal je deze vandaag horen denk ik, als de eerste hem ontvangen hebben.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:41
Ik krijg de bevestiging voor een bestelling van een HTC Wildfire S. De eerste bevestiging was echter wel correct (Flyer). Lekker dan! :X

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-10 20:33
Buitenlandse simkaart kan denk ik wel met simlock. Volgens mij is dat namelijk voor een bepaald land (iemand die dat kan bevestigen?). Telford en Simyo en KPN maken trouwens gebruik van het KPN netwerk, en deze doen het denk ik ook wel met een KPN simlock.

Mijne komt van de KPN winkel en werkt met een Vodafone kaart prima. Die is dus echt simlock vrij. Schijnt dat KPN bijna niet meer aan simlock doet omdat de meeste apparaten niet met verlies verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernoken
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-10 21:10
Enig idee hoe ik als Belg ook zou kunnen gebruik maken van deze aanbieding?
Heb nu al een Flyer 16GB en vind het zo'n leuk toestel dat zijn 32GB broertje er wel bij zou mogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
haaibaa2 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:22:
Buitenlandse simkaart kan denk ik wel met simlock. Volgens mij is dat namelijk voor een bepaald land (iemand die dat kan bevestigen?). Telford en Simyo en KPN maken trouwens gebruik van het KPN netwerk, en deze doen het denk ik ook wel met een KPN simlock.

Mijne komt van de KPN winkel en werkt met een Vodafone kaart prima. Die is dus echt simlock vrij. Schijnt dat KPN bijna niet meer aan simlock doet omdat de meeste apparaten niet met verlies verkocht worden.
Volgens mij is een simlock altijd carrier gelocked. Dus een buitenlandse zou dan ook niet werken. Anders kan je namelijk gewoon een exporthandeltje beginnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:14

Wallie

Herr

Nou, heb m'n bestelling geannuleerd, na 3 menu's, een keer doorverbonden en 10min in de wacht, maar ja, gratis nummer :+ . iDeal betalingen terugboeken doen ze op vrijdagen, misschien as vrijdag, mocht ik het volgende week vrijdag niet hebben, moest ik even contact opnemen.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

"Hi,

Bedankt voor je e-mail.

Uit de Hi winkel simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-09 21:55
Hmm, de Hi winkel in Eindhoven zegt alleen Flyers met een leaseplan te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Mythx schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:38:
Hmm, de Hi winkel in Eindhoven zegt alleen Flyers met een leaseplan te verkopen.
Volgens mij moet je ze dan even wijzen op de site... niet alle verkopers schijnen er vanaf te weten. Die bij de winkel in Tiel weer wel: "Ja hoor, die hebben we voor 200euro, hoe weet je dat, werk je bij KPN ofzo" was het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:42
Heb ik de bestelling geannulleerd, hebben ze de HTC Flyer toch opgestuurd. :(

Ik kreeg opeens een verzendbevestiging vanmorgen, toch nog even gebeld. Nee, meneer hij zit echt al in het verzendproces, weiger hem dan maar aan de deur.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel105
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Jumpman schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:36:

Ik kreeg opeens een verzendbevestiging vanmorgen, toch nog even gebeld. Nee, meneer hij zit echt al in het verzendproces, weiger hem dan maar aan de deur.
Maar waarom heb je hem geannuleerd dan? Ik zit nog te twijfelen of ik hem wil gaan bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:07

Sorbo

Uw hulp in huis!

dolby schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:16:
[...]

Uit de Hi winkel simlock vrij.
Het lijkt er op dat ze twee batches hebben: Eentje die bij de winkels aanwezig is (en was), en een ander welke door de webshop verkocht wordt. Dit zou niet eens zo vreemd zijn, aangezien men de lagere verkoopprijs kan compenseren met het feit dat je bij Hi een dienst afneemt (mobiel internet) waar ze dan wel geld aan verdienen.

De flyers die dan simlockvrij verkocht worden zullen de oude batches zijn, die ook los te koop waren bij Hi/KPN. Omdat je bij een los toestel geen goede sier maakt als je deze simlocked verkoopt is de kans aanwezig dat simlockvrije exemplaren bedoeld waren voor de losse verkoop (en dus tegen de oude prijs).

Hetzelfde zie je vaak bij prepaidtoestellen voorbij komen, namelijk dat een pakket dat door de provider gemaakt wordt (telefoon + sim) vaak gelocked is om de korting die ze op het toestel geven te compenseren met het gebruik van de meegeleverde diensten.

Overigens heb ik een Hi abonnement, dus mij hoor je niet klagen :P Alleen nog effe kijken of het mogelijk is, en hoe duur het is om daar een tweede simkaart bij aan te vragen, de 1GB die ik mag verbruiken haal ik namelijk nooit met mn telefoon. Na een maand "intensief" gebruik omdat ik geen vaste internetverbinding had alsnog maar 500mb verbruikt :'D

En ik heb echt medelijden met de mensen bij @Hi_Webcare momenteel, die lui draaien echt overuren. Neemt niet weg dat ze ook steekjes laten vallen hoor, ik ben al 2 dagen contact met ze aan het leggen over mijn Flyer-levering, en ze reageren vrij laat, en vergeten consequent mensen te followen, waardoor hun voorgestelde oplossingen ook nog eens erg lang duren om uit te voeren. Arme, arme lui, maar de service had beter gekund...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:41
Jumpman schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:36:

Hoe heb je geannuleerd dan? Ik heb gebeld met 06-12001200 en dan krijg je gelijk een bevestiging van annulering.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Sorbo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:59:
En ik heb echt medelijden met de mensen bij @Hi_Webcare momenteel, die lui draaien echt overuren. Neemt niet weg dat ze ook steekjes laten vallen hoor, ik ben al 2 dagen contact met ze aan het leggen over mijn Flyer-levering, en ze reageren vrij laat, en vergeten consequent mensen te followen, waardoor hun voorgestelde oplossingen ook nog eens erg lang duren om uit te voeren. Arme, arme lui, maar de service had beter gekund...
Bij mij reageerde ze toch echt binnen 2 uur. Tot 3 maal toe zelfs. Vind ik best redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 16:49
Die htc flyer is een leuke aanbieding bij Hi. Het is dat ik al een tablet heb, want anders had ik het wel geweten.

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Nice, net een orderbevestiging binnen van de website :) Heb eigenlijk niet echt een tablet nodig, maar deze tablet voor 200 euro is net een iets te goede aanbieding... Ga hem zodra ik hem binnen heb gewoon even lekker uittesten, binnen een week besluit ik dan of ik het geld goed besteed vind, anders gaat hij gewoon weer terug :)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Solomon schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:36:
Nice, net een orderbevestiging binnen van de website :) Heb eigenlijk niet echt een tablet nodig, maar deze tablet voor 200 euro is net een iets te goede aanbieding... Ga hem zodra ik hem binnen heb gewoon even lekker uittesten, binnen een week besluit ik dan of ik het geld goed besteed vind, anders gaat hij gewoon weer terug :)
Hou er wel rekening mee, dat die binnen 7 dagen terugsturen alleen geldt als je de verpakking dicht houdt (hij zit verzegelt). Is dus geen probeer-maar-raak tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Laatst online: 11:03

migros

Nooit meer een Samsung

Ik heb ook al 2 dagen geleden besteld en betaald. Nog steeds geen verzendbevestiging of zichtbaar in hun bestelvolgsysteem. Ik heb gewoon een bevestingsmail met ordernummer gekregen en vervolgens niets meer vernomen. Raar dat KPN???

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-08 23:16
Wallie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:44:
[...]

Hou er wel rekening mee, dat die binnen 7 dagen terugsturen alleen geldt als je de verpakking dicht houdt (hij zit verzegelt). Is dus geen probeer-maar-raak tijd.
Dat is niet waar toch?
Zie deze link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Niet online
Wat mag u wel doen?

U mag hetzelfde doen als wanneer u iets in een winkel koopt. Zo mag u een laptop of televisie aanzetten om te kunnen beoordelen. Maar bijvoorbeeld een wasmachine laten draaien mag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
@Hierboven.
Dat is dus precies wat ik probeer te zeggen ja.

De verpakking mag, in tegenstelling tot wat Wallie aangeeft, dus wel gewoon opengemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Tja, beetje grijs gebied:
--------
Mag u het product in gebruik nemen?

Nee, u mag het product niet in gebruik nemen. Want de ondernemer moet het product weer aan iemand anders kunnen verkopen als u het terugstuurt.
Wat mag u wel doen?

U mag hetzelfde doen als wanneer u iets in een winkel koopt. Zo mag u een laptop of televisie aanzetten om te kunnen beoordelen. Maar bijvoorbeeld een wasmachine laten draaien mag niet.
---------
Dus, als jouw vingers op het scherm zitten, de batterij zit in het pennetje en je wifi staat ingesteld, moeten ze hem dan nog terugnemen? I dunno... hangt een beetje van de soepelheid van de winkel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
Lijkt mij dat je gewoon de functionaliteiten van het apparaat mag uitproberen (scherm bekijken, pennetje proberen, etc). Alleen dingen als apps downloaden, personaliseren, je mail instellen, etc valt onder "in gebruik nemen".

Gewoon indenken dus alsof je in de Mediamarkt staat en het ding aan het uitproberen bent. Dat mag je thuis dan ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 11:36
TheMatrixHasYou schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:59:
Lijkt mij dat je gewoon de functionaliteiten van het apparaat mag uitproberen (scherm bekijken, pennetje proberen, etc). Alleen dingen als apps downloaden, personaliseren, je mail instellen, etc valt onder "in gebruik nemen".

Gewoon indenken dus alsof je in de Mediamarkt staat en het ding aan het uitproberen bent. Dat mag je thuis dan ook doen.
En anders voor terugsturen: Reset Factory Defaults ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

En nu van de Hi site http://hi.custhelp.com/ap...2L3NpZC9OTkRUSlhWaw%3D%3D :

De zichttermijn van toestellen die zijn besteld via de shop is 8 werkdagen. De termijn gaat in vanaf de bezorgdatum. Binnen deze termijn kun je het toestel terugsturen. Als je het product terugzendt, moet het aan de volgende eisen voldoen:

Compleet
Ongebruikt
In de originele verpakking
Aangebrachte zegels mogen niet verbroken zijn

Tja, je kan het proberen, en mijn zegen heb je O-) , maar ja, kan dus zijn dat ze moeilijk gaan doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Wallie op 18-04-2012 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:43
Hij is binnen.
Afbeeldingslocatie: http://static.afbeeldinguploaden.nl/1204/9294/NeD.jpg

Zonder simlock

Net mijn T-mobile sim geprobeerd en het werkte.
Ook nog even Vodafone sim van het werk er in gestopt en die werkte ook.

Ben helemaal blij, nu nog even een duo simkaart aanvragen van T-mobile.

Heb er trouwens 2 eentje voor mij zelf gekocht en 1 voor m'n moeders verjaardag volgende maand.
Gaat ze leuk vinden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rommel
  • Laatst online: 14:39
migros schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:47:
Ik heb ook al 2 dagen geleden besteld en betaald. Nog steeds geen verzendbevestiging of zichtbaar in hun bestelvolgsysteem. Ik heb gewoon een bevestingsmail met ordernummer gekregen en vervolgens niets meer vernomen. Raar dat KPN???
Ik had de Flyer in de nacht van maandag op dinsdag besteld, kreeg direct een mailtje binnen. En zojuist heb ik een bevestigingsmailtje gekregen en ondertussen staat hij ook in het systeem.

Everything that has a beginning has a end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Als je zo'n dual-simkaart hebt kun je toch niet tegelijk je tablet en je telefoon gebruiken, of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Solomon schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:10:
Als je zo'n dual-simkaart hebt kun je toch niet tegelijk je tablet en je telefoon gebruiken, of zie ik dat verkeerd?
Dat is idd zo, kan niet tegelijkertijd online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Wallie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:12:
[...]

Dat is idd zo, kan niet tegelijkertijd online.
Hmm, niet echt een optie voor mij dan ;) Zou vervelend zijn om telefoontjes te moeten missen omdat je met je tablet aan het spelen bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
Wallie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:04:
En nu van de Hi site http://hi.custhelp.com/ap...2L3NpZC9OTkRUSlhWaw%3D%3D :

De zichttermijn van toestellen die zijn besteld via de shop is 8 werkdagen. De termijn gaat in vanaf de bezorgdatum. Binnen deze termijn kun je het toestel terugsturen. Als je het product terugzendt, moet het aan de volgende eisen voldoen:

Compleet
Ongebruikt
In de originele verpakking
Aangebrachte zegels mogen niet verbroken zijn

Tja, je kan het proberen, en mijn zegen heb je O-) , maar ja, kan dus zijn dat ze moeilijk gaan doen.
Elke winkel kan random dingen op zijn site zetten, en voorwaarden bedenken. Uiteindelijk heeft het nederlandse recht toch echt gelijk. Voor zover ik weet mag je gewoon de verpakking open maken.
De klant moet de mogelijkheid hebben het artikel daadwerkelijk te kunnen evalueren. Het openen van een verpakking of het artikel gebruiken is geen grond een retour te weigeren. Van de klant wordt wel verwacht dat deze het artikel onbeschadigd retourneert in zoveel mogelijk onbeschadigde verpakking.
Zie ook Over: (Veilig) online winkelen #koopopafstand

Maar genoeg hierover wat mij betreft. weer verder ontopic :).
Ik wacht nog steeds op mijn HTC tablet. Vorige week donderdag tussen 20:00 en 21:00 besteld en betaalt, maar staat nog steeds dat onderdelen niet op voorraad zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
@Hi_Webcare Geldt de wet koop op afstand voor de HTC Flyer? Dus een week uittesten en terug sturen als het niet bevalt? Alvast bedankt!

@TommyKr_ Als je online bestelt heb je altijd 8 dagen zichttermijn.Mocht je het willen retourneren moet dit binnen 8 dagen na ontvangst.[LN]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, bestel ik net telefonisch opnieuw en krijg daar netjes een orderbevestiging van binnen. Krijg ik vlak daarna een orderbevestiging van de order die ik eerder had geplaatst en die maar niet te vinden was in het systeem..

Dus nu komen er 2 Flyers... Ach, dan is vriendlief ook blij met een exemplaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus heb je 1 gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahaha, dat zou te mooi zijn om waar te zijn.. Nee hoor, 2 aparte bestellingen, dus gewoon 2x betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Painore schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:28:
@Hi_Webcare Geldt de wet koop op afstand voor de HTC Flyer? Dus een week uittesten en terug sturen als het niet bevalt? Alvast bedankt!

@TommyKr_ Als je online bestelt heb je altijd 8 dagen zichttermijn.Mocht je het willen retourneren moet dit binnen 8 dagen na ontvangst.[LN]
Moet je het wel online hebben gekocht, anders geldt de wet koop op afstand niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan toch?
Hun administratie is toch al een chaos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Laatst online: 11:03

migros

Nooit meer een Samsung

Heb me net aangemeld bij twitter en heb dat webcare eens getwitterd, effe kijken wat het gaat opleveren.

Ben er wel sceptisch over hoor.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Wil even kwijt dat mensen die hem terug willen sturen na 7 dagen wel voorzichtig moeten zijn. Ik ben het met jullie eens dat je gewoon de verpakking open moet kunnen maken en hem kunnen testen. Echter is dat geen 8 dagen proberen. Neem bijvoorbeeld het voorbeeld van de TV aan en uitzetten.

Zou dus oppassen dat er geen statistieken achterblijven waaruit blijkt dat er gewoon een week mee gespeeld is. Ook denk ik dat ze hem bij het kleinste krasje, beschadigde doos etc. niet meer retour nemen. Wat overigens niet meer als terecht is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-10 22:56
Voor iedereen die em on-line besteld heeft en vervolgens naar de Hi of LPN winkel is getogen om off-line te kopen.

Wacht tot je een mail krijgt met "Bevestiging van jouw Hi bestelling met bestelnummer: xxxxxxxxx". Dus niet de eerste automatische "orderbevestigings" mail. De echte bevestiging kan even (lees: enkele dagen) duren.

Bel 0800-0105 en doorloop het keuze menu. Bevestig aan een medewerker de annulering.

2 min later mail: "Bevestiging van annulering van jouw Hi bestelling met bestelnummer: xxxxxxxxx"

Klaar :)

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-10 20:33
dirkjesdirk schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:55:
Voor iedereen die em on-line besteld heeft en vervolgens naar de Hi of LPN winkel is getogen om off-line te kopen.

Wacht tot je een mail krijgt met "Bevestiging van jouw Hi bestelling met bestelnummer: xxxxxxxxx". Dus niet de eerste automatische "orderbevestigings" mail. De echte bevestiging kan even (lees: enkele dagen) duren.

Bel 0800-0105 en doorloop het keuze menu. Bevestig aan een medewerker de annulering.

2 min later mail: "Bevestiging van annulering van jouw Hi bestelling met bestelnummer: xxxxxxxxx"

Klaar :)
Goeie tip, zo heb ik het nu ook gedaan. Nog even wachten op het mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Niet online
peugeot206gt schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:41:
Wil even kwijt dat mensen die hem terug willen sturen na 7 dagen wel voorzichtig moeten zijn. Ik ben het met jullie eens dat je gewoon de verpakking open moet kunnen maken en hem kunnen testen. Echter is dat geen 8 dagen proberen. Neem bijvoorbeeld het voorbeeld van de TV aan en uitzetten.

Zou dus oppassen dat er geen statistieken achterblijven waaruit blijkt dat er gewoon een week mee gespeeld is. Ook denk ik dat ze hem bij het kleinste krasje, beschadigde doos etc. niet meer retour nemen. Wat overigens niet meer als terecht is ;)
Ik had de mijne na 1 dag te koop staan, en kreeg veel van die onzinnige bieden.
Van kwaadheid heb ik hem maar op de post gedaan (aangetekend) terug naar KPN gestuurd.
Ik heb alles keurig netjes terug geplaatst incl fabriek instellingen en de scherm schoon gepoetst
We zullen zien of ik van kpn een reactie terug krijgt, omdat die gebruikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-09 21:55
uroy schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:07:
[...]

Van kwaadheid heb ik hem maar op de post gedaan (aangetekend) terug naar KPN gestuurd.
Ik heb alles keurig netjes terug geplaatst incl fabriek instellingen en de scherm schoon gepoetst
Biedingen van 50.000 euro en zo? Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Ah joh, gewoon ff een paar dagen laten staan, dan krijg je serieuzere mensen, eerst komen de koopjesjagers ;). Ohw nee, dat zijn wij met onze 199euro tablet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Antwoord op de vraag over de ICS update. Denk dat we die kunnen vergeten. Was leuk geweest maar ik mis hem verder ook niet om eerlijk te zijn....

HTC eu-no-reply@htc.com

14:45 (31 minuten geleden)

aan mij
Dear Peugeot206gt,

Hartelijk dank voor het contacteren van HTC betreffende uw HTC Flyer.

Mijn naam is Renate en ik ben werkzaam op de afdeling emails van de klantenservice van HTC.

Ik begrijp dat u interesse heeft in Android 4.0.

Ice Cream Sandwich is software voor telefoons. De Flyer heeft tabletsoftware. Honeycomb is dan ook speciaal voor de tablet ontwikkelt. Er is op dit moment helaas nog geen nieuws over toekomstige tabletsoftware. Ik raad u aan om de Facebook pagina van HTC in de gaten te houden voor updates hierover.

Als u geen verdere vragen heeft sluit u dit ticket door het volgen van de link hieronder. Bij de sluiting van het ticket wordt u uitgenodigd om onze Customer Satisfaction Survey in te vullen, die niet meer dan 1 minuut in beslag neemt om te voltooien.

Let me know if I have successfully answered your question, please click here to complete this.

To send a reply to this message, please click here.

Sincerely,

Renate

HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wind-rider
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 22:14
@Peugeot206gt: Wat een onzin dat het geen tabletsoftware zou zijn, ICS is juist een samenvoeging van de tablet- en telefooninterface.

Iets met klok-klepel.

Heb dat haar al teruggemaild? Of dat alle nieuwe tablets toevallig wel met ICS uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

wind-rider schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:25:
@Peugeot206gt: Wat een onzin dat het geen tabletsoftware zou zijn, ICS is juist een samenvoeging van de tablet- en telefooninterface.

Iets met klok-klepel.

Heb dat haar al teruggemaild? Of dat alle nieuwe tablets toevallig wel met ICS uitkomen?
Nou ja, af dat HTC mevrouwtje het nou wel of niet goed zegt, het komt er op neer dat er geen ICS voor de Flyer komt, dat was al eerder bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Ik weet het, ik vond het zelfs zo een simpel antwoord dat ik er geen moeite in ga steken. Zaak is duidelijk voor mij in ieder geval ;)

Edit: voorlopig zit ik ook al 2 dagen online met dat gratis Hi simkaartje. Beltegoed blijft ook hetzelfde, sterker nog, er was gister een cent bijgekomen!

[ Voor 37% gewijzigd door Rene op 18-04-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uroy schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:07:
[...]

Maar dat is ook moeilijk een smartphone / tablet of iets andere is deze moeilijke tijden tweedehands verkopen ( Ookal is jouwe dan bijna nieuw, de zegel heb je al verbroken immers ).

Ik heb met moeite mijn HTC Desire HD nog voor € 180 verkocht, maar dan wel op marktplaats en niet op tweakers.net want hier verkopen kan vaak nog moeilijkere zijn dan op marktplaats.

En andere nadeel, die Flyer word momenteel voor € 199 nieuw verkocht, dus waarom jouwe dan kopen als ze een nieuwe kunnen krijgen? Ik denk dat veel tweakers dit topic allang gezien hebben en dus wel weten van de hi.nl aanbieding.

Ik persoonlijk merk zodra je iets wilt verkopen en je vraag prijs gaat richting de € 200 dan is die verkoper vinden niet makkelijk en zul je waarschijnlijk toch een paar tientjes moeten inleveren.

Ik hoop voor je dat het goed gaat, ik vind best tricky wat je doet, je stuur dat ding gewoon aangetekend terug terwijl je hebt gebruikt hebt.

De flyer krijgt inderdaad geen ICS.

http://blog.htc.com/2012/03/ics/
Here’s the scoop. The following HTC devices are confirmed to get a tasty treat of Ice Cream Sandwich:

DROID Incredible 2 by HTC
HTC Amaze 4G
HTC Desire S
HTC Desire HD
HTC EVO 3D
HTC EVO Design 4G
HTC Incredible S
HTC Sensation
HTC Sensation XL
HTC Sensation 4G
HTC Sensation XE
HTC Raider
HTC Rezound
HTC Rhyme
HTC Thunderbolt
HTC Vivid

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:46

Geckoo

Good news, everyone!

Bestelgegevens
Bestelnummer XXXXXX
Datum van jouw bestelling 18-04-2012 (dit was stiekem 16-4)
Verwachte leverdatum 19-04-2012
Naam M Pet
Afleveradres Ergens weg in RIJEN
denk dat er morgen iemand voor de deur staat :Y, maar heb de flyer eigenlijk in een opwelling besteld.... :S

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Bestelgegevens
Bestelnummer XXXXXX
Datum van jouw bestelling 16-04-2012 (dit was stiekem 13-4)
Verwachte leverdatum 17-04-2012
Helaas.... denk het eigenlijk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
heb de flyer n.a.v. dit topic ook gehaald. De Hi filiaal in Maastricht wist er niets vanaf en ze probeerden me nog een abonnement aan te smeren, maar die had ik gelijk afgewimpeld. Hele staff kwam er bij kijken en helpen, want ze kwamen er maar niet uit op een of andere manier. Uiteindelijk toch meegekregen, maar zonder sim kaart... :?

Jullie hebben die wel gekregen las ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geckoo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:52:
[...]

denk dat er morgen iemand voor de deur staat :Y, maar heb de flyer eigenlijk in een opwelling besteld.... :S
Gewoon terug sturen dan. Is hier al paar keer gezegd, je hebt 7 dagen bedenktijd, dus als je nu denkt van goh shit ik heb die tablet helemaal niet nodig, dan stuur dat ding gewoon terug en krijg je geld van hi terug.

Het is ook heel verlijdelijk om deze tablet te bestellen, ik bedoel € 199 is ook goedkoop voor zo'n tablet, maar reden dat ie goedkoop is duidelijk, die Fyler was nooit echt zo'n succes, die zal daarom ook wel geen ICS krijgen, want de HTC Desire HD krijgt het wel en beide hebben ze dezelfde hardware en HTC Desire HD is ouder.

Moet je dit programma eens gaan kijken Bloed, zweet en luxeproblemen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
peugeot206gt schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:27:
voorlopig zit ik ook al 2 dagen online met dat gratis Hi simkaartje. Beltegoed blijft ook hetzelfde, sterker nog, er was gister een cent bijgekomen!
Dus je verstookt data en je krijgt er beltegoed bij?
Dat is beter dan een abonnement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Tjukkie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:02:
heb de flyer n.a.v. dit topic ook gehaald. De Hi filiaal in Maastricht wist er niets vanaf en ze probeerden me nog een abonnement aan te smeren, maar die had ik gelijk afgewimpeld. Hele staff kwam er bij kijken en helpen, want ze kwamen er maar niet uit op een of andere manier. Uiteindelijk toch meegekregen, maar zonder sim kaart... :?

Jullie hebben die wel gekregen las ik?
Ik heb er zelfs twee gekregen, een gewone sim en een microsim pakket, beide met een ander telefoonnummer. Echt geen idee waarom... Die gast moest ook een paar keer klooien met de kassa voor het goed zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Wallie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:10:
[...]

Ik heb er zelfs twee gekregen, een gewone sim en een microsim pakket, beide met een ander telefoonnummer. Echt geen idee waarom... Die gast moest ook een paar keer klooien met de kassa voor het goed zat.
Geen wonder dat ze zo simkaarten te kort hebben >.> (en bij alle producten maar vol blijven houden dat er 2 dagen levertijd op zit...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:53

BPP

Zojuist een email dat ik hem morgen binnen krijg. Maandag besteld. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
BPP schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:20:
Zojuist een email dat ik hem morgen binnen krijg. Maandag besteld. Ik ben benieuwd.
Als jij de status opvraagt op https://hi.reviva.nl/ wat zie je dan?

Als er
Artikel(en) niet op voorraad
staat kun je de leverdatum van morgen wel vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ik kan mn order zien via de link, maar zie niets over levertijd of voorraad staan. Ook heb ik een mailtje binnen.

[ Voor 6% gewijzigd door BounceMeister op 18-04-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
Maar staat er op die link, bij de rechter (status) kolom:
Status:

Laatste update: XX-04-2012

Artikel(en) niet op voorraad
Edit: toch vreemd dat jij daar helemaal niets ziet staan dan.
Geen idee waarom ik wel een "niet op voorraad" indicatie zie staan.

[ Voor 30% gewijzigd door TheMatrixHasYou op 18-04-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Laatst online: 13:03
Ik heb er net één gekocht bij de Hi winkel in Purmerend,kom ik thuis heb ik een 2e bevestigingsmail gehad :(
gelijk gebeld om te annuleren maar dat kon niet en moet hem weigeren aan de deur :?

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10 21:20
audiojunk schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:34:
Ik heb er net één gekocht bij de Hi winkel in Purmerend,kom ik thuis heb ik een 2e bevestigingsmail gehad :(
gelijk gebeld om te annuleren maar dat kon niet en moet hem weigeren aan de deur :?
Lol..ik was gister ook in purmerend, het was toen dicht (verbouwing geloof ik). Had 'm toen bij de kpn winkel eentje gescored.

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
TheMatrixHasYou schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:33:
Maar staat er op die link, bij de rechter (status) kolom:

[...]

Edit: toch vreemd dat jij daar helemaal niets ziet staan dan.
Geen idee waarom ik wel een "niet op voorraad" indicatie zie staan.
Er staat in de rechtse kolom alleen laatste update 18-4.
Simkaart nr ook nog niet bekend.

Edit: even later stond het er wel bij. Ik heb de order inmiddels geannuleerd. Had hem al via de hi winkel.

[ Voor 17% gewijzigd door BounceMeister op 18-04-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 08:59
Wallie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:10:
Same here ja :) Die microsim versie krijg ik echter nog niet aan de praat, doet niets met data.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:54
Omtrent ICS.

Heb na aanleding van hun blog gevraagd op FB of de Flyer wel of niet in aanmerking komt voor ICS.
Hun antwoordt was dat het nog niet besloten was en dat het lijst geupdate wordt zodra ze meer weten.

Vraag HTC via hun NL support en/of FB of ICS in aanmerking komt voor ICS.
Hoe meer mensen vragen, des te groter de kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Laatst online: 13:03
shaowoo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:36:
[...]

Lol..ik was gister ook in purmerend, het was toen dicht (verbouwing geloof ik). Had 'm toen bij de kpn winkel eentje gescored.
Klopt ik stond maandag ook voor de dichte deur maar bij KPN hadden ze de aanbieding toen niet :(

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ChiMan schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:42:
Vraag HTC via hun NL support en/of FB of ICS in aanmerking komt voor ICS.
Hoe meer mensen vragen, des te groter de kans!
De kans op een officiële ICS Rom lijkt mij precies nul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Brad Pitt schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:42:
[...]

Same here ja :) Die microsim versie krijg ik echter nog niet aan de praat, doet niets met data.
evt. de APN wijzigen naar prepaidinternet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Snap er echt de ballen van, ik heb donderdagmiddag besteld en direct betaald en ik heb nog helemaal niets. Anderen die veel later bestelden hebben hem al wel. zakt me broek echt van af. Slecht van Hi hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Puc van S. schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:44:
evt. de APN wijzigen naar prepaidinternet?
Gedaan, deed niks (d.w.z. aannemende dat zoiets niet case sensitive is :s ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mijis de zichttermijn voor internetaankopen al een tijdje 14 dagen. Veel bedrijven houden onterecht nog een kortere termijn aan in hun voorwaarden aan.
http://twinklemagazine.nl...ichttermijn-van-14-dagen/

Bol.com en wehkamp doen het iig wel goed met 14 dagen. amazon.de en amazon.co.uk, niet nederlands natuurlijk, hebben zelfs een 30 dagen no questions asked policy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BounceMeister schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:38:
[...]

Er staat in de rechtse kolom alleen laatste update 18-4.
Simkaart nr ook nog niet bekend.
Duurt ff, daarna komt er te staan dat de artikelen niet op voorraad zijn. Bij mij stond er ook de hele tijd alleen laatste update 18-4, nu staat er sinds net dat de artikelen niet op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:53

BPP

In mijn mailtje staat "verwachte leverdatum 19 april" (morgen dus), maar er staat ook dat die nog niet op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
BPP schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:02:
In mijn mailtje staat "verwachte leverdatum 19 april" (morgen dus), maar er staat ook dat die nog niet op voorraad is.
Precies dat mailtje heb ik ook gehad, hij zou gisteren geleverd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dat er standaard staat, in mijn mail staat ook dat hij morgen komt... Leek mij al sterk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:54
Brad Pitt schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:43:
[...]

De kans op een officiële ICS Rom lijkt mij precies nul :)
Had op FB wall van HTC het volgende gepost:
What a joke - no ICS update for the Flyer! Any reason there is no update to ICS?

Antwoordt HTC
We're still working on our portfolio to see which devices are suitable for the upgrade. We will have more information in the coming weeks. You can check out our latest note on ICS here: http://on.fb.me/wfrzre.

Laten we hopen op het goede nieuws ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

ChiMan schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:07:
[...]

Had op FB wall van HTC het volgende gepost:
What a joke - no ICS update for the Flyer! Any reason there is no update to ICS?
Dat is op zich wel een goede tactiek. Ze een beetje uit hun tent lokken met lichtelijk provocerende opmerkingen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

ChiMan schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:07:
We're still working on our portfolio to see which devices are suitable for the upgrade. We will have more information in the coming weeks. You can check out our latest note on ICS here: http://on.fb.me/wfrzre.

Laten we hopen op het goede nieuws ;)
Aangezien de Desire HD in die lijst staat en die blijkbaar zeer vergelijkbare hardware heeft is dat wat mij betreft weer een extra reden om er van uit te gaan dat ICS ook voor de Flyer uitgebracht zal gaan worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10 21:45

iChaos

It's Lupus.

Alleen zou HTC HTC niet zijn, als ze geen Sense-schil over de ROM gooien, en een tablet-geoptimaliseerde versie van ICS met Sense is wel veel werk wat niet loont voor slechts 1 of 2 apparaten.

Ik zou het zelf ook heel graag zien, maar ik zie het maar somber in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-10 18:31
Op marktplaats zijn de mensen er inmiddels ook achter dat er ergens een interessante aanbieding is (geweest). Biedingen gaan tot maximaal 175 euro, uitzonderingen daargelaten natuurlijk :P

Ik heb trouwens ook eindelijk een bevestiging gekregen. Tablet wordt 19-04 bezorgd, maar daar ga ik niet vanuit :+ Er is in ieder geval vooruitgang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel105
  • Niet online
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRL/internet/713.html als je dit ziet lijkt het net dat je er een abbo bij (moet) krijgt.... 11,50 p.m. en dan nog eenmalig 200 euro bij betalen...

Je komt daar als je op prepay klikt, dus is wel raar...

EDIT; Laat maar, moet je eens groot bovenin deze pagina kijken: http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Flyer/THTFLYsi.html Kan gewoon echt geen fout van de website zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch blij dat ik geannuleerd heb....nu voor 182,50 een galaxy tab besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
Appel105 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:27:
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRL/internet/713.html als je dit ziet lijkt het net dat je er een abbo bij (moet) krijgt.... 11,50 p.m. en dan nog eenmalig 200 euro bij betalen...

Je komt daar als je op prepay klikt, dus is wel raar...

EDIT; Laat maar, moet je eens groot bovenin deze pagina kijken: http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Flyer/THTFLYsi.html Kan gewoon echt geen fout van de website zijn!
We waren er al lang over uit dat de aanbieding klopt. Mede omdat tientallen mensen hem al voor deze prijs hebben meegekregen, en het Hi personeel het meerdere malen heeft bevestigd, zowel via telefoon, mail als Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel105
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:06:
Toch blij dat ik geannuleerd heb....nu voor 182,50 een galaxy tab besteld.
Ook de oude 7inch versie? Waarom zou je voor die gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, de 8,9 p7310 van de wehkamp actie van vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-10 19:19
Ik had gisteren HI gebeld om te annuleren, kreeg te horen dat dat zou gebeuren krijg ik vanochtend een bevestigingsmail met als besteldatum gisteren 8)7 Gelijk teruggebeld en nu wel geannuleerd. Kreeg letterlijk een minuut na het belletje de annuleringsmail. En meneer zei dat het geld binnen 14 dagen teruggestort zal zijn.
Heb ook de SGTab besteld, misschien dat, twijfel nog hard ik de Flyer in de verkoop doe, twijfel nog hard erover

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel105
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:18:
Nee, de 8,9 p7310 van de wehkamp actie van vanmiddag.
Shit die had ik moeten hebben... 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er waren er binnen 3 minuten 350 verkocht, terwijl ze er eigenlijk maar 100 hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
Die p7310 had toch geen 3G en minder opslag?
Maar wel mooi dingetje. Wehkamp gaat er 350 leveren, dus niet echt veel mensen hebben hem kunnen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel105
  • Niet online
ow oke, ik dacht die staat al uren online daar bij wehkamp en ik heb dat gemist omdat ik de hele tijd naar die flyer aan het kijken ben :P. Maar valt dus mee, en idd zo slecht is de flyer niet maar 30 euro goedkoper voor die Tab... Ik had het ook wel geweten als ik het had geweten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:52
Ik heb er denk ik nog wel 1 over voor de liefhebber... (afhankelijk hoe ze de boel bij Wehkamp afhandelen)

Edit: Jorcool -> PM

[ Voor 9% gewijzigd door Gelukszak op 18-04-2012 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Die P7310 was zeker een mooi alternatief. Maar een hoop zaken zijn puur persoonlijk. Het is nu te laat om deze te bestellen maar beide hebben zeer duidelijke voor en nadelen. Mijn doorslag om niet voor de tab actie te gaan was dat de flyer 2x zoveel geheugen heeft, compacter is en 3G ondertsteuning heeft. Een vergelijkbaar model met 3G kost van Samsung toch alweer 400 euro

Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste

Let op:
Dit is een topic in het Shopping Forum en is bedoeld voor discussie rond de aanbieding en de afhandeling van de bestellingen die gedaan zijn. Discussie over het product zelf hoort in het HTC Flyer Tablet topic - deel 1 thuis.