Je bedoelt dat je een dubbele krijgt? Of heb je het over de flyer?Gelukszak schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:36:
Ik heb er denk ik nog wel 1 over voor de liefhebber... (afhankelijk hoe ze de boel bij Wehkamp afhandelen)
Verwijderd
Er zijn de laatste tijd 4 of 5 nteressante aanbiedingen geweest, met de meeste was er wel iets.het is dus puur persoonlijk wat je kiest.
Playbook, verkeerd OS voor de meeste mensen. Ik vind het geluid erg goed en het beeld is buiten goed leesbaar.
HP touchpad, verkeerd OS
Toshiba Folio...zuigt gewoon
HTC Flyer, niksmis mee maar krast wel snel..volgens de reviews
Galaxy tab...minste mitsen en maren volgens mij.
Ikben van apple fan via hp touchpad en pl
aybook bij de galaxy tab 10.1 terecht gekomen. Werkt gewoon lekker...ookipv iphone 4 nu ook de galaxy s2.
Nu nog mijn vroue blij maken met de p7310...
Playbook, verkeerd OS voor de meeste mensen. Ik vind het geluid erg goed en het beeld is buiten goed leesbaar.
HP touchpad, verkeerd OS
aybook bij de galaxy tab 10.1 terecht gekomen. Werkt gewoon lekker...ookipv iphone 4 nu ook de galaxy s2.
Touchpad is ook niet veel mis mee hoorVerwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:45:
Er zijn de laatste tijd 4 of 5 nteressante aanbiedingen geweest, met de meeste was er wel iets.het is dus puur persoonlijk wat je kiest.
HP touchpad, verkeerd OS
Die aanbiedingen worden straks gewoon permanente prijsverlagingen.
Je ziet het al aan het feit dat Google werkt aan goedkope Android tabs.
ben bang dat die 200,- gewoon de marktprijs wordt voor de HTC Flyer.
Wel een goede (kwalitatieve) concurrent met andere tablets in het 100-200 euro segment.
Nu hopen dat binnen afzienbare tijd (<1 jaar) ook apparaten als de galaxy tab flink zakken (naar 200-300 euro). Gaan we alleen die Flyer niet meer kwijtraken
Je ziet het al aan het feit dat Google werkt aan goedkope Android tabs.
ben bang dat die 200,- gewoon de marktprijs wordt voor de HTC Flyer.
Wel een goede (kwalitatieve) concurrent met andere tablets in het 100-200 euro segment.
Nu hopen dat binnen afzienbare tijd (<1 jaar) ook apparaten als de galaxy tab flink zakken (naar 200-300 euro). Gaan we alleen die Flyer niet meer kwijtraken
Als je de flyer jaartje of anderhalf jaar gebruikt is het nog goedkoop geweest. Stel dat je iPad koopt en steeds nieuwste van nieuwste wilt, dure hobby.
Ben erg benieuwd wanneer de nieuwe zendingen gedaan worden. Verwacht deze week niets meer maar leuk zal het wel zijn!
En nog even tussendoor: wie op het forum kijkt van Hi en de Twitter van Hi ziet dat er ontzettend veel problemen zijn met bestellingen, niet alleen de Flyer.
Ben erg benieuwd wanneer de nieuwe zendingen gedaan worden. Verwacht deze week niets meer maar leuk zal het wel zijn!
En nog even tussendoor: wie op het forum kijkt van Hi en de Twitter van Hi ziet dat er ontzettend veel problemen zijn met bestellingen, niet alleen de Flyer.
[ Voor 22% gewijzigd door Yrck op 18-04-2012 20:16 ]
Verwijderd
Ik vond de touchpad ook wel ok. En met flinke winst doorverkocht.
Het leuke is dat mensen met een kleinere beurs nu niet meer veroordeeld zijn tot zo'n bart smit ding.
Als je nu nog 150 euro voor een bmerk betaalt doe je gewoon je huiswerk niet.
Het leuke is dat mensen met een kleinere beurs nu niet meer veroordeeld zijn tot zo'n bart smit ding.
Als je nu nog 150 euro voor een bmerk betaalt doe je gewoon je huiswerk niet.
Ik ben toch benieuwd wat de dualcore van Samsung biedt ten opzichte van de Flyer.peugeot206gt schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:38:
Die P7310 was zeker een mooi alternatief. Maar een hoop zaken zijn puur persoonlijk. Het is nu te laat om deze te bestellen maar beide hebben zeer duidelijke voor en nadelen. Mijn doorslag om niet voor de tab actie te gaan was dat de flyer 2x zoveel geheugen heeft, compacter is en 3G ondertsteuning heeft. Een vergelijkbaar model met 3G kost van Samsung toch alweer 400 euro
Mijn ouders hebben al een 16 GB Flyer, dus dit weekend ga ik lekker even vergelijken.
Verwijderd
Heb em net ook gehaald in de winkel in Helmond, personeel daar wist ook van niks, totdat ik de aanbieding op hun computer te voorschijn toverde
Status:
Laatste update: 16-04-2012
Artikel(en) niet op voorraad
Misschien toch beter bij de winkel langs kunnen gaan...
Laatste update: 16-04-2012
Misschien toch beter bij de winkel langs kunnen gaan...
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Ik heb net zo'n Flyer binnen, maar als ik op camera zet in een donkere ruimte, om dode pixels te zien, zie ik allemaal flikkerende witte stippen verspreid over het beeld te zien.
Als ik er een video opname van maak zie ik dit alleen in het begin van die video maar daarna niet meer.
Er zit Android 2.3.1 op.
Dit verschijnsel van flikkerende witte stipjes zie ik wel eens bij een goedkoop vga cameraatje, maar dit is wel erg extreem voor een tablet.
Iemand hier ook last van?
Als ik er een video opname van maak zie ik dit alleen in het begin van die video maar daarna niet meer.
Er zit Android 2.3.1 op.
Dit verschijnsel van flikkerende witte stipjes zie ik wel eens bij een goedkoop vga cameraatje, maar dit is wel erg extreem voor een tablet.
Iemand hier ook last van?
[ Voor 22% gewijzigd door MTT op 18-04-2012 21:02 ]
Verwachten dat een camera met een kleine sensor, zoals de Flyer heeft, in staat zal zijn om bij weinig licht goede beelden te maken is op zijn zachtst gezegd... onrealistisch.
Als je het scherm op pixeldefecten wilt testen kun je beter gebruik maken van apps die daarvoor bedoeld zijn.
Er zijn er vele zoals deze en deze.
Als je het scherm op pixeldefecten wilt testen kun je beter gebruik maken van apps die daarvoor bedoeld zijn.
Er zijn er vele zoals deze en deze.
Het gaat mij niet om de plaatjes, het gaat mij erom dat deze flikkerende witte stipjes goed zichtbaar is in de camerastand in het donker. Dit heb ik op geen enkel toestel, zoals galaxy S2 of iPhone 4/S.
Er is schijnbaar iets mis mee. Ook erg veel bleeding aan de onderkant van het display
Er is schijnbaar iets mis mee. Ook erg veel bleeding aan de onderkant van het display
Bleeding heb ik absoluut geen last van, echter de camera is gewoon slecht bij weinig licht. Lijkt in de avond gewoon 12000 ISO ofzo zo korrelig is het, absoluut onbruikbaar. Ik stoor me er niet aan want vermoed niet dat ik er ooit fotos mee ga maken
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Heb ik ook gedaan maar ook ik krijg geen data door de micro-sim kaartjes. Gewone verbinding is er wel. Iemand een suggestie waar het aan kan liggen?Brad Pitt schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:45:
[...]
Gedaan, deed niks (d.w.z. aannemende dat zoiets niet case sensitive is).
Ik heb een Diginote tablet hoofdsteun houder gekocht. Dan kan de kleine er filmpjes op kijken in de auto. Nu komen de klemmen precies op de volumeknoppen uit. Iemand daar een oplossing voor gevonden?
Zo ziet zo'n ding eruit:

Linkje: pricewatch: Diginote Tablet Hoofdsteun houder - 7 tot 10"
Edit:
't blijkt ook geen handig ding, hij kan niet stevig genoeg vastgedraaid worden, dus zakt continu weg..
Zo ziet zo'n ding eruit:

Linkje: pricewatch: Diginote Tablet Hoofdsteun houder - 7 tot 10"
Edit:
't blijkt ook geen handig ding, hij kan niet stevig genoeg vastgedraaid worden, dus zakt continu weg..
[ Voor 32% gewijzigd door BounceMeister op 28-05-2012 20:12 ]
Gisteren mail dat die morgen waarschijnlijk wordt afgeleverd. Besteld op maandag om 11:19
Op de reviva site Daar nog niets over, daar staat artikelen niet op voorraad
Ik zal wel even een briefje ophangen dat ie niet twee keer aangeboden moet worden, kan ik hem op zaterdag op komen halen....
Nu nog 199,99 gepast zien te vinden. Aldi geeft toch nog centen uit.....
Ik zal wel even een briefje ophangen dat ie niet twee keer aangeboden moet worden, kan ik hem op zaterdag op komen halen....
Everything is better with Bluetooth
Zolang op hi.reviva.nl staat dat ze niet op voorraad zijn, dan komt hij ook nog niet.jeanj schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:29:
Gisteren mail dat die morgen waarschijnlijk wordt afgeleverd. Besteld op maandag om 11:19
Je noemt nu dan ook twee toestellen met bijzonder goede camera's. Vooral de 4S doet het goed bij weinig licht.MTT schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:17:
Het gaat mij niet om de plaatjes, het gaat mij erom dat deze flikkerende witte stipjes goed zichtbaar is in de camerastand in het donker. Dit heb ik op geen enkel toestel, zoals galaxy S2 of iPhone 4/S.
Dat denk ik niet, heeft elke Flyer. De camera is a) gewoon al niet de beste en b) zeer slecht bij weinig licht.Er is schijnbaar iets mis mee.
Nickname does not reflect reality
Net nog gecontroleerd en dit is wat er staat dus ik denk dat er vandaag geen/een mannetje aan de deur staat.Painore schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:11:
[...]
Zolang op hi.reviva.nl staat dat ze niet op voorraad zijn, dan komt hij ook nog niet.
Wel vreemd hoe er gekrommuniceerd wordt.
mail:
Bestelgegevens
Bestelnummer yabiediejab
Datum van jouw bestelling 17-04-2012
Verwachte leverdatum 19-04-2012
Naam
Afleveradres
Uw gegevens:
Orderinfo:
Ordernummer: yabiediejab
HTC Flyer, Metallic white
Hi Mobiel Internet PrePay SIM-kaart 32 kB (voor je laptop of tablet), i.c.m. toestel
Simkaartnummer
Simnummer nog niet bekend.
Status:
Laatste update: 17-04-2012

De bestelling van mijn moeder (bevestiging twee dagen terug) is niet eens bekend via hi.reviva.nl|:(
https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8
@ fozzie
Ik heb precies hetzelfde. Vond dat ook al vreemd. Eerst een mail krijgen met 19-4 als leverdatum en vervolgens online zien dat er geen voorraad is
Achja, vandaag toch niemand thuis om 'm aan te nemen.
Ik heb precies hetzelfde. Vond dat ook al vreemd. Eerst een mail krijgen met 19-4 als leverdatum en vervolgens online zien dat er geen voorraad is
Ja joh, weet je wat de uitleg is van HI?Freakster86 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:11:
@ fozzie
"De levertijd slaat op de tablet zelf, maar de simkaarten zijn op voorraad en we leveren alleen maar complete pakken uit"
Als de simkaarten 1 keer per week worden geleverd en ze deze week al uitverkocht zijn (zoals eerder geroepen) dan kunnen we de verwachte leverdatum van 19 april of 20 april (zoals in de bevestigingsmail wordt beschreven) wel vergeten. Wat ik wel fijn vindt dat dat ze dus de flyer gaan leveren. Wat ik ook wel grappig vindt is dat de link nog actief is en dat de voorradteller van de flyer maar op 194 blijft steken
Leuk man gatheren
Ik heb het vermoeden dat het wel eens een lang traject kan worden.migros schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:08:
Als de simkaarten 1 keer per week worden geleverd en ze deze week al uitverkocht zijn (zoals eerder geroepen) dan kunnen we de verwachte leverdatum van 19 april of 20 april (zoals in de bevestigingsmail wordt beschreven) wel vergeten. Wat ik wel fijn vindt dat dat ze dus de flyer gaan leveren. Wat ik ook wel grappig vindt is dat de link nog actief is en dat de voorradteller van de flyer maar op 194 blijft steken
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Het is inmiddels wel duidelijk dat die status van voorraad niet klopt. Ze hebben wel meer problemen met de webshop. En ze vertelde dat de tablets eens per week binnen komt, niet de simksaarten..migros schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:08:
Heej, nu kijk ik net, is de voorraad weg, 2-5 dagen levertijd.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Ik zie
Ze hebben dus eindelijk de moeite genomen om de site te updaten....Levertijd: 5-10 dagen,
gratis levering
Bevestigingsmail hier ook gekregen...
Status:
Niet op voorraad
Status:
Niet op voorraad
[ Voor 28% gewijzigd door F.West98 op 19-04-2012 14:58 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Bij mij is het "niet op voorraad" (dat er sinds twee dagen stond) op hi.reviva.nl ineens veranderd in "Voor TNT pakket informatie klik hier". Heb er geen aparte mail over gehad.
Ze hebben me een track&trace-nummer gegeven, maar de status daarvan is nog niet in te zien.
Blijkbaar hebben ze toch nog wat voorraad binnengekregen of gevonden?
Ze hebben me een track&trace-nummer gegeven, maar de status daarvan is nog niet in te zien.
Inderdaad hier ook, hopenlijk dan toch nog voor het weekend binnen
Hier ook hetzelfde: tot vandaag was ie gewoon niet op voorraad, maar nu heb ik ook een T&T nummer en geen bericht daarover. Effe aan Webcare vragen dan maarwind-rider schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:32:
Bij mij is het "niet op voorraad" (dat er sinds twee dagen stond) op hi.reviva.nl ineens veranderd in "Voor TNT pakket informatie klik hier". Heb er geen aparte mail over gehad.
@Sorbo: denk dat hij dan vandaag wel verzonden wordt, maar dat PostNL het nog niet weet. Zou het niet dat bedrijven zelf 3S-codes kunnen aanmaken als ze een frankeermachine voor pakketten hebben?
Er staat op de site van PostNL "probeer het na 20:00 nog eens". Waarschijnlijk worden die dingen aan het eind van de dag doorgegeven?
Ben benieuwd wat @Hi_Webcare zegt.
Op de Hi-statuspagina staat nu dat hij gereedgemaakt wordt in het magazijn
Er staat op de site van PostNL "probeer het na 20:00 nog eens". Waarschijnlijk worden die dingen aan het eind van de dag doorgegeven?
Ben benieuwd wat @Hi_Webcare zegt.
Op de Hi-statuspagina staat nu dat hij gereedgemaakt wordt in het magazijn
[ Voor 14% gewijzigd door wind-rider op 19-04-2012 15:39 ]
De pakketjes zijn pas traceerbaar als ze gescand zijn en dat gebeurd op het distributiecentrum. Gewoon even wachten dus.
Ja, dit is altijd zo, een pakket is pas te volgen als deze in het PostNL systeem is verwerkt, maar pakketten staan er al vanaf de vooraanmelding in (alleen dus zonder informatie). Kwestie van effe wachten, maar ik heb ook effe een tweetje naar Webcare gedaan om te kijken of zij het kunnen bevestigen. Zou mooi zijn joh, zo vlak voor het weekend ;Dwind-rider schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:37:
@Sorbo: denk dat hij dan vandaag wel verzonden wordt, maar dat PostNL het nog niet weet. Zou het niet dat bedrijven zelf 3S-codes kunnen aanmaken als ze een frankeermachine voor pakketten hebben?
Status:
Laatste update: 19-04-2012
Order wordt gereed gemaakt in het magazijn
Voor TNT pakket informatie klik hier
TNT:
Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.
Dat wordt of morgen of zaterdag denk ik zo.
TNT:
Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.
Same overhere.Freakster86 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:03:
Status:
TNT:
De orderupdates zijn sowieso niet erg betrouwbaar. Vanochtend vulde ik mijn code in en toen was er niets gevonden. Eergisteren stond hij er netjes in, en nu doet ie het weer, zeg het maar
MIjn status is ook veranderd, ik ga ervan uit dat de tablet er morgen wel zal zijn. Track trace is al bekend. Kun je morgen dus inzien.
Nog maar een keer gebeld met 08000105 en kon nu wel me order annuleren.
De in de winkel gekochte Flyer is simlock vrij en er staat bij mij Android 3.2.1 op.
De in de winkel gekochte Flyer is simlock vrij en er staat bij mij Android 3.2.1 op.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
En dan maar hopen dat de tablet helemaal goed is. Die van mij kon je niet op Nederlands zetten (was bekend probleem) en las de externe SD-kaart niet. Terug naar de winkel, meteen een nieuwe gekregen en weer weg.
Update van de reactie van mij (9uur49):
Nieuwe bevestiging van Hi gekregen, en opnieuw geprobeerd op de site om te kijken hoe het er voor stond.
Het is nu heel duidelijk, er is geen voorraad meer. Geen aangegeven datum wanneer er voorraad binnenkomt!
Nieuwe bevestiging van Hi gekregen, en opnieuw geprobeerd op de site om te kijken hoe het er voor stond.
Het is nu heel duidelijk, er is geen voorraad meer. Geen aangegeven datum wanneer er voorraad binnenkomt!
https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8
Jep, de flyers zijn overgedragen naar de PostNL, nadat de Simkaartjes vandaag weer op voorraad zijn gekomen. Ze zouden dus morgen of overmorgen aan de deur kunnen staan
Denk dat ik die van mij morgen ook binnenkrijg.
Vervolgens gelijk de Archos 70 IT 250Gb maar te koop zetten.
Vervolgens gelijk de Archos 70 IT 250Gb maar te koop zetten.
@eddepet71 dat is een ander, goedkoper model met maar half zoveel opslagcapaciteit en zonder 3G
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:00:
HI heeft ze zeker hier gehaald...
http://www.cowboom.com/?u...=4485850&utm_campaign=CJh

En wij maar denken dat 199 al een goeie deal is...
Ik twijfel nog wat te doen met de Flyer nu ik de Tab ook heb.
Prijzen zijn zeker niet slecht op die site, maar het ging dus om een ander model. En die site levert niet in NL.
Het is deze http://www.cowboom.com/product/980844
Dus een goede deal denk ik
Dus een goede deal denk ik
[ Voor 23% gewijzigd door pinokkia op 19-04-2012 17:08 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
@pinokkia en die is niet nieuw:
Pre-owned
- Fully functional
- May show limited signs of use
- May be missing parts or accessories
- May have dents or scratches
mijne is ook verzonden en simkaart nr is bekend.. wat is de Hi status page toch een geweldig page
DUAL AMD XP 2200+ -> MP 2600+ :) (16x133) MSI K7D-L rev 1.0 bios 1.83b Cpu1: 61 C, Cpu2:65 C
Ik denk dat het na morgen heel rustig wordt in dit topic. Allemaal aan het spelen met de flyer! Mijne zal zaterdag wel komen, morgen gehele dag niet thuis 
Edit: order verzonden! Volgens de hi site!
Edit: order verzonden! Volgens de hi site!
[ Voor 13% gewijzigd door Yrck op 19-04-2012 17:17 ]
Verwijderd
Bij mij staat; Artikel(en) niet op voorraad.
Wanneer hebben jullie besteld? Ik heb besteld op zondag om 21:05. Zal denk pas volgende week komen dan.
Wanneer hebben jullie besteld? Ik heb besteld op zondag om 21:05. Zal denk pas volgende week komen dan.
vorige week donderdag..
DUAL AMD XP 2200+ -> MP 2600+ :) (16x133) MSI K7D-L rev 1.0 bios 1.83b Cpu1: 61 C, Cpu2:65 C
Bij mij zit ie nu in het sorteercentrum, morgen ochtend wordt ie bezorgt (status van postNL).
Lijkt erop dat de batch bestellingen van vorige week donderdag eindelijk is verzonden.
Da's dus precies 1 week vertraging
.
Naja, hopen dat hij morgen in goede staat aankomt
.
Is in ieder geval in handen van postNL nu.
Lijkt erop dat de batch bestellingen van vorige week donderdag eindelijk is verzonden.
Da's dus precies 1 week vertraging
Naja, hopen dat hij morgen in goede staat aankomt
Is in ieder geval in handen van postNL nu.
Mijne is besteld op zondag 12:18 uur maar de zending is nog niet gevonden bij PostNL.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:35:
Bij mij staat; Artikel(en) niet op voorraad.
Mijne is inmiddels ook verzonden, afg. vrijdag besteld
.
Bij mij hetzelfde nuFreakster86 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:03:
Status:
TNT:
Everything is better with Bluetooth
Verwijderd
Via Twitter gevraagd wanneer voorraad weer komt.
Antwoord;
@Hi_Webcare;
@RoyLamper Wij hebben nog geen bericht gekregen wanneer deze er weer zijn. Sorry voor het ongemak. [JD]
Antwoord;
@Hi_Webcare;
@RoyLamper Wij hebben nog geen bericht gekregen wanneer deze er weer zijn. Sorry voor het ongemak. [JD]
Als je voor rembours gekozen hebt kan dat. Als je al betaald hebt is het in ieder geval niet handig.Rafnold schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:39:
Ik kan het pakketje gewoon weigeren aan de deur, toch?
Zending staat nu op Zending wordt voorbereid. Er stata nog geen bezorgdatum bij. We zullen het zien morgen! Overigens heb ik zondag middag besteld. Meer mensen die zondag besteld hebben en vandaag verzonden is?
Die van mij is ook verzonden, wordt morgen afgeleverd. Ben alleen niet thuis morgen en het hele weekend.
Wel zondagmiddag besteld (rond een uur of 14:00), maar artikelen zijn niet op voorraad. Sinds vandaag is de bestelling pas te traceren bij Hi dus er zit (eindelijk) beweging in het bestelproces
De rede dat ik hem niet ga bestellen is dat hij (waarschijnlijk) geen nieuwe update krijgt. Ik ga proberen om de samsung tab op marktplaats of V&A te krijgen.
Yes. Die Htc flyer wordt morgen tussen 15.30 uur - 1930 uur bezorgd. Nu alleen nog de ambiance tablet van de phonehouse nog.
Daar wacht mijn oudste zoon op, want dat is zijn verjaardagscadeau van 5 januari
Vraagje/advies aan medetweakers
Welke tablet kan ik het beste geven aan een kind 10 jaar en van 13 jaar?
Ik krijg dus morgen de HTC flyer en ooit eens die van de phonehouse
Geef ze een voetbal en laat ze buitenspelen?pinokkia schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:36:
Geen.pinokkia schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:36:
Yes. Die Htc flyer wordt morgen tussen 15.30 uur - 1930 uur bezorgd. Nu alleen nog de ambiance tablet van de phonehouse nog.Daar wacht mijn oudste zoon op, want dat is zijn verjaardagscadeau van 5 januari
![]()
Uh mijn kids trainen (voetbal) 3 keer in week. Beide staan niet voor niets in het hoogste teamTheMatrixHasYou schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:09:
[...]
Geef ze een voetbal en laat ze buitenspelen?
Kan iemand misschien gewoon normaal antwoord geven?
Flyer.
Windows 7 is voor die leeftijd wat 'teveel'
Windows 7 is voor die leeftijd wat 'teveel'
Ik denk dat de Flyer leuker voor ze is, iets makkelijker te bedienen dan Windows en ook meer spelletjes geloof ik.pinokkia schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:31:
[...]
Uh mijn kids trainen (voetbal) 3 keer in week. Beide staan niet voor niets in het hoogste team(C1 en E1) Dus de nodige conditie hebben ze wel.
Verwijderd
Koop een dikke game PC.pinokkia schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:31:
[...]
Uh mijn kids trainen (voetbal) 3 keer in week. Beide staan niet voor niets in het hoogste team(C1 en E1) Dus de nodige conditie hebben ze wel.
On topic, heb de flyer na een week wachten maar in de hi winkel gehaald, toevallig hadden ze er net 1 binnen op die dag en kon die mee voor 200 incl prepaid pakket.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 21:07 ]
Tja, wat willen ze met de tablet doen? Ik vind zelf sowieso dat je voor spelletjes niet bij een tablet moet zijn.pinokkia schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:31:
[...]
@ Mr Joker en Painore
Bedankt voor antwoord op mijn vraag. De kids zitten geregeld op mijn iPad 3. Kan ik dus qua makkelijkheid de Htc flyer mee vergelijken? Windows 7 op de laptop kunnen ze heel goed mee overweg. Is windows 7 op de tablet dan heel anders? Sorry voor de domme vragen
Maar op tabletgebied. Heb ik alleen iPads gehad en heb helaas geen ervaringen met andere merken tablets.
)
Bedankt voor antwoord op mijn vraag. De kids zitten geregeld op mijn iPad 3. Kan ik dus qua makkelijkheid de Htc flyer mee vergelijken? Windows 7 op de laptop kunnen ze heel goed mee overweg. Is windows 7 op de tablet dan heel anders? Sorry voor de domme vragen
Zo af en toe makkelijke spelletjes, internetten en whats app (als dat kan op een tabletdanielkraak schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:06:
[...]
Tja, wat willen ze met de tablet doen? Ik vind zelf sowieso dat je voor spelletjes niet bij een tablet moet zijn.
[ Voor 29% gewijzigd door pinokkia op 19-04-2012 21:09 ]
een iPad, makkelijkste in gebruik, nooit gerommel mee etc.pinokkia schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:31:
[...]
kortom meest handige keuze (daarom niet de meest goedkope keuze want daar hadden we het niet over
Tsja ik denk dat ook jij wel weet hoe Windows 7 eruit ziet, dan weet je denk ik toch ook wel dat dat heel anders dan iOS op de iPad is. Verder wil ik er ook niet op ingaan (kost teveel energie). Op Tweakers mag je wel verwachten dat je dit weet en het topic is hier ook niet voor helaas.pinokkia schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:07:
@ Mr Joker en Painore
Bedankt voor antwoord op mijn vraag. De kids zitten geregeld op mijn iPad 3. Kan ik dus qua makkelijkheid de Htc flyer mee vergelijken? Windows 7 op de laptop kunnen ze heel goed mee overweg. Is windows 7 op de tablet dan heel anders? Sorry voor de domme vragenMaar op tabletgebied. Heb ik alleen iPads gehad en heb helaas geen ervaringen met andere merken tablets.
De AT kun je meer met de laptop vergelijken, zo kun je er bijvoorbeeld Word, Excel, etc. op gebruiken. Windows is nou eenmaal niet de grootste op de tabletmarkt, daarom worden er ook minder games en apps voor ontwikkeld.pinokkia schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:07:
@ Mr Joker en Painore
Bedankt voor antwoord op mijn vraag. De kids zitten geregeld op mijn iPad 3. Kan ik dus qua makkelijkheid de Htc flyer mee vergelijken? Windows 7 op de laptop kunnen ze heel goed mee overweg. Is windows 7 op de tablet dan heel anders? Sorry voor de domme vragenMaar op tabletgebied. Heb ik alleen iPads gehad en heb helaas geen ervaringen met andere merken tablets.
De Flyer heeft ook het pennetje, wat leuk is om tekeningen te maken ed., hoewel hij daar misschien al iets te oud voor is.
Ja dat geloof ik graag. Maar het moet wel leuk blijven. Voor 1 iPad heb ik 2 tabletshardwarejunk schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:10:
[...]
een iPad, makkelijkste in gebruik, nooit gerommel mee etc.
kortom meest handige keuze (daarom niet de meest goedkope keuze want daar hadden we het niet over)
@ danielkraak en Painore
Ben nu wel weer een stuk wijzer geworden. Ik denk dat mijn kids het beste om de beurt de 2 verschillende tablets moeten uittesten en dan dat hun zelf hun keuze maken. Alleen is er 1 probleem: de ambiance tablet moet ooit geleverd worden
[ Voor 26% gewijzigd door pinokkia op 19-04-2012 21:15 ]
Verwijderd
Ik zie deze flyer als een moderne netbook met android en leuk ding voor 200 Euro.danielkraak schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:06:
[...]
Tja, wat willen ze met de tablet doen? Ik vind zelf sowieso dat je voor spelletjes niet bij een tablet moet zijn.
Mijn HP 10`` netbook is net wat te groot voor onderweg, deze 7`` past precies in binnenzak van mijn jas.
Die is dan ook twee maal zo groot en twee maal zo snel en soepel dus klopt alsnog vrij redelijk.pinokkia schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:11:
Ja dat geloof ik graag. Maar het moet wel leuk blijven. Voor 1 iPad heb ik 2 tablets
ja maar het "leuk blijven" houd niet altijd in "gemakkelijk".pinokkia schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:11:
[...]
Ja dat geloof ik graag. Maar het moet wel leuk blijven. Voor 1 iPad heb ik 2 tablets
ik zou mijn kind (als ik die had( moet ik nog niet aan denken, ben pas 15
iOS is zelfs te besturen door mijn moeder (en die leeft nog een paar duizend jaar voor christus
en zal dus tevens kunnen worden bestuurt door een 3 jarige, laat staan een 10/13 jarige.
Apple (of meer iOS/iPod/iPhone/iPad en Mac) staan voor gemakkelijk gebruik door ruw gezegd: "elke idioot op deze planeet" daar bedoel ik verder niks mee, maar puur om aan te geven dat het gewoon de meest makkelijke (en tevens luxe) keuze is.
voor mij is het ook gewoon de beste keuze alleen het is voor mij als 15 jarige wat te duur om te betalen (heb daarintegen de MacBook voor m'n studie van m'n ouders gekregen en een 2e hands iPhone 3g gekocht omdat ik het zelf niet kan betalen dus
maar anderen zeggen al dat je zelf enigzins initiatief moet nemen hier op tweakers. (helemaal mee eens hoor, niet daarom) maar je mag me ook DM'en als je meer info wil
[ Voor 24% gewijzigd door w4v3g0d op 19-04-2012 21:18 ]
Het liefst willen mijn kids de iPad 3, omdat hun eigenlijk dat al gewend zijn. (bedoel ios) Maar ik moet er dan 2 kopen en dat word mij iets te veel van goede.hardwarejunk schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:15:
[...]
ja maar het "leuk blijven" houd niet altijd in gemakkelijk.
ik zou mijn kind (als ik die had( moet ik nog niet aan denken, ben pas 15)) geen Android of Windows tablet geven (windows computer is een ander verhaal)
iOS is zelfs te besturen door mijn moeder (en die leeft nog een paar duizend jaar voor christus)
en zal dus tevens kunnen worden bestuurt door een 3 jarige, laat staan een 10/13 jarige.
maar anderen zeggen al dat je zelf enigzins initiatief moet nemen hier op tweakers. (helemaal mee eens hoor, niet daarom) maar je mag me ook DM'en als je meer info wil
nu ga ik ontopic.
Wil wel iedereen bedanken hiervoor
Painore. Bedank voor de tip.
[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 19-04-2012 21:23 ]
Zet eens een advertentie op marktplaats, de Flyer en de AT kun je allebei wel ruilen voor een iPad 1 lijkt mij. Hoogstens een paar tientjes bij betalen.pinokkia schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:20:
[...]
Het liefst willen mijn kids de iPad 3, omdat hun eigenlijk dat al gewend zijn. (bedoel ios) Maar ik moet er dan 2 kopen en dat word mij iets te veel van goede.
Verwijderd
Mijn kids willen graag een paard en crossmotor.pinokkia schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:20:
[...]
Het liefst willen mijn kids de iPad 3, omdat hun eigenlijk dat al gewend zijn. (bedoel ios) Maar ik moet er dan 2 kopen en dat word mij iets te veel van goede.

Ontopic, de wifi antenne in de flyer is redelijk, een netbook heeft net wat sterker signaal.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 21:27 ]
waarom een 3 als ik vragen mag?pinokkia schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:20:
[...]
kinderen van die leeftijd (jaja ik weet het ik moet zelf niet zo groot praten
als ik je een advies mag geven: ik zou als ik jou was gewoon 2x een goeie iPad 1(of 2 als ze perse een camera willen) voor een leuk prijsje van tweakers V&A/marktplaats plukken en gewoon beide 1 geven.
minste kwijt, je hebt in principe dezelfde features.
en geef toe: kinderen van die leeftijd hebben echt GEEN:
-dualcore processor en een "meer-dan-full-HD" beeldscherm nodig. of wel?
en waarom laat je ze er zelf niet voor sparen?
dat heb ik ook moeten doen vanaf mijn 8ste als ik iets graag wou hebben.
(heb 't idee dat ik wat ruw overkom
that's what i'm trying to say!Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:22:
[...]
Mijn kids willen graag een paard en crossmotor.
[ Voor 15% gewijzigd door w4v3g0d op 19-04-2012 21:31 ]
Ah daar heb ik weer goede info.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:22:
[...]
Mijn kids willen graag een paard en crossmotor.
Ontopic, de wifi antenne in de flyer is redelijk, een netbook heeft net wat sterker signaal.
Misschien heb ik het verkeerd geschreven. Maar het hoef niet perse de nieuwste iPad. Maar ze zijn wel ios gewend. Mijn oudste zoon heeft zijn verjaardagsgeld op 5 januari al gegeven en de rest doe ik erbij. Wat betreft de jongste. Die doet klusjes voor mijhardwarejunk schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:25:
[...]
waarom een 3 als ik vragen mag?
kinderen van die leeftijd (jaja ik weet het ik moet zelf niet zo groot praten) letten echt niet op een boven 1080p resolutie, op de snelheid van de processor, en de resolutie van de camera.
als ik je een advies mag geven: ik zou als ik jou was gewoon 2x een goeie iPad 1(of 2 als ze perse een camera willen) voor een leuk prijsje van tweakers V&A/marktplaats plukken en gewoon beide 1 geven.
minste kwijt, je hebt in principe dezelfde features.
en geef toe: kinderen van die leeftijd hebben echt GEEN:
-dualcore processor en een "meer-dan-full-HD" beeldscherm nodig. of wel?
en waarom laat je ze er zelf niet voor sparen?
dat heb ik ook moeten doen vanaf mijn 8ste als ik iets graag wou hebben.
(heb 't idee dat ik wat ruw overkom*sorry daarvoor* )
[...]
that's what i'm trying to say!
Nee je komt absoluut niet ruw over. Je bent recht voor de raap en dat vind ik klasse
[ Voor 70% gewijzigd door pinokkia op 19-04-2012 21:42 ]
Verwijderd
Werkt uit de doos meteen, starten , even setup draaien en ding werkt.
Keuze om Nederlands te installeren.
Waar ik wel ontdekte was dat het verwijderen van kapje om 3G sim kaart te plaatsen niet echt soepel opengaat.
Heb ´t zo gelaten en draait met wifi .
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 21:41 ]
Hij gaat redelijk makkelijk open als je aan de boven kant ook even mee helpt. Niet alleen met je twee duimen zoals in het boekje.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:40:
[...]
Werkt uit de doos meteen, starten , even setup draaien en ding werkt.
Waar ik wel ontdekte was dat het verwijderen van kapje om 3G sim kaart te plaatsen niet echt soepel opengaat.
Heb ´t zo gelaten en draait met wifi .
Ja jij ook natuurlijk
[ Voor 7% gewijzigd door pinokkia op 19-04-2012 21:44 ]
Verwijderd
Ga ik morgen proberen.Justifier schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:41:
[...]
Hij gaat redelijk makkelijk open als je aan de boven kant ook even mee helpt. Niet alleen met je twee duimen zoals in het boekje.
Mijn verdere indruk: Ligt lekker in de hand, goede inkijkhoek en aardig goed schempje.
Een tablet is simpel gezegd de hardware die zorgt voor de input en output maar het is uiteindelijk de software die bepaalt wat je er mee doet en hoe je dat ervaart.
Met een Android tablet kun je in principe dezelfde dingen als met een iPad/iOS device. Software te over. Spelletjes geen gebrek. Elk kind van die leeftijd dat niet heel veel plezier van de Flyer zou hebben is een verwend nest.
Zolang je maar geen creditcard aan de accounts in zo'n Android tablet verbindt en er geen sim-kaart met abonnement in stopt (of eigenlijk helemaal geen sim-kaart) kunnen ze er niet echt veel kwaad mee. De snelheid van de Flyer is prima evenals de WiFi ontvangst.
Een 7" tablet is ook veel meer portable dan een 10" dus ze kunnen hem ook makkelijker meenemen. Dat heeft dan ook weer een risico op diefstal of verlies dus enig verantwoord toezicht wanneer wel of niet meenemen zal zinnig zijn evenals een anti-diefstal app waarmee de tablet evt. te traceren is.
Met een Android tablet kun je in principe dezelfde dingen als met een iPad/iOS device. Software te over. Spelletjes geen gebrek. Elk kind van die leeftijd dat niet heel veel plezier van de Flyer zou hebben is een verwend nest.
Zolang je maar geen creditcard aan de accounts in zo'n Android tablet verbindt en er geen sim-kaart met abonnement in stopt (of eigenlijk helemaal geen sim-kaart) kunnen ze er niet echt veel kwaad mee. De snelheid van de Flyer is prima evenals de WiFi ontvangst.
Een 7" tablet is ook veel meer portable dan een 10" dus ze kunnen hem ook makkelijker meenemen. Dat heeft dan ook weer een risico op diefstal of verlies dus enig verantwoord toezicht wanneer wel of niet meenemen zal zinnig zijn evenals een anti-diefstal app waarmee de tablet evt. te traceren is.
aaww dankje ;Ppinokkia schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:42:
[...]
Ja jij ook natuurlijk(zie ook mijn vorige post)
maar wil je dit even beantwoorden in dezelfde volgorde:
je kinderen van 10 en 13 willen een iPad.
wat willen ze gaan doen met dat ding?
hebben ze een snelle processor en een ultra resolutie beeldscherm nodig etc. etc. ??
Let op:
Dit is een topic in het Shopping Forum en is bedoeld voor discussie rond de aanbieding en de afhandeling van de bestellingen die gedaan zijn. Discussie over het product zelf hoort in het HTC Flyer Tablet topic - deel 1 thuis.
Dit is een topic in het Shopping Forum en is bedoeld voor discussie rond de aanbieding en de afhandeling van de bestellingen die gedaan zijn. Discussie over het product zelf hoort in het HTC Flyer Tablet topic - deel 1 thuis.