De 'haakjes' die het klepje tegenhouden zitten aan de twee lipjes die dicht bij het midden van het klepje zitten.Daar moet je dan ook drukken.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:40:
Waar ik wel ontdekte was dat het verwijderen van kapje om 3G sim kaart te plaatsen niet echt soepel opengaat.
Heb ´t zo gelaten en draait met wifi .
Verwijderd
Bedankt voor deze zeer waardevolle info.CaptJackSparrow schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:51:
[...]
De 'haakjes' die het klepje tegenhouden zitten aan de twee lipjes die dicht bij het midden van het klepje zitten.Daar moet je dan ook drukken.
Status:
Laatste update: 19-04-2012
Order verzonden
Morgen tussen 8.30 en 21.30
Laatste update: 19-04-2012
Order verzonden

Morgen tussen 8.30 en 21.30

Om even in te haken op het android voor kinderen onderwerp:
Mijn nichtje wist binnen 10 seconden exact hoe mijn telefoon werkte (galaxy nexus).
Mijn ouders daarentegen weten het nog steeds niet.
Ja, iOS is makkelijker. Ja, kinderen kunnen prima overweg met android (is mijn ervaring).
Mijn nichtje wist binnen 10 seconden exact hoe mijn telefoon werkte (galaxy nexus).
Ja, iOS is makkelijker. Ja, kinderen kunnen prima overweg met android (is mijn ervaring).
Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras
1) Het liefst willen ze dat, omdat hun dat heel gebruiksvriendelijk vinden. (heel makkelijk dus)hardwarejunk schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:49:
[...]
aaww dankje ;P
maar wil je dit even beantwoorden in dezelfde volgorde:
je kinderen van 10 en 13 willen een iPad.
wat willen ze gaan doen met dat ding?
hebben ze een snelle processor en een ultra resolutie beeldscherm nodig etc. etc. ??
2) Simpele spelletjes spelen, internetten, whats app of msn-en
3) Nee. Ze zijn met alles blij mee
Kinderen leren inderdaad veel sneller dan de ouders zelfpythagorasABC schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:12:
[ Voor 31% gewijzigd door pinokkia op 19-04-2012 22:15 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
totdat ze in de knoei komen met die applicatie's die altijd open blijven staan, de beperkte app-opslag ruimte etc. etc.pythagorasABC schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:12:
android zie ik als een ontwikkel platform, iets voor de zogenaamde "nerds" die applicatie's zelf maken en veel testen etc. etc.
apple werkt gewoon altijd, word altijd heel nauwkeurig en simpel aangegeven hoeveel geheugen je nog hebt, multitasken is slechts 2 klikjes op de homebutton verwijdert.
Verwijderd
Systeembeheer stond in mijn android en ik heb gelijk wat dingen gekilled.
Het ding weet wel gelijk waar ik woon, best wel een rare gedachte.
Het ding weet wel gelijk waar ik woon, best wel een rare gedachte.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 22:19 ]
Nu hoop ik hier geen android vs ios teweeg te brengen, maar om even kort antwoord te geven:
hardwarejunk schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:14:
[...]
totdat ze in de knoei komen met die applicatie's die altijd open blijven staan, de beperkte app-opslag ruimte etc. etc.
applicaties die altijd open blijven staan heb ik geen last van, opslagruimte is standaard 16 GB
android zie ik als een ontwikkel platform, iets voor de zogenaamde "nerds" die applicatie's zelf maken en veel testen etc. etc.
ik niet
apple werkt gewoon altijd, word altijd heel nauwkeurig en simpel aangegeven hoeveel geheugen je nog hebt, multitasken is slechts 2 klikjes op de homebutton verwijdert.
bij settings -> apps zie ik heel simpel hoeveel geheugen ik nog heb, multitasken is slechts 1 klik op de multitask button verwijderd
Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras
weet een kind van 10/13 hoe je daar komt in 1x?Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:17:
Systeembeheer stond in mijn android en ik heb gelijk wat dingen gekilled.
de instructie's van een iPhone kan je op 1 geel sticky-note'je schrijven. waar je bij Android alweer 20x kleine bladzijdes voor nodig hebt.
android is "kaal" niet goed bruikbaar voor kinderen.
Alternatieve methode is het midden van het kapje met je vingertoppen indrukken en naar boven trekken terwijl je met je duimen op het scherm de andere kant op drukt. Het werkt het best als je de vingers of duimen die op het plastic liggen een klein beetje vochtig maakt om ze iets stroever te maken omdat het plastic nogal glad is.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:54:
[...]
Bedankt voor deze zeer waardevolle info.
misschien TMI?CaptJackSparrow schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:22:
[...]
Alternatieve methode is het midden van het kapje met je vingertoppen indrukken en naar boven trekken terwijl je met je duimen op het scherm de andere kant op drukt. Het werkt het best als je de vingers of duimen die op het plastic liggen een klein beetje vochtig maakt om ze iets stroever te maken omdat het plastic nogal glad is.

Lijkt me niet als het zonder die informatie blijkbaar niet lukte.
lol, i just got ownedCaptJackSparrow schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:28:
Lijkt me niet als het zonder die informatie blijkbaar niet lukte.

Dit wordt een lange dag, een héle lange.... 

Bezorgdatum:
vr 20 apr 2012
08:30 - 21:30
Hier ging iets fout

[ Voor 154% gewijzigd door Freakster86 op 19-04-2012 23:17 ]
Zou eerder voor de kids een Netbook of laptop kiezen. Ik ben van mening dat kinderen meer leren van Windows of Linux dan van Android of een Ipad, waar ze alleen leren hoe ze een app uitkiezenpinokkia schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:11:
[...]
Ja dat geloof ik graag. Maar het moet wel leuk blijven. Voor 1 iPad heb ik 2 tablets
@ danielkraak en Painore
Ben nu wel weer een stuk wijzer geworden. Ik denk dat mijn kids het beste om de beurt de 2 verschillende tablets moeten uittesten en dan dat hun zelf hun keuze maken. Alleen is er 1 probleem: de ambiance tablet moet ooit geleverd worden

https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8
Hebben ze al. De 1 heeft een dell inspiron 1720 (17 inch mijn oude laptop) en de ander heeft een xps 17 (mijn 4 maanden oude laptop en ik de xps 17 gekocht met de Dell blunderJohannes77 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:12:
[...]
Zou eerder voor de kids een Netbook of laptop kiezen. Ik ben van mening dat kinderen meer leren van Windows of Linux dan van Android of een Ipad, waar ze alleen leren hoe ze een app uitkiezen

[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 19-04-2012 23:21 ]
TIP: misschien even een apart topic aanmaken voor aanschaf suggesties, dit is een "Hi HTC Flyer" topic.
Zijn er nog meer mensen die overwegen om nog een SDHC kaartje van 32GB (class 10) erbij te prikken?
Dan heb je 64GB voor films etc, is wel lekker.
Zou deze beetje goed zijn: pricewatch: Samsung Micro SDHC 32GB Class 10
Zijn er nog meer mensen die overwegen om nog een SDHC kaartje van 32GB (class 10) erbij te prikken?
Hangt ervan af wat je allemaal wilt installeren. Ik heb zelf een iPad 3 16GB wifi. Ik doe alleen internetten, paar foto's en een paar spelletjes er op zetten. Ik heb nog ruim 9GB over.TheMatrixHasYou schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:22:
TIP: misschien even een apart topic aanmaken voor aanschaf suggesties, dit is een "Hi HTC Flyer" topic.
Voor films er op zetten is het misschien wel handig. Als het mkv is. Zou ik inderdaad wel de 32GB geheugenkaart erbij prikken.
[ Voor 7% gewijzigd door pinokkia op 19-04-2012 23:28 ]
Ik wil er nog wel een SD kaartje bij steken maar gezien het behoorlijk ruime geheugen heeft het geen grote haast. Daarnaast kun je thuis ook makkelijk video al streamend vanaf PC of NAS bekijken. Met ES File Explorer gaat dat probleemloos.
Ik zit op het ogenblik trouwens even wat MP3tjes te beluisteren via de ingebouwde speakers en de eigen standaard Music player. Vooral als je de optie 'Sound Enhancer' in het menu aanzet klinkt dat best goed voor zulke kleine speakertjes.
Ik zit op het ogenblik trouwens even wat MP3tjes te beluisteren via de ingebouwde speakers en de eigen standaard Music player. Vooral als je de optie 'Sound Enhancer' in het menu aanzet klinkt dat best goed voor zulke kleine speakertjes.
Thnx voor de tip. Dat is zeker een app die ik ga gebruiken.CaptJackSparrow schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:34:
Daarnaast kun je thuis ook makkelijk video al streamend vanaf PC of NAS bekijken. Met ES File Explorer gaat dat probleemloos.
Films staan op nas namelijk.
Ben alleen benieuwd of verschillende formaten goed afspelen.
Neem aan dat alleen h.264 werkt? Of kun je bv ook .avi, .mov & .iso bestanden afspelen over het netwerk?
.avi kan ook gewoon h.264 zijn, en .Mov ook geloof ik.TheMatrixHasYou schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:50:
[...]
Thnx voor de tip. Dat is zeker een app die ik ga gebruiken.
Films staan op nas namelijk.
Ben alleen benieuwd of verschillende formaten goed afspelen.
Neem aan dat alleen h.264 werkt? Of kun je bv ook .avi, .mov & .iso bestanden afspelen over het netwerk?
Heb er nog maar 1 besteld, is nu de 3e.
Kijken hoe lang het duurt. Andere 2 zijn al binnen.
Straks heel me familie aan de htc tablet:) Alleen zit geen enkel daarvan op het netwerk van hi;)
Kijken hoe lang het duurt. Andere 2 zijn al binnen.
Straks heel me familie aan de htc tablet:) Alleen zit geen enkel daarvan op het netwerk van hi;)
[ Voor 7% gewijzigd door mathy_ op 20-04-2012 03:44 ]
Zijn er soms resellers van Hi die aan BE leveren?
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
prima, heb deze er al een paar maanden in zittenTheMatrixHasYou schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:22:
Misschien een rare gedachte, maar wat is er mis met speelgoed delen?pinokkia schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:20:
[...]
Het liefst willen mijn kids de iPad 3, omdat hun eigenlijk dat al gewend zijn. (bedoel ios) Maar ik moet er dan 2 kopen en dat word mij iets te veel van goede.
Ik kijk al 2 dagen naar een track en trace code te kijken die ik heb gekregen van KPN maar als ik naar de site van post.nl ga dan kan ie de track en trace code niet vinden.
Leuk man gatheren
Ik kijk vanmorgen op track&trace, staat er dat het pakket retour afzender gezonden is , omdat het een niet bestaand adres is. Heel apart, ik zit al 20 jaar op datzelfde adres en Postnl komt meerdere keren per week hier pakketten bezorgen. Aan de andere kant hoef ik nu ook geen keuze te maken, want Wehkamp komt vandaag ook de Galaxy Tab bezorgen.
ik heb precies dezelfde melding en het huis bestaat echt......tvdoc schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:58:
Ik kijk vanmorgen op track&trace, staat er dat het pakket retour afzender gezonden is , omdat het een niet bestaand adres is. Heel apart, ik zit al 20 jaar op datzelfde adres en Postnl komt meerdere keren per week hier pakketten bezorgen. Aan de andere kant hoef ik nu ook geen keuze te maken, want Wehkamp komt vandaag ook de Galaxy Tab bezorgen.

Ik heb wel "pakketbezorger is onderweg (stap 3/4)".fozzie schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:07:
[...]
ik heb precies dezelfde melding en het huis bestaat echt......
Gaat dus niet mis bij alle pakketten.
EDIT:
@m113, die link is dood. Is jouw persoonlijke sessie van je boodschappenwagen.
De link naar het product (de simkaart) is al een aantal pagina's terug te vinden
[ Voor 23% gewijzigd door TheMatrixHasYou op 20-04-2012 10:09 ]
Zo linken kan nietVerwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:01:
Gratis Vodafone prepaid tablet simkaart
https://www.vodafone.nl/s...EBC1ED83C99887176D44246B2
Nickname does not reflect reality
Gratis Prepaid Tablet SimkaartBrad Pitt schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:09:
[...]
Zo linken kan nietDoe maar een link naar het artikel zélf
Deze HTC Flyer zou nog wel wat voor m'n pa zijn, als ik er betaalbaar internet bij kan vinden. Hij is nog van de generatie zonder internet, prepaid zou dus ideaal zijn, maar ik vrees dat-ie dan na het aanklikken van een Youtube-filmpje weer naar de winkel kan voor meer beltegoed...Gratis Vodafone Prepaid Tablet Micro Sim Only + € 12,50 gratis beltegoed na registratie en eerste opwaardering op de website van Vodafone.
En die bestel je hoé? Aanklikken online kan niet (alleen met de 7.50 Euro versie wel) en telefonisch óók niet
Ik kan wel via ING met rentepunten heel goedkoop een Telfort prepaid kaartje bestellen. Zit na registratie € 50,- beltegoed op, ook te gebruiken voor data.
http://www.ing.nl/particu...de-rentepuntenwinkel.aspx
Als je geen ING hebt wil ik wel voor € 15 euro zo'n kaartje voor je bestellen, voor de rentepunten die ik moet inwisselen. Ga je er toch € 35 op vooruit en je kan nog eens 5 euro extra scoren via een of andere website van Telfort.
Als je geen ING hebt wil ik wel voor € 15 euro zo'n kaartje voor je bestellen, voor de rentepunten die ik moet inwisselen. Ga je er toch € 35 op vooruit en je kan nog eens 5 euro extra scoren via een of andere website van Telfort.
Verwijderd
Probeer deze eens. Geen garantie dat je daadwerkelijk wat binnen krijgt, maar het valt te proberen.
Gaan we doen, deze werkt prima ja, thxVerwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:16:
Probeer deze eens. Geen garantie dat je daadwerkelijk wat binnen krijgt, maar het valt te proberen.
Zal dus die 7.50 Euro sim er ook bij bestellen, daar kan je dan als het goed is maximaal 1GB mee verstoken.
Verwijderd
Gratis Prepaid Tablet Micro Sim Only + € 12,50 gratis beltegoed na registratie en eerste opwaardering op de website van Vodafone.
Brad Pitt schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:19:
[...]
Gaan we doen, deze werkt prima ja, thxStaat alleen niet bij hoeveel data er op zit, zal dus wel 0MB zijn zodat je dat tegoed gewoon moet aanvullen. Het kaartje op zich zal inderdaad wel gratis zijn
Zal dus die 7.50 Euro sim er ook bij bestellen, daar kan je dan als het goed is maximaal 1GB mee verstoken.
Enkele maanden geleden werkte het wel...Brad Pitt schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:14:
[...]
En die bestel je hoé? Aanklikken online kan niet (alleen met de 7.50 Euro versie wel) en telefonisch óók niet
Dat is een grote simkaart, geen micro.Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:16:
Und? D'r moet ook een grote inRemcoDelft schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:22:
[...]
Enkele maanden geleden werkte het wel...
[...]
Dat is een grote simkaart, geen micro.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Ja ja, maar let wel op wat een MB "kost" bij zo'n kaartje. Vaak is dat 2.50 Euro per MB dus even naar buiten ermee, het weer updaten en drie sites bekijken en hoppa, 12.50 is wegVerwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:21:
Gratis Prepaid Tablet Micro Sim Only + € 12,50 gratis beltegoed na registratie en eerste opwaardering op de website van Vodafone.
[...]
TNT gebeld en geeft aan dat de rembours code fout was en dus moet ik HI bellen om het nog een keer te laten versturen.....TheMatrixHasYou schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:08:
[...]
Ik heb wel "pakketbezorger is onderweg (stap 3/4)".
Gaat dus niet mis bij alle pakketten.
EDIT:
@m113, die link is dood. Is jouw persoonlijke sessie van je boodschappenwagen.
De link naar het product (de simkaart) is al een aantal pagina's terug te vinden
Leuk die 50 euro tegoed, maar slechts 2 maanden geldig.Mythx schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:15:
Ik kan wel via ING met rentepunten heel goedkoop een Telfort prepaid kaartje bestellen. Zit na registratie € 50,- beltegoed op, ook te gebruiken voor data.
rm -r *
Even een half ontopic onderwerp.
Ik ben even aan het kijken wat het zou kosten om een jaartje internet op de HTC Flyer te nemen.
Ik kijk hierbij naar abonnementen rond de 10,-
Wat ik tot nu toe heb:
-------------------------------
9,- pm 250MB simonly Telfort (0min 0sms 250mb)
10,- pm onbeperkt (64kb/s) + TOESTEL LEASE (tetheren?) bij Hi
10,- pm 500 MB bij T-mobile
+-8,75 pm 200MB bij Vodafone
10,50 pm 500MB+100SMS bij Tele2 (100min/sms 500MB)
Als jullie nog tips hebben in deze prijs/kwaliteit categorie, hoor ik het graag
Ik ben even aan het kijken wat het zou kosten om een jaartje internet op de HTC Flyer te nemen.
Ik kijk hierbij naar abonnementen rond de 10,-
Wat ik tot nu toe heb:
-------------------------------
9,- pm 250MB simonly Telfort (0min 0sms 250mb)
10,- pm onbeperkt (64kb/s) + TOESTEL LEASE (tetheren?) bij Hi
10,- pm 500 MB bij T-mobile
+-8,75 pm 200MB bij Vodafone
10,50 pm 500MB+100SMS bij Tele2 (100min/sms 500MB)
Ga vanmiddag even bij de Dixons zo'n 7.50/1GB kaartje halen. Lijkt mij (bel nooit met de tablet) de goedkoopste manier. Wil alleen beetje internetten met het ding en navigeren (al is Sygic Aura op de Flyer helaas foektTheMatrixHasYou schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:16:
[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 20-04-2012 11:18 ]
Hier werkt Sygic prima?Brad Pitt schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:18:
[...]
Ga vanmiddag even bij de Dixons zo'n 7.50/1GB kaartje halen. Lijkt mij (bel nooit met de tablet) de goedkoopste manier. Wil alleen beetje internetten met het ding en navigeren (al is Sygic Aura op de Flyer helaas foekt).
Werkt op zich wel maar loopt vaak "achter" qua huidige locatie. Is bekende bug, staat ook gewoon op hun support pagina. Probeer versie 12.1 wel even, kijken of die beter is. Die doet het op de SGS2 prima, en de UI is (eindelijk) bruikbaarMoiZie schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:19:
Hier werkt Sygic prima?
Heb je misschien een link naar die kaart?Brad Pitt schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:18:
Ga vanmiddag even bij de Dixons zo'n 7.50/1GB kaartje halen. Lijkt mij (bel nooit met de tablet) de goedkoopste manier.
7,50 voor 1GB prepaid als ik het goed begrijp?
Edit, vind hier iets van Vodafone, maar dat is microSim
[ Voor 16% gewijzigd door TheMatrixHasYou op 20-04-2012 11:23 ]
http://www.vodafone.nl/sh...icro-sim-1gb/sku52290020/TheMatrixHasYou schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:20:
Heb je misschien een link naar die kaart?
Ja dat begrijp ik er wel uit. Als dat echt zo is ben ik zo blij als een kind want verstook die 1GB niet zo snel7,50 voor 1GB prepaid als ik het goed begrijp?
Ietsje duurder misschien maar dan krijg je er ook nog een telefoon bij die je weer kunt verpatsen:
http://www.gsmtopdeal.nl/...el/lg-l3-belsms15-int.php
https://www.miky.nl/aanbieding/index/code/214310/
En dat voor 12,95 incl. onbeperkt internet (volgens mij tot 1Gb, daarna gaat de snelheid omlaag).
Ik heb zelf goeie ervaring met de shop en het abonnement, het is gewoon van T-mobile (125 min. + 25 sms) maar dan voor de helft van de T-mobile prijs. Mijn beide kids zijn er in ieder geval heel blij mee.
http://www.gsmtopdeal.nl/...el/lg-l3-belsms15-int.php
https://www.miky.nl/aanbieding/index/code/214310/
En dat voor 12,95 incl. onbeperkt internet (volgens mij tot 1Gb, daarna gaat de snelheid omlaag).
Ik heb zelf goeie ervaring met de shop en het abonnement, het is gewoon van T-mobile (125 min. + 25 sms) maar dan voor de helft van de T-mobile prijs. Mijn beide kids zijn er in ieder geval heel blij mee.
Hetzelfde hier. hij geeft bij mij "Zending kon niet bezorgd worden, omdat het een niet-bestaand adres betreft." aan en dat hij retour afzender gaat.fozzie schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:30:
[...]
TNT gebeld en geeft aan dat de rembours code fout was en dus moet ik HI bellen om het nog een keer te laten versturen.....
TNT geeft bij mij aan: "Zending is afgeleverd."
.
Ga vanavond naar mijn ouders, daar had ik hem laten bezorgen. Ben benieuwd.
Ga vanavond naar mijn ouders, daar had ik hem laten bezorgen. Ben benieuwd.
Oke, dit ziet er niet goed uit. Bij mij staat op de trackingpagina dat het onder rembours is en dat ik 199,99 moet betalen. Ik heb echter met iDeal betaald. Die kneuzen hebben mij order dus niet goed ingevoerd.
Ik wacht even af of er daadwerkelijk afgerekend moet worden en als dat zo is dan weiger ik hem en doe ik een boos telefoontje naar Hi.

Ik wacht even af of er daadwerkelijk afgerekend moet worden en als dat zo is dan weiger ik hem en doe ik een boos telefoontje naar Hi.
Verwijderd
Oei! Dat is inderdaad behoorlijk lullig. Ik zou inderdaad even afwachten en maar hopen dat het berust op een misverstand.danielkraak schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:14:
Oke, dit ziet er niet goed uit. Bij mij staat op de trackingpagina dat het onder rembours is en dat ik 199,99 moet betalen. Ik heb echter met iDeal betaald. Die kneuzen hebben mij order dus niet goed ingevoerd.![]()
Tja, anders krijgen ze gewoon een rekening voor de tijd die ik hierin moet steken. Dan moeten ze maar zorgen dat orders gewoon fatsoenlijk doorkomen.Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:15:
[...]
Oei! Dat is inderdaad behoorlijk lullig. Ik zou inderdaad even afwachten en maar hopen dat het berust op een misverstand.
Edit: en ik weiger Twitter aan te maken voor die webcare.
[ Voor 7% gewijzigd door danielkraak op 20-04-2012 12:17 ]
Verwijderd
Ik snap helemaal je gevoel.. Ik heb namelijk ook al heel wat van zulk soort dingen meegemaakt. Alleen heeft het helaas geen nut, omdat jij afhankelijk van hun bent en zij niet van jou.danielkraak schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:17:
[...]
Tja, anders krijgen ze gewoon een rekening voor de tijd die ik hierin moet steken. Dan moeten ze maar zorgen dat orders gewoon fatsoenlijk doorkomen.
Waarom bel je niet gelijk naar hi. Misschien dat hun verder je kunnen helpen. Je moet naar een bepaalde afdeling vragen. Weet alleen niet meer hoe die heet. Ik noem het altijd een deurtje achter de klantenservice. Hoop echt dat het goed komt voor je.danielkraak schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:17:
[...]
Tja, anders krijgen ze gewoon een rekening voor de tijd die ik hierin moet steken. Dan moeten ze maar zorgen dat orders gewoon fatsoenlijk doorkomen.
Edit: en ik weiger Twitter aan te maken voor die webcare.
Oke gvd, ik krijg het advies van de klantenservice om hem te weigeren en dan wordt mijn geld binnen 15 werkdagen teruggestort. En ik moet hem dus weer opnieuw bestellen. Ik heb gezegd dat ik hem niet meer wilde en ook expliciet vermeld dat mijn geld ook echt binnen die termijn terug moet zijn.

Ik heb ook gelijk maar gezegd dat ze wat aan hun ordersysteem moeten doen: als iets besteld wordt dat dat ook gewoon goed doorkomt en niet dat ze alles nog handmatig moeten gaan doen. Seriously, ik ben boos.
Ik heb ook gelijk maar gezegd dat ze wat aan hun ordersysteem moeten doen: als iets besteld wordt dat dat ook gewoon goed doorkomt en niet dat ze alles nog handmatig moeten gaan doen. Seriously, ik ben boos.
[ Voor 25% gewijzigd door danielkraak op 20-04-2012 12:38 ]
Gewoon naar de winkel en vandaag nog er mee spelen en klaar tochdanielkraak schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:37:
Ik heb gezegd dat ik hem niet meer wilde en ook expliciet vermeld dat mijn geld ook echt binnen die termijn terug moet zijn.![]()
Hoef niks meer met ze te maken te hebben.Brad Pitt schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:38:
[...]
Gewoon naar de winkel en vandaag nog er mee spelen en klaar toch
En die tablet is nou ook weer niet zo een goede deal vergeleken met die van Wehkamp. Enige reden dat ik hem nog wilde was zodat ik mijn vrije middag iets te doen had.
Sowieso slaat het nergens op dat advies om opnieuw te bestellen. Ik heb pas over 15 werkdagen mijn geld terug. Als ik geen 200 euro meer over heb dan kan ik hem niet eens meer bestellen.
[ Voor 29% gewijzigd door danielkraak op 20-04-2012 12:42 ]
Bij de klantenservice zelf zijn ze oerdom. Je moet gewoon doorzetten en vragen naar die andere afdeling!! Ik weet dat die de zit. Niet opgeven! Weet nog wel dat het nummer begint met 050. Helaas kan ik je niet verder helpen.danielkraak schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:37:
Oke gvd, ik krijg het advies van de klantenservice om hem te weigeren en dan wordt mijn geld binnen 15 werkdagen teruggestort. En ik moet hem dus weer opnieuw bestellen. Ik heb gezegd dat ik hem niet meer wilde en ook expliciet vermeld dat mijn geld ook echt binnen die termijn terug moet zijn.![]()
[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 20-04-2012 12:43 ]
Doen ze toch niet en wat kan die andere afdeling? Dat ding is al verzonden en daar kunnen ze niks meer aan veranderen. Ik kan nog wel gaan zeggen dat ze een tweede kunnen vesturen onder niet rembours, maar ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Heb nu toch dat Wehkampding.pinokkia schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:42:
[...]
Bij de klantenservice zelf zijn ze oerdom. Je moet gewoon doorzetten en vragen naar die andere afdeling!! Ik weet dat die de zit. Niet opgeven!
Enige waar ik nu boos om ben is hoe ik behandeld word en hoe lang het moet duren tot ik mijn geld krijg.
[ Voor 9% gewijzigd door danielkraak op 20-04-2012 12:44 ]
Bij het prepaid pakket van Hi zit ook een microsim met een adapter om hem als gewone sim te gebruiken.TheMatrixHasYou schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:20:
[...]
Heb je misschien een link naar die kaart?
7,50 voor 1GB prepaid als ik het goed begrijp?
Edit, vind hier iets van Vodafone, maar dat is microSim
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Krijg ik net een belletje van het thuisfront;
TNT stond net voor de deur. De man gaf het pakketje aan mijn zusje en wou weglopen..
Vervolgens bedacht ie zich en kwam weer terug. Zei hij dat het een rembours pakket is.
Waarop mijn zusje antwoordde: ja, dat klopt. (
)
TNT: "Ja, dan klopt er iets niet. Er hoort dan een bon op te zitten. Die zit er nu niet op. Dan moet ik hem helaas weer meenemen."
Zusje zo slim om te vragen of ie dan helemaal terug gaat. Nee zei hij. Ze moeten er enkel een bon bij doen. Als het goed is kom ik dan morgen weer langs.
TNT stond net voor de deur. De man gaf het pakketje aan mijn zusje en wou weglopen..

Vervolgens bedacht ie zich en kwam weer terug. Zei hij dat het een rembours pakket is.
Waarop mijn zusje antwoordde: ja, dat klopt. (

TNT: "Ja, dan klopt er iets niet. Er hoort dan een bon op te zitten. Die zit er nu niet op. Dan moet ik hem helaas weer meenemen."
Zusje zo slim om te vragen of ie dan helemaal terug gaat. Nee zei hij. Ze moeten er enkel een bon bij doen. Als het goed is kom ik dan morgen weer langs.

Verwijderd
Als je zusje had ontkend, had jij een gratis tablet! Jammer..Freakster86 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:00:
Krijg ik net een belletje van het thuisfront;
TNT stond net voor de deur. De man gaf het pakketje aan mijn zusje en wou weglopen..![]()
Waarop mijn zusje antwoordde: ja, dat klopt. (![]()
)
TNT: "Ja, dan klopt er iets niet. Er hoort dan een bon op te zitten. Die zit er nu niet op. Dan moet ik hem helaas weer meenemen."![]()
Ik zie niets over geldigheid... Als dat 6 maanden is is het leuk natuurlijk, als je elke week 7,50 moet doneren niet.Brad Pitt schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:21:
[...]
http://www.vodafone.nl/sh...icro-sim-1gb/sku52290020/
[...]
Ja dat begrijp ik er wel uit. Als dat echt zo is ben ik zo blij als een kind want verstook die 1GB niet zo snel
Staat het niet vermeld bij de online status van PostNL dat het om een rembours zending gaat?
Daar dacht ik dus ook gelijk aanVerwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:12:
[...]
Als je zusje had ontkend, had jij een gratis tablet! Jammer..
Maar goed, nu maar hopen dat die morgen komt en niet alsnog terug gestuurd wordt naar hi.
Maar even gebeld naar Vodafone aangezien het niet op de site vermeld staat. De persoon wist het ook niet (joh!) en moest het opzoeken/navragen. Blijkt (uiteraard) dat het een maand geldig is. Dat wordt hem dus ook nietRemcoDelft schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:20:
Ik zie niets over geldigheid... Als dat 6 maanden is is het leuk natuurlijk, als je elke week 7,50 moet doneren niet.
Verwijderd
Ja inderdaad.. Ik hoop voor je dat het niet hetzelfde verhaal als die van Daniel wordt.Freakster86 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:33:
[...]
Daar dacht ik dus ook gelijk aan![]()
Maar goed, nu maar hopen dat die morgen komt en niet alsnog terug gestuurd wordt naar hi.
Prepaid internet is één grote rip-off.
Niet dat de abonnementen dat niet ook zijn.
Ik spreek net iemand van Vodafone die "denkt" dat die 1GB maar een maand geldig is. Daarna zul je dan denk ik in deze tariefstructuur terugvallen waar je ook niet vrolijk van wordt.
Het volstrekt inconsequente is dat het tegoed bij die kaart in data wordt opgegeven maar dat de tariefstructuur je verbruik uiteindelijk (logisch) in geld uitdrukt.
Vijftig punten voor de eerste die ergens op de Vodafone site zwart op wit met linkje kan vinden hoe je die ene Gigabyte aan data nu precies(!) kunt opgebruiken.
Edit. Ah... het was ondertussen al genoemd. Maar toch... vind het maar eens op de Vodafone site.
Ik spreek net iemand van Vodafone die "denkt" dat die 1GB maar een maand geldig is. Daarna zul je dan denk ik in deze tariefstructuur terugvallen waar je ook niet vrolijk van wordt.
Het volstrekt inconsequente is dat het tegoed bij die kaart in data wordt opgegeven maar dat de tariefstructuur je verbruik uiteindelijk (logisch) in geld uitdrukt.
Vijftig punten voor de eerste die ergens op de Vodafone site zwart op wit met linkje kan vinden hoe je die ene Gigabyte aan data nu precies(!) kunt opgebruiken.
Edit. Ah... het was ondertussen al genoemd. Maar toch... vind het maar eens op de Vodafone site.
[ Voor 6% gewijzigd door CaptJackSparrow op 20-04-2012 13:42 ]
Gewoon binnen een maand toch? En daarna er uit halen en wegkieperen. Op de site staat het niet neeCaptJackSparrow schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:41:
[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 20-04-2012 13:42 ]
Maar wil je dan de volgende maand ook weer kunnen internetten dan moet je er weer een kopen. Zodra je maandelijkse kosten hebt noem ik het een abonnement. Dat wil ik niet. Daarvoor heb ik er te weinig emplooi voor en dan wordt het onevenredig duur.
Zo, zending geweigerd. Best frustrerend dat ik mijn eigendom (ik heb betaald) gewoon niet heb kunnen aannemen.
Verwijderd
Heel tegenstrijdig inderdaad..danielkraak schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:47:
Zo, zending geweigerd. Best frustrerend dat ik mijn eigendom (ik heb betaald) gewoon niet heb kunnen aannemen.
Uiteraard wil ik dat ook niet neeCaptJackSparrow schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:46:
Dat wil ik niet. Daarvoor heb ik er te weinig emplooi voor en dan wordt het onevenredig duur.
Ik wil tien euro voor 1GB onbeperkt houdbaar.
Hoeft niet supersnel te zijn. Daar kunnen ze heus wel op verdienen. Ze willen alleen veel meer verdienen.
Precies. Zoiets wil ik ook. Mag nog iets meer kosten ook wat mij betreft. Zelfs het opwaardeertegoed dat je krijgt als je je gratis erbij gekregen kaartje online registreert is maar een maand houdbaar hè, ZO zieligCaptJackSparrow schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:53:
Ik wil tien euro voor 1GB onbeperkt houdbaar.Hoeft niet supersnel te zijn. Daar kunnen ze heus wel op verdienen. Ze willen alleen veel meer verdienen.

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 20-04-2012 13:55 ]
Dat zeg ik... RIP-OFF!!!
Telecomproviders zitten nog enorm vast in consumenten laten betalen per "iets" (wat die eenheid dan ook is). Per minuut, per SMS, per MB... Juist gezien de enorme toename van datacapaciteit wordt het hoog tijd dat ze daar gewoon vanafstappen. Maar zolang mensen het gebruiken zullen ze dat niet doen.Brad Pitt schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:49:
[...]
Uiteraard wil ik dat ook niet neeWil gewoon een extreem simpel kaartje waar je xxx MB mee mag verbruiken in een xxx aantal maanden. Geen abo, geen korte termijnen, niets. Maar ja, die ga je natuurlijk nooit vinden
Het zou juist een enorme concurrent kunnen zijn voor bedraad internet: zodra ik niet meer per data-eenheid hoef te betalen gaat de vaste verbinding de deur uit.
Bij het terug sturen wel, bij het weigeren aan de deur als het goed is niet.Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:47:
als je hem terug wil sturen, moet je dan kosten maken?
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
mijn speeltje is binnen
DUAL AMD XP 2200+ -> MP 2600+ :) (16x133) MSI K7D-L rev 1.0 bios 1.83b Cpu1: 61 C, Cpu2:65 C
over dat simkaartje van 7,50 euro (1gig) dat is 3 maanden geldig...
Vodafone Webcare Vodafone Webcare @vodafoneNL
@MartijnPet De 600 MB intiëel tegoed is 3 maanden geldig. De 400 MB bonus 30 dagen, te ontvangen na registratie op MyVodafone. ^MD
In reply to Martijn Pet
MartijnPet
@vodafoneNL Ik heb hem nog niet aangeschaft omdat ik eerst wil weten hoelang hij geldig is.
In reply to Vodafone Webcare
@MartijnPet Wil je me in een DM je 06 nummer schrijven dan kan ik nakijken hoe lang jouw tegoed te gebruiken is. ^MD
In reply to Martijn Pet
MartijnPet
@vodafoneNL 2/2 De simkaart komt met een gratis datategoed van 1GB | voor 7,50 euro
MartijnPet
@vodafoneNL Prepaid MBB micro sim 1GB Met de Vodafone mobiel internet op je tablet kan je zorgeloos mailen en internetten op je tablet/iPad.
@MartijnPet Welke simkaart bedoel je? De link word niet goed weergegeven waardoor ik het niet kan zien. ^BD
In reply to Martijn Pet
Martijn Pet Martijn Pet @MartijnPet
@vodafoneNL hoelang is het beltegoed houdbaar bij deze simkaart? http://www.vodafone.nl/sh...icro-sim-1gb/sku52290020/
@MartijnPet De 600 MB intiëel tegoed is 3 maanden geldig. De 400 MB bonus 30 dagen, te ontvangen na registratie op MyVodafone. ^MD
In reply to Martijn Pet
MartijnPet
@vodafoneNL Ik heb hem nog niet aangeschaft omdat ik eerst wil weten hoelang hij geldig is.
@MartijnPet Wil je me in een DM je 06 nummer schrijven dan kan ik nakijken hoe lang jouw tegoed te gebruiken is. ^MD
In reply to Martijn Pet
MartijnPet
@vodafoneNL 2/2 De simkaart komt met een gratis datategoed van 1GB | voor 7,50 euro
MartijnPet
@vodafoneNL Prepaid MBB micro sim 1GB Met de Vodafone mobiel internet op je tablet kan je zorgeloos mailen en internetten op je tablet/iPad.
@MartijnPet Welke simkaart bedoel je? De link word niet goed weergegeven waardoor ik het niet kan zien. ^BD
In reply to Martijn Pet
Martijn Pet Martijn Pet @MartijnPet
@vodafoneNL hoelang is het beltegoed houdbaar bij deze simkaart? http://www.vodafone.nl/sh...icro-sim-1gb/sku52290020/
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
En laat me raden: dat bonustegoed wordt pas gebruikt als je normale tegoed op is...Geckoo schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:22:
In reply to Martijn Pet
Voor 30 euro per jaar 11 MB per dag kunnen emailen zou niet verkeerd zijn.
Enig idee waar dat "MBB" voor staat?
Snif snif, pakket aangeboden niemand thuis. Hopen dat morgen wel mee zit!
Mobiel Breedband Basis, da's de productnaam van Vodafone
Zo, dat zou niet verkeerd zijn! Ga er denk ik nu gewoon even eentje halen en kijken of er iets bij staat danGeckoo schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:22:
[Edit] Bij Dixons zeggen ze dat het zes maanden geldig is. Yeah right. Verkoopster loopt nu (ben as we speak aan de lijn) naar de buren (telecomzaak) om te vragen wat het nu daadwerkelijk is. Ideaal, die duidelijkheid...
[Edit2] Goed: het verhaal is nu: je koopt een kaartje van 7.50 voor 1GB. Die is inderdaad 1 maand geldig. Als je dan opwaardeert met bijv. een tientje is het drie maanden geldig. Als je opwaardeert met 20+ Euro wordt het een jaar. Geloof niks van, maar ga er nu eentje halen en kijken wat er in de voorwaarden staat
[ Voor 56% gewijzigd door Brad Pitt op 20-04-2012 16:34 ]
Verwijderd
Bij mij staat er nu dat wordt klaar gemaakt in het magazijn. Dus denk dat ie er morgen is, hoop ik dan.
nog een klein updatetje
Vodafone Webcare @vodafoneNL
@MartijnPet 2/2 Daarna gaan je 600 MB in en die zijn 3 maanden geldig. ^MD
In reply to Martijn Pet
@MartijnPet Ja dat klopt, na de activering van 400 MB krijg je een sms van Vodafone waarin staat tot wanneer de 400 MB geldig zijn. 1/2
In reply to Martijn Pet
Martijn Pet
@vodafoneNL thanks. dus na het eerste gebruik heb ik 3 maanden om die 600mb te verstoken...
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
En hoeveel kost het dan om weer 1GB aan data te krijgen? M.a.w. wat kost het opwaarderen?
Bij Hi geven ze al 2 dagen aan dat hij verzonden is maar met de tracking code die ik heb gekregen kunnen ze bij TNT niks vinden.... leuk is dat.
Smiling as the shit comes down...
Lijkt mij niet zó vreselijk relevant als je over drie maanden gewoon weer voor 7.50 een 1GB kaartje los koopt?FrameWork. schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:36:
En hoeveel kost het dan om weer 1GB aan data te krijgen? M.a.w. wat kost het opwaarderen?
(geloof er nog steeds weinig van, ga nú rijden)
Wel als je die 1GB binnen 3 maanden opstookt wat zeker het geval is
Oh ok ja dan is het anders... Zal zelf 95% van de tijd gewoon Wifi gebruiken en de rest navigatie. Dat verbruikt niet zoveel data. Vind via 3G internetten sowieso niet zo'n succes en probeer dat tot het minimum te beperken.FrameWork. schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:44:
Wel als je die 1GB binnen 3 maanden opstookt wat zeker het geval is
Ze zijn hier vanochtend geweest. Ik en de vrouw des huizes waren helaas niet thuis
Ik heb verder alleen een orderbevestiging gehad, daarna niks meer.
Heb ik weer, net die Htc thuis ontvangen, wil ik hem aandoen zit ik in een soort van menu, kan ik een reboot geven of factory reset en nog 3 opties, druk ze in maar er gebeurt weinig, iedereen dit meegemaakt, of heb ik weer zon maandagochtend model gekregen?
Verwijderd
Mijn order is verzonden, volgens de status. Vanavond doet de Track and Trace code het na 8 uur volgens die site. Dus morgen in huis?
Daar mag je wel van uitgaan.Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 18:31:
Mijn order is verzonden, volgens de status. Vanavond doet de Track and Trace code het na 8 uur volgens die site. Dus morgen in huis?
Let op:
Dit is een topic in het Shopping Forum en is bedoeld voor discussie rond de aanbieding en de afhandeling van de bestellingen die gedaan zijn. Discussie over het product zelf hoort in het HTC Flyer Tablet topic - deel 1 thuis.
Dit is een topic in het Shopping Forum en is bedoeld voor discussie rond de aanbieding en de afhandeling van de bestellingen die gedaan zijn. Discussie over het product zelf hoort in het HTC Flyer Tablet topic - deel 1 thuis.