Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

RemcoDelft schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 19:39:
Waar is de tijd dat je het kon afhalen op het postkantoor?
Vergaan met de Privatisering?

[ Voor 46% gewijzigd door CaptJackSparrow op 10-07-2012 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbazingwekkend................ De Flyer WiFi 16G die ik had was op vakantie niet handig omdat je altijd een WiFi net nodig hebt, ik had hem in een aanbieding gekocht want die (destijds) 150 euro meer voor de 3G vond ik toen teveel, daarom uitsluitend WiFi. 8)7

Toch wat spijt van die aankoop en toen ik via deze topic de Hi actie las (raar dat je die alleen via de link in deze topic kon vinden en niet direct via de Hi site !) reageerde ik zondagmiddag, vinkte thuis betalen aan (gezien ervaringen in deze topic) en had daarmee zonder inloggen, wachtwoorden enz. (vond ik wat vreemd !) de bestelling geplaatst !

Maandagmorgen al bevestiging, maandagavond al in behandeling en dinsdagmorgen onderweg via TNT en.... dinsdag, eind van de middag in huis na betaling van 199,99 aan TNT. _/-\o_

Ondertussen andere Flyer voor scherpe lage prijs (ik blij, koper blij = win/win !) via Marktplaats verkocht. d:)b

Vandaag alle apps weer geinstalleerd en nu werkt WhatsApp ook danzij simkaart ! Enige nadeel vond ik de upgrade naar 3.2 die er al op stond (inderdaad dubbel deal op doos !) en daardoor de vreemde resolutie van het app scherm tov. mijn vorige Flyer en niet meer werkende randtoetsen. :N

Direct mijn Vodafone simkaart uitgeprobeerd en die werkt, dus geen simlock en ook etui en stylus/touchpen aanwezig, alles in geseald plastic in de doos ! :Y

Dus : verbazingwekkend snelle en correcte levering, zeker na alle slechte ervaringen hiervoor besproken !!

Verder zeer tevreden met snelle levering en prima tablet. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 14:24
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 17:34:
Verbazingwekkend................ De Flyer WiFi 16G die ik had was op vakantie niet handig omdat je altijd een WiFi net nodig hebt, ik had hem in een aanbieding gekocht want die (destijds) 150 euro meer voor de 3G vond ik toen teveel, daarom uitsluitend WiFi. 8)7

Toch wat spijt van die aankoop en toen ik via deze topic de Hi actie las (raar dat je die alleen via de link in deze topic kon vinden en niet direct via de Hi site !) reageerde ik zondagmiddag, vinkte thuis betalen aan (gezien ervaringen in deze topic) en had daarmee zonder inloggen, wachtwoorden enz. (vond ik wat vreemd !) de bestelling geplaatst !

Maandagmorgen al bevestiging, maandagavond al in behandeling en dinsdagmorgen onderweg via TNT en.... dinsdag, eind van de middag in huis na betaling van 199,99 aan TNT. _/-\o_

Ondertussen andere Flyer voor scherpe lage prijs (ik blij, koper blij = win/win !) via Marktplaats verkocht. d:)b

Vandaag alle apps weer geinstalleerd en nu werkt WhatsApp ook danzij simkaart ! Enige nadeel vond ik de upgrade naar 3.2 die er al op stond (inderdaad dubbel deal op doos !) en daardoor de vreemde resolutie van het app scherm tov. mijn vorige Flyer en niet meer werkende randtoetsen. :N

Direct mijn Vodafone simkaart uitgeprobeerd en die werkt, dus geen simlock en ook etui en stylus/touchpen aanwezig, alles in geseald plastic in de doos ! :Y

Dus : verbazingwekkend snelle en correcte levering, zeker na alle slechte ervaringen hiervoor besproken !!

Verder zeer tevreden met snelle levering en prima tablet. *O*
en met de leedroid rom erop kan je er ook mee bellen ;)
Je overclocked hem op 1920 MHZ op 1500 mv
Honeyhide maakt je scherm weer groter (de zwarte balk verdwijnt)
en via de leedroid tweak schakel je weer de lampjes in de rand aan

en dan heb je een supertablet/telefoon voor die 199 euro, simlockvrij op android 3.2.1
ICS is ook mogelijk, maar dan werken er (voorlopig) vele hardware functies niet

[ Voor 4% gewijzigd door danda op 12-07-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-09 19:07
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 17:34:
Vandaag alle apps weer geinstalleerd en nu werkt WhatsApp ook danzij simkaart !
Ik kan WhatsApp niet installeren omdat de Flyer niet compatible zou zijn.
Hoe krijg jij dat voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 20:19
Marco schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 17:16:
[...]

Ik kan WhatsApp niet installeren omdat de Flyer niet compatible zou zijn.
Hoe krijg jij dat voor elkaar?
Heb hier de link rechtstreeks van whatsapp

http://www.whatsapp.com/android/

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brash2012
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-08-2017
Hallo,

werkt jullie hi kaartje mijn 3G zie ik even en dan is die weg kan niet verbinden wifi is goed

Voor iedereen die het kaartje niet aan de praat krijgt
APN in prepaidinternet benoemen en dan doe hij het 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Brash2012 op 14-07-2012 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij elke prepaid kaart moet je bij APN de tekst prepaidinternet invullen als je via 3G verbinding met het internet wil maken, dat geldt ook voor android telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markborgen
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 13:09
Hallo ,

afgelopen donderdag avond ook een htc flyer besteld via Hi webshop.
vrij vlot daarna een bevestigings mailtje gekregen met ordernummer.

in het mailtje staan ook een aan te klikken link naar orderstatus .
Hier moet je het ordernr en je postcode invullen
je krijgt dan info over de status.
Dit werkte de eerste dag nog niet.

vrijdag avond was er een htc voor mij georderd, maar nog geen simkaart nr.
vanmorgen heb ik nu wel een simkaartnr en wordt order gereed gemaakt in magazijn.

Er zit dan ook een link in met een barcode voor track en trace.

nu maar wachten op een telefoontje van de koerier.....
heb overigens gekozen voor betaling aan de koerier, na het lezen van alle elende die je kunt hebben.

tot nu toe ziet het er niet verkeerd uit, ook al maken ze niet alle beloftes waar.

groeten .

keten is net zo sterk als zwakste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markborgen schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 09:53:
Hallo ,

afgelopen donderdag avond ook een htc flyer besteld via Hi webshop.
vrij vlot daarna een bevestigings mailtje gekregen met ordernummer.

in het mailtje staan ook een aan te klikken link naar orderstatus .
Hier moet je het ordernr en je postcode invullen
je krijgt dan info over de status.
Dit werkte de eerste dag nog niet.

vrijdag avond was er een htc voor mij georderd, maar nog geen simkaart nr.
vanmorgen heb ik nu wel een simkaartnr en wordt order gereed gemaakt in magazijn.

Er zit dan ook een link in met een barcode voor track en trace.

nu maar wachten op een telefoontje van de koerier.....
heb overigens gekozen voor betaling aan de koerier, na het lezen van alle elende die je kunt hebben.

tot nu toe ziet het er niet verkeerd uit, ook al maken ze niet alle beloftes waar.

groeten .
Je krijgt geen telefoontje van een koerier : pakket wordt gewoon door TNT bezorgd onder contante en gepaste betaling (zie mijn eerdere reactie op dit forum) . _/-\o_

Pakket te volgen via www.tracktrace.nl met de jou gestuurde track en trace code. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markborgen
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 13:09
De tablet ontvangen.
Sterker nog ik typ dit vanaf Mijn tablet.
5 minuten bezig en het werkt....
Bin de dixons kost hij 600euro...
Groeten

keten is net zo sterk als zwakste schakel

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Let op:
Dit is een topic in het Shopping Forum en is bedoeld voor discussie rond de aanbieding en de afhandeling van de bestellingen die gedaan zijn. Discussie over het product zelf hoort in het HTC Flyer Tablet topic - deel 1 thuis.