In hetzelfde gemak loop je ff een Hi/KPN winkel in en sta je binnen 10 tellen buiten met een Flyer.

Verwijderd
Aanbieding geldt niet in de winkel.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:26:
Ik snap niet waarom je het 'gemak' kiest van internetwinkelen en dan eindeloos gaat ouwehoeren en jammeren als de zending niet goed gaat of het even niet op voorraad is. Part of the game toch?
In hetzelfde gemak loop je ff een Hi/KPN winkel in en sta je binnen 10 tellen buiten met een Flyer.
Euh, begrijp je het wel helemaal?Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:26:
Ik snap niet waarom je het 'gemak' kiest van internetwinkelen en dan eindeloos gaat ouwehoeren en jammeren als de zending niet goed gaat of het even niet op voorraad is. Part of the game toch?
[ Voor 7% gewijzigd door Wallie op 22-05-2012 06:43 ]
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Verwijderd
Wallie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 06:42:
[...]
Euh, begrijp je het wel helemaal?
Ik heb hem in de winkel gehaald, en toen mijn internetbestelling geannuleerd. Ik wacht dus nu al meer als een maand op mijn geld hiervan (was met iDeal betaald).
Overigens: Nu, dinsdag 22-5, nog steeds geen geld terug, had uiterlijk gisteren gebeurt moeten zijn.
Bedrijven houden niet van negatieve reacties, kan wel degelijk werken dus.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:57:
[...]
Duidelijk wel. Zowel in de Hi als KPN winkel kun je deze aanbieding gewoon afhalen voor 200€
[...]
Ik zal het inderdaad wel niet helemaal begrijpen, wat schiet je afhandeling ermee op om dit op een forum te zetten? Gaan dan de alarmbellen bij Hi dan rinkelen?
Dan krijg je bijvoorbeeld te horen of er nog meer mensen zijn bij wie het zo traag gaat, of dat je de enige bent, misschien heeft iemand al wat meer gehoord waardoor het komt/wanneer het opgelost wordt etc.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:57:
Ik zal het inderdaad wel niet helemaal begrijpen, wat schiet je afhandeling ermee op om dit op een forum te zetten? Gaan dan de alarmbellen bij Hi dan rinkelen?
Ik hem hem 17 april in de Hi winkel gekocht voor de prijs zoals op internet. Dat is 5 dagen nadat deze thread geopend werd.Painore schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:11:
[...]
..knip..
In het begin was hij in ieder geval niet te verkrijgen in de winkel, nu wellicht wel.
Verwijderd
Ik heb 'm afgelopen zaterdag bij Hi in Bergen op Zoom meegenomen. Ok, het was wel de laatste (dichte doos, 2 seals, HC 3.2).BounceMeister schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:56:
[...]
Ik hem hem 17 april in de Hi winkel gekocht voor de prijs zoals op internet. Dat is 5 dagen nadat deze thread geopend werd.
Toen ik daar kwam keken ze ook gek op, maar bleek weldegelijk te kloppen (ze hebben even op internet gekeken), daarna gaven ze 'm gewoon voor dat geld mee en zeiden dat ze zouden kijken hoe ze dat in het systeem zouden zettenCaptJackSparrow schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:31:
Op de 14e april had ik met de Hi winkel in de buurt gebeld en daar bevestigden ze toen de prijs. Toen ik een uurtje later in de winkel stond kreeg ik hem niet voor die prijs omdat ze ondertussen ontdekt zouden hebben dat de prijs 'in de kassa' hoger was en de jongen in de winkel wilde geen enkele moeite doen om te kijken of daar een oplossing voor te vinden was.
[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 11-12-2024 01:17 ]
[ Voor 2% gewijzigd door Kippenknots op 23-05-2012 19:00 . Reden: Spelfout ]
Dat is wss een demo, korting vragenKippenknots schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:58:
Hoe lang heeft de levering bij jullie geduurd via de hi webshop? In de winkel probeerden zij een ongesealde HTC flyer te verkopen en alles in de doos was al geopend.. Daarom probeer ik het nu via de webshop te bestellen.
Ja dat dacht ik ook al, maar ik heb toch liever iets geheel nieuwremcoboy1479 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:02:
[...]
Dat is wss een demo, korting vragen
Bij mij met 1 stuk 2 dagen en met 2 stuks 6 werkdagen.
Jep, helemaal gratisKippenknots schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:17:
[...]
Weet je ook toevallig als je wilt betalen aan de deur,of daar dan extra kosten aan verbonden of is het 199 euro?
Thanks
Dat is mooi n dat is jouw meningremcoboy1479 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:47:
[...]
Jep, helemaal gratis
Had liever die €20 korting en dan via ideal betaald haha
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Alles was dicht hier. Zat aan beide kanten van de binnenbox een wit labeltje om de buitenbox heen, niet open geweest dus.Kippenknots schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:26:
Waren lader en oortjes enz. wel allemaal nog geseald en de tablet krasvrij? Lijkt mij wel als het alleen om een update gaat.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Verwijderd
bij mj was alles gesealed en zat een screenprotector op. doos had wel dubbele zegels.remcoboy1479 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:25:
[...]
Alles was dicht hier. Zat aan beide kanten van de binnenbox een wit labeltje om de buitenbox heen, niet open geweest dus.
Ik heb je het rekening nummer in DM gestuurd, leek me ongepast het hier en public te posten.game007 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 19:36:
Kan iemand mij vertellen naar welk bankrekeningnummer van hi.nl de Ideal betaling gaat ?
Bedankt.rockhopper schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 20:22:
[...]
Ik heb je het rekening nummer in DM gestuurd, leek me ongepast het hier en public te posten.
Verwijderd
Hoeveel brood mag je bij een bakker kopen? Nou gewoon tot je geld op is. Met andere woorden geen beperking.Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 17:18:
Hoeveel van deze tablets mag je eigenlijk bestellen op één adres? Kan het niet terugvinden op de site.
Zijn er trouwens meer mensen die bij het "pen lampje" en de voorkant camera wat speling hebben(ruimte)
groetjes Mark
Mijn broer heeft er intotaal 3 besteld en zijn gewoon geleverd.Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 17:18:
Hoeveel van deze tablets mag je eigenlijk bestellen op één adres? Kan het niet terugvinden op de site.
Zijn er trouwens meer mensen die bij het "pen lampje" en de voorkant camera wat speling hebben(ruimte)
groetjes Mark
[ Voor 9% gewijzigd door pinokkia op 27-05-2012 21:54 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Wallie, heb je al geprobeerd om de financiële (-administratie) afdeling van Hi aan de lijn te krijgen?Wallie schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:45:
Net maar weer eens voor de 3x keer gebeld waar mijn geld blijft. Nu beweren ze weer een bewijs van betaling van mijn kant nodig te hebben, een screenshot van het afschrift. Dit moest ik dan via de site naar het algemene Hi email adres sturen. Met weer het hele verhaal er bij...En dat is de derde variant van het verhaal dat ik krijg.
Ik heb aangegeven daar geen vertrouwen meer in te hebben en liever het adres voor een aangetekende brief te willen. "Ohw, als u dat dan echt wilt". "Ja, ik wil".
Voor wie het nog meer wil:
KPN/Hi.nl
Postbus 13500
9700 EG Groningen
Toen we hem aan het begin bestelden stond er 1-2 dagen, was echter wat langer dan dat.Lunick schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:12:
De levertijd op de site staat op 2 - 5 werkdagen, zit er echt over na te denken om hem nu nog te bestellen...
Heeft een van jullie hem besteld met deze status?
De eerste keer dat ik belde om te annuleren heb ik iemand van de financiële administratie aan de lijn gehad, ook die beweerde dat alles goed zou komen. Dat heb ik gezienmdenboer schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:44:
[...]
Wallie, heb je al geprobeerd om de financiële (-administratie) afdeling van Hi aan de lijn te krijgen?
Als de Hi-medewerker een beetje verstandig is accepteren ze dit en wordt het binnen enkele dagen opgelost..
Ik heb dit zelf ook meegemaakt met Telfort, Ziggo en Hi. En via die weg kwam er wel antwoord.
Maar ze moeten wel beseffen dat er iets niet goed gaat, anders blijf je brieven versturen.
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2012 03:38 ]
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2012 03:38 ]
[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2012 03:38 ]
Gaat via MHL.remcoboy1479 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:43:
Heeft ie trouwens HDMI? Vind t nergens goed terug (op pricewatch staat van wel?)
Nickname does not reflect reality
MHL?? Zit er een kabel naar HDMI bij?
[ Voor 10% gewijzigd door remcoboy1479 op 01-06-2012 17:48 ]
Zit er een kabel bij van MHL (usb) naar HDMI?
Zoek eens iets zélf op please of zo.remcoboy1479 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:51:
Zit er een kabel bij van MHL (usb) naar HDMI?
Dat is niet te vinden, daarom vraag ik het..
Ongelooflijk eigenlijk, miljarden web pagina's en op geen enkele het antwoord. Maar goed, MHL is USB-->HDMI.remcoboy1479 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:58:
Dat is niet te vinden, daarom vraag ik het..
NS FC: SW 2742 0448 8213
Waarom zo chagrijnig? Hij vraagt niet wat een MHL->HDMI-kabel of -adapter is, maar of er een bij zit. Daar geeft dat plaatje van jou geen antwoord op.Brad Pitt schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:46:
[...]
Ongelooflijk eigenlijk, miljarden web pagina's en op geen enkele het antwoord. Maar goed, MHL is USB-->HDMI.
[afbeelding]
En dit was "nergens" te vinden natuurlijk?
Of veel goedkoper, via bepaalde sites, maar ja dan moet je wel zoeken.De kabel moet je los bestellen en zijn vaak rond de 25 euro of meer.
Ja hier ook ! Gelijk even naar de snackbar om het te vierendanielkraak schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:49:
Bij mij is nu net mijn geld terug. Dat was snel... Not!
Hehe, wel het hele bedrag? Ik wacht nog steeds op de btw.....danielkraak schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:49:
Bij mij is nu net mijn geld terug. Dat was snel... Not!
Het bedrag was 199,99, dus het hele.thefox154 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:21:
[...]
Hehe, wel het hele bedrag? Ik wacht nog steeds op de btw.....
[ Voor 21% gewijzigd door danielkraak op 19-06-2012 12:42 ]
[ Voor 74% gewijzigd door StrongArmLance op 22-06-2012 19:39 ]
Kijk eens bij Belcompany daar zijn ze u ook goedkoper geworden 199 voor de 32 GB versie met 3G.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:52:
Weet iemand nog of de Flyer nog steeds voor 200 euro te krijgen is?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Verwijderd
De HTC Flyer is simlockvrij en niet branded.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:57:
Bedankt voor jullie reacties.
Ik had al gezien dat hij op de Hi site stond voor 200 maar door al die negatieve reacties durf ik dat niet aan.
Morgen maar even de Belcompany hier checken
Ik heb het laatst nagevraagd. Simlockvrij en unbranded.CaptJackSparrow schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 00:12:
Die bij Hi ja. Bewijst dat dat dit ook zo is bij Vodafone/Belcompany?
Ik wacht nog steeds op mijn geld. Vorige week voor de 5x (!) keer gebeld waar mijn geld bleef. Alles ging weer goed komen deze vrijdag. Het is nu zaterdag, en jawel, nog steeds niks. Ik hoop stiekem op maandag, maar anders gaan we weer bellen. Mijn aangetekende brief word overigens doodleuk niet op gereageerd.danielkraak schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:42:
[...]
Het bedrag was 199,99, dus het hele.
Nu ik alle reacties van meerdere gedupeerden lees, kan ik alleen maar concluderen dat ik niks meer bij Hi ga kopen.
Is die ook online te vinden? Ik vind hem niet op de website...Megapaul schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:40:
[...]
Kijk eens bij Belcompany daar zijn ze u ook goedkoper geworden 199 voor de 32 GB versie met 3G.
Mijn geld staat er bij. Het wonder is geschiedt. Natuurlijk niet de kosten van mijn aangetekende brief zoals ik in de brief erbij had geteld, maar alleen de 199,99.Wallie schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:25:
[...]
Ik wacht nog steeds op mijn geld. Vorige week voor de 5x (!) keer gebeld waar mijn geld bleef. Alles ging weer goed komen deze vrijdag. Het is nu zaterdag, en jawel, nog steeds niks. Ik hoop stiekem op maandag, maar anders gaan we weer bellen. Mijn aangetekende brief word overigens doodleuk niet op gereageerd.
Dit is de laatste keer dat ik iets bij KPN/Hi heb gekocht.
Er is niets mis met de tablet.kristan schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:39:
Hoelang nog?
Wat is er precies met de tablets etc? Ik mis het gesprek een beetje
Hier heb ik niks aan toe te voegen. Erg fijne tablet. Goede featureset en de accu gaat bij mij heel lang mee (bij gemiddeld gebruik).TheMatrixHasYou schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:26:
[...]
Er is niets mis met de tablet.
Heb hem hier zelf ligge, 32GB 3G simlock vrij, android 3.2 met pennetje en (lelijk wit) hoesje.
Onlangs microSD 32GB erbij geprikt, voor films onderweg in het vliegtuig.
Ben echt van mening dat dit de beste tablet is die je voor 200,- kan kopen.
Ding werkt snel genoeg (3D games, HD video, etc) en hij is zeer degelijk gebouwd (1 stuk aluminium).
Ben eigenlijk super tevreden. Alleen jammer dat de hardware buttons uitgeschakeld zijn.
Rooten van het apparaat is ook lastig (eerst downgrade 2.3, dan S-OFF, dan root), dus daar begin ik niet aan.
Voor de rest echt een super ding!
Ik ben er ook heel blij mee. met een custom rom kan ik er zelfs ook probleemloos mee bellen, is hij overgeclocked op 1920 mhz en werkt hij supersnel. Ik heb er zelfs mijn galaxy s2 voor weggedaan, omdat ie nutteloos was geworden!.joepiedepoepie schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:52:
[...]
Hier heb ik niks aan toe te voegen. Erg fijne tablet. Goede featureset en de accu gaat bij mij heel lang mee (bij gemiddeld gebruik).
[ Voor 27% gewijzigd door danda op 25-06-2012 18:35 ]
Welke rom heb je? leeDroid?danda schreef op maandag 25 juni 2012 @ 18:31:
[...]
Ik ben er ook heel blij mee. met een custom rom kan ik er zelfs ook probleemloos mee bellen, is hij overgeclocked op 1920 mhz en werkt hij supersnel. Ik heb er zelfs mijn galaxy s2 voor weggedaan, omdat ie nutteloos was geworden!
Verwijderd
Er staat Honeycomb op je Flyer: de balk bovenaan is daardoor verschoven naar beneden en de hardware toetsen werken (als je de stock Rom blijft gebruiken) niet meer. Klopt allemaal precies dusVerwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:04:
Echter doen de knoppen nasat het pennetje het niet, en is de hele opbouw conform de handleiding en op bijvoorbeeld youtube heel anders, Kan de balk ook niet naar beneden slepen, Hoe kan dit?Wie o wie kan mij helpen? Is het een andere software ofzo?
[ Voor 28% gewijzigd door Brad Pitt op 26-06-2012 10:09 ]
Custom Rom flashen, even kijken in het custom Rom topic dusVerwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:09:
Okee en hoe krijg ik weer het normale oude ?
[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 26-06-2012 10:10 ]
Is hier mega offtopic en aan je inzet te zien gaat het een hel worden om het voor elkaar te krijgenVerwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:16:
Okee en hoe doe ik dat?
Aan je tablet is niets mis maar je zou kunnen proberen een oude te kunnen bemachtigen waar nog geen Honeycomb op is gezet. Specifiek vragen naar een model met Gingerbread er op. Kans klein, maar succes,Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:18:
Dat wordt opsturen dus
Je zou Honey Hide kunnen proberen (wel root nodig uiteraard). Deze deed het op de custom HC Rom die ik voor ICS draaide prima.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:11:
en dat de taskbar niet verborgen kan worden.
Vergaan met de Privatisering?RemcoDelft schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 19:39:
Waar is de tijd dat je het kon afhalen op het postkantoor?
[ Voor 46% gewijzigd door CaptJackSparrow op 10-07-2012 19:53 ]
Verwijderd
en met de leedroid rom erop kan je er ook mee bellenVerwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 17:34:
Verbazingwekkend................ De Flyer WiFi 16G die ik had was op vakantie niet handig omdat je altijd een WiFi net nodig hebt, ik had hem in een aanbieding gekocht want die (destijds) 150 euro meer voor de 3G vond ik toen teveel, daarom uitsluitend WiFi.![]()
Toch wat spijt van die aankoop en toen ik via deze topic de Hi actie las (raar dat je die alleen via de link in deze topic kon vinden en niet direct via de Hi site !) reageerde ik zondagmiddag, vinkte thuis betalen aan (gezien ervaringen in deze topic) en had daarmee zonder inloggen, wachtwoorden enz. (vond ik wat vreemd !) de bestelling geplaatst !
Maandagmorgen al bevestiging, maandagavond al in behandeling en dinsdagmorgen onderweg via TNT en.... dinsdag, eind van de middag in huis na betaling van 199,99 aan TNT.![]()
Ondertussen andere Flyer voor scherpe lage prijs (ik blij, koper blij = win/win !) via Marktplaats verkocht.![]()
Vandaag alle apps weer geinstalleerd en nu werkt WhatsApp ook danzij simkaart ! Enige nadeel vond ik de upgrade naar 3.2 die er al op stond (inderdaad dubbel deal op doos !) en daardoor de vreemde resolutie van het app scherm tov. mijn vorige Flyer en niet meer werkende randtoetsen.![]()
Direct mijn Vodafone simkaart uitgeprobeerd en die werkt, dus geen simlock en ook etui en stylus/touchpen aanwezig, alles in geseald plastic in de doos !![]()
Dus : verbazingwekkend snelle en correcte levering, zeker na alle slechte ervaringen hiervoor besproken !!
Verder zeer tevreden met snelle levering en prima tablet.
[ Voor 4% gewijzigd door danda op 12-07-2012 16:15 ]
Ik kan WhatsApp niet installeren omdat de Flyer niet compatible zou zijn.Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 17:34:
Vandaag alle apps weer geinstalleerd en nu werkt WhatsApp ook danzij simkaart !
Heb hier de link rechtstreeks van whatsappMarco schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 17:16:
[...]
Ik kan WhatsApp niet installeren omdat de Flyer niet compatible zou zijn.
Hoe krijg jij dat voor elkaar?
[ Voor 35% gewijzigd door Brash2012 op 14-07-2012 23:37 ]
Verwijderd
keten is net zo sterk als zwakste schakel
Verwijderd
Je krijgt geen telefoontje van een koerier : pakket wordt gewoon door TNT bezorgd onder contante en gepaste betaling (zie mijn eerdere reactie op dit forum) .markborgen schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 09:53:
Hallo ,
afgelopen donderdag avond ook een htc flyer besteld via Hi webshop.
vrij vlot daarna een bevestigings mailtje gekregen met ordernummer.
in het mailtje staan ook een aan te klikken link naar orderstatus .
Hier moet je het ordernr en je postcode invullen
je krijgt dan info over de status.
Dit werkte de eerste dag nog niet.
vrijdag avond was er een htc voor mij georderd, maar nog geen simkaart nr.
vanmorgen heb ik nu wel een simkaartnr en wordt order gereed gemaakt in magazijn.
Er zit dan ook een link in met een barcode voor track en trace.
nu maar wachten op een telefoontje van de koerier.....
heb overigens gekozen voor betaling aan de koerier, na het lezen van alle elende die je kunt hebben.
tot nu toe ziet het er niet verkeerd uit, ook al maken ze niet alle beloftes waar.
groeten .
keten is net zo sterk als zwakste schakel
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq