Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3x
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-07 20:36
Beste dames en heren,

Sinds vandaag is bij KPN de HTC Flyer 16GB en 3g variant voor een interessante prijs van 199.99 te koop in combinatie met een prepaid KPN mobiel internet kaartje. Leuk alternatief voor de mensen die op zoek zijn naar goedkope maar goeie android tablet.

Just thought i'd share

Bij deze dus in het juiste forum. Let wel dit is sinds vandaag en staat nergens vermeld (interne nieuwsbericht).

Cheers, g3x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
g3x schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:03:
Let wel dit is sinds vandaag en staat nergens vermeld (interne nieuwsbericht).
En wat hebben wij hier aan? Een aanbieding die nergens vermeld staat maar "vanaf vandaag" geldt?
Oftewel: linkje?
En zit hier een simlock op? Of hebben ze die ellende opgegeven bij tablets?

[ Voor 11% gewijzigd door RemcoDelft op 12-04-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-09 09:40

El Martino

Zo niet, dan toch.

Hier staat ie bij Hi voor de genoemde prijs: http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Flyer/QHTFLYsi.html

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3x
RemcoDelft schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:15:
[...]

En wat hebben wij hier aan? Een aanbieding die nergens vermeld staat maar "vanaf vandaag" geldt?
Oftewel: linkje?
En zit hier een simlock op? Of hebben ze die ellende opgegeven bij tablets?
Er zit geen Simlock op. De aanbieding staat voor zover ik weet nog nergens omdat hiermee niet actief wordt geadverteerd wordt. Vraag je lokale KPN of HI winkel voor meer info :)

Cheers, g3x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 18:52
geloof dat het een 32gb versie is, want de 16gb versie is niet met 3g uitgebracht.
mooi prijse voor 199 euro dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 13:26
Ja bij de Hi site staat ook 32GB
Intern geheugen(ROM) 32768
Ook staat er een icoontje van een SDkaart met "32" er in.

[ Voor 63% gewijzigd door Mattie112 op 12-04-2012 11:50 ]

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3x
securitymayo schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:47:
geloof dat het een 32gb versie is, want de 16gb versie is niet met 3g uitgebracht.
mooi prijse voor 199 euro dacht ik zo :)
Excuus, jullie hebben gelijk :)
32 GB versie.
Algemene specificaties
Naam HTC Flyer

Faciliteiten
Faciliteiten mobiele telefoon Geschikt voor USIM-kaart
Algemeen: Vrij (gedeeld) geheugen voor opslag foto's video's etc. 19 GB
Display: Kleur
Messaging: Internet (POP3/SMTP) E-mail
Messaging: E-mail IMAP4
Messaging: Multimedia Messaging Services (MMS)
Spelletjes: Aantal aanwezige spelletjes is 1
Connectivity: Bluetooth ingebouwd
Browsing: WAP (M-info) mogelijk
Imaging: Digitale foto-camera is geïntegreerd
Browsing: Java

Omschrijving
Omschrijving HTC Flyer, de eerste tablet met HTC Sence.
Compact en lichtgewicht voor onderweg, maar ook bijzonder: de HTC Flyer tablet met 7 inch display en supersnelle 1,5 GHz processor. Perfect voor thuis, in de auto of op zakenreis. Om de beleving nog completer te maken is de HTC Flyer uitgerust met Adobe Flash ondersteuning, de mogelijkheid om te browsen in meerdere vensters tegelijk en een handige zoomfunctie. Daarnaast is het toestel uitgerust met een slimme zoekfunctie waarmee razendsnel informatie gezocht kan worden in Wikipedia, Youtube of andere informatiebronnen op het Internet.

De HTC Sence ervaring van de HTC Flyer beschikt over een 3D homescreen. De unieke 3D widgets op het homescreen zetten de belangrijkste gegevens van gebruikers in het visuele centrum van de ervaring. De HTC Flyer Flyer biedt tevens web browsing met Flash 10 en HTML 5.

De belangrijkste eigenschappen:
- HTC Sence, een unieke gebruikerservaring die je tablet laat werken zoals jij dat wilt
- 7 inch warmtegevoelig touchscreen met een kraakheldere weergave en uitmuntende SRS audio voor een echte bioscoopbeleving
- Unieke Magic pen om mee te schrijven, tekenen en highlighten
- Surf het internet over en open meerdere webvensters teglijkertijd.
- Beschikt over de laatste versie van Android 2.3.3 en zal upgradable zijn naar Android 3.0, Honycomb.
Standaard uitvoering Verkoopadviesprijs (zonder abonnement)

Cheers, g3x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
De goedkoopste 32 GB HTC flyer in de pricewatch is 180 euro duurder. Gaat deze er uit? Ik heb het idee dat tablets veel vaker dan andere producten opeens in prijs halveren...

Die verkooppraat :o
g3x schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:43:
- 7 inch warmtegevoelig touchscreen met een kraakheldere weergave en uitmuntende SRS audio voor een echte bioscoopbeleving
7" beeld en mini-speakertjes met als beste stereo een bioscoopbeleving? :F
- Beschikt over de laatste versie van Android 2.3.3
Hoeveel versies van Android 2.3.3 zijn er uitgebracht? Ik snap sowieso niet dat Android niet gemaakt is om elk device altijd te upgraden naar de laatste versie. Vrijwel alles wordt met oude versies verkocht, en upgraden naar de laatste is vrijwel nooit mogelijk.

[ Voor 65% gewijzigd door RemcoDelft op 12-04-2012 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3x
RemcoDelft schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:51:
De goedkoopste 32 GB HTC flyer in de pricewatch is 180 euro duurder. Gaat deze er uit? Ik heb het idee dat tablets veel vaker dan andere producten opeens in prijs halveren...

Die verkooppraat :o

[...]

7" beeld en mini-speakertjes met als beste stereo een bioscoopbeleving? :F

[...]

Hoeveel versies van Android 2.3.3 zijn er uitgebracht? Ik snap sowieso niet dat Android niet gemaakt is om elk device altijd te upgraden naar de laatste versie. Vrijwel alles wordt met oude versies verkocht, en upgraden naar de laatste is vrijwel nooit mogelijk.
HAHA!
Tja dit is rechtstreeks uit mijn systeem. Durf inderdaad niet te zeggen in hoeverre deze te updaten is.
Zou daarvoor even het andere forum raadplegen. En tja de audio, wat kan ik daarover zeggen op een tablet :P

Cheers, g3x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
g3x schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:17:
[...]

HAHA!
Tja dit is rechtstreeks uit mijn systeem. Durf inderdaad niet te zeggen in hoeverre deze te updaten is.
Zou daarvoor even het andere forum raadplegen. En tja de audio, wat kan ik daarover zeggen op een tablet :P
http://www.htcflyertablet...tc-flyer-snel-na-release/
Je kunt hem dus updaten naar Android 3.0 (Honeycomb), 4.0 gaat hem niet worden gok ik. Hmm twijfel, twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
@painore,
waar twijfel je nog over?
Heb hem sinds launch dus als je ergens vragen/twijfels over hebt, wil ik het wel ff voor je testen of proberen je vragen te beantwoorden.

Persoonlijk vind ik hem die 200 euro meer dan waard.

Accu:
Waar mijn sensation met 1,5 dag echt leeg is (met simkaart erin) kan mijn flyer rustig de hele week overleven, met whatsappen, browsen, facebooken e.d. (alles behalve bellen). Hij hangt ook thuis constant aan wifi en als ik hem meeneem mobiel internet natuurlijk.

Heb gewoon een simyo simonly (goedkoopste abbo van vorig jaar, 1000mb en 50belminuten voor 12.99 per maand) aangeschaft voor de flyer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
mmm zit nu ook te twijfelen het is wel weer 200 euro .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
@securitymayo speelt hij films goed af ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
En lukt het bellen goed? Ik neem aan dat een Bluetooth headset gemakkelijker belt?

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-08 20:54
Ach, voor 200 euro kun je je er geen bult aan vallen. Een tijdje terug heb ik dat nog betaald voor een Dell Streak 5 die goed beviel. Die ging alleen retour ivm defecten. Dus nu deze eens proberen;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
securitymayo schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:29:
@painore,
waar twijfel je nog over?
Heb hem sinds launch dus als je ergens vragen/twijfels over hebt, wil ik het wel ff voor je testen of proberen je vragen te beantwoorden.

Persoonlijk vind ik hem die 200 euro meer dan waard.

Accu:
Waar mijn sensation met 1,5 dag echt leeg is (met simkaart erin) kan mijn flyer rustig de hele week overleven, met whatsappen, browsen, facebooken e.d. (alles behalve bellen). Hij hangt ook thuis constant aan wifi en als ik hem meeneem mobiel internet natuurlijk.

Heb gewoon een simyo simonly (goedkoopste abbo van vorig jaar, 1000mb en 50belminuten voor 12.99 per maand) aangeschaft voor de flyer.
Ik ben totaal niet beken met Android. Zit er een significant verschil tussen Android 3.2 en 4.0? Ik ben alleen bekend met iOS, heb zelf een iPhone en speel regelmatig met de iPad van mijn vriendin. Vind het een top apparaat, is echter twee maal zo duur als de Flyer.
Ik zal hem vooral gebruiken om wat te internetten, muziek te luisteren en om onderweg films te kijken. Er zit toch gewoon de Android Market op, af en toe een spelletje spelen vind ik ook wel geinig namelijk.
Hoe snel is het internet gebruik? Heb de Kruidvat tablet namelijk niet gekocht vanwege de trage laadtijden.
Kun je er normale films op kijken of dienen ze eerst geconverteerd te worden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
Ik heb die HTC Flyer gewoon maar besteld. Eens kijken hoe het bevalt en anders kom ik er vast wel weer vanaf zonder verlies te lijden.

[ Voor 3% gewijzigd door danielkraak op 12-04-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
danielkraak schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:02:
Ik heb die HTC Flyer gewoon maar besteld. Eens kijken hoe het bevalt en anders kom ik er vast wel weer vanaf zonder verlies te lijden.
Zelfde gedachte, ga hem nu ook bestellen. :)

Edit:
Besteld! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Painore op 12-04-2012 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Om even terug te komen op RemcoDelft zijn opmerking:
Volgens mij komt dat gewoon doordat tablets zwaar overhyped worden en eigenlijk gewoon te duur zijn. Ik bedoel 500 euro aan zo een klein apparaatje uitgeven is best absurd. En sowieso wordt er best veel crap uitgebracht.

Sowieso om met Apple te kunnen concureren moet je al flink wat moeite doen om net zo een soepel OS te ontwikkelen. Of je moet gewoon een flink stuk goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3x
Painore schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:28:
[...]

Zelfde gedachte, ga hem nu ook bestellen. :)

Edit:
Besteld! :)
Fijn om te horen dat mensen ook wat hebben aan die tips, zal wel vaker dit soort dingen gaan delen.
Er gaan regelmatig toestellen uit die voor dumpprijs weggaan dan :)

Cheers, g3x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-09 11:24
Thanks, gekocht.
Kijken of het een blijver is, tot nu toe zweer ik nog steeds bij de hp touchpad.
Draait erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
thefox154 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:14:
Thanks, gekocht.
Kijken of het een blijver is, tot nu toe zweer ik nog steeds bij de hp touchpad.
Draait erg mooi.
De voorraadteller gaat alleen niet omlaag. Toen ik bestelde stond hij op 228 en nu op 229. 8)7

Hoop niet dat dit net zo een fiasco wordt als bij The Phone House met die tablet. Alhoewel ik niet het idee heb dat heel veel mensen deze nu hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
De HTC Flyer is nu in de aanbieding voor €199,99 bij Hi.nl. Zeer scherpe prijs, laagste prijs in de pricewatch is €397,-.
Zijn er al meer mensen die hem besteld hebben? Zien jullie hem al verschijnen in de bestelstatus? Hij zou er -mits op voorraad- binnen het uur in moeten staan, bij mij staat hij er echter nog niet in. De voorraad is de hele dag nog niet veranderd, staat al de hele dag op 229 stuks.
Hopen dat het niet een gevalletje van te mooi om waar te zijn wordt. :)

http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Flyer/QHTFLYsi.html

[ Voor 5% gewijzigd door Painore op 12-04-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 20:56
Algemeen korting en aanbiedingen topic

Hier kan je je verhalen erover kwijt, lijkt me niet een apart topic waardig. Is gewoon een tablet die eruit gaat. Bij iBood ook al een aantal keer met verglijkbare (?) prijs in de aanbieding geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:50
Heb de htc flyer ook maar besteld:) bedankt voor de tip

Wel betalen aan de deur geselecteerd, in het geval dat het zo gevalletje wordt als met TPH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

En daar is ie ook al langsgekomen.
g3x in "Algemeen korting en aanbiedingen topic"

Ik weet niet of ik hem wel zo aantrekkelijk vind. Ik heb hem in elk geval niet meteen in een reflex besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Bij iBood was hij geloof ik EUR 240, vind het dus een scherpe prijs. De tweedehands prijzen liggen zelfs flink hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:59
Heb hem ook maar besteld, als hij niet bevalt idd zonder verlies goed te verkopen denk ik zo.

Off-topic: Weet iemand of het mogelijk is om met mijn huidige abbo, (vodafone) een extra simkaart aan te vragen en deze in de flyer te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
@Ruudvanelk Weet niet hoe het tegenwoordig is maar eerder was het zo dat als je duo sim had je maar 1 van de 2 kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fozzie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 14:41
Ik heb er ook 1 besteld en ben benieuwd..... trouwens ook betalen aan de deur geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt zo jammer.. Ik mag hem niet kopen, terwijl ik zo'n koopje eigenlijk niet kan laten liggen natuurlijk. Heb al een tablet, dusja..... :(

er staat niet voor niets échte koopjesjager in mijn naam

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Prijs is ook niet alles. De irritante proprietary connector voor voeding en PC verbinding i.p.v. bijv. mini-USB is iets waar ik niet op zit te wachten. Ook de domme hoes waar je de tablet uit moet halen zodat je met een losse hoes zit i.p.v. een hoes die je open kunt klappen en waarin je de tablet dan kunt gebruiken. Ook hoe het pennetje aan die hoes bevestigd zit is niet handig. Het zijn kleine maar hele praktische zaken die in het dagelijks gebruik behoorlijk kunnen gaan irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
CaptJackSparrow schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:08:
Prijs is ook niet alles. De irritante proprietary connector voor voeding en PC verbinding i.p.v. bijv. mini-USB is iets waar ik niet op zit te wachten. Ook de domme hoes waar je de tablet uit moet halen zodat je met een losse hoes zit i.p.v. een hoes die je open kunt klappen en waarin je de tablet dan kunt gebruiken. Ook hoe het pennetje aan die hoes bevestigd zit is niet handig. Het zijn kleine maar hele praktische zaken die in het dagelijks gebruik behoorlijk kunnen gaan irriteren.
Vind ik persoonlijk geen probleem, ben blij dat ik het er allemaal bij krijg. Als de hoes niet bevalt koop ik wel een andere. Bij een iPad krijg je uberhaupt geen hoes of pen bij, en ook daar zit een speciale connector op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een merge gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik merk het ja. Blijkbaar worden de postings op tijdstip tussen die van dit topic ingevoegd. Dat maakt dat de samenhang/logica er niet echt op vooruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Painore schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:48:
Bij iBood was hij geloof ik EUR 240, vind het dus een scherpe prijs. De tweedehands prijzen liggen zelfs flink hoger.
Dat was de 16GB zonder 3G

http://nl-nl.forum.ibood....akers__een_chte_hoogvlie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 10:57
Die ik dus heb gekocht helaas, 3G was toch wel een leuk extraatje geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
Hmmmm, dilemma.. :) Ga ik 'm kopen of niet, ik heb helaas wel een iPhone met gekochte apps die ik dan niet kan gebruiken... Maar een 7" scherm is toch ook wel weer fijn, zeker voor die prijs.

Even over nadenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Als ik een tablet zou willen zou ik wachten op de mini Prime die Asus heeft laten zien in januari op Cebit. Ook 7 inch, maar dan met een tegra 3 quadcore. Is wel 50 euro duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
Toewan schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:32:
Hmmmm, dilemma.. :) Ga ik 'm kopen of niet, ik heb helaas wel een iPhone met gekochte apps die ik dan niet kan gebruiken... Maar een 7" scherm is toch ook wel weer fijn, zeker voor die prijs.

Even over nadenken ;)
Doe maar niet ;) des te meer kans dat ze die van mij gewoon leveren. Ben toch bang dat het zo'n affaire word als met de phonehouse windows tablets een tijdje terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Zeer leuke prijs, maar de enige reden waarom ik 'm niet wil is dit:

Touchscreentechniek Capacitief

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 10:57
Sp33dFr34k schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:35:

Je wilt hem niet omdat die multitouch heeft :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:30
Sp33dFr34k schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:35:

eeh? jij hebt liever een resistief scherm?
Capacitief is prima lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 23:22
Kan iemand zijn orderstatus al inzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
Mr.Joker schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:39:
Kan iemand zijn orderstatus al inzien?
geen bestelling gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Lol, moest eigenlijk de androidversie (voor smartphones) plakken, maar lag weer te slapen :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Er is geen bestelling gevonden.

Het is mogelijk dat uw bestelling nog niet behandeld is.
Elke bestelling wordt binnen 1 uur in dit systeem opgenomen.

Heb hem meer dan een uur geleden besteld:/

In de mail geven ze 2 uur aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
mathy_ schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:53:
Er is geen bestelling gevonden.

Het is mogelijk dat uw bestelling nog niet behandeld is.
Elke bestelling wordt binnen 1 uur in dit systeem opgenomen.

Heb hem meer dan een uur geleden besteld:/

In de mail geven ze 2 uur aan.
Ik heb hem om 19:30 besteld, ook nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Laatst online: 08:30
niet geschoten is altijd mis. Zal wel weer net zo gaan als mijn bestelde At-tablet

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ook bestelt maar ik zie dat de voorraad teller niet functioneert, daarnaast staat in mijn bevestiging geen prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
B0MBACI schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:04:
Ook bestelt maar ik zie dat de voorraad teller niet functioneert, daarnaast staat in mijn bevestiging geen prijzen.
Nou dat kan wel weer wat worden dan. :D

Maar, oproep aan iedereen: gaarna alleen posten als je iets nuttigs te melden hebt, dus bijvoorbeeld als je bij jou wel je status kunt opvragen van de bestelling (tot op het moment dat dat niet meer relevant is, omdat iedereen dat kan). Eigenlijk hoort het ook niet in dit topic, dus mochten mensen er graag over doordiscussieren, dan moet er misschien toch een nieuw topic aangemaakt worden. Maar laten we morgen eerst maar afwachten of we meer horen.

[ Voor 45% gewijzigd door danielkraak op 12-04-2012 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tip: maak alvast screenshots. Ik zie geen op=op, en de voorraadteller is stuk. Als straks 1000 mensen dat ding hebben besteld krijg je feest bij hi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb zelf ook besteld en betaald om 15.20 uur. Maar als je op balk Wil je precies weten wat er met je bestelling gaat gebeuren klikt en dan pre-paid aanklikt, dan veranderen de voorwaarden van teruggebeld worden. Je krijgt een sms en track/tracenummer en dat duurt meestal een dag (als ze snel zijn).
danielkraak schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:17:
[...]

Maar, oproep aan iedereen: gaarna alleen posten als je iets nuttigs te melden hebt, dus bijvoorbeeld als je bij jou wel je status kunt opvragen van de bestelling (tot op het moment dat dat niet meer relevant is, omdat iedereen dat kan). Eigenlijk hoort het ook niet in dit topic, dus mochten mensen er graag over doordiscussieren, dan moet er misschien toch een nieuw topic aangemaakt worden. Maar laten we morgen eerst maar afwachten of we meer horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
danielkraak schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:17:
[...]

Dat topic is er al denk ik :
HTC Flyer 32GB 3G €199,99 bij KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-09 11:24
Euhhh niet?? ERROR?

Niet gevonden

Dit topic ( 1498346 ) bestaat niet
(interne identificatie: topic::get_topicdata::no_topic_found)

[ Voor 19% gewijzigd door thefox154 op 12-04-2012 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
Blackminister schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:38:
En lukt het bellen goed? Ik neem aan dat een Bluetooth headset gemakkelijker belt?
Films speelt hij prima af.

Bellen, dan zal je hem toch moeten rooten, anders kan je standaard niet bellen.
wel whatsappen en smsen.

Bellen moet via bluetooth headset, bijgeleverde headset of via speaker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:52
thefox154 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:45:
[...]

Euhhh niet?? ERROR?

Niet gevonden

Dit topic ( 1498346 ) bestaat niet
(interne identificatie: topic::get_topicdata::no_topic_found)
Is al samengevoegd met dit topic. Topic waar hij naar linkte begon hier: Painore in "Algemeen korting en aanbiedingen topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
Bartske schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:39:
Algemeen korting en aanbiedingen topic

Hier kan je je verhalen erover kwijt, lijkt me niet een apart topic waardig. Is gewoon een tablet die eruit gaat. Bij iBood ook al een aantal keer met verglijkbare (?) prijs in de aanbieding geweest.
bij bood ging het om de 16gb versie zonder 3g die er voor 220 euro uitging.
dan is dit toch een aardig betere deal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Het is wel aanlokkelijk om dit ding te bestellen. Heb nog geen tablet, want ik zie er het nut niet zo van in :P

Wie haalt me over ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:50:
Het is wel aanlokkelijk om dit ding te bestellen. Heb nog geen tablet, want ik zie er het nut niet zo van in :P

Wie haalt me over ? :+
IK! Kopen, kopen kopen!! Jij bent tenslotte ook sinds kort een koopjesjager, dus je moet je naam wel eer aan doen! Het is (volgens mij) een super tablet en daarnaast is hij gewoon spotgoedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
CaptJackSparrow schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:08:
op de flyer past gewoon een micro usb kabel. Alleen deze zal iets langzamer laden dan de originele oplaadkabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:51:
[...]

IK! Kopen, kopen kopen!! Jij bent tenslotte ook sinds kort een koopjesjager, dus je moet je naam wel eer aan doen! Het is (volgens mij) een super tablet en daarnaast is hij gewoon spotgoedkoop!
_O- hahaha, omdat je hem zelf niet mag kopen zeker ;)

Ik zit me af te vragen waarvoor ik hem zou moeten gebruiken... de prijs is inderdaad niet mis t.o.v. de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:58:
[...]

_O- hahaha, omdat je hem zelf niet mag kopen zeker ;)

Ik zit me af te vragen waarvoor ik hem zou moeten gebruiken... de prijs is inderdaad niet mis t.o.v. de pricewatch.
Je hoeft hem van mij niet te gebruiken, hoor! Ik wil hem ook best wel voor je gebruiken... als jij 'm even voor me koopt natuurlijk........

back to business.. veel mensen hebben een tablet niet echt heel erg nodig (uitzonderingen daargelaten). Het is meer een leuke gadget voor op de bank enzo.. Ook is het handig om even snel dingetjes op te zoeken op internet.. (doet mijn moeder heel vaak, bijvoorbeeld onder het koken. :P) Je kan hem dus voor genoeg dingen gebruiken, maar alleen JIJ kan bepalen of je het ook daadwerkelijk zou gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Ik verwacht dat er hier nog wel een staartje aankomt, daarom had ik alvast een eigen topic hierover geopend. Mocht de mod het toch een goed idee vinden maak ik graag en nieuw topic.

Even een vraagje over de tablet, kun je via de mini-USB aansluiting ook een externe harde schijf aansluiten en bijvoorbeeld films afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Painore schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:14:
Ik verwacht dat er hier nog wel een staartje aankomt, daarom had ik alvast een eigen topic hierover geopend. Mocht de mod het toch een goed idee vinden maak ik graag en nieuw topic.
Mij lijkt een apart topic ook handiger, maar ik ga er niet over. Het algemeen korting en aanbiedingen topic gaat puur om het melden van aanbiedingen, dus een uitgebreide discussie over een aanbieding (wat nu al bezig is, kan m.i. beter in een apart topic. :)
Even een vraagje over de tablet, kun je via de mini-USB aansluiting ook een externe harde schijf aansluiten en bijvoorbeeld films afspelen?
Voor zover ik weet kan dat niet, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:18:
[...]

Mij lijkt een apart topic ook handiger, maar ik ga er niet over. Het algemeen korting en aanbiedingen topic gaat puur om het melden van aanbiedingen, dus een uitgebreide discussie over een aanbieding (wat nu al bezig is, kan m.i. beter in een apart topic. :)
Apart topic lijkt mij ook slim, want reken maar dat het morgen gaat losbarsten als er voor 10 uur 's ochtends nog geen verzendberichten zijn of weet ik veel wat. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:28:
[...]

Apart topic lijkt mij ook slim, want reken maar dat het morgen gaat losbarsten als er voor 10 uur 's ochtends nog geen verzendberichten zijn of weet ik veel wat. :z
Ja.. En omdat ik weer eens spanning wil, zit ik er ook heel erg over na te denken om er ook een (stiekem) te bestellen.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
danielkraak schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:28:
[...]

Heb zojuist de mod een berichtje gestuurd of hij het aparte topic weer terug kan zetten of om toestemming voor een nieuw topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:33:
[...]

Ja.. En omdat ik weer eens spanning wil, zit ik er ook heel erg over na te denken om er ook een (stiekem) te bestellen.. :p
Ik zeg DOEN! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt erg.. Heb net zojuist op mijn nieuwe HTC One X een order geplaatst. Ik kon de verleiding toch niet weerstaan. Ik ben koopziek.. I know.. Maar ik kan hem altijd doorverkopen voor minimaal 200 euro denk ik zomaar.

Heb wel gekozen om aan de deur (cash) te betalen om narigheid te voorkomen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Hahaha :lol:

Ik ga er ook 1 bestellen ;)

-edit-
Orderbevestiging Hi.nl

Bedankt voor je bestelling bij Hi!

Met deze e-mail bevestigen we wat je besteld hebt. Het ordernummer van je bestelling is
Ook voor betalen aan de deur gekozen :9

[ Voor 72% gewijzigd door Freakster86 op 12-04-2012 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:42:
Hahaha :lol:

Ik ga er ook 1 bestellen ;)

-edit-

[...]

Ook voor betalen aan de deur gekozen :9
Nice!! Misschien dat ik hem met winst nieuw door ga verkopen.. Dat moet ik nog even bekijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Na alle orders hierboven is de voorraad van hi.nl opgelopen van 228 naar 229... Raar dat een grote webshop wel een getalletje laat zien, maar het niet real time update.
Straks gaat het AT Tablet voor 119 euro bij phonehouse.nl *uitverkocht* achterna...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Painore schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:34:
[...]

Heb zojuist de mod een berichtje gestuurd of hij het aparte topic weer terug kan zetten of om toestemming voor een nieuw topic.
Voorlopig moeten we hier door gaan van de mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
RemcoDelft schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:20:
Na alle orders hierboven is de voorraad van hi.nl opgelopen van 228 naar 229... Raar dat een grote webshop wel een getalletje laat zien, maar het niet real time update.
Straks gaat het AT Tablet voor 119 euro bij phonehouse.nl *uitverkocht* achterna...
Inderdaad, dat was mij ook al opgevallen en dat heb ik ook al eerder gepost. Achja, ik zie wel. Als ze hem niet leveren weet ik waar ik voortaan niks meer koop, geen zin om er moeite voor te doen (of misschien toch wel). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 21:28
Is deze HTC Flyer niet te koop in een KPN winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 10:27
Lang twijfelen...maar toch maar geen gekocht. De komende maanden ga ik nog door met mijn Aldi minitab, daarna zijn er vast weer nieuwe modellen te koop. Maar de aanbieding is wel ERG scherp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:30
De eerste staat al op V&A: V&A aangeboden: HTC Flyer 32GB 3G :|

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
En ook nog verzendkosten koper _O-

Kan iemand zijn bestelstatus al inzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Ik denk dat hij hem niet bij Hi vandaan heeft. En ach, laat hem lekker, als hij het de moeite waard vindt. Van echt werken word veel rijker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:52
Is inmiddels "verkocht", waarschijnlijk nav de comments :P.

@Hieronder: of je bladert de laatste pagina's even door: http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Flyer/QHTFLYsi.html

[ Voor 49% gewijzigd door Jolly_Jumper op 13-04-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand link van aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
Painore schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:14:

Niet dat ik weet....
Heb nog geen micro usb kabel gezien waar aan de andere kant een usb aansluiting aanzit om een externe HD op aan te sluiten.
Je hebt wel een micro sd kaart slot. Heb er zelf een 32gb kaartje in zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
  • Laatst online: 26-09 18:24
Hmm ik twijfel ook om er één aan te schaffen. Ik las het gisteren al maar wilde er nog een nachtje over slapen. Achten jullie de kans nog groot dat ik er daadwerkelijk een krijg als ik 'm nu nog bestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

.joepiedepoepie schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:19:
Hmm ik twijfel ook om er één aan te schaffen. Ik las het gisteren al maar wilde er nog een nachtje over slapen. Achten jullie de kans nog groot dat ik er daadwerkelijk een krijg als ik 'm nu nog bestel?
Zolang die er nog opstaat en je een bevestiging krijgt, heb je een koopovereenkomst.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Waarom niet? Gewoon bestellen en optie 'betalen aan de deur' selecteren.

Zo loop jij i.i.g. geen risico. Daarna, mocht je hem niet willen, kun je hem doorverkopen voor dezelfde prijs (of meer) of je stuurt hem retour. Simpel toch?

Het is 10.30. Als dit een fout was hadden ze die toch snel verwijdert lijkt mij? Ik hoop wel dat het een tijdelijk iets is, dan kun je misschien nog winst maken als je hem doorverkoopt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
iemand inmiddels al een status-update gehad?

Heb gisteren om 20.00 besteld, lijkt me toch dat de order nu verwerkt zou moeten zijn.

Ben benieuwd of ze hem gaan leveren, maar ik voel AT - tablet taferelen aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Freakster86 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:26:
Waarom niet? Gewoon bestellen en optie 'betalen aan de deur' selecteren.

Zo loop jij i.i.g. geen risico. Daarna, mocht je hem niet willen, kun je hem doorverkopen voor dezelfde prijs (of meer) of je stuurt hem retour. Simpel toch?

Het is 10.30. Als dit een fout was hadden ze die toch snel verwijdert lijkt mij? Ik hoop wel dat het een tijdelijk iets is, dan kun je misschien nog winst maken als je hem doorverkoopt :9
Betalen aan de deur dan heb je dus nog niet betaald en op dat moment is het nog niet jouw eigendom. Op dat moment heb je dus ook nog geen koopovereenkomst. Als je sterker wilt staan dan moet je echt al betaald hebben.

@Yorin: waarschijnlijk moeten we wel 3 maanden wachten voor de eerste 20 worden uitgeleverd. De voorraadteller lijkt niet te werken. :X :D

[ Voor 3% gewijzigd door danielkraak op 13-04-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:05

Wallie

Herr

Gisteravond 21u besteld, betaald via iDeal, ook nog niks gehoord verder.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
Zojuist één besteld :)

Nog even ter verduidelijk (maar ik meen dat ik het al gelezen had), hij is wel simlockvrij en ik kan dus gewoon mijn simonly kaartje van simyo erin drukken en gaan met die banaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Zijn er mensen die hun orderstatus wel kunnen checken? Bij mij kan hij nog steeds mijn order niet vinden en ik heb gisteren voor 17.00 besteld. 8)7

AUB alleen reageren als hij bij jou wel gevonden kan worden en hoe laat je besteld hebt is ook nog wel handig om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
.joepiedepoepie schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:32:
Zojuist één besteld :)

Nog even ter verduidelijk (maar ik meen dat ik het al gelezen had), hij is wel simlockvrij en ik kan dus gewoon mijn simonly kaartje van simyo erin drukken en gaan met die banaan?
Jep,
die van mij heeft er een simyo kaartje in :)
50belminuten en 1000mb internet versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 16:24

Dima_2005

T.net-verslaafde

Waarom komen zo'n acties toch nooit voor in Belgie, ze kunnen ook niet nr BE leveren :( (en ik koop zo'n dingen op bedrijf, dus ze moeten nog een een Intracommunautaire Levering doen)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Hmmm, ik denk dat de deal met de HTC niet doorgaat om de volgende reden:

Er is niet geverifieerd of de aanbieding wel correct is.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
securitymayo schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:44:
[...]

Jep,
die van mij heeft er een simyo kaartje in :)
50belminuten en 1000mb internet versie ;)
Oke, nice. Ben benieuwd of ik 'm daadwerkelijk krijg. Heb gekozen voor betaling aan de deur dus er kan me weinig mee overkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:05

Wallie

Herr

danielkraak schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:55:
[...]

Maar de prijs is niet echt onrealistisch. Bij KPN gaat hij er voor een soortgelijk bedrag uit en bij tablets gebeurt dit wel vaker.

Ach ja, mocht het zo ver komen dan zetten we er wel wat druk van de media achter.
Ach, hij staat er nu 11u, nog steeds bestelbaar op, dus zo fout is het niet.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
De voorraad indicator daarentegen .. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3x
Dames en heren,

Tip tussendoor; hij ligt ook in de winkels ;)
Ik heb er hier in Gouda nog 2 op voorraad.
Actuele winkelvoorraden tonen er per winkel ongeveer 1 a 2.
Just wanted to let you know :)

Cheers, g3x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
g3x schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:57:
Dames en heren,

Tip tussendoor; hij ligt ook in de winkels ;)
Ik heb er hier in Gouda nog 2 op voorraad.
Actuele winkelvoorraden tonen er per winkel ongeveer 1 a 2.
Just wanted to let you know :)
Dus ze worden in de winkel daadwerkelijk voor EUR 199,99 verkocht? In dat geval moeten onze orders ook gewoon binnen komen, wellicht alleen met vertraging gezien de grote bestelhoeveelheid.

Indien het niet correct zou zijn zou de aanbieding inmiddels verwijderd zijn, ze hebben waarschijnlijk al verscheidene e-mails ontvangen en hun bestelsysteem moet ook vol staan.

[ Voor 15% gewijzigd door Painore op 13-04-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Jumpman schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:52:
Hmmm, ik denk dat de deal met de HTC niet doorgaat om de volgende reden:

Er is niet geverifieerd of de aanbieding wel correct is.
Aangezien dit op de site staat
"De HTC Flyer GSM is bij Hi zeer voordelig te koop als PrePay pakket."

Is het helemaal geen gekke gedachten dat de prijs gewoon klopt.

En het staat er nu al bijna 24 uur op dus als het niet correct was geweest hadden ze het toch al wel aangepast.
Pagina: 1 2 ... 16 Laatste

Let op:
Dit is een topic in het Shopping Forum en is bedoeld voor discussie rond de aanbieding en de afhandeling van de bestellingen die gedaan zijn. Discussie over het product zelf hoort in het HTC Flyer Tablet topic - deel 1 thuis.