Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik vermoed zoiets ja. Mocht iemand in de omgeving er een willen hebben, DM even dan leg ik hem apart.Painore schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:58:
[...]
Dus ze worden in de winkel daadwerkelijk voor EUR 199,99 verkocht? In dat geval moeten onze orders ook gewoon binnen komen, wellicht alleen met vertraging gezien de grote bestelhoeveelheid.
Cheers, g3x
Als je hem even naar Delft komt brengen!g3x schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:59:
[...]
Ik vermoed zoiets ja. Mocht iemand in de omgeving er een willen hebben, DM even dan leg ik hem apart.
In dat geval krijg ik 'm ook gratis!Jumpman schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:59:
Ik heb er ook één besteld, maar volgende orderbevestiging krijg ik hem gratis erstaat:
HTC Flyer €
Hi Internet PrePay SIM-kaart 32 kB (voor je laptop of tablet) €
Grapjurk
KPN Winkel Delft heeft op dit moment een actuele voorraad van 2. Ik zou even binnenwandelen als je hem echt graag wilt
Cheers, g3x
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Kan de "gewone" man dat ook zien? Zo ja, waar precies?g3x schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:04:
[...]
Grapjurk
KPN Winkel Delft heeft op dit moment een actuele voorraad van 2. Ik zou even binnenwandelen als je hem echt graag wilt
Nee helaas niet, ik kijk in onze actuele voorraad status.joepiedepoepie schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:06:
[...]
Kan de "gewone" man dat ook zien? Zo ja, waar precies?
Kan wel even snel voor je kijken als je een plaats roept.
Cheers, g3x
Geldt dit alleen bij de KPN-winkels of ook bij de Hi-winkels?g3x schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:07:
[...]
Nee helaas niet, ik kijk in onze actuele voorraad status
Hoeveel heeft KPN Amersfoort er op voorraad?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ah dat zou super zijn. Omgeving Almelo (mijn woonplaats zit geen Hi).g3x schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:07:
[...]
Heb hem al besteld via de website en betaald via iDeal, kan ik hem dan gewoon in de winkel gaan ophalen nu?g3x schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:04:
[...]
Grapjurk
Als je Alkmaar ook even wilt checkeng3x schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:07:
[...]
Nee dit gaat niet.Painore schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:11:
[...]
Heb hem al besteld via de website en betaald via iDeal, kan ik hem dan gewoon in de winkel gaan ophalen nu?
Utrecht: 2
Almelo: 2
Nijmegen: 2
Amersfoort: 2
Alkmaar: 1
Bij deze
Gaat btw om de KPN Winkels.
edit: kpn info toegevoegd
[ Voor 10% gewijzigd door g3x op 13-04-2012 11:15 ]
Cheers, g3x
Ik heb nu gevraagd of de prijs klopt en als ze dat toegeven, dan kan het (bijna) niet mis gaan als je besteld (heb).
Heldg3x schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:14:
[...]
Nee dit gaat niet.
Utrecht: 2
Almelo: 2
Nijmegen: 2
Amersfoort: 2
Alkmaar: 1
Bij deze
Zou je ook nog even Enschede willen checken, moet daar vanmiddag nog zijn (ivm tentamens
Hoe zit het trouwens met de mensen die er al één via internet besteld hebben en gekozen hebben voor "betaling aan de deur"? Valt daar iets voor te regelen? Kunnen die de bestelling gewoon annuleren en er één ophalen in de winkel?
Je kan zelfs nog weigeren aan de deur. En anders binnen 7 werkdagen retourneren..joepiedepoepie schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:16:
[...]
Held
Zou je ook nog even Enschede willen checken, moet daar vanmiddag nog zijn (ivm tentamens)
Hoe zit het trouwens met de mensen die er al één via internet besteld hebben en gekozen hebben voor "betaling aan de deur"? Valt daar iets voor te regelen? Kunnen die de bestelling gewoon annuleren en er één ophalen in de winkel?
Ik denk dat je die bestelling kunt annuleren ja, maar hang me er niet aan op..joepiedepoepie schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:16:
[...]
Held
Zou je ook nog even Enschede willen checken, moet daar vanmiddag nog zijn (ivm tentamens)
Sowieso kun je terugvallen op je bedenktijd lijkt mij.
Enschede: 1 stuks.
Deventer: eveneens 1 stuks.
Cheers, g3x
Zijn ze nog ergens op voorraad in Rotterdam?
Alvast bedankt
Thanks, ik wacht nog even Yorin's antwoord af van z'n twitterberichtje. Anders laat ik het er gewoon bij zitten en laat ik de online bestelling gewoon staang3x schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:17:
[...]
Ik denk dat je die bestelling kunt annuleren ja, maar hang me er niet aan op.
Zijn dit de voorraden bij KPN of bij Hi. Zou je Hilversum ook nog even kunnen checken voor me?g3x schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:17:
[...]
Ik denk dat je die bestelling kunt annuleren ja, maar hang me er niet aan op.
Deventer: eveneens 1 stuks.
Ook de verschillende Rotterdam vestigingen hebben nog voorraadyassiro schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:18:
g3x,
Zijn ze nog ergens op voorraad in Rotterdam?
Alvast bedankt
Cheers, g3x
Het gaat om de KPN Voorraden in de winkels.Yorin schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:19:
[...]
Zijn dit de voorraden bij KPN of bij Hi. Zou je Hilversum ook nog even kunnen checken voor me?
Hilversum telt er twee
Cheers, g3x
Wederom 2 stuks.mathy_ schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:21:
Goed bezig,
Ben nu in de buurt van Emmeloord (Flevoland)
Wat is daar de voorraad:)
Geldt voor veel winkels overigens, standaard voorraad hoogte
Cheers, g3x
Word jij weer de spokesman als het fout gaat?Yorin schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:15:
De tablet is nog te bestelllen via internet. Ik heb het nagevraagd via Twitter.
Ik heb nu gevraagd of de prijs klopt en als ze dat toegeven, dan kan het (bijna) niet mis gaan als je besteld (heb).
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Heb er geen een besteld, dus jullie moeten het zelf doen. Misschien dat ik er zometeen nog eentje ophaal in Amersfoort of Hilversum als ik zin heb.danielkraak schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:23:
[...]
Word jij weer de spokesman als het fout gaat?
De levering annuleren en hem in de winkel gaan ophalen is geen probleem, kan telefonisch via 0800-0105. Ik heb echter al via iDeal betaald, de terugstort termijn is echter 3 tot 4 weken. Vind je het dus geen probleem om zo lang op je geld te wachten, ga er voor! Bestellingen die aan de deur betaald dienen te worden kunnen dus wel probleemloos geannuleerd worden.
Verwachte leverdatum vrijdag 04 mei 2012.
Als je 2 á 3 weken wilt/kan wachten, dan kan je bestellen.
Painore schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:28:
Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met Hi, de prijs klopt gewoon! Er gaat echter iets fout met hun bestelsysteem, daarom kunnen wij ze niet terug zien. Het meisje kon mij ook niet veel verder helpen, ze heeft het probleem doorgezet en ik zou uiterlijk morgen terug gebeld worden met meer informatie over de levering.
De levering annuleren en hem in de winkel gaan ophalen is geen probleem, kan telefonisch via 0800-0105. Ik heb echter al via iDeal betaald, de terugstort termijn is echter 3 tot 4 weken. Vind je het dus geen probleem om zo lang op je geld te wachten, ga er voor! Bestellingen die aan de deur betaald dienen te worden kunnen dus wel probleemloos geannuleerd worden.
Dan ga ik vanmiddag even langs Enschede en anders langs Almelo. Annuleringen van de bestelling kan altijd nog
Cheers, g3x
Is al gecheckt, heeft er 1 op voorraaddragon2 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:34:
Kun je Deventer ook nog checken? Alvast bedankt,
Waarom? Omdat het kan!!
In de pricewatch zijn er 3 die rond de 420,- euro zitten. Daarna springt de prijs al gelijk naar 475,- en hoger
Dan is dit écht een koopje?!?
Lolhozer schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:36:
Kloppen die voorraadtellers wel? Overal 2 stuks. Misschien wel gekoppeld aan de teller van de website.
g3x schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:22:
[...]
Wederom 2 stuks.
Geldt voor veel winkels overigens, standaard voorraad hoogte
1 stuks.
En ja het gaat om actuele voorraad. let wel dat dit inmiddels veranderd kan zijn.
Ga niet dingen dubbelchecken
Cheers, g3x
FaillietRenaldoNiels schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:37:
Wat doet de kpn im apeldoorn.
Hehe ik wou net typen, te vaak van deze acties gehad....
Winkels kunnen deze inmiddels niet meer direct leveren voor deze prijs, ga je naar de winkel dan wordt deze ingeschoten en krijg je hem alsnog thuisbezorgd! Is om 11:13 aangepast in de kassa.
Excuses voor het ongemak!
Cheers, g3x
Ze kunnen hem niet meer leveren (als in uitverkocht), of de prijs was een foutje en worden daarom niet meer geleverd tegen deze prijs?g3x schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:43:
Let op,
Winkels kunnen deze inmiddels niet meer direct leveren voor deze prijs, ga je naar de winkel dan wordt deze ingeschoten en krijg je hem alsnog thuisbezorgd! Is om 11:13 aangepast in de kassa.
Het is een actie die dus bedoeld is alleen via bestelsysteem. Hij is nog gewoon leverbaar, echter volgens mijn kassa niet meer direct in de winkel. Kan hem wel in Ons intern bestelsysteem werkt nog wel altijdPainore schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:46:
[...]
Ze kunnen hem niet meer leveren (als in uitverkocht), of de prijs was een foutje en worden daarom niet meer geleverd tegen deze prijs?
Cheers, g3x
Als ik hem al via de site besteld heb dan hoef ik dat toch niet nog een keer in de winkel te doen?
Verwijderd
Euhm nee.. lijkt me niet nee..thefox154 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:49:
[...]
Als ik hem al via de site besteld heb dan hoef ik dat toch niet nog een keer in de winkel te doen?
Dus grof gezegd heeft het geen nut meer om de tablet in een winkel op te haleng3x schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:47:
[...]
Het is een actie die dus bedoeld is alleen via bestelsysteem. Hij is nog gewoon leverbaar, echter volgens mijn kassa niet meer direct in de winkel. Kan hem wel in Ons intern bestelsysteem werkt nog wel altijd
Dat is precies wat ik zeg.joepiedepoepie schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:53:
[...]
Dus grof gezegd heeft het geen nut meer om de tablet in een winkel op te halen
Cheers, g3x
NS FC: SW 2742 0448 8213
YesMusta schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:57:
Balen, wou net de kpn winkels gaan afstruinen in RotterdamMaar je kan dus we een bestelling in de winkel plaatsen voor dezelfde prijs?
Cheers, g3x
Dus? Zijn ze bevoegd/geïnstrueerd om het niet meer uit te geven?Jumpman schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:09:
Omdat het personeel het nu ook door heeft.
Verwijderd
g3x schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:43:
Let op,
Ja dus...Megamind schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:11:
[...]
Dus? Zijn ze bevoegd/geïnstrueerd om het niet meer uit te geven?
De deal staat er al vanaf maandag of dinsdag op hoor!mathy_ schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:58:
[...]
Aangezien dit op de site staat
"De HTC Flyer GSM is bij Hi zeer voordelig te koop als PrePay pakket."
Is het helemaal geen gekke gedachten dat de prijs gewoon klopt.
En het staat er nu al bijna 24 uur op dus als het niet correct was geweest hadden ze het toch al wel aangepast.
Bijster goede vraag. Ik durf het echt niet te zeggen. De actie geldt dus simpelweg allen via het bestelsysteem; dus de website of via de Schil (intern bestelsysteem) in de winkel..joepiedepoepie schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:07:
Misschien een domme vraag, maar waarom kun je 'm online wel gewoon voor 199 bestellen en krijg je 'm voor die prijs niet mee in de winkel?
Cheers, g3x
Ze worden gedumpt door HTC denk ik. Ik heb de 16GB voor 199 aangeboden gekregen op de zaak. Dus hi is niet de enige die er goedkoop aankomt.Freakster86 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:25:
Andere vraag: Hoe kan de prijs zo enorm verschillen met de pricewatch? Het is niet i.c.m. een abo ofzo..
Er zit echt geen abonnement bij, je krijgt er zelfs een gratis Prepaid kaartje bij.Freakster86 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:25:
Andere vraag: Hoe kan de prijs zo enorm verschillen met de pricewatch? Het is niet i.c.m. een abo ofzo..
Ook een mooie prijs, maar 199 voor de 32GB en 3G is nog veel mooier!thefox154 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:29:
[...]
Ze worden gedumpt door HTC denk ik. Ik heb de 16GB voor 199 aangeboden gekregen op de zaak. Dus hi is niet de enige die er goedkoop aankomt.
Ja zeker een stuk mooier, de 199 was ook excl. Vergeten te vermelden.Painore schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:30:
[...]
Ook een mooie prijs, maar 199 voor de 32GB en 3G is nog veel mooier!
Maar dan de vraag; waarom bij Hi? Elke andere (web)winkel kan de verkoop wel vergetenthefox154 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:29:
[...]
Ze worden gedumpt door HTC denk ik. Ik heb de 16GB voor 199 aangeboden gekregen op de zaak. Dus hi is niet de enige die er goedkoop aankomt.
Dat weet ik. Bij een abonnement krijg je een toestel vaak voor een veel lagere prijs/gratis. Maar daar is hier geen sprake van.Painore schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:29:
[...]
Er zit echt geen abonnement bij, je krijgt er zelfs een gratis Prepaid kaartje bij.
Ik was er gisteren en vroeg is de HTC Flyer 32GB 3G Prepaid combinatie nog op voorraad? De verkoper zegt enthousiast ja. Ik deel de link en de actie mede. De verkoper keek mij verbaasd aan en ging opzoek in de systemen, vervolgens gaat hij met ze collega naar achteren en even later blijken er toch geen Prepaid combinaties meer beschikbaar. Die begrijp ik ook, ze hebben zelf de exemplaren gekocht, kijk ik 's avonds op Marktplaats in de desbetreffende plaats worden er twee nieuw aangeboden, die er na negen opgezet zijn. Toeval of niet vraag ik me dan af?Megamind schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:11:
[...]
Dus? Zijn ze bevoegd/geïnstrueerd om het niet meer uit te geven?
Vandaag ook nog een andere vestiging geprobeerd, hadden ze wel, maar konden ze niet meer aanslaan voor € 199,99 i.c.m. Prepaid.
Dus maar besteld op de website.
[ Voor 60% gewijzigd door Jumpman op 13-04-2012 12:53 ]
https://twitter.com/#!/Hi_Webcare/status/190741540027645952
https://twitter.com/#!/Hi_Webcare/status/190741602149470210
edit : vervolgens via de mail
Hi,
Bedankt voor jouw bestelling bij Hi. Jouw bestelling wordt zo snel mogelijk gratis door PostNL bezorgd op het door jou opgegeven adres. De dag voordat jouw bestelling wordt bezorgd, ontvang je van ons per sms of e-mail een afleverbevestiging. Als je niet in de gelegenheid bent de bestelling in ontvangst te nemen, wordt het pakket na twee keer aanbieden, afgeleverd op het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt.
Bestelgegevens
Bestelnummer
xxxxxxxx
Datum van jouw bestelling
13-04-2012
Verwachte leverdatum
14-04-2012
[ Voor 64% gewijzigd door rambocus op 13-04-2012 13:07 ]
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
[ Voor 3% gewijzigd door Mr.Joker op 13-04-2012 13:10 ]
Ik verwacht van wel. Ze zijn zich ervan bewust dat hij voor die prijs erop staat (en die klopt ook) en hij staat er al een hele tijd op. Het lijkt me logisch dat ze dus ook weten hoeveel bestellingen ze kunnen verwerken.Mr.Joker schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:07:
Hadden ze wel genoeg voorraad om te leveren/.
zou het niet weten gisteravond besteld om ca. 20.00 uurMr.Joker schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:07:
Hadden ze wel genoeg voorraad om te leveren/.
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Hadden inderdaad 2 op voorraad maar kreeg hem niet mee voor 199.
Wel vonden ze het irritant dat ik ze kon vertellen dat ze er 2 hadden:D
Heb geen namen genoemd of hoe ik aan deze informatie kwam.
Kreeg net wel een mailtje van Hi met de bevestiging.
Hi,
Bedankt voor jouw bestelling bij Hi. Jouw bestelling wordt zo snel mogelijk gratis door PostNL bezorgd op het door jou opgegeven adres. De dag voordat jouw bestelling wordt bezorgd, ontvang je van ons per sms of e-mail een afleverbevestiging. Als je niet in de gelegenheid bent de bestelling in ontvangst te nemen, wordt het pakket na twee keer aanbieden, afgeleverd op het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt.
werd me aangeraden om hem opnieuw te bestellen, de tablets waren nog voldoende op voorraad.
Verwijderd
Weet iemand of deze nog de update naar ICS zal gaan krijgen? Vind op internet wel wat nieuwsberichten van begin dit jaar dat hij naar 4.0 wordt geupdate, alleen geen recente berichten...
Nu alleen nog snel beslissen of ik 7" handig vind (was eigenlijk op zoek naar 10"...)
Nou dat is dan lekker. Wat als je al betaald hebt.Mr.Joker schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:21:
Net gebeld, mijn order nog niet terug te vinden in het systeem
werd me aangeraden om hem opnieuw te bestellen, de tablets waren nog voldoende op voorraad.
Oke, dit is wel een trieste advertentie: V&A aangeboden: HTC Flyer 32GB 3G
En dan vervolgens laag gaan bieden voor een 16GB versie.

lol: V&A aangeboden: HTC Flyer 32GB 3G
[ Voor 57% gewijzigd door Mr.Joker op 13-04-2012 13:36 ]
Zag ik net ook op marktplaats. Viel me ook al opdanielkraak schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:32:
[...]
Nou dat is dan lekker. Wat als je al betaald hebt.![]()
Oke, dit is wel een trieste advertentie: V&A aangeboden: HTC Flyer 32GB 3G
En dan vervolgens laag gaan bieden voor een 16GB versie.
edit: deze dus
[ Voor 46% gewijzigd door Kixtart op 13-04-2012 13:38 ]
☻/
/▌
/ \
Lol, zie nu pas dat plaatje van Hi. Wat ben je dan wel niet denkende. Moet hij trouwens niet verwijderd worden, die advertentie. Dit is gewoon puur handelen uit winstoogmerk.Kixtart schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:37:
[...]
Zag ik net ook op marktplaats. Viel me ook al op
edit: deze dus
Ik dacht Prepay en een toestel, dus vraag ik ff na.Mr.Joker schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:35:
Nog nooit een tablet met sim-lock gezien?
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Flyer/QHTFLYsi.htmlVerwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:54:
iemand link van aanbieding aub?
[ Voor 10% gewijzigd door yassiro op 13-04-2012 13:56 ]
Of je zoekt gewoon zelf even een paar pagina's terug: http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Flyer/QHTFLYsi.htmlVerwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:54:
iemand link van aanbieding aub?
En is dat dubbelposten nou echt nodig? Merk helaas dat als er een koopje is er vaak luie mensen opdagen.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Krijg alleen deze melding
Misschien morgen het pakketje al wel binnen:)Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:59:
ho ho ho mensen,
deze tablet is met een abbonement en niet prepay!!!!

[ Voor 30% gewijzigd door mathy_ op 13-04-2012 14:01 ]
oooooooh tuurlijkVerwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:59:
ho ho ho mensen,
edit: en zo staat er op nog 100 plaatsen het woordje "prepay".De HTC Flyer GSM is bij Hi zeer voordelig te koop als PrePay pakket. Bestel de HTC Flyer GSM op hi.nl en profiteer van extra online voordeel!
het enige wat ik zie over maandelijks betalen is het OPTIONELE lease-pakket-iets...
[ Voor 17% gewijzigd door Mattie112 op 13-04-2012 14:02 ]
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Pff, bekijk het gewoon eens goed. Druk op bestellen en je ziet dat je gewoon 199,99 euro betaald voor de tablet. Als je hem met abo neemt is de tablet gratis in de meeste gevallenVerwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:59:
ho ho ho mensen,
Wanneer besteld?mathy_ schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:00:
Heb ook al een Track & Trace code.
Krijg alleen deze melding
[...]
Misschien morgen het pakketje al wel binnen:)
[...]
hoe kom je daar bij? het is gewoon Prepay hoor.
Extra Inclusief €10,- PrePay-tegoed
Incl. 90 MB starttegoed (t.w.v. €15, na registratie)
HTC Flyer €199,99
talkin' is cheap, people follow like sheep
Dit is een topic in het Shopping Forum en is bedoeld voor discussie rond de aanbieding en de afhandeling van de bestellingen die gedaan zijn. Discussie over het product zelf hoort in het HTC Flyer Tablet topic - deel 1 thuis.