Leer lezen.Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:59:
ho ho ho mensen,
deze tablet is met een abbonement en niet prepay!!!!
offtopic:
LOL 90MB twv 15 euro.... het zou verboden moeten worden mensen zo uit te kleden.....
LOL 90MB twv 15 euro.... het zou verboden moeten worden mensen zo uit te kleden.....
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Gister avond om half 9
Vanochtend via twitter even na vraag over gedaan.
Op twitter zeiden ze wel dat ze hoopte dat ik hem begin volgende week binnen zou krijgen.
Maar toen kreeg ik direct al een mailtje met de bevestiging en verwachte lever datum van morgen.
Net zo raar, heb gisteren besteld rond 12 uur in de middag.mathy_ schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:18:
[...]
Gister avond om half 9
Vanochtend via twitter even na vraag over gedaan.
Op twitter zeiden ze wel dat ze hoopte dat ik hem begin volgende week binnen zou krijgen.
Maar toen kreeg ik direct al een mailtje met de bevestiging en verwachte lever datum van morgen.
ik kan nog steeds niet met de code die ze je geven. Er staat in de mail dat als ie op voorraad is, kan je binnen twee uur de status bekijken. 26uur verder en de order is nog onbekend....
Nou ja zeg, ik bel net Hi om naar mijn orderstatus te vragen omdat ik die nog steeds niet kan zien. Dit heb ik met name ook gedaan omdat iemand al zei dat bij hem zijn order was mislukt en omdat mensen die later dan mij hebben besteld hem al wel kunnen volgen. Kunnen ze mijn order gewoon niet terugvinden in het systeem. Hij zei dat dit wat langer kon duren. Het lijkt me toch dat er gewoon een database is waarin alle orders staan ook al is hij nog niet te volgen of wat dan ook. Zijn advies was om tot maandag te wachten en te kijken of ik hem dan wel kan volgen. Raar geregeld daar zeg.
Edit: met andere woorden er zit voor hun ook vertraging in wanneer ze de order kunnen terugvinden in het systeem. En wat als hij straks ook niet in het systeem wordt opgenomen, dan heb ik mooi 200 euro overgemaakt voor een order die voor hun niet bestaat.
Edit: met andere woorden er zit voor hun ook vertraging in wanneer ze de order kunnen terugvinden in het systeem. En wat als hij straks ook niet in het systeem wordt opgenomen, dan heb ik mooi 200 euro overgemaakt voor een order die voor hun niet bestaat.

[ Voor 18% gewijzigd door danielkraak op 13-04-2012 14:32 ]
Klopt inderdaad, mijn order stond er ook niet in. Ze had het door gezet naar een collega en ik zou terug gebeld worden met meer informatie.danielkraak schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:31:
Nou ja zeg, ik bel net Hi om naar mijn orderstatus te vragen omdat ik die nog steeds niet kan zien. Dit heb ik met name ook gedaan omdat iemand al zei dat bij hem zijn order was mislukt en omdat mensen die later dan mij hebben besteld hem al wel kunnen volgen. Kunnen ze mijn order gewoon niet terugvinden in het systeem. Hij zei dat dit wat langer kon duren. Het lijkt me toch dat er gewoon een database is waarin alle orders staan ook al is hij nog niet te volgen of wat dan ook. Zijn advies was om tot maandag te wachten en te kijken of ik hem dan wel kan volgen. Raar geregeld daar zeg.
Sowieso gaat er iets niet goed, er hebben al ontzettend veel mensen besteld (ook in mijn omgeving) en nog steeds staat de voorraad indicator op 224 (of iets in deze buurt).
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Same here... schiet niet op met HIPainore schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:43:
[...]
Klopt inderdaad, mijn order stond er ook niet in. Ze had het door gezet naar een collega en ik zou terug gebeld worden met meer informatie.
heb net via twitter de vraag gesteld hoe dit zit. Nja, half uur terug, en nog niks ontvangen...
En ook schriftelijke bevestiging dat de prijs klopt: https://twitter.com/#!/Hi_Webcare/status/190745965978857473
Nu kunnen ze er helemaal niet meer onderuit als de voorraad 'op' is.
Nu kunnen ze er helemaal niet meer onderuit als de voorraad 'op' is.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Verwijderd
Na lang wikken en wegen toch maar besloten om hem niet te kopen. Ben ondertussen al gehecht geraakt aan ICS only apps (chrome, boid etc.) dat ik liever wat meer betaal voor een nieuwe tablet met ICS
Ik twijfel ook nog, geen ICS 4.0 is voor mij wel een "no go". Zou deze tablet niet gedumpt worden omdat ICS hiervoor niet uitgebracht wordt?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
http://www.androidplanet....d-4-0-ice-cream-sandwich/Jumpman schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:21:
Ik twijfel ook nog, geen ICS 4.0 is voor mij wel een "no go". Zou deze tablet niet gedumpt worden omdat ICS hiervoor niet uitgebracht wordt?
Dit kwartaal......weet niet wat HTC onder dit kwartaal verstaat, maar het artikel is van januari 2012.
Dus 'dit kwartaal' is alweer voorbij.
Zo zit ik ook te wachten op ICS voor de Desire S.
Aangezien het eerste kwartaal van 2012 al begonnen is, zouden eigenaren van de HTC Flyer binnen negen weken de update naar Android 4.0 Ice Cream Sandwich kunnen verwachten. Gekeken naar de hardware van de tablet zou het geen probleem moeten zijn om ICS te kunnen draaien, zelfs niet als deze flink is aangepast met HTC Sense.Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:08:
Na lang wikken en wegen toch maar besloten om hem niet te kopen. Ben ondertussen al gehecht geraakt aan ICS only apps (chrome, boid etc.) dat ik liever wat meer betaal voor een nieuwe tablet met ICS
talkin' is cheap, people follow like sheep
Alleen jammer dat het eerste kwartaal al afgelopen is..
Het duurd idd vaak lang, maar wil de gok wel nemen. Desnoods met een custom rom.Painore schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:26:
[...]
Tja, HTC kan zich niet aan dat soort dingen houden. Ik hoop dat het niet gecancelled is. Als ze hem wel cancellen dan zou het wel netjes zijn om de source te releasen (was dat trouwens niet verplicht bij Android).Painore schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:26:
[...]
Hier wordt niet meer gesproken over de Flyer:
http://blog.htc.com/2012/03/ics/
http://blog.htc.com/2012/03/ics/
Jammer dat dit geen apart topic wordt. Kan dat niet alsnog?
Ik had dit liever gezien als algemeen korting en aanbiedingentopic. Dit is meer iets voor androidforum of zo
Ik had dit liever gezien als algemeen korting en aanbiedingentopic. Dit is meer iets voor androidforum of zo
Heb ik al 2x geprobeerd, mod vindt het prima zo..Nikeo schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:29:
Jammer dat dit geen apart topic wordt. Kan dat niet alsnog?
ER WORDT ZOJUIST VIA TWITTER GEMELDT DAT DE HTC FLYER NIET SIMLOCK VRIJ IS!
Hi, de HTC Flyer is niet simlock vrij. Je zou na een jaar een unlock code kunnen aanvragen met de volgende link http://cot.ag/orcemD. [PD]
[ Voor 15% gewijzigd door Painore op 13-04-2012 15:31 ]
HAHA bedankt voor het niet noemenmathy_ schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:11:
Ik was rond 12 uur in de KPN winkel in Emmeloord,
Hadden inderdaad 2 op voorraad maar kreeg hem niet mee voor 199.
Wel vonden ze het irritant dat ik ze kon vertellen dat ze er 2 hadden:D
Heb geen namen genoemd of hoe ik aan deze informatie kwam.
Kreeg net wel een mailtje van Hi met de bevestiging.
[...]
Ga er maar vanuit dat er voldoende op voorraad is anders had deze echt niet meer online gestaan.
Als er echt te veel vraag is halen ze ze wel terug uit de winkel
Cheers, g3x
Maar die haal je er toch ook zo af?Painore schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:30:
[...]
Heb ik al 2x geprobeerd, mod vindt het prima zo..
[...]
Lekker!
Verwijderd
Heb inderdaad die berichten gelezen over de update, maar zoals al vermeld, komen die uit januari. Dat kwartaal is al lang voorbij en nog geen tekenen van een update. Daarnaast is het nooit door HTC zelf officieel aangekondigd dat de update er komt. De afgelopen maanden is er ook geen nieuws meer geweest over een update...uroy schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:26:
[...]
Aangezien het eerste kwartaal van 2012 al begonnen is, zouden eigenaren van de HTC Flyer binnen negen weken de update naar Android 4.0 Ice Cream Sandwich kunnen verwachten. Gekeken naar de hardware van de tablet zou het geen probleem moeten zijn om ICS te kunnen draaien, zelfs niet als deze flink is aangepast met HTC Sense.
Hoe werkt dat simlock nou eigenlijk? Toch gewoon een kwestie van rooten en je bent ervan af?Painore schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:30:
[...]
Heb ik al 2x geprobeerd, mod vindt het prima zo..
[...]
kan vast niet moeilijk zijn!
Alle htc flyer tablets in EU zijn namelijk simlockvrij.
Dus lijkt me eerlijk gezegt een beetje raar dat deze wel gelocked gaan worden.
Je weet maar nooit... Nja, een simyo simonly erin kan iig dan wel
Alle htc flyer tablets in EU zijn namelijk simlockvrij.
Dus lijkt me eerlijk gezegt een beetje raar dat deze wel gelocked gaan worden.
Je weet maar nooit... Nja, een simyo simonly erin kan iig dan wel
Alle fabrikanten waar onder Samsung kampen met het uit rollen van ics.Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:35:
[...]
Heb inderdaad die berichten gelezen over de update, maar zoals al vermeld, komen die uit januari. Dat kwartaal is al lang voorbij en nog geen tekenen van een update. Daarnaast is het nooit door HTC zelf officieel aangekondigd dat de update er komt. De afgelopen maanden is er ook geen nieuws meer geweest over een update...
Zal denk ik ook mondjes maat uitgerold worden, en wanneer Nederland aan de beurt is mag Joost weten.
talkin' is cheap, people follow like sheep
Bij iOS kun je met een jailbreak andere versies installeren, is er niet ook zo iets voor Android? Zodat je alsnog 4.0 kunt draaien?
Je kunt niet zomaar een andere Android op je device gooien. Daarvoor moet toch het een en ander aan software herschreven worden zodat deze compatible is met je tablet. Vandaar ook de custom roms.Painore schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:01:
Bij iOS kun je met een jailbreak andere versies installeren, is er niet ook zo iets voor Android? Zodat je alsnog 4.0 kunt draaien?
Uhmm je kan de tablet gewoon aan de deur weigeren toch? Heb per ongeluk een bestelling geplaatst met betalen bij aflevering. En heb nu eentje geplaatst en via IDEAL betaald.
NS FC: SW 2742 0448 8213
Musta schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:11:
Uhmm je kan de tablet gewoon aan de deur weigeren toch? Heb per ongeluk een bestelling geplaatst met betalen bij aflevering. En heb nu eentje geplaatst en via IDEAL betaald.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ok, ik heb net ff gelijk gebeld, maar ze kunnen de order nog niet zien in het systeem zei ze. Vanavond bellen of anders wordt het gewoon weigeren aan de deur. Krijg ik straks twee flyers

PS de 2 bestellingen hadden een verschil van 5 minuten en er was een verschil van 5 tussen de ordernummers. Gaat snel daar met al die bestellingen
Je kan ook even bellen en de bestelling annuleren, is wel zo netjes vind ik dan..Musta schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:11:
Moeten ze hem dus wel terug kunnen vinden in hun systeem.Painore schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:21:
[...]
Je kan ook even bellen en de bestelling annuleren, is wel zo netjes vind ik dan..
[ Voor 12% gewijzigd door danielkraak op 13-04-2012 16:23 ]
Zie nu zijn bericht ook inderdaad, excuses!danielkraak schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:23:
[...]
Moeten ze hem dus wel terug kunnen vinden in hun systeem.Ik blijf het maar raar vinden. Hoop dat het goedkomt, maar dat zal wel.
Mijn order was ook niet terug te vinden,.
Heb op aanraden van de afdeling verkoop een andere besteld.
Deze is ook niet terug te vinden.
Denk dat het te maken heeft met het feit dat ik de rembours optie heb geselecteerd
Denk dat het te maken heeft met het feit dat ik de rembours optie heb geselecteerd
Niemand zijn bestelling is terug te vinden, ongeacht hoe je betaald..Mr.Joker schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:29:
Mijn order was ook niet terug te vinden,.
Ik meng me ook maar even in de discussie.Painore schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:31:
[...]
Niemand zijn bestelling is terug te vinden, ongeacht hoe je betaald..
Gisteren heb ik ook de HTC Flyer gekocht (en betaald met iDeal).
Vandaag toch maar even een belletje gedaan met de vraag waarom ik mijn status niet kan inzien.
De klantenservice geeft aan dat ze momenteel een vertraging hebben van 1 a 2 dagen bij het verwerken van orders. Wanneer het ordernummer dit weekend niet verschijnt in de status tool, wordt mij geadviseerd maandag tussen 9:00 en 16:30 te bellen (op dat tijdstip is de afdeling die hier over gaat open).
De verkoper garandeert overigens dat alle transacties terug te halen zijn. Dus ook als je met iDeal hebt betaald zou er geen situatie kunnen ontstaan waarbij jij wel betaald hebt, en zij je order niet hebben ontvangen.
Lijkt dus allemaal gewoon een legitieme (wel vervelende) vertraging te zijn, gewoon maar even wachten dus.
Verwijderd
@hierboven
Mooizo.. Dan hoef ik zelf niet meer te bellen. Ik hoop voor iedereen dat de orders dan snel doogevoerd zullen worden.
Mooizo.. Dan hoef ik zelf niet meer te bellen. Ik hoop voor iedereen dat de orders dan snel doogevoerd zullen worden.
Gisteren besteld en betaald met iDeal. Vanochtend gebeld en hetzelfde verhaal gehoord over de achterstand. Vind het maar vreemd.
Ben benieuwd of ik de HTC Flyer geleverd ga krijgen of dat dit net als bij ThePhoneHouse een hele soap gaat worden.
Ben benieuwd of ik de HTC Flyer geleverd ga krijgen of dat dit net als bij ThePhoneHouse een hele soap gaat worden.
Dat plaatje is overigens niet zo slim nee. Het handelen uit winstoogmerk is toch niets mis mee, dat is immers de definitie van handelen.danielkraak schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:40:
[...]
Lol, zie nu pas dat plaatje van Hi. Wat ben je dan wel niet denkende. Moet hij trouwens niet verwijderd worden, die advertentie. Dit is gewoon puur handelen uit winstoogmerk.
Ik zal eerlijk zijn en zeggen dat ik er morgen 1 kan ophalen in de Hi winkel. Als ik deze met de taal kan omzetten naar het Noors en het toestel simlockvrij is ga ik gelijk terug om er nog 2-4 extra te kopen. In Noorwegen doen die dingen nieuw nog steeds 500-600 euro. Ja dan ga ze gewoon de verkoop in voor 400
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ze worden in de KPN winkels, tenzij je iemand kent wellicht. Daarnaast heeft iedere winkel maar 2 stuks op voorraad, 5 stuks halen gaat dus niet lukken. Je kunt ze natuurlijk wel via Hi.nl bestellen, worden heus wel geleverd, duurt alleen wat langer.peugeot206gt schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:34:
[...]
Dat plaatje is overigens niet zo slim nee. Het handelen uit winstoogmerk is toch niets mis mee, dat is immers de definitie van handelen.
Ik zal eerlijk zijn en zeggen dat ik er morgen 1 kan ophalen in de Hi winkel. Als ik deze met de taal kan omzetten naar het Noors en het toestel simlockvrij is ga ik gelijk terug om er nog 2-4 extra te kopen. In Noorwegen doen die dingen nieuw nog steeds 500-600 euro. Ja dan ga ze gewoon de verkoop in voor 400Ik een gratis tablet en vliegticket, en andere een mooie deal
Een drama zoals bij TPH zal het niet worden, Hi heeft aangegeven dat de prijs gewoon klopt. Zou er een tekort aan voorraad zijn zou de aanbieding inmiddels wel van het net gehaald zijn.
Ik houd je niet tegen. Misschien dat ik die van mij ook wel doorverkoop als het me niet bevalt.peugeot206gt schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:34:
[...]
Dat plaatje is overigens niet zo slim nee. Het handelen uit winstoogmerk is toch niets mis mee, dat is immers de definitie van handelen.
Ik zal eerlijk zijn en zeggen dat ik er morgen 1 kan ophalen in de Hi winkel. Als ik deze met de taal kan omzetten naar het Noors en het toestel simlockvrij is ga ik gelijk terug om er nog 2-4 extra te kopen. In Noorwegen doen die dingen nieuw nog steeds 500-600 euro. Ja dan ga ze gewoon de verkoop in voor 400Ik een gratis tablet en vliegticket, en andere een mooie deal
Maar wat die ene van marktplaats (staat trouwens ook hier in V&A) doet, is gewoon dom. Wacht dan gewoon een paar weken (in ieder geval tot de actie afgelopen is) en probeer het dan eens, want zo trapt niemand er in. Zeker niet met zo'n plaatje erbij.
/edit: Volgens de site van Hi hebben ze er nog 222 op voorraad, dus waarom niet gelijk voor half Noorwegen een tablet halen?
/edit2: niet dat die voorraadindicator van Hi klopt
[ Voor 8% gewijzigd door .joepiedepoepie op 13-04-2012 19:41 ]
Inderdaad, anders bestel ik ze wel via Hi. maar moet er eerst 1 hebben om wat te testen, waaronder Noorse taal en Simlock. Als dit lukt ga ik inderdaad flink inkopen. Ben het wel met jullie eens dat een Hi foto met 199 euro in de advertentie nou niet heel erg slim is hahaha!
Verwijderd
Ik zou nog bijna vragen om met je mee te gaan en er ook een aantal te kopen en daar weer door te verkopen! Haha..peugeot206gt schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:40:
Inderdaad, anders bestel ik ze wel via Hi. maar moet er eerst 1 hebben om wat te testen, waaronder Noorse taal en Simlock. Als dit lukt ga ik inderdaad flink inkopen. Ben het wel met jullie eens dat een Hi foto met 199 euro in de advertentie nou niet heel erg slim is hahaha!
Ik denk niet dat je ze voor EUR 500 gaat verkopen in Noorwegen hoor, ze hebben namelijk geen enkele vorm van garantie. Tenzij ze even naar Nederland komen rijden met dat ding..
Je zal dus toch meer naar de tweedehands prijzen moeten kijken, ik gok rond de €300. Alsnog rond de €100 winst per tablet, maar rijk wordt je er niet van.
Je zal dus toch meer naar de tweedehands prijzen moeten kijken, ik gok rond de €300. Alsnog rond de €100 winst per tablet, maar rijk wordt je er niet van.
Hoezo niet, ben het met je eens dat je in eerste instantie naar de winkel moet. Dit zou impliceren dat je nooit wat in het buitenland met garantie kan kopen zonder terug de reizen. HTC zit gewoon in Noorwegen en hebben daar ook een sales afdeling, denk dat dat dus wel meevalt.
500 heb ik ook nooit genoemd, 400 is het doel, dat is een nette 200 per tablet. Rijk wordt ik er niet van, dat ben ik met je eens
, maar ik ben wel een tablet rijker en ben op bezoek geweest bij mijn vriendin voor nop. Maar zoals ik zei, als hij wel een simlock heeft of geen Noors ondersteunt heb ik er 1 voor mezelf
Lekker filmpjes kijken in het vliegtuig
500 heb ik ook nooit genoemd, 400 is het doel, dat is een nette 200 per tablet. Rijk wordt ik er niet van, dat ben ik met je eens
Hi.nl heeft al aangekondigd dat er een simlock op zit, is echter vrij makkelijk te verwijderen. Ik denk dat Noors er op krijgen ook niet zo een probleem is, heb er echter geen ervaring mee.peugeot206gt schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:54:
Hoezo niet, ben het met je eens dat je in eerste instantie naar de winkel moet. Dit zou impliceren dat je nooit wat in het buitenland met garantie kan kopen zonder terug de reizen. HTC zit gewoon in Noorwegen en hebben daar ook een sales afdeling, denk dat dat dus wel meevalt.
500 heb ik ook nooit genoemd, 400 is het doel, dat is een nette 200 per tablet. Rijk wordt ik er niet van, dat ben ik met je eens, maar ik ben wel een tablet rijker en ben op bezoek geweest bij mijn vriendin voor nop. Maar zoals ik zei, als hij wel een simlock heeft of geen Noors ondersteunt heb ik er 1 voor mezelf
Lekker filmpjes kijken in het vliegtuig
En volgens mij loopt je garantie via Hi.nl, niet via HTC. Indien je iPhone kapot gaat stuur je hem ook niet naar Apple, maar (in mijn geval) naar T-mobile, Waar hij vervolgens weer naar Pro-Assist gaat voor reparatie.
Meen dat ik ooit hier op tweakers heb gelezen dat de garantie via de verkopende partij gaat, niet via de fabrikant.
[ Voor 3% gewijzigd door Painore op 13-04-2012 20:01 ]
Dat is wat ik net probeer uit te leggen. Wat jij zegt is volledig correct. 
Maar.... dat zou betekenen dat ik mijn gekochte Iphone in de UK alleen daar kan wisselen, en mijn TV uit Noorwegen alleen daar kan laten repareren. Vaak hebben gerenommeerde merken (en daar schaar ik HTC onder) ook een eigen support. Ik ben er dan ook van overtuigd dat als iemand met een NL flyer HTC Noorwegen opbelt met een probleem, en verklaart dat hij in Noorwegen woont gewoon geholpen gaat worden. Ondanks dat hij officieel naar Hi zou moeten.
Maar.... dat zou betekenen dat ik mijn gekochte Iphone in de UK alleen daar kan wisselen, en mijn TV uit Noorwegen alleen daar kan laten repareren. Vaak hebben gerenommeerde merken (en daar schaar ik HTC onder) ook een eigen support. Ik ben er dan ook van overtuigd dat als iemand met een NL flyer HTC Noorwegen opbelt met een probleem, en verklaart dat hij in Noorwegen woont gewoon geholpen gaat worden. Ondanks dat hij officieel naar Hi zou moeten.
Ik hoop het voor je, als het bedrijf er netjes mee omgaat wel.peugeot206gt schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 20:04:
Dat is wat ik net probeer uit te leggen. Wat jij zegt is volledig correct.
Er liep laatst een draadje hier op GoT over iemand die een iPhone in de UK had gekocht, tegen hem werd in de Nederlandse Apple store in Amsterdam gezegd dat hij het in Engeland moest regelen. Hmm vraag me af hoe dat is afgelopen, zometeen het draadje eens opzoeken.
Maar ook zonder garantie lijkt €400 me geen probleem als de nieuwprijs nog steeds boven de €500 ligt.
Noors kan je gewoon kiezen bij de eerste installatie.
Simlock is nog ff afwachten...
Simlock is nog ff afwachten...
Jah dacht dat Noors erop kon gewoon. Je kan achteraf ook altijd de taal veranderen. Heb er net mee gespeeld in de MediaMarkt en ik moet zeggen dat het me beter bevalt dan mijn dropad a8
Ze hadden er 2 liggen, eentje met HC en eentje met GB. Merkte niet echt een verschil tussen snelheid, behalve dat GB misschien heeeel klein beetje sneller was. En ik kon gewoon de taal veranderen.
Toch jammerHTC’s popular smartphones and tablet such as HTC Salsa, HTC Desire Z and HTC Flyer will not get the Android 4.0 update.
Maar voor 200 euro waarschijnlijk wel een goede koop
Haha de grapjas op Marktplaats met het plaatje van Hi krijgt ook mooie biedingen ;p
Van mij, ja.Painore schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 21:24:
Haha de grapjas op Marktplaats met het plaatje van Hi krijgt ook mooie biedingen ;p
Verwijderd
Waarschijnlijk komt er wel een prima non-fabrikant versie van ICS op de FlyerFreakster86 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 21:14:
[...]
Toch jammer![]()
Maar voor 200 euro waarschijnlijk wel een goede koop
Maar custom roms hebben toch altijd wel hun nadeeltjes etc. We wachten rustig af
Als iedereen die nu een flyer koopt gelijk een klaagmail de deur uit doet richting HTC
Ik zit zelf nog te twijfelen of ik er 1 extra moet bestellen...
PS; Net de reacties onder die flyer advertentie hier bij V&A gelezen. Haha, ik lag dubbel! Lullo Lee
Als iedereen die nu een flyer koopt gelijk een klaagmail de deur uit doet richting HTC
Ik zit zelf nog te twijfelen of ik er 1 extra moet bestellen...
PS; Net de reacties onder die flyer advertentie hier bij V&A gelezen. Haha, ik lag dubbel! Lullo Lee
Lijkt me wel.HBSVDK schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 21:46:
weet iemand ook of de speciale pen er standaard bij zit? lijkt me wel een leuke toevoeging.
Ik zag net wel een filmpje op youtube dat die pen nog niet zo ideaal is. Als je een paar millimeter boven het scherm zit met de pen dan begint 'ie al te schrijven...
Dat is vrij logisch met een capacitief scherm, een paar mm lijkt me echter overdreven, dan zou hij wel erg gevoelig afgesteld zijn..joepiedepoepie schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 21:57:
[...]
Lijkt me wel.
Ik zag net wel een filmpje op youtube dat die pen nog niet zo ideaal is. Als je een paar millimeter boven het scherm zit met de pen dan begint 'ie al te schrijven...
De pen zit er standaard bij.
Dan zijn die meneer en ik slecht op de hoogtePainore schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:04:
[...]
Dat is vrij logisch met een capacitief scherm, een paar mm lijkt me echter overdreven, dan zou hij wel erg gevoelig afgesteld zijn.
De pen zit er standaard bij.
Okeoke technisch gezien is 2mm ook een paar, maar op 7mm afstand gebeurd er echt helemaal niks..joepiedepoepie schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:06:
[...]
Dan zijn die meneer en ik slecht op de hoogte
Had ik al even snel op gegoogled, voor rond de €15,- kun je een unlockcode kopen. Er zal vast ook wel een rooster ROM of iets dergelijks zijn zoals bij iOS, echter nog geen ervaring met Android.Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:07:
is de simlock er af halen moeilijk?
Ben benieuwd eigenlijk, ultieme test; iOS of Android?
Ik verwacht eigenlijk niet dat er een simlock opzit, ondanks dat twitterbericht. Als ik nl. die twitterlink bekijk: http://www.hi.nl/Service-...-mobiel/Unlock-tool-1.htm , komt de HTC flyer helemaal niet voor in het lijstje waar je een unlock code voor aan kunt vragen.
It's over 9000!!
EDIT: Ok, dat was gewoon rommel van mij. Ik heb ook de tablet besteld, ik ben benieuwd naar de levertijd. Ik heb meteen screenshots gemaakt van het hele bestelproces en van de simlock-lijst.
Daarnaast vond ik het vreemd dat ik niet kon kiezen voor afhalen en pinnen of afleveren en contant betalen.
EDIT: Ok, dat was gewoon rommel van mij. Ik heb ook de tablet besteld, ik ben benieuwd naar de levertijd. Ik heb meteen screenshots gemaakt van het hele bestelproces en van de simlock-lijst.
Daarnaast vond ik het vreemd dat ik niet kon kiezen voor afhalen en pinnen of afleveren en contant betalen.
[ Voor 90% gewijzigd door Mythx op 13-04-2012 23:32 ]
WowwwwwwwMythx schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 23:30:
It's over 9000!!
Zo, nu een mooie bedrag gemaakt.
[ Voor 11% gewijzigd door maartend op 13-04-2012 23:33 ]
Helaas, internal server error als ik hoger probeer te bieden ;p
Ik ben ook weer opnieuw begonnen. 500,02Painore schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 23:36:
[...]
Helaas, internal server error als ik hoger probeer te bieden ;p
Iedereen moet met €0,01 opbieden, krijgt hij duizenden mailtjes binnen. Haha, beetje lullig ;p
Via Twitter heeft Hi aangegeven dat de toestellen na het weekend geleverd worden en ze dan ook in de bestelstatus verschijnen.
Via Twitter heeft Hi aangegeven dat de toestellen na het weekend geleverd worden en ze dan ook in de bestelstatus verschijnen.
Nou, dat klinkt veelbelovend. Ik zou er bijna nog een bestellen.Painore schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 10:22:
Iedereen moet met €0,01 opbieden, krijgt hij duizenden mailtjes binnen. Haha, beetje lullig ;p
Via Twitter heeft Hi aangegeven dat de toestellen na het weekend geleverd worden en ze dan ook in de bestelauto's verschijnen.
En zojuist ook het bericht naar mij:danielkraak schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 10:26:
[...]
Nou, dat klinkt veelbelovend. Ik zou er bijna nog een bestellen.
@TommyKr_ De HTC Flyer is in combi met Hi PrePay gisteren geintroduceerd. Alle orders worden nu ingelegd en de toestellen worden volgende week geleverd. Dan kun je het ook volgen via de site! [JD]
Enige foutje, ik heb hem eergisteren al besteld, gisteren geintroduceerd is een leugen!

Ik kreeg hetzelfde te horen van Hi.Painore schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 10:58:
[...]
En zojuist ook het bericht naar mij:
@TommyKr_ De HTC Flyer is in combi met Hi PrePay gisteren geintroduceerd. Alle orders worden nu ingelegd en de toestellen worden volgende week geleverd. Dan kun je het ook volgen via de site! [JD]
Enige foutje, ik heb hem eergisteren al besteld, gisteren geintroduceerd is een leugen!
Waarschijnlijk gewoon een klein foutje in de procedure (te vroeg online gezet oid).
Ben in ieder geval blij dat die tablets gewoon geleverd gaan worden voor deze prijs
Nou ja, als hij te vroeg online is gezet dan zou het weleens kunnen zijn dat ze vandaag concluderen dat ze er niet genoeg hebben.TheMatrixHasYou schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 11:05:
[...]
Ik kreeg hetzelfde te horen van Hi.
Waarschijnlijk gewoon een klein foutje in de procedure (te vroeg online gezet oid).
Ben in ieder geval blij dat die tablets gewoon geleverd gaan worden voor deze prijs
Ja, ik ben argwanend, maar daar is wat mij betreft ook best een goede reden toe.
[ Voor 8% gewijzigd door danielkraak op 14-04-2012 11:16 ]
Wat me wel opviel toen ik de flyer met Honeycomb zag is dat de touchbuttons in de rand niet meer werkten en dat je scherm constant verkleind is met die domme balk met softbuttons. Op een 7 inch scherm is het verlies aan schermoppervlak door die balk relatief veel groter dan op een 10 inch scherm.
Ik ben persoonlijk niet zo gecharmeerd van het verlies van de touchbuttons en het vervangen door softbuttons. Ik snap dat je met touchbuttons sneller per ongeluk een toets activeert als ze daar zitten waar je de tablet vasthoudt maar dat had HTC op zich slim aangepakt door twee sets touchbuttons te hebben die wisselen met het kantelen van het scherm en juist niet zitten waar je de tablet vasthoudt (voorzover ik begrepen heb).
Ik ben persoonlijk niet zo gecharmeerd van het verlies van de touchbuttons en het vervangen door softbuttons. Ik snap dat je met touchbuttons sneller per ongeluk een toets activeert als ze daar zitten waar je de tablet vasthoudt maar dat had HTC op zich slim aangepakt door twee sets touchbuttons te hebben die wisselen met het kantelen van het scherm en juist niet zitten waar je de tablet vasthoudt (voorzover ik begrepen heb).
Je kunt toch gewoon terug gaan naar 2.3 dan?CaptJackSparrow schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 11:48:
Wat me wel opviel toen ik de flyer met Honeycomb zag is dat de touchbuttons in de rand niet meer werkten en dat je scherm constant verkleind is met die domme balk met softbuttons. Op een 7 inch scherm is het verlies aan schermoppervlak door die balk relatief veel groter dan op een 10 inch scherm.
Het liefst zou ik HC hebben vanwege de grotere app-keuze die je dan hebt maar dan met een tweak die die softbuttonbalk weer doet verdwijnen en de touchbuttons weer activeert.
Zojuist 1 opgehaald bij de hi in Spijkenisse. 199,99 betaald met simkaart en 10 euro tegoed.
Kan hetvolgende direct melden: uit de doos met android HC. En simlockvrij. Helaas geen Noors dus ik hou het bij 1 st voor mezelf! Doe er je voordeel mee!
Kan hetvolgende direct melden: uit de doos met android HC. En simlockvrij. Helaas geen Noors dus ik hou het bij 1 st voor mezelf! Doe er je voordeel mee!
Verwijderd
ook maar 1 besteld voor doorverkoop 
als je via rembours betaalt, komen er dan extra kosten bij?
Verwijderd
Dat staat niet gegeven, dus mag je er vanuit gaan dat dat niet het geval is.Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:43:
ook maar 1 besteld voor doorverkoop
Zit dat pennetje (Magic Pen) er ook bij?peugeot206gt schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:03:
Zojuist 1 opgehaald bij de hi in Spijkenisse. 199,99 betaald met simkaart en 10 euro tegoed.
Ja, die zit standaard in de doos bij iedere Flyer.TheMatrixHasYou schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:46:
[...]
Zit dat pennetje (Magic Pen) er ook bij?
Ik vraag me af hoeveel winst je hier op kan pakken. Het is geen actie of iets dergelijks bij Hi, het is gewoon de nieuwe prijs. Kan nooit lang duren voordat de andere winkels ook hun prijzen gaan aanpassen.
Edit:
Eigen HTC Flyer topic!
Edit:
Eigen HTC Flyer topic!
[ Voor 9% gewijzigd door Painore op 14-04-2012 12:55 ]
Verwijderd
Het werd echt eens tijd!Painore schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:52:
Ik vraag me af hoeveel winst je hier op kan pakken. Het is geen actie of iets dergelijks bij Hi, het is gewoon de nieuwe prijs. Kan nooit lang duren voordat de andere winkels ook hun prijzen gaan aanpassen.
Edit:
Eigen HTC Flyer topic!
Verwijderd
Je kan ze makkelijk voor 300 verkopen hoorPainore schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:52:
Edit:
Eigen HTC Flyer topic!
Ik denk dat er straks wel tientallen op mp/tweakers komen, dus veel winst zal er niet meer te halen zijn. Zeker als deze prijs gewoon blijft staan/meer winkels nemen hem over.Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:58:
[...]
Je kan ze makkelijk voor 300 verkopen hoor
Update naar 4.0 ICS, zal sowieso niet gaan komen voor de HTC flyer.
Ik denk dat de HTC flyer gewoon een verdwijnende tablet is, de laatste tijd komt die vaak voor in aanbiedingen voor 250 euro e.d.
Ik denk dat de HTC flyer gewoon een verdwijnende tablet is, de laatste tijd komt die vaak voor in aanbiedingen voor 250 euro e.d.
[ Voor 49% gewijzigd door xminator op 14-04-2012 13:07 ]
Winkelvoorraad heeft inderdaad geen simlock. Vandaag ook even getest.peugeot206gt schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:03:
Vreemd dat je hem bij de Hi kon meenemen in de winkel?
Bij mij is hij uit de kassa....
Cheers, g3x
Update kan nog komen, maar de kans is klein. De prijs waar jij het over hebt is nog alleen gezien bij iBood, en dan gaat het om een 16GB zonder WiFi.xminator schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 13:07:
Update naar 4.0 ICS, zal sowieso niet gaan komen voor de HTC flyer.
Kans op update is enorm klein:http://blog.htc.com/2012/03/ics/Painore schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 13:15:
[...]
Update kan nog komen, maar de kans is klein. De prijs waar jij het over hebt is nog alleen gezien bij iBood, en dan gaat het om een 16GB zonder WiFi.
Bol.com had hem een paar weken geleden ook voor zo een prijs. Inderdaad niet de 32gb 3g variant.
Voor 200 euro een leuke tablet om mee te spelen.
Als we iedereen van tweakers met een Flyer een mail laten sturen is de kans al weer een stukkie groter.xminator schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 13:19:
[...]
Kans op update is enorm klein:http://blog.htc.com/2012/03/ics/
Bol.com had hem een paar weken geleden ook voor zo een prijs. Inderdaad niet de 32gb 3g variant.
Voor 200 euro een leuke tablet om mee te spelen.
Verwijderd
Dank je wel Orion84 voor het afsplitsen van deze bups berichten. Tevens een alias in Android tablets gemaakt
Verwijderd
ik ben de eerstePainore schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 13:26:
[...]
Als we iedereen van tweakers met een Flyer een mail laten sturen is de kans al weer een stukkie groter.
Verwijderd
van tv
Ik ben er zojuist een in de winkel wezen halen (althans, mijn vriendin voor mij omdat ik moet werken vandaag). Was daar gisteravond bij een filiaal van Hi, want wilde toch graag nog even uitproberen en even het formaat in het echt zien.
Werd vrijwel direct aangesproken toen ik met de Flyer wilde spelen en toen ik uitlegde van de aanbieding kreeg ik eerst allemaal rare blikken en uitspraken van: "dat kan niet voor de prijs". Vervolgens aangewezen op de site en idd " het staat er echt". Na een telefoontje met navraag bij een leidinggevende bleek dat de aanbieding idd klopte en de tablet is (zeer waarschijnlijk) simlock vrij, kaartje kreeg ik er los bij.
Helaas stond de aanbieding nog niet in het systeem, dus of ik morgen (vandaag dus) even terug wilde komen ... Vandaag was er nog wat discussie over welk kaartje erbij zou moeten (schijnbaar zijn er verschillende versie's voor data/bellen?). Maar uiteindelijk heeft mn vriendin alles meegenomen. Wat ook wel apart was, was dat nadat mn vriendin had betaald, de doos ongevraagd werd opengemaakt en laten zien aan haar . Maar allemaal snel vergeten, volgende keer haal ik zoiets toch maar gewoon online, want de deskundigheid/klantvriendelijkheid was niet heel erg om over naar huis te schrijven...
Vanavond alles even uitproberen en dan laat ik mijn bevindingen nog even weten...
Al met al wel blij met deze aanbieding! Thanks voor de tip!
Ik ben er zojuist een in de winkel wezen halen (althans, mijn vriendin voor mij omdat ik moet werken vandaag). Was daar gisteravond bij een filiaal van Hi, want wilde toch graag nog even uitproberen en even het formaat in het echt zien.
Werd vrijwel direct aangesproken toen ik met de Flyer wilde spelen en toen ik uitlegde van de aanbieding kreeg ik eerst allemaal rare blikken en uitspraken van: "dat kan niet voor de prijs". Vervolgens aangewezen op de site en idd " het staat er echt". Na een telefoontje met navraag bij een leidinggevende bleek dat de aanbieding idd klopte en de tablet is (zeer waarschijnlijk) simlock vrij, kaartje kreeg ik er los bij.
Helaas stond de aanbieding nog niet in het systeem, dus of ik morgen (vandaag dus) even terug wilde komen ... Vandaag was er nog wat discussie over welk kaartje erbij zou moeten (schijnbaar zijn er verschillende versie's voor data/bellen?). Maar uiteindelijk heeft mn vriendin alles meegenomen. Wat ook wel apart was, was dat nadat mn vriendin had betaald, de doos ongevraagd werd opengemaakt en laten zien aan haar . Maar allemaal snel vergeten, volgende keer haal ik zoiets toch maar gewoon online, want de deskundigheid/klantvriendelijkheid was niet heel erg om over naar huis te schrijven...
Vanavond alles even uitproberen en dan laat ik mijn bevindingen nog even weten...
Al met al wel blij met deze aanbieding! Thanks voor de tip!
De Flyer is de enige tablet die wordt aangeboden door HTC, het zou niet slim van ze zijn om de gehele tablet doelgroep niet gebruik te laten maken van ICS. Indien we met z'n alle massaal gaan mailen is er best wel een kansje, tenzij ze natuurlijk binnenkort een nieuwe tablet gaan introduceren.
Let op:
Dit is een topic in het Shopping Forum en is bedoeld voor discussie rond de aanbieding en de afhandeling van de bestellingen die gedaan zijn. Discussie over het product zelf hoort in het HTC Flyer Tablet topic - deel 1 thuis.
Dit is een topic in het Shopping Forum en is bedoeld voor discussie rond de aanbieding en de afhandeling van de bestellingen die gedaan zijn. Discussie over het product zelf hoort in het HTC Flyer Tablet topic - deel 1 thuis.