Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De voorraad is gezakt naar 219 stuks...
Ik twijfel nog. Ik zoek een 7" tablet voor m'n zoontje. Dan kan hij filmpjes kijken en ik een beetje internetten en een spelletje o.i.d. doen.
Ik heb deze Flyer bij de mediamarkt even gezien en hij lijkt even snel (of langzaam) als m'n Samsung Galaxy S telefoon. Hij voelt wel stevig aan en de kijkhoeken zijn voldoende. Wat ik wel vreemd vind, is het rasterpatroon van glimmende puntjes op het scherm.
Ook zou ik er graag ICS op zien, maar dat zal hem niet worden als hij waarschijnlijk EOL is. Het is toch een beetje een vreemd apparaat met die stylus die waarschijnlijk niemand echt gebruikt.

De prijs is wel mooi, voor 200 euro heb je duidelijk iets beters in handen dan een Intertoys of Kruidvat tablet, maar je geeft een kleuter geen tablet van 500 euro in z'n handen. Dus dit zit er mooi tussenin.
Aan de andere kant is hij al wel verouderd met z'n singlecore, dus als er straks wat meer op gespeeld gaat worden, zal hij wellicht niet meer voldoen?

Twijfel twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Pff, net in Rotterdam Centrum geweest en langs de Hi shop, maar daar vertellen ze me dat het 240 euro kost en online bestellen gewoon €199,99.
mathy_ schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:44:
Heb de htc flyer ook maar besteld:) bedankt voor de tip

Wel betalen aan de deur geselecteerd, in het geval dat het zo gevalletje wordt als met TPH.
(Betalen aan de deur) Komen er dan kosten bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hi klantenservice ontkent desgevraagd dat de Flyer simlockvrij is, maar ik hecht meer waarde aan posters die hebben geverifieerd dat de Hi Flyer wel simlockvrij is. Nog meer bevestigingen dat de HI Flyer (niet uit de winkel) inderdaad simlockvrij is en ik bestel er wellicht ook een..

[ Voor 2% gewijzigd door wsmaal op 14-04-2012 15:20 . Reden: "niet uit de winkel" toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
In de winkel hebben ze de HTC Flyer gewoon in originele doos.

Misschien dat ze via de webshop hem in een omgepakte verpakking verkopen zoals ze dat vroeger ook deden met prepay telefoons en er dus wel een simlock op is gezet.

Ben niet zo bang voor de simlock die kan er altijd wel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-10 18:31
Hebben jullie trouwens nog meer mailtjes/belletjes/smsjes ontvangen dan alleen de orderbevestiging?

Heb gisterenmorgen besteld en alleen nog maar de orderbevesiging mogen ontvangen. Order status werkt ook niet, maar 'k hoorde dat hier problemen mee waren.

[ Voor 71% gewijzigd door .joepiedepoepie op 14-04-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het schijnt dat als er een sticker met KPN op de doos zit er dan een simlock op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
.joepiedepoepie schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 15:53:
Hebben jullie trouwens nog meer mailtjes/belletjes/smsjes ontvangen dan alleen de orderbevestiging?

Heb gisterenmorgen besteld en alleen nog maar de orderbevesiging mogen ontvangen. Order status werkt ook niet, maar 'k hoorde dat hier problemen mee waren.
Nope, niemand heeft nog iets ontvangen. Hi heeft via Twitter aangegeven dat ze nu bezig zijn met het verwerken en dat na het weekend de tablets geleverd worden en dat dan ook de bestelstatus weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie het vanzelf wel, komt het ding dan betaal ik cash aan de deur, ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneezZ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-10 16:07
Net bij de Hi Hilversum geweest. Was gewoon op voorraad en heb hem gewoon meegekregen voor 199 euro! Ze deden er helemaal niet moeilijk over, ze wilden me alleen heel erg graag er een abonnement bij verkopen...
De Flyer ziet er top uit, stukken beter dan de QWare Pro3 die ik hiervoor had en inmiddels terziele is... Scherm is prima en tablet reageert erg soepel. Draait out of the box Android 3.2.1.

Even de Notes app gebruikt met de bijgeleverde pen en ziet er leuk uit, of ik er veel gebruik van maken is nog de vraag.

Tot nu toe erg tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker652
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 20:29
Blijft wat vreemd, de Hi winkels en de Hi internet shop. Ik heb vrijdag Hi nog gebeld en toen werd mij verteld dat ze in de winkels andere aanbiedingen hadden dan op internet en daar dus de HTC Flyers niet verkrijgbaar waren :(, anders was ik even langs een Hi winkel in Eindhoven gegaan. Is iemand daar trouwens al langs geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Biker652 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 18:24:
Blijft wat vreemd, de Hi winkels en de Hi internet shop. Ik heb vrijdag Hi nog gebeld en toen werd mij verteld dat ze in de winkels andere aanbiedingen hadden dan op internet en daar dus de HTC Flyers niet verkrijgbaar waren :(, anders was ik even langs een Hi winkel in Eindhoven gegaan. Is iemand daar trouwens al langs geweest?
Ik vind er zelf niks vreemd aan. Ik ben ondertussen wel gewend dat grote bedrijven hun zaken niet op orde hebben. Ik ga er gewoon altijd vanuit dat het intern een zootje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
SneezZ schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:18:
Net bij de Hi Hilversum geweest. Was gewoon op voorraad en heb hem gewoon meegekregen voor 199 euro! Ze deden er helemaal niet moeilijk over, ze wilden me alleen heel erg graag er een abonnement bij verkopen...
De Flyer ziet er top uit, stukken beter dan de QWare Pro3 die ik hiervoor had en inmiddels terziele is... Scherm is prima en tablet reageert erg soepel. Draait out of the box Android 3.2.1.

Even de Notes app gebruikt met de bijgeleverde pen en ziet er leuk uit, of ik er veel gebruik van maken is nog de vraag.

Tot nu toe erg tevreden mee.
Dus de pen zit er standaard bij? In diverse reviews las ik namelijk dat die pen nog eens bijgekocht moest worden voor 80 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneezZ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-10 16:07
BounceMeister schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:15:
[...]

Dus de pen zit er standaard bij? In diverse reviews las ik namelijk dat die pen nog eens bijgekocht moest worden voor 80 dollar.
Pen zit er gewoon bij. Kan opgeborgen worden in de wit leren opberghoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:53

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Is 400 gram niet zwaar? Of is dat erg licht...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
F.West98 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:44:
Is 400 gram niet zwaar? Of is dat erg licht...
Pak een weegschaal, zoek een object dat 400 gram weegt en je weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

danielkraak schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:49:
[...]

Pak een weegschaal, zoek een object dat 400 gram weegt en je weet het.
nou, dat voelt voor mij dus erg zwaar. maar iedereen noemt het een lichte tablet en een ipad vind ik helemaal niet zwaar. Kan het door de vorm ook lichter lijken?

edit: zou je hier ook de wet koop op afstand hebben

[ Voor 7% gewijzigd door F.West98 op 14-04-2012 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
F.West98 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:51:
[...]

nou, dat voelt voor mij dus erg zwaar. maar iedereen noemt het een lichte tablet en een ipad vind ik helemaal niet zwaar. Kan het door de vorm ook lichter lijken?

Elke iPad is zwaarder dan de HTC Flyer. Er vanuitgaande dat de HTC 400 gram is zoals jij zegt.

[ Voor 6% gewijzigd door .joepiedepoepie op 14-04-2012 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
[...]

Ipad 1: 680 g (Wi-Fi-model), 730 g (Wi-Fi + 3G-model)
iPad 2: 601 g (Wi-Fi model), 613 g (Wi-FI + 3G-model)
iPad 3: 650 g (Wi-Fi-model), 660 g (Wi-Fi + 4G-model)

[ Voor 19% gewijzigd door Painore op 14-04-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
HTC Flyer: 415 gram.

Edit: Of 420 gram.

[ Voor 40% gewijzigd door BounceMeister op 14-04-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
[...]

Dat is een lastige. Ik weet namelijk niet hoe ze omgaan met het feit dat er een sim-kaart bijzit. Dan zou het dus onder maatwerk en/of een abonnement kunnen vallen. Alhoewel ik beide dubieus en onwaarschijnlijk vindt, kunnen winkels daar nog wel eens moeilijk over doen, zodat ze het niet terug hoeven te nemen.

Maar: ik denk dat als hij niet bevalt je hem makkelijk weer doorverkoopt zonder verlies te lijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Op Hi.nl staat binnen 7 dagen retourneren.

En net wat danielkraak zegt; je zult hier echt geen (enorm) verlies op maken, mocht je hem door verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:57
Hierbij het stukje op de site

http://hi.custhelp.com/ap...4L3NpZC9pRzdtY0VWaw%3D%3D

Trouwens is het ook mogelijk om de toestel via de fysiek winkel te retourneren

[ Voor 78% gewijzigd door karakedi op 14-04-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
karakedi schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 21:09:
Hierbij het stukje op de site

http://hi.custhelp.com/ap...4L3NpZC9pRzdtY0VWaw%3D%3D

Trouwens is het ook mogelijk om de toestel via de fysiek winkel te retourneren
Waarschijnlijk niet, geldt wordt in ieder geval over gemaakt binnen 3 tot 4 weken, contant zul je het niet meekrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:11
Ik ga mijn HTC Flyer annuleren, vandaag het aanbod gehad om een Samsung Galaxy Tab 10.1 3G voor € 249,50 te kopen. Dit vind ik een net iets mooiere tablet.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Laatst online: 15:54
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
Jumpman schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 22:37:
Ik ga mijn HTC Flyer annuleren, vandaag het aanbod gehad om een Samsung Galaxy Tab 10.1 3G voor € 249,50 te kopen. Dit vind ik een net iets mooiere tablet.
Verkoop 'm dan gewoon door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Jumpman schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 22:37:
Ik ga hem ook annuleren. Heb een iPad 3 16GB WiFi gekocht voor 240 euro. Geen zin om dat ding door te moeten verkopen.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hoe komen jullie aan al die tablets voor €250?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
F.West98 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 23:00:
Ik via LivingSocial. O+

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
De kortingsbonnen bij Bol.com actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Nee die kortingsbonnen van wehkamp.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 23:53:
Nee die kortingsbonnen van wehkamp.. :+
Jaa.. Wehkamp heeft altijd zulke leuke kortingen! XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-09 21:55
Kan iemand die de tablet in de winkel gekocht heeft van Hi wellicht vertellen of hij een simlock heeft of niet?
Als die geen simlock hebben, dunkt het mij oneerlijk als de online bestelde dat wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 200 Euro heb je leuk ding om te tweaken, boeit mij geen drol of er simlock opzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-10 16:34
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 01:25:
Voor 200 Euro heb je leuk ding om te tweaken, boeit mij geen drol of er simlock opzit.
Same here ja. Vanmiddag voor het eerst in het echt een Flyer gezien en ik was zeer onder de indruk. Scherm was mooier dan verwacht, apparaat zag er prima uit en zat goed in elkaar. Snelheid was goed te doen (SGS2 gewend, die is wel sneller).

Ga alleen toch wel balen als ICS er niet voor uitkomt want vind dat toch wel een mooi(er) OS. Morgen wellicht toch maar halen, op XDA al genoeg custom dingen voor gezien dus qua speelbaarheid zit het wel snor :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 23:54:
[...]

Jaa.. Wehkamp heeft altijd zulke leuke kortingen! XD
Toevallig nu wel ja _O- t/m woensdag!

(zie algemene aanbiedingen topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op zondag 15 april 2012 @ 09:51:
[...]

Toevallig nu wel ja _O- t/m woensdag!

(zie algemene aanbiedingen topic)
Haha ja, ik wist het al. Vandaar dat ik erop in ging. :p

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2012 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik had al zo'n vermoeden.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:30
Mythx schreef op zondag 15 april 2012 @ 01:23:
Kan iemand die de tablet in de winkel gekocht heeft van Hi wellicht vertellen of hij een simlock heeft of niet?
Als die geen simlock hebben, dunkt het mij oneerlijk als de online bestelde dat wel hebben.
Winkel had geen simlock

Ik heb er nu een avond mee zitten spelen en het ding bevalt me eigenlijk prima! Wilde eerst een Transformer Prime maar dit voldoet eigenlijk prima na een dag spelen. Display is wel wat klein maar wellicht beter voor de zaken waarvoor ik hem ga gebruiken:

-beetje surfen op de bank (Prime beter geschikt)
-meenemen in het vliegtuig/trein etc (Flyer beter)
-Mobiliteit (flyer beter, bovendien 3G slot)

Meer zal ik er niet mee doen. Snelheid is overigens een dikke prima, brwoser werkt goed, menu's lopen soepel en af en toe zit er een kleine hapering/vertraging in. Maarja dat had mijn vorige android device ook. Ook mijn iphone heeft hier soms last van. Ik vind het voor 200 euro echt een aanrader en zeker beter als die plastic wappie wappie units van 100-200 euro!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Laatst online: 14-08 23:27
Toevallig, wilde bijna een nieuwe iPad (3) bestellen maar vind het toch een hoop geld voor af en toe wat browsen emailen en boeken lezen. De HTC Flyer is dus een ideale tablet om mee te beginnen!

Deze HI versie heeft dus geen simlock? Ga hem zo gelijk bestellen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Hi heeft in twitter geroepen dat er een simlock opzit. De mijne uit de winkel heeft heeft deze niet (heb er namelijk al een buitenlandse kaart inzitten).

Echter, de bestelde versie heeft nog niemand bevestigd of deze een simlock heeft. Niemand heeft deze nog ontvangen namelijk. Let daar dus wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Hoe zit het nou met de mensen die hebben gekozen voor de optie "betalen aan de deur"
Ik kan mijn bestelling nog steeds niet terug vinden. Moet ik dan opnieuw een bestelling plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Freakster86 schreef op zondag 15 april 2012 @ 10:36:
Hoe zit het nou met de mensen die hebben gekozen voor de optie "betalen aan de deur"
Ik kan mijn bestelling nog steeds niet terug vinden. Moet ik dan opnieuw een bestelling plaatsen?
Ik heb gewoon vooraf betaald en ik kan de mijne ook nog niet terugvinden. De bestellingen zouden gisteren verwerkt moeten zijn volgens hun Twitter, maar dat is dus blijkbaar niet gebeurd, of slechts gedeeltelijk. Dat was al te verwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Gewoon wachten dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, meer zit er op een zondag niet op!.... Gewoon rustig afwachten en onthoud altijd dit: "Alles komt goed, schatje." Schuift een glas RoosVice naar je toe.. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:16

BPP

Voor deze prijs kan hem ik hem gewoon niet laten liggen. Ik koop hem ook maar. Leuk voor erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03-2024
Yep. Ik zag dat er iets fout ging bij iemand hier, en ik dacht ik twitter Hi eventjes!

https://twitter.com/#!/Hi_Webcare/status/191096078056177664

https://twitter.com/#!/Hi_Webcare/status/191096127603486720

https://twitter.com/#!/Hi_Webcare/status/191129013538918400

Het gaat dus gewoon lukken voor ons, hoop ik :P

[ Voor 5% gewijzigd door cheesefrog op 15-04-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:14
ik kan er haast niet op wachten :9~ ,de flyer is wel heel erg snel 'gedumpt' door HTC. Twijfel of ik nog eentje voor mijn kinderen zal kopen :/

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
Nouja, als je het geld kan missen en je kinderen er verstandig mee om kunnen gaan :p Ik betwijfel of er binnenkort een vergelijkbare tablet zo goedkoop gaat worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Kleine twijfel nog, of online bestellen met kans op een simlock (kan ik mijn tmobile onbeperkt internet niet gebruiken) of van de week naar de HI shop en hopen op een exemplaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
Yrck schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:44:
Kleine twijfel nog, of online bestellen met kans op een simlock (kan ik mijn tmobile onbeperkt internet niet gebruiken) of van de week naar de HI shop en hopen op een exemplaar..
Iemand enig idee hoelang deze actie nog duurt?
Anders zou je langs de winkel kunnen gaan en kunnen vragen of je de tablet retour mag doen als ie niet simlockvrij is, mits ze 'm er op voorraad hebben want anders is het gelijk einde oefening. En anders zou je kunnen wachten totdat de eersten de tablet binnen hebben (morgen of overmorgen) en dan lees je vanzelf wel of die van internet simlockvrij is.
Ik hoop de mijne morgen of overmorgen te ontvangen. Mijn vader heeft T-Mobile prepaid en wil het dan best voor je testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.joepiedepoepie schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:58:
[...]

Dat weet niemand... Zal wel zijn: zo lang de voorraad strekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
.joepiedepoepie schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:58:
[...]

Anders zou je langs de winkel kunnen gaan en kunnen vragen of je de tablet retour mag doen als ie niet simlockvrij is, mits ze 'm er op voorraad hebben want anders is het gelijk einde oefening. En anders zou je kunnen wachten totdat de eersten de tablet binnen hebben (morgen of overmorgen) en dan lees je vanzelf wel of die van internet simlockvrij is.
Ik hoop de mijne morgen of overmorgen te ontvangen. Mijn vader heeft T-Mobile prepaid en wil het dan best voor je testen.
Dat zou mooi zijn! De tablet wordt eigenlijk alleen via WiFi gebruikt dus 3G is niet noodzakelijk maar als het er dan toch op zit, het liefst simlock vrij! :P Denk dat de tablet zo besteld gaat worden! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:01:
[...]

Dat weet niemand... Zal wel zijn: zo lang de voorraad strekt.
Ja maar die voorraad is min of meer onuitputbaar gebleken de afgelopen dagen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Retour lijkt me sowieso geen probleem, mits ongeopend uiteraard. Dus je kunt hem al bestellen zodat je hem zeker hebt en niet open maken tot andere mensen bevestigen dat er geen simlock op zit. Enige nadeel is dat als er een simpel op zit, je 3 tot 4 weken moet wachten voordat je je geld terug hebt na retour.
Als ik jou was zou ik nog even wachten, ik gok dat Ze morgen of overmorgen geleerd worden, ze zullen heus niet opeens allemaal uitverkocht zijn, er wordt namelijk niet mee geadverteerd dus de meerderheid heeft geen idee van deze aanbieding.

Ik twijfel nu toch een beetje, er is een kans dat woensdag de Samsung Galaxy Tab 8.9 met 50% korting te koop is, dat lijkt me een mooiere deal.. Vooral het grotere scherm en ICS spreken me aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-10 14:11
Painore schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:08:
Retour lijkt me sowieso geen probleem, mits ongeopend uiteraard. Dus je kunt hem al bestellen zodat je hem zeker hebt en niet open maken tot andere mensen bevestigen dat er geen dimlicht op zit. Enige nadeel is dat als er een simpel op zit, je 3 tot 4 weken moet wachten voordat je je geld terug hebt na retour.
Als ik jou was zou ik nog even wachten, ik gok dat Ze morgen of overmorgen geleerd worden, ze zullen heus niet opeens allemaal uitverkocht zijn, er wordt namelijk niet mee geadverteerd dus de meerderheid heeft geen idee van deze aanbieding.

Ik twijfel nu toch een beetje, er is een kans dat woensdag de Samsung Galaxy Tab 8.9 met 50% korting te koop is, dat lijkt me een mooiere deal.. Vooral het grotere scherm spreekt me aan.
Google translate gebruikt ofzo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
thefox154 schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:09:
[...]

Typen op de iPhone blijft erg onoverzichtelijk, en dan vooral als hij van 'simlock' 'dimlicht' maakt. Tij voor een groter scherm dus, kom maar op met die tablet!

En van simlock vervolgens simpel maakt..

[ Voor 6% gewijzigd door Painore op 15-04-2012 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 18-10 16:34
thefox154 schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:09:
Of misschien Swype :P Okay Apple zelfs :)

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 15-04-2012 12:12 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-10 14:11
Painore schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:11:
[...]

Typen op de iPhone blijft erg onoverzichtelijk, en dan vooral als hij van 'simlock' 'dimlicht' maakt. Tij voor een groter scherm dus, kom maar op met die tablet!

En van simlock vervolgens simpel maakt..
Hehe bestellen dan dat ding 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik twijfel nu toch een beetje, er is een kans dat woensdag de Samsung Galaxy Tab 8.9 met 50% korting te koop is, dat lijkt me een mooiere deal.. Vooral het grotere scherm en ICS spreken me aan.
Daar zit ik nu ook over na te denken. Iemand enig idee welke tablet beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
thefox154 schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:12:
[...]

Hehe bestellen dan dat ding 8)
Mijn bestelling staat al sinds donderdag avond hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Retour lijkt me sowieso geen probleem, mits ongeopend uiteraard. Dus je kunt hem al bestellen zodat je hem zeker hebt en niet open maken tot andere mensen bevestigen dat er geen simlock op zit. Enige nadeel is dat als er een simpel op zit, je 3 tot 4 weken moet wachten voordat je je geld terug hebt na retour.

Zojuist gewoon maar besteld! :*) Als er een simlock op zit scheelt het weer om me HTC telefoon steeds open te maken, sim eruit, sim flyer erin etc. Ben benieuwd wanneer deze binnen komt! Bedankt voor deze tip! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3x
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-07 20:36
F.West98 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 23:00:
De Galaxy Tab 10.1 3g gaat bij KPN weg bij een alles in een pakket (vanaf de standaard hoogte, dus vanaf 51 euro per maand; Internet standaard, basis bellen, ITV 1 tv) voor 249.50.

Een andere mogelijkheid is een 2jarig mobiel internet abonnement waar je instapt op de hoogste variant. Apparaat is dan nog 49.95. Op het abo van 45 geldt 50% voor eerste paar maanden, daarna omlaagzetten naar 20 euro.

Cheers, g3x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Freakster86 schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:13:
[...]

Daar zit ik nu ook over na te denken. Iemand enig idee welke tablet beter is?
De Flyer zal sneller zijn gok ik, hogere processor knoksnelheid (1.5GHz>1GHz) en groter intern geheugen (1GB > 512 MB). Daarentegen heeft de Samsung wel Android 4.0 (ICS), een hogere accu capaciteit, en Eem groter scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
g3x schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:24:
[...]

De Galaxy Tab 10.1 3g gaat bij KPN weg bij een alles in een pakket (vanaf de standaard hoogte, dus vanaf 51 euro per maand; Internet standaard, basis bellen, ITV 1 tv) voor 249.50.

Een andere mogelijkheid is een 2jarig mobiel internet abonnement waar je instapt op de hoogste variant. Apparaat is dan nog 49.95. Op het abo van 45 geldt 50% voor eerste paar maanden, daarna omlaagzetten naar 20 euro.
Kun je een abonnement zomaar omlaag schroeven zonder bij te betalen voor de tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Painore schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:25:
[...]

De Flyer zal sneller zijn gok ik, hogere processor knoksnelheid (1.5GHz>1GHz) en groter intern geheugen (1GB > 512 MB). Daarentegen heeft de Samsung wel Android 4.0 (ICS), een hogere accu capaciteit, en Eem groter scherm.
De Tab heeft een dual core. Lijkt mij, mits voor (bijna) dezelfde prijs, dus een betere deal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3x
Painore schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:27:
[...]

Kun je een abonnement zomaar omlaag schroeven zonder bij te betalen voor de tablet?
Jep, bij KPN is alles flexibel. Dit trucje kun je ook toepassen bij mobiele abonnementen :)

[ Voor 25% gewijzigd door g3x op 15-04-2012 12:30 ]

Cheers, g3x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik doelde op die wehkamp aanbieding ;) 50% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
g3x schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:30:
[...]

Jep, bij KPN is alles flexibel. Dit trucje kun je ook toepassen bij mobiele abonnementen :)
Kom je alsnog boven de €500 uit, natuurlijk met een abonnementen maar dat hb ik niet nodig.

@freakster,
Ik in eerste instantie ook, was alleen even nieuwsgierig naar wat g3x te melden had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3x
Painore schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:35:
[...]

Kom je alsnog boven de €500 uit, natuurlijk met een abonnementen maar dat hb ik niet nodig.

@freakster,
Ik in eerste instantie ook, was alleen even nieuwsgierig naar wat g3x te melden had. :)
Dat klopt inderdaad :)
Heb je geen abo nodig dan gaat zoiets nooit interessant worden.

Cheers, g3x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
g3x schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:37:
[...]

Dat klopt inderdaad :)
Heb je geen abo nodig dan gaat zoiets nooit interessant worden.
€20 voor 500mb/maand vind ik trouwens wel erg duur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mijn bedenkingen tegen de taskbar met de softbuttons van HC en ICS en wellicht ook latere versies plus het feit dat toekomstige Android tablets om die reden vermoedelijk helemaal geen hardwarematige touchbuttons zouden kunnen hebben en die op de Flyer met een hack weer te re-enablen moeten zijn plus de op zich goede prijs hebben mij doen besluiten er toch maar eentje te halen.

Vergeleken met mijn Viewsonic Viewpad 7 die op 600MHz loopt heeft de Flyer duidelijk meer 'pep' maar de taskbar is inderdaad een hele slechte uitvinding, met name voor een device met een kleiner scherm en met name in landscape. Vooral bij applicaties die full-screen 'horen' te zijn is die balk hinderlijk aanwezig en verstoort bij bijv. een spelletje het beeld.

Bij mijn Viewpad kan ik ook heel handig in landscape met mijn rechter duim de 'back' button heel snel bedienen wat ik erg vaak gebruik. De soft-button links onderaan is vergeleken daarmee erg onhandig.

De fixes voor het 'herstellen' van de Flyer vereisen allemaal root rechten. Nu was ik na de ervaring met mijn Viewpad toch al tot de conclusie gekomen dat rooten een wat mij betreft essentiële handeling is voor een Android device dus ik ben nu bezig me daar in te verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

peugeot206gt schreef op zondag 15 april 2012 @ 10:36:
Hi heeft in twitter geroepen dat er een simlock opzit. De mijne uit de winkel heeft heeft deze niet (heb er namelijk al een buitenlandse kaart inzitten).

Echter, de bestelde versie heeft nog niemand bevestigd of deze een simlock heeft. Niemand heeft deze nog ontvangen namelijk. Let daar dus wel op.
Ik heb er nog geen sim-kaartje in gehad maar als ik de Flyer opstart in recovery mode dan staat bovenin het scherm: *** LOCKED *** :?. Zou je kunnen checken of dat bij jou ook het geval is? En dan misschien zowel met als zonder sim-kaart voor het geval dit verschil zou maken.

Om in die recovery mode te komen moet Fast boot in de Power settings uit staan, tablet uitzetten (power knop ingedrukt houden) en dan:
After this you need to power off the phone and then “Press the Volume Down Key and holding the Volume down button Power ON the device by pressing the Power button”. After this you will get into the recovery mode. Just in case if the phone boots normally then you need to re follow the procedure to enter the phone in the recovery mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik heb twee vragen.
Kan je het pennetje ook gewoon als vinger gebruiken, dus ermee tikken?
Kan je met het pennetje PDF's bewerken door er in te tekenen en dan weer als pdf op te slaan (en op de comp. weer lezen met aantekingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
Ik vraag me nu eigenlijk af of het pennetje erbij zit? Bij de eerste modellen niet, is dat nu nog zo? Want dat pennetje kost los gewoon +- 70 euro ? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
pennetje kan je heel de tijd gebruiken, dus ook bij het tikken.

Pennetje zat er gewoon bij, samen met een leren pouch waar je hem in kan doen en het pennetje aan kan hangen.

Dit is voor de winkelversie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-08 23:16
peugeot206gt schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:10:

Pennetje zat er gewoon bij, samen met een leren pouch waar je hem in kan doen en het pennetje aan kan hangen.

Nu hopen dat het bij de online versie er ook bij zit :)
(Zal wel uit zelfde batch bestelling komen denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
Ik neem aan dat het pennetje er gewoon bij zit hoor, al zit hij bij de winkel versie. :p

[ Voor 23% gewijzigd door cheesefrog op 15-04-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

peugeot206gt schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:10:

Kan je met het pennetje PDF's bewerken door er in te tekenen en dan weer als pdf op te slaan (en op de comp. weer lezen met aantekingen)

Kan dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Het is inderdaad een goede aanbieding en als ik een aantal maanden terug de Motorola XOOM 32 GB 3G niet had gekocht had ik zeker nu een HTC gekocht. De XOOM was ook geen slechte aanbieding van de BelCompany 300 Euro met als extra gratis een origineel Motorola bluetooth, -toetsenbord en -muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:04:
[...]

Ik heb er nog geen sim-kaartje in gehad maar als ik de Flyer opstart in recovery mode dan staat bovenin het scherm: *** LOCKED *** :?. Zou je kunnen checken of dat bij jou ook het geval is? En dan misschien zowel met als zonder sim-kaart voor het geval dit verschil zou maken.

Om in die recovery mode te komen moet Fast boot in de Power settings uit staan, tablet uitzetten (power knop ingedrukt houden) en dan:

[...]
Dat betekend alleen dat je bootloader gesloten is en dat normaal, dus nog geen reden om je zorgen te maken.

Het openen van je bootloader doen mensen om custom roms en dergelijke te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
CaptJackSparrow schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:04:
[...]

[...]
Zoals hierboven al vermeld is het inderdaad dat je bootloader gesloten is, locked. Mocht je custom ROMS willen gaan draaien dan zou je de bootloader moeten unlocken. In dat geval staat er UNLOCKED. Je hoeft je dus geen zorgen te maken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
F.West98 schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:22:
[...]

Kan dat ook?
Zojuist getest, dit werkt prima, je krijgt zelfs 2 opties:

Opslaan en egaliseren (zodat een handtekening niet meer veranderd kan worden)

of

Opslaan, dan kan je de layer later weer verder bewerken!

Best een coole optie dat pennetje, ook al zal ik hem niet veel gaan gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Nu online

Sorbo

Uw hulp in huis!

Mmm, ik begin nu toch te twijfelen of ik niet ook voor de actie moet gaan... Ik heb een Kindle Fire, maar de gedachte van 32gb geheugen, camera's, 3G en de pen als extratjes hebben zijn best wel aantrekkelijk.

Maar ja, wat is verstandig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:42
heb hem wel besteld. vraag mij af hoe de flyer als e-reader zal gaan werken.

Hebben ook een kindle thuis met ink-scherm en dat gaat uiteraard ideaal. Maarja die is de laatste tijd steeds door mijn vrouw in gebruik die het ook heeft uitgevonden nu ;)

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Sorbo schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:06:
Maar ja, wat is verstandig...
Bestellen.

Mocht je hem toch niet willen; annuleren, weigeren of doorverkopen.
Mocht je niet bestellen en na een tijdje wel willen; uitverkocht = gemiste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij de voordelen en nadelen vertellen als je online bestelt of in de winkel koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:12:
kan iemand mij de voordelen en nadelen vertellen als je online bestelt of in de winkel koopt?
Kom op! Kan je die echt niet zelf bedenken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiantxtc
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-10 22:52
De Samsung is voor mij geen optie meer ---> geen sim slot dus alleen wifi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-dvh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-10 08:38
De HTC Flyer heb ik donderdag besteld in de webshop van Hi. Bespaar jezelf een hoop moeite en ga naar de KPN winkel of Hi winkel bij jouw in de buurt daar kosten ze namelijk hetzelfde als in de webwinkel van Hi. En heb je de tab tenminste direct in huis :9

[ Voor 65% gewijzigd door Sander-dvh op 15-04-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Zag op twitter een ordernummer voorbij komen van iemand die de flyer besteld had op vrijdag (eindigde op 5777). Mijn ordernummer eindigt op 6890. Hoop dat ik alsnog zo tablet krijg, helemaal omdat ik het bedrag al betaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Voor de liefhebbers, dit is de verpakking en zoals je ziet zit er een Draagtas en pen bij!

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/oavuvn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Yrck schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:41:
Zag op twitter een ordernummer voorbij komen van iemand die de flyer besteld had op vrijdag (eindigde op 5777). Mijn ordernummer eindigt op 6890. Hoop dat ik alsnog zo tablet krijg, helemaal omdat ik het bedrag al betaald heb.
:? Ik heb op donderdag besteld en ik heb een hoger nummer dan dat jij hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:42
ha dat is die van mij (5777), heb hem nog niet maar later nog eens contact gehad dat hij begin van de week bezorgd zou worden. ( overigens had ik hem al op donderdag besteld)

[ Voor 17% gewijzigd door rambocus op 15-04-2012 18:45 ]

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Freakster86 schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:43:
[...]

:? Ik heb op donderdag besteld en ik heb een hoger nummer dan dat jij hebt :?
Er zit dus geen logica in de nummers?
rambocus schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:43:
ha dat is die van mij (5777), heb hem nog niet maar later nog eens contact gehad dat hij begin van de week bezorgd zou worden. ( overigens had ik hem al op donderdag besteld)
Toevallig haha. Ben benieuwd wanneer we onze flyer krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:12:
Jij moet vooral voor online gaan: het enigste dat je hoeft te doen is een paar keer wat dingen invoeren met een toetsenbord en een paar keer op je muis klikken. Vervolgens wordt het bij jou thuis afgeleverd! Moet je wel nog even zelf de deur open doen. Ideaal voor luie mensen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Al zijn er soms situaties dat je 3 maanden moet wachten, 43 keer moet bellen, 123 tweets moet sturen 17 e-mails verstuurd, wordt afgescheept met een kortingsbon waarvoor je toch naar buiten moet en ondertussen nog steeds aan het wachten bent :+

Noem mij dan maar actief, 250 meter lopen nadat ik geparkeerd had en 3 minuten later ging ik met een tablet naar buiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Nu online

Sorbo

Uw hulp in huis!

Freakster86 schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:12:
[...]

Bestellen.

Mocht je hem toch niet willen; annuleren, weigeren of doorverkopen.
Mocht je niet bestellen en na een tijdje wel willen; uitverkocht = gemiste kans.
En besteld ;) Mocht er iemand tussen dit Flyer-geweld nog een Kindle Fire zoeken, DM me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd is deze prijs van € 199 zeer aantrekkelijk, maar het trekt me niet over de streep omdat de specificaties anno september 2010 zijn.

En € 199 lijkt goedkoop en dat is het ook deze uitvoering dan, maar ik heb nog niet zolang geleden een HTC Evo 3D nieuw gekocht voor € 289 en die heeft net wat nieuwere specificaties en krijgt een ICS update.

Zeer verleidelijk deze aanbieding, maar ik zie sowieso al niet het voordeel in een 7 inch tablet wanneer ik een 4.3 inch smartphone en die past wel in mijn broekzak, 7 inch is net weer te groot.
Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste

Let op:
Dit is een topic in het Shopping Forum en is bedoeld voor discussie rond de aanbieding en de afhandeling van de bestellingen die gedaan zijn. Discussie over het product zelf hoort in het HTC Flyer Tablet topic - deel 1 thuis.