2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Die 11 euro geldt alleen voor de eerste x maanden. Daarna wordt het 27,50 euro.F.West98 schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:28:
Toch ook maar een besteld. Als je goedkoop 3G wil kan je nog naar directsales.vodafone.nl/anwb gaan. 2GB internet voor €11 p/m als je ANWB lid bent.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
weet ik, maar alsnog heeeel goedkoop gezien de huidige prijzenYorin schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:34:
[...]
Die 11 euro geldt alleen voor de eerste x maanden. Daarna wordt het 27,50 euro.
alhoewel ik had uit het pre-dureabo tijdperk via dezelfde site een sgs met 15 p/m 1GB internet
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
ezpdf reader kan dit, app staat wel in de android marketF.West98 schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:22:
[...]
Kan je met het pennetje PDF's bewerken door er in te tekenen en dan weer als pdf op te slaan (en op de comp. weer lezen met aantekingen)
Kan dat ook?
zelfs afbeeldingen invoegen!
Er zit uit de doos al een 'Reader for Android' appje op met 8 boeken (engelstalige klassiekers) erin. Werkt op zich prima.rambocus schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:10:
heb hem wel besteld. vraag mij af hoe de flyer als e-reader zal gaan werken.
Hebben ook een kindle thuis met ink-scherm en dat gaat uiteraard ideaal. Maarja die is de laatste tijd steeds door mijn vrouw in gebruik die het ook heeft uitgevonden nu
locked heeft niets met je simlock te maken, maar met je bootloaderF.West98 schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:05:
Ik heb twee vragen.
Kan je het pennetje ook gewoon als vinger gebruiken, dus ermee tikken?
Kan je met het pennetje PDF's bewerken door er in te tekenen en dan weer als pdf op te slaan (en op de comp. weer lezen met aantekingen)
Rotterdam
Nope, niemand. Waarschijnlijk morgen/overmorgen eerste leveringen.GS88 schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:43:
Zijn er mensen die em al binnen hebben via deze actie? Ik heb em ook besteld, maar ervoor gekozen om aan de deur te betalen.
Voor zover ik weet wordt het gewoon met PostNL gebracht. Contant betalen aan de deur, gepast!.joepiedepoepie schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:59:
Ik heb gekozen voor betaling aan de deur. De koerier zou contact met mij opnemen via de telefoon als het afgeleverd wordt. Word ik dan gebeld of krijg ik een smsje? Hoe zit het precies? Iemand die dit eerder meegemaakt heeft? Ik heb namelijk nog nooit betaald aan de deur...
Staat hier uitgelegd:.joepiedepoepie schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:59:
Ik heb gekozen voor betaling aan de deur. De koerier zou contact met mij opnemen via de telefoon als het afgeleverd wordt. Word ik dan gebeld of krijg ik een smsje? Hoe zit het precies? Iemand die dit eerder meegemaakt heeft? Ik heb namelijk nog nooit betaald aan de deur...
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRL/Leverproces/113.html
Dus je wordt sowieso gebeld? Niet echt praktisch voor mij want ik moet deze week stage lopen in het ziekenhuis en dan is het een beetje raar dat ik zo ineens loop te bellen...Painore schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:01:
[...]
Staat hier uitgelegd:
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRL/Leverproces/113.html
/edit: ik had die pagina trouwens al gezien, maar vond het nogal vreemd allemaal.
[ Voor 10% gewijzigd door .joepiedepoepie op 15-04-2012 22:04 ]
Verwijderd
Haha voor mij hetzelfde! Ik moet ook stage lopen vanaf morgen in het ziekenhuis...joepiedepoepie schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:03:
[...]
Dus je wordt sowieso gebeld? Niet echt praktisch voor mij want ik moet deze week stage lopen in het ziekenhuis en dan is het een beetje raar dat ik zo ineens loop te bellen...
Dat is alleen bij een nieuw abonnement. Als je op bovenstaande link prepaid aanklikt staat er dat het met PostNL verzonden wordt...joepiedepoepie schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:03:
[...]
Dus je wordt sowieso gebeld? Niet echt praktisch voor mij want ik moet deze week stage lopen in het ziekenhuis en dan is het een beetje raar dat ik zo ineens loop te bellen...
/edit: ik had die pagina trouwens al gezien, maar vond het nogal vreemd allemaal.
Verwijderd
Haha die onthoud ik! Wel chill is dat ik mijn mobiel gewoon aan mag laten staan en op mag nemen. Dat heb je hè, als je wat "hoger" ben..Freakster86 schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:05:
Gewoon zeggen dat het een noodgeval is!(en gelijk wegrennen richting eerste hulp
)
Nog vager. Daar hebben ze het helemaal niet over bellen of iets dergelijks. Terwijl ik aan het einde van de bestelling las dat je bereikbaar moest zijn en dus je telefoon aan moest houden.Yrck schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:05:
[...]
Dat is alleen bij een nieuw abonnement. Als je op bovenstaande link prepaid aanklikt staat er dat het met PostNL verzonden wordt..
LET OP: CONTANT BETALEN
Er staat heel leuk pinnen bij, maar toen ik 2 jaar geleden bij TNT pakket dienst werkte kon je enkel betalen met contant geld. Heb veel mensen teleur moeten stellen door dit ene zinnetje; Nee, U kunt NIET pinnen!
Oja, en vergeet skimmen niet...
Oke, weten we dat ook weer. Thanks manFreakster86 schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:11:
Komt gewoon met TNT!
LET OP: CONTANT BETALEN
Er staat heel leuk pinnen bij, maar toen ik 2 jaar geleden bij TNT pakket dienst werkte kon je enkel betalen met contant geld. Heb veel mensen teleur moeten stellen door dit ene zinnetje; Nee, U kunt NIET pinnen!
Oja, en vergeet skimmen niet...
En hoe groot is de kans dat ik 'm morgen krijg? Want dat betekent dat ik nu nog moet gaan pinnen
Heb alleen nog maar een orderbevestiging mogen ontvangen, dus ik denk overmorgen toch?
Verwijderd
Zie hier http://www.vodafone.nl/sh...let-simkaart/sku52400030/
Verwijderd
Even bestellen, thnx!Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:21:
Als die van de webwinkel ook simlock vrij zijn, dan komt het wel goed uit
Ooh.. je moet bellen om te bestellen!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2012 22:26 ]
Zitten daar nog haken en ogen aan?Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:21:
Als die van de webwinkel ook simlock vrij zijn, dan komt het wel goed uit
Verwijderd
Ik heb ook nog een partij van deze liggen.rud schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:29:
Nee. Heb in het verleden bij Vodafone deze besteld en netjes gekregen. Maar als ik het nu probeer gebeurt er niets als ik op Bestel druk. Iemand al gelukt om te bestellen?
Enige tips wat ik ermee kan doen?
Hier lukt het ook niet (IE en Chrome).rud schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:29:
Nee. Heb in het verleden bij Vodafone deze besteld en netjes gekregen. Maar als ik het nu probeer gebeurt er niets als ik op Bestel druk. Iemand al gelukt om te bestellen?
Verwijderd
Misschien een storing.joepiedepoepie schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:31:
[...]
Hier lukt het ook niet (IE en Chrome).

Een HTC Flyer bestellen en daarin gebruiken?Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:31:
[...]Ik heb ook nog een partij van deze liggen.

Zou kunnen. Misschien dat het morgen lukt
Is het trouwens een gewone simkaart of een micro simkaart? Beetje raar hoe het er staat, vind ik.
En misschien een domme vraag, maar in principe kun je toch gewoon een shitload van die kaartjes kopen en een paar weken/maanden bellen/internetten/whatsappen etc. etc.?
Dat staat bij elk simkaartjeVerwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:34:
MENSEN!!! Er staat bij dat je moet BELLEN om te BESTELLEN!
[ Voor 18% gewijzigd door .joepiedepoepie op 15-04-2012 22:36 ]
er staat:.joepiedepoepie schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:35:
[...]
Is het trouwens een gewone simkaart of een micro simkaart? Beetje raar hoe het er staat, vind ik.
En misschien een domme vraag, maar in principe kun je toch gewoon een shitload van die kaartjes kopen en een paar weken/maanden bellen/internetten/whatsappen etc. etc.?
Bel en bestel gratis 0800-0200056
en het is een microsim. In de flyer moet een gewone sim.
deze kaartjes zijn alleen voor DATA dus geen bellen/smsen.
op de flyer kan je iig whatsappen.
Verwijderd
zijn gewone simkaarten maar dan voor tablet..joepiedepoepie schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:35:
[...]
ik heb er rond de 100 stuks van de vorige actie
gewoon 10 per bestelling
Verwijderd
Heb ik ook al 2 keer gezegd, alleen willen ze het niet lezen ofzo........securitymayo schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:36:
[...]
er staat:
Bel en bestel gratis 0800-0200056
Microsim kan natuurlijk ook in een gewone sim, dus dat is geen enkel probleem..
Verwijderd
Sowieso heb je volgens mij niet zo heel veel aan zo'n simkaartje, omdat je ook nog eerst moet opwaarderen, voordat je die 12,50 krijg. Ik weet niet hoeveel euro je daar minimaal voor op moet waarderen... Beter was natuurlijk als er gewoon standaart 12,50 op staat..joepiedepoepie schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:39:
Bel en bestel gratis 0800-0200056 staat bij elk prepaid sim only kaartje....
Misbruik als dat (ja, dat is misbruik), zorgt er voor dat ze het straks afschaffen en dat anderen er niet meer van kunnen genieten.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:37:
[...]
zijn gewone simkaarten maar dan voor tablet.
ik heb er rond de 100 stuks van de vorige actie
gewoon 10 per bestelling
Probeer zoiets nou met mate te doen, want je weet zelf niet wat je er mee moet doen.
Daarnaast staat er:
Je moet dus eerst zelf opwaarderen. Helemaal gratis is het niet. Je krijgt dan 22,50 voor 10,00 o.i.d., maar het komt neer op een korting dan? Of hoef je niets op te waarderen?Gratis Prepaid Tablet Micro Sim Only + € 12,50 gratis beltegoed na registratie en eerste opwaardering op de website van Vodafone.
In een telefoon of ander apparaat doen die simkaarten accepteert.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:31:
[...]
Ik heb ook nog een partij van deze liggen.
Is de data onbeperkt houdbaar?
Minimum bedrag voor opwaarderen? 10,-?
Nogal wat vragen..
Hoezo? Sinds wanneer zijn er beperkingen verbonden aan de inhoud van een topic? Er heeft toch niemand last van?Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 23:45:
Mag het even wat minder met de slowchat aub...
NS FC: SW 2742 0448 8213
Heb Vodafone gebeld, de gratis micro sim is niet te bestellen. Wel die van 7.50 Euro.Freakster86 schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:53:
Hoeveel data krijg je voor die prijs?
Is de data onbeperkt houdbaar?
Minimum bedrag voor opwaarderen? 10,-?
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Order status kun je opvragen via hun 'status tool' maar daar is het ordernummer onbekend.
Ze hebben nog wat orderproblemen lijkt het zo.
(nog steeds geen status btw.)
Edit: Lawl, er zit er gewoon een. Vanmiddag maar eventjes langs gaan dan, dan cancel ik mijn internet order gewoon. Want ook mijn order is niet terug te vinden...
[ Voor 37% gewijzigd door cheesefrog op 16-04-2012 10:31 ]
Dan hebben ze wat mij betreft dikke pech. Ik heb van ze een bevestigingsmail gehad etc, dus ze kunnen zich niet verschuilen achter orders die 'kwijt' zijn. Ik ga niet opnieuw bestellen, ze lossen het maar op.Ruudvanelk schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:22:
Zojuist gebeld met hi, mijn order was helemaal kwijt, was volgens de beste mevrouw ook onmogelijk om het nog terug te vinden
Vermoed dat het ordersysteem op zijn gat ligt, en als men straks alles op orde heeft en al die ordernummers terugvind dat er opeens ruim 1000 Flyers besteld zijn. Zal wel weer iemand op zijn klote krijgen
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Vandaar dat ik vanmiddag ook maar ff de stad in ga haha..
[ Voor 26% gewijzigd door cheesefrog op 16-04-2012 10:35 ]
Gedupeerde? Je hebt je geld al terug en krijgt ooit nog een gratis tablet van over de EUR 500,-. Sorry, heel veel medelijden kan ik niet met jullie hebben...cheesefrog schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:35:
Haha ja daar ben ik ook bang voor. Ik ben 1 van de gedupeerde van die zaak helaas
Vandaar dat ik vanmiddag ook maar ff de stad in ga haha..
Hi gebeld, ze zeiden dat ik voor de zekerheid nog een keer moest bestellen.
de 2de order ook niet te vinden.
denk dat deze later worden verwerkt
Goh dat staat in de e-mail die je krijgt. Dat probeert iedereenVerwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:45:
Status van je order zou je hier moeten kunnen opvragen:
https://hi.reviva.nl/
Donderdag bestelt en nog steeds "Er is geen bestelling gevonden"Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:45:
Status van je order zou je hier moeten kunnen opvragen:
https://hi.reviva.nl/
De wachtmuziek wordt steeds slechter en scheller..
en opeens de verbinding verbroken....
[ Voor 30% gewijzigd door zeef op 16-04-2012 12:17 ]
Laat even weten wat er uit komt want mijn bestelling is ook niet weer te vinden.
Nu valt het bij kpn meestal nog wel mee, die draaien in ieder geval nog top40 in plaats een of ander rechtenvrij jengeltjedavevogel0 schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:57:
tja, dit valt mij bij iedereen op. de muziek is altijd niet om aan te horen.
Laat even weten wat er uit komt want mijn bestelling is ook niet weer te vinden.
Ik heb geen zin om langer dan een week op dat ding te moeten wachten als ik dan eindelijk besloten heb.
Ik ben benieuwd naar jullie vorderingen...
[ Voor 6% gewijzigd door BounceMeister op 16-04-2012 11:05 ]
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Hij is zelf gaan bellen met die afdeling en opeens konden ze mijn bestelling handmatig doorzetten, alles zou dan goed komen en zou over een paar uur ook in de bestelstatus moeten verschijnen.
Ik heb al betaald, daarom kan ik niet zomaar een nieuwe order plaatsen.
Ik ben benieuwd of het gaat werken, hij vroeg namelijk niet om mijn gegevens, wat dus alleen kan betekenen dat ze mijn bestelling opeens wonderbaarlijk gevonden hebben..
Het is een grote puinhoop, en niemand weet wat er aan de hand is..
0800-0105 (gratis)Wallie schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:12:
Zeg, welk nummer hebben jullie gebeld? Via 0612001200 kom ik niet door de keuzemenu's heen, kan ik allemaal kiezen voor vragen over abonnementen...
Dit is de verkooplijn van KPN, je komt in een keuzemenu waar je kan kiezen voor Hi of KPN.
[ Voor 19% gewijzigd door zeef op 16-04-2012 12:18 ]
Na tig menu's sta ik in de wacht...

[ Voor 8% gewijzigd door Wallie op 16-04-2012 11:18 ]

Als nou niet iedereen te gelijk zou bellen
Klopt, ik had elke keer een wachttijd van zo een 3 minuten.Wallie schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:16:
[...]
Na tig menu's sta ik in de wacht...zonder muziek trouwens...
Eerste ronde is geloof ik geen muziek, tweede wachttronde kreeg ik Justin Timberlake en de 3e ronde veel te schelle -gehoorbeschadigende- klassieke muziek.
[ Voor 24% gewijzigd door Painore op 16-04-2012 11:21 ]
Verwijderd
En op de site https://hi.reviva.nl staat hij nog steeds op de status:
ga hem als cadeau doen aan me moeder die volgende maand jarig is dus heb nog wel even,Laatste update: 13-04-2012
Order wordt gereed gemaakt in het magazijn.
Maar als ik vrijdag al een 3s code krijg en hij vandaag nog steeds niet verzonden is vind ik wel raar.
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Ze kunnen mijn order ook niet terugvinden...
'had u al eerder gebeld"
nee hoor
'oh we zijn al een paar keer gebeld over de Htc flyer...er gaat vast iets niet goed."
"heeft u een moment, dan ga ik het uitzoeken'
Afijn, ook deze order blijkt 'zoek'. Ze gaan het uitzoeken en proberen binnen 5 werkdagen terug te bellen.
Iemand daar ook problemen me ondervonden?
Edit: 1 minuutje te laat misschien.
[ Voor 10% gewijzigd door Poel13 op 16-04-2012 12:56 ]
Waar zit dat menu precies, want de mijne is Simlock vrij. Zal ik ook eens kijken wat er staat in dat menu.cheesefrog schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:54:
Ik ben eventjes langs gereden op de scooter, en ze hadden 'm gewoon (hi winkel in Gorinchem)Heb hem nu ook. Foto's zullen volgen. Erg mooi ding. Ook hier een hoesje en het pennetje
. In het recovery menu staat overigens wel "SIMLOCK" bij mij, maar ik heb er verder nog niet naar gekeken.
Edit: powerknop hoef je niet ingedrukt te houden.
[ Voor 9% gewijzigd door cheesefrog op 16-04-2012 13:14 ]
Verwijderd
Lekkere service
Had ik niet gedaan, eerst even wachten hoe het afloopt. Terugstorten duurt namelijk 3 tot 4 weken, en moeten ze eerst je order nog vinden natuurlijk..Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:26:
Ik heb net ook maar even gebeld voor mijn bestelling maar ook mijn bestelling stond niet in het systeem. Bestelling opnieuw gedaan via de telefoon maar nu moet ik aan de deur weer betalen, het overgemaakte bedrag met ideal wordt terug gestort
Lekkere service
Terugbellen doen ze volgens mij niet aan, is mij afgelopen vrijdag ook verteld, heb nooit meer iets van ze gehoord..
Ik ben erg benieuwd of ze uberhaupt terug zullen bellen...
Afgelopen vrijdag geweest, maar 1'tje kopen was geen mogelijkheid.
Mij werd geadviseerd om met de klantenservice te bellen.
Nu maar één besteld via internet en hopen dat die geleverd wordt.
[ Voor 96% gewijzigd door audiojunk op 16-04-2012 14:06 ]
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Zijn er bijkomende kosten voor betalen bij afleveren?MoiZie schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:32:
Net besteld via internet, betaling bij aflevering (tja, ik wil geen rente verlies). Ben benieuwd... Super deal!
(Dat kan ik op de Hi.nl site niet terugvinden).
[ Voor 10% gewijzigd door BounceMeister op 16-04-2012 14:05 . Reden: typo ]
Verwijderd
Heel vreemd, ik heb de verkoper in Groningen gewoon de site laten checken en toen haalde ie m zo voor me op.wezep schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:01:
Iemand toevallig al een HTC Flyer bij de HI/KPN winkel in Apeldoorn gekocht?
Afgelopen vrijdag geweest, maar 1'tje kopen was geen mogelijkheid.
Mij werd geadviseerd om met de klantenservice te bellen.
Wie weet als je nog een keer gaat dat er een andere verkoper staat die het weer geen probleem vind.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Dit is een topic in het Shopping Forum en is bedoeld voor discussie rond de aanbieding en de afhandeling van de bestellingen die gedaan zijn. Discussie over het product zelf hoort in het HTC Flyer Tablet topic - deel 1 thuis.