Ik twijfelde nog een beetje, maar heb toch de bestelling geplaatst.
Het lijkt erop dat betalen aan de deur niets extra kost. Het is in ieder geval niet vermeld bij de bestelling, dus ik betaal niets extra.
Edit: Ik kon niet kiezen voor afhalen in de winkel, dat stond samen met betalen aan de koerier, maar werd uiteindelijk vanzelf de koerier.
/Edit.
Ik wilde eigenlijk alleen weten of er extra kosten waren voor betalen aan de deur. Dus op de bestelknop geklikt waarna ze eerst al je gegevens willen hebben. Dat dus iIngevuld en doorgeklikt. Dan kan je kiezen voor iDeal of betalen aan de koerier. Voor de koerier gekozen, maar ik zag geen kosten. Dus doorgeklikt naar het bevestigingsscherm. Meestal kan je dan je order definitief bevestigen of nog annuleren, maar in dit geval is het de bevestiging van je zojuist gedane bestelling.
Nu maar afwachten, want de bestelling staat natuurlijk niet direct in het systeem.
Ik vind het wel vreemd dat ik na lang zoeken op hi.nl nergens duidelijke info vind over bestellen, betalen en leveren.
Edit 2:
Mythx schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:57:
Vervolgens is mijn bestelling al geplaatst en hoef ik niet nog eens op bestelling bevestigen te drukken. Dit vond ik erg vreemd. Daarnaast kon ik ook niet kiezen tussen een koerier aan huis en afhalen bij een afhaalpunt.
Dat had ik dus ook zo. Ik bestel regelmatig bij webshops en meestal is de procedure wel hetzelfde. Bij Hi gaat het dus wat sneller dan je zou verwachten!
[
Voor 26% gewijzigd door
BounceMeister op 16-04-2012 15:06
]