Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:32

Bolletje

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:05:
[...]

Heel vreemd, ik heb de verkoper in Groningen gewoon de site laten checken en toen haalde ie m zo voor me op.
Wie weet als je nog een keer gaat dat er een andere verkoper staat die het weer geen probleem vind. ;)
Hi winkel aan de Herestraat?

Hadden ze nog veel voorraad dan? Want anders hop ik daar ook langs. Mijn order kan ook niet worden teruggevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-08 23:16
ben nu ook aan het bellen. nu wel muziek (in de wacht).

EDIT: Wat een rot muziek... Kunnen ook order niet terug vinden (3e keer in de wacht)

EDIT2: Mevrouw heeft even gebeld met de afdeling die de orders verwerkt. Ze zijn hier NU mee bezig (zeggen ze). Volgens haar worden die "vastgelopen" orders vandaag nog verwerkt en DEZE WEEK bezorgd.

EDIT3: Als je order is verwerkt moet die status-pagina ook weer werken!

[ Voor 94% gewijzigd door TheMatrixHasYou op 16-04-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:58

Wallie

Herr

Zojuist eentje gehaald bij de Hi winkel in Tiel, er ligt er nu nog eentje. Nu nog die van online zien te annuleren...

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tak77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-06-2022
bij wie wel??
niks van mijn bestelling is daar bekend. Ik heb via ideal betaald met als omschrijving Order ID, maar ID is niet bekend in hun systeem. via postcode, telnr is niets terug te vinden..en als ik bestelling annuleer krijg ik pas over 3 weken als ik geluk heb mijn geld terug. zij hebben nu mijn gegevens opgeschreven en ik krijg binnen 5 werkdagen reactie. Wat een webshop daar!!!! 8)7

DUAL AMD XP 2200+ -> MP 2600+ :) (16x133) MSI K7D-L rev 1.0 bios 1.83b Cpu1: 61 C, Cpu2:65 C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
TheMatrixHasYou schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:28:
ben nu ook aan het bellen. nu wel muziek (in de wacht).

EDIT: Wat een rot muziek... Kunnen ook order niet terug vinden (3e keer in de wacht)

EDIT2: Mevrouw heeft even gebeld met de afdeling die de orders verwerkt. Ze zijn hier NU mee bezig (zeggen ze). Volgens haar worden die "vastgelopen" orders vandaag nog verwerkt en DEZE WEEK bezorgd.

EDIT3: Als je order is verwerkt moet die status-pagina ook weer werken!
Dit vertelde ze mij ook. Nu nog zien of klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:01

BPP

BounceMeister schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:04:
[...]

Zijn er bijkomende kosten voor betalen bij afleveren?
(Dat kan ik op de Hi.nl site niet terugvinden).
Dit zou ik inderdaad ook wel willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
Yrck schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:36:
[...]

Dit vertelde ze mij ook. Nu nog zien of klopt!
Voor zo ver kan alles nog gewoon domme pech zijn.
Ze missen de ordernummers van 1 dag, afdeling in het weekend dicht, en nu druk bezig met inhaalslag maken.

Mocht het echter morgen nog niet opgelost zijn, dan is er waarschijnlijk meer aan de hand.
Afwachten dus maar weer. Ik doe al mijn leven zonder tablet, dus paar dagen extra kan ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dus nieuwe bestellingen zouden wel goed moeten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-10 22:25
ordernummers van 1 dag? ze missen ze van woensdag donderdag en vrijdag geloof ik...
Die actie staat er al sinds dinsdag iig op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:05
Mooi, dan hoef ik ook niet te bellen en wacht ik rustig af. Moet toch werken, dus geen tijd voor een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:25
Voorraad blijft nu wel lang op 212 staan :X

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien heeft hi storing?

KPN kampt helaas met een storing voor mobiel internet. Mogelijk heb je hierdoor een haperende of geen internet verbinding als Simyo klant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Laatst online: 30-09 21:55
Hoe zit het eigenlijk met het contant betalen bij afleverig of pinnen bij het afhaalpunt?

Mijn voorkeur gaat uit naar pinnen en tijdens het bestelproces was het heel onduidelijk.
Tijdens stap 2 staat er bij i:
Ik betaal aan de deur met cash aan de koerier. Of met PIN bij het afhaalpunt.
Ik selecteer daar dus Betalen aan de deur en druk op volgende stap.

Vervolgens is mijn bestelling al geplaatst en hoef ik niet nog eens op bestelling bevestigen te drukken. Dit vond ik erg vreemd. Daarnaast kon ik ook niet kiezen tussen een koerier aan huis en afhalen bij een afhaalpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Laatst online: 17-10 22:25
geloof niet dat de storing van Simyo hiermee iets te maken heeft.... want die tablet staat al sinds vorige week dinsdag te koop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik hoop dat het voor iedereen hier allemaal goed gaat komen met de bestellingen maar ik ben toch blij dat ik ervoor gekozen heb om hem bij een winkel te halen. Niet dat dat allemaal van een leien dakje ging maar uiteindelijk heb ik hem toch (zeer) voordelig kunnen kopen en heb ik hem dus al weer bijna 48 uur in mijn bezit. :)

Er zijn al twee bestelde cases onderweg waarvan de eerste morgen moet arriveren want het meegeleverde ding is echt waardeloos.

Mijn complimenten overigens voor de dames van de Hi klantenservice die mij echt uitstekend geholpen hebben en zich voorbeeldig ingespannen hebben om mij te helpen toen ik bij de aanschaf tegen een obstakel aanliep. Na de vele (terechte) negatieve publiciteit (Youpgate) over de mobiele telecommers aarzel ik ook niet om iets positiefs te zeggen als dat verdiend is.

Met name Carmen, Petra en Angela :w bedankt. Jullie hebben het goede voorbeeld gegeven. Klasse! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker652
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 20:29
Hoe heb je kunnen kiezen om de Flyer bij een winkel af te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ik twijfelde nog een beetje, maar heb toch de bestelling geplaatst.
Het lijkt erop dat betalen aan de deur niets extra kost. Het is in ieder geval niet vermeld bij de bestelling, dus ik betaal niets extra.

Edit: Ik kon niet kiezen voor afhalen in de winkel, dat stond samen met betalen aan de koerier, maar werd uiteindelijk vanzelf de koerier.
/Edit.

Ik wilde eigenlijk alleen weten of er extra kosten waren voor betalen aan de deur. Dus op de bestelknop geklikt waarna ze eerst al je gegevens willen hebben. Dat dus iIngevuld en doorgeklikt. Dan kan je kiezen voor iDeal of betalen aan de koerier. Voor de koerier gekozen, maar ik zag geen kosten. Dus doorgeklikt naar het bevestigingsscherm. Meestal kan je dan je order definitief bevestigen of nog annuleren, maar in dit geval is het de bevestiging van je zojuist gedane bestelling.
Nu maar afwachten, want de bestelling staat natuurlijk niet direct in het systeem.

Ik vind het wel vreemd dat ik na lang zoeken op hi.nl nergens duidelijke info vind over bestellen, betalen en leveren.

Edit 2:
Mythx schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:57:
Vervolgens is mijn bestelling al geplaatst en hoef ik niet nog eens op bestelling bevestigen te drukken. Dit vond ik erg vreemd. Daarnaast kon ik ook niet kiezen tussen een koerier aan huis en afhalen bij een afhaalpunt.
Dat had ik dus ook zo. Ik bestel regelmatig bij webshops en meestal is de procedure wel hetzelfde. Bij Hi gaat het dus wat sneller dan je zou verwachten!

[ Voor 26% gewijzigd door BounceMeister op 16-04-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Biker652 schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:02:
Hoe heb je kunnen kiezen om de Flyer bij een winkel af te halen?
Eerder in dit topic werd vrijdag gemeld dat ze ook in de winkels te halen waren. Zusdoende dat ik daar achterheen ben gegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:05
Toch even gebeld (0612001200), gekozen voor de optie '' internet op uw laptop van hi" en meteen iemand aan de lijn.

"Wacht uw bestelling af, we kampen met een storing, hij is er zeker doorgekomen, maar zijn met man en macht alles aan het oplossen, bel morgen nogmaals als u nog geen bevestiging hebt gehad." Prima!

Oh en "koerier is gratis".

[ Voor 4% gewijzigd door MoiZie op 16-04-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ze zullen wel weer gehacked zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Freakster86 schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:07:
Ze zullen wel weer gehacked zijn :+
Als ze er maar niet vandoor gaan met mijn tablet! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
Er is weer een bestelling door gekomen,teller staat op 211.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ik hoop dat dat die van mij is, ik heb hem zojuist besteld.
(Toen stond hij nog op 212)

Er zijn van mijn nog geen bestelgegevens te vinden overigens.

[ Voor 45% gewijzigd door BounceMeister op 16-04-2012 15:12 . Reden: bestelgegevens ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
BounceMeister schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:10:
Ik hoop dat dat die van mij is, ik heb hem zojuist besteld.
(Toen stond hij nog op 212)
Ik hoop het voor je,over 2 uur je actuele status ff bekijken.
Bij mij nog niks maar is net een uur geleden besteld.
Geen bevestigingsmail ontvangen?

[ Voor 4% gewijzigd door audiojunk op 16-04-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 17:59
@stjreijn (2) wordt deze week afgeleverd. Ik kan alleen niet exact aangeven wanneer je jouw toestel krijgt.

@stjreijn Dat kan kloppen. Sorry hiervoor. De orders worden handmatig doorgevoerd vandaar dat ze niet zichtbaar zijn. Maar je toestel (1)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
Ik heb net een tweede bevestigingsmail ontvangen, mijn order is nu ook in te zien in de bestelstatus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Gefeliciteerd! Hopen dat de rest snel volgt. En die van mij ook, anders slaap ik niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
BounceMeister schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:17:
Gefeliciteerd! Hopen dat de rest snel volgt. En die van mij ook, anders slaap ik niet. ;)
Ik weet dus niet of het komt door mijn 20x bellen, of dat het systeem eindelijk begint te rollen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:19
Ook maar een besteld. Zie hem wel verschijnen, leuk om eens te proberen naast mijn iPad 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Hmm, en hij staat nog op 211. Dus echt realtime is de teller niet.

[ Voor 34% gewijzigd door BounceMeister op 16-04-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Laatst online: 21:13
08000346, meteen iemand aan de lijn, 06 van vodafone ingevoerd, werkte prima. Er is mij verteld dat de vertraging opgelopen is door de hoeveelheid orders. Die is sinds vrijdag 1000, terwijl er maar 200 tablets op voorraad waren in het systeem, wat voor error's zorgt. ik krijg m deze week geleverd, Er is geen sprake van dat 200 m wel krijgen, en 800 niet,, althans dat suggereer ik: namelijk, ik viel noch onder de 200 populatie, nog onder de 800, dus ik ga ervan uit dat iedereen m thuiskrijgt :)

[ Voor 10% gewijzigd door HBSVDK op 16-04-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Dat is goed nieuws!

Wel apart dat je nog steeds kunt bestellen... Hoeveel willen ze er verkopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Nog aparter is dan de voorraadteller die nog op 211 staat.
Is dit dan een totaal fictief getal?

Is er een manier om pagina van de hi orderstatus op een of andere manier al vanzelf de gegevens in te laten vullen door de link uit te breiden?

Dit is de link:
https://hi.reviva.nl/default.aspx

Het eerste veld heet #txtOrdernumber en het tweede veld #txtPostcode

Dit werkt helaas niet:
https://hi.reviva.nl/defa...123456789&Postcode=1234AB

[ Voor 75% gewijzigd door BounceMeister op 16-04-2012 15:38 . Reden: linkje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Waarschijnlijk was 229 hun werkelijke voorraad. Door de vele bestellingen is er wat misgegaan, althans als je Hi wilt geloven. En nu hebben ze er ondertussen 1000 verkocht. Dus 800 moeten ze nog binnen krijgen.

En we bestellen maar door... Zou bijna een 2e willen bestellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:44
Vandaag in 's-hertogenbosch geweest, daar verkochten ze de flyer alleen icm. abonnement. Nu dus maar online besteld met betalen aan de deur ;)

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:01

BPP

Heb hem ook maar besteld met betalen aan de deur. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
Voorraad blijft op 211 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakshock88
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 20:44
Bolletje92 schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:13:
[...]

Hi winkel aan de Herestraat?

Hadden ze nog veel voorraad dan? Want anders hop ik daar ook langs. Mijn order kan ook niet worden teruggevonden.
Klopt aan de Herestraat. Toen ik vroeg of hij ze nog op voorraad hadden antwoordde hij op een manier dat hij wel zeker wist dat ze er nog waren, dus ik ga ervanuit dat er nog meer zijn. Aantal heb ik niet.. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Helaas, na een uur nog geen order te vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door BounceMeister op 16-04-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:35
Ik had op 12 april besteld en kreeg zojuist een 2e orderbevestiging, sindsdien is het ordernummer ook terug te vinden op https://hi.reviva.nl/

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:16
BounceMeister schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:54:
Helaas, na een uur nog geen order te vinden.
Heb op vrijdag 13 april om 8.00 uur s`morgens besteld. Maar geeft bij mij het volgende aan: Er is geen bestelling gevonden. Zal wel niet geleverd worden, omdat er heel veel mensen voor mij zijn.
Morpheusk schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:56:
Ik had op 12 april besteld en kreeg zojuist een 2e orderbevestiging, sindsdien is het ordernummer ook terug te vinden op https://hi.reviva.nl/
Om wat van tijd heb je besteld? S`morgens, s`middags of sàvonds?

[ Voor 31% gewijzigd door pinokkia op 16-04-2012 16:03 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
pinokkia schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:02:
[...]

Heb op vrijdag 13 april om 8.00 uur s`morgens besteld. Maar geeft bij mij het volgende aan: Er is geen bestelling gevonden. Zal wel niet geleverd worden, omdat er heel veel mensen voor mij zijn.
Als je een bevestigingsmail hebt ontvangen moeten ze leveren, aangezien je nu nog steeds kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Mythx schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:03:
[...]

Als je een bevestigingsmail hebt ontvangen moeten ze leveren, aangezien je nu nog steeds kan bestellen.
Ik heb inderdaad een bevestigingsmail gekregen. Alleen daar staat geen prijs op. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
Mythx schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:03:
[...]

Wie zegt dat?
Met de Toshiba A100 bij Dynabyte ging ook alles goed maar nooit gekregen en moest een maand op m'n geld wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 17:59
[...]

[...]

Tip: bel of tweet even naar hi (@hi_webcare) ik heb smiddags besteld, en ik heb na mijn tweet een 2e bevestiging gehad en de status tool werkt nu ook

Te vroeg gejuigt: status tool zegt nu: Artikel(en) niet op voorraad >.<

[ Voor 6% gewijzigd door Puc van S. op 16-04-2012 16:07 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
audiojunk schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:05:
[...]

Wie zegt dat?
Met de Toshiba A100 bij Dynabyte ging ook alles goed maar nooit gekregen en moest een maand op m'n geld wachten.
Dan had je er zelf achteraan moeten gaan.
[...]

[...]

Ik heb de 12e besteld om 19:30, heb ook al een 2e bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
audiojunk schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:05:
[...]

Wie zegt dat?
Poot stijfhouden? Hi heeft gezegd dat de prijs klopt. Als jij dan besteld terwijl er een voorraad is en je krijgt een bevestigingsmail, dan heb je een koopovereenkomst toch?

Enige probleem dat ik voorzie is voor mensen die betalen bij aflevering, maar als je betaald hebt heb je er volgens mij recht op. (Het zou mooi zijn als er in het geval van de AT tablet bij TPH een rechterlijke uitspraak zou zijn, maar dat is niet het geval.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Puc van S. schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:05:
[...]

Tip: bel of tweet even naar hi (@hi_webcare) ik heb smiddags besteld, en ik heb na mijn tweet een 2e bevestiging gehad en de status tool werkt nu ook

Bij mij ook niet op voorraad..
Ik ga zo maar even bellen wanneer ze hem verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Nou ik heb gebeld en de uitkomst is:

Hi had er ~200 op voorraad. Veel grotere vraag van circa 1000 stuks. Ging iets mis met het informatiesysteem. Tablet wordt wel geleverd en wordt nu groot ingekocht.

Levering zal waarschijnlijk (eigenlijk vrijwel zeker) deze week niet meer plaatsvinden. Klanten krijgen een brief en/of e-mail over de situatie (dat er schaarste is).

Er kan ook nog niet worden geannuleerd omdat de order niet terug te vinden is (de mijne althans).

[ Voor 11% gewijzigd door Bolletje op 16-04-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
Bolletje92 schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:14:
Nou ik heb gebeld en de uitkomst is:

Hi had er ~200 op voorraad. Veel grotere vraag van circa 1000 stuks. Ging iets mis met het informatiesysteem. Tablet wordt wel geleverd en wordt nu groot ingekocht.

Levering zal waarschijnlijk (eigenlijk vrijwel zeker) deze weer niet meer plaatsvinden. Klanten krijgen een brief en/of e-mail over de situatie (dat er schaarste is).

Er kan ook nog niet worden geannuleerd omdat de order niet terug te vinden is.
Mijn dank is groot. Je weet heel toevallig niet hoe het zit met mensen die nog niet in het systeem staan. Krijgen die ook een mail, of was er sowieso nog geen indicatie van de datum dat de een mail en/of brief ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Mijn bestelling is inmiddels wel gevonden en ik sta in het systeem, echter is hij volgens de 'bestelstatus' op de website niet op voorraad. Ik heb zojuist met Hi gebeld, ze gaf aan dat ze niet kon zien hoeveel er op voorraad waren, ook niet of er al Flyers uitgeleverd zijn en ze mocht me ook niks vertellen over hoeveel of wanneer ze binnen komen. Met andere woorden, afwachten en hopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:58
Zojuist even naar de winkel in Eindhoven (woensel) gegaan. Was nog voorraad maar het meisje (heel aardig overigens) kon hem niet in de kassa vinden en dus niet voor 199 meegeven. Tot haar collega de geniale ingeving kreeg om in de andere kassa te kijken.

En ja hoor, daar stond hij wel in. Dus voor 199 meteen maar meegenomen. Nu nog even order annuleren via de klantenservice.

Overigens out of the box wel met android 2.3.1 dus nu even een update zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Mythx schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:16:
[...]

Mijn dank is groot. Je weet heel toevallig niet hoe het zit met mensen die nog niet in het systeem staan. Krijgen die ook een mail, of was er sowieso nog geen indicatie van de datum dat de een mail en/of brief ontvangen?
Ze zijn nu het één en ander handmatig aan het invoeren. Waarschijnlijk krijgen mensen hun order dan wel te zien maar wordt het dus wel een lange tijd wachten op de tablet (ze moeten er ~800 regelen).

Een indicatie van wanneer die brief zal komen zei ze me niet. Even afwachten dus.

Ik vroeg expliciet of de levering dan deze week nog wel plaats zou vinden, maar dat was dus niet het geval. Ik ga nu dus nog even naar de Hi winkel in Groningen (ik moet toch nog boodschappen doen) om er daar één te halen (ik kan hem dit weekend goed gebruiken). Zo niet dan wacht ik wel even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:20
Bolletje92 schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:22:
[...]

Ik vroeg expliciet of de levering dan deze week nog wel plaats zou vinden, maar dat was dus niet het geval. Ik ga nu dus nog even naar de Hi winkel in Groningen (ik moet toch nog boodschappen doen) om er daar één te halen (ik kan hem dit weekend goed gebruiken). Zo niet dan wacht ik wel even. :)
hmm misschien morgen ook maar een rondje Hi winkels gaan doen... hopelijk is er hier en daar wat voorraad. klinkt dat het nog wel paar weken kan duren ... :|

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
Bolletje92 schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:22:
[...]

Ze zijn nu het één en ander handmatig aan het invoeren. Waarschijnlijk krijgen mensen hun order dan wel te zien maar wordt het dus wel een lange tijd wachten op de tablet (ze moeten er ~800 regelen).

Een indicatie van wanneer die brief zal komen zei ze me niet. Even afwachten dus.

Nogmaals bedankt! Ik wacht mooi af, is geen haast bij gelukkig. Ik heb wel medelijden met de mensen bij Hi die ~800 orders handmatig moeten invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Laatst online: 18:02
Als het bestelsysteem niet correct werkt, Een hoop orders nog niet verwerkt zijn en Hi allang al door de oorspronkelijke voorraad heen is en levering moet worden uitgesteld, Waarom is de Flyer dan nog steeds te bestellen in de webshop?

Ik zit er over te denken om er een te kopen maar als ik dit alles zo lees kan ik beter even langs de winkel gaan.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Nou breekt mijn klomp. Ik dacht ook maar even te bellen...

De mevrouw aan de lijn kon mijn gegevens niet in het systeem terug vinden. Ook het ordernummer ontbrak. Ze gaf al aan dat er een storing was geweest en dat er wel een probleem was gemeld bij hun m.b.t. de Flyer.
Echt veel leek ze er niet aan te kunnen/willen doen...

Wat moet ik nu doen, mevrouw?
Ik zou als ik u was opnieuw een bestelling plaatsen.

Maar hoe kan ik er nou vanuit gaan dat die order wel doorkomt? Ik heb hier tenslotte al een mail met mijn orderbevestiging voor mijn neus en die kunt u na 2 dagen al niet terug vinden.
Daar heeft u helemaal gelijk in. Ik zou het even in de gaten houden en anders weer bellen.

Schiet zo niet op hé.

Nog 1 bestellen, wachten of een ander nummer bellen... Welk nummer hebben jullie (diegene die nu wel een orderstatus hebben) gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Painore schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:07:
Ik heb de 12e besteld om 19:30, heb ook al een 2e bevestiging.
Toch wel een beetje maf. Hier om 12:15 besteld, ook op de 12e, en mijn order wordt nog steeds niet gevonden. Blijkbaar wordt het niet in de juiste volgorde verwerkt, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:58
Ik heb zojuist via de telefoon geannuleerd, dus weer eentje beschikbaar voor uitlevering aan een van jullie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Luit schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:28:
[...]

Toch wel een beetje maf. Hier om 12:15 besteld, ook op de 12e, en mijn order wordt nog steeds niet gevonden. Blijkbaar wordt het niet in de juiste volgorde verwerkt, helaas.
Ik heb vanmiddag gebeld, toen hebben ze uiteindelijk mijn order doorgezet, zie een paar pagina's terug. Ik heb ook al een mail gestuurd en via twitter.
Ik was aan het bellen met de financiële afdeling voordat de verbinding werd verbroken, waarschijnlijk hebben ze daar gevonden dat ik betaal heb en via die gegevens de order aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Puc van S. schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:05:
[...]

Toch maar weer gebeld. Kreeg nu wel een goede medewerker te pakken. Mijn order is net doorgevoerd en krijg de htc flyer geleverd op 18 april. Dus over 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Welk nummer heb je gebeld? En had je al betaald of betaal je aan de deur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:27

MaDLiVe

.-Observer-.

Als ik jullie was zou ik gewoon Hi_webcare op twitter benaderen; veel betere en snellere antwoorden dan de telefonische helpdesk:

Mijn vraag: ik kan mijn order nog niet vinden, weten jullie toevallig of alles correct is binnengekomen? (ik heb vooruit betaalt).

Antwoord: Kan kloppen, deze orders worden handmatig verwerkt. Je bestelling wordt deze week afgeleverd. Je krijgt hiervan een mail. [TT]

Ik maak me dus nergens zorgen over ;)

update: Order status online te vinden, verwachte leverdatum-- 18-04-2012.

[ Voor 8% gewijzigd door MaDLiVe op 16-04-2012 16:39 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Freakster86 schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:34:
Welk nummer heb je gebeld? En had je al betaald of betaal je aan de deur?
Gebeld naar 0800-0346. Betaling gebeurd aan de deur :)

Heb intotaal 3 keer gebeld daarover. (vrijdag 13-4 rond 15.00 uur. Vandaag om 12.00 uur en om 16.00 uur en de laatste heeft het doorgedrukt mijn order >:) )

Shit. Ze heeft alle orders doorgedrukt van mij :+ Ik dacht dat mijn orders niet goed zijn doorgekomen :(

[ Voor 12% gewijzigd door pinokkia op 16-04-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
pinokkia schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:37:
[...]

Gebeld naar 0800-0346. Betaling gebeurd aan de deur :)

Heb intotaal 3 keer gebeld daarover. (vrijdag 13-4 rond 15.00 uur. Vandaag om 12.00 uur en om 16.00 uur en de laatste heeft het doorgedrukt mijn order >:) )
Kijk eens op hi.reviva.nl, staat daar:

Status:

Laatste update: 16-04-2012

Artikel(en) niet op voorraad

[ Voor 9% gewijzigd door Painore op 16-04-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Painore schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:38:
[...]

Kijk eens op hi.reviva.nl, staat daar:

Status:

Staat er bij niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Wat staat er dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Simkaart nummer bekend. En voor de rest nog niets dan alleen update 16 april :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:42
Status:

Order wordt gereed gemaakt in het magazijn

Hetgeen wat is veranderd bij mij sinds vrijdag is dat de update datum ??? en een simkaartnummer

[ Voor 6% gewijzigd door rambocus op 16-04-2012 16:42 ]

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
In 2 dagen tijd van geen sociale media naar een Facebook én een Twitter account... zucht... |:(

Tweet verstuurt (dat ik dat ooit zou zeggen), nu wachten op reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
Heb inmiddels ook een 2e bevestiging gekregen. Alleen "Datum van jouw bestelling" staat op vandaag, terwijl ik hem toch echt vorige week al heb besteld (en betaald).

Maar goed.
Hier nog even een kopie van de 2e email:
Hi,

Bedankt voor jouw bestelling bij Hi. Jouw bestelling wordt zo snel mogelijk gratis door PostNL bezorgd op het door jou opgegeven adres. De dag voordat jouw bestelling wordt bezorgd, ontvang je van ons per sms of e-mail een afleverbevestiging. Als je niet in de gelegenheid bent de bestelling in ontvangst te nemen, wordt het pakket na twee keer aanbieden, afgeleverd op het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt.

Bestelgegevens
Bestelnummer 4141015681
Datum van jouw bestelling 16-04-2012
Verwachte leverdatum 17-04-2012
Naam XXX
Afleveradres XXX

Bestelde producten
Telefoon
HTC Flyer, Metallic white € 199,99
Hi Mobiel Internet PrePay SIM-kaart 32 kB (voor je laptop of tablet), i.c.m. toestel € 0,00
Totaal eenmalig bij aflevering: € 0,00
Totaal per maand: € 0,00
Totaal eenmalig via factuur: € 0,00

Betaling
We hebben je betaling via creditcard of ideal ontvangen.
EDIT: zouden ze de mail express beginnen met "Hi,"? :P

Dan vervolgens via de statustool zie ik:
Uw gegevens:

XXX

Orderinfo:

Ordernummer: 4141015681
HTC Flyer, Metallic white
Hi Mobiel Internet PrePay SIM-kaart 32 kB (voor je laptop of tablet), i.c.m. toestel

Simkaartnummer
Simnummer nog niet bekend.

Status:

Inderdaad dus ook een Artikel(en) niet op voorraad melding.
Wordt nog leuk dit :P. Ben in ieder geval blij dat mijn order nu weer bekend is.
Naar de winkel gaan had sneller geweest :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Nogmaals gebeld, vriendelijke wedewerker. Heeft u al betaald? Ja, oh dat is jammer.
Hij gaat het uitzoeken. Je komt geen steek verder zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Yrck schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:50:
Nogmaals gebeld, vriendelijke wedewerker. Heeft u al betaald? Ja, oh dat is jammer.
:') _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
@ TheMatrixHasYou

Bij mij staat (nog) niet bij status tool: Artikel(en) niet op voorraad. Gewoon een lege regel :?

[ Voor 12% gewijzigd door pinokkia op 16-04-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Volgens de man van HI wordt mijn order deze week uitgeleverd. Dan is de nieuwe voorraad er. Vreemd, ze kunnen je orders niet vinden maar wel zeggen dat hij uitgeleverd wordt. Ach, we merken het wel. Zolang hij maar gebracht wordt!

Edit: frapant, net opgehangen, kijk nog eens naar de status en hij staat er wel in! :+

[ Voor 16% gewijzigd door Yrck op 16-04-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

@ TheMatrixHasYou

Bij mij ook een lege regel ipv Artikel(en) niet op op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Bij mij in de mail staat ook dat ik hem vandaag besteld heb, met als verwachte leverdatum morgen. Heb hem toch echt donderdag al besteld.
In de bestelstatus stond bij mij eerst ook niet onder status, inmiddels staat er dus darde artikelen niet op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
Misschien voeren ze je order wel gewoon in, omdat je belt.
Is er gewoon intern van alles mis, en wachten ze tot je belt, en dan tikken ze em handmatig in.

Moet iemand ff bellen met een fake bestelling om dit te controleren :P.
- eigen risico -

EDIT: lijkt me toch sterk, aangezien ze wel mijn mailadres wisten voor 2e bevestigings-mail.
Bellen zonder bestellen haalt dus niets uit :P

[ Voor 22% gewijzigd door TheMatrixHasYou op 16-04-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
TheMatrixHasYou schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:48:

Hier nog even een kopie van de 2e email:
Hmm mijn ordernummer is ruim 2000 hoger,moeten ze er nog aardig wat bij bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Laatst online: 00:35

[...]

om 23:50.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Yrck schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:53:
Volgens de man van HI wordt mijn order deze week uitgeleverd. Dan is de nieuwe voorraad er. Vreemd, ze kunnen je orders niet vinden maar wel zeggen dat hij uitgeleverd wordt. Ach, we merken het wel. Zolang hij maar gebracht wordt!

Edit: frapant, net opgehangen, kijk nog eens naar de status en hij staat er wel in! :+
Ik had precies hetzelfde als jij. Alleen de medewerker ging na vragen naar een andere afdeling. Die deden de orderverwerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Er zitten ook orders van andere toestellen tussen hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
Painore schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:56:
Er zitten ook orders van andere toestellen tussen hè.
Dan valt het weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-01-2024
Met wat voor tablet is deze te vergelijken, en met wat voor mobiel kwa snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
2ling schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:59:
Met wat voor tablet is deze te vergelijken, en met wat voor mobiel kwa snelheid?
Je kunt hem met iedere tablet vergelijken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
Painore schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:04:
[...]

Je kunt hem met iedere tablet vergelijken. :+
Ja dat snap ik, maar welke tablet is echt sneller en welke slomer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:33
Ga is zelf op onderzoek uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
2ling schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:07:
[...]

Wat ben je gewend? We kunnen moeilijk je een lijst overhandigen met hij is sneller/langzamer dan deze 100 tablets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
2ling schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:07:
[...]

Tip: Ga naar een winkel en test de tablets uit. Persoonlijk vind ik de iPad 3 het fijnste. Maar kan niet oordelen over de htc flyer.

[ Voor 15% gewijzigd door pinokkia op 16-04-2012 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
Painore schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:11:
[...]

Wat ben je gewend? We kunnen moeilijk je een lijst overhandigen met hij is sneller/langzamer dan deze 100 tablets..
Ik ga zelf wel grondig op onderzoek uit. Waarschijnlijk blijft deze tablet nog wel een tijdje bij Hi staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
2ling schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:14:
[...]

Ik ga zelf wel grondig op onderzoek uit. Waarschijnlijk blijft deze tablet nog wel een tijdje bij Hi staan.
Waarschijnlijk verdwijnt hij aardig snel. Je kan hem ook bestellen. Het is sowieso een goede prijs voor een degelijk tablet, je moet alleen geen wonderen verwachten. Het is geen Transformer Prime of iPad 3.

Als je hem online besteld heb je 7 dagen de tijd het tablet te proberen. Bevalt deze niet? Dan mag je hem retour sturen zonder opgaaf van reden. Je moet dan wel de verzendkosten voor het terugzenden betalen, waarschijnlijk rond de 8 euro voor verzekerd verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
Mythx schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:17:
[...]

Waarschijnlijk verdwijnt hij aardig snel. Je kan hem ook bestellen. Het is sowieso een goede prijs voor een degelijk tablet, je moet alleen geen wonderen verwachten. Het is geen Transformer Prime of iPad 3.

Als je hem online besteld heb je 7 dagen de tijd het tablet te proberen. Bevalt deze niet? Dan mag je hem retour sturen zonder opgaaf van reden. Je moet dan wel de verzendkosten voor het terugzenden betalen, waarschijnlijk rond de 8 euro voor verzekerd verzenden.
Dit is niet de 30 retour, nooit gebruikt in doos en met ongebroken zegels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Je hebt 8 dagen om te retourneren is mij zojuist op Twitter verteld, ik denk wel dat hij nog in de gesloten doos moet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
Ik ga deze week maar is in de Hi of KPN winkel in Arnhem kijken en vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
Nee, dit is de Wet Koop of Afstand. Als je een product online koopt heb je niet de kans deze te proberen zoals je dat hebt in een fysieke winkel. Hierdoor heb je 7 dagen de tijd het product te testen en je te bedenken. Als je heet product houdt, dan onderneem je niets. Als je het product terug wilt zenden moet je binnen 7 dagen na ontvangst contact opnemen met de winkel.

Voor je meer vragen gaat stellen kan je beter even dit topic doorlezen:
Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:58

GaMbiNo

1337

Ik heb hem ook gehaald in Groningen. De verkoper kende de actie niet dus keek eerst wat verbaasd. Gelukkig kende een collega de actie wel dus toen was het zo geregeld. Wat een actie dit, voor de helft van wat hij normaal kost. :)

Ik heb trouwens de 32Gb versie, heeft iedereen die meegekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:58

Wallie

Herr

GaMbiNo schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:41:
Ik heb hem ook gehaald in Groningen. De verkoper kende de actie niet dus keek eerst wat verbaasd. Gelukkig kende een collega de actie wel dus toen was het zo geregeld. Wat een actie dit, voor de helft van wat hij normaal kost. :)

Ik heb trouwens de 32Gb versie, heeft iedereen die meegekregen?
Jup, heb ik ook. Alleen geen tasje bij mij er bij, wel een pen.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hier twee wel aardige video's gemaakt door mensen die enthousiast iPads gebruiken maar niet ongevoelig zijn voor de kwaliteiten (of het gebrek daarvan) van andere tablets en die in vergelijking o.a. de Flyer bespreken. De eerste ook vergelijking met de Asus EEE Pad Transformer en de tweede ook met de Samsung Galaxy Tab 10".

In de eerste video is de reviewer niet happy met de extra kosten van de pen (uit mei 2011 - let ook op de prijzen). :+ Daar hebben wij gelukkig geen last van.

Beide dateren van voordat Honeycomb uitkwam op de Flyer (die o.a. de ondersteuning van de pen aanzienlijk verbeterd zou hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
De voorraad staat nu op 196. Hij zakt dus wel iets maar volgens mij klopt hier helemaal niks van.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:42
Status:

Order verzonden

morgen bezorgen tussen 08.30 en 21.30.
contant en gepast 199,99 betalen aan de bezorger

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste

Let op:
Dit is een topic in het Shopping Forum en is bedoeld voor discussie rond de aanbieding en de afhandeling van de bestellingen die gedaan zijn. Discussie over het product zelf hoort in het HTC Flyer Tablet topic - deel 1 thuis.