Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:32

Bolletje

Moderator Harde Waren
GaMbiNo schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:41:
Ik heb hem ook gehaald in Groningen. De verkoper kende de actie niet dus keek eerst wat verbaasd. Gelukkig kende een collega de actie wel dus toen was het zo geregeld. Wat een actie dit, voor de helft van wat hij normaal kost. :)

Ik heb trouwens de 32Gb versie, heeft iedereen die meegekregen?
Hoe laat was je er?

Ik heb hem net opgehaald (rond half 5 / 5 uur). Hij zei tegen mij dat het de laatste was.

Had jij ook dat die man nog een simkaartje van 10 euro er bij wou doen? Dat wou de verkoper eerst bij mij doen (dus voor 209,99). Toen heeft hij hem uiteindelijk verkocht zonder simkaart voor 199,99, maar ik zie nu op de bon dus dat er wel een simkaart inbegrepen is (die ik dus niet heb).

Morgen dus weer even er langs...

[ Voor 3% gewijzigd door Bolletje op 16-04-2012 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Wat een kneuzen bij Hi. Vrijdag hebben hier al een stel mensen gebeld dat hun order niet teruggevonden werd. Hun reactie: oh, komt wel goed hoor gewoon even tot maandag wachten. En dan blijkt er nu meer besteld te zijn dan dat ze hebben. Gek he? Hopelijk dat ze hun voorraad aanvullen.

Zelf net gebeld, maar ze konden niks doen want de orderafdeling was al naar huis. Dus ik moet op een ander tijdstip terugbellen. Je kunt er natuurlijk weer lekker zelf achteraan.

Maar goed, persoon aan de telefoon vertelde dat ze verwachten dat het gewoon uitgeleverd zou worden allemaal, maar dat ze hun voorraad moesten aanvullen. Ik weet niet of ik dat moet geloven, want het eerste falen is er al. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
rambocus schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:09:
Status:
Laatste update: 16-04-2012

Order verzonden

morgen bezorgen tussen 08.30 en 21.30.
contant en gepast 199,99 betalen aan de bezorger
Netjes! Wanneer besteld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05:58
Donderdagavond 20.00 uur besteld

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:20
Vandaag een tweet naar webcare gestuurd. Krijg ik dit terug:
@Hi_Webcare: @Shaowoo Je toestel wordt deze week geleverd. Je krijgt hiervan een email voor de bezorging.
[TT]
is dit een standaard reactie? Ik had vandaag ook gebeld, daar konden ze niks terug vinden. En op de status website staat er ook niks.

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
rambocus schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:20:
Donderdagavond 20.00 uur besteld
Fantastisch, ik heb dus drie uur eerder besteld en mijn order kan niet gevonden worden. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:05
Voor de geinteresseerden; de Hi winkel in Leiden heeft er nog genoeg! Ik heb hem zelf niet meegenomen, maar aldaar wel even bekeken. Helaas hadden ze in de Hi winkel nog Android 2.3.4 erop staan, maar de winkel ertegenover (phonecompany of zo?) had er honeycomb op staan. Eerste wat opvalt; hardware buttons zijn gedisabled bij Honeycomb! Zonde! Voordeel; stylus werkt voor alles ipv alleen maar tekenen. Gelukkig zie ik al dat er genoeg custom Roms zijn waarbij die weer aangezet zijn. Rare zet van HTC!

Die phonecompany had hem trouwens voor 250 liggen, ook flinke korting dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:58

GaMbiNo

1337

Bolletje92 schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:13:
[...]

Hoe laat was je er?

Ik heb hem net opgehaald (rond half 5 / 5 uur). Hij zei tegen mij dat het de laatste was.

Had jij ook dat die man nog een simkaartje van 10 euro er bij wou doen? Dat wou de verkoper eerst bij mij doen (dus voor 209,99). Toen heeft hij hem uiteindelijk verkocht zonder simkaart voor 199,99, maar ik zie nu op de bon dus dat er wel een simkaart inbegrepen is (die ik dus niet heb).

Morgen dus weer even er langs...
ik was er denk ik tussen 16 uur en 16:30. Ik heb er wel een simkaart bij maar of daar ook een tegoed opstaat kan ik aan de buitenkant niet zien.

Wat ik mij weer afvraag is of die pen in de doos zit? Ik hoop het wel want die heb ik er niet los bij. Ik kan de doos niet openen gezien het een kado is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-10 18:31
Pffff, ben je net thuis van een dag stage, kun je gelijk 5 pagina's bijlezen :+

Mijn bestelling is trouwens ook nog niet doorgevoerd. Heb 'm afgelopen vrijdag besteld rond 10:30u.

Waar ik wel even om moest lachen was het feit dat sommigen op de zin "Als je toestel op voorraad is, kan je binnen twee uur de actuele status van je bestelling volgen door hier te klikken" klikken en dat er dan vervolgens staat dat er geen tablet op voorraad is en het wel wordt geleverd :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:36
GaMbiNo schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:27:
[...]

ik was er denk ik 16 uur. Ik heb er wel een simkaart bij maar of daar ook een tegoed opstaat kan ik aan de buitenkant niet zien.

Wat ik mij weer afvraag is of die pen in de doos zit? Ik hoop het wel want die heb ik er niet los bij. Ik kan de doos niet openen gezien het een kado is. :)
Pen zit erin, Sim heeft standaard 2,50 beltegoed, na registreren nog 7,50 extra. Zet wel al je data eerst uit, mijn geld is er al doorheen hahahha (is standaard 2,50 per mb ;( ;w ;( )

[ Voor 3% gewijzigd door Rene op 16-04-2012 18:31 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Laatst online: 19:32

Bolletje

Moderator Harde Waren
GaMbiNo schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:27:
[...]

ik was er denk ik tussen 16 uur en 16:30. Ik heb er wel een simkaart bij maar of daar ook een tegoed opstaat kan ik aan de buitenkant niet zien.
Los er dus bij ja. Ik dacht dus dat die standaard simkaart in de doos zat. Verkoper had ook niet echt door wat de bedoeling was volgens mij. Op m'n bon staat wel dus dat er een simkaart bij zit (met kosten 0,00). Morgen beklag doen B)
Pen zit er bij. Ook een wit lederen hoesje.

[ Voor 10% gewijzigd door Bolletje op 16-04-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

KUNSTlederen hoesje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-01-2024
Iemand foto's van de hoesje? Ben nu wel benieuwt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Vraag mij af waar zij al die Flyers vandaan gaan plukken. Je kan hem nog steeds bestellen voor die 199,99. Zullen er nu wel ver boven de 1000 stuks zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
2ling schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:35:
Iemand foto's van de hoesje? Ben nu wel benieuwt! :D
Oh god.. Heb je nog nooit van Google gehoord?
http://www.htctablet.net/...1/01/b216747-751x1024.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
rambocus schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:35:
Vraag mij af waar zij al die Flyers vandaan gaan plukken. Je kan hem nog steeds bestellen voor die 199,99. Zullen er nu wel ver boven de 1000 stuks zitten
Ze zullen vast wel ergens een grote partij hebben waar ze het van inkopen. Lijkt mij raar dat ze een tablet zo goedkoop gaan verkopen en dan "slechts" 300 op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Enig idee hoe snel die Hi Webcare mensen reageren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Freakster86 schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:37:
Niet, paar tweets gestuurd maar nul komma nul reactie. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-01-2024
Yrck schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:38:
[...]

Niet, paar tweets gestuurd maar nul komma nul reactie. :'(
Zelfde hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker652
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 20:29
CaptJackSparrow schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:03:
[...]

Eerder in dit topic werd vrijdag gemeld dat ze ook in de winkels te halen waren. Zusdoende dat ik daar achterheen ben gegaan. :)
Ok, ik dacht dat je eerst online besteld had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Bolletje92 schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:30:
[...]

Los er dus bij ja. Ik dacht dus dat die standaard simkaart in de doos zat. Verkoper had ook niet echt door wat de bedoeling was volgens mij. Op m'n bon staat wel dus dat er een simkaart bij zit (met kosten 0,00). Morgen beklag doen B)
Mijn bon ziet er ook wat wonderlijk uit. Ze hebben mij eerst nog 19,90 klantkorting gegeven en daarna 2x 9,95 extra in rekening gebracht voor 2 sim kaarten. Ik heb er maar 1 dus das ook wel wonderlijk. Maar uiteindelijk klopt het totaal wel weer dus maakt me dat niet zoveel uit.
Pen zit er bij. Ook een wit lederen hoesje.
Er bij = in de doos toch? Aangezien peugeot206gt dat ook meldt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-10 14:58

Wallie

Herr

GaMbiNo schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:42:
Er bij = in de doos toch? Aangezien peugeot206gt dat ook meldt. :)
Nou, bij mij geen tasje. Nou ja, roggel ik wel via ebay. Wel twee verschillende simkaarten, geen idee waarom. Simlock heeft ie trouwens niet, doet het prima met een T-Mobile sim :)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Laatst online: 21:13
iemand nog aan het twijfelen of die (als wehkamp doorzet) de flyer moet inruilen voor een heuse samsung? stiekem hoop ik dat het niet de samsung tablet wordt bij hen maar een ps3, hoef ik ook niet te kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Tasje zit in het deksel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Heb je wel goed gekeken voor dat tasje? Dat zit in het bovenste gedeelte (deksel) van de doos aan de onderkant vast. Dus niet het deel waar de tablet en accessoires inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Dank jullie beide voor het lokaliseren van mijn tasje. Ik ga mij schamen. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
Freakster86 schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:37:
Bij mij was het na 5 uurtjes ('s morgens gepost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Geen probleem, ik heb overigens na de tip van jacksparrow hier onderstaand hoesje besteld, wilde er wel een paar euro voor gebruiken na deze superaanbieding :)

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/71Zh6ceta9L._AA1500_.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/71ZrO0dGv2L._AA1500_.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/71Uere5V-hL._AA1500_.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/718nhPJ3mNL._AA1500_.jpg

http://www.amazon.co.uk/D...790PYOQ/ref=cm_cr_pr_pb_i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

En pen zit IN doos. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/auu28ycD5b5oRRwNLceoj2Sj/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Wallie schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:50:
[...]
Simlock heeft ie trouwens niet, doet het prima met een T-Mobile sim :)
Da's mooi! Gewoon een kwestie van een dual sim aanvragen dus en dan 'gratis' internetten op je smartphoneabbonnementje. :)

[ Voor 15% gewijzigd door GaMbiNo op 16-04-2012 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Hoeveel updates komen er wel niet aan te pas voor hij up-to-date is? Hij is nu al aan de derde bezig...

Edit: 4de update, nu gaat Android 3.2 er aan komen!

[ Voor 21% gewijzigd door Wallie op 16-04-2012 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Laatst online: 21:13
ja of tether-me en dan via je iphone. Of via je android :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-09 21:55
Dit hoesje heb ik ook voor mijn ouders' HTC Flyer besteld. Is een erg fijn hoesje vind ik, een aanrader dus.
peugeot206gt schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:56:
Geen probleem, ik heb overigens na de tip van jacksparrow hier onderstaand hoesje besteld, wilde er wel een paar euro voor gebruiken na deze superaanbieding :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Mythx schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:07:
Dit hoesje heb ik ook voor mijn ouders' HTC Flyer besteld. Is een erg fijn hoesje vind ik, een aanrader dus.

[...]
Weet jij ook hoe dik dat hoesje is? Wordt de tablet gelijk dubbel zo dik of valt het allemaal wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
wie heeft ervaring met een screenprotector of weet waar een goede is te verkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Kan je ook gewoon met je Vodafone kaartje die erin doen en internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
alwaysleft schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:11:
Als je even zou terug lezen staat er dat iemand gewoon een T-mobile kaartje er in heeft gestopt en het werkt. Is echter een toestel uit de winkel, via Twitter heeft Hi aangegeven dat de toestellen niet simlock-vrij zijn.
rambocus schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:10:
wie heeft ervaring met een screenprotector of weet waar een goede is te verkrijgen
In iedere telefoonwinkel..
Wil je er niet zo veel aan uit geven kijk dan op Ebay.com.

[ Voor 42% gewijzigd door Painore op 16-04-2012 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

alwaysleft schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:11:
T-Mobile werkt ook, dus zal best ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
peugeot206gt schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:08:
[...]

Weet jij ook hoe dik dat hoesje is? Wordt de tablet gelijk dubbel zo dik of valt het allemaal wel mee?
Ik heb het even voor je opgemeten. Het tablet inclusief hoesje, als hij plat op de tafel ligt, is tussen de 2,5 en 3 cm hoog.
Het is tevens voor zover ik weet dezelfde beschermhoes, de mail van amazon.co.uk spreekt ook van een duragadget faux leather hoes.

Ik vind het zelf niet storend, ligt wel fijn in de hand met de extra dikte. Als foto's wilt van het tablet plus hoes, moet je even zeggen hoe je ze wilt (i.e. liggend op de tafel, uitgeklapt, vliegend van het dak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-08 23:16
Mythx schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:15:
[...]

Ik heb het even voor je opgemeten. Het tablet inclusief hoesje, als hij plat op de tafel ligt, is tussen de 2,5 en 3 cm hoog.
Het is tevens voor zover ik weet dezelfde beschermhoes, de mail van amazon.co.uk spreekt ook van een duragadget faux leather hoes.

Ik vind het zelf niet storend, ligt wel fijn in de hand met de extra dikte. Als foto's wilt van het tablet plus hoes, moet je even zeggen hoe je ze wilt (i.e. liggend op de tafel, uitgeklapt, vliegend van het dak).
Doe maar "Vliegend van het dak" als je het zo aanbied!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
[...]

Ik zou het wel interessant vinden om een foto te ontvangen van de HTC Flyer, in de hoes EN vliegend van het dak. Als het je ook nog lukt om hem te laten vangen door een zeearend, en daar ook een foto van maakt, ben ik helemaal tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC_Vincent
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
[...]

Kun je het hoesje ook dubbelklappen? Met de flap die in gesloten toestand voor het scherm zit, achter de tablet? Helemaal open dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
DC_Vincent schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:20:
[...]

Kun je het hoesje ook dubbelklappen? Met de flap die in gesloten toestand voor het scherm zit, achter de tablet? Helemaal open dus?
Yes, dat is mogelijk. Ik zal, zodra mijn moeder klaar is met haar spelletje, even wat foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Tweet terug van webcare:
Hi, je ontvangt nog een mail als het toestel verstuurd wordt. In de loop van de week wordt de status ook zichtbaar op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
Krijg nog net tweet van webcare (20:11).
@Hi_Webcare: @Shaowoo Klopt, er zijn er heel veel besteld. We zijn hard aan het werk om het bij te werken. Sorry voor het ongemak. [JV]

Dat was op de vraag dat gezegd werd dat ik 'm deze week zou krijgen. Maar dat ik op de status site niks staat.
Blijkbaar zijn ze wat late uurtjes aan het maken om alles door te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:20
wezep schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:01:
Iemand toevallig al een HTC Flyer bij de HI/KPN winkel in Apeldoorn gekocht?
Afgelopen vrijdag geweest, maar 1'tje kopen was geen mogelijkheid.
Mij werd geadviseerd om met de klantenservice te bellen.
mijn vriendin was vandaag langsgeweest en kreeg heb ook niet mee. uurtje later zelf maar naar de winkel gegaan en heb de flyer nu voor me op het bureau liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Tnx. Dat ziet er goed uit dat hoesje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Mooie hoes! Zeker een leuk ding voor erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
RenaldoNiels schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:18:
[...]

mijn vriendin was vandaag langsgeweest en kreeg heb ook niet mee. uurtje later zelf maar naar de winkel gegaan en heb de flyer nu voor me op het bureau liggen.
Hmm, wat heb jij gedaan wat je vriendin niet kon? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Kan het niet terug vinden: waar kan je dat hoesje kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
DC_Vincent schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:25:
[...]

Super bedankt. Hij valt niet zo heel mooi helemaal omgeklapt. Is het wel handig vasthouden zo?
Dat vergat ik inderdaad te zeggen. Hij valt niet helemaal mooi dubbel. Het tablet kan nog wel goed in je hand rusten, alle vingers behalve je duim houdend aan de onderkant en je duim op de rand van het tablet.
Met redelijke grote handen kan je het tablet met én zonder hoesje met een hand vasthouden. Zonder het hoesje vind ik echter dat het tablet sneller uit je handen valt, het hoesje is juist dus fijner om de Flyer vast te houden.

Daarnaast zit hij erg stevig in het hoesje vastgeklikt, hij zal er dus niet uitvallen.

Ik zal zometeen nog wat meer foto's maken desnoods.

[ Voor 6% gewijzigd door Mythx op 16-04-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga niet bellen o.i.d. Ik merk wel wanneer ik hem geleverd krijg. Hopelijk wel snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Laatst online: 19-10 16:46
Beetje jammer.. heb donderdagochtend besteld.

- Niets terug te vinden
- Wel betaald
- Bestellingen na mij worden al wel uitgeleverd..

Gaat weer lekker daar.. Bestel ik om donderdag voor 12:00.. dan zou hij dezelfde dag nog bij TNT aangeboden worden en daarna worden verzonden. Het wordt dus nu op zijn vroegst 5 dagen..

Leuke is dat ik deze heb besteld, JUIST omdat de phonehouse zon puinhoop ervan maakt met de levering van de AT Tablet.

Maar goed.. ik wacht nog een paar daagjes.

[ Voor 56% gewijzigd door stfn345 op 16-04-2012 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Nog 194 stuk op voorraad :+ Dit gaat leuk worden! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-10 14:11
razorhead schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:35:

- Niets terug te vinden
- Wel betaald
Idem alleen betaling aan de deur gekozen, net gebeld, ze kunnen niets vinden.
Doorgezet naar de afdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:19
Heb vanmiddag iets na 12 ook gebeld en de mevrouw zei dat het in orde zou komen. Mijn 2 bestellingen van vrijdag 4 uur kon ze ook niet zien. Ik hoop alleen dat ze de juiste bestelling annuleren en niet degene die ik al heb betaald. Ook een tweet verstuurd, kijken of daar op gereageerd wordt

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
razorhead schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:35:

- Niets terug te vinden
- Wel betaald

Gaat weer lekker daar.. Bestel ik om donderdag voor 12:00.. dan zou hij dezelfde dag nog bij TNT aangeboden worden en daarna worden verzonden. Het wordt dus nu op zijn vroegst 5 dagen..

Leuke is dat ik deze heb besteld, JUIST omdat de phonehouse zon puinhoop ervan maakt met de levering van de AT Tablet.

Maar goed.. ik wacht nog een paar daagjes.
Bij mij hetzelfde, ook donderdag besteld. Best frustrerend dat die van mij dan niet gewoon verstuurd is inmiddels en die van anderen die later hebben besteld wel. Het lijkt er een beetje op dat ze er nu pas achter komen dat hun ordersysteem niet goed werkt. Ja hallo, ik heb vrijdag al gebeld dat mijn order niet te volgen was. :(

Ook eigenlijk best jammer dat ik het idee heb dat via Twitter contact opnemen effectiever is dan de klantenservice bellen.

[ Voor 6% gewijzigd door danielkraak op 16-04-2012 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Goed (oud) nieuws!

Nogmaals bevestigd via twitter:
Ik: Donderdag HTC Flyer besteld. Orderstatus nog steeds niet zichtbaar. Wel orderbevestiging ontvangen. Wat nu?
Hi, je ontvangt nog een mail als het toestel verstuurd wordt. In de loop van de week wordt de status ook zichtbaar op de site.
Ik: Dus dat KS bestelling niet kan vinden in systeem is normaal? Dus gewoon wachten?
Klopt, alle orders worden door het orderbedrijf handmatig ingevoerd en zijn daarom nu niet zichtbaar voor ons. Later wel!
Geduld is een schone zaak :)

-edit-
@Danielkraak; precies wat ik ook dacht.

[ Voor 4% gewijzigd door Freakster86 op 16-04-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Inderdaad, gewoon geduld.

[offtopic Druk bezig met zoeken naar een Auto-houder (liefst op ventilatierooster). Gezien de GPS en het grote scherm zie ik een prachtige functie als navigatiesysteem (naast zijn tabletfunctie!). [/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
Klopt. Wel jammer dat de informatievoorziening faalt op de site.
Zet er dan gewoon bij dat de levertijd 1 week is. Was er ook geen gedonder geweest.

Maar als er aangegeven wordt dat je binnen 2 uur de status kan volgen, en dat het product binnen 2 dagen geleverd zal worden, dan kun je natuurlijk gedonder verwachten + 100 calls naar de klantenserver + Twitter spam.

Zelfs tijdens het weekend, en vandaag, hebben ze de levertijd niet bijgesteld. Deze staat nog altijd op "2 dagen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
TheMatrixHasYou schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:08:
[...]

Klopt. Wel jammer dat de informatievoorziening faalt op de site.
Zet er dan gewoon bij dat de levertijd 1 week is. Was er ook geen gedonder geweest.

Maar als er aangegeven wordt dat je binnen 2 uur de status kan volgen, en dat het product binnen 2 dagen geleverd zal worden, dan kun je natuurlijk gedonder verwachten + 100 calls naar de klantenserver + Twitter spam.

Zelfs tijdens het weekend, en vandaag, hebben ze de levertijd niet bijgesteld. Deze staat nog altijd op "2 dagen".
Daarom snap ik ook niet waarom de klantenservice er zo luchtig over doet. Dit kan toch nooit goed gaan zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Waarschijnlijk hebben ze een nieuwe groep medewerkers die ingewerkt moeten worden. Dan is zo'n stunt natuurlijk perfect om ze goed bezig te houden.

Ik ga morgen wel even bellen, want toen ik vandaag belde, was de betreffende afdeling al gesloten. (17:45).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:04

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Ach, misschien ligt er ergens een stapel met 10.000 Flyers, te koop voor €180/stuk. En kunnen die per 250 gekocht worden, door Hi. En hopen ze op de consumenten die nog een paar keer hun kaart opwaarderen.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
danielkraak schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:09:
[...]

Daarom snap ik ook niet waarom de klantenservice er zo luchtig over doet. Dit kan toch nooit goed gaan zo.
Hi en kpn hadden last van storing vandaag op het mobiele netwerk. Kan me voorstellen dat ze daar ook veel vragen over krijgen op Twitter en via de klantenservice.

Dan is het misschien ook zo dat de gegevens van voorraad en levertijd van een andere partij komt, bijvoorbeeld hun magazijn? Aangezien het lastig communiceren was tussen klantenservice en order verwerking ( de man die mij te woord stond moest het paar keer opnieuw proberen) voor een Hi medewerker al, kan ik het me goed voorstellen dat er wel meer misgaat daar.

Daarbij heb ik een tijd geleden een fout gemeld over een HTC telefoon bij HTC Nederland. Op de website stond Bluetooth 3.0 terwijl dit 2 moest zijn. De fout is pas maanden verder veranderd. Schijnbaar hechten wij hier meer waarde aan dan een bedrijf zelf.

We moeten gewoon geduld hebben, de berichten zijn positief!

[ Voor 4% gewijzigd door Yrck op 16-04-2012 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HakanX
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-09 07:37
MoiZie schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:02:
Inderdaad, gewoon geduld.

[offtopic Druk bezig met zoeken naar een Auto-houder (liefst op ventilatierooster). Gezien de GPS en het grote scherm zie ik een prachtige functie als navigatiesysteem (naast zijn tabletfunctie!). [/offtopic]
Ik ben ook opzoek naar eentje voor het ventilatierooster, heb je al iets voor een leuk prijsje gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
HakanX schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 00:20:
[...]

Ik ben ook opzoek naar eentje voor het ventilatierooster, heb je al iets voor een leuk prijsje gevonden?
Afbeeldingslocatie: http://images.dp-tech.de/ab_productimages/39484529_1.jpg

Zocht je deze

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kan hier de reden van zijn? staan we op het punt dat tablets in het algemeen een stuk goedkoper gaan worden?
ik peins al heel lang over een tablet, ik wil er voornamelijk pdfs mee lezen en als functioneel werk en studieapparraat te gebruiken. 10 inch vond ik altijd al wat groot, maar dit voor 200 euro.. en met 32 gb.. dat is toch wel heel netjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gistermiddag gewoon eentje opgehaald bij de HI winkel voor dezelfde prijs - ziet er goed uit. Is mijn eerste Android apparaat (naast Dual-sim smartphone die afgelopen week is afgeleverd voor testdoeleinden) dus even lekker verkennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Is een internetorder makkelijk te annuleren? Dan probeer ik namelijk ook even een hi winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
BounceMeister schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:00:
Is een internetorder makkelijk te annuleren? Dan probeer ik namelijk ook even een hi winkel.
Moet je bellen met een van de Hi-telefoonnummers (zie eerdere pagina's van dit topic).
Geloof dat annuleren zelfs als keuzeoptie in het menu zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

TheMatrixHasYou schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:13:
[...]

Moet je bellen met een van de Hi-telefoonnummers (zie eerdere pagina's van dit topic).
Geloof dat annuleren zelfs als keuzeoptie in het menu zit :)
Moet je ordernummer wel bekend zijn...

Leuk overigens dat ze bij hi.nl teveel bestellingen hebben, en hem nog gewoon bestelbaar met een levertijd van 2 dagen houden.

[ Voor 17% gewijzigd door Wallie op 17-04-2012 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:33
Heb er ook maar eentje besteld, leuk voor de kinderen. Die kunnen hier mooi Angry Birds op spelen, en flash spelletjes. Ben benieuwd wanneer het komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 19-10 17:59
@stjreijn Op dit moment is de HTC Flyer wel leverbaar, maar de bijbehorende simkaart niet. Ik ben het nog verder aan het uitzoeken. [JV]
Lijkt dus eerder dat HI/KPN niet de ineens overvloed aan simkaart aanvragen aan kan?

Nu moet ik wel zeggen dat de melding Artikel(en) niet op voorraad ook ter hoogte van de simkaart regel staat

[ Voor 18% gewijzigd door Puc van S. op 17-04-2012 10:02 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Niet online
Puc van S. schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:42:
[...]

Lijkt dus eerder dat HI/KPN niet de ineens overvloed aan simkaart aanvragen aan kan?

Nu moet ik wel zeggen dat de melding Artikel(en) niet op voorraad ook ter hoogte van de simkaart regel staat
Ik heb afgelopen vrijdag de mijne besteld, en gisteren belde KPN voor een afspraak wanneer ze die per koerier komen brengen.
Vandaag wordt ie tussen 09:00 en 13:00 per koerier geleverd.
Problemen met de Simkaart denk het niet.

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-10 15:06

Geckoo

Good news, everyone!

die simkaart kan die dan niet na gestuurd worden?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Laatst online: 21:25
Ik heb net maar ff met de klantenservice gebeld omdat ik nog steeds mijn status niet kon volgen(wel een bevestigingsmail gehad van de bestelling) en ook die konden mijn ordernummer niet vinden.
Opnieuw me ordenummer doorgegeven en ze zouden het in orde maken,hopen dat het nu wel goed gaat :(

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de website van Hi staat nog steeds:
194 stuks op voorraad
Levertijd: 2 dagen
gratis levering

Zo knullig als je dan vervolgens via twitter van ze te horen krijgt dan ze geen voorraad meer hebben en pas eind van de week misschien kunnen leveren.

Voor diegenen die nog steeds geen 2e bevestiging hebben ontvangen...stuur een bericht via hi_webcare op twitter. Kreeg netjes bericht terug dat ze het gingen uitzoeken en paar minuten later kreeg ik de 2e bevestiging en werkte de status tool ook....alleen staat er dan wel 'niet op voorraad'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tak77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-06-2022
en als je helemaal geen ordernummer of bevestingsmail gekregen hebt terwijl je betaald hebt. :(

DUAL AMD XP 2200+ -> MP 2600+ :) (16x133) MSI K7D-L rev 1.0 bios 1.83b Cpu1: 61 C, Cpu2:65 C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
tak77 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:25:
en als je helemaal geen ordernummer of bevestingsmail gekregen hebt terwijl je betaald hebt. :(
Dan heb je denk ik een verkeerd e-mail adres ingevuld. De eerste is namelijk echt bij iedereen aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terribleweak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-10 11:21
Gisteren langs de Hi winkel geweest in Utrecht en kreeg hem alleen mee als ik een abbo af ging sluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terribleweak schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:33:
Gisteren langs de Hi winkel geweest in Utrecht en kreeg hem alleen mee als ik een abbo af ging sluiten...
tak77 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:25:
HI, tijd voor een Afbeeldingslocatie: http://www.wiskundemeisjes.nl/wp-content/uploads/2008/02/koudedouche.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:56
Let op: ook verkrijgbaar bij de KPN winkel!

Goede tip voor iedereen die net als ik geen respons krijgt op de online bestelling.
Zojuist naar de HI winkel in Leiden getogen. Die ging pas om 10 uur open. Maar even de KPN-winkel daar tegenover binnen gewandeld en samen met de verkoper in het systeem gekeken. Wat bleek: de Flyer is daar óók 200 euro met pre-paid kaart!!. En ik kreeg em zonder problemen mee. :)

Mijn on line bestelling van maandag ga ik annuleren. Op dit moment kan die zelfs nog niet gevonden worden. :X

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is mijn bestelling niet meer zichtbaar op hi.reviva.nl :S
Gister telefonisch een nieuwe bestelling gemaakt via de helpdesk, daarna was de status van die bestelling zichtbaar tot vanmorgen.
Opnieuw gebelt en als antwoord gekregen dat alles in orde is :S
Als er iets niet in orde is is het de afhandeling van Hi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
dirkjesdirk schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:58:

Goede tip voor iedereen die net als ik geen respons krijgt op de online bestelling.
Zojuist naar de HI winkel in Leiden getogen. Die ging pas om 10 uur open. Maar even de KPN-winkel daar tegenover binnen gewandeld en samen met de verkoper in het systeem gekeken. Wat bleek: de Flyer is daar óók 200 euro met pre-paid kaart!!. En ik kreeg em zonder problemen mee. :)

Mijn on line bestelling van maandag ga ik annuleren. Op dit moment kan die zelfs nog niet gevonden worden. :X
Hey, mooie tip! Misschien dat ik hem toch maar 'offline' ga halen. Is hij daar ook inclusief hoes en stylus, de 32 GB 3G variant?

[ Voor 4% gewijzigd door MoiZie op 17-04-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er nu ook sterk aan te denken om hem maar in de winkel te halen want levertijden zijn ook nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij staat dit:

Status:

Laatste update: 16-04-2012

Artikel(en) niet op voorraad

en in de mail staat dit:

Verwachte leverdatum 18-04-2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:19
Weet iemand of die in Rotterdam centrum te verkrijgen is en of ze het meegeven?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:51
Pfff

vrijdag stond dit er ook al:/
Status:

Laatste update: 17-04-2012

Order wordt gereed gemaakt in het magazijn

Voor TNT pakket informatie klik hier
En op twitter melden ze vrijdag om 12:00 dit
Hi Mathy, ik heb het nagevraagd. Dit toestel in combi met Hi PrePay wordt pas vandaag gelanceerd. Dit betekent dat (1) we vandaag de orders pas kunnen invoeren. We hopen dat je het toestel begin volgende week hebt! [JD]
Snap niet dat een groot bedrijf zo als HI het niet ziet aankomen dat er zo veel drukte komt van zo aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
dirkjesdirk schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:58:

Maar even de KPN-winkel daar tegenover binnen gewandeld en samen met de verkoper in het systeem gekeken. Wat bleek: de Flyer is daar óók 200 euro met pre-paid kaart!!. En ik kreeg em zonder problemen mee. :)
Was gisteren in een KPN winkel in Purmerend maar daar wisten ze van niks :(

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:51
Dat is ook vervelend dat er zo willenkeur is bij verschillende filialen.

Het zijn toch geen franchise filialen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Heb zojuist gebeld mbt de statusupdate op reviva; ze adviseren mij om 2 – 3 dagen te wachten. Alles is ruim op voorraad, dus als de order er eenmaal in staat hebben we hem ook meteen, maar het invoeren moet handmatig en ze hebben kennelijk personeelstekort (zieken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hang net op, heb de order geannuleerd.

Zowel Twitter als klantenservice geeft toe dat het niet op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
MoiZie schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:23:
Heb zojuist gebeld mbt de statusupdate op reviva; ze adviseren mij om 2 – 3 dagen te wachten. Alles is ruim op voorraad, dus als de order er eenmaal in staat hebben we hem ook meteen, maar het invoeren moet handmatig en ze hebben kennelijk personeelstekort (zieken).
Het is helemaal niet op voorraad, check twitter en bel nog eens met de klantenservice. Mijn order staat wel al in de bestelstatus, maar kan niet geleverd worden aangezien het niet op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Ja zeg, dit is wat ik te horen kreeg. Hi blijkt gewoon zijn zaakjes niet op orde te hebben wat dit betreft.

* MoiZie heeft een lange adem, ik wacht wel geduldig tot hij ooit aan de deur komt. Ik heb lange tijd zonder tablet geleefd en kan nog prima een paar weken zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
Ik zit net ook op Twitter en...

We hopen zo snel mogelijk,de HTC Flyer is wel op voorraad, maar het simkaartje wat erin hoort is helaas niet op voorraad :-( [LN]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net teruggebeld door een meneer n.a.v. mijn annulering. HTC flyer is wel op voorraad maar simkaart niet.
Naleveren simkaart doen ze niet.

Ik heb aangegeven dat het misleiding is om aan te geven dat ie op voorraad is als een onderdeel van het pakket niet op voorraad is.
Ik heb m ook gewezen op de negatieve publiciteit op Tweakers, maar hij had geen idee wat Tweakers is.

Annuleringen kunnen ze wel snel bevestigen overigens:
Hi,

Op jouw verzoek is deze bestelling geannuleerd. De bestelling is hiermee komen te vervallen.

Bestelgegevens
Bestelnummer 41410174xx
Datum van jouw bestelling 14-04-2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tak77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-06-2022
hoelang zijn jullie ordernrs?? Miep aan de telefoon beweert dat het 9 positie moet zijn..

DUAL AMD XP 2200+ -> MP 2600+ :) (16x133) MSI K7D-L rev 1.0 bios 1.83b Cpu1: 61 C, Cpu2:65 C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
tak77 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:41:
hoelang zijn jullie ordernrs?? Miep aan de telefoon beweert dat het 9 positie moet zijn..
Haha het horen er 10 te zijn.
Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste

Let op:
Dit is een topic in het Shopping Forum en is bedoeld voor discussie rond de aanbieding en de afhandeling van de bestellingen die gedaan zijn. Discussie over het product zelf hoort in het HTC Flyer Tablet topic - deel 1 thuis.