Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Jolly_Jumper schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:40:
Geen van beide, Telfort heeft hier niks mee te maken en TNT bestaat niet meer ;).

Zonder gekheid, aangezien het pakketje Hi al heeft verlaten zou ik contact opnemen met PostNL.
:N Je hebt officieel niets te maken met PostNL. Al wordt het pakketje per postduif verzonden, degene die het verzend is verantwoordelijk. Ik zou bij Hi aankloppen hiervoor.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jolly_Jumper schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:40:
Geen van beide, Telfort heeft hier niks mee te maken en TNT bestaat niet meer ;).

Zonder gekheid, aangezien het pakketje Hi al heeft verlaten zou ik contact opnemen met PostNL.
ja sorry voor de fouten, maar ik bedoelde uiteraard hi en postnl :)
ik wacht tot vrijdag en als die niet komt dan bel ik postnl.
ik heb geen haast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:57
Yorin schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:22:
[...]

:N Je hebt officieel niets te maken met PostNL. Al wordt het pakketje per postduif verzonden, degene die het verzend is verantwoordelijk. Ik zou bij Hi aankloppen hiervoor.
Klopt..maar Hi kijkt gewoon in haar systeem waarmee ze de pakketten versturen en kunnen je alleen de info geven die jij ook ziet. Zij kunnen dan hooguit PostNL voor je bellen en dan de info aan jou doorbellen die jij krijgt en als je direct naar de pakketservice van PostNL belt weet je gelijk al meer. Op m'n werk ook zo vaak moeten doen voor klanten.

[ Voor 4% gewijzigd door Jolly_Jumper op 16-05-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:07
Heeft iemand zijn geld al terug van zijn annulering? Anders wordt dat maar er achteraan bellen vandaag of maandag

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
rockhopper schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:59:
[...]

Ziet er wel oke uit. Ik ben niet 100% tevreden met die zwanenhals / dual suction bevestiging. Doordat de arm zo lang is, is er ook wat meer trilling. Niet zoveel dat het storend is, maar het "oogt" instabiel. Het is ook zéér lastig de cups weer los te maken. Ik denk dat hij geschikter is voor gebruik indoor ofzo.
Als je die duitse raamhouder aanschaft hoor ik graag wat je bevindingen zijn. Met name over stabiliteit, of er genoeg ruimte is voor landscape / vertical view, en of ie de boel ook daadwerkelijk houdt.
Als je er van af wilt en hij ook op de Samsung Galaxy Tab 8.9 past wil ik hem wellicht ele van je overnemen. Ik ben aan het kijken voor een indoor-oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-09 11:24
Musta schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:55:
Heeft iemand zijn geld al terug van zijn annulering? Anders wordt dat maar er achteraan bellen vandaag of maandag
Zie mijn post eerder, een groot gedeelte is retour :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Snip* niet de bedoeling.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2012 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:00

Wallie

Herr

Musta schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:55:
Nou, ik heb er toevallig vrijdag weer over gebeld, dit is mijn logboekje hierover tot nog toe:

12-4-2012HTC Flyer besteld met iDeal, KN: XXXXXX XXXXXX 12-04-12 20:59 ORDER IDXXXXXX 120412 2058 DPG inzake hi.nl
17-4-2012Bevestingsmail Hi.nl Bestelnummer XXXXXXX
18-4-2012Annulering met bevestigingsmail bestelnummer XXXXX, geld moet binnen 2 weken terug zijn
2-5-2012Gebeld waar geld blijft. Alles genoteerd, ook iDeal nummers, moet binnen een week geregeld zijn
18-5-2012Gebeld waar geld blijft. Ordernummer doorgegeven. Nagevraagd bij andere afdeling(en) door de helpdeskmedewerker, moet 25-5-2012 opgelost zijn

Als het as vrijdag niet opgelost is (moet uiterlijk as maandag afgehandeld zijn volgens die jongen die ik sprak) ga ik maar eens het adres vragen voor een aangetekende brief...

[ Voor 8% gewijzigd door Wallie op 19-05-2012 19:15 ]

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
Nou, ik heb dinsdagochtend gebeld (moest ook nog geld terugkrijgen, eerste deadline van 3 weken al overschreden) en die zeiden dat het voor vrijdag er weer op zou staan. Dit is niet gebeurd.

Ik zit serieus te denken om ze nu ook maar eens aan te melden voor die koude douche. Mensen kunnen mij DM'en als ze hier ook wat voor voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

danielkraak schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 19:18:
[...]

Nou, ik heb dinsdagochtend gebeld (moest ook nog geld terugkrijgen, eerste deadline van 3 weken al overschreden) en die zeiden dat het voor vrijdag er weer op zou staan. Dit is niet gebeurd.

Ik zit serieus te denken om ze nu ook maar eens aan te melden voor die koude douche. Mensen kunnen mij DM'en als ze hier ook wat voor voelen.
Noteer me maar ;)

Ik heb echt het gevoel dat het een grote puinhoop is... die jongen die ik afgelopen vrijdag sprak, had me 15min in de wacht gezet. Toen kwam hij terug dat hij eindelijk de goede afdeling had gevonden waar hij moest wezen, alleen die waren onbereikbaar (uiteraard...), dus hij ging een formulier voor ze invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 Ik snap niet waarom je het 'gemak' kiest van internetwinkelen en dan eindeloos gaat ouwehoeren en jammeren als de zending niet goed gaat of het even niet op voorraad is. Part of the game toch?

In hetzelfde gemak loop je ff een Hi/KPN winkel in en sta je binnen 10 tellen buiten met een Flyer. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:26:
8)7 Ik snap niet waarom je het 'gemak' kiest van internetwinkelen en dan eindeloos gaat ouwehoeren en jammeren als de zending niet goed gaat of het even niet op voorraad is. Part of the game toch?

In hetzelfde gemak loop je ff een Hi/KPN winkel in en sta je binnen 10 tellen buiten met een Flyer. 8)7
Aanbieding geldt niet in de winkel.
Niet op voorraad, geen probleem. Maar dan moeten ze niet aangeven dat de verzending 2 dagen duurt en ze wel op voorraad zijn. Vervolgens ook nog eens weken de tijd nemen om het geld terug te boeken wanneer ze aangeven dat het zo een 2 weken duurt is al hekemaal bekacheljk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:26:

Euh, begrijp je het wel helemaal? ;)

Ik heb hem in de winkel gehaald, en toen mijn internetbestelling geannuleerd. Ik wacht dus nu al meer als een maand op mijn geld hiervan (was met iDeal betaald).

Overigens: Nu, dinsdag 22-5, nog steeds geen geld terug, had uiterlijk gisteren gebeurt moeten zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Wallie op 22-05-2012 06:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Painore schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:45:
[...]
Aanbieding geldt niet in de winkel.
:z Duidelijk wel. Zowel in de Hi als KPN winkel kun je deze aanbieding gewoon afhalen voor 200€
Wallie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 06:42:
[...]

Euh, begrijp je het wel helemaal? ;)

Ik heb hem in de winkel gehaald, en toen mijn internetbestelling geannuleerd. Ik wacht dus nu al meer als een maand op mijn geld hiervan (was met iDeal betaald).

Overigens: Nu, dinsdag 22-5, nog steeds geen geld terug, had uiterlijk gisteren gebeurt moeten zijn.
:') Ik zal het inderdaad wel niet helemaal begrijpen, wat schiet je afhandeling ermee op om dit op een forum te zetten? Gaan dan de alarmbellen bij Hi dan rinkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:57:
[...]

:z Duidelijk wel. Zowel in de Hi als KPN winkel kun je deze aanbieding gewoon afhalen voor 200€

[...]

:') Ik zal het inderdaad wel niet helemaal begrijpen, wat schiet je afhandeling ermee op om dit op een forum te zetten? Gaan dan de alarmbellen bij Hi dan rinkelen?
Bedrijven houden niet van negatieve reacties, kan wel degelijk werken dus.

In het begin was hij in ieder geval niet te verkrijgen in de winkel, nu wellicht wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:45
ik heb hem al een tijdje geleden bij de hi winkel gehaald, was geen probleem. Als het op de site staat, is het in de winkel ook te koop (tenzij er expliciet bij staat dat het niet zo is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:57:
Dan krijg je bijvoorbeeld te horen of er nog meer mensen zijn bij wie het zo traag gaat, of dat je de enige bent, misschien heeft iemand al wat meer gehoord waardoor het komt/wanneer het opgelost wordt etc.

Zoals je in voorgaande posts kan lezen, hebben nog meer mensen hetzelfde probleem met het terugkrijgen van geld van deze HTC Flyer. En laat dit topic nou net over de HTC Flyer aanbieding gaan. Daar hoort ook een stuk afhandeling van de koop bij. Maar dat had je vast zelf al bedacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Painore schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:11:
[...]

..knip..

In het begin was hij in ieder geval niet te verkrijgen in de winkel, nu wellicht wel.
Ik hem hem 17 april in de Hi winkel gekocht voor de prijs zoals op internet. Dat is 5 dagen nadat deze thread geopend werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BounceMeister schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:56:
[...]

Ik hem hem 17 april in de Hi winkel gekocht voor de prijs zoals op internet. Dat is 5 dagen nadat deze thread geopend werd.
Ik heb 'm afgelopen zaterdag bij Hi in Bergen op Zoom meegenomen. Ok, het was wel de laatste (dichte doos, 2 seals, HC 3.2).
Dame in de winkel kende de aanbieding niet, maar collega wel en kreeg 'm dus mee voor 199,94 inclusief losse hi Prepaid kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Op de 14e april had ik met de Hi winkel in de buurt gebeld en daar bevestigden ze toen de prijs. Toen ik een uurtje later in de winkel stond kreeg ik hem niet voor die prijs omdat ze ondertussen ontdekt zouden hebben dat de prijs 'in de kassa' hoger was en de jongen in de winkel wilde geen enkele moeite doen om te kijken of daar een oplossing voor te vinden was. Na veel gebel met de klantenservice die zeer behulpzaam waren en zich ook zeer verbaasden over de opstelling van de man in die winkel heb ik hem pas een dag later voor die prijs alsnog in de winkel kunnen meenemen.

Sinds de 15e is die prijs pas definitief in de systemen van de Hi winkels aangepast voor zover ik weet. De jongens die toen in de winkel stonden en me hielpen waren ook weer zeer vriendelijk en verbaasden zich over het gedrag van hun collega toen ik hun over het gebeurde vertelde. Toen ik ging afrekenen per pinpas bleek dat ze er als compensatie voor al het gedoe dat het voor mij veroorzaakt had tien euro extra van de prijs af hadden gehaald. Zij konden blijkbaar wél die prijs aanpassen. Vond ik dan weer een sportief gebaar. :)

Ik denk dat ik de enige ben die hem dus voor €189,99 heb kunnen kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Laatst online: 15:05
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:31:
Op de 14e april had ik met de Hi winkel in de buurt gebeld en daar bevestigden ze toen de prijs. Toen ik een uurtje later in de winkel stond kreeg ik hem niet voor die prijs omdat ze ondertussen ontdekt zouden hebben dat de prijs 'in de kassa' hoger was en de jongen in de winkel wilde geen enkele moeite doen om te kijken of daar een oplossing voor te vinden was.
Toen ik daar kwam keken ze ook gek op, maar bleek weldegelijk te kloppen (ze hebben even op internet gekeken), daarna gaven ze 'm gewoon voor dat geld mee en zeiden dat ze zouden kijken hoe ze dat in het systeem zouden zetten :)

Was ook de laatste in heel plaatsnaam ..

Ondertussen geen enkel probleem gehad met zowel afhalen als verzenden (ideal en rembours) van 5 stuks (opeens wou iedereen hier in de buurt hem wel hebben).

[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 11-12-2024 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenknots
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-08 08:45
Hoe lang heeft de levering bij jullie geduurd via de hi webshop? In de winkel probeerden zij een ongesealde HTC flyer te verkopen en alles in de doos was al geopend.. Daarom probeer ik het nu via de webshop te bestellen.

[ Voor 2% gewijzigd door Kippenknots op 23-05-2012 19:00 . Reden: Spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Kippenknots schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:58:
Hoe lang heeft de levering bij jullie geduurd via de hi webshop? In de winkel probeerden zij een ongesealde HTC flyer te verkopen en alles in de doos was al geopend.. Daarom probeer ik het nu via de webshop te bestellen.
Dat is wss een demo, korting vragen :)

Bij mij met 1 stuk 2 dagen en met 2 stuks 6 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenknots
remcoboy1479 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:02:
[...]

Dat is wss een demo, korting vragen :)

Bij mij met 1 stuk 2 dagen en met 2 stuks 6 werkdagen.
Ja dat dacht ik ook al, maar ik heb toch liever iets geheel nieuw ;)
Weet je ook toevallig als je wilt betalen aan de deur,of daar dan extra kosten aan verbonden of is het 199 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Kippenknots schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:17:
[...]
Weet je ook toevallig als je wilt betalen aan de deur,of daar dan extra kosten aan verbonden of is het 199 euro?
Jep, helemaal gratis :)
Had liever die €20 korting en dan via ideal betaald haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenknots
remcoboy1479 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:47:
[...]

Jep, helemaal gratis :)
Had liever die €20 korting en dan via ideal betaald haha
Dat is mooi n dat is jouw mening :P
En jouw Flyers waren wel geseald neem ik aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 00:13

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Twee bestellingen hier, beide met 'dubbel seal' (refurbished?) beide via hi webshop, 1 op vrijdag besteld, maandag binnen, 1 op zaterdag besteld, dinsdag binnen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dubbele seal is waarschijnlijk vanwege de update naar Honeycomb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenknots
Waren lader en oortjes enz. wel allemaal nog geseald en de tablet krasvrij? Lijkt mij wel als het alleen om een update gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Kippenknots schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:26:
Waren lader en oortjes enz. wel allemaal nog geseald en de tablet krasvrij? Lijkt mij wel als het alleen om een update gaat.
Alles was dicht hier. Zat aan beide kanten van de binnenbox een wit labeltje om de buitenbox heen, niet open geweest dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ja mijn beide tablets zagen er verder nieuw uit, alles zat er verder gesealed en met van die doorzichtige stickers in (screenprotectors). Ik denk dus inderdaad dan niet refurbished maar de update van GB naar HC, want beide tablets draaien HC.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenknots
Dat is mooi om te horen, want ik heb gelezen dat als het wil retourneren niet bepaald soepel gaat bij Hi. Zou je hiervoor ook naar de winkel kunnen gaan i.p.v. de webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoboy1479 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:25:
[...]

Alles was dicht hier. Zat aan beide kanten van de binnenbox een wit labeltje om de buitenbox heen, niet open geweest dus.
bij mj was alles gesealed en zat een screenprotector op. doos had wel dubbele zegels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenknots
Bedoel je met dubbele zegels, 2 zegels op elkaar of allebei aan 1 kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik bedoelde twee zegels op elkaar, en aan allebei de kanten (4 in totaal dus) Ik neem aan de rest ook die alles 'nieuw maar op HC' binnen heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• game007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 21:36
Kan iemand mij vertellen naar welk bankrekeningnummer van hi.nl de Ideal betaling gaat ?

My blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

game007 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 19:36:
Kan iemand mij vertellen naar welk bankrekeningnummer van hi.nl de Ideal betaling gaat ?
Ik heb je het rekening nummer in DM gestuurd, leek me ongepast het hier en public te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• game007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 21:36
rockhopper schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 20:22:
[...]

Ik heb je het rekening nummer in DM gestuurd, leek me ongepast het hier en public te posten.
Bedankt.

My blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel van deze tablets mag je eigenlijk bestellen op één adres? Kan het niet terugvinden op de site.
Zijn er trouwens meer mensen die bij het "pen lampje" en de voorkant camera wat speling hebben(ruimte)

groetjes Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 17:18:
Hoeveel van deze tablets mag je eigenlijk bestellen op één adres? Kan het niet terugvinden op de site.
Zijn er trouwens meer mensen die bij het "pen lampje" en de voorkant camera wat speling hebben(ruimte)

groetjes Mark
Hoeveel brood mag je bij een bakker kopen? Nou gewoon tot je geld op is. Met andere woorden geen beperking.
Ik heb geen last van de door jou genoemde speling, wel heb ik een flyer die het na 1 dag al niet meer doet (zie flyer topic). Omdat het een geschenk was en inmiddels de 7 dagen 'zicht' periode voorbij is zie ik met grote vreze het "oplossings-traject" tegemoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 20:19
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 17:18:

groetjes Mark
Mijn broer heeft er intotaal 3 besteld en zijn gewoon geleverd. :) Bovendien staat er niets op de website hoeveel je per persoon/adres mag bestellen

[ Voor 9% gewijzigd door pinokkia op 27-05-2012 21:54 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Net maar weer eens voor de 3x keer gebeld waar mijn geld blijft. Nu beweren ze weer een bewijs van betaling van mijn kant nodig te hebben, een screenshot van het afschrift. Dit moest ik dan via de site naar het algemene Hi email adres sturen. Met weer het hele verhaal er bij... }:| En dat is de derde variant van het verhaal dat ik krijg.

Ik heb aangegeven daar geen vertrouwen meer in te hebben en liever het adres voor een aangetekende brief te willen. "Ohw, als u dat dan echt wilt". "Ja, ik wil" :O.

Voor wie het nog meer wil:
KPN/Hi.nl
Postbus 13500
9700 EG Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdenboer
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Afgelopen dinsdag ook maar een Flyer gehaald bij Hi, de kassa-meneer schrok zich kapot van de lage prijs.
En hij baalde dat ik er geen data-abonnement bij wilde nemen... }:O

Ben niet helemaal gek natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdenboer
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wallie schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:45:
Net maar weer eens voor de 3x keer gebeld waar mijn geld blijft. Nu beweren ze weer een bewijs van betaling van mijn kant nodig te hebben, een screenshot van het afschrift. Dit moest ik dan via de site naar het algemene Hi email adres sturen. Met weer het hele verhaal er bij... }:| En dat is de derde variant van het verhaal dat ik krijg.

Ik heb aangegeven daar geen vertrouwen meer in te hebben en liever het adres voor een aangetekende brief te willen. "Ohw, als u dat dan echt wilt". "Ja, ik wil" :O.

Voor wie het nog meer wil:
KPN/Hi.nl
Postbus 13500
9700 EG Groningen
Wallie, heb je al geprobeerd om de financiële (-administratie) afdeling van Hi aan de lijn te krijgen?
Als de Hi-medewerker een beetje verstandig is accepteren ze dit en wordt het binnen enkele dagen opgelost..

Ik heb dit zelf ook meegemaakt met Telfort, Ziggo en Hi. En via die weg kwam er wel antwoord.

Maar ze moeten wel beseffen dat er iets niet goed gaat, anders blijf je brieven versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-07 15:18
De levertijd op de site staat op 2 - 5 werkdagen, zit er echt over na te denken om hem nu nog te bestellen...
Heeft een van jullie hem besteld met deze status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Lunick schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:12:
De levertijd op de site staat op 2 - 5 werkdagen, zit er echt over na te denken om hem nu nog te bestellen...
Heeft een van jullie hem besteld met deze status?
Toen we hem aan het begin bestelden stond er 1-2 dagen, was echter wat langer dan dat. :')
Je kunt hem bestellen en zult hem vast krijgen, maar ik betwijfel of ze het binnen 5 werkdagen voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

mdenboer schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:44:
[...]

Wallie, heb je al geprobeerd om de financiële (-administratie) afdeling van Hi aan de lijn te krijgen?
Als de Hi-medewerker een beetje verstandig is accepteren ze dit en wordt het binnen enkele dagen opgelost..

Ik heb dit zelf ook meegemaakt met Telfort, Ziggo en Hi. En via die weg kwam er wel antwoord.

Maar ze moeten wel beseffen dat er iets niet goed gaat, anders blijf je brieven versturen.
De eerste keer dat ik belde om te annuleren heb ik iemand van de financiële administratie aan de lijn gehad, ook die beweerde dat alles goed zou komen. Dat heb ik gezien :')
Ik heb gisteren een mooie brief verstuurd, met de samenvatting van mijn verhaal, de bevestigingsmail van de bestelling, bevestigingsmail van de annulering, iDeal screenshot van de afschrijving, en een betalingstermijn van 14 dagen voor KPN/Hi. Lijkt me dat ze daar genoeg info mee moeten hebben. Bedrag verhoogd met de 7,50 voor de aangetekende brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-07 15:18
Aaaah balen, ik zie hem nergens meer op de site staan. Hij is eraf gehaald denk ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
*snip* V&A zut

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2012 03:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 11:09
*snip* niet op reageren graag

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2012 03:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 20:19
*snip* niet op reageren graag

[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2012 03:38 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Heeft ie trouwens HDMI? Vind t nergens goed terug (op pricewatch staat van wel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:39
remcoboy1479 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:43:
Heeft ie trouwens HDMI? Vind t nergens goed terug (op pricewatch staat van wel?)
Gaat via MHL.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
MHL?? Zit er een kabel naar HDMI bij?

[ Voor 10% gewijzigd door remcoboy1479 op 01-06-2012 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
remcoboy1479 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:51:
Zit er een kabel bij van MHL (usb) naar HDMI?
Zoek eens iets zélf op please of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Brad Pitt schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:52:
[...]

Zoek eens iets zélf op please of zo.
Dat is niet te vinden, daarom vraag ik het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
remcoboy1479 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:58:
Dat is niet te vinden, daarom vraag ik het..
Ongelooflijk eigenlijk, miljarden web pagina's en op geen enkele het antwoord. Maar goed, MHL is USB-->HDMI.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41tt0EbxvqL._SL500_AA300_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Zijn er hier mensen die hun geld al terughebben gehad (na annulering of na foutief verzenden onder rembours)? Ik heb dinsdag voor de derde keer gebeld en de medewerker heeft het aan een bepaalde afdeling doorgespeeld, maar ik heb mijn geld nog steeds niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Ik ook nog niet en heb al 3x gebeld. Maandag nog een belletje en een brief erachteraan of iets dergelijks. Zag de adres hier ergens boven staan.. Of er moet iets van een gezamenlijke actie? Het is echt een rommeltje daar, is nu al precies 2 maanden geleden dat het geannuleerd is bij mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Laatst online: 26-09 21:10

Gem

Hier ook iemand die al bijna 2 maanden op zijn geld wacht. Ik heb direct na ontvangst van de Flyer deze weer teruggestuurd gezien het om een refurbished exemplaar ging (duidelijke gebruikerssporen aanwezig, niet alleen gebroken zegels). Tot nu toe 3x gebeld naar HI waarop ik telkens een andere smoes te horen kreeg. Afgelopen vrijdag hebben ze mij alweer beloofd dat het bedrag binnen 5 werkdagen teruggestort zal worden.... ik zou ook een SMS krijgen als dit uitgevoerd was.

Als ik vrijdag a.s. nog steeds niets ontvangen heb, gaat er een mooie brief de deur uit ... erg jammer dat het zo moet gaan :X :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Ja, dat is heel leuk zo een brief, maar daar ben je ook weer een uur mee bezig. Kunnen we dit niet centraler regelen? Gewoon een lijstje aanmaken met gedupeerden en die de kant van Hi en de consumentenbond opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-06 10:01
Brad Pitt schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:46:
[...]

Ongelooflijk eigenlijk, miljarden web pagina's en op geen enkele het antwoord. Maar goed, MHL is USB-->HDMI.

[afbeelding]
Waarom zo chagrijnig? Hij vraagt niet wat een MHL->HDMI-kabel of -adapter is, maar of er een bij zit. Daar geeft dat plaatje van jou geen antwoord op.

Nee, die zit er niet bij. De kabel moet je los bestellen en zijn vaak rond de 25 euro of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Bij mij is nu net mijn geld terug. Dat was snel... Not! -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mythx schreef op maandag 18 juni 2012 @ 04:19:
[...]
Nee, die zit er niet bij.
En dit was "nergens" te vinden natuurlijk?
De kabel moet je los bestellen en zijn vaak rond de 25 euro of meer.
Of veel goedkoper, via bepaalde sites, maar ja dan moet je wel zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Laatst online: 26-09 21:10

Gem

danielkraak schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:49:
Ja hier ook ! Gelijk even naar de snackbar om het te vieren }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Hmm bij mij nog niet.. Ik wacht deze week ff af dan. Ze doen (eindelijk) toch wel wat daar ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-09 11:24
danielkraak schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:49:
Hehe, wel het hele bedrag? Ik wacht nog steeds op de btw.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
thefox154 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:21:
[...]

Hehe, wel het hele bedrag? Ik wacht nog steeds op de btw.....
Het bedrag was 199,99, dus het hele.

Nu ik alle reacties van meerdere gedupeerden lees, kan ik alleen maar concluderen dat ik niks meer bij Hi ga kopen.

[ Voor 21% gewijzigd door danielkraak op 19-06-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog of de Flyer nog steeds voor 200 euro te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:12

StrongArmLance

Endless flow

Hoelang nog?
Wat is er precies met de tablets etc? Ik mis het gesprek een beetje

[ Voor 74% gewijzigd door StrongArmLance op 22-06-2012 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:06
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:52:
Weet iemand nog of de Flyer nog steeds voor 200 euro te krijgen is?
Kijk eens bij Belcompany daar zijn ze u ook goedkoper geworden 199 voor de 32 GB versie met 3G.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Belcompany is toch overgenomen door Vodafone? Let dus wel op evt. SIM-lock of wellicht additionele branding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie reacties.
Ik had al gezien dat hij op de Hi site stond voor 200 maar door al die negatieve reacties durf ik dat niet aan.
Morgen maar even de Belcompany hier checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:57:
Bedankt voor jullie reacties.
Ik had al gezien dat hij op de Hi site stond voor 200 maar door al die negatieve reacties durf ik dat niet aan.
Morgen maar even de Belcompany hier checken :)
De HTC Flyer is simlockvrij en niet branded. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Die bij Hi ja. Bewijst dat dat dit ook zo is bij Vodafone/Belcompany?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 00:12:
Die bij Hi ja. Bewijst dat dat dit ook zo is bij Vodafone/Belcompany?
Ik heb het laatst nagevraagd. Simlockvrij en unbranded. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

danielkraak schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:42:
[...]

Het bedrag was 199,99, dus het hele.

Nu ik alle reacties van meerdere gedupeerden lees, kan ik alleen maar concluderen dat ik niks meer bij Hi ga kopen.
Ik wacht nog steeds op mijn geld. Vorige week voor de 5x (!) keer gebeld waar mijn geld bleef. Alles ging weer goed komen deze vrijdag. Het is nu zaterdag, en jawel, nog steeds niks. Ik hoop stiekem op maandag, maar anders gaan we weer bellen. Mijn aangetekende brief word overigens doodleuk niet op gereageerd.

Dit is de laatste keer dat ik iets bij KPN/Hi heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Hmm ben dus niet de enige die t ook nog moet ontvangen. Zal maandag ook weer terugbellen, want er stond ook niks bij mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Megapaul schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:40:
[...]

Kijk eens bij Belcompany daar zijn ze u ook goedkoper geworden 199 voor de 32 GB versie met 3G.
Is die ook online te vinden? Ik vind hem niet op de website...
Opvallend dat-ie op diverse andere sites nog steeds 400+ euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Wallie schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:25:
[...]

Ik wacht nog steeds op mijn geld. Vorige week voor de 5x (!) keer gebeld waar mijn geld bleef. Alles ging weer goed komen deze vrijdag. Het is nu zaterdag, en jawel, nog steeds niks. Ik hoop stiekem op maandag, maar anders gaan we weer bellen. Mijn aangetekende brief word overigens doodleuk niet op gereageerd.

Dit is de laatste keer dat ik iets bij KPN/Hi heb gekocht.
Mijn geld staat er bij. Het wonder is geschiedt. Natuurlijk niet de kosten van mijn aangetekende brief zoals ik in de brief erbij had geteld, maar alleen de 199,99. }:|

Laat ik die 7,50 maar zien als leergeld, om nooit, maar dan ook nooit meer wat bij Hi te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-08 23:16
kristan schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:39:
Hoelang nog?
Wat is er precies met de tablets etc? Ik mis het gesprek een beetje
Er is niets mis met de tablet.
Heb hem hier zelf ligge, 32GB 3G simlock vrij, android 3.2 met pennetje en (lelijk wit) hoesje.
Onlangs microSD 32GB erbij geprikt, voor films onderweg in het vliegtuig.

Ben echt van mening dat dit de beste tablet is die je voor 200,- kan kopen.
Ding werkt snel genoeg (3D games, HD video, etc) en hij is zeer degelijk gebouwd (1 stuk aluminium).

Ben eigenlijk super tevreden. Alleen jammer dat de hardware buttons uitgeschakeld zijn.
Rooten van het apparaat is ook lastig (eerst downgrade 2.3, dan S-OFF, dan root), dus daar begin ik niet aan.
Voor de rest echt een super ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 18:24
TheMatrixHasYou schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:26:
[...]

Er is niets mis met de tablet.
Heb hem hier zelf ligge, 32GB 3G simlock vrij, android 3.2 met pennetje en (lelijk wit) hoesje.
Onlangs microSD 32GB erbij geprikt, voor films onderweg in het vliegtuig.

Ben echt van mening dat dit de beste tablet is die je voor 200,- kan kopen.
Ding werkt snel genoeg (3D games, HD video, etc) en hij is zeer degelijk gebouwd (1 stuk aluminium).

Ben eigenlijk super tevreden. Alleen jammer dat de hardware buttons uitgeschakeld zijn.
Rooten van het apparaat is ook lastig (eerst downgrade 2.3, dan S-OFF, dan root), dus daar begin ik niet aan.
Voor de rest echt een super ding!
Hier heb ik niks aan toe te voegen. Erg fijne tablet. Goede featureset en de accu gaat bij mij heel lang mee (bij gemiddeld gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 14:24
.joepiedepoepie schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:52:
[...]

Hier heb ik niks aan toe te voegen. Erg fijne tablet. Goede featureset en de accu gaat bij mij heel lang mee (bij gemiddeld gebruik).
Ik ben er ook heel blij mee. met een custom rom kan ik er zelfs ook probleemloos mee bellen, is hij overgeclocked op 1920 mhz en werkt hij supersnel. Ik heb er zelfs mijn galaxy s2 voor weggedaan, omdat ie nutteloos was geworden!

[ Voor 27% gewijzigd door danda op 25-06-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-08 23:16
danda schreef op maandag 25 juni 2012 @ 18:31:
[...]
Ik ben er ook heel blij mee. met een custom rom kan ik er zelfs ook probleemloos mee bellen, is hij overgeclocked op 1920 mhz en werkt hij supersnel. Ik heb er zelfs mijn galaxy s2 voor weggedaan, omdat ie nutteloos was geworden!
Welke rom heb je? leeDroid?
Er waren wat problemen met leeDroid en 3D apps dacht ik, of is dat niet meer zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag,
Ik heb gister de htc Flyer aangeschaft bij HI.

Echter doen de knoppen nasat het pennetje het niet, en is de hele opbouw conform de handleiding en op bijvoorbeeld youtube heel anders, Kan de balk ook niet naar beneden slepen, Hoe kan dit?Wie o wie kan mij helpen? Is het een andere software ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:04:
Echter doen de knoppen nasat het pennetje het niet, en is de hele opbouw conform de handleiding en op bijvoorbeeld youtube heel anders, Kan de balk ook niet naar beneden slepen, Hoe kan dit?Wie o wie kan mij helpen? Is het een andere software ofzo?
Er staat Honeycomb op je Flyer: de balk bovenaan is daardoor verschoven naar beneden en de hardware toetsen werken (als je de stock Rom blijft gebruiken) niet meer. Klopt allemaal precies dus :)

Als je die balk bovenaan weer wilt hebben kan je een Gingerbread custom Rom er op zetten, zou dat niet meteen aanraden aangezien het nogal een gedoe is om dat voor elkaar te krijgen plus je wint er weinig voor terug naar mijn mening. Als je toch een andere Rom wilt flashen zou ik even wachten tot de ICS Rom waar nu aan wordt gewerkt wat beter is, al doet die het tot nu toe erg goed, en is vele malen smoother dan GB/HC :P

[ Voor 28% gewijzigd door Brad Pitt op 26-06-2012 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee en hoe krijg ik weer het normale oude ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:09:
Okee en hoe krijg ik weer het normale oude ?
Custom Rom flashen, even kijken in het custom Rom topic dus :) Let wel: erg lastig, dus heel heel goed lezen.

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 26-06-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee en hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Is hier mega offtopic en aan je inzet te zien gaat het een hel worden om het voor elkaar te krijgen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wordt opsturen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Aan je tablet is niets mis maar je zou kunnen proberen een oude te kunnen bemachtigen waar nog geen Honeycomb op is gezet. Specifiek vragen naar een model met Gingerbread er op. Kans klein, maar succes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ze zijn bij HTC een beetje dom. De handleidingbestanden die op de Flyer met Honeycomb in de UM directory staan zijn van de Gingerbread versie.

De Honeycomb versies kun je bij HTC downloaden via de links direct naast het plaatje van de Flyer. Ik had eerst gelijk doorgeklikt naar 'Nieuws en Downloads' maar... daar staat de handleiding dan weer niet bij. Ook niet slim.

Nederlandse versie: http://www.htc.com/nl/help/htc-flyer/

Engelse versie: http://www.htc.com/www/help/htc-flyer/

Ik vind het ook jammer dat HTC HC niet zo aangepast heeft dat je de hardwarebuttons ook kunt gebruiken als je dat wilt en dat de taskbar niet verborgen kan worden. Ik heb nu ook een 9,7" ICS tablet en daarbij heb ik gemerkt dat er apps zijn die de taskbar daar wel kunnen verbergen (ik weet alleen uit mijn hoofd niet meer welke). Hoe moeilijk kan het zijn om dat in HC ook te implementeren?

Slechte beurt van HTC.

Ze bieden trouwens de service om je Flyer kosteloos weer terug te laten flashen naar GB als je dat echt wilt. Hou er wel rekening mee dat je dan de mogelijkheid verliest om apps te draaien die HC of hoger vereisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:11:
en dat de taskbar niet verborgen kan worden.
Je zou Honey Hide kunnen proberen (wel root nodig uiteraard). Deze deed het op de custom HC Rom die ik voor ICS draaide prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Heb eindelijk ook mijn geld terug na een laatste belletje vorige week. Kreeg een mevrouw aan de lijn die me ook een mail stuurde en zei dat t maandag uiterlijk op de bank zou staan. Nooit meer wat via de webshop dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Flyer besteld... Na alle ervaringen hier gekozen voor rembours... Niemand thuis... Ding retour! Dat verzin je toch niet?! Waar is de tijd dat je het kon afhalen op het postkantoor?
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Let op:
Dit is een topic in het Shopping Forum en is bedoeld voor discussie rond de aanbieding en de afhandeling van de bestellingen die gedaan zijn. Discussie over het product zelf hoort in het HTC Flyer Tablet topic - deel 1 thuis.