Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:40:
[...] Ik ontving zojuist het volgende bericht van Hi:

"Helaas is de simkaart die bij de HTC Flyer hoort niet op voorraad. Sorry voor het ongemak. Zodra de simkaart op voorraad is wordt de bestelling zo spoedig mogelijk geleverd."
Dat is echt bale, ik lees net dat ze weer 96 Flyers op voorraad hebben. Mogelijk dat de levertijd van 2 dagen iets met de simkaarten te maken heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Geen sim-kaarten? En gij geleuft dat? :+

Een mobiele telekomkommer die geen sim-kaartjes heeft is hetzelfde als een timmerwinkel die geen spijkers heeft. 7(8)7

Daar hebben we in't Amsterdamse een woord voor. Rijmt op flutsmoesjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:51

Wallie

Herr

CaptJackSparrow schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:41:
Geen sim-kaarten? En gij geleuft dat? :+

Een mobiele telekomkommer die geen sim-kaartjes heeft is hetzelfde als een timmerwinkel die geen spijkers heeft. 7(8)7

Daar hebben we in't Amsterdamse een woord voor. Rijmt op flutsmoesjes. ;)
Roomsoesjes! :+

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Flyer hier ook binnen, bevalt erg goed moet ik zeggen.

Speel video af via ES File Explorer en MX Player via een PC over wifi, maar niet alles draait even lekker. Avi en MP4 over het algemeen geen probleem, 720p MKV's lopen toch niet erg lekker, zowel lokaal als over het netwerk niet. Iemand enig idee, moet ik nog een codec pack installeren?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
Sp33dFr34k schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:18:
Flyer hier ook binnen, bevalt erg goed moet ik zeggen.

Speel video af via ES File Explorer en MX Player via een PC over wifi, maar niet alles draait even lekker. Avi en MP4 over het algemeen geen probleem, 720p MKV's lopen toch niet erg lekker, zowel lokaal als over het netwerk niet. Iemand enig idee, moet ik nog een codec pack installeren?
Ik neem aan dat je het codec pack van MX player ook geinstalleerd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-09 22:26
Welk codec pack? Als MX player daar niet om vraagt is het niet nodig als ik de installguide mag geloven. Ik heb niets extra erop gezet en speel gewoon 720P MKV af in H/W decode. En als dit niet lukt doet S/W het alsnog.

Raar dat het bij jou niet werkt...

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik had ook wat problemen met video afspelen. Ik ben wat series aan het omzetten geweest met DVDFab maar dat geeft niet altijd een goed resultaat. (Direct een gedownloade 720p MKV afspelen geeft a. geen geluid en b. hapert.)

Ik had eerst omgezet naar MP4 (standaard dvdfab preset).
De HW decoder van MX player zorgt bij mij voor hele vreemde playback. De hele aflevering wordt als een soort fast forward met een frame van elke 10 zoveel minuten weergegeven.
De SW decoder is te traag en de SW-fast gaat redelijk, maar geluid steeds out of sync wat zichzelf dan steeds corrigeert door een stilte.

Inmiddels ben ik er wel achter dat de Ipad preset van DVDFab het best lijkt te werken. Edit: nope, hapert ook...

Ik heb ook getest op mijn Samsung Galaxy S, maar die is nóg trager.

Tot slot viel me nog op dat kopiëren naar het interne geheugen met 2,5MB/s gaat, maar kopiëren naar een ingestoken microSD kaartje gaat met 5MB/s. De traagheid zit hem dus in het geheugen (de 32GB).

Ik ben over het algemeen toch wel zeer tevreden met deze HTC Flyer. Alleen nog even een goed formaat voor de video vinden.

PS, ik wil ook wel weten welke codec pack voor MX player?
Ik zie wel iets voor ARM processoren, maar de Flyer heeft een Qualcomm MSM8255. Dat is geen ARM cpu toch?

[ Voor 10% gewijzigd door BounceMeister op 25-04-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
BounceMeister schreef op woensdag 25 april 2012 @ 22:39:
PS, ik wil ook wel weten welke codec pack voor MX player?
Ik zie wel iets voor ARM processoren, maar de Flyer heeft een Qualcomm MSM8255. Dat is geen ARM cpu toch?
Ik zit op de Wehkamp Samsung Galay Tab, daar moest ik eerst het codec pack installeren. Staat gewoon in Google play als je op mx speker zoekt. Wellicht dat hetop de Flyer anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ik zie:
MX speler codec:

-ARMv7
-ARMv6 VFP
-ARMv6
-ARMv7 NEON
-ARMv5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
** IMPORTANT NOTICE: This is a software component for MX Player, you should install MX Player first. MX Player will test your device and show you the best matching Codec automatically if it is necessary. You do not need to install Codecs unless MX Player asks.
Dus..... op de flyer hoef je geen codecs te installeren. Hij vraagt er ook niet om. De galaxy tab heeft een Tegra2 en deze staat ook in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ok, dus door een codec pack kan ik het niet verbeteren.
Dan dus toch zoeken naar de juiste instellingen voor conversie in DVDFab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik zie nu pas ineens dit topic :X
Mijn vrouw gebruikt haar HTC desire best veel thuis voor whatsapp, wat online spelletjes, facebook enzo. Nou wil ze graag een nieuwe telefoon, om ook te kunnen skypen. Maar deze Flyer zou dan toch een veel betere optie zijn? Zeker omdat ze veel van die dingen alleen maar thuis doet.

Is deze bij de gemiddelde KPN/Hi winkel nog gewoon op te halen of moet ik hem echt bestellen?

EDIT: En kan iedereen inmiddels bevestigingen dat ie toch wel simlockvrij is?

[ Voor 8% gewijzigd door hars73 op 26-04-2012 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
hars73 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:47:
Is deze bij de gemiddelde KPN/Hi winkel nog gewoon op te halen of moet ik hem echt bestellen?
Het is in ieder geval een aanbieding bij Hi dus zal je bij een Hi shop langs moeten gaan. Ik denk alleen dat de voorraad online groter zal zijn dan in de gemiddelde Hi shop. Ik krijg hem vandaag binnen, ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
hars73 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:47:
Ik zie nu pas ineens dit topic :X
Mijn vrouw gebruikt haar HTC desire best veel thuis voor whatsapp, wat online spelletjes, facebook enzo. Nou wil ze graag een nieuwe telefoon, om ook te kunnen skypen. Maar deze Flyer zou dan toch een veel betere optie zijn? Zeker omdat ze veel van die dingen alleen maar thuis doet.

EDIT: En kan iedereen inmiddels bevestigingen dat ie toch wel simlockvrij is?
Hij is simlockvrij. Ik denk niet dat veel winkels hem nog hebben, maar je kan het proberen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
@Brad, Is het nu gelukt met sygic?, welke versie?
Nu hadden jullie het ook over het 1gb/7,50 kaartje van vodafone. Is het nu echt 3 maanden geldig?
Thanks
Brad Pitt schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:13:
Ingebouwd in de auto, 7 inch navigatie is de bom. Uitermate blij mee. Ff op Soundhound klikken als je leuk nummer op radio hoort. Er af halen en beetje kunnen internetten en gamen. Koopje wat mij betreft d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:39
sattertje schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:23:
@Brad, Is het nu gelukt met sygic?, welke versie?
Versie 12.1, beta, doet het prima.
Nu hadden jullie het ook over het 1gb/7,50 kaartje van vodafone. Is het nu echt 3 maanden geldig?
Dat is hier nog een lopende kwestie. Heb geen 1GB gekregen maar echt gewoon €2.50. Al tien keer gebeld, begin beetje moe van te worden, probeer volgende week nog een keer :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:52
Net stond de pakketbezorger aan de deur met een geannuleerde bestelling.
De communicatie is dus nog niet optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Ik heb het volgende gedaan:

Bij de Tmobile een prepaid sim kopen voor 9,95 en deze activeren. Dit lever totaal 10 euro tegoed op
Vervolgens upgraden met 15 euro, dan heb je 25 beltegoed en 25 euro betaald.

Vanwege die 15 euro opwaarderen krijg je 1gb data gratis. Deze is 3 maanden geldig. Ik vermoed hier 2 maar wellicht 3 maanden mee te doen. Vervolgens activeer je met die 25 euro nog 2x een maandbundel van 9,95 met 350 mb. Of 1x 350 plus 1 maand 1gb voor 14,95.

Totaal in het meest optimale geval 5 maanden internet voor 25 euro! Dit is maar 5 euro per maand. Laat het op zijn in 4 maanden, dan nog vind ik het een superdeal. Totaal krijg je bijna 2,5 gb data. Als ik dan mijn iphone erbij pak dan red ik dat makkelijk!

Als je heel de dag zit te youtuben zal je het niet redden, maar als je net zoals mij een beetje zit te mailen en het nieuws lezen moet dit te doen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Waar staan al die voorwaarden zwart op wit bij t-mobile op hun site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Geen idee, maar het meisje bij de klantenservice vertelde mij dat die Gb automatisch aangaat bij een opwaardering van 15 euro. Ook staat het er met grote letters, lijkt me dus vrij duidelijk. Ik vind het het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

En waar is "er" waar het zou staan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
PrePaid Internet
Af en toe op internet, zonder abonnement
  • Eerste 3 maanden gratis internet (1 GB) na opwaardering van € 15,-
  • Online waar en wanneer jij wilt
  • Maximaal € 4,50 per dag
  • Geen abonnement
http://www.t-mobile.nl/mobiel-internet/laptop/prepaid

Hier staan de bundels:

http://www.t-mobile.nl/prepaid/bundels

In het optimale geval dus 5 maanden internet voor 25 euro. Mocht er een adder onder het gras zitten heb je zowieso die GB al te pakken. Daar kan ik denk ik wel 3 maanden mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb zojuist even met T-Mobile gebeld. Kwam iets HEEEEL interessants naar boven.

Dat prepaid kaartje zou volgens de dame alleen werken met een.... Apple iPad. :? Met een Android tablet zou het niet werken. Even een WTF momentje!

Hier een ook weer verwarrend stukje uit de PDF op deze pagina:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/u7qBOFJtoULIKuh67n8hDzGT/medium.png

Directe link PDF:
http://www.t-mobile.nl/pe...jsten/mobiel-internet.pdf

Er wordt in die PDF "T-Mobile Laptop Prepaid" beschreven wat het alleen maar heeft over een tarief van 30 eurocent per MB en er wordt "T-Mobile Prepaid Internet" beschreven met twee maandbundels en een tarief van 20 eurocent per MB bij een snellere upstreamverbinding. :? Wat dan het voordeel van dat "T-Mobile Laptop Prepaid" is is me vooralsnog onduidelijk.

In de tekst staat inderdaad: "T-Mobile Prepaid Internet is een data tariefplan bedoeld voor de Apple iPad, dat te gebruiken is voor internet via GPRS, UMTS en HSDPA binnen Nederland."

Op de bovengenoemde pagina staat:

PrePaid Internet
Af en toe op internet, zonder abonnement

Die naam lijkt het meest op het tweede product in de PDF maar er wordt daar nergens over tablets gesproken, alleen maar over laptops.

Hier: http://www.t-mobile.nl/mobiel-internet/ipad wordt prepaid internet voor iPads beschreven, wat dan weer met een micro-sim komt. Maar daar noemt men het "Internet op je iPad - Direct mobiel internet zonder abonnement" en niet "T-Mobile Prepaid Internet".

Het is mij nu volstrekt onduidelijk of die sim-kaart van deze pagina:
gaat werken in een Android tablet. Volgens de dame van T-Mobile niet. Daarmee zou je die 30 eurocent per MB moeten betalen. De rest van het verhaal zou dus alleen op laptops werken.

Als dat ECHT zo is dan is hier natuurlijk iets idioots aan de hand zoals Apple die een dealtje heeft gemaakt met T-Mobile om alleen hun iPads via een prepaid constructie internettoegang te laten hebben en andere tablets niet. OF T-Mobile denkt bij tablets alleen maar aan iPads en gebruikt die term als algemene naam voor tablets.

WAT een mistige aangelegenheid. ;(

*diepe zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Geloof er niet veel van dat dit zo werkt, maar mijne is op de post dus morgen weten we het. Als het dan 30 cent per MB is dan heb ik 1gb voor 3 maanden en een investering van 15 euro (heb het kaartje van de punten gekocht). Nog steeds 5 euro per maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hou ons op de hoogte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Doe ik! Morgen weten we het!

Anders is dit ook een puike (wellicht nog betere) oplossing:

https://www.vodafone.nl/s...icro-sim-1gb/sku52290020/

Ben je voor 7,50 klaar en heb je gewoon 1gb te gebruiken naar behoefte. Ik zou nu dus voor 15 euro (2 van die kaartjes) waarschijnlijk een half jaar onder de pannen zijn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Die was ook al eerder langsgekomen. Die 1GB was toch maar 1 maand geldig? En ook een micro-sim overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Heb deze ook besteld, aangezien die van Tmobile van de punten is besteld ga ik dan eerst de vodafone gebruiken, zal posten als ik meer info heb. :)

Edit: MicroSIM maakt niet uit. Bij de Tmobile winkel kreeg ik gratis een microadapter en heb mijn tmobile Micro uit de Iphone al succesvol in de Flyer gedaan met die adapter ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Rene op 26-04-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 22:03

Geckoo

Good news, everyone!

CaptJackSparrow schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:56:
Die was ook al eerder langsgekomen. Die 1GB was toch maar 1 maand geldig? En ook een micro-sim overigens.
als je terug leest zie je wat quotes van het vodafone webcare twitter account waar ze zeggen dat hij langer houdbaar is....

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Geckoo schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 08:13:
als je terug leest zie je wat quotes van het vodafone webcare twitter account waar ze zeggen dat hij langer houdbaar is....
Net, weer, voor 45 cent, met Vodafone gebeld en nu is eindelijk alles "duidelijk". Heb dus zo'n kaartje gehaald van 7.50 Euro en 1GB datategoed. Welnu, dat datategoed kan je blijkbaar nooit zelf online inzien, alleen je beltegoed. Wist niet dat er een beltegoed zat op een datasim, maar goed. Die 1GB is 1 maand geldig. Het beltegoed ook, na registratie/opwaarderen is dat drie maanden. Als je 20+ Euro opwaardeert wordt het 1 jaar. Dus ik: da's mooi, ga ik nu 20 Euro erbij doen, heb ik een GB te verbruiken in een jaar toch? De dame: nou nee, uw beltegoed wordt dan een jaar geldig, uw datategoed blijft geldig tot 21 mei. Dus ik: dus wát ik ook doe, ik moét die GB opmaken binnen 1 maand? Zij: dat is correct. Ik: en ik kan nooit zelf zien wanneer mijn data op is? Zij: ook dat klopt, alleen wij kunnen dat inzien, met speciale acties kan een klant dat nooit zelf.

En maar weer opgehangen, kwartier verder en 45 cent lichter, volgende week nóg maar weer proberen dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Yup... ik herhaal het nog maar even...

Prepaid internet is ÉÉN GROTE RIP-OFF!!!

En is GEEN aanbod te vinden waarmee je tegen redelijke kosten incidenteel van mobiel internet gebruik kunt maken. Men dwingt je om TOCH maandelijkse kosten te maken waarmee je dus weer gewoon een abonnement hebt. Het IS dan dus helemaal geen prepaid constructie. Het is gewoon een verkapt abonnement.

En "Den Haag", de OPTA en de Consumentenbond?

Ach gut...

Ze dronken een glas... ze deden een plas... en alles bleef zoals het was.

Oftewel... Ze staan erbij en ze kijken ernaar.... ;(

Wat een zooitje. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:45:
En is GEEN aanbod te vinden waarmee je tegen redelijke kosten incidenteel van mobiel internet gebruik kunt maken. Men dwingt je om TOCH maandelijkse kosten te maken waarmee je dus weer gewoon een abonnement hebt. Het IS dan dus helemaal geen prepaid constructie. Het is gewoon een verkapt abonnement.
Echt heel erg zonde, want er is ondertussen toch een markt met honderdduizenden zo niet miljoenen tabletgebruikers, die allemaal graag tegen beperkte kosten af en toe zouden kunnen internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 14:24
Superding hoor, als je er nog 1 kan bemachtigen zeker doen! Dubbele sticker om de verpakking houdt in dat hij Android 3.2.1 heeft, fabrieksaf geüpdate. Verder is het de duurste.versie en simlockvrij. 200 euro is een koopje voor wat je krijgt. Een handige tablet ook.heel luxe uitgevoerd die je makkelijk overal meeneemt en het Android systeem maakt hem volledig tweakable. Je zal er lang plezier van hebben. Postbode stond plotseling zonder kennisgeving voor de deur, status was via reviva.niet geüpdate. De lampjes werken trouwens niet omdat de toetsen al in de onderste balk staan aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
danda schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:38:
De lampjes werken trouwens niet omdat de toetsen al in de onderste balk staan aangegeven.
Met een custom Honeycomb Rom kan je deze alsnog naar wens aan dan wel uitzetten :) Heb ze alsnog uit gezet omdat ik tijdens het beetpakken van de tablet soms per ongeluk de toetsen aanraakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Laatst online: 14-09 10:30
En? Doet de t mobile sim t in de flyer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
sattertje schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 09:17:
[...]

En? Doet de t mobile sim t in de flyer?
Weet het nog niet :S Zowel de Vodafone SIM als de T-mobile SIM zijn nog niet aangekomen. Aangezien ik vandaag een vrijgezellenfeest heb en zo vertrek verwacht ik geen antwoord te hebben voor dindag :(

Wordt af en toe gek van die beloofde vandaag bestellen morgen in huis acties... Gaat toch weer 5 dagen duren. Wacht tevens al dik een week op mijn case. Kreeg een mailtje dat de douane op Jersey moeilijk doet en alles controleert waardoor er 2 weken vertraging is. Vind ik toch raar want het pakketje is omgerekend 17 euro, dus nog ruim onder de 22 waarbij je moet betalen. Ze zullen het wel druk hebben.

Zodra ik een SIM heb post ik hier de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Tmobile sim zal wel werken, doet het bij mij ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
mocht er iemand deze besteld hebben en er vanaf willen mag hij me altijd contacteren. kan namelijk van dit aanbod geen gebruik maken wegens vlaming zijnde. de bijgeleverde sim kaart is overbodig. merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 20:19
@ xenne

Kijk anders bij V & A. Daar staat er ook x aantal.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Laatst online: 18:34

BPP

xenne schreef op zondag 29 april 2012 @ 11:49:
mocht er iemand deze besteld hebben en er vanaf willen mag hij me altijd contacteren. kan namelijk van dit aanbod geen gebruik maken wegens vlaming zijnde. de bijgeleverde sim kaart is overbodig. merci
Je mag de mijne wel overnemen voor de normale prijs. Vorige week binnengekregen, maar ik vind gebruik hem nooit. :+ pm me maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 1tje gekocht om door te verkopen maar uiteindelijk niemand kunnen vinden dus wil ik hem weer terug sturen. Hoelang heb je de tijd om hem terug te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:35:
Ik heb 1tje gekocht om door te verkopen maar uiteindelijk niemand kunnen vinden dus wil ik hem weer terug sturen. Hoelang heb je de tijd om hem terug te sturen?
http://hi.custhelp.com/ap...bestelling,-retour-zenden, was één seconde zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn er genoeg mensen die hem van je willen overnemen. Alleen dan wel tegen de zelfde prijs als jij betaald heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:57
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:43:
[...]Alleen dan wel tegen de zelfde prijs als jij betaald heb :+
Kijkend naar dit Verwijderd in "AT Tablet voor 119 euro bij phonehouse.nl *uitverkocht*" bericht en naar dit V&A aangeboden: wetab 3g 32gb lijkt dat mij niet echt zijn intentie :+.

[ Voor 24% gewijzigd door Jolly_Jumper op 29-04-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Op de hi staat met de 8 dagen retour sturen, mits zegel niet verbroken is.

http://hi.custhelp.com/ap...zL3NpZC9zdVNSQ1NXaw%3D%3D

[ Voor 17% gewijzigd door pinokkia op 29-04-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
pinokkia schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:56:
[...]

Op de hi staat met de 8 dagen retour sturen, mits zegel niet verbroken is.

http://hi.custhelp.com/ap...zL3NpZC9zdVNSQ1NXaw%3D%3D
Zegel mag wel verbroken zijn, wet koop op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo een enorme aanbieding is het toch ook weer niet? 200 euro en je krijgt er geen data bij.. Als je even een korte berekening maakt met een databundel van KPN erbij kom je op iets meer maar heb je wel een data-bundel.

HTC Flyer icm met een KPN databundel die je naar beneden mag schroeven na 3 maand: (kies dus eerst het Premium abo.)

maanden__mnd bedr__subtotaal__Data
3__x_____22,5__=___67,5______5 Gb_____(3 maanden 50% korting op Premium)
9__x_____20,0__=___180_______500 Mb___(Terugzetten naar Basis met personal sim)
Tot. abo kost: 247,5
aansl kosten: 9,95
Toestel prijs: 19,95

Totaal: 277,4
gemid €/mnd 23,12

De kosten voor je databundel zijn daarmee slechts 6,45€/mnd, dat maakt je Flyer toch gelijk een stuk bruikbaarder dan de prepaid variant van 199€. Just saying... :/

Stel dat je bij prepaid iedere maand hetzelfde (500mb) zou willen verbruiken dan kom je op hele andere bedragen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:16:
Zo een enorme aanbieding is het toch ook weer niet? 200 euro en je krijgt er geen data bij..
Ik heb er 2 simkaarten met allebei wat data erop bijgekregen anders >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
dragon2 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:20:
[...]

Ik heb er 2 simkaarten met allebei wat data erop bijgekregen anders >:)
Je krijgt toch standaard 1 simkaart met een beetje data erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
pinokkia schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:48:
[...]

Je krijgt toch standaard 1 simkaart met een beetje data erop.
Ik kreeg er toch echt 2 mee in de winkel: een A5 formaat pakketje en een creditcard formaat pakketje. 1 met een grote sim en 1 met een micro sim + adapter.

Volgens mij heb ik van meer mensen hier gezien dat ze ook 2 simkaarten meegekregen hebben.

edit: kan ze alleen nog niet registeren van Hi registratie ligt/lag (?) eruit...

[ Voor 8% gewijzigd door dragon2 op 01-05-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
@ dragon 2

Als je online besteld krijg je er maar 1 simkaart erbij geleverd. Heb je mooi mazzel ermee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoppaaaaaaaaaaaa
400 dollar geboden via ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:33:
hoppaaaaaaaaaaaa
400 dollar geboden via ebay
Voegt dit heel veel toe aan dit topic, een reactie van hoppaaaaaaa...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Richie_ schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:44:
[...]

Voegt dit heel veel toe aan dit topic, een reactie van hoppaaaaaaa...?
nee,sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Iemand die z'n geld zou moeten terugkrijgen via een annulering z'n geld al gehad? Zou er bij mij afgelopen vrijdag op moeten staan, maar nee... mag dus weer gaan bellen met die feestnummers... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-09 11:24
Wallie schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:47:
Iemand die z'n geld zou moeten terugkrijgen via een annulering z'n geld al gehad? Zou er bij mij afgelopen vrijdag op moeten staan, maar nee... mag dus weer gaan bellen met die feestnummers... -O-
Er is mij verteld dat het 2 tot 3 weken duurt voordat het geld terug gestort is.

Ben afgelopen vrijdag gebeld door iemand die graag mijn rekeningnummer wou hebben, maar dat heb ik erbij ingedaan?? Tja... Lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
peugeot206gt schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:41:
[...]

Hier staan de bundels:

http://www.t-mobile.nl/prepaid/bundels

In het optimale geval dus 5 maanden internet voor 25 euro. Mocht er een adder onder het gras zitten heb je zowieso die GB al te pakken. Daar kan ik denk ik wel 3 maanden mee doen.
Die bundels zijn enkel te combineren met een normale t-mobile prepaid met voice.
Voor de t-mobile prepaid laptop zijn er geen bundels (wel is er een max 4,50 per dag cap.)
Er zijn wel bundels voor de iPad maar dat is weer een andere prepaid sim dam de prepaid laptop sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Actual
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 15:45
thefox154 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 22:14:
[...]

Er is mij verteld dat het 2 tot 3 weken duurt voordat het geld terug gestort is.

Ben afgelopen vrijdag gebeld door iemand die graag mijn rekeningnummer wou hebben, maar dat heb ik erbij ingedaan?? Tja... Lezen!
Hier vandaag de melding dat retouren na 3 á 4 weken terugbetaald worden...
Leuk, je kunt binnen 1 minuut betalen met iDeal, nooit het verzonden pakketje zien en toch 3 á 4 weken moeten wachten...

Met de vriendelijke service van Hi ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:04

ThaDude

Hang Loose

Ik heb eergisteren ook de htc besteld. Mijn inziens mooie deal voor 200,- :) onder rembours
Nou heb ik binnen een uur een 3S nummer ontvangen maar nog steeds onbekend bij TNT. Wil ik te snel?

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ze melden de zending aan, maar hij is dan nog niet te volgen. Zodra hij in een sorteercentrum gescand wordt, kan je hem volgen.

Ik zag gisteren de HTC Flyer bij de Dixons voor 599,- euro in de vitrine. Toch mooi dat ik hem voor 200 heb gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 11:41
Ik heb er ook eentje gekocht, gisteren in een Hi winkel. Precies wat ik heb gezocht als cadeau voor mijn vriendin: epubs en kranten lezen, filmpjes kijken, beetje browsen, email checken. Met een mooi scherm en goed uiterljk. Ruim interne opslag. 3G is mooi meegenomen.

Was alleen bekend met Gingerbread, en dacht dat Honeycomb geen USB mass storage ondersteund, dus ik heel blij dat de Flyer meteen werd herkend en gemount op mijn Linux bak en op een iMac, is wel handig als je heel veel films en series overzet, via smb en wifi duurt het zo lang.

Alles werkte out of the box, heb tot nu toe geen problemen. Alleen zat een UK oplader in de doos, vandaag dus terug naar de Hi winkel, ik heb er zo een EU oplader mee gekregen. Het opladen via USB kabeltje aan de PC was wel erg langzaam.

Nu hopen dat de accu met Honeycomb en de juiste instellingen het goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Films overzetten via PC duurt anders ook tergend lang bij dit ding, +- 2MB maar... 8)7

Kun je beter een SD kaartje gebruiken ipv het intern geheugen, dat gaat hier tenminste 5x zo snel.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:05
Vanochtend even gebeld met filiaal plaatsnaam , hij vond het ook een leuke aanbieding. Er was er nog 1, die nu apart ligt.

Had er gisternacht één via rembours en vanochtend nog 1 via iDeal omdat ik geen orderbevesting kreeg. Die heb ik nu nog niet binnen. Hoort dit?

Staat de 3.0 op alle tablets geinstalleerd of moet je nog upgraden? Heeft iemand een gebruikte (refurbished) gehad?

Werkt de telefoonsim van mij ook of moet er persé een laptop/tablet sim in?

[ Voor 11% gewijzigd door Yorinn op 11-12-2024 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
remcoboy1479 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:44:
Vanochtend even gebeld met filiaal plaatsnaam, hij vond het ook een leuke aanbieding. Er was er nog 1, die nu apart ligt.

Had er gisternacht één via rembours en vanochtend nog 1 via iDeal omdat ik geen orderbevesting kreeg. Die heb ik nu nog niet binnen. Hoort dit?

Staat de 3.0 op alle tablets geinstalleerd of moet je nog upgraden? Heeft iemand een gebruikte (refurbished) gehad?

Werkt de telefoonsim van mij ook of moet er persé een laptop/tablet sim in?
Alle tablets zijn zover ik weet voorzien van 3.2.1. Tenzij er 1 uit een filliaal komt welke er al lange tijd ligt.

SIM van je telefoon werkt ook. Heb ik ook gedaan om wat te testen. Toch raad ik aan gewoon een andere SIM te kopen. Heb je tenminste op allebei internet. Of tetheren met je mobiel, maar dat heeft Tmobile op mijn iphone uitgezet :S

[ Voor 1% gewijzigd door Yorinn op 11-12-2024 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 00:13

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik ben ook overstag gegaan, en er eentje besteld. Ik ben benieuwd hoelang de levering gaat duren, maar voor €200 lijkt het me een leuke aanbieding. Het plan is om het ook als navigatie te gaan gebruiken, omdat m'n tomtom toch wel op z'n laatste loodjes aan het lopen is.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
rockhopper schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:57:
Ik ben ook overstag gegaan, en er eentje besteld. Ik ben benieuwd hoelang de levering gaat duren, maar voor €200 lijkt het me een leuke aanbieding. Het plan is om het ook als navigatie te gaan gebruiken, omdat m'n tomtom toch wel op z'n laatste loodjes aan het lopen is.
Is super! Net naar Den-Haag en terug gereden met de Flyer als navigatie-device. Supermooi hoe je dan in 3D tussen de gebouwen door rijdt (met Sygic Aura, in steden met 3D-weergave (eigen woonplaats is plat :P )). Leuk nummer op de radio gehoord, ff getagged met Soundhound onder het rijden, hoppa. Waanzinnig blij mee d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Gisteren deed sygic op m'n galaxy note het meer niet dan wel - te bewolkt, te veel bomen, whatever -O-

Flyer uit m'n tas gevist en sygic opgestart. Jawel hoor, gaan met die gps *O*

Voor m'n neus: "onnauwkeurige plaatsbepaling"
Vanaf de bijrijdersstoel: na 450 meter, sla linksaf.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
dragon2 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:12:
Flyer uit m'n tas gevist en sygic opgestart. Jawel hoor, gaan met die gps *O*
Gaat dat gewoon zonder internet? Nice! Werkt dit alleen op HTC?

Heb er net 1 opgehaald, zie alleen 8gb intern geheugen (dus geen sd van 32gb erbij).
Moest proberen de klantenservice te bellen, zodat ze als coulance een sd kaart opsturen.. Straks even proberen.

Eerste indruk: werkt fijn en redelijk snel. Android 3.2.1 staat er standaard op en was geseald en nieuw. Alle accessoires waren ook gewoon dicht. Zit een leuke witte insteekhoes bij. Kreeg 1 paarse simkaart, met telefoonnummer erop.
Hoort er geen kabel bij naar usb female, voor usbsticks??

Die man vertelde me ook dat de via internet bestelde waarschijnlijk niet worden geleverd i.v.m. de voorraad die er te klein voor is. Foutje met het updaten van de voorraad.. Ben benieuwd. Heb voor de online bestelde geen orderbevestiging gehad. Iemand wel?

[ Voor 17% gewijzigd door remcoboy1479 op 07-05-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
remcoboy1479 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:17:
[...]

Heb er net 1 opgehaald, zie alleen 8gb intern geheugen (dus geen sd van 32gb erbij).
Moest proberen de klantenservice te bellen, zodat ze als coulance een sd kaart opsturen.. Straks even proberen.

Eerste indruk: werkt fijn en redelijk snel. Android 3.2.1 staat er standaard op en was geseald en nieuw. Alle accessoires waren ook gewoon dicht. Zit een leuke witte insteekhoes bij.
Hoort er geen kabel bij naar usb female, voor usbsticks??
Als ze die microSD opsturen heb je geluk. Er zit namelijk standaard helemaal geen MicroSD bij ;) Die 8gb klopt maar als je verder kijkt is daar nog eens 19 gb beschikbaar, plus de ruimte die android zelf heeft en dan kom je op ongeveer 32gb ;)

Die USB converter krijg je er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
remcoboy1479 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:17:
[...]

Als je sygic of een ander commercieel routepakket (navigon, copilot etc) hebt geinstalleerd/gekocht, dan kun je zonder internetverbinding ja (behalve voor file info etc natuurlijk). Je hebt dan thuis al de kaarten op de flyer gezet, en dat had ik gelukkig ook gedaan.

Er zijn ook gratis alternatieven maar die werken meestal inderdaad met een internetverbinding, mij niet gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik gebruik sygic al een tijdje op m'n mobiel (sensation) ook in het buitenland (deze week nog naar Leuven gereden), werkt altijd goed. Ik maak geen gebruik van file / weer info enzo, omdat ik bijna nooit mobiel internet aan heb staan, heb dan ook maar een kleine data bundel, en al helemaal geen behoefte aan roaming kosten.

De gratis alternatieven werken niet zo super in mijn ervaring. Ik ben benieuwd welke versie op de flyer gaat werken, maar ik moet 'm eerst nog even binnenkrijgen. De voorraad op het moment van bestellen was 26 stuks ofzo, dat was zaterdag.

Ik heb overigens wél een bevestiging gekregen, en ik kan ook bij mijn orderstatus inmiddels zien dat hij 'verzonden' is!

Helemaal gerust ben ik natuurlijk nog niet omdat ik hier veel gevarieerde meldingen hoor over wel en niet leveren en wel en niet betalen onder rembours en dergelijke. Maar als ik het dus goed begrijp moet er verder géén memory kaartje bij zitten, maar wel 32 GB intern geheugen (waar android een deel van wegsnoept) en ruimte tot uitbreiding met een microsd kaartje tot 32? GB extra), en er moet dus wel 1 sim kaartje bijzitten.

Ik snap de meldingen van hierboven niet helemaal die 8GB noemen. Als er 32 GB intern geheugen is, dan neemt android daar toch geen 24GB van in beslag? Op m'n telefoon past het allemaal op veel minder geheugen (minder dan 1GB)....

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
rockhopper schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:34:
Ik gebruik sygic al een tijdje op m'n mobiel (sensation) ook in het buitenland (deze week nog naar Leuven gereden), werkt altijd goed. Ik maak geen gebruik van file / weer info enzo, omdat ik bijna nooit mobiel internet aan heb staan, heb dan ook maar een kleine data bundel, en al helemaal geen behoefte aan roaming kosten.
Heb een versie maar gedownload, is nu de map aan het ophalen. ben benieuwd.
Ik heb overigens wél een bevestiging gekregen, en ik kan ook bij mijn orderstatus inmiddels zien dat hij 'verzonden' is!
Hoeveel uur na bestellen kreeg je deze?
Ik snap de meldingen van hierboven niet helemaal die 8GB noemen. Als er 32 GB intern geheugen is, dan neemt android daar toch geen 24GB van in beslag? Op m'n telefoon past het allemaal op veel minder geheugen (minder dan 1GB)....
8 gb intern geheugen en nog 19gb tabletgeheugen (beide op interne disk).
Android pakt de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanmorgen 1 met ideaal betaald en 1 onder rembours.
vanmiddag status gekeken en ik heb track en trace nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Zat in m'n spam..
Heb beide trackings, zijn nog niet bekend bij PostNL. Op Hi site staat bij de eerste dat hij verwerkt wordt in het inpakcentrum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

remcoboy1479 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:46:

[...]
Hoeveel uur na bestellen kreeg je deze?
[...]
8 gb intern geheugen en nog 19gb tabletgeheugen (beide op interne disk).
Android pakt de rest.
Na 1/60e uur, oftewel binnen een minuut automatische bevestiging, dit was na ideal betaling.

8+19 = 27, da's op zich ruim voldoende. Met een kaartje erbij zit je op bijna 60GB (of ruim 55 GB) als hij tenminste 32GB ondersteund. Maar goed het wordt toch een soort van luxe tv-gids / navi voor mij. Denk dat de navi het meeste zal opslurpen met alle kaartdata.

Overigens heb ik zoiets Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41SyI5GR7PL._SL500_AA300_.jpg besteld als houder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
rockhopper schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:19:
[...]

Na 1/60e uur, oftewel binnen een minuut automatische bevestiging, dit was na ideal betaling.
Ging bij mij de spam in, heb het dus al gevonden. Wel gek bij zo groot bedrijf..
rockhopper schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:19:
[...]
Overigens heb ik zoiets [afbeelding] besteld als houder
Heb je een linkje (als je m online hebt gekocht)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
voor 22 euro heb je een 32Gb SD kaartje en kan je wel genoeg kwijt denk ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

remcoboy1479 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:23:
[...]
Ging bij mij de spam in, heb het dus al gevonden. Wel gek bij zo groot bedrijf..
[...]
Heb je een linkje (als je m online hebt gekocht)?
Uiteindelijk via amazon.co.uk gekocht, dwz een extern bedrijf dat daar gelist staat. "buybits" heet het geloof ik. Misschien is het goedkoper via Duitsland te krijgen, maar ik had al een bestelling via amazon.co.uk lopen dus dat was voor mij gunstiger/makkelijker. (ik geloof zo'n 35€ inclusief verzendkosten). zoekterm 'flyer mount dual suction'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
rockhopper schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:39:
[...]

Uiteindelijk via amazon.co.uk gekocht, dwz een extern bedrijf dat daar gelist staat. "buybits" heet het geloof ik. Misschien is het goedkoper via Duitsland te krijgen, maar ik had al een bestelling via amazon.co.uk lopen dus dat was voor mij gunstiger/makkelijker. (ik geloof zo'n 35€ inclusief verzendkosten). zoekterm 'flyer mount dual suction'.
Iets te duur voor mij. Ik heb http://www.ebay.nl/itm/19..._trksid=p3984.m1439.l2649 maar besteld. Zal wel redelijk blijven hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
remcoboy1479 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:45:
[...]

Iets te duur voor mij. Ik heb http://www.ebay.nl/itm/19..._trksid=p3984.m1439.l2649 maar besteld. Zal wel redelijk blijven hangen..
"Inner width 48mm - 120mm "

Dat gaat niet passen om je flyer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
dragon2 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:07:
[...]

"Inner width 48mm - 120mm "

Dat gaat niet passen om je flyer...
12cm gaat over de breedte net. Staat duidelijk flyer bij, dus ik claim het geld anders toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die al eens onder rembours hebben bestelt,

kan je ook pinnen aan de deur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:56:
voor de mensen die al eens onder rembours hebben bestelt,

kan je ook pinnen aan de deur?
Nee, dat kan niet. Enkel contant en gepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik2125
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10-2022
Weet iemand of dat deze webshop een beetje betrouwbaar is?
De houders zien er namelijk wel stevig uit :)

http://www.ultimate-mobil...tc/htc-flyer/car-kits.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanmorgen bestelt en krijg nu dit:

Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

ik2125 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:50:
Weet iemand of dat deze webshop een beetje betrouwbaar is?
De houders zien er namelijk wel stevig uit :)

http://www.ultimate-mobil...tc/htc-flyer/car-kits.htm
Ik kwam bij die site uit op €41 inclusief btw en verzendkosten, vandaar dat ik maar via die amazon shop gekocht heb. Ik kan dus niks zeggen over betrouwbaarheid van die site. Mij leek overigens dit model ook wel goed eruit zien. Van die Brodit houders wordt ik niet veel wijzer, lijkt er altijd op dat ik gaten moet boren (??) in wat ?? m'n auto? m'n ventilatie rooster? de houder zelf? Geen van die drie opties heb ik veel zin in.

Overigens lopen die barcodes meestal erg achter. Soms heb ik pas de volgende dag (na levering) dat de status pas veranderd is op de website. Maar soms zijn ook weer wel op tijd.

[ Voor 11% gewijzigd door rockhopper op 08-05-2012 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Ondertussen 1 op verzonden (rembours), die is ook bij PostNL bekend en wordt vanmiddag aangeboden.
De tweede wordt gereed gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:04

ThaDude

Hang Loose

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:59:
vanmorgen bestelt en krijg nu dit:

Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.
haha dit had ik ook, ze zijn toch niet zo snel als ze doen vermoeden.. ff geduld! de status veranderd als het pakket is aangeboden aan TNT op dit moment hebben ze er intern al een 3S nummer aan gehangen. Duurde bij mij 2 dagen! :)

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

De mijne is net binnen. Zal straks eens kijken of de inhoud klopt ;) Ondanks de gruwelverhalen elders in deze thread is het tot nu toe snel en goed afgehandeld. Overigens kon ik ook niet aan de barcode zien wanneer deze flyer geleverd ging worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had maandagmorgen 1 besteld onder rembours en 1 via ideeal en ze zijn vanmiddag verzonden.
nu krijg ik op twitter deze bericht van hi:

Voor alle 2 de bestellingen is inderdaad al betaald. Mijn excuses dat dit niet duidelijk wordt aangegeven. [PD]

foutje misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mij lijkt het dat je je apparaat niet krijgt totdat je de postbode betaald hebt. Voor Hi betekend dit waarschijnlijk dat ze al geld kregen / gaan krijgen van de postbode zodra jij betaald hebt, maar in hun systeem zal wel 'betaald' staan omdat ze anders niets mogen verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Laatste update: 10-05-2012

Artikel(en) niet op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

remcoboy1479 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 18:55:
Laatste update: 10-05-2012

Artikel(en) niet op voorraad
Ik zie op dit moment nog 7 8 stuks op voorraad. Het lijkt erop dat de actie inderdaad op z'n eind loopt.
*apart* Ik heb er net eentje voor m'n ouders besteld en ik zie de teller van 7 naar 8 gaan 8)7

Overigens is m'n houder eindelijk binnen (zie eerder plaatje). Het zijn dus 2 onderdelen in 2 verpakkingen, een is de universele 'tablet holder' daar past ie zowel horizontaal als verticaal in, denk dat de ipad er ook wel in kan horizontaal. Het tweede onderdeel is dus de dubbele zuignap constructie, ziet er zeer solide uit, wat wel handig kan zijn in de auto. Ik wil nog wel eens op 'safari' mode gaan tijdens m'n autoritjes in het buitenland. Later vandaag maar eens een testrit om te kijken hoeveel trillingen er zijn enzo. Al met al is de eerste indruk wel oké.

[ Voor 5% gewijzigd door rockhopper op 11-05-2012 12:16 . Reden: extra info over voorraad teller ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Heb maar even een screen gemaakt dat er voorraad is op 11 mei en op 10 mei een update dat er geen voorraad is.
Zo Hi maar even mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
Zijn er hier mensen die al betaald hadden en waarbij vervolgens de tablet onder rembours was verzonden die hun geld al teruggekregen hebben? Ikzelf heb de hele order destijds geannuleerd en het pakketje geweigerd. Ze hebben toen gezegd dat ik binnen drie weken mijn geld terug zou krijgen, maar dat is uiteraard niet gebeurd. Vandaag dus maar weer eens gebeld en ze moesten serieus al mijn gegevens (rekeningnummer) aan mij vragen en daarnaast zelfs het bedrag dat de tablet was. Volgens mij is er dus serieus iets fout in hun database. Wat een kutbedrijf zeg. De telefoniste verwacht dat ik voor vrijdag gecontacteerd word en dat mijn geld dan teruggestort wordt. Lekker op tijd.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Die van mij is ook terug gegaan, deze week, dus de voorraad is weer +1

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
*snip* SPAM

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Laatst online: 26-09 11:24
danielkraak schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:59:
Zijn er hier mensen die al betaald hadden en waarbij vervolgens de tablet onder rembours was verzonden die hun geld al teruggekregen hebben? Ikzelf heb de hele order destijds geannuleerd en het pakketje geweigerd. Ze hebben toen gezegd dat ik binnen drie weken mijn geld terug zou krijgen, maar dat is uiteraard niet gebeurd. Vandaag dus maar weer eens gebeld en ze moesten serieus al mijn gegevens (rekeningnummer) aan mij vragen en daarnaast zelfs het bedrag dat de tablet was. Volgens mij is er dus serieus iets fout in hun database. Wat een kutbedrijf zeg. De telefoniste verwacht dat ik voor vrijdag gecontacteerd word en dat mijn geld dan teruggestort wordt. Lekker op tijd.. :X
Nou toevallig kreeg ik vandaag een rekening van KPN Mobile...

En wat staat er op 168,03 --> Zonder btw.
BTW tarief op 0% en ze hebben 168,03 overgemaakt. Denk dat iemand de verkeerde knop heeft ingedrukt. 19% erbij en je komt precies goed uit. Het meisje aan de telefoon snapte er ook niets van, ze zag zoveel terugbetalingen op mijn adres dat ik volgens haar bijna miljonair zou moeten zijn :o Helaas niet op mijn bankrekening :P Maar de afdeling die dit regelt is tot 5 uur aanwezig, dus morgen is even horen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had maandag een flyer besteld en dinsdag kon ik hem al volgen via tnt, dinsdag zou hij komen maar er stond ineens Zending vertraagd. Verwachte bezorgdag is aangepast.de leverdag was in woensdag veranderd. vandaag krijg ik weer de zelfde melding en is mijn leverdag naar vrijdag veranderd.
oja,de zending blijft hangen op Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL.
wat moet ik doen?
contact opnemen met telfort of tnt?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:57
Geen van beide, Telfort heeft hier niks mee te maken en TNT bestaat niet meer ;).

Zonder gekheid, aangezien het pakketje Hi al heeft verlaten zou ik contact opnemen met PostNL.
Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste

Let op:
Dit is een topic in het Shopping Forum en is bedoeld voor discussie rond de aanbieding en de afhandeling van de bestellingen die gedaan zijn. Discussie over het product zelf hoort in het HTC Flyer Tablet topic - deel 1 thuis.