Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-10 18:31
Pff eindelijk weekend en eindelijk tijd om de tablet eens uit te pakken :+
Gelijk 2 vraagjes; hoe zit het met de accu, wat is het beste: rechtstreeks vanuit de doos gelijk aanzetten of eerst volledig opladen en dan pas aanzetten?

En een vraagje over de Hi simkaart. Hoe gaat dit precies in z'n werk? Er staat al tegoed op neem ik aan? En dat tegoed kun je dan gebruiken voor data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Gewoon aan de lader hangen en aanzetten. Dan kan hij tijdens het eerste gebruik meteen opladen. Gaat op zich best als ie aan een draadje zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 19:04:
[...]

Nou ja, ik vind het een beetje sneu dat ze me als advies geven om hem gewoon maar weer opnieuw te bestellen. Dan zou ik hem waarschijnlijk pas over drie weken hebben. :(

Dat opnieuw bestellen geeeft eigenlijk ook al aan dat het enigste dat ze kunnen is een order van start tot einde uitvoeren. Wanneer er halverwege iets foutgaat dan annuleren ze hem gewoon.
Klopt... Ik vind het ook heel flauw en ik ga er niets meer aan doen. Heb ook al die Samsung Tab.. dusja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.joepiedepoepie schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 19:10:
Pff eindelijk weekend en eindelijk tijd om de tablet eens uit te pakken :+
Gelijk 2 vraagjes; hoe zit het met de accu, wat is het beste: rechtstreeks vanuit de doos gelijk aanzetten of eerst volledig opladen en dan pas aanzetten?

En een vraagje over de simkaart. Hoe gaat dit precies in z'n werk? Er staat al tegoed op neem ik aan? En dat tegoed kun je dan gebruiken voor data?
Je hebt met Hi simkaart? Dan zal denk zelfde opstaan als me KPN simkaart. Simkaart is in begin ongeregisteerd, op simpack staat site hoe je €10,- erbij krijgt. Want staat al €5,- op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 19:20:
[...]

Je hebt met Hi simkaart? Dan zal denk zelfde opstaan als me KPN simkaart. Simkaart is in begin ongeregisteerd, op simpack staat site hoe je €10,- erbij krijgt. Want staat al €5,- op.
Thanks, gaat om Hi. Sorry voor de onduidelijkheid :+ Ik zal het ff aanpassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-10 09:36
Het lukt me niet om 3G-internet aan de gang te krijgen. :(
Als ik via de Hi-website het saldo opvraag, dan krijg ik te zien dat er €5,- op staat maar nog niet geactiveerd is.
Voor het activeren zou je simpelweg verbinding moeten maken met internet, maar dan krijg ik een foutmelding dat er geen verbinding is. (duh...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:20
Marco schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:52:
Het lukt me niet om 3G-internet aan de gang te krijgen. :(
Als ik via de Hi-website het saldo opvraag, dan krijg ik te zien dat er €5,- op staat maar nog niet geactiveerd is.
Voor het activeren zou je simpelweg verbinding moeten maken met internet, maar dan krijg ik een foutmelding dat er geen verbinding is. (duh...)
Je moet de apn naam veranderen naar prepaidinternet
(instelling- draadloos - mobiele netw- namen toeganspunten -kpn mobiel internet )

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:36
Mijn APN heet Hi Mobiel Internet en dit werkt prima! Heb nu al een week verbinding ermee en er is nog steeds geen cent beltegoed af. Heb hem in die week overigens heel sporadisch gebruikt.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Volgens mij moet mijn simkaart handmatig geactiveerd worden, want in een normale gsm kan ik er ook niet mee bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Marco schreef op zondag 22 april 2012 @ 07:37:
Volgens mij moet mijn simkaart handmatig geactiveerd worden, want in een normale gsm kan ik er ook niet mee bellen.
Volgens mij kan je überhaupt niet bellen met die simkaarten, gezien het data-only kaarten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
dragon2 schreef op zondag 22 april 2012 @ 10:51:
[...]

Volgens mij kan je überhaupt niet bellen met die simkaarten, gezien het data-only kaarten zijn.
Gebeld worden en sms ontvangen lukt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de kaart niet apart hoeven activeren.. Enkel APN veranderen en het werkte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmorgen mijn bestelling geplaatst.
Maar ik heb nog steeds geen bevestiging via de mail ontvangen.

Is er iets mis gegaan of duurt het altijd zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wind-rider
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 22:14
Marco schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:23:
[...]

Gebeld worden en sms ontvangen lukt wel.
Als je naar de de tablet belt hoort de beller wel de telefoon overgaan, maar de ontvanger niet. Geen ringtone / melding op de tablet. Ook geen sms van gemiste oproep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-10 10:33

ralfbosz

xm create bosz -c

dragon2 schreef op zondag 22 april 2012 @ 10:51:
[...]

Kan je wel met de Flyer bellen? Zit in HC belsoftware (gezien het een tables OS is :)).

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
ralfbosz schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:56:
[...]

Kan je wel met de Flyer bellen? Zit in HC belsoftware (gezien het een tables OS is :)).
Out of the box niet. In dit draadje/het htc flyer tablet draadje heb ik wel een aantal keer langs zien komen dat het met andere roms blijkbaar wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:18
Ding is nog gewoon zelf te bestellen voor 199 bij Hi maar de eerste profiteurs melden zich al weer: V&A aangeboden: HTC Flyer 32GB 3G

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kan ie beter op marktplaats verkopen. Dit topic is behoorlijk populair dus meeste mensen weten onder tussen wel dat ie € 199 kost bij HI.

En ik vind sowieso vreemd dat er mensen zijn die denken van: Ik koop dat ding en dan ga ik het verkopen met winst, en volgens mij is V&A eigenlijk niet bedacht voor dit soort mensen, het is bedacht voor overtollige hardware en dergelijke.

De verkoper heeft de reacties dicht, anders kon je wel even vertellen dat ie bij hi € 199 kost en hij dus nogal hoog met zijn prijs zit.

Nou deze verkoper is wel heel dom. Hij verklapt waar de tablet vandaan komt.

V&A aangeboden: HTC Flyer 32GB 3G

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:37:
En ik vind sowieso vreemd dat er mensen zijn die denken van: Ik koop dat ding en dan ga ik het verkopen met winst, en volgens mij is V&A eigenlijk niet bedacht voor dit soort mensen, het is bedacht voor overtollige hardware en dergelijke.
Volgens mij mag je inderdaad niet dingen van shops kopen puur en alleen om het hier duurder aan te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:41
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:37:
Dan kan ie beter op marktplaats verkopen. Dit topic is behoorlijk populair dus meeste mensen weten onder tussen wel dat ie € 199 kost bij HI.

De verkoper heeft de reacties dicht, anders kon je wel even vertellen dat ie bij hi € 199 kost en hij dus nogal hoog met zijn prijs zit.

Nou deze verkoper is wel heel dom. Hij verklapt waar de tablet vandaan komt.

V&A aangeboden: HTC Flyer 32GB 3G
Lijkt mij een overduidelijke troll die erg goed "gevoed" wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

Nou kijken hoe snel Hi levert, anders vrijdag toch maar langs een fysieke winkel, is mijn collega nog in het topic die in het systeem kan kijken, kan zelf niet ;). Vrijdag voor de regio Enschede...

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:11
Wat is dit toch altijd weer een issue dat V&A en Marktplaats, iedereen is zelf toch bekwaam genoeg om te kijken of je een product de prijs waard vindt. Verkoopt de verkoper het artikel dan is dat toch leuk voor hem? Jij koopt het in ieder geval niet, omdat je weet dat de prijs te hoog is. Het maakt mij echt niet uit of iemand wat geld ermee maakt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Laatst online: 21:25
Probeer het dan in het buitenland via eBay als je de hoofdprijs wil.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Laatst online: 01-08 08:20
Is zo'n flyer een beetje te doen als e-reader of valt dat tegen? Ik zit te twijfelen, ik moet sowieso een e-reader maar eigenlijk wil ik ook wel een tablet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdiep je eens in het verschil tussen een e-reader en tablet? Een tablet is best wel te gebruiken als e-reader maar een echte e-reader schijnt beter te zijn om boeken op te lezen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
Hoiz schreef op zondag 22 april 2012 @ 15:00:
Is zo'n flyer een beetje te doen als e-reader of valt dat tegen? Ik zit te twijfelen, ik moet sowieso een e-reader maar eigenlijk wil ik ook wel een tablet..
Ik vind het persoonlijk fijn werken, het ziet er goed en degelijk uit. Het doet wat het moet doen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen e-reader gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Laatst online: 01-08 08:20
Bedoeling is dat ik er een stuk of 20 boeken op moet uitlezen, dus het moet wel een beetje te doen zijn. Anders ga ik morgen wel even in de winkel een kijkje nemen, ik heb geen flauw idee hoe het met de ontwikkelingen staat, en of het scherm rustgevend genoeg is om van te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:18
Sja dat is persoonlijk...

Ik kan geen boeken lezen vanaf de flyer. Maar ook niet vanaf papier...

kan me niet voorstellen dat het niet te doen is. Alleen buiten is het wat lastiger denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

Hoiz schreef op zondag 22 april 2012 @ 15:37:
Bedoeling is dat ik er een stuk of 20 boeken op moet uitlezen, dus het moet wel een beetje te doen zijn. Anders ga ik morgen wel even in de winkel een kijkje nemen, ik heb geen flauw idee hoe het met de ontwikkelingen staat, en of het scherm rustgevend genoeg is om van te lezen.
Doordat een tablet (net als een monitor) backlighting heeft is lang lezen vermoeiend. In dat opzich is een e-reader beter, maar voor de casual lezer denk ik niet dat het zo uitmaakt...

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

danielkraak schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:38:
[...]

Volgens mij mag je inderdaad niet dingen van shops kopen puur en alleen om het hier duurder aan te bieden.
Handel is prima toegestaan op Tweakers blijkbaar, heb al meerdere keren meldingen gedaan van verkopers die gewoon echt handelswaar aanbieden en er tientallen stuks van lijken te hebben, de meldingen worden verwerkt maar niet verwijderd.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Al ruim voordat E-readers opgang maakten las ik boeken vanaf mijn Pocket PC met een 4" VGA scherm en dat beviel prima. Marketingvolk probeert altijd een gemis van een eigenschap van een product te verhullen door het te doen voorkomen als een positieve eigenschap. Zo ook met E-readers en E-paper.

Ooooohhh.... het licht dat uit een LCD scherm komt is vréééselijk voor je ogen... gereflecteerd licht op E-paper dat zelf geen licht KAN(!) uitzenden is véééél beter.

Uitleggen hoe jouw ogen het onderscheid kunnen maken tussen door het scherm gereflecteerd licht en door het scherm zelf uitgezonden licht lieten ze 'gemakshalve' maar even achterwege. Iedereen praat elkaar na door te roepen dat lezen vanaf een backlit scherm "vermoeiend" voor de ogen zou zijn. Vreemd dat al die mensen die vele uren per dag achter computermonitors zitten niet en masse ernstige oogproblemen hebben (sommige mensen knipperen te weinig met hun ogen bij het kijken naar schermen met enig nadelig effect van te droge ogen maar dat is zeker niet universeel).

Nu Amazon's meestverkochte product de Kindle.... Fire is die.... jawel... zelf licht uitstraalt omdat het een tablet is zijn die geluiden geleidelijk aan het verstommen. Ja, buiten in fel zonlicht zal een LCD scherm minder presteren dan E-ink en accuduur is natuurlijk ook veel langer bij E-ink. Maar 's avonds in bed/in het stikkedonker hoef je geen externe lichtbron te hebben voor het lezen. Zet de helderheid van het scherm niet te hoog (veel monitoren staan veel te fel) en het zal waarschijnlijk prima voldoen. Te grote helderheid van elk scherm in verhouding tot het omgevingslicht zal bij langdurig gebruik waarschijnlijk oncomfortabel zijn. Let daar dus op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Ik heb beide. Een e-reader leest eigenlijk wel lekkerder, is veel lichter, en de accu gaat ook veeeel langer mee. Mijn ereader (bebook) slikt ook veel meer sooorten bestanden dan een tablet out of the box.

Maar. Ik heb m'n 7" tablet vrijwel altijd bij me, en die gebruik ik in de praktijk dus voornamelijk om vanaf te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

dragon2 schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:48:
Ik heb beide. Een e-reader leest eigenlijk wel lekkerder, is veel lichter, en de accu gaat ook veeeel langer mee. Mijn ereader (bebook) slikt ook veel meer soorten bestanden dan een tablet out of the box.
Sleutelwoord(en): "out of the box". Voor elk e-book formaat zal er op een tablet een reader beschikbaar zijn die dat formaat ondersteunt. En ondersteunt die e-book reader bijv. ook stripboeken? In kleur? ;)
Maar. Ik heb m'n 7" tablet vrijwel altijd bij me, en die gebruik ik in de praktijk dus voornamelijk om vanaf te lezen.
En waarom heb je die tablet wel bij je en je e-reader niet? Gokje... omdat die tablet nog vééél meer dingen kan dan alleen e-books tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-10 14:11
Sorry maar wat hier boven geschreven wordt klopt niet echt bepaald. Ik heb hier meerdere tablets en twee soorten ereaders. Een ereader doet als allerbeste waar hij voor bedoelt is lezen! Als je vervend lezer ben dan is een ereader en must en hoef je niet te verwachten dat je daar met een tablet in de buurt kan komen. Een tablet weerspiegelt, zodra jij in de volle zon zit is het onleesbaar, of je moet fan zijn om jezelf te bekijken en te checken hoe goed die zonnebril staat. Lezen komt er dan echter niet meer van. Maar daar schijnen ze als ergens in de middeleeuwen een spiegel voor te hebben uitgevonden.

Continu naar backlight staren in een donkere omgeving is ook niet prettig. Zet je tv maar eens op alles op 100%, dynamic etc, dan doe je het licht uit en ga je die film kijken. Doet ook niemand thuis, want het is niet prettig. Als je leest tuur je aandachtiger naar het scherm, hierdoor is e-ink absoluut een must.

Vergelijk het maar met een notebook, het touchpad voldoet in een aantal situaties, gebruik je hem heel vaak of veeleisender dan pak je er toch een muis bij. BF3 op een touchpad werkt nou eenmaal niet zo fijn :+

Hebben we het nog niet eens gehad over accu en dat soort dingen. Ik heb overdag altijd een tablet bij me, in de auto kan ik toch niet lezen. Boeken lezen ik in 99% op de kindle.
Ja op een tablet kun je lezen, Nee het is verre van ideaal. Alles valt en staat met HOEVEEL lees je?
Een paar bladzijde in de week? Tablet. Een boek per week? E-reader.

[ Voor 3% gewijzigd door thefox154 op 22-04-2012 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-10 09:59
Een tablet is zeker geen vervanger voor een boek of ereader, maar voor een kort stukje lezen of het gebruik voor een pdf is het ideaal.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even off,

als je bij ebay.com een advertentie plaats, kost dat geld toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-09 19:08
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:06:
even off,

als je bij ebay.com een advertentie plaats, kost dat geld toch?
Kom op zeg, het kost ongeveer minder tijd om dit op eBay op te zoeken, dan dat je het hier gaat posten. Maar goed, voor de luie mens, klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:40:

Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Laatst online: 21:24
Ik zou even afwachten tot morgen/dinsdag. Indien je dan niks hebt ontvangen een e-mail en/of Tweet sturen naar Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

thefox154 schreef op zondag 22 april 2012 @ 18:35:
Sorry maar wat hier boven geschreven wordt klopt niet echt bepaald. Ik heb hier meerdere tablets en twee soorten ereaders. Een ereader doet als allerbeste waar hij voor bedoelt is lezen! Als je vervend lezer ben dan is een ereader en must en hoef je niet te verwachten dat je daar met een tablet in de buurt kan komen. Een tablet weerspiegelt, zodra jij in de volle zon zit is het onleesbaar,
Wat zei ik nou?
CaptJackSparrow schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:09:
Ja, buiten in fel zonlicht zal een LCD scherm minder presteren dan E-ink en accuduur is natuurlijk ook veel langer bij E-ink.
thefox154 schreef op zondag 22 april 2012 @ 18:35:
Continu naar backlight staren in een donkere omgeving is ook niet prettig. Zet je tv maar eens op alles op 100%, dynamic etc, dan doe je het licht uit en ga je die film kijken. Doet ook niemand thuis, want het is niet prettig. Als je leest tuur je aandachtiger naar het scherm, hierdoor is e-ink absoluut een must.
En ook...
CaptJackSparrow schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:09:
Zet de helderheid van het scherm niet te hoog (veel monitoren staan veel te fel) en het zal waarschijnlijk prima voldoen. Te grote helderheid van elk scherm in verhouding tot het omgevingslicht zal bij langdurig gebruik waarschijnlijk oncomfortabel zijn. Let daar dus op.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
CaptJackSparrow schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:05:
[...]

Wat zei ik nou?

[...]

[...]

En ook...

[...]

;)
ik heb geen zin om hier lang over te discussieren maar Backlight moet voluit als je buiten uberhaupt wat wil kunnen lezen.... etc, etc. Je statement klopt gewoon niet het is geen marketing (geen apple/canon product) het is een bewezen techniek die voor lezers gewoon heel veel voordelen biedt.

Je vergeet me conclusie te quoten, dat was namelijk het belangrijkste uit het stukje, daar lees je helaas overheen.

En nu ontopic, min flyer gaat terug. Verzegeling was er opnieuw opgeplakt, stof onder het plastic en ik heb het idee dat de onderkant er niet 100% goed opzit, zit speling in.

[ Voor 26% gewijzigd door thefox154 op 23-04-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
Ik heb hem zojuist opgehaald bij het postkantoor, kan hem helaas niet gebruiken want hij is niet voor mij. :(
Kunnen jullie al bevestigen dat hij simlock-vrij is? Dus niet diegene uit de winkel maar mensen die hem echt ontvangen hebben via de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er via de post 2 ontvangen en ze zijn beide simlockvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:16

Sorbo

Uw hulp in huis!

Als het goed is komt de mijne zo binnen, nadat zaterdag een mislukte afleverpoging gedaan is :)

Als ik tijd heb zal ik ook effe een reviewtje schrijven in vergelijking met de Kindle Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Laatst online: 18-10 15:18

migros

Nooit meer een Samsung

Ik heb hem nu ook. Maar echt een verademing vindt ik het niet met dat Honeycomb. Geef mij inderdaad maar Gingerbread zoals me Note.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Dat heb ik weer! Postbode is zojuist langs geweest... en ik stond onder de douche. Perfect timing weer! Heeft een briefje achtergelaten. (Morgen ophalen bij een dichtstbijzijnde postkantoor.) Ik kan wel nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
Wel een beetje vaag bij Hi. Geen rma-nummers, registratie of niets. Net gebeld, ik wil graag me bestelling retourneren. Gewoon retour sturen naar het adres op de bon.

Heer aan de telefoon, op het pakket staat een adres in den bosch, u kunt het inpakken en daarheen sturen.
Na ontvangst ontvangt u binnen 3 weken het geld retour.

Ik: hoef ik er geen rma of iets dergelijks op te zetten?
Hi: nee niet nodig we storten gewoon het geld terug
Ik: Hij is onder rembours betaald, waar retourneert u het geld naartoe?
Hi: euh.... stilte... Maak maar even een briefje met het rekeningnummer en doe die er maar bij in.
Ik: Ok, dat is alles? Dat komt goed op deze manier?
Hi: Ja hoor.

Bijzondere werkwijze dit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 18-10 16:34
migros schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:08:
Ik heb hem nu ook. Maar echt een verademing vindt ik het niet met dat Honeycomb. Geef mij inderdaad maar Gingerbread zoals me Note.
Dan zet je er op een GB-Rom op en ga je je irriteren aan de brakke(re) snelheid en lelijke absurd grote menu's :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Zending is afgeleverd... bij Hi...

Wel verdomme nog aan toe hè. Ik ga maar eens bellen om te annuleren. Wordt hier onderhand heel moe van. Wat een gekloot met Hi zeg. Eerst geen enkele orderstatus. Klantenservice weet van niks. Via twitter kom je erachter dat ze er mee bezig zijn. 1 week na bestellen wordt die verzonden (rembours). Zit er geen rembours bon op. TNT man zegt dat die morgen terug komt... mooi niet dus. Pakket is in z'n geheel retour gezonden naar Hi. Is daar al sinds 21-4, sindsdien geen enkele update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-10 15:06

Geckoo

Good news, everyone!

hij stond ook vandaag bij mij aan de deur (maar ligt inmiddels op het postkantoor) maar zit echt te twijfelen of ik hem wil.... iemand die mij kan overtuigen? :P

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:58

Wallie

Herr

Geckoo schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:53:
hij stond ook vandaag bij mij aan de deur (maar ligt inmiddels op het postkantoor) maar zit echt te twijfelen of ik hem wil.... iemand die mij kan overtuigen? :P
Moet je zelf weten ;) Laten we eens beginnen... waarom heb je hem besteld? :P

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Omdat het een 'goede' koop leek denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
De "mijne" is ook in een impuls gekocht, maar vanwege het hele rembours gedoe bij Hi zie ik er maar vanaf. Met een iPad 2, éénder deze dagen de Tab 8.9 en een waardebon van 500 euro mag ik niet klagen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
waardebon van 500 euro?!?!? Heb ik iets gemist :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
TPH case ;), beginnend vanaf hier pinokkia in "AT Tablet voor 119 euro bij phonehouse.nl *uitverkocht*".

[ Voor 83% gewijzigd door Jolly_Jumper op 23-04-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ingebouwd in de auto, 7 inch navigatie is de bom. Uitermate blij mee. Ff op Soundhound klikken als je leuk nummer op radio hoort. Er af halen en beetje kunnen internetten en gamen. Koopje wat mij betreft d:)b

[ Voor 16% gewijzigd door Brad Pitt op 23-04-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Voor de mensen waarvan de remboursbon niet klopte, lees en huiver :9

Ik: Goedendag, ik wil graag een bestelling van een HTC Flyer annuleren.
Hi: Oké, kunt u mij het ordernummer geven.
Ik: Natuurlijk, blablablabla.
Hi: stilte... Meneer, deze bestelling is al geannuleerd.
Ik: :? Huh? Hoe kan dat dan?
Hi: Hier is retour aangemeld bij ons in het systeem. De bestelling wordt dan automatisch geannuleerd.
Ik: Maar hij ging juist retour omdat de remboursbon niet in orde was. Om die reden moest die retour. TNT kon hem zo namelijk niet uitleveren. Ze stonden afgelopen vrijdag nog aan de deur met dat ding.
Hi: Nou, hij is geannuleerd.
Ik: Maar dat kan toch niet? Ik heb niks geweigerd. De bon was gewoon niet in orde en ik ben niet de enige die dit probleem heeft (verwijst naar een bepaald topic ;) )
Hi: Ik kan het wel even navragen als u wilt?
Ik: Ja, ik wil graag weten hoe dit zo kan gebeuren.

15 minuten verder..

Hi: Bedankt voor het wachten. We hebben het nagekeken in het systeem. De order staat onder een 'verzamelnaam'. We kunnen dus alleen zien dat die retour is gekomen. Niet de precieze reden. Waarschijnlijk omdat niet de juiste persoon aan de deur stond. 8)7 Of ze hebben bij TNT een fout gemaakt.
Ik: Nou, dit klinkt echt als onzin. TNT stond bij mij voor de deur en die zei letterlijk dat de remboursbon ontbrak. Geen betaalbewijs is geen aflevering. Om die reden moest die retour. Op internet lees ik dat meer mensen hier last van hebben, dus het probleem lijkt toch echt bij jullie te liggen:
Hi: (lichtelijk geïrriteerd toontje) Dat kunnen we niet zien meneer, omdat het onder een verzamelnaam in het systeem staat. Je zou TNT nog kunnen bellen, maar die hebben het waarschijnlijk onder dezelfde verzamelnaam.
Ik: Ja, dat zal best. Het is gewoon raar dat jullie een bestelling direct annuleren zodra die retour komt door het ontbreken van een remboursbon. Duidelijk niet mijn fout, maar toch annuleren jullie hem gelijk zonder mij op de hoogte te stellen.
Hi: Ja, zo gaat dat nu eenmaal.
Ik: |:( ... Nou dan wil ik bij deze de bestelling annuleren.
Hi: Ja, dit is al gebeurd meneer.
Ik: |:( MOOI! Dan beëindig ik dit gesprek. Prettige dag nog. ;w

:X _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawoor.. hoe slecht van ze! Ik ga er helemaal niet meer achteraan. Zoals ik eerder in dit topic zei: Ik hoed die HTC Flyer niet meer.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:50
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:54:
Jawoor.. hoe slecht van ze! Ik ga er helemaal niet meer achteraan. Zoals ik eerder in dit topic zei: Ik hoed die HTC Flyer niet meer.. ;)
Volgens mij wil je m sowieso niet omdat je een Galaxy Tab hebt besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
Freakster86 schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:01:
waardebon van 500 euro?!?!? Heb ik iets gemist :?
Ja. Je hebt naast de pot gepist. Je hebt toch je ambiance tablet binnen gekregen? En binnenkort 3 samsung Tabs van de wehkamp?

Persoonlijk had ik liever die ambiance en geen gezeik. (zie thread van AT Tablet voor 119 euro bij phonehouse.nl *uitverkocht van mijn postings). Maar nu heb ik de htc flyer besteld voor mijn zoon en hij is helemaal in zijn nopjes. Eindelijk zijn verjaardagscadeau (5 januari was hij jarig) gekregen.

[ Voor 42% gewijzigd door pinokkia op 23-04-2012 14:25 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bas-r schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:15:
[...]

Volgens mij wil je m sowieso niet omdat je een Galaxy Tab hebt besteld.
Dat is niet waar, omdat mijn Galaxy Tab voor iemand anders bestemd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:50
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:21:
[...]

Dat is niet waar, omdat mijn Galaxy Tab voor iemand anders bestemd is.
Als je wilt mag je de mijne hebben. Ongeopende doos, 199,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
pinokkia schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:21:
[...]

Ja. Je hebt naast de pot gepist. Je hebt toch je ambiance tablet binnen gekregen? En binnenkort 3 samsung Tabs van de wehkamp?
Heb niet mee gedaan aan die phonehouse actie. Heb het topic wel gevolgd, maar heb de laatste ontwikkeling (500 euro cadeaubon) niet meegekregen.

En 3 samsung tabs krijgen... dat gaat niet gebeuren joh haha. Staat gewoon 1 onder mijn bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bas-r schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:24:
[...]

Als je wilt mag je de mijne hebben. Ongeopende doos, 199,99.
Heel lief, maar nee. Ik wil hem echt gewoon niet meer.. Zet maar lekker op V&A or whatever.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel raar dat ze bij Hi nu van niets weten. Ik werd nadat ik de Flyer had ontvangen gebeld door Hi Webcare of het allemaal goed was gegaan omdat ze veel klachten kregen, oa ook dat er met Ideal betaald was en dat ze dan aan de deur weer moesten betalen. Dus e.e.a. is echt wel bekend daar.

Als ik het zo lees, dan heb ik echt mazzel dat het bij mijn beide Flyers wel goed is gegaan onder rembours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Hier ook geen probleem met leveren en bij mijn broer ook niet, want hij heeft er gelijk 3 besteld en is allemaal goed gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
pinokkia schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:23:
Hier ook geen probleem met leveren en bij mijn broer ook niet, want hij heeft er gelijk 3 besteld en is allemaal goed gegaan :)
Kijk hij is een echte multitasker!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
thefox154 schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:38:
[...]

Kijk hij is een echte multitasker!!!!!!!!
Hij heeft er 1 voor zichzelf, zijn vrouw en schoonzus besteld. :) Deze dienen allemaal als navigatiesystemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Laatst online: 18-10 15:18

migros

Nooit meer een Samsung

Ik heb mijn pakje vanochtend eindelijk ontvangen. Mijn eerste indruk: wat een baksteen. Bij lijkt wel een kilo of zo. Is er ergens al een stappenplan om het geheel van Honeycomb naar Gingerbread te downgraden????

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
migros schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:10:
Ik heb mijn pakje vanochtend eindelijk ontvangen. Mijn eerste indruk: wat een baksteen. Bij lijkt wel een kilo of zo. Is er ergens al een stappenplan om het geheel van Honeycomb naar Gingerbread te downgraden????
Mijn ervaring na een week gebruik is dat hij perfect in de hand ligt. Hij is inderdaad wat aan de zware kant, maar niet storend en een 10 inch van dik 650 gram vind ik echt stukken minder handzaam.

Ervaring na een week:
-De statement dat een 1,5 ghz singlecore onder doet voor de 1ghz dualcore (Tegra2) kan ik niet beamen, Ik vind het hele OS prima lopen, alles opent snel en er is maar zelden een vertraging. Blijkbaar heeft een singlecore duidelijk een voordeel als er geen meerdere CPU's ondersteund worden.
-De browser werkt prima, echter is browsen in landscape aan te raden, anders moet je echt zoomen om comfortabel te kunnen lezen. Bij snel scrollen zie je de browser 'renderen', hij laat echter wel alles keurig op tijd zien.
-Films speelt hij prima af, 2,5Gb 720P HD films pakt hij zonder moeite. Wel moet ik vaak S/W decode selecteren wat betekent dat de CPU alles voor zijn rekening neemt. 720P MKV files doet hij wel probleemloos op H/W decode. De adreno 205 kan dit dus prima aan.

Tot slot de accu, hier ben ik eigenlijk zeer tevreden over. HD film afspelen pakt ca 15 procent per uur. Gewoon gebruik haal ik tegen de 8 uur. Voor mij meer dan zat om een dagje op het vliegveld te overleven. Waarschijnlijk is er meer te halen door de auto brightness uit te zetten en over te schakelen op Airplane mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:58

GaMbiNo

1337

@peugeot206gt Welke player gebruik je dan icm met de H/W decoder? Ik gebruik nu MX Player en daar kan ik alleen S/W Decoding selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Ik gebruik ook MX player. MKV's doet die H/W decode. Het meeste andere S/W decode, ik kan dan (niet altijd) H/W decode selecteren maar dan speelt hij fast forward of heel de player loopt vast. kwestie van testen. S/W decode doet het echter in alle situaties prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:58

GaMbiNo

1337

Heb je niet nog een codec geinstalleerd? Ik kan echt bij geen enkele mkv H/W decodering kiezen. Hij is uitgegrijsd en er staat niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Geen extra codecs geinstalleerd. Dit zijn de details van onderstaande stream:

Resolutie: 1280x544
Codec: H.264 / AVC / MPEG-4 AVC
Framerate: 24 fps
Formaat: 1,4 GB

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2ef486f.png

Zoals je ziet kan ik gewoon H/W decode kiezen. Vreemd dat de jouwe dit niet wilt doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
thefox154 schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:15:
En nu ontopic, min flyer gaat terug. Verzegeling was er opnieuw opgeplakt, stof onder het plastic en ik heb het idee dat de onderkant er niet 100% goed opzit, zit speling in.
Volgens mij zijn het allemaal refurbished exemplaren, alleen hebben ze bij sommigen iets minder goed hun best gedaan om dat te verbergen.
Het zou wel de lage prijs kunnen verklaren, maar dan hadden ze dat er wel even bij mogen vermelden.

Klopt het overigens dat de 'scribe'-ledjes alleen tijdens het opstarten fel branden, en tijdens normaal gebruik bijna niet zichtbaar zijn?
En dat de 'knoppen' in de zwarte rand het niet doen?
shaowoo schreef op zondag 22 april 2012 @ 00:47:
Je moet de apn naam veranderen naar prepaidinternet
(instelling- draadloos - mobiele netw- namen toeganspunten -kpn mobiel internet )
Yep, dat bleek inderdaad de oplossing te zijn. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Marco schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:58:
Volgens mij zijn het allemaal refurbished exemplaren, alleen hebben ze bij sommigen iets minder goed hun best gedaan om dat te verbergen.
Die uit de winkel zijn sowieso 100% ongeopend en nieuw.
Klopt het overigens dat de 'scribe'-ledjes alleen tijdens het opstarten fel branden, en tijdens normaal gebruik bijna niet zichtbaar zijn?
Dat is correct, die dimmen erna.
En dat de 'knoppen' in de zwarte rand het niet doen?
Met een custom Honeycomb Rom dan wel stock Gingerbread doen deze knoppen het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Brad Pitt schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:19:
Die uit de winkel zijn sowieso 100% ongeopend en nieuw.
Die van mij komt ook gewoon uit de winkel, maar er was duidelijk te zijn dat de doos opnieuw verzegeld was, en er zat een beetje stof in die plastic hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Marco schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:22:
Die van mij komt ook gewoon uit de winkel, maar er was duidelijk te zijn dat de doos opnieuw verzegeld was, en er zat een beetje stof in die plastic hoes.
Ruil je hem om of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ben het niet helemaal mee eens. Zowel de htc flyer van mijn zoon als de 3 van mijn broer zijn echt nieuw en geen extra zegel overheen geplakt of what ever. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Kan aan de mijne ook niets ontdekken dat deze niet nieuw is, alles is gesealed, alles is keurig verpakt en bovenal zie ik echt nergens een beschadiging. Ik geloof dan ook niet dat deze refurb is. En als het wel zo is maakt het me niet uit, ik zie het immers niet.

Heb er wel gelijk een HTC screenprotector overheen gedaan, dus vermoed dat er weinig beschadigd zolang ik hem niet laat stuiteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:44
Ik heb even gekeken mijne is ook opnieuw verzegeld, vermoedelijk om Honeycomb erop te zetten. ( Niet refurbished dus)
Voor de rest zat alles wel netjes in seal.

[ Voor 8% gewijzigd door thijssie op 23-04-2012 20:31 ]

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:19
De mijne is vanavond geleverd (na een hele dag gewacht te hebben op de postbode....lang leve Postnl/TNT). Op zich best netjes na precies een week. Ook bij mij waren er nieuwe stickers over de verzegeling heen geplakt maar verder zag alles er echt 100% nieuw en ongebruikt uit. Heb er extra goed opgelet.

Moet zeggen dat de eerste indrukken niet meteen wow zijn. Ben een ipad gewend en zal vast even moeten wennen aan Android maar altijd leuk om je in iets nieuws te verdiepen. Leuke gadget voor op vakantie binnenkort :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
thijssie schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:29:
Ik heb even gekeken mijne is ook opnieuw verzegeld, vermoedelijk om Honeycomb erop te zetten. ( Niet refurbished dus)
Voor de rest zat alles wel netjes in seal.
Dat zou inderdaad ook nog een reden kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Naar aanleiding van de meldingen over het opnieuw verzegelen, heb ik de verpakking nog eens nader bekeken. (Ik heb m'n Flyer uit de winkel, met Honeycomb erop).
Ik zie inderdaad dat er een nieuw zegel over de oude heen is geplakt, maar het is wel een originele witte HTC zegel.
Verder was alles nog gesealed qua snoertjes en adapter. De Tablet zelf was ook nog helemaal netjes.
Het zal inderdaad wel met Honeycomb te maken hebben zoals hierboven al genoemd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Ik heb ook nog een keer gekeken, en ook ik heb wederom een nieuwe zegel. Ga er 100 procent vanuit dat dit vanwege HC is gedaan. Niets wijst erop dat het een refurb is. (Op die buy.com site stond bijvoorbeeld dat er gebruikerssporen konden zijn). Ik maak me er niet druk meer over :)

Wisten we hier trouwens dat de processor dezelfde is als in de galaxy S plus, maar dan nog iets hoger geklokt. Ik vind de performance tot nu toe echt super, en durf nadat ik vandaag heb vergeleken met een 10 inch galaxy tab te zeggen dat de UI gewoon vlotter draait op de Flyer. Alleen webbrowsen zag er iets beter uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Laatst online: 14-08 23:27
peugeot206gt schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:29:
Kan aan de mijne ook niets ontdekken dat deze niet nieuw is, alles is gesealed, alles is keurig verpakt en bovenal zie ik echt nergens een beschadiging. Ik geloof dan ook niet dat deze refurb is. En als het wel zo is maakt het me niet uit, ik zie het immers niet.

Heb er wel gelijk een HTC screenprotector overheen gedaan, dus vermoed dat er weinig beschadigd zolang ik hem niet laat stuiteren ;)
Welke protector heb je en waar vandaan? Vind alleen hele dure van zo 20 euro per stuk.

En ik denk dat de flyers nieuw zijn en ongebruikt. Alles zag er zo nieuw uit en nergens een krasje of wat. Bij mijn telefoon krijg je ook een setje extra zegels in de doos om de doos na het openen opnieuw te verzegelen. Mocht het om gebruikte toestellen gaan dan hebben ze zoveel moeite gedaan voor een nieuwe lader, headset, hoesje en dan een gebruikte doos gebruiken. Lijkt mij niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij kpn in de winkel gehaalt en zie net dat 2 zegels zitten die allebij doorgesneden zijn, weet wel zeker dat nieuwe Flyer is en alleen voor Honeycomb is geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Yrck schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:54:
[...]

Welke protector heb je en waar vandaan? Vind alleen hele dure van zo 20 euro per stuk.
Deze:

Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b210065.jpg

http://www.htcaccessoryst...spx?i=210065&phone=209252

Originele HTC protector bij thephonehouse. 11 euro voor 2 stuks! Via dealextreme 4 dollar stuk maar ik heb geen zin om te wachten. En deze passen perfect en zonder bubbels en troep erop gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkoknl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:24
Ik heb er 3 in de winkel gehaald en 1 laten bezorgen, hier zaten allemaal dubbele stickers op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Laatst online: 14-08 23:27
peugeot206gt schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:09:
[...]

Deze:

[afbeelding]

http://www.htcaccessoryst...spx?i=210065&phone=209252

Originele HTC protector bij thephonehouse. 11 euro voor 2 stuks! Via dealextreme 4 dollar stuk maar ik heb geen zin om te wachten. En deze passen perfect en zonder bubbels en troep erop gekregen!
Zojuist besteld via bol.com! Nu nog een goed hoesje. Die hier al eerder vermeld is kan ik niet kopen, geeb creditcard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thocla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:56
Origine HTC screen protectors bij Amazon € 2,99 + € 5,95 voor verzending.
http://www.amazon.de/gp/p...ef=oh_details_o01_s00_i00

[ Voor 52% gewijzigd door thocla op 24-04-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
thocla schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:50:
Origine HTC screen protectors bij Amazon € 2,99 + € 5,95 voor verzending.
http://www.amazon.de/gp/p...ef=oh_details_o01_s00_i00
Heb vanwege de gemiddeld niet bijzonder goede klanten reviews andere protectors besteld (met een wat betere gemiddelde rating). Zal wel laten weten hoe deze zijn als ze binnen zijn. Ratings zeggen ook niet alles* :P
* die van mij dús uiteraard ook niet, maar dat terzijde ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 24-04-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Zo vandaag mijn defecte kunnen omruilen met een nieuwe bij hi winkel in Utrecht. Nu doet de Wifi het weer Honeycomb is al geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Laatst online: 21:25
Brad Pitt schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:57:
[...]

Heb vanwege de gemiddeld niet bijzonder goede klanten reviews andere protectors besteld (met een wat betere gemiddelde rating). Zal wel laten weten hoe deze zijn als ze binnen zijn. Ratings zeggen ook niet alles* :P
* die van mij dús uiteraard ook niet, maar dat terzijde ;)
Vraag me af waarom je er 2 krijgt als ze zo goed zijn :?

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
audiojunk schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:54:
Vraag me af waarom je er 2 krijgt als ze zo goed zijn :?
Omdat die dingen om te maken 5 cent zijn en ze nu dus méér verdienen dan wanneer ze ze per stuk verkopen.

[Edit] Deze net gecancelled want een case besteld. Beiden gebruiken leek me wat overdreven :P

[ Voor 17% gewijzigd door Brad Pitt op 24-04-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC_Vincent
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Heeft zo'n screenprotector nu echt toegevoegde waarde/is zo'n ding nodig?

Heb er ook geen op m'n mobiel (Desire) en die is na meer dan een jaar nog steeds krasvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
DC_Vincent schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:37:
Heeft zo'n screenprotector nu echt toegevoegde waarde/is zo'n ding nodig?

Heb er ook geen op m'n mobiel (Desire) en die is na meer dan een jaar nog steeds krasvrij.
Nut is een groot woord. Ik vind het wel prettig om te weten dat mocht ik een kras krijgen ik niet elke keer met dat pennetje erdoorheen moet. En het niet gaat irriteren bij een film ofzo. Dan ben je voor 5 euro weer krasvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Voor vingergebruik zal het ook niet nodig zijn. Voor pengebruik vind ik het wel een prettige maatregel. Ik heb daar verschillende (en helaas nogal tegenstrijdige) ervaringen over gelezen met de Flyer.

Better safe than sorry is mijn devies in dergelijke gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:35:

Heeft iemand een idee?
Ik ontving zojuist het volgende bericht van Hi:

"Helaas is de simkaart die bij de HTC Flyer hoort niet op voorraad. Sorry voor het ongemak. Zodra de simkaart op voorraad is wordt de bestelling zo spoedig mogelijk geleverd."

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:40:
[...]
"Helaas is de simkaart die bij de HTC Flyer hoort niet op voorraad. Sorry voor het ongemak. Zodra de simkaart op voorraad is wordt de bestelling zo spoedig mogelijk geleverd."
Hetzelfde had ik bij Vodafone, ik snap niet hoe zulke grote bedrijven niet simkaarten gewoon per 10.000 op voorraad kunnen hebben...
Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste

Let op:
Dit is een topic in het Shopping Forum en is bedoeld voor discussie rond de aanbieding en de afhandeling van de bestellingen die gedaan zijn. Discussie over het product zelf hoort in het HTC Flyer Tablet topic - deel 1 thuis.