Voor de mensen waarvan de remboursbon niet klopte, lees en huiver
Ik: Goedendag, ik wil graag een bestelling van een HTC Flyer annuleren.
Hi: Oké, kunt u mij het ordernummer geven.
Ik: Natuurlijk, blablablabla.
Hi: stilte... Meneer, deze bestelling is al geannuleerd.
Ik: 
Huh? Hoe kan dat dan?
Hi: Hier is retour aangemeld bij ons in het systeem. De bestelling wordt dan automatisch geannuleerd.
Ik: Maar hij ging juist retour omdat de remboursbon niet in orde was. Om die reden moest die retour. TNT kon hem zo namelijk niet uitleveren. Ze stonden afgelopen vrijdag nog aan de deur met dat ding.
Hi: Nou, hij is geannuleerd.
Ik: Maar dat kan toch niet? Ik heb niks geweigerd. De bon was gewoon niet in orde en ik ben niet de enige die dit probleem heeft (verwijst naar een bepaald topic

)
Hi: Ik kan het wel even navragen als u wilt?
Ik: Ja, ik wil graag weten hoe dit zo kan gebeuren.
15 minuten verder..
Hi: Bedankt voor het wachten. We hebben het nagekeken in het systeem. De order staat onder een 'verzamelnaam'. We kunnen dus alleen zien dat die retour is gekomen. Niet de precieze reden. Waarschijnlijk omdat niet de juiste persoon aan de deur stond.

Of ze hebben bij TNT een fout gemaakt.
Ik: Nou, dit klinkt echt als onzin. TNT stond bij mij voor de deur en die zei letterlijk dat de remboursbon ontbrak. Geen betaalbewijs is geen aflevering. Om die reden moest die retour. Op internet lees ik dat meer mensen hier last van hebben, dus het probleem lijkt toch echt bij jullie te liggen:
Hi: (lichtelijk geïrriteerd toontje) Dat kunnen we niet zien meneer, omdat het onder een verzamelnaam in het systeem staat. Je zou TNT nog kunnen bellen, maar die hebben het waarschijnlijk onder dezelfde verzamelnaam.
Ik: Ja, dat zal best. Het is gewoon raar dat jullie een bestelling direct annuleren zodra die retour komt door het ontbreken van een remboursbon. Duidelijk niet mijn fout, maar toch annuleren jullie hem gelijk zonder mij op de hoogte te stellen.
Hi: Ja, zo gaat dat nu eenmaal.
Ik: 
... Nou dan wil ik bij deze de bestelling annuleren.
Hi: Ja, dit is al gebeurd meneer.
Ik: 
MOOI! Dan beëindig ik dit gesprek. Prettige dag nog.