Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Jeroen10 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 18:18:
Heb ik weer, net die Htc thuis ontvangen, wil ik hem aandoen zit ik in een soort van menu, kan ik een reboot geven of factory reset en nog 3 opties, druk ze in maar er gebeurt weinig, iedereen dit meegemaakt, of heb ik weer zon maandagochtend model gekregen?
Witte achtergrond met skatende android poppetjes? Toevallig de volumeknop vastgehad en toen de flyer aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is hij ook retour gegaan. En daar heb je dus een hele dag op gewacht.. Heel slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03-2024
Jeroen10 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 18:18:
Heb ik weer, net die Htc thuis ontvangen, wil ik hem aandoen zit ik in een soort van menu, kan ik een reboot geven of factory reset en nog 3 opties, druk ze in maar er gebeurt weinig, iedereen dit meegemaakt, of heb ik weer zon maandagochtend model gekregen?
Je zit in het recovery menu. Je hebt de volume knop ingedrukt gehouden (specifieker: de volume down knop). Of de knop zit vast. 1 van de 2. Spijtig voor je iig als het dat laatste is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 18:35:
Bij mij is hij ook retour gegaan. En daar heb je dus een hele dag op gewacht.. Heel slecht!
Defect of problemen met rembours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Nee niet dat ik weet. Maar heb net van alles ingedrukt en nu is die opgestart (gelukkig)

Heb trouwens gingerbread.
Yrck schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 18:34:
[...]

Witte achtergrond met skatende android poppetjes? Toevallig de volumeknop vastgehad en toen de flyer aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hoop ik wel ja, heb zondag al besteld. Hoop ik niet dat er een defect in zit als die hier boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-10 18:31
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 18:44:
[...]

Dat hoop ik wel ja, heb zondag al besteld. Hoop ik niet dat er een defect in zit als die hier boven.
Je hebt sowieso recht op een werkend apparaat, dus mocht 'ie defect zijn dan kun je 'm retour doen. Maar ik geef toe, mooi is anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.joepiedepoepie schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 18:56:
[...]

Je hebt sowieso recht op een werkend apparaat, dus mocht 'ie defect zijn dan kun je 'm retour doen. Maar ik geef toe, mooi is anders :P
'K weet me recht, maar als defect is moet ik nog langer wachten tot er mee kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag:
als ik internet open en ik wil hem weer slluiten, zie ik dat nergens staan?
dezelfde heb ik ook op de andere apps.
en als ik op de home scherm ben, en ik klik op die plaatje met 2 vakjes, zie ik alles openstaan.
kan je ook een programma handmatig sluiten of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 19:33:
ik heb een vraag:
als ik internet open en ik wil hem weer slluiten, zie ik dat nergens staan?
dezelfde heb ik ook op de andere apps.
en als ik op de home scherm ben, en ik klik op die plaatje met 2 vakjes, zie ik alles openstaan.
kan je ook een programma handmatig sluiten of kan dat niet?
Dat is juist de bedoeling van Android. Snel verder gaan waar je gebleven bent.

Wil je al je "schermen" sluiten, dan zul je een app/task killer of iets dergelijks moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar alles open staan vreet toch accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 19:35:
Ja, daarom gebruik ik zelf ook zo'n task killer. In principe kun je dan zo aanvinken welk programma je open wilt laten staan en wilde gesloten mag worden. De keuze wordt dus aan de gebruiker overgelaten.

[ Voor 7% gewijzigd door .joepiedepoepie op 20-04-2012 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:59
Als iets "open" staat verbruikt het (als het geen slecht geprogrameerde app is!) geen geheugen, het idee achter android is dat het geheugen sowiezo stroom verbruikt of er nu iets inzit of niet en het dus beter is om het geheugen zo vol mogelijk te houden itt zo leeg mogelijk.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo kan ik geen rtl gemist kijken op de tablet?
er staat download silverlight en dat doe ik.
maar op het einde zegt die kan bestand niet openen?
helpt astro manager misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
.joepiedepoepie schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 19:37:
[...]

Ja, daarom gebruik ik zelf ook zo'n task killer. In principe kun je dan zo aanvinken welk programma je open wilt laten staan en wilde gesloten mag worden. De keuze wordt dus aan de gebruiker overgelaten.
Als je android niet lekker wil laten lopen moet je vooral zo'n app killer gebruiken 8)7

Get over it, het is geen windows. Lekker alles (op de achtergrond) aan laten staan, behalve zware apps als navigatie e.d. die kun je vaak wel afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiantxtc
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-10 22:52
Hoe is bij jullie de afwerking van het hoekje plastic bij de aan/uit knop? bij mij is de overloop naar het aluminium niet helemaal "vlak" waar dat aan de andere kant wel het geval is....maandag ochtend?

Mijne komt trouwens bij de kpn (niet HI) winkel vandaan voor 199 met kpn kaartje en € 15 (5 +10 na registratie) beltegoed. Er staat standaard Android 3.2.1 op en htc sence 1.1 for tablet.

Ik dacht dat deze met 2.3 kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu staat bij track-and-trace dat rembours is. Maar heb met Ideal betaalt, gelijk webcare getweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiantxtc
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-10 22:52
Net opnieuw opgestart en Flyer gaat niet meer aan, walktrough op de htc website al gedaan ----> terug naar de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:41
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:19:
Nu staat bij track-and-trace dat rembours is. Maar heb met Ideal betaalt, gelijk webcare getweet.
Heb echt 't gevoel alsof ze bijna iedereen als "rembours" hebben ingevoerd, ook al heb je al betaald met iDeal. Heb zelf wel echt voor rembours gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb naar de Webcare getweet, zal zien wat ze als oplossing doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Sowiezo zal het pakketje bij jou worden aangeboden als rembours en waarschijnlijk ook weer bij hun terugkomen, omdat je (neem ik aan) het pakketje zal weigeren. Zij kunnen nu in ieder geval niets meer veranderen en zullen alles opnieuw moeten versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
audiojunk schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:50:
[...]

Bij het prepaid pakket van Hi zit ook een microsim met een adapter om hem als gewone sim te gebruiken.
Ik heb hem uit de Hi winkel, en bij mij zit er alleen een gewone simkaart bij. Misschien een ander prepaid pakketje meegekregen? Het zat in een doorzichtig hoesje ter grootte van een pasje. De verkoper had ook even een iets groter papieren mapje in zijn handen wat ook prepaid was, maar die deed ie weer weg en gaf deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben niet van plan nog keer te betalen. Hoop dat ze nog 1 sturen die niet rembours is. Of de postbode vergeet dat het rembours is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:24
Afgelopen zondag twee flyers besteld, beiden met iDeal betaald. Vandaag verzonden en (zeer waarschijnlijk) morgen bezorgd (als ik postNL mag geloven). Beide bestellingen staan niet als rembours bekend bij postNL :)

Hi kan het dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu klantenservice aan bellen, in gespek.

Hoor wacht muziekje. :')

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2012 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Kijk eens bij Settings>About Tablet>Battery>Battery Use (of hoe het evt. in het Nederlands heet). Daar zul je zien dat het scherm het meeste stroom verbruikt. Wil je langer met de accu doen dan haal je het meeste winst uit het terugschroeven van de schermhelderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Wat een klote apparaat, nu doet wifi het niet meer, zelfs na fabrieksinstellingen helpt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Kijk net bij T&T, staat er: "Retour gezonden"... ;w

Nu maar hopen dat hij niet helemaal terug naar Hi hoeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
"Zending bevind zich in het sorteer centrum"

Ik heb de klantenservice niet gebeld, noch TNT. Die bezorger zei dat ze enkel de rembours bon waren vergeten erop te plakken bij TNT. Ik ga er dus vanuit, althans ik hoop, dat ze dit daar ter plekken in orde maken en hem morgen als nog langs brengen.

Mocht die helemaal retour gaan, krijg ik bijna de neiging om 'm maar te annuleren... Echt een zooitje maakt Hi ervan imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu 10 apps open staan als ik op die plaatje klik met 2 vakjes op de home scherm.
ik vind dat heel irritant...
is er niks aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Wat ook irritant is, is dat je hier al je technische vragen stelt en niet hierheen het HTC Flyer Tablet topic - deel 1 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:59

F.West98

Alweer 16 jaar hier

WTF
Betaald via iDeal, nu onderweg (jeej), is 'ie onder rembours!!!!!!!!!!!!

Wat nu?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F.West98 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:12:
WTF
Betaald via iDeal, nu onderweg (jeej), is 'ie onder rembours!!!!!!!!!!!!

Wat nu?
Had ik ook, klantenservice heb ik gebeld, wisten ook niet hoe het kwam. Als echt nog moet betalen moest ik weigeren en krijg ik geld terug. Anders kan je zo aan nemen, zei hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:13:
[...]

Had ik ook, klantenservice heb ik gebeld, wisten ook niet hoe het kwam. Als echt nog moet betalen moest ik weigeren en krijg ik geld terug. Anders kan je zo aan nemen, zei hij.
En wat is er toen gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F.West98 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:16:
[...]

En wat is er toen gebeurd?
Als toch moet betalen, moet ik hem weigeren, en krijg ik me geld terug. En dan kan ik hem opnieuw bestellen. Maar dan ga ik wel naar de hi winkel gewoon persoonlijk kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Wat is het nr. van de klantenservice eigenlijk?
Gewoon zoals op de site 0612001200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F.West98 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:19:
Ja die heb ik gebeld, krijg je keuze menu. Ik ben bij keuze over hi prepay uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:16
F.West98 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:19:
0800-0346 heb ik gebeld vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

OK, zelfde verhaal. Gewoon weigeren als je moet betalen en opnieuw betalen. Actie loopt een maand langer door door dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als morgen toch rembours is ga ik gewoon naar de Hi shop, kunnen tot 15:15 brengen en de shop is tot 17:00 open. Moet dus lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Als er geen rembours staat bij je track en trace dan hoef je je geen zorgen te maken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat er wel bij, Hi klantenservice snapte ook niet hoe het kwam. Heb met ideal betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Bij mij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 bezorger die brengt vaak een pakketje bij ons, daar kunnen we wel aan uit leggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
De pakketbezorger doet uiteraard gewoon wat er op het pakket/zijn lijst staat en zal echt niet het pakket afgeven zonder het geld te innen, hoe goed je 'm ook kent of hoe vaak hij ook komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:03:
1 bezorger die brengt vaak een pakketje bij ons, daar kunnen we wel aan uit leggen denk ik.
Hij mag hem absoluut niet geven zonder betaling. Ik verwacht ook dat hij dit niet doet.

Bij mij is hetzelfde gebeurd vandaag. Betaald met iDeal en toch onder rembours verzonden. Ik zag dit op de trackingpagina en heb toen Hi gebeld en die zeggen doodleuk deze weigeren en opnieuw bestellen. Geld van de oude bestelling wordt dan binnen drie weken teruggestort. Ik had zelf al zoiets van: ja hallo, hoe lang moet ik dan wachten op die nieuwe bestelling? Ik heb toen gewoon maar aangegeven dat ik hem niet meer hoefde en ook even duidelijk gemaakt dat ze wat moeten doen aan hun manier van orders verwerken. Hij was niet voor niets pas na een paar dagen te volgen op hun site. :X Ik ben heel blij dat ik die Wehkamp tablet heb kunnen kopen anders kon ik zeker nog drie weken wachten voor ik een tablet had.

Ik ben in ieder geval best pissig over deze manier van handelen en vindt eigenlijk nu meerdere mensen dit hebben dat ze het beter moeten oplossen.

Ik zie het ook al gebeuren dat ik binnen die drie weken mijn geld niet terugheb, of dat zij de geweigerde tablet niet terugontvangen dankzij de betrouwbaarheid van TNT en dat ik daar dan de schuld van krijg.

[ Voor 8% gewijzigd door danielkraak op 20-04-2012 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:13:
[...]

Betaal hem, krijg hem, en krijg je geld terug. Lijkt me beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
RemcoDelft schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:17:
[...]

Betaal hem, krijg hem, en krijg je geld terug. Lijkt me beter :)
Moet je daar wel geld voor hebben. Hi doet er drie weken over om geld terug te storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
danielkraak schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:14:
[...]

Hij mag hem absoluut niet geven zonder betaling. Ik verwacht ook dat hij dit niet doet.

Bij mij is hetzelfde gebeurd vandaag. Betaald met iDeal en toch onder rembours verzonden. Ik zag dit op de trackingpagina en heb toen Hi gebeld en die zeggen doodleuk deze weigeren en opnieuw bestellen. Geld van de oude bestelling wordt dan binnen drie weken teruggestort. Ik had zelf al zoiets van: ja hallo, hoe lang moet ik dan wachten op die nieuwe bestelling? Ik heb toen gewoon maar aangegeven dat ik hem niet meer hoefde en ook even duidelijk gemaakt dat ze wat moeten doen aan hun manier van orders verwerken. Hij was niet voor niets pas na een paar dagen te volgen op hun site. :X Ik ben heel blij dat ik die Wehkamp tablet heb kunnen kopen anders kon ik zeker nog drie weken wachten voor ik een tablet had.

Ik ben in ieder geval best pissig over deze manier van handelen en vindt eigenlijk nu meerdere mensen dit hebben dat ze het beter moeten oplossen.

Ik zie het ook al gebeuren dat ik binnen die drie weken mijn geld niet terugheb, of dat zij de geweigerde tablet niet terugontvangen dankzij de betrouwbaarheid van TNT en dat ik daar dan de schuld van krijg.
Zolang jij niet tekent voor het pakket kunnen ze je niets kwalijk nemen. Pas als je tekent is het in je bezit. Of hij wel of niet bij Hi aankomt is de verantwoording van PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
Eindelijk om 20.00 uur de HTC flyer binnen gekregen. Mijn oudste zoon is nu helemaal in zijn nopjes. Eindelijk heeft hij een tablet, (5 januari verjaardagscadeau ) want ik heb deze voor hem besteld, omdat de ambiance tablet van de phonehouse steeds niet werd geleverd.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

*O* Feest! :Y) Taart! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Het zijn wel vroege vogels die pakketbezorgers.. 8)7

" Pakketbezorger is onderweg " naar z'n werk misschien ja :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Freakster86 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 06:30:
Het zijn wel vroege vogels die pakketbezorgers.. 8)7

" Pakketbezorger is onderweg " naar z'n werk misschien ja :9
Slim toch, kan hij alle huizen overslaan waar het donker is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-08 23:16
Ik heb mijn tablet ondertussen binnen, en aangezet.
In het instellingen menu, bij "opslagruimte" zie ik

Interne opslag -> totale ruimte 7,88 GB
Tablet geheugen -> totale ruimte 19,61 GB.

Nu weet ik dat er altijd wat verschil zit tussen het fysieke en het bruikbare geheugen. Maar dit lijkt me wel ietwat veel? Hebben jullie ook 19.61GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-10 22:25
TheMatrixHasYou schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:33:
Ik heb mijn tablet ondertussen binnen, en aangezet.
In het instellingen menu, bij "opslagruimte" zie ik

Nu weet ik dat er altijd wat verschil zit tussen het fysieke en het bruikbare geheugen. Maar dit lijkt me wel ietwat veel? Hebben jullie ook 19.61GB?
klopt, rest is voor besturingssysteem gereserveerd.
die 2 a 3GB zie je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
securitymayo schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:35:
[...]

klopt, rest is voor besturingssysteem gereserveerd.
die 2 a 3GB zie je niet.
32-19 = 13 GB dat mist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:25

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook 19.61GB inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Er is ook nog een Internal Storage. Dit waren alle waarden bij mij nieuw uit doos.

Internal Storage

Total space
7,88GB

Applications
165MB

Available
7,72GB

Tablet Storage

Total Space
19,61GB

Downloads
0,00B

Pictures, Videos
19,88MB

Audio
0,00B

Misc.
265MB

Available
19,33GB

Total Internal 7,88 + Total tablet 19,61 = 27,49

Er mist nog steeds een beetje. Ik neem aan dat Android dat gebruikt.

[ Voor 4% gewijzigd door CaptJackSparrow op 21-04-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:46:
Er is ook nog een Internal Storage. Dit waren alle waarden bij mij nieuw uit doos.

Internal Storage

Total space
7,88GB

Applications
165MB

Available
7,72GB

Tablet Storage

Total Space
19,61GB

Downloads
0,00B

Pictures, Videos
19,88MB

Audio
0,00B

Misc.
265MB

Available
19,33GB

Total Internal 7,88 + Total tablet 19,61 = 27,49

Er mist nog steeds een beetje.
aha dan moet je optellen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Laatst online: 21:13
Mijn flyer kwam gister binnen. Zag dat de zegels waren vervangen. Ook zag ik dat ie gebruikt was. De speciale USB poort was beetje zwart door een andere plug die afgegeven heeft. Vraag me dan af waarom die terug gestuurd was. Mag ik aannemen dat ie niet een of ander scherm mankement heeft? Voelt nooit zo prettig om eeen 'tweedehands' te krijgen. Backlight bij zwarte beelden geeft geen spots maarzwart is ook niet echt zwart. Hoe zit dat bij jullie? Verder vind ik m best goed trouwens. Is wel even wennen dat Android na ook een anderhalf jaar iPhone gebruik....

[ Voor 9% gewijzigd door HBSVDK op 21-04-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-10 14:11
HBSVDK schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 11:08:
Mijn flyer kwam gister binnen. Zag dat de zegels waren vervangen. Ook zag ik dat ie gebruikt was. De speciale USB poort was beetje zwart door een andere plug die afgegeven heeft. Vraag me dan af waarom die terug gestuurd was. Mag ik aannemen dat ie niet een of ander scherm mankement heeft? Voelt nooit zo prettig om eeen 'tweedehands' te krijgen. Backlight bij zwarte beelden geeft geen spots maarzwart is ook niet echt zwart. Hoe zit dat bij jullie? Verder vind ik m best goed trouwens. Is wel even wennen dat Android na ook een anderhalf jaar iPhone gebruik....
Hier waren de zegels inderdaad ook verbroken. Verder ziet hij er super netjes uit. Wat wel opviel was dat er wat stof onder het plastic zat om het apparaat heen. Zag er verder niet gebruikt uit, meestal is zo'n fabriek wel stofvrij lijkt mij :+ Dus tja, misschien verkopen ze stiekem refurbished zonder het te melden? Ben overigens wel blij met het apparaat, schrok eerst van het formaat, maar internet pagina's zijn super goed t elezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Laatst online: 21:13
@THEFOX.

oké haha. Verklaart de prijs ook een beetje. Maar geen slechte deal alsnog. Nee is niet een reuze scherm maar vind m wel fijn en groot zat. Krijg wss de wehkamp pad ook nog. Denk toch dat ik de htc ga houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
Bij mij waren de zegel niet verbroken en ook niet een overheen geplakt. Dus de htc flyer van mijn zoon is dus echt nieuw en geen terug gebracht exemplaar of zo'n refrused model. :)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 17:59
pinokkia schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:04:
Bij mij waren de zegel niet verbroken en ook niet een overheen geplakt. Dus de htc flyer van mijn zoon is dus echt nieuw en geen terug gebracht exemplaar of zo'n refrused model. :)
Same hier, alles comleet gesealed van doos tot kabels ed..

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yrck schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 18:38:
[...]

Defect of problemen met rembours?
Die knuppels waren de rembours enveloppe kwijt zoals meerdere in dit topic. Ben benieuwd hoe ze dit oplossen. |:( }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Ik kan nu al een nieuwe halen, mijn wifi is kapot na de laatste update van HTC zelf???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-10 21:22
Hier ook problemen met de rembours.
's Ochtends zag ik dat de tablet 's middags zou worden geleverd.
Einde van ochtend was de status dat het pakket retour is gegaan.
's Middags in Apeldoorn bij de KPN/HI winkel langs gelopen.
Deze hadden er nog 2 op voorraad.
Eerst even de klantenservice gebeld: zij gaven aan dat als een pakketje retour komt, deze automatisch geannuleerd zou worden.
Op basis hiervan heb ik er maar 1 in de winkel gehaald.
Mocht de tablet alsnog bezorgd worden, dan weiger ik hem gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat wel vaak fout met rembours geloof ik.. Hier mazzel dan, vanmorgen 2 Flyers gewoon netjes afgeleverd onder rembours. Even later zelfs nog netjes een telefoontje ontvangen van Hi Webcare of alles goed was gegaan. Dat vind ik echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij komt vandaag ook een Flyer onder rembours, maar dat hoort ie niet te zijn. Mag hem dus lekker gaan weigeren. Ga ik gewoon in de Hi shop kopen.

Heb hem net geweigert, aan postbode uitgelegd waarom weigeren. Vroeg ie of nog in aanbieding was. :')

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2012 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Mijne is vandaag binnen gekomen. Alles vergezeld en netjes in verpakking nog. Best knap want de doos om de Flyer is behoorlijk gedeukt. Straks even rustig voor gaan zitten! Benieuwd hoe hij uiteindelijk bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik laat die HTC Flyer maar zitten... Ik vind het dodelijk irritant, de communicatie met HI, PostNL en die rembours problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:18
ik heb hem net opgehaald bij dr hi winkel in dr herestraat groningen. dr verkoper was onbekend met de aanbieding en hij had hem niet liggen maar haalde er 1 op bij de kpnwinkel iets verderop.

lijkt een fijn apparaat. lekker vlot ook nog. referentie is een galaxy note

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:24
Tablet inmiddels ook binnen :) Ziet er goed uit. Conclusie tot nu toe: werkt wel aardig, maar wel tijd om een andere ROM erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT.

Plaatse me post 2keer.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-10 16:34
FrameWork. schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:04:
Conclusie tot nu toe: werkt wel aardig, maar wel tijd om een andere ROM erop te zetten.
Wordt 'ie niet sneller door hoor, meestal integendeel zelfs ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geweigerd dus... We gaan m opnieuw bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er geen Hi of KPN bij je in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:52:
Ik laat die HTC Flyer maar zitten... Ik vind het dodelijk irritant, de communicatie met HI, PostNL en die rembours problemen.
Ik heb het ook gewoon maar laten zitten (had zelf al betaald, maar was onder rembours verzonden). Zo goed is de aanbieding nou ook weer niet nu ik die Wehkamp tablet heb. Ik heb het wel gehad met Hi.

Wellicht nog wel een aanmelding doen voor een koude douche?

[ Voor 12% gewijzigd door danielkraak op 21-04-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
F.West98 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:14:
Geweigerd dus... We gaan m opnieuw bestellen
je woont in groningen toch? moet je even naar de kpn winkel herestraat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
danielkraak schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:18:
Ik heb het ook gewoon maar laten zitten (had zelf al betaald, maar was onder rembours verzonden). Zo goed is de aanbieding nou ook weer niet nu ik die Wehkamp tablet heb. Ik heb het wel gehad met Hi.
De Wehkamp tablet is ook gewoon een relatief traag ding, gemaakt van plastic, met de helft van het geheugen en zonder 3G. Heb hem ook besteld hoor maar is nog echt maar de vraag of die het "gaat worden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Brad Pitt schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:20:
[...]

De Wehkamp tablet is ook gewoon een relatief traag ding, gemaakt van plastic, met de helft van het geheugen en zonder 3G. Heb hem ook besteld hoor maar is nog echt maar de vraag of die het "gaat worden".
Ach, voor het geheugen en de 3G doe ik het niet, hoewel 3G best handig is. 7 Inch lijkt me sowieso best klein, dus het was hoe dan ook een gokje. En zeker omdat de actie zo lang loopt zul je sowieso verlies maken mocht je hem weer willen doorverkopen.

Ik heb ook al een HP TouchPad en die bevalt prima en die gebruik ik ook niet super veel, dus ik heb wel genoeg tablets met die Samsung er ook nog bij.

[ Voor 11% gewijzigd door danielkraak op 21-04-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
danielkraak schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:23:
Ach, voor het geheugen en de 3G doe ik het niet, hoewel het 3G best handig is. 7 Inch lijkt me sowieso best klein, dus het was hoe dan ook een gokje. En zeker omdat de actie zo lang loopt zul je sowieso verlies maken mocht je hem weer willen doorverkopen.
Heb hem gekocht met de intentie hem te gebruiken, niet om er wat aan te verdienen :) De Flyer is een "okay" ding, echter niet te vergelijken met bijv. een SGS2. Maar dat is de Tab ook niet. Ga de Flyer gewoon wellicht in de auto gebruiken als navigatie, daar is 8.9 inch echt gewoon veel te groot voor imho. En het materiaal is bijzonder fijn natuurlijk. Je moet van beide apparaten niet teveel verwachten, zijn eigenlijk beiden niet "af".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ik was te laat voor die wehkamp deal helaas. die had ik liever gehad maarja de flyer is ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Brad Pitt schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:27:
[...]

Heb hem gekocht met de intentie hem te gebruiken, niet om er wat aan te verdienen :) De Flyer is een "okay" ding, echter niet te vergelijken met bijv. een SGS2. Maar dat is de Tab ook niet. Ga de Flyer gewoon wellicht in de auto gebruiken als navigatie, daar is 8.9 inch echt gewoon veel te groot voor imho. En het materiaal is bijzonder fijn natuurlijk. Je moet van beide apparaten niet teveel verwachten, zijn eigenlijk beiden niet "af".
Ik heb hem zelf ook niet gekocht met de intentie om er wat aan te verdienen, maar meer omdat het zo goedkoop was en ik niet verwachtte er verlies op te maken als hij toch niet zou bevallen. Het lijkt me best een prima apparaat, maar ik weet nu al dat ik hem weinig mee zal nemen van huis, dus dan is het feit dat hij kleiner is en dat hij 3G heeft ook niet echt meer nuttig.

Maar goed, de Flyer lijkt me een prima tablet en volgens mij is hij een stuk steviger dan de Galaxy Tab. :)

[ Voor 5% gewijzigd door danielkraak op 21-04-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Dat de galaxy tab minder stevig is, dat denk ik niet. Flyer kraakt veel meer, dat heeft die tab echt niet
danielkraak schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:30:
[...]

Ik heb hem zelf ook niet gekocht met de intentie om er wat aan te verdienen, maar meer omdat het zo goedkoop was en ik niet verwachtte er verlies op te maken als hij toch niet zou bevallen. Het lijkt me best een prima apparaat, maar ik weet nu al dat ik hem weinig mee zal nemen van huis, dus dan is het feit dat hij kleiner is en dat hij 3G heeft ook niet echt meer nuttig.

Maar goed, de Flyer lijkt me een prima tablet en volgens mij is hij een stuk steviger dan de Galaxy Tab. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Laatst online: 20:28

Gem

Vandaag ook de Flyer ontvangen mag ik zag al direct dat deze opnieuw was gesealed (nieuwe sticker over de oude). Bij het openen ging het inderdaad over een refurbisched apparaat (zwarte sporen op een wit apparaat) welke maandag weer richting HI gaat. Erg jammer maar hopelijk zal Wehkamp mij volgende week wel blij kunnen maken }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Mijn flyer zojuist aangezet en beetje ontdekt hoe en wat. Geweldig apparaat! YouTube, browsen en muziek beluisteren gaat prima. Vanavond rustig wat apps erop zetten en dan lekker spelen met het apparaat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:27:
[...]

offtopic:
Toen HTC de Flyer op de markt bracht had Apple en Samsung allang een dualcore tablet. Maar nee HTC kwam met een tablet met magere specificaties, de Flyer is dus echt niet een geslaagde tablet in mijn ogen en eerlijk gezegd weet ik niet of ik het een smartphone moet noemen of tablet, de originele software op de Flyer was in iedere geval niet voor dit formaat bedoeld en dat zag je ook, er draaide gewoon een aangepaste Sense 3.0 op die dus ook landscape modus heeft.

De Flyer heeft dezelfde basis hardware als de HTC One V, HTC Desire S en HTC Desire HD, daarnaast moet de Flyer met diezelfde hardware een hogere resolutie aansturen dan de smartphones moeten met deze hardware.

Als je € 70 bij legt kun je een HTC Evo 3D halen, wel eens waar een smartphone inderdaad, maar veel krachtigere hardware. Ik zelf heb die HTC Evo 3D.

Het is overigens wel zijn € 199 waard als je deze tablet koopt, maar dat vind ik vooral vanwege de 3G en 32GB.

Maar je moet niet hetzelfde verwachten als bij een dualcore tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
je gaat wel voorbij aan t feit dat de andere tabs weliswaar 1ghz dc waren en de flyer 1.5ghz sc. android gaat nog niet supereffecient om met meerdere cores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
418O2 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 17:38:
je gaat wel voorbij aan t feit dat de andere tabs weliswaar 1ghz dc waren en de flyer 1.5ghz sc. android gaat nog niet supereffecient om met meerdere cores.
Een SGS2 loopt anders best redelijk :P Maar goed,allemaal compleet offtopic want dit gaat over het Hi-gedoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 17:38:
offtopic:
We zijn tweakers hier hoor. Mijn HTC Desire HD draaide standaard op 1Ghz en met gemak kon ik die op 1.6Ghz zetten en maximale overclock was zelfs 2Ghz, maar dat was alleen om te showen van kijk hij draait op 2Ghz.

Dus vandaar dat ik niet naar de Ghz kijk want bij Android devices kun je toch overklokken vaak. En HTC doet zelf ook, de HTC Sensation XE en XL zijn daar een voorbeeld van.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2012 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:26:
Die knuppels waren de rembours enveloppe kwijt zoals meerdere in dit topic. Ben benieuwd hoe ze dit oplossen. |:( }:O
:( inderdaad #K%Tzooi.

Flyer is gewoon retour gezonden naar Hi. Echt vermoeiend dit. Moet ik weer webcare gaan 'tweeten' met de vraag; Hoe krijg je het voor elkaar om zo'n zooitje te maken van een paar bestellingen.... Blijf dan gewoon thuis ofzo. :X

Annuleren of niet... ga er nog een nachtje over slapen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Freakster86 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:29:
[...]

Flyer is gewoon retour gezonden naar Hi. Echt vermoeiend dit. Moet ik weer webcare gaan 'tweeten' met de vraag; Hoe krijg je het voor elkaar om zo'n zooitje te maken van een paar bestellingen.... Blijf dan gewoon thuis ofzo. :X

Aanmelden voor een koude douche? Ik ben nu ook eigenlijk wel benieuwd bij hoeveel mensen dit is gebeurd.

Volgens mij komt het gewoon door het feit dat de orders in eerste instantie niet goed doorkwamen. Je kon hem ook pas na een paar dagen op hun site volgen.

[ Voor 12% gewijzigd door danielkraak op 21-04-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:45
Vandaag heb ik ook de Flyer in de ochtend aangeboden gekregen ook al stond op de site dat hij niet op voorraad was. Ik verwachte dat ik nog een SMS zou krijgen voordat hij aangeboden zou worden, te minste dat stond in de bevestigingsmail. Helaas had ik niet genoeg cash op zak dus is hij weer mee gegaan met de postbezorger.

Maandag zal ik hem eindelijk dan hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
danielkraak schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:31:
[...]

Aanmelden voor een koude douche? Ik ben nu ook eigenlijk wel benieuwd bij hoeveel mensen dit is gebeurd.

Volgens mij komt het gewoon door het feit dat de orders in eerste instantie niet goed doorkwamen. Je kon hem ook pas na een paar dagen op hun site volgen.
Daar vegen ze hun kont mee af ben ik bang. Maar ik onderteken de aanvraag wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:29:
[...]

Nou, mijn HTC Flyer kunnen ze echt lekker in hun reet douwen. ;w Het is echt een ongeorganiseerd zooitje daar... Ik snap niet hoe het zover heeft kunnen komen. Ik niets of niemand tweeten, laat staan bellen. Dit is hun fout, dus zij kunnen er achteraan, niet wij.
Freakster86 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:34:
[...]

Daar vegen ze hun kont mee af ben ik bang. Maar ik onderteken de aanvraag wel ;)
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Brad Pitt schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 17:41:
[...]

Een SGS2 loopt anders best redelijk :P Maar goed,allemaal compleet offtopic want dit gaat over het Hi-gedoe :)
klopt, een 1ghz dc is ook sneller, maar om nu te zeggen dat de flyer erg underspecced is, dat valt in de praktijk wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Nou, mijn HTC Flyer kunnen ze echt lekker in hun reet douwen. Het is echt een ongeorganiseerd zooitje daar... Ik snap niet hoe het zover heeft kunnen komen. Ik niets of niemand tweeten, laat staan bellen. Dit is hun fout, dus zij kunnen er achteraan, niet wij.
Nou ja, ik vind het een beetje sneu dat ze me als advies geven om hem gewoon maar weer opnieuw te bestellen. Dan zou ik hem waarschijnlijk pas over drie weken hebben. :(

Dat opnieuw bestellen geeeft eigenlijk ook al aan dat het enigste dat ze kunnen is een order van start tot einde uitvoeren. Wanneer er halverwege iets foutgaat dan annuleren ze hem gewoon.

[ Voor 27% gewijzigd door danielkraak op 21-04-2012 19:04 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste

Let op:
Dit is een topic in het Shopping Forum en is bedoeld voor discussie rond de aanbieding en de afhandeling van de bestellingen die gedaan zijn. Discussie over het product zelf hoort in het HTC Flyer Tablet topic - deel 1 thuis.