Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Xereon schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 19:06:
[...]

Nee, wat ik bedoel is dat ik de boot.img van Mike heb gepakt en de boot.img uit het zipje van Faux, deze heb repacked met behulp van deze website om vervolgens die boot te flashen. :)

//Aanvulling: Dat zipje van Faux bevat in feite zowel de boot.img als de modules. Maar omdat die boot.img niet geflashed mag worden wegens S-ON moet deze vooraf worden geflashed via FastBoot. Daana het zipje welke in feite diezelfde boot.img ook bevat. Alleen wordt de boot.img in het zipje dus overgeslagen.
Ah zo. Dan heb je dus geen repacked-versie geflasht, maar gewoon de stock Faux-variant.

Maar zoals je het beschrijft, zo flash ik ze ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb ook wat hulp nodig bij het flashen van een nieuwe kernel.
Ik draai de AOSP 4.1.1. rom welke nog gebruik maakt van kernel 2,6

Er zijn diverse kernels uit maar icm deze rom zou Eternity Project 3.4.0 v.0.29b goed moeten werken lees ik op XDA. Nu ben ik redelijk nieuw in de scene dus krijg het niet echt voor elkaar.

Ik heb Fastboot (en weet hoe het werkt) en heb de bijhorende Boot.img maar wat nu?
Als ik de kernel download krijg ik ook een .img file.

Moet ik deze nou flashen via Fastboot ? oid?
Ik ben een Mac gebruiker maar voor Fastboot gebruik ik een Windows omgeving dus het kan zomaar zijn dat ik iets verkeerd doe. Ik doe het nu zo :

1.. Fastboot-windows erase cache
2. Fastboot-windows Flash boot kernel.img
3. Fastboot-windows erase cache
4. Reboot

Iemand hier raad?

Edit: Ik lees hier ook goeie resultaten met de Faux kernel, die is er eventueel ook voor deze rom .
Faux Mainline en Faux Ultimate.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 05-08-2012 22:06 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

de boot.img moet je inderdaad flashen op de manier die jij beschrijft. Je kan overigens ook gewoon http://goo.gl/6SmZ4 downloaden. Dat is het script om de boot.img voor ARHD te flashen, maar als je gewoon het boot.img-bestand vervangt, dan werkt ie ook voor jou kernel.

Na (of alvorens, maakt niet uit) het flashen van de boot.img moet je nog de modules flashen. Dat doe je gewoon door het gedownloade zipje te installeren via recovery, zoals je dat altijd doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Thnx, maar als ik een kernel download is het een .img file en geen Zip.
Moet ik daar zelf nog iets mee doen om er een Zip van te maken?

(Voor de duidelijkheid mijn rom draait al, inclusief bij horende Boot.img, ik wil dus de kernel wisselen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ah. Ik ken de desbetreffende kernel niet, maar het zou kunnen dat er geen modules bij zitten. Dan moet je dus gewoon de .img flashen via fastboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja zijn al repacked voor deze rom. Er is zo ook een Faux versie.

Welk commando moet ik dan gebruiken onder fastboot? Flash kernel kernel.img of is dat te simpel gedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee, flash boot. Je hebt de instructies immers net hierboven gepost. ;) Zo moet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Maar dat werkt nou net niet :D, daarom dacht ik dat ik iets verkeerd deed

Edit: Oke mijn fout, er zitten wel modules bij, deze staan er los (en onduidelijk klein) onder.
Nog maar eens proberen.

Bedankt voor je hulp.

[ Voor 50% gewijzigd door Donstil op 05-08-2012 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat gebeurt er precies dan? Want zo moet het werken. Weet je overigens zeker dat er geen modules zijn? Waarom werkt het volgens jou niet?

Edit: right :P

[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 05-08-2012 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Inmiddels wat stappen verder. Er is een .bat file welke alles voor je doet.
Telefoon start daarna alleen niet meer op 8)7

Nu Faux 6u maar eens proberen, houd je van de straat he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Faux 6u is nogal een accudrain. Ik zou je de moeite besparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh Thnx :) . Ik zoek er juist eentje welke me wat betere accu prestatie's kan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Misschien de 6m-variant dan.

Anyways, ik heb net ARHD 8.1 draaien, maar dat is geen succes. De boel hangt en apps starten supertraag op. Gauw terug naar 8.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Got it.

Bleek een fout te zitten in het laatste script waardoor je na een reboot zelf even de cache moest wissen. Nu gedaan en draaien.

Nu morgen even aankijken of het ook nut heeft.

Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/3450/screenshot2012080600162.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik zo in jullie gesprek stoor..
Ik heb eigenlijk een probleem, er is iets fout gegaan met mijn rooten, nu moet ik eerst een stock rom op mijn telefoon zetten om een goeie .zip op mijn htc one x sd kaart te zetten. ik heb namelijk geen rom op mijn sd kaart staan dus ben ik bang dat ik het dus via de stock rom moet doen. echter kan ik geen goeie stock rom vinden. mischien kunnen jullie mij helpen? mijn Radio_1.1204.104.14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hoezo kun je die niet vinden? Staan toch gewoon op XDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Ik heb een paar dagen geleden mijn hox geflashed, maar vind de batterij eigenlijk heel snel leeg gaan. Nu lees ik op xda en elders dat als je de eerste keer je telefoon flashed het soms voorkomt dat je batterij hard leegloopt. Ik zou dan op moeten starten in recovery en de batterij leeggooien ofzo. Op leedroid's site zelf lees ik dit:
Q 15: My battery is draining heavily*.
When you first flash a ROM this is what happens. Give it atleast one full charge cycle and it should come back to normal. If required, reboot into recovery and clear battery stats. It is advisable to do so on 100%. Here is the*battery caliberation*app from the market. You can try this.
The battery calliberation script is now included in the rom and stats wiped when at 100%, automatically. This is done only once.
Het zou dus automatisch moeten gaan, maar heb het gevoel dat dit niet gebeurd is. Ik wil dit dus zelf handmatig gaan doen. Is dit veilig, en heeft iemand hier ervaringen mee? Het klinkt eigenlijk vrij absurd, en wil niet mijn batterij verpesten..

@Moderators
Als deze vraag hier niet thuis hoort, of als ik zelf eerst meer research moet doen, hoor ik dat graag. Dan stel ik m'n vraag ergens anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je kan best je battery stats handmatig wipen vanuit de recovery. Daar kan niet zoveel aan misgaan. Mijn ervaring is echter dat het weinig doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Je kunt een rom ook flashen via Fastboot toch? Daar zou je ook nog ff naar kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Donstil schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 01:41:
Je kunt een rom ook flashen via Fastboot toch? Daar zou je ook nog ff naar kunnen kijken.
Zo heb ik de rom ook geflashed? Of heb je het niet over mijn vraag?

Het schijnt dat die battery drain vaak voorkomt bij toestellen die voor het eerst geflashed worden. Toch maar eens handmatig wipen, kijken of het helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Soms kan een reboot al helpen, of het leeg laten lopen van de batterij en dan opnieuw opladen. Als dat alles (inclusief wipen van de stats) niet helpt, dan zou ik eens eens het opnieuw flashen van de rom overwegen, of een andere kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Ja, daar heb ik ook al aan zitten denken. Dat het de kernel kan zijn. Eerst dit maar eens proberen morgen, op 100% volle batterij. Hopelijk brengt het beterschap..

[Edit]Net de batt. stats gewiped. Nu maar even afwachten.Had trouwens verwacht dat dit even zou duren, maar je kunt gelijk verder met opstarten :)

[ Voor 31% gewijzigd door Tarabass op 06-08-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik gebruik nu Insertcoin 8.04 (nu aan het updaten naar 8.05).
Daarmee heb ik geen problemen met het stotteren van de muziek.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 00:55:
Hoezo kun je die niet vinden? Staan toch gewoon op XDA?
Klopt, echter heb ik een beetje hulp nodig welke ik precies moet hebben, aangezien ik er al een paar gedownload had, maar met de foutmelding kwam dat ik de verkeerde versie had. mischien zouden jullie mij daarmee kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:26:
[...]

Klopt, echter heb ik een beetje hulp nodig welke ik precies moet hebben, aangezien ik er al een paar gedownload had, maar met de foutmelding kwam dat ik de verkeerde versie had. mischien zouden jullie mij daarmee kunnen helpen
Welke heb je al geprobeerd dan? Want als je gewoon een stock RUU geprobeerd hebt zou dat gewoon moeten werken. Weet je zeker dat je een niet-geroote stock-rom hebt gepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 16:44
Iemand die een van de 4,1 ROM's heeft geprobeerd en deze stabiel genoeg voor dagelijks gebruik acht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:57
boratnl schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:37:
Iemand die een van de 4,1 ROM's heeft geprobeerd en deze stabiel genoeg voor dagelijks gebruik acht?
zie paar pagina's terug

of gebruik de zoekfunctie op JB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heb nu Faux 6m draaien op ARHD 8.1. Merk dat de accuduur er iets beter van wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
boratnl schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:37:
Zijn ze al even hoor, ikzelf en een aantal andere tweakers hier draaien ze al (en hebben het besproken).

Ik heb de afgelopen twee weken de verschillende builde van deze AOSP rom gedraait, werkt prima maar heeft soms wat last van een snel leeglopende accu.

Ben daarom net over op CM10 (Wil liever Stock android maar de AOSP rom is al wat dagen niet geupdate).
Cm10 zit inmiddels al in Preview 12 en werkt eigenlijk probleemloos op wat bug's na. (Wifi werkt, modem werkt, CPU cores werken, camera werkt, echo is opgelost, enz enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:24

duderuud

Sliden is koel

Ik heb ook ale AOSP/AOKP/CM roms wel geprobeerd maar ik ga toch elke keer weer terug naar een Rosie rom, nu ARHD 8.1

De stabiliteit en functionaliteit van de AOSP roms zijn net niet wat het moet zijn, kleine ongemakken en battery drains...dat soort dingen.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
RoD schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 02:11:
Hier werkt ie ook goed :)

Overigens is met de 2.15-base nog steeds het probleem niet gefikst waarbij wifi/3G uitvalt tussen middernacht en ergens in de ochtend. Nog meer mensen die hier last van hebben? Settings staan uiteraard zo dat wifi niet uit mag vallen.

Ik weet dat het met een app is op te lossen.
Dat is geen probleem, dat is een feature.
Geen grap/one-liner, het is echt de HTC SmartSync-feature die na 20 minuten screen-off tussen 0.00 en 07.00 inschakelt. Bij screen-on gaat die weer automatisch naar WiFi, maar dan is de verbinding dus wel tijdelijk verbroken.
Even opgezocht en deze site geeft het wel aan: http://www.androidauthori...sabler-app-review-100311/
Erg fijn voor mensen die langer wakker zijn dan de "normale" 9-to-5-job-tijden of mensen met nachtdienst. Als HTC wat moeite had gedaan op een Apple-manier zou er een mooi menuutje zijn waar je zelf die uren kon instellen (iets zoals CyanogenMod Quiet Hours), maar helaas.

[ Voor 14% gewijzigd door MacorgaZ op 07-08-2012 01:32 . Reden: laatste paragraaf erbij ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Yep, dat is de app waar ik het over had. Ik had alleen gehoopt dat HTC het in de 2.15-base had gefikst, zodat er geen aparte app meer nodig is. Maar dat is dus niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Voor de mensen die graag JB willen uitproberen is vandaag Alpha 1 van CM10 uitgekomen. Op wat kleine bugs na te gebruiken als dagelijkse rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Thanks, had niet verwacht al stabiele roms te zien en had daarom hier ook niet meer gezocht.
Misschien vanavond toch maar eens CM10 proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
boratnl schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:53:
[...]

Thanks, had niet verwacht al stabiele roms te zien en had daarom hier ook niet meer gezocht.
Misschien vanavond toch maar eens CM10 proberen dan.
Let er wel op dat de accu wat sneller kan gaan, dit lijkt de goeie kant op te gaan maar "normaal" gebruik verbruikt onder JB wat meer dan onder ICS.

DeepSleep werkt inmiddels prima.

Ik draai trouwens CM10 A1 inc 3,4 kernel wat het geheel ook weer wat opknapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een of andere manier draaide CM10 bij mij niet stabiel. Mijn telefoon deed 4 keer per dag een reboot uit zichzelf.
Ben er niet achter gekomen hoe dat kwam, maar ik heb het vermoeden dat het gebeurde op het moment dat een app zichzelf wil updaten.
Anywayzzz, overgestapt naar Maximus, draait goed en soepel. 3Dot is ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heeft iemand ervaringen met de accuduur in ARHD 8.1? Bij mij gaat er ongeveer een procent per uur af, en ik vraag me af of dat een beetje representatief is. (op de achtergrond synct nogal wat, weer, FB enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
Ik concludeerde juiste het tegenovergestelde. Heb de tel sinds 12u vanmiddag zonder lader en (redelijk) intensief gebruikt vandaag en heb nog ruim 50% over. Vind het wel prima zo.

Ook ik met de gangbare dingen als Gmail, facebook weer, etc sync aanstaan.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 21:30:
Op een of andere manier draaide CM10 bij mij niet stabiel. Mijn telefoon deed 4 keer per dag een reboot uit zichzelf.
Ben er niet achter gekomen hoe dat kwam, maar ik heb het vermoeden dat het gebeurde op het moment dat een app zichzelf wil updaten.
Anywayzzz, overgestapt naar Maximus, draait goed en soepel. 3Dot is ingebouwd.
Draaide en 4x per dag doen me vermoeden dat je nog praat over een vroege preview build.
De Alpha is pas sinds vanmiddag uit namelijk.

Wat bedoel je met Maximus? CM10 en de AOSP rom zijn de enige echt fatsoenlijk werkende JB roms van dit moment namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Donstil schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 18:48:
[...]

Let er wel op dat de accu wat sneller kan gaan, dit lijkt de goeie kant op te gaan maar "normaal" gebruik verbruikt onder JB wat meer dan onder ICS.

DeepSleep werkt inmiddels prima.

Ik draai trouwens CM10 A1 inc 3,4 kernel wat het geheel ook weer wat opknapt.
3,4 al!? Ik heb deze avond van de beginpost op XDA voor CM 10 de kernel en ROM gedownload en heb daarmee kernel 2,6,39,4 pas geïnstalleerd.
Tot nu toe werkt het erg lekker, butter smooth is duidelijk merkbaar. Accu nog niks over te zeggen voor mij.
Werkt deepsleep standaard al, of moet ik die Wifi settings nog aanpassen daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
boratnl schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:44:
[...]

3,4 al!? Ik heb deze avond van de beginpost op XDA voor CM 10 de kernel en ROM gedownload en heb daarmee kernel 2,6,39,4 pas geïnstalleerd.
Tot nu toe werkt het erg lekker, butter smooth is duidelijk merkbaar. Accu nog niks over te zeggen voor mij.
Werkt deepsleep standaard al, of moet ik die Wifi settings nog aanpassen daarvoor?
Kerel 2,6 wordt meegeleverd met A1 idd. Ik heb deze vervangen voor 3,4 waardoor hij nog wat soepeler is gaan lopen.

DeepSleep werkt hier gewoon zonder dat wifi instellingen voor te hebben aangepast, is sinds p10 verholpen dacht ik.

Edit: Deze kernel http://dlhg.eternityproje...EAVORU3.4_CM10_v0.31b.zip

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 07-08-2012 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Donstil schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:19:
[...]

Kerel 2,6 wordt meegeleverd met A1 idd. Ik heb deze vervangen voor 3,4 waardoor hij nog wat soepeler is gaan lopen.

DeepSleep werkt hier gewoon zonder dat wifi instellingen voor te hebben aangepast, is sinds p10 verholpen dacht ik.

Edit: Deze kernel http://dlhg.eternityproje...EAVORU3.4_CM10_v0.31b.zip
Hij draait echt als een zonnetje, alleen jammer dat ik 3G met geen mogelijkheid aan de praat krijg, nu even geen tijd om opnieuw te flashen. Ik ga morgen denk ik terug naar ARHD en probeer over een paar weken de CM wel weer.
Ik mis de HTC camera app ook wel een beetje bij CM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paddo1985
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-03 17:40
3g werkte bij mij in het begin ook niet. De instellingen leken op het eerste zicht correct, er waren echter toch een aantal instellingen anders. Bij verificatietype was niks geselecteerd (nu PAP), bij MMSC heb ik http:// weg gehaald, en APN type heb ik alleen default staan nu.

Misschien deze instellingen eens nalopen? Ik heb trouwens vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:06
Na een aantal maanden behelpen met Sense en een locked bootloader heb ik vandaag de bootloader unlockt en CM10 geïnstalleerd.
Het werkt zalig, ik mis nog een hoop (zoals Gapps), omdat ik alles nog moet installeren, maar hier kan ik zeker aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdohmen
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:30
De Gapps kan je normaal vinden in de eerste post van een ROM en die kan je dan gewoon flashen nadat je je ROM geflashed hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RudolfR schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:19:
Na een aantal maanden behelpen met Sense en een locked bootloader heb ik vandaag de bootloader unlockt en CM10 geïnstalleerd.
Het werkt zalig, ik mis nog een hoop (zoals Gapps), omdat ik alles nog moet installeren, maar hier kan ik zeker aan wennen.
Je moet idd (zoals hierboven beschreven) de GAPPS flashen welke bijgeleverd word, dat geeft betere resultaten dan los uit de store downloaden. Ook een fijne gemodde Youtube appk staat in de eerste post trouwens.
boratnl schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 22:50:
[...]

Hij draait echt als een zonnetje, alleen jammer dat ik 3G met geen mogelijkheid aan de praat krijg, nu even geen tijd om opnieuw te flashen. Ik ga morgen denk ik terug naar ARHD en probeer over een paar weken de CM wel weer.
Ik mis de HTC camera app ook wel een beetje bij CM.
Moet je even uit de store GetRIL downloaden, daarmee baseband 2.05.401.2 erop zetten en alles werkt weer.

Edit: Lijkt trouwens wel aan Vodafone of de instellingen daarvan te liggen, ik heb ook vodafone en de mensen die er op XDA last van hebben gebruikte ook vodafone.

3,4 kernel werkt trouwens ook wel lekker, geeft een wat betere accu duur maar het Wifi daarvan is nog een beetje haperig, soms is er een reboot nodig en dan vind hij ineens alles weer.

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 09-08-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
paddo1985 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:41:
3g werkte bij mij in het begin ook niet. De instellingen leken op het eerste zicht correct, er waren echter toch een aantal instellingen anders. Bij verificatietype was niks geselecteerd (nu PAP), bij MMSC heb ik http:// weg gehaald, en APN type heb ik alleen default staan nu.

Misschien deze instellingen eens nalopen? Ik heb trouwens vodafone
Heb ook Vodafone, heb tzelfde ingevuld als jij en binnen een seconde verschrijnt de H in mn taakbalkje. Echt mega bedankt stond op t punt weer te flashen, geen idee waarom ik hier gister niks op kon vinden.

@Donstil thx, die had ik ook gevonden maar had geen zin in gedoe met radio's en stond al op het punt om terug te flashen.

Ook een faal van Vodafone dat zei deze instellingen niet op hun site noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Bij mij werkte 3G op Vodafone ook niet, totdat ik de authenticatie van de APN op PAP instelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Ik lees in het topic van ARHD, dat er een nieuwe OTA live moet zijn. Base 2.17.401.2.
iemand deze al binnen?

edit: OTA is live!!
Ik heb nu stock geflashed, en ben nu 1.29 aan het booten........
en nieuwe systeem update beschikbaar.

Edit2: voor iedereen die het leuk vind om de stock rom te hebben incl de nieuwe hboot enzo.
- flash nandroid van stock 1.29 rom
- boot naar fastboot
- flash stock 1.29 boot.img
- flash stock 1.29 recovery
- reboot systeem en update.

edit3: heeft voor zover ik nu kan zien standaard geen quicksettings. Is wel 4.04 met sense 4.1. Heeft de 3dot fix en de nieuwe smooth rosie.

[ Voor 83% gewijzigd door _MB_ op 10-08-2012 14:01 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Nakebod

Nope.

Maar eh, stock 1.29 flashen, dat staat eigenlijk gelijk aan een factory reset. Dat gaat hem dus niet worden :+
Ik heb "gewoon" mijn stock ROM geroot. En aangepaste bootlader/CWM recovery.

Nu heb ik de boot.img en de recovery al terug naar stock recovery, en ik las op XDA ook dat het opnieuw locken van de bootloader ook wel eens kon helpen, via fastboot de bootloader opnieuw gelocked met: fastboot oem lock

Nu krijg ik een mooi uitroepteken als ik wil updaten. Mogelijk dat dat weer komt omdat ik een paar stock apps heb verwijderd?
Tot nu toe nog geen succes dus :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Nakebod schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:43:
Maar eh, stock 1.29 flashen, dat staat eigenlijk gelijk aan een factory reset. Dat gaat hem dus niet worden :+
Ik heb "gewoon" mijn stock ROM geroot. En aangepaste bootlader/CWM recovery.

Nu heb ik de boot.img en de recovery al terug naar stock recovery, en ik las op XDA ook dat het opnieuw locken van de bootloader ook wel eens kon helpen, via fastboot de bootloader opnieuw gelocked met: fastboot oem lock

Nu krijg ik een mooi uitroepteken als ik wil updaten. Mogelijk dat dat weer komt omdat ik een paar stock apps heb verwijderd?
Tot nu toe nog geen succes dus :P
Ik heb nog nooit opnieuw gelocked.
Root en update werkt niet altijd lekker. Maat van me had net een bootloop met een stock root rom.
Stock apps verwijderen en andere dingen aanpassen werkt niet altijd lekker.

Ik heb gewoon een backup van een stock 1.29 rom die al helemaal is ingesteld.
Daar ga ik dan naar terug en dan kan ik updaten.

Maar het is uiteindelijk alleen voor de hboot. Je kan ook gewoon de nieuwe ARHD flashen die vanavond ofzo uitkomt. Dan heb je ook 2.17.401.2, maar dan met je oude hboot. Opzich geen probleem.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Nakebod

Nope.

Ik wacht nog wel eventjes, zullen vast meer mensen zijn die hem niet 123 geflashed krijgen :P
En anders toch maar ff wat backupjes maken met titanium, en even clean beginnen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Nakebod schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:58:
Ik wacht nog wel eventjes, zullen vast meer mensen zijn die hem niet 123 geflashed krijgen :P
En anders toch maar ff wat backupjes maken met titanium, en even clean beginnen.
Ik flash zelf altijd recovery en dan de update van htc. Dan weet ik zeker dat alles 100% geupdate is. Daarna flash ik weer een custom rom. Dan eventueel met titanium alles weer terug zetten. Is even werk, maar dan heb je wel weer een mooie nieuwe versie :)

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mike is al van plan om de nieuwe 2.17-base in ARHD te stoppen. Versie 8.5 wordt het. Hij verwacht de RUU vandaag binnen te hebben. Geen idee hoe lang het dan nog duurt voordat 2.17 in ARHD wordt verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
RoD schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:27:
Mike is al van plan om de nieuwe 2.17-base in ARHD te stoppen. Versie 8.5 wordt het. Hij verwacht de RUU vandaag binnen te hebben. Geen idee hoe lang het dan nog duurt voordat 2.17 in ARHD wordt verwerkt.
Ben benieuwd of de muziek haperingen bug gefixed is in 8.5.0.
Had er in insertcoin 8.0.5 geen last van.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

_MB_ schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:46:
[...]

Ben benieuwd of de muziek haperingen bug gefixed is in 8.5.0.
Had er in insertcoin 8.0.5 geen last van.
Daar heb ik met 2.15 ARHD in ieder geval geen last van. Met 2.05 wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RoD schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:27:
Die is er toch al? Android Revolution HD 8.5.0 (base: 2.17.401.2 final-release) staat in het Topic.

Ik heb hem net even geinstalleerd gehad (omdat ik wel blij zou worden van een betere accu duur) maar heb hem snel weer verwijderd, een Sense rom voelt namelijk best log als je al 3 weekjes JB draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Donstil schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:51:
[...]

Die is er toch al? Android Revolution HD 8.5.0 (base: 2.17.401.2 final-release) staat in het Topic.

Ik heb hem net even geinstalleerd gehad (omdat ik wel blij zou worden van een betere accu duur) maar heb hem snel weer verwijderd, een Sense rom voelt namelijk best log als je al 3 weekjes JB draait.
Huh? Volgens mij staat alleen de changelog er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oke dat verklaard wel het een/ander.

Ik heb dus Android_Revolution_HD-One_X_8.1.0.zip geflashed maar was in de veronderstelling dat het dus 8.5.0 al was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het is niet altijd even duidelijk nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Hij is bezig met uploaden en heeft de changelog alvast in de OP gezet. De rom zelf is dus helaas nog niet te downloaden.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RoD schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:59:
Het is niet altijd even duidelijk nee :P
En ik was nog aan het werk ook dus niet volledig met mijn (beperkte 8)7 ) verstand erbij.

Kan ik verwachten dat 8,5,0 soepeler draaide? Wil wel graag terug naar Stock looks vanwege die accu maar het voelt allemaal net niet snappie genoeg (Met Apex launcher via RomCleaner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:08
Het is nu 9.0.0 en de upload duurt nog zo'n kleine 3 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Donstil schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:07:
[...]

En ik was nog aan het werk ook dus niet volledig met mijn (beperkte 8)7 ) verstand erbij.

Kan ik verwachten dat 8,5,0 soepeler draaide? Wil wel graag terug naar Stock looks vanwege die accu maar het voelt allemaal net niet snappie genoeg (Met Apex launcher via RomCleaner)
Soepeler dan 8.1 zou er in moeten zitten. Volgens Mike zit in de 2.15 test-release nog een hoop debug-code die er bij de final 2.17-versie uit is. Dat is de theorie, althans. We gaan het vandaag zien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Lizard schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:24:
Het is nu 9.0.0 en de upload duurt nog zo'n kleine 3 uur.
3 uur? Waar moet dat vandaan komen dan 8)7
RoD schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:25:
[...]

Soepeler dan 8.1 zou er in moeten zitten. Volgens Mike zit in de 2.15 test-release nog een hoop debug-code die er bij de final 2.17-versie uit is. Dat is de theorie, althans. We gaan het vandaag zien denk ik.
Ik ga het straks gewoon nog een keer proberen als 8.5 of 9.0 uit is.
Apex launcher erop en er het beste van hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Donstil schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:38:
[...]

3 uur? Waar moet dat vandaan komen dan 8)7

[...]
Mike's upload is op dit moment niet een van de snelste... :)
Maar dat zou wel bekend moeten zijn bij de ARHD volgers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
Ik heb op mijn stock rooted ROM de originele recovery geplaatst om te updaten, maar als ik nu "updates controleren" doe krijg ik geen updates. Het toestel blijft op "Controleren..." staan. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb wel verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 keer je vraag posten op het forum is meer dan genoeg.

[ Voor 74% gewijzigd door BastiaanN op 10-08-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Ik heb nu met stock 2.17 ook last van haperingen tijdens het afspelen van muziek in de car app.
De enige nieuwe rom die het niet had was Insertcoin 8.05.

Ik ga nu maar even proberen mijn sd kaart opnieuw te formatteren, misschien wil dat helpen.
Het is iig wel mega irritant.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zit er kwaliteits verschil in de camera tussen de verschillende roms?

Ik ben nu niet echt tevreden over de camera van mijn HTC One X maar weet niet of het door mijn rom komt namelijk.
Lizard schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:40:
[...]

Mike's upload is op dit moment niet een van de snelste... :)
Maar dat zou wel bekend moeten zijn bij de ARHD volgers.
Ooh nou we hebben geduld, ik ben geen ARHD volger dus wist het nog niet. a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:19
Mijn geroote HOX heeft een Vodafone branded ROM (1.29.161.13). Graag wil ik daar de 'gewone' WWE versie van maken, vanwege snellere updates en minder VF crap aan boord. Ik heb ondertussen verschillende topics hier en op XDA doorgespit, maar heb nu nog geen duidelijkheid of dit nu wél of níet kan.

Wat niet kan, is deze ROM updaten met bijvoorbeeld de OTA die nu verspreid wordt; zover ben ik. Wat wel kan, zijn custom ROMs installeren, maar ik wil juist zo dicht mogelijk bij stock blijven (vooralsnog). Bij mijn Desire kon ik een pre-rooted stock WWE ROM flashen en had ik dus alles wat ik wilde hebben.

Kan dat bij de HOX ook? Of heeft iemand anders een zetje in de goede richting voor me?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
En de 9.0.0 rom is live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Draait hier prima en nu maar eens kijken hoe de batterij zich gaat gedragen de eerstkomende paar dagen. Ik merkte met 8.5 al een kleine vooruitgang (incl. de 2.15) en 9.0 met 2.17 schijnt strakker geschreven te zijn, dus wie weet).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killahb39
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-05 10:49
draait prima intussen...

[ Voor 91% gewijzigd door killahb39 op 10-08-2012 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:27

Zorian

What the fox?

Ik heb even een kleine guide geschreven voor de mensen die per se hun HBOOT willen upgraden naar 1.12.0000. Dit is doorgaans alleen mogelijk via de OTA naar Android 4.0.4 (base 2.17), iets wat een beetje lastig is met een custom ROM dus. ;)
Zie hier: Klik!

Ook ik zit inmiddels op ARHD 9.0.0 overigens, heerlijk stukje software!
Groentenboer schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:01:
Mijn geroote HOX heeft een Vodafone branded ROM (1.29.161.13). Graag wil ik daar de 'gewone' WWE versie van maken, vanwege snellere updates en minder VF crap aan boord. Ik heb ondertussen verschillende topics hier en op XDA doorgespit, maar heb nu nog geen duidelijkheid of dit nu wél of níet kan.

Wat niet kan, is deze ROM updaten met bijvoorbeeld de OTA die nu verspreid wordt; zover ben ik. Wat wel kan, zijn custom ROMs installeren, maar ik wil juist zo dicht mogelijk bij stock blijven (vooralsnog). Bij mijn Desire kon ik een pre-rooted stock WWE ROM flashen en had ik dus alles wat ik wilde hebben.

Kan dat bij de HOX ook? Of heeft iemand anders een zetje in de goede richting voor me?
Root je HOX, flash een CWM en gooi er Android Revolution HD (ARHD) op. Lijkt stock, is beter. ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Zorian op 10-08-2012 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Waarom zou je je HBOOT willen upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qua111
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:04
Mijn HOX is nog niet geroot, en ik heb ook nog niet eerder een android phone geroot. Vandaag geupgrade naar 4.0.4. Kan ik nu alsnog gewoon een standaard root procedure volgen(ik was van plan het m.b.v. deze site te doen http://onexroot.com/one-x-root-guide/ ), of moet ik nu andere stappen volgen ivm nieuwe sofware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

RudolfR schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 09:49:
Waarom zou je je HBOOT willen upgraden?
Ik heb gelezen dat ie dan wat sneller opstart.
qua111 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:50:
Mijn HOX is nog niet geroot, en ik heb ook nog niet eerder een android phone geroot. Vandaag geupgrade naar 4.0.4. Kan ik nu alsnog gewoon een standaard root procedure volgen(ik was van plan het m.b.v. deze site te doen http://onexroot.com/one-x-root-guide/ ), of moet ik nu andere stappen volgen ivm nieuwe sofware?
Nee, de methode blijft gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

qua111 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:50:
Hoe bevalt de 4.0.4 toch zover? Hij schijnt een stuk verbeterd te zijn, vooral de accuduur. Praktijkervaringen plz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Topic over het hoofd gezien?

[HTC One X] 4.0.4 update topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Xereon schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:11:
Ik heb even een kleine guide geschreven voor de mensen die per se hun HBOOT willen upgraden naar 1.12.0000. Dit is doorgaans alleen mogelijk via de OTA naar Android 4.0.4 (base 2.17), iets wat een beetje lastig is met een custom ROM dus. ;)
Zie hier: Klik!

Ook ik zit inmiddels op ARHD 9.0.0 overigens, heerlijk stukje software!

[...]

Root je HOX, flash een CWM en gooi er Android Revolution HD (ARHD) op. Lijkt stock, is beter. ;)
Eensch. Ik gebruik ook Android Revolution HD (ARHD) en het werkt precies zoals stock. Behalve dat ARHD gewoon een stuk sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Iemand een idee waar ik bij Miui een ppp protocol kan aanpassen?

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:27
ViperX 2.0 is ook te downloaden.
Ook op basis van de nieuwe update,snel en goed.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Voor de muziekliefhebber is dit ook iets leuks om ff te checken. Gebruik v15 tot nu toe (v16 ga ik zo flashen) en het scheelt echt een hoop kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qua111
Tarabass schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:09:
[...]

Hoe bevalt de 4.0.4 toch zover? Hij schijnt een stuk verbeterd te zijn, vooral de accuduur. Praktijkervaringen plz :P
Heb het maar eventjes gebruikt, niet lang genoeg voor een accucheck. Al met al voelde het wel iets beter aan, tabbladen bij browser zijn veel relaxter ingedeeld. Voor de rest kan ik je helaas niet meer melden, aangezien ik vandaag geroot heb.

Kan iemand mij vertellen of ik een nieuwe rom gewoon zo over de oude(LeeDroid) kan gooien via de recovery, of dat ik eerst weer cache delete en volle delete moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

qua111 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 18:46:
[...]

Heb het maar eventjes gebruikt, niet lang genoeg voor een accucheck. Al met al voelde het wel iets beter aan, tabbladen bij browser zijn veel relaxter ingedeeld. Voor de rest kan ik je helaas niet meer melden, aangezien ik vandaag geroot heb.

Kan iemand mij vertellen of ik een nieuwe rom gewoon zo over de oude(LeeDroid) kan gooien via de recovery, of dat ik eerst weer cache delete en volle delete moet doen?
Wat beveelt LeeDroid zelf aan? beetje meer eigen initiatief aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Doorgaans is het overheen flashen (wel cache en dalvik cache wipen) tenzij je problemen ondervind. Dan wel full wipe.

Daarnaast moet je sowieso wipen wanneer je van base a naar base b gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qua111
RoD schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 18:48:
[...]

Wat beveelt LeeDroid zelf aan? beetje meer eigen initiatief aub.
[Sorry hoor, voortaan zal ik eerst god om antwoorden vragen bij vragen waar ik niks over kan vinden...]
Ik ben nieuw in de wereld van het rooten, dus al het jargon klinkt me nogal onbekend in de oren, misschien dat ik daarom zelf niks kan vinden over het installeren van een nieuwe rom over een andere, zij het hier LeeDroid. Hierbij dan mij excuses daarvoor.

Temeer omdat er vandaag tijdens mn root nogal wat misliep, dacht ik het nu maar hier te vragen, in plaats van zelf weer vanalles proberen zoals vanmiddag, want straks mol ik mn toestel alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JKratos schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 17:16:
Voor de muziekliefhebber is dit ook iets leuks om ff te checken. Gebruik v15 tot nu toe (v16 ga ik zo flashen) en het scheelt echt een hoop kwaliteit.
Klopt! Is idd een mooie mod, ik heb inmiddels ook v16 geflashed (op JB AOSP).
Verschil is met een fatsoenlijke koptelefoon zeker te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
qua111 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:45:
[...]

[Sorry hoor, voortaan zal ik eerst god om antwoorden vragen bij vragen waar ik niks over kan vinden...]
Ik ben nieuw in de wereld van het rooten, dus al het jargon klinkt me nogal onbekend in de oren, misschien dat ik daarom zelf niks kan vinden over het installeren van een nieuwe rom over een andere, zij het hier LeeDroid. Hierbij dan mij excuses daarvoor.

Temeer omdat er vandaag tijdens mn root nogal wat misliep, dacht ik het nu maar hier te vragen, in plaats van zelf weer vanalles proberen zoals vanmiddag, want straks mol ik mn toestel alsnog.
Ik wist er eerlijk gezegd ook niet zo heel veel van af, maar in het kort even hoe het zit in mijn optiek (dan mogen anderen me aanvullen). Er zijn, nadat je de bootloader geunlocked hebt via HTC dev, drie dingen waar je om zou moeten denken:

1. Het flashen van een andere recovery (clockwork recovery bijvoorbeeld). Dit is een eenmalige actie en hoef je niet nog een keer tussen het flashen van ROM's door over te doen. Zolang die recovery goed is geflashed hoef je je helemaal nergens zorgen over te maken - je kan de volgende stappen verneuken wat je wil, zolang de recovery goed is kan je je toestel gewoonweg niet slopen met wat ROM flashes.
2. Het flashen van boot.img. Bij toestellen die S-OFF hebben wordt dit bestand geflashed als je een ROM flashed, maar omdat de One X nog S-ON heeft is dit bestand "beveiligd" en moet deze apart worden geflashed via fastboot.
3. Het flashen van de ROM ansich.

Als je een bepaalde ROM erop hebt staan en je wilt een nieuwe ROM flashen zijn stap 2 en 3 natuurlijk elke keer verplicht (nouja, stap 2 soms niet, maar wil je het veilig doen zou ik het wel doen). Vaak is het ook handig om voordat je begint met stap 2 eerst de huidige ROM helemaal te wipen. Dat kan je vervolgens doen met het superwipe script. Dat kan je, vergeleken met Windows, zien als een soort van format van je systeempartitie zodat er geen oude meuk blijft staan als je een nieuwe ROM installeert.

Als je een nieuwere versie van dezelfde ROM wilt flashen is het soms wel nodig om te wipen, soms niet. Net zoals hierboven al wordt gezegd; vaak wordt er in het specifieke topic op XDA wel vermeld wat er wordt aanbevolen.

Al met al vind ik het niet eens zo heel ingewikkeld :)

[ Voor 9% gewijzigd door rodie83 op 13-08-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Hmm, flash ik vanochtend ARHD, is er nu weer een nieuwe versie:
Android Revolution HD 9.1.0
--- release date: 13 August 2012 ---

Stripped down all debugging code from all .apk and .jar files for even better UI performance!
New tweaks available in AROMA - build.prop tweaks
Updated AROMA binary to 2.50
Updated AROMA callibrations settings (Thanks to Patrics83!)
Other minor changes and fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper X 2.0.1 geïnstalleerd. Werkt super! En heel veel tweaks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Groentenboer schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:06:
Hmm, flash ik vanochtend ARHD, is er nu weer een nieuwe versie:

[...]
Mag er zonder wipe op, dus kun je gemakkelijk even erbij flashen :) Ga ik zo ook even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Aangezien ik nog niets met de nieuwe ROM gedaan had, heb ik hem gewoon opnieuw gewiped en geinstalleerd. Better safe than sorry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qua111
Ik heb de clockwork recovery erop staan. Via hier heb ik tot nu toe ook iedere keer geflasht, via de zip van sd card optie. Tevens heb ik wel ergens een backup staan hierin, volgens mij is dit degene met wel unlocked bootloader, maar nog geen custom rom erop. Maar vorige keer lukte het me zelfs niet om het toestel te herstellen via deze backup, en bleef hij bootloopen.

Ik begin het nu wel een beetje door te krijgen, maar snap nog steeds niet precies wat dat S-ON en S-OFF inhoud. Is dit iets wat ik apart ergens in moet stellen nog, of is dat nounet hetgene wat bij de HOX nog niet mogelijk is? En voor de rest is het dus een goed idee om toch maar iedere keer even die boot.img file erin te zetten, just to be sure?

So far so good, bedankt in ieder geval! Dit stelt me weer gerust. Blijft toch altijd spannend, eerst keer zoiets doen, zeker als het dan nogal faalt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 22:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Voor S-off kun je gewoon in de topicstart kijken en daar kikken op (je raad het al :) ) S-off. De topicstart is sowieso altijd een goed begin, daar staat veel info in.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

qua111 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:14:

Ik begin het nu wel een beetje door te krijgen, maar snap nog steeds niet precies wat dat S-ON en S-OFF inhoud. Is dit iets wat ik apart ergens in moet stellen nog, of is dat nounet hetgene wat bij de HOX nog niet mogelijk is? En voor de rest is het dus een goed idee om toch maar iedere keer even die boot.img file erin te zetten, just to be sure?
Gebruik Google en lees voor het flashen de handleiding door. Nogmaals, meer eigen initiatief want dit soort basale zaken zijn simpel zelf op te zoeken, en we blijven je in dit topic niet aan het handje houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, ik las overal dat er een EA app zou moeten zitten in 2.17. Maar hij zit er niet bij?
(viper x 2.0.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:21
Ik heb mijn X geroot en nu is die update er, maar ik kan hem niet updaten omdat ie steeds in ClockworkMod boot. Hoe kan dit verholpen worden zodat ik mn telefoon gewoon kan updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

NickC schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:50:
Ik heb mijn X geroot en nu is die update er, maar ik kan hem niet updaten omdat ie steeds in ClockworkMod boot. Hoe kan dit verholpen worden zodat ik mn telefoon gewoon kan updaten?
Daarvoor staan tutorials op XDA :)
Pagina: 1 ... 9 ... 32 Laatste