Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dat rooten enz is eigenlijk allemaal super simpel.
Ik heb 2 maandjes geleden een HTC One X gekocht na jaren iPhone's gebruikt te hebben dus wist ook helemaal niet wat en hoe ik moest beginnen.

Bleek allemaal super simpel en prima gedocumenteerd overal (Hier en op XDA).

Het vervelendste vond ik de post beperking op XDA, als je nieuw begint mag je in bepaalde onderdelen van het forum niet posten. Wat dus eigenlijk betekend dat je op het andere deel van het forum berichten gaat plaatsen als "great thnx" enz. Maargoed ik heb er nu inmiddels 100 dus mag met de grote jongens mee doen 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:08
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:32:
Vreemd, ik las overal dat er een EA app zou moeten zitten in 2.17. Maar hij zit er niet bij?
(viper x 2.0.1)
Die EA app wordt gezien als bloatware, vandaar dat de custom rom bakkers die weglaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 17:05
Met welke kernel wordt over het algemeen de beste batterijtijd gehaald? Ik draai ARHD 9.0.0. Ik ga namelijk over een paar dagen een paar dagen weg en heb dan een tijdje geen stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
tweakG5 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 17:15:
Met welke kernel wordt over het algemeen de beste batterijtijd gehaald? Ik draai ARHD 9.0.0. Ik ga namelijk over een paar dagen een paar dagen weg en heb dan een tijdje geen stroom.
Ik lees zeer wisselende resultaten. Faux en Franco zijn populair, maar ik laat het voorlopig bij stock na een tijdlang te hebben geëxperimenteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:21
RoD schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:51:
[...]

Daarvoor staan tutorials op XDA :)
Heb je ook een link naar de tutorial? Ik heb lopen zoeken op XDA maar niet gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 16:44
NickC schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 18:23:
[...]

Heb je ook een link naar de tutorial? Ik heb lopen zoeken op XDA maar niet gevonden...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1603905
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1577671
Beiden stickies op het One X Android Development forum op XDA, je had dit in 3 seconden daar zelf kunnen vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:57
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:44:
Viper X 2.0.1 geïnstalleerd. Werkt super! En heel veel tweaks!
Hier ook gisteravond overgegaan van 1.0.1 naar 2.0.1. Voor mij gevoel werkt het weer iets soepeler en sneller. Alleen vervelend dat je je homescreens weer opnieuw moet inreichten. iemand daar nog een goede tip voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
ViperX 2.0(.1) is echt fijn ja, ARHD vond ik te stock, met ViperX heb je mooi wat tweaks maar is alles nog vloeiend snel, sinds 2.0 ook de homescreens en alle menuutjes echt bijna instant _/-\o_

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MacorgaZ schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:03:
ViperX 2.0(.1) is echt fijn ja, ARHD vond ik te stock, met ViperX heb je mooi wat tweaks maar is alles nog vloeiend snel, sinds 2.0 ook de homescreens en alle menuutjes echt bijna instant _/-\o_
Welke tweaks mis je precies in ARHD dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
RoD schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:51:
[...]

Welke tweaks mis je precies in ARHD dan?
- 3 vinger swipe
- stock recent apps
- batt%
- zwarte status balk
- custom quicksetting
- homescreen loop
- bepaalde settings voor de buttons onderin.
- vast nog wel wat dingen.

Ik gebruik nu insertcoin, maar mis ook nog wat tweaks hier en daar.
Binnenkort terug naar Viper. Ik wacht nog even tot 2.0.2 uit is.

[ Voor 3% gewijzigd door _MB_ op 15-08-2012 18:09 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 20:02
Ik ben weer over gestapt op Arhd en ben echt zeer positief over deze rom. Batt gaat echt een stuk langer mee tov de jb roms. Qua performance ook zeer tevreden. Je merkt alleen wel dat animaties net niet even smooth gaan als bij jb. Maar batt is voor mij net iets belangrijker dan snelheid.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• RoD
  • Niet online

RoD

Bij mij is de accuduur echt spectaculair verbeterd met ARHD 9.0/9.1. Althans zo lijkt het. Heb het scherm nu 45 minuten aan (binnen een uur tijd, wilde de schermduur even testen), en de accu is nog maar met 10 procent teruggelopen. Dat vertaalt zich naar een schermtijd van 7.5 uur. Dat lijkt me toch wel echt onvoorstelbaar, omdat ik eerst maar 3,5 uur haalde. Heb wel eens gezien dat mensen 6,5 uur halen, maar dat was al extreem.

Iemand hetzelfde opgevallen? Ik zit er ook nog aan te denken dat de accu-indicator misschien stuk is in ARHD 9.1 :P

• duderuud
  • Laatst online: 12-09 16:24

duderuud

Sliden is koel

Ik heb ook ARHD 9.1 draaien, accuduur is erg goed ja. Zal eens meten hoeveel screen on tijd ik kan halen.

Motor-Forum.nl

• Donstil
  • Niet online
Ik ga vanmiddag toch ook maar weer even terug naar ARHD. Ga over 3 weken op vakantie en dan moet de accuduur gewoon goed zijn net zoals de camera.

De camera van de sense rom's is gewoon net ff beter als dat de stock camera is op JB roms.

Jammer alleen dat JB rom's zo veer soepeler draaien door Project butter, ben benieuwd wanneer HTC nou eens met een orginele update naar 4.1 komt. Aangezien Samsung 29 aug al met JB komt voor de S3 moet HTC dat toch ook lukken?

Edit: Oke hij is er al zie ik op de Frontpage.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 16-08-2012 12:23 ]

• BORA2500ETX
  • Laatst online: 02-09 23:22
Ben ik nu de enige, of zie ik bij ARHD geen downloadlinks staan in de openingspost? Enkel de titels zoals "Android Revolution HD 9.1.0" en de checksum, maar niet de links zelf?

• RoD
  • Niet online

RoD

BORA2500ETX schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:30:
Ben ik nu de enige, of zie ik bij ARHD geen downloadlinks staan in de openingspost? Enkel de titels zoals "Android Revolution HD 9.1.0" en de checksum, maar niet de links zelf?
De links staan er wel degelijk :)

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:19
De links bestaan uit plaatjes met de tekst -click here-. Dat plaatje staat meteen onder de MD5 checksum. Ik vermoed dat het plaatje bij jou simpelweg niet laadt, en dat je daardoor al die linkjes niet ziet.

Sometimes you need to plan for coincidence

• Lizard
Is een bekend probleem voor sommige gebruikers die Chrome gebruiken icm de nieuwe layout van XDA.

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
BORA2500ETX schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:30:
Misschien zit er een AdBlock de boel te fucken? Had dat ook ergens gelezen volgens mij. Dacht op XDA zelf..

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
In ieder geval niet de adblock voor Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BORA2500ETX
Aha, adblock voor chrome was inderdaad de boosdoener... Stom, niet eens aan gedacht, maar nu staat xda op whitelist. :) Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaringen met Paranoid Android?
Er staat een filmpje hiervan op pocketnow:
http://pocketnow.com/2012/08/16/paranoid-android-rom-review/

Misschien dat iemand er al mee gewerkt heeft en aan kan geven of het echt de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:24
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:19:

Misschien dat iemand er al mee gewerkt heeft en aan kan geven of het echt de moeite waard is.
Ziet er erg goed uit in ieder geval! Heb hem zelf nog niet geprobeerd en wacht er nog even mee. Floatshow is nu ook bezig met een nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 22:19

westergas

rikkie_pc

[b][message=38757225,noline]
Iemand hetzelfde opgevallen? Ik zit er ook nog aan te denken dat de accu-indicator misschien stuk is in ARHD 9.1 :P
Batterij is echt waanzinnig met ARHD 9.1. Zit nu nog op 82% met een brightness van 50%, WiFi de hele dag aan internetten, watseppen, bluetooth in de auto en bellen.

Mooi hoor! :*)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sindskort de trotse eigenaar van een One X, alleen nu ik zo de verhalen lees over ARHD wil ik het toch proberen. Maar voordat ik ook maar iets wil gaan doen heb ik eerst nog één vraag: is het überhaupt mogelijk om de One X te laten bricken en zoja gaat dit gemakkelijk?

Voorheen had ik een Xperia Play welke echt onmogelijk te bricken viel, je kon altijd de originele firmware terugflashen maar is dat dus ook mogelijk met de HTC One X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja het is mogelijk, nee in de praktijk zal je dit niet zo snel overkomen. Verder staan er tutorials op XDA om je in geval van problemen te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:20:
Ik ben sindskort de trotse eigenaar van een One X, alleen nu ik zo de verhalen lees over ARHD wil ik het toch proberen. Maar voordat ik ook maar iets wil gaan doen heb ik eerst nog één vraag: is het überhaupt mogelijk om de One X te laten bricken en zoja gaat dit gemakkelijk?

Voorheen had ik een Xperia Play welke echt onmogelijk te bricken viel, je kon altijd de originele firmware terugflashen maar is dat dus ook mogelijk met de HTC One X?
Zoals RoD ook terecht al zegt is het totaal naar de gallemiezen helpen van je device bijna niet te doen. Lees daarnaast ook de OP zou ik aanraden, schijnt ook wat bruikbare (starters)info in te staan.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ARHD staat erop. Zodra One eXtreme Sound Enhancer v17 uit is flash ik die er ook meteen overheen. Is het ook mogelijk om Toggles in je notificationbar te zetten of heet dit QuickSettings voor HTC telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Zie janvanduschoten in "Google Play & Androidapps - Deel 17" of de posts er direct voor / na...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat is niet wat ik bedoel. Ik heb het over dit soort toggles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 16:20
Daar linkt hij toch ook naar? In die post van janvanduschoten staat dat er gewoon vermeld hoor ;)
Maar ja, vaak wordt bij custom roms met (extended) quicksettings ook aangegeven

[ Voor 29% gewijzigd door arjen9551 op 17-08-2012 18:08 ]

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel gewoon native, dus niet dat er nog [Provider] rechtsboven staat of dat er Actief staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BORA2500ETX
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:19:

Nu aan het flashen, zal het snel weten te vertellen. :P
Hoop alleen dat de batterij wat meegaat, want met ARHD is die nu echt wel zeer goed, dus om terug naar een schermtijd van 2u te gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn HTC one x, na een reperatie is deze teruggekomen met simlock, deze is met geen enkele code te verwijderen. Kan ik door te rooten zelf een simlock verwijderen of wordt deze dan simlock vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door te rooten maak je hem volgens mij inderdaad simlock vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:33:
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn HTC one x, na een reperatie is deze teruggekomen met simlock, deze is met geen enkele code te verwijderen. Kan ik door te rooten zelf een simlock verwijderen of wordt deze dan simlock vrij?
Zou je hiervoor niet gewoon contact opnemen met HTC? Want dat lijkt me toch niet de bedoeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:35:
[...]

Zou je hiervoor niet gewoon contact opnemen met HTC? Want dat lijkt me toch niet de bedoeling...
Klopt maar wordt nogal heen en weer gestuurd tussen HTC en de winkel en ben er een beetje klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 07:45
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:34:
Door te rooten maak je hem volgens mij inderdaad simlock vrij
Dat is dus niet correct. Unrooten is heel wat anders en daarmee kun je de simlock niet verwijderen.
Waarschijnlijk hebben ze een boardswap gedaan en vergeten om deze simlockvrij te maken.

Zou zeker met HTC gaan bellen. Mogelijk kunnen zij een code sturen om dit te verwijderen. Een Provider kan dit ook dus mogelijk HTC ook. Je kunt ook proberen contact op te nemen met Dynafix en melding daar neerlegen en kijken wat ze kunnen/willen doen.

Of je bel met je provider. Als zij kunnen achterhalen dat ze een simlock vrije hebben geleverd zij de code voor je willen aanvragen/aanmaken.

Maar zou beginnen met chatten met HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BORA2500ETX
Zit nu op Paranoid Android. Op zich wel een leuke ROM, maar heeft iets teveel errors en crashes naar mijn zin. ARHD is op dat vlak veel stabieler. PA draait natuurlijk wel op jelly bean, dus toch wat smoother en de opties om apps in tablet mode te draaien zijn ook wel handig. De batterij is ook niet schitterend, 2.5u schermtijd en 10u standby en hij is plat...
Ga toch maar terug naar ARHD gaan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Voor de mensen die het nog niet gezien hebben, ARHD 9.2.0 is uit met Suite Tools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik zit hem toevallig net te flashen, inclusief Rom cleaner en al de tweaks.

Ben benieuwd (kom van OASP JB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:22
Lizard schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:33:
Voor de mensen die het nog niet gezien hebben, ARHD 9.2.0 is uit met Suite Tools.
Heb ook ARHD 9.2.0 maar wat is precies Suite Tools dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Is een losse app die je kunt openen. (mits je dat aangeeft tijdens het flashen). Zou zeggen kijk er ff naar en dan zie je dat je er zeer veel is in te stellen en aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ADHD 9.2.0 draait hier eigenlijk prima.

Ik heb de installer geflashed en al de mods/tweaks aangezet (Behalve dat VPN ding). Daarna met RomCleaner de Sense launcer verwijderd. Vervolgens de GPS Fix geïnstalleerd, ICS Stock iCons/Apps geflashed, Google Now geflashed en als laatste de Overgangen + Lockscreen van JB geflashed.

Kan nu na het tweaken eigenlijk best met JB mee, Project butter mis ik wel al een beetje maar de Stock camera app en de batterij duur maken dat hopelijk goed in de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-09 19:23
ARHD 9.3.0 moet als het goed is straks uitkomen

Android Revolution HD 9.3.0
--- release date: 20 August 2012 ---

Main Suite Tools .apk updated to 2.0
Improvements in Suite Tools code
Many fixes in Suite Tools settings
Fixed wrong notification bar icons
Finally fixed FC in Gallery ---> Dropbox
Fixed missing iw_IL location
Added es_US location
Added fr_TN location
Google Play updated to latest 3.8.16
Google Maps updated to latest 6.10.0
Google Plus updated to latest 3.1.1.32879387
Other minor changes and fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DonnieDoezoe schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 09:21:
ARHD 9.3.0 moet als het goed is straks uitkomen

Android Revolution HD 9.3.0
--- release date: 20 August 2012 ---

Main Suite Tools .apk updated to 2.0
Improvements in Suite Tools code
Many fixes in Suite Tools settings
Fixed wrong notification bar icons
Finally fixed FC in Gallery ---> Dropbox
Fixed missing iw_IL location
Added es_US location
Added fr_TN location
Google Play updated to latest 3.8.16
Google Maps updated to latest 6.10.0
Google Plus updated to latest 3.1.1.32879387
Other minor changes and fixes
Gaat snel zeg. Als ik 9.3 straks over 9.2 flash ben ik dan al mijn tweaks kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 14:13
Wat ik niet goed begrijp, er zitten daar app updates in, maar ik neem toch aan dat ik gewoon kan blijven update door mijn device? Dus ik hoef voor updates toch niet constant overnieuw te flashen?
Daarnaast, ik zie dat ik voor alle backup apps roottoegang moet hebben. Maar als ik de One X wil rooten, moet ik dus eerst de Bootloader ontgrendelen, en op de HTC website staat dat je dan alle apps en bestanden etc gaat verliezen. Hoe pak ik dat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Nakebod

Nope.

Precies zoals de HTC website dat zegt :+
Is eenmalig een redelijk groot nadeel, daarna is het geen probleem meer.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke RUU moet worden gebruikt in Nederland om terug te gaan naar stock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Nakebod

Nope.

Ik heb een tijd terug voor 1.29.401.11 de: RUU_ENDEAVOR_U_ICS_40_HTC_Europe_1.29.401.11_Radio_1.1204.105.14_release_260491_signed.exe gebruikt. Ik kan eventueel mirroren indien nodig, kon hem toen niet echt makkelijk krijgen.
Kortere bestandsnaam was denk ik niet mogelijk :+
Dat is de versie voor de huidige 2.17.401.2 versie.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! Mirror is niet nodig, een google naar de bestandsnaam geeft talloze links naar filesharingsites. In de officiële thread op XDA wordt gelinkt naar filefactory en die laat grotere bestanden dan 500MB niet toe tot de non-registered users. (voor degene die hem misschien nog willen downloaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
KaiseRRuby schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:34:
Wat ik niet goed begrijp, er zitten daar app updates in, maar ik neem toch aan dat ik gewoon kan blijven update door mijn device? Dus ik hoef voor updates toch niet constant overnieuw te flashen?
Daarnaast, ik zie dat ik voor alle backup apps roottoegang moet hebben. Maar als ik de One X wil rooten, moet ik dus eerst de Bootloader ontgrendelen, en op de HTC website staat dat je dan alle apps en bestanden etc gaat verliezen. Hoe pak ik dat aan?
Wat ik heb gedaan is een backup app gekocht (System Tuner Pro in mijn geval). Vervolgens een backup van al mijn applicaties gemaakt. Daarna unlocken via htcdev.com en SuperSu en de nieuwe rom erop geflashed. Daarna system tuner pro geinstalleerd welke nu root toegang heeft en deze app heeft alle apps weer terug gezet voor me.

Ondanks dat de backup app nog geen root toegang had heeft ie wel alles gebackupped. Ook een tooltje waarmee ik wifi wachtwoorden kan opslaan heeft root toegang nodig. Toch heeft hij de wachtwoorden meegenomen. Misschien dat die dan toch ergens op de SD achterblijven en ze pas heeft kunnen vinden met root toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:18:
Ik heb een tijd terug voor 1.29.401.11 de: RUU_ENDEAVOR_U_ICS_40_HTC_Europe_1.29.401.11_Radio_1.1204.105.14_release_260491_signed.exe gebruikt. Ik kan eventueel mirroren indien nodig, kon hem toen niet echt makkelijk krijgen.
Kortere bestandsnaam was denk ik niet mogelijk :+
Dat is de versie voor de huidige 2.17.401.2 versie.
Toen ik deze versie gebruikte kreeg ik een Error 140 Bootloader. Omdat er een nieuwere versie op mijn telefoon zou staan, maar het is exact dezelfde versie. Moet ik nou de 1.29.401.12 gebruiken of kan dit niet? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
ViNOK16Bit schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:05:
[...]

Wat ik heb gedaan is een backup app gekocht (System Tuner Pro in mijn geval). Vervolgens een backup van al mijn applicaties gemaakt. Daarna unlocken via htcdev.com en SuperSu en de nieuwe rom erop geflashed. Daarna system tuner pro geinstalleerd welke nu root toegang heeft en deze app heeft alle apps weer terug gezet voor me.

Ondanks dat de backup app nog geen root toegang had heeft ie wel alles gebackupped. Ook een tooltje waarmee ik wifi wachtwoorden kan opslaan heeft root toegang nodig. Toch heeft hij de wachtwoorden meegenomen. Misschien dat die dan toch ergens op de SD achterblijven en ze pas heeft kunnen vinden met root toegang.
Dat is een briljant idee, helaas heb ik hem al geflasht zonder te backuppen (behalve met Nandroid natuurlijk). Had er ook redelijk weinig apps opstaan, dus was eigenljik geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 22:21
ADB backup is ook een goede optie, heb je niets bijzonders voor nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 07-08 07:30
Ik heb een probleem, ik kan mijn telefoon niet meer benaderen via adb in CMD. Hij geeft de melding geen device found. Echter als je bijvoorbeeld app gebruikt als one click root tool geeft die deze melding ook maar vervolgens voert die wel de ingegeven comand uit en werkt het ook gewoon op mijn telefoon.

Nu wil ik graag weer even terug naar stockrom omdat momenteel niet echt tevreden ben over de customroms.
Mijn backup die ik paar maand geleden gemaakt had en getest werkt momenteel ook niet meer. Hij boot wel door maar bij sense opstarten reboot de telefoon op 1 of andere manier.

Ook heb ik geprobeerd om terug naar stock te gaan met een RUU dit werkt ook niet omdat deze zogenaamd geen verbinding kan maken met de telefoon. Welke er dus wel degelijk is, alleen ziet adb hem op 1 of andere manier niet.

Heb het zowel op mijn htpc geprobeerd als op mijn laptop beide met verschillende drivers (htc eigen en los gedownload van xda) Beide geven de zelfde fout code. Iemand die mij uit de brand kan helpen of tegen het zelfde probleem aanloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Adb werkt bij mijn weten (nog) niet.

Heb je voordat je de RUU probeerde te installeren de bootloader weer gelockt? Zo niet? That is ze problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 07-08 07:30
JKratos schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 20:41:
Adb werkt bij mijn weten (nog) niet.

Heb je voordat je de RUU probeerde te installeren de bootloader weer gelockt? Zo niet? That is ze problem.
Jep bootloader gelockt, toen dr tijd dat ik mijn one x ging rooten kreeg ik met het comand ""adb devices"" wel degelijk mijn telefoon te zien in het lijstje. Nu dus niet meer... Ook RUU software zit dus geen telefoon meer vandaar dat deze dus niet wil herstellen.

Op een wonderbaarlijke wijze pakt hij hem nu wel plots...(of ik word gek van de hitte of de telefoon spoort niet meer)
Bedankt voor de input...

[ Voor 12% gewijzigd door Practics op 20-08-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 22:21
Practics schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 20:26:
Ik heb een probleem, ik kan mijn telefoon niet meer benaderen via adb in CMD. Hij geeft de melding geen device found. Echter als je bijvoorbeeld app gebruikt als one click root tool geeft die deze melding ook maar vervolgens voert die wel de ingegeven comand uit en werkt het ook gewoon op mijn telefoon.

Nu wil ik graag weer even terug naar stockrom omdat momenteel niet echt tevreden ben over de customroms.
Mijn backup die ik paar maand geleden gemaakt had en getest werkt momenteel ook niet meer. Hij boot wel door maar bij sense opstarten reboot de telefoon op 1 of andere manier.

Ook heb ik geprobeerd om terug naar stock te gaan met een RUU dit werkt ook niet omdat deze zogenaamd geen verbinding kan maken met de telefoon. Welke er dus wel degelijk is, alleen ziet adb hem op 1 of andere manier niet.

Heb het zowel op mijn htpc geprobeerd als op mijn laptop beide met verschillende drivers (htc eigen en los gedownload van xda) Beide geven de zelfde fout code. Iemand die mij uit de brand kan helpen of tegen het zelfde probleem aanloopt?
Ik had gisteren hetzelfde probleem. Ik neem aan dat je een backup hebt gemaakt van je stock rom toen je je
telefoon ging rooten? Als dat zo is, haal dan even de boot.img uit die backup en flash die nog even. En als je
je telefoon wilt re-locken moet je ook de stock recovery (even op xda zoeken) flashen. Dan zal het wel weer
lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-09 19:23
9.3.0 is inmiddels al released....zitten paar bugfixes in, alleen soms nog wel problemen me de suite tools en de brightness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik wacht nog wel even af totdat de boel wat verbeterd is. Versie 9.1 bevalt zo goed dat ik niet meteen weer wil experimenteren. Suite Tools heeft overigens leuke tweaks, maar ik zie er zo niet echt iets bij zitten dat ik zou gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 15:06
Ik draai nu Leedroid One Xtreme V6.4.0 (Android 4.0.3) maar ik krijg het gevoel dat ik deze wel eens kan updaten. Toch heb ik daar nog mijn twijfels over, want raak ik dan al mijn apps kwijt?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

BeefHazard schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:07:
Ik draai nu Leedroid One Xtreme V6.4.0 (Android 4.0.3) maar ik krijg het gevoel dat ik deze wel eens kan updaten. Toch heb ik daar nog mijn twijfels over, want raak ik dan al mijn apps kwijt?
Kom op zeg, een beetje inlezen in hoe het flashen van een ROM werkt mag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 15:06
RoD schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:09:
[...]

Kom op zeg, een beetje inlezen in hoe het flashen van een ROM werkt mag wel.
Ik flash al bijna 2 jaar roms, maar dat was op een HTC Desire. De One X is nieuw voor mij om te flashen en ik vroeg me gewoon even af of ik alles kwijt zou raken wanneer ik naar een andere rom zou switchen. Ik heb nu een backup gemaakt met Titanium Backup, ik denk dus dat ik nu wel klaar ben om te flashen.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

BeefHazard schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:13:
[...]

Ik flash al bijna 2 jaar roms, maar dat was op een HTC Desire. De One X is nieuw voor mij om te flashen en ik vroeg me gewoon even af of ik alles kwijt zou raken wanneer ik naar een andere rom zou switchen. Ik heb nu een backup gemaakt met Titanium Backup, ik denk dus dat ik nu wel klaar ben om te flashen.
Het is niet erg dat je er niet bekend mee bent, maar we verwachten wel dat je je inleest voordat je hier vragen stelt. Het is ook vrij gemakkelijk te vinden wat er gebeurt als je wel of niet je data-partitie wiped, bijvoorbeeld. Maar om je uit de brand te helpen: als je naar een andere ROM gaat, dan moet je vaak alles wipen, en ben je dus alles kwijt. Apps kun je inderdaad terugzetten met een TB backup.

Maar voortaan graag even de basics zelf doornemen. Er staat genoeg op XDA en in de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RoD schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:02:
Ik wacht nog wel even af totdat de boel wat verbeterd is. Versie 9.1 bevalt zo goed dat ik niet meteen weer wil experimenteren. Suite Tools heeft overigens leuke tweaks, maar ik zie er zo niet echt iets bij zitten dat ik zou gebruiken.
Ik vind de tweaks die je via de aan/uit knop kunt activeren wel handig.
(Opnieuw starten, Opnieuw starten naar recovery/bootloader, enz)

Geen idee of dat door Suite Tools komt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Inmiddels is ARHD 9.3.1 ook alweer uit.
Gaat echt vlot met die rom.

Android Revolution HD 9.3.1
--- release date: 22 August 2012 ---
•Suite-Tools fixes:
- Fixed FC when keyboard sound effects are enabled
- Fixed not working keyboard arrows removal option
- Fixed volume steps
- Fixed brightness issues
[*Minor changes in AROMA installer
•Dropbox updated to latest 2.1.9
•Other minor changes and fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Heb tot gisteravond de laatste versie Kholk's kernel draaien maar die is ruk. Wifi spaced hem als een malle. Vanochtend ARHD 9.3.1 geflashed gelijk maar terug naar stock kernel. Misscien iets minder snel en niet te overclocken maar wel stabiel en betrouwbaar.

• ViNOK16Bit
Ik heb sinds een week de Viper X Rom draaien en die bevalt echt goed zeg! Volop mogelijkheden en features. En er komen OTA updates voor uit waardoor je dus niet een hele nieuwe versie van de ROM hoeft te flashen. :) Werkt goed. Zo ben ik van 2.0 naar 2.1 gegaan.

YouTube: HTC One X: Viper X Rom Review - Amazing Cuztomization Options - Cursed4Eva

• B-Force
  • Laatst online: 20:57
ViNOK16Bit schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:20:
Ik heb sinds een week de Viper X Rom draaien en die bevalt echt goed zeg! Volop mogelijkheden en features. En er komen OTA updates voor uit waardoor je dus niet een hele nieuwe versie van de ROM hoeft te flashen. :) Werkt goed. Zo ben ik van 2.0 naar 2.1 gegaan.

YouTube: HTC One X: Viper X Rom Review - Amazing Cuztomization Options - Cursed4Eva
kan niet anders dan het hier volledig mee eens zijn :)
niet teveel udpates, zodat je niet elke dag alles opnieuw moet instellen. veel nuttige tweaks, erg batterijbesparend en zeer snel. kan niet wachten op de update naar JB van ViperX...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
ViNOK16Bit schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:20:

Kun je hier eens wat meer ervaringen over geven? Ervaringen mbt batterijduur, stabiliteit, bugs, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
KaiseRRuby schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:05:
[...]

Kun je hier eens wat meer ervaringen over geven? Ervaringen mbt batterijduur, stabiliteit, bugs, etc?
De batterijduur is gewoon goed, vergelijkbaar met de laatste OTA update. Ik ben één bug tegengekomen maar weet niet of die gerelateerd is aan deze Rom. Ik wilde een film project opslaan met Film editor, maar deze bleef hangen op 2 procent. App afgesloten, maar het icoontje van Film editor bleef op de notificatiebalk staan.

De stabiliteit is ook goed te noemen. Ik gebruik de stock kernel dus heb geen ervaringen met andere kernels. Ik heb het idee dat de snelheid hoger is dan de ARHD vanwege Smooth Rosie Tweaks. Ik kom geen haperingen tegen en alles draait soepel. Verder is deze rom volgens mij net zo stabiel als ARHD.

Wat je allemaal kan aanpassen met Venom tweaks en Venom hub is echt heel uitgebreid. Zo kun je echt helemaal je eigen stijl en feeling meegeven.

Bekijk even die youtube review van Cursed4Eva en probeer hem uit als het je aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Weet iemand hoe je de telefoonidentiteit terug kan zetten zodat je niet opnieuw hoeft te pairen etc. nadat je een nieuwe ROM geflashd hebt? Ben het volgens mij bij de vorige flash een keer tegengekomen maar ik kan het niet meer vinden. In draai overigens ARHD 9.3.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Voor iedereen die kernels flasht, Bricked Installer maakt het belachelijk eenvoudig. Telefoon verbinden met usb, kernel seleteren in de applicatie en voor je het weet ben je klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Nieuwe OTA van ViperX is uit. Versie 2.1.0.
Tijd om de Viper rom maar weer is te proberen.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_MB_ schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 01:53:
Nieuwe OTA van ViperX is uit. Versie 2.1.0.
Tijd om de Viper rom maar weer is te proberen.
Kijk is aan... ff binnenhalen met die ideale OTA mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Woensdag heb ik ARHD 9.3.2 geflashed en bijna direct daarna heb ik 450mb mobiele data gebruikt, deze data stond onder "media" maar ik zou niet weten wat eigenlijk. Toestel heeft het waarschijnlijk in de nacht gedaan namelijk.

Zijn er root tools om dat nog te achterhalen? Heb maar een 1000mb bundel en kan nu dus niets meer doen omdat die vol is (Resetten voor 9,95 kennen ze helaas bij vodafone niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Picasa, Dropbox of Spotify misschien? Picasa kan je vinden bij de synchronisatie instellingen van je gmail-account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Donstil schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 13:23:
Zijn er root tools om dat nog te achterhalen? Heb maar een 1000gb bundel en kan nu dus niets meer doen omdat die vol is (Resetten voor 9,95 kennen ze helaas bij vodafone niet)
Wut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-09 19:08
Denk dat hij door zijn bundel heen is en alleen de verkeerde hoeveelheid data noemt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Woensdag heb ik ARHD 9.3.2 geflashed en bijna direct daarna heb ik 450mb mobiele data gebruikt, deze data stond onder "media" maar ik zou niet weten wat eigenlijk. Toestel heeft het waarschijnlijk in de nacht gedaan namelijk.

Zijn er root tools om dat nog te achterhalen? Heb maar een 1000gb bundel en kan nu dus niets meer doen omdat die vol is (Resetten voor 9,95 kennen ze helaas bij vodafone niet)
Klinkt als auto picture backup van Dropbox....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Picasa en spotify heb ik er niet op maar DropBox verdacht ik idd ook gelijk maar die heb ik ingesteld op Syncen via wifi.

Wel stond onder "snel instellen" "AutoSynchronisatie" aan. Ik weet alleen niet wat dat precies doet.
Haha. Tientje bij Vodafone 8)7

(Aangepast inmiddels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:06
Google+ heeft ook zo'n functionaliteit, vergelijkbaar met dropbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Donstil schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:21:
Picasa en spotify heb ik er niet op maar DropBox verdacht ik idd ook gelijk maar die heb ik ingesteld op Syncen via wifi.

Wel stond onder "snel instellen" "AutoSynchronisatie" aan. Ik weet alleen niet wat dat precies doet.
[...]

Haha. Tientje bij Vodafone 8)7

(Aangepast inmiddels)
Kun je niet bij instellingen -> Draadloos en netwerken: Meer --> Gebruik kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
boratnl schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 21:28:
[...]

Kun je niet bij instellingen -> Draadloos en netwerken: Meer --> Gebruik kijken?
Ja zo kwam ik erachter nadat ik een mailtje kreeg van Vodafone.

Instellingen menu van mijn telefoon zegt "Media" wat natuurlijk een erg ruim begrip is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Ik denk dat dit een aardige gok is: boratnl in "[HTC One X] Rooten & Custom ROM's"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Batterij van ViperX 2.1.0 is voor mij een stuk beter dan die van insertcoin.
Idle verbruik is echt mega weinig. Nu weet ik niet precies of hij dat dan weer inhaalt zodra je het scherm weer een tijdje aanzet, maar over het algemeen lijkt hij een stuk langer mee te gaan.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Laatst online: 01-06 23:32
Wat was je schermtijd ongeveer bij insertcoin en doe je ook games die de batterij leegslurpen? En wat is je schermtijd bij ViperX?

Ik heb de laatste insertcoin van het weekend geflashed en ben eigenlijk wel tevreden. Heb nu zo'n 4,5 uur schermtijd op 1 acculading waaronder dus ook games die veel stroom vreten.
Idle-verbruik is bij insertcoin ook erg goed. Als ik naar bed ga, zet ik wifi en data uit. Na zo'n uurtje of acht is er geen procent vanaf.

Zijn er root tools om dat nog te achterhalen? Heb maar een 1000mb bundel en kan nu dus niets meer doen omdat die vol is (Resetten voor 9,95 kennen ze helaas bij vodafone niet)
Is altijd als je een rom flashed. Is iets van google die alles van je wil hebben. Ik dacht dat het iets met foto's was die geupload worden.
Heeft niets met dropbox te maken in ieder geval.
Wat je de volgende keer kunt proberen is direct nadat je met je google-account inlogt naar accounts gaan en onder google de synchronisatie van picasa webalbums uitzetten.

[ Voor 54% gewijzigd door HugoFR op 27-08-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Naar aanleiding van jouw post ook eens gekeken naar mijn verbruik. Blijkt dat ik vanaf 11 augustus een kleine 2.5 GB aan "Media" heb verbruikt. Daarvan is 30MB op de voorgrond en 2.4 GB op de achtergrond. Ik draai ook steeds de laatste ARHD.

Al deze data wel gelukkig via Wi-Fi maar het blijft vreemd en veel toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Als je dan nog eens op "media" klikt, zie je dat daar o.a. downloads etc onder vallen. Wellicht dat er bij jouw nog meer (opvallende) apps tussen staan. Je zou ook kunnen kijken naar de gegevens bij Google Play: als daar niet zo heel veel MB's staan terwijl je wel alle apss steeds (automatisch?) bijwerkt, dan telt dat verkeer dus bij media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Als ik nog maals op Media druk zie ik alleen een venstertje of het in de voorgrond of achtergrond is uitgevoerd.
Niet wat het is geweest.

Ik heb nu uitvoeren in de achtergrond voor de zekerheid maar op Wifi gezet.
westergas schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:03:
[...]

Naar aanleiding van jouw post ook eens gekeken naar mijn verbruik. Blijkt dat ik vanaf 11 augustus een kleine 2.5 GB aan "Media" heb verbruikt. Daarvan is 30MB op de voorgrond en 2.4 GB op de achtergrond. Ik draai ook steeds de laatste ARHD.

Al deze data wel gelukkig via Wi-Fi maar het blijft vreemd en veel toch??
Ja is behoorlijk veel idd, op XDA vind ik er niets op.

Al die automatische upload dingen heb ik uitstaan namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Groentenboer schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:21:
Als je dan nog eens op "media" klikt, zie je dat daar o.a. downloads etc onder vallen.
Aha! Downloads dus. Dat klopt wel ja :Y)
Thanks voor de tip!
quote: Donstil
Als ik nog maals op Media druk zie ik alleen een venstertje of het in de voorgrond of achtergrond is uitgevoerd.
Niet wat het is geweest.
Als je terug gaat en dan nogmaals op "media" drukt zie je dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bij mij is dat anders denk ik.

Ik kan het namelijk niet vinden.

Afbeeldingslocatie: http://img560.imageshack.us/img560/7813/screenshot2012082716533.png

Afbeeldingslocatie: http://img18.imageshack.us/img18/5678/screenshot2012082716534.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Donstil schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 17:08:
Bij mij is dat anders denk ik.

Ik kan het namelijk niet vinden.
Ik geef je een hint: Downloadbeheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
HugoFR schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:47:
Wat was je schermtijd ongeveer bij insertcoin en doe je ook games die de batterij leegslurpen? En wat is je schermtijd bij ViperX?

Ik heb de laatste insertcoin van het weekend geflashed en ben eigenlijk wel tevreden. Heb nu zo'n 4,5 uur schermtijd op 1 acculading waaronder dus ook games die veel stroom vreten.
Idle-verbruik is bij insertcoin ook erg goed. Als ik naar bed ga, zet ik wifi en data uit. Na zo'n uurtje of acht is er geen procent vanaf.
Ik heb hem nu 16uur aan met 2 uur screen-on en nog 50% over. Dat vind ik wel super.
Normaal zat ik nu rond de 25% of minder.
Wil niet zeggen dat dit beter is dan wat jij hebt met insertcoin, maar voor mij is het nu wel beter. Of iig zoals het hoort :)

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Laatst online: 01-06 23:32
:Y Dat zijn inderdaad betere tijden. Mijn broer heeft Leedroid 6.4 en haalt zo'n 6 à 7 uur schermtijd, maar hij speelt dan ook geen games.

Ik heb wel het idee dat sommige one X'en verschillend reageren op roms qua batterijverbruik. Vreemde gedachte misschien maar het lijkt wel zo.

[ Voor 3% gewijzigd door HugoFR op 28-08-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
westergas schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:57:
[...]

Ik geef je een hint: Downloadbeheer.
Het spijt me maar het zijn toch echt geen knoppen of koppelingen oid.

Nou het is niet meer gebeurd dus ik hou het maar ff op de nieuwe rom, als ik weer flash dus maar WIFI aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Net begonnen met het rooten van mijn OX om de JB-rom te kunnen draaien, maar ik loop een beetje tegen het probleem aan dat je om root te krijgen al je gegevens verliest (misschien leuk om nog even in de OP te vermelden) Is dit te omzeilen? Ik heb een licentie voor TB, maar ja, zonder root heb je daar natuurlijk vrij weinig aan...

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Obiter dictum schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:17:
Net begonnen met het rooten van mijn OX om de JB-rom te kunnen draaien, maar ik loop een beetje tegen het probleem aan dat je om root te krijgen al je gegevens verliest (misschien leuk om nog even in de OP te vermelden) Is dit te omzeilen? Ik heb een licentie voor TB, maar ja, zonder root heb je daar natuurlijk vrij weinig aan...
Afaik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Met ADB backup is dit te omzeilen. Kijk even op de vorige pagina, of diegene daarvoor.
Pagina: 1 ... 10 ... 32 Laatste