Joolee schreef op donderdag 09 april 2015 @ 19:19:
[...]
Je moet sowieso de boot.img installeren. Misschien komt die youtuber vanaf de originele Sense rom. Ik weet overigens niet of het dan niet nodig zou zijn. Misschien heeft hij een S-Off telefoon maar die zijn erg zeldzaam (of is dat gekraakt ondertussen?)
Als je geen Google Apps installeert dan heb je geen Play store maar G+ is volgens mij wel los te installeren uit de store. Ik wist niet dat ARHD die standaard mee levert, meestal moet je die los installeren.
Ik heb even in de rom zip gekeken. Die is best groot, namelijk 750 mb. In de zip heb je google apps in een mapje en een aroma installer. In de video was dat een menu dat alles selecteert. Ook heb je een ander zip mapje met een script. Dus als ik deze stappen volg en de rom installeer. Moet ik dan naar cmd gaan en de boot img flashen aan het eind ? Als ik eerst probeer te rebooten zonder een boot img te installeren en het niet lukt ga ik het dan proberen.
in het 2e zip bestand had je de scirpt en een notepad instructie.
1. Turn OFF the device
2. Turn ON the device in bootloader mode (hold power + vol down)
3. Enter fastboot mode using navigation keys
4. Connect the device to PC via USB cable
5. If you are running Windows OS then double click on 'install-boot-windows.bat'. If you are running Linux or Mac OS then select 'install-boot-linux.sh' or 'install-boot-mac.sh'
6. Done, now enter recovery and flash Android Revolution HD ROM
Dit heb ik op xda gevonden.
HTC One X unlocked with htcdev.com (S-ON) or S-OFF
Custom recovery
Firmware package link:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1957376
Proper HBOOT version for Jelly Bean based ROM
How to flash:
Download ROM and place it on your virtual SD card
Flash boot.img from the downloads section
Boot your phone in recovery mode (vol down + power)
In main menu, select "install zip from sdcard"
Select "choose zip from sdcard" and browse to the location of Android Revolution ROM
You can use data wiping option in AROMA (optionally if coming from earlier version of my ROM, obligatory if coming from stock or other custom ROM)
After flashing process is complete, reboot the device
hier staat dat ik een firmware package nodig en een hboot versie van jellybean. Mijn huidige hboot versie is 1.72.000.
sorry voor al deze vragen
[
Voor 44% gewijzigd door
tweakerjunior op 09-04-2015 19:31
]