Iemand een linkje naar topic van die rom?
Of kijk ik er overheen ?
Ben benieuwd
Of kijk ik er overheen ?
Ben benieuwd
Anoniem: 250552
[ Voor 32% gewijzigd door Joolee op 06-01-2014 13:35 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Inderdaad wel een gloednieuw toestel. Geen idee hoe deze zich verhoudt met mijn oude toestel omdat ik daarop nooit 4.4 heb gedraaid en ik op deze alleen stock een paar seconden heb gedraaid omdat het niet direct lukte om naar de bootloader te bootenZyron schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:09:
Zo, dat is zeker niet verkeerd zeg. Maar je bericht erboven.. heb je een volledig nieuw toestel? Want batterylife met een gloednieuw toestel is natuurlijk sowieso wat hoger.
is jouw nieuwe toestel een s-off of s-on, als het een s-off is denk ik dat ik die van mij ook is perongeluk ga sloppenJoolee schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:34:
[...]
Inderdaad wel een gloednieuw toestel. Geen idee hoe deze zich verhoudt met mijn oude toestel omdat ik daarop nooit 4.4 heb gedraaid en ik op deze alleen stock een paar seconden heb gedraaid omdat het niet direct lukte om naar de bootloader te booten
sometimes I tuck my knees into my chest and lean forward. That's just how I roll.
S-ON helaassuljo schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:12:
[...]
is jouw nieuwe toestel een s-off of s-on, als het een s-off is denk ik dat ik die van mij ook is perongeluk ga sloppen
Na donderdag eens proberen. Mijn telefoon bleeft in een hard reboot hangen en na reparatie heb de "Wifi" bug. Dus weer even naar the phonehouse voor de reparatie.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
sometimes I tuck my knees into my chest and lean forward. That's just how I roll.
het is zelfs geen beta maar "slechts" een preview zonder al te veel problemen en ik zou hem zo downloaden moest de kernel is geupdate worden zodat deze bugs gefixed worden. netwerk niet vinden is in mijn ogen het grootste probleemFREAKJAM schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:41:
Gelukkig hebben we XDA nog. Daar kan je een beta CM 11 rom vinden.
De December release draait bij mij primasuljo schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:13:
[...]
het is zelfs geen beta maar "slechts" een preview zonder al te veel problemen en ik zou hem zo downloaden moest de kernel is geupdate worden zodat deze bugs gefixed worden. netwerk niet vinden is in mijn ogen het grootste probleem
misschien heel misschien heb ik al die files al gedownload en op mijn gsm gezet, om die te flashen wanneer ik gsm een paar dagen niet nodig heb.(bang dat alarm of gsm crashed en ik zo afspraak mis)
Naja als ik beta zeg, dan ga ik er vanuit dat de mensen hier wel begrijpen dat het om een niet stabiele versie gaatsuljo schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:13:
[...]
het is zelfs geen beta maar "slechts" een preview zonder al te veel problemen en ik zou hem zo downloaden moest de kernel is geupdate worden zodat deze bugs gefixed worden. netwerk niet vinden is in mijn ogen het grootste probleem
misschien heel misschien heb ik al die files al gedownload en op mijn gsm gezet, om die te flashen wanneer ik gsm een paar dagen niet nodig heb.(bang dat alarm of gsm crashed en ik zo afspraak mis)
is everything cool?
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
daarom gaat mijn volgende gsm waarschijnlijk een samsung(s5 of f5 zodra ze worden aangekondigd)zijn, dat de s3 nog updates gaat krijgen, de vervangbare batterij en natuurlijk dat je er clean android op kan flashen zonder bugs(van de play editions) hebben de doorslag gegeven!!arjanpvt schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:47:
Ik vind het wel weer ronduit schandalig dat HTC nu al besloten heeft te stoppen met updates. De laatste update was ook alweer een tijd geleden, dus ze hebben eigenlijk maar een jaar voor updates gezorgd.
heb je al geprobeerd om de permissions te herstellen (waarschijnlijk wel maar toch).Naja als ik beta zeg, dan ga ik er vanuit dat de mensen hier wel begrijpen dat het om een niet stabiele versie gaatIk heb de CM11 preview draaien op mijn oude tel, maar krijg regelmatig foutmeldingen of een zwart scherm. De com.android.systemui foutmelding komt nog wel het meeste voor.
[ Voor 47% gewijzigd door suljo op 16-01-2014 18:45 ]
[ Voor 5% gewijzigd door suljo op 17-01-2014 16:59 ]
haha ik was juist zelf ook aan het denken zij mijn cm files dan ook niet weg (achteraf gezien had ik beter logisch nagedacht ipv het te vragen)RudolfR schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:49:
De SD kaart / interne opslag hoef je niet te wissen.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.104.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
mhulsegge schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 08:02:
En daar is Viper 4.0.7, ROM ontwikkeling is overgenomen door m0narx and ivicask
Eindelijk weer wat ontwikkeling
Sometimes you need to plan for coincidence
Hij is 1 van de chiefs van het project, dus ik snap hem wel
mhulsegge schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:08:
[...]
Hij is 1 van de chiefs van het project, dus ik snap hem wel
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.104.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Je hebt standaard een bootloader, iedereen. Je kunt kijken hoe de status daarvan is door de telefoon in te schakelen door volume naar beneden + power knop in te houden. Bovenin staat dan de status van je bootloader (locked of unloacked). Je kunt navigeren door het menu door de volume knoppen te gebruiken de power knop als bevestiging (don't worry, er gaat niets kapot door alleen te kijkenkamiel93 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:27:
Hoi,
Misschien stomme vraag, maar ik heb op moment nog een standaard htc one x.
Nu heb ik 3 korte vragen.
Hoe kan ik checken of ik een bootloader heb?
Kan ik All in one toolkit gebruiken om een custom rom te installeren?
Is het verstandiger om cyanogemod 10.2 of 11 te nemen?
Reden van custrom rom installatie, telefoon wordt te traag..
Mvg,
kamiel
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
[ Voor 23% gewijzigd door janvanduschoten op 04-03-2014 15:35 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Aub niet naar zijn "met name" link gaan, dat komt niet goed.Mu.siQ schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:53:
Ik zou zoeken op xda-developers; http://forum.xda-developers.com/
Met name hier; http://forum.xda-developers.com/one-x-att
Heb het proces zelf namelijk handmatig gedaan![]()
Daar kun je wel de meest gebruikte oid vinden, bij general of android development.
Je moet hiervoor wel eerst 'Snel Opstarten' uitzetten. Dit kan je doen in de Instellingen-app, onder de categorie 'Energie'. Mijn ervaring is namelijk dat wanneer dit aan staat, je de bootloader niet in komt met die toetsencombinatie.Mu.siQ schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:34:
[...]
Je hebt standaard een bootloader, iedereen. Je kunt kijken hoe de status daarvan is door de telefoon in te schakelen door volume naar beneden + power knop in te houden.
Je hebt waarschijnlijk een te nieuwe recorvery, de meeste nieuwe recovery's die kitkat ondersteunen welrken niet met JB.kamiel93 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:21:
Hallo,
vandaag wilde ik de viper rom installeren, echter krijg ik bij installatie een foutmelding..
Ik heb CWM recovery, dat is toch de juiste?
Mijn foutmelding is als volgt:
>>>>checking model ID
assert failer: getprop("ro.product.device") == "endeavoru"
|| getprop("ro.build.product") == "endeavoru"
|| getprop("ro.product.board") == endeavoru
[ Voor 12% gewijzigd door miggeltje op 06-03-2014 11:33 . Reden: extra info ]
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
ARHDRaveon schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:22:
Mijn HTC One X gaat naar mijn dochter, ik zoek nu eigenlijk een goede stabiele custom ROM. Nog tips?
[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 10-03-2014 12:02 ]
Niet iedereen heeft last van de prox sensor problemen. Bij mij draait hij o.a. al tijden zonder problemen.iCy schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:02:
Van de week weer van stock naar een custom rom. Gezien het feit dat ik een alternatieve launcher gebruik ga ik over naar SlimKat. (Ben naar stock gegaan ivm wifi reparatie)
Iemand persoonlijke ervaring hier mee? Zijn de prox sensor problemen in de kat roms al verholpen? Kan er op het moment niet iets specifieks meer over vinden namelijk.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
| su mkdir /system/app.bak mv /system/app/Apollo.apk /system/app.bak mv /system/app/BasicDreams.apk /system/app.bak mv /system/app/CMAccount.apk /system/app.bak mv /system/app/CMFileManager.apk /system/app.bak mv /system/app/CMWallpapers.apk /system/app.bak mv /system/app/DeskClock.apk /system/app.bak mv /system/app/DSPManager.apk /system/app.bak mv /system/app/Email.apk /system/app.bak mv /system/app/Exchange2.apk /system/app.bak mv /system/app/FaceLock.apk /system/app.bak mv /system/app/QuickSearchBox.apk /system/app.bak mv /system/app/Gallery2.apk /system/app.bak mv /system/app/GenieWidget.apk /system/app.bak mv /system/app/GoogleEars.apk /system/app.bak mv /system/app/GoogleHome.apk /system/app.bak mv /system/app/GoogleTTS.apk /system/app.bak mv /system/app/LiveWallpapers.apk /system/app.bak mv /system/app/LiveWallpapersPicker.apk /system/app.bak mv /system/app/MagicSmokeWallpapers.apk /system/app.bak mv /system/app/NoiseField.apk /system/app.bak mv /system/app/PhaseBeam.apk /system/app.bak mv /system/app/PicoTts.apk /system/app.bak mv /system/app/PrintSpooler.apk /system/app.bak mv /system/app/Stk.apk /system/app.bak mv /system/app/ThemeChooser.apk /system/app.bak mv /system/app/VideoEditor.apk /system/app.bak mv /system/app/VisualizationWallpapers.apk /system/app.bak mv /system/app/VoicePlus.apk /system/app.bak mkdir /system/priv-app.bak mv /system/priv-app/BackupRestoreConfirmation.apk /system/priv-app.bak mv /system/priv-app/CMUpdater.apk /system/priv-app.bak mv /system/priv-app/GoogleFeedback.apk /system/priv-app.bak mv /system/priv-app/GoogleOneTimeInitializer.apk /system/priv-app.bak mv /system/priv-app/GooglePartnerSetup.apk /system/priv-app.bak mv /system/priv-app/Launcher3.apk /system/priv-app.bak mv /system/priv-app/OneTimeInitializer.apk /system/priv-app.bak mv /system/priv-app/SetupWizard.apk /system/priv-app.bak mv /system/priv-app/talkback.apk /system/priv-app.bak mv /system/priv-app/Velvet.apk /system/priv-app.bak mv /system/priv-app/VoiceDialer.apk /system/priv-app.bak mv /system/priv-app/Trebuchet.apk /system/priv-app.bak mv /system/priv-app/ThemeManager.apk /system/priv-app.bak |
Thanks voor de info. Zal hem eens testen van de week.Joolee schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:28:
[...]
Niet iedereen heeft last van de prox sensor problemen. Bij mij draait hij o.a. al tijden zonder problemen.
Overigens draai ik na elke nightly update het volgende script:
[code=sh]su
code
[ Voor 74% gewijzigd door Meneer iCy op 10-03-2014 14:59 ]
Voor proximity problemen kun je ook dit nog proberen. Las in het CM11 topic dat dat zou moeten werken.iCy schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:40:
[...]
Thanks voor de info. Zal hem eens testen van de week.
Edit: Heb hem inmiddels geïnstalleerd, app install, app install oja en nog een app install.
Hallo oude bekende van TZ![]()
In de praktijk merkt men dit amper. Op het moment lijkt SlimKat een stuk beter met de accu te doen dan met de stock rom.kaasaanfiets schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:09:
Hoe is de batterij duur van jullie telefoons gemiddeld, ik wacht nog op een nieuw scherm uit China en dan beschik ik ook over een One X.
Momenteel heb ik een HTC Sensation met de Viper X 5.0.0 rom maar vind de accuduur een beetje tegen vallen.
Hoe zit dat met de One X ?
Ik lees ook dat sommige mensen de accu van de One X + monteren, 1800mah tegenover 2100mah, zou je daar wat verschil in merken?
Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan voor een toestel die soortgelijke specs die 2e hands ongeveer net zoveel kost.iCy schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:03:
[...]
In de praktijk merkt men dit amper. Op het moment lijkt SlimKat een stuk beter met de accu te doen dan met de stock rom.
Maar verwacht geen wonderen metde 1800 mah accu. Wil je een goede accuduur, laat de OneX dan maar links liggen (en vele andere toestellen) en ga op zoek naar energiezuinige telefoon.
is everything cool?
SportiefIrcghost schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:57:
Juist.. in dit geval was de LMGTFY wel terecht.. vrij letterlijk. Ik gebruik DuckduckGO, maar die heeft nogal eens afwijkende of minder relevante resultaten. Dat vergeet ik nog wel eens.
n.a.
why?arjen9551 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 22:20:
Vanwege het niet werken van de USB mass storage mount in One X recovery's
Probeer je USB mount eens op een windows XP machine, bij mij werkte het mounten ook niet met een recente recovery toen ik naar slimkat ben gegaan (virtuele windows xp machine)
[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 19-03-2014 08:40 ]
zie: http://teamw.in/project/twrp2/95kaasaanfiets schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 23:39:
[...]
why?
Als dat zo is, hoe moet je dan een rom kopiëren?
Je kiest dus of touch support maar geen usb/abd of geen touch en wel adb/usb. Wanneer ik nu zo'n TWRP nontouch recovery pak, kan ik in TWRP niks. Ook niet met de volume buttons. Ik kan dus ook geen adb sideload selecteren om een rom.zip te pushen.Note, you will find a .img file that ends in -JB.img. Only install this version if touch is not working for you in the regular version. This version is identical except for the kernel. It will fix touch but breaks ADB and USB storage mode. We have to wait for HTC to release kernel source for a fix.
Ik kom inderdaad in CWM of TWRP, in beide gevallen gebeurt er niets wanneer ik storage mount.Quad schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 23:49:
Kom je wel in cwm of twrp recovery?
In beide gevallen moet je gewoon je storage mounten, dit zou gewoon kunnen werken.
Ik zie dat jij een oude recovery gebruikte, dit heb ik inderdaad nog niet gedaaniCy schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:40:
[...]
Probeer je USB mount eens op een windows XP machine, bij mij werkte het mounten ook niet met een recente recovery toen ik naar slimkat ben gegaan (virtuele windows xp machine)
Toen ik terug naar stock wou heb ik ook extreme problemen gehad met de usb mount en een geformateerde SD. Doordat het toestel geformateerd was op "verkeerde" manier wou het device niet meer usb mounten.
Wat heb ik toen gedaan. Poging gedaan om een RUU install te doen, wat foutief ging maar device was wel geformateerd. Heb toen een andere recovery geïnstalleerd (verouderde versie!!!) met een stock rom, gedownload van XDA. Hier kon ik gelukkig wel de usb mounten en de stock rom installeren.
n.a.
Goed dat ik dat weet anders had ik hier vast uren mee lopen kloten.arjen9551 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:59:
[...]
zie: http://teamw.in/project/twrp2/95
[...]
Je kiest dus of touch support maar geen usb/abd of geen touch en wel adb/usb. Wanneer ik nu zo'n TWRP nontouch recovery pak, kan ik in TWRP niks. Ook niet met de volume buttons. Ik kan dus ook geen adb sideload selecteren om een rom.zip te pushen.
Sinds de update naar JellyBean is dat er blijkbaar uitgesloopt ofzo.
[...]
Ik kom inderdaad in CWM of TWRP, in beide gevallen gebeurt er niets wanneer ik storage mount.
[...]
Ik zie dat jij een oude recovery gebruikte, dit heb ik inderdaad nog niet gedaan. Ga ik proberen.
Ja die gebruikte ik normaliter ook. En die werkt ook erg fijn. Je moet dus alleen zorgen dat je je sd niet formateerd en tegelijk je rom eraf gooitkaasaanfiets schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:50:
[...]
Goed dat ik dat weet anders had ik hier vast uren mee lopen kloten.
Welke recovery is het handigst om te gebruiken dan?
Ik heb op mijn sensation cwm touch recovery en die werkte nou just ontzettend handig.
n.a.
Alweer klaar zo niet, wat staat e rin de log?arjen9551 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:17:
[...]
Ja die gebruikte ik normaliter ook. En die werkt ook erg fijn. Je moet dus alleen zorgen dat je je sd niet formateerd en tegelijk je rom eraf gooit
Dit geldt overigens voor zover ik weet alleen voor de one x sinds de jellybean update. Andere telefoons hebben hier miss geen last van. Daarbij ga ik dus ook even een pre-jellybean recovery proberen, kijken of die wel werkt.
En @ iCy: ik zal ook eens in die log kijken.
Zojuist een oude versie van CWM geflashed (5.8.4 etc), dit werkte als een trein! Ben mn telefoon weer aan het herstellen! Thanks allen!
n.a.
Ik heb lange tijd CM 10.1 gedraaid, en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Heel tevreden overruurd v. schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:26:
Ik heb mijn HOX nu bijna twee jaar en vind het wel eens tijd worden om er een custom ROM op te zetten. Aangezien ik binnenkort een aantal accessoires verwacht die gebruik maken van bluetooth 4.0 icm android 4.3 ben ik op zoek naar een 'stabiele' 4.3 (of hoger) ROM waarbij bluetooth functioneert. Het maakt me niet uit of het een kale android versie is of dat er Sense op draait.
Welke ROM zouden jullie adviseren? Is CM 10.2 een goede optie?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Thnx, dan ga ik die ook maar eens proberen.Toaby schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 15:44:
[...]
Ik heb lange tijd CM 10.1 gedraaid, en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Heel tevreden overSinds kort ben ik over op 10.2 en dat gaat tot nu toe ook probleemloos. Alleen doe ik zelf erg weinig met bluetooth, dus daar kan ik niks over zeggen.
Ik gebruik SlimKat en het enige wat ik heb is dat af en toe de applicatie het niet leuk vind wanneer het scherm wordt gedraaid, maar dit is 3-4x per week.Toaby schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:10:
Iemand hier al CM11 geprobeerd? Er schijnen nog wat issues mee te zijn, kan iemand dat bevestigen/ontkennen? Ben te lui om het zelf te proberen
Ik draai CM11 nightlies en ik heb een aantal keer per dag (1-3 keer) spontane reboots, met name bij het gebruik van GPS is het een soort russisch roulette of het goed gaat.Toaby schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:10:
Iemand hier al CM11 geprobeerd? Er schijnen nog wat issues mee te zijn, kan iemand dat bevestigen/ontkennen? Ben te lui om het zelf te proberen
[ Voor 12% gewijzigd door StarLite op 03-04-2014 13:27 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Flash je wel de boot.img? En wis je (onder het advanced menu) de dalvik cache?StarLite schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:26:
[...]
Ik draai CM11 nightlies en ik heb een aantal keer per dag (1-3 keer) spontane reboots, met name bij het gebruik van GPS is het een soort russisch roulette of het goed gaat.
Ik heb het eigenlijk met elke CM build gehad, andere roms die op CM gebaseerd zijn, doen het bij mij meestal beter.
De camera is ook een garantie voor reboots bij mij
Ik weet niet exact hoe het komt, ik lees verder niemand die dezelfde problemen heeft.
Ik zit zelf te denken om een sense rom uit te kiezen voor stabiliteit, twijfel nog een beetje tussen ARHD en viperx.
Yup, ik doe beide, maar het maakt helaas niks uitJoolee schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:55:
[...]
Flash je wel de boot.img? En wis je (onder het advanced menu) de dalvik cache?
Ik draai al sinds hij uit is op CM11 en heb geen enkel probleem. Flash regelmatig een nightly update eroverheen.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Het is meer het feit dat de hedendaagse high end toestellen niet zo veel tweakershandelingen nodig heeft. De desire had het nodig ivm opslag geheugen. Naar mijn idee is er na de Desire op HTC gebied veel minder gecustomrommed en mijn volgende toestel gaat geen HTC etc meer worden, maar gewoon een Nexus toestelkaasaanfiets schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:07:
Zijn er maar weinig mensen met een One X oid? Het valt me op dat er niet veel in dit topic wordt gepost...
Ik ben nu een poging aan het doen om ViperX 4.0.7 te installeren. Ik had het ook draaien op mijn Sensation en daar was ik wel tevreden over.
Ik loopt trouwens wel een beetje te klooien met die recovery. Ik heb nu TWRP 2.6.3.0 maar daar werkt het mounten van je storage niet.
Wat is de handigste manier om roms te installeren die een touch recovery nodig hebben en toch ook USB mounts te hebben?
Of kan je b.v. die ViperX rom ook wel installeren op een oude recovery waarbij je volume + - moet gebruiken?
Mij bevalt SlimKat erg goedSpurlie schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:19:
Heeft iemand al ervaring met Android 4.4 (kitkat) roms? Ben namelijk benieuwd of de one x veel profijt heeft van het in theorie efficientere kitkat en wil wel eens ervaren of het fijner is om zonder sense te werken.
Op XDA worden een aantal vermeld, maar ik weet niet welke het beste is. Iemand al kitkat roms getest? en zo ja wat zijn je ervaringen? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1832891
Anoniem: 106155
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 106155 op 16-06-2014 13:48 ]
Werkt denk ik alleen wanneer je beschikt over S-Off, aangezien /system anders gelockt is (hoe en wat precies weet ik niet, maar dit kwam ik ergens tegen).Anoniem: 106155 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:47:
Heeft iemand deze al geprobeerd icm de HOX?
http://androidworld.nl/ni...met-towelroot-van-geohot/
Volgens mij zit je hier weer met hetzelfde "probleem" waar al continue tegenaan gelopen werd, de Nvidia chipset. Als ze die konden omzeilen was S-Off ook al lang mogelijk geweest.4WardNL schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:35:
[...]
Werkt denk ik alleen wanneer je beschikt over S-Off, aangezien /system anders gelockt is (hoe en wat precies weet ik niet, maar dit kwam ik ergens tegen).
⏩ PVOutput☀️
Anoniem: 307952
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 307952 op 01-07-2014 13:28 ]
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Toegangspunt internet staat wel goed (onder mobiele netwerken) ?Anoniem: 307952 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:11:
Er komen niet echt nieuwe ROMs meer uit. De huidige worden wel af en toe geupdate (zoals Cyanogenmod). Inderdaad omdat de devs al zijn overgestapt denk ik.
YES! Mijn probleem van die grijze apps lijkt opgelost! (Hopelijk juich ik niet te vroeg.) Het unrooten en relocken van de bootloader en een nieuwe reset lijkt geholpen te hebben.
Nu heb ik alleen nog dat probleem van mijn internet. Ik heb alleen nog maar Edge. Altijd en overal. Ook sinds ik ging flashen. Alle instellingen kloppen en mijn simkaart lijkt normaal te werken in een andere telefoon.
Gebruik Slimkat ROM bevalt mij erg goed.Obiter dictum schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:40:
Wat is de reden dat de One X geen nieuwste Androidversies krijgt uit de community; is dat technisch niet mogelijk of hebben de devs gewoon al nieuwere toestellen?
Ziet je nu op stock of op een custom rom ?Anoniem: 307952 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:50:
Alles staat goed. Heb ook met Simyo contact gehad. Ik snap er niks van. Ga vanavond opnieuw nog een simkaart proberen en die van mij in een ander toestel proberen.
Al die cache dingen heb ik al tig keren verwijderd. Hielp helaas niet.
Ja, heb ik ook.Anoniem: 307952 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 17:29:
Nu is alles stock. Bootloader ook weer locked.
Voorkeur staat op WCDMA. Dat is correct lijkt mij.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 10% gewijzigd door tweakerjunior op 09-11-2014 13:46 ]
[ Voor 0% gewijzigd door tweakerjunior op 09-11-2014 13:50 . Reden: type fout ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq