Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09
Ik ben weer terug naar Stock aan het gaan. ;)
Werd toch tijd voor een fatsoenlijke GPS en een smoothere telefoon.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 14:13
4WardNL schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:09:
[...]

Download eens BetterBatteryStats en Wakelock Detector. Hiermee zul je zelf toch wel aardig kunnen zien wat precies de reden is dat je battery zo snel leeg gaat.

Wat betreft hoe de battery-life op ARHD 31.3 is in vergelijking met ViperX 4.0.5: Hiermee kan ik je helaas niet helpen. Bij mij gaat m'n batterij op ViperX erg lang mee! (Verschilt trouwens ook per dag. Vandaag ging hij toch wel redelijk snel leeg :/)
Dat zijn mijn ervaringen ook wel. Je kunt op die manier aardig zien hoe het gaat, daarnaast kun je wat met Greenify aan de slag. Maar de manier waarop je je telefoon gebruikt is de enige reden waarom je batterij lang mee gaat.

Voor mijn gevoel ging mijn batterij op de SecXces rom erg lang mee, dat is dan ook een hele kleine rom waar bijna geen widgets e.a. meer in zitten. Op AICP ging mijn batterij voor mijn gevoel minder lang mee terwijl op de oude ICJ mijn batterij altijd wel weer oke was. Zit nu op PA en daar wil ik sowieso drie laadcycles mee draaien voordat ik daar een oordeel over heb. Al met al zijn de verschillen echt minimaal op mijn HOX. Ik heb bijvoorbeeld altijd een schermtijd van tussen de 1,5 en 2 uur. Maakt niet uit op welke rom. Met undervolten werd mijn telefoon alleen wat langzamer en ik kreeg er 5 minuten schermtijd oid bij.

Ik zag op XDA dat je inmiddels ParanoidAndroid hebt draaien? Zou je je ervaringen hiermee kunnen delen zodra je de ROM wat langer geprobeerd hebt? :)
[/quote]

Mijn eerste reden om voor de rom te kiezen was omdat het er qua look leuk uit zag. Kwam er wel achter dat dit niet standaard is, je moet echt gaan prutsen met UCCW etc. om die look ook te krijgen.

Het grote voordeel van PA is dat ze een modus hebben waarin je telefoon in tablet of in phablet mode kunt zetten en dat heeft allerlei relatie met de dpi etc. Dat is wel leuk maar ik gebruik het nooit. Kans is dus groot dat ik binnenkort weer overstap ergens anders heen, die Beanstalk lijkt me ook wel leuk. Zal je over een paar dagen laten weten wat mijn totale ervaring met PA was.

[ Voor 5% gewijzigd door KaiseRRuby op 29-10-2013 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
suljo schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:15:
Ik draai momenteel viperx 4.0.5 maar wat mij opvalt is dat mijn batterij sneller leeg is, weet iemand waardoor dit komt en of je dit kan oplossen zonder aan de cpu te klooten. en weet er iemand of batterij langer meegaat op android revolution hd 31.3 vergeleken met viperx 4.0.5
Ik kan nergens 4.0.5 vinden, behalve op een forum met een of ander "oost europese" taal. Kijk ik verkeerd of ben je een beta tester?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De download is versie 4.0.1, daarna kan je de losse updates flashen en kom je uiteindelijk op 4.0.5. Ik heb in ieder geval op xda geen download gevonden voor versie 4.0.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:01:
De download is versie 4.0.1, daarna kan je de losse updates flashen en kom je uiteindelijk op 4.0.5. Ik heb in ieder geval op xda geen download gevonden voor versie 4.0.5
Klopt. Van XDA kun je 4.0.1 downloaden en vervolgens kun je de updates OTA binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
De main dev van ViperX (RichmondoUK) is ook niet echt meer aanwezig. Het beta test team wat er nu zit doet net alsof ze zelf de grote bazen van de rom zijn, maar ik heb niet het idee dat zij veel doen, behalve heel veel praten en stoerdoenerij in dat topic, uitzonderingen daargelaten. Vind de ViperX rom heel mooi maar de houding van die beta testers in dat topic stoort me enorm. Ik begreep ook van een andere XDA member dat de hoofdontwikkelaar van de Viper roms ene M0narx is. Maargoed, snah zal wel enige context kunnen geven aan dit verhaal. :)

Draai momenteel PA 3.99. Heb tot nu toe twee keer een soort freeze gehad, verder draait het oke. Laat het nog even lopen totdat ik een mooie andere rom zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Niet online
S1NN3D schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 07:57:
[...]

Klopt. Van XDA kun je 4.0.1 downloaden en vervolgens kun je de updates OTA binnenhalen.
OTA werkt bij mij om een of andere reden niet. Waarschijnlijk wat teveel verwijderd uit de /system/apps directory... Voorheen kon ik de OTA's gewoon van het forum. halen.

Op zich geen groot probleem, ik was toch al van plan een keer opnieuw te installeren, dan kan ik eens kijken of de OTA wel werkt wanneer ik alleen de broodnodige bloatware heb verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
volgens mij ligt mijn power drain aan de drivers voor de tegra 3 soc, want ik heb gemerkt dat de compagnion core gewoon uitstaan en de quadcore al het werk doet. is er een manier om een nieuwere/ betere driver te flashen zonder van rom te wisselen aangezien ik de tweaks van viper wel waardeer

sometimes I tuck my knees into my chest and lean forward. That's just how I roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Joolee schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:51:
[...]

OTA werkt bij mij om een of andere reden niet. Waarschijnlijk wat teveel verwijderd uit de /system/apps directory... Voorheen kon ik de OTA's gewoon van het forum. halen.

Op zich geen groot probleem, ik was toch al van plan een keer opnieuw te installeren, dan kan ik eens kijken of de OTA wel werkt wanneer ik alleen de broodnodige bloatware heb verwijderd.
Ik krijg geen automatische melding dat er een OTA-update klaar staat maar als ik het toevallig op XDA of in dit topic zie staan, ga ik ff naar Instellingen, Info, Software updates om te zoeken en dan kan ik ze direct binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Iemand al ervaring met deze app? ROM Installer.

Zo ja, werkt het een beetje? Ik zit er aan te denken om mijn HTC One X te voorzien van een custom ROM en wil daarbij het risico verkleinen dat ik mijn telefoon sloop. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Niet online
Yonix schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:45:

Zo ja, werkt het een beetje? Ik zit er aan te denken om mijn HTC One X te voorzien van een costum ROM en wil daarbij het risico verkleinen dat ik mijn telefoon sloop. ;)
Ik denk niet dat dat gaat werken op de X. Het is sowieso onmogelijk om een bootloader te flashen zonder computer (of je moet het geluk hebben een S-Off telefoon te hebben)

Ik ben ook erg benieuwd hoe die applicatie precies werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online

Zo ja, werkt het een beetje? Ik zit er aan te denken om mijn HTC One X te voorzien van een custom ROM en wil daarbij het risico verkleinen dat ik mijn telefoon sloop. ;)
Ik moet zeggen dat ik niet zo'n geweldig gevoel heb bij deze app en het idee heb dat dit niet gaat werken. Maar als jij hem gaat proberen, hoor ik graag je ervaringen.

Het risico op het slopen van je telefoon is volgens mij niet zo groot. Toen ik voor de eerste keer ging flashen, dacht ik ook "als dit maar goed gaat" maar het is in de praktijk erg simpel. Volg de stappen en het gaat gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Niet online

Het grootste risico zit overigens in het flashen van je recovery. Houdt er ook rekening mee dat je voldoende stroom moet hebben. Als je telefoon leegloopt in bijv. een bootloop dan moet je hem, of openmaken of opsturen ter reparatie. De kans is niet groot maar het kan wel voorkomen als je té makkelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:35
KaiseRRuby schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:32:
Draai momenteel PA 3.99. Heb tot nu toe twee keer een soort freeze gehad, verder draait het oke. Laat het nog even lopen totdat ik een mooie andere rom zie.
En hoe zit het qua battery life? Is dit dramatisch slecht ten opzichte van bijvoorbeeld ViperX 4.0.5 of valt dit wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
4WardNL schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:31:
[...]

En hoe zit het qua battery life? Is dit dramatisch slecht ten opzichte van bijvoorbeeld ViperX 4.0.5 of valt dit wel mee?
Valt voor mij wel mee, ik merk eerlijk gezegd heel erg weinig verschil tussen al dat soort roms. Ben inmiddels weer weg van PA hoor, heb er vier of vijf volle cycles mee gedraaid en het is qua batterijduur vergelijkbaar met AICP bijvoorbeeld.

De hele lichte Sense roms (Blade, SecXces, etc) zijn bij mij wat beter qua batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
weet er iemand of er een sense 5.5 rom voor de one x komt en misschien ook welke rom

sometimes I tuck my knees into my chest and lean forward. That's just how I roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ViperX met iets nieuws komt. Verder reken ik zelf eigenlijk nergens op. Rom ontwikkeling ligt een beetje stil voor de OneX naar mijn idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
suljo schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:19:
weet er iemand of er een sense 5.5 rom voor de one x komt en misschien ook welke rom
Kijk eens rond op XDA, dan weet je preces wat er gaande is. Een beetje meer eigen inzet mag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
RoD schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 23:07:
[...]

Kijk eens rond op XDA, dan weet je preces wat er gaande is. Een beetje meer eigen inzet mag wel.
ik heb gezocht maar niemand laat iets los over sense 5.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Joolee schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:03:
Het grootste risico zit overigens in het flashen van je recovery. Houdt er ook rekening mee dat je voldoende stroom moet hebben. Als je telefoon leegloopt in bijv. een bootloop dan moet je hem, of openmaken of opsturen ter reparatie. De kans is niet groot maar het kan wel voorkomen als je té makkelijk wordt.
Zelfs dat valt wel mee. Ik heb het in het begin wel gehad dat ik per ongeluk de verkeerde boot.iso heb geflashed waarna de telefoon in een oneindige bootloop terecht kwam. Tot overmaat van ramp bleek dat de accu leegliep en dat in het HBOOT-menu de accu niet laadde.

Uiteindelijk was de accu dus leeg en kon ik er niets meer mee, althans, dat dacht ik. Ik heb het toestel aan de lader gehangen en hem lekker in de bootloop laten zitten. Na een nacht zat er genoeg stroom in voor een nieuwe poging welke is gelukt. Sindsdien weet ik dat het niet zoveel uitmaakt wanneer je een foutje maakt want het valt altijd wel te herstellen. Het kost alleen wat meer tijd en geduld. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 18:07
Er komt weer leven in ViperX want we zijn nu 4.0.6. aan het testen.
Ontwikkeling heeft wat vertraging opgelopen door moeilijke prive omstandigheden van onze dev.

Changelog:

• Updated VenomHUB
• Fixed Clock kick out
• Fixed Navbar selection
• Enabled Prism landscape support
• Added hide persistent notifications - buggy i have seen :(
• Added allow apps using system broadcasts
• Updated weather animation tweak
• Added additional prism animations

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Volgens Labtooffer (vroeger Football), komt er geen 5.5 voor de One X. Er is inderdaad zo weinig leven bij de Sense XDA ontwikkelaars dat ik zelf niet denk dat ze het gaan porten naar de One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
Dus de enige hoop dat de one x heeft is dat er een unofficial build gelekt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:58

Zorian

What the fox?

suljo schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:03:
Dus de enige hoop dat de one x heeft is dat er een unofficial build gelekt wordt.
Niet eens, hij wordt niet gemaakt dus er valt niks te lekken. Onze enigste hoop is een port, en ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren. De ROM-ontwikkeling voor de One X ligt al tijden stil, devs zijn al heel lang over naar andere toestellen en de meeste ontwikkelingen zijn onderhand al gestaakt.
Op zich ook niet gek, het is een 'heel oud' toestel onderhand, er zijn immers diverse nieuwe toestellen uit gekomen, de HOX is amper nog te koop en dit is ook wel een beetje het moment dat de meeste bezitters van een HOX mogen verlengen en overstappen naar wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Er is de laatste tijd inderdaad minder activiteit wat betreft ROMs voor de One X. Ik zie ook Sense 5.5 niet meer die kant op komen. Het toestel is ondertussen "al" 1,5 jaar oud. 7(8)7 Misschien moet ik toch maar eens gaan uitkijken naar een nieuwe telefoon op termijn. De batterij is namelijk ook niet meer wat het geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:42

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Hier precies hetzelfde, alleen slechts 14 maanden oud. Ik zit helaas nog een aantal maanden "vast" aan mijn abo. Ik vind de Nexus 5 wel wat hebben.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Katsjing, ik nog tot begin oktober 2014. :')
Tegen die tijd heb ik al lang en breed een ander toestel, dat wel..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ik mag dus 15 december alweer verlengen, al wacht ik most likely nog eventjes tot de nieuwe reeks toestellen in april/mei 2014. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb dus gewoon een iPhone 5S besteld.

• suljo
KaiseRRuby schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:00:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb dus gewoon een iPhone 5S besteld.
Way offtopic maar: sacri'legiousness, kill the witch. haha, maar meld vooral jouw ervaringen van android vs ios via pb

dus als ik het goed begrijp heeft htc de moeite niet eens meer gedaan van een rom te ontwikkelen, terwijl ze nog min of meer moeite hadden gedaan voor de one s. hoppelijk krijgt de one x+ wel android 4.3 aangezien de hardware toch bijna het zelfde is. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door suljo op 21-11-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
suljo schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:02:
[...]
hoppelijk krijgt de one x+ wel android 4.3 aangezien de hardware toch bijna het zelfde is. 8)7
Persoonlijk kijk ik niet echt uit naar een officiële Android 4.3 versie voor de One X. Heb heel wat liever 4.4, vanwege de nogal wat grotere veranderingen :p

De HTC One X+ lijkt trouwens bijna dezelfde hardware te hebben als de gewone HTC One X, maar het porten van een ROM voor de One X+ schijnt nog altijd erg lastig te zijn. (Zoals voorheen geprobeerd is bij Sense 5 en momenteel bij AOSP 4.4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

De OneX+ wijkt op een aantal cruciale punten behoorlijk af.
Ik ga volgende week mijn OneX inleveren om te laten repareren (WiFi-probleem) maar T-Mobile heeft al aangegeven dat als het repareren niet lukt dat deze dan zal worden omgewisseld (vanwege de leeftijd). Ik vermoed dat ik dan een OneX+ zal krijgen wat ik toch wel jammer zou vinden omdat ik de OneX op het gebied van ROM-ontwikkeling door en door ken. Ik zal mij ineens moeten verdiepen in iets andere hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
bazs2000 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:44:
De OneX+ wijkt op een aantal cruciale punten behoorlijk af.
Ik ga volgende week mijn OneX inleveren om te laten repareren (WiFi-probleem) maar T-Mobile heeft al aangegeven dat als het repareren niet lukt dat deze dan zal worden omgewisseld (vanwege de leeftijd). Ik vermoed dat ik dan een OneX+ zal krijgen wat ik toch wel jammer zou vinden omdat ik de OneX op het gebied van ROM-ontwikkeling door en door ken. Ik zal mij ineens moeten verdiepen in iets andere hardware.
ja maar ik bedoel dat die meer op de one x lijkt dan de htc droid dna of de one(de gsms die wel sense 5.5 krijgen/hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
viperx 4.0.6 is ook online gekomen, iemand al ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:37

Singular1ty

EV Evangelist

Op mijn One X draaide ik CM10.1.3, gisteren werd ik erop geattendeerd dat de RC van CM10.2 uit was. Ik dus updaten direct vanuit het OS. Telefoon download update, update wordt in recovery geinstalleerd, reboot en... blijft hangen op het Cyanogenmod logo.

Beetje gegoogled, fastboot cache gewist, geen effect.

Meer gegoogled, geprobeerd de stock Kernel te flashen met Hasoon2000's all-in-one kit (dom, ik had de Cyanogenmod kernel ergens vandaan moeten halen maar die kan ik ook nergens vinden). Reboot. Telefoon blijft nu hangen op het HTC logo...

Dalvik cache gewist in recovery en CM10.2 ROM opnieuw geflashed. Telefoon komt nog steeds niet verder dan het HTC logo.

Samenvatting: update naar CM10.2 is zonder reden misgegaan en ik heb waarschijnlijk ook een verkeerde kernel geflashed, maar reflashen van de ROM helpt niet. Ik wil dit liever oplossen zonder een factory reset uit te voeren maar ben inmiddels ten einde raad. Iemand tips? Waar kan ik in godsnaam de image van de kernel vinden die in Cyanogenmod wordt gebruikt ook?

[ Voor 4% gewijzigd door Singular1ty op 26-11-2013 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Boot.img in de zip.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Boot.img uit zipje halen, flashen in fastboot en daarna in CWM de ROM flashen. Zo zou het moeten werken.

Edit; Spuit11 :'( :+

[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 26-11-2013 23:32 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

fastboot flash boot boot.img is het commando right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ja maar dat is Google materiaal. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Kuttttttt. Te weinig prik om te flashen. Ik vind het wel ongelofelijk klote dat je een semi-officiele update je zo verschrikkelijk kan naaien dat je een dag aan het rotzooien bent om het op te lossen. Hoe kan ik zien of m'n telefoon wel laadt in CWM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Zo een beetje elke rom flash op deze manier op de HTC One X, en zo heb je waarschijnlijk ook je huidige CM-rom geinstalleerd op je mobiel. De meeste nightlies updaten binnen de CM-nightlies gaat goed zonder de boot.img opnieuw te flashen, maar in principe is dit altijd de vuistregel geweest voor de HTC One X roms. (om dus de boot.img te flashen die je terugvindt in de zipfile van de desbetreffende rom).

ik flash elke (nieuwe) rom op de volgende manier (en ik heb al zeker 100x mijn htc one x geflashed).
  • download rom naar keuze en extract de boot.img en kopieer deze naar de fastboot folder op je pc.
  • boot telefoon in recovery en maak een nandroid backup
  • flash superwipe.zip (deze wiped je telefoon)
  • data/factory reset
  • wipe cache
  • wipe dalvik cache
  • wipe battery stats
  • format system
  • flash rom
  • flash gapps (optioneel, ligt aan de rom die je flashed)
  • boot telefoon in fastboot mode en draai via cmd de volgende commando's:
  • fastboot erase cache
  • fastboot flash boot boot.img
als je een bestaande rom wil updaten (bijvoorbeeld een nieuwe CM nightly flashen), dan is in principe het volgende voldoende: (maak voor de zekerheid altijd een nandroid backup)
  • boot telefoon in fastboot mode en draai via cmd de volgende commando's:
  • fastboot erase cache
  • fastboot flash boot boot.img
  • boot in recovery mode en flash rom
Ik doe het in principe altijd andersom, want ik maak eigenlijk zelden een nandroid backup. Ik doe dus altijd eerst de erase cache en flash boot.img en daarna wipe ik mijn tel en installeer ik mijn rom.

Zorg trouwens ten alle tijden dat je voldoende prik hebt alvorens je een flash uitvoert. Een flash doen met te weinig juice kan tricky zijn. (bij mij nooit fout gegaan overigens).

[ Voor 80% gewijzigd door FREAKJAM op 27-11-2013 00:27 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Thanks. Guess I learned that the hard way ;)

Edit: Cyanogenmod 10.2.0 draait nu als een zonnetje met behulp van bovenstaande bestaande ROM naar bestaande ROM methode. Pfoei. Ik kan weer van de beademing af O-)

[ Voor 65% gewijzigd door Singular1ty op 27-11-2013 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Een goede les is er één waar men zenuwachtig van wordt. :)

Ik flash altijd de boot.ini, zelfs als de rommakers zeggen dat het wellicht niet hoeft. Die éne keer was voor mij teveel en een bootloop die samenvalt met een lege accu is niet cool. Het kost tijd en frustratie.

HTC zou eens met S-off moeten werken of een manier moeten geven waarbij je dit zelf kunt bewerkstelligen. Waarom moet het flashen zo nodeloos omslachtig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Agreed. Wat vinden jullie een fijne kernel om in combinatie met Cyanogenmod te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Niet online
ViperX 4.06 heeft weinig toegevoegde waarde volgens het changelog. Te weinig iig om een full wipe voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie net een tweet voorbij komen van de dev van de Maximus Rom. Android 4.4, Sense 5.5, Maximus HD 30.0.0
No ETA yet.......zal wel niet voor onze HOX zijn ben ik bang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:07:
Zie net een tweet voorbij komen van de dev van de Maximus Rom. Android 4.4, Sense 5.5, Maximus HD 30.0.0
No ETA yet.......zal wel niet voor onze HOX zijn ben ik bang....
Vergeet dat inderdaad maar. :p
Ik ga binnenkort ook van de HOX af, die accu is echt draaaaaaaaama.

[ Voor 18% gewijzigd door Zorian op 27-11-2013 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

De accu wordt inderdaad snel een drama ja.

Die van mij heb ik ter reparatie weggebracht (WiFi-probleem) en ook maar meteen aangegeven dat die accu ook niet al te best meer is. Voor een groot deel valt het te verklaren aan het WiFi-probleem want hij moet toch harder schreeuwen maar ook voordat dit probleem werd het al een drama.

Nieuw uit de doos deed ik er 3 dagen mee, na een jaar gebruik was dit nog maar iets langer dan een dag. Met het WiFi-probleem redde ik de dag net wel maar soms ook net niet.

Toch, als het apparaat weer gemaakt is, ben ik wel heel blij als deze weer terug is hoor want de Nokia e61i waarmee ik het nu moet doen is wel goed maar niet zo goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, herkenbaar. Mijn back-up phone is ook een Nokia E61. Onverwoestbaar, stand-by tijd van heb ik jou daar, lekker toetsenbord, maar toch......

• bazs2000

bazs2000

Wellicht offtopic maar is bij jou het toetsenbord ook wat uitgehard waardoor je harder moet drukken tijdens het typen? :P

• suljo
Ik ben ook toe aan een andere smartphone. Dit keer iets met een sdkaart en een vervangbare batterij dus de s5 lijkt een goede mogelijkheid indien er een cameramet ois aanwezig is. Overigens kent er iemand een viper achtige rom voor samsung devices (voorbereidingen treffen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Dit is een perfect voorbeeld waarom ik een nieuwe telefoon wil:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WZUnX6Il.png

Dat geeft zo ongeveer de snelheid aan van hoe snel de accu leegloopt. :/ Met een Sense ROM en/of de Facebook app geïnstalleerd gaat het nog vele malen sneller.
Hoe oud is de accu? Half jaartje, kreeg een nieuw toestel destijds omdat de oude stuk was.

[ Voor 27% gewijzigd door Zorian op 29-11-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:00
Dit is te kort door de bocht; de accu stopt met laden bij 100%, loopt dan langzaam leeg (ook aan de lader!) en begint weer met laden bij de 90%. Het is dus niet per sé zo dat je 10% in 6 minuten bent verloren.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

Nakebod

Nope.

Believe me, dat kan makkelijk. :+
Mijn One X was ook een verrekt klote exemplaar, geen enkele ROM of kernel hielp, stock, custom, etc, niets.
5-10% accu per uur eraf. Even een paar whatsapp berichtjes versturen en je had weer een paar % minder.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Heb ik hier exact hetzelfde. Ik had als een van de eersten de One X en de batterijduur was toen nog wel redelijk.

Nu is het echt dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
10% in 6 minuten is eitje.. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Hier ook. Vanmorgen van de lader gehaald, en hij is al bijna voor de helft leeg. Screentime on van ~16 minuten. Paar whatsappjes gestuurd vandaag en 1x door facebook newsfeed gescrolled. Ik draai AICP 3.0 met stock kernel. Magoed, ik heb hem al bijna 15 maanden. Ding hangt bijna elke nacht wel aan de lader en ik heb hem zeker al 100x (ik flash wekelijks een nieuwe rom) geflashed. Mijn 3g staat eigenlijk bijna altijd uit. Gebruik thuis of op het werk altijd WiFi.

edit:
paar minuutjes intensiever gebruikt nu (32 mins screentime on) en de accu zit alweer op 47% :+

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img600/2197/lkjt.png

[ Voor 65% gewijzigd door FREAKJAM op 29-11-2013 16:41 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Het valt me ook op dat er geen higher capacity accu's voor dit ding beschikbaar zijn zoals je die voor de Sensation had... of zoek ik niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Je kan er een hox+ accu erin zetten maar daar blijft het ook bij.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:35
Erg jammer. Zie dat ViperX, in ieder geval voorlopig, stopgezet is:
Hello devoted Viper OneX users,

Unfortunately Richard decided to drop the support for the OneX, so there wont be any further development and updates.
We really tried to find a solution, means finding another dev continuing the work on the OneX...but without success.
If anything will change on that topic I'll let you know of course.

Hope you had a good time with ViperX and enjoyed it and we are of course happy when you still stay with ViperX or move to another device we support.
http://forum.xda-develope...=48092442&postcount=22160
Hopen dat er toch snel weer een dev opgezet wordt, hoewel het me niet zou verbazen als ze het laten doodbloeden, er stappen inmiddels al zoveel mensen over op een ander device :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 18:07
mhulsegge schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:39:
Erg jammer. Zie dat ViperX, in ieder geval voorlopig, stopgezet is:

[...]

http://forum.xda-develope...=48092442&postcount=22160
Hopen dat er toch snel weer een dev opgezet wordt, hoewel het me niet zou verbazen als ze het laten doodbloeden, er stappen inmiddels al zoveel mensen over op een ander device :(
Als leider (of is het lijder ha ha) van het beta test team van ViperX kan ik i.i.g. melden dat de thread over 3 dagen weer opent en dat de testers de nodige ondersteuning zullen leveren.
Jammer genoeg heeft de oude dev Richard door prive problemen moeten afhaken en zijn er geen devs meer die een hox bezitten. Maar we blijven zoeken naar een oplossing, kan wel effe duren!!

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
snah001 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:31:
[...]

Als leider (of is het lijder ha ha) van het beta test team van ViperX kan ik i.i.g. melden dat de thread over 3 dagen weer opent en dat de testers de nodige ondersteuning zullen leveren.
Jammer genoeg heeft de oude dev Richard door prive problemen moeten afhaken en zijn er geen devs meer die een hox bezitten. Maar we blijven zoeken naar een oplossing, kan wel effe duren!!
Thanks Snah...

Spijtig voor Richie, en spijtig voor de community, maar je moet prioriteiten stellen he :)

We wachten wel af, maar verwacht zelf idd weinig nieuws meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkson
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-11-2024
aaargh hox relocked op mijn werk maar om diverse redenen geen (complete) RUU kunnen downloaden. Nu battery level to low to flash. Hangt al een tijd aan de lader maar de melding verdwijnt niet. Ben nu thuis en wil nog graag ff terug naar stock voor hij zo wordt opgehaald door Dynafix ivm WiFi probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Van alle momenten juist nu dat je dit hebt. :{

Volgens mij doet Dynafix het toestel ook updaten (als extra service) maar of ze ook de volledige RUU erop gooien? Ik zou ze even bellen als ik jou was want de reparateur krabt zich zeker achter de oren als hij jouw toestel probeert te booten om te zien of de reparatie zin had. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Bij deze het moment om afscheid te nemen van deze thread, was leuk om zo te kunnen brainstormen met jullie! Mijn 'speciale' One X gaat in de verkoop hier op Tweakers, morgen komt mijn nieuwe telefoon binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
snah001 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:31:
[...]

waren jullie een nieuwe versie aan het testen toen de thread gesloten werd of waren jullie ook gewoon 4.0.6 aan het draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

KaiseRRuby schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:53:
Bij deze het moment om afscheid te nemen van deze thread, was leuk om zo te kunnen brainstormen met jullie! Mijn 'speciale' One X gaat in de verkoop hier op Tweakers, morgen komt mijn nieuwe telefoon binnen.
Jammer, kun je het niet aanhouden om evengoed verder te gaan? Het is immers zonde om een dergelijke telefoon van de hand te doen. :P

-------------------------

Ik heb sinds gister 'mijn' telefoon terug van Dynafix. Ik zet bewust 'mijn' aangezien het niet mijn eigen telefoon is. Ik had het toestel op diverse plekken gemarkeerd (vrijwel onzichtbaar) om na te kunnen gaan of ik mijn eigen toestel zou krijgen of een vervangend exemplaar.

Wat blijkt? In de eerste instantie dacht ik dat de behuizing was vernieuwd maar een nader onderzoek leerde dat de markeringen die ik vanuit de SIM-lade op het moederboard had gezet waren verdwenen. Bovendien zag ik dat er geen stofdeeltje te bekennen was.

Doordat er ook geen verkleuringen zichtbaar zijn die ontstaan bij normaal gebruik kan ik hieruit maar één conclusie trekken en dat is dat ik een volledig nieuw toestel heb gekregen. Hij is gewoon omgeruild zonder dat dit is medegedeeld. Op de statuspagina zag ik alleen dat de accu en 'een ander onderdeel' vervangen zouden worden maar dat vervangen hebben zij wel heel ruim genomen. :+

Goed nieuws dus en een paar benchmarks laten zien dat dit toestel nog sneller is ook en dat is een hele vooruitgang. :)

Nu ben ik meteen gaan kijken in HBOOT maar helaas, S-ON. :{

Ah well, zo boeiend is dit allemaal niet, was er wel aan gewend geraakt om een rommetje HTC-style te flashen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 20:07

Zyron

BWRAAAAP

Had je niet gewoon je IMEI kunnen checken? ;)

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
Zyron schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:27:
Had je niet gewoon je IMEI kunnen checken? ;)
het IMEI nummer is moederbord afhankelijk en bij complicaties vervangen ze die ook gewoon (maar meestal een swap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Okay here goes,

Ik heb mijn oude HTC One X aan mijn vriendin gegeven als vervanging van haar huidige telefoon. Nu heb ik deze voor haar geroot omdat ze wat apps wilde verwijderen. Ik heb helaas geen backup gemaakt, ik weet het, stom. Maar nu heeft ze dus 2 dingen weggehaald dat niet de bedoeling was. Google Play Services en de HTC weer app die overal terugkomt in HTC Sense. Is er een manier om gewoon weer even helemaal terug naar stock te gaan zodat die 2 dingen weer terug zijn? Is dat RUU flashen? Heb er niet erg veel verstand van.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
KillGhost schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 18:29:
Okay here goes,

Ik heb mijn oude HTC One X aan mijn vriendin gegeven als vervanging van haar huidige telefoon. Nu heb ik deze voor haar geroot omdat ze wat apps wilde verwijderen. Ik heb helaas geen backup gemaakt, ik weet het, stom. Maar nu heeft ze dus 2 dingen weggehaald dat niet de bedoeling was. Google Play Services en de HTC weer app die overal terugkomt in HTC Sense. Is er een manier om gewoon weer even helemaal terug naar stock te gaan zodat die 2 dingen weer terug zijn? Is dat RUU flashen? Heb er niet erg veel verstand van.
Kan je niet ergens gewoon een Google Play Services apk-bestand vandaan halen en deze weer installeren? Lijkt me namelijk dat dit gewoon mogelijk is :p

Wat betreft de HTC weer app: Zou het niet mogelijk zijn hiervoor de apk van deze app uit bijvoorbeeld de MaximusHD ROM (zo goed als stock Sense 5) te pakken en deze vervolgens in je systeemapps map te plaatsen? Deze ROM is wel te vinden op XDA.

Mocht dit beiden niet kunnen, dan heb ik ook weer wat geleerd, maar het lijkt me wel gewoon dat dit mogelijk is.

Misschien de volgende keer root toegang uitzetten zodat er niet nog eens zoiets gebeurt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Je kunt Google Play Services gewoon via de market installeren zelfs. Het was eerder dom dat je je gf een telefoon hebt gegeven die je hebt geroot :+

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
Oh, ik dacht dat je Google Play Services nodig had om überhaupt de Play Store te kunnen gebruiken :9
Weer wat geleerd vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:19
Eindelijk een Non Sense ROM gevonden die niet mijn accu snel leeg trekt! Beter gezegd, doe hier nu net zo lang mee als een Sense ROM.

One X staat nu 16 uur aan, nog 41% batterij over, wifi staat constant aan, schermtijd 1.2 uur. Maar ik verwacht dat dit nog beter word aangezien ik hem gisteravond pas geflasht had.

Android 4.3.1 Non Sense
Slim Bean
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2511668

Echter is deze ROM zo kaal dat je zelf diverse APK bestanden weer van internet moet plukken (Mail Exchange, Agenda)

Zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
RoadRunnerRik schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:42:
Eindelijk een Non Sense ROM gevonden die niet mijn accu snel leeg trekt! Beter gezegd, doe hier nu net zo lang mee als een Sense ROM.

One X staat nu 16 uur aan, nog 41% batterij over, wifi staat constant aan, schermtijd 1.2 uur. Maar ik verwacht dat dit nog beter word aangezien ik hem gisteravond pas geflasht had.

Android 4.3.1 Non Sense
Slim Bean
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2511668

Echter is deze ROM zo kaal dat je zelf diverse APK bestanden weer van internet moet plukken (Mail Exchange, Agenda)

Zeker een aanrader!
Hoe haal jij 1.2 uur schermtijd op een niet sense rom ik haal 2 uur schermtijd met sense roms maar dan sta ik op 1%, welke I/O schedualer en cpu governors gebruik jij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
suljo schreef op zondag 08 december 2013 @ 01:19:
[...]

Hoe haal jij 1.2 uur schermtijd op een niet sense rom ik haal 2 uur schermtijd met sense roms maar dan sta ik op 1%, welke I/O schedualer en cpu governors gebruik jij
Ik gebruik momenteel ook geen Sense ROM en haal ook meestal een schermtijd van minstens 2 uur.
Dit is wanneer ik m'n HOX 's ochtends rond 7 uur van de lading haal en er 's avonds rond 9 uur weer aan doe, met wifi de hele dag aan.

Zelf gebruik ik ParanoidAndroid 3.69, waarin ik qua CPU governor etc. niks aangepast heb.
Misschien is je batterij gewoon aan vervanging toe?

Heb momenteel een screen-on tijd van 1 uur en 15 minuten, waarbij m'n telefoon zo'n 4 uur van de lading is. Nog 68% batterij over.
Edit: Na ruim 12 uur en drieënhalf uur scherm tijd zit ik op 2% batterij

[ Voor 4% gewijzigd door 4WardNL op 08-12-2013 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brabbelaar
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2023
Is de all in one tookit om te unlocken verdwenen? Hier staat download links removed http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1604439#2 Waar kan ik dit bestand vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
4WardNL schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:13:
[...]

Ik gebruik momenteel ook geen Sense ROM en haal ook meestal een schermtijd van minstens 2 uur.
Dit is wanneer ik m'n HOX 's ochtends rond 7 uur van de lading haal en er 's avonds rond 9 uur weer aan doe, met wifi de hele dag aan.

Zelf gebruik ik ParanoidAndroid 3.69, waarin ik qua CPU governor etc. niks aangepast heb.
Misschien is je batterij gewoon aan vervanging toe?

Heb momenteel een screen-on tijd van 1 uur en 15 minuten, waarbij m'n telefoon zo'n 4 uur van de lading is. Nog 68% batterij over.
Edit: Na ruim 12 uur en drieënhalf uur scherm tijd zit ik op 2% batterij
weet er iemand misschien waar ik mijn accu kan laten vervange door die van een htc one x+, heb zelf een beetje 2 linkerhanden als het op uiteenhalen van mijn electronica aankomt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Het is een DIY idee, ken geen winkel die dat doet, of een Tweaker lief aankijken. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
Quad schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:33:
Het is een DIY idee, ken geen winkel die dat doet, of een Tweaker lief aankijken. ;)
anders moet ik maar wachten tot ik de s5 heb, dan heb ik niet veel te verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
De Samsung Galaxy S5 is nog niet uit hoor, laat staan aangekondigd >:) :+

[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 09-12-2013 15:41 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:19
suljo schreef op zondag 08 december 2013 @ 01:19:
[...]

Een gemiddelde dag haal ik +/- 2 / 2.30 uur met schermtijd. Echter varrieert dit van de schermhelderheid en als hij telkens aan en uit gaat. Als ik het scherm op zijn laagst laat staan en continu aan kan ik makkelijk 3/3.3 uur halen, als het niet meer is.

CPU max 1300
CPU Governor : smartmax
I/O Scheduler : ROW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
Quad schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:41:
De Samsung Galaxy S5 is nog niet uit hoor, laat staan aangekondigd >:) :+
maar zijn specs zijn wel al 2 of 3 keer gelekt en het design is ook al gelekt(zoals de note 3 maar dan kleiner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
suljo schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:25:
[...]

weet er iemand misschien waar ik mijn accu kan laten vervange door die van een htc one x+, heb zelf een beetje 2 linkerhanden als het op uiteenhalen van mijn electronica aankomt. :?
Ik heb dat zelf wel eens geprobeerd maar ik raad het je niet aan. Heb gelezen dat het wel eens mis is gegaan, telefoon totaal overheat door die andere accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
KaiseRRuby schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:39:
[...]

Ik heb dat zelf wel eens geprobeerd maar ik raad het je niet aan. Heb gelezen dat het wel eens mis is gegaan, telefoon totaal overheat door die andere accu.
dan hebben ze de kopere shielding niet goed aan gebracht, want de one x+ battery zou koeler moeten zijn.
ps heeft er iemand een idee of er een app is waar je de mhz en aantal cores kan instellen dat gebruikt wordt wanneer het scherm uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
suljo schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:11:
[...]
ps heeft er iemand een idee of er een app is waar je de mhz en aantal cores kan instellen dat gebruikt wordt wanneer het scherm uit is
Voor zover ik weet kan dit met SetCPU (gratis te downloaden op XDA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
4WardNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:46:
[...]

Voor zover ik weet kan dit met SetCPU (gratis te downloaden op XDA).
bij setcpu kan je het aantal cores niet instellen en dan schakeld die gewoon alle cores in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
suljo schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:28:
[...]

bij setcpu kan je het aantal cores niet instellen en dan schakeld die gewoon alle cores in
Hmm oké, hier was ik niet van op de hoogte.
Echter vind ik na een simpele Google search als tweede resultaat dit artikel, welke gaat over de app Quad Core Manager.
Of het ook daadwerkelijk werkt weet ik niet, aangezien ik zelf geen behoefte heb aan zo'n app, maar het is altijd te proberen :)

(Misschien zul je deze app dan moeten gebruiken i.c.m. SetCPU, aangezien voor zover ik kan zien deze app je niet de maximum aantal MHz in laat stellen.)

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 16:51
suljo schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:11:
[...]
Schakelt de One X niet over op de 5e core voor eenvoudige taken/in standby?

• suljo
RudolfR schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:11:
[...]

Schakelt de One X niet over op de 5e core voor eenvoudige taken/in standby?
ja maar zodra een app besluit dat die moet syncen moet de quadcore dit afhandelen, en die wil ik nu terugklokken zodat die synct op een lager mhz en op slechts een core zodat die batterij spaart.

edit ik heb een app gevonden deep sleep battery saver die je gsm dwingt in deep sleep mode en bij alle tegra devices betekend dit dat de compainion core al het werk doet terwijl de quadcore een vakantie krijgt. :F

(is syncen wel een goed nederlandstalig woord?) :?

[ Voor 23% gewijzigd door suljo op 12-12-2013 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ook ik heb vandaag het HTC One X kamp verlaten, ben over naar een LG G2. :) Behoorlijk veel lopen rooten en modden en flashen aan de X in de anderhalf jaar dat ik hem had, maar het lijkt erop dat de boel momenteel muurvast staat.

[ Voor 50% gewijzigd door Zorian op 15-12-2013 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
Zorean schreef op zondag 15 december 2013 @ 23:34:
Ook ik heb vandaag het HTC One X kamp verlaten, ben over naar een LG G2. :) Behoorlijk veel lopen rooten en modden en flashen aan de X in de anderhalf jaar dat ik hem had, maar het lijkt erop dat de boel momenteel muurvast staat.
Gefeliciteerd met de overstap!
Heb zelf de One X sinds een half jaar ongeveer, denkend dat de development voor de One X nog wel een tijdje door zou gaan... Helaas, dit had ik mis :|

Hoop toch dat HTC binnenkort een keer de kernel source gaat releasen, want ik kijk wel uit naar Android 4.4 op m'n telefoon! :) Ondertussen maak ik nog even vrolijk gebruik van ParanoidAndroid 3.69.

Edit: Zie zojuist op XDA staan dat de kernel source gereleased is en na het te checken op HTCdev lijkt dit inderdaad te kloppen!

[ Voor 15% gewijzigd door 4WardNL op 17-12-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
4WardNL schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:07:
[...]

Gefeliciteerd met de overstap!
Heb zelf de One X sinds een half jaar ongeveer, denkend dat de development voor de One X nog wel een tijdje door zou gaan... Helaas, dit had ik mis :|

Hoop toch dat HTC binnenkort een keer de kernel source gaat releasen, want ik kijk wel uit naar Android 4.4 op m'n telefoon! :) Ondertussen maak ik nog even vrolijk gebruik van ParanoidAndroid 3.69.

Edit: Zie zojuist op XDA staan dat de kernel source gereleased is en na het te checken op HTCdev lijkt dit inderdaad te kloppen!
er is een stock sense 5 kernel beschikbaar!!!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2586808
hij is wel een work in progress want er zijn alleen maar een paar I/O schedualers en governors maar beter dan niets 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook een 4.4 rom verschenen voor onze HOX op XDA. Is nog beta preview maar doet het nu al best goed. Heb m sinds gisteravond draaien en slechts heel af en toe een bugje. Alle APS werken verder pri,a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil nu toch terug naar mijn vorige rom omdat ik morgen van mijn telefoon op aan moet kunnen. Nu wil ik mijn nandroid backup terugzetten. Bij het rebooten blijft de tel hangen op het htc quietly brilliant scherm. Hoe lang zou dit scherm zichtbaar moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:45:
Wil nu toch terug naar mijn vorige rom omdat ik morgen van mijn telefoon op aan moet kunnen. Nu wil ik mijn nandroid backup terugzetten. Bij het rebooten blijft de tel hangen op het htc quietly brilliant scherm. Hoe lang zou dit scherm zichtbaar moeten zijn?
Een paar minuten max.
Klinkt alsof je bij je tijdelijke rom een andere kernel gebruikt hebt (logisch).
Dus van de nandroid rom die je hebt, zorgen dat je de boot.img flashed en niet vergeten een fastboot erase cache te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus eerst de bijbehorende boot.img flashen en dan pas de nandroid backup terugzetten?
Heb het nu trouwens opgelost door de andere rom opnieuw te flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:05:
Dus eerst de bijbehorende boot.img flashen en dan pas de nandroid backup terugzetten?
Heb het nu trouwens opgelost door de andere rom opnieuw te flashen...
Dat zou ik inderdaad in die volgorde doen ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:59

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
suljo schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:05:
[...]

er is een stock sense 5 kernel beschikbaar!!!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2586808
hij is wel een work in progress want er zijn alleen maar een paar I/O schedualers en governors maar beter dan niets 8)7
Ben wel blij met de double tap to wake :Y
Dit weekend KitKat ook maar eens proberen, de problemen vallen wel mee zo te zien, zeker voor een preview. Ben wel benieuwd naar battery life met de 4.4 ROM, kan iemand daar al meer over vertellen?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
wow een fatsoenlijke kernel en een 4.4 rom santa really does exist 8)7

[ Voor 62% gewijzigd door suljo op 29-12-2013 03:09 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 32 Laatste