Er zijn geen verschillende PC/Mac versies. Is precies hetzelfde doosje.TheAshcat schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:08:
Vraagje 1: Ik ga hem waarschijnlijk spelen op mijn Macbook. Mac > Bootcamp versie voor een Macb neem ik aan?
Vraagje 2:Kun je gewoon de PC versie kopen en met en die account gebruiken voor de Mac?
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 15-09 17:26
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
11.00 PDT is 18.00 GMT (Engeland). Met het uur tijdsverschil met de Westerburen ga ik dus uit van ongeveer 19.00. Ben heel benieuwd naar wat ze gaan zeggen: zou best kunnen dat alles weer dicht is na de update =(.PredNL schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:45:
[...]
Dacht zelf 20.00 maar goed we zien wel. Starter Edition optie zal er dan wel weer uit gesloopt zijn.
Van de main page:
Door Tc662, woensdag 18 april 2012 17:10
Just an accessibility error that we're correcting.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4489049301?page=2
Helaas!
Door Tc662, woensdag 18 april 2012 17:10
Just an accessibility error that we're correcting.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4489049301?page=2
Helaas!
The dude abides @ MartinDude#2420
Dat heb ik gezien inderdaad.. Maar er werd gevraagd waarom er een black out was en er niet kon worden ingelogd.. Daarop werd gereageerd 'just an accessibility error that we're correcting'... Tenminste.. Zo lees ik het.
Ik lees het dan toch met een dubbelzinnige mening, daar zijn ze vrij goed in ook bij Blizzard!aicaramba schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:59:
Dat heb ik gezien inderdaad.. Maar er werd gevraagd waarom er een black out was en er niet kon worden ingelogd.. Daarop werd gereageerd 'just an accessibility error that we're correcting'... Tenminste.. Zo lees ik het.
Hope I'm wrong though!
The dude abides @ MartinDude#2420
Bastards! Ik had mn vrije uurtjes vanavond al gereserveerd voor een duik in de wereld van Diablo.
Ziet er naar uit dat het echt wachten wordt tot 15 mei. Nah ja, dan maken we iig het lijstje met char names maar alvast klaar tot het zover is
. Op laucnhday wordt het dan iene-miene-mutte met welke class te beginnen...
Ziet er naar uit dat het echt wachten wordt tot 15 mei. Nah ja, dan maken we iig het lijstje met char names maar alvast klaar tot het zover is
Wat dus betekend dat je er niet in kunt en dat ze dat zullen corrigeren. Als reactie op de andere downtime "the servers were asleep and we had to wake them". Geen ETA, geen technische oorzaak, kortom , lekker vaag. (beta.. dus klagen is .....)aicaramba schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:59:
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Ach daar is het idd voor. Hoe vaker ze nu problemen tegenkomen hoe beter moet je maar denken, minder kans dat het na livegang nog gebeurtleuk_he schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:51:
[...]
Wat dus betekend dat je er niet in kunt en dat ze dat zullen corrigeren. Als reactie op de andere downtime "the servers were asleep and we had to wake them". Geen ETA, geen technische oorzaak, kortom , lekker vaag. (beta.. dus klagen is .....)
Bnet pindle#2913
Klopt, maar het ging over de vraag of de tijdelijke periode waarin iedereen kan spelen is afgelopen, of dat het slechts korte downtime is, waarna iedereen weer kan spelen (ook diegene zonder beta key).leuk_he schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:51:
[...]
Wat dus betekend dat je er niet in kunt en dat ze dat zullen corrigeren. Als reactie op de andere downtime "the servers were asleep and we had to wake them". Geen ETA, geen technische oorzaak, kortom , lekker vaag. (beta.. dus klagen is .....)
Ik snap ook wel dat het een beta is en ik klaag ook niet.. Ging dus meer over het speculeren of ik uberhaubt het spel nog kan proberen voor de 15e of niet.
ga er maar niet van uit, ik heb het 5 minuten kunnen spelen.aicaramba schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:11:
[...]
Klopt, maar het ging over de vraag of de tijdelijke periode waarin iedereen kan spelen is afgelopen, of dat het slechts korte downtime is, waarna iedereen weer kan spelen (ook diegene zonder beta key).
Ik snap ook wel dat het een beta is en ik klaag ook niet.. Ging dus meer over het speculeren of ik uberhaubt het spel nog kan proberen voor de 15e of niet.
was onspeelbaar, maar dit kwam doordat ik tijdens het downloaden al probeerde te spelen.
Sharfer#2586
Nouja.. Stel dat het mogelijk is om na de update te spelen is zonder beta key, moet dat wel lukken..Sharfer schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:13:
[...]
ga er maar niet van uit, ik heb het 5 minuten kunnen spelen.
was onspeelbaar, maar dit kwam doordat ik tijdens het downloaden al probeerde te spelen.
Was het 'starter edition' gedeelte een fout van blizzard.. Dan niet meer..
Lijkt me vrij duidelijk dat het een fout was, anders hadden ze het aangekondigd. Dat ze een accessibility issue aan het oplossen zijn met een knipoog erbij zegt al genoeg
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ik zie blizzard er niet voor aan om dit als stunt te doen, mocht dit gebeuren dan zouden ze het zo onwijs groot uitpakken qua marketing.aicaramba schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:15:
[...]
Nouja.. Stel dat het mogelijk is om na de update te spelen is zonder beta key, moet dat wel lukken..
Was het 'starter edition' gedeelte een fout van blizzard.. Dan niet meer..
Als het wel de bedoeling was, dan hebben ze geen rekening gehouden met het animo voor de beta (wat mij sterk lijkt)
Sharfer#2586
En daarom vraag ik.. Is het zeker dat het een accessability issue is dat iedereen kon spelen? Of kan het misschien zijn dat het een accessability issue is dat op het moment niemand kan spelen?Blitzdoctor schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:17:
Lijkt me vrij duidelijk dat het een fout was, anders hadden ze het aangekondigd. Dat ze een accessibility issue aan het oplossen zijn met een knipoog erbij zegt al genoeg
Ik denk het eerste eigenlijk. Ze zetten normaal nooit de boel open zonder er melding van te maken.
roboreaper schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:09:
waarom niet mac versie aanschaffen?
Daaromhaarbal schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:32:
dat zal aan je videochip liggen, als je een mac met een amd/nvidia grafische chip hebt zal hij zeer waarschijnlijk beter draaien onder windows/bootcamp. Als je alleen de intel gpu hebt zal het niet zo veel uitmaken.
Ik heb expres een 15" aangeschaft voor de grafische kaart, wellicht niet voor games. Maar Diablo wil ik wel spelen en ik ga niet een extra PC aanschaffen alleen voor 1 spel. Gamen doe ik verder wel op de Xbox
Hopelijk gaat iemand dit testen hoeveel het daadwerkelijk uitmaakt. Tot nu heb ik nog geen parallels/bootcamp nodig gehad, liefst houdt ik dat zo
Jammer dat de BETA momenteel dicht is, wil het erg graag testen.
[ Voor 3% gewijzigd door TheAshcat op 18-04-2012 19:37 ]
Verwijderd
hoor net van een maat van me dat ie nu open is weet niet of dit waar is, bn nu iig beta aant downloaden
Lees even door dit topic. Dat is al weer oud nieuws, was waarschijnlijk een fout die momenteel gerepareerd wordt.Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:50:
hoor net van een maat van me dat ie nu open is weet niet of dit waar is, bn nu iig beta aant downloaden
MHW: Jay
Jullie weten natuurlijk wel dat dit een geheime tactiek van Blizzard was om enkele duizenden mensen die nog geen battle.net account hadden er snel 1 te laten maken.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Weer een update in Diablo 3 zelf,
"We will provide an update at apporximately 3 P.M. PDT"
Krijgen morgen dus pas weer meer info.
dat is CEST tijd om 00:00 middernacht. dus even 3,5 uur wachtenTc662 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:23:
Weer een update in Diablo 3 zelf,
PSN/XBL: DarkTaufu
Nee. Heb het op mijn Mac gespeeld.nickdew schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:26:
klopt het dat er geen mac beta client is?
MHW: Jay
Verwijderd
Blijft de vraag hoe het kan dat het opeens voor iedereen speelbaar was. Je zou denken dat het een kwestie is van iets omzetten zodat het niet meer voor iedereen speelbaar is en je kunt weer online. Tenzij er op de betaservers nog veel meer staat wat we nog niet mogen zien en ze nu alles aan het veiligstellen zijn.
Een stresstest in het eerste weekend van mei zou toch wel mooi zijn omdat de servers dan getest zijn. Moet er niet aan denken dat de eerste dagen nauwelijks gespeeld kan worden vanwege problemen.
Een stresstest in het eerste weekend van mei zou toch wel mooi zijn omdat de servers dan getest zijn. Moet er niet aan denken dat de eerste dagen nauwelijks gespeeld kan worden vanwege problemen.
Ze hebben al een stresstest gedaan: afgelopen weken zijn er 250.000 beta keys uitgegeven waarbij ze melden dat ze het wachtrijsysteem e.d. willen testen (dus een volle server). De vraag is daarnaast natuurlijk wel hoeveel servers ze verwachten nodig te hebben, maar ik verwacht dat juist Blizzard heel snel servers bij kan zetten.
Maar je moet deze game tpch pok gewoon offline kunnen spelen ?!
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Deze discussie is al velen malen besproken. Het is niet mogelijk en het gaat ook niet veranderen.Peter_Aragorn schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:08:
Maar je moet deze game tpch pok gewoon offline kunnen spelen ?!
Verwijderd
Waar pre order jullie D3?
Ik heb er 1 gevonden met een acceptabele prijs: http://www.gamesync.nl/diablo-3-iii-pc-kopen-bestellen.html
Iemand die daar al heeft besteld? En vaker bij gamesync heeft besteld? ivm het binnen krijgen van het spel op release datum...
Ik heb er 1 gevonden met een acceptabele prijs: http://www.gamesync.nl/diablo-3-iii-pc-kopen-bestellen.html
Iemand die daar al heeft besteld? En vaker bij gamesync heeft besteld? ivm het binnen krijgen van het spel op release datum...
Gewoon op Battle.net. Ik heb geen zin in winkels, "oh meneer we kunnen toch niet leveren" of een hardcopy. Dat is gewoon echt ZO 1999. Doe maar een download en gaan... dus dat!Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:30:
Waar pre order jullie D3?
Overigens wel duurder, want ik heb lekker 60 euri betaald. Tsja, moet er ook een nieuwe PC bij kopen straks, dus vond dat ik dan ook wel extra mocht betalen voor "geen gezeik"! Ik ben in ieder geval zeker van speeltijd op de 15e en daar gaat het voor mij om.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 15-09 17:26
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Ja, want ze krijgen heel veel geld voor iedere account die aangemaakt wordtThe Chosen One schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:16:
Jullie weten natuurlijk wel dat dit een geheime tactiek van Blizzard was om enkele duizenden mensen die nog geen battle.net account hadden er snel 1 te laten maken.
nee, maar nu kunnen ze wel pochen met een hoger aantal bnet accountsBosmonster schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:49:
[...]
Ja, want ze krijgen heel veel geld voor iedere account die aangemaakt wordt
beetje zoals EA's Origin zogenaamd een succes is, als BF3 geen origin nodig was, dan was origin totaal geflopt.
Verwijderd
Jaa eigenlijk heb je wel gelijk, 13 euro is ook niet echt veel verschil...Coreantes schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:34:
[...]
Gewoon op Battle.net. Ik heb geen zin in winkels, "oh meneer we kunnen toch niet leveren" of een hardcopy. Dat is gewoon echt ZO 1999. Doe maar een download en gaan... dus dat!
Overigens wel duurder, want ik heb lekker 60 euri betaald. Tsja, moet er ook een nieuwe PC bij kopen straks, dus vond dat ik dan ook wel extra mocht betalen voor "geen gezeik"! Ik ben in ieder geval zeker van speeltijd op de 15e en daar gaat het voor mij om.
Denk dat ik dan ook maar via battle.net bestel. Voor 15 mei kan je dan diablo 3 downloaden toch?
Ja.. maar je wordt ook genaaid. en niet te zuinig ook. ze hebben geen mediakosten, geen transport/opslag kosten en geen distributie kosten, en toch betaal je hetzelfde. en zeg zelf, het heeft toch ook wel wat om die almachtige diablo dvd in je drive te stoppen en de launcher te zien krijgenCoreantes schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:34:
[...]
Gewoon op Battle.net. Ik heb geen zin in winkels, "oh meneer we kunnen toch niet leveren" of een hardcopy. Dat is gewoon echt ZO 1999. Doe maar een download en gaan... dus dat!
Fysiek het ding gewoon hebben heeft hier nog altijd de voorkeur, zeker als de prijsstelling niet veranderd. digitale games kopen is gewoon TE duur voor wat je terugkrijgt, iets wat helaas nooit de bedoeling was.
Heb vaker games ge-pre ordered en nooit problemen gehad. altijd had ik het spel op launch binnen. wellicht heb jij pech gehad daarmee en dan begrijp ik je standpunt wel, maar het is echt niet zo 1999 als je zou denken.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Je betaald meer. gemiddeld is de prijs 45 euro.Visgek82 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:39:
[...]
Ja.. maar je wordt ook genaaid. en niet te zuinig ook. ze hebben geen mediakosten, geen transport/opslag kosten en geen distributie kosten, en toch betaal je hetzelfde. en zeg zelf, het heeft toch ook wel wat om die almachtige diablo dvd in je drive te stoppen en de launcher te zien krijgen
Fysiek het ding gewoon hebben heeft hier nog altijd de voorkeur, zeker als de prijsstelling niet veranderd. digitale games kopen is gewoon TE duur voor wat je terugkrijgt, iets wat helaas nooit de bedoeling was.
Heb vaker games ge-pre ordered en nooit problemen gehad. altijd had ik het spel op launch binnen. wellicht heb jij pech gehad daarmee en dan begrijp ik je standpunt wel, maar het is echt niet zo 1999 als je zou denken.
Zelf al een jaar geleden besteld bij amazon.co.uk voor 23pond (low price guarentee)
Hij is daar nu 27pond.
Kans is groot dat je hem gewoon op de release krijgt.
Ze verzenden vaak vanuit amsterdam
Hij is daar nu 27pond.
Kans is groot dat je hem gewoon op de release krijgt.
Ze verzenden vaak vanuit amsterdam
Gezien het feit dat ik ineens toegang heb tot US-forum van Diablo 3 nadat ik vanmiddag de starter edition van D3 heb uitgeprobeerd, ga ik ervan uit dat het issue dat ze hadden te maken had met Cross domain toegang van het forum. Ik kan ineens (sinds 5 minuten ofzo) daar posten met mijn battletag. Ik hoop alleen wel dat ze ook mijn rechten om in het EU forum te posten weer repareren, want daar heb ik sinds ik D3 heb gespeeld een error.
Verwijderd
ik heb vanmiddag ook ff de beta gespeelt.
deze diablo 3 loopt compleet op een nieuwe game engine toch??
deze game is zeker wel vergelijkbaar met word of warcraft of vergis ik me daar in??
Ik ga denk ik deze game op mijn flatscreen tv spelen via mijn pc, en dan programeer ik de muis en toetsen met xpadder zodat ik de game met de wirreless xboxcontroller kan spelen.
deze game is zeker wel vergelijkbaar met word of warcraft of vergis ik me daar in??
Ik ga denk ik deze game op mijn flatscreen tv spelen via mijn pc, en dan programeer ik de muis en toetsen met xpadder zodat ik de game met de wirreless xboxcontroller kan spelen.
Grap is wel dat je je realm region kan selecteren, dus dat zou misschien niet zo veel moeten uitmaken...InnerFear schreef op donderdag 19 april 2012 @ 00:05:
Gezien het feit dat ik ineens toegang heb tot US-forum van Diablo 3 nadat ik vanmiddag de starter edition van D3 heb uitgeprobeerd, ga ik ervan uit dat het issue dat ze hadden te maken had met Cross domain toegang van het forum. Ik kan ineens (sinds 5 minuten ofzo) daar posten met mijn battletag. Ik hoop alleen wel dat ze ook mijn rechten om in het EU forum te posten weer repareren, want daar heb ik sinds ik D3 heb gespeeld een error.
Subtiliteit was wel dat ik er tijdens het spelen gewoon werd uitgeknikkerd (disconnect), een update voor m'n kiezen kreeg en vervolgens niet meer kon inloggen... dus helemaal zeker van wat nu het echt verhaal gaat worden ben ik niet. Ach, we zullen het misschien wel nooit weten en moeten wachten tot de 15e ;-).
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Verwijderd
Net geprobeert in te loggen, helaas hij zegt dat ik de toestemming niet heb om d3 te spelen
Een collega komt vanavond ff D3 bekijken, dacht na alle "commotie" maar weer eens in te loggen zie ik dat er weer een wipe is geweest
en ik krijg de 3003 error...
Hopelijk voor vanavond opgelost
Hopelijk voor vanavond opgelost
Okay battle.net account met Beta access kan ik mee inloggen.
Battle.net account zonder Beta access kan ik niet mee inloggen
Sorry mensen geen open beta.

Battle.net account zonder Beta access kan ik niet mee inloggen

Sorry mensen geen open beta.
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
ugh een wipe, ik moest nog 1 fucking achievement...
Maar goed, daar is het een beta voor.
Maar goed, daar is het een beta voor.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Je word niet genaaid.. Blizzard heeft de retail kanalen nodig voor publiciteit..Visgek82 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:39:
[...]
Ja.. maar je wordt ook genaaid. en niet te zuinig ook. ze hebben geen mediakosten, geen transport/opslag kosten en geen distributie kosten, en toch betaal je hetzelfde. en zeg zelf, het heeft toch ook wel wat om die almachtige diablo dvd in je drive te stoppen en de launcher te zien krijgen
Als ze zelf onder de retail prijs gaan zitten, schieten ze de retail af en verkopen ze geen drol meer.
Ik koop 'm via Battle.net omdat ik het ze wel gun... en ik ben niet een krente kakker die om een eurotje meer of minder heel interweb afstroop.
Ik heb hem via de Power unlimited genomen, 42 euro en een gratis tijdschrift erbij
Dat was voor mij de moeite wel waard dat ik het in de gaten moet houden dat ik hem weer moet opzeggen.
Verwijderd
Is er iemand die zijn beta acces wil verhuren voor een avondje tegen een kleine vergoeding ?
Je mag op mijn account spelen, ik maak wel gebruik van een authenticator, als je me op skype add en me vanavond ff belt heb ik er geen probleem mee.
edit: pm voor skype name
edit: pm voor skype name
[ Voor 8% gewijzigd door Yintha op 19-04-2012 09:43 ]
Het is een Actie RPG, geen MMO. Het speelt totaal anders, End game content is er niet zoals in WoW met raid bosses en dergelijke.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 01:34:
ik heb vanmiddag ook ff de beta gespeelt.
Tenminste nog even een uurtje kunnen spelen hier. Ik krijg het goede D2 gevoel er weer bij
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Precies, dat is ook mijn manier. Gewoon via bnet, de garantie dat ik kan spelen door op een knop drukken is het mij ook wel waard. Geen tussenliggende partij en geen code invoeren of andere mogelijke ellende. De discussie over of een digitale game (of die 15e meer) het waard is of niet is trouwens vrij loos. Ligt er maar net aan wat jij wil/kan uitgeven aan de most anticipated game everCoreantes schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:34:
[...]
Gewoon op Battle.net. Ik heb geen zin in winkels, "oh meneer we kunnen toch niet leveren" of een hardcopy. Dat is gewoon echt ZO 1999. Doe maar een download en gaan... dus dat! Overigens wel duurder, want ik heb lekker 60 euri betaald. Tsja, moet er ook een nieuwe PC bij kopen straks, dus vond dat ik dan ook wel extra mocht betalen voor "geen gezeik"! Ik ben in ieder geval zeker van speeltijd op de 15e en daar gaat het voor mij om.
Ik heb hem met hoge uitzondering ook via B.net aangeschaft. Ik heb inderdaad geen zin om te campen bij winkels om een exemplaar te bemachtigen. Ik kan me nog herinneren dat World of Warcraft de eerste maand ook uitverkocht was. En dat wil ik dus cker niet.Waterdr0p schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:27:
[...]
Precies, dat is ook mijn manier. Gewoon via bnet, de garantie dat ik kan spelen door op een knop drukken is het mij ook wel waard. Geen tussenliggende partij en geen code invoeren of andere mogelijke ellende. De discussie over of een digitale game (of die 15e meer) het waard is of niet is trouwens vrij loos. Ligt er maar net aan wat jij wil/kan uitgeven aan de most anticipated game ever
Die 60 euro is wel wat prijzig voor een download, maar goed.. als je het spel in huis hebt ga je het spelen, en niet het boekje bekijken
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ah de good old days, dat je eerst nog naar de wc ging met het boekje alvorens aan de game te beginnen. Maarja toen moest je het verhaal en de controls van games ook daar uit halen ipv de game zelfDakreal schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:29:
[...]
Ik heb hem met hoge uitzondering ook via B.net aangeschaft. Ik heb inderdaad geen zin om te campen bij winkels om een exemplaar te bemachtigen. Ik kan me nog herinneren dat World of Warcraft de eerste maand ook uitverkocht was. En dat wil ik dus cker niet.
Die 60 euro is wel wat prijzig voor een download, maar goed.. als je het spel in huis hebt ga je het spelen, en niet het boekje bekijkentenminste ik ;-) achteraf zou ik dat wel doen.. maarja.
Ignorance Is Bliss
Wait whut? In een boekje kijken voor controls? 
Ik vind zelf een Limited Edition hardcopy veel leuker. Je hebt een boekje erbij, een mooie doos en extra's. Een normale versie koop ik niet zo snel als er ook een digitale is, daar zit toch niets interessants bij in de doos, behalve een manual met 15 pagina's EULA.
Blizzard heeft altijd wel vette manuals gehad, die van WarCraft II en StarCraft waren echt vet, die kun je gewoon 's avonds in bed gaan lezen
Ik vind zelf een Limited Edition hardcopy veel leuker. Je hebt een boekje erbij, een mooie doos en extra's. Een normale versie koop ik niet zo snel als er ook een digitale is, daar zit toch niets interessants bij in de doos, behalve een manual met 15 pagina's EULA.
Blizzard heeft altijd wel vette manuals gehad, die van WarCraft II en StarCraft waren echt vet, die kun je gewoon 's avonds in bed gaan lezen
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Pak je tablet en lees de wiki's en de fora, duizend maal interessanter dan een boekje.Angeloonie schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:38:
Wait whut? In een boekje kijken voor controls?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Niet per sé. Ik vind een tastbaar boekje fijner lezen dan een digitaal dingetje. Ook omdat de manuals er gewoon mooi uitzien. Voor nóg meer info kun je natuurlijk de diablowiki's er bij pakken. Maar het wel leuk om door te nemen. (bij de release en na een aantal maanden nog eens)
Vooral ook met de strategy guide is het leuk om na een jaar ofzo te kijken wat er in staat, en hoeveel er al veranderd is.
Vooral ook met de strategy guide is het leuk om na een jaar ofzo te kijken wat er in staat, en hoeveel er al veranderd is.
[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 19-04-2012 10:43 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
- PatchnotesAngeloonie schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:41:
Niet per sé. Ik vind een tastbaar boekje fijner lezen dan een digitaal dingetje. Ook omdat de manuals er gewoon mooi uitzien. Voor nóg meer info kun je natuurlijk de diablowiki's er bij pakken. Maar het wel leuk om door te nemen. (bij de release en na een aantal maanden nog eens)
- Upcomming release plans
- Wiki's
- Craftable item updates
- Strategie
- GoT
En ik snap niet dat er nog mensen zijn die het excuus gebruiken dat ze liever uit een boekje lezen
Toch vind ik een tasbare game meer waarde hebben dan een digital purchase. Dan voelt het bijna als een illegale download waar je een legale key bij hebt weten te krijgen.FragNeck schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:45:
[...]
- Patchnotes
- Wiki's
- Craftable item updates
- Strategie
- GoT
En ik snap niet dat er nog mensen zijn die het excuus gebruiken dat ze liever uit een boekje lezen
Ik heb wel een aantal Steam games maar een echte is toch leuker.
Makkelijker meenemen naar de wc?FragNeck schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:45:
[...]
- Patchnotes
- Wiki's
- Craftable item updates
- Strategie
- GoT
Al gaat dat met je smartphone ook net zo makkelijk.
Ik vroeger wel ja, om mee te pronken.Bulls schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:48:
[...]
Toch vind ik een tasbare game meer waarde hebben dan een digital purchase. Dan voelt het bijna als een illegale download waar je een legale key bij hebt weten te krijgen.
Nu denk ik:
- Langere installatie tijden door wisselen DVD's
- Kans op beschadiging DVD's, zelf bij gloednieuwe uit de verpakking
- Gezeur met Keys
- Neemt ruimte in beslag
- Bij nieuwe PC moet je je software weer op gaan zoeken waar ligt het ook al weer, plus kans op kwijtraken
Ik vind die cloud oplossingen geweldig, vooral omdat ik wanneer ik mijn PC opnieuw inricht alles meteen kan installeren en speelklaar is!
Steam, Orange, BattleNet, ik zweer er bij.
Idd! Ik weet nog zo goed dat ik Diablo 2 ophaalde. Naar huis racen, boekje open, heerlijke geur, alles even bekijken. Ondertussen installeren en vervolgens spelen!Bulls schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:48:
[...]
Toch vind ik een tasbare game meer waarde hebben dan een digital purchase. Dan voelt het bijna als een illegale download waar je een legale key bij hebt weten te krijgen.
Maar we zitten nu in een generatie waar als je meer dan 2 seconden moet wachten op een youtube filmpje mensen al pissed worden. Laat staan dat je helemaal naar een winkel moet gaan om je game te halen..
Anyway, heeft iemand al een blue post gevonden over wat de bedoeling was van de "open" beta die er heel kort was? Misschien een ninja stress test? Ik kan me niet voorstellen dat dit een bug oid was...
En daar ben je vrij in hoor ;-) Ik spaar zelf dvd games en dan met name de hoesjes. Dus de boxed editie van Diablo 3 komt bij mij uiteindelijk ook op de plank.FragNeck schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:52:
[...]
Ik vroeger wel ja, om mee te pronken.
Nu denk ik:
- Gezeur met Keys
- Neemt ruimte in beslag
- Bij nieuwe PC moet je je software weer op gaan zoeken waar ligt het ook al weer, plus kans op kwijtraken
Ik vind die cloud oplossingen geweldig, vooral omdat ik wanneer ik mijn PC opnieuw inricht alles meteen kan installeren en speelklaar is!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Was een bugje, zie ook:sbmuc schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:57:
[...]
Idd! Ik weet nog zo goed dat ik Diablo 2 ophaalde. Naar huis racen, boekje open, heerlijke geur, alles even bekijken. Ondertussen installeren en vervolgens spelen!
Maar we zitten nu in een generatie waar als je meer dan 2 seconden moet wachten op een youtube filmpje mensen al pissed worden. Laat staan dat je helemaal naar een winkel moet gaan om je game te halen..
Anyway, heeft iemand al een blue post gevonden over wat de bedoeling was van de "open" beta die er heel kort was? Misschien een ninja stress test? Ik kan me niet voorstellen dat dit een bug oid was...
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4489049301?page=2#22
Een dag eerder of later spelen. Ik geloof het allemaal wel
. Ga er vanuit dat ik hem die dinsdag gewoon netjes ophaal bij de Free Recordshop, zo niet... Dan woensdag maar. Er is voor mij geen reden om aan te nemen dat er iets mis zal gaan, zo wel, care. Ben niet het type dat 12uur per dag gaat zitten spelen of als eerst level 60 wil zijn, ik doe rustig aan.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Ik heb lekker vrij genomen, maar zal niet spelen om als eerste 60 te zijn. Mogelijk wel 12 uur per dag. Maar meer gewoon om van de game te genieten. Tevens heb ik nog zo een 9 a 10 jaar aan wachttijd in mijn systeem zitten wat er nog uit moetJackson Claxon schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:01:
Een dag eerder of later spelen. Ik geloof het allemaal wel. Ga er vanuit dat ik hem die dinsdag gewoon netjes ophaal bij de Free Recordshop, zo niet... Dan woensdag maar. Er is voor mij geen reden om aan te nemen dat er iets mis zal gaan, zo wel, care. Ben niet het type dat 12uur per dag gaat zitten spelen of als eerst level 60 wil zijn, ik doe rustig aan.
Iemand geïntresseerd in een gratis bobble head van een stormtrooper om mij zijn/haar account twee dagen uit te lenen?
pm me even.
Ik heb zelfs nog een path of exile beta account voor j!
pm me even.
Ik heb zelfs nog een path of exile beta account voor j!
Verwijderd
Ahh shit ik had zo gehoopt om effe ingame te kunnen kijken hoe of wat het spel werkt. Als iemand nog een uurtje gametime gunt zou ik heel dankbaar zijn.
Ik ben zelf meer van het originele doosje vind ik toch gewoon leuker om thuis te hebben ondanks dat ik er daarna vrij weinig naar zal kijken
Ik ben zelf meer van het originele doosje vind ik toch gewoon leuker om thuis te hebben ondanks dat ik er daarna vrij weinig naar zal kijken
Hehe, nu mooi error 12 als ik probeer te loggen... "This account doesn't have the Diablo III license attached.". Dus de "accessability error" is gefixxed ;-)
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Verwijderd
He jammer dat die actie is gestopt, ben door het uurtje wat ik kon spelen wel gelijk overtuigd dat ik hem moet hebben
volgens mij ligt bnet er nu af, Loader laad niet en kan ook niet connecten naar us.battle.net
Moet bekennen dat deze jongen ook vrij heeft genomen die vrijdag... Ook ik zit met een paar vrienden los te gaan achter Diablo maar dat echt lang gamen trek ik niet meer. Heb er in ieder geval bijzonder veel zin inDakreal schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:03:
[...]
Ik heb lekker vrij genomen, maar zal niet spelen om als eerste 60 te zijn. Mogelijk wel 12 uur per dag. Maar meer gewoon om van de game te genieten. Tevens heb ik nog zo een 9 a 10 jaar aan wachttijd in mijn systeem zitten wat er nog uit moet
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Me to!!!Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:25:
He jammer dat die actie is gestopt, ben door het uurtje wat ik kon spelen wel gelijk overtuigd dat ik hem moet hebben
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
ik kom maandag de 14de uit een hotelletje met m'n vriendin... romantisch weekend.
En de week erna vrij, en dat is mijn tijd.... dus gamen of slapen... ze mag pas op de 17e weer aanspraak maken op mijn tijd
En de week erna vrij, en dat is mijn tijd.... dus gamen of slapen... ze mag pas op de 17e weer aanspraak maken op mijn tijd
Ik ga trouwen op de 25e maar ik weet niet of ik wel op kom dagen
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Verwijderd
ah, ja ik lees het hele topic niet echt doory0ukn0w schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:51:
[...]
Lees even door dit topic. Dat is al weer oud nieuws, was waarschijnlijk een fout die momenteel gerepareerd wordt.
Volgens mij kun je, als je hem in de winkel koopt, en thuis op battle.net je serial toevoegt, de game ook voortaan online downloaden. Dus enkele van je punten die je noemt zijn niet van toepassing, omdat na het toevoegen van de serial van de tastbare versie, deze ook in de cloud staat.FragNeck schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:52:
[...]
Ik vroeger wel ja, om mee te pronken.
Nu denk ik:
- Gezeur met Keys
- Neemt ruimte in beslag
En er zijn steeds meer games die je in winkel kunt kopen, en waar je ook de game in Steam kunt toevoegen via de serial.
[ Voor 6% gewijzigd door DeepSeven op 19-04-2012 13:39 ]
Verwijderd
Dit is correct, en kan al enkele jaren op battle.net. Mijn gehele hardcopy blizzard gamecollectie is toegevoegd op battle.net en van elk spel is er een digitale download beschikbaar, tevens staat de key op battle.net geregistreerd.DeepSeven schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:37:
[...]
Volgens mij kun je, als je hem in de winkel koopt, en thuis op battle.net je serial toevoegt, de game ook voortaan online downloaden. Dus enkele van je punten die je noemt zijn niet van toepassing, omdat na het toevoegen van de serial van de tastbare versie, deze ook in de cloud staat.
En er zijn steeds meer games die je in winkel kunt kopen, en waar je ook de game in Steam kunt toevoegen via de serial.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 13:58 ]
Downloaden van de client kost tijd, + de installatie nog... lijkt me sneller vanaf dvd's (maar daar moet je dan het naar de winkel gaan eigenlijk bijtellen en dan heb jij weer gelijkFragNeck schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:52:
Als je de key invoert op je battle.net account kun je ook de client downloaden, da's dus geen probleem.- Kans op beschadiging DVD's, zelf bij gloednieuwe uit de verpakking
- Gezeur met Keys
Neem ik zelf voor lief, wil zonder comp aan te zetten kunnen zien welke games ik heb- Neemt ruimte in beslag
Iets met een kast enzo- Bij nieuwe PC moet je je software weer op gaan zoeken waar ligt het ook al weer, plus kans op kwijtraken
Ik heb liever een fysieke kopie van mijn games dan een digitale. En uitverkocht zijn ze toch nooit (ik ga zo goed als nooit voor een CE, dus dat scheelt). Pre-orderen doe ik ook niet aan.
[ Voor 8% gewijzigd door Blitzdoctor op 19-04-2012 14:05 ]
Kun je gelijk vanaf de DVD installeren, dus staat alles erop, of moet je toch nog downloaden voordat je kunt installeren? Ik neig naar dat eerste, maar toch maar even checken
.
Ik ben het trouwens eens met Blitzdoctor, liever een doosje met een leuk CD'tje en nooit gelezen boekjes dan een digitale kopie van een game.
Ik ben het trouwens eens met Blitzdoctor, liever een doosje met een leuk CD'tje en nooit gelezen boekjes dan een digitale kopie van een game.
Quis custodiet custodes?
Nee alles staat op de dvd, de kans is alleen wel groot dat je meteen een patch mag downloaden met bugfixes en optimalisaties.
Ik kijk ernaar uit
Blij dat alles op de DVD staat trouwens, met mijn d/lsnelheid zou het eeuwen duren...
Quis custodiet custodes?
Iemand hier die eventueel zijn Beta account kwijt kan voor een dagje of enkele uurtjes ? Just want to do a testrun
.
NUC I5 256GB SSD
Ik wil de mijne best uitlenen, maar dan kun je ook op mijn battle.net account en dat vind ik te riskant, sorry. Tenzij er een manier is om dat te beveiligen...
Authenticator op je b.net zetten.DeepSeven schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:45:
Ik wil de mijne best uitlenen, maar dan kun je ook op mijn battle.net account en dat vind ik te riskant, sorry. Tenzij er een manier is om dat te beveiligen...
Vervolgens via live chat 1x helpen inloggen @ battlenet door een authenticator code door te geven.
Dan kun je een week inloggen in D3 voor je die authenticator weer nodig hebt.
Maar als iemand wil inloggen op je b.net is een nieuwe code nodig. En als je iets wilt veranderen aan een b.net account nog een.
Volgens mij kun je met de code die je hier dan stuurt ook al op battlenet.RocketKoen schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:54:
[...]
Authenticator op je b.net zetten.
Vervolgens via live chat 1x helpen inloggen @ battlenet door een authenticator code door te geven.
Lan party kan niet omdat er geen lan functie aanwezig is.YBH schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:00:
Grote lanparty?
Als je een grote groep bedoelt die samen gaat gamen, kan wel, maar is niet zo leuk omdat er maximaal 4 players per potje is.
Ik ga wel een mini-LAN-party houden.
Leven en laten leven!
Ahhh das waar ook, misschien een gathering dan maar.Stranglem schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:06:
[...]
Lan party kan niet omdat er geen lan functie aanwezig is.
Als je een grote groep bedoelt die samen gaat gamen, kan wel, maar is niet zo leuk omdat er maximaal 4 players per potje is.
Ik ga wel een mini-LAN-party houden.
Die code is 30s geldig ofzo.DeepSeven schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:04:
[...]
Volgens mij kun je met de code die je hier dan stuurt ook al op battlenet.
In theorie zou iemand het kunnen misbruiken om in te loggen op je b.net.
Maar als iemand iets wil veranderen aan je b.net moeten ze nog een code hebben.
Maar vooruit dan. andere oplossing.
Laat de andere teamviewer (of een andere remote controll app) installeren en laat jou zijn pc overnemen.
Jij logt in met je authenticator (zet zijn scherm op zwart tegen meekijken)
Als die persoon op je battle.net inlogt ipv in de game ben je de sjaak idd.DeepSeven schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:04:
[...]
Volgens mij kun je met de code die je hier dan stuurt ook al op battlenet.
Lekker veel vertrouwen iig... Keyloggers werken ook over teamviewer RocketKoen 
Nee feilloos is het niet, maar als je iemand kunt vertrouwen, why not?
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
worst case kan iemand inloggen op je battle.net account.Blue_Entharion schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:21:
Lekker veel vertrouwen iig... Keyloggers werken ook over teamviewer RocketKoen
wat kan je daarmee? Vrijwel niks...
Hij kan hooguit kijken wat je adres is en de laatste 4 cijfers van je creditcard...
Nja mag ik dan jou bank login?RocketKoen schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:23:
[...]
worst case kan iemand inloggen op je battle.net account.
Hij kan hooguit kijken wat je adres is en de laatste 4 cijfers van je creditcard...
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Wachtwoord veranderen, alleen moet je dat ook verifyen.RocketKoen schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:23:
[...]
worst case kan iemand inloggen op je battle.net account.
Is de D3 beta, voor degene met een key, ondertussen weer te spelen? (zo niet dan kan ik mijn collega voor vanavond afzeggen...)
Ja, nu ook, net weer een HC Barb gemaakt.
Nou als er nog iemand een beetje vertrouwen in de mede tweaker heeft hou ik me ook nog aanbevolen voor een avondje beta. ;-) Thanks YBH!
Gisteren door de beta inlog 'bug' toch zo'n 25 minuten voor het eerst kunnen spelen met een Barbarian. Nu valt het wachten alleen weer des te zwaarder!
Twijfel wel ontzettend over met welke class ik ga beginnen. Had gehoopt gister een rondje Barbarian en een rondje Monk te kunnen doen, maar helaas was de pret over na 25 minuten en werd de inlog bug helaas gefixt.
Nu maar aftellen tot de 15e.
Gisteren door de beta inlog 'bug' toch zo'n 25 minuten voor het eerst kunnen spelen met een Barbarian. Nu valt het wachten alleen weer des te zwaarder!
Twijfel wel ontzettend over met welke class ik ga beginnen. Had gehoopt gister een rondje Barbarian en een rondje Monk te kunnen doen, maar helaas was de pret over na 25 minuten en werd de inlog bug helaas gefixt.
Nu maar aftellen tot de 15e.
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Zou ik dit spel gewoon in Duitsland kunnen kopen met Engelse taal in het spel zelf? Want ik woon in Duitsland maar wil voor geen goud een game in het Duits spelen 
Anders moet ik eens online zoeken naar webshop die ook in Duitsland leveren.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Als ik me niet vergis kun je de game activeren met je Duitse key en de enGB client downloaden.
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Yeah dat kan, op battle.net kan je per download instellen in welke taal je hem wil downloaden,Sir_Hendro schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:39:
Zou ik dit spel gewoon in Duitsland kunnen kopen met Engelse taal in het spel zelf? Want ik woon in Duitsland maar wil voor geen goud een game in het Duits spelen
ZO heb i kweleens perongeluk SC2 in het duits gedownload , terwijl ik hem hier in de winkel gekocht had ;p
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.
The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.
The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.