Het grote wielrenervaringtopic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 ... 103 Laatste
Acties:
  • 425.987 views

Onderwerpen

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Voor de mensen die per trein vanuit Groningen willen vertrekken voor de meet zaterdag: trein van 08:16? Dan komen we om 10:48 aan en moeten we in Amersfoort overstappen op de Valleilijn (Trein van Connexxion).

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:57
Hij wordt niet alleen warm, hij slijt helemaal glad af. Paar keer op de tacx en je band is waardeloos voor buiten, nog een paar keer en hij is ook waardeloos voor binnen (ik heb een lekke band gehad op de tacx). Daarom moet je idd zo'n speciale trainingsband monteren, die is van veel stugger rubber.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Kippenijzer schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:22:
Voor de mensen die per trein vanuit Groningen willen vertrekken voor de meet zaterdag: trein van 08:16? Dan komen we om 10:48 aan en moeten we in Amersfoort overstappen op de Valleilijn (Trein van Connexxion).
Was idd het idee. Hielko rijdt ook met de trein, dus we zijn iig met drie. Nog iemand erbij en we kunnen klaverjassen :)

Read the code, write the code, be the code!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:27

Sherlock

No Shit

En hebben jullie dan een apart wiel voor de tacx, of verwisselen jullie (steeds) de banden?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• MrAngry
Ik heb een apart wiel.

• wackmaniac
Ik heb ook een apart wiel. Kost paar centen (wiel, cassette en wss ketting), maar is wel fijn.

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:37

Griffin

Is mythical

Topicstarter
wackmaniac schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:27:
Ik heb ook een apart wiel. Kost paar centen (wiel, cassette en wss ketting), maar is wel fijn.
Toch wel handig om ook gelijk een andere ketting erbij te nemen. Puur en alleen omdat de ketting en cassette op elkaar inwerken zover ik weet. (en je binnenketting hoef je bijna niet schoon te maken ;) )

• wackmaniac
Klopt, dat was de lbs even "vergeten" te vertellen, maar daar waren de meningen hier ook een klein beetje over verdeeld. Ik zou het wel doen iig. Ketting eraf en erop gaat een stuk rapper dan een buitenband wisselen (mits je quick release hebt).

• MrAngry
Ik heb het niet gedaan, geen enkel probleem ondervonden. Maar ik speel vals, want mijn tacx fiets komt helemaal niet buiten in de winter.

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 11:55
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=52013

Zag deze voorbijkomen op het fietsforum. Ik voelde het geld behoorlijk branden in mijn zak. Zou dit een goede koop zijn denken jullie?

Edit: Ik rij nu deze fiets: http://www.rideghost.com/za/EBS-Race

[ Voor 15% gewijzigd door Stoffa op 29-08-2013 13:43 ]

• FMS
  • Niet online

FMS

Je moet maar wel in Sky kleuren willen rijden :+

Wielen zijn ondermaats.

• matthijsln
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:07
Ik zou inderdaad nu ook niet meer op een Giant in Rabo kleuren willen rijden... Alhoewel als je het blauw nog steeds mooi vindt, er lijkt alleen sky op de zadelpen en zadel te staan :) Maar of het een goede koop is verder, geen flauw idee... Als jij hem graag wil, waarom niet :)

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 09:33
Als ik nu een trainer zou moeten kopen zou ik gaan voor de wahoo kickr. je haalt je achterwiel eruit en legt hem op casette van de kickr en klaar. Zag dat de makers van kinomap nu een app hebben zodat je beurskoersen als hoogte kaart kan gebruiken. Briljant :P

de wahoo is het goedkoopst te krijgen via de apple store

dat geld issue is idd de reden dat ik vermoed dat het pas de winter 2014/2015 gaat worden. Iets met zolang mijn vriendin geen racefiets heeft, heeft dat ding geen erg grote WAF

[ Voor 32% gewijzigd door cybermans op 29-08-2013 13:59 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• MrAngry
Goed te betalen ook :S :X

[ Voor 47% gewijzigd door MrAngry op 29-08-2013 13:56 ]

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:16
Wordt zaterdag rustig fietsen. heb mij laten overhalen om zondag in te schrijven voor het criterium in Hilversum.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• FMS
  • Niet online

FMS

Leuk. Ik ken een paar mensen die ook meedoen. Ik was dan ook al van plan om zondag te gaan kijken.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

eddemans schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:43:
Sinds vorig jaar fiets ik op een geschenk van een familielid, een vintage Koga Miyata Flyer:
[afbeelding]
NB verouderde foto. Inmiddels voorzien van klikpedalen, een nieuw zadel, een klein tasje en minus de spatborden
...
Goh, die lijkt erg veel op mijn Koga Miyata, waar ik nu dus nog op fiets. Ook een dergelijk oud beestje.

Ik ga van de week maar een keer naar de LBS. Ik heb sinds mijn laatste rit van 55km last van mijn rechterknie. Pijn op de knieschijf (onderkant). Pees voelt geïrriteerd aan. Ook binnenkant naast de knieschijf is pijnlijk. Ik merk het nu met traplopen of andere inspanning waarbij ik door de knieën moet zakken.

Ik zal eens laten opmeten of mijn zadel niet te hoog staat etc.. Want ik zou het jammer vinden als ik geen langere afstanden meer zou kunnen fietsen. Ik las ergens terug in dit topic dat ook de stand van de schoenplaatjes een oorzaak zou kunnen zijn. Ik gebruik MTB schoenen met bijbehorende SPD plaatjes en pedalen. Daar kan je imo niet heel veel fout aan doen. De plaatjes zitten m.i. gewoon recht en op de juiste plaats.

Ben benieuwd.. uitkomst zal ongetwijfeld ook uitwijzen dat het frame te groot is.. Maar dat wisten we al :)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:26

Pelle

🚴‍♂️

wackmaniac schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:15:
Heb de Tacx begin dit jaar gekocht, omdat ik door de combinatie van jong kindje en drukke vriendin minder tijd had om wat trainingswerk te verrichten. Als de kleine op bed gaat dan ga ik op de Tacx zitten met de babyfoon naast me.
Ik zit ook te denken over een Tacx, maar heb alleen geen idee hoeveel herrie zoiets nou maakt. Kun je nog een beetje fatsoenlijk TV kijken tussendoor, of een gesprek voeren terwijl je daarmee in de woonkamer staat?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
De allergoedkoopste maken behoorlijk veel herrie. Praten kan wel maar een gesprek voeren is niet optimaal. TV kijken kan wel, moet je 'm wel wat harder zetten.

Onderschat niet hoe saai het is.

DIT IS MIJN WEBSITE

• wackmaniac
Dat ligt aan een aantal dingen:
* hoe stevig is je vloer; ik heb een zwevende houten vloer en dat vibreert lekker door
* of je een Tacx-band gebruikt; die is een stuk stiller
* hoe goed de Tacx is afgesteld; goede afstelling met de band goed op de loper geeft minder geluid.

Ik vind echter wel dat ie wel redelijk veel geluid maakt. TV kijken en gesprekken gaan prima, maar dat komt vooral omdat het een wat lagere toon is.

EDIT: wat Havana dus zegt, ik heb zelf een Tacx Satori.

[ Voor 6% gewijzigd door wackmaniac op 29-08-2013 14:55 ]

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:15

DjVe

Hatsaflats!

Is dat thuis fietsen niet enorm warm? Het lijkt mij overigens doodsaai, dus ik pak van de herfst/winter de mtb wel :)

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Zelf heb ik de Tacx Blue Motion met een trainingsmat erbij en het maakt natuurlijk wel een lage brom maar niet heel veel lawaai. Pas als je echt volle bak gaat stampen.

Verder is het zoals Havana al zegt erg saai, echter met een film/serie is het best uit te houden.

@DjVe:
Ja pak maar lekker de mtb ;). Die heb ik niet, ook geen geld voor momenteel, en niet echt in de buurt van bossen (of eerst naar Rhenen fietsen).
Het fietsen binnen is natuurlijk wel warm, maar je kan altijd een ventilator aanzetten oid.

• MrAngry
Griffin schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:59:
Verder is het zoals Havana al zegt erg saai, echter met een film/serie is het best uit te houden.
Voor mij heeft het eerder genoemde trainerroad dat saaiheids probleem echt geminimaliseerd.

• StevenK
Ik zit liever 2 x 45 min in de auto om in Apeldoorn op de baan te fietsen dan dat ik op de Tacx ga zitten. Heb overigens in mijn baanfiets een apart wiel met blauwe band voor de tacx.

• havana
Op 't fietsforum zit een dude die in de winter probleemloos trainingen van 5 uur afwerkt op z'n Tacx in de garage 8)7

Of het saai is, is geen antwoord op te geven dat verschilt echt van persoon tot persoon. Zelf houd ik het 60 minuten uit op mijn spinner (ik heb een Tacx gehad en daarvoor gold hetzelfde). Films enz. helpt bij mij niks.

Ik ga in de winter gewoon 2-3x per week schaatsen op de baan en als het weer het toelaat pak ik de winterfiets en rijd ik een rondje van maximaal 70 km. Heb inmiddels een hele kast met winterkleding dus tot een graad of -10 kan ik het wel uithouden.

[ Voor 68% gewijzigd door havana op 29-08-2013 15:17 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Baanfietsen lijkt mij overigens ook doodsaai :P Ik vind het buiten zijn, juist het lekkerste van het hele fietsen :)

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 11:55
Ja vind je het duur? Die fiets kost bij de Vos 3400 nieuw dus mij lijkt t wel een faire prijs. Jij rijdt toch ook een dure Isaac? Wat kostte die dan?

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Equator schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:15:
[...]

Goh, die lijkt erg veel op mijn Koga Miyata, waar ik nu dus nog op fiets. Ook een dergelijk oud beestje.

Ik ga van de week maar een keer naar de LBS. Ik heb sinds mijn laatste rit van 55km last van mijn rechterknie. Pijn op de knieschijf (onderkant). Pees voelt geïrriteerd aan. Ook binnenkant naast de knieschijf is pijnlijk. Ik merk het nu met traplopen of andere inspanning waarbij ik door de knieën moet zakken.

Ik zal eens laten opmeten of mijn zadel niet te hoog staat etc.. Want ik zou het jammer vinden als ik geen langere afstanden meer zou kunnen fietsen. Ik las ergens terug in dit topic dat ook de stand van de schoenplaatjes een oorzaak zou kunnen zijn. Ik gebruik MTB schoenen met bijbehorende SPD plaatjes en pedalen. Daar kan je imo niet heel veel fout aan doen. De plaatjes zitten m.i. gewoon recht en op de juiste plaats.

Ben benieuwd.. uitkomst zal ongetwijfeld ook uitwijzen dat het frame te groot is.. Maar dat wisten we al :)
Deze gezien?

Afbeeldingslocatie: http://cdn.mos.bikeradar.com/images/news/2008/08/27/cleatposdiag1-670-70.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.mos.bikeradar.com/images/news/2008/08/27/cleatposdiag2-670-70.jpg

Stond iets eerder in dit topic maar kan geen kwaad om te reposten :)

[ Voor 3% gewijzigd door BreadFan op 29-08-2013 15:22 ]

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Hier ook een Tacx Satori met apart achterwiel (20,- op MP + cassette die ik nog over had) met blauwe Tacx-band, die zijn ook nog goedkoper dan goede wegbandjes.
Aparte ketting vind echt onnodig, dan schiet je je doel ook voorbij mbt apart achterwiel. Dat inslijten van ketting en cassette wordt behoorlijk overdreven vaak, met name door de fietshandel uiteraard. Ik doe een km of 3000-4000 (ruim een seizoen voor mij) met een ketting en heb in totaal drie cassettes (12-23, 12-27 en 12-30) die ik afwisselend gebruik op dezelfde fiets met dezelfde ketting, de 12-23 veruit het meest. Nog nooit last gehad van overslaan o.i.d. terwijl ik die 12-23 cassette al drie jaar gebruik volgens mij. Ook een kwestie van een beetje goed onderhouden wanneer er zand/modder op gekomen is.

Werkt ideaal, ik gooi gewoon even mijn Tacx-wiel met Tacx-snelspanner in de fiets en dat is dat. Weekend buiten fietsen (bij droog weer, heb dus geen winterfiets) en 's avonds door de week een uurtje Tacxen met ventilator, open raam, handdoek en tv-serie voor mijn neus. Herrie is te vergelijken met een stofzuiger, alleen trilt het apparaat door twee verdiepingen beton naar beneden. Simpel te elimineren door 'wasmachinedempers' van 5,- bij de Praxis eronder te leggen.
Voor de afwisseling kijk ik nog wel eens een stukje van die Tacx-vr video's van Alpencols of voorjaarsklassiekers, dan kun je vaak net iets harder in je intervalletjes.

• MrAngry
Stoffa schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:20:
[...]

Ja vind je het duur? Die fiets kost bij de Vos 3400 nieuw dus mij lijkt t wel een faire prijs. Jij rijdt toch ook een dure Isaac? Wat kostte die dan?
Ik had het over de wahoo kickr van 1100 dollar. euro.

Mijn Isaac was 1400 euro met een nieuwprijs van rond 2700

• havana
Indoor hoef je helemaal niet bang te zijn voor slijtage. Op een Tacx slijt 't echt nauwelijks. Geen pekel, geen stof, geen vuil, geen regen...

[ Voor 20% gewijzigd door havana op 29-08-2013 15:41 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

• wackmaniac
Bij mij gaf de ketting wel herrie, andere ketting en geen herrie meer. Is niet ideaal, maar het werkt.

• Roet
  • Laatst online: 15:54
havana schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:15:
Op 't fietsforum zit een dude die in de winter probleemloos trainingen van 5 uur afwerkt op z'n Tacx in de garage 8)7
Ik doe dat ook, maar ik heb een gewone Kettler hometrainer. Die heeft een zwaar vliegwiel en maakt nagenoeg geen geluid, bij een normaal TV volume hoor je dat al niet meer. Ik overweeg nog steeds een Tacx, omdat ik denk dat het virtual reality rijden (in de bergen) mij wel kan motiveren om lange tijd in een zwaar verzet te rijden. Echter is het ook weer gedoe met een speciale band, aanschaf, setup van video software etc. Nu zet ik de Kettler neer, stekker erin en gaan. Die zijn ook spotgoedkoop op marktplaats te krijgen.

Wat ik in de winter doe is gewoon heel lange D1/D2 sessies afwerken. Meestal red ik maar 4 uur ivm etenstijden. 12:30 middag eten > laten zakken tot 14:00 > 4 u rijden tot 18:00 > avondeten. Ik kijk voornamelijk TV series, en dan gewoon 4 á 5 afleveringen achter elkaar.

Ik plan wel om dit jaar winterschoenen te kopen en dan op mijn oude stalen en aluminium racers te gaan rijden.

• DDX
  • Laatst online: 23:05
Blerf schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:06:
[...]

Ja zaandam ook prima ik zeg een keer rondje doen :)
Als Zaandam ook mag dan hier Assendelft ;)

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

DDX schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:07:
[...]

Ja hallllo :P

ik had trouwens best wel langs de meet willen komen maar haal dat helaas niet.
Zal anders binnenkort wel ff balletje opgooien voor de liefhebbers om een rondje te doen ook.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

• DDX
Is prima hoor, net weer ff rondje langs Den Helder gedaan ;)
Wel pittig windje :)

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 08:27
Stoffa schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:38:
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=52013

Zag deze voorbijkomen op het fietsforum. Ik voelde het geld behoorlijk branden in mijn zak. Zou dit een goede koop zijn denken jullie?

Edit: Ik rij nu deze fiets: http://www.rideghost.com/za/EBS-Race
Schitterende fiets, dat blauw met zwart is naar mijn mening echt een hele mooie combi.. Het is dat ik het geld niet heb en pas volgend jaar een andere fiets ga aanschaffen.
DDX schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:07:
[...]
Dan mag Purmerend ook wel meedoen.. ;) Vandaag weer 122 kilometer gemaakt, eerst naar het werk en vanmiddag via Hilversum terug. Erg lekker weer, het is wel genieten de laatste weken wat weer betreft.

[ Voor 25% gewijzigd door M@cer op 29-08-2013 17:55 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Blerf

Blerf

VroomVroom

M@cer schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:48:
[...]

Schitterende fiets, dat blauw met zwart is naar mijn mening echt een hele mooie combi.. Het is dat ik het geld niet heb en pas volgend jaar een andere fiets ga aanschaffen.

[...]

Dan mag Purmerend ook wel meedoen.. ;)
nou zijn er al 3 :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

• DDX
M@cer schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:48:
Erg lekker weer, het is wel genieten de laatste weken wat weer betreft.
Zeker, had deze week maar 2 dagen vrij genomen :)
Je doet zelf niet mee ? ;)

[ Voor 27% gewijzigd door DDX op 29-08-2013 17:59 ]

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
havana schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:15:

Of het saai is, is geen antwoord op te geven dat verschilt echt van persoon tot persoon. Zelf houd ik het 60 minuten uit op mijn spinner (ik heb een Tacx gehad en daarvoor gold hetzelfde). Films enz. helpt bij mij niks.

Ik ga in de winter gewoon 2-3x per week schaatsen op de baan en als het weer het toelaat pak ik de winterfiets en rijd ik een rondje van maximaal 70 km. Heb inmiddels een hele kast met winterkleding dus tot een graad of -10 kan ik het wel uithouden.
Motivatie speelt ook een grote rol, bij mij althans wel. In het jaar dat ik de Marmotte ging fietsen kon ik het opbrengen om 3 keer per week op de Tacx te zitten. Het record is denk ik een uurtje of 2. Afgelopen winter heb ik het nog niet op kunnen brengen om ook maar aan de Tacx te denken.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• MMUilwijk
  • Laatst online: 22:15
Blerf schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:11:
[...]

Ja hallllo :P

ik had trouwens best wel langs de meet willen komen maar haal dat helaas niet.
Zal anders binnenkort wel ff balletje opgooien voor de liefhebbers om een rondje te doen ook.
Kom maar door met dat rondje "Noord-Holland-boven-Amsterdam" ;-)

Voor wat betreft het Tacx verhaal:

Ik heb een Bushido met een speciale Tacx racefiets :P. Daarbij een setup met een scherm (straks een beamer) en de VR uitbreiding voor films. Wil ik een lange duurtraining dan stel ik het vermogen in waarop ik wil rijden en speel ik bijvoorbeeld de films af (beklimmingen) met goede muziek. Of ik pak een Sufferfest video of een DVD (serie/film).

Wil ik diep gaan dan ga ik de Real Life Video's daadwerkelijk rijden. Zo heb ik afgelopen winter 4x de Alpe d'Huez gedaan, samen goed voor 5 uur op de Tacx. Of ik volg een paar Sufferfest video's letterlijk op.

Setup:
- Tacx Bushido met VR uitbreiding
- Aparte fiets met Continental Hometrainer band
- Collectie DVD's en RLV's
- Collectie muziek
- Externe speakers voor mijn laptop
- Collectie Sufferfest video's
- Grote ventilator voor de warmte
- Beamer en projectiescherm

Everytime I suffer I become a better man because of it

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:12

muhda

Time & Space traveler

Blerf schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:48:
wie komt er hier uit amsterdam eigenlijk?
Muhda *zwaait* :w

• Kippenijzer

Kippenijzer

Had ik de ruimte en verdere 'mogelijkheden' gehad zou ik het soortgelijk aanpakken aan MMUilwijk. Helaas is dit niet het geval, dus hier is het salontafel opzij, om plaats te maken voor de Tacx Satori.
Ook ik heb een apart Tacxwiel met in mijn geval een Rode Vittoria HomeTrainer band. Verder gebruik ik Trainerroad die dmv. een ANT+ USB Stick mijn HR, cadans en wheel-rpm uitleest. Combineer dit op zijn tijd met video's van voornamelijk The SufferFest en ik kom iig 1.5 uur op het ding door en ben zeker afgelopen winter weinig power kwijtgeraakt (wat ik van dit seizoen niet kan zeggen met alle blessures).

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 09:33
Over de prijs van de kickr. Ik ga dit jaar niets kopen en in de winter sparen voor het geval iemand er een op marktplaats zet met 3x gebruikt geen zin meer in oid

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• Rick13
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:42
Bedankt iedereen, ben erg blij met mijn nieuwe fiets.

@wezep- Deze fiets heeft mij de komende maanden genoeg gekost ;)
Eerst maar is kilometers op mijn fiets maken. Wat is het grote voordeel van betere wielen? :?

• StevenK
Au.. Ronde van Ede. tien rondjes van 900 meter en helemaal kapot afgestapt. Gemiddelde HR 177, hoesten als een oude kerel.. Au...

Daar ging het laatste beetje zelfvertrouwen, met het vooruitzicht dat ik zondag in Hilversum ga koersen...

Maar toch was het gaaf.

Verwijderd

Trainingskoersje gereden: 52 kilometer, 44 km/h gemiddeld. Max. snelheid 57 km/h. Gemiddelde hartslag 185. Sprint maar laten lopen ('Hallo, ik ben een strijkijzer.'). Beetje moe nu.

• eddemans
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:31
Leuk Equator, je hebt ook zo'n retromonster :-)
Ik heb ook eerder geklooid met die plaatjes (eveneens SPD) maar met wat tips via internet en wat gepiel heb ik de boel nu redelijk comfortabel staan.

Sinds vanmiddag heb ik echter een nieuw monster: een Trek Madone 4.5 2013! Na een lange zoektocht tussen Cannondale, Koga en Trek, racer of comfort, alu of carbon, triple of compact heb ik gisteren eindelijk de knoop doorgehakt. Vandaag opgehaald en gelijk een eerste ronde gemaakt, trots als een pauw.
http://app.strava.com/activities/78498666

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4736142/fietsweb/trekkleiner.jpg

Oh ja, specs: http://www.trekbikes.com/...ies/madone_4_5_h2_compact (Ultegra, 105 en een R565 crankstel)

• eddemans
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:31
Met de compact zit ik overigens nog een beetje te tobben.

Op de oude Koga Miyata heb ik 50/42 en 15-16-17-18-19-20-22.
Ik rij op het binnenblad en achter meestal 19 of 18 (2,21 en 2,33) met een cadans ruim boven de 100. Met wind in de rug knal ik 'm gewoon op het buitenblad en schakel zonodig nog kleiner.

De Trek heeft 50/34 en 11-28. Volgens mij monteren de meesten hier een 39 of heb ik dat mis? En achter dan iets als 12-25.

Kiek 'm dan met z'n blijen bakkes:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4736142/fietsweb/blijebakkes.jpg

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:18

sapphire

Die-hard pruts0r

Interessant die tacx discussie. Toevallig had ik het er met m'n vriendin over.

Ik ga van de winter wss een nieuwe gewone fiets kopen (fietsplan werk) dus ga ik dan daar gewoon op rijden om in ieder geval in beweging te blijven. Of voor een goedkope tacx via MP, maar als ik lees dat daar nog van alles bij moet word het lastiger.
Vanaf november iig ruimte ervoor aangezien we dan verhuizen, wel een oud huis met zwevende houten vloer en helaas daardoor ook weinig te besteden :p

Dus....2e hands Tacx toch of gewoon op gewone fiets rijden om in beweging te blijven. Ik rijd overigens puur recreatief maar fiets normaal gesproken eigenlijk zelden op überhaupt een fiets totdat ik ben gaan wielrennen deze zomer. Dus dan is alles al meegenomen lijkt me.

Gabriël AM5

Verwijderd

Mijn record op de rollenbank (Tacx Antares) is 2 uur. Een film kijken helpt enorm, maar het blijft echt knettersaai.
Afgelopen winter heb ik eigenlijk altijd gewoon met de racer buiten kunnen fietsen, behalve die paar keer dat de sneeuw bleef liggen. En 's avonds met een bouwlamp door de donkere polder fietsen, ik ben er fan van geworden.

Fietsen op de baan is gaaf! Was er maar eentje in Utrecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:02
Mooie fiets eddemans!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Nou is het al weken mooi weer en precies morgen kans op een bui....

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Tja kans op een halve mm ofzo, gewoon ff wat verkoeling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
M@cer schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:08:
Nou is het al weken mooi weer en precies morgen kans op een bui....
En? We wonen in Nederland, die kans is er altijd. Als het te beroerd worden, kunnen we altijd afsnijden naar Ede, want het rondje is gewoon een straal van 20 km om Ede.

Ondanks het beroerde gevoel in mijn longen heb ik er iig zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Ik hoop toch wel op redelijke weer en liefst ook 'gunstige' wind. Dat laatste is niet extreem belangrijk voor onze meet, gezien dat een rondje is. Na het bijkomen/bieren na afloop wil ik in principe per fiets naar mijn volgende afspraak in Deventer (+50KM), om de dag erna naar mijn ouders in Havelte (+70KM) en dan later op de dag door naar Groningen (+65KM) te gaan. Jammer als die paar kilometers en door weer en wind niet in zitten :P. En net hard gelopen, dat kon ook nog wel eens onhandig zijn qua spieren en recovery. Kuiten zeggen auw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Kippenijzer schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:53:
En net hard gelopen, dat kon ook nog wel eens onhandig zijn qua spieren en recovery. Kuiten zeggen auw...
Ik ga hier binnen afzienbare tijd weer overstappen op lopen, in het winterseizoen. Kijk ook alweer uit naar stijve kuiten :+ Man wat krijg ik van lopen altijd spierpijn. En mixen met fietsen heb ik vorig jaar geprobeerd, was (voor mij) geen succes. Het is het een of het ander, om het leuk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Ik heb me ingeschreven voor de 4Mijl van Groningen ergens eind oktober, en wil die wel onder het half uur zien te doen. Mijn achillespees blessure komt van hardlopen, dus ik doe nu rustiger aan, maar moet zeggen dat mijn kuiten op dit moment me tegenvallen (5.7KM, 32min, 4 korte sprintjes erin gedaan). Vanmiddag maar even rustig een uurtje fietsen en dit weekend gewoon genieten :). Winter wordt Tacx + Cyclocross fiets denk ik, hardlopen is niet echt mijn ding, grootste doel (over 2 jaar ofzo) is eens een 1/2 marathon ofzo (voor die tijd meer intresse in een 1/4 Triathlon (Olympische afstand), dus 10K hardlopen over een tijdje is zat :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

ik zal et weekend of erna even een een routetje plannen zodat iedereen die zin heeft aan kan haken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
UltraSub schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:13:
[...]

Ik ga hier binnen afzienbare tijd weer overstappen op lopen, in het winterseizoen. Kijk ook alweer uit naar stijve kuiten :+ Man wat krijg ik van lopen altijd spierpijn. En mixen met fietsen heb ik vorig jaar geprobeerd, was (voor mij) geen succes. Het is het een of het ander, om het leuk te houden.
Afgelopen week weer begonnen met lopen, met als gevolg flinke spierpijn in de bovenbenen. Voor de rest weinig last. Maandag begonnen met 6km en woensdag even verder (7km). 8 September de plaatstelijke loop en het zou mooi zijn als ik de 8 mijl vol kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
UltraSub schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:13:
[...]

Ik doe dat dus momenteel, fietsen en lopen afwisselen. Meestal op woensdag en zaterdags (of zondag) fietsen en maandag na het werk even een stukje hardlopen. Spierpijn krijg ik er wel van maar niet voldoende voor belemmering van fietsen.
M@cer schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:35:
[...]
Afgelopen week weer begonnen met lopen, met als gevolg flinke spierpijn in de bovenbenen. Voor de rest weinig last. Maandag begonnen met 6km en woensdag even verder (7km). 8 September de plaatstelijke loop en het zou mooi zijn als ik de 8 mijl vol kan maken.
Dan denk ik dat je gewoon te snel en/of te ver bent gegaan. Vooral als je er een paar maanden (jaar) uit bent geweest dan moet je echt weer opbouwen. Conditioneel zou je het wel vol kunnen houden maar je lichaam moet weer wennen aan die inspanning (en klappen). Je bovenbenen corrigeren namelijk veel van de klappen op je knie etc etc.

Ikzelf loop nu niet meer dan 30minuten hard wat meestal resulteert in een avg van ong 5:50 - 6:00 min per km. Ik weet dat ik dat tempo langer kan volhouden maar ik wil het gewoon rustig opbouwen. Geen zin in een pees die geirriteerd raakt of scheenbeen ontsteking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Merde, ik ben er definitief niet bij morgen :( . Kan niets regelen voor de kids. Nou ja, later maar eens een rondje met Utrechtse GoT-ers plannen, die zijn er genoeg volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik kan morgen ook niet. Ter compensatie van de week 97 km gereden op de mtb. ;)

Wie zoekt er nog een complete Tacx trainer? Ik heb een complete Tacx satori pro (mat+trainer+stand+dvd+quickrelease) + Shimano rs10 achtervelg met Vittoria Zaffiro Pro en een 10 speed 12-27 shimano 105 casette te koop. Maar enkele keren gebruikt voor training voor Alpe d'HuZes. In nieuwstaat. Marktplaatslinkje: http://link.marktplaats.nl/713716054

[ Voor 8% gewijzigd door willy1986 op 31-08-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

TheLemon: balen. Volgend jaar beter :)

Gisteravond heb ik m'n 34 binnenblad maar snel weer vervangen door de 39-tander. Op vakantie heb ik er dankbaar gebruik van gemaakt, maar toen ik er afgelopen 2 weken in Nederland weer mee reed snapte ik niet dat ik het bijna anderhalf jaar heb volgehouden met 34-50 op het vlakke.
De combinatie met m'n cassette (11-28) maakt dat je op kruissnelheid nooit de ideale cadans kan trappen en steeds tussen binnen- en buitenblad aan het switchen bent.

Ik denk dat ik sowieso een cassette erbij ga halen (11-23? 12-23? 12-25?), hoewel het probleem met het 39-binnenblad een stuk minder groot is.

Over 2 weken doe ik Boogies Extreme (160km). Wat denken jullie, is het verstandig om dan toch weer de 34 te monteren? Ik heb de Keutenberg nog nooit gereden bijvoorbeeld, maar ik kan me zo voorstellen dat je op het 20% stuk niet veel hebt aan 39x28 als lichtste verzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ja voor de Keut wil je echt de 34 hebben, zelfde geldt voor de Eyserbosweg, kruisberg, gulperberg etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Mwoa, hangt van je vorm af en of je het niet erg vindt om af en toe een beetje te stoempen. Met mijn huidige vorm zou ik de Keut en Eyserbos etc wel aandurven met 39x28. Mijn eerste keer Keut ooit was met 39x25 en toen kwam ik ook boven (niet heel relaxed, maar vorm en ervaring waren toen echt minder). 39 binnenblad is wel lekker hoor, kun je lekker lang op je binnenblad rijden ook op het vals plat.
Zuid-Limburg rij ik nu met 38x30 of 34x23, afhankelijk van wat er op ligt toevallig.

Als die Boogie's extreme ook de Redoute meepakt ofzo, zou ik toch wel voor die 34 binnenblad gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Pelle schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:35:
TheLemon: balen. Volgend jaar beter :)

Gisteravond heb ik m'n 34 binnenblad maar snel weer vervangen door de 39-tander. Op vakantie heb ik er dankbaar gebruik van gemaakt, maar toen ik er afgelopen 2 weken in Nederland weer mee reed snapte ik niet dat ik het bijna anderhalf jaar heb volgehouden met 34-50 op het vlakke.
De combinatie met m'n cassette (11-28) maakt dat je op kruissnelheid nooit de ideale cadans kan trappen en steeds tussen binnen- en buitenblad aan het switchen bent.

Ik denk dat ik sowieso een cassette erbij ga halen (11-23? 12-23? 12-25?), hoewel het probleem met het 39-binnenblad een stuk minder groot is.

Over 2 weken doe ik Boogies Extreme (160km). Wat denken jullie, is het verstandig om dan toch weer de 34 te monteren? Ik heb de Keutenberg nog nooit gereden bijvoorbeeld, maar ik kan me zo voorstellen dat je op het 20% stuk niet veel hebt aan 39x28 als lichtste verzet.
Om die reden heb ik mijn bladen vervangen voor een 48-36 met 12-27 10s. Ik ga binnenkort weer naar zuid limbabwe en denk dat dit voor mij de ideale set voor licht klim en vlak werk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Ik heb de Keutenberg, Eyserbosweg etc. afgelopen vakantie met 42x24 gedaan. Dat waren mijn eerste wielrenkilometers in jaren. Het kan dus best, maar het was wel stoempen tot en met :P Mijn cadanssensor is kapot maar ik denk dat het zo rond de 20 RPM lag op de steilste stukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Alles onder de 40rpm heb ik het gevoel om te vallen, ik was blij met 34x30 in de Vogezen. Morgen wel een iets 'serieuzer' verzet natuurlijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

TheLemon schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:29:
Mwoa, hangt van je vorm af en of je het niet erg vindt om af en toe een beetje te stoempen.
Ik merk dat ik liever met 90rpm een berg op ga dan 70-75rpm. Als het daar onder komt dan heb ik al helemaal het idee dat het voor geen meter opschiet.
Met mijn huidige vorm zou ik de Keut en Eyserbos etc wel aandurven met 39x28. Mijn eerste keer Keut ooit was met 39x25 en toen kwam ik ook boven (niet heel relaxed, maar vorm en ervaring waren toen echt minder). 39 binnenblad is wel lekker hoor, kun je lekker lang op je binnenblad rijden ook op het vals plat.
Zuid-Limburg rij ik nu met 38x30 of 34x23, afhankelijk van wat er op ligt toevallig.
Ik denk dat ik de avond ervoor de Keutenberg even ga proberen op de 39. Als dat goed gaat, dan laat ik 'm erop liggen en anders monteer ik daar alsnog terplekke de 34 erop :)
Als die Boogie's extreme ook de Redoute meepakt ofzo, zou ik toch wel voor die 34 binnenblad gaan.
Volgens mij doet alleen de 220km variant de Redoute aan. Tenminste, als ik dit kaartje moet geloven snijdt de 160km variant 'm af, toch?

Afbeeldingslocatie: http://www.boogiesextreme.nl/Files/file/Route_2012.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Toen ik hem vorig jaar reed was er vlak voor de redoute een afslag naar de verzorgingspost. De 160KM ging vanaf daar snel weer er vandaan, waar de 220KM daar inderdaad terug ging om de redoute mee te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Das wel jammer dan, want op zich zou ik die ook wel van m'n lijstje willen vinken. Ik rijd met nog 3 collega's en ik vermoed dat die geen zin hebben om die extra lus mee te pakken. Volgend jaar dan maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Geen extra lus, maar gewoon erop, en weer terug? Je collega's eventueel vertellen dat ze meer tijd hebben bij die stop en dat jij 'zo' terug bent en zelf even doorschieten (en bovenaan gewoon omdraaien, het is immers niet alsof er wegen afgesloten worden voor Boogie's, muv. de aankomst op de Cauberg eventueel waarvoor ze een deel mogelijk wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Als die post + afslag van 160km inderdaad onderaan de Redoute is, dan neem ik 'm zeker wel mee ja. Maar als ik dat plaatje bekijk dan lijkt het afsteken ervan al een kilometer of 5 eerder te gebeuren.
Het is nog even wachten op de definitieve set met GPX-bestanden, dan is er wellicht wat meer over te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
De Redoute zit inderdaad alleen in de 220km-route. :)

GPS bestanden zijn al te downloaden via: http://www.boogiesextreme.nl/index.php?pageId=10

De Redoute is op dat kaartje het stukje onderaan in Remouchamps, vanaf de spoorlijn richting de snelweg en dan naar links draaiend.

Stapje 79 t/m 90 in deze beschrijving is de afstand van de verzorgingspost tot de redoute: http://www.boogiesextreme...ile/Route_Boogies_225.pdf

[ Voor 98% gewijzigd door BreadFan op 30-08-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Die staan er al een tijdje, maar dat is een GDP-bestand en dat krijg ik op geen enkele manier verbouwd tot iets dat mijn Garmin snapt :P
Stapje 79 t/m 90 in deze beschrijving is de afstand van de verzorgingspost tot de redoute: http://www.boogiesextreme...ile/Route_Boogies_225.pdf
Ja precies, nog 8 km tot Redoute. Die moet je dan ook nog weer op, en af, dus al met al kost zo'n geintje je al snel 3 kwartier schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Pelle schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:14:
[...]

Die staan er al een tijdje, maar dat is een GDP-bestand en dat krijg ik op geen enkele manier verbouwd tot iets dat mijn Garmin snapt :P
Dat schijnt een Garmin formaat te zijn :?
http://forum.gps.nl/viewtopic.php?p=194038

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Ik heb zin in morgen. En bitterballen, bier en cola gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Ja, maar de Garmin PC-software waarmee dat te openen is (MapSource), vraagt weer om additionele installaties (City Navigator Europe NT 2011.1). Ik had ze al gemaild, en ergens komende week gaan ze ook nog GPX-bestanden plaatsen, dus ik ga er vanuit dat dat wel goed komt :)
Ik ook :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Ik ook. Is er een plek waar ik mijn rugtas kan dumpen tijdens onze tocht? Het is al 'leuk' genoeg ermee te moeten fietsen naar Deventer (alsook Havelte en Groningen de dag erna ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Kan wel in mijn auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Ommetje naar de Redoute kost je zeker 45min als het niet meer is, zou ik echt niet doen als met anderen rijdt. GDB files kun je openen in Basecamp (veel betere applicatie dan Mapsource imo, Mapsource is ook sinds 2010 niet meer geüpdatet...). Het zijn Garmin Database files die een collectie aan tracks, routes en whatever kunnen bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Kippenijzer schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:04:
Ik ook. Is er een plek waar ik mijn rugtas kan dumpen tijdens onze tocht? Het is al 'leuk' genoeg ermee te moeten fietsen naar Deventer (alsook Havelte en Groningen de dag erna ;) ).
Geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
@ Pelle

GPsies heeft een converter die zo wat alles snapt.

En qua cassette: voor 't vlakke is 12-23 de beste keus. De 11-23 en de 12-25 hebben allebei geen 18. Helaas is de 12-23 alleen verkrijgbaar vanaf Ultegra.

Ik heb ook veel zin in morgen. Fiets ligt al in de auto, bidons zijn gevuld, banden op spanning. Vertrek zo richting Zeist :)

[ Voor 104% gewijzigd door havana op 30-08-2013 16:53 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsln
Behalve GDB bestanden. gpsbabel werkt wel, maar maakt geen onderscheid tussen de verschillende routes. Je kan gpsbabel hier online proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Met Basecamp ben ik eruit gekomen. Exporteren naar TCX, en die weer tonen in bijv. http://www.mygpsfiles.com/app/ werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsln
Die Boogie's extreme 160km lijkt me ook wel wat, maar dan zou ik wel een overnachting erbij moeten regelen. Ruim 6 uur fietsen en 2 uur (vroeg) heen en terug is wel wat veel op een dag.

@havana jij bent morgen dus goed te herkennen aan een 18 op je cassette, handig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Dat gaat voor verwarring zorgen, ook ik ben iemand die bij een 18T zweert! (en rijd dus ook een 12-23) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsln
Stiekem heb ik er ook een ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
ik heb de Venge klaar staan. ook 11-23. of zit daar geen 18 op?

[ Voor 24% gewijzigd door StevenK op 30-08-2013 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

We hebben op de valreep een twaalfde inschrijver zo te zien, MrAngry doet ook mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 11:41

the_RJ

Banana Hammock!

Die 18 zal bij mij ook te verkennen zijn. 12-23 zit er altijd en overal op tenzij er echte bergen aan te pas komen. En natuurlijk 53-39 voor.

11-23 loopt 11-12-13-14-15-16-17-19-21-23. Geen 18 ;)

[ Voor 26% gewijzigd door the_RJ op 30-08-2013 17:55 ]

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Pelle schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:47:
We hebben op de valreep een twaalfde inschrijver zo te zien, MrAngry doet ook mee :)
Ja, idd, niet 100% zeker, maar ik ga iig niet naar die bruiloft die roet in het eten kon gooien. Ik moet nog even wat dingen aftikken, maar ik ben er zo'n 90% zeker bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsln
the_RJ schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:53:
Die 18 zal bij mij ook te verkennen zijn. 12-23 zit er altijd en overal op tenzij er echte bergen aan te pas komen. En natuurlijk 53-39 voor.

11-speed 11-23 heeft wel een 18T ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMUilwijk
  • Laatst online: 22:15
the_RJ schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:53:

Oei, mag ik dan wel meedoen met een triple en 12-27? :P

Everytime I suffer I become a better man because of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
MMUilwijk schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:01:
[...]

Oei, mag ik dan wel meedoen met een triple en 12-27? :P
Heb ik er ook opzitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
matthijsln schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:10:
Die Boogie's extreme 160km lijkt me ook wel wat, maar dan zou ik wel een overnachting erbij moeten regelen. Ruim 6 uur fietsen en 2 uur (vroeg) heen en terug is wel wat veel op een dag.

@havana jij bent morgen dus goed te herkennen aan een 18 op je cassette, handig :+
Tip, golden tulip in Parkstad is vaak voor 60 euro inclusief ontbijt te boeken.
Het hockeyseizoen begint volgende week weer, dus moet mijn kleine meissie weer ondersteunen. Boogies Extreme zit er voor mij niet helaas.

[ Voor 12% gewijzigd door M@cer op 30-08-2013 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

Vanavond even een tijdrit trainingkje gedaan, volgende week is de 'officiele', dus een paar keer parcours verkennen kan geen kwaad. En passant m'n kom nog wat aangescherpt.

Nu snel douchen en dan een tijdrit naar de kroeg :D

Strava: http://app.strava.com/activities/78734316

[ Voor 10% gewijzigd door Tsjilp op 30-08-2013 21:04 . Reden: strava linkje ]

Raar... Is zo gek nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
er is net veel vlees over gebleven dus we kunnen eventueel toch de BBQ aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Vanavond nog even de kapstok van m'n stuur gezaagd; vorig jaar had ik m'n stuur lager gezet maar ik reed sindsdien nog rond met 5 spacers bovenop de stuurpen. Daar kan ik me morgen natuurlijk niet mee vertonen :P

Bij de Praxis een pijpensnijder gehaald voor 6 euro, en in 2 keer de stuurbuis eraf gehaald (de starnut kreeg ik de eerste keer niet diep genoeg de buis in). Klusje van niks, uiteindelijk :)
Pagina: 1 ... 100 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.