bank kan wel plat maar is verre van ideaal. past namelijk maar net. En opzich vind ik het ook wel relaxt om even met de trein op en neer te reizen. gaat prima.Hydra schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 14:36:
Kun je je achterbank niet platleggen? Als je dan je voorwiel en achterwiel eruit haalt moet 't passen toch?
dat is wel heel zuur. Maar wie heeft het bewijs van ontvangst/aflevering dan? Of tekenen de honden van selekt vracht dat voor je af? Anders zou ik dat bewijs gewoon opvragen....Echter blijft het een lastig verhaal. De een beweert dat het geleverd is en de benadeelde partij het tegengestelde...MrAngry schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 14:49:
Godver de fuck. Die vieze moffen van bike-components hebben gewoon een pakje laten afleveren met die criminelen van selektvracht, dat ik nooit heb ontvangen,zelfs volgens de T&T is het niet aan mij afgeleverd. 220 euro aan fietsonderdelen pleitte. Het onderzoek is afgerond en DHL zegt dat het gewoon bezorgd is en ik ben m'n geld kwijt. Ik was groot fan van BC, heb er in totaal voor bijna 1000e besteld, maar nooit meer. Vieze honden.
...