Maar grotere (zwaardere) shells hebben vaak op grote afstanden nog meer penetration. (ja dat is afstand gerelateerd)Zertaxka schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:21:
[...]
Wat een onzin, penetration is precies hetzelfde als de 100mm. Je levert alleen 130 damage in, maar krijgt er een hogere RoF voor terug. De shells zijn ook goedkoper. Met de 122mm wil je nog wel eens een verlies potje draaien, met de 100mm is het altijd winst.
Maar zoals anderen al vertelden. Speel je de IS als med dan neem je de 100mm. Speel je hem als heavy (wat ik je niet aanraadt) dan neem je de 122mm (D-25T). De langzamere 122mm (D2-5T) zou ik nooit gebruiken.
It didn't penetrateAppel schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:29:
Critical hit!
We've hit them hard!
That one went right through!
https://niels.nu
The gunner bought the farm.
...
Effe doordenken
...
Ok, i admit, this comment makes absolutely no sense, no sense at all.
Wat wel weer ten koste gaat van de accuracy. Het is maar net wat je het fijnste vindt spelen denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:02:
Maar grotere (zwaardere) shells hebben vaak op grote afstanden nog meer penetration. (ja dat is afstand gerelateerd)
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Dat is vloeken in de kerk he!NoxiuZ schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 00:36:
Ja, vergeet het maar. T32 is nog steeds enorm kut. 200mm penetration voor tier 8 is niet veel. Ding kan wel flink incasseren trouwens.
oosterhofjf schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 01:11:
[...]
laat kyozu het maar niet lezenIk wil die tank graag nog een keer uitproberen. Met een beetje goed mikken kom je ieder geval al een heel eind. Aan het einde van het verhaal gaat het erom dat je de zwakheden van je tank begrijpt en je sterke kanten zoveel mogelijk benut. + een goede strategie en inzicht en je bent compleet
Inderdaad, het klopt dat de T32 weinig penetration heeft en dat is heeft de tank gemerkt tijdens 7.1 met de nieuwe armorgroups en spaced armor. Echter heeft dit ook effect op de T32, die bounced meer dan ooit tevoren en als je al met de tank om kon gaan kun je dat nu nog steeds even goed. Bijv. een IS4 door de voorkant schieten zit er nog steeds in maar je moet wel iets nauwkeuriger schieten dan voorheen
Zoals je weet niet de IS3 maar ik weet wel dat als ik nu de KT weer speel ik er stukken beter mee overweg kan dan destijds dat ik hem had na de launch. Niet zo gek natuurlijk maar toen vond ik altijd al dat ik er goed mee speelde.Heeft iemand de KT, IS 3 en de T32 alle 3 gehad? Ik heb de KT gespeeld en dat was geweldig. Ondertussen heb ik veel meer geleerd en de IS3 lijkt fijner. Moet ik eigenlijk weer een terugkruipen in mijn KT.
wontcachme schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 01:12:
[...]
Verban deze onverlaat. T32 is een awesome tank. Gewoon een geweldige all round tank die als je hem goed gebruikt geweldig is. Mijn beste potjes hiermee gehad!
En als Kyozu je opmerking leest ben je komende jaren van tweakers verbannen vrees ik![]()
![]()
Ook al ben ik geduldig ik trok dat met moeite. Potjes waren alsnog wel aardig maar elk potje voelde alsof ik alle actie miste (ook al had ik genoeg gedaan). Daarnaast kun/kon je er 0.0 winst mee maken op een of andere manier. Ik heb het al vaker gezegd, de 120 is daarentegen goddelijkIk heb ze alle drie gespeeld + de AMX50 100. Tot nu toe vond ik de T32 het leukst (wanneer ik hem onder de knie had). Wat meer beweegelijk wat bij mijn speelstijl past. De AMX50 100 is ook een erg leuke tank, maar franse tanks moeten je liggen anders haat je ze. Alleen de reload van 50sec is klote.
Moet je zeker doen, dat is de credits dubbel en dwars waardTier 8 tanks vind ik sowieso erg leuke tiers. Geen druk op je schouders van "jij bent belangrijk" en maar gewoon erop los knallen. Heb echter alleen nog maar de premium tier 8 tanks (Lowe en T34) ivm credits voor hogere tiers. Maar de KT, IS3, T32 wil ik een keer terugkopen voor in de randoms/companies.
Appel schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:29:
[...]
Critical hit!
We've hit them hard!
That one went right through!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
hangt inderdaad wel samen met de eigen speelstijl , maar iets hoger mikken, of de server croshair aan maakt een hoop goed...Zertaxka schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:33:
[...]
Wat wel weer ten koste gaat van de accuracy. Het is maar net wat je het fijnste vindt spelen denk ik.
Fap fap fap fapwontcachme schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:35:
[...]
It's a lie.
Vanaf 8:50 YouTube: Новости Wargaming TV. Выпуск 15
Ik heb nog steeds een spuughekel aan die kut Franse tanks.. blergh.. revolver wat een slecht idee is dat..
You Ask We Reply Bulletin #13
Is al van gisteren maar ik had hem nog niet voorbij zien komenCan you tell us what new premium vehicles we can expect with upcoming updates? Will there be the TD Jagdtiger tier 8 with the 8.8cm gun or the IS-6?
The Jagdtiger with it’s 8.8cm L/71 gun will be tested by supertesters for the 7.3 update.
We know that some players already got to test the premium artillery for the 7.2 supertest. Will regular players be able to do so soon as well? If yes, when?
The vehicle will be available with update 7.3 in the game store for all players.
Long ago you said you want to move Soviet T-50-2 and substitute it with something else. What would be the specs of such a potential substitute vehicle compared to the T-50-2? Would you choose one that has the same maneuverability, speed and gun or will they differ?
We do plan to make a move at that position. At the moment parameters of a future tank will not be disclosed, but its’ speed and maneuverability will more or less match those of Т-50-2.
After the British tech tree release, will Churchill, Matilda and Valentine be removed from the store, as was done with the Germans? Or will they be replaced?
This point is still being discussed because, for example, Matilda and Valentine have Soviet guns.
How is the testing of new physics engine coming along? Have you changed plans for it? Will we be able to try it out in summer?
The new physics testing is going on fine. We’re reworking some maps to ensure a smooth transition. However we don’t have a definite release date for the physics effects at the moment.
Will you introduce any of these combat types: battles per level, random battles 5 vs. 5, garage battles?
From the list you gave only garage battles are planned for implementation.
Do you plan to introduce flash effects for shots fired from undetected vehicles? In reality even if you didn’t technically spot an enemy, you still see dirt and smoke blown into the air when they shoot out of cover.
No, we don’t plan to implement such a feature.
Do you plan to introduce an expiration date to modules/equipment (e.g. after 5000 battles a gun should be changed, or its accuracy reduces, etc.)?
No, we don’t plan to do that.
Are you going to make partial repair available? Or a special rescue tank that will carry enough aid and repair kits for the whole team?
No, we do not plan to introduce such vehicles.
When will you use other parts of Global Map on EU server?
We are planning to do that in the nearest future.
Will we be able to scroll the in-battle chat up and down?
We do plan such a feature.
There are some subdivisions in tank company battles (by level), are you going to do the same for Clan Wars?
No, we refused this idea after some consideration.
How many nations in total do you want to implement?
About 7 nations (tech trees) should be available in the end.
Will you introduce more equipment?
It’s possible. High angle spaced armor will be available for some tanks for sure.
Will you finally fix the Fadin's Medal?
Yes, of course. We’re on it.
Are you still considering the possibility of 30 vs 30 battles?
We haven’t refused the idea and will work on it further.
Will there be a separate server for players from US, EU and RU?
There won’t be a separate server but you’ll always have the possibility to switch to another cluster when you want to play with other players.
Do you plan to extend replay features (e.g. fast forwarding)?
Yes, there will be a fast forward and backwards option for sure.
A long time ago there was some talk of a possible implementation of auctions for modules/equipment. Has this idea been discarded or can we hope to see it in the game any time soon?
This concept has been rejected.
Regarding British heavies: I heard, the top tier 10 heavy will be the FV-215b. This vehicle had a 183 mm gun. Is it possible that a top British heavy will have such a gun?
The British tech tree is still being worked out so we can’t comment on specifics like that yet.
Is IS-6 being tested already or not? How much will it cost and when will be added?
Yes, IS-6 is being tested pretty much right now. Its’ price is being decided as well. Look for it in one of the upcoming updates.
Have system requirements changed with the 7.2 release? Since the 7.2 release my game slows down sometimes and I get system notifications warning me about “Low memory” which results in graphics quality reduction.
System requirements haven’t changed with the 7.2 update.
Wat een vage vragen en antwoorden... eens kijken;
"Will there be the TD Jagdtiger tier 8 with the 8.8cm gun or the IS-6?
The Jagdtiger with it’s 8.8cm L/71 gun will be tested by supertesters for the 7.3 update."
Tier 8? o_O Wat komt er dan in de plaats van de JT op T9? Wat heb ik gemist?
The Jagdtiger with it’s 8.8cm L/71 gun will be tested by supertesters for the 7.3 update."
TweakJerommeke schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:30:
Wat een vage vragen en antwoorden... eens kijken;
Je moet het zinnetje ervoor even lezenCan you tell us what new premium vehicles we can expect with upcoming updates? Will there be the TD Jagdtiger tier 8 with the 8.8cm gun or the IS-6?
The Jagdtiger with it’s 8.8cm L/71 gun will be tested by supertesters for the 7.3 update.
Gaat over een nieuwe Premium tank die er gaat komen, dus die komt er gewoon bij.
Zegguuuuuuh kyozu had je geen tentamens of we kunnen we je feliciteren?. Vanavond platoonen?
Okee, dacht dat het een foutje was in de vraag... twee JagdTigers raar.
Geen dank.rgras schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:07:
Fijn, 95% van de overige spelers beschikt weer eens over een extra chromosoom.
Wou dat ze zo snel die tentamens na konden kijken..hopiconjo schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:09:
Zegguuuuuuh kyozu had je geen tentamens of we kunnen we je feliciteren?. Vanavond platoonen?
Vind het nog wel enigszins meevallenrgras schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:07:
Fijn, 95% van de overige spelers beschikt weer eens over een extra chromosoom.
Gelukkig zit ik vanavond in het andere team 
Net m'n eerste Ace binnen, met een AMX12t 3 Panthers (I, II en GW) afgeschoten en daarna 100% gecapped. 3132 XP.
Net m'n eerste Ace binnen, met een AMX12t 3 Panthers (I, II en GW) afgeschoten en daarna 100% gecapped. 3132 XP.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Nice! Bij mij gaat het niet zo goed ...
Eerste gevechten van de dag:
Defeat! Map: Siegfried Line
Saturday, April 07, 2012 12:38:39 PM
Ferdinand Exp.: 282 Credits: 12,462 ->> deze was echt slecht gespeeld.. 4x tier10 en rest tier 9 en ik als enige tier 7.. ze werden compleet weggevaagd in het dorpje en tegen het einde sta ik alleen bij een bunker om de arty te verdedigen...
Defeat! Map: Mines
Saturday, April 07, 2012 12:46:31 PM
Ferdinand Exp.: 799 Credits: 41,310
Defeat! Map: Live Oaks
Saturday, April 07, 2012 1:36:17 PM
Ferdinand Exp.: 817 Credits: 44,206
Defeat! Map: Abbey
Saturday, April 07, 2012 1:51:06 PM
Ferdinand Exp.: 615 Credits: 32,916
Defeat! Map: Ensk
Saturday, April 07, 2012 1:57:16 PM
Ferdinand Exp.: 730 Credits: 48,207
Battle Achievements: Sniper
Defeat! Map: Siegfried Line
Saturday, April 07, 2012 12:38:39 PM
Ferdinand Exp.: 282 Credits: 12,462 ->> deze was echt slecht gespeeld.. 4x tier10 en rest tier 9 en ik als enige tier 7.. ze werden compleet weggevaagd in het dorpje en tegen het einde sta ik alleen bij een bunker om de arty te verdedigen...
Defeat! Map: Mines
Saturday, April 07, 2012 12:46:31 PM
Ferdinand Exp.: 799 Credits: 41,310
Defeat! Map: Live Oaks
Saturday, April 07, 2012 1:36:17 PM
Ferdinand Exp.: 817 Credits: 44,206
Defeat! Map: Abbey
Saturday, April 07, 2012 1:51:06 PM
Ferdinand Exp.: 615 Credits: 32,916
Defeat! Map: Ensk
Saturday, April 07, 2012 1:57:16 PM
Ferdinand Exp.: 730 Credits: 48,207
Battle Achievements: Sniper
Zo, ik ben goed op weg met de garages zeg!
Ik heb nu van alles minimaal de tier 7 heavy!
USSR: T-54 en IS-7 (+IS-4)
USA: Patton en T110E5
FRA: AMX 13 90 en ARL M4 (1945)
GER: Tiger, Tiger P und ein Hummel
Ik vraag mij alleen af wat de tweede USA heavy tree gaat worden!
USSR heeft straks de IS-4 en IS-7, GER heeft de E100 en de Maus. Dan blijven Frankrijk en de USA nog over.
Ik vraag mij alleen af wat de tweede USA heavy tree gaat worden!
WoT heeft echt by far de domste playerbase die ik ooit gezien hebben. Siegfried line; tegenstander komt met een lemmingtrain de stad door. In plaats van dat onze heavies aan de linker kant van de stad ze flanken, gaan ze achter een enkele medium midden in het veld aan. Met 5 man (3 heavies, 2 meds). FFS, we stonden perfect in een tang en ze gaan gewoon weg.
Franse 2e tree is al bekend gemaakt. Alleen eindigen ze beide tot de 50B. De Amerikanen, geen ideeAppel schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:25:
Ik vraag mij alleen af wat de tweede USA heavy tree gaat worden!USSR heeft straks de IS-4 en IS-7, GER heeft de E100 en de Maus. Dan blijven Frankrijk en de USA nog over.
Overigens vermoed ik dat het Piraten gold wel helpt zover te komen of niet
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Het gold is een leuke bonus, maar in tegenstelling tot wat de geruchten zijn zwemmen de members er niet in hoor. Ik heb geen idee wat we nu in de kas hebben, maar volgens mij is het wel een leuke spaarpot.wontcachme schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:38:
[...]
Franse 2e tree is al bekend gemaakt. Alleen eindigen ze beide tot de 50B. De Amerikanen, geen idee.
Overigens vermoed ik dat het Piraten gold wel helpt zover te komen of niet. Geef mij één dag al jullie inkomsten en ik heb alle Tier X tanks + een T54
lieve mede tweakerstjes, wat is de beste arty tree?
Floksor
Als ik het bereken moeten jullie de clan hernoemen naar de Dagobert Duck ClanAppel schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:48:
[...]
Het gold is een leuke bonus, maar in tegenstelling tot wat de geruchten zijn zwemmen de members er niet in hoor. Ik heb geen idee wat we nu in de kas hebben, maar volgens mij is het wel een leuke spaarpot.
Al hoewel er natuurlijk ook naar de members gaat met dubbele accounts in Mummy
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Duitsers zijn de beste overall zeggen ze vaak.Floks schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:52:
lieve mede tweakerstjes, wat is de beste arty tree?
Ik heb nog even een Ace tankers binnen gehaald:
Alleen wanneer ze Maysan hernoemen naar Tortugawontcachme schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:53:
[...]
Als ik het bereken moeten jullie de clan hernoemen naar de Dagobert Duck Clan. Minimaal 15k gold per dag en amper battles moet toch lekker binnenlopen
.
Al hoewel er natuurlijk ook naar de members gaat met dubbele accounts in Mummy
Provinces total: 17 Total income: 20400
En geen slecht woord over Mummy! Dat wordt trouwens ook mijn nieuwe clantag
[ Voor 3% gewijzigd door Appel op 07-04-2012 17:00 ]
w00t! Nieuw kill record; 8 kills op m'n SU-85. Potje met een hoop mediums waarvan ik vrijwel alles geoneshot heb 
Edit: En net een potje met 5 kills.
[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 07-04-2012 17:47 ]
Ik deel je vreugdeTRX schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:26:
het ene verliezende potje na het andere......
winst zal straks wel op 45% staan
Ik sta ook op 47% winst...
Daarstraks wel redelijk wat potjes gewonnen maar daarnaar volgde weer de loss-streak...
Nu maar weer eens even spelen.
Daarstraks wel redelijk wat potjes gewonnen maar daarnaar volgde weer de loss-streak...
Nu maar weer eens even spelen.
Ik heb alleen nog maar Wins te pakken, het zit vandaag toch echt een keer mee.
Heb er geen slecht woord overAppel schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:59:
[...]
Alleen wanneer ze Maysan hernoemen naar Tortuga
Provinces total: 17 Total income: 20400
En geen slecht woord over Mummy! Dat wordt trouwens ook mijn nieuwe clantagIk wil oorlog!
Er is meer één clan die een lading accounts aanmaakt met daarin premium tanks (hello PTS gold
Met 7.1 kon ik met mijn ARL elke KV ownen, nu is het toch een stukje moeilijker geworden heb ik de laatste tijd gemerkt.
Mjah sorry hoor dat ik dit zeg, maar ik vind PTS een slappe hap. Teren enkel op de naam die ze opgebouwd hebben in de eerste maanden. Ik moest best lachen toen veel mensen in oktober applyden met de heropbouw van PTS, ze zouden wel eventjes bij het grote PTS komen en dag in dag uit hardcore clan wars actie krijgen. Nou....wat een effect heeft die heropbouw gehad...Appel schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:59:
[...]
En geen slecht woord over Mummy! Dat wordt trouwens ook mijn nieuwe clantagIk wil oorlog!
We zullen zien met Mummy of PTS de daad bij het woord kan voegen. In PTS kregen ze dat niet voor elkaar...
Potje mines. 4 heavies campen onze base. We hebben de hill maar doordat ze daar blijven campen en niks raken verliezen we omdat we gewoon omsingeld worden. Fail...
Trollen zijn ze goed inwontcachme schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:37:
[...]
Heb er geen slecht woord over. Wist allang dat ze het een Pirates subclan was voor ze het bekend maakten.
Er is meer één clan die een lading accounts aanmaakt met daarin premium tanks (hello PTS gold) en de spelers een naam geeft "Clan leider + Mummy) bijvoorbeeld AzellsMummy
. Troll niveau++
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, iedereen heeft een mening en als die mening nou net anders is als de mijne... Dan heb ik pech!Kaap schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:41:
[...]
Mjah sorry hoor dat ik dit zeg, maar ik vind PTS een slappe hap. Teren enkel op de naam die ze opgebouwd hebben in de eerste maanden. Ik moest best lachen toen veel mensen in oktober applyden met de heropbouw van PTS, ze zouden wel eventjes bij het grote PTS komen en dag in dag uit hardcore clan wars actie krijgen. Nou....wat een effect heeft die heropbouw gehad...
We zullen zien met Mummy of PTS de daad bij het woord kan voegen. In PTS kregen ze dat niet voor elkaar...
Maar ik hoop inderdaad ook dat Mummy goed van de grond zal komen en dat die clan wellicht zijn eigen reputatie op gaat bouwen en niet op de reputatie van PTS hoeft te leunen.
Ben het wel met Kaap eens tot op een zekere hoogte, en geloof me er zijn zat mensen in PTS die er net zo over denken, helaas zijn er een aantal die goud belangrijker vinden o.a. maar er speelt wel meer dan alleen goud, maar daar ga ik niet op in. anyway Mummy =/= PTS. Maargoed aan de andere kant zijn er niet tot nauwelijks clans die ons daar durven aanvallen...
Hebben sinds 7.2 de T34 nukes gekregen of is het normaal dat je in een Lowe, waar ik in 7.1 lekker kon vechten met eenT34 met een win of lose nu alleen maar lose omdat die etters kunnen 2 shotten ? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk.
2 shotten no way tenzij er een ammo rack was. 400dmg kan de gun doen per schot dus lange na niet genoeg voor een Lowe te killen.ZimoH schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 20:47:
Hebben sinds 7.2 de T34 nukes gekregen of is het normaal dat je in een Lowe, waar ik in 7.1 lekker kon vechten met eenT34 met een win of lose nu alleen maar lose omdat die etters kunnen 2 shotten ? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk.
Als je slim speelt is een T34 een miertje voor een Lowe..ZimoH schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 20:47:
De T34 heeft niks mee zitten behalve zijn halve turret en zijn damage output.
De zijkanten van de T34 zijn zwak, iedereen kan er door komen.. de hull van de T34 is echt kut, alles komt er door heen. Als je getracked staat ben je echt de sjaak. En dan over de reload maar op te houden.
Gisteren ging het ook wel aardig ondanks de laatste 4-5 potjes die compleet ruk waren.oosterhofjf schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:57:
Zo goedemorgen. Eerst potje gaat meteen al goed
http://ge.tt/42ZHx0G/v/0
meteen 6408 exp
Twee ervan waarbij ik helemaal aan gort geschoten werd binnen 2-3 seconden en ik nauwelijks iets had kunnen doen (T30), gelukkig een aantal daarvan wel gewonnen maar vrolijk word je er niet van
Stats for date 2012-04-06
Victory ratio: 75.00%
Battles: 32
Experience gained: 32291
Damage per battle: 2289
Average experience: 1009.09
Capture per battle: 3.78
Defense per battle: 1.75
Schiet inderdaad redelijk op, zelf ook aardig wat tanks al tot mijn beschikking!Appel schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:25:
Ik vraag mij alleen af wat de tweede USA heavy tree gaat worden!USSR heeft straks de IS-4 en IS-7, GER heeft de E100 en de Maus. Dan blijven Frankrijk en de USA nog over.
Aah, jij gaat het strijd opzoeken, lekker avonden Landings Tournaments is helemaal zo gek nog niet, heb je tenminste genoeg battlesAppel schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:59:
[...]
Gisteren nog een paar mooie 500 damage shots gedaan op oa. een IS4 en E75wontcachme schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 20:57:
[...]
2 shotten no way tenzij er een ammo rack was. 400dmg kan de gun doen per schot dus lange na niet genoeg voor een Lowe te killen.
Een zwaar beschadigde IS7, een E75 en ondergetekende met IS3 met 14 HP over winnen het midden op Komarin. We hadden op dat moment een voorsprong, op rechts staat 5 heavies met full health te campen. In plaats van een flinke push te maken kruipen ze een voor een naar voren en worden ze keurig afgeknalt door een M6, T34 en IS4.
replay
Draw
Battle: Komarin zaterdag 7 april 2012 21:58:01
Vehicle: IS-3
Experience received: 856
Credits received: 38.512
Battle Achievements: Steel Wall
replay
Draw
Battle: Komarin zaterdag 7 april 2012 21:58:01
Vehicle: IS-3
Experience received: 856
Credits received: 38.512
Battle Achievements: Steel Wall
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Ga ik even overheen:
Name Value
Victory ratio: 85.00%
Battles: 20
Experience gained: 20957
Damage per battle: 1710
Average experience: 1047.85
Name Value
Victory ratio: 85.00%
Battles: 20
Experience gained: 20957
Damage per battle: 1710
Average experience: 1047.85
Lekker 1e potje van de dag 
Victory!
Battle: Siegfried Line zondag 8 april 2012 8:52:26
Vehicle: IS
Experience received: 3.861 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 37.311
Battle Achievements: Mastery Badge: II Class
Victory!
Battle: Siegfried Line zondag 8 april 2012 8:52:26
Vehicle: IS
Experience received: 3.861 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 37.311
Battle Achievements: Mastery Badge: II Class
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Even een vraag
hoe kun je die 'stats for date' zien?
Planetwot.com, even registreren en je kunt nog veel meer stats zien (na een paar dagen, zodat er wat data is om op te bouwen)
Thankspsychoclown schreef op zondag 08 april 2012 @ 11:31:
Planetwot.com, even registreren en je kunt nog veel meer stats zien (na een paar dagen, zodat er wat data is om op te bouwen)
Is wel handig.
Daarstraks weer 6 potjes op rij verloren en zojuist weer 3-4 potjes op rij gewonnen, matchmaking was ook iets redelijker... Maarja misschien vanavond nog spelen, zometeen even paar uurtjes naar België.
niceHydra schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:46:
w00t! Nieuw kill record; 8 kills op m'n SU-85. Potje met een hoop mediums waarvan ik vrijwel alles geoneshot heb
mijn record is ook 8, maar dan met een ms-1
Floksor
Ik kan echt _niet_ spelen met de amx12t.. Heb geen flauw idee wat ik er mee moet, campen kan niet, 1:1 gevechten kan niet, ding is onnauwkeurig, amper gun elevation/depression, ding is heel onnauwkeurig (of had ik die al gehad?)..
Denk dat ik hem maar weer verkoop en een anderen nieuwe tree ga zoeken
Heb nu de German Heavy t/m T9, en ben de TD lijn begonnen (nu Hetzer). Wat is een leuke tree om te doen? Amerikaanse TD lijn oid?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Het duurde voor mij ook even tot ik de franse lights door hadAngeloonie schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:11:
Slechtste beslissing ooit: de franse light tanklijn beginnen.
Ik kan echt _niet_ spelen met de amx12t.. Heb geen flauw idee wat ik er mee moet, campen kan niet, 1:1 gevechten kan niet, ding is onnauwkeurig, amper gun elevation/depression, ding is heel onnauwkeurig (of had ik die al gehad?)..
Heb nu de German Heavy t/m T9, en ben de TD lijn begonnen (nu Hetzer). Wat is een leuke tree om te doen? Amerikaanse TD lijn oid?
1: Als een idioot vooruit racen en met je camouflagenet en optics in een bosje gaan zitten. (Malinovka bijvoorbeeld)
2: Guerrilla stijl hit en runs. Als een idioot naar een groepje friendlies en enemies sprinten en je clip in de achterkant van een vijandige heavy stoppen. Om je vervolgens weer terug te trekken.
De onnauwkeurigheid kan je oplossen door de afstand tussen jou en je vijand te verkleinen. Maar onthoud een ding... Sta NOOIT stil.
Edit:
Ik begin al te wennen aan mijn dierentuintje
Victory!
Battle: Murovanka Sunday, April 08, 2012 12:03:43
Vehicle: PzKpfw VI Tiger
Experience received: 5,094 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 42,987
Battle Achievements: Mastery Badge: I Class
[ Voor 11% gewijzigd door Appel op 08-04-2012 12:20 ]
Ja ik heb ook mijn tijd verspilt met de AMX40 en daarna de AMX12t... gewoon niet mijn ding denk ik.
Ben nu aan het grinden voor US arty en dan bedoel ik ook echt grinden. Heb nu de M37 en ik zit alleen maar in teams die niet kunnen spelen. Hoogtepunt tot nu toe was dat de hele team (max T5 game) behalve een KV en Pz4 gingen lemmingen op Cliff en binnen 1 minuut dood waren toen ze de vijand zagen bij de vuurtoren.
Echt waar het is een somber iets als je de satellite view aan hebt en alle groene icoontjes 1 voor 1 weg ziet gaan... Het begon al met een Stug III die als frontal assualt tank ging spelen.
Ben nu aan het grinden voor US arty en dan bedoel ik ook echt grinden. Heb nu de M37 en ik zit alleen maar in teams die niet kunnen spelen. Hoogtepunt tot nu toe was dat de hele team (max T5 game) behalve een KV en Pz4 gingen lemmingen op Cliff en binnen 1 minuut dood waren toen ze de vijand zagen bij de vuurtoren.
Echt waar het is een somber iets als je de satellite view aan hebt en alle groene icoontjes 1 voor 1 weg ziet gaan... Het begon al met een Stug III die als frontal assualt tank ging spelen.
Heb de Franse Medium lijn ook maar in de koelkast gezet.Angeloonie schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:11:
Slechtste beslissing ooit: de franse light tanklijn beginnen.
Nu begonnen aan de Russische medium lijn. EN de BT-7 = fun
Maar als je nog een leuke lijn zoekt zou ik de Russische heavy lijn richting KV-3 gaan doen. Leuk om te spelen en je krijgt er straks wat gratis tanks voor die je altijd weer kan verkopen als het niet bevalt.
De 12t is het laatste sucky punt in die tree, vanaf de 75 kan je op zijn minst iets doen. En vanaf de lorraine (niet stock) kan je een hele flank naar je zinnen zetten. Niet opgeven met die 12t. Je bent er bijna.
Dan wordt voor mij dan even credits grindenJoindry schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:50:
De 12t is het laatste sucky punt in die tree, vanaf de 75 kan je op zijn minst iets doen. En vanaf de lorraine (niet stock) kan je een hele flank naar je zinnen zetten. Niet opgeven met die 12t. Je bent er bijna.
Researched:
Lorraine 40 t researched. Undistributed experience spent: 110,000. Free Experience spent: 0.
Sinds de nerf met dispersion omhoog en schietsnelheid omlaag is het niet meer zo leuk voor drive-by-shooting. AMX 13 90 gebruik ik als interceptor om achter de scouts te gaan en mollen maar. De view ranges zijn goed als spotter met bino. Als ze ver zitten dan kan je met de AMX 13 90 een E-50 in de zijkant volledig afslachten nog voordat hij mij kan spotten. Hij was nooit dichter dan 327 m geraakt en een T-54 hielp mij met wat extra damage dealen.
Dat doe ik inderdaad ook soms, die T-50-2's weten soms niet wat hun gebeurt als je ze ramt, tracked en daarna gewoon rustig afschietrapture schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:34:
Sinds de nerf met dispersion omhoog en schietsnelheid omlaag is het niet meer zo leuk voor drive-by-shooting. AMX 13 90 gebruik ik als interceptor om achter de scouts te gaan en mollen maar. De view ranges zijn goed als spotter met bino. Als ze ver zitten dan kan je met de AMX 13 90 een E-50 in de zijkant volledig afslachten nog voordat hij mij kan spotten. Hij was nooit dichter dan 327 m geraakt en een T-54 hielp mij met wat extra damage dealen.
En soms beginnen die ruk tanks uit je garage een beetje te glimmen
In een tier 9 battleVictory!
Battle: Mines Sunday, April 08, 2012 14:33:09
Vehicle: AMX M4(1945)
Experience received: 5,148 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 36,589
Battle Achievements: Mastery Badge: I Class, Reaper
11 killsVictory!
Battle: Steppes Sunday, April 08, 2012 14:46:57
Vehicle: M103
Experience received: 7,794 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 92,560
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Boelter's Medal, Steel Wall, Sniper, Top Gun
De IS-4 is ook lekker warm gedraaid
Victory!
Battle: El Halluf Sunday, April 08, 2012 15:43:06
Vehicle: IS-4
Experience received: 6,240 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 77,146
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Confederate, Sniper
[ Voor 19% gewijzigd door Appel op 08-04-2012 15:58 ]
^ Nice xp farming!
Net werd ik (Ferdinand) op Ensk geowned door een T50-2; ik zat klem tussen de treinwagon en huis. 50x op help geklikt en niemand komt... beter nog, daarna ging hij vrolijk verder om een andere Ferdinand bij onze spawn tot 10% hp te helpen. Ik heb nog nooit zo lopen schelden in een game. Soms denk ik dat mensen zombies zijn zonder hersenen. In plaats van te helpen was onze medium die dicht bij me stond "au au au" aan het typen omdat er steeds bij mij 100hp afging.
Na een moeizaam weekend, de Jagdtiger geunlocked
Alleen denk ik niet dat ik hem koop.
Net werd ik (Ferdinand) op Ensk geowned door een T50-2; ik zat klem tussen de treinwagon en huis. 50x op help geklikt en niemand komt... beter nog, daarna ging hij vrolijk verder om een andere Ferdinand bij onze spawn tot 10% hp te helpen. Ik heb nog nooit zo lopen schelden in een game. Soms denk ik dat mensen zombies zijn zonder hersenen. In plaats van te helpen was onze medium die dicht bij me stond "au au au" aan het typen omdat er steeds bij mij 100hp afging.
spoiler:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . ________
. . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘”. . . . . . . . . .``~.,
. . . . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“-.,
. . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:,
. . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\,
. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,}
. . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.}
. . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:”. . . ./
. . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./
. . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./
. . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/
. . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .}
. . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../
. . . .. . .\`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../
. . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-”
. . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\
. . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....\,__
,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . | |. . . . . . ..`=~-,
. .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\
. . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .\
. . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `\. . . . . . ..__
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--==``
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _\. . . . . ._,-%. . . ..`\
. . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘”. . . . . . . . . .``~.,
. . . . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“-.,
. . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:,
. . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\,
. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,}
. . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.}
. . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:”. . . ./
. . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./
. . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./
. . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/
. . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .}
. . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../
. . . .. . .\`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../
. . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-”
. . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\
. . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....\,__
,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . | |. . . . . . ..`=~-,
. .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\
. . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .\
. . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `\. . . . . . ..__
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--==``
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _\. . . . . ._,-%. . . ..`\
Na een moeizaam weekend, de Jagdtiger geunlocked
Het gaat zooo lekker, net weer een 1200 exp loss en een 1400 exp win op de M103.TweakJerommeke schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:04:
^ Nice xp farming!
[/spoiler]
Na een moeizaam weekend, de Jagdtiger geunlockedAlleen denk ik niet dat ik hem koop.
Net wel een faal potje met de Patton. Op de nieuwe Oaks map. HELE team ging naar de spoorlijn, ik en de AMX50B uit ons platoon gaan naar de stad. Wij weten een E100, T34 en een M103 compleet aan flarden te schieten. Worden we in onze rug geschoten omdat de rest van het team weg is
Randoms
Hoppa! Is-4 in m'n garage, kom maar op met patch 7.3! De KV (met KV-2 turret) en KV-3 staan er ook klaar voor
Dom vraagje, waarom krijg je 3x voor eerste victory?
Ik speel zelf op de u.s. server maar zie hoogstens 2x?
Paasweekendbangkirai schreef op zondag 08 april 2012 @ 18:18:
Dom vraagje, waarom krijg je 3x voor eerste victory?
Ah, kennen ze op deze server niet, volgens mij hebben we volgende week wat dingetjes.
nvm, equipment is goedkoper en je kunt makkelijker je barracks vergroten, plus dat paar tanks wat goedkoper zijn, heb ik zelf helaas weinig aan.
[ Voor 24% gewijzigd door bangkirai op 08-04-2012 18:32 ]
Ach je mag van geluk spreken dat je zulke mooie x3's wist te halen.Appel schreef op zondag 08 april 2012 @ 17:39:
[...]
Het gaat zooo lekker, net weer een 1200 exp loss en een 1400 exp win op de M103.
Net wel een faal potje met de Patton. Op de nieuwe Oaks map. HELE team ging naar de spoorlijn, ik en de AMX50B uit ons platoon gaan naar de stad. Wij weten een E100, T34 en een M103 compleet aan flarden te schieten. Worden we in onze rug geschoten omdat de rest van het team weg is![]()
Randoms
Ik kwam na de eerste 2-3 mooie triples er maar met moeite aan en anders waren ze 2-3k.
Een aantal potjes waren ook wel heel bijzonder en dan doel ik niet op mooie potjes...
Inderdaad, ik heb echt geboft vandaagpsychoclown schreef op zondag 08 april 2012 @ 18:39:
[...]
Ach je mag van geluk spreken dat je zulke mooie x3's wist te halen.
Ik kwam na de eerste 2-3 mooie triples er maar met moeite aan en anders waren ze 2-3k.
Een aantal potjes waren ook wel heel bijzonder en dan doel ik niet op mooie potjes...
En ik heb het M103 potje op YouTube gezet
Tering Appel, dat was me het potje wel. Nice!
Die IS-3 zal een partij hebben lopen vloeken denk ik.
En voor iedereen die op de Franse lights loopt te schelden, the fun starts at the AMX 13 75. Alles daarvoor is zoveel minder.
En voor iedereen die op de Franse lights loopt te schelden, the fun starts at the AMX 13 75. Alles daarvoor is zoveel minder.
Speed limits are like herpes.
De amx 12t is ook wel leuk hoor, maar je moet het even door hebben hoe je het moet spelen. Deze heeft bijna geen armor dus is wel een goede tank om mee te leren hoe je er mee moet spelen. Verder wordt het inderdaad alleen maar steeds beter.
Moet alleen wel nog 40k xp voor de AMX 13 90 dus dat duurt nog wel even...
Moet alleen wel nog 40k xp voor de AMX 13 90 dus dat duurt nog wel even...
YupPlato112 schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:31:
Tering Appel, dat was me het potje wel. Nice!
Heb net nog even een bugreport ingevuld. Heb een huis ontdekt op Province waar het halve huis geen cover biedt en je dus gewoon doorheen kunt schieten.
Welk huis hebben we het dan over? Dan weet ik dat ik daar niet ga staan.Plato112 schreef op zondag 08 april 2012 @ 21:10:
Heb net nog even een bugreport ingevuld. Heb een huis ontdekt op Province waar het halve huis geen cover biedt en je dus gewoon doorheen kunt schieten.
Tja eigenlijk is dat wel realistisch
.
mn beste potje tot nu toe:
Victory!
Battle: Siegfried Line zondag 8 april 2012 22:33:34
Vehicle: E-75
Experience received: 2.208 (met premium)
Credits received: 78.091
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Boelter's Medal, Steel Wall, Top Gun
twee keer hele field over gereden, aanvallen, helemaal terug onze spawn opruimen en daarna cappen. Tijdens de cap worden we door de laatste aangevallen, ook die om zeep geholpen, 8 kills
Niet mn meeste aantal kills.
/end opscheppen, tmoest er ff uit
Victory!
Battle: Siegfried Line zondag 8 april 2012 22:33:34
Vehicle: E-75
Experience received: 2.208 (met premium)
Credits received: 78.091
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Boelter's Medal, Steel Wall, Top Gun
twee keer hele field over gereden, aanvallen, helemaal terug onze spawn opruimen en daarna cappen. Tijdens de cap worden we door de laatste aangevallen, ook die om zeep geholpen, 8 kills
Niet mn meeste aantal kills.
/end opscheppen, tmoest er ff uit
http://img688.imageshack.us/img688/1160/shot171.jpgNemean schreef op zondag 08 april 2012 @ 21:34:
[...]
Welk huis hebben we het dan over? Dan weet ik dat ik daar niet ga staan.
Dat is het enige screenshot dat ik ervan heb.
Maar dat lijkt me redelijk duidelijk als je naar de minimap kijkt.
[ Voor 18% gewijzigd door Plato112 op 08-04-2012 23:17 ]
Heb je dit als map bug op 't WoT forum gerapporteerd? Dan is er nog een kansje dat 't ooit gefixed wordt.
Replay van mijn IS-4 met 7 kills en 2346 XP in Province.
[ Voor 27% gewijzigd door rapture op 09-04-2012 02:02 ]
In m'n vorige post had ik het er bijgezet dat ik een bugreport had gedaan. Dus ja heb ik gedaan, krijg ik nu bonuspunten mr. ModeratorBundin schreef op maandag 09 april 2012 @ 01:32:
Heb je dit als map bug op 't WoT forum gerapporteerd? Dan is er nog een kansje dat 't ooit gefixed wordt.
Ik vind overigens dat zo'n bugs echt niet moeten kunnen.
Ik heb dit overigens niet op het forum gereport, maar via een ticket.
Is het verstandiger dit op het forum te doen? Zo ja, waar?
Kiek hem al in 0.7.3 zitten. Bevalt de IS-4 als tier 10?rapture schreef op maandag 09 april 2012 @ 02:02:
Replay van mijn IS-4 met 7 kills en 2346 XP in Province.
[video]
Zo te zien wel aangezien je 7 kills hebt
[ Voor 36% gewijzigd door Plato112 op 09-04-2012 17:23 ]
Zal de typo eruit halen. Het is 0.7.2. 10x credits/XP op testserver zou de getallen anders eruit doen zien.Plato112 schreef op maandag 09 april 2012 @ 03:11:
Kiek hem al in 0.7.3 zitten. Bevalt de IS-4 als tier 10?
Zo te zien wel aangezien je 7 kills hebt
[ Voor 12% gewijzigd door rapture op 09-04-2012 09:17 ]
Pfff teamkillers zouden ze een boete moeten geven van de schade die ze aan jou gedaan hebben +50% ofzo. Daarstraks was ik 100% en was ik de laatste vijand aan het afmaken en toen schoot een teammate me met 1 schot dood.. krijg je een flut credit compensatie waar de schade nog niet eens mee gedekt is.
Begin nu de zwakke plekken een beetje te kennen waar ik moet richten en must say dat het goed helpt
. Alleen tegenover KV's is dat nog altijd rot... enorm veel bounces tegen dat rot ding.
Begin nu de zwakke plekken een beetje te kennen waar ik moet richten en must say dat het goed helpt
Om eerlijk te zijn... ik heb geen idee of via het forum nut heeft. Er is niet veel ten goede veranderd in community management sinds het Paris office aan het werk is. Ik had de hoop dat ze nu meer naar hun players zouden luisteren maar ik merk er eerlijk gezegd niks van. Anyhoo, hier is het map bugs topic.Plato112 schreef op maandag 09 april 2012 @ 03:11:
[...]
In m'n vorige post had ik het er bijgezet dat ik een bugreport had gedaan. Dus ja heb ik gedaan, krijg ik nu bonuspunten mr. Admin
Ik vind overigens dat zo'n bugs echt niet moeten kunnen.
Ik heb dit overigens niet op het forum gereport, maar via een ticket.
Is het verstandiger dit op het forum te doen? Zo ja, waar?
Hahaha al die plaatjes waar mensen vast zitten... het word echt tijd voor die nieuwe physics. Nu zit je gewoon aan de grond vastgeplakt.
Die physics gaan nog wel duren. Zelf zou ik liever hebben dat ze eerst:
- het spotting system op de schop nemen. De cloaking devices ben ik wel beu.
- de +/- 25% randomness voor penetration/damage verlagen. Dit is gewoon teveel.
- iets aan de 0 damage hits doen. Danwel de crew laten roepen wat er echt gebeurt "internal damage done!", danwel systeem veranderen.
- lag fixen. De blinking tanks uit de beta zijn weer terug, deze keer door lag. De EU server zit regelmatig op 100+% capaciteit.
- meer game modes toevoegen. Hoe moeilijk kan het zijn? 1 basis in het midden, 3 victory points, etc. Kijk naar een willekeurige mp rts voor opties.
- de communicatie verbeteren van devs naar community en vice versa (hoewel dat geen dev-taakje moet zijn).
- kijken naar de vele klachten over de graphics issues die er zijn sinds 7.2.
Liever dat dan weer een tanktree en een filmpje over physics die we de komende tijd toch niet zullen zien.
Disclaimer: ik ben een moderator voor WoT/WoWP, geen admin. Ik weet niks meer of minder dan de rest van de community, behalve dat ik iets meer zicht heb op wat er in Parijs gebeurt. Het contact met Minsk is alsnog 0.0. en info over toekomstige veranderingen krijg ik ook niet.
- iets aan de 0 damage hits doen. Danwel de crew laten roepen wat er echt gebeurt "internal damage done!", danwel systeem veranderen.
- lag fixen. De blinking tanks uit de beta zijn weer terug, deze keer door lag. De EU server zit regelmatig op 100+% capaciteit.
- meer game modes toevoegen. Hoe moeilijk kan het zijn? 1 basis in het midden, 3 victory points, etc. Kijk naar een willekeurige mp rts voor opties.
- de communicatie verbeteren van devs naar community en vice versa (hoewel dat geen dev-taakje moet zijn).
Liever dat dan weer een tanktree en een filmpje over physics die we de komende tijd toch niet zullen zien.
Disclaimer: ik ben een moderator voor WoT/WoWP, geen admin. Ik weet niks meer of minder dan de rest van de community, behalve dat ik iets meer zicht heb op wat er in Parijs gebeurt. Het contact met Minsk is alsnog 0.0. en info over toekomstige veranderingen krijg ik ook niet.
En we gaan gewoon weer lekker verder!
Victory!
Battle: Sand River Monday, April 09, 2012 13:35:56
Vehicle: Hummel
Experience received: 4,458 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 58,635
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Master Gunner, Top Gun
Nieuwe gamemodes waar men mee bezig is/was:Bundin schreef op maandag 09 april 2012 @ 12:38:
Die physics gaan nog wel duren. Zelf zou ik liever hebben dat ze eerst:
Escort:
Mission: capture the enemy base or destroy all enemy vehicles. At least one of the first three ally vehicles in the list must survive.
Mission: keep the friendly base secure or destroy the first three enemy vehicles in the list.
Capture:
Mission: capture at least one enemy base or destroy all enemy vehicles.
Mission: capture the enemy base or destroy all enemy vehicles. (huidige gamemode)
Assault/Attack
Mission: capture the enemy base or destroy all enemy vehicles. (huidige gamemode)
Mission: keep the friendly base secure or destroy all enemy vehicles.
Het weekend gaat lekker, mijn avg xp zit nu op 617
gister nog een winning potje op mn IS, 9 kills en 2200 xp
Ik wist eigenlijk goed dat je moderator en geen admin was, had me in de haast hierin vergistBundin schreef op maandag 09 april 2012 @ 12:38:
...
Hey mensen, ik ben ook weer begonnen moeizaam maar het lukt!
gold is best wel duur en nu kan je via clans ook gold krijgen, is het moeilijk in zo'n clan te komen? Of is het not done?
gold is best wel duur en nu kan je via clans ook gold krijgen, is het moeilijk in zo'n clan te komen? Of is het not done?
Via clans krijg je echt niet zomaar gold.dudee schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:21:
Hey mensen, ik ben ook weer begonnen moeizaam maar het lukt!
Je krijgt alleen gold wanneer je op de CW map provincies hebt. Dan moet je nog actief meedoen met vechten en niet "wait and let the gold roll in" houding. Dan moet je nog elke dag vechten en daar wordt veel van de gold voor gebruikt (goldshells, consumables) en als er dan nog gold overblijft gaat dat als reserve de kas in. Alleen wanneer je echt veel inkomen hebt en er blijft veel over zullen clans gold uitdelen aan de members.
En je moet eerst nog in een clan terecht komen. Daarvoor heb je minimaal 1x tier X nodig tegenwoordig en vaak nog meer eisen. Dit omdat met tank freezing je Tier X tank bv 1 week bevroren is en je dan geen zak kan doen. Eisen als minimaal 1x Tier 9 medium, 2x Tier X tank zijn allang niet zeldzaam meer
Sowieso lijkt me het joinen van een clan voor het goud een hele verkeerde insteek. Ik denk dat iedere clan die hoort dat dit je motivatie is je, al dan niet vriendelijk, bedankt.
Niet puur voor het goud maar eerlijk is eerlijk het is mooi mee genomen als je het kijrgt inplaats van duur koopt!
Na lange tijd weer terug en een paar random potjes gespeeld maar ik was echt compleet vergeten hoe de 704 ZUIGT als money maker... Om de bounces en af en toe slappe damage van de BL-10 niet te vergeten. Hoe een gun/round met zoveel penetr. potentie toch zo veel kan bouncen of failhitten op compleet groene xhair is mij een raadsel.
Zo'n ronde als met m'n oude vertrouwde su-85 maak ik ook nooit meer mee;

Thank god for the KV-5 als moneymaker. Bounce machine als er al ooit een was. Elke steel wall die ik gehaald heb komen van dat ding af
Trouwens bijna een jaar geleden dat ik WoT opgestart heb zie ik net...
Zo'n ronde als met m'n oude vertrouwde su-85 maak ik ook nooit meer mee;

Thank god for the KV-5 als moneymaker. Bounce machine als er al ooit een was. Elke steel wall die ik gehaald heb komen van dat ding af
Trouwens bijna een jaar geleden dat ik WoT opgestart heb zie ik net...
[ Voor 6% gewijzigd door ScytheNL op 09-04-2012 22:22 ]
In CW is iets gebeurt wat niemand ooit verwacht had. Pirates heeft Tortuga Maysan verloren na 124 dagen
Maar congrats voor het verdedigen van 5 provincies tegelijk die werden aangevallen door Asexo
Maar congrats voor het verdedigen van 5 provincies tegelijk die werden aangevallen door Asexo
Lol;
http://imgur.com/a/IhVAP
Hoezo lekker?
Victory!
Battle: Mines maandag 9 april 2012 22:23:12
Vehicle: Object 704
Experience received: 680
Credits received: 23.352
Battle Achievements: Reaper, Boelter's Medal, Top Gun
En de winst?
Repairs:
Vehicle Object 704 repaired successfully. You have spent credits: 3.837
Purchased:
The ammunition on vehicle Object 704 resupplied successfully. You have spent credits: 16.500
Purchased:
The consumables on vehicle Object 704 resupplied successfully. You have spent credits: 6.000
23.352 - 26.337 = -2985 credits....
Damage was driver en gun dus dat was 2 consums.
Hoezo lekker?
Victory!
En de winst?
Repairs:
Purchased:
The ammunition on vehicle Object 704 resupplied successfully. You have spent credits: 16.500
Purchased:
The consumables on vehicle Object 704 resupplied successfully. You have spent credits: 6.000
23.352 - 26.337 = -2985 credits....
Komt gewoon doordat je vrij weinig damage hebt gedaan.ScytheNL schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:36:
Lol;
Hoezo lekker?
Victory!
En de winst?
Repairs:
Purchased:
Purchased:
23.352 - 26.337 = -2985 credits....![]()
mjah ik weet het. Dan nog zuur
Zojuist in een tier 2-4 battle met m'n Panzerjäger I 5 kills gehaald. Uiteindelijk hebben we verloren: 5<15
Maar goed, de potjes daarop voor de x3 met m'n Tiger II en E-75 ruim 3K xp per stuk gehaald, dus dat was wel fijn
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Die 5 provincies waren het probleem niet, 2 waren technicals en de andere 2 waren 5 tier 5/7 lights.wontcachme schreef op maandag 09 april 2012 @ 21:51:
In CW is iets gebeurt wat niemand ooit verwacht had. Pirates heeft Tortuga Maysan verloren na 124 dagen![]()
Wij konden er gewoon met full lineups heen. Daarna hadden we nog zat over voor de 5e.
Maar Maysan is zwaar klote, ik was er niet bij dus heb geen idee wat er is gebeurt
Edit: Toch weer een klein lichtpuntje, maar ik baal zwaar van wat er gebeurt is.
Victory!
Battle: Siegfried Line Tuesday, April 10, 2012 01:33:13
Vehicle: M103
Experience received: 1,633
Credits received: 60,265
Battle Achievements: Ekins' Medal I Class
Awarded in four classes for destroying tier 8, 9, or 10 enemy tanks and self-propelled guns:
• Class IV–3 vehicles
• Class III–30 vehicles
• Class II–300 vehicles
• Class I–3,000 vehicles
Joe Ekins was a tank gunner in the Northamptonshire Division of the British Territorial Army. A number of sources identify Ekins as the individual who brought down famous German tank ace Michael Wittmann.
[ Voor 38% gewijzigd door Appel op 10-04-2012 01:42 ]
Ik snap dat je er van baalt hoor, maar zorgt het huidige systeem van CW er niet voor dat dit altijd zo nu en dan zal gebeuren ? Uiteindelijk komt het er op neer dat je maar 1 potje een foutje hoeft te maken om je provincie kwijt te zijn.Appel schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 00:39:
[...]
Die 5 provincies waren het probleem niet, 2 waren technicals en de andere 2 waren 5 tier 5/7 lights.
Wij konden er gewoon met full lineups heen. Daarna hadden we nog zat over voor de 5e.
Maar Maysan is zwaar klote, ik was er niet bij dus heb geen idee wat er is gebeurt
Edit: Toch weer een klein lichtpuntje, maar ik baal zwaar van wat er gebeurt is.
[...]
[...]
[removed]
Correct, daar heb je helemaal gelijk in. Maar de rede waarom ik er van baal is omdat we de provincie zo gigantisch lang in bezig hadden. Is gewoon jammer dat het nu tot einde is gekomen.redwing schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 02:06:
[...]
Ik snap dat je er van baalt hoor, maar zorgt het huidige systeem van CW er niet voor dat dit altijd zo nu en dan zal gebeuren ? Uiteindelijk komt het er op neer dat je maar 1 potje een foutje hoeft te maken om je provincie kwijt te zijn.
Maar nu mogen we de rum even opbergen en de messen slijpen, eindelijk oorlog!
Dit topic is gesloten.
![]()