[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.706 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Gisteren weer flink verbaasd over de aanwezige personen online.

- Een potje waar ik er 6 had gekilled wij met meer hogere tier tanks over waren, nog verloren omdat ze geen idee hadden wat te doen.

- Lemmingtrain in het bos bij Murovanka ik achter heuvel vanuit spawn I om toch maar proberen links te dekken, en dan gezeik van je team krijgen als je er 3 weet te killen maar links verliest en je team dan de pot verliest.

- Ruinberg waar ik alleen in de stad mocht proberen om 2x KV-3, 2x KV, T29 en IS te doden in mijn IS. 10x roepen om hulp en nadat ik dood was mijn team als gekken naar onze spawn zag rijden en nog de pot zagen winnen.

Wel paar heerlijke potjes gehad met platoons waardoor je flink door kan drukken om potjes alsnog te winnen of ambushes neer kan leggen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
psychoclown schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:27:
[...]

Wou dat ze zo snel die tentamens na konden kijken.. :P
Ha dus het word tijd om je te "claimen" voor wat platoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:24

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik heb dit weekend mijn winrate blijkbaar naar 53% gebracht. Ik sta al zo lang of weten op 52% eigenlijk en merk helemaal geen verbetering in mijn eigen spelen. Eigenlijk enkel meer frustratie in het spelen van anderen. Wss is het gewoon mijn hoge winrate (62%) met mijn lorraine die me naar 53% general heeft geholpen. Dit bakkie heeft echt goeie lotingen (ivm met de rest van de franse tree ervoor) Dit weekend een E75 van 60% naar noppes geholpen, hij was 85% aan het cappen en het was 1 vs 1. Schot één op tracks en dan circlen maar :)
Het leukste met de lorraine is en blijft eigenlijk scouten op één flank, zodat iedereen denkt dat je daar zit. Dan direct weer wegrijden en gaan BV snipen op een andere flank. Per lader gewoon verplaatsen.

Ben wel een keer geoneshot door een T95, dat brengt je direct terug met je voeten op de grond :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-09 01:46
Gebruik gemaakt van de paasaanbieding en de T20 gekocht, moest nog wel even flink met de M4A3E8 bezig. Gelukkig geeft de M4A3E8 goede xp en credit, ga deze dus ook niet weg doen. Merk namelijk wel dat mijn tier 7 tanks bij een verloren potje meestal verlies draaien.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Marvin- schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:09:
Het weekend gaat lekker, mijn avg xp zit nu op 617 :P gister nog een winning potje op mn IS, 9 kills en 2200 xp :D
Dat zijn hele beste potjes, Appel ook al en nog een paar anderen.
Gelukkig weet ik ook in het weekend gewoon lekker veel te winnen, niet echt goede bijzondere potjes maar in het weekend mag je niet te kieskeurig zijn ;)
Joindry schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:28:
Ben wel een keer geoneshot door een T95, dat brengt je direct terug met je voeten op de grond :S
Wen er maar aan, de fransen zijn na 7.2 nog fragieler geworden.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Gisteren een partij lopen vloeken op m'n team zeg. Echt wtf, 8 kills en nog een hoop damage gedaan en nog verliezen.
949 XP bij een loss zonder premium!?
Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/762/shot184.th.jpg

Op het laatste nog wel ff hard verpest door mezelf, stond al een tijd alleen tegen een full health panther, een KV-3 die nog 2 schoten nodig had en een M41. De panther heb ik terug gebracht naar ongeveer 85HP, toen trok hij terug de hill op. De KV-3 had ook nog maar één schot nodig.
Ik een tijdje wachten onder tegen de hill. Nja dan toch maar gaan kijken hè. Raken ze me alle drie zonder dat ik terug kan schieten... Dood. Echt zo zuur.
Anders wel m'n beste potje ooit in een T34 denk ik.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 13:28

Neophyte808

Gadget inspector

Ok ik heb nu de voorganger van de Priest gekocht, de M37 volgens mij en hij is nog slechter dan zijn voorganger (T57). Accuracy is echt 0 en als je dan een keer raak schiet is de damage ook extreem laag. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Gister m'n eerste potje in m'n IS-4 meteen m'n laatste voor dat weekend. Potje Murovanka waar we na een redelijk goeie start (we waren de hill over) toch verloren hebben omdat er in dat grote bos 3 TDs geparkeerd stonden. M'n IS-4 was afgezien van gun ('beste' van de IS-3) redelijk stock, dus helaas nog de standaard turret (wel geresearched maar kwam er toen achter dat hij dan te zwaar was voor de standaard tracks, doh!). Ik was als een van de laatste nog in leven, met 3 kills, maar zat in een benarde positie bij dat kerkje omdat ik wist dat er 3 TDs in dat bos zaten.

Begint een KV speler die al dood was te zeiken over "OMG noob IS-4". Aangezien ik de enige IS-4 was vroeg ik 'em of hij het over mij had, en hij zei dat ik een noob en een loser was omdat ik stil stond. Volgens hem moest ik gewoon op die TDs afrijden want ik dingde toch alles wel. Toen ik 'em vertelde dat 't een stock turret was waren de rapen gaar, want daar mocht ik niet mee rijden volgens hem. Tenslotte maar m'n hoofd om de hoek gestoken en ja hoor, stond een SU-152 recht voor me. Ik raakte hem voor redelijk wat damage maar met de 300HP die ik nog had was het eerste schot van hem gewoon raak.

Normaal kan ik eikels prima hebben, maar had sowieso al een paar kutpotten gehad en dus een rothumeur, en na dat potje had ik er helemaal genoeg van. WoT heeft m.i. echt de grootste kutcommunity van alle online games die ik gespeeld heb. Dit is voor mij ook de laatste gold die ik uitgeef aan dit spel. Heb m'n doel van tenminste 1 tier 10 bereikt (per 7.3) en dan ben ik er ook gewoon klaar mee.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neophyte808 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:05:
Ok ik heb nu de voorganger van de Priest gekocht, de M37 volgens mij en hij is nog slechter dan zijn voorganger (T57). Accuracy is echt 0 en als je dan een keer raak schiet is de damage ook extreem laag. Wat doe ik fout?
T57 is leuk, soort TD kan je er ook mee spelen :). USA SPGs hebben zogenaamd hoge splash damage, maar idd de M37 doet niet veel schade. De M7 kan dat wel, maar die is echt super inaccuraat (heb 'm ook al verkocht...). Volgens mij worden de artys per tier V pas écht goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 13:28

Neophyte808

Gadget inspector

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:55:
[...]

T57 is leuk, soort TD kan je er ook mee spelen :). USA SPGs hebben zogenaamd hoge splash damage, maar idd de M37 doet niet veel schade. De M7 kan dat wel, maar die is echt super inaccuraat (heb 'm ook al verkocht...). Volgens mij worden de artys per tier V pas écht goed.
Ok, verder wil ik nog even weten: zijn er überhaubt wel goede Franse tanks? Ik wil eigenlijk van elke klasse en van elke nation minstens één tank hebben, maar die Franse tanks vallen me toch vies tegen. Ik ben momenteel bezig met de light-> medium -> heavy tree en heb net mn D2 verkocht (wat een afschuwelijk rotding was dat). De AMX40 van de andere tech tree is ook niet echt om over naar huis te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Franse Trees beginnen halverwege, eerste helft is echt ronduit bagger.

AMX 13-75/ 50-100 zijn zo'n beetje de eerste lekker speelbare tanks (tier 6 medium, 8 heavy respectievelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ashrah schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:39:
Franse Trees beginnen halverwege, eerste helft is echt ronduit bagger.

AMX 13-75/ 50-100 zijn zo'n beetje de eerste lekker speelbare tanks (tier 6 medium, 8 heavy respectievelijk)
Over de AMX 75 kan ik dit inderdaad bevestigen. Vanaf dan is het pepiew pepiew gehalte redelijk hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 15:23
Nah, dat valt wel mee. Ik ben het met je eens dat de medium-lijn pas bij de 13 75 leuk wordt (alhoewel de Hotchkiss ook goed te spelen is), maar bij de Heavy-lijn vond ik de ARL 44 ook een leuke tank. Je moet alleen wel leren omgaan met het feit dat elke gun je vanop elke afstand kan peneteren.

Persoonlijk begon ik me bij de 13 75 echter al snel te ergeren aan de 135mm penetration die de gun heeft. Daar heb je namelijk niets aan als je in tier X battles zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neophyte808 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:37:
[...]

Ok, verder wil ik nog even weten: zijn er überhaubt wel goede Franse tanks? Ik wil eigenlijk van elke klasse en van elke nation minstens één tank hebben, maar die Franse tanks vallen me toch vies tegen. Ik ben momenteel bezig met de light-> medium -> heavy tree en heb net mn D2 verkocht (wat een afschuwelijk rotding was dat). De AMX40 van de andere tech tree is ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Ja? Ik vond de D2 episch :). Dat ding stond voor mij garant voor steel walls in elke normale tier (2-4) match. Als je 'm beetje goed gebruikt is dat echt lachen. De amx40 is idd een beetje zielig, je bounced wel redelijk wat maar je bent een sitting duck (en je ziet er zo uit :+ ). ARL lijkt me een goede tank van wat ik er tegen ben gekomen, vooral door goede gun(s) en van voren heel lastig te pennen. Vanaf amx12t begint de lol een beetje. Gelukkig is het maar 13k xp naar de 13/75, dus een mooie training voor de amx13 series :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

Ik ben blij dat de meesten die grind naar die hogere fransen snel stoppen, want dan zou je die alleen maar tegen komen ;)

Die ARL is opzich een leuke tank, vooral ook omdat je een mega gundepression hebt en dat is maar goed ook, want zo ongeveer iedereen schiet anders door je heen.... Penetration van de ARL en de M4 (tier erna) is goed te noemen, damage is alleen niet erg hoog en je kan vast wennen dat je een papieren tank hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:01
wontcachme schreef op maandag 09 april 2012 @ 21:51:
In CW is iets gebeurt wat niemand ooit verwacht had. Pirates heeft Tortuga Maysan verloren na 124 dagen :o

Maar congrats voor het verdedigen van 5 provincies tegelijk die werden aangevallen door Asexo
Die 5 provinces verdedigen was het punt niet, sukkels hadden maar op 1 provincie een stack van 15 , rest allemaal stacks van 7 of 5 chips. Dus we waren allemaal klaar voordat maysan begon :P Maar ja eindelijk een fuckup door ons die wel werd afgestraft :)
Appel schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 02:16:
[...]

Correct, daar heb je helemaal gelijk in. Maar de rede waarom ik er van baal is omdat we de provincie zo gigantisch lang in bezig hadden. Is gewoon jammer dat het nu tot einde is gekomen.

Maar nu mogen we de rum even opbergen en de messen slijpen, eindelijk oorlog! 8)
Kan er persoonlijk niet zo rouwig om zijn, het was leuk dat we het zolang vast konden houden, maar hoop echt dat we die zandbak nu vaarwel gaan zeggen en op wat normalere tijden gaan vechten.

[ Voor 33% gewijzigd door Kojoottii op 10-04-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:12
Is er een reden waarom jullie niet gaan landen op andere timezone?. Volgens mij hoeven jullie daar toch niet zoveel te vechten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
hopiconjo schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:02:
Is er een reden waarom jullie niet gaan landen op andere timezone?. Volgens mij hoeven jullie daar toch niet zoveel te vechten:)
Omdat we daar een 20k gold / per dag inkomen hebben waar aardig wat piraten aan gehecht zijn geraakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Kojoottii schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:53:
[...]

Die 5 provinces verdedigen was het punt niet, sukkels hadden maar op 1 provincie een stack van 15 , rest allemaal stacks van 7 of 5 chips. Dus we waren allemaal klaar voordat maysan begon :P Maar ja eindelijk een fuckup door ons die wel werd afgestraft :)

[...]

Kan er persoonlijk niet zo rouwig om zijn, het was leuk dat we het zolang vast konden houden, maar hoop echt dat we die zandbak nu vaarwel gaan zeggen en op wat normalere tijden gaan vechten.
Van wat ik hoorde ging het inderdaad allemaal fout. Dat gecombineerd met een troll setup van SB was een recept voor een ramp.

En nu inderdaad het roest wegschrobben van het dek en weer lekker matten. Ik heb echt zin om smurfen te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:04
PTS versus Smurffs? Geruchten in diplomacy circuit zijn juist dat PTS en ODV niet lekker lopen en richting war dreigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Kaap schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:02:
PTS versus Smurffs? Geruchten in diplomacy circuit zijn juist dat PTS en ODV niet lekker lopen en richting war dreigen...
Ik heb echt totaal geen zicht op wat er diplomatiek afspeelt. Ik zelf heb gewoon zin om smurfen (blues) te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

Victory!
Battle: Province dinsdag 10 april 2012 19:53:14
Vehicle: T34
Experience received: 1.492
Credits received: 89.289

het wil best op die map.....beetje afhankelijk van het random team wat je krijgt

zo gaat het vaak :/

Defeat
Battle: Westfield dinsdag 10 april 2012 20:03:35
Vehicle: T34
Experience received: 190
Credits received: 21.397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:21

wontcachme

You catch me? No you wont

Stiekeme PTSers :P. Gewoon express compleet van de map af gaan nu zeker en ergens gaan landen weer. Anders verliezen jullie echt nooit alle battles opeens :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
wontcachme schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:05:
Stiekeme PTSers :P. Gewoon express compleet van de map af gaan nu zeker en ergens gaan landen weer. Anders verliezen jullie echt nooit alle battles opeens :P
Afbeeldingslocatie: http://i2.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/005/673/soon%20(1).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

net eerste ritje met mijn nieuwe patton gemaakt, 3 kills :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Appel schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:53:
[...]

Ik heb echt totaal geen zicht op wat er diplomatiek afspeelt. Ik zelf heb gewoon zin om smurfen (blues) te knallen.
Ik ben benieuwd, PTS die (eindelijk weer) wat actie opzoekt zou wel tof wezen :)
TRX schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:20:
net eerste ritje met mijn nieuwe patton gemaakt, 3 kills :D
Gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Victory!
Battle: Lakeville dinsdag 10 april 2012 22:38:05
Vehicle: VK 2801
Experience received: 6.050 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 43.335
Battle Achievements: Orlik's Medal, Top Gun

net even mijn xp record verbroken

wel lekker tier 9-8-7 spul kunnen backstabben telkens, dan gaat het lekker met xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Oeh sweet, je vorige exp record was ook al niet mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
En dat was ook met de vk2801 :P Heerlijk tankje is het met die 10,5 cm derp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja dat is wist ik wel die was ook absurd hoog :P
Kom ik met mijn 2488 op de T32 niet echt in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 14:25
lol mijn record is exact hetzelfde 2488 op amx 50 100.
Ik heb nu 5 tanks in de 2400 zitten, maar de magische 2500 lukt maar niet.

[ Voor 42% gewijzigd door wesley1980 op 10-04-2012 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Kojoottii schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:51:
Victory!
Battle: Lakeville dinsdag 10 april 2012 22:38:05
Vehicle: VK 2801
Experience received: 6.050 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 43.335
Battle Achievements: Orlik's Medal, Top Gun

net even mijn xp record verbroken

wel lekker tier 9-8-7 spul kunnen backstabben telkens, dan gaat het lekker met xp
:o

ik bounce nogal veel met die gun :/

dacht nog ff te kunnen knallen met de patton.....onderhoud -O-

[ Voor 6% gewijzigd door TRX op 11-04-2012 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:30

rapture

Zelfs daar netwerken?

Mijn 2740 XP record op mijn Panzer IV wordt duidelijk gebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ok, daar kom ik dus echt niet bij in de buurt. Mijn record staat op 2170 met mijn amx 90. Verder raak ik dus echt niet. Ooit eens een loss gehad van 1200 en nog iets, maar daar zijn we uiteindelijk ook niks mee. Gisteren even een grr moment gehad bij het dubbelen van mijn VK B. 5 potjes nodig gehad, de eerste vier scoor ik niet minder dan 560 XP in de loss (zonder premium)

Uiteindelijk scoor je dan je dubbel van 1300 XP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Nice... gister mijn eerste avondje met de IS3 (eergister gekocht 2 potjes mee gedaan). Wordt ik gewoon ge-oneshot! Die S-51 heeft pas een derp pgun (203mm Б-4) :+

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Gister m'n eerste Ace Tanker binnen! Wel op m'n Marder II maar dat mag de pret niet drukken! Ideale map (Westfield) met ideale omstandigheden (max tier 4). Wij begonnen op II en ik reed met m'n mardertje helemaal naar de noordwest hoek, hoppend van struikje naar struikje. De tegenstander was zo dom om die kant niet te coveren en ik stond van een enorme afstand al hun tanks kapot te snipen die niet doorhadden waar het vandaan kwam. De rest van mijn team was vrij zwak en ondanks dat ik met elk schot flink damage deed ging het gelijk op. Toen alle tanks in het dorp dood waren waren er nog 2 SPGs en 2 lights van hun over, en 1 light, 1 TD (ik) en 1 SPG van onze kant. De twee lights van hun joegen in het oostelijke lage deel op onze light, ik heb eerst hun 2 SPGs afgeschoten en ben daarna achter die 2 lights aangegaan. Wederom van achter kunnen snipen zonder dat ze m'n locatie doorhadden.

8 kills, Ace tanker en het was m'n eerste win dus ook nog eens 2x XP, hoppa!

Meteen daarna een redelijk brilliant potje op m'n SU-85, 'maar' 6 kills maar ik heb wel een overwinning af kunnen dwingen (we stonden 2 - 4 achter) door een stock KV als schietschijf te laten dienen en zelf in m'n SU de tegenpartij te flanken. Wel geluk mee gehad, maar ik merk dat een TD als je eenmaal camo skill aan het trainen bent van een afstand erg moeilijk te spotten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op woensdag 11 april 2012 @ 07:52:
Ok, daar kom ik dus echt niet bij in de buurt. Mijn record staat op 2170 met mijn amx 90. Verder raak ik dus echt niet. Ooit eens een loss gehad van 1200 en nog iets, maar daar zijn we uiteindelijk ook niks mee. Gisteren even een grr moment gehad bij het dubbelen van mijn VK B. 5 potjes nodig gehad, de eerste vier scoor ik niet minder dan 560 XP in de loss (zonder premium)

Uiteindelijk scoor je dan je dubbel van 1300 XP...
Haha, +1, ik zit ook 'maar' op 2.2k XP. Wel al stuk of 3 aces (tetrarch, wat een winnaarstank :+) binnen en een degelijke win rate (54%) :). Einde opscheppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gister alleen ff wat first wins binnen gehaald, duurde wel ff helaas. Telkens minimaal 5 potjes voordat we een keer wonnen. Gister ook nog ff verder me de franse tank tree. Potje met Hotchkiss op Province, had 4 kills gehaald toen ik helaas neer werd geschoten. We stonden toen voor met 12 > 5 dus ik dacht mooie first win en ben toen met andere tank gaan spelen. Later zag ik het resultaat van dat potje: Loss!! Ik heb echt geen idee hoe zoiets dan kan gebeuren :P Sommige teams xD

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Gisteren met de Hummel een direct hit van 1041hp op een T29. Een van de weinige keren dat ik direct hit met dat ding... inaccuraat als wat... nog 100.000xp tot de gwpanther...

Vanavond waarschijnlijk de jagdpanzer 4 unlocken, nog 6900xp met de stug. En met de pz4 sparen voor de volgende tank, denk de vk3601

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Mijn hoogste xp staat al bijna een jaar lang stil op 2221. Dat was met de M6A2E1 tier 8 premium tank. Ik heb sindsdien bij best een aantal tanks de 2000xp grens doorbroken, maar ik krijg het nooit voor elkaar om hoger dan die 2221 te komen.

Wel kan ik over mijn average xp van 736 niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:37
Vanavond nog even de laatste 5K XP binnenharken voor de KV-3, dan heb ik straks 2 gratis tanks erbij met 7.3 :P Heb ook de KV met KV-2 turret geresearched.

Zijn nu wel volledig stock, maar ach, heb ik weer iets om voor te spelen :) Voor de E-100 heb ik toch gigantisch veel XP nodig, dus dan is meer tanks en meer x2/x3/x5 potjes altijd handig :Y)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:14:
Gisteren met de Hummel een direct hit van 1041hp op een T29. Een van de weinige keren dat ik direct hit met dat ding... inaccuraat als wat... nog 100.000xp tot de gwpanther...

Vanavond waarschijnlijk de jagdpanzer 4 unlocken, nog 6900xp met de stug. En met de pz4 sparen voor de volgende tank, denk de vk3601
De vk3601H vind ik persoonlijk echt een leuke tank :). Soort zware medium (net als M4 jumbo), waarbij je tegenstanders wel moeten mikken willen ze je pijn doen. OK, de penetration van de short 88 komt niet zo makkelijk door tier 8+ heavies heen, maar daarvoor kan je HE erin gooien.

De 3001P is ook goed te doen, had zelf een schrikbarend hoge winrate (70+% met 80 games o.i.d.). Zelfde guns als vk36, stuk sneller (tot 60km/h, maar trekt niet heel snel op), maar wel minder armor en hp. Persoonlijk heb ik de 3001p gedaan om de Tiger P vrij te spelen, waar ik nog steeds niet over klaag :). De vk36 wordt nog regelmatig even uitgelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:23
Even de actie van morgen afwachten. Zojuist genoeg xp verzameld op de jagdpz om een jagdpanther te kunnen unlocken.
Verder....
KT full options in de garage staan, wordt een lange grind naar de E75 :|
IS schiet ook aardig op nu. Top gun, alleen de motor nog.
Hummel op een 2k xp na ook klaar voor unlock GWPanther.
KV druk aan het sparen met de Derp gun voor een S51
KV13(heerlijke tank) is het een upgrade om voor de T43 te gaan? Ik speel de KV13 heel erg all-round.
ARL44, alleen de radio nog en dan voor de 1945 grinden. Speel nu best wel lekker, leuke gun en het wil nu ook wel een beetje rijden met nieuwe tracks en engine.
VK3002DB ben ik mee aan het knallen voor een Panther op den duur. Haat deze VK wel. VK3601 was net zo'n heerlijke tank als de KV13

Moeilijk moeilijk. GWPanter of de Jagdpanther. Iemand hier een mening/advies over?

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Jagdpanther is echt een superfijne tank. Je moet wel de tweede gun hebben voordat hij echt loskomt, maar dan kun je echt domineren op het slagveld.

Het is ook de eerste TD die je lekker aggressief kunt spelen (op de Hetzer na misschien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Appie Heijn schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:58:
Even de actie van morgen afwachten. Zojuist genoeg xp verzameld op de jagdpz om een jagdpanther te kunnen unlocken.
Verder....
KT full options in de garage staan, wordt een lange grind naar de E75 :|
IS schiet ook aardig op nu. Top gun, alleen de motor nog.
Hummel op een 2k xp na ook klaar voor unlock GWPanther.
KV druk aan het sparen met de Derp gun voor een S51
KV13(heerlijke tank) is het een upgrade om voor de T43 te gaan? Ik speel de KV13 heel erg all-round.
ARL44, alleen de radio nog en dan voor de 1945 grinden. Speel nu best wel lekker, leuke gun en het wil nu ook wel een beetje rijden met nieuwe tracks en engine.
VK3002DB ben ik mee aan het knallen voor een Panther op den duur. Haat deze VK wel. VK3601 was net zo'n heerlijke tank als de KV13

Moeilijk moeilijk. GWPanter of de Jagdpanther. Iemand hier een mening/advies over?
E75 is een King Tiger op Steroiden fantastische tank, King Tiger als je ermee kan spelen is al geweldig en E75 word alleen maar beter (mits je de top engine unlocked, daarvoor redelijk langzaam)

IS top engine zou ik pas researchen als je de IS3 al unlocked hebt, heb je wat om te spelen als je IS3 "kapot" is.

KV/S51/KV13/T43/ARL44 geen flauw idee.

3002DB elite is beter dan de Panther I elite.

GW:Panther is echt een geweldige Arty mobiel, arty met turret dus makkelijker draaien/aimen, daar tegenover de Jagdpanther met top gun ook een hele goede machine daarvoor is hij "average" blijft een goede machine maar door de matchmaking komt hij niet uit de verf.

[ Voor 8% gewijzigd door Ashrah op 11-04-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Ashrah schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:02:
[...]

E75 is een King Tiger op Steroiden fantastische tank, King Tiger als je ermee kan spelen is al geweldig en E75 word alleen maar beter (mits je de top engine unlocked, daarvoor redelijk langzaam)
Met slim! Speelt als een KT, maar is sinds 7.2 beter te spelen dan de KT, omdat de KT groter is geworden. Dus als je het met de KT naar je zin hebt dan is de E-75 gewoon een KT met een hoger DING en "We've got them!" gehalte :Y)

Ik heb overigens nog nooit een HE shell gebruikt in WoT. Wat is het nut precies van die dingen? Gebruiken jullie die alleen om te detracken oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Ashrah schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:02:
[...]

IS top engine zou ik pas researchen als je de IS3 al unlocked hebt, heb je wat om te spelen als je IS3 "kapot" is.

KV/S51/KV13/T43/ARL44 geen flauw idee.

3002DB elite is beter dan de Panther I elite.

GW:Panther is echt een geweldige Arty mobiel, arty met turret dus makkelijker draaien/aimen, daar tegenover de Jagdpanther met top gun ook een hele goede machine daarvoor is hij "average" blijft een goede machine maar door de matchmaking komt hij niet uit de verf.
Thanks! 3002DB is nog vrij standaard dus kon nog niet echt een oordeel vellen. Ik zit ook een beetje richting GW te neigen aangezien die rotzakken mij altijd oneshotten. KT ben ik nog niet helemaal kapot van. Vaak ruzie met IS-3. Waarschijnlijk moet ik er nog wat mee leren spelen. KV-13 heers ik in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:08:
[...]

Ik heb overigens nog nooit een HE shell gebruikt in WoT. Wat is het nut precies van die dingen? Gebruiken jullie die alleen om te detracken oid?
Als je arty speelt, heb je ze vaak standaard geladen :+.

Waar ik HE op 'normale' tanks voor gebruik, is als ik niet door iemands turret heen kom met AP als ie hull down staat (denk aan USA heavies of Löwe). Dan kan je best wat HE op iemands turret afschieten, dat doet dan ten eerste damage (best redelijk als je 88>mm guns gebruikt) en ten tweede heb je kans dat je crew of gun omlegt.

Verder werkt het ook goed tegen 'open' tanks als de Marder, M10, M36, artys (maar goed, die zijn normaal ook niet moeilijk te raken..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik laad HW shells als ik ergens niet door kom :+ voor de rest weet ik eigenlijk niet hoe wat waar. Lagere penetration, grotere kans op schade bij crew en modulles toch?

Waarom zou je HE op een Arty laden? /noob

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Niet te vergeten om caps te resetten. HE vanop afstand. Gisteren 2 minuten aan een stuk de cap gereset op maar liefst 5 tanks aan het schieten, elk om beurt. Met mijn VK B op 400m +. Niks kon mij raken met AP.

Potje wel nog verloren, gezien ik de laatst overblijvende tank was, wel nog snel een steel wall en defender gescored :P

Omdat mijn hummel enkel HE kan laden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Hmm vanavond dan maar eens kijken wat een HE doet tegen een IS-4 oid :P

Is de 152mm gun op de KV overigens leuk? 700 damage 8)7 Of zelfs 910 als je HE schiet. Denk dat die gun nutteloos is in battles waar je niet High Tier bent, maar als je high tier bent moet je met 86mm penetration (HE) toch wel het meeste onder je kunnen one-shotten met 910 damage, of niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:21

wontcachme

You catch me? No you wont

Snappie88 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:28:

Op mijn Arty (M40/43,T92) laad ik alleen maar HE. Waarom? Omdat ze erg inaccuraat zijn en met HE nog flinke splash kan doen + AP kan bouncen + meerdere targets krijgen schade als ze bij elkaar zijn.

Op de 261 na is het beter om met HE te schieten dan AP ivm de splash die je doet en de inaccuratie over lange afstanden.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Angeloonie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:37:

Is de 152mm gun op de KV overigens leuk? 700 damage 8)7 Of zelfs 910 als je HE schiet. Denk dat die gun nutteloos is in battles waar je niet High Tier bent, maar als je high tier bent moet je met 86mm penetration (HE) toch wel het meeste onder je kunnen one-shotten met 910 damage, of niet? :P
Als je recht voor IS-4 staat, net onder de loop mikken. Veel kans dat je of de driver dood doet of de gun uitschakelt. Toen ik IS reed, lemmingde ik zo altijd mee om HE te spammen op de top tiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Net een epic potje :)
Victory!
Battle: Erlenberg woensdag 11 april 2012 15:35:49
Vehicle: M8A1
Experience received: 2.898 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 20.398
Battle Achievements:
  • Mastery Badge: Ace Tanker,
  • Master Gunner,
  • Reaper,
  • Sniper,
  • Top Gun
7 kills, leuke tank trouwens als ie full options is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
HE is lekker met low tier lights/meds tegen wat hogere tier heavy tanks. Zeker als je ergens verstopt zit, je normale gun niet de penetratie heeft, dan is het lekker om je voorraad HE op een heavy te knallen en toch wat damage te doen. En met cap resetten natuurlijk.

Maar goed sinds een weekje de IS-4 in de garage staan. En net als zoveel tanks die stock zijn, zuigt ook de IS-4 stock. Wel de Radio en BL-9 erop maar toch, het is niet de super tank die ik verwacht had. In ieder geval nu de tracks erop om zo snel mogelijk de turret en de top gun er op te kunnen gaan zetten zodra die unlocked zijn.
Nadeel is ik vaak als toptier ben ingedeeld en men er maar vanuit gaat dat je in je IS-4 onoverwinnelijk bent. Terwijl je dat dus echt niet bent. Ook merk je dat de BL-9 gewoon tekort komt tegen andere tier 9-10 tanks. Veel bounces of 0 damage hits. Meest frustrerende zijn de tier 9-10 Amerikaanse heavy tanks met guns die veel sneller reloaden en meer damage doen. Ach maar even door grinden en als het me tegenvalt dan ga ik wel verder met de Tiger II.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Als je de IS-4 een slechte tank vind wanneer hij full ops is, ligt het toch aan jouw manier van spelen denk ik :P

Maar wat betreft de BL-9 heb je wel gelijk. Je moet em vooral ook spelen met wat schwung. Ik stak er altijd RSG op. Geen E-75 die mij 1 vs 1 zou neerleggen.

De hoeveelheid shells die 0 crit zijn of bouncen vanop afstand zijn gigantisch.

[ Voor 13% gewijzigd door Joindry op 11-04-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Joindry schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:49:
Als je de IS-4 een slechte tank vind wanneer hij full ops is, ligt het toch aan jouw manier van spelen denk ik :P

Maar wat betreft de BL-9 heb je wel gelijk. Je moet em vooral ook spelen met wat schwung. Ik stak er altijd RSG op. Geen E-75 die mij 1 vs 1 zou neerleggen.
Nah, hij is nog stock met alleen Tracks, Radio en BL-9 erop. Turret en dan de volgende gun nog te gaan, Engine is wel het laatse wat ik doe.
Tegen de E-75 heb ik juist niet zoveel problemen. Om een of andere reden is elke shell die een E-75 raakt ook wel goed voor damage.

Alleen is het soms alles of niets met de BL-9. Zeker over lange afstanden. Laatst op Swamp staat er een VK3002DB op die noordelijke berg rechtsboven, ik bij de brug linksonder . 3 shoten erop en alle 3 raak. Potje erna missen alle shells op de helft van de afstand.

[ Voor 16% gewijzigd door Zertaxka op 11-04-2012 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Zertaxka schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:54:
[...]

Tegen de E-75 heb ik juist niet zoveel problemen. Om een of andere reden is elke shell die een E-75 raakt ook wel goed voor damage.
/bevestigd :'(

Hoevaak ik niet een IS-4 tegenkom en het dan afleg zonder ook maar 1 punt damage te doen.. :(
Dus meestal ga ik er als een haas vandoor als ik er een zie :P Als m'n teamies hem dan aanvallen flank ik hem wel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:29
Angeloonie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:37:

Als wat ongeveer de zelfde tier is kan je one shotten. Niet alle maar de meeste wel. Op lange afstanden is de gun slecht. (langzaam, inaccuraat). Maar in steden maps heerlijk mits je wat vrienden om je heen heb. (lange reload tijd).

Heb zelfs een E75 geone shot met HE shell. (langgeleden)
Maar de KV met 152 is gewoon lol hebben. Je moet niet te serieus willen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Angeloonie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:56:
[...]

Hoevaak ik niet een IS-4 tegenkom en het dan afleg zonder ook maar 1 punt damage te doen.. :(
Dus meestal ga ik er als een haas vandoor als ik er een zie :P Als m'n teamies hem dan aanvallen flank ik hem wel :Y)
Volgens mij is de bodemplaat van de E-75 geninjanerfed sinds zijn introductie ( oktober vorig jaar? )

En wat betreft die trollgun op de KV, ik vond er maar niks aan. De reload was te lang en accuratie te laag.
Wel leuk platoonmateriaal, drie stuks kv+derpgun vs tiger van dichtbij = boze tiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Angeloonie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:56:
[...]

Recht onder z'n gun zit de drivers hatch. Enorme weakspot. Waarom ik je dit vertel weet ik niet, heb sinds kort ook een IS-4 (helaas de stock turret, kan vanavond de tracks researchen die ik nodig heb om 'em te mounten).
Joindry schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:03:
En wat betreft die trollgun op de KV, ik vond er maar niks aan. De reload was te lang en accuratie te laag.
Wel leuk platoonmateriaal, drie stuks kv+derpgun vs tiger van dichtbij = boze tiger.
Ik vond 'em bij vlagen erg leuk, maar vaak genoeg frustrerend. Mensen zijn ook niet meer zo bang voor die trollgun, ze zien hem en weten dat het roteren gewoon heel traag gaat met die turrent en je als je mist een HELE tijd aan het reloaden bent. En op een of andere manier krijg ik als ik de 152mm mount iedere keer weer lange-afstand maps.

Daarnaast vecht je in je KV veel tegen tier 3-5 mediums en lights, en die raak je niet met je trollgun. Het is leuk om een IS-4 veel pijn te doen, maar in matches waar je top dog bent, heb je er weinig aan.

[ Voor 42% gewijzigd door Hydra op 11-04-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:57:
[...]

De vk3601H vind ik persoonlijk echt een leuke tank :). Soort zware medium (net als M4 jumbo), waarbij je tegenstanders wel moeten mikken willen ze je pijn doen. OK, de penetration van de short 88 komt niet zo makkelijk door tier 8+ heavies heen, maar daarvoor kan je HE erin gooien.

De 3001P is ook goed te doen, had zelf een schrikbarend hoge winrate (70+% met 80 games o.i.d.). Zelfde guns als vk36, stuk sneller (tot 60km/h, maar trekt niet heel snel op), maar wel minder armor en hp. Persoonlijk heb ik de 3001p gedaan om de Tiger P vrij te spelen, waar ik nog steeds niet over klaag :). De vk36 wordt nog regelmatig even uitgelaten.
Ok merci. Dan ga ik eerst voor de 3601 en dan kan ik alsnog de 3001 doen.

Gisteren was het weer belabberd helaas... Maarja, eens kijken of straks weer 1 of 2 mensen van de clan online zijn en dan weer TS opstarten.

Stats for date 2012-04-10
Name Value
Victory ratio: 47.22%
Battles: 36
Experience gained: 15540
Damage per battle: 414
Average experience: 431.67
Capture per battle: 5.69
Defense per battle: 0

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zo, dat is nog een leuke special: http://worldoftanks.eu/news/1978-anniversary-special/
Experience x5 for the first victory of the day

Increase your experience – it has never been so easy!

50% discount on the following tanks:
SU-152
T-43
PzKpfw Panther
PzKpfw VI Tiger (P)
M7
T-20
AMX M4 (1945)
SU-5
T-34
KV-1S
PzKpfw III
PzKpfw IV
Hummel
M6
M12
AMX 38
B1
ARL 44

50% discount on premium tanks:
Valentine
Matilda
Churchill
T-127
T-15
PzKpfw S35 739 (f)
T-25
Ram-II
T14
T2 Light Tank
M22 Locust

A great opportunity to increase your arsenal!

50% discount on 100% crew training
50% discount on 100% trained crew purchased with a new vehicle
50% discount on 100% crew retraining

It will cost only 100 gold instead of 200 to retrain a crew member.

50% discount on equipment cost

What about a new camouflage net, or a binocular telescope at a very low price?

50% discount on camouflage skins

Decorate your tank for our anniversary!

Huge discount on premium accounts

3 days of premium for the price of 1, 7 days for the price of 3, and 15% discount on the premium account for 6 months and for the whole year. Being a premium member has never been so cheap!
En dan meteen een vraag: Is het reeel om te wachten dat de ferdi nog een keer 50% gaat zijn (bv. td weekend volgende week) of komen tier 8 tanks niet in de aanbieding ?

Als dat namelijk niet het geval is zou ik dit weekend wel eens deze er bij kunnen hebben:
- PzKpfw Panther
- PzKpfw VI Tiger (P)
- Ram II of iets dergelijks

[ Voor 11% gewijzigd door AcXeller op 11-04-2012 17:38 ]

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Laatst online: 19:30

rapture

Zelfs daar netwerken?

Zertaxka schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:46:
Nadeel is ik vaak als toptier ben ingedeeld en men er maar vanuit gaat dat je in je IS-4 onoverwinnelijk bent. Terwijl je dat dus echt niet bent. Ook merk je dat de BL-9 gewoon tekort komt tegen andere tier 9-10 tanks. Veel bounces of 0 damage hits. Meest frustrerende zijn de tier 9-10 Amerikaanse heavy tanks met guns die veel sneller reloaden en meer damage doen. Ach maar even door grinden en als het me tegenvalt dan ga ik wel verder met de Tiger II.
Als mijn IS-4 top tier is, dan is het bazenduel beslissend. Lig ik een IS-4 en een E-75 neer, dan beuk ik door tot aan de vijandelijke vlag om een top gun te halen door arties af te slachten. Of ik keer terug naar onze vlag om het falen van de andere flank en center op te vangen. Het is juist goed om top tier in een battle te zijn. Ik heb wel doorgegrind totdat de IS-7 unlocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:12
Kijk van zo een special wordt ik vrolijk _/-\o_ . Heb express gewacht met kopen van equipment

[ Voor 6% gewijzigd door hopiconjo op 11-04-2012 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Net een 15-0 en een 14-0 achter elkaar - die laatste was dus met een teamkill. Volgens mij moet dat zeldzaam zijn. Mocht ook wel, daarvoor ondanks 10-3 voor verloren omdat de linkerflank niets roept nadat ze weggevaagd en voorbijgereden zijn.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Is het nog steeds pasen ofzo? Net weer kansloos verloren waarbij ik als lowest tier PzJg1 gewoon 4 van de 6 kills had.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Angeloonie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:08:
[...]

Ze zijn een patch of 2 flink generfed waardoor het nut (afgezien van een aantal guns en arty) flink is afgenomen.
Als je er een paar meeneemt voor decappen ben je verstandig bezig, voor de rest kun je AP shells meenemen :)
Appie Heijn schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:13:
[...]

Thanks! 3002DB is nog vrij standaard dus kon nog niet echt een oordeel vellen. Ik zit ook een beetje richting GW te neigen aangezien die rotzakken mij altijd oneshotten. KT ben ik nog niet helemaal kapot van. Vaak ruzie met IS-3. Waarschijnlijk moet ik er nog wat mee leren spelen. KV-13 heers ik in :)
KT is een heerlijke tank maar zoals elke duitse tank heb je hem niet na 1-2 keer spelen onder de knie. Daar gaan wel wat meer potjes over heen tot je hem aardig tot goed beheerst :)
Snappie88 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:28:
Ik laad HW shells als ik ergens niet door kom :+ voor de rest weet ik eigenlijk niet hoe wat waar. Lagere penetration, grotere kans op schade bij crew en modulles toch?

Voor de splash damage zodat je bijna elk schot in elk geval damage kunt doen. AP laad je in arties maar zelden tenzij het bijv. een 261 betreft.
Angeloonie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 18:41:
Is het nog steeds pasen ofzo? Net weer kansloos verloren waarbij ik als lowest tier PzJg1 gewoon 4 van de 6 kills had.. :')
Low tiers zijn gewoon zo random als de pest, daar is de invloed die je kan uitoefenen ook een stuk minder dan in hogere tiers :)
hopiconjo schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:49:
Kijk van zo een special wordt ik vrolijk _/-\o_ . Heb express gewacht met kopen van equipment
Inderdaad beste special, moeten we maar even mooi van profiteren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

psychoclown schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:57:
Low tiers zijn gewoon zo random als de pest, daar is de invloed die je kan uitoefenen ook een stuk minder dan in hogere tiers :)
Niet mee eens, heb in menig low tier battle een oh dit is verloren omgedraaid in een toch gewonnen.
Bijvoorbeeld 3 vs 8 gewoon ff 2 vs 0 van maken o.i.d. Dat is overigens wel heel afhankelijk van de map. Maar als je bij de low tiers een goede plek hebt kun je zo veel slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceTeaGX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 15:54
Waarom sta ik toch zo vaak tegenover 2+ hogere tiers.

Ik speel met een T2 vs 4 en 5, ik pak een T3 weer tegen 4 en 5.
AHA denk ik dan, pak ik ook een T4, maak ik tenminste iets kans, knal, tegen 5-6-7.

Gemiddelde tank is zo nutteloos als iets tegen 2 tiers hoger, zelfs met beste penetration is't nog constant dings. Artie of TD's kan ik 5% ofzo afpitsen, waarna ik vrij snel met 1 shot naar de vaantjes geholpen wordt.

Leuk hoor, 200-300XP voor first wins :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:59
AcXeller schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:18:
Zo, dat is nog een leuke special: http://worldoftanks.eu/news/1978-anniversary-special/

[...]

En dan meteen een vraag: Is het reeel om te wachten dat de ferdi nog een keer 50% gaat zijn (bv. td weekend volgende week) of komen tier 8 tanks niet in de aanbieding ?

Als dat namelijk niet het geval is zou ik dit weekend wel eens deze er bij kunnen hebben:
- PzKpfw Panther
- PzKpfw VI Tiger (P)
- Ram II of iets dergelijks
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij komen er nooit tier 8 tanks in de specials.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Ferdinand en ISU hebben ze 1x gehad maar verder nooit Tier8 of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 18:24
Defeat
Battle: Erlenberg woensdag 11 april 2012 21:06:31
Vehicle: IS
Experience received: 1.194
Credits received: 49.374
Battle Achievements: Boelter's Medal, Top Gun

noob teams weer . gister lekker company gespeelt met allemaal t-50-2, arty en amx 1390 . dikke fun en elke keer gewonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo... de Jagdpanzer 4 is onderzocht en nu alleen nog een slordige 559000 credits bij elkaar zien te halen. Dat gaan we morgen maar eens doen denk ik.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
wsLy schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:18:
Zo... de Jagdpanzer 4 is onderzocht ...
Zo zo en kwam hij door de apk? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
wsLy schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:18:
Zo... de Jagdpanzer 4 is onderzocht en nu alleen nog een slordige 559000 credits bij elkaar zien te halen. Dat gaan we morgen maar eens doen denk ik.
Met een beetje mazzel zit ie in de TD special van volgend weekend.

[ Voor 8% gewijzigd door AcXeller op 11-04-2012 21:27 ]

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:30
En dan lekker grinden naar de jagdpanther, die jgdpnzr4 is echt een erwten schieter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
ik vind de jpanzerIV wel kikke :) lekker snel en 220 dmg en snelle reload :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10 23:14
Afgelopen special de VK3002DB en de KV-13 gekocht. Kan deze special gelijk door met de T-43 en de Panther. Yuppie!

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klepmans
  • Laatst online: 18-09 21:49
He Allemaal,

Deze kwam ik vandaag tegen en wilde ik jullie niet onthouden ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jaap.leussink/sns/wotshots/funny-random-awesomeness-17.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
Jammer dat er geen europese store is: http://shop.worldoftanks.ru/ :( :( een leuke sleutelhanger of aansteker zou best tof zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Kojoottii schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:20:
[...]

Zo zo en kwam hij door de apk? :D
Ja gelukkig wel :p

@sgtpoen, de t-34 is ook een erwtenschieter, zelfs met de topgun... en ik moet nog zoveel xp...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik weet niet wat jij met je T-34 doet maar dat is toch echt geen erwtenschieter.
Lekker veelzijdig tankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Klepmans schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:49:
He Allemaal,

Deze kwam ik vandaag tegen en wilde ik jullie niet onthouden ;)

[afbeelding]
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

alweer maintenance :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:30
wsLy schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:21:
[...]

Ja gelukkig wel :p

@sgtpoen, de t-34 is ook een erwtenschieter, zelfs met de topgun... en ik moet nog zoveel xp...
T-34 geen ervaring mee, maar wel met de jgdpanzer 4 :). Het is verder een prima ding maar mist eigenlijk nog 1 hogere gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
SgtPoen schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:26:
[...]

T-34 geen ervaring mee, maar wel met de jgdpanzer 4 :). Het is verder een prima ding maar mist eigenlijk nog 1 hogere gun.
Dat is bij alle midden tier TD's, maar vooral bij de duitse.
Toen ik de JPIV net had heb eens uitgezocht welke TD's geen twee tier hogere gun hadden:
Duitse TD's tier 4 t/m 7.
Usa TD's alleen tier 5 t/m 7 (was alleen 5 voor de update dacht ik).
USSR tier 6 and 7.

Zal wel een balans ding zijn, alleen jammer JPIV hierdoor niet zo'n gevaar is voor bijvoorbeeld tier VI heavies.

edit: HAPPYBDAY <-- bonus code voor een gratis dag premium

[ Voor 4% gewijzigd door Knowuse op 12-04-2012 09:26 . Reden: new info ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Knowuse schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:03:
[...]

Dat is bij alle midden tier TD's, maar vooral bij de duitse.
Toen ik de JPIV net had heb eens uitgezocht welke TD's geen twee tier hogere gun hadden:
Duitse TD's tier 4 t/m 7.
Usa TD's alleen tier 5 t/m 7 (was alleen 5 voor de update dacht ik).
USSR tier 6 and 7.

Zal wel een balans ding zijn, alleen jammer JPIV hierdoor niet zo'n gevaar is voor bijvoorbeeld tier VI heavies.

edit: HAPPYBDAY <-- bonus code voor een gratis dag premium
De JPIV is inderdaad net niet krachtig genoeg om de hogere heavies te pakken.
Ik schiet daarom bij de hogere tiers vooral op de tracks, hopen op een detrack dan mogen de anderen het afmaken. :*)

Volgende week een Tank Destroyer weekend, hoop op wat discounts kan ik overstappen naar de Jagdpanther.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:34
Zelfde tip als altijd met duitse tds: binocs + struikje + afstand. Tot de ferdi heb je nog camo en maak er gebruik van! Nu maar hopen dat je team niet vol zit met faalhazen, want vaak ben je niet sterk genoeg om een faalteam te redden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Wat oosterhofjf zegt, gebruik je cammo. Maar de Jgdpz IV om op afstand te snipen is idd miserie naar penn en HE doet nauwlijks nog schade. Maar ik vond em best nog leuk, leuker dan de stug. Daar vond ik persoonlijk niks aan.

Wat betreft de cammo, vanaf de Ferdi is die idd een stuk lager, maar toch speelt hij nog een stuk beter met 100% cammo erop. Die +/-30m extra cammo die je hebt wanneer je vanop afstand schiet lijk ik veel te gebruiken. (volgens mij is het iets van schieten in the open zonder cammo spotafstand 440m en met cammo 410m) Maar tussen die twee afstanden sta ik nogal vaak opgesteld. Kort gezegd, minder cammo, maar wel nog steeds zeer handig. Ik heb nu ook die sixth sense erop gezet waardoor ik zeker weet wanneer ik gespot wordt. Nu ben ik echt een gevaar op een flank (als iemand anders nog voor me spot)
Het grootste probleem dat je hebt vanaf de ferdi is dat je TD, eens gespot, direct veel minder gevaarlijk is. Vraag maar aan de enemy E-75 van gisteren die op steppes even snel 4 schoten (waarvan één detrack) in zijn flank kreeg toen hij naar de geul probeerde te rushen. Hij had me nooit gezien, he was quite p*ssed.

Maar euhm, ik kijk ook uit naar de TD special. Stiekem hoop ik op JT korting. Volgens mij houden ze een speciale actie rond TD's omdat ze precies wel zeldzamer aan het worden zijn. Sinds de introductie van de fransen en nieuwe US. initieel zag je minder arty en minder TD. Maar de arty's hebben zich in aantallen hersteld, TD's zie je nog steeds minder. Volgens mij...

[ Voor 7% gewijzigd door Joindry op 12-04-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightdestroyer
  • Laatst online: 26-09 14:29
Om Overlord te quoten:
7.3 is due at the end of april. What can we expect in 7.4? . just the juicy bits

French SPGs and TDs, a couple of new maps, including one city map, and quite a lot of new features. A more detailed preview will be given after the 7.3.
Ik denk gewoon dat ze erop rekenen dat bij de introductie van een nieuwe TD line er sowieso een hoop TD's gespeeld zullen worden (al is het maar om te grinden naar hogere tiers in de hoop dat die beter zullen zijn dan de lagere tiers :p)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Gaan ze nu serieus de duitse TD's nog uitstellen tot na de franse uitbreiding? Is toch verschrikkelijk, die update was initieel beloofd in augustus 2011. Ik begin de hoop op te geven om ooit met een Stug E-100 te rijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ashrah schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:25:
Ferdinand en ISU hebben ze 1x gehad maar verder nooit Tier8 of hoger.
Mocht de ISU nog een keer komen dan koop ik hem direct :)
lightdestroyer schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:26:
Om Overlord te quoten:

[...]

Ik denk gewoon dat ze erop rekenen dat bij de introductie van een nieuwe TD line er sowieso een hoop TD's gespeeld zullen worden (al is het maar om te grinden naar hogere tiers in de hoop dat die beter zullen zijn dan de lagere tiers :p)
Sweet een city map is altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Is de special al begonnen? Ik zie dat de M4 45 nog steeds 47000 xp kost? Ik dacht dat er 50% korting zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
magnifor schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:10:
Is de special al begonnen? Ik zie dat de M4 45 nog steeds 47000 xp kost? Ik dacht dat er 50% korting zou zijn?
Op de aanschaf prijs (credits) ja, niet in de hoeveelheid XP die nodig is om hem te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 18:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik vind het toch wel heel speciaal, dat World of Tanks op mijn verjaardag zo'n goeie special doet. :+
En dan ook nog eens een HAPPYBDAY als code geeft voor 1 dag gratis premium.

En ik ben al zo verwend vandaag. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightdestroyer
  • Laatst online: 26-09 14:29
Joindry schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:28:
Gaan ze nu serieus de duitse TD's nog uitstellen tot na de franse uitbreiding? Is toch verschrikkelijk, die update was initieel beloofd in augustus 2011. Ik begin de hoop op te geven om ooit met een Stug E-100 te rijden :(
is there going to be a jagd e100 td and if so when??

*edit*
Overlord respons:
Most likely it will be added in the update that comes after the 7.4.
Augustus 2012 ?? :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Hopelijk doen ze de Ferdinand in de aanbieding, speel mijn JP niet actief omdat ik de russische heavy line aan het grinden ben, maar zit ondertussen toch 27K van de Ferdinand en als ie dan toch in de aanbeiding gaat is het mooi meegenomen.

Als je met je JPIV een tank die jou kant op komt rijden detracked zal ie een mooie draai maken, zodat je z'n zijkant kan raken. Ik ben daar echter niet heel goed in.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 18:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dit wordt waarschijnlijk de nieuwe gun voor de IS-4:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IwkDQ.jpg
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.