Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 18 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 27.353 views

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-05 23:12
Ik vind de Tiger best meevallen, ik heb hem sinds anderhalf/2 weken en ik heb er geen problemen mee, in het begin even aftasten wat je wel en niet kan en gewoon vanaf het begin gaan snipen van achter je linies en het komt goed zolang je team niet een gezamelijk IQ van 20 heeft.

Ik merk zelfs dat ik door de ervaring met de Tiger nu beter speel met de VK3601 en de PZIV.

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:52

Nox

Noxiuz

thijsco19 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:34:
In de startpost staat er bij de map Province de uitleg van Prokhorovka, dat klopt denk ik niet?

Ik heb nou de Tiger II en wil graag een volgende tier 8 heavy tanks halen, welke is het makkelijkst/beste?
Of is dat moeilijk te zeggen?
Je kan voor zo'n duitse VK45 huppeldepup gaan maar als ik je iets aan mag raden is dat wel de T32. Of eigenlijk de M103 die daarna komt. Dat is wel een enorm fijne tank. En de Amerikaanse heavy-tree is niet zo'n lastig te levelen tree. Duitse tanks vind ik altijd fijn om tegen te komen als vijand omdat ze frontaal allemaal een grote weak spot hebben en veel rechte vlakken waardoor ze makkelijk onder een goede hoek te pakken zijn. Ook de turrets.

IS-3 heb ik niet mee gespeelt. Zou ook een fijne tank kunnen zijn maar ze dingen altijd zo heerlijk op mijn M103 :P

Tiger moet je echt als support tank spelen. Kan niet zoveel hebben, veel tanks gaan er dwars doorheen. Maar je hebt wel een fijn kanon. Snel en accuraat. Dat moet je gebruiken.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 14:34

mace

Sapere Aude

wsLy schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:14:
Gisteren op 2 of 3 potjes na alleen maar met de KV gespeeld, is en blijft een poeptank zonder de 107mm :p. Had zelfs een 1v1 gevecht met een stock KV verloren... hij met zijn stock 76mm, ZiS-5, gun knalde dwars door mijn voorkant heen en ik kwam 2-3 keer door zijn armor, met de 76mm S-54, om vervolgens alleen maar te bouncen (op zijn zijkant)?

Nja... niet echt een goed dagje gisteren -,-
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Stats for date 2012-04-23
Name    Value
Victory ratio:  36%
Battles:    25
Experience gained:  9801
Damage per battle:  454
Average experience: 392.04
Capture per battle: 2
Defense per battle: 1.12
Gelukkig krijgt de KV-1 na de update de 85mm van de T-28 (niet die van de 34-85 helaas maar dat zou OP zijn).

Weet iemand trouwens hoe je die keuzevakjes krijgt aan de rechterkant in de garage waarmee je kan sorteren op type en land? Bij mij zijn ze niet aanwezig.

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
mace schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:35:
[...]

Gelukkig krijgt de KV-1 na de update de 85mm van de T-28 (niet die van de 34-85 helaas maar dat zou OP zijn).

Weet iemand trouwens hoe je die keuzevakjes krijgt aan de rechterkant in de garage waarmee je kan sorteren op type en land? Bij mij zijn ze niet aanwezig.
Premium. En het is aan de linkerkant.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 14:34

mace

Sapere Aude

Fest schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:46:
[...]

Premium. En het is aan de linkerkant.
Oja. Ik zei rechts maar ik bedoelde links. 8)7.

Ik had laatst wel premium en ik had ze alsnog niet. En ik had met mijn US account het zonder dat ik premium heb. :?

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Woker dan een wekkerradio

Oeh, dat 85mm ding van de T-28 past wel op de KV.

Maarrrr, wat is nou een zinnige upgrade voor een bijna-stock IS? De idiotgun heb ik al.

Eventuelle spelings fautem zijn hornderd prosent ironies bedoeldt.

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Dat ligt er ook aan hoeveel tanks je in je gerage heb volgens mij, als hij helemaal vol staat dan krijg je de keuze vakjes maar als je maar 1 'rij' heb dan niet. althans dat is wat ik me kan herinneren.

@NoxiuZ, Ik ga denk wel voor de t32 en miss daarna wel de m103, ik ben nu bij de t1 heavy van de usa tree dus ik heb al een begin.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

T1 heavy vond ik zo'n bagger tank, nog erger dan een KV zonder 107mm [de 122mm was namelijk best fun].

Ik lach ook altijd keihard als ik die tegenkom in mijn KV, is een makkelijke kill voor mij, Het is voornamelijk een bedreiging voor de wat slomere mediums en de pz38na. Maar voor alles boven zijn tier is het absoluut geen grote bedreiging.

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:52

Nox

Noxiuz

De T1 moet je wel even bewaren als moneymaker.

M6 heb ik weggedaan, research zeker wel de 90mm gun. Die heb je op je T29 nodig. Dat is even wennen in het begin. De T29 zou ik ook bewaren en idem voor de T32. Het zijn erg leuke tanks met een leuke crew en aangekleed.

@ Zaitsev,

Grappig. Tegelijkertijd gepost en allebei andere mening. Maar ik vind KV's tegenkomen zo fijn in dat ding. Ik draai er altijd rondjes omheen. Alleen als ze de idiotgun hebben is dat lastig. En ik schiet sneller. Als je mist ben je er gewoon geweest. Al kom ik na de upgrade niet meer zo makkelijk door je koffiemolen :(

[Voor 38% gewijzigd door Nox op 25-04-2012 00:00]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Je hebt wel gelijk over het cirkelen, maar, de meeste T1 drivers gaan telkens achter een rots verstoppen, en dan peek-a-boo doen. En dat loopt gewoon doorgaans verkeerd af voor de T1, tenzij ik echt 2x mis en hij mij trackt en turret-ring sloopt.

Maar, zo heel veel T1's kom ik nieteens tegen. En dan vaak in Himmelsdorf, waar je gewoon nergens echt succesvol rondjes kan gaan rijden.

En, die koffiemolen is inderdaad verdomde sterk, ik kom er met de 107mm vaak niet doorheen, ik vind KV's sowieso een klote target, weinig hull waarop je kan schieten, koffiemolen is niet doorheen te komen en vaak een vreselijk dik kanon erop.

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-05 14:29
VasZaitsev schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:52:
Oeh, dat 85mm ding van de T-28 past wel op de KV.

Maarrrr, wat is nou een zinnige upgrade voor een bijna-stock IS? De idiotgun heb ik al.
Als je de 100mm en 122mm (D2-5T) van de KV-3 al hebt, is dit de volgorde:
1. Tracks
2. Turret
3. Tweede 122mm gun (D-25T)
4. Engine
5. Radio
6. IS-3

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-05 17:45
Gister 2 goede potjes, 6 kills met nieuwe amerikaanse tier 10, en 8 kills met T20. Verder potje na potje na potje het hele team al dood voor ik goed en wel in positie was. Bah.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
TweakJerommeke schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:52:
Yay Province is echt een hel met arty of langzame tanks, eigenlijk mogen ze dat met Mines ook doen.
Ben ik dan de enige die Province een leuke map vind? Het is een veel betere map dan Campinovka en Swamp. Scouts zijn heel erg belangrijk op de map, als je niet goed scout dan ga je verliezen omdat je genadeloos wordt afgemaakt.

• hexta
Ryack schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:06:
[...]

Ben ik dan de enige die Province een leuke map vind?
Ik denk het wel ja.

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:13

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Provence vind ik niet leuk, maar campinova toch een stuk erger.
Gisteren, mijn laatste potje van de dag, nog een bewezen waarom. Artyloos potje, tier 6-10 game, ik in VK B. Wat een campfestijn. De eerste 6min helemaal niks, dan kwam de vijand over de heuvel met een stuk of 4, werden ingemaakt door massaal campende tanks aan mijn kant. paar minuten later, stuk of 4 aanvallende tanks door het dorpje, zelfde scenario. Dan nog eens hetzelfde langs de de waterkant, same scenario.
Dan 2,5min voor het einde al onze tanks naar de overkant om de resterende 3 tanks in te maken. De camper wint. een mooie 1300 XP (zonder premium), confederate.

• hexta
http://wot-news.com/index.php/stat/calc/en/
Efficiency rating
1234.01
Ik hoor bij de Good players.
:D

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Het was gisterenavond wel leuk toen mijn E-75 op een TD-positie parkeerde, een Chaffee in spotting positie spotte, helft van zijn hp eraf blies en hij maar lopen.

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-04 00:13
De Is-4 is binnen :) Het eerste potje van de avond was gelijk meer dan 3k xp, daarna nog veel echt goede potjes. Op een gegeven moment had ik genoeg xp, maar kwam nog 500K credits tekort. Toen maar met de KV en de sherman M8 credits binnen geharkt, MM was goed en haalde daardoor 20-30k credits per potje binnen. Hetzer verkocht voor de laatste 50K en toen was het natuurlijk veel te laat, maar toch nog 1 potje met de IS 4 gespeeld.

Ben benieuwd hoe deze tank het gaat doen, merkte wel dat je tegenstanders voorzichter zijn. Weet ook nog niet of ik de crew van de Is-3 zal over zetten of deze eerst elite zal maken.
Appel schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:48:
[...]

IS-4 halen zou wel top zijn! Bij de change gaat de exp van de IS-4 + de onderzochte modules naar de IS-6/8. Dus je hebt er alleen maar baat bij! De IS-4 is namelijk (in mijn mening) een wat taaiere tier 9.

Het is in de USSR tier straks wel apart dat alleen de IS-7 de S-70 nog gaat gebruiken. Voor de IS-4 moet de top gun onderzocht worden, maar die komt gewoon van de tier 9 mee :)
Ik heb dat ook op mijn game bak, maar op een netbook waar ik het spel later op installeerde heb ik die keuze vakjes wel. Volgens mij is het advies in dit geval de client opnieuw installeren.
mace schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:35:
[...]...

Shuttle st20g5

• hexta
Is het mogelijk om een potje T34's tegen Löwe's te organiseren met GoT?
Na al die discussies over welke beter is begin ik steeds benieuwder te worden.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee