BramSd schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:37:
T-43 vond ik zelf echt een waardeloze tank. De T-34-85 heeft namelijk voor zijn tier een geweldige gun en is nog enigszins wendbaar. Dat hij geen snelheid op hp's heeft is dan niet zo erg.
De T-43 heeft geen armor, geen wendbaarheid, geen snelheid en alleen de gun is redelijk goed. Bij de T-44 bounce je tenminste nog wel eens.
Vond de T-43 ook niet echt geweldig. Snelheid en wendbaarheid zijn prima, maar echt snel is het ook niet. Armour zit er niet op dus je moet erg voorzichtig spelen. De gun daarentegen is wel fijn als je raakt.
Bij deze tank kan ik een paar tips geven:
-wees geduldig en laat je niet uit de tent lokken
-gebruik de gun elevation tot je voordeel
- laat anderen de klappen vangen en jij om het hoekje schieten.
- flanken alleen als de vijandelijke tank weinig tot geen back up heeft
Verder een aantal potjes gedaan met de t44 op de testserver en wauw! die is echt helemaal geweldig! Op het ammo rack na heb ik nog geen enkel nadeel kunnen vinden. Na 15 potjes een gemiddelde van ongeveer 1000 zonder gold te gebruiken
Wel een kanttekening erbij plaatsen: Die spelers op de testserver zijn nog grotere retards dan hier bij de randoms.
Verder had ik ook nog een beetje gezocht naar de nieuwe premiums en op de Russische forums zijn ze bang voor een gun met een lage penetratie (175-200) en de Jagdtiger 88 schiet om de 5 seconden (bevestigd) Zal geen hoge alpha schade zijn, maar die ROF + armour is een mooie combo als je toptier bent
edit: eindelijk mijn doel gehaald!
Speler naam: wapper
Gemiddelde vernietigd in de strijd:
Zoals eerder vermeld, de rendement is een kwalitatief kenmerk dat de efficiëntie van de speler in strijd bepaalt. Maar niet alle volledig begrijpen van de betekenis van deze getallen
Tabel van rendement waarden
minder dan 600 Slechte spelers (~ 6%)
600 tot 900 Spelers onder het gemiddelde (-25%)
900-1200 Gemiddelde spelers (~ 43%)
1200-1500 Goede spelers (~ 22%)
1500-1800 Grote spelers (~ 3%)
1800 meer Unicums (~ 0,5%)
Tussen haakjes geschatte percentage van de spelers met deze waardering
Gemiddelde tank lvl:
Rendement
1700,65
[Voor 17% gewijzigd door oosterhofjf op 23-04-2012 20:01]