Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 18 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 27.326 views

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:54
oosterhofjf schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 11:22:
Beetje jammer dat iedereen met gold schiet. De KV4 is anders een dikke tank met zijn 180 mm armour :D

Ik ben al helemaal fan van de IS8. al krijgt deze het wel erg moeilijk 1 vs 1 met andere tier 9s, maar goed dat kan ook aan de gold shells liggen ingame.

Kyozu, welke equipment en crewskills heb je op jouw e50? Binnenkort de duitse medium lijn doen en ga de crew van mijn E100 ervoor gebruiken dan heb ik de luxe van 3 skills :P
Kv-4 is volgens mij een pareltje. Het is een KV-5 zonder R2D2 turret en de 107 die op de KV-4 zit heeft maar liefst 227 mm penetration ipv 167 (KV-5).

Platoons gisteren
Gisteren 8 potjes met Mab in een platoon gespeeld, maar het was drama:
Victory ratio: 37.5%
Battles: 8
Experience gained: 7291
Damage per battle: 2152
Average experience: 911.38

Average Tier was 7 (hoofdzakelijk AMX M4) en dan 2200 damage gemiddeld doen en het merendeel verliezen. *Zucht*

Babs out!

[Voor 18% gewijzigd door filipy23 op 21-04-2012 12:43]

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-03 18:14
wontcachme schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:37:
[...]

Jep, doe ik ook :P. Maar we hebben gewoon getest met zn tweeen in een training. Normale shells wint de T110, Gold shells is een close call, maar ook de T110. Geangled of niet maakt niks uit. Op 250m is de IS4 gewoon te inaccuraat om de lower plate of commander hatch te raken. Met gold shells is het beter, maar nov vliegen de shells alle kanten op

Maar de IS8 nu is echt compleet OP :P. Een heavy hoort niet bij het rijden van een lichte heuvel gewoon 50km/h te halen.....
Working as Intended.

Russian bias is wel grappig om een beetje op te trollen, echter vind ik de USSR tanks in vergelijking met de USA gewoon ruk. GER moet ik nog ontdekken, maar volgens mij is er wel een goede balans hoor.

IS-8 is overigens zo lek als een mandje. Die gaat het nog flink lastig krijgen in tier 9. Er zit wel een giga goed gun op, niet zo goed als de USA gun. Maar hij kan er mee door :)

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-03-2020

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Na lang geleden eens lid te zijn geweest bij oprichting van GoT clan wil ik wel weer terug komen. Is er nog steeds een verschil tussen GoT en 2? En bij wie moet ik me melden voor de app?

Vanmiddag een lekker potje gehad met mn SU-152. 6 kills dus top gun, knalt een of ander k.u.t.kind van NEDNL clan m'n SU kapot met zn arty vlak langs me. Ikke convo'en van moet dat nou? Ja sorry had een vervelende bui.

Voor de rest moet ik in randoms toch best vaak laten zien hoe het moet ten opzichte van mediums en sommige heavies. Die gaan dan zitten campen en hiden terwijl ik dan gewoon in de frontale aanval ga met mn TD. Dan nog maak ik er meestal meer af dan de rest en krijgen ze het nog voor elkaar om te verliezen 8)7

Overigens wel gemerkt dat de russische TD's beter zijn in gewoon met de rest meerijden dan ergens in een bosje te gaan zitten afwachten. Vooral mn 704 bounced een stuk minder op bijv een IS-7 van dichtbij dan veraf. Wel grappig om een heavy van point blank in zn zij af te knallen :+
TweakJerommeke schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 01:20:
Damn 100k+ credits... :p Dat haal ik alleen met mijn KV-5.
Ik heb dat potje 8220 damage gedaan, 30 van de 32 [93.8%] schoten waren raak. Ik had op het eind 2% over, in totaal 8 kills, 4 gespot en 5174 efficiency :P
oosterhofjf schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 02:01:
Dammm kyozu wat een score! Dat kan ik met mijn batchat waarschijnlijk nooit halen omdat dat ding maar 30 kogels heeft :p laatst 28 schoten 26 raak = 2k opchaffee na alles tier 8 +.
Jammer dat ik ook geen sniper had [ ^ ] 2 T34's, T54, Tiger, 2x IS en een IS3 compleet afgemaakt van 100% naar 0 en een E75 voor iets meer dan de helft geloof ik.
oosterhofjf schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 11:22:
Kyozu, welke equipment en crewskills heb je op jouw e50? Binnenkort de duitse medium lijn doen en ga de crew van mijn E100 ervoor gebruiken dan heb ik de luxe van 3 skills :P
Vents, Rammer en Coated Optics, werkt heel erg fijn. Coated Optics in plaats van Vstab omdat hij toch al erg nauwkeurig en snel is, wat meer view range is toch wel fijn :)
Waarom de E100 crew? Die heb je toch niet weggedaan he? :o
filipy23 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:40:
[...]

Platoons gisteren
Gisteren 8 potjes met Mab in een platoon gespeeld, maar het was drama:
Victory ratio: 37.5%
Battles: 8
Experience gained: 7291
Damage per battle: 2152
Average experience: 911.38

Average Tier was 7 (hoofdzakelijk AMX M4) en dan 2200 damage gemiddeld doen en het merendeel verliezen. *Zucht*
Was inderdaad bagger, door company die niet lekker liep was mijn average exp en win ratio lager dan had kunnen zijn maar alsnog boven de 54%. Uiteindelijk nog wel veel potjes in tier 8 gewonnen (al waren ze soms wel ruk).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-03 16:53

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Hallo mensen!

Voor degene die niet op het Gathering of Tanks forum kunnen plaats ik hier bij (met toestemming van Psychoclown) een bericht.

Op het Gathering of Tanks forum heb ik een topic gemaakt om een clan movie te maken, hier bij heb ik jullie hulp nodig, en dan heb ik het hier over replays.

Ik ben opzoek naar mensen die mooie en leuke frags hebben gemaakt, die ze ook graag terug willen zien in een GoT movie. Dit filmpje zal ongeveer 3 tot 4 minuutjes duren. Indien mensen geïnteresseerd zijn, heb ik enkele voorwaarden/regels opgesteld:

- De replay moet compatible zijn met 7.2.
- De inzender moet aangeven waar de actie in de replay ongeveer gebeurd. (Anders moet ik straks te veel spitten).

Als jullie een replay willen sturen, upload hem ergens op een website en stuur deze dan per DM naar mij via dit forum of via het Gathering of Tanks forum, mag ook naar mijn e-mail adres die op het GoT Forum staat.

Willen jullie er ook gelijk bij vermelden:
- In welke clan je zit (indien je in een andere clan zit dan GoT maar toch mee wilt doen, mag dat.)
- Wat je in-game name is.

Je mag meerdere replays sturen, maar niet te veel anders zie ik door de bomen het bos niet meer.

Alvast bedankt!

• Low Flyer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-08-2019
Mocht iemand nog een invitecode nodig hebben.

3 dagen premium 1000 goud

R59G-ST55-KA9A

*werkt alleen bij het aanmaken van een nieuwe account.
Ik zal eraan denken Nemean :). Was zelf van plan om met onze clan ook een movie te maken, maar dat zal nog wel ff duren.

Stichting Hobbyserver

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-03 15:19
Hey mensen, even een vraagje omdat ik nog niet zo heel lang WoT speel:

Hoe zou ik het beste mijn VK3601 kunnen bouwen?

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:06

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

DivineNL schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:56:
Die koop je kant en klaar ingame. Het is geen Revell spel he.

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; Aqmos CM-32 [Heb je nog vragen?]

• DivineNL
Oke, laat het me anders vragen: Op welke volgoorde moet ik items aanschaffen? :P

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Voor de liefhebber, hier een kleine blik van een Absolute Company van gister op Malinovka, nogmaals naar allen die gespeeld hebben, bedankt voor de toffe avond!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=obnQsnsoKz4]

• Low Flyer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-08-2019
DivineNL schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:56:
Hey mensen, even een vraagje omdat ik nog niet zo heel lang WoT speel:

Minimaal een shell rammer de rest van de mods staat open voor discussie.

En als consumables gewoon repair med kit en het brandblusertje
Low Flyer schreef op zondag 22 april 2012 @ 00:10:
[...]

Minimaal een shell rammer de rest van de mods staat open voor discussie.

En als consumables gewoon repair med kit en het brandblusertje
Ik denk dat hij het over de modules heeft. Suspension, gun etc.

Stichting Hobbyserver

• DivineNL
wsLy schreef op zondag 22 april 2012 @ 00:25:
[...]

Ik denk dat hij het over de modules heeft. Suspension, gun etc.
Jup thanks, zoals ik al zei ben net nieuw :P

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Volgens mij zo snel mogelijk voor de 88mm gun gaan. Dacht dat suspension niet nodig was voor Turret en 88mm. Daarna is het tracks en engines.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Spiderwolf
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-01-2022
Nemean schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:48:
Voor de liefhebber, hier een kleine blik van een Absolute Company van gister op Malinovka, nogmaals naar allen die gespeeld hebben, bedankt voor de toffe avond!

[video]
Yups,

Dit was echt waanzinnig leuk om te doen. Mooi ook om mee te maken dat we niet binnen 2 minuten werden opgerold. We waren redelijk noobs tegenover de teams waartegen we speelden. Hebben we aardig goed volgehouden :) Doe het graag nog vaker :)

Met altijd een vriendelijke groet,

Spiderwolf

• DivineNL
Mooi filmpje, kan iemand mij misschien een (paar) tip(s) geven?

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Dat is wel leuk zeg, de 7.3 IS-4 met gold ammo gebruiken. Ik schoot dwars door de gun mantlet van een T95 heen. Hij balen.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-03 18:42

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Tja vind je het gek dat hij baalt, zijn front armor is opeens nutteloos geworden.

• filipy23
Gisteren een o.k. winrate neergezet (59%) en eindelijk de S-70 op mijn IS-4 geunlocked. Ik vind het nog steeds een stomme tank. Kan er gewoon geen goede damage mee halen (gemiddelde lag gisteren op 1750 met 80% IS-4 games). Het ding is langzaam en het front armor is niet goed.
psychoclown schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:10:

Ik heb dat potje 8220 damage gedaan, 30 van de 32 [93.8%] schoten waren raak. Ik had op het eind 2% over, in totaal 8 kills, 4 gespot en 5174 efficiency :P
Nice! Ik heb Wot_logger enkele dagen geleden geinstalleerd (met hulp van PanzerPunisher _/-\o_ ) en tot nu toe is 5006 damage mijn topscore (in T-34 weliswaar).

Ik heb trouwens al wel is wat potjes gehad met 10.000+ efficiency (nl 16.672) maar dat lijkt me een bug. Iemand weet hoe ik dat kan fixen?
DivineNL schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:30:
Oke, laat het me anders vragen: Op welke volgoorde moet ik items aanschaffen? :P
Neem als eerste de turret, dan kun je gelijk de lange 75mm mounten (138mm pen). Zonder turret moet je het doen 106 mm penetration gun of met de 10,5 derp en dat is allebei gewoon minder.

Na turret:
-88mm gun
-Tracks
-Engines

Babs out!

[Voor 38% gewijzigd door filipy23 op 22-04-2012 12:03]

• filipy23
dubbel

[Voor 102% gewijzigd door filipy23 op 22-04-2012 12:01]

Hmm als je met de Franse tree zou willen beginnen, wat is dan de beste keuze? Richting de AMX 50b of richting de Bat Chatillon?

Stichting Hobbyserver

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 11:59
Toch ook WOT-logger maar eens proberen, lijkt me wl handig. Afgelopen week weer flink wat K^% teams tegengekomen. Gisteren gisteren wel weer een redelijke winrun gehad gelukkig. Met PII lekker huisgehouden en op mijn Frdi de JT unlockt.

flickr - WOT Profile - Game PC

• Appel
Gizzy schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:48:
Toch ook WOT-logger maar eens proberen, lijkt me wl handig. Afgelopen week weer flink wat K^% teams tegengekomen. Gisteren gisteren wel weer een redelijke winrun gehad gelukkig. Met PII lekker huisgehouden en op mijn Frdi de JT unlockt.
Dan zou ik 'm vandaag maar even uit laten staan. Het is be-lach-e-lijk slecht vandaag.

• DivineNL
filipy23 schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:56:
Gisteren een o.k. winrate neergezet (59%) en eindelijk de S-70 op mijn IS-4 geunlocked. Ik vind het nog steeds een stomme tank. Kan er gewoon geen goede damage mee halen (gemiddelde lag gisteren op 1750 met 80% IS-4 games). Het ding is langzaam en het front armor is niet goed.

[...]

Nice! Ik heb Wot_logger enkele dagen geleden geinstalleerd (met hulp van PanzerPunisher _/-\o_ ) en tot nu toe is 5006 damage mijn topscore (in T-34 weliswaar).

Ik heb trouwens al wel is wat potjes gehad met 10.000+ efficiency (nl 16.672) maar dat lijkt me een bug. Iemand weet hoe ik dat kan fixen?

[...]

Neem als eerste de turret, dan kun je gelijk de lange 75mm mounten (138mm pen). Zonder turret moet je het doen 106 mm penetration gun of met de 10,5 derp en dat is allebei gewoon minder.

Na turret:
-88mm gun
-Tracks
-Engines

Babs out!
Bedankt :),

Wat voor interface mod heb je? (Dat je die tanks enzo langs de zijkanten ziet, de interface voor de aim heb ik al :))

[Voor 242% gewijzigd door DivineNL op 22-04-2012 15:55]

• BramSd
Oei, ik zie net dat ik nog maar 1 tank hoef te killen voor Master Tanker, namelijk de T18 (tier 2 USA TD). Moet ik maar snel even doen voordat 7.3 op ons neerdaalt.

Ook leuk om te zien, mijn top 3 van gedode tanks:
KV - 246 keer
Tiger 2 - 225 keer
Tiger - 221 keer

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• DivineNL
BramSd schreef op zondag 22 april 2012 @ 15:42:
Oei, ik zie net dat ik nog maar 1 tank hoef te killen voor Master Tanker, namelijk de T18 (tier 2 USA TD). Moet ik maar snel even doen voordat 7.3 op ons neerdaalt.

Ook leuk om te zien, mijn top 3 van gedode tanks:
KV - 246 keer
Tiger 2 - 225 keer
Tiger - 221 keer
Hoe kun je dat zien? :p

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 11:59
Appel schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:15:
[...]

Dan zou ik 'm vandaag maar even uit laten staan. Het is be-lach-e-lijk slecht vandaag.
Thnx voor de tip. Zo jammer dat lemmings een spelletje ook kunnen verknallen, er waren tijden dat dat anders was.

flickr - WOT Profile - Game PC

Tot nu toe nog een 100% win ratio vandaag :p. Ook voor het eerst dat ik alle potjes die ik heb gespeeld daadwerkelijk heb gewonnen lol.......

Stichting Hobbyserver

Appel schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:15:
[...]

Was gisteren al zo joh :P
Daarom vandaag meteen maar de companies ingedoken en genoeg mensen gekregen (waaronder 3 geselecteerde randoms). Ging wel erg lekker, 20 wins, 1 draw (die een win had moeten wezen) en 3 losses (waarvan er ééntje ook gewonnen had moeten worden). Average damage ligt wel een flink stuk lager in companies maar lekker veel gewonnen en veel goede potjes gehad. Tevens goed voor de teambuilding.
Volgens mij was ook iedereen wel enthousiast dat we lekker georganiseerd bezig waren nu dat we niks te doen hebben in CW's. Blijf het toch zeer gaaf vinden om te field commanden en het team de leidraad voor succes te geven :)
Staat een link in de TS waar je je cache van WoT kunt uploaden en uitgelezen wordt.
Krijg je een heleboel (verborgen) stats te zien ;)

wsLy schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:52:
Tot nu toe nog een 100% win ratio vandaag :p. Ook voor het eerst dat ik alle potjes die ik heb gespeeld daadwerkelijk heb gewonnen lol.......
Had ik maar niks gezegd omfg.... en ineens kom je in teams terecht met spelers die volgens mij te dom zijn om hun eigen naam te spellen :(

Stichting Hobbyserver

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zo men 9e ace badge binnen. :+

Ferdinand
Lowe
E75
T34
IS-4
Tiger P
Patton
E50
Leopard

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:34

Roeligan

Feyenoord

Nice, moet mn 1e nog halen :( Hoop 3 en 2, maar nog geen ace.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

wsLy schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:56:
[...]

Had ik maar niks gezegd omfg.... en ineens kom je in teams terecht met spelers die volgens mij te dom zijn om hun eigen naam te spellen :(
^_^ 7 potjes in een rij verloren... allemaal mensen die denken dat hun heavy tank niet kapot kunnen en gaan rushen. Als je steeds ziet dat je team binnen 3min al half kapot is geschoten dan.. :'( :'( En dan zeggen degene die kapot zijn dat wij de noobs zijn omdat we een gevecht van 1vs5 niet kunnen winnen. :'( :'(

Btw is het normaal dat de topgun van de T29 en T32 zoveel 0dmg hits heeft? Merk dat deze daar wel erg vaak er last van heeft.

[Voor 10% gewijzigd door TweakJerommeke op 22-04-2012 19:38]

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:30
Net mijn beste potje ooit (enkel) :

Victory!
Battle: Cliff zondag 22 april 2012 20:05:20
Vehicle: E-75
Experience received: 2.913
Credits received: 114.108
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Boelter's Medal, Steel Wall, Top Gun

Screen shot op :

Ik had 8 kills en ruimde dus het halve team op :P .......

[Voor 8% gewijzigd door huubhuub op 22-04-2012 21:02]

Always bet on Huub

• filipy23
Ongelookflijke pot. Niet dat ik goed ben, maar je verwacht toch echt dat als je met een T-34 alleen op een flank staat en je gerushed wordt door een IS-3, een Lorraine, een Tiger, een Type 59 en nog wat grut dat je binnen een paar seconden dood bent.

http://dl.dropbox.com/u/2...T34_hvy_karelia.wotreplay

Babs out!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-03 13:34
huubhuub schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:38:
Net mijn beste potje ooit (enkel) :

Victory!
Battle: Cliff zondag 22 april 2012 20:05:20
Vehicle: E-75
Experience received: 2.913
Credits received: 114.108
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Boelter's Medal, Steel Wall, Top Gun

Screen shot op :

[afbeelding]

Wow nice :) jouw team en de anderen zijn meestal noobs om zo'n score neer te zetten :)
Ik had 8 kills en ruimde dus het halve team op :P .......

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:44

rapture

Zelfs daar netwerken?

Filmpje van de scout die een Panther doodgedraaid heeft, 10490 XP (5x), ace tanker en 10 gespot.

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-03 12:09

FikkieHo

Wokmaster

Tis ook niet de slimste panther :P Eigenwijs alleen z'n turret draaien en achteruit rijden :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Is er iemand actief op de 0.7.3 testserver die ff kan nakijken hoeveel xp de S-51 kost vanaf de KV-2? Geen zin om de hele client te downloaden voor alleen die info :)

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:10

wontcachme

You catch me? No you wont

Bundin schreef op zondag 22 april 2012 @ 22:55:
Is er iemand actief op de 0.7.3 testserver die ff kan nakijken hoeveel xp de S-51 kost vanaf de KV-2? Geen zin om de hele client te downloaden voor alleen die info :)
123500 xp

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• DivineNL
Ben nu al een paar uur bepaalde mods aan het testen maar iedere keer krijg ik bij de spelerslijsten aan de andere kant de namen van de tanks in spiegelbeeld. Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Heb al paar topic gezien maar snap er niets van :p

Alvast bedankt!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:46

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Pogs contour icons? heb ik ook een paar keer gehad dat het in spiegelbeeld kwam. Mijn oplossing was gewoon dezelfde installmethode nog eens plakken en vervangen... lukte echt.
Hij blijkt gewoon altijd "nogmaals spiegelen" ofzo toe te passen.

Ik dit weekend uit pure verveling maar besloten eens een niet franse medium te researchen. Zit nu al aan de VK3001H, maar euhm, wat een ellendige MM tot nu toe. Ik dacht dat je bij een nieuwe tank in wat gunstige lotingen uitkwam? Ik kom continu tussen IS-4 en E75 terecht. Ook die tier 7 arty zijn niet bepaald lief voor me :S
Kan iemand me wat hoe vertellen hoe de panther en panther 2 spelen? Sterktes en zwaktes en welke skills ik best zou moeten overwegen? Mijn crew is al redelijk ervaren voor tier 6, heb al BiA en 60% cammo. (ik heb na 500 potjes in mijn Pz III/IV toch eens besloten toch eens te gaan verdergrinden in de mediumtree)

[Voor 6% gewijzigd door Joindry op 23-04-2012 08:23]

• DivineNL
Bedankt, heb het over mijn crosshair mod heen gezet en nu werkt die wel. Eens kijken hoe ik mijn crosshair nu nog werkende krijg :p

• Ramasha
  • Laatst online: 13-03 22:00
Hoe pakken jullie het kopen/overzetten van crew aan?

Ik heb nu bijna de T-43 geunlocked met me T-34-85. Crew is nu 95%. Wat raden jullie aan en is er ergens een naslag werk over verstandig crew overzetten?

• Donderpoes
  • Laatst online: 11:49
Nemean schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:48:

[video]
Nice, wel geinig om het nog eens na te zien 8)

We moeten het echt vaker doen. Tegen clans als mars, odv en weet niet wat we nog meer tegen kwamen, deden we het nog best aardig, voor zo een eerste keer een absolute company spelen.

• Appel
Ramasha schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:21:
Hoe pakken jullie het kopen/overzetten van crew aan?

Ik heb nu bijna de T-43 geunlocked met me T-34-85. Crew is nu 95%. Wat raden jullie aan en is er ergens een naslag werk over verstandig crew overzetten?
Op tier 7 wil je eigenlijk met 100% hebben. Daarom zou ik de crew met credits omtrainen naar de T-43 en deze her-gebruiken.

• Ramasha
Appel schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:53:
[...]

Op tier 7 wil je eigenlijk met 100% hebben. Daarom zou ik de crew met credits omtrainen naar de T-43 en deze her-gebruiken.
Ok dus gewoon de 75% training in feite, wat is dan het effect van een "oude" crew vs. nieuwe crew?

• Aarge
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-07-2022
Kan iemand checken of je bij IS-8 gelijk de top gun of BL-9 kan mounten of eerst de tracks moet hebben?

• Appel
Ramasha schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:57:
[...]

Ok dus gewoon de 75% training in feite, wat is dan het effect van een "oude" crew vs. nieuwe crew?
Gratis is 80%, credits 90% en gold 100% (Mits je crew al 100% op het moment van trainen)

• Ramasha
Appel schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:04:
[...]

Gratis is 80%, credits 90% en gold 100% (Mits je crew al 100% op het moment van trainen)
Aha fail me then; dan zorg ik voor 100% crew voordat ik de nieuwe T43 aanschaf :) bedankt

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-02 00:41
Ramasha schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:10:
[...]

Aha fail me then; dan zorg ik voor 100% crew voordat ik de nieuwe T43 aanschaf :) bedankt
Je moet eigenlijk proberen je crew naar 110% te trainen, dat blijft je crew 100%. Je kan volgens mij alleen niet zien hoeveel je over 100% zit. Dit werkt trouwens ook met crew skills, alleen kun je daar wel zien naar welke waarde je skill terug zal gaan voordat je reset.

Shuttle st20g5

• Aarge
Ramasha schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:10:
[...]

Je kan nog altijd kiezen voor doorspelen. Zo bouw je jouw crew exp op. Wanneer de T43 in de aanbieding is, halen en dan de crew overzetten. Heb je kans dat je met credits omzetting alsnog dicht en misschien gelijk kan beginnen met 100% crew.

EDIT: Trouwens, je kan wel zien hoeveel percentage je hebt opgebouwd na 100%. Klik eerst op het gele plusje, dan kom je in het trainingsschermpje. Ga dan met je muis over het grote gele plusje om te zien op welke percentage je zit.

[Voor 20% gewijzigd door Aarge op 23-04-2012 14:19]

• Appel
Knowuse schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:15:
[...]

Je moet eigenlijk proberen je crew naar 110% te trainen, dat blijft je crew 100%. Je kan volgens mij alleen niet zien hoeveel je over 100% zit. Dit werkt trouwens ook met crew skills, alleen kun je daar wel zien naar welke waarde je skill terug zal gaan voordat je reset.
Goede tip, heeft eigenlijk alleen maar in hele specifieke situaties profijt. Als je echt net op het punt bent om een crew over te zetten (tussen 5 en 10 potjes). Want de crew skills bieden ook gigantische voordelen.

Het valt of staat met hoe veel potjes je nodig hebt, 30% repair is namelijk ook al super nuttig.
Aarge schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:16:
[...]

Je kan nog altijd kiezen voor doorspelen. Zo bouw je jouw crew exp op. Wanneer de T43 in de aanbieding is, halen en dan de crew overzetten. Heb je kans dat je met credits omzetting alsnog dicht en misschien gelijk kan beginnen met 100% crew.
Niet als het je enige tree is waarin je bezig bent. Dan kan je soms wachten tot je een ons weegt :P Maar zo ben ik al wel duur uit geweest voor een aantal franse tanks en de Tiger + Tiger P :P

• BramSd
Je kunt ook gewoon nu je crew omtrainen naar de T-43, die wordt dan 85/86%. Dat is nog altijd meer dan als je de crew nieuw koopt. Het is ook niet voordeliger om het te doen als je crew 100%, behalve dan dat je op een hoger percentage begint, namelijk 90%.

• Appel
BramSd schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:21:
Je kunt ook gewoon nu je crew omtrainen naar de T-43, die wordt dan 85/86%. Dat is nog altijd meer dan als je de crew nieuw koopt. Het is ook niet voordeliger om het te doen als je crew 100%, behalve dan dat je op een hoger percentage begint, namelijk 90%.
Gewoon om trainen zodra je de crew overzet is in mijn ervaring de beste optie. Ik wil altijd zo min mogelijk met een halfbakken crew rondrijden :P

• Ramasha
Bedankt voor de tips iig, ik moet zowiezo nog even credits farmen om de t-43 te kunnen aanschaffen :). de t-34-85 is echt een heerlijk tankje. Hoop dat de t-43 wat meer hp's heeft en zelfde mobiliteit

• BramSd
T-43 vond ik zelf echt een waardeloze tank. De T-34-85 heeft namelijk voor zijn tier een geweldige gun en is nog enigszins wendbaar. Dat hij geen snelheid op hp's heeft is dan niet zo erg.

De T-43 heeft geen armor, geen wendbaarheid, geen snelheid en alleen de gun is redelijk goed. Bij de T-44 bounce je tenminste nog wel eens.

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Invite code (3 dagen premium + 1000 goud) die ik over had:

C32S-KA82-HK3D

• filipy23
Aarge schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:16:
[...]

EDIT: Trouwens, je kan wel zien hoeveel percentage je hebt opgebouwd na 100%. Klik eerst op het gele plusje, dan kom je in het trainingsschermpje. Ga dan met je muis over het grote gele plusje om te zien op welke percentage je zit.
T-43 is net (2 weken terug) in de aanbieding geweest dus het kan 1 a 2 maanden duren voordat hij weer komt.

Babs out!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:22
BramSd schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:37:
T-43 vond ik zelf echt een waardeloze tank. De T-34-85 heeft namelijk voor zijn tier een geweldige gun en is nog enigszins wendbaar. Dat hij geen snelheid op hp's heeft is dan niet zo erg.

De T-43 heeft geen armor, geen wendbaarheid, geen snelheid en alleen de gun is redelijk goed. Bij de T-44 bounce je tenminste nog wel eens.
Vond de T-43 ook niet echt geweldig. Snelheid en wendbaarheid zijn prima, maar echt snel is het ook niet. Armour zit er niet op dus je moet erg voorzichtig spelen. De gun daarentegen is wel fijn als je raakt.

Bij deze tank kan ik een paar tips geven:
-wees geduldig en laat je niet uit de tent lokken
-gebruik de gun elevation tot je voordeel
- laat anderen de klappen vangen en jij om het hoekje schieten.
- flanken alleen als de vijandelijke tank weinig tot geen back up heeft

Verder een aantal potjes gedaan met de t44 op de testserver en wauw! die is echt helemaal geweldig! Op het ammo rack na heb ik nog geen enkel nadeel kunnen vinden. Na 15 potjes een gemiddelde van ongeveer 1000 zonder gold te gebruiken :9

Wel een kanttekening erbij plaatsen: Die spelers op de testserver zijn nog grotere retards dan hier bij de randoms.

Verder had ik ook nog een beetje gezocht naar de nieuwe premiums en op de Russische forums zijn ze bang voor een gun met een lage penetratie (175-200) en de Jagdtiger 88 schiet om de 5 seconden (bevestigd) Zal geen hoge alpha schade zijn, maar die ROF + armour is een mooie combo als je toptier bent 8)

edit: eindelijk mijn doel gehaald! :D

Speler naam: wapper

Gemiddelde vernietigd in de strijd:
Zoals eerder vermeld, de rendement is een kwalitatief kenmerk dat de efficiëntie van de speler in strijd bepaalt. Maar niet alle volledig begrijpen van de betekenis van deze getallen

Tabel van rendement waarden
minder dan 600 Slechte spelers (~ 6%)
600 tot 900 Spelers onder het gemiddelde (-25%)
900-1200 Gemiddelde spelers (~ 43%)
1200-1500 Goede spelers (~ 22%)
1500-1800 Grote spelers (~ 3%)
1800 meer Unicums (~ 0,5%)
Tussen haakjes geschatte percentage van de spelers met deze waardering

Gemiddelde tank lvl:

Rendement
1700,65

[Voor 17% gewijzigd door oosterhofjf op 23-04-2012 20:01]

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:40

Dark Angel

Corvette LS Power

oosterhofjf schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:52:
[...]

Vond de T-43 ook niet echt geweldig. Snelheid en wendbaarheid zijn prima, maar echt snel is het ook niet. Armour zit er niet op dus je moet erg voorzichtig spelen. De gun daarentegen is wel fijn als je raakt.

Bij deze tank kan ik een paar tips geven:
-wees geduldig en laat je niet uit de tent lokken
-gebruik de gun elevation tot je voordeel
- laat anderen de klappen vangen en jij om het hoekje schieten.
- flanken alleen als de vijandelijke tank weinig tot geen back up heeft

Verder een aantal potjes gedaan met de t44 op de testserver en wauw! die is echt helemaal geweldig! Op het ammo rack na heb ik nog geen enkel nadeel kunnen vinden. Na 15 potjes een gemiddelde van ongeveer 1000 zonder gold te gebruiken :9

Wel een kanttekening erbij plaatsen: Die spelers op de testserver zijn nog grotere retards dan hier bij de randoms.

Verder had ik ook nog een beetje gezocht naar de nieuwe premiums en op de Russische forums zijn ze bang voor een gun met een lage penetratie (175-200) en de Jagdtiger 88 schiet om de 5 seconden (bevestigd) Zal geen hoge alpha schade zijn, maar die ROF + armour is een mooie combo als je toptier bent 8)

Speler naam: wapper

Gemiddelde vernietigd in de strijd:
Zoals eerder vermeld, de rendement is een kwalitatief kenmerk dat de efficiëntie van de speler in strijd bepaalt. Maar niet alle volledig begrijpen van de betekenis van deze getallen

Tabel van rendement waarden
minder dan 600 Slechte spelers (~ 6%)
600 tot 900 Spelers onder het gemiddelde (-25%)
900-1200 Gemiddelde spelers (~ 43%)
1200-1500 Goede spelers (~ 22%)
1500-1800 Grote spelers (~ 3%)
1800 meer Unicums (~ 0,5%)
Tussen haakjes geschatte percentage van de spelers met deze waardering

Gemiddelde tank lvl:

Rendement
1700,65
Dus nog 100 punten te gaan ;)
Gewoon veel met je klein scouts spelen dan zit je er zo aan.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• wontcachme

wontcachme

Ik zit nu op 1523. Ben in 3 maanden ruim 300 omhoog gegaan en in die drie maanden was ik +- 1.5 maand WoT loos :). Vooral de franse tree heeft mij veel goed gedaan. Op de tier 8/9/10 heb ik allemaal een efficiency van 2000+. E75 nu 2200 en een lading andere hoge tier tanks 1800+.

Op mijn T50-2 zit ik ook boven de 2000 efficiency :P. Ik hou van mijn "roadrunner" :)

Opeens heb ik een "klik" gekregen tussen mijn brein en de game. Tanks snel onder controle, veel schade per match, goed anglen, amper bouncen en kan gerust 10 verschillende tanks achter elkaar spelen omdat ik ze nu door en door ken

[Voor 18% gewijzigd door wontcachme op 23-04-2012 20:57]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

oosterhofjf schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:52:
[...]

Rendement
1700,65
Doe je netjes ik zit al weken op de 1700 maar ik stijg nauwelijks.
Daarentegen gaat mijn defense per battle wel omhoog evenals mijn average damage etc :)

Niet dat ik moet klagen met zo'n rating ;)

• Appel
Dit gebeurt er als je de top tier bent op Malinovka zonder arty.
Victory!
Battle: Malinovka Monday, April 23, 2012 21:07:20
Vehicle: M46 Patton
Experience received: 5,114 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 95,833
Battle Achievements: Boelter's Medal, Top Gun
10 kills! :D
Zeer netjes Appel! Zo te zien hebben meer tweakers een goed(e) week(einde) :D

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:22
Appel schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:20:
Dit gebeurt er als je de top tier bent op Malinovka zonder arty.

[...]

10 kills! :D
replay! replay! replay! please :)

heeft me ongeveer een ruime maand gekost om van 1550 naar 1690 te gaan en een week om van 1690 naar 1700 te gaan :P ben benieuwd hoe lang het gaat duren om bij de 1800 te komen.

Bijna kyozo ingehaald :o wel gek eigenlijk omdat zijn stats alsnog een stuk beter zijn dan die van mij.

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Joindry schreef op maandag 23 april 2012 @ 08:17:
Ik dit weekend uit pure verveling maar besloten eens een niet franse medium te researchen. Zit nu al aan de VK3001H, maar euhm, wat een ellendige MM tot nu toe. Ik dacht dat je bij een nieuwe tank in wat gunstige lotingen uitkwam? Ik kom continu tussen IS-4 en E75 terecht. Ook die tier 7 arty zijn niet bepaald lief voor me :S
Kan iemand me wat hoe vertellen hoe de panther en panther 2 spelen? Sterktes en zwaktes en welke skills ik best zou moeten overwegen? Mijn crew is al redelijk ervaren voor tier 6, heb al BiA en 60% cammo. (ik heb na 500 potjes in mijn Pz III/IV toch eens besloten toch eens te gaan verdergrinden in de mediumtree)
Mijn ervaring met de Panther 1 en 2 is dat ze het best werken vanaf de tweede lijn en met afstand tot de tegenstander en zijn in mijn opinie camo-net & -skills helemaal geen gekke optie. Ik heb nog geen hands-on ervaring met de amerikaanse mediums, maar in vergelijking met de russen zijn het redelijk lompe mediums en minder makkelijk om goed mee te presteren.

Ze kunnen wel een redelijke topsnelheid halen zolang je in een rechte lijn rijd en hun gewicht kan ingezet worden om mee te rammen. Daarin tegen zijn up close and personal gevechten zijn pittig om te winnen van russen en amerikanen.

De aso lange 75mm topgun van de Panther 1 kan op momenten erg frustrerend werken. Het ding is accuraat, hoge rof, hoge penetration, maar lage damage voor de tier, tenzij je bijvoorbeeld een ammorack weet te raken zullen one-shots vrijwel niet voorkomen zelfs bij lagere tiers. Aan de andere kant als je op een tactische plaats staat en/of de tegenstander je negeert is het erg leuk om grofweg elke 4.5 sec een shell door de tegenstander te rammen of een tegenstander perma tracked te houden.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

• Appel
oosterhofjf schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:27:
[...]

heeft me ongeveer een ruime maand gekost om van 1550 naar 1690 te gaan en een week om van 1690 naar 1700 te gaan :P ben benieuwd hoe lang het gaat duren om bij de 1800 te komen.

Bijna kyzo ingehaald :o wel gek eigenlijk omdat zijn stats alsnog een stuk beter zijn dan die van mij.
Omdat jij het bent ;)
21:18 M46_Patton win XP: 2557 Dmg: 7668 Killed: 10 Spotted: 2
Edit: De tegenstanders waren wel complete idioten om eerlijk te zijn.

[Voor 5% gewijzigd door Appel op 23-04-2012 21:35]

oosterhofjf schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:27:
[...]

Bijna kyzo ingehaald :o wel gek eigenlijk omdat zijn stats alsnog een stuk beter zijn dan die van mij.
kyzo? :+

Kijkend naar de stats waar efficiency naar kijkt heb jij (uiteraard) veel meer spots dan mij en (veel) meer capture points. De rest heb je lager maar dat scheelt dus blijkbaar een hoop. Zo zou jij met 1500 average damage een efficiency van bijna 1800 kunnen hebben maar opzich doet niet heel veel aan je stats (1 average damage is ongeveer 1 efficiency).

Ik zal me nog maar meer moeten toeleggen op cap en defense points (was ik stiekem al een beetje mee bezig) binnen te slepen zonder afbreuk te doen aan mijn kill ratio en average damage ;)

Stats van de companies van gisteren:
Victory ratio: 83.33%
Battles: 24
Experience gained: 24728
Damage per battle: 1442
Average experience: 1030.33
Capture per battle: 0
Defense per battle: 0.96
Damage is gewoon laag maar met een goed team de anderen afslachten biedt ook weinig ruimte om veel damage binnen te slepen :)

[Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 23-04-2012 21:55]

• wontcachme

wontcachme

Als we dan toch met onze WoT-penis bezig zijn :P. Mijn 1500+ efficiency tanks:

Let niet op de Tetrarch, die gebruik ik als "mod test tank". Elke mod update doe ik eerst een rondje in de tetrach om te testen of alles werkt.

Betekenis is trouwens: Battles - Victories - Accuracy - Destroyed - Spotted - Damage - Avg XP - Efficiency

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:40

Dark Angel

Corvette LS Power

wontcachme schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:51:
Als we dan toch met onze WoT-penis bezig zijn :P. Mijn 1500+ efficiency tanks:
[afbeelding]

Let niet op de Tetrarch, die gebruik ik als "mod test tank". Elke mod update doe ik eerst een rondje in de tetrach om te testen of alles werkt.

Betekenis is trouwens: Battles - Victories - Accuracy - Destroyed - Spotted - Damage - Avg XP - Efficiency
welke tool is dat voor die stats

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-03 09:50

themaxter

Bugged..

• Aarge
Aarge schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:04:
Kan iemand checken of je bij IS-8 gelijk de top gun of BL-9 kan mounten of eerst de tracks moet hebben?
Kan iemand iets voor mij checken op de test server.

Alvast thnx.

• filipy23
Zo 3.5 uur in mijn T34 gespeeld en 1.2m credits verdient om mijn Lorraine te kopen. Mijn efficientie in de T34 is wel gedaald van 1600 nar 1500 :(.

Stats:
Tanks: T-34 (20 potjes), IS-4 (1), Stock Lorraine (1)
Winrate: 68%
Average XP: 1050
Accuracy: 85%
Average spots: 1.05
Average destroyed: 1.95
Average damage: 2112
Average efficiency: 1441

Babs out!
De stats zien er toch niet heel erg gek uit moet ik zeggen :)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:51
psychoclown schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:10:
De stats zien er toch niet heel erg gek uit moet ik zeggen :)
Dat lijkt me ook. Ik haal het voorlopig iig nog niet :)

[removed]

• BramSd
Gisteren eindelijk mijn Master Tanker badge gehaald. Ik kwam er onlangs achter dat ik alleen nog een T18 moest doden om de badge te halen en dat is na 5 potjes in de Su-26 gelukt.

Wat is dat een leuk dingetje zeg.

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:46

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik heb dat mastertanker ding opgegeven, al twee keer moest ik net voor een patch nog één tank, die dan echt niet lukte. eerst de T92, erna de 50B en nu nog wel wat nieuwe amerikanen...
Ik had gisteren nog wel wat leuke potjes met mijn vk B en lorraine, en één heel vet potje met mijn VK H, ik was bottom tier en de vijand besloot gewoon dat ik dus low priority was. 25 schoten kunnen raken, ace en confederate, 2600Xp (doubled zonder premium) op tier 6. Was ik best tevreden mee. En dat met een 91% crew.
Gisteren op 2 of 3 potjes na alleen maar met de KV gespeeld, is en blijft een poeptank zonder de 107mm :p. Had zelfs een 1v1 gevecht met een stock KV verloren... hij met zijn stock 76mm, ZiS-5, gun knalde dwars door mijn voorkant heen en ik kwam 2-3 keer door zijn armor, met de 76mm S-54, om vervolgens alleen maar te bouncen (op zijn zijkant)?

Nja... niet echt een goed dagje gisteren -,-
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Stats for date 2012-04-23
Name    Value
Victory ratio:  36%
Battles:    25
Experience gained:  9801
Damage per battle:  454
Average experience: 392.04
Capture per battle: 2
Defense per battle: 1.12

Stichting Hobbyserver

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-02 00:41
Gisteren ook een redelijke slechte dag gehad met mijn IS3, de flow dat er niet echt in. Toch de IS4 al op 20k xp en 800k credits genaderd. Dus overmorgen een nieuw tankje en dan dan eens kijken of ik de gun van de IS4 nog kan halen.
wsLy schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:14:
Gisteren op 2 of 3 potjes na alleen maar met de KV gespeeld, is en blijft een poeptank zonder de 107mm :p. Had zelfs een 1v1 gevecht met een stock KV verloren... hij met zijn stock 76mm, ZiS-5, gun knalde dwars door mijn voorkant heen en ik kwam 2-3 keer door zijn armor, met de 76mm S-54, om vervolgens alleen maar te bouncen (op zijn zijkant)?

Nja... niet echt een goed dagje gisteren -,-
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Stats for date 2012-04-23
Name    Value
Victory ratio:  36%
Battles:    25
Experience gained:  9801
Damage per battle:  454
Average experience: 392.04
Capture per battle: 2
Defense per battle: 1.12

Shuttle st20g5

• Appel
Knowuse schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:39:
Gisteren ook een redelijke slechte dag gehad met mijn IS3, de flow dat er niet echt in. Toch de IS4 al op 20k xp en 800k credits genaderd. Dus overmorgen een nieuw tankje en dan dan eens kijken of ik de gun van de IS4 nog kan halen.

[...]
IS-4 halen zou wel top zijn! Bij de change gaat de exp van de IS-4 + de onderzochte modules naar de IS-6/8. Dus je hebt er alleen maar baat bij! De IS-4 is namelijk (in mijn mening) een wat taaiere tier 9.

Het is in de USSR tier straks wel apart dat alleen de IS-7 de S-70 nog gaat gebruiken. Voor de IS-4 moet de top gun onderzocht worden, maar die komt gewoon van de tier 9 mee :)

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-03 14:54
Ik ben vorige week ook maar weer eens begonnen, eerste keer sinds maanden. Moet zeggen dat ik het weer erg leuk vond om te spelen. Ook was ik blij om te zien dat mijn T34 eindelijk premium is geworden.

Heb gelijk even de betere engine op de m103 ge unlocked. Trouwens ook een erg fijne tank de m103. De t34 is erg lekker om credits mee te grinden (wel jammer dat de turret wel heel erg traag draait, bijna net een KV).

Ik denk dat ik mij de komende weken wel weer ga vermaken met dit spel, iig tot diablo 3 uit is.

• BramSd
Haha, ja, ik verwacht ook dat na het verschijnen van Diablo 3 ik zeer weinig World of Tanks ga spelen. Dat wordt nog lastig om een balans te zoeken.

• Donderpoes
  • Laatst online: 11:49
psychoclown schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:19:
[...]

Doe je netjes ik zit al weken op de 1700 maar ik stijg nauwelijks.
Daarentegen gaat mijn defense per battle wel omhoog evenals mijn average damage etc :)

Niet dat ik moet klagen met zo'n rating ;)
Ik probeer mijne ook omhoog te krijgen, maar gaat veel te langzaam :/
Ik heb er potjes bij zitten met 5k-6k-7k aan damage, maar ik heb ook zat potjes dat ik de 500 niet eens haal :o
Die heb ik eigenlijk meer dan die hoge damage potjes, waardoor mijn average damage erg tegenvalt.
Eigenlijk zou ik anders moeten spelen, maar dat kan ik niet :P

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-01 19:03
hmm, moet je dat enable battle recording per battle aanzetten? :( had een mooi rondje gisteren maar geen vinkje is geen replay.. zonde (klikbaar)

[Voor 38% gewijzigd door rimpeldinky op 24-04-2012 14:43]

*burp*

rimpeldinky schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:29:
hmm, moet je dat enable battle recording per battle aanzetten? :( had een mooi rondje gisteren maar geen vinkje is geen replay.. zonde (klikbaar)
[afbeelding]
Vinkje aan en iedere battle wordt opgeslagen in de replays map. Je hoeft niet per battle aan te vinken.

Stichting Hobbyserver

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-01 19:03
wsLy schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:52:
[...]

Vinkje aan en iedere battle wordt opgeslagen in de replays map. Je hoeft niet per battle aan te vinken.
hmm, bij mij issie dus uit steeds, toch eens googlen dan :X

*burp*

Donderpoes schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:23:
[...]

Ik probeer mijne ook omhoog te krijgen, maar gaat veel te langzaam :/
Ik heb er potjes bij zitten met 5k-6k-7k aan damage, maar ik heb ook zat potjes dat ik de 500 niet eens haal :o
Die heb ik eigenlijk meer dan die hoge damage potjes, waardoor mijn average damage erg tegenvalt.
Eigenlijk zou ik anders moeten spelen, maar dat kan ik niet :P
Soms kun je er ook gewoon niks aan doen (dat heb ik in ieder geval wel).
Zoals laatst met mijn T30, pas 1-2 schoten gelost en volle damage gedaan maar toen was het halve team al binnen 2 minuten weg. Met mijn T30 kan ik niet zoveel hebben en als ze dan met 3 om de hoek komen zetten kan ik er misschien wel eentje neerschieten of oneshotten maar met een lange reload zul je al gauw 1-2 schoten achterlopen op de tegenstander. Resultaat is een kort potje waarin je je best hebt gedaan maar je er alleen niet meer van kan maken.

Zucht... ik doe, met al mijn tanks, weer veel damage in de potjes en redelijk wat kills, maar de teams waar ik in kom blijven verliezen... Tot nu toe pas 4 keer ofzo gewonnen... en 12 keer alweer verloren... Met de hummel gemiddeld 3 kills en flink wat damage per potje en tot nu toe nog niet de x2 kunnen behalen na 4 potjes...

Ik vraag me af waarom ik nooit in dat andere team geplaatst wordt dat wel over hersenen beschikt... Tevens is de matchmaking ook weer om te janken de hele tijd... Gaat weer een leuk dagje worden vandaag... pffffffff

Stichting Hobbyserver

• DivineNL
Heb vandaag ook wat problemen, al een paar keer gehad dat ik bijvoorbeeld bij iets sta te verstoppen en tevoorschijn kom, schieten en weer weg. Maar in plaats van weg te komen gaat er een teammaat in mijn kont staan rijden zodat ik niet weg kan en afgeschoten wordt alsof ik niets ben.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

En weer een Ace Tanker :+

Province wordt verwijderd! Alleen tier 1 en 2 gaat er in spelen.

http://overlord-wot.blogs...4736#c1402570728734723600

[Voor 50% gewijzigd door Nemean op 24-04-2012 18:30]

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Yay Province is echt een hel met arty of langzame tanks, eigenlijk mogen ze dat met Mines ook doen.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Wat is een beetje zinnige upgrade voor de IS?

Hij is nu nog stock, met alleen de idiotgun geresearched.

85mm kanon lijkt mij vrij zinloos.
Nieuwe turret is leuk, maar langzame traverse
Radio ook leuk, maar ook niet bijzonder nuttig voor een heavy
ophaning is nog niet nodig denk ik.

Dus, wat is wijsheid?

EventueIle spelingsfautem zijn 100% ironisch bedoeldt.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-03 08:31
Nemean schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:40:

[afbeelding]

Zeiken op 't forum helpt kennelijk.

https://niels.nu

• Appel
Nemean schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:40:

[afbeelding]

Yup, had het al mee gekregen :) Vandaag wel met mijn Hummel de laatste tank met mijn laatste shell gekilled op Province :P Was mooi, we hadden namelijk nog 20 seconden over :P

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:16

Nox

Noxiuz

Vijfde ace binnen :D

Victory!
Battle: Murovanka dinsdag 24 april 2012 21:28:35
Vehicle: M103
Experience received: 2.107
Credits received: 75.564
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Top Gun

SU-26 staat lager in het rijtje

[Voor 6% gewijzigd door Nox op 24-04-2012 22:11]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:50

thijsco19

KTM 990 SMT

In de startpost staat er bij de map Province de uitleg van Prokhorovka, dat klopt denk ik niet?

Ik heb nou de Tiger II en wil graag een volgende tier 8 heavy tanks halen, welke is het makkelijkst/beste?
Of is dat moeilijk te zeggen?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• DivineNL
Hoe spelen jullie toch zo goed.... xD

Weet iemand of ik gelijk voor de koepel+turret van de tiger kan gaan voordat ik de ophanging moet kopen?

(de tier 8 engine zit er al op, tier 9 radio en de tier 7 gun die je bij de VK ook kon ontwikkelen)

• Appel
DivineNL schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:47:
Hoe spelen jullie toch zo goed.... xD

Weet iemand of ik gelijk voor de koepel+turret van de tiger kan gaan voordat ik de ophanging moet kopen?

(de tier 8 engine zit er al op, tier 9 radio en de tier 7 gun die je bij de VK ook kon ontwikkelen)
Oefening baart kunst :) En de Tiger is een redelijk lastige tier 7. De Tiger 2 zal een hoop goed maken :) En zelfs ik heb pas 'goed' leren spelen toen ik met mijn 2e tree op tier 7/8 was hoor. Dus het komt wel! :D

Edit: 3e Maus trap binnen! En Fedains medaille :)

[Voor 4% gewijzigd door Appel op 24-04-2012 22:51]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee