[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.692 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Maar stock niet, bah bah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

85mm kanon FTW!

ohja, en je hebt geen betere ophanging nodig staat me bij. Je kan dat hele ding volladen met de stockophanging.

Driver en gunner op 75% zetten werkt ook heel goed.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:34
Ik zit nu op de T25-2...

Wát een ramptank is dat zeg. :X

Proppeschieter, geen armor, weinig HP, lage traverse, traaaaaag.

* User gaat deze tank lekker skippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Hehe waren paar lekkere potjes. Morgen weer?
Mocht je een mic hebben en TS dan heb ik nog een TS kanaal dat we kunnen gebruiken, stukje handiger in communiceren.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

moet ik voor mijn KV-3 het 122mm kanon researchen of niet?

Ik ben van plan om via de KV-1S de KV-13 te nemen [is de KV13 nog wat?] en de KV-1S kan dat 122mm ding ook mounten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
wsLy schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:59:
[...]

Hehe waren paar lekkere potjes. Morgen weer?
Mocht je een mic hebben en TS dan heb ik nog een TS kanaal dat we kunnen gebruiken, stukje handiger in communiceren.
Nope, morgen gaat em niet worden. Misschien dit weekend wel. Heb alleen geen headset voor TS, dus zou dan alleen mee kunnen luisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

VasZaitsev schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:05:

Ik ben van plan om via de KV-1S de KV-13 te nemen [is de KV13 nog wat?] en de KV-1S kan dat 122mm ding ook mounten.
Ik ben van de KV3 naar de IS gegaan, ik wilde eigenlijk zsm naar de IS-3 moest ik de 122mm researchen (ook gelijk gemount obv)... wat een zalig kanon! ik heb nu ook de upgrade 122mm gekocht (duurt dus 19000 XP langer eer ik bij de IS-3 ben) omdat de rof beter is, en ik die toch ook op de IS-3 kan zetten. ik vloekte op mijn IS tot er een 122 op kwam, nu is het een zalig tankje om mee te spelen :)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:22:
[...]

Ik ben van de KV3 naar de IS gegaan, ik wilde eigenlijk zsm naar de IS-3 moest ik de 122mm researchen (ook gelijk gemount obv)... wat een zalig kanon! ik heb nu ook de upgrade 122mm gekocht (duurt dus 19000 XP langer eer ik bij de IS-3 ben) omdat de rof beter is, en ik die toch ook op de IS-3 kan zetten. ik vloekte op mijn IS tot er een 122 op kwam, nu is het een zalig tankje om mee te spelen :)
Ik ben nu ook voor de IS aan het spelen (iig vóór patch 7.3) met mijn KV-3. Is de IS (haha...) een beetje te doen met de 100mm iDiot gun? Snellere ROF, kan je misschien meer als med spelen. Grootste nadeel van die 122mm is dat ie niet accuraat is, takke traag en pricy ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gleighton schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:11:
[...]

Nope, morgen gaat em niet worden. Misschien dit weekend wel. Heb alleen geen headset voor TS, dus zou dan alleen mee kunnen luisteren...
Ok no problem. Dan zien we ons dit weekend.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

de idiotgun heeft nogal belabberde penetratie en schade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

nog 4500xp voor de patton :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:53
:? :? :? :? :?

7 kills met de E-75 en maar 939 XP?
M103, Lowe, Jagdtiger, T-50, IS, VK3601, IS allemaal gekilled, voor minimaal 50% van hun health? :? Had minimaal 1200 oid verwacht.. MEH :(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Man man man, wat ben ik verliefd op die E-75 :+.

Die gun, de armor. :9~ O+

E-75 -> IS-4. Nuff said! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Heb je de laatste engine upgrade al? Is het wat?
Dat is de enige die ik nog moet, en ik verwacht er veel van :P 38% meer vermogen en minder kans op fik :) Nog 9000XP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:49

Nox

Noxiuz

Frontaal schiet ik ook als een meteoriet door de E-75 heen met mijn M103 :P

Anyhow, even een WTF-momentje. Je kan de stats gewoon kopieren/plakken!

Defeat
Battle: Cliff woensdag 4 april 2012 23:09:49
Vehicle: T34
Experience received: 913
Credits received: 105.502
Battle Achievements: Master Gunner, Sharpshooter, Sniper

Even wezen knallen. Ding verdient een hoop knaken. Uit mijn ammo-kosten maak ik eruit op dat ik 12 schoten heb gedaan. Volgens mij 11 ervan raak én penetration (én damage na penetration. Regelmatig geen damage na penetration..)

Man man man man. Het scheelde niet veel of ik had de battle nog gewonnen. M41 had me een keer vol geraakt á 600/700HP eraf. Als ik die niet kwijt was had ik gewoon doorgestoomd en was het waarschijnlijk 150K geworden...

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Angeloonie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:31:
Heb je de laatste engine upgrade al? Is het wat?
Dat is de enige die ik nog moet, en ik verwacht er veel van :P 38% meer vermogen en minder kans op fik :) Nog 9000XP :P
Hij is helemaal Elite.. engine met free xp verzameld.. kon de moed niet opbrengen om zoveel k te grinden op een traag apparaat. :+ Hij is het zeker waard, ook op de E-50 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Gisteren een 901 Xp loss gehad met mn lorraine, ik zat op 97% cap wanneer er een timeout was. (de enige vijand die overbleef zat op 91%) Wss was het dus een draw. Zonder premium.
Dit zou mijn absoluut XP record geweest zijn, mocht het premium en win zijn. Maarja, voor dat tweede heb je een team nodig dat iets anders doet dan massaal rushen en sterven in de eerste 3 minuten.
Ik had een top gun, boelters, reaper en sniper; Maar niks van ace of dergelijke, go figure...

Jaa, een reaper met een lorraine, het kan, hun resterende aanvalstroep kwam op mines over het eilandje met 4 tegelijk. Alle 4 one shot vanwege reeds lage HP. Lang leve publics :)

Anyway, gisteren dan toch mijn skills geretrained op mijn VK B. Brothers in arms erop, mijn reload ligt nu 12,92 seconden (Rof 4,64). (sinds gisteren ook jimbos crosshair :) ) Dat is dus exact 21% hoger dan de Rof die vermeld staat in de garage. (3,83 trouwens)
Dit wil dus zeggen dat wanneer je vents, BiA en 100% crew in je Ferdi steekt de Rof van 5 naar 6 gaat. Tier 8 TD met alfa van 3k, im in love.

Merk ik de BiA, ja, aimen gaat iets sneller, tank is iets minder log.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:38:
[...]

Ik ben nu ook voor de IS aan het spelen (iig vóór patch 7.3) met mijn KV-3. Is de IS (haha...) een beetje te doen met de 100mm iDiot gun? Snellere ROF, kan je misschien meer als med spelen. Grootste nadeel van die 122mm is dat ie niet accuraat is, takke traag en pricy ammo.
Ik vind zelf van niet, die 122 is de reden dat ik het niet erg vind dat ik nog niet genoeg XP heb voor de IS-3.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:34
Gister na een tijdje WOT weer gespeeld, ik vind dat de nieuwe skills het spelen een stuk leuker maken. Je kan echt een tank naar je eigen zin maken ipv repair/firefighting/camo of een combinatie van de 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
op de IS zou ik tenzij je de D25T hebt lekker bij de D10T lijven de trage reload van de D2-5-T is te langzaam om hem goed te maken, maar dan is deze tank goed te doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Ashrah op 05-04-2012 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

De D2-5-T is met een 100% commander, een large rammer nog wel te doen (13 seconden reload). Met de D-25-T is dat nu 10 seconden (6/min). Goed te doen, damage is vrij lekker.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Inderdaad, gewoon lekker die 'dure' guns gebruiken. De Alpha van die guns is qua firepower het enige voordeel dat je hebt ten opzichte van de AMX 1945, T29, Tiger en de Tiger P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik vond dat ook goed te doen. Maar toen ik die speelde waren er natuurlijk wel nog geen franse tanks in het spel.
Anywho, het ligt vooral aan je speelstijl. Speel je je IS als heavy neem dan de D25T. speel je mobiel, blijf bij de idiot. Als je silver genoeg hebt neem dan zeker de D25T eigenlijk. Mocht het zijn dat je non premium speelt en wat voorzichtig omspringt, kijk dan eens voor naar je speelstijl.

Maar euhm, de IS is best fun. De D25T op de IS-3 daarentegen is wel pijnlijk. Zolang je de BL-9 niet hebt is het niet makkelijk. (vond ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:28
VasZaitsev schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:05:

KV-13 is naast m'n KT echt mijn favoriet. Ding is echt multipropose, best snel, bouncable en lekkere top gun. Cashmaker ook nog :) Meestal verkoop ik een tank als ik hem volledig geresearched heb en de volgende tank te pakken heb. Bij de KV-13 niet gedaan, zelfde geldt voor de tiger en vk3601.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ashrah schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:45:
op de IS zou ik tenzij je de D25T hebt lekker bij de D10T lijven de trage reload van de D2-5-T is te langzaam om hem goed te maken, maar dan is deze tank goed te doen.
Ik vond de 122mm een stuk beter te doen, de D10T heeft op de IS m.i. gewoon te weinig damage en penetration. Snipen is die tank sowieso niet echt geschikt voor.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Gisteren ook de IS unlocked _/-\o_
Had niet genoeg credits om hem gelijk te kopen, dus de KV3 maar verkocht. Niet echt slim met het oog op patch 7.3, maar had echt genoeg van de KV3.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Knowuse schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:17:
Gisteren ook de IS unlocked _/-\o_
Had niet genoeg credits om hem gelijk te kopen, dus de KV3 maar verkocht. Niet echt slim met het oog op patch 7.3, maar had echt genoeg van de KV3.
Die staat nog in m'n schuur voor patch 7.3 en de free daily XP :) Ik vind er overigens ook weinig aan nu ik m'n IS-3 heb. Trage logge tanks zijn toch niet helemaal mijn ding. Als ik m'n Lowe speel heb ik echt de neiging te gaan duwen omdat 'ie zo traag gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:13:
[...]

Ik vond de 122mm een stuk beter te doen, de D10T heeft op de IS m.i. gewoon te weinig damage en penetration. Snipen is die tank sowieso niet echt geschikt voor.
Wat een onzin, penetration is precies hetzelfde als de 100mm. Je levert alleen 130 damage in, maar krijgt er een hogere RoF voor terug. De shells zijn ook goedkoper. Met de 122mm wil je nog wel eens een verlies potje draaien, met de 100mm is het altijd winst.

Maar zoals anderen al vertelden. Speel je de IS als med dan neem je de 100mm. Speel je hem als heavy (wat ik je niet aanraadt) dan neem je de 122mm (D-25T). De langzamere 122mm (D2-5T) zou ik nooit gebruiken.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Heb nu al een dagje mijn Ferdinand met de top gun en damn wat een boomstick is dat. Helaas nog steeds nutteloos tegen een IS-7 maarja die laat ik door anderen afslachten als ik hem kan detracken. Zat net ook in een match met Overlord[WG] kan dat? Bij zijn tank stond een WG logo. :P Hij reed in een Duitse tank :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
TweakJerommeke schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:19:
Heb nu al een dagje mijn Ferdinand met de top gun en damn wat een boomstick is dat. Helaas nog steeds nutteloos tegen een IS-7 maarja die laat ik door anderen afslachten als ik hem kan detracken. Zat net ook in een match met Overlord[WG] kan dat? Bij zijn tank stond een WG logo. :P Hij reed in een Duitse tank :| .
Wel apart, die Ferdi's schieten meestal wel door het armour van mijn IS-7 heen.

Overlord speelt inderdaad gewoon publics, hem team-killen is een 3 dagen ban. Zoals een clangenoot van mij aan het ervaren is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Met de ferdi kan je gerust een IS-7 pijn doen. Gewoon niet pvp beginnen natuurlijk :P
Als je ooit zijn flank te zien krijgt kan je al snel 1000HP afsnoepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Appel schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:22:
[...]

Wel apart, die Ferdi's schieten meestal wel door het armour van mijn IS-7 heen.

Overlord speelt inderdaad gewoon publics, hem team-killen is een 3 dagen ban. Zoals een clangenoot van mij aan het ervaren is :+
Kaap ..... waarom doe je dat nou :(

Top Gun op de Ferdinand is gewoon de gun die op de Maus zit, zou je gewoon een IS7 mee moeten kunnen penetraten.

[ Voor 12% gewijzigd door Ashrah op 05-04-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep is gewoon dezelfde T10 gun :) kan mischien aan mij liggen maar ik prefereer nog steeds de Ferdinand boven de Jagdtiger...heerlijke TD, doe ik neverstenooitniet weg haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Joindry schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:22:
Met de ferdi kan je gerust een IS-7 pijn doen. Gewoon niet pvp beginnen natuurlijk :P
Als je ooit zijn flank te zien krijgt kan je al snel 1000HP afsnoepen.
Mijn 50% hp IS-4 (door de hill van campanovka gedrukt) versus een full hp basecampende IS-7 liep ook niet goed af. IS-7 had nog 30% hp over. Dan maar 2 E-100 en een S-51 erachter sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Ashrah schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:42:
[...]

Kaap ..... waarom doe je dat nou :(

Top Gun op de Ferdinand is gewoon de gun die op de Maus zit, zou je gewoon een IS7 mee moeten kunnen penetraten.
Was Kaap niet :P Ik zit niet eens bij Kaap in de clan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
weet ik was ook maar een geintje......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Zertaxka schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:21:
Wat een onzin, penetration is precies hetzelfde als de 100mm.
Rustig aan, ik vergiste me gewoon met de 107mm van de KV/KV-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:43:
Rustig aan, ik vergiste me gewoon met de 107mm van de KV/KV-3.
Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, staat er misschien een beetje lomp. Begrijp best dat de 100mm soms wel aanvoelt alsof ie minder penetratie heeft :P

Trouwens die 107mm is ook maar 8 minder in penetratie ten opzichte van zowel de 100mm als de 122mm van de IS.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Zertaxka schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:55:
[...]

Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, staat er misschien een beetje lomp. Begrijp best dat de 100mm soms wel aanvoelt alsof ie minder penetratie heeft :P

Trouwens die 107mm is ook maar 8 minder in penetratie ten opzichte van zowel de 100mm als de 122mm van de IS.
Dat vond ik het irritante aan de KV-3; de gun die je hebt is dezelfde als de 'beste' gun op de KV alleen je matched wel een tier hoger. Natuurlijk heeft de KV-3 betere armor maar je speelt ook tegen tanks die weer een stuk meer penetration hebben.

Maargoed, die MM moeten ze snel eens fixen. Slaat nergens op dat je met een tier 6 tank tegen tier 10 vecht als er genoeg spelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

met de KV-3 met 107mm kun je aardig huishouden hoor. Gewoon meetrekken met een paar andere, zwaardere heavies. Ik kan altijd wel een plek vinden waar je doorheen schiet, en anders track je ze gewoon, vinden je mede-heavies ook altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:29
Over de MM gesproken, dat had ik laatst ook. Ik zat zelf in een M103 in een potje met 4x tier X en 6x tier IX per zijde. Daarnaast hadden we 3x tier 8 arty en 1 tier 8 TD. Aan de overkant hadden ze 1 tier 8 heavy en 4x tier 7 arty.

Tot dusver niets vreemds, maar het zal je opgevallen zijn dat ik pas 14 tanks aan onze kant heb beschreven. De 15e was namelijk een VK3601H die niet eens in een platoon zat. Hij had dus echt helemaal niets te zoeken in die battle.

Rare matchmaking hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
VasZaitsev schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:06:
met de KV-3 met 107mm kun je aardig huishouden hoor. Gewoon meetrekken met een paar andere, zwaardere heavies. Ik kan altijd wel een plek vinden waar je doorheen schiet, en anders track je ze gewoon, vinden je mede-heavies ook altijd leuk.
Mja, ik speel toch liever gewoon met spul m'n eigen level. Dan kan ik ook echt iets afschieten i.p.v. maar spul te tracken. Komt bij dat je vaak als je je snuit laat zien als low-level je in een klap afgeschoten wordt door een niet eerder gespotte high-tier TD.

Nee, de potjes met alles rond je eigen tier zijn 't leukst IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

mwah, ik kan ook gewoon hoge tiers beschadigen. Heb het zelfs eens voor elkaar gekregen om een E-100 uit te schakelen met mijn KV-3, met meer geluk dan wijsheid.En hulp van een paar tier 9 en 10 tanks.

Het kanon is krachtig genoeg, je moet alleen op een afstand blijven, en in een groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Laatst online: 12:10
VasZaitsev schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:44:
mwah, ik kan ook gewoon hoge tiers beschadigen. Heb het zelfs eens voor elkaar gekregen om een E-100 uit te schakelen met mijn KV-3, met meer geluk dan wijsheid.En hulp van een paar tier 9 en 10 tanks.

Het kanon is krachtig genoeg, je moet alleen op een afstand blijven, en in een groep.
Het lukt mij ook om met een loltracktor een E-100 uit te schakelen met behulp van een "paar" T9 en T10 tanks:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-09 11:46

Neophyte808

Gadget inspector

Ik heb het probleem "warning: the data obtained from the update service is incorrect. For details see log files." Ik heb toen gevonden in die log files dat er een probleem was met de verbinding en uiteindelijk kwam ik bij dit topic uit: http://forum.worldoftanks...sue-resolved/page__st__20

Ze hebben het daar heel de tijd over Virgin media (customers), maar ik heb echt geen idee wat dat is. Weet iemand hoe ik van dit ellendige probleem af kan komen? Een paar dagen geleden deed het spel het nog gewoon, toen heb ik uninstall en reïnstall gedaan en halverwege de reïnstall begint hij te zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Virgin Media is een internet provider in Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
BramSd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:13:
Tot dusver niets vreemds, maar het zal je opgevallen zijn dat ik pas 14 tanks aan onze kant heb beschreven. De 15e was namelijk een VK3601H die niet eens in een platoon zat. Hij had dus echt helemaal niets te zoeken in die battle.

Rare matchmaking hoor.
Nooit de 3601 gespeeld Bram? Die tank is zo OP :+

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
De launcher heeft de laatste paar dagen af en toe een issue lijkt het. Ze zullen wel met de update server aan 't kloten zijn. Als de launcher er niet uitkomt gewoon even WorldofTanks.exe zelf draaien :)

Hier deed ie net ook weer raar, net als een paar dagen geleden.

[ Voor 14% gewijzigd door Bundin op 05-04-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:55
Paasweekend special... wss... site down...

Tankees,

This weekend you will be spoiled as we just prepared a great Easter Special for those who really enjoy playing World of Tanks. Take a closer look at our specials and don't miss them.

The Easter Special begins on Friday, April 6th at 7:30 CEST (5:30 GMT) and ends on Tuesday April 10th at 7:00 CEST (5:00GMT).

3x experience for the first victory of the day

Win more in every battle!

50% off on the following vehicles:
T-28
KV-13
Hetzer
VK3002 (DB)
M2 Medium
T20
AMX-40
BDR G1B

Increase your arsenal with all types of vehicles and tiers!

Up to 58% discount on the premium ammunition

Shoot more often with gold ammunition!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

verdomme, de KV-13 is dan nog lang niet binnen.

Als ze nou de KV-1s in de aanbieding deden. En de Stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Ik ben ook benieuwd naar de special van volgende week, als WoT een jaar oud is. Hopelijk weer een x5 special.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Hoop dat ze dan juist monster actie's doen. Zelf ben ik voor de 5x Dubbel, Equipment korting, Andere kortingen en misschien voor de verandering een de gold/xp ratio verhogen van 1:25 naar 1:50 ofzo

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

een weekendje gratis premium en X5 first win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
x5 xp voor de eerste win
x2 credits gedurende het hele weekend (/wishful thinking)
50% korting op equipment
50% korting op garage slots
50% korting op barak uitbreiding
50% korting op tier 8 tanks

Dat lijkt me nog eens een goede special.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

BramSd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:11:
x5 xp voor de eerste win
x2 credits gedurende het hele weekend (/wishful thinking)
50% korting op equipment
50% korting op garage slots
50% korting op barak uitbreiding
50% korting op tier 8 tanks

Dat lijkt me nog eens een goede special.
Dubbele credits kan je vermoedelijk vergeten. Dat mechanisme is bij patch 0.7 kapot gegaan en ze hebben het voor zo ver ik weet niet gerepareerd nog

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
wontcachme schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:20:
Dubbele credits kan je vermoedelijk vergeten. Dat mechanisme is bij patch 0.7 kapot gegaan en ze hebben het voor zo ver ik weet niet gerepareerd nog
Moet zeggen dat ik van de devs van WG geen hele hoge pet op heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

Hydra schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:04:
[...]

Heb je er dan 3 keer 1 toegevoegd, bij mij werkt het niet nl.

[...]

De tijden dat je speelt hebben ook invloed. Vooral in 3x weekenden is het aantal clueless spelers gewoon zo groot dat je een stuk minder invloed hebt. Je kunt in je eentje niks uitrichten tegen 15 anderen als het hele team een kant op lemmingt.
uitgelogd werkt het wel, ingelogd niet :)

ik ga ook ff support mailen, ik had mn winkelwagentje klaar, vervolgens geregistreerd als klant toen ging de prijs ineens omhoog :p

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Hydra schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:36:
Mja, ik speel toch liever gewoon met spul m'n eigen level. Dan kan ik ook echt iets afschieten i.p.v. maar spul te tracken. Komt bij dat je vaak als je je snuit laat zien als low-level je in een klap afgeschoten wordt door een niet eerder gespotte high-tier TD.
Iets in de aard van de shell van mijn cloaked 704 is nog groter dan jouw tank?

Mijn 5470 XP (double) record staat nog altijd op een Panzer IV die ging spotten en door zijn ammo voorraad zat te snipen op tier 9 tanks. Met T-50-2 zitten te spotten en 50% van een Panther II afsnipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
rapture schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:07:
Iets in de aard van de shell van mijn cloaked 704 is nog groter dan jouw tank?
Heh, zo iets :)
Mijn 5470 XP (double) record staat nog altijd op een Panzer IV die ging spotten en door zijn ammo voorraad zat te snipen op tier 9 tanks. Met T-50-2 zitten te spotten en 50% van een Panther II afsnipen.
Mja, veel spelers maken de fout de mediums lekker hun gang te laten gaan en eerst de heavies te gaan killen. Ik snap dat nooit zo goed. Volgens mij is het efficienter om met 2 shells 2 heavies af te schieten dan 33% van 1 heavy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Doelwit selectie is afhankelijk van veel factoren. Zo kan ik met een IS-4 bv de enige grote gun aan mijn flank uitschakelen, 5 man zit op mij te dingen en nu kan ik rustig 1 voor 1 uitschakelen. Inkomende Fransen one-shotten met BL-10 kan een hogere prioriteit hebben omdat ik die dingen niet in mijn flanken wil hebben. Als ik een soort script moet uitschrijven, dan zal het erg complex worden. Je kan niet alles in een AI programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
rapture schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:20:
Doelwit selectie is afhankelijk van veel factoren. Zo kan ik met een IS-4 bv de enige grote gun aan mijn flank uitschakelen, 5 man zit op mij te dingen en nu kan ik rustig 1 voor 1 uitschakelen. Inkomende Fransen one-shotten met BL-10 kan een hogere prioriteit hebben omdat ik die dingen niet in mijn flanken wil hebben. Als ik een soort script moet uitschrijven, dan zal het erg complex worden. Je kan niet alles in een AI programmeren.
Ik denk dat je met een paar code monkeys al snel een betere AI zou hebben dan de gemiddelde speler speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Kun je turret lock/autoaim ook aan een andere button toewijzen ipv RMB? Ik wil wel m'n Freeview houden op de RMB.

Gisteren een paar keer gehad dat ik lockte terwijl ik dat niet wilde, maar toevallig bij het rondkijken op die tank klikte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

rimpeldinky schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:30:
[...]

uitgelogd werkt het wel, ingelogd niet :)

ik ga ook ff support mailen, ik had mn winkelwagentje klaar, vervolgens geregistreerd als klant toen ging de prijs ineens omhoog :p
Wouter

Een medewerker van ons Klantenservice Team heeft je vraag bekeken en we kunnen je het volgende bevestigen:

Hello Wouter, Thanks for your reply. I am glad that you were able to place your order with the discount applying successfully. I am very sorry that you experienced difficulties placing this order. I will pass on these details to our IT department as this is something which needs to be looked into so other customers do not experience the same issues as yourself. Thank you very much for this information and if you have any further queries, please do not hesitate to contact me. Regards, Kathryn

Kathryn gaat er werk van maken :Y

Hopelijk vanavond even flink batsen uitdelen. T34 bracht toch aardig wat geld op in Tier-8 battles :D

Je moet er wel tactisch en rustig mee spelen. Wat ik veel deed is de afspraak maken dat ik ze aantik en de rest maakt het af. Ik maak er een maandlandschap van en zij doen de rest. Die T34 kan nog aardig wat hebben van tier 5/6 medium tankjes die je veel in die battles tegenkomt. Met een IS of Tiger achter je kont ga je er echt hard doorheen. Aantikken en doorrijden. De rest achter je doet wel 20 schoten in rap tempo erop. Dat er maar 4 echt damage doen boeit niet, dan heeft die tank nog maar 200HP over waar ik niet op ga wachten. Ieder schot moet tellen dus 400HP eraf. Dan ga ik niet de restjes pakken.

Resulteert in weinig kills maar veel damage.

En rustig spelen, alles op zijn tijd. Schieten en wegduiken.

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

unlocked *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
European Suckage Day is weer van start gegaan

Defeat! Map: Zand Rivier
donderdag 5 april 2012 18:21:58
PzKpfw 38 nA Exp.: 58 Credits: 5.163

Defeat! Map: Himmelsdorf
donderdag 5 april 2012 18:24:55
T-34 Exp.: 132 Credits: 7.654

Victory! Map: Mijnen
donderdag 5 april 2012 18:31:27
T-34 Exp.: 900 (x2) Credits: 16.260

Defeat! Map: Murovanka
donderdag 5 april 2012 18:28:55
PzKpfw 38 nA Exp.: 163 Credits: 7.122

Defeat! Map: Karelië
donderdag 5 april 2012 18:37:52
Hummel Exp.: 291 Credits: 20.338

Victory! Map: Abdij
donderdag 5 april 2012 18:46:19
PzKpfw 38 nA Exp.: 518 (x2) Credits: 8.352

Defeat! Map: Ruinberg
donderdag 5 april 2012 18:49:05
Hummel Exp.: 199 Credits: 12.292

Victory! Map: Siegfriedlinie
donderdag 5 april 2012 18:55:02
PzKpfw 38 nA Exp.: 562 Credits: 13.671

Defeat! Map: Westfield
donderdag 5 april 2012 19:04:19
PzKpfw 38 nA Exp.: 72 Credits: 5.041

Draw! Map: Himmelsdorf
donderdag 5 april 2012 19:10:26
PzKpfw 38 nA Exp.: 172 Credits: 4.707

Game die ik nu aan het doen ben 8-9 spots, helaas al dood, maar ben benieuwd wat dit weer gaat worden. We staan ook alweer achter helaas... edit// victory gelukkig :p

BTW. weet iemand of de XP die je krijgt als je tank Elite is en je crew 100% direct Free XP is of gewone XP?

[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 05-04-2012 19:27 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Soms hoop ik op een team die beter speelt :+
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/122727325-4.jpg

7 kills van de 10, helaas een draw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Het is me gelukt... Ik heb de Pz4 onderzocht en gekocht! Direct de bemanning, op de radioman na, op 75% gezet.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kutavond weer. Of je verliest met 0>12 of je wint met 12>0. Had op m'n Lowe met de x2 XP maar 1100 XP gewoon omdat alles dood was tegen de tijd dat ik er was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:56
T zijn natuurlijk weer feestdagen he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Victory!
Battle: Redshire 05 April 2012 19:35:16
Vehicle: B1
Experience received: 1,567
Credits received: 25,857
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Steel Wall, Top Gun

Compenseert voor een hoop uiterst brakke IS-4 potjes vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Die M103 is echt een fijn dingetje. Schiet frontaal gewoon een E-75 door de turret heen. Doe ik dat op een Tiger (makkelijkst te penetreren Tier7 mits niet angled) op de turret bounce ik iedere keer...

Victory!
Battle: Lakeville donderdag 5 april 2012 23:51:35
Vehicle: M103
Experience received: 2.828 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 56.013
Battle Achievements: Sniper

[ Voor 32% gewijzigd door Nox op 06-04-2012 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
(jarig!)
wsLy schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:22:
European Suckage Day is weer van start gegaan
BTW. weet iemand of de XP die je krijgt als je tank Elite is en je crew 100% direct Free XP is of gewone XP?
Hmm, ik hoop niet dat ik bij jou in het team kom :+

De exp die je krijgt als je tank elite is is gewone exp en zul je dus met gold om moeten zetten als je het wil gaan gebruiken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

NoxiuZ schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 00:01:
Die M103 is echt een fijn dingetje. Schiet frontaal gewoon een E-75 door de turret heen. Doe ik dat op een Tiger (makkelijkst te penetreren Tier7 mits niet angled) op de turret bounce ik iedere keer...

Victory!
Battle: Lakeville donderdag 5 april 2012 23:51:35
Vehicle: M103
Experience received: 2.828 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 56.013
Battle Achievements: Sniper
Nadat ik de JagdTiger heb geunlocked ga ik ook eens de US heavy line af, die nieuwe tanks zien er uit mooi uit :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Vandaag eindelijk 2 Ace Tankers binnen gehaald:

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/122733629-4.jpg

en

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/122730428-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Ja, vergeet het maar. T32 is nog steeds enorm kut. 200mm penetration voor tier 8 is niet veel. Ding kan wel flink incasseren trouwens.

EDIT:

Was voor Jerommeke.

[ Voor 10% gewijzigd door Nox op 06-04-2012 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:20
NoxiuZ schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 00:36:
Ja, vergeet het maar. T32 is nog steeds enorm kut. 200mm penetration voor tier 8 is niet veel. Ding kan wel flink incasseren trouwens.

EDIT:

Was voor Jerommeke.
laat kyozu het maar niet lezen :P Ik wil die tank graag nog een keer uitproberen. Met een beetje goed mikken kom je ieder geval al een heel eind. Aan het einde van het verhaal gaat het erom dat je de zwakheden van je tank begrijpt en je sterke kanten zoveel mogelijk benut. + een goede strategie en inzicht en je bent compleet :)

Heeft iemand de KT, IS 3 en de T32 alle 3 gehad? Ik heb de KT gespeeld en dat was geweldig. Ondertussen heb ik veel meer geleerd en de IS3 lijkt fijner. Moet ik eigenlijk weer een terugkruipen in mijn KT.

Morgen mijn laptop weer terug van de RMA en dan kan ik weer vrolijk spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verban deze onverlaat :P. T32 is een awesome tank. Gewoon een geweldige all round tank die als je hem goed gebruikt geweldig is. Mijn beste potjes hiermee gehad!

En als Kyozu je opmerking leest ben je komende jaren van tweakers verbannen vrees ik :+ :+ :+
oosterhofjf schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 01:11:
[...]

laat kyozu het maar niet lezen :P Ik wil die tank graag nog een keer uitproberen. Met een beetje goed mikken kom je ieder geval al een heel eind. Aan het einde van het verhaal gaat het erom dat je de zwakheden van je tank begrijpt en je sterke kanten zoveel mogelijk benut. + een goede strategie en inzicht en je bent compleet :)

Heeft iemand de KT, IS 3 en de T32 alle 3 gehad? Ik heb de KT gespeeld en dat was geweldig. Ondertussen heb ik veel meer geleerd en de IS3 lijkt fijner. Moet ik eigenlijk weer een terugkruipen in mijn KT.

Morgen mijn laptop weer terug van de RMA en dan kan ik weer vrolijk spelen :)
Great minds think alike :P

Ik heb ze alle drie gespeeld + de AMX50 100. Tot nu toe vond ik de T32 het leukst (wanneer ik hem onder de knie had). Wat meer beweegelijk wat bij mijn speelstijl past. De AMX50 100 is ook een erg leuke tank, maar franse tanks moeten je liggen anders haat je ze. Alleen de reload van 50sec is klote :P. IS3 is voornamelijk een erg vergeefelijke tank. Redelijk bouncy en een fout wordt niet gelijk afgestraft. Beetje zoals alle russen. De King Tiger is de tanks die ik recent heb afgerond en dat is echt een haat/liefde tanks. Soms haat je hem door zijn zwakke plekken, maar soms heb je awesome potjes waar iedereen op je bounced. De gun is wel leuk. Je kan hogere tiers flink pijn doen ermee.

Tier 8 tanks vind ik sowieso erg leuke tiers. Geen druk op je schouders van "jij bent belangrijk" en maar gewoon erop los knallen. Heb echter alleen nog maar de premium tier 8 tanks (Lowe en T34) ivm credits voor hogere tiers :P. Maar de KT, IS3, T32 wil ik een keer terugkopen voor in de randoms/companies.

[ Voor 66% gewijzigd door wontcachme op 06-04-2012 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 01:12:
[...]

Verban deze onverlaat :P. T32 is een awesome tank. Gewoon een geweldige all round tank die als je hem goed gebruikt geweldig is. Mijn beste potjes hiermee gehad!

En als Kyozu je opmerking leest ben je komende jaren van tweakers verbannen vrees ik :+ :+ :+
T32 is een tank die goed bounced, ik kan met zekerheid zeggen voor de Patch wel zeker 1 van de beste Amerikaanse tanks was in de heavy lijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Nemean op 06-04-2012 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Yay, is het normaal als je als Ferdinand bovenaan de lijst staat dat de low tier mediums je geen backup geven in de rear en flanks? Ik schrok even toen ik helemaal met een T28 alleen was op Erlenberg bij de TD kant.... worden we geowned door een Lorraine, T34 en Tiger..... In het begin leek het erop dat ze naar ons toe kwamen, staan ze allemaal te kampen. Diep en diep triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
(jarig!)
TweakJerommeke schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 02:43:
Yay, is het normaal als je als Ferdinand bovenaan de lijst staat dat de low tier mediums je geen backup geven in de rear en flanks?
Yup ! Er zijn normaal gesproken 2 opties die kunnen gebeuren.
1) Jij bent top tier dus je redt je wel alleen. Als je gekilled wordt begint de rest van het team je voor noob uit te maken.

2) Jij bent top tier dus we komen met zijn allen achter ja aan. Als het gedeelte van het enemy team dat de andere kant heeft gepakt bij je basis is wordt je door je team voor noob uitgemaakt omdat je niet eens de basis kunt verdedigen.

Veel meer opties kom je eigenlijk niet tegen :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel

EDIT:

Was voor Jerommeke.
Lol, mag de tank 1 nadeel hebben? :P Ik geef toe, de pen is aan de lage kant. Maar het is voor de T32 zeker geen dealbeaker. Turret is gewoon een on-neembare vestiging, dpm is goed, armour is matig maar je hebt ook tracks die heel veel schade op kunnen vangen.

Ik vind 'm beter als de IS-3, al wil ik de IS-3 wel een keer terug kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

redwing schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 03:10:
[...]

Yup ! Er zijn normaal gesproken 2 opties die kunnen gebeuren.
1) Jij bent top tier dus je redt je wel alleen. Als je gekilled wordt begint de rest van het team je voor noob uit te maken.

2) Jij bent top tier dus we komen met zijn allen achter ja aan. Als het gedeelte van het enemy team dat de andere kant heeft gepakt bij je basis is wordt je door je team voor noob uitgemaakt omdat je niet eens de basis kunt verdedigen.

Veel meer opties kom je eigenlijk niet tegen :+
klopt!! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:34
Had ik gister in me Löwe, ik was top tier in Malinovka. Wij hadden de kant met de huisjes, dus ik parkeer me lowe bij het meest linkse huisje om de linkerflank te verdedigen. Wordt ik uitgemaakt voor camper omdat ik niet meega met de rechter flank (als ik dat doe is het potje al voorbij als ik er ben :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Die dansende tanks _/-\o_ _/-\o_

Ben benieuwd naar de patch!. Hopelijk zijn de mappen alleen niet zo open als ze lijken.......

Waar is Ola in deze filmpjes :( :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
wontcachme schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:47:
[...]

Ben benieuwd naar de patch!. Hopelijk zijn de mappen alleen niet zo open als ze lijken.......

Ik wil eigenlijk ook een wat meer informatiever filmpje zien, vooral wat er allemaal aan de IS-4 wordt veranderd.

En Ola heb ik opgesloten als collateral damage in het geval dat Wargaming besluit de T110E5 te nerfen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
SgtPoen schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:41:
[...]
Had ik gister in me Löwe, ik was top tier in Malinovka. Wij hadden de kant met de huisjes, dus ik parkeer me lowe bij het meest linkse huisje om de linkerflank te verdedigen. Wordt ik uitgemaakt voor camper omdat ik niet meega met de rechter flank (als ik dat doe is het potje al voorbij als ik er ben :) ).
Het kan erger.

Gisteren op Campinovka.

Wij begonnen ook aan de kant met de huisjes. Ik reedt als een gek naar de hill. Ben ik bijna bij de top staan daar alleen twee mediums van de tegenstander. Die konden we makkelijk hebben. Voor dat ik over de top ga kijk ik even om mij heen om te zien hoeveel ondersteuning ik heb. Iedereen, maar dan ook iedereen, alle heavies en alle mediums, zijn beneden blijven staan in de onderste bossen. Staan ze daar met zijn alle te campen. Dit was het punt dat ik wist dat we al hadden verloren.

Die twee mediums van de tegenstander werden al snel daarna drie heavies plus twee mediums. Dus ik maar in zijn achteruit. Zie ik dat de tegenstander een push doet aan de linkerkant met al zijn andere tanks. Onze basis werd snel leeg geveegd en de campers worden van links aangevallen. Kijk ik naar de hill en ja hoor, daar komt de rest aan. Zitten we flink in de tang en worden compleet weggespeeld.

Dit was een t10/9 game. Spelen in publics begint gewoon niet leuk te worden. Te veel apen die gewoon niet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Tja, dat soort fouten wordt inderdaad door random players regelmatig gemaakt. Maar je moet natuurlijk niet de fout maken om dan solo de berg op te gaan. Als iedereen staat te campen, dan heb je geen keuze en moet je meedoen.

Overigens vind ik dat WG lemmings hetzelfde zou moeten behandelen als teamkillers: blauw maken en vrij af te schieten.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
MSalters schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:31:
Tja, dat soort fouten wordt inderdaad door random players regelmatig gemaakt. Maar je moet natuurlijk niet de fout maken om dan solo de berg op te gaan. Als iedereen staat te campen, dan heb je geen keuze en moet je meedoen.

Overigens vind ik dat WG lemmings hetzelfde zou moeten behandelen als teamkillers: blauw maken en vrij af te schieten.
Dan kan je beter van alle potjes maar een free for all deathmatch maken........

EDIT: Zou trouwens wel eens leuk zijn als event. 15 tier 1 tankjes tegen een tier X heavy, die ze nog net op de weakspots kunnen pakken. Davids versus goliath!

[ Voor 13% gewijzigd door defiler1974 op 06-04-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

defiler1974 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:44:
[...]

Dan kan je beter van alle potjes maar een free for all deathmatch maken........

EDIT: Zou trouwens wel eens leuk zijn als event. 15 tier 1 tankjes tegen een tier X heavy, die ze nog net op de weakspots kunnen pakken. Davids versus goliath!
:D ooo, dit lijkt mij nog leuk? of een pass the bomb, dan moet je de bom naar het andere team schieten. en blijft hij plakken wanneer je een tank raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, of een 'bescherm de president in Tank X' potje. Heb je een soort beweeglijke 'vlag' waar iedereen voorspringt als die geraakt gaat worden ;). Misschien dat mensen dan ook leren dat je best een hit kan opvangen voor een teammaat die op 1 schot afstand van KO is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Normaal gesproken rijden de mediums naar de heuvel meestal gevolgd door een paar heavies. Als je met een iets tragere tank steeds stops om te kijken waar iedereen is, dan duurt het veel te lang voor dat je de heuvel op bent en heb je de heuvel in ieder geval al verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:03:
Nice, of een 'bescherm de president in Tank X' potje. Heb je een soort beweeglijke 'vlag' waar iedereen voorspringt als die geraakt gaat worden ;). Misschien dat mensen dan ook leren dat je best een hit kan opvangen voor een teammaat die op 1 schot afstand van KO is...
Dan laat je een loltraktor rijden tussen 4 maus tanks. Met de best wil van de wereld kan je em dan niet meer raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Joindry schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:34:
[...]

Dan laat je een loltraktor rijden tussen 4 maus tanks. Met de best wil van de wereld kan je em dan niet meer raken :)
Arty? Of de maus tanks klem rijden.

Zou ook leuk zijn als je met de physics update straks rijdende tanks kan douwen, nu kan dat alleen met wrakken. Net even die t-50-2 een douwtje geven dat hij uit de bocht vliegt, epic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:47:
[...]

Ola is zwanger :/ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Joindry schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:34:
[...]
En dan let een maus niet op en rijdt de president plat. Ik zie het zo helemaal voor me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Je verwacht alleen niet dat mensen zulke domme dingen doen als daar blijven campen. Je staat daar absoluut compleet onveilig.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:03:
Of een "protect the Ratte", een team moet een NPC ratte verdedigen, het andere team moet 'em afknallen, en je hebt daar 15 minuten voor.

[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 06-04-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Of Ome Adolf die in een kübelwagen zit beschermen. Dan heeft WG meteen goed excuus om nation-battles in te voeren.

[ Voor 10% gewijzigd door rgras op 06-04-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Critical hit!
We've hit them hard!
That one went right through!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solvinkor
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-06-2022
rgras schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:21:
Of Ome Adolf die in een kübelwagen zit beschermen. Dan heeft WG meteen goed excuus om nation-battles in te voeren.
Of een mooie reden om de SdKfz serie te introduceren. (Wikipedia: Leichter Panzerspähwagen)
Mooie ook als scouts :)

Alleen zijn dit uiteraard geen tanks, aangezien ze gewoon banden hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Solvinkor op 06-04-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

It's a lie :P.

Vanaf 8:50 YouTube: Новости Wargaming TV. Выпуск 15
Appel schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:29:
Critical hit!
We've hit them hard!
That one went right through!
0 damage hit :P. Dat wordt dus focus fire :P

[ Voor 23% gewijzigd door wontcachme op 06-04-2012 14:37 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.