Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Op Ruinberg, gaat lekker. Sloop een KV in mijn eentje in mijn PzIV, op het laatst alleen nog een M7 Priest van hun over. Team capped terwijl ik de M7 zoek. Vind hem, schiet, 0 damage hit. Mmmmm ok. Hij schiet en mist. Ik schiet weer. Weer een 0 damage hit. Gelukkig heeft de PzIV een snelle reload (4.2s) dus vooruit dan maar. Weer een 0 damage hit (nr3). Echt zoiets wtf?!
Aan het einde gewoon 5 hits met 0 damage op een arty, hij kon zelfs reloaden en nog een keer schieten. Hij was dood voordat ik een 6e x kon schieten.

Oh en ik word knetter gek van light tanks die op jou botsen, damage krijgen en dat het dan aan jouw ligt en kan betalen.....
[ Voor 9% gewijzigd door Zertaxka op 03-04-2012 01:36 ]
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
[removed]
Ik denk het wel, maar verwacht er niet de wereld van.NoxiuZ schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 00:00:
Alleen die verdomde accuracy. Gaat die nog omhoog nadat ik de crew op Brothers in Arms zet?
En is BIA geen perk? maw dat je het volledig moet hebben op AL je crewmembers? Maw, dat kan nog even duren denk ik. Tenzij je een meer ervaren crew terug hebt gestoken op je marder.
Ik gisteren dan toch één keer provence kunnen spelen. Die map ziet er leuk uit, maar ik denk dat het een campernova ding gaat worden. Leuk tot tier 7, omdat je vanaf dan te ver ziet.
Was met mijn Lorraine, top tier, ik had direct een topgun
Trouwens:
(paranoia mode on)
Ik denk serieus dat wanneer je een poosje niet meer speelt en erna terug begint, dat de MM je makkelijker indeelt. Soort van methode om je er terug in te zuigen...
(/paranoia off)
Mijn stats met de T30 nu:
10 potjes met 0 wins
25 kills
22k+ damage
Hitratio 85%
Na de 10e loss ben ik maar gestopt met de T30. Nog even snel wat Löwe potjes en afgesloten met een brute pot in de T110E5:
Map is Sand River en de meeste tanks gaan over de oostzijde. Ik draai dus de andere kant op en kan nog even snipen op een Maus en T95. Als blijkt dat die toch niet door gaan breken, rij ik verder naar de westkant, waar twee van onze tier 8's worden afgeslacht.
Als ik daar aan kom, sta ik (vrijwel) alleen tegen een E-75, T34, 2x IS-3 en een Tiger 2. Ik ben nog bijna op full health en zij allemaal niet. Er volgt een schietfestijn waarbij ze meer op me bouncen dan logisch is te verklaren en ik ze 1 voor 1 afmaak. Het was een goed voorbeeld van het nut van je targets goed uitzoeken en eerst de gevaarlijkste tanks uitschakelen.
De multiclicks was wel leuk. Die paar potjes dat we bij elkaar zaten met 6 mediums. Dat ging lekker! Soms kwamen we jullie ook tegen, dat was dan wel jammer, gelukkig dat wij dan toch wonnenBramSd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:25:
Gisteren een enerverende avond WoT gehad. Ging gelijk wel lekker met een paar leuke wins. Daarna multi-klik in een platoon, waarbij op een gegeven moment ging opvallen dat ik mijn T30 niet kon dubbelen. Ik heb 7 potjes op rij verloren in de T30.
Wel weird dat je zoveel verloren hebt met de T30, de balance en de kwaliteit in de teams is soms echt ver te zoeken. Het lijkt wel of spelers soms niet nadenken en maar gewoon een kant oprijden, dan een tank zien stil gaan staan, rustig mikken (out in the open) 1 keer kunnen schieten en alweer dood zijn? wtf?
flickr - WOT Profile - Game PC
Ach, gisteren zat ik met mijn IS in een t9/10 game op de Arctic map. We begonnen rechts boven in dus lekker een beetje rommelen op het heavy punt.Angeloonie schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:35:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net 1!!!!!!!!!!!!!! punt voor een volledige basecap gekilled.. 1 fucking punt.. 7 kills, mega capture punten.. Nee dus.
En m'n team wordt daarna volledig afgemaakt.. We stonden 12>7 voor op het moment dat ik dood ging.. OH MY FREAKING GOD...
Tijdens het cappen stonden ze vrolijk in het midden te campen.. Helemaal NIEMAND daar, ipv dat ze komen helpenHeb ze helemaal verrot gescholden, stelletje mongolen.. Echt...
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan het begin rijdt onze E-100 samen met wat andere tanks naar de heavy berg. Spotten ze een t9 helemaal aan de andere kant van de map. Gaan ze daar met zijn allen stil staan in het open stuk om te proberen die t9 te raken. Resultaat was dat hun artillerie onze top tanks flink op hun donder gaven en hun tank kreeg 0 damage. Daarna rijden ze door naar beneden om dat vervolgens een beetje niks te staan doen.
Aan het eind van de match was iedereen in mijn team dood en had de tegenstander maar 3 tanks verloren. Het enige goede aan de match was dat ik een overmoedige t9 kapot heb kunnen schieten anders hadden ze maar 2 tanks verloren.
Ik ben dan niet de beste speler, maar ik weet wel dat je sommige dingen niet moet doen als er artillerie in het spel is. De laatste tijd krijg ik het gevoel dat een hele hoop slechte spelers hun t9/10 tank hebben gehaald. Dat is prima, maar ik zie ze toch liever in het team van de tegenstander.
Die 0 damage hit zijn erg raar, heb ik een paar keer gehad, weet niet of het een bug is of dat je tank wel raakt maar dat je kogel in bewapening blijft steken omdat de afstand te groot is.Zertaxka schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 01:34:
Net wel het toppunt van de avond meegemaakt.
Op Ruinberg, gaat lekker. Sloop een KV in mijn eentje in mijn PzIV, op het laatst alleen nog een M7 Priest van hun over. Team capped terwijl ik de M7 zoek. Vind hem, schiet, 0 damage hit. Mmmmm ok. Hij schiet en mist. Ik schiet weer. Weer een 0 damage hit. Gelukkig heeft de PzIV een snelle reload (4.2s) dus vooruit dan maar. Weer een 0 damage hit (nr3). Echt zoiets wtf?!
Aan het einde gewoon 5 hits met 0 damage op een arty, hij kon zelfs reloaden en nog een keer schieten. Hij was dood voordat ik een 6e x kon schieten.![]()
.....
Shuttle st20g5
Ik ken het gevoel, heb het van het weekend zelf meegemaakt (terwijl ik in het winnende team zat).Ryack schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:44:
[...]
Ach, gisteren zat ik met mijn IS in een t9/10 game op de Arctic map. We begonnen rechts boven in dus lekker een beetje rommelen op het heavy punt.
Aan het begin rijdt onze E-100 samen met wat andere tanks naar de heavy berg. Spotten ze een t9 helemaal aan de andere kant van de map. Gaan ze daar met zijn allen stil staan in het open stuk om te proberen die t9 te raken. Resultaat was dat hun artillerie onze top tanks flink op hun donder gaven en hun tank kreeg 0 damage. Daarna rijden ze door naar beneden om dat vervolgens een beetje niks te staan doen.
Aan het eind van de match was iedereen in mijn team dood en had de tegenstander maar 3 tanks verloren. Het enige goede aan de match was dat ik een overmoedige t9 kapot heb kunnen schieten anders hadden ze maar 2 tanks verloren.
Ik ben dan niet de beste speler, maar ik weet wel dat je sommige dingen niet moet doen als er artillerie in het spel is. De laatste tijd krijg ik het gevoel dat een hele hoop slechte spelers hun t9/10 tank hebben gehaald. Dat is prima, maar ik zie ze toch liever in het team van de tegenstander.
Heb het gister toevallig ook op YouTube gezet, filmpje is niet bijzonder behalve het feit hoe gigantisch snel hun tier 10's, 9's en 8'en sneuvelen. Wij pushen hard naar arty cover, en hun blijven maar een beetje in het open staan op Malinovka waar ze door onze arty kapotgeschoten worden.
Wat is dat lampje dat je 2 keer ziet in je replay? Is dat 1 van de nieuwe perks?Appel schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:49:
[...]
Ik ken het gevoel, heb het van het weekend zelf meegemaakt (terwijl ik in het winnende team zat).
Heb het gister toevallig ook op YouTube gezet, filmpje is niet bijzonder behalve het feit hoe gigantisch snel hun tier 10's, 9's en 8'en sneuvelen. Wij pushen hard naar arty cover, en hun blijven maar een beetje in het open staan op Malinovka waar ze door onze arty kapotgeschoten worden.
[video]
Ja das een commanderperk. Kan wel even niet op de naam komen.Gizzy schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:58:
[...]
Wat is dat lampje dat je 2 keer ziet in je replay? Is dat 1 van de nieuwe perks?
Ik heb trouwens gisteren wat geprutst met de stock otm, en dan voldoe ie best nog aan mijn behoeften. Enige rare dingen zijn da de HP bar van de vijand ook groen is. En ik bijgod niet kan lezen wat er op het scherm komt wanneer je een andere tank ammoracked, het zijn veel te kleine lettertjes die snel weer weg zijn.
Wss verschijnt er gewoon ammorack, maar ik weet het gewoon niet zeker.
[ Voor 42% gewijzigd door Joindry op 03-04-2012 09:03 ]
Lol zit net een topic te lezen over lemmingteam ed. op het wot forum, kom ik deze post tegen. Lol:
I suggest u lads take a deep breath, buy A LOT of your favourite alcohol and chill out during the next 2-3 weeks.
Easter holidays are here, there's gonna be LOTS of kids on and u can bet that the average IQ in WoT gonna go way down.
The level of fail is gonna reach boiling point
So, either u dont play, or u turn ur brain off and see u on the battlefield
Don't say you were not warned!
[ Voor 94% gewijzigd door Gizzy op 03-04-2012 09:06 ]
Sixth sense (Commander), Snap Shot (Gunner), Smooth Ride (Driver) en Camo (Loader)Gizzy schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:58:
[...]
Wat is dat lampje dat je 2 keer ziet in je replay? Is dat 1 van de nieuwe perks?
Daarna heb ik overal repair op, zodra die op 100% is ga ik voor Brothers in Arms.
Die eerste skills zijn echt cool, je weet wanneer je gespot bent. Ook wanneer je de andere tank niet ziet.
Met snap shot en smooth ride blijft er geen aiming time meer over. En camo omdat ik geen betere skill voor de loader kon vinden. Repair mag duidelijk zijn op de T110 en BiA ook. Dat ding verliest nauwelijks crew members.
Je moet wel een beetje bepalen welke skills je op welke tanks zet. Sixth sense past prima op een medium, arty of snelle heavy. Op een Maus is het bijvoorbeeld nutteloos.Gizzy schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:14:
Ik wist niet dat die meuk zo goed werkt. Misschien bij mijn volgende skill selectie ook eens voor dat spul gaan.
En daarnaast ben ik ook nog half bezig om me M4 elite te maken
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Natuurlijk wel repair als eerste. Ik vond het trouwens wel top van WG om alle skills te resetten voor iedereen.
Heeft er trouwens iemand ervaring met brothers in arms? Het lijkt me wel veel werk om hetzelfde voordeel te halen als vents.
BiA stacked met commander bonus, vents en evt consumables.Joindry schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:42:
Ik heb dead eye op mijn VK B (going to maus, 100k XP to go) gezet. Je moet wel 4 seconden targetten om uit te lezen, maar in die tijd ga je toch nergens heencammo heeft ook weinig zin en brothers in arms lijkt me ook nutteloos, omdat die twee tanks toch gewoon rijdende bunkers blijven.
Natuurlijk wel repair als eerste. Ik vond het trouwens wel top van WG om alle skills te resetten voor iedereen.
Heeft er trouwens iemand ervaring met brothers in arms? Het lijkt me wel veel werk om hetzelfde voordeel te halen als vents.
Dus met 100% crew, BiA en Vents krijg je:
Commander: +5 BiA, +5 Vents
Rest: +11 Commander, +5 BiA en +5 Vents.
Ja weet ik, maar merk jij het verschil tussen 116% op de driver en anderen en 121%? Persoonlijk, echt gevoelsmatig. Ik heb al ergens gelezen dat je reload ongeveer 2% verkort. Maar verder weet ik er niet veel over.Appel schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:50:
[...]
BiA stacked met commander bonus, vents en evt consumables.
Dus met 100% crew, BiA en Vents krijg je:
Commander: +5 BiA, +5 Vents
Rest: +11 Commander, +5 BiA en +5 Vents.
Ik heb nu FE als 2e skill op mijn VK B. Maar twijfel eraan om naar BiA te gaan.
Mijn 70% FE uitwissen, en ook mijn repair skill. Dan BiA erop en terug repair derbij. Dan houd ik wss 40% repair over ofzo maar gain ik wel BiA.
Sound like a good plan? of gewoon zo houden? (maw, hoe vaak staat de Maus in de fik
[ Voor 23% gewijzigd door Joindry op 03-04-2012 10:06 ]
Je kan je dan beter voorstellen dat alles met 2% wordt verkort, verkleind enz.Joindry schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:55:
[...]
Ja weet ik, maar merk jij het verschil tussen 116% op de driver en anderen en 121%? Persoonlijk, echt gevoelsmatig. Ik heb al ergens gelezen dat je reload ongeveer 2% verkort. Maar verder weet ik er niet veel over.
Ik heb nu FE als 2e skill op mijn VK B. Maar twijfel eraan om naar BiA te gaan.
Mijn 70% FE uitwissen, en ook mijn repair skill. Dan BiA erop en terug repair derbij. Dan houd ik wss 40% repair over ofzo maar gain ik wel BiA.
Sound like a good plan? of gewoon zo houden?
Repair is sneller, camo is beter, reload is korter, acceleratie is sneller, turn rate is beter, aim dispersion is kleiner. Je crew maakt je tank.
Maar je moet niet vergeten hoe gigantisch belangrijk repair nog is. Vooral nu de repair tijden voor heavies langer zijn geworden. Ik zou in jouw geval eerst repair erop zetten en daarna lekker verder trainen met BiA.
Wat heb je aan een 5% bonus wanneer je getracked in open veld staat
Tja, merk je het verschil tussen 111 en 116 (vents) ? Eigenlijk dezelfde vraag en daarop is toch het algemene antwoord dat het dat zeker waard is. Op zich zijn het natuurlijk kleine verschillen maar het zorgt er wel voor dat je in alles net wat beter bent en dat kan toch net het verschil maken.Joindry schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:55:
[...]
Ja weet ik, maar merk jij het verschil tussen 116% op de driver en anderen en 121%? Persoonlijk, echt gevoelsmatig. Ik heb al ergens gelezen dat je reload ongeveer 2% verkort. Maar verder weet ik er niet veel over.
P)
[removed]
1st skill 100%, 2e skill >80% = Bia, Repair
1st skill 100%, 2e skill <80% = Repair, BiA
En voor mediums dan als 3e skill Eagly eye, cruise control, steady hands, sonar. De Patton is met dit awesome!.
T50-2 heb ik eerst camo, dan eagle eye, sonar, ace
Mijn nieuwe heavy's hou ik Repair en dan Bia aan. Op mijn oudere (bv IS4) ga ik voor BiA, Repair, tutor, (ace of cruise), steady hands.
IS7 zal ik denk ik wat meer voor betere mobiliteit gaan
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zal wanneer ik thuis ben wel even naar die set-ups gaan kijkenwontcachme schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:11:
Afhankelijk van de 2e skill/type tank heb ik een beetje de repair/BiA verdeling gekozen.
1st skill 100%, 2e skill >80% = Bia, Repair
1st skill 100%, 2e skill <80% = Repair, BiA
En voor mediums dan als 3e skill Eagly eye, cruise control, steady hands, sonar. De Patton is met dit awesome!.
T50-2 heb ik eerst camo, dan eagle eye, sonar, ace
Mijn nieuwe heavy's hou ik Repair en dan Bia aan. Op mijn oudere (bv IS4) ga ik voor BiA, Repair, tutor, (ace of cruise), steady hands.
IS7 zal ik denk ik wat meer voor betere mobiliteit gaan
Heb op mn M3 Lee Ace TankerAngeloonie schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 00:30:
Omfg ik kan echt niet met de AMX12t spelen
[...]
PZIII - Ace Tanker
PzIIIA - Ace Tanker
Luchs - Ace Tanker
AMX 40 - I Class
E-75 - II Class
Tiger II - II Class
Tiger - II Class
VK3601H - II Class
Leopard - III Class
Valentine - III Class
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
mooie demonstratie!Appel schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:49:
[...]
Ik ken het gevoel, heb het van het weekend zelf meegemaakt (terwijl ik in het winnende team zat).
[video]
Welke mods gebruik je?
Volgens mij Jimbo's schietinterface.oosterhofjf schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:58:
[...]
mooie demonstratie!
Welke mods gebruik je?
Als ik dit zie ben ik blij dat ik rook heb uitgeschakeld. Dan zie ik tenminste nog wat
De T110 is idd een erg fijne tank. Beter voor randoms dan de IS7/E100/50B/Maus.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Kan ook aan mij liggen trouwens.
J1mb0's crosshair mod, stock OTM en een HD minimap modoosterhofjf schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:58:
[...]
mooie demonstratie!
Welke mods gebruik je?
Issie nog steeds OP?Joindry schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:27:
Vind jij de IS-7 ook geninjanerfed? Hij lijkt mij trager en terug minder hard aan de voorkant?
Kan ook aan mij liggen trouwens.
If yes, nothing to see here, move along.
If no, nothing to see here, move along.
Om een Amerikaan kapot te krijgen moet je wel een E-75 frontaal en een flankende IS-4 opofferen. Het kost 2 normale heavies (die dood gaan in randoms) om 1 Amerikaan kapot te krijgen. Bij de Fransen kan je nog gemakkelijk shells binnengooien en ze spatten wel uit elkaar. Zo'n Amerikaan heeft frontaal Maus-neigingen + snelheid van een medium.
Gisteren een mooie 2k XP single met AMX M4. Fear factor als je met 2 schoten een E-75 frontaal dood maakt, 3 schoten door de voorkant van een IS-4 die naar beneden keek, hij detrackt mij met 0 damage en ging ervan door om niet meer mijn vuur te moeten ontvangen.
Goede Lorraine double met over 3,5k XP, eerst snel naar medium hill rushen, positie houden en wat inkomende klein tuig mollen. Dan reloaden, samen met een heavy en medium peekaboo om een Löwe te killen. Reloaden, terug de hill op, 2 kills in center maken, reloaden, de vijandelijke Tiger II heeft schade opgelopen voor de prijs van een dode KV-5, T-44,... en ik moet wel doorrijden om hem met 2 schoten te finishen. Dan nog eentje finishen, Tiger finished door voorbij hem te rijden met drive by shooting. 7 kills.
Dat komt omdat de bestuurder van de Amerikaan uit een T34 tier 9 komt. Hij is dus gewend om met een slechtere tank tegen betere tanks te vechten. Dus wat gebeurt er als deze bestuurder een betere tank onder zijn/haar kont krijgt?rapture schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:13:
Mijn IS-4 voelt ninja-nerfed tegen Amerikaanse tanks. Zo wist ik te winnen van 2 E-75's die mij probeerden te flanken, maar eenmaal ik een tier 9 Amerikaanse tank zie is het gedaan met spelen. Dan slacht die Amerikaan nog 6 man af om eigenhandig een victory door te drukken.
Om een Amerikaan kapot te krijgen moet je wel een E-75 frontaal en een flankende IS-4 opofferen. Het kost 2 normale heavies (die dood gaan in randoms) om 1 Amerikaan kapot te krijgen. Bij de Fransen kan je nog gemakkelijk shells binnengooien en ze spatten wel uit elkaar. Zo'n Amerikaan heeft frontaal Maus-neigingen + snelheid van een medium.
Dit is maar deels waar btw, het klinkt in mijn oren gewoon als een goede speler. Maar de nieuwe M103 is gewoon een beest van een ding met een kanon dat overal doorheen schiet, de IS-4 en E-75 moeten het vooral van hun armour hebben. De M103 heeft dat ook wel, maar vooral op de voorkant van zijn tank. Niet rondom.
En de nieuwe US heavies zijn niet snel (max 34 en 37km/h) ze zijn wel mobiel (zitten snel op top snelheid)
En de IS4 is een kwestie van goed anglen en een beetje blijven bewegen zodat ze niet rustig kunnen aimen op je driver hatch/lower plate
Iedere tank zijn ding, M103 heeft genoeg zwakke plekken, en ze zijn gevoeliger voor arty dan de Fransen.
Ik snap eerlijk niet wat men tegen al die hersenloze spelers heeft....dat zijn toch gewoon easy targets?Gizzy schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:03:
Preminition oid?
Lol zit net een topic te lezen over lemmingteam ed. op het wot forum, kom ik deze post tegen. Lol:
I suggest u lads take a deep breath, buy A LOT of your favourite alcohol and chill out during the next 2-3 weeks.
Easter holidays are here, there's gonna be LOTS of kids on and u can bet that the average IQ in WoT gonna go way down.
The level of fail is gonna reach boiling point
So, either u dont play, or u turn ur brain off and see u on the battlefield
Don't say you were not warned!
Kijk er eens op deze manier naar: Hoe meer hersenloze spelers online, des te meer invloed je zelf op de uitkomst van de battle hebt. Immers, die hersenloze spelers zitten ook in het vijandelijke team!
Op mijn Type 59 had ik 100% repair en 95% cammo voor de patch.redwing schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:09:
[...]
Tja, merk je het verschil tussen 111 en 116 (vents) ? Eigenlijk dezelfde vraag en daarop is toch het algemene antwoord dat het dat zeker waard is. Op zich zijn het natuurlijk kleine verschillen maar het zorgt er wel voor dat je in alles net wat beter bent en dat kan toch net het verschil maken.
Na de patch heb ik voor 100% BiA en 85% repair gekozen en het viel mij gewoon op wat een verschil die BiA maakt! Ik heb hierdoor ook het vermoeden dat het niet +5% is maar *5%.
[ Voor 41% gewijzigd door Sapstengel op 03-04-2012 15:08 ]
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Als top tier IS-4 is het eerst duelleren tegen de vijandelijke top tier leider. IS-4 + Tiger II gesloopt zonder hp te verliezen. Eenmaal de vijand hun leider verliest, dan wals ik over de rest, kan gewoon tussen 3 hummels aan de vijandelijke vlag stilstaan voor precisieschoten en top gun scoren. De fear factor is immens.Sapstengel schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:00:
Ik snap eerlijk niet wat men tegen al die hersenloze spelers heeft....dat zijn toch gewoon easy targets?
Kijk er eens op deze manier naar: Hoe meer hersenloze spelers online, des te meer invloed je zelf op de uitkomst van de battle hebt. Immers, die hersenloze spelers zitten ook in het vijandelijke team!
Het probleem is dat de vijand door 2/3 à 3/4 team beukt en bij ons staan te cappen, terwijl ik een top gun aan mijn flank haal en solo slachtpartij aan de vijandelijke vlag hou. Ze rijden gewoon met een grote boog rond de boss tank.
Dat is dus niet zo, de balans is namelijk altijd dat jíj de hersenloze spelers krijgt, en het vijandelijke team de pro's.Sapstengel schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:00:
[...]
Ik snap eerlijk niet wat men tegen al die hersenloze spelers heeft....dat zijn toch gewoon easy targets?
Tenminste, zo ervaar ik het
Maar als je vijand 2-3 goede top tiers heeft, en jij bent de enige goede top tier in jouw team, dan heb je ook al een probleem, dan kunnen de overige 12-13 spelers wel slecht zijn, maar daar heb je dan weinig aan.
Maar goed, in Low Tier battles vind ik het wel leuk die noobies. Heerlijk hoe ik ze dan in mijn Luchs of PzIIIA compleet own omdat die gasten het gewoon nog niet snappen allemaal. Flanken waar je met High Tier battles echt niet langs komt. Gastjes die stoppen in open velden, gastjes die hun kont naar je keren etc.
Aantal potjes met 4+ zijn dan meer regel dan uitzondering
[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 03-04-2012 15:57 ]
Battle: Abbey dinsdag 3 april 2012 16:05:19
Vehicle: PzKpfw IV
Experience received: 1.089
Credits received: 23.440
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Master Gunner, Reaper, Steel Wall, Sniper, Invader, Top Gun
Lekker potje, ging het gootje in met een kleine TD. 4 tanks tegen gekomen allemaal kapot gemaakt. Toen hun basis in waar nog 2 arty's en een andere tanks stonden. 1 arty reed naar het midden dus moest even uit de cap. Werd ik nog wel verrast door een AMX 40 die mij nog 2 keer goed wist te raken. Gelukkig ook die kapot. Toen 2-2, Churchill tegen een A-20 en M4 in onze basis. Killde nog wel de A-20 maar werd door de M4 gesloopt. Helaas voor hun was dat net genoeg, hij was te laat terug. En dan te bedenken dat ik bijna die Churchill een shell had gegeven omdat ie in de basis ACHTER de arty ging campen

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
In de server was ik in ieder geval niet de enige, nog iemand anders had het probleem. Maar of dit nu server-side of cliënt-side is?

edit//
Waarschijnlijk een probleem met de Pettingson & Locastans HD Mini-map. Even nieuwe versie gedownload en nu opnieuw proberen.
[ Voor 20% gewijzigd door wsLy op 03-04-2012 16:57 ]
Hoezo werkt het niet? Kan er gewoon 3 in m'n winkelwagen zetten?TweakJerommeke schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:25:
hmmm 3x World of tanks voor 21 euro, helaas werkt het niet bij mij. Anders is dit wel een erg mooie deal. 3x 2750 gold, garage slot, 1 week premium en 50,000 credits (tja).
Idd mooie deal, €21.00 voor 9925 gold.
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 03-04-2012 17:30 ]
Natuurlijk moet je wel die mini-maus in je garage hebben anders krijg je geen 750 gold als compensatie btw.
[ Voor 55% gewijzigd door TweakJerommeke op 03-04-2012 17:37 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
| Omschrijving Aantal Subtotaal Verwijderen World of Tanks In bestelling | verwachte levertijd 1 maand tot verzending PC €9,95 3 €21,00 Je korting is toegepast: -€8,85 Totale Verzendkosten: €0,00 Totaal: €21,00 |
Bij mij verrekent hij het netjes
[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 03-04-2012 17:42 ]
Kan je continue zo'n pakket blijven toevoegen aan een reeds bestaand account?TweakJerommeke schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:25:
hmmm 3x World of tanks voor 21 euro, helaas werkt het niet bij mij. Anders is dit wel een erg mooie deal. 3x 2750 gold, garage slot, 1 week premium en 50,000 credits (tja).
Zal wel....
Strange mijn account zal dan wel een fout hebben want ik krijg die korting niet
rapture schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:47:
[...]
Als top tier IS-4 is het eerst duelleren tegen de vijandelijke top tier leider. IS-4 + Tiger II gesloopt zonder hp te verliezen. Eenmaal de vijand hun leider verliest, dan wals ik over de rest, kan gewoon tussen 3 hummels aan de vijandelijke vlag stilstaan voor precisieschoten en top gun scoren. De fear factor is immens.
Het probleem is dat de vijand door 2/3 à 3/4 team beukt en bij ons staan te cappen, terwijl ik een top gun aan mijn flank haal en solo slachtpartij aan de vijandelijke vlag hou. Ze rijden gewoon met een grote boog rond de boss tank.
Voor beiden geldt: Statistisch gezien komt het omgekeerde even vaak voor. Punt blijft dat je meer invloed houdt op de uitkomst van de battle.Angeloonie schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:54:
[...]
Dat is dus niet zo, de balans is namelijk altijd dat jíj de hersenloze spelers krijgt, en het vijandelijke team de pro's.
Tenminste, zo ervaar ik het
Maar als je vijand 2-3 goede top tiers heeft, en jij bent de enige goede top tier in jouw team, dan heb je ook al een probleem, dan kunnen de overige 12-13 spelers wel slecht zijn, maar daar heb je dan weinig aan.
...
[ Voor 23% gewijzigd door Sapstengel op 03-04-2012 17:50 ]
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Heb je er dan 3 keer 1 toegevoegd, bij mij werkt het niet nl.Yammie74 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:43:
[...]
Kan je continue zo'n pakket blijven toevoegen aan een reeds bestaand account?
Zal wel....
De tijden dat je speelt hebben ook invloed. Vooral in 3x weekenden is het aantal clueless spelers gewoon zo groot dat je een stuk minder invloed hebt. Je kunt in je eentje niks uitrichten tegen 15 anderen als het hele team een kant op lemmingt.Sapstengel schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:49:
Voor beiden geldt: Statistisch gezien komt het omgekeerde even vaak voor. Punt blijft dat je meer invloed houdt op de uitkomst van de battle.
[ Voor 46% gewijzigd door Hydra op 03-04-2012 18:05 ]
https://niels.nu
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Zelfde discussie is ook hier gaande: http://forum.worldoftanks...r-3-for-18-free-delivery/Roeligan schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:08:
Bij zavvi tevens kans op 3 maanden levertijd... wel toegeven dat er dan kans bestaat dat ze dubbel of trippel leveren
Gebruik jij nu een player efficiency mod of niet? Zoja welke?Fest schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:01:
De T110E5 is toch echt wel mijn favoriet inmiddels. Mensen blijven op je schieten en je verliest maar weinig HP.
[afbeelding]
Replay
XVM 2.0 zo te zien.Nemean schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:03:
[...]
Gebruik jij nu een player efficiency mod of niet? Zoja welke?
Doet de gunner bv alleen zijn turret als die geraakt is en de rest doet niets dan? Werkt hetzelfde bij camo enz ook? Of is hoe meer hoe beter?
People as things, that’s where it starts.
Wat kiest men eigenlijk doorgaans of is dat per tak en tank echt afhankelijk?
Het effectieve percentage van de generieke skills (camo, repair, firefighting) worden gemiddeld over alle crewmembers. Ofwel als je een 5 crew tank hebt waarvan 4 met 100% repair en 1 met 0% dan heb je effectief 80% repair.Astratuner schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:25:
Ik vroeg mij eens af als je bv. bij een tank nu 5 crew members allemaal de repair skill laat aanleren, wil dat dan zeggen dat je tank in het algemeen sneller gerepaired is of werkt dat zo niet?
Doet de gunner bv alleen zijn turret als die geraakt is en de rest doet niets dan? Werkt hetzelfde bij camo enz ook? Of is hoe meer hoe beter?
Voor de uitbreiding van de skills was voor het gros van de tanks is repair het beste om mee te starten, SPGs hebben nauwelijks baat bij repair en daar kiest men voor camo. Met de nieuwe skills is het meer afhankelijk van je speelstijl geworden welke skill je als eerste gaat doen, al blijft repair voor de meeste een goede starter.Astratuner schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:31:
Ahzo dank je voor dat even te verduidelijken.
[ Voor 29% gewijzigd door squaddie op 03-04-2012 19:42 ]
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Heel erg afhankelijk van je speelstijl en je tank. En nu er totaal iets van 25 perks zijn, zou ik het niet weten.Astratuner schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:31:
Ahzo dank je voor dat even te verduidelijken.
Cammo werd altijd voor TD's aangeraden. Repair voor scouts. Firefighting door bijna niemand, daar bestaan brandblussers voor.
Maar, nu heb je een hele zooi andere perks, zoals Brother in Arms en nog wat dingetjes. Ik zou je gewoon goed inlezen op het forum van WoT.
Nemean schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:03:
[...]
Gebruik jij nu een player efficiency mod of niet? Zoja welke?
User.tmp gaat door voor de koelkast.
Dit inderdaad, over het algemeen houd ik zelf nog repair skill als eerste skill aan en meestal BIA als tweede maar dit is ook afhankelijk van de tank (gezien BIA mijn inziens een must moet zijn voor CW tanks).VasZaitsev schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:36:
[...]
Heel erg afhankelijk van je speelstijl en je tank. En nu er totaal iets van 25 perks zijn, zou ik het niet weten.
Maar, nu heb je een hele zooi andere perks, zoals Brother in Arms en nog wat dingetjes. Ik zou je gewoon goed inlezen op het forum van WoT.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Victory!
Battle: El Halluf dinsdag 3 april 2012 20:14:21
Vehicle: IS
Experience received: 2.438 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 36.748
Battle Achievements: Steel Wall
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
*(&^*$^Y)(*&^#&$^_()*&$*^#%$TAngeloonie schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:40:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 Omschrijving Aantal Subtotaal Verwijderen World of Tanks In bestelling | verwachte levertijd 1 maand tot verzending PC €9,95 3 €21,00 Je korting is toegepast: -€8,85 Totale Verzendkosten: €0,00 Totaal: €21,00
Bij mij verrekent hij het netjes
Ik wil hem ook
Ik voeg hem op 300 verschillende manieren toe. Via de 3voor21-pagina, los toevoegen en dan twee keer het plusje indrukken, via IE, FF, maakt geen verschil.
Jij hebt hem gesloopt
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Bij mij werkte het opeens toen ik een private session maakte in Firefox.. bestelling geplaatst. Daarna werkte het weer niet. Ik heb support gemaild hierover.NoxiuZ schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:58:
[...]
*(&^*$^Y)(*&^#&$^_()*&$*^#%$T
Ik wil hem ook![]()
Ik voeg hem op 300 verschillende manieren toe. Via de 3voor21-pagina, los toevoegen en dan twee keer het plusje indrukken, via IE, FF, maakt geen verschil.
Jij hebt hem gesloopt

Telefoon maar gebruiken.
EDIT:
PC van ouders (custom build door mij) doet het wel gewoon (in privesessie thans). Ik doe iets verkeerd
Nahja, er komen er 3 hierheen voor 21 euro.
Oh en ik zit graag in noobteams met mijn marder. Ik one-shot de rest allemaal als ze al half mol zijn. Easy money!
[ Voor 68% gewijzigd door Nox op 03-04-2012 22:06 ]
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

[ Voor 31% gewijzigd door rgras op 03-04-2012 22:40 ]
Verwijderd
Dat is ook zo'n bagger-map. Als ik daar als scout speel, maak ik altijd eerst even een snel scout rondje zodat we alvast het halve team kunnen platleggen. Of ik rijdt naar de gebouwtjes en blijf die huggenrgras schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:39:
Tiger II op Malinovka @ spawn I.. na de start rij ik meteen richting het bos, maar na 10 seconden wordt ik al meteen getracked: dood. Wat een complete onzin, je moet toch wel in staat zijn om 20-30 meter veilig te kunnen rijden om van je spawnplek weg te komen?

Net op Prokhorovka.. Geen arty, dus iedereen campen. Ik raak vanuit m'n campspot echt veel tanks.. We staan voor maar verliezen toch.. Gaan ze zeiken dat het mijn schuld is omdat ik camp.. Yeah right, 2 kills en 3 tanks bijna afgeschoten.. Sure it's my fault.. Onze linkerflank was eerst met 7 tegen 1 of 2 van hun..
[ Voor 59% gewijzigd door Angeloonie op 03-04-2012 23:53 ]

De Jagdpanther vind ik juist een ontzettende verbetering ten opzichte van de JagdpanzerIV - dat ding was echt een hel! Ik heb met veel minder potjes een stuk meer XP en heb 'm nu eigenlijk op de engine na al volledig geupgrade. Ik merk wel dat hoe hoger je in tier komt met de AT's, hoe voorzichtiger je moet zijn. Eigenlijk een compleet andere mindset. StuG's en Marder's kon je nog wel mee rond crossen maar alle Tier6+'s moet je gewoon een stuk voorzichtiger spelen. Als je eenmaal in de juiste mindset zit, is het een leuke tank welke potentieel veel schade kan doen.NoxiuZ schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:30:
Hier ook met de Jagdpanther, tig potjes op rij verlies. Waar ik gister gemiddelden haalde van 3-4 kills per battle met de Marder haal ik er nu gemiddeld 1. Heb nog mazzel dat ik mijn Ace-status nog heb
Surfin' paradise!
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Opstarttijden van WoT of van de gehele PC? Patches installeren gaat niet altijd even goed bij WoT dus wellicht de 7.2 client downloaden.Joindry schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:08:
Heeft er nog iemand last van giga opstarttijden van zijn PC sinds de update van wot naar 7.2? Mn pc doet er 2.5 minuten over om op te starten nu.
Mijn hele pc...psychoclown schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:47:
[...]
Opstarttijden van WoT of van de gehele PC? Patches installeren gaat niet altijd even goed bij WoT dus wellicht de 7.2 client downloaden.
Ik maak me er serieus zorgen over
Maar ja, graag of niet. Sowieso heb ik de laatste tijd dat het spel me niet zo meer trekt als in het begin. Het wordt tijd voor wat andere game-modi in WoT...
Ik zou toch voor de Pz 4 gaan hoor. Dan kan je daarna beide VK mediums pakken of vanaf de Tiger P de Tiger mee onderzoeken. Pz 4 is echt een super leuk dingwsLy schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:00:
Gisteren uit ellende de pzkpw 38 na verkocht. Matchmaking met dat ding is absurd en geen zin om met max 50 xp per potje te proberen de 13k te halen voor de pzv 4. Nee dan maar via de andere weg en op naar de e-100 ipv Maus. pzv4 unlock ik wel als ik genoeg free xp heb
Wat voor mij een leuke toevoeging zou zijn is als je het level/map kan kiezen ipv een random waar je in wordt gegooid.Fest schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:01:
Jeej, weer clanloos. Wel heel toevallig nadat een commander mij ingame had aangesproken dat hij mij nog niet op Teamspeak had gezien en ik hem van repliek diende.
Maar ja, graag of niet. Sowieso heb ik de laatste tijd dat het spel me niet zo meer trekt als in het begin. Het wordt tijd voor wat andere game-modi in WoT...
RatPack #814
Klinkt heel vaag.Fest schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:01:
Jeej, weer clanloos. Wel heel toevallig nadat een commander mij ingame had aangesproken dat hij mij nog niet op Teamspeak had gezien en ik hem van repliek diende.

Ik heb mijn Panzer IV nog steeds in m'n garage staan, heerlijke tank en met de beste gun kan je zelfs tanks een paar tiers hoger zonder problemen penetraten. Alleen die crew skills gaan zo langzaam... Met de eerste bezig (repair) en op 70%..Appel schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:02:
[...]
Ik zou toch voor de Pz 4 gaan hoor. Dan kan je daarna beide VK mediums pakken of vanaf de Tiger P de Tiger mee onderzoeken. Pz 4 is echt een super leuk ding
Overigens was het aanvankelijk ook mijn plan om richting de TigerP en daarna richting Maus te gaan. Denk dat ik als non-premium speler mijn doelstellingen eens moet aanpassen
Surfin' paradise!
Dat ze de mensen één map laten aanduiden waar ze niet op willen spelen... Direct een goeie poll om de meest gehate map bij te houden... Enkel maar win voor WG.Roeligan schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:06:
[...]
Wat voor mij een leuke toevoeging zou zijn is als je het level/map kan kiezen ipv een random waar je in wordt gegooid.
https://td82.ru/wotka?Fest schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:18:
Weet iemand toevallig de link naar de website waar je de clan geschiedenis van een speler kan opzoeken? Ik kan het niet meer vinden. En dan kan ie ook gelijk in de topicstart opgenomen worden.
Dit was klote:

SU100 en TigerP waren beide een oneshot, maar doordat een KV3 blijkbaar onzichtbaar is wanneer ik naar hem kijk op 50m en ik twee criticals had op zijn kont eerder (wtf...), had ik teveel HP al verloren om de SU100 te weerstaan.

Wat voor mod gebruik jij overigens om je damage aan te tonen? Ik had een Russische maar die werkte niet zo lekker, die van jou ziet er wel nice uit.
Hmm dat klinkt vaag.. nouja het is hun verlies aangezien ze een goede speler moeten missenFest schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:01:
Vertaling is zo krom als een hoepel, maar redelijk duidelijk: DamageNemean schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:46:
@Wontcachme, das zeker spijtig als dat gebeurd.. als je team nu net wat beter had gepresteerd.
Wat voor mod gebruik jij overigens om je damage aan te tonen? Ik had een Russische maar die werkte niet zo lekker, die van jou ziet er wel nice uit.
Overigens is die site een goldmine voor mods
Dank u!wontcachme schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:50:
[...]
Vertaling is zo krom als een hoepel, maar redelijk duidelijk: Damage
"That update 0.7.2 came out! "
Verwijderd
Redelijk pittige tank inderdaad, maar ik weet niet precies hoe je 'm gebruikt. Net als anderen hier, raad ik je toch aan om de PzIV te unlocken, dat is een van de beste tier V tanks (niet de KV-2 dus, die is straks tier VI) als je 'm elite. Als je houdt van (middel-)lange afstand snipen, dan is 't helemaal jouw ding.wsLy schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:00:
Gisteren uit ellende de pzkpw 38 na verkocht. Matchmaking met dat ding is absurd en geen zin om met max 50 xp per potje te proberen de 13k te halen voor de pzv 4. Nee dan maar via de andere weg en op naar de e-100 ipv Maus. pzv4 unlock ik wel als ik genoeg free xp heb
Verder nog wat tips voor de Pz38na:
- Tier <IV battles, je hebt best goede armor voor een light (net als PzIII), dus je kan dan best offensief spelen.
- Tier V> battles: scout. Zorg dat je een camo netje erop weet te zetten en evt. binocs (zijn wel 500k). Ga dan lekker in de bosjes zitten en zorgen dat je tanks oplicht. Zelf schieten heeft geen zin met die gun, gewoon zorgen dat teammaten wat te schieten hebben
Als je blijft doodgaan in 't begin, zorg dan dat je de eerste paar minuten niet aan 't front te vinden bent. Maak je daarna nuttig door te scouten, vaak is het zo dat je later in het spel geen scouts meer hebt. Dat is dus best een voordeel als jij nog leeft en de laatste paar tanks kan scouten voor je overgebleven teammaten.
Succes ermee
Jij gebruikt een mod van een Russische site die daar is vertaald uit het engels omdat de maker ervan US iswontcachme schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:50:
[...]
Vertaling is zo krom als een hoepel, maar redelijk duidelijk: Damage
Wist niet dat die oorspronkelijk Engels wasAshrah schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:57:
[...]
Jij gebruikt een mod van een Russische site die daar is vertaald uit het engels omdat de maker ervan US is
Mja ik heb tot dusver alleen maar gescout in principe... een enkele keer dat ik in een battle terecht kom met tier <V tanks. Grotendeels alleen maar in battles die oplopen tot Tier 9 en 9 van de 10 keer verliest mijn team ook nog eens... wat resulteert in een enorme loss-streak iedere keer en weinig XP... en dan duurt het echt enorm lang voordat ik die 15000 XP bij elkaar heb...Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:55:
[...]
Redelijk pittige tank inderdaad, maar ik weet niet precies hoe je 'm gebruikt. Net als anderen hier, raad ik je toch aan om de PzIV te unlocken, dat is een van de beste tier V tanks (niet de KV-2 dus, die is straks tier VI) als je 'm elite. Als je houdt van (middel-)lange afstand snipen, dan is 't helemaal jouw ding.
Verder nog wat tips voor de Pz38na:
- Tier <IV battles, je hebt best goede armor voor een light (net als PzIII), dus je kan dan best offensief spelen.
- Tier V> battles: scout. Zorg dat je een camo netje erop weet te zetten en evt. binocs (zijn wel 500k). Ga dan lekker in de bosjes zitten en zorgen dat je tanks oplicht. Zelf schieten heeft geen zin met die gun, gewoon zorgen dat teammaten wat te schieten hebben. Als het spel vordert kan je wat scout-runs (dus gewoon langs rijden en zorgen dat je niet geraakt wordt: je bent immers vrij klein) doen of arty jagen.
Als je blijft doodgaan in 't begin, zorg dan dat je de eerste paar minuten niet aan 't front te vinden bent. Maak je daarna nuttig door te scouten, vaak is het zo dat je later in het spel geen scouts meer hebt. Dat is dus best een voordeel als jij nog leeft en de laatste paar tanks kan scouten voor je overgebleven teammaten.
Succes ermee.
Ik zal er nog eens over gaan nadenken wat ik ga doen. Denk dat de kant van de Panzer 4 toch de beste keus dan is... aangezien je zowel richting Maus als E-100 kunt gaan.
Verwijderd
Maus en E-100 is echt long-term, ik ben zelf afgestapt naar zo ver vooruit kijken. Mijn hoogste tier is 7 (maar ben 1x doorgeknald naar 9 voor de T34; enige uitzondering) en dat zijn prima tanks. Voordeel is ook dat je vanuit de 3001P naar de tiger P kunt, die volgens mij een stuk beter is dan de Tiger (frontal armour vooral).wsLy schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:05:
[...]
Mja ik heb tot dusver alleen maar gescout in principe... een enkele keer dat ik in een battle terecht kom met tier <V tanks. Grotendeels alleen maar in battles die oplopen tot Tier 9 en 9 van de 10 keer verliest mijn team ook nog eens... wat resulteert in een enorme loss-streak iedere keer en weinig XP... en dan duurt het echt enorm lang voordat ik die 15000 XP bij elkaar heb...
Ik zal er nog eens over gaan nadenken wat ik ga doen. Denk dat de kant van de Panzer 4 toch de beste keus dan is... aangezien je zowel richting Maus als E-100 kunt gaan.
Zorg ook dat je commander een hoge rating heeft, die bepaalt hoe goed je view-range is. Mocht deze nog onder de 75% zijn (60ish) dan is het misschien slim om deze voor 20k credits te trainen.
Dat ligt eraan hoe je speelt. Toen ik de Tiger speelde had ik 0,0 moeite een Tiger P frontaal te verslaan. Zeker de turrent is een grote weakpoint waar je zo doorheen knalt.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:13:
naar de tiger P kunt, die volgens mij een stuk beter is dan de Tiger (frontal armour vooral).
Verwijderd
Daar heb je inderdaad gelijk in, die turret is 1 grote weakspot. Zo pak ik ze ook altijd aan. Maar aan de andere kant is de tiger een nog grotere weakspot (de hele voorkant duswontcachme schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:15:
[...]
Dat ligt eraan hoe je speelt. Toen ik de Tiger speelde had ik 0,0 moeite een Tiger P frontaal te verslaan. Zeker de turrent is een grote weakpoint waar je zo doorheen knalt.
Net mijn Tiger P gedubbeld voor 3.6kVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:24:
[...]
Daar heb je inderdaad gelijk in, die turret is 1 grote weakspot. Zo pak ik ze ook altijd aan. Maar aan de andere kant is de tiger een nog grotere weakspot (de hele voorkant dus). Voor schieten op afstand en mensen die geen weakspots weten, ben je beter af met de P denk ik.
Op Lakeville de eerste Tiger P kapot gemaakt door zijn commanders hatch en zijn onderplaat. KV-3 kapot geschoten door hem frontaal aan te pakken. Een Tiger vermorzeld terwijl ik achter een lijk kon schuilen en de IS had nog maar 1 prikje nodig
Ik had nog 1k hp over.
Probleem met mijn mini-map ook opgelost. Blijkbaar waren niet alle mappen uit de zip-file gehaald tijdens het installeren van de mod via de mod-manager.
[ Voor 36% gewijzigd door wsLy op 04-04-2012 19:04 ]
Hoef nog maar 6000 XP voor de Panzer 4.Gleighton schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:17:
Het leuke van de PzKpfw 38 nA is dat het zo'n klein tankje is. Het ding wordt dus al snel onderschat. Maar okay, een supertank voor tier 4 is het echt niet. Gewoon even doorzetten totdat je de PZ IV hebt
Met de andere tanks (T-34, Hummel, Stug III) heb ik nog geen enkele keer gewonnen vandaag.... like wtf... Maarja kan ook weer grotendeels liggen aan het gebrek aan teamwork.. heel veel solo acties weer en mensen die vooruit rijden terwijl ze weten dat er een Pz 4, een hetzer en nog een tank op de loer liggen...
Ook rot dat er niemand van mijn clan online is... dus kan geen peloton spelen atm
Dit topic is gesloten.