Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Inderdaad, informatief kan ik het niet noemen. En wat vinden jullie van onderstaande reactie?Herman schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:31:
Deze reactie staat m.i. te hoog:
Rob Coops in 'nieuws: Minister Verhagen verdedigt zich na Acta-kritiek'
De reactie bevat veel lucht en bevat tevens flames als 'maffia' e.d. * tweaker2010 geeft 0
mrlammers in 'nieuws: Minister Verhagen verdedigt zich na Acta-kritiek'
Voor mij een duidelijke 0, die +3 gevers shame on them ;)!Herman schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:31:
Deze reactie staat m.i. te hoog:
Rob Coops in 'nieuws: Minister Verhagen verdedigt zich na Acta-kritiek'
De reactie bevat veel lucht en bevat tevens flames als 'maffia' e.d. * pino85 geeft 0
Liefhebber van Tweakers
-1 van mijtweaker2010 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:03:
[...]
Inderdaad, informatief kan ik het niet noemen. En wat vinden jullie van onderstaande reactie?
mrlammers in 'nieuws: Minister Verhagen verdedigt zich na Acta-kritiek'
Ik weet het niet hoor, vind het wel on-topic en het bevat wel een aantal waarheden?
Waarom moet woekele in 'meuk: Adobe Reader X 10.1.3' nou weer als offtopic worden gewaardeerd? Het is in tegenstelling tot de link erboven (die wel ontopic/informatief wordt gewaardeerd) een veel directere link.
Edit: @tweaker2010: bij mij doet de link het wel
[ Voor 11% gewijzigd door woekele op 12-04-2012 10:57 ]
Upmodded!
Virussen? Scan ze hier!
Jouw link doet het niet bij mij, die link eronder wel: apronk in 'meuk: Adobe Reader X 10.1.3'woekele schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:25:
Ben echt helemaal klaar met die moderaties op Tweakers.net.
Waarom moet woekele in 'meuk: Adobe Reader X 10.1.3' nou weer als offtopic worden gewaardeerd? Het is in tegenstelling tot de link erboven (die wel ontopic/informatief wordt gewaardeerd) een veel directere link.
Dus dan vind ik die 0 zo gek nog niet.
Dat het bij jou niet werkt wil nog niet zeggen dat het bij anderen niet werkt, en is dus geen reden voor een 0
Virussen? Scan ze hier!
Ik zeg alleen maar dat die link het hier niet doet (proxy?), waarschijnlijk is dat bij die 0 gever ook het geval.wildhagen schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:06:
Die link doet van woekele doet het anders prima, een 0 is dus absoluut niet terecht.
Dat het bij jou niet werkt wil nog niet zeggen dat het bij anderen niet werkt, en is dus geen reden voor een 0
Informatief en hij werkt gewoon dus +2 gegeven en daar sta je nu ook op.woekele schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:25:
Ben echt helemaal klaar met die moderaties op Tweakers.net.
Edit: @tweaker2010: bij mij doet de link het wel(zowel vanaf mijn werk als vanaf thuis)
Dit lijkt me geen +2 of +1 maar een nul
Gropah in 'nieuws: Namco Bandai brengt Dark Souls naar de pc'
Idem dito:
Ge0force in 'nieuws: Namco Bandai brengt Dark Souls naar de pc'
[ Voor 20% gewijzigd door pino85 op 12-04-2012 11:35 ]
Liefhebber van Tweakers
haarbal in 'nieuws: Namco Bandai brengt Dark Souls naar de pc'
Je reactie staat nu op +1GlowMouse schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:20:
GlowMouse in 'nieuws: Ontwikkelaars koppelen horloge met e-ink-display aan smartphone' staat op 0. Waarschijnlijk komt dat omdat iemand een reactie gepost heeft die mijn post onderuit haalt (die wel op +1 staat), terwijl die reactie helemaal niet klopt (zie de reacties in het gelinkte youtube-filmpje).
Hier doet hij het ook niet .tweaker2010 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:14:
[...]
Ik zeg alleen maar dat die link het hier niet doet (proxy?), waarschijnlijk is dat bij die 0 gever ook het geval.
Mismodders galore... 2x+3, 1x+2 ...
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
staat nu op -1tes_shavon schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:17:
HesRuud in 'nieuws: Shigeru Miyamoto had graag Angry Birds bedacht'
Mismodders galore... 2x+3, 1x+2 ...
Yzord in 'nieuws: Chinese sms-malware doet zich voor als Android-update'
Hoe een sms linkje (poging) naar apple topic kan gaan -1
Dit soort korte reacties horen wmb ook op -1.
Verwijderd in 'nieuws: Shigeru Miyamoto had graag Angry Birds bedacht'
En wat is hier informatief aan?
☻/
/▌
/ \
Die mag mischien wel op -2, erg persoonlijke aanval
edit
PowerMod bedankt
sniek in 'nieuws: UPC kampt met storing rond Amsterdam - update'
-1
Verwijderd in 'nieuws: UPC kampt met storing rond Amsterdam - update'
-1
_ Ander nieuws bericht:
psyBSD in 'nieuws: Verzet tegen Acta-verdrag in Europarlement neemt toe'
Het is onbegrijpelijk dat iemand die 2 regels text die deels onduidelijk is en wat knip en plak werk een +2 krijg
hoog uit een +1
[ Voor 68% gewijzigd door SRich op 12-04-2012 16:15 ]
Wat is hier zo vreselijk -1 aan? De "Geloof je het zelf?" is niet dusdanig onvriendelijk dat ik 'm er onder de 0 voor zou scoren. Verder is het een mening, net als alle andere posts er omheen. Alleen is deze negatief... Daarnaast staan er alleen waarheden in: Blizzard is commercieel, Blizzard keostert eSport want er zit geld in.
[ Voor 12% gewijzigd door Bundin op 12-04-2012 18:11 ]
Waarom is dit een -1 volgens jou?
Liefhebber van Tweakers
Morphix in Oh-No-kia Poll, donderdag 12 april 2012 16:58
Toch de bovenstaande post maar even melden, Morphix houdt blijkbaar van een krachtige mening, maar doet wel moeite om dit te beargumenteren. Om een of andere reden heeft hij twee keer een ongewenst aan zijn broek gekregen. Niet terecht naar mijn idee, zou on topic moeten zijn. Of zie ik iets over het hoofd?
Als jullie het met me eens zijn, kunnen jullie de post dan een duwtje geven?
PS. Morphix houd ons wel bezig hè

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Liefhebber van Tweakers
Het voegt wat mij betreft ook niet veel meer aan informatieve waarde toe aan het het nieuwsbericht, aangezien het er bijna letterlijk in staat dat Android 2.3 gekozen is omdat dat nog altijd het meest gebruikt is.
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Nog een paar schopjes en dan staat die er ook effectief op.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Zonder dat zinnetje zou hij +1 waard zijn, maar nu vind ik m aanvallend. Ik geef een punt aftrek dus een 0.Bundin schreef op donderdag 12 april 2012 @ 18:10:
Morphix in 'nieuws: Blizzard schrapt eenheden uit StarCraft II: Heart of the Swarm'
Wat is hier zo vreselijk -1 aan? De "Geloof je het zelf?" is niet dusdanig onvriendelijk dat ik 'm er onder de 0 voor zou scoren. Verder is het een mening, net als alle andere posts er omheen. Alleen is deze negatief... Daarnaast staan er alleen waarheden in: Blizzard is commercieel, Blizzard keostert eSport want er zit geld in.
Lijkt me hoogstens een 0. Ontopic is het in mijn ogen zeker niet.
De personen die hierop een +3 hebben gegeven mogen wel even achter hun oortjes krabben.
Mee eens, heb hem ook een 0 gegeven. Hij heeft nog wel een zetje nodig want staat nu nog op +1.JanW schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:42:
cappie in 'nieuws: Delftse onderzoekers vinden aanwijzingen voor Majorana-deeltje'
Lijkt me hoogstens een 0. Ontopic is het in mijn ogen zeker niet.
Edit: deze vind ik wel +2 waard: supertheiz in 'nieuws: Aantal door Flashback geïnfecteerde Macs gehalveerd'
[ Voor 17% gewijzigd door tweaker2010 op 13-04-2012 11:15 ]
Die heb ik zelfs een -1 gegeven.afvalzak schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:52:
Anoniem: 279033 in 'nieuws: Delftse onderzoekers vinden aanwijzingen voor Majorana-deeltje'
De personen die hierop een +3 hebben gegeven mogen wel even achter hun oortjes krabben.
Hoe kun je deeltjesfysica vergelijken met:
Troll in mijn ogen.Daarnaast brengt het ook een hoop andere nadelen met zich mee zoals piraterij. Voor de opkomst van het WWW werden CD's zo nu en dan gekopierd maar nu downloadt iedereen alles. Gelukkig zijn er nog goede organisaties zoals de RIAA en Stichting Brein die hier voor strijden maar het is een lastig gevecht!
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Ja, zijn eerdere posts lijken allemaal van dezelfde toon te zijn maar hier is het wel heel erg opvallend.bazs2000 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:23:
[...]
Die heb ik zelfs een -1 gegeven.
Hoe kun je deeltjesfysica vergelijken met:
[...]
Troll in mijn ogen.
Ik zal niet zeggen dat het klopt wat hij zegt maar het is wel on-topic dus een +1 is voldoende!witeken schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:15:
Wat is deze waard? Ik weet het niet echt. Volgens mij niet informatief maar ik weet ook niet of het wel echt klopt wat hij zegt (0?).
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Staat nu effectief op +2tweaker2010 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:06:
Edit: deze vind ik wel +2 waard: supertheiz in 'nieuws: Aantal door Flashback geïnfecteerde Macs gehalveerd'
[ Voor 91% gewijzigd door pino85 op 13-04-2012 13:48 ]
Liefhebber van Tweakers
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dit nu +3 of +2 waard is.
Liefhebber van Tweakers
Hier nog eentje die onterecht op +3 staat.
Liefhebber van Tweakers
Beschuldiging van omkoping/corruptie, zonder onderbouwing, en hij geeft zelf toe dat het onbewezen is. Vind het eerder een -1 dan een 0 eigenlijk. Beetje trollerig.
Virussen? Scan ze hier!
Heb die post ook een -1 gegeven, kan als trollerig worden gezien inderdaad.wildhagen schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 17:20:
SpitfireNL in 'nieuws: Piratenpartij moet stoppen met proxy The Pirate Bay'
Beschuldiging van omkoping/corruptie, zonder onderbouwing, en hij geeft zelf toe dat het onbewezen is. Vind het eerder een -1 dan een 0 eigenlijk. Beetje trollerig.
Liefhebber van Tweakers
Arnoud Engelfriet in 'nieuws: Piratenpartij moet stoppen met proxy The Pirate Bay'
Deze reactie krijgt alle scores van -1 tot +3. Ik geef +1
naarden 4ever in 'nieuws: Piratenpartij moet stoppen met proxy The Pirate Bay'
Deze krijgt 6x een 0 maar is volgens mij wel +2 waard.
Liefhebber van Tweakers
ArmEagle in 'nieuws: Piratenpartij moet stoppen met proxy The Pirate Bay' staat niet op +3 wat hij meer dan verdient. Linkt naar de tekst waar het in dit artikel allemaal om draait. Maar krijgt vooral +1.
naarden 4ever in 'nieuws: Piratenpartij moet stoppen met proxy The Pirate Bay' staat op +2. en krijgt dat ook vooral. Terwijl hij linkt naar het gene wat juist blijkt niet te mogen. Schending van algemene voorwaarden tweakers. Voor mij mag die link weg. + Blijkt dat het hoofddeel van zijn post nog eens onjuist is. Juist ja zeggen dat de tekst nooit ter beschikking komt te staan.
Een 0 is dat voor mij.
Ik heb dat pas ook al eens gevraagd, maar blijkbaar mogen dat soort proxy links gewoon.PietrKempy schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 23:16:
[...]
naarden 4ever in 'nieuws: Piratenpartij moet stoppen met proxy The Pirate Bay' staat op +2. en krijgt dat ook vooral. Terwijl hij linkt naar het gene wat juist blijkt niet te mogen. Schending van algemene voorwaarden tweakers. Voor mij mag die link weg. + Blijkt dat het hoofddeel van zijn post nog eens onjuist is. Juist ja zeggen dat de tekst nooit ter beschikking komt te staan.
Een 0 is dat voor mij.
Zie tweaker2010 in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXV"
Dubbeldrank in 'nieuws: Microsoft gaat geld vragen voor gebruik Bing Maps-api'
[ Voor 16% gewijzigd door Dubbeldrank op 14-04-2012 09:39 ]
It takes one to know one...
In plaats van er hier een heel stuk over te schrijven, kun je beter je post uitbreiden. Je post bestaat uit één niet kloppende en slecht leesbare zin.Dubbeldrank schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 09:39:
Blijkbaar mag je niet de mening hebben dat geld vragen voor de Bing-api het einde van de Bing-api gaat betekenen, dit soort moderatiegedrag bevreemd me nogal. Ik zie niet in wat er offtopic aan is noch irrelevant, dat het een mening is die sommigen niet aan staat betekent mijn inziens niet dat dit negatief beoordeeld hoeft te worden. Het is niet dat ik buiten de policy ga of iets dergelijks.
Verwacht je daar een +1 voor?Dit was het laatste wat we ooit van de Bing-api hebben vernomen op het bericht na dat ze er mee stoppen.
[ Voor 7% gewijzigd door z.jeroen op 14-04-2012 09:49 ]
Niet onderbouwde reacties (meestal dus 1 à 2 zinnen) krijgen van mij bijna altijd een 0. Op Tweakers.Net mag de lat om een on-topic bericht te plaatsen toch wel wat hogen zijn dan dat.Dubbeldrank schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 09:39:
Blijkbaar mag je niet de mening hebben dat geld vragen voor de Bing-api het einde van de Bing-api gaat betekenen, dit soort moderatiegedrag bevreemd me nogal. Ik zie niet in wat er offtopic aan is noch irrelevant, dat het een mening is die sommigen niet aan staat betekent mijn inziens niet dat dit negatief beoordeeld hoeft te worden. Het is niet dat ik buiten de policy ga of iets dergelijks.
Ik vind daarbij dat het wat negatief klinkt (maar niet zo om -1 te geven). Als het nu was geweest: "Ik vrees dat we niets meer van de Bing-api zullen horen. Volgens mij wilt niemand ervoor betalen........... etc".
edit:
Is deze echt +3 waard?
-Geen kennis op expertniveau
-Informatie is niet gefundeerd/beargumenteerd
[ Voor 8% gewijzigd door witeken op 14-04-2012 12:18 ]
Tweakblog van de maand
Het aantal zinnen zegt niets over de kwaliteit van de reactie zelf behalve dat hij kort is, ik kom vaak genoeg lappen tekst tegen met wel 20 zinnen of meer wat gewoon weg nergens over gaat.witeken schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:10:
[...]
Niet onderbouwde reacties (meestal dus 1 à 2 zinnen) krijgen van mij bijna altijd een 0. Op Tweakers.Net mag de lat om een on-topic bericht te plaatsen toch wel wat hogen zijn dan dat.
Ik vind daarbij dat het wat negatief klinkt (maar niet zo om -1 te geven). Als het nu was geweest: "Ik vrees dat we niets meer van de Bing-api zullen horen. Volgens mij wilt niemand ervoor betalen........... etc".
edit:
Is deze echt +3 waard?
Als iets ontopic is en in 2 zinnen en het hoeft niet eens onderbouwd te zijn( je kan ook wat comma's gebruiken dus dan word hij al langer
In dit geval is het niets meer dan een nul maar pas er mee op dat je niet te snel berichten een nul geeft vanwege het aantal zinnen en of geen onderbouwing want dat is foutief modden en dat moeten we dus niet doen.
Die andere post, expert niveau wat wil je daar mee zeggen? bedoel je een expert panel lid op tweakers.net op dit gebied? daar let ik niet op, ik beoordeel het bericht en de informatie ansich aangezien dat de bedoeling is en dat iemand dan geen kennis op * expert niveau heeft* is niet relevant imo.
Ik vind het wel relevante informatie en een +2 is mijn ziens gewoon een goede score, de +3 is echt te veel van het goede.
[ Voor 9% gewijzigd door pino85 op 14-04-2012 13:48 ]
Liefhebber van Tweakers
Ik weet niet of hij een expert is, maar kijk alleen naar zijn reactie.witeken schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:10:
[...]
Is deze echt +3 waard?
Ik zie nergens een link dus het kan net zo goed verzonnen zijn. Heb +2 gegeven.
Edit: hij heeft het toestel zelf ook: SpX in "[HTC One X] Rooten & Custom ROM's"
[ Voor 21% gewijzigd door tweaker2010 op 14-04-2012 13:51 ]
Liefhebber van Tweakers
Misscien ben ik wat kort door de bocht gegaan... Maar zulke negatieve comments in 1 zin zijn echt wel heel vaak een 0. Vooral bij negatieve van "slecht product" etc verwacht ik toch dat er wat meer verklaring wordt gegeven.pino85 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:24:
[...]
Het aantal zinnen zegt niets over de kwaliteit van de reactie zelf behalve dat hij kort is, ik kom vaak genoeg lappen tekst tegen met wel 20 zinnen of meer wat gewoon weg nergens over gaat.
Als iets ontopic is en in 2 zinnen en het hoeft niet eens onderbouwd te zijn( je kan ook wat comma's gebruiken dus dan word hij al langer) dien je dit niet per definitie naar een nul te zetten, ik lees dat je dit blijkbaar doorgaans zo goed als altijd doet?
In dit geval is het niets meer dan een nul maar pas er mee op dat je niet te snel berichten een nul geeft vanwege het aantal zinnen en of geen onderbouwing want dat is foutief modden en dat moeten we dus niet doen.
Die andere post, expert niveau wat wil je daar mee zeggen? bedoel je een expert panel lid op tweakers.net op dit gebied? daar let ik niet op, ik beoordeel het bericht en de informatie ansich aangezien dat de bedoeling is en dat iemand dan geen kennis op * expert niveau heeft* is niet relevant imo.
Ik vind het wel relevante informatie en een +2 is mijn ziens gewoon een goede score, de +3 is echt te veel van het goede.
Ik heb het tweede ook een +2 gegeven.
Tweakblog van de maand
Waarom krijg ik hier -1 voor? Dat lijkt veel op meningmodden...
Kan en wil iemand mij vertellen waarom dit offtopic is? Het heeft er alles mee van doen en dan toch een irrelevant op je naam krijgen. Dit soort dingen houden me echt tegen om voortaan mee te discussieren
Je begin is goed maar waarom haal je er Apple weer bij? Dat heeft hier verder niets mee te maken en lijdt alleen maar tot ongewenste reacties. Daarom dus ook 1 punt aftrek waardoor jouw reactie uiteindelijk op een 0 uitkomt!Yzord schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 18:53:
Yzord in 'nieuws: Chinese sms-malware doet zich voor als Android-update'
Kan en wil iemand mij vertellen waarom dit offtopic is? Het heeft er alles mee van doen en dan toch een irrelevant op je naam krijgen. Dit soort dingen houden me echt tegen om voortaan mee te discussieren
Staat een beetje te hoog...
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ik weet niet hoor, maar dit is één grote rant met trolls en flames ("reliteef" voor gelovigen enzo...), en dat krijgt dan +1 en zelfs +3 (!)???
Netto staat-ie op 0, maar ik vind het meer een -1.
Virussen? Scan ze hier!
Liefhebber van Tweakers
Nog één voor de -1, alleen maar moderatiegeleuter, nota bene over andermans reactie. Krijgt +1's en zelfs +2's....
Virussen? Scan ze hier!
Liefhebber van Tweakers
Ja hoor, Gestapo. Dan weet je echt niet wat voor organisatie dat was. Nogal onsmakelijke ongewenste vergelijking imho. Ook de vergelijking met Noord-Korea slaat totaal nergens op.
iFajar in 'nieuws: Piratenpartij negeert eis Brein tot aanpassen generieke proxydienst'
7x +3? WTF?
[ Voor 21% gewijzigd door wildhagen op 15-04-2012 13:22 ]
Virussen? Scan ze hier!
Liefhebber van Tweakers
0 lijkt me wel een beetje voldoende? +2 en +3 lijken me ordinair modmisbruik.
Virussen? Scan ze hier!
Liefhebber van Tweakers
Heb hem het laatste zetje gegeven. Hij staat nu op 0.wildhagen schreef op zondag 15 april 2012 @ 14:58:
poster2011 in 'nieuws: Piratenpartij negeert eis Brein tot aanpassen generieke proxydienst'
0 lijkt me wel een beetje voldoende? +2 en +3 lijken me ordinair modmisbruik.
Iemand, of twee "iemanden", gaf daar -1 voor. Lijkt me onterecht, nietwaar?
Inderdaad onterecht. Waarschijnlijk compensatiemods voor die +2's. Ik heb hem +1 gegeven.Krylinck schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:11:
watercoolertje in 'nieuws: Samsung kondigt Galaxy S III op 3 mei aan'
Iemand, of twee "iemanden", gaf daar -1 voor. Lijkt me onterecht, nietwaar?
Heb ook een +1 gegeven.
Liefhebber van Tweakers
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
@ lanerios: wat je daar beschrijft is compensatiemodden wat absoluut niet is toegestaan. Fout gemodde posts dienen hier te worden aangegeven zodat we de score met zijn allen recht kunnen trekken.
Dit is, zoals Bor al aangeeft, een vorm van compensatiemodden (strategisch stemmen) en kan resulteren in het verlies van moderatierechten.lanerios schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:28:
-1 heb ik gegeven als tegen balans voor de compleet onterechte +3 en +2.
Gtoniser in 'nieuws: EA ontslaat deze week wellicht 500 tot 1000 man'
Populaire mening wellicht, maar geen +2 waard
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Nee zeker niet, de meest gegeven score is zelfs +3 op dit moment. Een normale +1 imho.Herman schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:45:
[...]
+1 inderdaad, heeft nog wat zetten nodig na mijn zetje.Herman schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:45:
[...]
Dit is, zoals Bor al aangeeft, een vorm van compensatiemodden (strategisch stemmen) en kan resulteren in het verlies van moderatierechten.
Gtoniser in 'nieuws: EA ontslaat deze week wellicht 500 tot 1000 man'
Liefhebber van Tweakers
Deze reactie is geen +3 waard. Heb hem een 0 gegeven.
Liefhebber van Tweakers
Nog iemand die het nodig vind om hier +3 voor uit te delen.
Edit: gallery: LucasAmsterdam deze user is ook flink aan het trollen in dat topic
[ Voor 26% gewijzigd door tweaker2010 op 16-04-2012 13:37 ]
Liefhebber van Tweakers
Is dat niet gewoon +2 vanwege de onderbouwing? Ingaan op de troll doet hij niet, ik vind het een nette reactie.
gepost om 14.00 (net als het artikel) gewijzigd op 14.02 (kennelijk na het feitelijk lezen van het artikel)
[ Voor 17% gewijzigd door ThePrutser op 16-04-2012 14:12 ]
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Wordt naar gekekentweaker2010 schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:27:
(...)
Edit: gallery: LucasAmsterdam deze user is ook flink aan het trollen in dat topic
RielN in 'nieuws: KPN kampt met storing mobiel internet - update'
Deze heeft nog een zetje nodig naar -1
Ja, het is een nette post, en het is ook nog wel relevant omdat de voorganger van de Galaxy S III wordt besproken.Krylinck schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:45:
En degenen die erop reageren worden ook best omlaag gemod...
Is dat niet gewoon +2 vanwege de onderbouwing? Ingaan op de troll doet hij niet, ik vind het een nette reactie.
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
De reacties onder dit artikel verzanden imo nogal in een offtopic discussie over het al dan niet rendabel zijn van windenergie. Dit heeft ook gevolgen voor de moderaties die mensen geven, deze post zou qua inhoud gewoon een +1 kunnen zijn terwijl posts als deze wel informatief zijn, maar in feite offtopic.
Wat is jullie mening hierover?
Nogal op de man, kan niet meer dan een -1 ervan maken. Krijgt wel +1's, +2's en zelfs +3's....
Verwijderd in 'nieuws: Piratenpartij start procedure tegen Brein'
Hoort ook op -1, krijgt ook +1's....
[ Voor 28% gewijzigd door wildhagen op 16-04-2012 16:05 ]
Virussen? Scan ze hier!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Die eerste reactie is wel +1 waard (geen idee waarom ie 15x -1 krijgt).MadMarky schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:33:
nieuws: Defensieradars hebben te veel last van windmolenparken
De reacties onder dit artikel verzanden imo nogal in een offtopic discussie over het al dan niet rendabel zijn van windenergie. Dit heeft ook gevolgen voor de moderaties die mensen geven, deze post zou qua inhoud gewoon een +1 kunnen zijn terwijl posts als deze wel informatief zijn, maar in feite offtopic.
Wat is jullie mening hierover?
De tweede reactie vind ik wel wat toevoegen tov die andere +1 reacties in dat draadje.
Nog één op de man en dus -1.... gaat weer lekker daar!
Verwijderd in 'nieuws: Piratenpartij start procedure tegen Brein'
Ook hier kom ik niet verder dan een -1.
mjtdevries in 'nieuws: Piratenpartij start procedure tegen Brein'
Dat is weer wél een +1, maar die krijgt dan weer 6x -1.....
[ Voor 53% gewijzigd door wildhagen op 16-04-2012 16:09 ]
Virussen? Scan ze hier!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Krijgt 6x -1, maar is gewoon een +1 lijkt me. Is er iemand op naam (tegen mjtdevries) aan het modden ofzo?
[ Voor 41% gewijzigd door wildhagen op 16-04-2012 16:24 ]
Virussen? Scan ze hier!
Wie beweert dat dat wat GetBack doet de andere reacties goedpraat dan? Ik stel slechts dat GetBack óók weleens mag worden aangesproken op z'n gedragwildhagen schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:21:
Hij gaat idd wat ver soms ja, maar dat is nog geen reden voor anderen om dan óók maar op de/zijn man te spelen. Als je buurman in de sloot springt, spring je er toch ook niet direct achteraan?
Ho nee natuurlijk niet. Die gebruikers zijn allemaal schuldig.
Ik vind het een 0 wegens onjuiste info, een dwangsom gaat naar de eiser (Brein), niet naar de staatskas.wildhagen schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:06:
Dat is weer wél een +1, maar die krijgt dan weer 6x -1.....
Nee dat denk ik niet.wildhagen schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:21:
Krijgt 6x -1, maar is gewoon een +1 lijkt me. Is er iemand op naam (tegen mjtdevries) aan het modden ofzo?
Het lijkt me gewoon een meningmodder. Als je in zo'n Brein topic niet meedoet aan het brein-bashen dan kan je dat gewoon verwachten.
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.