Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:23
Ik had het nog niet eerder officieel bevestigd zien worden, maar nu ik lees dat er amper te zien is dat je 4.0 draait vind ik het erg balen :(.
Irritant ook dat samsung ook wellicht sommige functies nu weer zo goed verstopt heeft of juist verwijderd (wat ik hier gelezen heb).
In mijn ogen dwingt dit gebruikers aan tot het rommen van een custom ICS.

Ik zelf had een hele verandering verwacht qua uiterlijk, en dat je weer echt ff zoet bent met zoeken naar bepaalde settings :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:11
Is het niet zo dat je bij standaard ICS direct de camera vanaf je home screen kan starten? Waarom in hemelsnaam heeft Samsung dit er dan uitgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Simkin schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:01:
Navigon werkt helaas niet meer onder ICS ;(
Ook niet met de laatste updates? Mmm, dan de upgrade misschien maar even uitstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Johnnyzz schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:22:
Ik had het nog niet eerder officieel bevestigd zien worden, maar nu ik lees dat er amper te zien is dat je 4.0 draait vind ik het erg balen :(.
Irritant ook dat samsung ook wellicht sommige functies nu weer zo goed verstopt heeft of juist verwijderd (wat ik hier gelezen heb).
In mijn ogen dwingt dit gebruikers aan tot het rommen van een custom ICS.

Ik zelf had een hele verandering verwacht qua uiterlijk, en dat je weer echt ff zoet bent met zoeken naar bepaalde settings :P
Geen idee, maar dat is eruit ja :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
Ewivis schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:36:
[...]

Geen idee, maar dat is eruit ja :)
Slechte zaak dus 8)7
Ik heb opzicht geen problemen met die hele TouchWizz, maar op deze manier gaat gewoon te vur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie misschien wanneer de nederlandse uitkomt. Kan dit morgen zijn, volgende week of volgende maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:40:
Weten jullie misschien wanneer de nederlandse uitkomt. Kan dit morgen zijn, volgende week of volgende maand?
Wellicht morgen, en anders volgende week of misschien wel volgende maand. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:43:
[...]

Wellicht morgen, en anders volgende week of misschien wel volgende maand. :+
Ja lol lekker duidelijk, als ik namelijk nog 2 maanden moet wachten gooi ik deze gewoon weg en koop ik de htc sensation xe :) Die heeft hem al wel.

Maar even weer sirrieus, die update duurde veel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:36
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:40:
Daar is helaas geen duidelijkheid over. Je kan Samsung volgen op Twitter of Facebook, daar worden dingen bekend gemaakt.

https://twitter.com/#!/Sa...status/179521829864620032

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

-Edwin- schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:29:
Is het niet zo dat je bij standaard ICS direct de camera vanaf je home screen kan starten? Waarom in hemelsnaam heeft Samsung dit er dan uitgehaald?
Hmm, dat is wel rottig van Samsung. Ik wacht nog even lekker af met 4.0, dan beslis ik later wel of ik ga voor een stock of een Samsung versie, want dit commentaar van iedereen voorspelt weinig goeds...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:50
-Edwin- schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:29:
Vanaf je lockscreen, ja. Vanaf je homescreen kan al sinds de eerste versie van Android, dus ook met Touchwiz. :')

[ Voor 3% gewijzigd door imeR op 13-03-2012 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imeR schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:53:
[...]

Vanaf je lockscreen, ja. Vanaf je homescreen kan al sinds de eerste versie van Android, dus ook met Touchwiz. :')
Dat kan pas sinds android 4.0 Anders wel raar dat de galaxy nexus het als eerst kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Kan het ook met de nieuwe modellen van galaxy s2? Want ik heb mijn toestel erna gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeutraleGast schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:58:
Kan het ook met de nieuwe modellen van galaxy s2? Want ik heb mijn toestel erna gekocht.
Updaten? Uiteraard kan dat, dan beschik je (meestal) al over de nieuwste firmware en krijg je binnenkort wanneer samsung zin heeft de update binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Redelijk sneller mirror online van de Oost EU Rom incl Nederlands taal.

ftp://rom:rom@nehox.nl/I9100XXLPQ_I9100OXALPQ_XEO.zip

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:03

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Als we dan toch met mirrors bezig gaan:
http://rw-racing.nl/temp2/I9100XXLPQ_I9100OXALPQ_XEO.zip
gbit .nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 11-09 22:38
Morgen op gesprek bij Samsung Benelux. Eens kijken of ze raar op gaan kijken als ze zien dat mijn SGS2 al ICS heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het dan ook maar wagen op de Oost EU rom... maar zodra Nederland uitgegeven is flash ik die er meteen op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

NeHoX schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:35:
Redelijk sneller mirror online van de Oost EU Rom incl Nederlands taal.

ftp://rom:rom@nehox.nl/I9100XXLPQ_I9100OXALPQ_XEO.zip
Is deze te gebruiken zonder garantie verlies? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsgreen schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:59:
[...]

Is deze te gebruiken zonder garantie verlies? :)
Tuurlijk Anders zou heel polen etc nu geen garantie hebben lol xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:00:
[...]

Tuurlijk Anders zou heel polen etc nu geen garantie hebben lol xD
Ow nou ja misschien omdat een NL toestel is, en Polska Firmware ofzo ;) Wist het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsgreen schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:04:
[...]

Ow nou ja misschien omdat een NL toestel is, en Polska Firmware ofzo ;) Wist het niet
Ja is niet echt erg want misschien heb je een pools toestel. Dat kunnen ze niet natrekken omdat je nu een pools country sales code hebt.

Ontopic: Heb mijn eerste ervaring gekregen.. Vind het niet helemaal vloeiend werken naar mijn mening. Soms nog wat haperingen en de bureaubladen scrollen niet helemaal lekker door. In quadrant haal ik aanzienlijk lager dan in gingerbread (3599 op 4.0, 3978 op 2.3.6)
Best jammer eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik vraag me af dat als je je computer laat denken (of het programma Kies) dat je ergens anders woont waar de update wel uit is of je het dan wel kan installeren.

Dit werd gedaan met de Battlefield 3 Beta om Origin te omzeilen. Ik weet alleen niet meer hoe.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
imeR schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:53:
[...]

Ja ik bedoel natuurlijk ook de lockscreen. Hoe haalt Samsung het in het hoofd om dat te verwijderen van de lockscreen? Het is toch een super handige feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Nou even de Poolse (?) ICS Rom erop gezet maar man man wat een crap is het eigenlijk. Het is gewoon precies weer de Gingerbread rom. Had wel meer veranderingen verwacht eigenlijk van Samsung. Verder werd het toestel bij mij wel weer erg warm net als bij alle andere gelekte ics roms....

Terug naar 2.3 CheckROM maar weer en hopen dat er verdomme eens een goede stock ICS rom tevoorschijn komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrissieOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

Freshnezz schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:57:
Nou even de Poolse (?) ICS Rom erop gezet maar man man wat een crap is het eigenlijk. Het is gewoon precies weer de Gingerbread rom. Had wel meer veranderingen verwacht eigenlijk van Samsung. Verder werd het toestel bij mij wel weer erg warm net als bij alle andere gelekte ics roms....

Terug naar 2.3 CheckROM maar weer en hopen dat er verdomme eens een goede stock ICS rom tevoorschijn komt.
Je kan ook OmegaROM draaien, draait atm op de laatste beta firmware van ICS(4.0) en gaat binnenkort naar 5.0 (deze echte ICS firmware).
Nooit een enkele hapering gehad, en nog een aantal extra features en battery saving dingen :D

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FX16
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 19:39
Net de upgrade gedaan vanaf de laatste beta 4.03
Ik heb odin gebruikt
Resultaat : Bootloop
Recovery mode werkt niet meer , download mode wel
Heb de beta terug gezet en alles werkt weer
Vervolgens heb ik eerst de officiële stock kernel erop gezet en daarna weer de official firmware...bootloop.
Ik snap het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabri91
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-04 01:07
FX16 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 00:40:
Ik heb odin gebruikt
Vervolgens heb ik eerst de officiële stock kernel erop gezet en daarna weer de official firmware...bootloop.
Ik snap het niet meer
Vanaf een officiële 2.3.6 via odin 4.0.3 flashen en dan naar de recovery wipe data, wipe cache :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Hum, ik draai de stock XEN firmware, en ondanks dat ik net een KIES update kreeg, geen melding van nieuwe fw.
Ik wacht af :/

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:19:
[...]
In quadrant haal ik aanzienlijk lager dan in gingerbread (3599 op 4.0, 3978 op 2.3.6)
Best jammer eigenlijk.
Bij mij is het anders om. Met 2.3.6 haalde ik max 3600 en met 4.0.3 haal ik gemiddeld rond 4300.
FX16 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 00:40:
Ik heb odin gebruikt
Ik snap het niet meer
De betas gebruiken meestal andere system files.
Dus als je een factory reset doet, moet het opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Laatst online: 28-08 13:38
Ik ben supertevreden met ICS op mijn S2. Natuurlijk wel niet met die bagger Touchwiz, ik had hier iets gelezen over de Apex launcher, en wow wat is die goed zeg! Lijkt op de standaard ICS gui en is supersnel, heb nog nooit zo'n snelle ervaring op een smartphone gehad. (gaat zelfs sneller dan op de nexus van mijn vrouw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg echt last van m'n vingers door het vele scrollen. Of je scrolt te hard of ze zacht...
Maar ik heb net iets schokkens ontdekt. Het lijkt erop dat quadrant op ice cream sandwich maar 1 core ziet.
Houd dit nu in dat android nu maar 1 core gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Heeft niemand hier last van de hitte van het toestel dan met ICS???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freshnezz schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:40:
Heeft niemand hier last van de hitte van het toestel dan met ICS???
Ja ik dus ook. Telefoon wordt heel snel heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:15
Het enige probleem dat ik met ICS heb is dat de Email app (voor o.a. Exchange mail) alleen de Inbox toont - andere folders zijn helemaal niet zichtbaar. De Email app in CM9 vond ik erg goed - in tegenstelling tot de app in 2.3 toont deze de subfolders wel netjes (in plaats van alle folders en subfolders onder elkaar).

Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoetemelk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
sylvesterrr schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:58:
Het enige probleem dat ik met ICS heb is dat de Email app (voor o.a. Exchange mail) alleen de Inbox toont - andere folders zijn helemaal niet zichtbaar. De Email app in CM9 vond ik erg goed - in tegenstelling tot de app in 2.3 toont deze de subfolders wel netjes (in plaats van alle folders en subfolders onder elkaar).

Zie ik iets over het hoofd?
Bij mij kan ik als ik in de standaard email app op de menu toets druk "mappen" selecteren, daar zie ik wel alle mappen.
Ik gebruik geen exchange maar IMAP, maar ik gok dat dit het zelfde werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:15
|:(

Als ie op Combined view staat toont ie geen folders... Nu kan ik de folders onder Inbox niet zien.

* Mawlana gaat maar eens op zoek naar de APK van de app in CM9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny1909
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 17:58
Idd, de gecombineerde weergave uitzetten in je instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
-Edwin- schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:47:
[...]

Dat had ik ook. Totdat ik fb contacten via fb social hub liet syncen. Sindsdien staan ze er wel.
Hoe heb je dat gedaan?
Gewoon onder accounts Social Hub Facebook toegevoegd? Krijg het hier maar niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Heb inmiddels ICS draaien op mijn SII, maar ik blijf een melding krijgen over Data Roaming, namelijk:

You have lost data connectivity because you left your home network with data roaming turned off.

Ik heb Tele2 als provider (een virtuele provider dus) en ik heb een APN aangemaakt met de juiste instellingen, maar werken doet het totaal niet, ik blijf die melding krijgen. Ik heb Roaming trouwens aangezet, dus dat is het vreemde juist, aangezien de melding aangeeft dat mijn Roaming uit zou staan.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Razer schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:12:
[...]

Hoe heb je dat gedaan?
Gewoon onder accounts Social Hub Facebook toegevoegd? Krijg het hier maar niet voor elkaar.
Precies op die manier werkte het bij mij. Eerst naar social hub en dan facebook toevoegen. Maar misschien kan dit beter in het S2 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
-Edwin- schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:28:
[...]

Precies op die manier werkte het bij mij. Eerst naar social hub en dan facebook toevoegen. Maar misschien kan dit beter in het S2 topic.
Weet niet specifiek probleem van de ICS update ;)
Heb je de gewone FB app ook nog op je telefoon of dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stolpert
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 15:58
Godjira schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:23:
Heb inmiddels ICS draaien op mijn SII, maar ik blijf een melding krijgen over Data Roaming, namelijk:

You have lost data connectivity because you left your home network with data roaming turned off.

Ik heb Tele2 als provider...
Is ook niet zo raar, Tele2 roamt namelijk ook. Je kan dit voorkomen door aan te vinken dat je wel wilt roamen. Voor kosten in het buitenland hoef je je geen zorgen te maken, je moet in het buitenland toch een 1 voor je pin invoeren als het goed is.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert G
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-05 09:58
Gisteren heb ik via KIES de upgrade naar ICS binnen gekregen en geïnstalleerd. Dat bleek mogelijk te zijn, omdat mijn SGS2 een Hongaarse versie is (XEH). Mijn vorige Android-versie is om die reden ook nooit geupdated naar 2.3.6.
Nu dus 4.0.3. Heel veel verschil zie en merk ik niet, het toestel loopt prima en misschien iets sneller. Eén probleempje ben ik tegenkomen tot nu toe: de agenda, die ik met Google synchroniseer, geeft op geen enkele manier meer de verjaardagen van mijn contact personen weer. Geen ramp, wel vreemd en lastig...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Razer schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:33:
[...]

Weet niet specifiek probleem van de ICS update ;)
Heb je de gewone FB app ook nog op je telefoon of dat niet?
Ik zit nog op 2.3.6 dus dat weet ik niet. De gewone fb app staat nog op mn telefoon .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Stolpert schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:35:
[...]

Is ook niet zo raar, Tele2 roamt namelijk ook. Je kan dit voorkomen door aan te vinken dat je wel wilt roamen. Voor kosten in het buitenland hoef je je geen zorgen te maken, je moet in het buitenland toch een 1 voor je pin invoeren als het goed is.

Succes!
Dat snap ik en heb ik ook gedaan, Roaming is toegestaan op mijn telefoon, maar ik krijg toch deze melding steeds en mobiel internet wil dan ook niet werken. Ik vroeg me af of dit een bekend probleem was met de ICS update.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Laatst online: 11-09 15:24
net even checkrom revohd v6 vs stock 4.0.3 browser gedaan (2x SGS2)

www.pocketnow.com getest(steeds andere link daar)
flash aan, stock browsers.

checkrom revohd v6 was serieus 2x sneller met laden van pagina's...
Voor mij voorlopig geen 4.0.3 erop iig :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 22:52

ykz

Ik heb geupdate met de instructies die op pagina 2 staan, maar hebben jullie ook dat bij de samsung IME toetsenbord, de "y" en de "z" verwisseld staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
ykz schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:48:
Ik heb geupdate met de instructies die op pagina 2 staan, maar hebben jullie ook dat bij de samsung IME toetsenbord, de "y" en de "z" verwisseld staan?
Hoe bedoel je? Ik heb gewoon QWERTY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

Xmoo schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:52:
[...]

Hoe bedoel je? Ik heb gewoon QWERTY.
Ik heb hem bij de instellingen ook gewoon als QWERTY staan, maar sinds ik geupdate heb zijn ze dus verwisseld.
Beetje irritant :P
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/itGETwLddNpl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat is de Duitse layout. Staat vast onder de instellingen die je op kunt roepen links van de spatiebalk.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

Kan het nergens vinden.. Maar niemand anders heeft dit "probleem" dus?
Denk dat als de de update hier in Nederland uit is gerold, dat ik die er weer overheen gooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Vanochtend mijn toestel, gekocht bij 2call.nl (Pools toestel), geupgrade. Ben er erg tevreden mee. Ik ben van 2.3.4 naar 4.0.3 gegaan. Kon al gister upgrraden, maar batterij spanning was te laag.

Zoals al eeder gemeld, je merkt vanwege Touchwiz, alleen aan subtiele verschillen dat je een andere versie van android draait. Maar qua snelheid is mijn toestel wel een stukje sneller geworden.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Annihilism schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:38:
Voor de mensen die op zoek zijn naar een officiele firmware van de Galaxy S2 NL en dan unbranded.

De link naar de officiële op de XDA is extreem traag en duurt 24 uur om te downloaden.

In plaats daarvan kun je op spotnet (nieuwsgroepen) zoeken op
"Galaxy S2". Dan zie je een post staan met "Samsung Galaxy S2 Originele software"

Deze bevat de kernel en firmware voor een unbranded 2.3.6 installatie op je S2 en download gewoon met volle snelheid, dus dan hoef je geen eeuwen te wachten op je bestand.
Ook unbranded hoef je niet per definitie de update te krijgen. Mijn telefoon ís namelijk unbranded, maar was gisteren niet vanuit KIES te updaten. Ik heb vervolgens via XDA de ROM maar zélf gedownload en die vervolgens via Odin geïnstalleerd. Ook het installeren van een rooted kernel is zo gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
CptChaos schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:04:
[...]
Ook unbranded hoef je niet per definitie de update te krijgen. Mijn telefoon ís namelijk unbranded, maar was gisteren niet vanuit KIES te updaten. Ik heb vervolgens via XDA de ROM maar zélf gedownload en die vervolgens via Odin geïnstalleerd. Ook het installeren van een rooted kernel is zo gepiept.
Ik weet het, maar T-Mobile is vaak net even wat later ;), ze hebben de 2.3.6 update helemaal niet uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11-09 09:33
Annihilism schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:08:
[...]

Ik weet het, maar T-Mobile is vaak net even wat later ;), ze hebben de 2.3.6 update helemaal niet uitgebracht.
Ik krijg op mijn stock SII ook geen 2.3.6 update, zowel niet via KIES als via OTA. Heb nooit geroot of andere roms geflashed.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
Phusebox schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:20:
[...]

Ik krijg op mijn stock SII ook geen 2.3.6 update, zowel niet via KIES als via OTA. Heb nooit geroot of andere roms geflashed.
Dat is waarschijnlijk omdat je een Branded Galaxy S2 hebt, op zich niks mis mee want de 2.3.5 rom was toch stabieler dan de 2.3.6 (die schijnt random te rebooten). Ik wacht nog even netjes, en als het te lang duurt dan flash ik er wel custom rom op van XDA. Over het algemeen hadden alle T-Mobile branded telefoons die ik heb gehad (met name HTC's) goeie stabiele roms.

@Phusebox

Ow dat is wel vreemd dan inderdaad.. Misschien dat je Kies niet helemaal goed up to date is (je moet wel de versie installeren van Samsung van de website, niet de interface van je telefoon gebruiken). Anders zou je altijd nog met Odin de goeie 2.3.6 versie kunnen installeren.

[ Voor 19% gewijzigd door Annihilism op 14-03-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11-09 09:33
Annihilism schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:02:
[...]

Dat is waarschijnlijk omdat je een Branded Galaxy S2 hebt, op zich niks mis mee want de 2.3.5 rom was toch stabieler dan de 2.3.6 (die schijnt random te rebooten). Ik wacht nog even netjes, en als het te lang duurt dan flash ik er wel custom rom op van XDA. Over het algemeen hadden alle T-Mobile branded telefoons die ik heb gehad (met name HTC's) goeie stabiele roms.
Nope, een vanilla S II, sowieso de eerste levering in Nederland, en toen waren er nog geen branded versies.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:14

musicer

Press any key to continue....

Phusebox schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:10:
[...]

Nope, een vanilla S II, sowieso de eerste levering in Nederland, en toen waren er nog geen branded versies.
Ik geloof ook dat ze die 2.3.6 update gewoon ingetrokken hebben na al die problemen. Voor mijn telefoon was er eerst namelijk ook een update (naar 2.3.6 neem ik aan, aangezien ik nu op 2.3.5 zit) beschikbaar in kies die een tijdje later ineens niet meer beschikbaar was.

Update: Dit is ook een unbranded telefoon

[ Voor 5% gewijzigd door musicer op 14-03-2012 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 12:45

Yucko

One clown to rule them all !

ykz schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:05:
[...]

Ik heb hem bij de instellingen ook gewoon als QWERTY staan, maar sinds ik geupdate heb zijn ze dus verwisseld.
Beetje irritant :P
[afbeelding]
Toevallig heeft een collega gisteren ook geupdate met de poolse rom en heeft precies hetzelfde probleem.

Het gekke is ook dat de CSC nu op KOR staat, maar dat de lijst waar je uit kunt selecteren leeg is waardoor hij hem dus ook niet kan aanpassen naar iets anders (om op die manier bv. een andere toetsenbordlayout te forceren).

Iemand enig idee hoe we dit kunnen oplossen :?

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 14:30

RV

®

musicer schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:34:
[...]

Ik geloof ook dat ze die 2.3.6 update gewoon ingetrokken hebben na al die problemen. Voor mijn telefoon was er eerst namelijk ook een update (naar 2.3.6 neem ik aan, aangezien ik nu op 2.3.5 zit) beschikbaar in kies die een tijdje later ineens niet meer beschikbaar was.

Update: Dit is ook een unbranded telefoon
Is dat zo? Ik heb nl wel gewoon 2.3.6. en loop niet echt tegen problemen aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

Godjira schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:40:
[...]

Dat snap ik en heb ik ook gedaan, Roaming is toegestaan op mijn telefoon, maar ik krijg toch deze melding steeds en mobiel internet wil dan ook niet werken. Ik vroeg me af of dit een bekend probleem was met de ICS update.
Ik heb hier ook last van (Telfort op KPN netwerk, Poolse ICS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
ik zat op xda site maar kon nog geen nederlandse versie vinden van 4.0.3 zit nu op 2.3.6.

welke moet ik gebruiken iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Laat dit soort gefrustreerde reacties aub achterwege.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 14-03-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Waar ik vooral van baal is dat er gewoon geen duidelijkheid is over dit hele proces.
Wie is nou verantwoordelijk voor wat?

-Google(?) maakt een nieuwe versie van Android?
-Samsung(welke divisie) past hier TouchWiz op aan?
-Hoeveel verschillende versies van de fw bestaan er en wie is er verantwoordelijk voor?
-Wie is verantwoordelijk voor de OTA updates?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Heeft iemand met een Pools toestel eigenlijk ook OTA naar ICS kunnen updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gewoon kunnen updaten op de aangegeven wijze, 4.0.3 zonder problemen. (Telfort account, simlockvrij toestel)
Wel even kies verwijderen van de PC, installeren met ODIN in download mode GS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 17:31:
Heb gewoon kunnen updaten op de aangegeven wijze, 4.0.3 zonder problemen. (Telfort account, simlockvrij toestel)
Ja, ik snap dat het ook op die manier kan. Maar ik ben meer benieuwd of we straks ook OTA kunnen updaten, of dat we weer Kies moeten gebruiken. Vandaar mijn vraag. Het ging dus meer over de officiële update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerjer333
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-04-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
ShadyNetworker schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 17:19:
Waar ik vooral van baal is dat er gewoon geen duidelijkheid is over dit hele proces.
Wie is nou verantwoordelijk voor wat?

-Google(?) maakt een nieuwe versie van Android?
-Samsung(welke divisie) past hier TouchWiz op aan?
-Hoeveel verschillende versies van de fw bestaan er en wie is er verantwoordelijk voor?
-Wie is verantwoordelijk voor de OTA updates?
Dat is (helaas) het hekele punt aan Android. In tegenstelling tot OS'en als Windows, is er geen centrale partij die het OS levert en de daarbijbehorende updates. Iedereen bakt zelf zijn eigen versie. Zeer irritant, en op termijn sowieso onhoudbaar omdat updates op deze manier niet snel genoeg uitgerold worden bij beveiligingslekken.

Hopelijk (en naar verwachting) wordt Android dan ook aangepast dat het net zo werkt als Windows; 1 centraal OS met de daarbij behorende updates, en leveranciers kunnen daar alleen zelf een eigen theme + wat programma's bijleveren. Scheelt een hoop problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 17:31:
Ik doe het liever op de officiële wijze. Een maat heeft zijn GS1 op die manier van een bepaalde ROM voorzien en die werkt nu niet meer naar behoren. Ik neem dat risico niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
Ik heb 4.0.3 erop. Tot op heden last gehad van één grote bug, bluetooth streaming naar mijn auto. Het muziek hapert en is niet te horen, dan verdwijnt het probleem ineens plotseling. Maar na een tijdje als ik een video open in bijvoorbeeld youtube of de browser gebeurt het weer. Als hier geen oplossing voor komt moet ik wel terug naar 2.3.6. Voor de rest ben ik tevreden met 4.0.3 maar dit is wel belemmerend aangezien ik in de auto altijd gebruik maak van bt streaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Empo schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:35:
Ik heb 4.0.3 erop. Tot op heden last gehad van één grote bug, bluetooth streaming naar mijn auto. Het muziek hapert en is niet te horen, dan verdwijnt het probleem ineens plotseling. Maar na een tijdje als ik een video open in bijvoorbeeld youtube of de browser gebeurt het weer. Als hier geen oplossing voor komt moet ik wel terug naar 2.3.6. Voor de rest ben ik tevreden met 4.0.3 maar dit is wel belemmerend aangezien ik in de auto altijd gebruik maak van bt streaming.
Misschien is het met de officiële nederlandse versie weg.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
BMW_M3 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:41:
[...]

Misschien is het met de officiële nederlandse versie weg.
Let's hope so...Ik heb tenminste mijn comment hier en op XDA gegeven, hopelijk kijkt er iemand van samsung mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04:19

Simkin

Bzzzzz

sandeman schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:33:
[...]

Ook niet met de laatste updates? Mmm, dan de upgrade misschien maar even uitstellen.
Gisterenavond is er een nieuwe versie gereleased van Navigon, die wel lijkt te werken, alleen is nu een SD kaart verplicht geworden lijkt het (ruimte gebrek melding terwijl ik nog 7 GB over heb) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

pelican schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 17:06:
[...]

Ik heb hier ook last van (Telfort op KPN netwerk, Poolse ICS).
Heb eens de Ressurection versie geïnstalleerd (custom ROM), welke ook ICS versie 4.0.3 is, maar hierop heb ik hetzelfde probleem dus. Sterker nog, daarop kan ik de APN die ik aangemaakt heb niet activeren.
Ik kan op Google weinig informatie vinden over problemen met roaming. Iemand nog ideeën?

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

brama schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:26:
Dat is (helaas) het hekele punt aan Android. In tegenstelling tot OS'en als Windows, is er geen centrale partij die het OS levert en de daarbijbehorende updates. Iedereen bakt zelf zijn eigen versie. Zeer irritant, en op termijn sowieso onhoudbaar omdat updates op deze manier niet snel genoeg uitgerold worden bij beveiligingslekken.

Hopelijk (en naar verwachting) wordt Android dan ook aangepast dat het net zo werkt als Windows; 1 centraal OS met de daarbij behorende updates, en leveranciers kunnen daar alleen zelf een eigen theme + wat programma's bijleveren. Scheelt een hoop problemen.
Gezien de Unix/Linux kernel die gebruikt wordt en de daarbij behorende licentie zal dit nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
CptChaos schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:40:
[...]
Gezien de Unix/Linux kernel die gebruikt wordt en de daarbij behorende licentie zal dit nooit gebeuren.
waarom niet?

context?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Omdat het ten eerste bergen programmeerwerk met zich meebrengt. Daarnaast, iedereen brengt zijn eigen Android variant uit. Samsung met TouchWiz, HTC met Sense. Komt nog eens bij dat de kernel vrijgegeven moet worden (vanwege de licentie), waardoor iedereen altijd zijn of haar eigen aanpassing(en) kan doen en een dergelijke functie er dus gewoon uit kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
CptChaos schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:48:
[...]
Omdat het ten eerste bergen programmeerwerk met zich meebrengt. Daarnaast, iedereen brengt zijn eigen Android variant uit. Samsung met TouchWiz, HTC met Sense. Komt nog eens bij dat de kernel vrijgegeven moet worden (vanwege de licentie), waardoor iedereen altijd zijn of haar eigen aanpassing(en) kan doen en een dergelijke functie er dus gewoon uit kan halen.
Het uitgangspunt is uiteraard dat het dan afgelopen is met die android varianten. Dat mag dan niet meer. De variatie zal (net zoals bij OEM windows installs) bestaan uit wat extra geinstalleerde programma's / themes.

Binary drivers (meestal de GPU) kunnen evt wel door de fabrikanten zelf gepushed worden als ze niet centraal ondersteund zijn, maar dat zijn redelijk afgebakende stukken. De binary drivers moeten dan simpelweg rechtstreeks kunnen ingeplugd worden op de kernel die bij een bepaalde android-versie horen. Niet elke fabrikant hoeft (of zelfs, mag) zo zijn eigen kernel te leveren.

[ Voor 65% gewijzigd door brama op 14-03-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Bert G schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:37:
Gisteren heb ik via KIES de upgrade naar ICS binnen gekregen en geïnstalleerd. Dat bleek mogelijk te zijn, omdat mijn SGS2 een Hongaarse versie is (XEH). Mijn vorige Android-versie is om die reden ook nooit geupdated naar 2.3.6.
Nu dus 4.0.3. Heel veel verschil zie en merk ik niet, het toestel loopt prima en misschien iets sneller. Eén probleempje ben ik tegenkomen tot nu toe: de agenda, die ik met Google synchroniseer, geeft op geen enkele manier meer de verjaardagen van mijn contact personen weer. Geen ramp, wel vreemd en lastig...........
Zeker ook bij de goedkoopste winkel op pricewatch gekocht, waarop duidelijk staat dat ze alleen Nederlandse telefoons verkopen? ;)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 11:17
Is er al duidelijkheid over de NLse release van ICS? En is iemand van plan om een officiele NL ICS rom uit te brengen waar alle social media en samsung troep is uitgesloopt? Ik zit echt niet te wachten op Facebook en Samsung games, om maar een zijstraat te noemen.
Als iemand een stappenplan heeft om die eruit te smijten zodra de NLse update er is hou ik me aanbevolen.
Aangezien je niet ongestraft alles kunt verwijderen zonder dat het systeem problemen krijgt bedoel ik.

[ Voor 12% gewijzigd door SamPatterson op 14-03-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 21:44
Tukk schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 20:19:
[...]

Zeker ook bij de goedkoopste winkel op pricewatch gekocht, waarop duidelijk staat dat ze alleen Nederlandse telefoons verkopen? ;)
Hehe. Ja, Oost-Europees is toch nagenoeg Nederlands tegenwoordig? ;)
Het was iig voordelig zullen we maar zeggen :p.

Wat ICS betreft moet ik zeggen dat de stabiliteit iets minder lijkt te zijn. Maar dit kan mss ook het resultaat zijn van het feit dat mss niet alle apps nog lekker met ICS werken. Mijn Dolphin browser is iig al meerdere keren vastgelopen. Ook het android keyboard is meerdere keren unresponsive geworden. Voelt allemaal een beetje beta software aan :p.

Kan verder zo 1,2,3 nog niet echt duidelijk merken waarin ICS verder vernieuwingen heeft doorgevoerd. Veel beperkt tot under the hood denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:53
Zit nu ook op ICS 4.0.3. Wel de Lightning Rom. (Root etc). Bevalt me eigenlijk tot nu toe zeer goed. Had alleen gedacht dat als ik een full wipe deed dat mijn opslag ook weg zou zijn. Dat is het dus niet :S. Wazig.

@hierboven.
Andere linux kernel. ipv 2.6.35.7 => 3.0.15 (Dus geen ARP poisening slachtoffer meer :) )

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-09 10:06
Biersteker schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 20:50:
Zit nu ook op ICS 4.0.3. Wel de Lightning Rom. (Root etc). Bevalt me eigenlijk tot nu toe zeer goed. Had alleen gedacht dat als ik een full wipe deed dat mijn opslag ook weg zou zijn. Dat is het dus niet :S. Wazig.

@hierboven.
Andere linux kernel. ipv 2.6.35.7 => 3.0.15 (Dus geen ARP poisening slachtoffer meer :) )
Waar heb jij die ICS LiteningRom vandaan? Link please!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sf1nX
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Sf1nX

Tuinder

Ik heb nu ook 403 erop staan.
Alleen scrollen op het touchscreen gaan nu niet zo lekker meer.
Eerst kon ik zeg maar het scherm een zwieper geven en dan bleef die even doorscrollen, als ik dat nu doet gaat het scherm maar een klein stukje naar beneden en stopt dan.
Is dit een instelling ergens ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
Sf1nX schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:14:
Eerst kon ik zeg maar het scherm een zwieper geven en dan bleef die even doorscrollen, als ik dat nu doet gaat het scherm maar een klein stukje naar beneden en stopt dan.
Nee, manier van scrollen is overhoop gegooid in ICS. Denk dat het gewenning is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
Sf1nX schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:14:
Heb je het over de officiele versie? Zonder rommen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

psychodude schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 20:42:

Kan verder zo 1,2,3 nog niet echt duidelijk merken waarin ICS verder vernieuwingen heeft doorgevoerd. Veel beperkt tot under the hood denk ik.
Wat mij het eerst opvalt:
- De statusbalk ziet er mooier uit en bevat nieuwe info
- De instellingen pagina ziet er anders uit
- Hij voelt prettiger in gebruik
- De favorieten (contacten) ziet er goed uit
- Weer meer rotzooi apps er bij die ik niet wil, maar toch niet kan verwijderen.

[ Voor 4% gewijzigd door Tukk op 14-03-2012 21:30 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sf1nX
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Sf1nX

Tuinder

Johnnyzz schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:24:
[...]

Heb je het over de officiele versie? Zonder rommen?
Nee heb het stappenplan van Xmoo gebruikt en die rom gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
Ah oke, ik doe het voor nu even via de officiele weg.
Als hij niet bevalt ga ik er ook een ics rom opzetten (Ressurection)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
Na twee dagen gebruik ben ik zeer tevreden, voornamelijk over batterij gebruik in idle. Dit lijkt echt stukken beter geworden. Enige waar ik me nu nog aan erger is dat ze de Facebook Contact Sync optie uit Social Hub hebben gehaald. Je kunt nu alleen nog maar foto's syncen door de Facebook app te gebruiken, echter gebruikt deze erg low res foto's en worden deze foto's niet in WhatsApp getoond. Hopelijk gaan ze dit ooit nog fixen, want dit is wel een erger punt voor mij. Snap niet dat ze zo een functie er uit hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Net terug van het Samsung event. Meneer keek raar op toen hij mijn SGS2 zag met ICS erop. "Huh, die hebben wij nog niet vrijgeven". hahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Xmoo schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:06:
Net terug van het Samsung event. Meneer keek raar op toen hij mijn SGS2 zag met ICS erop. "Huh, die hebben wij nog niet vrijgeven". hahahahaha
dus morgen hebben we 'm nog niet ;-)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Laatst online: 27-05 17:32

TNJ

Frugalite

Prachtig! d:)b Of beter gezegd: priceless. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Ik neem aan dat ze niet heel verbaast waren aangezien zij (hoop ik) ook wel weten dat er iets bestaat als flashen en rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Razer schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:37:
Na twee dagen gebruik ben ik zeer tevreden, voornamelijk over batterij gebruik in idle. Dit lijkt echt stukken beter geworden. Enige waar ik me nu nog aan erger is dat ze de Facebook Contact Sync optie uit Social Hub hebben gehaald. Je kunt nu alleen nog maar foto's syncen door de Facebook app te gebruiken, echter gebruikt deze erg low res foto's en worden deze foto's niet in WhatsApp getoond. Hopelijk gaan ze dit ooit nog fixen, want dit is wel een erger punt voor mij. Snap niet dat ze zo een functie er uit hebben gehaald.
Meen je dat? Dat is juist iets wat ik gebruikte, omdat contacten syncen via de facebook app niet zo goed ging. Juist met facebook voor social hub werkte dat geweldig en zag je de foto's inderdaad ook in WhatsApp. Wat een rare keuzes maken ze weer zeg. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 01:40
-Edwin- schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 23:41:
[...]

Meen je dat? Dat is juist iets wat ik gebruikte, omdat contacten syncen via de facebook app niet zo goed ging. Juist met facebook voor social hub werkte dat geweldig en zag je de foto's inderdaad ook in WhatsApp. Wat een rare keuzes maken ze weer zeg. |:(
Facebook heeft ruzie met Google, heeft niks met Samsung te maken dat die niet meer syncen want dat is uit de facebook applicatie gehaald.

Er zijn nog applicaties die het forceren op de market zoals HaxSync.

Bron, kan je googlen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Laatst online: 11-09 13:50

HaTe

haat niet

Ik had vanavond XXLPQ op de telefoon van mijn vader geïnstalleerd, ging verder helemaal prima.
Hij kwam van XWKF3. Ik heb eerst CF Root geïnstalleerd en een factory reset gedaan. Daarna met Odin de LPQ firmware geïnstalleerd en daarna CF Root voor LPQ.

Alles leek helemaal goed, totdat ik er achter kwam dat ik bepaalde apps niet kon herstellen met TB, TB liep ook vast. Ook deze apps handmatig installeren werkte niet, installeren mislukt. Weer een factory reset en dezelfde app via de Market installeren leverde eenzelfde fout op (-101). Dit was echter niet met alle apps zo, naar schatting ongeveer 10% van de apps.. Een paar apps zijn SkyScanner en PocketCloud (werken deze bij jullie wel?)

Iemand die weet hoe dit kan, of ik wat over het hoofd zie? Ik heb zoiets zelf nog nooit met mijn Galaxy S gehad heb daar toch al 1,5 jaar ervaring met ROM's, root en flashen mee.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Minaaj schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 00:00:
[...]

Facebook heeft ruzie met Google, heeft niks met Samsung te maken dat die niet meer syncen want dat is uit de facebook applicatie gehaald.

Er zijn nog applicaties die het forceren op de market zoals HaxSync.

Bron, kan je googlen ;)
Ik geloof het wel. Meen inderdaad zoiets gelezen te hebben. Nou lekker is dat weer, worden de klanten weer de dupe van dat gezeur. Google is wel bezig zijn eigen zooi te pushen zeg. Ik hoef geen Google+ etc.
Pagina: 1 ... 4 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mooi, de nieuwe ICS update is er. We verwachten wel eigen initiatief binnen dit topic, achteloos een vraag neer plempen van “ik kan hem niet vinden?” of ”welke moet ik hebben?” is niet toegestaan! Via een goede zoekwebsite en/of XDA is zelf prima te lezen hoe je aan de juiste update moet komen.

Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.